Het Xbox 360 ervaringen Topic #54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ja hoor lekker whinen dat je gemodde xbox gebanned is, nou net goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Valt me trouwens op hoe snel die update binnen was en geïnstalleerd was.

Verder is de stilte inderdaad heerlijk, ga zo GoW er maar eens opknallen. Voor de grap net Assassins Creed er op gezet en die laadt nu ook een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:54:
Maar goed ik had al voorbij zien komen dat ze wss geld gaan vragen voor extra kleren.... |:(
Er komen kleren als unlockables in games. Haal achievementy x, en je krijgt een GoW trui :) Het is nu aan de spel ontwikkelaars om mooie spullen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:14:
[...]

Er komen kleren als unlockables in games. Haal achievementy x, en je krijgt een GoW trui :) Het is nu aan de spel ontwikkelaars om mooie spullen te maken :)
Dit is een mooi idee, normaal was ik niet zo'n achievement whore, maar dit vind ik wel erg gaaf :) Is dit alleen bij nieuwe games, of is dit ook met terugwerkende kracht te gebruiken?

Als dit ook voor oudere games geld dan heb ik komende tijd geen nieuwe games meer nodig :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:14:
[...]
Bij pakjes in games moet ik aan Lara Croft denken, en dan meteen weer aan "Nude Patch" :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:42
Ik vind het echt een hele verbetering. Dashboard ziet er beter uit en is stukken sneller. Heb Race Driver Grid op de harddisk gezet en die laadt echt veel sneller.

Wat ik alleen erg jammer vind is dat je bij de nieuwe 1680x1050 resolutie zwarte balken boven en onder krijgt. Het beeld is nauwelijks scherper, alleen iets minder gerekt misschien. Denk dat ik terug ga naar 720p resolutie, dan heb je tenminste meer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:37:
Van software mag je geen backup kopie hebben, een fabeltje wat je er maar niet uit krijgt bij mensen.

Overigens hier mijn avatar, hij lijkt best goed (beter dan de creaties die je op de Wii kunt maken)

[afbeelding]
fabeltje, volgens mij heb je gewoon recht op een backup van je gekochte software. zo zelfs dat het niet is toegestaan om in de EULA op te nemen dat iemand geen backup mag maken van zijn gekochte software.

zie hier

http://blog.iusmentis.com...gheid-van-software-eulas/

en hier

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/

komt erop neer dat er veel onduidelijkheid is, maar dat het maken van een reserve kopie niet gezien wordt als inbreuk op auteursrechten.

overigens is het voorbeeld wat wordt gegeven over de playstation daar wel erg ruk. komt sony aanzetten met het idee dat je je memorycard kan kopieren en je savegame kunt redden en dus op een andere playstation kunt doorspelen. ja duh dat kan, maar dat is neit de reden dat ik een reservekopie maak. ik maak ook geen reservekopie van de memorykaart of mn playstaion maar van het spel. als het spel verrot is schiet ik op een andere console zonder spel nog steeds niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met je oude themes? Kan je die gewoon nog gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 10:33

BM

Moderator Spielerij
dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:25:
[...]

fabeltje, volgens mij heb je gewoon recht op een backup van je gekochte software. zo zelfs dat het niet is toegestaan om in de EULA op te nemen dat iemand geen backup mag maken van zijn gekochte software.

zie hier

http://blog.iusmentis.com...gheid-van-software-eulas/

en hier

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/

komt erop neer dat er veel onduidelijkheid is, maar dat het maken van een reserve kopie niet gezien wordt als inbreuk op auteursrechten.

overigens is het voorbeeld wat wordt gegeven over de playstation daar wel erg ruk. komt sony aanzetten met het idee dat je je memorycard kan kopieren en je savegame kunt redden en dus op een andere playstation kunt doorspelen. ja duh dat kan, maar dat is neit de reden dat ik een reservekopie maak. ik maak ook geen reservekopie van de memorykaart of mn playstaion maar van het spel. als het spel verrot is schiet ik op een andere console zonder spel nog steeds niets op.
Volgens mij heb je gelijk over het feit dat je een reservekopie mag maken van je gekochte software. Punt is volgens mij dat je daarbij geen kopierbeveiligingen mag kraken. :)

(Volgens mij heeft PWM hier laatste ook nog wat over geschreven)
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:26:
Hoe zit het met je oude themes? Kan je die gewoon nog gebruiken?
Jep
ronwiel schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:30:
Ik las een tijdje terug dat er wellicht een optie in zou zitten om games uit je profile te verwijderen. Iemand deze al ontdekt? (Of was het alleen voor arcade games ofzo?).
Games waar je geen achievements voor gehaald hebt kun je verwijderen. Dat is de afgelopen paar uur al een aantal keer voorbij gekomen geloof ik.

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 19-11-2008 14:31 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik las een tijdje terug dat er wellicht een optie in zou zitten om games uit je profile te verwijderen. Iemand deze al ontdekt? (Of was het alleen voor arcade games ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Wil je niet dat iemand ziet dat je my little pony speelt? :P
Maar het was inderdaad aangekondigd dat je games kon verwijderen waarin je 0 gamerpoints had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even een pagina terug lezen, staat precies hoe het moet. Het geld overigens alleen voor games met een gamerscore van 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Lees eens een tiental posts ofzo hierboven? :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:30:
Volgens mij heb je gelijk over het feit dat je een reservekopie mag maken van je gekochte software. Punt is volgens mij dat je daarbij geen kopierbeveiligingen mag kraken. :)

(Volgens mij heeft PWM hier laatste ook nog wat over geschreven)
Dat klopt, het komt ook steeds weer terug. Punt is dat er op zich onduidelijkheid is, maar over 2 dingen niet:

[list]
• Een reservekopie van software mag alleen gebruikt worden als jezelf de licentie bezit (in geval van Xbox Modders is 99,99% niet van toepassing
• Het is verboden reservekopieen af te spelen op de 360 als dat betekend dat je beveiliging moet omzeilen

Verder ga ik er niks over zeggen. Als iemand commentaar heeft, maakt hij maar een algemeen "Console Reservekopieen" topic, aangezien het niet eens een 360 specifieke zaak is.

De 3 dingen: Microsoft banhammer, het nieuwe dashboard en de verkopen van nieuwe consoles, bij elkaar haken, en daar conclusies aan verbinden laat overigens wel een groot gebrek aan kennis van bedrijfsvoering zien. Als je daar verder over wil praten, kan je een Conspiracy topic aanmaken :P

Overigens zijn er meerdere keren per jaar Ban acties, dus dat er eentje in de buurt van NXE zou zitten is niet vreemd.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 19-11-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik wil ook een avatar maken ik kan niet wachten :p

Kan niet via het web toch? :|

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:35:
[...]

Dat klopt, het komt ook steeds weer terug. Punt is dat er op zich onduidelijkheid is, maar over 2 dingen niet:

[list]
• Een reservekopie van software mag alleen gebruikt worden als jezelf de licentie bezit (in geval van Xbox Modders is 99,99% niet van toepassing
• Het is verboden reservekopieen af te spelen op de 360 als dat betekend dat je beveiliging moet omzeilen

Verder ga ik er niks over zeggen. Als iemand commentaar heeft, maakt hij maar een algemeen "Console Reservekopieen" topic, aangezien het niet eens een 360 specifieke zaak is.
Heb ik even een vraagje over, wat als je daadwerkelijk het originele xbox360 spel hebt en je maakt een back-up hiervan (is als ik het goed begrijp dan legaal) mocht het origineel ooit kapot gaan dan moet je om het kopie te kunnen spelen toch je xbox360 ombouwen. (dus de beveiliging omzeilen)
Er is toch geen mogelijkheid om je in dit geval legale thuiskopie te gebruiken zonder de beveiliging te omzeilen, ergo wat is het nut dan van een thuiskopie in dit geval?

Nu de vraag, hoe weet Microsoft nou dat jij gewoon een legale kopie gebruikt?
Of mag dit gewoon helemaal niet van Microsoft waardoor jij niet gebruik mag maken van je recht op een thuiskopie (indien je het origineel bezit) Mogen zij dit wel weigeren?

Verder voor de duidelijkheid voor er mogelijk geflamed wordt, mijn xbox360 is niet gemod en alle spelen zijn origineel en legaal ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

[list]

De 3 dingen: Microsoft banhammer, het nieuwe dashboard en de verkopen van nieuwe consoles, bij elkaar haken, en daar conclusies aan verbinden laat overigens wel een groot gebrek aan kennis van bedrijfsvoering zien. Als je daar verder over wil praten, kan je een Conspiracy topic aanmaken :P

Overigens zijn er meerdere keren per jaar Ban acties, dus dat er eentje in de buurt van NXE zou zitten is niet vreemd.
het is toch wel op dit moment een x360 specifieke zaak, want daar wordt gebaned en daar hebben we het over.

het probleem is alleen misschien maakr 99% gewoon gedownloade kopieen, maar dat is niet mijn probleem. ik wil mijn game kunnen backuppen en gebruiken. en daar zou ik geen xbox voor hoeven om te laten bouwen.

ten tweede is het hypocriet van de wet om te zeggen dat backups maken niet als schending van auteursrechten wordt gezien maar vervolgens wel anderen toelaten om jou daarin dwars te zitten.

wat heb ik aan een backup als ik die mag maken maar nergens in kan stoppen om te spelen. kan ik dat dvdtje net zo goed als onderlegger gebruiken voor mn glas cola. dit is de tegenstrijdigheid van de wet en de praktische kan daarvan. vind dat dat gewoon europees moet worden aangepakt.
  • dus of backup maken wordt legaal en gamemakers/consolemakers stoppen met beveiligingen te proppen. en iedereen maakt zn backup.
  • of ik krijg de garantie dat als ik mijn DVD 20x in stukken breek en opstuur dat ze bij MS netjes een nieuwe opsturen. zo simpel.
  • of ze zeggen backups zijn illegaal maar zorgen ervoor dat als mn spel verrot gaat dat het me echt geen ruk zou uitmaken dat ik voor dat goede spel weer 10-15 euro moet neertellen.
maar dat hypocriete gedoe ertussen in is bullshit. en dan nog mensen gaan bannen omdat ze gebruik willen maken van iets wat bij wet niet illegaal is. dwars zitten met beveiligingen om boven de wet te staan en vervolgens te zeggen zie je wel maar je kraakt de firmware.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 19-11-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een prachtige interface Microsoft heeft echt goed werk afgeleverd. De Wii interface vond ik eerst het beste maar nu staat zonder twijfel NXE bovenaan.
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/NintexNL/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Even een klein beetje hulp aub, ben bezig met het bridge van mijn laptop en mijn xbox via een internetkabel.

Nu kan ie de kabel detecteren, evenals het ipadres en de dns.

Alleen hij komt niet verder dan de MTU ?

Waar kan ik dit vinden, aanpassen, instellen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Weet iemand of die feature er nog inzit waarmee je op Marketplace kunt zoeken voor content voor alle spellen die je gespeeld hebt? Ik kan nu alleen zoeken voor mijn Arcade games / geinstalleerde games / de game die in de Xbox zit. Bij het oude dashboard kon je fijn alles op een rijtje bekijken.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:39:
[...]

Heb ik even een vraagje over, wat als je daadwerkelijk het originele xbox360 spel hebt en je maakt een back-up hiervan (is als ik het goed begrijp dan legaal) mocht het origineel ooit kapot gaan dan moet je om het kopie te kunnen spelen toch je xbox360 ombouwen.
Of die actie legaal is, is een discussie punt. Volgens de wetgeving in ieder geval niet, jurisprudentie is verdeeld.

Het afspelen is wel illegaal. Dit betekend namelijk dat je de beveiling omzeilt, door andere firmware op de DVD speler te zetten.
Nu de vraag, hoe weet Microsoft nou dat jij gewoon een legale kopie gebruikt?
Niet. Er word gekeken naar afwijkingen in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:48:
[...]

het is toch wel op dit moment een x360 specifieke zaak, want daar wordt gebaned en daar hebben we het over.

het probleem is alleen misschien maakr 99% gewoon gedownloade kopieen, maar dat is niet mijn probleem. ik wil mijn game kunnen backuppen en gebruiken. en daar zou ik geen xbox voor hoeven om te laten bouwen.

ten tweede is het hypocriet van de wet om te zeggen dat backups maken niet als schending van auteursrechten wordt gezien maar vervolgens wel anderen toelaten om jou daarin dwars te zitten.

wat heb ik aan een backup als ik die mag maken maar nergens in kan stoppen om te spelen. kan ik dat dvdtje net zo goed als onderlegger gebruiken voor mn glas cola. dit is de tegenstrijdigheid van de wet en de praktische kan daarvan. vind dat dat gewoon europees moet worden aangepakt.

dus of backup maken wordt legaal en gamemakers/consolemakers stoppen met beveiligingen te proppen. en iedereen maakt zn backup.

of ik krijg de garantie dat als ik mijn DVD 20x in stukken breek en opstuur dat ze bij MS netjes een nieuwe opsturen. zo simpel.

maar dat hypocriete gedoe ertussen in is bullshit. en dan nog mensen gaan bannen omdat ze gebruik willen maken van iets wat bij wet niet illegaal is. dwars zitten met beveiligingen om boven de wet te staan en vervolgens te zeggen zie je wel maar je kraakt de firmware.
Microsoft biedt je wel een "backup" aan als je disc beschadigt is door hun systeem. Dat daar geld voor wordt gevraagd is een ander. Het maken van een backup is namelijk nooit gratis, dus mag Microsoft er best geld voor vragen.

Ik snap niet waarom dat men hier zo over zeikt, ik bedoel, hoe vaak is het je gebeurd dat een disc niet meer werkt? ik heb ca. 120 games origineel op cd/dvd van verschillende consoles. En ze doen het allemaal nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:48:
[...]

dus of backup maken wordt legaal en gamemakers/consolemakers stoppen met beveiligingen te proppen. en iedereen maakt zn backup.

of ik krijg de garantie dat als ik mijn DVD 20x in stukken breek en opstuur dat ze bij MS netjes een nieuwe opsturen. zo simpel.

naar mijn weten zijn er op dit moment voornamelijk mensen gebanned vanwege het spelen van review copies (saint's row 2 en fallout). ik ben ook gebanned maar ben er altijd vanuit gegaan dat ik ooit eens gebanned zou worden. ik doe er dan ook niet moeilijk over ik koop een nieuwe xbox en ga weer online. met mijn grote stapel gekochte spellen that is. de ander laat ik er naast staan voor spellen die ik niet het geld waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik lees hier steeds vaker dingen waarvan ik denk 8)7 ;( :X |:( (in willekeurige volgorde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Donnie Darko schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:59:
[...]

naar mijn weten zijn er op dit moment voornamelijk mensen gebanned vanwege het spelen van review copies (saint's row 2 en fallout).
Da's een broodje aap. Review discs zijn normale discs maar in een andere hoesje, daarbij word er bij het uitgeven van review discs geen gebruik gemaakt van console registratie.Ergo, iedereen kan review discs gebruiken.
dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:48:en dan nog mensen gaan bannen omdat ze gebruik willen maken van iets wat bij wet niet illegaal is. dwars zitten met beveiligingen om boven de wet te staan en vervolgens te zeggen zie je wel maar je kraakt de firmware.
Je leest niet, je wil het niet lezen, of je hebt geen verstand van wetgeving in het algemeen. Ik zal het nog 1 keer zeggen (en dan ben ik klaar):

Het is wel illegaal om een kopie af te spelen op je 360. Punt, klaar, geen enkele discussie over mogelijk. Iedereen die zegt dat het niet zo is, heeft het fout. Het is ook niet iets waar je van mening over kan verschillen, het is namelijk geen mening, maar een feit.

@hieronder, je hebt gelijk. Ik hou er nu over op

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 19-11-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

alleen ben ik geen vader, en ook niet chubby :)
dadj = DaDj = the DJ / D.J. = David Jelle
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:34:
De avatars die ik in dit topic heb kunnen vinden bijelkaar gezet. pwm is wel zakelijk stoer en dadj ziet er ook echt uit als een vader (inc enige chubbyness). Stollie en shuey zijn mij iets te bleek, Komop je bent geen emo :P

[afbeelding]pwm [afbeelding]
[afbeelding]salim [afbeelding]
[afbeelding]stollie [afbeelding]
[afbeelding]shuey
[afbeelding] revision [afbeelding]
[afbeelding]corne [afbeelding]
[afbeelding] cubix x [afbeelding]
[afbeelding]dadj [afbeelding]
[afbeelding]estornio [afbeelding]
[afbeelding]outcast [afbeelding]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kunnen we alstublieft dat gezeur over wel of niet een backup maken en of het wel of niet legaal is achterwegen laten. Het veroorzaakt alleen maar vervuiling van de topic en het is niet alleen gerelateerd tot de XBox. Gebruikt hiervoor een andere topic.

Heel jammer, zit net de hele tijd lekker te lezen over wat mensen allemaal ervaren bij de NXE update krijg je ineens weer dat gezeur over legaal / illegaal. Die verhalen ken ik nu wel.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Worden er momenteel dan mensen gebanned met een gemodde console als ze de nieuwe dashboard downloaden en installeren ?

Volgens mij kun je alleen gebanned worden als je op live speelt als de game nog niet uit is...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Donnie Darko schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:59:
[...]

naar mijn weten zijn er op dit moment voornamelijk mensen gebanned vanwege het spelen van review copies (saint's row 2 en fallout). ik ben ook gebanned maar ben er altijd vanuit gegaan dat ik ooit eens gebanned zou worden. ik doe er dan ook niet moeilijk over ik koop een nieuwe xbox en ga weer online. met mijn grote stapel gekochte spellen that is. de ander laat ik er naast staan voor spellen die ik niet het geld waard vind.
Zo doe ik het ook, alleen dan anders: ik heb zelf een Peugeot 205 gekocht, waar ik ook dagelijks in rijd en af en toe steel ik een Ferrari of Porsche om even een uurtje in te scheuren. Die koop ik zelf niet, want die vind ik het geld niet waard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

ronaldmathies schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:06:
Kunnen we alstublieft dat gezeur over wel of niet een backup maken en of het wel of niet legaal is achterwegen laten. Het veroorzaakt alleen maar vervuiling van de topic en het is niet alleen gerelateerd tot de XBox. Gebruikt hiervoor een andere topic.

Heel jammer, zit net de hele tijd lekker te lezen over wat mensen allemaal ervaren bij de NXE update krijg je ineens weer dat gezeur over legaal / illegaal. Die verhalen ken ik nu wel.
wat hij zegt...

Oi oi oi....was ik maar thuis om eens te kijken of het allemaal zo enorm tof is als het lijkt

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:54:
[...]

Microsoft biedt je wel een "backup" aan als je disc beschadigt is door hun systeem. Dat daar geld voor wordt gevraagd is een ander. Het maken van een backup is namelijk nooit gratis, dus mag Microsoft er best geld voor vragen.

Ik snap niet waarom dat men hier zo over zeikt, ik bedoel, hoe vaak is het je gebeurd dat een disc niet meer werkt? ik heb ca. 120 games origineel op cd/dvd van verschillende consoles. En ze doen het allemaal nog.
ja daar heb je het al. MS biedt als het beschadigd is door HUN SYSTEEM. bewijs dat maar eens als er niet duizenden mensen wereldwijd klagen. en dan betaal je er ook nog voor. maar mijn backup kost mij veel minder dan MS ervoor vraagt. en het verschil is dat mijn backup mij dekt ook als mn orgineel kapot gebeten wordt door mn hond of als ik die gewoon domweg kwijt raak.

prima ze doen het bij jou op je console. neemt nog steeds niet weg dat ik wettelijk geen auteursrechten schend als ik een kopie maak.
Je leest niet, je wil het niet lezen, of je hebt geen verstand van wetgeving in het algemeen. Ik zal het nog 1 keer zeggen (en dan ben ik klaar):

Het is wel illegaal om een kopie af te spelen op je 360. Punt, klaar, geen enkele discussie over mogelijk. Iedereen die zegt dat het niet zo is, heeft het fout. Het is ook niet iets waar je van mening over kan verschillen, het is namelijk geen mening, maar een feit.

@hieronder, je hebt gelijk. Ik hou er nu over op
ja lekker makkelijk midden in het verhaal beginnen, ik heb het er juist over dat als een backup niet illegaal is dat ze dus mensen/bedrijven die het gebruik van deze kopie verhinden (dmv firmwares die het gebruik hiervan tegengaan of andere beveiligingen) dan aangepakt moeten worden

in ieder geval ben ik benieuwd naar de update, als ik straks thuis ben gelijk even updaten en kijken wat het geworden is. zal wel weer even wennen zijn aan het nieuwe menu en structuur denk ik

EDIT: laten we er dan inderdaad maar mee ophouden.

[ Voor 31% gewijzigd door dangerpaki op 19-11-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

We moeten binnenkort maar eens een contest uitschrijven. We noemen een X persoon, en dan moet je binnen 48 uur een avatar maken die er het meest op lijkt :P Kijken wie de beste Obama maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Laatst online: 16-07 13:47
Om het even heel simpel te houden en de discussie (hopelijk) te beëindigen: Het maken van een reservekopie van software is geen recht maar slechts niet strafbaar omdat het geen inbreuk is op de auteursrecht. Er staat dus nergens dat je het recht hebt om die kopie te maken en al helemaal niet dat de fabrikant het mogelijk moet maken dat je die kopie kan gebruiken. Daarbij moet de kopie noodzakelijk zijn. Noodzakelijk moet je zien als het installeren van de software op harde schijf t.b.v de juiste werking van de software. Een kopie zoals jullie hier bedoelen, voor als de originele schijf defect raakt, valt hier helaas niet onder. Het omzeilen van beveiligingen is overigens ook niet toegestaan.

[ Voor 32% gewijzigd door yade op 19-11-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
sheepdog schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:24:
Ik vind het echt een hele verbetering. Dashboard ziet er beter uit en is stukken sneller. Heb Race Driver Grid op de harddisk gezet en die laadt echt veel sneller.

Wat ik alleen erg jammer vind is dat je bij de nieuwe 1680x1050 resolutie zwarte balken boven en onder krijgt. Het beeld is nauwelijks scherper, alleen iets minder gerekt misschien. Denk dat ik terug ga naar 720p resolutie, dan heb je tenminste meer beeld.
Je krijgt niet meer beeld, je krijgt hetzelfde maar dan vervormt. Je kan ervan houden maar de nieuwe resoluties zijn toegevoegd om vervorming weg te halen en het werkt heel goed.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkoo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 17:48
Sinds de update heb ik niet meer de mogelijkheid om te kiezen voor 1080p, terwijl dat voor de update wel het geval was! Enige wat nu te voorschijn komt zijn resoluties tot 1920x1080. Alle kabels al verwijderd en weer aangesloten, ook geen geluid via de HDMI uitgang. Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
makkoo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:18:
Sinds de update heb ik niet meer de mogelijkheid om te kiezen voor 1080p, terwijl dat voor de update wel het geval was! Enige wat nu te voorschijn komt zijn resoluties tot 1920x1080. Alle kabels al verwijderd en weer aangesloten, ook geen geluid via de HDMI uitgang. Iemand een oplossing??
je Xbox ziet je scherm als een monitor. wat voor tv heb je?

[ Voor 6% gewijzigd door treative op 19-11-2008 15:21 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkoo
Ik heb een Iiyama prolite 2403WS monitor, maar met HDMI en 1080p. Voor de update gaf hij via HDMI de 720- en 1080 opties aan, nu niet meer, terwijl er in de setup niets is veranderd...

[ Voor 70% gewijzigd door makkoo op 19-11-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

makkoo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:21:
Da's fijn, maar daar is het niet mee opgelost natuurlijk. Iemand een idee?
Stomme vraag wellicht, maar heb je een scherm met 1920x1080 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkoo
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:22:
[...]

Stomme vraag wellicht, maar heb je een scherm met 1920x1080 resolutie?
Maximale resolutie is 1920x1200, maar via HDMI is 1080p mogelijk, werkte voor de update van de 360 perfect. Beetje jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32
Heb net farcry 2 geinstalleerd, heerlijk spelen zonder die pokkeherrie van de drive. Alleen de laadtijden zijn voor mijn gevoel langer geworden en een spel saven ook. iig geen merkbare verbetering, en soms ook lichte hapering tijdens het spelen, maar of dat door het installeren komt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
is 1920x1080 niet precies hetzelfde als 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:38:
is 1920x1080 niet precies hetzelfde als 1080p?
Dat idee kreeg ik ook, dus ik heb even gezocht en inderdaad hetzelfde:

Wikipedia: 1080p

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Die avatars blijken leuker te zijn dan ik dacht :P. Nu nog alleen even uitzoeken hoe ik m'n avatar kan showen xD.

[ Voor 120% gewijzigd door SoundWave729 op 19-11-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

6pack15 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:32:
Heb net farcry 2 geinstalleerd, heerlijk spelen zonder die pokkeherrie van de drive.
Dat wel, maar nu eigenlijk nog de normale koelingfans iets stiller en dan ben ik helemaal tevreden.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
ronaldmathies schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:41:
[...]

makkoo bedoelde meer de optie "1080p" ipv de optie "1920x1080"

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkoo
ronaldmathies schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:41:
[...]

Feit blijft dat hij via de HDMI geen volledig signaal meer weergeeft, de audio ontbreekt namelijk ook, voorheen werkte dit perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:41:
[...]

Dat wel, maar nu eigenlijk nog de normale koelingfans iets stiller en dan ben ik helemaal tevreden.
zodra mijn garantie om is ga ik er ook maar wat stillere fans in modden, want die maken bij mij volgens mij zelfs meer herrie dan de drive. Daarbij maken ze ook nog een soort van "schrapend" geluid, alsof er zand in de lagers zit.

(hoor namelijk weinig verschil tussen dashboard en ingame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Oke, Microsoft faalt. Alles ziet en zag er goed uit aan de update, totdat ik Fable II wou installeren. Alles verliep vlekkeloos. Spel spelen en het laden ging inderdaad sneller, maar al snel kwam ik erachter dat de update bugs introduceert in Fable II. De Linker trigger werkt niet meer zoals hij zou moeten (Hij heeft het altijd gedaan. Met de LT kun je op vijanden focussen en op medemensen focussen zodat je meer informatie over ze kreeg, oa dat balkje boven in beeld), dat werkt dus niet meer. Zodra je de linker trigger indrukt kan je niks meer, niet lopen of vechten, je kan alleen de camera nog ronddraaien.

Tot overmaat van ramp betreed ik een ruimte, voer wat opdrachten uit (voor degene die willen weten wat ik precies bedoel:
spoiler:
Archon's Knot Tomb ben ik binnen gegaan.
Zorg ervoor dat de deur open zou moeten gaan...maar...de deur blijft op slot zitten. Ik kijk faqs na (van gamefaqs.com) en daar zie ik hoe het openen van de deur zou moeten, ik weet 100% zeker dat ik dat allemaal zo gedaan heb. De deur zou dus open moeten zijn, maar hij weigert gewoon om open te gaan. Lekker, handig en zeker leuk na al die uren spelen :X

Daarnaast als je kijkt in het menu in Fable II (start drukken dus) en je gaat naar Quest/Maps > regions, zie je dat elke trader in elke stad is...zelfs dubbele. Die traders horen, zoals Fable II spelers wel zullen weten, slechts in een stad te zijn. Op de kaart staan ze in elke stad en zelfs dubbel. Ook netjes hoor :(

Ik dacht dus, naja...jammer van die laadtijden. Dus spel verwijderd van de HDD in de hoop dat alles weer goed zou zijn...NOT. Nog steeds met die bugs (alleen de laatst genoemde bug met dat elke trader in elke stad aanwezig is, is verholpen door het verwijderen). Trigger werkt nog steeds niet zoals het zou horen en ook de besproken deur wil niet meer open (je kan die ruimte ook niet 'resetten', hij onthoud dus wat je gedaan hebt en daarmee heeft hij de bug ook opgeslagen |:( )

Kortom, installeer Fable II NIET op je HDD :'( :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

En met de nieuwe update zonder install of je HD werkte het wel goed?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Royz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:54:
En met de nieuwe update zonder install of je HD werkte het wel goed?
Jep. Vanochtend (voor de update dus) nog even gedaan en toen geen problemen gemerkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:56:
[...]

Jep. Vanochtend (voor de update dus) nog even gedaan en toen geen problemen gemerkt :|
Trek dan nu je HD er eens uit, dan zou je trigger het moeten doen?

Als dat niet zo is lijkt het me sterk dat deze bug nog door niemand eerder is vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nee, ik bedoel met de nieuwe update, zonder hem te installen op je HD, werkte het toen ook? Het zou ook gewoon door de update kunnen komen en niet perse met het installen op je HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
oh nee, mijn fans zijn beetje zacht ruisend, maar die drive lijkt wel een straalmotor ofzo. Saven bij fc2 gaat toch niet lekker op een of andere manier, duurt enorm lang opeens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Royz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:59:
Nee, ik bedoel met de nieuwe update, zonder hem te installen op je HD, werkte het toen ook? Het zou ook gewoon door de update kunnen komen en niet perse met het installen op je HD?
Dat heb ik niet geprobeerd :P
Heb gewoon nadat de NXE was geïnstalleerd Fable II naar de HDD gekopieerd en toen merkte ik de bugs dus ;(

Zal nu de HDD er eens af trekken, kijken of dat effect heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wil graag mijn laptop bridge met mijn xbox 360, maar ik kom vast bij een bepaalde stap.

Wired: Confirmed
IP: Confirmed
DNS: Confirmed
MTU: Failed !

Hoe kom ik voorbij deze stap ?

Zitten thuis met beveiliging op mac-adressen, maar zowel laptop als xbox is toegevoegd in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:05:
[...]

Dat heb ik niet geprobeerd :P
Heb gewoon nadat de NXE was geïnstalleerd Fable II naar de HDD gekopieerd en toen merkte ik de bugs dus ;(

Zal nu de HDD er eens af trekken, kijken of dat effect heeft :)
Vreemd verhaal. Geen problemen mee ondervonden.

Wat je eventueel kan doen is je cache een keer legen, en kijken of dat effect heeft. Installatie op schijf kan volgens mij nooit dit soort zaken veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:21:
[...]

Vreemd verhaal. Geen problemen mee ondervonden.

Wat je eventueel kan doen is je cache een keer legen, en kijken of dat effect heeft. Installatie op schijf kan volgens mij nooit dit soort zaken veroorzaken.
Heb ondertussen zonder HDD gespeeld (ook zonder savegame en gamersprofile dus. New Game moeten doen) en alles was weer normaal, zoals het hoort. Trigger werkte weer zoals normaal. Toen spel afgesloten, Xbox uit gedaan en HDD er weer opgeklikt...Fable II gestart en weer zelfde problemen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
NeoMe schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:20:
Ik wil graag mijn laptop bridge met mijn xbox 360, maar ik kom vast bij een bepaalde stap.

Zitten thuis met beveiliging op mac-adressen, maar zowel laptop als xbox is toegevoegd in de lijst.
en dat werkte eerder wel!?

[ Voor 88% gewijzigd door TheVMaster op 19-11-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
NeoMe schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:20:

heb je deze al doorgelezen?
Xbox 360: U kunt geen verbinding maken met Xbox Live: De MTU-test voor de console mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gelezen, maar waar kan ik die MTU instellen ?

Ja als ik de kabel rechtstreeks in de router stop doet ie het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:23:
[...]

Heb ondertussen zonder HDD gespeeld (ook zonder savegame en gamersprofile dus. New Game moeten doen) en alles was weer normaal, zoals het hoort. Trigger werkte weer zoals normaal. Toen spel afgesloten, Xbox uit gedaan en HDD er weer opgeklikt...Fable II gestart en weer zelfde problemen :'(
Doe je cache eens legen, dat helpt misschien:
to clear the xbox 360's memory cache,
1. go to the system blade on your menu(should be the very last one)
2. go down to were it says memory, click on it. this should bring up your hard drive or other storage devices, press a on the one you want to empty
3. once youve gotten to the screen were it shows rename or format your storage device, input Y,X,X,LB,RB,X,X and a prompt will come up asking you if you want to empty your systems cache.
Weet ff niet of dit bij NXE ook werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 19-11-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
ik zoek nu al dagen, naar het antwoord op de volgende vraag,

als ik een xbox360 koop. ik zet m onder de tv, sluit m aan met hdmi, en conncet hem, kan ik dan HDWMV, MKV, DIVX, en AVI afspelen?

wmv, en avi lijkt me geen probleem, HDWMV en HDMI lijkt me nog lastig, hiervoor kan je dan schijnbaar tversity gebruiken die de film dan weer wel leesbaar maakt voor de xbox en dit programma zorgt er ook voor dat je xbox kan connecten met de pc en zo dus je library's voor muziek/film/foto aanmaakt..

klopt dat het bovesntaand en zijn er mensen die dit gebruiken?

heb deze vraag al eens gesteld maar kan t niet meer vinden of t nou kan of niet

[ Voor 6% gewijzigd door Reloader op 19-11-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
NeoMe schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:25:
[...]

Gelezen, maar waar kan ik die MTU instellen ?

Ja als ik de kabel rechtstreeks in de router stop doet ie het wel ja.
Als het goed is kun je die in je bridge instellen, doorgaans is een waarde van 1500 normaal.

hmm, ik zie dat je een laptop als bridge instelt.

op deze pagina heeft iemand hetzelfde probleem:
http://forums.techguy.org...d-xbox-360-fails-mtu.html

hier wordt ook de tip gegeven om je tcp/ip instellingen te resetten:

Reset TCP/IP stack to installation defaults, type: netsh int ip reset reset.log
Reset WINSOCK entries to installation defaults, type: netsh winsock reset catalog

misschien dat het je helpt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Magic op 19-11-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Reloader schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:27:

als ik een xbox360 koop. ik zet m onder de tv, sluit m aan met hdmi, en conncet hem, kan ik dan HDWMV, MKV, DIVX, en AVI afspelen?

wmv, en avi lijkt me geen probleem, HDWMV en HDMI lijkt me nog lastig, hiervoor kan je dan schijnbaar tversity gebruiken die de film dan weer wel leesbaar maakt voor de xbox en dit programma zorgt er ook voor dat je xbox kan connecten met de pc en zo dus je library's voor muziek/film/foto aanmaakt..

mkv: nee
divx : ja
hdwmv: ja
avi: ligt aan de codec, is een container, geen codec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
thx fusebox, damn, dat sucks MKV = toch wel meest gebruikte dingetje om HD films te kijken...

tversity ervaring mee of iets wat er op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SoundWave729 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:41:
Die avatars blijken leuker te zijn dan ik dacht :P. Nu nog alleen even uitzoeken hoe ik m'n avatar kan showen xD.
_http://avatar.xboxlive.com/avatar/GAMERTAG/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Reloader schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:31:
thx fusebox, damn, dat sucks MKV = toch wel meest gebruikte dingetje om HD films te kijken...

tversity ervaring mee of iets wat er op lijkt?
MKV is behoorlijk snel (kwestie van paar minuten per film) om te zetten naar MP4, en dat slikt de Xbox 360 wel.
Zie GoTSent topic

Divx3 films en MPEG's spelen helaas ook niet af, Divx 4, 5 en Xvid's wel.

Verder werkt TVersity of Twonky gewoon goed samen met de xbox, daar hoef je geen problemen mee te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reloader schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:27:

heb deze vraag al eens gesteld maar kan t niet meer vinden of t nou kan of niet
Ik gebruik tversity en het werk als een zonnetje ! kijk met veel plezier mijn HD films via de Xbox :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:36:
[...]

Ik gebruik tversity en het werk als een zonnetje ! kijk met veel plezier mijn HD films via de Xbox :9~
mooi :) dan is de xbox dus een goedkope mediacenter, heb tversity al geinstalleerd dus ben daarmee een beetje aan het vervelen, valt me alleen op dat ik dan maar een core2duo zal gaan aanschaffen, omdatie anders films niet onthefly kopieert, hoe gaat dat bij jou?

kan ik ergens in tversity aanzetten datie mijn D:/ moet inventariseren :/ dat doetie namelijk niet.. myvideo's is leeg nmllk

[ Voor 11% gewijzigd door Reloader op 19-11-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:12:
[...]

Alleen jammer dat bij bepaalde flut games je in een vier minuten alweer een achievement hebt gekregen. als je minder dan 5 % van de achievements hebt gehaald dan mag je em ook verwijderen vind ik :)
Idd, dat mogen ze wat mij betreft ook veranderen. Al die games die ik "even" heb geleend staan er nu ook tussen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:34:
[...]

:) bedankt. En bij deze m'n avatar :P.
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Dnous/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
makkoo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:18:
heb ook het zelfde probleem alleen dan op een benq g2400w heb ook de support lijn gebelt daar kwam niks uit :(

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hij doet het ... geen idee wat heeft gewerkt, wel die commandos ingevoerd en daarna alles opnieuw ingesteld.

Bedankt, meteen even geupdate en ff wat nieuwe demo's downloaden...yes geen kabel maar door het huis ! :)

Hoe moet je games installeren, kan dat nergens vinden of doet ie dat automatisch als je nieuwe games erin stopt of ook bij oude games ?

[ Voor 52% gewijzigd door NeoMe op 19-11-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reloader schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:43:
[...]

mooi :) dan is de xbox dus een goedkope mediacenter, heb tversity al geinstalleerd dus ben daarmee een beetje aan het vervelen, valt me alleen op dat ik dan maar een core2duo zal gaan aanschaffen, omdatie anders films niet onthefly kopieert, hoe gaat dat bij jou?

kan ik ergens in tversity aanzetten datie mijn D:/ moet inventariseren :/ dat doetie namelijk niet.. myvideo's is leeg nmllk
Ik heb tversity op mijn server draaien en Xeon 2.8Ghz brandt er eigenlijk niets op alleen maar streamen naar mijn xbox ik heb een apparte map met films deze laat ik doorzoeken door Tversity en dan ook alleen naar filmbestanden. ook moet je refreshen van de map als er een nieuwe film is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmm, ik heb ook fable 2 geinstalleerd, alleen even gekeken hoe het geluidsniveau was, maar niet echt gespeeld. Ik hoop dat ik niet hetzelfde euvel krijg...

Anyhoe, mijn avatar:

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/armadax/avatar-body.png

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Ik vind de New Xbox Experience wel mooi.
Alleen dat intro filmpje al! :9~
De mogelijkheden voor je avatar zijn ook eindeloos. De kleding vind ik wel wat minder, het ziet er nogal vrouwelijk uit. En die gay stance |:(
Anyhoo:
Hier is de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Oo0cH/avatar-body.png

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/batumulia/avatar-body.pngAfbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/batumulia/avatarpic-l.png

De mijne de nieuwe update is wel lachen. Vind hem iets onhandiger dan de oude dash moet bij deze veel meer zoeken, maarja dat is meer een kwestie van gewenning denk ik.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkoo
RedDragon schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:45:
[...]

heb ook het zelfde probleem alleen dan op een benq g2400w heb ook de support lijn gebelt daar kwam niks uit :(
RedDragon, mocht je een oplossing hebben dan hoor ik dat graag. Bij jou ook geen geluid meer via de HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:34:
[...]

Thnx!

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/TheVMaster/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
edit: iets is er fout gegaan

[ Voor 88% gewijzigd door philippevk op 19-11-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Geweldige update. Ziet er super uit en werkt vrij snel alsof je al jaren niets anders gewent bent.
Ben alleen de optie nog niet tegen gekomen om arcade trail games uit mijn games lijst te wissen. Iemand enig idee?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/NLNeoMe/avatar-body.png
Hoe moet je spellen installeren, of doet ie dat automatisch ?

EDIT: Met "Y" Dus...Tnx !

[ Voor 69% gewijzigd door NeoMe op 19-11-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NeoMe schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:36:
[afbeelding]

Hoe moet je spellen installeren, of doet ie dat automatisch ?
ipv het starten van de game op Y drukken en dan install on harddisk selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:00
Daarnet de NXE update geinstalleerd omdat hij de Xbox dan eindelijk 16:10 zou kunnen ondersteunen, maar ik kom van een teleurstellende reis terug. Blijkt dat het beeld gewoon geresized wordt, met als gevolg 2 mooie zwarte balken :( Dat had microsoft nu toch wel iets netter kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/arn0ut/avatar-body.png

Ik leef !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:36:
Geweldige update. Ziet er super uit en werkt vrij snel alsof je al jaren niets anders gewent bent.
Ben alleen de optie nog niet tegen gekomen om arcade trail games uit mijn games lijst te wissen. Iemand enig idee?
Even op de guide knop drukken en naar achievements gaan, dan zie je bij elke game met 0 punten de optie om het te deleten.

Was even bezig, maar heb ze er zelf nu allemaal uit. Even een game op de harddisk gegooid om te kijken hoeveel verschil het maakt (qua geluid en snelheid). Saints Row 2 start best een stuk sneller op, het maakt in ieder geval veel verschil wat betreft de drive!

[ Voor 8% gewijzigd door Walkman op 19-11-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Nu dat je games naar de HD kunt kopieren is het een kwestie van tijd tot een slimme Harry uitvind hoe je een geripte game vanaf een andere locatie start (bijvoorbeeld een externe USB HD of op een PC d.m.v. UTP)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

MALEADt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:39:
Daarnet de NXE update geinstalleerd omdat hij de Xbox dan eindelijk 16:10 zou kunnen ondersteunen, maar ik kom van een teleurstellende reis terug. Blijkt dat het beeld gewoon geresized wordt, met als gevolg 2 mooie zwarte balken :( Dat had microsoft nu toch wel iets netter kunnen doen?
Games zijn of 4:3 of 16:9, voor 16:10 heb je meer pixels nodig en de Xbox kan geen beeld erbij toveren... Het enige is dat je nu een scherper beeld hebt, aangezien je nu op je native reso kunt draaien :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:00
tdw schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:50:
[...]

Games zijn of 4:3 of 16:9, voor 16:10 heb je meer pixels nodig en de Xbox kan geen beeld erbij toveren... Het enige is dat je nu een scherper beeld hebt, aangezien je nu op je native reso kunt draaien :)
Ja dat wel natuurlijk (het "loading" logo van de meeste games zijn nu effectief cirkelvormig :D), maar ik blijf het vergelijken met een PC waar je perfect een andere resolutie kan bij instellen :) naja, niet dat ik klaag maar het kon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:45:
[...]

zelfde monitor zelfde probleem, overigens heb ik ook geen geluid meer
en ik heb nog wel vrij gevraagd voor morgen voor GoW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
MALEADt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:54:
[...]

Ja dat wel natuurlijk (het "loading" logo van de meeste games zijn nu effectief cirkelvormig :D), maar ik blijf het vergelijken met een PC waar je perfect een andere resolutie kan bij instellen :) naja, niet dat ik klaag maar het kon beter.
het kan niet beter. je draait al op je native resolutie.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Weet iemand hoe je nu een theme moet passen? Die van mij staat nog op gears of war 2 maar als ik een andere wil kan ik werkelijk nergens vinden waar ik dat nu in moet stellen. :| :?

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 19-11-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:10:
Weet iemand hoe je nu een theme moet passen? Die van mij staat nog op gears of war 2 maar als ik een andere wil kan ik werkelijk nergens vinden waar ik dat nu in moet stellen. :| :?
Je profiel in de lijst aanklinken vanuit daar kun je het veranderen dat is ook logies omdat de looks per profiel gebonden zijn D0h.

Daarnaast geen bans voor gebruikers die toch nxe gebruikte zoals ik al zei, mag hopen voor de mensen die hier onrust liepen te zaaien hun zich nu erg schamen en sukkelig voelen. Daarnaast dit is mijn avatar :) En ja hij lijkt op mij zelfde kleding stijl zelfde zonnebrilletje zelfde haar I like it :P

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/special18/avatar-body.png
MALEADt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:39:
Dat was al eerder gemeld beetje oud nieuws overigens meer lezen! en wie zegt dat het geresized wordt 1080P reseized streched 16:10 is native als je het mij vraagt omdat het nu wel alles correct weergeeft en bij 1080P oude totaal niet die streched alles.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hoe zit het met geflashte 360`s die enkel geflasht zijn voor een stillere drive... dus nooit gebruikt geweest met backups/beta`s ed. ? Worden deze ook per direct gebanned? (zou zonde zijn namelijk)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:12:
[...]

Je profiel in de lijst aanklinken vanuit daar kun je het veranderen dat is ook logies omdat de looks per profiel gebonden zijn D0h.
Vroeger stond dat onder system settings dus het is niet zo gek dat ik het kwijt was. Maar oke bedank in iedergeval. :)

P.S. dit ben ik:

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/KamikaZe351/avatar-body.png

In het echt ziet mijn bril er iets anders uit maja het zijn allemaal karikaturen uiteindelijk....

[ Voor 20% gewijzigd door Kaasje123 op 19-11-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Slaapje/avatar-body.png

Huhu, de mijne. Verder vind ik het allemaal wel soepeltjes werken, alleen is het allemaal nog een beetje zoeken

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Ik had vandaag even Saints Row 2 op mijn HDD gezet, alleen stotterde deze wel af en toe in hevige gevechten.
Kan dit komen omdat ik de cache vanochtend heb geleegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Michael Knight schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:15:
Hoe zit het met geflashte 360`s die enkel geflasht zijn voor een stillere drive... dus nooit gebruikt geweest met backups/beta`s ed. ? Worden deze ook per direct gebanned? (zou zonde zijn namelijk)
Ik kan nog altijd op LIVE (en zat ook al in het preview program) :)
Ik ga er ook niet van uit dat ik verbannen ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nu effe over naar HDD kopieren, betekent dit nu game huren naar HDD en happa ik hoef niet meer te betaeln voor die game of heb je tijdens het opstarten nog steeds de originele game nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:38:
Ok nu effe over naar HDD kopieren, betekent dit nu game huren naar HDD en happa ik hoef niet meer te betaeln voor die game of heb je tijdens het opstarten nog steeds de originele game nodig?
Ja, natuurlijk. Ze zijn bij MS ook niet helemaal 7(8)7

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.