Het Xbox 360 ervaringen Topic #54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Is de supersize pack nog ergens in een winkel te koop?
Kan iemand bevestigen dat daar een scartkabel inzit, waar je een optische kabel kan aansluiten voor dts/dd5.1 via je versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Dames, klopt deze prijs?

http://www.consoleshop.nl...60-hard-drive-120-gb.html

Minder dan 80 euro voor een 120GB XboX Drive? >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook even hier aanbiedingen komende week bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
salimrmaf schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:53:
Dames, klopt deze prijs?

prijs klopt,alleen hij is uitverkocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zondag 16 november 2008 @ 10:49:
[...]

KPN _O- Je hebt mag ik toch hopen geen downtime gehad van het jaar toen er een landelijke storing was in mei waarvan het letterlijk dagen duurde voordat deze volledig was opgelost? Want ja ook zakelijke lijnen lagen eruit. 600€ 8)7 Dan zeggen ze dat XS4all duur is. No way dat je dat hoeft te betalen bij xs4all voor zulke garanties.

En dan zei ik al IK maak uit waar ik wel of niet over klaag. Het is een consumentenrecht simpel zat toch? Als ik vind dat Live niet lekker werkt dan klaag ik daar (terecht) over.
Kpn te hogen prijzen? Vraagje heb je eigenlijk wel gekeken voordat je weer met een nutteloose rant kwam aanzetten? 1:1 garantie bij xs4all is duurder dan bij kpn op dezelfde snelheid kijk het onderstaande even.

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7105/prijzenkpnvsxs4allwi2.jpg

Daarnaast nee ik had inderdaad totaal geen problemen van die landelijke storing omdat mocht het zijn dat mijn verbinding niet hersteld kan worden. krijg ik gewoon een straalverbinding. Omdat ze hoe dan ook verplicht zijn om aan het contract te voldoen en anders een rekening gepresenteert krijgen die zij zelf nog nooit verstuurt hebben >:)

Betreft je consumenten recht, ik adviseer je nog eens goed de voorwaarden van het live platform door te lezen dus nee op die basis heb je inderdaad niet recht om te klagen. Zeker niet als het ongegrond is en niet een termijn gesteld is om het binnen een redelijke termijn op te lossen tegen de andere partij als je echt zo officieel wilt gaan doen.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
OMG ga even nog verder offtopic ofzo. Ja hoor je hebt gelijk! :O kan je nou weer over een xbox praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Graag weer ontopic verder inderdaad :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik kan niet verbinden met xbox live. Ik krijg de optie test connection en alle test wijzen op geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:13:
Vreemd, ik kan niet verbinden met xbox live. Ik krijg de optie test connection en alle test wijzen op geen problemen.
Niet gebanned toevallig (of is je 360 niet geflashed?)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:23:
[...]

Niet dat ik weet of ze moeten het vervelend vinden dat ik een game gekocht heb bij gamehubs. (eergisteren binnen GoW2)

edit: Zelfs online kan ik niet inloggen. "Tips voor probleemoplossing
* De webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw."

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 01:15:
Kijk ook even hier aanbiedingen komende week bij de MM.
Welke MM? ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:13:
Heeft het misschien hier iets mee te maken? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Denk dat het om de gamerheaven gaat.... Maar daar vond ik nou niet echt superdingen staan eigenlijk... ( Rijswijk in mijn geval )

Gisteren weer GoW zitten spelen met broer en oom van mij en nog gozer die we hebben leren kennen daar ( Stoeptegel, misschien kent iemand hem :) ), maar wat een lache spel is dat zeg. Blijft leuk als je met 1v1 overblijft en dan de ander op zijn knieen krijgt. Even langzaam erheen lopen, kettingzaag paar keer activeren :P En dan voor ze neus even goed die kettingzaag erdoorheen slaan :D Whehehehe

Heb nog weinig spijt van de Xbox moet ik zeggen. Nu alleen nog de update over 2 dagen erop knallen! En dan scheelt het gelijk ook weer een boel herrie.

Trouwens. Vergeet ik ook bijna. Ik heb volgens mij tijdje geleden hier gepost over een Bol.com probleempje.
Korte herhaling: Had voordat MS games bij de Xbox ging leveren, maar het was toen al wel bekend, gevraagd aan Bol.com of ze mee zouden doen aan de actie. Deden ze niet zeiden ze dus toen heb ik 19 okt de Xbox besteld. Geen problemen waren er verder totdat mijn broer er ook een ging bestellen, iets meer dan week later en die games er wel bij zaten. Nou, met Bol.com gemaild maar ze gingen toch echt niets voor mij betekenen, ze vonden dat ze mij goed hadden geinformeerd. Na wat mails heen en weer bleek toch dat ze toen nog geen bevestiging hadden van MS. Maar als je dat niet hebt en je zegt nee en doet uiteindelijk ja, dan heb je dus WEL incorrect geinformeerd naar de klant toe.

Algoed, toen met Xbox support gebeld, konden ook niets doen. Uiteindelijk, laatste poging, met MS Nederland gemaild en daar werd ik vorige week door teruggebeld met de melding dat ze het uitgezocht hebben. Ze hadden Bol.com "op de vingers getikt" zoals die mevrouw dat zei en de spellen zouden opgestuurd worden :) Die heb ik dus vorige week donderdag binnengekregen van MS zelf.

_/-\o_ MS _/-\o_
Soms loont het dus best om ff beetje hollander te zijn 8)

[ Voor 51% gewijzigd door orange.x op 17-11-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

orange.x schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:31:
[...]Denk dat het om de gamerheaven gaat.... Maar daar vond ik nou niet echt superdingen staan eigenlijk... ( Rijswijk in mijn geval )
In Alkmaar hebben ze alleen een PS3 aanbieding met 2 films en geen games...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:30:
[...]

Heeft het misschien hier iets mee te maken? :)
:D btw de helpdesk lag plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Wat is nu de reden dat er 2 onlinewinkels zijn die de 120 GB voor 79 EUR aanbieden? Heeft dat te maken met een aankomende prijsdaling van dat produkt? Want dat is wel veel interessanter dan het 60 GB pakket...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Armada schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:14:
Wat is nu de reden dat er 2 onlinewinkels zijn die de 120 GB voor 79 EUR aanbieden? Heeft dat te maken met een aankomende prijsdaling van dat produkt? Want dat is wel veel interessanter dan het 60 GB pakket...
Welke buiten consoleshop dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ekfad schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:24:
[...]

Welke buiten consoleshop dan nog?
xboxhome.nl

Heb hem daar ook voor 79 gekocht.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Armada schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:14:
Je bedoelt dat het kopen van een arcade console icm 120GB interessanter is dan de pro met een 60GB? Je betaald dan idd 29 eur meer voor 60GB meer opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Is er nou niemand benieuwd naar de nieuwe Mortal Kombat?

Ik dacht dat hij in europa niet gecensureerd zou worden. Weet iemand daar iets meer over?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik ben wel erg benieuwd. Heb 'em besteld bij Gamehubs, dus ik hoop dat die versie inderdaad niet gecensureerd is. :)

Maar ik weet er het fijne niet vanaf, dus ik moet maar afwachten wanneer hij verzonden wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

orange.x schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:00:

Je bedoelt dat het kopen van een arcade console icm 120GB interessanter is dan de pro met een 60GB? Je betaald dan idd 29 eur meer voor 60GB meer opslag.
Nee, ik heb al een premium, dus ik kijk alleen naar het product harddisk.
En met 60 GB produkt, bedoel ik de HDD+koptelefoon+3mnd Live.

[ Voor 8% gewijzigd door Armada op 17-11-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die de gehele Guitar Hero World Tour bundel gaan kopen? Ik heb Lips besteld, en GT-WT met alleen de gitaar. Ik neem aan dat ik de microfoons van Lips ook gewoon kan gebruiken voor GT-WT? Over het drumstel twijfel ik nog... is best groot voor m'n woonkamer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:49:
Zijn er hier nog mensen die de gehele Guitar Hero World Tour bundel gaan kopen? Ik heb Lips besteld, en GT-WT met alleen de gitaar. Ik neem aan dat ik de microfoons van Lips ook gewoon kan gebruiken voor GT-WT? Over het drumstel twijfel ik nog... is best groot voor m'n woonkamer. :P
Jep ik heb de complete bundel + extra gitaar al paar maandjes in pre-order staan. Bring on thursday :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de microfoons van Lips kunnen nergens anders voor gebruikt worden
http://www.xboxonly.nl/ni...steunt_geen_andere_games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, die informatie zocht ik. Moet ik dus een aparte microfoon erbij bestellen. Eens kijken of die beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
salimrmaf schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:53:
Dames, klopt deze prijs?

Klopt gewoon, heb die van mij zaterdag voor 79 euro binnengekregen!

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Thund3r schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:23:
[...]

Als je gebanned bent dan krijg je bij het testen van je verbinding bij XBox Live een Failed en daarbij een melding dat je gebanned bent. Als je geen problemen hebt, kan het misschien liggen aan een firewall of tijdelijke problemen.

Op Majornelson.com stond een tijdje terug een melding dat er mogelijk problemen waren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...dit bieden ze aan bij bol.com:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006396111/index.html

Zijn die microfoons compatibel met alle systemen? Lijkt me sterk toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:50:
...dit bieden ze aan bij bol.com:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006396111/index.html

Zijn die microfoons compatibel met alle systemen? Lijkt me sterk toch???
Als ze via USB werken zou dat best mogelijk kunnen zijn. Gewoon even mailen voor de zekerheid.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik meen dat rockband en guitar hero gewoon een standaard microfoon van logitech meeleveren (relabeled welliswaar). En die is volgens mij gewoon compatible met al die systemen. Zoals ElBarto al zegt werkt ie gewoon op USB.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Cache schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:44:
[...]

Precies, vandaar dat ik het vroeg. Het is ook een beetje vewarrend nu met al die prijsverlagingen en cashbacks. O-)

[...]

Ja bedankt, ik had hem al gezien. :)
Zijn er mensen die ervaring hebben met de winkel 12game.com??
Goede ervaringen/slechte ervaringen.
Dit is zeker een top deal, zit hier ook nog gratis live bij?? 2 maanden ofzo zit er toch vaak bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:39:
[...]

Zijn er mensen die ervaring hebben met de winkel 12game.com??
Goede ervaringen/slechte ervaringen.
Dit is zeker een top deal, zit hier ook nog gratis live bij?? 2 maanden ofzo zit er toch vaak bij?
geen ervaring heb m daar besteld zal vandaag/morgen aankomen ofzo, maja aangezien ik dan op werk zit geen idee wanneer ik em ook daadwerkelijk heb, waarsch morgen/overmorgen ff ophalen ofzo...
dan kan ik je t zeggen :P maja heeft verder goeie reviews op tweakers en andere sites dus is wel betrouwbaar denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Snowdog schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:47:
[...]

geen ervaring heb m daar besteld zal vandaag/morgen aankomen ofzo, maja aangezien ik dan op werk zit geen idee wanneer ik em ook daadwerkelijk heb, waarsch morgen/overmorgen ff ophalen ofzo...
dan kan ik je t zeggen :P maja heeft verder goeie reviews op tweakers en andere sites dus is wel betrouwbaar denk ik...
Heb je via IDEAL of onder rembours??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:58:
[...]

Als ze gewoon via USB werken zou dat best mogelijk kunnen zijn. Gewoon even mailen voor de zekerheid.
...heb inmiddels al een reactie van Bol.com (waarvoor hulde): de microfoon is inderdaad compatibel met alle systemen. Meteen dus ff eentje besteld. Hou het voorlopig maar bij de gitaar en de microfoon, het drumstel kan altijd later nog gekocht worden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:53:
[...]

Heb je via IDEAL of onder rembours??
creditcard (dus IDEAL vanuit jou denkwijze i guess :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Heeft iemand nog ergens tegen een redelijke prijs fallout 3 en CoD:WW gezien ?
(Fallout 3 was niet region free bij gamehubs, en CoD:WW is er al een hele tijd uitverkocht :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gaat xbox live / de download van nieuwe dashboard woensdag massaal plat aangezien iedereen het nieuwe dashboard wil downloaden. Lijkt me erg balen als ik woensdag lekker de nieuwe update wil binnen hengelen en dan liggen alle servers down. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je kan hem ook downloaden van de MS site, en op CD branden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Op welk tijdstip zal die update trouwens beschikbaar zijn denken jullie (uit ervaring oid)?
Is het meestal om middernacht US-tijd, of een ander tijdstip?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MacorgaZ schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:59:
Op welk tijdstip zal die update trouwens beschikbaar zijn denken jullie (uit ervaring oid)?
Is het meestal om middernacht US-tijd, of een ander tijdstip?
Normaal gesproken zijn updates (evenals demo's en XBLA games) ergens tussen 11.00 en 12.00 in de ochtend NL tijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

RedFox

Heb je een OV ofzo?

MochiGohan schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:47:
Heeft iemand nog ergens tegen een redelijke prijs fallout 3 en CoD:WW gezien ?
(Fallout 3 was niet region free bij gamehubs, en CoD:WW is er al een hele tijd uitverkocht :( )
Op http://www.videogamesplus.ca zijn ze beiden regio vrij en op voorraad.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
PWM schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:00:
[...]

Normaal gesproken zijn updates (evenals demo's en XBLA games) ergens tussen 11.00 en 12.00 in de ochtend NL tijd online.
Snelle reactie :D. Bedankt, helaas dus niet woensdag wat vroeger opstaan en om 7.00 even de NXE uitproberen, maar ach, ben die middag wel om 12.45 al uit :D. Kan dan ook eindelijk HDD installs uitproberen, hopelijk wordt het geluide echt veel minder.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:06:
[...]

Snelle reactie :D. Bedankt, helaas dus niet woensdag wat vroeger opstaan en om 7.00 even de NXE uitproberen, maar ach, ben die middag wel om 12.45 al uit :D. Kan dan ook eindelijk HDD installs uitproberen, hopelijk wordt het geluide echt veel minder.
Ik heb de nieuwe update nu al een tijdje, en inderdaad geluid van de dvd drive is er niet meer. Maar die stofzuig coolers beginnen nu wel te iriteren van mijn elite "falcon model" Bedoel het ergste iritante is weg en komt terug voor dom gezoem :P Ik snap dat het nut heeft en ook wel moet natuurlijk bedoel tja tis computer maargoed ja het wordt minder maar dan is er een andere toon die het weer overneemt dus don't get your hopes up to much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
PWM schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:51:
Of op een USB stick proppen en in je xbox 360 douwen, scheelt weer een cd. :)
MacorgaZ schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:06:
[...]

Met spellen zoals fallout 3 en fable II is het echt een verademing. Mijn 360 staat naast mijn pc +- 40cm van mij verwijderd. Thank U Microsoft. _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door BAS80 op 17-11-2008 19:14 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb een launchbox, en die hoor ik echt helemaal niet meer als ik vanaf HD speel :) Ik zit zo'n 2 1/2 meter van mijn tv af, en ik moet kijken om te zien of mijn 360 aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:01:
[...]

Ik heb de nieuwe update nu al een tijdje, en inderdaad geluid van de dvd drive is er niet meer. Maar die stofzuig coolers beginnen nu wel te iriteren van mijn elite "falcon model" Bedoel het ergste iritante is weg en komt terug voor dom gezoem :P Ik snap dat het nut heeft en ook wel moet natuurlijk bedoel tja tis computer maargoed ja het wordt minder maar dan is er een andere toon die het weer overneemt dus don't get your hopes up to much.
Ach ja, dat was te verwachten..
Kan je ons wat meer vertellen over de laadtijden van de games echt veel sneller geworden of maar een paar seconds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
PWM schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:09:
Ik heb een launchbox, en die hoor ik echt helemaal niet meer als ik vanaf disc speel :) Ik zit zo'n 2 1/2 meter van mijn tv af, en ik moet kijken om te zien of mijn 360 aan staat.
Ik heb ook zo'n ding en moet zeggen dattie inderdaad best rustig is als er geen cd spint. Misschien hebben we wel geluk met zo'n oude bak :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Kan geen versie van XNE vinden. Wilde hem alvast binnenhengelen en op een USB zetten, ontlast woensdag de servers weer wat.
Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 17-11-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:51:
waar zou ie moeten staan dan? Ik zoek me rot op de site maar geen succes :/

heb trouwens al de NXE Beta draaien (zelf gedownload) en krijg nu al melding dat er een update is maar kan deze vervolgens niet downloaden :?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
L1nt schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:49:
[...]

heb trouwens al de NXE Beta draaien (zelf gedownload) en krijg nu al melding dat er een update is maar kan deze vervolgens niet downloaden :?
De officiele is pas woensdag uit. Die update is omdat de mensen die de preview legaal hebben gehad een update met bugfixes kunnen krijgen, en extra kleren voor de Avatars.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
L1nt schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:49:
[...]

Hij is nog niet uit hoor...Vandaar dat je hem ook niet kan vinden. Hij is er pas woensdag, dus nog geduld.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

sekeroglan schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:52:
[...]

Hij is nog niet uit hoor...Vandaar dat je hem ook niet kan vinden. Hij is er pas woensdag, dus nog geduld.
maar mijn simpele gedachtegang zegt dat je dan sowieso de laatste officiele update zou moeten kunnen vinden? Toch? :?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Veel mensen gaven, een beetje verplicht naar hun gevoel waarschijnlijk, veel commentaar op de Avatars. Ik wil wel een wedje sluiten dat eind deze week 9 van de 10 mensen in dit topic hun Avatar hebben aangepast :)

Het deed mij ook niks eigenlijk, tot ik in mijn friendslist keek (met meer Beta klanten). Toen toch maar snel mijn avatar, met plezier, aangepast.

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/peewee79/avatar-body.png

Ben nog niet helemaal zeker van mijn schoenen.... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 17-11-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

PWM schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:03:
Veel mensen gaven, een beetje verplicht naar hun gevoel waarschijnlijk, veel commentaar op de Avatars. Ik wil wel een wedje sluiten dat eind deze week 9 van de 10 mensen in dit topic hun Avatar hebben aangepast :)

Het deed mij ook niks eigenlijk, tot ik in mijn friendslist keek (met meer Beta klanten). Toen toch maar snel mijn avatar, met plezier, aangepast.

[afbeelding]

Ben nog niet helemaal zeker van mijn schoenen.... ;)
Hoe pas je je Avator zo aan? Ik kan het nergens vinden.

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/SalimRMAF/avatar-body.png

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
salimrmaf schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:17:
[...]

Hoe pas je je Avator zo aan? Ik kan het nergens vinden.

[afbeelding]
Geen NXE, geen Avatar

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:49:
Hier nog een. Complete bundel... zonder extra gitaar. Helaas was die actie nergens meer te bekennen. Maar goed... kijk meer uit naar het drummen. Ding zal best groot zijn ja, maar denk wel dat ie makkelijk op te bergen is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tijdje geleden bij de BS actie een zwarte XBox360 Elite gekocht, maar is het normaal dat hij zoveel "lawaai" maakt ook als hij gewoon aanstaat zonder een spel te spelen :? en is daar iets aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Is een tv met 6ms voldoende om race spellen zoals Forza 2 en PGR4 vloeiend op je tv te weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:30:
Is een tv met 6ms voldoende om race spellen zoals Forza 2 en PGR4 vloeiend op je tv te weergeven?
Ik heb een LG 32LX2R uit 2006 met 8MS, gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:23:
een tijdje geleden bij de BS actie een zwarte XBox360 Elite gekocht, maar is het normaal dat hij zoveel "lawaai" maakt ook als hij gewoon aanstaat zonder een spel te spelen :? en is daar iets aan te doen...
Wat is veel lawaai? Mijn 360 zoemt ligt als hij idle is.
PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:30:
Hier 8ms en geen last van ghosting, of wat dan ook ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:23:
Ja, maar dat is vooral de dvd-drive die je hoort. Straks met het nieuwe dashboard kan je spellen op je harde schijf installeren waardoor dat geluid in ieder geval weg is..
Oh je had het over idle.. :9 Dan maakt mijne niet zoveel geluid.

[ Voor 7% gewijzigd door corné op 17-11-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:12:
[...]
Kan je ons wat meer vertellen over de laadtijden van de games echt veel sneller geworden of maar een paar seconds?
De winst verschilt per game.
Afhankelijk van hoeveel er gestreamt wordt.

Bij een game als Halo3 die intensief cached werkt het juist weer nadelig. 1e keer laden van een level duurt 2x zo lang.

Hier is meer te vinden:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=341808

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
RedFox schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:02:
[...]

Op http://www.videogamesplus.ca zijn ze beiden regio vrij en op voorraad.
Helaas niet zo goedkoop als gamhubs... naja, dan nog maar even wachten (ben nu bezig met fable 2, Farcry2 zit nog in de seal, GoW2 is ook al onderweg en Banjo Kazooie heb ik ook nog in preorder.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:08
Eens een vraagje,

Ik sta op het punt om een 360 pro aan te schaffen enkel vraag ik me af om in de plaats van wireless netwerk adapter van microsoft zelf een smc stickje te gebruiken, gaat dit ?

[ Voor 3% gewijzigd door Nicklazzz op 17-11-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Nicklazzz schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:18:
Eens een vraagje,

Ik sta op het punt om een 360 pro aan te schaffen enkel vraag ik me af om in de plaats van wireless netwerk adapter van microsoft zelf een smc stickje te gebruiken, gaat dit ?
je kunt beter een wireless bridge maken en dan met een kabeltje naar je 360 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:08
MochiGohan schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:26:
[...]

je kunt beter een wireless bridge maken en dan met een kabeltje naar je 360 gaan :)
Bedankt, zal dit zeker overwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:52
danielkraak schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:35:
[...]

Heb je de XClamp-fix geprobeerd? Heb er zelf ook eentje mee gerepareerd en die ben ik nu aan het casemodden. Komt natuurlijk ook extra koeling in. En dan maar eens kijken hoe lang hij blijft werken. :*)
heb zo'n setje met schroeven en ringetjes besteld, ( goh dat microsoft niet op dat idee kwam ) maargoed heb alvast een nieuwe box staan met een benq drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Hier is mijn avater dan :P
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/stolliewood/avatar-body.png

Wat ik wel een paar keer merkte met van HD afspelen is dat als je het spel afsluit en terug naar dasboard gaat dat de cd speler onwijs begint de brommen of trillen lijkt wel.
Effe kijken of nog vaker voor komt en dat dan beter kan omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:12:
[...]

Elk spel heeft snellere laadtijden gekregen bij mij er is geen uitzondering op die regel en ik heb aardig wat spelletjes geinstalleerd want mijn 120 gig op mijn elite zit vol moet nu over gaan op de 120gig van me launch xD Dus ja als je mij zo gek krijgt om alles te installeren ook al hoeft het niet dan kun je van mij aannemen dat het erg fijn is.

Bij sommige games zoals Too Human merk ik het overduidelijk omdat je 1 level laad in 1x en 2.5 uur duurt voordat je dat level uitgespeeld hebt kun je voorstellen dat laadtijden nogal lang duren. Nou 1 zo'n level laden duurt bij mij nu 9 seconde en de orginele game startup is met paar seconden afgenomen niet iets om naar huis te schrijven.

Met spellen waar veel units in beeld zijn had ik nog wel eens last van popins en frame drops, spellen zoals N3 en dergelijke hebben er last van soort van RTS spel maar dan vanuit de grond zonder gebouwen. Dus kortom 2000 units in je beeld en je xbox moet het maar trekken :D nou dat gaat bijvoorbeeld stuk beter met het installeren.

Wat ik wil jammer vindt is dat je classics niet op de hardeschijf kan installeren, daar zou ik graag ook gebruik van willen maken omdat ik nog zooitje xbox games heb en ik had ze al gedownload via live enzo maar ik heb ze ook nog officieel op hoesje en die kun je helaas niet installeren.

Bijv in the orange box wordt je knettergek van dat eeuwige gelaad 1ste menu laden, dan spel kiezen weer laden, dan een level of potje zoeken weer laden, Ik ben enorm gezegend met deze update omdat dat eeuwige wachten nu stuk korter is :P

Alleen tja ik hoorr nu de casefans en niet mijn dvd drive nu dus tja.. hmm watercooling nemen of er mee leven dat is persoonlijke voorkeur voor iedereen een pc maakt ook dat soort case sounds alleen dan ws op lager toerentale waardoor minder storend lijkt.

Overigens er is idd een update aangeboden maar omdat wij geen verbinding mogen maken met live ( zeg maar de iligale nxers ) kunnen wij die pas 19de ophalen en kunnen wij volwaardig gebruik maken van nxe's inclusief die avatar popetjes. Of ik er 1 zal maken? Zeker weten of ik er voor zal betalen om kleding te ervoor te krijgen? Ehm weet je waar je die kan steken? Ik ga niet betaling voor digitale kleding en schoene no way in hell koop liever een goeie game van zelfde geld daarvoor heb ik mijn concole dan ook echt voor gekocht.

Voor mij is deze update 1: 16:10 / 1680x1050 resoluties / en de hardeschijf installs voorderest interreseert het mij allemaal niet zo omdat dat 2 enige echte concole verbeteringen zijn. Daarnaast ja nieuwe dash meh weetje zal wel beetje de fake 2.0 web standaard die er tegenwoordig is en dat boeit me helemaal niks eerlijk gezegd oude blades ging ook wel prima. Maargoed ziet er mooi uit werkt makkelijk tis zelfde als blades alleen dit keer navigeer je niet links naar rechts maar beetje schuin rechts en links in beeld :P voorderest is het menu etc beetje zelfde gebleven no big deal.

Maar als je custom achtergrond neemt als ik, dan wil het nog wel eens duren voordat nxe opgestart is na een spel dat merkte ik bij 1 van mijn eigen gemaakte wallpapers. Dus ik adviseer mensen het formaat jpg en neem niet te grote bestandsformaten anders wordt het zwaar iritant voor jezelf.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd hoeveel ruimte ik nog heb nadat ik lost oddesey erop heb gezet. :P
(spel is trouwens rete irritant op een crt, het hele item/skill menu bestaat uit kleine "onscherpachtige" letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 01:11:
Benieuwd hoeveel ruimte ik nog heb nadat ik lost oddesey erop heb gezet. :P
(spel is trouwens rete irritant op een crt, het hele item/skill menu bestaat uit kleine "onscherpachtige" letters)
Waarom speel je in godsnaam op ee crt 8)7 ? Als je diepte wilt zien neem gewoon een gebogen flatscreen dan heeft het het zelfde effect. Of heb je andere reden ofzo xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Aangezien ik nu al mensen hoor dat bij harddisk installatie de casefans goed te horen zijn. Kun je die niet modden met stillere fans? Mijn 360 is in december 3 jaar oud en heb dan toch geen garantie meer. Wil dan best die fans vervangen als ie daardoor stiller wordt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:57:
[...]
Elk spel heeft snellere laadtijden gekregen bij mij er is geen uitzondering op die regel en ik heb aardig wat spelletjes geinstalleerd want mijn 120 gig op mijn elite zit vol moet nu over gaan op de 120gig van me launch xD Dus ja als je mij zo gek krijgt om alles te installeren ook al hoeft het niet dan kun je van mij aannemen dat het erg fijn is.
Dus wat deze jongen schrijft klopt in jouw ogen niet?:

http://www.neogaf.com/for...?p=13630060&postcount=189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Toch nog wat leuks voor de mensen die zich ingeschreven hebben voor de NXE preview, maar nog niet uitgezocht waren:
Sign up for the preview? You're in!

Instead of adding another 10,000 people to the preview program like we did last week, we've decided to do something a little different: everyone who successfully applied to the preview program (and submitted a valid console ID) will be getting the New Xbox Experience sometime within the next few hours. That’s right…we’re hooking everyone else up with NXE a bit early. If you signed up and are not prompted, that means you did not enter your console ID properly and you'll have to wait until Wednesday.

Don’t worry, it’s almost here.

Thanks again for your overwhelming interest in the program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Er vinden momenteel onderhoudswerkzaamheden plaats op Xbox.com.
Zou er ook gelijk een nieuwe website komen? 10 Minuten geleden werkte de site nog :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Alsjeblieft, gebruik wat interpunctie in deze post..onleesbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:34:
[...]

Zou er ook gelijk een nieuwe website komen? 10 Minuten geleden werkte de site nog :)
Sowieso geen "nieuwe" website. Wel veel nieuwe funtionaliteiten, zoals bijvoorbeeld toegang tot de Marketplace. Zo zal met de NXE mogelijk zijn om ook via xbox.com content aan te schaffen zoals bijvoorbeeld XBLA games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ze hadden wat mij betreft deze gelegenheid aan mogen grijpen om de layout ook wel aan te passen. Vond de site zoals ie nu was toch niet zo heel super.
(Wie weet doen ze dat ook wel).

Denk wel dat inderdaad zodra de site online is de nieuwe features erin zullen zitten. Kan me niet herinneren dat ik eerder gezien heb dat de gehele website eruit ging :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 01:25:
[...]

Waarom speel je in godsnaam op ee crt 8)7 ? Als je diepte wilt zien neem gewoon een gebogen flatscreen dan heeft het het zelfde effect. Of heb je andere reden ofzo xD?
eh budget? :P ik speel op een oude sony trinitron van +/- 55 centimeter. Maar vervelend vind ik het wel al die kleine moeilijk te lezen letters. Bij GoW2 al die collectibles met achtergrond verhalen, die skip ik ook met lezen aangezien ik geen zin heb om mijn ogen dicht te knijpen.
Zit nu wel te kijken naar een advanced scart cable. Maar toen ik die officiele scart kabel van nintendo gebruikte voor mijn gamecube, werden de kleuren zelfs minder sprekend. Dus om 30 euro neer te tellen voor een kans op beter beeld.... Misschien eerst op marktplaats een 72cm+ breedbeeld tv'tje vinden voor 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb die advanced scart nu een week en het is er echt beter opgeworden. :)
Ook op internet lees ik eigenlijk alleen maar goede verhalen over die kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:17:
[...]

eh budget? :P ik speel op een oude sony trinitron van +/- 55 centimeter. Maar vervelend vind ik het wel al die kleine moeilijk te lezen letters. Bij GoW2 al die collectibles met achtergrond verhalen, die skip ik ook met lezen aangezien ik geen zin heb om mijn ogen dicht te knijpen.
Zit nu wel te kijken naar een advanced scart cable. Maar toen ik die officiele scart kabel van nintendo gebruikte voor mijn gamecube, werden de kleuren zelfs minder sprekend. Dus om 30 euro neer te tellen voor een kans op beter beeld.... Misschien eerst op marktplaats een 72cm+ breedbeeld tv'tje vinden voor 100 euro
Heb ook een hele tijd op een CRT gegamed, viel reuze mee, enige wat echt niet te lezen is zijn de teksten in Dead Rising.

Vraagje:
Ik heb al eens gegoogled maar niks gevonden, dus ik vraag het maar hier even aangezien er hier mensen zijn die de NXE beta al hebben:
Hoe ziet Live Messenger er nu uit? Ik vind deze nogal saai en duf uitzien nu, vind 'm ook totaal niet handig in gebruik...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shane Kim toch!

Bron: Gameindustry.biz
Xbox 360's Lifespan Will Be 'One Day Longer Than the PS3,' says Shane Kim

Shane Kim has officially thrown down the gauntlet for Sony, and also implied that Microsoft expects a long life for the Xbox 360.

by David Radd on Monday, November 17, 2008
Xbox 360's Lifespan Will Be 'One Day Longer Than the PS3,' says Shane Kim

Speaking to Venture Beat, corporate vice president of Strategy and Business Development Shane Kim talked at length about the business surrounding Xbox 360, including the upcoming major update for Xbox Live (New Xbox Experience). "I believe to be the leader in interactive entertainment, we have to expand well beyond gaming," he said.

Kim also reiterated the company line about Blu-ray, saying that Microsoft will not incorporate it into the 360 and that the HD media has hurt the PS3 because of its prohibitive cost. He put forth that digitally downloaded movies will be more important than Blu-ray down the line.

When Kim was asked how long Microsoft would make Xbox 360, he responded, "One day longer than the lifespan of the PlayStation 3." Nintendo of America President Reggie Fils-Aime also recently commented that Nintendo is not readily seeking to replace their console, the Wii. Perhaps this console generation will go on for much longer than some had thought.
Shots fired enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:47:
Shane Kim toch!

[...]
Zolang alles nog goed verkoopt zal niemand graag een nieuwe console op de markt brengen. Maar geloof me ze zijn er echt wel mee bezig. Hoe later je het aankondigt, of het uit laat lekken, hoe meer voorsprong je eventueel hebt op je concurrentie.

Stel je voor dat Microsoft bv in 2010 met een nieuwe console komt, dan kondigen ze dat echt pas vlak van tevoren aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:47:
Shane Kim toch!

[...]

Tja, de reden dat MS de eerste xbox dumpte was niet omdat hij niet verkocht, maar omdat ze door de dure HD per SKU zo veel geld verloren dat het gewoon onhoudbaar was.

Het is natuurlijk lullig voor de mensen die er een hadden, dat hij zo snel er uit vloog. En het heeft hun imago ook niet echt goed gedaan, maar kijkend naar het huidige resultaat was het toch een verstandige keuze.

MS kon de xbox1 niet als melkkoe gebruiken, wat Sony wel kon doen met de PS2. Het is de PS2 die de entertainment divisie van Sony overeind heeft gehouden de laatste 2 jaar. Van de andere kant is het ook weer zo dat de PS2 de groei van de PS3 een beetje in de weg gezeten heeft.

Nu heeft MS een product waar ze winst op maken, en die de concurentie wbt specs gewoon goed aan kan. Het kan best zijn dat er in de komende 3 jaar een opvolger opduikt, maar de noodzaak om de 360 te dumpen is er deze keer niet.

@Phusebox

Het hele verhaal gaat er niet om of er wel of niet een nieuwe console komt, maar of ze deze keer weer het zelfde doen als met de eerste xbox

[ Voor 6% gewijzigd door yzf1kr op 18-11-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het belangrijkste is dat ze Sony onder druk zetten. De Xbox 360 verkoopt veel beter, maar als Sony vroegtijdig de stekker eruit trekt en een PS4 launched dan volgt MS direct met een nieuwe console. Als Sony dus met het 10 jaar plan doorgaat van de PS3 dan doet Microsoft dat ook, ze kunnen dus niet meer met die hidden potential en "year of PS3" aankomen.

De andere manier is dat MS twee consoles op de markt heeft en alsnog de LOGBox 720(dat ding in Banjo) lanceert in 2010 maar niet stopt met 360 support voor Sony de PS3 dropped.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Sony gaat echt geen 10 jaar alleen op de PS3 door, die 10 jaar moet je in het zelfde perspectief als de PS2 zien.

De PS2 gaat ook de 10 jaar halen, maar hij wordt steeds minder belangrijk. Je zal zien dat rond de 6e verjaardag van de PS3 er een PS4 gaat komen. De vraag is alleen of Sony de PS3 blijft ondersteunen, of dat ze hem dan dumpen net zoals dat MS met de eerste xbox deed.

Dus ik denk dat het inderdaad om je 2e punt gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door yzf1kr op 18-11-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
Phusebox schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:54:
[...]

Zolang alles nog goed verkoopt zal niemand graag een nieuwe console op de markt brengen. Maar geloof me ze zijn er echt wel mee bezig. Hoe later je het aankondigt, of het uit laat lekken, hoe meer voorsprong je eventueel hebt op je concurrentie.

Stel je voor dat Microsoft bv in 2010 met een nieuwe console komt, dan kondigen ze dat echt pas vlak van tevoren aan hoor.
sowieso wie koopt er nog nu een xbox360 als er straks al een xbox720 aankomt. ook al is dat over 2 jaar. dan kopen ze liever een PS3 die gaat langer mee denken ze dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerpaki schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:31:
[...]

sowieso wie koopt er nog nu een xbox360 als er straks al een xbox720 aankomt. ook al is dat over 2 jaar. dan kopen ze liever een PS3 die gaat langer mee denken ze dan
Beetje nutteloze discussie.

Wie koopt er nou een PS3 om films te kijken als je op een xbox360 ook spellen kunt spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

dangerpaki schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:31:
[...]

Degenen die nu nog een 360 kopen hebben óf een hele goede reden in de vorm van 1 of 2 spellen die ze willen spelen, óf zijn redelijk casual (ze spelen niet vaak genoeg of hebben een lager budget). Beide doelgroepen zullen niet afzien van de aanschaf, omdat er in de toekomst een mooiere aankomt (=duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
de ps2 verkoopt nog steeds beter dan de ps3, en dat is na 2 jaar erg slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:36:
[...]

Wie koopt er nou een PS3 om films te kijken als je op een xbox360 ook spellen kunt spelen :D
Ik zie de smiley, maar ik zie er ook wel een kern van waarheid in. Ik heb de PS3 nu het meest aanstaan om DVD's en Blu-Rays te kijken. Dat komt door:
- veel te veel goede titels, met de aanschaf van Gears 2, Fable 2 en Wrath o/t Lich King is mijn tijd vol
- een vriend van me koopt de PS3 toppers en ik koop de 360 (exclusive) toppers, zodat we samen alle toppers kunnen spelen
- het lukt MS toch de laatste tijd nog steeds om de beter multiplatformers te hebben, met diverse redenen (downloadable content, gewoon een betere versie, lagere prijs)
- de PS3 toppers doen het hem gewoon niet voor mij (alhoewel LBP wel in een later stadium aangeschaft zal worden), Resistance 2, Motor Storm 2; meh & meh.
- developers van (multiplatform) downloadable games 'dwingen' mij richting het 360-platform, een spel als Age of Booty heeft gewoon geen demo op PSN.
- meeste RL vrienden zitten op Live, tja, wat doe je er aan, niet iedereen koopt alle consoles ;)
- de dashboard update, die de meeste herrie afschaft.

Trouwens, grats voor de mensen die in het preview programma zaten, maar nog niet uitgeloot waren, jullie kunnen 24 uur van te voren previewen :+ (wel jammer dat je van de volledige update pas vanaf morgen gebruik kan maken = integratie met xbox.com)

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 18-11-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phusebox schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:36:
[...]

Beetje nutteloze discussie.

sigh... als je zo kortzichtig bent kun je op de xbox ook geen spel aan de praat krijgen :P

wat ik bedoelde was dat mensen toch snel de neiging hebben om te denken dat iets outdated of slecht is als ze daarvan al de volgende versie zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Jaguar645 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:41:
Toch nog wat leuks voor de mensen die zich ingeschreven hebben voor de NXE preview, maar nog niet uitgezocht waren:

[...]
De 19de krijgen we de update maar is dat de 19de Amerikaanse tijd of is dat ook bij ons op klokslag 12 uur vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:03:
[...]

sigh... als je zo kortzichtig bent kun je op de xbox ook geen spel aan de praat krijgen :P

wat ik bedoelde was dat mensen toch snel de neiging hebben om te denken dat iets outdated of slecht is als ze daarvan al de volgende versie zien aankomen.
De Ps2 doet het anders nog steeds erg goed, ondanks dat de PS3 er al een hele tijd is. Slechts een kleine meerderheid is een early adopter hoor, en veel minderjarigen hebben niet gelijk het geld voor een nieuwe dure console. De 360 is dermate goedkoop en heeft zoveel aanbod van goede spellen, dat die echt nog wel jaren meegaat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nieuwe website is trouwens online, en lijkt erop dat ze inderdaad de nieuwe features erin gegooid hebben (had niet anders verwacht)

Staat alleen nog wel uitgeschakeld zo lijkt het :)
Deze Marketplace-catalogus is momenteel niet beschikbaar.

Xbox LIVE Marketplace is niet beschikbaar of tijdelijk niet beschikbaar in jouw regio.
[Edit]
Downloadhistory doet het al wel. Wel grappig om te zien :)

@PWM: Bij mij werkt ie niet. Misschien voor jou wel (en de anderen die NXE al hebben)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 18-11-2008 14:15 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De marketplace op Xbox.com is zo te zien ook online, kan nu niet controleren of hij werkt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oANQfxEQFXlMTd8Wcbyux7BG/thumb.jpg

EDIT:

Nope, duidelijk nog work in progress. Ik kan wel de dingen die ik al eens gedownload had selecteren, maar geen nieuwe zaken

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vJ1z4PNliIiLpBxi7zbnH4C8/thumb.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 18-11-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
vervolg op dat cash back debakel van MS :

ik heb dit nu gemeld bij xbox support en moet volgende week terug bellen, want hun gaan dat intern bij MS onderzoeken (want volgens de wet mag dit niet)

er zijn idd veel klachten hier over binnen gekomen zeiden ze daar...

wat ik denk dat er is gebeurd zijn 2 opties

1. iemand heeft op n verkeerde knop gedrukt, bij het overboeken ivm met iban/bic
2. geheim plan van MS om zo extra omzet temaken (wat uiteindelijk meer verlies gaat opleveren ivm slechte reputatie en klacht kosten)

[ Voor 34% gewijzigd door PromoX op 18-11-2008 14:30 . Reden: omdat het MS is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
silverfaustx schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
vervolg op dat cash back debakel van m$ :

ik heb dit nu gemeld bij xbox support en moet volgende week terug bellen, want hun gaan dat intern bij MS onderzoeken (want volgens de wet mag dit niet)

1. iemand heeft op n verkeerde knop gedrukt, bij het overboeken ivm met iban/bic
2. geheim plan van m$ om zo extra omzet temaken (wat uiteindelijk meer verlies gaat opleveren ivm slechte reputatie en klacht kosten)
MS krijgt er alleen 0,0 extra omzet door, tis niet alsof zij het geld te weinig overmaken...
Zal dus wel 1 zijn of iets anders waarvan wij niet op de hoogte zijn, alleen hoe je kan denken dat MS extra omzet maakt hierop is mij niet helemaal duidelijk Oo; sowieso genereer je alleen omzet als je wat verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:09:
[...]

De Ps2 doet het anders nog steeds erg goed, ondanks dat de PS3 er al een hele tijd is. Slechts een kleine meerderheid is een early adopter hoor, en veel minderjarigen hebben niet gelijk het geld voor een nieuwe dure console. De 360 is dermate goedkoop en heeft zoveel aanbod van goede spellen, dat die echt nog wel jaren meegaat hoor.
met dat laatste ben ik het zeker eens, dat is ook de reden dat ik een xbox heb gekocht nu. alleen denk ik dat een groot gedeelte van de afzetmarkt (lees china/japan) daar anders over denkt. die gaan voor de laatste snufjes.
de PS2 doet het nog goed omdat er gewoon nog veel spellen voor worden gemaakt en omdat hij nog te koop is. MS kennende zullen ze zo snel mogelijk het support voor de xbox360 willen laten vallen. dat doen ze met al hun outdated producten het liefst.
maar zoals dat met processor fabrikanten ook gaat, waarom zou MS een nieuwe xdoos uitbrengen als de oude prima verkoopt en sony alle hoeken van de kamer laat zien.
silverfaustx schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
vervolg op dat cash back debakel van [mbr]MS[/] :

2. geheim plan van [mbr]MS[/] om zo extra omzet temaken (wat uiteindelijk meer verlies gaat opleveren ivm slechte reputatie en klacht kosten)
het geld is bij mij uberhaupt nog niet teruggestort dus ik kijk er naar uit. kijken wat dat gaat opleveren. hoop dat het gewoon goed gaat bij mij. heb geen zin om al die moeite te moeten doen omdat mensen zich niet aan de regels kunnen houden. lijkt me wel vaag. je zet zo;n grote actie op die eigenlijk helemaal gebouwd is op terugstorten maar dan vergeet je dus even om te controleren of dat zomaar kostenloos kan, beetje raar imo. een groot bedrijf als MS moet toch wel beter weten.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.