Het Xbox 360 ervaringen Topic #54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb een vraagje...

Binnenkort ga ik een XBOX360 halen, ik barst niet van het geld, dus zat te denken om een Arcade versie te gaan kopen. Ik weet dat er geen HD bij zit, maar ik weet ook dat het niet écht nodig is om er een te hebben, ik ga de komende paar maanden geen gebruik maken van Live. Ook kan ik een 120GB XBOX360 HD aankomen voor 75 euro, dus ik vraag me af... Hoe denken jullie hierover?

Gewoon nu de Arcade kopen, en gaan met die banaan, en als het nodig is, een HD erbij kopen?
Is er eigenlijk verschil in bouwkwaliteit, t.o.v. de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:49:

Binnenkort ga ik een XBOX360 halen, ik barst niet van het geld, dus zat te denken om een Arcade versie te gaan kopen. Ik weet dat er geen HD bij zit, maar ik weet ook dat het niet écht nodig is om er een te hebben, ik ga de komende paar maanden geen gebruik maken van Live. Ook kan ik een 120GB XBOX360 HD aankomen voor 75 euro, dus ik vraag me af... Hoe denken jullie hierover?

Gewoon nu de Arcade kopen, en gaan met die banaan, en als het nodig is, een HD erbij kopen?
Iets meer geld neerleggen, of iets langer doorsparen en voor deze bundel gaan. Dat is wat ik zou doen. :)

http://www.xboxhome.nl/pr...-supersize-pack-60-gb.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Ik zou echt gaan voor 1 met HD.
1. De nieuwe xbox 360 update heeft een HD nodig om de informatie op op te slaan. Deze brengt een groot aantal zinvolle functionaliteiten met zich mee, die je eigenlijk niet kunt missen. Meer resoluties ondersteund voor LCD Monitoren, Games op HD opslaan (zodat ze minder lawaai maken), verbeterde interface en indien je dat leuk vind nog avatars.
2. Meer opslaan. Een hoop games hebben grote savegames die je veel gemakkelijker kunt opslaan op een HD. Bovendien als je dadelijk wel Live hebt, kun je er ook patches en downloadable content op kwijt.
3. Arcade Games moet je vaak ook opslaan. Sommige games passen er niet op en anderen nemen zoveel ruimte in dat er weinig meer overblijft voor andere zaken.

Zeker als je online gaat gamen en dingen gaat downloaden komt een HD echt goed van pas. 20GB is al voldoende voor het meeste, maar als je er ook films en games gaat opslaan heb je 60 of 120 nodig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een 60 GB versie kost 50 Euro meer, heeft een wifi controller en HD bekabeling. Ik zou er niet op besparen in ieder geval.

/verder, zie Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:37:

het geld is bij mij uberhaupt nog niet teruggestort dus ik kijk er naar uit. kijken wat dat gaat opleveren. hoop dat het gewoon goed gaat bij mij. heb geen zin om al die moeite te moeten doen omdat mensen zich niet aan de regels kunnen houden.
Het gaat om toch wel 6-7 euro alstublieft... 8)7 Daarvoor ga je toch geen moeite doen, met de tijd die daar gaat inzitten haal je dat er toch totaal niet uit...

edit: goed, daar gaan we weer, :| beetje geïnspireerde marktdiscussie is niet mogelijk zonder *** als Domovoi. <Knip> en weg, heb er genoeg van... Soms vraag ik mij af waar GoT eigenlijk nog voor dient. Veel meer als 'ik heb dit gekocht/besteld' en 'ik heb dit kabeltje nodig' kan blijkbaar niet meer...

Oospronkelijke reactie:
When Kim was asked how long Microsoft would make Xbox 360, he responded, "One day longer than the lifespan of the PlayStation 3." Nintendo of America President Reggie Fils-Aime also recently commented that Nintendo is not readily seeking to replace their console, the Wii. Perhaps this console generation will go on for much longer than some had thought.
Dat beweerde ik al in het prille begin, maar niemand die ook maar een woord wou aannemen van wat ik toen zei. Iedereen die een klein beetje de gamewereld, de marktwerking en vooral technologie kan inschatten en analyseren, zal tot die conclusie komen, maar goed... Je had genoeg mensen die beweerden dat ms na 3-4 jaar al met een nieuwe console zou komen. :') :X "dat hoort zo want anders kan je niet meer mee met de pc's en dan is dat ding al héeeeelemaal verouderd, blaat"

Zoals met alles is hier ook sprake van een saturatiecurve. Alles gaat steeds trager en is steeds complexer (resolutie, aantal polygonen, weet ik veel) zodat de apparaten die we nu hebben op de duur gewoon genoeg zijn en volstaan, for years to come. Wie dan echt steeds op de eerste rij wil zitten qua technologie kan een paar bakken geld door z'n pc sluizen, de rest blijft gewoon relax gamen op één apparaat voor de volgende 4 jaar. Die eerste groep zal het ook snel genoeg beu worden. Wat dat betreft zal de volgende generatie nog langer meegaan, enz...

Voorbeeldje die me te binnen schiet. Volgens de developers zouden alle models uit Resistance 2 dubbel zoveel polygonen bezitten dan die uit R1, maar op een bepaald moment merk je daar gewoon niets meer van. De games zijn nu scherp en mooi genoeg om er visueel van te kunnen genieten en om developers toe te laten een bepaalde art-direction (steeds belangrijker) te presenteren. (GoW1/2, Shell shaded PoP4...)

Ik durf er zelfs iets op te verwedden dat ze nu niet actief bezig zijn met het ontwikkelen van nieuwe hardware. Misschien hier en daar een ideetje wat voorlopig verticaal geclasseerd wordt, maar alle resource gaat naar de huidige generatie, 100% zeker. Zowel ms game-division als sony moeten nu eerst even op adem komen en verder ontwikkelen aan wat ze hebben.

Dat nintendo zelfs niet nadenkt over een simpele Wii2 HD zegt ook weer genoeg, die gaan alle support van de serieuze gamer kwijt spelen. De rest (jong en oud) blijft wel wii'en.

Ze gaan nu eerst volop hun platformen verder ontwikkelen. Software en de ontwikkeling van een online platform en online media distributie zijn nu véél belangrijker geworden dan een nieuwe 'box'/ pure hardware. MS gaat een nieuwe generatie in met NXE en doet het online fantastisch, sony zet in op home (twijfelachtig concept) Maar goed, je hoeft me niet op m'n woord te geloven, ga naar www.gametrailers.com en kijk daar 'bonus round' episode 26: future of gaming en episode 28:

online services voor analyses van mensen die weten waarover ze spreken.

MS heeft nu trouwens ook geen enkele goede reden om als eerste weer keihard in de buidel te moeten tasten voor een nieuwe box, want ze hebben een mooie voorsprong opgebouwd en hebben een goed momentum. Zij hebben nu de uitgangs-/leiderpositie en kunnen rustig toekijken. Sony moet nu hard werken om de support voor de ps3 naar ps2 proporties te laten groeien. Er komt echt geen nieuwe xbox tot wanneer we exact weten wanneer een mogelijk ps4 verschijnt. En dan moeten ze gewoon zorgen dat ze gelijktijdig hun xbox op de markt zetten, zo simpel is het voor ms nu. Daar mag je me over vier, vijf jaar nog eens op quoten, mark my words...

Daarnaast heb ik het ook al vaker gehad over consumentenvertrouwen. Als ze nu beiden terug met nieuwe hardware aankomen die honderden euro's zal kosten (er moet een oplossing komen voor hardware die onder de kostprijs verkocht wordt, dat blijft niet houdbaar) verliezen ze alle consumenten-acceptatie. Veel consumenten hebben nu hard geïnvesteerd in een platte tv, een console, mooie gamelibrary. Nu willen ze het gevoel hebben een duurzame aankoop te hebben gedaan. Zeker omdat nu bijna niemand hard schreeuwt naar hogere resolutie/betere graphics. Het ziet er allemaal namelijk prima uit. Je blijft de consument niet zomaar meekrijgen, is mijn mening. Als je te snel gaat waar het niet nodig is, verlies je alle contact met de basis. Op een handjevol
tech-savvy tweakers kan ms of sony niet leven. Kijk bvb naar de acceptatie van Blu Ray, nieuwe gsm's...

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57

ik zou even doorsparen en wachten. heb laatst zelf een arcade gekocht bij MM rotterdam centrum (150 na cashback) en de week daarop hadden ze bij MM rotterdam alexandrium een actie waar ik een bundel met 60gb hardeschijf en een of twee spellen voor 166 na cashback kon kopen. zwaar gebaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Er staan trouwens 15 aanbiedingen op Gamehubs.com voor de 360. De meeste games zijn afgesprijsd naar 26.99 (enkele zelfs 22.99) en je krijgt een 5% kortingscode voor toekomstige aankopen via email.

Check hier alle aanbiedingen:
http://www.budgetgaming.nl/news/941.html

[ Voor 32% gewijzigd door Lud0v1c op 18-11-2008 17:28 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, wat weet jij een hoop. Waar kan ik me op je newsletter abonneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:53:
[...]

Goh, wat weet jij een hoop. Waar kan ik me op je newsletter abonneren?
Flauwe reactie hoor. Ik vind het een prima post. Alvi heeft duidelijk nagedacht over zijn post, iets wat je niet van iedereen hier kan zeggen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook een arcade kopen en dan gebruiken van de microsoft. Actie een HD voor 15-25 euro. Tenminste er zijn mensen die melden dat mogelijk is. Hoewel microsoft wel aangeeft dat het alleen geldig wanneer je nooit een 512 mb MC hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:01:
[...]

je kan ook een arcade kopen en dan gebruiken van de microsoft. Actie een HD voor 15-25 euro. Tenminste er zijn mensen die melden dat mogelijk is. Hoewel microsoft wel aangeeft dat het alleen geldig wanneer je nooit een 512 mb MC hebt gehad.
Dus eerst willens en wetens een gecastreerde Xbox kopen, om daarna met hangende pootjes bij MS aan te kloppen? Ondanks dat er een update aankomt die schijfruimte vereist, vind ik het not done om alsnog een Arcade te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:55:
[...]

Flauwe reactie hoor. Ik vind het een prima post. Alvi heeft duidelijk nagedacht over zijn post, iets wat je niet van iedereen hier kan zeggen.
Dat mag je vinden. Ik vond het eerder overkomen als "Jongens, ik heb alles wat gebeurt al jaren geleden voorspeld, en iedereen moet naar me luisteren want wat ik zeg is waar, en wie anders denkt is dom."

Inhoudelijk vond ik er wat in zitten, de manier waarop het gebracht werd vond ik echter niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
vervolg op dat cash back debakel van [mbr]MS[/] :

ik heb dit nu gemeld bij xbox support en moet volgende week terug bellen, want hun gaan dat intern bij MS onderzoeken (want volgens de wet mag dit niet)

er zijn idd veel klachten hier over binnen gekomen zeiden ze daar...

wat ik denk dat er is gebeurd zijn 2 opties

1. iemand heeft op n verkeerde knop gedrukt, bij het overboeken ivm met iban/bic
2. geheim plan van [mbr]MS[/] om zo extra omzet temaken (wat uiteindelijk meer verlies gaat opleveren ivm slechte reputatie en klacht kosten)
Noem je dat een cashback debakel? Omdat er transactie kosten van 4 euro door de bank ingehouden worden op de 30/40/50 euro die je terugkrijgt?
Ja dat is denk ik optie 2, een geheim plan van een GIGANTISCH miljardenbedrijf om zo voor de directie een extra fles wijn in het kerstpakket te bekostigen. Tjonge jonge zeg, hoe kom je er op! _/-\o_

Ben je een kloon of een clown? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:01:
[...]

Volgens mij gaat dit niet want is die actie voor een HD alleen beschikbaar voor verkochte xbox'en in een bepaalde periode.

Net zoals de korting op de arcade alleen geld voor gekochte xbox'en in een bepaalde periode.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:03:
[...]

Dus eerst willens en wetens een gecastreerde Xbox kopen, om daarna met hangende pootjes bij MS aan te kloppen? Ondanks dat er een update aankomt die schijfruimte vereist, vind ik het not done om alsnog een Arcade te kopen.
Amen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:09:
[...]

Noem je dat een cashback debakel? Omdat er transactie kosten van 4 euro door de bank ingehouden worden op de 30/40/50 euro die je terugkrijgt?
Het is wel niet des Microsofts... ze hadden beter op de sticker kunnen zetten: €40* euro cashback (* minus eventuele transactiekosten welke door uw bank berekend worden).

Klaar, simpel, geen gezeik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die hele cashback discussie om 4 euro overmaak kosten?:+

Ik heb Nintendo nog nooit zo'n actie zien doen dus vooral kudo's voor MS dat ze een cashback actie aandurven. Vooral omdat het altijd erg fraudegevoelig is. Die extra kosten komen waarschijnlijk van de bank die door de economische crisis een centje probeert te verdienen. Ik denk niet dat MS iets van die 4 euro terugziet. Een nadeel voor MS is wel dat er gelijk weer een conspiracy theorie ontstaat.

Ze zijn vaak klungelig bezig(op zijn zachtst gezegd) maar ik moet zeggen dat ze de problemen tegenwoordig wel snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:20:
[...]

Het is wel niet des Microsofts... ze hadden beter op de sticker kunnen zetten: €40* euro cashback (* minus eventuele transactiekosten welke door uw bank berekend worden).

...staan dit niet in de algemene voorwaarden van de cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:25:
[...]

...staan dit niet in de algemene voorwaarden van de cashback actie?
Geen idee, ik heb er niet aan meegedaan...* Phusebox aait zijn trouwe 3 jaar oude xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:24:
Is die hele cashback discussie om 4 euro overmaak kosten?:+

Ik heb Nintendo nog nooit zo'n actie zien doen dus vooral kudo's voor MS dat ze een cashback actie aandurven. Vooral omdat het altijd erg fraudegevoelig is. Die extra kosten komen waarschijnlijk van de bank die door de economische crisis een centje probeert te verdienen. Ik denk niet dat MS iets van die 4 euro terugziet. Een nadeel voor MS is wel dat er gelijk weer een conspiracy theorie ontstaat.

Ze zijn vaak klungelig bezig(op zijn zachtst gezegd) maar ik moet zeggen dat ze de problemen tegenwoordig wel snel oplossen.
Die 4 Euro worden volgens mij door de banken zelf berekend door internationale overschrijvingen, niet omdat het slecht gaat met de banken maar meer omdat dit altijd al zo is.

Als je een int. overschrijving doet kun je de keuze maken de kosten te delen, de kosten voor de ontvangende partij of de kosten voor jou zelf zijn.

Kijk hier maar http://www.consumentenblo...ationale-overschrijvingen

/ik snap dat gezeur om die paar Euro echt niet, principekwestie of niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 18-11-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:41:
[...]

Het gaat om toch wel 6-7 euro alstublieft... 8)7 Daarvoor ga je toch geen moeite doen, met de tijd die daar gaat inzitten haal je dat er toch totaal niet uit...

edit: goed, daar gaan we weer, :| beetje geïnspireerde marktdiscussie is niet mogelijk zonder *** als Domovoi. <Knip> en weg, heb er genoeg van... Soms vraag ik mij af waar GoT eigenlijk nog voor dient. Veel meer als 'ik heb dit gekocht/besteld' en 'ik heb dit kabeltje nodig' kan blijkbaar niet meer...
Zet aub je verhaal weer terug. Vond het een goed stuk en levert juist ook weer stof op om dit topic inhoudelijk verder te brengen dan 'ik heb dit gekocht of besteld. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:40:
[...]

Zet aub je verhaal weer terug. Vond het een goed stuk en levert juist ook weer stof op om dit topic inhoudelijk verder te brengen dan 'ik heb dit gekocht of besteld. :)
Nu ben ik benieuwd wat er stond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

gaat lekker snel zaterdag bellen naar MS >> maandag UPS > donderdag e-mail Xbox komt trug en is gemaakt > dinsdag Xbox is weer thuis en 1 maand Xbox live gold
_/-\o_

ze hebben new moederbord er in gezet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:46:
[...]

Een goed stuk, met duidelijke argumenten, wat volkomen onterecht belachelijk gemaakt word door een niet nader te noemen persoon.
Jammer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BM schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:04:
[...]

Een goed stuk, met duidelijke argumenten, wat volkomen onterecht belachelijk gemaakt word door een niet nader te noemen persoon.
Jammer.
offtopic:
Alvi moet zich niets aantrekken van "die figuur". Die is koud geregistreerd en post bijna alleen maar in SGD en/of CSL. Alsof hij dus zoveel weet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan maar even een ander onderwerp aankaarten? Het verbaast me namelijk dat niemand hier het over de NXE heeft. Weet iemand een releasetijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:53:
Zal ik dan maar even een ander onderwerp aankaarten? Het verbaast me namelijk dat niemand hier het over de NXE heeft. Weet iemand een releasetijd?
Er wordt idd niet veel over gepraat maar niet iedereen heeft het nog natuurlijk. Morgen komt de update. Hoe laat weet ik niet. Zou smiddags kunnen zijn daar is dan nog ochtend dacht ik.
Kijken even een paar pagina's terug in topic aub daar staan wat dingen over de spellen op hardeschrijf zetten en iets over avaters volgens mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Stollie op 18-11-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
rajackar schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:35:
[...]

xboxhome.nl

Heb hem daar ook voor 79 gekocht.
Dit hebben vandaag weer volop packs in voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stollie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:12:
Kijken even een paar pagina's terug in topic aub daar staan wat dingen over de spellen op hardeschrijf zetten en iets over avaters volgens mij.
Wat de NXE allemaal inhoudt dat weet ik ondertussen wel, ik probeerde eigenlijk aan te geven dat ik het verassend vind dat zo dichtbij de release niemand het er over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:00:
[...]

Wat de NXE allemaal inhoudt dat weet ik ondertussen wel, ik probeerde eigenlijk aan te geven dat ik het verassend vind dat zo dichtbij de release niemand het er over heeft.
Helemaal met je eens! Had een soort van 'pakjes avond' gevoel verwacht, kan me bij de iPhone zeker zoiets herinneren (ik weet het, iPhone != xbox update, maar de userbase voor de xbox is er toch zeker wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:00:
[...]

Tsja, alle geheimen zijn ontrafeld en niemand kan nu nog legaal NXE krijgen, dus al wat resteert is geduld oefenen :).

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Exorcist schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:07:
[...]

Alvi moet zich niets aantrekken van "die figuur".
Laat reacties als die van Domovoi inderdaad maar achterwege.
Die is koud geregistreerd en post bijna alleen maar in SGD en/of CSL. Alsof hij dus zoveel weet :z
En dat geldt natuurlijk ook voor dit soort reacties.

Dat stuk van Alvi was op zich best interessant. Iets dat ik overigens liever terug zie komen in een discussietopic over de verschillende platformen dan in een topic als deze waar al over zoveel (lees: teveel) onderwerpen gesproken wordt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
[...]

Waarom is die arcade dan in de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
vistu schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:10:
[...]

Helemaal met je eens! Had een soort van 'pakjes avond' gevoel verwacht, kan me bij de iPhone zeker zoiets herinneren (ik weet het, iPhone != xbox update, maar de userbase voor de xbox is er toch zeker wel?)
Het grote verschil is dat Apple niet vooraf zegt wat de update precies inhoudt (alhoewel developers massaal hun NDA schenden en zo alsnog een gedeelte voortijdig uitlekt) en Microsoft juist van NXE alles al bekend heeft gemaakt.

Desondanks ben ik zeer benieuwd :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:46:
[...]

Ik heb het teruggezet in m'n post. Die staat nu ver genoeg naar achter om geen reacties meer uit te lokken... Het is allemaal niet zo bijzonder, gewoon een persoonlijke reflectie op een citaat die hier naar voor kwam. Daarom ga ik er ook geen ander topic voor openen of opzoeken, en ik zal er verder ook niet meer op ingaan.

Wat ik bedoelde komt ook hier in hapklare vorm terug:
Bonusround episode 26: the future of gaming, en episode 28: online services

Mijn mening? Met NXE heeft ms de lat weer hoger gelegd. Stepping up, upping the ante, hoe je het ook wil noemen. Ondanks dat het betalend is (en in de flimpjes wordt een interessant punt aangedragen, namelijk misschien wel dankzij dat het betalend is) zijn de groepen en community's en friendlists veel hechter, persoonlijker, meer betrokken, gemakkelijker indentificieerbaar... Dus misschien moet ik mijn mening over betaald xblox live herzien, want dit is een valide punt. (en zo duur is het al bij al toch ook weer niet)
MS doet wat het het beste kan: software oplossingen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Als ik jouw was en je heb niet veel uit te geven , dan zou ik de Arcade halen.
Deze heeft (teminste bij de Xbox die ik gehaald heb ) een memory unit van 256MB.
Als je later van MS je €30 terug ontvangt, haal je goedkoop via Marktplaats een 20gb die volgens mij door iedereen de deur uitgezet wordt ivm de nieuwe update.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
valt me op dat dit nog niet gemeld is:
Microsoft's new Xbox Experience dashboard doesn't officially launch until Wednesday the 19th. But if you signed up for the preview (and who didn't?) with a valid console ID then it's available now according to Major Nelson. What's more, Netflix has confirmed its Xbox 360 launch details: more than 12,000 movies and TV episodes and 300 streaming HD titles. Remember, streaming is free for Netflix members who are also Xbox Live Gold members. The HD video streams will be limited to SD audio, however -- multi-channel audio is in the works as are additional HD titles. Now get outta here kid, NXE awaits.
zit iedereen al spellen te installeren ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:23:
[...]
Maaaaar, geld dit ook voor europa of zijn wij zoals gewoonlijk weer uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:37:
[...]

Maaaaar, geld dit ook voor europa of zijn wij zoals gewoonlijk weer uitgesloten?
ik zou het niet weten, ik had me niet ingeschreven. Dat wordt dus weer wachten tot morgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die jongen schrijft ondervindt ik zelf niet, dus in mijn geval klopt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
nou heb de mijne binnen, controller meteen kapot a voor gebruik.. naja kapot... de L en R buttons bovenop dat ding kan je niet echt indrukken, registreert t wel, maar je voelt nix alsof je op hard plastic aan t drukken bent zonder dat t meebeweegt of klikt >< naja gelukkkig nog een 2e met supersize pack mjah toch jammer TT;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:01

GmR

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:37:
[...]

Het NXE al kunnen installeren als je je geregistreerd hebt voor de preview een tijdje terug geldt ook voor Europa (heb hem hier al ff draaien dankzij het preview program). Netflix is hier echter helaas niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
GrandmasteR schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:01:
[...]

Het NXE al kunnen installeren als je je geregistreerd hebt voor de preview een tijdje terug geldt ook voor Europa (heb hem hier al ff draaien dankzij het preview program). Netflix is hier echter helaas niet beschikbaar.
Daar moeten ze toch echt wat aan doen. Ze kunnen een geweldige voorsprong maken op sony met een deregelijke dienst hier uit rollen. Echt dood en dood zonde dat ze er geen werk van maken. Er is echt wel markt voor dit soort dingen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kaasje123 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:13:
[...]

Daar moeten ze toch echt wat aan doen. Ze kunnen een geweldige voorsprong maken op sony met een deregelijke dienst hier uit rollen. Echt dood en dood zonde dat ze er geen werk van maken. Er is echt wel markt voor dit soort dingen in Europa.
Inderdaad, volgens mij is er wel vraag naar, alleen zo weinig aanbieders.. Kip en ei enzo. En mocht het niet werken, dan trek je toch binnen 2 seconden de stekker er weer uit? :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik kreeg nu een system update melding bij de xbox die ik al eerder de NXE update had gegeven, alleen probleem is nu.. Ken niet connecten dus ook nu updaten xD
Morgen maar keer proberen dus.
Misschien andere mensen die al update melding hebben gehad ? :S zal wel appart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandmasteR schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:01:
Dat je NXE al eerder kon installeren wist ik inderdaad wel, ik doelde daarom inderdaad ook op Netflix. Echt ongelofelijk dit is de zoveelste feature die niet in europa/nederland beschikbaar is!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Mikey! schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:45:
[...]

Die zit er afaik niet standaard bij, maar moet je aanvragen, dat kan je met behulp van dit formulier :) Meer informatie kan je hier vinden!

Kun je zo'n transfer kit ook aanvragen als je geen Elite hebt? Ik heb binnenkort een 120GB HD erbij. Ik wil natuurlijk de inhoud van mijn 20GB overzetten naar de 120GB HD, maar volgens mij krijg je een gratis kit enkel als je een Elite hebt gekocht...

Ik hoop natuurlijk dat ik me vergis. :9

Never mind. Ik lees net dat de transfer kit meegeleverd wordt met de losse 120GB drives...

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 18-11-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
hellboy123 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:23:

[...]
Komt omdat je zit te pitten, ik heb het rond 7:30 vanmorgen al gemeld, en even later nog iemand, en daarna nog meerdere mensen. :X

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
yzf1kr schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:00:
[...]

Komt omdat je zit te pitten, ik heb het rond 7:30 vanmorgen al gemeld, en even later nog iemand, en daarna nog meerdere mensen. :X
damn meen je dat :/ sorry voor de herhaling dan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
tdw schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, volgens mij is er wel vraag naar, alleen zo weinig aanbieders.. Kip en ei enzo. En mocht het niet werken, dan trek je toch binnen 2 seconden de stekker er weer uit? :P
Het probleem zit niet bij vraag of aanbod maar bij distributierechten in europa. Als microsoft films beschikbaar wil maken in de us sluiten ze 1 deal voor de hele us. Als ze zo'n dienst in europa willen aanbieden moet het voor ieder land afzonderlijk, en dan moet de content vaak ook nog eens per land aangepast worden (subs, nasynchronisatie). Het kost microsoft heel veel tijd, geld en moeite dus.

Daarnaast lijkt microsoft in nederland sowieso erg laks. Ik was laatst verbaast dat er in NL geen News channel op de xbox is (die in de us elke dag nieuwe content heeft met leuke videos enz.)
en de NL marketplace mist zo onwijs veel content. Ik moet zeggen dat een us account hebben wat dat betreft toch wel meerwaarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

thefxr schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:21:
[...]

Waarom is die arcade dan in de verkoop?
Omdat die eerder in de winkels lagen dan dat bekend was wat de NXE update zou doen en voor eisen zou stellen. Ik vind het derhalve prima dat mensen die hier niets vanaf weten laterop een HD of memcard krijgen, maar ik vind het niet kunnen dat mensen die het al weten hier misbruik van maken door er tóch een te kopen en erna bij MS te gaan bedelen.

Kost MS weer geld tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:17:
[...]

Het probleem zit niet bij vraag of aanbod maar bij distributierechten in europa. Als microsoft films beschikbaar wil maken in de us sluiten ze 1 deal voor de hele us. Als ze zo'n dienst in europa willen aanbieden moet het voor ieder land afzonderlijk, en dan moet de content vaak ook nog eens per land aangepast worden (subs, nasynchronisatie). Het kost microsoft heel veel tijd, geld en moeite dus.

Daarnaast lijkt microsoft in nederland sowieso erg laks. Ik was laatst verbaast dat er in NL geen News channel op de xbox is (die in de us elke dag nieuwe content heeft met leuke videos enz.)
en de NL marketplace mist zo onwijs veel content. Ik moet zeggen dat een us account hebben wat dat betreft toch wel meerwaarde heeft.
Tja ik moet me helaas hier wel bij aansluiten, maar opzich is dat microsofts schuld niet maar die van de EU, er wordt geen centrale taal gekozen die voor de EU staat. Er wordt niet gehandelt als 1 natie etc. Iedereen wil weer wat specifieks wij nederlanders zijn niet zo miereneukerig maar duitsers fransen en de spaanse wel. Zo zie je die talen ook veel meer op games dan de nederlandse omdat ze die houding nou eenmaal hebben.

En microsoft zoveel moeite moet doen omdat de EU zo moeilijk doet mhaw ben enigsids wel mee eens dat ze er dan maar vanaf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De EU doet helemaal niet moeilijk, die bemoeit zich niet met wat MS hier aanbiedt aan downloadable content hoor. Europa bestaat nu eenmaal uit landen met verschillende talen en wensen, en ja, natuurlijk kost het tijd hiervoor zaken aan te passen.

In Amerika worden er twee talen gesproken en is er sprake van staten binnen één land, dat valt niet te vergelijken met wat Europa is. "We" zijn ook niet één natie, de Euro is wel een aardig begin hiertoe maar daar houdt het ook mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik had ook de preview gedownload, daar draait me Xbox nu ook op.
Hij vraagt of ik wil updaten, ik klik: "Yes".

Waarop volgt: Cannot update, bla bla bla.

Nog meer die hier last van hebben?

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:20:
Ik had ook de preview gedownload, daar draait me Xbox nu ook op.
Hij vraagt of ik wil updaten, ik klik: "Yes".

Waarop volgt: Cannot update, bla bla bla.

Nog meer die hier last van hebben?
Iedereen omdat het nieuwe systeem nog closed is, het gaat open wanneer het open gaat en dat is als goed is morgen waarbij je de update kan downloaden en de avatars enzo. En als je nu pas doet had je wel even dat ene dagje kunnen wachten :P Bedoel sommige mensen hebben het al aantal weken lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:41:
[...]
Zoals met alles is hier ook sprake van een saturatiecurve. Alles gaat steeds trager en is steeds complexer (resolutie, aantal polygonen, weet ik veel) zodat de apparaten die we nu hebben op de duur gewoon genoeg zijn en volstaan, for years to come. Wie dan echt steeds op de eerste rij wil zitten qua technologie kan een paar bakken geld door z'n pc sluizen, de rest blijft gewoon relax gamen op één apparaat voor de volgende 4 jaar. Die eerste groep zal het ook snel genoeg beu worden. Wat dat betreft zal de volgende generatie nog langer meegaan, enz...

Voorbeeldje die me te binnen schiet. Volgens de developers zouden alle models uit Resistance 2 dubbel zoveel polygonen bezitten dan die uit R1, maar op een bepaald moment merk je daar gewoon niets meer van. De games zijn nu scherp en mooi genoeg om er visueel van te kunnen genieten en om developers toe te laten een bepaalde art-direction (steeds belangrijker) te presenteren. (GoW1/2, Shell shaded PoP4...)
[...]
Bravo, stevige lap tekst, maar wel met een heel realistische visie. Graphics kunnen nog wel degelijk realistischer, maar wat gameplay mogelijkheden en art-directie betreft zijn er nu al zo goed als geen limieten meer. Ik zou aan het begin van deze console generatie niet hebben kunnen voorspellen hoe lang de 360 zou meegaan, maar gezien het succes de dag van vandaag kan je er verdomd zeker van zijn dat hij er nog een aardig aantal jaren zal blijven. Sterker nog: Ik verwacht dat zowel Sony als Microsoft een opvolger zo lang mogelijk zullen uitstellen.
Enerzijds is er het economische aspect: Microsoft (en sony) verdient op de softwareverkoop, niet op de hardware. Ieder jaar langer dat er games gemaakt worden is dus pure winst, terwijl bij een nieuwe console gigantisch veel kosten moeten gestoken worden in R&D, marketing en verliesmarge (aangezien je de consoleprijs competitief wil houden).
Anderzijds puur de graphics: De PS3 en 360 zitten zowat nek aan nek wat grafische kracht betreft (niet verwonderlijk aangezien ze in dezelfde periode ontwikkeld zijn) en deze kracht is meer dan genoeg voor ontwikkelaars vandaag om grafisch gezien exact te doen wat ze willen doen: er wordt volop geëxperimenteerd met alternatieve grafische stijlen en de games die zich meer op gameplay richten en de graphics beperken (maar er toch grafisch ERG goed uitzien, enkel het technische aspect is gelimiteerd) verkopen de laatste tijd enorm goed, mede dankzij Xbox Live Arcade en de Playstation Network.
Als je een nieuwe console uitbrengt doe je dat met de verwachting dat iedereen massaal zal overschakelen op JOUW console (anders haal je nooit winst uit je games): De vooruitgang moet daarvoor zeer duidelijk zichtbaar zijn, anders blijft men gewoon bij de huidige generatie, zeker met de "simplistische" games die ik hierboven vermeld heb, waar meer grafische kracht absoluut geen baat meer heeft: Momenteel kan men deze zichtbare verbetering niet bieden: PC games zien er tegenwoordig zelfs maar marginaal beter uit (vaak iets scherpere texturen) dan hun console tegenhangers, daar werp je je oude hardware simpelweg niet voor buiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Volledig eens met hierboven, het artestieke gedeelte is wat vaarnamelijk van belang is op het moment, de vorige generatie zag je dat al sterk beginnen op de PS2 vooral, Ico, GoW, SotC, Okami etc.
Ik denk ook dat de huidige techniek nog erg lang (inverhouding) mee kan gaan. Er is wel 1 constante waar ik me aan erger nog en voor mij zou dat bij een vervolgconsole (hoewel dat dan doodnormaal erbij zal horen) de AA e.d. enorm beter zal zijn. Dan zou je nekel met de huidige hardware zulke gladde games kunnen visualiseren dat het beeld al niet als "game" overkomt.
Maar daarnaast ben ik wel benieuwd tot hoever de huidige consoles gepushed kunnen worden, ergens denk ik dat de 360 wel op z'n top zit en ben benieuwd hoelang deze gelijk aan de PS3 zal staan, aan de andere kant weet ik niet precies waarom de PS3 niet in de buurt komt van eerdere beloftes (iets met hoe de Cell in de architektuur verwerkt zit en dat belemmerend gedaan is oid :? )
Stiekem vind ik 30 fps eigenlijk ook verre van ideaal, maargoed, da's echt niet anders op enkeling na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Mutatie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 02:43:
aan de andere kant weet ik niet precies waarom de PS3 niet in de buurt komt van eerdere beloftes (iets met hoe de Cell in de architektuur verwerkt zit en dat belemmerend gedaan is oid :? )
Ik denk dat het komt doordat een groot aantal 3rd party games gewoon op de 360 ontwikkeld worden en niet op de ps3. Als er straks wat grote 1st party games uit komen zou je meer verschil moeten zien. Ookal denk ik dat ook dat heel erg mee zal vallen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Het is toch echt de 19de maar er gebeurd niet veel als ik mijn xbox aanzet en inlog op live :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Wacht eens tot het overdag is in Amerika ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

rond 11 uur komt ie online ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad dood en doodzonde dat er hier in Europa / Nederland niet zoiets is als Netflix. Wat is dat een geweldige service, voor een vast bedrag per maand (16,99) gewoon films streamen vanuit je luie stoel in HD. Begrijp niet dat zo'n service (na het succes wat het in Amerika al is) niet gewoon zo snel mogelijk wereldwijd wordt uitgerold. Als filmstudio moet je dit soort trends toch zien en er blij mee zijn. Voor ons Nederlanders is er helemaal geen oplossing voor digitale films, hier en daar een on demand filmpje maar geen grote service ala Itunes of Marketplace / Netflix.

Jammer dat de industrie zichzelf eigenlijk alleen maar in de wielen aan het rijden is met distrubutierechten en al het verdere gezeik. Niemand durft het aan iets in die markt te beginnen omdat je of niet alle films kunt aanbieden of wordt verplicht tot gebruik van rare DRM praktijken. Het publiek geeft aan wel wat te zien in een service als Netflix, doe daar dan wat mee :) maak een europees systeem waar alle filmmaatschappijen aan meedoen. Dan kan iemand die een service wil uitrollen daar gewoon rechten kopen en is de kous af.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:06:
Begrijp niet dat zo'n service (na het succes wat het in Amerika al is) niet gewoon zo snel mogelijk wereldwijd wordt uitgerold. Als filmstudio moet je dit soort trends toch zien en er blij mee zijn.
je vergeet dat de film en muziek industrie een prehistorisch beest is
Waarom denk je dat er opeens aardig wat grote artiesten zijn die weg gaan bij de platenmaatschappij en hun nieuwe cd in eigen beheer, via internet, uitbrengen?

Met films zal het niet zo'n vaart lopen vanwege de bizarre budgetten maar anders....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, en dan maar klagen dat er zoveel illegale films gedownload worden. Er ís niet eens een legaal alternatief om makkelijk aan HD materiaal te komen.
Een dienst als Netflix is idd ideaal. Ik ben meer dan beried een paar euro per film te betalen om hem dan gemakkelijk via mijn xbox (of willekeurige andere media streamer) te kijken. Maar het enige alternatief dat geboden wordt om HD te kijken is een bluray speler kopen en bizarre bedragen voor films te betalen.
Maar goed dat is allemaal wel erg offtopic aan het worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Je kunt in ieder geval op dit moment niet meer inloggen op xbox.nl of andere sites waar je met je Live profiel kon inloggen (gearsofwar.com etc).

Nu kom ik niet aan mijn dagelijkse ochtendbehoefte aan gears 2 stats... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Het is voor een goed doel ;)

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe dashboard!! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:12:
Het is toch echt de 19de maar er gebeurd niet veel als ik mijn xbox aanzet en inlog op live :(
Ik dacht vanmorgen ook: effe checken, ik zag jou ook online haha :P
Maar met die vorige update was dat hetzelfde, die komen in de loop van de dag beschikbaar als het in Amerika dag is inderdaad.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

hehe, vanmorgen ook even gekeken maar er was nog niks. Kon btw wel gewoon inloggen op live. Dus nog even wachten *tromgeroffel* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Rond 11:00 - 12:00 komt de NXE update hier, zal wel lekker druk worden op de Microsoft servers :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Voor de previewers:
Major Nelsons Twitter:
If you were in the preview program, you need to delete the Photo Party app...as a new one will be available in a few hours.
To delete Photo Party: Go to System Settings->Memory->Hard Drive or MU->Games. Highlight Photo Party and hit Y. Select Delete.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

ik vind het not done dat MS die dingen dan nog zo verkoopt als ze weten dat die update komt. als je het eerlijk wilt spelen moeten zij dan ervoor zorgen dat je niet een arcade pack meer kunt kopen waar maar 256mb bij zit. wat ze overigens ook gaan doen volgens mij. maar op het moment dat je een arcade hebt met maar 256mb dan heb je dus gewoon recht op die upgrade. zo simpel
Phusebox schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:20:
[...]

behlave het feit dat bij een correcte opgave van IBAN en dat andere nummer er binnen europa geen transactiekosten in rekening gebracht mogen worden dor banken.

simpel geen probleem. en geen gezeik.

nu heeft iedereen het hier over ja het zijn maar een paar euros wat zeur je nou. maar zie het zo. laten we zeggen dat tijdens de actie (met alle geban erbij) 10.000 consoles zijn verkocht (waarschijnlijk wel meer) reken dan eens uit als je van een gemiddelde van 4 euro uitgaat hoeveel die banken zo even aan geld binnen krijgen. precies 40.000 euro terwijl volgens europese regels transacties binnen de EU zonder kosten moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:44:
Het is voor een goed doel ;)

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe dashboard!! :D
...de NXE wordt supervet!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:01:
Rond 11:00 - 12:00 komt de NXE update hier, zal wel lekker druk worden op de Microsoft servers :o :P
Ik hoop dat rond een uur of 6 vanavond die drukte wel geweest is, dan kan ik vanavond mooi fable2 vanaf harddisk spelen. :)

Fable2 is voor mijn gevoel de meest diskdrive intensieve game die ik gespeeld heb :P

Tot die tijd hoop ik dat er hier veel info en ervaringen gepost wordt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 19-11-2008 09:16 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Cubic X schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:01:
Ja of niet. De meeste zullen wel op school of op het werk (ik) zitten. Ik denk persoonlijk dat de piek pas tegen het einde van de middag/begin avond zal zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:17:
[...]

Ja of niet. De meeste zullen wel op school of op het werk (ik) zitten. Ik denk persoonlijk dat de piek pas tegen het einde van de middag/begin avond zal zitten. :)
Dat denk ik ook. Ik denk zelfs dat de piek tussen 18.00u en 21.00u zal liggen. Maakt verder niet uit, als we hem maar binnen krijgen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
[...]

Dat denk ik ook. Ik denk zelfs dat de piek tussen 18.00u en 21.00u zal liggen. Maakt verder niet uit, als we hem maar binnen krijgen! :9
Nou ik er zo over nadenk, dat is ook de tijd dat (west)amerika zo'n beetje wakker wordt. Weet iemand of we de update van lokale servers afhalen of dat ze uit amerika moeten komen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Magic schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:28:
[...]

Nou ik er zo over nadenk, dat is ook de tijd dat (west)amerika zo'n beetje wakker wordt. Weet iemand of we de update van lokale servers afhalen of dat ze uit amerika moeten komen?
De configuratie van het Xbox Live netwerk wordt om strategische redenen geheim gehouden. That would be a 'no' then...
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
[...]

Aan de andere kant, als er nu toch onverhoopt een bug in mocht zitten die de previewers niet hebben gezien, of er gaat een verkeerde build Live in de eerste paar uur, dan heb jij iig geen gebrickte 360... :)

[ Voor 31% gewijzigd door Armada op 19-11-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:07:
[...]
nu heeft iedereen het hier over ja het zijn maar een paar euros wat zeur je nou. maar zie het zo. laten we zeggen dat tijdens de actie (met alle geban erbij) 10.000 consoles zijn verkocht (waarschijnlijk wel meer) reken dan eens uit als je van een gemiddelde van 4 euro uitgaat hoeveel die banken zo even aan geld binnen krijgen. precies 40.000 euro terwijl volgens europese regels transacties binnen de EU zonder kosten moeten.
Het ging me vooral om het feit dat je het enerzijds hebt over een debakel... en daarnaast begint over een geheim plan van Microsoft om zo wat meer euro's binnen te harken. Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op?
Als je gewoon normaal nadenkt dan kan je toch ook wel bedenken dat een van de grootste bedrijven in de wereld niet zijn eigen 'Cashback' actie gaat gebruiken om 4 euro te besparen per Benelux-klant? Ze zijn toch niet verplicht om geld terug te geven, dat is nota bene hun eigen actie 8)7

Maar goed, ik zal proberen me wat minder te ergeren. Ik zal wel te oud worden voor SGD.

Edit: Het was Silverfaustx met die conclusie, niet jij. Excuus. Jullie hebben dezelfde schrijfstijl en het was alweer 2 pagina's terug.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:32:
[...]

Het ging me vooral om het feit dat je het enerzijds hebt over een debakel... en daarnaast begint over een geheim plan van Microsoft om zo wat meer euro's binnen te harken. Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op?
Als je gewoon normaal nadenkt dan kan je toch ook wel bedenken dat een van de grootste bedrijven in de wereld niet zijn eigen 'Cashback' actie gaat gebruiken om 4 euro te besparen per Benelux-klant? Ze zijn toch niet verplicht om geld terug te geven, dat is nota bene hun eigen actie 8)7

Maar goed, ik zal proberen me wat minder te ergeren. Ik zal wel te oud worden voor SGD.

Edit: Het was Silverfaustx met die conclusie, niet jij. Excuus. Jullie hebben dezelfde schrijfstijl en het was alweer 2 pagina's terug.
hhahaha lol maakt niet uit. lets be happy de NXE komt uit (i sound like a hippy lol)

maar nee geloof ook niet dat MS er wat aan kan verdienen op deze manier. denk dat er een fout is geweest en MS zelf ook wel behoorlijk baalt want het is natuurlijk slecht voor hun imago. door die fout met waarschijnlijk iban nummers kunnen banken dus opeens transactiekosten in rekening brengen.

maar goed zal niet zo'n probleem zijn. ik ga ervan uit dat ms waarschijnlijk hun fout al ontdekt hebben en al een oplossing hebben. ik zie wel hoe het loopt. :) vandaag maar eens de NXE binnen halen.

iemand een idee wanneer die op de MS site beschikbaar zal zijn? misschien een goed idee als we er een torrent van maken. ben daar zelf helemaal neit in thuis. maar zit nu op een vette verbinding van de uni. dus misschien is het handig dat ik probeer een torrent te maken om de medetweakers hier wat te helpen zodat we niet allemaal bij de overstreste MS server in de rij staan te wachten. voor zover ik weet kan je de update gewoon op je usb zetten en je console updaten dmv je usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:48:
[...]

hhahaha lol maakt niet uit. lets be happy de NXE komt uit (i sound like a hippy lol)

maar nee geloof ook niet dat MS er wat aan kan verdienen op deze manier. denk dat er een fout is geweest en MS zelf ook wel behoorlijk baalt want het is natuurlijk slecht voor hun imago. door die fout met waarschijnlijk iban nummers kunnen banken dus opeens transactiekosten in rekening brengen.

maar goed zal niet zo'n probleem zijn. ik ga ervan uit dat ms waarschijnlijk hun fout al ontdekt hebben en al een oplossing hebben. ik zie wel hoe het loopt. :) vandaag maar eens de NXE binnen halen.

iemand een idee wanneer die op de MS site beschikbaar zal zijn? misschien een goed idee als we er een torrent van maken. ben daar zelf helemaal neit in thuis. maar zit nu op een vette verbinding van de uni. dus misschien is het handig dat ik probeer een torrent te maken om de medetweakers hier wat te helpen zodat we niet allemaal bij de overstreste MS server in de rij staan te wachten. voor zover ik weet kan je de update gewoon op je usb zetten en je console updaten dmv je usb.
Waar kan ik die nxe ergens downloaden ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Major Nelson's Twitter
Remember: When we start rolling out NXE in about 40-minutes, you will not all get it at once..it may take a while for some of you.
Dus bij inloggen om elf uur, zal er niet direct geüpdate worden, waarschijnlijk een soort queue achtig iets(wat je niet zal zien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zette ik mijn xbox aan toen het rondje om de power knop wat groen hoort te zijn ineens rood begon te knipperen. Het gaat om een Falcon HDMI versie ik dacht dat deze wel bestand waren tegen de RROD. Maar ik zette mijn xbox uit en weer aan en hij deed het verder prima.

Iemand enig idee wat dit kan betekenen en of ik mij zorgen moet gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:53:
Gisteren zette ik mijn xbox aan toen het rondje om de power knop wat groen hoort te zijn ineens rood begon te knipperen. Het gaat om een Falcon HDMI versie ik dacht dat deze wel bestand waren tegen de RROD. Maar ik zette mijn xbox uit en weer aan en hij deed het verder prima.

Power-cable kan los hebben gezeten.. ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou eventueel de voeding kunnen zijn die niet helemaal lekker is, of misschien nog niet helemaal wakker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Armada schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:52:
[...]

Dus bij inloggen om elf uur, zal er niet direct geüpdate worden, waarschijnlijk een soort queue achtig iets(wat je niet zal zien)?
Lees: Europeanen kunnen lekker langer wachten. Eerst de Amerikanen en dan de rest van de wereld :(

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:53:

Hoeveel van de 4 kwart stukken waren rood, het kan namelijk ook je videokabel zijn geweest.
Overigens zijn de Falcon's niet bestand tegen RROD zoals jij dat zegt, het is een nieuwe revisie waarbij de kans op RROD is verminderd maar het komt nogsteeds voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe revisies geven niet meer de 4 kwarten rood bij een losse video-kabel. Althans, voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:56:
[...]

Hoeveel van de 4 kwart stukken waren rood, het kan namelijk ook je videokabel zijn geweest.
Overigens zijn de Falcon's niet bestand tegen RROD zoals jij dat zegt, het is een nieuwe revisie waarbij de kans op RROD is verminderd maar het komt nogsteeds voor.
de Falcon heeft wel idd een probleem ermee, ik heb het ook met mijn falcon, zodra ik hem aanzet als ie lang heeft uitgestaan kan het optreden, zet ik hem dan uit en meteen weer aan, dan is er niks meer aan de hand.

maar hij heeft wel minimaal 1 x per week een rrod ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:59:
Nieuwe revisies geven niet meer de 4 kwarten rood bij een losse video-kabel. Althans, voor zover ik weet
Ok dat is nieuw voor mij maar zal best wel kunnen :)
CrankyGamerOG schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:00:
[...]

de Falcon heeft wel idd een probleem ermee, ik heb het ook met mijn falcon, zodra ik hem aanzet als ie lang heeft uitgestaan kan het optreden, zet ik hem dan uit en meteen weer aan, dan is er niks meer aan de hand.

maar hij heeft wel minimaal 1 x per week een rrod ;)
Als dit zo vaak gebeurt en ook dat de xbox360 daarna bij het opnieuw aanzetten wel weer werkt kan nooit kloppen. Misschien is er wat mis met je voeding?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

dangerpaki schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:48:
De update is 7Mb groot, het lijkt me sterk dat je daar een vette verbinding voor nodig hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
baviaan schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:01:
[...]

De update is 7Mb groot, het lijkt me sterk dat je daar een vette verbinding voor nodig hebt. :D
Direct na het updaten bij de 1e boot gaat ie nog het een en ander binnenhalen. Dat is wat ik begrepen heb iig. Dat is ook waar die extra opslagruimte voor nodig is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijft de update?
toch niet weer vertraging he?
ik ben speciaal gestopt met cod 5 voor dit
na de update ga ik weer verder met cod 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik werd net van Live getrapt, na het opnieuw inloggen kreeg ik de melding dat er een nieuwe update was.. Installing now :D
Please wait while the New Xbox Experience update is applied. Do not turn off or unplug your console.

Downloading. Approximaely 2 minutes remaining.

[ Voor 40% gewijzigd door MochiGohan op 19-11-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En het nieuwe dashboard is er! :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:06:
waar blijft de update?
Als je nou even de moeite neemt om de laatste 30 reacties in dit topic door te lezen... |:(

of mis ik de grap van de reactie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:06:
waar blijft de update?
Hoe is CoD5? Heb hem al een week liggen, alleen nog geen tijd voor gehad... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Vertel aan de arme mensen die op werk zitten! ;)

Screens?

[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 19-11-2008 11:08 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet!! Ik verwacht veel ervaringen hier vandaag!!! :)

Zucht, was ik maar vrij vandaag... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ga straks als eerste al mijn 0 gamerscore games eruit gooien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmerik86
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02-2015
z

[ Voor 118% gewijzigd door Emmerik86 op 19-11-2008 11:12 ]

'Downloading a new world'

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.