Het Xbox 360 ervaringen Topic #54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.227 views

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

PWM schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:09:
[...]

Left 4 Dead word anders rete positief ontangen, en Banjoo krijgt gemiddeld een ruime 8. Niks mis mee lijkt me?
Ik bedoelde het ook niet negatief :), maar had een paar reacties gelezen, ook in het left4dead topic wat me enigszins nieuwsgierig maakte. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Vorige week heb ik de knoop doorgehakt en een Xbox360 Arcade gekocht, met Play&Charge bundel en de Component HD AV kabel. Achteraf had ik beter de Pro versie kunnen nemen met alle accessoires :)

Heb zojuist de 20GB HDD besteld via de upgrade site ivm de aankomende update. Kon überhaupt niet kiezen voor de 512MB trouwens? Maakt ook niet uit, welke ervaringen hebben jullie met deze refurbished schijven?

Waar ik me ook ontzettend over verbaasd heb, is de kwaliteit van de Media Extender functionaliteiten. Als je dit vergelijkt met de officiële extender van Linksys, zou je alleen al hierom een Xbox360 moeten kopen!
offtopic:
Misschien is het iets om dit laatst genoemde feit mee te nemen in de TS

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:05:
[...]

Ik bedoelde het ook niet negatief :), maar had een paar reacties gelezen, ook in het left4dead topic wat me enigszins nieuwsgierig maakte. :)
Nah, paar uur de tijd gehad om te spelen, wat is je oordeel? ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:07:
Vorige week heb ik de knoop doorgehakt en een Xbox360 Arcade gekocht, met Play&Charge bundel en de Component HD AV kabel. Achteraf had ik beter de Pro versie kunnen nemen met alle accessoires :)

Heb zojuist de 20GB HDD besteld via de upgrade site ivm de aankomende update. Kon überhaupt niet kiezen voor de 512MB trouwens? Maakt ook niet uit, welke ervaringen hebben jullie met deze refurbished schijven?

Waar ik me ook ontzettend over verbaasd heb, is de kwaliteit van de Media Extender functionaliteiten. Als je dit vergelijkt met de officiële extender van Linksys, zou je alleen al hierom een Xbox360 moeten kopen!
offtopic:
Misschien is het iets om dit laatst genoemde feit mee te nemen in de TS
Je hebt geen recht op een gratis memory card omdat je er al 1 van 256mb bij je xbox gekregen hebt bij aankoop en daar past de nieuwe NXE update al op. Die hardeschijf mag je nog kans op maken omdat er geen hardeschijf op zit. En je had idd beter minimaal voor de pro mogen gaan omdat na de NXE grootste dingen gaan gebeuren. Het is niet alleen een media extender het is een media center op zichzelf. Je kan er muziek op slaan fotos films alles en nog eens via het internet echte films streamen die je later evt op je pc kan downloade met dezelfde account netflix.

Het is geen extender meer naar mijn mening maar een center op zichzelf een middelpunt die alles voor je doet een extender is gewoon een verlengingsstuk van je pc met een hhd er soms in boring dingen werken altijd voor geen meter. Ennum tegenwoordig kun je zo leuk maken dat je zelfs browser kan hebben via de mediacenter extender functie :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox standalone mediacenter? Dat heb ik nog niet gelezen in de feature list van wat NXE zou moeten doen, maar als dat zo is juich ik dat alleen maar toe.

Ik heb nooit het nut gesnapt van twee (!!), meestal stroomvretende apparaten, te moeten aanhebben om een filmpje te kijken. Zeker wanneer de xbox meer dan krachtig genoeg is met z'n triplecore ibm cpu om zelf de decoding te doen. Licence gezeur waarschijnlijk, maar handig lijkt het mij niet.

Neem gewoon de media mee, of kopieer ze van één device naar de andere, dat heeft meer zekerheid om effectief te werken zoals het hoort. (om te streamen moet het ene apparaat voorzien zijn van windows mediaplayer/center, dus het moet wel degelijk een pc zijn, aangezien een nas daar meestal niet over beschikt)

150 watt voor de gemiddelde tweakers pc, 150 watt voor de xbox, en 300 watt voor de plasma: 600 watt om een filmpje te kijken wanneer daar gemakkelijk 25% vanaf kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
NPD cijfers voor october zijn gepubliceerd.

De Wii doet het gewoon weer ongeloodelijk goed, maar het bijzondere is dat van de 360 meer is verkocht als de PS3 en PS2 samen! :)
Platform NPD USA Sales

Wii 803,000
DS 491,000
X360 371,000
PS3 190,000
PSP 193,000
PS2 136,000

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

BM schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:24:
[...]

Nah, paar uur de tijd gehad om te spelen, wat is je oordeel? ;)
Helaas wist je op moment van schrijven (of kon je in ieder geval weten met een klein beetje moeite O-) ) dat ik het nog niet geprobeerd heb, dus ervaar ik je opmerking als uitlokkend. ;)

Ik ga denk ik vandaag mirror's edge kopen. De demo voelde erg lekker aan.

Misschien domme vraag, maar is het pakket van de 60 gig trouwens al op de markt?

jij nog plannen, ben rond een uur of 5 hopelijk thuis, misschien vanavond naar tilburg? anders rij ik er vanuit men werk heen.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2008 07:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.. hier in onze streek doen ze een XBOX360 promo,
het gaat over de arcade versie met 6 games ( arcade )
Normaal kost deze pak 175,- maar ze geven er nog eens -30euro korting op.
145 euro kost het pakketje dus, geen geld vind ik zelf.

Mijn vraag is nu, zou ik de arcade versie kopen, of de pro versie (250euro)
Ik ben niet vanplan online te gaan met mijn xbox360, heb ik dan de HDD nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:27:
Ik heb een vraagje.. hier in onze streek doen ze een XBOX360 promo,
het gaat over de arcade versie met 6 games ( arcade )
Normaal kost deze pak 175,- maar ze geven er nog eens -30euro korting op.
145 euro kost het pakketje dus, geen geld vind ik zelf.

Mijn vraag is nu, zou ik de arcade versie kopen, of de pro versie (250euro)
Ik ben niet vanplan online te gaan met mijn xbox360, heb ik dan de HDD nodig?
Ja, om spellen te installeren op je hardeschijf. Dat is wel zo fijn me zo'n herriemakend disc speler. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
ik ben geselecteerd voor de NXE beta en nu kan ik hem om 2 uur PST updaten maar wat is de nederlandse tijd daar van ik meende 10 uur kan iemand dit bevestiggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chewy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07-2022
Hoewel ik eigenlijk nooit aan een console heb gedacht wou ik toch fallout3 spelen :P Helaas is mijn computer daar niet geschikt voor (32bitpc - 1gb - 6800LE)., maar gezien de lage prijs de xbox360 een redelijk snel besluit gemaakt om de xbox360 supersize pack te kopen.
Gister gearriveerd en man, wat een waard voor je geld :D
xbox pro 60gb, 2 wireless controllers, afstandbediening, 4 spellen (kungfu panda, indiana lego, PGR 4 en Gears of War).
Koste 230 incl. geld terug actie, en dan nog E50 voor fallout3 en E30 voor viva pinata (wist eerst niet dat ik kungfu panda en lego kreeg, dus deze voor vriendin erbij besteld..).
Owja, ook nog RGB kabeltje plus 20 euro.
Dus 330 euro voor een volledig pakket :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Heeft iemand een idee hoe ik mn GamersTag en gamesaves via USB over kan zetten van mn 20gb naar bv een memorunit??

Ik heb namelijk een 120gb binnen en heb geen transfer kit erbij.Maakt op zich niet uit want ik hoef al mn demos niet mee te nemen.
Gaat dus echt puur alleen om gamesaves en mijn Live inlog info.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:35
seninha schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:36:
Heeft iemand een idee hoe ik mn GamersTag en gamesaves via USB over kan zetten van mn 20gb naar bv een memorunit??

Ik heb namelijk een 120gb binnen en heb geen transfer kit erbij.Maakt op zich niet uit want ik hoef al mn demos niet mee te nemen.
Gaat dus echt puur alleen om gamesaves en mijn Live inlog info.
Die zit er afaik niet standaard bij, maar moet je aanvragen, dat kan je met behulp van dit formulier :) Meer informatie kan je hier vinden!

[ Voor 16% gewijzigd door Mikey! op 14-11-2008 08:47 . Reden: Verkeerde URL naar PDFje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Bedankt,maar ik heb al contact gehad met MS en ik kom niet in aanmerking voor een migratie kitomdat ik geen Elite serial heb.
Daarom wil ik dus alle data overzetten (mits dat kan) via mn memory unit.

Dus al iemand weet of dit kan , dan hoor ik graag hoe.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
seninha schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:05:
Bedankt,maar ik heb al contact gehad met MS en ik kom niet in aanmerking voor een migratie kitomdat ik geen Elite serial heb.
Daarom wil ik dus alle data overzetten (mits dat kan) via mn memory unit.

Dus al iemand weet of dit kan , dan hoor ik graag hoe.
Sommige savegames en themes zijn niet handmatig op een memorycard te zetten zoals de savegames Dead or Alive 4 en Fable 2. Als je dus geen transferkit hebt ben je de sjaak want dan krijg je ze nooit op je nieuwe hd. Vraag me overigens niet waarom die savegames of themes kopieerbeveiligd zijn. Maar alleen zo'n transferkit neemt ook de kopieerbeveiligde bestanden mee.

Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf aan het dubben om een nieuwe HDD in mijn xbox360 te plaatsen, op het moment heb ik een 20Gb (lees 13Gb) HDD en met de huidige ontwikkelingen (nieuwe update en mogelijkheid om spellen te installeren). Wilde ik toch meer ruimte hebben 120Gb of met 60 Gb ben ik al tevreden.

Ik heb hier op pricewatch gekeken maar deze is volgens mij al een tijdje niet geupdate in deze categorie.
Ik heb de goedkoopste 60Gb (nieuw) gezien voor rond de 80Euro.

Maar nu heb ik ook een 120Gb(nieuw) gezien voor dezelfde prijs (79Euro om precies te zijn) hier

Is er hier iemand die weet of dit nog goedkoper kan? Nieuw.. ik heb het niet zo op 2e hands electronica. En als dit de goedkoopste is, doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chewy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:34:
Hoewel ik eigenlijk nooit aan een console heb gedacht wou ik toch fallout3 spelen :P Helaas is mijn computer daar niet geschikt voor (32bitpc - 1gb - 6800LE)., maar gezien de lage prijs de xbox360 een redelijk snel besluit gemaakt om de xbox360 supersize pack te kopen.
xbox pro 60gb, 2 wireless controllers, afstandbediening, 4 spellen (kungfu panda, indiana lego, PGR 4 en Gears of War).
Koste 230 incl. geld terug actie, en dan nog E50 voor fallout3 en E30 voor viva pinata (wist eerst niet dat ik kungfu panda en lego kreeg, dus deze voor vriendin erbij besteld..).
230 euro?? zo goedkoop kan ik geen supersize pack vinden. waar heb je dit gekocht voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:19:
[...]

230 euro?? zo goedkoop kan ik geen supersize pack vinden. waar heb je dit gekocht voor die prijs?
Daar komt tie nog maar een keer: www.xboxhome.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou zal ik niet zeggen dat Alone in the Dark een geweldige game is. Maar dit pakket voor 19,- incl verzending is wel mooi voor de verzameling ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xlf8Otn1tYGIYh0fPVQNNWMC/full.jpg

De Wireless adapter is er ook 49,-

Xboxhome that is

EDIT

Central Point heeft hem voor 4 tientjes

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 14-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Chewy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:34:
gefeliciteerd, ik heb inmiddels een 2e hands xbox voor mn vriendin aangeschaft. Irritant die rottuintjes van viva pinata :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:10:
Maar nu heb ik ook een 120Gb(nieuw) gezien voor dezelfde prijs (79Euro om precies te zijn) hier
Bedankt! voor 79,- is het echt een koopje! Ik heb hem direct besteld! Nogmaals thanks!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik je geld bespaart heb, het lijkt erop dat dit de goedkoopste is inderdaad.. ik ga vanmiddag zelf even langs bij de winkel. Hoewel ze gratis bezorgen zag ik heb ik het toch liever meteen zelf in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:55:
Nou zal ik niet zeggen dat Alone in the Dark een geweldige game is. Maar dit pakket voor 19,- incl verzending is wel mooi voor de verzameling ;)

[afbeelding]

Xboxhome that is

EDIT

Sorry, maar AitD is écht een waardeloze game, ook voor 19 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FoggyFreek schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:04:
[...]

Bedankt! voor 79,- is het echt een koopje! Ik heb hem direct besteld! Nogmaals thanks!
Dat is inderdaad goedkoop, misschien mijn 20GB en 3 maanden Live maar weer doorverkopen als ik die gehad heb van Microsoft ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Ik ben zelf aan het dubben om een nieuwe HDD in mijn xbox360 te plaatsen, op het moment heb ik een 20Gb (lees 13Gb) HDD en met de huidige ontwikkelingen (nieuwe update en mogelijkheid om spellen te installeren). Wilde ik toch meer ruimte hebben 120Gb of met 60 Gb ben ik al tevreden.

Ik heb hier op pricewatch gekeken maar deze is volgens mij al een tijdje niet geupdate in deze categorie.
Ik heb de goedkoopste 60Gb (nieuw) gezien voor rond de 80Euro.

Is er hier iemand die weet of dit nog goedkoper kan? Nieuw.. ik heb het niet zo op 2e hands electronica. En als dit de goedkoopste is, doe er je voordeel mee.
lama

[ Voor 8% gewijzigd door NeSs op 14-11-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was je net aan het quoten toen ik het antwoord gevonden had, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

[afbeelding]
Moet bijna wel een foutje zijn voor zo'n special edition....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als ik een tweede Xbox koop, voor in de slaapkamer of zolder, krijg ik account-problemen zeker? Ik kan niet dezelfde account op twee Xboxen gebruiken, dan zou ik iedere keer mijn harde schijf moeten overzetten..

Iemand hier meer ervaring mee? Ik wil graag dezelfde account gebruiken om te kunnen doorgaan met games/Achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:04:
Als ik een tweede Xbox koop, voor in de slaapkamer of zolder, krijg ik account-problemen zeker? Ik kan niet dezelfde account op twee Xboxen gebruiken, dan zou ik iedere keer mijn harde schijf moeten overzetten..

Iemand hier meer ervaring mee? Ik wil graag dezelfde account gebruiken om te kunnen doorgaan met games/Achievements.
Word je live account dan niet op het netwerk opgeslagen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:08:
[...]

Sorry, maar AitD is écht een waardeloze game, ook voor 19 Euro!
Hmm, ik vond de demo niet heel slecht. Je moet er nog wel 5 euro verzend kosten bij betalen btw maar ik heb hem toch maar besteld.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
amoi schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:32:
ik ben geselecteerd voor de NXE beta en nu kan ik hem om 2 uur PST updaten maar wat is de nederlandse tijd daar van ik meende 10 uur kan iemand dit bevestiggen?
Pacific Standard Time of PST is een tijdzone die acht uur achterloopt op UTC.
En wij zijn nu UTC+1, dus 2+9=11 uur hier.

Maar je krijgt vanzelf die update aangeboden en die is nog verplicht ook als je nog op LIVE wilt.
Dus je kunt niet op het laatste moment kiezen toch niet mee te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:04:

Memorycard kopen en daar je profiel op zetten. Dat is de enige correcte manier om het te doen. Je kunt ook de recoveryoptie mis-/gebruiken, maar volgens Microsoft is dat niet de goede manier omdat de foutkans hier groter is, maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22

[afbeelding]

Xboxhome that is

EDIT

Ik had ook niet hier moeten kijken..... heb AitD nu ook maar besteld :P voor €25 totaal is dat niet verkeerd voor dat setje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:14:
[...]

Memorycard kopen en daar je profiel op zetten. Dat is de enige correcte manier om het te doen. Je kunt ook de recoveryoptie mis-/gebruiken, maar volgens Microsoft is dat niet de goede manier omdat de foutkans hier groter is, maar het kan dus wel.
Ah ja, dat zou kunnen! Is al iets minder moeite dan HDD wisselen.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:07:
[...]

Word je live account dan niet op het netwerk opgeslagen??
Jawel, maar dan moet je hem recoveren. Duurt erg lang als je dat steeds moet doen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 14-11-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:19:

Jawel, maar dan moet je hem recoveren. Duurt erg lang als je dat steeds moet doen ;)
Oh, jammer.. een roaming profile had wel handig geweest. Zo groot zal een profiel niet zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:14:
[...]

Die MMC zit dan dus continu op je tweede 360, en die laad je dus elke keer als je daarop gaat gamen? En gaat dat een beetje snel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:26:
[...]

Die MMC zit dan dus continu op je tweede 360, en die laad je dus elke keer als je daarop gaat gamen? En gaat dat een beetje snel???
Geen idee, heb zelf maar 1 Xbox en geen memorycard. Maar volgens mij moet je dan telkens je mem-card meenemen naar de Xbox waarop je gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Exorcist schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:19:
[...]

Ah ja, dat zou kunnen! Is al iets minder moeite dan HDD wisselen.

[...]

Gewoon even op marktplaats oid kijken.. nu met de MS actie denk ik dat een hoop mensen hun memcard hebben omgeruild voor een HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MochiGohan schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:06:
[...]

Gewoon even op marktplaats oid kijken.. nu met de MS actie denk ik dat een hoop mensen hun memcard hebben omgeruild voor een HD :)
Ja, ach, koop liever een nieuwe..geld speelt meestal niet zo'n grote rol :)

Blijft wel jammer dat je niet je eigen account op meerdere machines kunt hebben zonder steeds te hoeven recoveren, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net terug uit mijn pauze even langs consoleshop.nl geweest.

Mijn nieuwe 120Gb HDD voor de xbox360 opgehaald voor 79Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Exorcist schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:12:
[...]

Ja, ach, koop liever een nieuwe..geld speelt meestal niet zo'n grote rol :)

Blijft wel jammer dat je niet je eigen account op meerdere machines kunt hebben zonder steeds te hoeven recoveren, maar goed.
Sterker nog, als het je lukt om 2 aktieve accounts op 2 verschillende xboxen te hebben, en met beide online gaat krijg je een ban.

Het is jammer dat je inderdaad steeds je profiel op een MU moet menemen, maar hiermee voorkomt MS faude met accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook of je de microfoons van Lips ook kan gebruiken voor Guitar Hero World Tour??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
SH4D3H schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:12:
[...]

[...]

En wij zijn nu UTC+1, dus 2+9=11 uur hier.

Maar je krijgt vanzelf die update aangeboden en die is nog verplicht ook als je nog op LIVE wilt.
Dus je kunt niet op het laatste moment kiezen toch niet mee te doen :+
oke thx man , dus als ik straks thuis ben van mijn werk en doe mijn xbox aan dan komt het vanzelf in beeld autoupdate blablabala? lol dus als ik weiger kan ik niet op live lolol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:25:
Zo, net terug uit mijn pauze even langs consoleshop.nl geweest.

Mijn nieuwe 120Gb HDD voor de xbox360 opgehaald voor 79Euro
Dat is inderdaad niet duur!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
-- foutje

[ Voor 97% gewijzigd door treative op 14-11-2008 14:30 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

yzf1kr schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:57:
[...]

Sterker nog, als het je lukt om 2 aktieve accounts op 2 verschillende xboxen te hebben, en met beide online gaat krijg je een ban.
Met dezelfde account online op twee verschillende boxen is volgens mij sowieso niet mogelijk.
Dan krijg je gewoon een foutmelding. (maar dit had ik uitgeprobeerd middels de recover account optie, wellicht dat het met een memorycard anders werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:25:
[...]

Dat is inderdaad niet duur!
Ik heb 'm daar ook besteld :) . Mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de xbox360 supersized nog ergens verkrijgbaar?
En is de cash-back hier ook van toepassing op..
Ik zou deze willen kopen dan..

Dacht eerst de pro versie, maar ik heb 2 controllers nodig en dan komt het al duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ik heb de 50 euro terug. Kost wel 3,50 aan transactiekosten. Lame. Maar dat ligt niet aan microsoft. Wat wel mooi is is dat ik de xbox net 2 weken buiten de actieperiode had aangeschaft bij E-Plaze. E-plaza kon niets voor me betekenen. Ik heb dus nooit een sticker gehad. Ik heb de gegenereerde PDF met Photoshop bewerkt zodat de sticker (die hier iemand als plaatje ingescanned had :+ ) er toch op stond. Microsoft TOP! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:34:

Dacht eerst de pro versie, maar ik heb 2 controllers nodig en dan komt het al duurder uit.
Vooruit, nog één keertje dan: www.xboxhome.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:34:

xboxhome.nl zie ik nu staan op vorige pagina..
Zijn er ook nog andere winkels? Dichter bij belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Misschien ben ik wel weer sjaggo of zo hoor maar dit is toch niet het 'vertel mij iets wat ik zelf ook kan vinden maar ik ben te lui om te zoeken ' topic?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
ik heb mn 40 euro cash back ontvangen maar er ging ook 7 euro aan transaktie kosten vanaf (wat dus nergens vooraf werd vermeld)

dus je krijgt GEEN 40 euro maar 33 euro credit totaal van ms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De eerste nieuwe bundels beginnen ook te verschijnen :) Volgens mij waren het 9 verschillende:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BD2IoqWy1dtmqtD7qZ2bvujb/full.jpg
silverfaustx schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:05:
ik heb mn 40 euro cash back ontvangen maar er ging ook 7 euro aan transaktie kosten vanaf (wat dus nergens vooraf werd vermeld)

dus je krijgt GEEN 40 euro maar 33 euro credit totaal van ms...
Nee hoor, je krijgt 40,- terug van MS. De bank houdt er 7,- in, wat niet zou mogen.

Ben wel benieuwd welke bank het is waar je zit, misschien zit iedereen die hier iets minder krijgt wel bij dezelfde.

Mijn zwager bij de Rabobank heeft wel netjes 40,- teruggekregen.

[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 14-11-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
zit bij de abn amro, ik ga dus maandag ff klagen bij hun

dit mag de bank dus niet inhouden ? ik neem aan van niet want ik ben de gene die het krijgt !

[ Voor 95% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik zal eens goed op mijn afschrift van de Rabo kijken, die komt morgen binnen als het goed is ....

ABN AMRO rekent dus 7 Euro ,,, ik heb verschillende bedragen zien langskomen, 3,5 euro, 5 euro, 7 Euro en 0 euro ....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
ff van bij de bank site opgezocht

"Ontvangen betaalopdrachten uit het buitenland
SEPA-overboeking gratis
Overboeking volgens EC-criteria* gratis
Overboeking niet volgens EC-criteria 0,1% (tussen € 7,- en € 70,-)

* EC-criteria: overboeking binnen/tussen EU-landen, in euro, voorzien van een volledige en correcte IBAN en BIC, ten bedrage van maximaal € 50.000,- op basis van gedeelde kosten (shared)."

terverduidelijking dit geld kwam dus via duitsland (EU), ik zit in die criteria dus iets klopt er niet

[ Voor 4% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
-knip-

Wow, bedankt! Ik heb hem net ook besteld, en was eigenlijk al van plan om of een tweedehandse voor dezelfde prijs te kopen, of een nieuwe zonder data-kit uit China te bestellen! Dit is echt super! :D :D

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

GmR

silverfaustx schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:20:
* EC-criteria: overboeking binnen/tussen EU-landen, in euro, voorzien van een volledige en correcte IBAN en BIC, ten bedrage van maximaal € 50.000,- op basis van gedeelde kosten (shared)."
Wellicht is daar iets mis gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
GrandmasteR schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:34:
[...]

Wellicht is daar iets mis gegaan?
dan moeten hun dat gaan fixen, de reputatie van de bank of ms heeft wel n deuk op gelopen

ik had al mijn gegevens 100% correct ingevuld, en voldoende gefrankeerd verzonden (wat dus ook centen kost)

je moet achter je rechten aan gaan anders wordt je genaaid, ik ga dus maandag naar de bank

[ Voor 33% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:33:
[...]

Wow, bedankt! Ik heb hem net ook besteld, en was eigenlijk al van plan om of een tweedehandse voor dezelfde prijs te kopen, of een nieuwe zonder data-kit uit China te bestellen! Dit is echt super! :D :D
Geniet er van, ik ben blij dat er een aantal mensen op deze manier toch wat geld bespaart hebben, leven is al duur zat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
ik hoor van anderen dat de helpdesk van microsoft hier veel klachten over binnen krijgt, en ze houden n lijst bij, dus gaan bellen EN naar de bank

[ Voor 100% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
zou misschien ook iets te maken kunnen hebben met type rekening?
Ik heb bv studentenrekening en moet ook betalen voor pinnen in buitenland terwijl een normale rekening daar niet voor hoeft te betalen. Dit omdat er minder kosten verbonden zijn aan studentenrekening ofzo, maar wellicht heeft dit ook met zoiets te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik ben geselecteerd voor de beta maar ik deed net mijn xbox aan niks..... weird

EDIT: hebbes ik lees net weer die e-mail door staat er in 2PM ik dacht AM dus ik kan hem om 11 uur vanavond downloaden

[ Voor 44% gewijzigd door amoi op 14-11-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

GmR

amoi schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:07:
ik ben geselecteerd voor de beta maar ik deed net mijn xbox aan niks..... weird
In de mail staat dat de update om 10:00 p.m. GMT beschikbaar is, dit is 23:00 Nederlandse tijd.
Nog even geduld hebben dus...

edit:
idd :P

[ Voor 18% gewijzigd door GmR op 14-11-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hoe kun voor de beta in aanmerking komen? :)

Niet dat ik er zo veel haast bij heb, ik kan nog wel wachten tot woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
1. ik heb n normale rekening geen studenten ofzo iets, staat duidelijk binnen de eu gratis
2. je kunt niet meer in aanmerking komen voor de preview, de rest moet n week wachten :p

[ Voor 11% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hoe kwam je dan in aanmerking? Ik ben nogal nieuwsgierig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Me ouders hebben de volle 40 euro terug gekregen.. Die zitten bij de Rabobank.

Kreeg vandaag ook een emailje dat ik vandaag de XNE krijg om 9 uur savonds volgensmij.
ow 23:00 uur dus.

En had eigenlijk verwacht dat vandaag Gears of War 2 in de brievenbus zou zitten vanaf gamehubs.com.
Dat wordt dan morgen denk ik.

Edit: Ben nu 22:00 NXE aan downloaden :o

[ Voor 10% gewijzigd door Stollie op 14-11-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Tjah, Rabobank is ook gewoon de beste bank ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
daniëlpunt schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:25:
Hoe kwam je dan in aanmerking? Ik ben nogal nieuwsgierig. :P
ms connect website heeft n reg voor program's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
MacorgaZ schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:49:
Tjah, Rabobank is ook gewoon de beste bank ;).
niets met de bank temaken, dit zijn europese regels sinds 2008

"Zo blijven betalingen in euro’s binnen de eurozone tot € 50.000 bijvoorbeeld nog steeds gratis"

mits je alles goed hebt ingevuld (wat ik dus heb gedaan, letterlijk de iban en bic overgetypd en ja heb het 3x gecontroleerd)

nu die pdf van ms nog eens nagelezen samen met n afsschrift en ja alles klopt dus ik heb nog recht op die 7 euro

[ Voor 26% gewijzigd door silverfaustx op 14-11-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Jeuj mijn AitD is dus verzonden :P Morgen eens kijken of het lekkerder speelt op de xbox dan de 5 minuten dat ik het op de PC probeerde :X

ben trouwens benieuwd wanneer GH:WT binnenkomt, die zou in de loop van volgende week natuurlijk ook verstuurd moeten worden.

Het is nogal een drukke winter periode met al die games! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Kan je eigenlijk gebruik maken van live in verschillende zones? Dus als ik hier live activeer en ik neem mn xbox mee naar china, kan ik daar dan ook zonder problemen op live met zelfde abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:03:
Misschien ben ik wel weer sjaggo of zo hoor maar dit is toch niet het 'vertel mij iets wat ik zelf ook kan vinden maar ik ben te lui om te zoeken ' topic?
Doe moeite en zoek zelf eens op google.
Dan zal je er "bijna" geen vinden.
@ xboxhome.nl is de supersized pack verwijderd bij mij? Of zie ik het verkeerd?

Heeft nog iemand een "betrouwbaar" adress.
Ebay linkjes en etc.. vind ik ook, maar ik koop niet graag via zo dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:59:
Kan je eigenlijk gebruik maken van live in verschillende zones? Dus als ik hier live activeer en ik neem mn xbox mee naar china, kan ik daar dan ook zonder problemen op live met zelfde abbo?
Mijn xbox werkte wel toen ik hem een keer naar LA had meegenomen, maar of ik dan via america naar de europese servers verbinding maakt lijkt mij dat dat gebeurt. Ik heb zelf niet via de modem destijds kunnen meten waar precies de verbinding nara toegelegt werdt omdat ik niet thuis was natuurlijk maar volgens mij werkt het zo.

Want ik had niet opeens de features van de americaanse concoles als je begrijpt wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:03:
[...]

Mijn xbox werkte wel toen ik hem een keer naar LA had meegenomen, maar of ik dan via america naar de europese servers verbinding maakt lijkt mij dat dat gebeurt. Ik heb zelf niet via de modem destijds kunnen meten waar precies de verbinding nara toegelegt werdt omdat ik niet thuis was natuurlijk maar volgens mij werkt het zo.

Want ik had niet opeens de features van de americaanse concoles als je begrijpt wat ik bedoel :P
damn dat zuigt wel :P ben van plan binnenkort te emigreren maar met een verbinding naar europese servers is het ineens onbruikbaar >.< misschien eens informeren bij MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Volgens mij connect je bij multiplayer gewoon naar games met de laagste latency, ongeacht waar je bent (op een paar games na, een paar ea games hebben volgens ij regio gebonden multiplayer),
Meestal zijn er geen dedicated servers maar is er toch een player de host.

Wat betreft je dashboard: Regio daarvan is afhankelijk vna de regio die je aangaf toen je je xbox live account maakte.

Verder als je in de usa woont, opletten welke games je koopt, je kan alleen nog regiovrije games kopen/spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:00:
[...]

Doe moeite en zoek zelf eens op google.
Dan zal je er "bijna" geen vinden.
@ xboxhome.nl is de supersized pack verwijderd bij mij? Of zie ik het verkeerd?

Heeft nog iemand een "betrouwbaar" adress.
Ebay linkjes en etc.. vind ik ook, maar ik koop niet graag via zo dingen..
op 12game.com staat ie nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
milenko79 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:24:
Volgens mij connect je bij multiplayer gewoon naar games met de laagste latency, ongeacht waar je bent (op een paar games na, een paar ea games hebben volgens ij regio gebonden multiplayer),

Wat betreft je dashboard: Regio daarvan is afhankelijk vna de regio die je aangaf toen je je xbox live account maakte.

Verder als je in de usa woont, opletten welke games je koopt, je kan alleen nog regiovrije games kopen/spelen.
hmm dat zou wel zuigen, ik had wel verwacht dat ondanks dat een game regio verbonden is de multiplayer dat niet zou zijn ;( dan kon ik nog altijd gewoon importeren vanaf hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:36:
[...]

hmm dat zou wel zuigen, ik had wel verwacht dat ondanks dat een game regio verbonden is de multiplayer dat niet zou zijn ;( dan kon ik nog altijd gewoon importeren vanaf hier
Alleen EA games zijn regio gebonden.

Op de Xbox zijn games nooit gebonden aan een multiplayer regio. Iedereen kan met iedereen spelen, en updates/DLC werkt op alle versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede HDMI kabel voor mijn Xbox 360.
Het valt mij op dat er voor dit product verschillende prijsklasses zijn, je hebt een HDMI kabel voor 40 euro maar ook één voor 12,50.
Kan iemand mij vertellen of erin dit prijsverschil ook daadwerkelijk, kwaliteitsverschil zit.
Zo nee, welke winkel en welke HDMI kabel raden jullie mij aan? Of met welke HDMI kabel jullie ervaring hebben, het gaat om 1080P signaal van de Xbox naar mij tv door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
PSP123 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:07:
Hallo,

Het valt mij op dat er voor dit product verschillende prijsklasses zijn, je hebt een HDMI kabel voor 40 euro maar ook één voor 12,50.
Kan iemand mij vertellen of erin dit prijsverschil ook daadwerkelijk, kwaliteitsverschil zit.
Zo nee, welke winkel en welke HDMI kabel raden jullie mij aan? Of met welke HDMI kabel jullie ervaring hebben, het gaat om 1080P signaal van de Xbox naar mij tv door te geven.
Met de kans hier een enorme rel te ontketenen met kabel-fetishisten:
Volgens mij maakt het echt geen ene donder uit wat voor kabel je er tussen duwt. D'r zit geen verschil in beeldkwaliteit tussen een hdmi kabel van 5 euro, of 1 van 150 euro.
Enige verschil is, is dat je in het 1e geval geld over houd om nog 3 spellen te kopen, en in het 2e geval enkel in HD naar je dashboard kunt kijken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BM schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:11:
[...]

Met de kans hier een enorme rel te ontketenen met kabel-fetishisten:
Volgens mij maakt het echt geen ene donder uit wat voor kabel je er tussen duwt. D'r zit geen verschil in beeldkwaliteit tussen een hdmi kabel van 5 euro, of 1 van 150 euro.
Enige verschil is, is dat je in het 1e geval geld over houd om nog 3 spellen te kopen, en in het 2e geval enkel in HD naar je dashboard kunt kijken.
Je hebt gelijk, digitaal=digitaal namelijk. Zijn 0-etjes en eentjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die discussies zijn niet voor in het 360 topic :) Het heeft namelijk puur te maken met HDMI en soortgelijke kabels in het algemeen.

Meer info hier:

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #3

en hier:

HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ken. schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:42:
[...]

Met dezelfde account online op twee verschillende boxen is volgens mij sowieso niet mogelijk.
Dan krijg je gewoon een foutmelding. (maar dit had ik uitgeprobeerd middels de recover account optie, wellicht dat het met een memorycard anders werkt)
Nee, op een normale manier lukt het niet om 2 actieve accounts te maken.

Je kan je acount ook niet op een MU copieren, alleen verplaatsen, hij wordt dus gewist van de HD als je hem op de mU zet.

Mensen hebben met een harddisk tool via de PC een copie van een account gemaakt, en zijn toen online gegaan en hebben een instant ban gekregen wegens fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
even een vraagje!

ik heb van microsoft een replacement console gekregen!

productiedatum ergens in september 2008. alleen zit er geen HDMI poort op (zal overigens op mijn oude ook niet van 2006). Maar dan vraag ik me dus af welke versie het is? aangezien ik nog wel gewoon zelfde voeding etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:56:
even een vraagje!

ik heb van microsoft een replacement console gekregen!

productiedatum ergens in september 2008. alleen zit er geen HDMI poort op (zal overigens op mijn oude ook niet van 2006). Maar dan vraag ik me dus af welke versie het is? aangezien ik nog wel gewoon zelfde voeding etc....
Waarschijnlijk is dat dan zo'n tussenversie. Ik ben de naam er van kwijt maar ze gebruiken de behuizingen van de stapels (gelijk na productie) defecte xboxen van een paar jaar geleden om er nieuwe goedkopere "Jasper"achterige bordjes in te stoppen.

Vanavond werd ik tijdens het spelen van TF2 twee keer van live gedisconnect... :( zou men gamertag gehaxt kunnen zijn?.

Edit: typo

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
xbox.com werkt ook niet lekker, ik denk dat live niet zo lekker loopt.

Misschien heeft het wat te maken met de nieuwe groep van Béta NXE users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik merk net dat het naar hotmail.com (ook live) ook traag als stront in een zak met noten gaat. Microsoft heeft kennelijk problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 14-11-2008 22:53 . Reden: omdat het Microsoft is ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

R420R schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:38:
[...]

Waarschijnlijk is dat dan zo'n tussenversie. Ik ben de naam er van kwijt maar ze gebruiken de behuizingen van de stapels (gelijk na productie) defecte xboxen van een paar jaar geleden om er nieuwe goedkopere "Jasper"achterige bordjes in te stoppen.
Opus is een Falcon moederboard zonder HDMI, bedoel je dat soms?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:24:

Multiplayer gebeurt hiazo eerst via xbox live platform eerst, daarna zoekt hij pas de gameservers op als die er al zijn en niet uitbesteed zijn aan microsoft game studio's. Daarnaast het gaat om de core niet om games. Mijn xbox zocht via america naar europe verbinding om online te komen. Ik had ook europese inhoud lijkt me logies ik heb hem in europa gekocht. En er was geen mogenlijkheid voor mij om even naar de americaanse servers te springen en daar is ook geen update voor ja ik gezocht gebeld gevraagt maar ik kon hun inhoud niet krijgen :P

Betreft het commentaar op de services van live, die zijn gewoon snel hoor? Zijn geen service onderbrekingen heb zelf een traceroute gedaan en niemand hier "connected by kpn" ondervindt problemen. Zijn jullie kabel gebruikers die last hebben van spitsuurtje xD? Wordt tegenwoordig standaard bij de kabel in de file staan met je internet xD

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:07:
Hallo,

Ik bestel mijn kabels bij Panda.nl zeer goeie kabels en heeeeeeel goedkoop ook. Snel met het versturen en goeie service :*) Ze hebben kabels wel tot 10 a 15 meter, maar ook van 1, 1.5, 2 en 5 meter.

Ze hebben een winkel in Bloemendaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:20:
[...]

Ik bestel mijn kabels bij Panda.nl zeer goeie kabels en heeeeeeel goedkoop ook. Snel met het versturen en goeie service :*) Ze hebben kabels wel tot 10 a 15 meter, maar ook van 1, 1.5, 2 en 5 meter.

Ze hebben een winkel in Bloemendaal :)
Goeie kabels en goedkoop eeuwige discussie maarum een hdmi kabel van 250 euro is stuk beter dan 1 van 2,50 come on :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:24:
[...]

Goeie kabels en goedkoop eeuwige discussie maarum een hdmi kabel van 250 euro is stuk beter dan 1 van 2,50 come on :P
Enige verschil is de isolatie..
Als je een laagje koper/goud errond wilt (0,001mm is zelf al teveel)
Dit neemt de storing rondom veel beter op zodat je minder ruis hebt.
Op een resolutie van 25000000000x16666666650 zal je een verschil zien..
Op onze tv's / tft's etc niet.. tenzij je vanplan bent een magnetisch veld rond je geleider aan te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
heb de newe dashboard, afgezien van de hd instals vindt ik de oude beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
NXE ook geinstalleerd, alleen geen audio via HDMI meer op mn 24"monitor, even VGA-kabel uit de kast gehaald tot deze bug opgelost is ( is ook maar beta he)

Veel mooiere interface, vond de huidige echt verschrikkelijk, heeft me een jaar tegengehouden om een 360 te kopen , HDD install geeft veel voordelen bij sommige games ( Fallout laad véél sneller ! )

Een goede update voor de 360 !

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Net even ingelogd op live, maar ik heb nog geen update gekregen ofzo ;(
Ik wil fable2 op me hd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:27:
[...]
Op een resolutie van 25000000000x16666666650 zal je een verschil zien...
Neen, zelfs op die resolutie zou je geen enkele pixel verschil zien in kwaliteit. Dat laagje koper/goud dient om je signaal beter te geleiden, wat kwaliteitsverbetering kan opleveren bij een analoog signaal, maar niets uitmaakt bij een digitaal. Tenzij je kabel zó slecht is dat je signaal zelfs niet meer doorkomt, maar dan mag je gerust naar de winkel teruggaan want dan heb je een defecte kabel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Laatst online: 12-09 12:20
Er is een XBL BAN-wave aan de gang
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.