Elk spel heeft snellere laadtijden gekregen bij mij er is geen uitzondering op die regel en ik heb aardig wat spelletjes geinstalleerd want mijn 120 gig op mijn elite zit vol moet nu over gaan op de 120gig van me launch xD Dus ja als je mij zo gek krijgt om alles te installeren ook al hoeft het niet dan kun je van mij aannemen dat het erg fijn is.
Bij sommige games zoals Too Human merk ik het overduidelijk omdat je 1 level laad in 1x en 2.5 uur duurt voordat je dat level uitgespeeld hebt kun je voorstellen dat laadtijden nogal lang duren. Nou 1 zo'n level laden duurt bij mij nu 9 seconde en de orginele game startup is met paar seconden afgenomen niet iets om naar huis te schrijven.
Met spellen waar veel units in beeld zijn had ik nog wel eens last van popins en frame drops, spellen zoals N3 en dergelijke hebben er last van soort van RTS spel maar dan vanuit de grond zonder gebouwen. Dus kortom 2000 units in je beeld en je xbox moet het maar trekken

nou dat gaat bijvoorbeeld stuk beter met het installeren.
Wat ik wil jammer vindt is dat je classics niet op de hardeschijf kan installeren, daar zou ik graag ook gebruik van willen maken omdat ik nog zooitje xbox games heb en ik had ze al gedownload via live enzo maar ik heb ze ook nog officieel op hoesje en die kun je helaas niet installeren.
Bijv in the orange box wordt je knettergek van dat eeuwige gelaad 1ste menu laden, dan spel kiezen weer laden, dan een level of potje zoeken weer laden, Ik ben enorm gezegend met deze update omdat dat eeuwige wachten nu stuk korter is
Alleen tja ik hoorr nu de casefans en niet mijn dvd drive nu dus tja.. hmm watercooling nemen of er mee leven dat is persoonlijke voorkeur voor iedereen een pc maakt ook dat soort case sounds alleen dan ws op lager toerentale waardoor minder storend lijkt.
Overigens er is idd een update aangeboden maar omdat wij geen verbinding mogen maken met live ( zeg maar de iligale nxers ) kunnen wij die pas 19de ophalen en kunnen wij volwaardig gebruik maken van nxe's inclusief die avatar popetjes. Of ik er 1 zal maken? Zeker weten of ik er voor zal betalen om kleding te ervoor te krijgen? Ehm weet je waar je die kan steken? Ik ga niet betaling voor digitale kleding en schoene no way in hell koop liever een goeie game van zelfde geld daarvoor heb ik mijn concole dan ook echt voor gekocht.
Voor mij is deze update 1: 16:10 / 1680x1050 resoluties / en de hardeschijf installs voorderest interreseert het mij allemaal niet zo omdat dat 2 enige echte concole verbeteringen zijn. Daarnaast ja nieuwe dash meh weetje zal wel beetje de fake 2.0 web standaard die er tegenwoordig is en dat boeit me helemaal niks eerlijk gezegd oude blades ging ook wel prima. Maargoed ziet er mooi uit werkt makkelijk tis zelfde als blades alleen dit keer navigeer je niet links naar rechts maar beetje schuin rechts en links in beeld

voorderest is het menu etc beetje zelfde gebleven no big deal.
Maar als je custom achtergrond neemt als ik, dan wil het nog wel eens duren voordat nxe opgestart is na een spel dat merkte ik bij 1 van mijn eigen gemaakte wallpapers. Dus ik adviseer mensen het formaat jpg en neem niet te grote bestandsformaten anders wordt het zwaar iritant voor jezelf.
greetz