Ik kreeg vanmorgen van Dimplus de Banjo pre-order code toegemailed, het is toch wel heerlijk om die N64 klassieker in HD te spelen
Is er al bekend welke spellen wel en niet te installeren zijn, of is die functie alleen voor spellen die binnenkort uitkomen ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 37384
Die disc wordt alleen gebruikt om te checken of je hem wel bezit of niet, dan blijft hij natuurlijk niet de hele tijd spinnen he.... Waarom zou anders de reden zijn geweest om dit te implementeren? Het is juist om de takkeherrie van de discdrive tegen te gaan.dangerpaki schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:21:
[...]
die disc zit er natuurlijk niet zomaar in natuurlijk, die spint wel. kijk in principe is de kans op een bricked disc gewoon erg klein. maar er is gewoon wettelijk gezien niet illegaal om een veiligheidskopie te maken. kijk en dat laat ms niet toe daar doen ze moeilijk over. dat vind ik niet kunnen. en ja ze kunnen wel zeggen maar dan wordt het makkelijker voor de piraten. maar ja moet ik mijn mogelijkheden die mij wettelijk toegestaan zijn door een ander bedrijf aan banden laten leggen omdat andere mensen zich niet aan de regels kunnen houden? je ziet het al dan krijg je al snel een groep mensen die zeggen dan haal ik mijn veiligheidskopie wel van internet.
ja geloof best dat MS niet opeens is gestopt met checken ze zijn vast wel bezig geweest met het blijven zoeken naar mensen. ik denk dat MS ook makkelijk mensen met GOW hebben gepakt gewoon op het NTSC zijn van de game. want dat was de gelekte versie. dus iedereen die die speelde is waarschijnlijk gepakt in europa. waaronder waarschijnlijk enkelen die hun versie gewoon in de VS hadden besteld ofzo. gewoon giswerk het is maar een idee meer niet.
MS verliest inderdaad wat door modden, maar maak dan lekker die console gewoon duurder en verkoop die niet met verlies zodat mensen 3x nadenken voor ze dat ding van 500 euro gaan modden. dan boeit het ook niet als je minder games verkoopt. kijk het is natuurlijk gewoon raar dat eenzelfde game voor 30 euro @launch bij online winkels ligt en voor 60 bij fysieke winkels. MS moet misschien gewoon eigen fysieke stores aanbieden waar ze voor scherpe prijzen games verkopen zodat de markt wat realistischer wordt
En ook dat MS dan maar de console duurder moet maken om Modden tegen te gaan? Klinkt erg logisch ook

Ook al zou dat effect hebben op het mod-gedrag, je verkoopt dan toch veel minder?? En de lage prijs is juist een van de speerpunten van de Xbox. Dus leuk zo'n simpele oplossing hier roepen, maar jij weet toch ook wel dat dit niet een bruikbare oplossing is?
Ik ben het eigenlijk met je hele post niet eens en dan begin je ook nog eens elke zin met een kleine letter AARGH.... Waarom pas je de simpelste regel ooit(!) niet toe? Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 12-11-2008 13:05 ]
Alle spellen kunnen geinstalleerd worden, zowel bestaande al nieuwe.NeoMe schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:00:
Is er al bekend welke spellen wel en niet te installeren zijn, of is die functie alleen voor spellen die binnenkort uitkomen ?
BriljantDarkShadow schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:32:
[...]
...... het gaat meer om het imago en niet om de inhoud (lijkt de politiek wel). .......
"Stem,Barack Obama, nu met Kung Fu Panda gratis !!!"
Je hebt wel gelijk :
- Cashback (consoles) = Belasting verlaging (Politiek)
Affijn, zoals je zelf treffend zei, het is Imago dat telt, niet de inhoud.....
Ik vind de Wii dan wel erg Geert Wilders ..... Hoop bla bla, maar valt toch tegen
PS3 = VVD / Rita Verdonk, in de oppositie, met veel vernieuwende ideeen, maar er komt niets van, lang wachten op de beloften dus
Xbox 360 = Pvda, geprobeerd een jonge sexy console neer te zetten (wouter bos ..), maar bleek toch niet helemaal in orde..... Probeert van beide walletjes mee te eten, Hardcore en Casual, maar blijkt gewoon voor de middenmoot het best geschikt te zijn.
(Banned console = aan de kant geschoven politicus )
<Sorry voor deze politiek getinte post, het allersinds niet mijn bedoeling om een flamewar te starten, zowel dus niet over consoles of over politiek ..)
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Wat is het vernieuwende idee van de PS3 dan? Ik heb nog niets gezien. Alles wat ze doen is eerder al gedaan, alleen Blu-Ray is nieuw, maar ook een evolutie. Cell e.d. zal de gamer jeuken.
Ik bedoel dit niet als iets negatiefs, de PS3 is een solide en goede console, maar vernieuwend (of vernieuwende ideen zie ik-) allerminst.
Hetzelfde geldt overigens voor de 360, die doet wat het al deed (o.a. Live), maar nu beter
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 13:34 ]
Ik snap ook nooit die ophemeling van de Wii als zijnde vernieuwend. Natuurlijk is zo'n Wii-mote wel nieuw, maar grafisch valt de Wii zo enorm tegen, net als het spelaanbod op die console. Daarbij vind ik de Wii-mote helemaal niet zo nauwkeurig en dus niet echt goed werken. Een van de spellen waarbij ze een leuke toevoeging zou kunnen zijn is dat tennisgebeuren in Wii-sports, maar dan kun je niet eens zelf met het mannetje lopen. Nou, dan is de lol van een potje tennissen ook snel weg met die beperkte diepgang. Meer dan grappig of een gadget zou ik de Wii niet willen noemen.
Ook de PS3 vind ik niet vernieuwend nee. Het biedt eigenlijk hetzelfde als een Xbox, behalve dat ie wat duurder is en een wat mindere games-lineup heeft. Daarentegen is de online functionaliteit dan weer gratis natuurlijk.
En een Blu-rayspeler ja, maar dat maakt de PS3 an sich niet vernieuwend, ze hebben gewoon een ander bestaand medium gekozen, niet zelf ontwikkeld en uitgebracht.
Ook de PS3 vind ik niet vernieuwend nee. Het biedt eigenlijk hetzelfde als een Xbox, behalve dat ie wat duurder is en een wat mindere games-lineup heeft. Daarentegen is de online functionaliteit dan weer gratis natuurlijk.
En een Blu-rayspeler ja, maar dat maakt de PS3 an sich niet vernieuwend, ze hebben gewoon een ander bestaand medium gekozen, niet zelf ontwikkeld en uitgebracht.
je omzeilt geen kopieerbeveiliging als je een xbox360 spel kopieert. je hebt alleen een dvdspeler met een speciale firmware nodig. je verandert niets aan het spel. en wat zou het nut zijn van een reservekopie als je die niet kan/mag gebruiken?!?! de regelgeving zit inderdaad krom in mekaar.PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:44:
[...]
Hier ben je al klaarHet is namelijk wel illegaal om een kopie van een 360 game te maken. Punt, klaar. Verder heeft MS niet de plicht een reservekopie mogelijk te maken.
Jij hebt alleen het recht op een reservekopie, mits je daarvoor geen kopieerbeveiligingen verwijderd of omzeilt, iets wat je wel doet als je een 360 reservekopie maakt of speelt.
De regelgeving zit krom in elkaar, maar so be it. Overigens, stel dat je wel het recht had op een reservekopie, dan was het gebruik ervan alsnog illegaal. Wat dat betreft is het dus ook een non-issue.
Overigens geldt dit verhaal evengoed voor de Wii als de PS3. Bij de laatste is het nog niet mogelijk, maar zoals we allemaal weten is dat helaas een kwestie van tijd.
[...]
Dus ik moet meer gaan betalen voor een console, omdat er een aantal pubers dan beter gaat nadenken![]()
[...]
Dat is helemaal niet gek voor iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is. Games worden online verkocht door winkels die geen BTW afdragen, geen fysieke winkel hebben, en vaak uit lage lonen landen opereren. Het prijs verschil is dus 100% verklaarbaar, en zeker niet vreemd. Het is zelfs tot op de cent nauwkeurig voor te rekenen als je wilt.
in dat opzicht is het denk ik net zoals met muziek. over enkele jaren betaal je vet voor een console maar met als tegenprestatie dat je bv tot 3 jaar lang alle games gratis kan downloaden. of een betaalde dienst waar je maandelijks betaalt om games te kunnen downloaden.
Eigenlijk wil jij een strengere regio codering, en minimum prijzen i.p.v. adviesprijzen?
duurdere console zodat je echt je console koopt en dat je dan lekker ermee kunt doen wat je wilt en we niet telkens met het gezeik zitten van dat de console onder productieprijs wordt verkocht en dat dat de reden is dat spellen zo duur zijn en dat je daarom geen backup kunt maken van je eigen games. want laten we eerlijk zijn piraten zullen er altijd zijn en blijven. maar zorg er dan ten minste voor dat je een opzet maakt waarmee je de normale betalende consument wel gewoon minder lastig valt. zodat die lekker hun veiligheidskopietjes kunnen maken en gebruiken. en het is een kleine moeite om games met serials te maken. laat ze maar games met serials maken. zodat je ook echt voordeel hebt van je gekochte game. zodat ook meerwaarde heeft om een spel te kopen. want zonder serial/dubbele serial kom je er lekker niet op.Anoniem: 37384 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:03:
[...]
Die disc wordt alleen gebruikt om te checken of je hem wel bezit of niet, dan blijft hij natuurlijk niet de hele tijd spinnen he.... Waarom zou anders de reden zijn geweest om dit te implementeren? Het is juist om de takkeherrie van de discdrive tegen te gaan.
En ook dat MS dan maar de console duurder moet maken om Modden tegen te gaan? Klinkt erg logisch ook![]()
Ook al zou dat effect hebben op het mod-gedrag, je verkoopt dan toch veel minder?? En de lage prijs is juist een van de speerpunten van de Xbox. Dus leuk zo'n simpele oplossing hier roepen, maar jij weet toch ook wel dat dit niet een bruikbare oplossing is?
Ik ben het eigenlijk met je hele post niet eens en dan begin je ook nog eens elke zin met een kleine letter AARGH.... Waarom pas je de simpelste regel ooit(!) niet toe? Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter.
Misschien wel krom, maar duidelijk is dat in je geen reservekopie kan gebruiken dus. Het is zo makkelijkdangerpaki schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:37:
[...]
je omzeilt geen kopieerbeveiliging als je een xbox360 spel kopieert. je hebt alleen een dvdspeler met een speciale firmware nodig. je verandert niets aan het spel. en wat zou het nut zijn van een reservekopie als je die niet kan/mag gebruiken?!?! de regelgeving zit inderdaad krom in mekaar.
Piraterij heeft verder nauwelijks iets met prijs te maken. Al biedt je alle spellen aan voor 10,-, dan word er nog gekopieerd.
Spellen zijn ook niet duur. Er zijn er 150 te vinden voor minder dan 30,-, in NL winkels. Wat is het prijs probleem dan.
En kan ik mijn spellen niet meer doorverkopen/uitlenen. Console games zijn juist zeer flexibel en klantvriendelijk.laat ze maar games met serials maken. zodat je ook echt voordeel hebt van je gekochte game. zodat ook meerwaarde heeft om een spel te kopen. want zonder serial/dubbele serial kom je er lekker niet op.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 13:44 ]
Waarom gebruik je geen hoofdletters? Lees net even wat fijner, omdat zo iets duidelijker is wanneer je een nieuwe zin begint.dangerpaki schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:37:
[...]
duurdere console zodat je echt je console koopt en dat je dan lekker ermee kunt doen wat je wilt en we niet telkens met het gezeik zitten van dat de console onder productieprijs wordt verkocht en dat dat de reden is dat spellen zo duur zijn en dat je daarom geen backup kunt maken van je eigen games. want laten we eerlijk zijn piraten zullen er altijd zijn en blijven. maar zorg er dan ten minste voor dat je een opzet maakt waarmee je de normale betalende consument wel gewoon minder lastig valt. zodat die lekker hun veiligheidskopietjes kunnen maken en gebruiken. en het is een kleine moeite om games met serials te maken. laat ze maar games met serials maken. zodat je ook echt voordeel hebt van je gekochte game. zodat ook meerwaarde heeft om een spel te kopen. want zonder serial/dubbele serial kom je er lekker niet op.
Maar ook al zou het helpen tegen het modden, dan ben jij de enige nog steeds die een duurdere console wil. Dat is mijn punt. Het is geen BRUIKBARE oplossing, ook al werkt het tegen piraterij (ook al betwijfel ik dat heel erg) omdat NIEMAND wil dat een console duurder is omdat zo Microsoft meer beschermd is tegen piraterij. Dat is toch niet te verkopen aan de eerlijke consument? Betalen jullie maar lekker teveel, zodat misschien minder mensen het risico nemen om te modden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 12-11-2008 13:52 ]
Tuurlijk wel, optie om serial los te koppelen van je console, en klaar.PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:41:
[...]
[...]
En kan ik mijn spellen niet meer doorverkopen/uitlenen. Console games zijn juist zeer flexibel en klantvriendelijk.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sorry maar ik denk niet dat het daarmee samen hangt, ik heb gow2 meteen gespeeld online toen hij gereleased was in de scene....(als in 1 1/2 week terug al)Sh0ckTr00per schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:43:
Mensen die gisterenochtend Gears 2 voor het eerst speelden waren een uur later ook gebanned (zie bijvoorbeeld deze reactie).
En weer een losse opmerkingIk vind de opmerking dat MS het niet kan zien ook wel heel enthausiast.. Er gaat best veel geld verloren door modden, dus lijkt het mij voor MS ook best interessant om er geld in te stoppen om het tegen te houden. Wie weet is er laatst met die "voorbereiding op de nxe" update wel weer iets meegekomen wat ook de nieuwste mods feilloos herkent.
en toch is mijn doos niet banned.....
(ondertussen heb ik hem gekocht,ik wilde weten of gow2 niet gewoon een repetitie van 1 was)
KPN - Vodafone Ziggo Partner
In het kader van gebruiksvriendelijkheid misschien niet het beste, en laat nou net die vriendlijkheid zijn punt zijnPhusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:54:
[...]
Tuurlijk wel, optie om serial los te koppelen van je console, en klaar.
Voor de Xbox 720 zullen we er inderdaad wel heen gaan (evenals verplicht stukje DLC eenmalig te downloaden, nodig om een spel te starten).
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 14:12 ]
PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:15:
[...]
.... Wat is het vernieuwende idee van de PS3 dan?
Zo vernieuwend zijn de ideeen van Rita en VVD ook niet hoor ...........Mork van Ork
Ook de PS3 vind ik niet vernieuwend nee
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Nja misschien niet gebruiksvriendelijk, maar ik heb t er wel voor over als er daardoor geen irritante figuren zijn die spellen downloaden en branden.PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:11:
[...]
In het kader van gebruiksvriendelijkheid misschien niet het beste, en laat nou net die vriendlijkheid zijn punt zijn![]()
Voor de Xbox 720 zullen we er inderdaad wel heen gaan (evenals verplicht stukje DLC eenmalig te downloaden, nodig om een spel te starten).
Iemand een idee hoelaat NL tijd die nieuwe update volgende week wordt verspreid?
Yo.
Ga je je wekker zettenVonFoX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:46:
Iemand een idee hoelaat NL tijd die nieuwe update volgende week wordt verspreid?
Meestal rond een uur of 12 's middags, Nederlandse tijd (midden in de nacht US tijd dus).
Ik ga er zelfs vrij voor nemenPWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:50:
[...]
Ga je je wekker zetten![]()
Meestal rond een uur of 12 's middags, Nederlandse tijd (midden in de nacht US tijd dus).
Yo.
Het zou mij nog steeds niet verbazen als de volgende generatie 1 grote XBLA wordt, en dat er in de winkels alleen nog maar hardware verkocht wordt..
Ik ben er volgende week helaas niet, zit in het buitenland voor werk, moet dus tot de 22e wachten voor NXE ..
Erger nog : Far Cry 2 en GoW 2 liggen klaar om gespeeld te worden, maar kom ik dus ook niet aan toe ...
grrrrrrrrr.... Het is dat ik werk om games te kunnen kopen (en een gezin te onderhouden)
Erger nog : Far Cry 2 en GoW 2 liggen klaar om gespeeld te worden, maar kom ik dus ook niet aan toe ...
grrrrrrrrr.... Het is dat ik werk om games te kunnen kopen (en een gezin te onderhouden)
Same here, zit voor twee maanden zo'n beetje fulltime in een hotel voor mijn werk...zonder 360. Heb nog Fable 2 om te spelen, even als DMC4 en nog andere games waar ik nog maar net mee ben begonnen (zoals GTA IV). Kom er gewoon niet aan toe...Roely schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:07:
Ik ben er volgende week helaas niet, zit in het buitenland voor werk, moet dus tot de 22e wachten voor NXE ..
jaja, het leven van een gamer en werkende gecombineerd is zwaarrrr...
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ja, maar waarom zeg je eerst dan van wel? Wij reageren op jouw eigen stelling hoor, het is niet de onzeRoely schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:18:
[...]
[...]
Zo vernieuwend zijn de ideeen van Rita en VVD ook niet hoor ...........
PS3 = VVD / Rita Verdonk, in de oppositie, met veel vernieuwende ideeen,
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik betwijfel het. Waarom? Omdat je de retail hiermee 'boos' maakt. En die heb je nog nodig om hardware te schuiven. Ofwel, als merk A alles online doet en B nog traditioneel dan zal het advies worden gegeven in winkel om vooral merk B te kopen. Ofwel je moet veel meer energie steken in het verkopen van je console.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:06:
Het zou mij nog steeds niet verbazen als de volgende generatie 1 grote XBLA wordt, en dat er in de winkels alleen nog maar hardware verkocht wordt..
Wellicht had ik het woord vernieuwend beter tussen quotes kunnen zetten .....Anoniem: 37384 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:20:
[...]
Ja, maar waarom zeg je eerst dan van wel? Wij reageren op jouw eigen stelling hoor, het is niet de onze
[...]
cynisme is soms moeilijk te doorgronden
Nooit geweten dat er zovvel diepgang zat in de "Neon Visualiser"
(en niet dat dit door lamasoft, beroemd van een 'winamp' gemaakt is)
linkje van een aantal pagina's tellende gebruiksaanwijzing voor de Xbox 360 Neon visualiser : http://llamasoft.co.uk/360m1.php
(en niet dat dit door lamasoft, beroemd van een 'winamp' gemaakt is)
linkje van een aantal pagina's tellende gebruiksaanwijzing voor de Xbox 360 Neon visualiser : http://llamasoft.co.uk/360m1.php
Roely schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:10:
[...]
Briljant![]()
"Stem,Barack Obama, nu met Kung Fu Panda gratis !!!"
Je hebt wel gelijk :
- Cashback (consoles) = Belasting verlaging (Politiek)
Affijn, zoals je zelf treffend zei, het is Imago dat telt, niet de inhoud.....
Ik vind de Wii dan wel erg Geert Wilders ..... Hoop bla bla, maar valt toch tegen
PS3 = VVD / Rita Verdonk, in de oppositie, met veel vernieuwende ideeen, maar er komt niets van, lang wachten op de beloften dus
Xbox 360 = Pvda, geprobeerd een jonge sexy console neer te zetten (wouter bos ..), maar bleek toch niet helemaal in orde..... Probeert van beide walletjes mee te eten, Hardcore en Casual, maar blijkt gewoon voor de middenmoot het best geschikt te zijn.
(Banned console = aan de kant geschoven politicus )
<Sorry voor deze politiek getinte post, het allersinds niet mijn bedoeling om een flamewar te starten, zowel dus niet over consoles of over politiek ..)
om dan even verder te gaan is de PC het CDA, we houden van conservatief en behoudend, spreken een breed publiek aan. Balkenende is windows.
..en de Mac de christenunie, klein en tegendraads, niet al te ondersteunend en een gesloten platform.
Commodore is SGP en de Amiga is D66 (oei, consolewar).
normaal niet, maar ze doen er nu ook kung fu en indiana jones bij.Rockvee2 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:44:
Dat is normaal hoor dat je 4 games krijgt bij het supersize pack
en als je bedenkt dat je er dan gewoon een falcon moederbord voor in de plaats krijgt. Of iig de gelijkende Opus, zonder HDMI. Dan is dat het geld meer dan waard. Ik heb laatst mijn oude xbox laten repareren. Kreeg er een benq in en een nieuw moederbord. Heb nu laatst een falcon gekocht met lite on drive, mijn oude verkocht ivm garantie, maar ik merk dus totaal geen verschil. Beide even stil. Voor de reparatie was het overigens een enorme lawaai bak. Ze hadden toen bij de reparatie daarvoor volgens mij een firmware update gedaan waarbij de fans enorm omhoog geschroefd werden, om het ding in leven te houden ofzoDarkShadow schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:34:
[...]
onzin, de enige reden waarom ik dit zie gebeuren is omdat er meer oude xboxen worden aangezwengeld en intensiever gebruikt. MS is echt niet zo gek om launch consoles te slopen. Daarnaast is een reperatie buiten de garantie periode nog steeds mogelijk voor iets van 80 euro.
maar goed Left4Dead onverwachts nog veeel beter als dat ik al had verwacht. Heerlijk dat zombie sfeertje, alles afknallen wat je ziet. Tientallen zombies die tegelijk op je af komen rennen. En dan vooral de teamwork die benodigd is om in leven te blijven. Soms loop je echt te stressen en vraag je je af hoe je het gaat overleven. Andere keren doe je het rustig aan en deel je rustig wat headshots uit met je shotgun.
[ Voor 74% gewijzigd door dikki dik op 12-11-2008 18:25 ]
Ligt het aan mij, of is er vrijwel geen AA?
Heb de resolutie @ 1980*1080, maar mijn monitor is 1920*1200. (16:9 vs 16:10)
Of kan je het ergens instellen ofzo, want ik vind het vrij korrelig (heb het aangesloten via een xbox VGA kabel.)
Of kan je het ergens instellen ofzo, want ik vind het vrij korrelig (heb het aangesloten via een xbox VGA kabel.)
hmm opzichw el interessant nu een xbox 360, maar ik zit ff te rekenen zon supersize pack is nu niet echt veel voordeliger? je betaalt iets van 270 tov 220 ofzo en je krijgt er een controller en 2 games voor in de plaats, die samen weer ongeveer 50 euro waard zijn?
Dus zie t voordeel niet echt, is dit er wel?
De meeste spellen zijn maar 720p. Die moeten dus in jou geval gescaled worden naar 1980X1080(kwaliteitsverlies) en daarna door je monitor weer gescaled worden naar 1920x1200 (weer kwaliteitsverlies). Niet de meest ideale manier om het plaatje op je beeld te toveren dus.ZpAz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:14:
Ligt het aan mij, of is er vrijwel geen AA?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Best goede service van Bart Smit/Microsoft. 

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zo, de mijn 120GB is up en running
Gaat best makkelijk dat overzetten van de data. Alles werkt, en ik heb nu 105GB te besteden. Snel wat spellen installeren (op de 20GB had ik maar 1 spel staan).
Als iemand nog een 20GB zoekt..
ik wacht wel op de volgende update, als ik me niet vergis is er dan 1680*nogwat ondersteuning, wat ligt in dezelfde ratio als de mijne.Cidolfas schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:28:
[...]
De meeste spellen zijn maar 720p. Die moeten dus in jou geval gescaled worden naar 1980X1080(kwaliteitsverlies) en daarna door je monitor weer gescaled worden naar 1920x1200 (weer kwaliteitsverlies). Niet de meest ideale manier om het plaatje op je beeld te toveren dus.
Een enkele controller is 45,- (er kwamen 4 games bij, maar kungfu, en lego zal wel in het standaard pakket zitten) maar de games zijn dus PRG4, en GOW1, laten we zeggen per stuk met een nu nog waarde van 25,- dan zit je dus op 95 euro.Snowdog schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:23:
hmm opzichw el interessant nu een xbox 360, maar ik zit ff te rekenen zon supersize pack is nu niet echt veel voordeliger? je betaalt iets van 270 tov 220 ofzo en je krijgt er een controller en 2 games voor in de plaats, die samen weer ongeveer 50 euro waard zijn?
Ook krijg je er nog een headset bij, en een remote.
Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen (nagestuurd gekregen, zat niet op mijn doos).Gutteguttegut schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:37:
Best goede service van Bart Smit/Microsoft.
[afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kun je die ook kopen, downloaden, spelen, weggooien en weer opnieuw downloaden? (zoals bij Steam)PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:55:
Er zijn weer wat nieuwe XBLA titels in prijs verlaagd:
[afbeelding]
Toch wel veel lol gehad met Worms
[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 12-11-2008 20:21 . Reden: sorry, had in een edit gekunnen ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Yes, geen probleem.Marzman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:21:
[...]
Kun je die ook kopen, downloaden, spelen, weggooien en weer opnieuw downloaden? (zoals bij Steam)
Anoniem: 107573
Waar heb je die 120GB vandaan als ik vragen mag en had je daar gelijk dat kabeltje bij om de data over te zetten?PWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:08:
Zo, de mijn 120GB is up en runningGaat best makkelijk dat overzetten van de data. Alles werkt, en ik heb nu 105GB te besteden. Snel wat spellen installeren (op de 20GB had ik maar 1 spel staan).
Dat kabeltje moet je volgens mij bij Microsoft aanvragen, bij de klantenservice. Kan zijn dat het er al bij zit, maar denk het niet.Anoniem: 107573 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:24:
[...]
Waar heb je die 120GB vandaan als ik vragen mag en had je daar gelijk dat kabeltje bij om de data over te zetten?
Ebay voor 70,-. Was helemaal nieuw in verpakking.Anoniem: 107573 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:24:
[...]
Waar heb je die 120GB vandaan als ik vragen mag en had je daar gelijk dat kabeltje bij om de data over te zetten?
De kabel zit er tegenwoordig standaard bij
Zit ernstig te twijfelen tussen 120 en 60GB. Maar als dat kabeltje er bij die 120GB ook bij zit, ga ik voor die.
Wel als je hem los koopt. Maar je krijg hem niet bij je nieuwe xbox.danielkraak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:26:
[...]
Dat kabeltje moet je volgens mij bij Microsoft aanvragen, bij de klantenservice. Kan zijn dat het er al bij zit, maar denk het niet.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb mijn 20 gig schijf 2 weken geleden vervangen voor een 120 gig schijf. Ik had hem los gekocht en dus zat er een kabeltje bij. Ik ben heel tevreden en ben achteraf blij dat ik toch de 120 versie maar gekocht heb.Anoniem: 107573 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:36:
Ok.
Zit ernstig te twijfelen tussen 120 en 60GB. Maar als dat kabeltje er bij die 120GB ook bij zit, ga ik voor die.
Als je een 60GB koopt, stuur ik je wel het kabeltje op hoorAnoniem: 107573 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:36:
Ok.
Ik speel nog regelmatig of binnekort:
- Halo 3
- Saints Row 2
- Gears of War (net binnen)
- Fable 2 (onderweg)
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 12-11-2008 20:43 ]
Ditto hier. Ook een 120 gekocht bij de MM. Zat kabeltje netjes bij. Omzetten duurt paar minuten en zat ruimte voor games. Nu al stuk of 4 opstaan en nog ruim 80+ Gb vrij.Kaasje123 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:39:
[...]
Ik heb mijn 20 gig schijf 2 weken geleden vervangen voor een 120 gig schijf. Ik had hem los gekocht en dus zat er een kabeltje bij. Ik ben heel tevreden en ben achteraf blij dat ik toch de 120 versie maar gekocht heb.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Thx, das goed om te weten mocht ik het kabeltje toch missen. Ik neem gewoon die 120GB, toch wat meer future proof.
Ik heb twee vragen:
- Kun je een oude xbox netwerk adapter ook op je xbox 360 gebruiken, vind de orginele 360 nogal duur...misschien is een oude goedkoper te vinden. Heb dit gehoord, weet niet of het waar is ? Mocht het waar zijn, waar kun je die dingen nog ergens kopen...xbox site is al meteen helemaal 360.
- Op mijn kamer heb ik geen internet ( kabel ) maar wel draadloos, kan ik het internet via de kabel doorsluisen naar mijn xbox 360 of moet er dan nog iets tussen, router ofzo ?
EDIT: Toch bedankt, maar heb al een andere manier gevonden dan kopen. Kan via me laptop internet doorsluizen met kabel volgens mensen op youtube. Staan meerdere filmpjes op, hier eentje bijvoorbeeld. Ga het binnenkort testen, http://nl.youtube.com/res...ype=&aq=3&oq=wireless+bri
- Kun je een oude xbox netwerk adapter ook op je xbox 360 gebruiken, vind de orginele 360 nogal duur...misschien is een oude goedkoper te vinden. Heb dit gehoord, weet niet of het waar is ? Mocht het waar zijn, waar kun je die dingen nog ergens kopen...xbox site is al meteen helemaal 360.
- Op mijn kamer heb ik geen internet ( kabel ) maar wel draadloos, kan ik het internet via de kabel doorsluisen naar mijn xbox 360 of moet er dan nog iets tussen, router ofzo ?
EDIT: Toch bedankt, maar heb al een andere manier gevonden dan kopen. Kan via me laptop internet doorsluizen met kabel volgens mensen op youtube. Staan meerdere filmpjes op, hier eentje bijvoorbeeld. Ga het binnenkort testen, http://nl.youtube.com/res...ype=&aq=3&oq=wireless+bri
[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 12-11-2008 21:44 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dit kanNeoMe schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:31:
Ik heb twee vragen:
- Kun je een oude xbox netwerk adapter ook op je xbox 360 gebruiken, vind de orginele 360 nogal duur...misschien is een oude goedkoper te vinden. Heb dit gehoord, weet niet of het waar is ?
Je kan een Wireless Bridge gebruiken. Die pakt het signaal op, en "kabelt" dat door naar de 360. De Xbox 1 wireless adapter was eigenlijk ook een soort bridge.- Op mijn kamer heb ik geen internet ( kabel ) maar wel draadloos, kan ik het internet via de kabel doorsluisen naar mijn xbox 360 of moet er dan nog iets tussen, router ofzo ?
Ondertussen eens een demo gedownload (GRID) en dat ziet er wel weer erg nice uit, mischien is Fifa09 (demo) en PGR4 gewoon een tegenvaller qua graphics..ZpAz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:15:
[...]
ik wacht wel op de volgende update, als ik me niet vergis is er dan 1680*nogwat ondersteuning, wat ligt in dezelfde ratio als de mijne.
(Okee, CODII ook, maar een beetje AA zou in die 3 spellen gewoon wonderen doen).
Hbe zonet even de mirror's edge demo geprobeerd: Prachtig spelconcept moet ik zeggen
. Misschien dat ik het wel ga kopen.
*edit* en nu zie ik dat er een apart mirror's edge topic loopt, nevermind
*edit* en nu zie ik dat er een apart mirror's edge topic loopt, nevermind
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 13-11-2008 00:46 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Met betrekking tot die harde schijf... hoe zit het, als ik bijvoorbeeld tussentijds wissel tussen harde schijven?
Huidige situatie: Premium met 20GB krijgt een upgrade naar 120GB
Binnenkort installeer ik via Live! de nieuwe NXE update op de 120...
Kan ik daarna zomaar die oude 20GB nog aansluiten?
Huidige situatie: Premium met 20GB krijgt een upgrade naar 120GB
Binnenkort installeer ik via Live! de nieuwe NXE update op de 120...
Kan ik daarna zomaar die oude 20GB nog aansluiten?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[quote]ZpAz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:17:
[...]
Een enkele controller is 45,- (er kwamen 4 games bij, maar kungfu, en lego zal wel in het standaard pakket zitten) maar de games zijn dus PRG4, en GOW1, laten we zeggen per stuk met een nu nog waarde van 25,- dan zit je dus op 95 euro.
[/quote]
Waar je kan zo'n set kopen met PRG4, GOW 1, 2 Controllers en remote en Xbox 360???
[...]
Een enkele controller is 45,- (er kwamen 4 games bij, maar kungfu, en lego zal wel in het standaard pakket zitten) maar de games zijn dus PRG4, en GOW1, laten we zeggen per stuk met een nu nog waarde van 25,- dan zit je dus op 95 euro.
[/quote]
Waar je kan zo'n set kopen met PRG4, GOW 1, 2 Controllers en remote en Xbox 360???
He, Ik wil een Xbox 360 aanschaffen, en een HD tv.
Nu ben ik na lang zoeken op deze tv gekomen: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4368|607|602|601|4|1
Iemand ervaring met deze tv?? Of andere aanraders qua tv's, ik hoor het graag!
Nu ben ik na lang zoeken op deze tv gekomen: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4368|607|602|601|4|1
Xboxhome.nlPSP123 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:23:
[quote]ZpAz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:17:
[...]
[/quote]
De streetfighter II Turbo pinball is er voor Pinball FX.
Heb hem nu 2 uurtjes gespeeld, en ik vind hem erg goed.
Aanrader dus, :-).
Heb hem nu 2 uurtjes gespeeld, en ik vind hem erg goed.
Aanrader dus, :-).
TV's is moeilijk aan te raden, is persoonlijk smaak en budget natuurlijk. Kijk eens op www.avforums.com voor gebruikservaringen....PSP123 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:25:
He, Ik wil een Xbox 360 aanschaffen, en een HD tv.
Sorry ik kan me niet voorstellen dat je PGR4 kwa graphics vind tegenvallen, ik neem aan dat je over de demo praat? Want de retail versie is zonder gein echt een showcase van graphics op de X360.ZpAz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:01:
[...]
Ondertussen eens een demo gedownload (GRID) en dat ziet er wel weer erg nice uit, mischien is Fifa09 (demo) en PGR4 gewoon een tegenvaller qua graphics..
(Okee, CODII ook, maar een beetje AA zou in die 3 spellen gewoon wonderen doen).
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Kijk ik gister op marketplace zie ik een trailer van Tekken 6!! Ook naar de 360 dus?
Japanse fighters zijn tegenwoordig multiplatform ja. "Probleem" is dat de consolemarkt in Japan (en daarbuiten) momenteel te gefragmenteerd is om dit soort titels op slechts 1 platform uit te brengen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
YepsMutatie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:40:
Kijk ik gister op marketplace zie ik een trailer van Tekken 6!! Ook naar de 360 dus?![]()
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Gister ook mijn 360 binnen gekregen van xboxhome
Heb meteen HDMI kabel erbij gekocht van Microsoft zodat ik ook geluid heb.
Mijn speakers hebben van die tulp stekkers, maar als ik deze aansluit is het geluid echt super zacht ( ik moet er met mijn oor tegen aan gaan hangen wil ik iets horen. Iemand een idee hoe dit kan ? Of een oplossing zodat het normaal geluid is.
Normaal gaan de kabels naar mijn "subwoofer" (het is echt een gaar setje boxen).
Deze stekkers ( de linkse twee zijn van mijn speakers )

Denk dat ik het heb gevonden:

En dan de linkse stekkers in mijn woofer (zoals ik nu van mijn pc naar de woofer heb) en dan die andere 2 in mijn HDMI stekker en mijn speakers gewoon op de woofer aansluiten.
Mijn speakers hebben van die tulp stekkers, maar als ik deze aansluit is het geluid echt super zacht ( ik moet er met mijn oor tegen aan gaan hangen wil ik iets horen. Iemand een idee hoe dit kan ? Of een oplossing zodat het normaal geluid is.
Normaal gaan de kabels naar mijn "subwoofer" (het is echt een gaar setje boxen).

Denk dat ik het heb gevonden:

En dan de linkse stekkers in mijn woofer (zoals ik nu van mijn pc naar de woofer heb) en dan die andere 2 in mijn HDMI stekker en mijn speakers gewoon op de woofer aansluiten.
[ Voor 116% gewijzigd door DeluxZ op 13-11-2008 09:17 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Speakers met tulpstekkers...Heb je die kabels van de xbox direct in je speakers gestopt? Dat soort speakers heeft meestal een versterker nodig en zijn niet gemaakt om direct input van een xbox/dvd speler te krijgen, daar is het signaal inderdaad veel te zwak voor.DeluxZ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:07:
Gister ook mijn 360 binnen gekregen van xboxhomeHeb meteen HDMI kabel erbij gekocht van Microsoft zodat ik ook geluid heb.
[afbeelding]
Net andersom. Ik heb mijn post al ge-edit ik denk dat ik zo een kabel nodig hebEcoR schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:14:
[...]
Speakers met tulpstekkers...Heb je die kabels van de xbox direct in je speakers gestopt? Dat soort speakers heeft meestal een versterker nodig en zijn niet gemaakt om direct input van een xbox/dvd speler te krijgen, daar is het signaal inderdaad veel te zwak voor.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Nee, ik heb het over de Full, die heb ik gekregen bij de xbox, zo vind ik GRID er veeeuuuul beter uitziets.S2S schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:03:
[...]
Sorry ik kan me niet voorstellen dat je PGR4 kwa graphics vind tegenvallen, ik neem aan dat je over de demo praat? Want de retail versie is zonder gein echt een showcase van graphics op de X360.
Anoniem: 169877
GRID ziet er ook beter uit. Maar PGR4 is ook echt wel een mooie game wat betreft graphics.ZpAz schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:02:
[...]
Nee, ik heb het over de Full, die heb ik gekregen bij de xbox, zo vind ik GRID er veeeuuuul beter uitziets.
Ik denk erover om toch maar een Elite te kopen, ondanks dat ik thuis al een Pro heb staan. Kan ik zowel op een witte als een zwarte Xbox spelen...
Even serieus nu: hoe krijg ik al mijn gegevens over van m'n Pro naar m'n Elite? Volstaat het recoveren van mijn Gamertag??? En kan ik vervolgens mijn account op beide consoles hebben staan?
Even serieus nu: hoe krijg ik al mijn gegevens over van m'n Pro naar m'n Elite? Volstaat het recoveren van mijn Gamertag??? En kan ik vervolgens mijn account op beide consoles hebben staan?
Voor het overzetten van al je gegevens kan je inderdaad een recover van je gamertag uitvoeren. Dit duurt een paar minuutjes, tenminste, bij mij.Anoniem: 169877 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:56:
Ik denk erover om toch maar een Elite te kopen, ondanks dat ik thuis al een Pro heb staan. Kan ik zowel op een witte als een zwarte Xbox spelen...![]()
Je account kun je helaas niet op beide consoles hebben staan, indien je later op de oude Xbox wilt spelen, dien je eerst daar weer je gamertag te recoveren.
Data zoals downloads kun je overzetten mbv een transfercable, die je bij MS aan kunt vragen (gratis), of je download het opnieuw op je nieuwe console, mbv de download history.
Correct me if I'm wrong
[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-11-2008 11:00 ]
ja maar volgens mij mag je ze wettelijk niet uitlenen. doorverkopen is simpel je hebt het cdtje niet meer en kan dus niet meer spelen ook niet online. dus je hebt niets aan de serialPWM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:41:
[...]
Misschien wel krom, maar duidelijk is dat in je geen reservekopie kan gebruiken dus. Het is zo makkelijk
Piraterij heeft verder nauwelijks iets met prijs te maken. Al biedt je alle spellen aan voor 10,-, dan word er nog gekopieerd.
Spellen zijn ook niet duur. Er zijn er 150 te vinden voor minder dan 30,-, in NL winkels. Wat is het prijs probleem dan.
[...]
En kan ik mijn spellen niet meer doorverkopen/uitlenen. Console games zijn juist zeer flexibel en klantvriendelijk.
je ziet toch gewoon de punten staan aan het einde van de zin???Anoniem: 37384 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:51:
[...]
Waarom gebruik je geen hoofdletters? Lees net even wat fijner, omdat zo iets duidelijker is wanneer je een nieuwe zin begint.
Maar ook al zou het helpen tegen het modden, dan ben jij de enige nog steeds die een duurdere console wil. Dat is mijn punt. Het is geen BRUIKBARE oplossing, ook al werkt het tegen piraterij (ook al betwijfel ik dat heel erg) omdat NIEMAND wil dat een console duurder is omdat zo Microsoft meer beschermd is tegen piraterij. Dat is toch niet te verkopen aan de eerlijke consument? Betalen jullie maar lekker teveel, zodat misschien minder mensen het risico nemen om te modden.
je leest overigens niet alles, want ik zeg ook dat je daarmee de spellen goedkoper kunt maken zodat mensen wel meer spellen kopen. maar MS en andere fabrikanten pakken het juist zo aan omdat ze dan lekker meer geld verdienen. want een console verkoop je maar 1 keer spellen verkoop je elke keer dus je kan beter verdienen op de spellen dan op je console.
de dure spellen hebben als nadeel dat er veel meer piraterij is. en nu worden er ook onschuldigen gebanned. gasten die een refurbished console van MS hebben gehad hebben ook al de nodige problemen gehad met gebanned worden van live, de vorige keer waren er ook al mensen gebanned die gewoon een unmodded console hadden en nog lopen er gasten rond met een modded ding die gewoon door de ban-ronde heen komen.
er zijn vast spellen voor onder de 30 euro. maar dat zijn nou net niet de spellen die gekopieerd worden, het zijn juist de nieuwe 50 euro kostende spellen die gedownload en gebrand worden. die zijn gewild.
precies en eenmalig een serial invoeren is nou niet zo'n probleem. maar weer doet MS dit niet omdat het hun geld bespaart. servers opzetten die serials kosten, serials generaten en op cd's branden kost allemaal geld. dat willen ze niet, ze bannen liever om de zoveel tijd een hele stel waaronder ook enkele onschuldigen. want eht komt hun financieel beter uit. heeft niets te maken met gebruiksvriendelijkheid.Phusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:22:
[...]
Nja misschien niet gebruiksvriendelijk, maar ik heb t er wel voor over als er daardoor geen irritante figuren zijn die spellen downloaden en branden.
Alsjeblieft, gebruik hoofdletters aan het begin van een zin. Zo is het totaal niet te lezen..
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-11-2008 11:13 ]
Heb je bronnen die dit kunnen bevestigen, want dat lijkt me wel heel sterk.dangerpaki schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:01:
[...]
de vorige keer waren er ook al mensen gebanned die gewoon een unmodded console hadden en nog lopen er gasten rond met een modded ding die gewoon door de ban-ronde heen komen.
check de officiele xbox forum daar even, daar is een gozer die gebanned was, een paar uur na zijn beklag op het forum opeens weer unbanned.Boeboe schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:08:
[...]
Heb je bronnen die dit kunnen bevestigen, want dat lijkt me wel heel sterk.
Ja, maar ik vraag waarom je geen hoofdletters gebruikt. Een zin zonder leestekens is ook te lezen, maar het maakt het gewoon slordig en irritant om te lezen.dangerpaki schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:01:
[...]
je ziet toch gewoon de punten staan aan het einde van de zin???
Het lijkt zo net of ik met iemand van 8 zit te praten.
Toch maar een grotere HDD kopen vrees ik, tijdswinst is toch wel enorm bij sommige games (vooral Fable II). Wel raar dat sommige games het installeren niet ondersteunen (Crackdown bijvoorbeeld)...ik dacht dat Microsoft zei dat alle games gewoon geïnstalleerd konden worden?
Ik kan ook nog altijd gewoon op LIVE en heb de NXE-update alBoeboe schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:08:
[...]
Heb je bronnen die dit kunnen bevestigen, want dat lijkt me wel heel sterk.
Kan MS nou aangepaste firmware detecteren of detecteren ze 'rotte' kopieën?
Ik speel alleen originele games, dus dat zou het dan verklaren.
Misschien ga ik dat ding nog wel terug flashen nu die installoptie behoorlijk werkt
Misschien is dat ook wel zo .....Anoniem: 37384 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:26:
[...]
Ja, maar ik vraag waarom je geen hoofdletters gebruikt. Een zin zonder leestekens is ook te lezen, maar het maakt het gewoon slordig en irritant om te lezen.
Als iemand onterecht gebanned wordt is dat erg vervelend. Ik sluit niet uit dat in de "Ban Hammer" rondes van MS nooit iemand onterecht is gebanned. Echter, een fout maken is niet zo erg, het gaat erom hoe je die fout hersteld.
Als MS de ban relatief snel weer ongedaan maakt, en bv nog een maandje gold erbij doet, denk ik dat de schade niet zo groot is.
Het lijkt me meer dan logisch dat MS zijn inkomsten bron wilt verdedigen, zeker als het gaat om derving door illegale praktijken. Bovendien heeft het bannen van consoles het voordeel dat Live verschoont blijft van cheatende spelers. Op deze wijze wordt afgedwongen dat iedereen online met dezelfde software speelt.
Ik verwacht van MS, als betalende Live gebruiker, dat MS zich inzet voor het 'schoon;' houden van het netwerk en de games die op dit netwerk gespeeld worden.
Elke oplossing, ook zoals het duurder maken van de console, of het uniek maken van spel DVD's door een serial heeft voor en nadelen. MS kiest een methode die voldoet aan de door henzelf opgestelde eisen. Dat anderen, en derden, daar een andere mening over hebben kan, maar MS is nu eenmaal geen democratie.
Natuurlijk heb je wel rechten als consument, zoals vermeld in het burgelijk wetboek en in Europesche regelgeving. Ook heb je als consument een keuze. Je hoeft de Xbox 360 niet te kopen, je kan kiezen uit diverse consoles, die alle voor en nadelen hebben.
Soms word ik een beetje moedeloos van personen die eerst een Xbox kopen, en daarna alle acties MS veroordelen en afdoen als geldklopperij en stupide beslissingen. MS speelt open kaart. De blog van Major Nelson is helder, en via internet kan je alle informatie vinden over de voors en vooral de tegens van de Xbox. Als je dan alsnog een product koopt waarbij je je achteraf bekocht voelt, heb je je recht als consument, het onderzoeken van je keuze, niet goed gedaan. GHet is flauw om fouten die je zelf maakt af te schuiven op anderen, of dit nu bedrijven zijn of personen.
Anoniem: 104593
Ik heb liever dat MS de piraterij aanpakt en een goede online service neerzet, dan dat ze helemaal niets doen om de online service schoon te houden. Sony en Nintendo maken er wat dat betreft soms echt een potje van. De lag in Smash Bros. of MGS Online bijvoorbeeld dat maakt het echt onspeelbaar.
ik heb gisteren op mijn windows-pc een update uit laten voeren van MS. gisternacht heb ik vanaf die pc nog een film kunnen kijken, vannacht is deze pc opnieuw opgestart. vanmorgen kon mijn xbox360 de pc niet meer vinden. ik heb de firewall bekeken en die stond gewoon goed(windows firewall) in wmp11 heb ik gewoon de bestanden gedeeld.
wie heeft hier ook last van ?
wie heeft hier ook last van ?
Een vriend van mij draait al zolang als ie de xbox heeft een custom firmware, en heeft slechts 1 origineel spel. Hij wordt nooit gebanned, dus wat dat betreft zit de detectie toch niet helemaal goed in elkaar.
Mischien ben ik wel 8Anoniem: 37384 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:26:
[...]
Ja, maar ik vraag waarom je geen hoofdletters gebruikt. Een zin zonder leestekens is ook te lezen, maar het maakt het gewoon slordig en irritant om te lezen.
Daar zijn ze nog niet helemaal overuit. Het lijkt dat MS dezelfde check uitvoert als voorheen. De 2 theorien die nu de ronde doen zijn of rotte kopien waarvan langdurig logs zijn bijgehouden of het aanzetten van de Xbox terwijl de DVD-speler niet correct is verbonden (zoals gedaan wordt tijdens het flashen). Aangezien ook enkele reparatie consoles die unmodded waren zijn gebanned.SH4D3H schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:38:
[...]
Ik kan ook nog altijd gewoon op LIVE en heb de NXE-update al
Kan MS nou aangepaste firmware detecteren of detecteren ze 'rotte' kopieën?
Ik speel alleen originele games, dus dat zou het dan verklaren.
Misschien ga ik dat ding nog wel terug flashen nu die installoptie behoorlijk werkt
En daar doel ik dus op. De gasten die echt hardcore kopieren blijven bestaan. Nu vallen enkele van die n00bs die alles illegaal branden door de mand. Maar ook de onschuldigen die onterecht worden gebanned.Phusebox schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:58:
Een vriend van mij draait al zolang als ie de xbox heeft een custom firmware, en heeft slechts 1 origineel spel. Hij wordt nooit gebanned, dus wat dat betreft zit de detectie toch niet helemaal goed in elkaar.
Bij een snelheidscontrole vallen ook alleen de n00bs door de mand die niet opletten. De Harcore groep, die altijd te hard rijdt, komen er mee weg ....
Ik heb mijn 40 euro van de geld-terug-actie op mijn girorekening gestort gekregen (bon ingestuurd op 4 oktober). Fijn! Maar tegelijk is er 5 euro van mijn rekening afgeschreven wegens "kosten buitenl. betalingsverkeer". Niet fijn!
.
Heeft iemand meer ook kosten moeten betalen voor het bijschrijven van het geld? Ik heb er toch niet voor gekozen dat Microsoft deze actie, alleen geldig in de Benelux, zo nodig vanuit Duitsland moest organiseren? Ik vond het al niet zo fijn dat ik extra postzegels moest plakken om de bon naar Duitsland te moeten sturen, maar over die extra kosten hadden ze wel van te voren mogen informeren.
Heeft iemand meer ook kosten moeten betalen voor het bijschrijven van het geld? Ik heb er toch niet voor gekozen dat Microsoft deze actie, alleen geldig in de Benelux, zo nodig vanuit Duitsland moest organiseren? Ik vond het al niet zo fijn dat ik extra postzegels moest plakken om de bon naar Duitsland te moeten sturen, maar over die extra kosten hadden ze wel van te voren mogen informeren.
Ik zou even contact opnemen met de bank, want dit zou niet zo moeten zijn.
Tenzij een rekening als ondernemer gebruikt, maar voor particulieren moeten alle transacties gratis zijn.
PS: Ik heb het formulier niet bekeken, maar ik neem aan dat je wel een SWIF/BIC nummer hebt ingevuld, en niet gewoon je bankrekeningnummer?
Tenzij een rekening als ondernemer gebruikt, maar voor particulieren moeten alle transacties gratis zijn.
PS: Ik heb het formulier niet bekeken, maar ik neem aan dat je wel een SWIF/BIC nummer hebt ingevuld, en niet gewoon je bankrekeningnummer?
[ Voor 35% gewijzigd door yzf1kr op 13-11-2008 13:00 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Was dat toevallig niet iemand met een wel héle grote voorliefde voor de Playstation 3???dangerpaki schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:22:
[...]
check de officiele xbox forum daar even, daar is een gozer die gebanned was, een paar uur na zijn beklag op het forum opeens weer unbanned.
dat kan natuurlijk altijd. maar dit leek me niet een standaard basher... maar het is sowieso ook wel op andere fora naar voren gekomen dat het bannen van MS wat false-positives met zich mee brengt.Anoniem: 169877 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:58:
[...]
Was dat toevallig niet iemand met een wel héle grote voorliefde voor de Playstation 3???
Ik had 't zelfde, ook 5 euro transactiekosten. Idd wat zuur, maar 't is afhankelijk van je bank, hoewel volgens mij vrijwel elke Nederlandse bank zoiets heeft.evdakker schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:49:
Ik heb mijn 40 euro van de geld-terug-actie op mijn girorekening gestort gekregen (bon ingestuurd op 4 oktober). Fijn! Maar tegelijk is er 5 euro van mijn rekening afgeschreven wegens "kosten buitenl. betalingsverkeer". Niet fijn!.
Die gaan in een omvormstekker naar minijack ( klik ) en die gaat vervolgens in de digitale decoder.maartend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:26:
[...]
En waar heb je dat dan weer op aangesloten dan? Die twee tulp stekkers bedoel ik.
Toch erg vreemd. Ik heb best wat buitenlands verkeer, maar heb binnen de EU nog nooit deze kosten gezien, en dan gaat het om > 1000,- bedragen.Phyc schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
[...]
Ik had 't zelfde, ook 5 euro transactiekosten. Idd wat zuur, maar 't is afhankelijk van je bank, hoewel volgens mij vrijwel elke Nederlandse bank zoiets heeft.
Zou het toch eens nakijken, dit is niet de bedoeling volgens mij, of je zit bij een bank die in geldnood zit
Ik snap je punt anders nog steeds niet, of je moet serieus denken dat MS geen serials heeft omdat dat een te dure oplossing zou zijn.
Je hebt het nu over de 5 falls-positives van een bandronde over 22 miljoen consoles, waarna van de 5 er 4 toch een gemodde console blijken te hebben.
Iedereen is zelf verantwoordelijk wat hij of zij doet, en weet dat hij een risico neemt met het illegale kopieeren. De verantwoordelijkheid leggen bij de console bouwer is echt de omgekeerde wereld.
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 13-11-2008 16:50 ]
jeuj, eindelijk mass effect spelen zonder die pokkeherrie of kleine laadtijdjes. Ik hoop dat de 'pop-in' textures ook verbeteren
Ik heb het formulier even bekeken, er wordt naar een IBAN en BIC code gevraagd, als jij deze juist hebt ingevuld mag er geen €5 ingehouden zijn (europese regels!).Phyc schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
[...]
Ik had 't zelfde, ook 5 euro transactiekosten. Idd wat zuur, maar 't is afhankelijk van je bank, hoewel volgens mij vrijwel elke Nederlandse bank zoiets heeft.
Grote kans dat daar iets fout mee gegaan is.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Zomaar eens de demos van left4dead en banjo downen. Hoor niet even geweldige geluiden helaas, aangezien ik deze 2 games zag als een 'must buy'.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Over Left 4 Dead heb ik anders nog maar weinig negatiefs gehoord (voor de PC dan, over X360-versie nog niks gehoord eigenlijk)
The devil is in the details.
Left 4 Dead word anders rete positief ontangen, en Banjoo krijgt gemiddeld een ruime 8. Niks mis mee lijkt me?uchiha tijntje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:20:
Zomaar eens de demos van left4dead en banjo downen. Hoor niet even geweldige geluiden helaas, aangezien ik deze 2 games zag als een 'must buy'.
Anoniem: 131051
Het is idd wachten op ervaringen van de gamers...Hahn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:23:
Over Left 4 Dead heb ik anders nog maar weinig negatiefs gehoord (voor de PC dan, over X360-versie nog niks gehoord eigenlijk)
Het is een zombieshooter, dus erg precies hoeft het allemaal niet te zijn. Shotgun blasting in the general direction of zombies, zoiets
Benieuwd hoe het speelt met een controller tov een muis, waarbij snel omdraaien natuurlijk een eitje is.
Anoniem: 169981
Ik heb mijn 360 aangesloten aan mijn thuisnetwerk, zodat ik video's van mijn desktop naar de 360 toe kan streamen. Ik gebruik hier TVersity voor. Het werkt allemaal geweldig nu de Xbox de nodige codec gedownload heeft, maar ik krijg de ondertitelingen (.srt) bij de .avi's (xvid/divx) niet aan de praat.
Is dit iemand al gelukt? Ik gebruik TVersity in combinatie met ffdshow (ondertiteling geactiveerd).
Is dit iemand al gelukt? Ik gebruik TVersity in combinatie met ffdshow (ondertiteling geactiveerd).
Dit topic is gesloten.