[Multi] Far Cry 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.849 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Een beetje huurling kan de tijd natuurlijk aflezen aan de stand van de zon :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:30:
De tijd kan je zelf instellen door op q of d te drukken (of de pijltjes indien je deze gebruikt om links en rechts te bewegen). Enkel mogelijk in je save house.
Arrrgghh, I know |:(
Lezen is ook een kunst...

Bedoelde meer dat je buiten je safehouse kunt zien hoe laat het is. Dan zou je bvb kunnen beslissen om een uurtje te wachten tot het is donker voor dat je een kamp besluipt. De werking van het klokje i.c.m. het bed is me bekend.

Nu moet je terug naar je safehouse om te kijken hoelaat het is 8)7
Efin duidelijk, kan dus gewoon niet.

Edit @ Chaoss, lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
wasted247 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:35:
[...]

Arrrgghh, I know |:(
Lezen is ook een kunst...
Arrrgghh, wees dan eens duidelijker, je zei dat je niet weet hoe je de tijd moet instellen |:(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:39:
[...]
Arrrgghh, wees dan eens duidelijker, je zei dat je niet weet hoe je de tijd moet instellen |:(
Dat was niet mijn vraag :+ Ik wou enkel de tijd bekijken buiten het safehouse.
Jejking vroeg naar de tijd instellen, ik gaf enkel antwoord:
Jejking schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:22:
Enige wat ik overigens niet snap: hoe kan ik zelf de tijd instellen? In de techdemo's is dat al geshowcased maar in real game snap ik het niet. Kan je überhaupt wel de tijd verstellen met dat klokje als je niét in een rustplaats bent?
wasted247 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:24:
[...]
Instellen zou ik niet weten. Vroeg me wel af of je het klokje überhaupt kan bekijken buiten een safehouse. Wel zo handig, weet je wanneer het ongeveer donker en licht wordt. Maar ben dr nog niet achter.
Efin, het is duidelijk zo...

[ Voor 19% gewijzigd door wasted247 op 03-11-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat je soms door de vijanden wordt dood gereden si wel irritant. komen ze aan "vroem" vroem" en hup dood is mij toch al 3x gebeurd echt irritant. Als je overhoop geschoten wordt komt er tenminste een buddy je redden... jammer genoeg wel weer elke keer dezelfde animatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Dr. Quipers schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:11:
[...]
Nog een vraagje hoe ik bij een tweetal koffers kom in map 1

Spoiler 1
spoiler:
Ergens bovenin map 1 heb je een meertje waar het koffertje volgens mij op een hoge rots ligt... Hoe klim ik op die rots? Of ligt ie toch ergens anders in dat meertje?

spoiler:
Die ligt onder water net achter die kleine rots.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:23:
Dat je soms door de vijanden wordt dood gereden si wel irritant. komen ze aan "vroem" vroem" en hup dood is mij toch al 3x gebeurd echt irritant. Als je overhoop geschoten wordt komt er tenminste een buddy je redden... jammer genoeg wel weer elke keer dezelfde animatie :P
Nog irritanter is dat ik vaak niet zag vanwaar ze schieten. Krijg je kogels rond je kop maar weet je niet direct vanwaar ze komen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:00:
iemand in dit topic zei "de sfeer is zo goed, je voelt de hitte van africa gewoon"... en dat vind ik toch wel een mooie oneliner om dit spel te beschrijven;)
Dank je. 8)
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:24:
Het ging me ook irriteren dat je tijdens het rijden steeds weer beschoten wordt bij de guardposts en door patroilles, Tuurlijk dat is realistisch maar het gaat op een gegeven moment wel irriteren. je rijd er wel doorheen, maar je auto wordt wel beschoten en als ze je achterna komen moet je stoppen om ze af te maken, vervolgens je auto weer repareren en dit soms 2-4x onderweg naar een missie!

Misschien komt mijn verhaal nu wat te negatief over, maar de pluspunten zijn zo positief dat ze wel opwegen tegen de nadelen. Ook ben ik benieuwd wat voor gevolgens je ingame beslissingen hebben op het verhaal. Want als je een missie van een factie accepteerd krijg je bijna altijd een alternatief aangeboden.
En daarom ben ik, nu ik het speel voor de tweede keer ga spelen, een trainer gaan gebruiken die me onzichtbaar maakt: die gebruik ik alléén als ik ergens heen moet rijden en langs guard posts kom die ik al gescout heb. Voor de rest gebruik ik 'm niet want da's zonde van het spel. Maar nu voelt het rondrijden wat echter aan: en het is een stuk relaxter.

Ingame beslissingen hebben invloed op je relatie met de buddies, wat weer van invloed is op je reputatie en (belangrijker) je safehouse upgrades. Ik denk dat het wat de hoofdmissies niet echt uitmaakt wat je doet, omdat je die toch allemaal moet doorlopen: de sidemissies en buddy missies kan je in principe hier en daar laten schieten.
KarlMarX schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:20:
Ik zit nu op 16% pas en heb al 17 uur en 47 minuten in mijn stats staan. Als je dat door trek kom ik wel aan de 100 uur. :D
Ik heb het spel zo langzaam mogelijk gespeeld omdat ik me zo goed vermaakte, maar ik was alsnog na een kleine 20 uur helemaal klaar... Da's dan wel de gametime die wordt aangegeven bij de statistics: in het echt heeft het me echt wel meer tijd gekost!
disweb schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:25:
De keuzes in het spel die de speler maakt hebben volgens mij geen meerwaarde. Het lijkt of de speler mag kiezen, maar ga gewoon altijd voor de buddy missions. Dan doe je dezelfde missie, en krijg je ook nog eens betere safehouses. Die worden dan geupgrade :)
Ik vind die upgrades NOGAL meerwaarde! Ik doe nu altijd de buddy-missie-uitbreidingen!
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:25:
Achtergrond muziek is imho helemaal goed, zit een afrikaans sfeertje aan, en klinkt soms lekker creapy... komt goed voer vooral als je snachts door de bush struint :D
Het eerste wat ik deed was de muziek uitzetten!!! je gaat toch ook niet met een iPod op rondlopen in Afrika terwijl je op een missie bent? Totaal niet realistisch. 8) Zonder muziek hoor je ook veel beter alle prachtige natuurgeluiden!
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:23:
Daarom reis ik bij voorkeur met de auto! ;)
Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:28:
[...]

Nog irritanter is dat ik vaak niet zag vanwaar ze schieten. Krijg je kogels rond je kop maar weet je niet direct vanwaar ze komen.
Het is inderdaad irri, maar ook erg realistisch...! ;) Ik zou zeggen: wees blij dat je nog leeft om rond te kunnen kijken waar ze zitten. Als het spel zo realistisch was als veel mensen zouden willen, zou je dood zijn voordat je ook maar iets merkte...

Zo, dat was weer een hele klus om dit topic door te lezen en te reageren. 8) En da's heel mooi, want als ik het spel niet kan spelen, wil ik er alsnog GRAAG over praten! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, maar je moet ook regelmatig uitstappen. Bv je bent bij een scout post en hebt iedereen afgemaakt. Mooi zo, even munitie halen. Plots komt een jeep uit de bosjes en wordt je plat gereden. Of je bent je auto aan het repairen, komt er plots weer een jeep uit de struiken en wordt je weer plat gereden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:44:
[...]

Ja, maar je moet ook regelmatig uitstappen. Bv je bent bij een scout post en hebt iedereen afgemaakt. Mooi zo, even munitie halen. Plots komt een jeep uit de bosjes en wordt je plat gereden. Of je bent je auto aan het repairen, komt er plots weer een jeep uit de struiken en wordt je weer plat gereden.
Ja, okay, het overkomt mij ook wel eens, hoor, maar niet echt vaak. ;) Maar je hoort ze meestal wel duidelijk aankomen, vind ik!

Heel iets anders: hoe zit het met 5.1 geluid in dit spel? Dat kon je op een of andere manier aanzetten, toch? Ik speel altijd met een hoofdtelefoon maar m'n geluidskaart weet alsnog diepte in m'n geluid te geven. Maar in FC2 hoor ik wel van alles maar heb ik totaaaaaal geen idee waar het vandaan komt, en da's toch wel jammer voor de beleving. Het is echt gewoon plat stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:40:

Het eerste wat ik deed was de muziek uitzetten!!! je gaat toch ook niet met een iPod op rondlopen in Afrika terwijl je op een missie bent? Totaal niet realistisch. 8) Zonder muziek hoor je ook veel beter alle prachtige natuurgeluiden!
[...]
Neej je auto repareren door 1 bout vast te draaien DAT is realistisch :P of jezelf healen door een kogel uit je been te rukken, of vijanden die je niet zien staan of het belachelijke rijgedrag van de auto's of.. of... ach je snap mijn punt. het is geen sim dus realisme heeft niet de prioriteit.

Enne ik reis ook meestal met de auto, lopen is sowieso niet te doen tenzij je ECHT veel tijd wilt verspillen :P, maar je moet wel eens uitstappen om lui neer te schieten, en in die paar uur dat ik het speel ben ik op zo'n moment al 3x doodgereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:47:
[...]

Ja, okay, het overkomt mij ook wel eens, hoor, maar niet echt vaak. ;) Maar je hoort ze meestal wel duidelijk aankomen, vind ik!
Ja, je hoort vroem vroem (als ze je opmerken geven ze altijd extra gas :p), dan draai je je om en plets.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat van het 5.1 geluid ben ik ook benieuwd naar. Kheb een logitech Z5500 5.1 set, maar zit altijd te kloten met het geluid, welke input nou het beste klinkt coaxiaal of gewoon via gewone input heb ik niet bij alle games 5.1 sound en bij coaxiaal heb je alleen pro-logic wat volgens mij meer 5.1 emulatie is :?

in FC2 zelf geen opties voor het geluid gevonden behalve het volume :P

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 03-11-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05

En daarom ben ik, nu ik het speel voor de tweede keer ga spelen, een trainer gaan gebruiken die me onzichtbaar maakt: die gebruik ik alléén als ik ergens heen moet rijden en langs guard posts kom die ik al gescout heb. Voor de rest gebruik ik 'm niet want da's zonde van het spel. Maar nu voelt het rondrijden wat echter aan: en het is een stuk relaxter.
Welke trainer is dat dan?
offtopic:
of mag dat hier niet?

Ik had er ook wel één, maar die werkte voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De explosies zijn wel vet gedaan zeg :) Net m.b.v. een IED zo'n wapentransport opgeblazen, ziet er spectaculair uit.

Ik vnd act twee tot nu toe beter dan één, er lijkt meer omheen te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

5.1 werkt hier prima, heb niets hoeven instellen in de game.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Explosies zijn enorm vet, zeker met de granatenwerper. Laatst had ik drie auto's bij elkaar, granatenwerper bovengehaald en feest :*)

De wapens zijn enorm vet. In de 80% liep ik voornamelijk met het sniper geweer rond dat gifpijltjes afvuurd. Maakt geen geluid, dan weten ze niet vanwaar er geschoten wordt en zie je ze verbaasd rondkijken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
[...]

Het is inderdaad irri, maar ook erg realistisch...! ;) Ik zou zeggen: wees blij dat je nog leeft om rond te kunnen kijken waar ze zitten. Als het spel zo realistisch was als veel mensen zouden willen, zou je dood zijn voordat je ook maar iets merkte...
Ik vraag mij af of het zo realistisch is dat de AI vaak weet dat ik precies daar achter een muurtje zit. Of dat ze mij raken met een shotgun terwijl ik 100 meter verderop sta.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
wasted247 schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:34:
[...]

spoiler:
Ik ben vanaf de 2e silo gesprongen. Als je de trap naar de silo opkomt, rennen, springen. Op deze manier kon ik op de wagon komen.
spoiler:
Thanks voor de tip! Het lukt mij helaas niet... ik heb het al wel 5 keer geprobeerd maar telkens spring ik tegen de wagon op, val ik eronder en ben ik dood...
Misschien dat het moeilijker springen en timen is met de PS3 of speel jij ook op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:37
Dr. Quipers schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:05:
[...]

spoiler:
Thanks voor de tip! Het lukt mij helaas niet... ik heb het al wel 5 keer geprobeerd maar telkens spring ik tegen de wagon op, val ik eronder en ben ik dood...
Misschien dat het moeilijker springen en timen is met de PS3 of speel jij ook op de PS3?
Gebruik je wel de sprint knop? Het is dus echt verre van moelijk, lukte me in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

maaaaaaaaaaaaaan kwil naar huis FC2 spelen :( volwassen zijn en een baan heben sucked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:20:
maaaaaaaaaaaaaan kwil naar huis FC2 spelen :( volwassen zijn en een baan heben sucked...
Niet volwassen zijn en tentamenweek hebben ook B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Voor de mensen die willen weten waar alle diamanten liggen, maar vooral hoe je bij sommige diamanten kan komen, hier een duidelijke uitleg.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nice, heb je ook zo'n map voor de Act II?

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 03-11-2008 15:38 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:48:
[...]

Neej je auto repareren door 1 bout vast te draaien DAT is realistisch :P of jezelf healen door een kogel uit je been te rukken, of vijanden die je niet zien staan of het belachelijke rijgedrag van de auto's of.. of... ach je snap mijn punt. het is geen sim dus realisme heeft niet de prioriteit.
cheiron schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:23:
[...]
Ik vraag mij af of het zo realistisch is dat de AI vaak weet dat ik precies daar achter een muurtje zit. Of dat ze mij raken met een shotgun terwijl ik 100 meter verderop sta.
Even voor alle duidelijkheid: als ik het over realisme heb, moet je dat niet al te serieus nemen: ik heb al eerder gezegd dat realisme in shooters sowieso al onmogelijk is. Vind ik dan. Ik heb nog nooit een 100% realistische fps gezien... Gelukkig maar, want dat lijkt me geen moer aan om te moeten spelen. FC2 zuigt als het op realisme aankomt, en daar ben ik helemaal niet ongelukkig mee. Ik moet er niet aan denken dat 1 kogel tussen m'n ogen einde spel zou zijn, bijvoorbeeld. ;)
superbassie schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:10:
[...]

Welke trainer is dat dan?
offtopic:
of mag dat hier niet?

Ik had er ook wel één, maar die werkte voor geen meter.
Volgens mij is een trainer geen probleem hier. Het gaat om de +14 trainer: die had ik vorige week al een keer gedownload, maar daarop liep FC2 vast. Gisteren heb ik 'm weer gedownload en dat was volgens mij een geupdate versie en die werkt prima. Google ff op 'Far Cry 2 v1.0 +14 TRAINER' want ik weet niet zeker of die site hier wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:59
Dr. Quipers schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:05:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik deed het zo: als je de trap van de tweede silo helemaal bent opgeklommen, kun je op de reling springen (in het hoekje, ergens anders lukte het niet). Je loopt dan een stukje over de reling, weg van de wagon, om een aanloopje te kunnen nemen. Je sprint dan richting wagon en springt (het liefst voordat de reling ophoudt :P) en je houdt de sprint- / spring- / naar voren- knop ingedrukt. Dan moet je het makkelijk halen (ik vloog in mijn beste poging zelfs bijna over de wagon heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreddyFish schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:52:
[...]

spoiler:
Ik deed het zo: als je de trap van de tweede silo helemaal bent opgeklommen, kun je op de reling springen (in het hoekje, ergens anders lukte het niet). Je loopt dan een stukje over de reling, weg van de wagon, om een aanloopje te kunnen nemen. Je sprint dan richting wagon en springt (het liefst voordat de reling ophoudt :P) en je houdt de sprint- / spring- / naar voren- knop ingedrukt. Dan moet je het makkelijk halen (ik vloog in mijn beste poging zelfs bijna over de wagon heen)
spoiler:
Leuk gezicht, al die posts met alleen maar zwarte balken...!

(Sorry, ik kon het niet laten: hopelijk wegen mijn inhoudelijk meer verantwoorde posts in dit topic op tegen deze nonsens post... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:50:
Even voor alle duidelijkheid: als ik het over realisme heb, moet je dat niet al te serieus nemen: ik heb al eerder gezegd dat realisme in shooters sowieso al onmogelijk is. Vind ik dan. Ik heb nog nooit een 100% realistische fps gezien... Gelukkig maar, want dat lijkt me geen moer aan om te moeten spelen. FC2 zuigt als het op realisme aankomt, en daar ben ik helemaal niet ongelukkig mee. Ik moet er niet aan denken dat 1 kogel tussen m'n ogen einde spel zou zijn, bijvoorbeeld. ;)
precies, volledig realisme gaat te ksote van speelbaarheid en fun-gehalte.

Ik zie het meer als een film die je zelf speelt, en dan is achtergrond muziek een perfecte teovoeging mits goed uitgevoerd. en dan kan het ook zeker sfeer-verhogend zijn.

Uncharted op de PS3 is nog altijd de beste interactieve film die ik ooit gespeeld heb, briljant gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

iemand in dit topic zei "de sfeer is zo goed, je voelt de hitte van africa gewoon"... en dat vind ik toch wel een mooie oneliner om dit spel te beschrijven;)
Ja idd! Spreekwoordelijk maar ook letterlijk, mijn pctje maakt toch flink wat afrikaanse hitte aan hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:39:
[...]

Nog niet, zodra ik hem heb zal ik hem hier wel neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Volgens mij is een trainer geen probleem hier. Het gaat om de +14 trainer: die had ik vorige week al een keer gedownload, maar daarop liep FC2 vast. Gisteren heb ik 'm weer gedownload en dat was volgens mij een geupdate versie en die werkt prima. Google ff op 'Far Cry 2 v1.0 +14 TRAINER' want ik weet niet zeker of die site hier wel mag.
Ah ja, ik heb hem geprobeerd, en het werkt wel :) scheelt veel tijd zo om van de ene naar de andere kant te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:09:
[...]

Ah ja, ik heb hem geprobeerd, en het werkt wel :) scheelt veel tijd zo om van de ene naar de andere kant te rijden.
Ja, heerlijk ontspannen, he? :P

Ik gebruik trouwens sinds net de FwO_FarCry2_FOV_02 om het FOV-probleem op te lossen: voordeel is dat dit programmaatje automatisch de perfecte FOV kiest: je hoeft niets in te stellen of uit te zoeken, en hij ziet er ook beter uit dan de fix van eerder (fc2FOV3): het stuur van de auto is mooi rond nu en zo. Ik vergat die oude fix regelmatig aan te zetten (moest je handmatig doen met * ) maar stelt gewoon alles in zodra je het spel opstart. Ideaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:55:
Dat van het 5.1 geluid ben ik ook benieuwd naar. Kheb een logitech Z5500 5.1 set, maar zit altijd te kloten met het geluid, welke input nou het beste klinkt coaxiaal of gewoon via gewone input heb ik niet bij alle games 5.1 sound en bij coaxiaal heb je alleen pro-logic wat volgens mij meer 5.1 emulatie is :?

Coaxiaal is een digitale uitgang en dan gebruik je dus een externe 5.1 DAC (digitaal anoloog converter) Als je een (duurdere) 5.1 kaart hebt is het mogelijk om die de decodatie van het geluid te laten doen, sluit je `m digitaal aan (coax of optisch) dan doet je middenconsole van je z5500 het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
Chaoss schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:55:

Ik heb zelf ook een Z5500 staan en ik gebruik voor spellen, en dus ook far cry 2, de direct ingang. Perfect surround geluid, kan precies horen waar iets vandaan komt etc.
Pro-Logic is inderdaad een emulatie, ik zelf vind stereo X2 beter geluid geven alhoewel je dan geen center speaker geluid heb. Die gebruik ik over het algemeen ook als ik muziek luister :)

[ Voor 3% gewijzigd door pwvd op 03-11-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Hebben nog meer mensen dat de ` knop niet werkt om de commando's in te voeren. Zoals showfps 1 enz. In XP werkt deze toets wel maar in Vista krijg ik het niet voor elkaar die knop werkende te krijgen in-game.

Ik heb hierbij geswitched tussen verschillende tobo-talen zoals US, Dutch. Maar geen effect.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
yassine schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:25:
Hebben nog meer mensen dat de ` knop niet werkt om de commando's in te voeren. Zoals showfps 1 enz. In XP werkt deze toets wel maar in Vista krijg ik het niet voor elkaar die knop werkende te krijgen in-game.

Ik heb hierbij geswitched tussen verschillende tobo-talen zoals US, Dutch. Maar geen effect.

Iemand een oplossing hiervoor?
Hier werkt het onder vista, heb wel me keyboard op UK staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

@ hierboven, draai je dx10? Ik wel! Ondanks ik de keyboard settings veranderd heb naar UK, werkt de ` knop (naast de 1) niet in-game :S

[ Voor 3% gewijzigd door yassine op 03-11-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik vind die upgrades NOGAL meerwaarde! Ik doe nu altijd de buddy-missie-uitbreidingen!
Ja die hebben wel een meerwaarde, maar ze maken de verhaallijn niet anders ;) Iedereen eindigt hetzelfde (naar mijn weten) en je kunt alleen maar 'beter' worden met die buddy-missies :)

Ik ga ook die FOV fix eens proberen, hopen dat de sniper scope dan wel rond is :9

EDIT: Ik kan die automatische niet vinden, heb jij hem nog?

[ Voor 7% gewijzigd door disweb op 03-11-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bruut :D

Als je mattie op de grond naar adem ligt te happen met een kogel tussen z'n ribben en je wilt geen spuitjes verspillen aan hem: get over with it. POF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
yassine schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:53:
@ hierboven, draai je dx10? Ik wel! Ondanks ik de keyboard settings veranderd heb naar UK, werkt de ` knop (naast de 1) niet in-game :S
Ja dx10, maar heb je de keybinding veranderd van het spel, want dat kan de oorzaak zijn. Ik had ook was key's veranderd, en toen werkte bij mij de E knop niet meer. Nadat ik alles even op standaard had gezet, werkte wel alle toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Ik heb hem gisteren uitgespeeld...... wil ook niet zeggen dat ik MEGA enthousiast ben over het einde zeg.... sjonge jonge wat een domper.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[...]

>:) Americasarmy omt heel dicht in de buurt, Operation flashpoint nog dichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:59:
[...]

Ja die hebben wel een meerwaarde, maar ze maken de verhaallijn niet anders ;) Iedereen eindigt hetzelfde (naar mijn weten) en je kunt alleen maar 'beter' worden met die buddy-missies :)

Ik ga ook die FOV fix eens proberen, hopen dat de sniper scope dan wel rond is :9

Die field of view fix is relaxed. ik maak me beeld smallen met + en dat verbeterd ook gelijk de diepte/Afstand inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:59:
[...]

Google op 'Far Cry 2 FOV FIX v2' : de eerste link. Volgens mij zijn directe links naar die site hier niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:11:
[...]

Die field of view fix is relaxed. ik maak me beeld smallen met + en dat verbeterd ook gelijk de diepte/Afstand inschatting.
Maar het liefste wil ik de 'automatische' versie waar je niks bij hoeft in te stellen. Als J van E die voor mij heeft natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:32:
[...]

Maar het liefste wil ik de 'automatische' versie waar je niks bij hoeft in te stellen. Als J van E die voor mij heeft natuurlijk :)
Hopelijk vind je 'm via Google want ik kan je geen direct message sturen...

Die fix is een programmaatje dat je opstart voordat je FC2 opstart: het lijkt dan alsof je iets moet instellen, maar dat hoeft niet. Zodra FC2 geladen is kijkt 'ie naar je resolutie en veranderd die automatisch. Als je naar windowed mode schakelt past 'ie zich ook weer aan. Ik heb 'm vergeleken met die eerdere FOV fix (die je handmatig aan moest zetten) en ik vond deze beter. Bovendien kan ik nu niet meer vergeten de fix te activeren want dat gaat vanzelf. ;)

Ik ben vanavond weer verder gegaan met m'n tweede run door Afrika en het is, tot mijn eigen verbazing, nog leuker dan de eerste keer! Echt! Ik weet nu hoe alles werkt en merk dat ik de eerste keer hier en daar wat gemist heb: ik speel het nu veel bewuster. En ik geniet nog meer van de prachtige graphics en de vrijheid die je hebt! Maar ik moet zeggen dat ook de trainer, die ik alleen gebruik om langs guard posts te komen, het spel helemaal te gek maakt. ;) (Zoals ik al eerder zei: zodra ik een post gescout heb, gebruik ik bij de volgende passage ervan die trainer om onzichtbaar te worden: het is dan net alsof je neutraal bent.) Dat is echt relaxed en maakt het spel een stuk leuker om (opnieuw) te spelen. Het is ECHT een topgame! (Ja, dat heb ik nu al tig keer gezegd en ik val in herhaling, maar ik ben nu eenmaal nogal enthousiast over FC2! :P )

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
Barfman schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:47:
Vraagje over het eerste deel van het spel.

spoiler: Buddies
Klopt het dat je al je buddies kwijt raakt wanneer je naar deel 2 gaat van het spel, je komt dan in een zandstorm terecht. Je kan kiezen om je buddies te redden in de bar, of de priester in de kerk, maar in beide gevallen gaan me buddies eraan.
spoiler:
lol, eerste keer was ik er zelf debet aan toen ik een granaat tegen de muur aan gooide :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Zit nu op 70% maar ik heb nog nul komma nul Jackal Tapes gevonden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Lol, beter zoeken dan hé ;)

Ik heb er nu 4 en kwam deze eigenlijk per ongeluk tegen omdat ik ook de diamanten meeneem die ik op mijn pad tegen kom. (dus ik reageer zodra dat lampje gaat knipperen :+)

btw
Ik zit nu op 39% en heb al zo'n 20 uur speel tijd erop zitten dus ik denk dat ik wel richting die 50 uur ga voordat hij uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
act2 is map2?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Barfman schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:03:
[...]

Ja dx10, maar heb je de keybinding veranderd van het spel, want dat kan de oorzaak zijn. Ik had ook was key's veranderd, en toen werkte bij mij de E knop niet meer. Nadat ik alles even op standaard had gezet, werkte wel alle toetsen.
Nee heb geen keys veranderd. Het tog maar ff alles op default gedaan, en het heeft helaas geen effect gehad. Ik krijg dat console venster maar niet tevoorschijn, en raar dat ik de enige lijkt te zijn met dit probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zo gister weer fijn een aantal missies gedaan, ook side missies, speelt allemaal lekker weg,

Maar nu is 1 van mijn buddy's dood... die gast met de tulband, benz ijn naam ff kwijt. Op een gegeven moment krijg je een main-missie waarbij je rechts-boven op de kaart goud moet "vinden" van die buddy krijg je dan een opdracht erbij om eerst de koning te killen en zijn ring te stelen. dus dat heb ik eerst gedaan.
Toen kon ik naar die plek om het goud te zoeken, en die buddy is daar ook,dus ik ga de grond in vindt het goud etc. kom weer boven en er zijn bad guys dus vuurgevecht. Daarna zag ik in mijn boek dat hij dood was.

Nu is mijn vraag, gaat hij daar altijd dood of is dat te voorkomen? want dna ga ik misschien een ouder savepunt herladen. om het overnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online
Chaoss schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:07:
Zo gister weer fijn een aantal missies gedaan, ook side missies, speelt allemaal lekker weg,

Maar nu is 1 van mijn buddy's dood... die gast met de tulband, benz ijn naam ff kwijt. Op een gegeven moment krijg je een main-missie waarbij je rechts-boven op de kaart goud moet "vinden" van die buddy krijg je dan een opdracht erbij om eerst de koning te killen en zijn ring te stelen. dus dat heb ik eerst gedaan.
Toen kon ik naar die plek om het goud te zoeken, en die buddy is daar ook,dus ik ga de grond in vindt het goud etc. kom weer boven en er zijn bad guys dus vuurgevecht. Daarna zag ik in mijn boek dat hij dood was.

Nu is mijn vraag, gaat hij daar altijd dood of is dat te voorkomen? want dna ga ik misschien een ouder savepunt herladen. om het overnieuw te doen.
Nee, hij gaat daar niet standaard dood, had zelf wel dat mijn buddy gewond raakte, maar die kon ik toen gewoon healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb ook al een paar gehad dat een buddy dood is gegaan.
Toen heb ik een savegame eerder geladen en dan loopt het allemaal net iets anders, en dan kan je buddy het overleven.
Dus gewoon nog een keertje proberen als je hem wilt houden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dan kijk ik vanavond ff wat de vorige savegame is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zojuist een nieuwe Videokaart besteld, kan ik hiermee Far Cry op het hoogste spelen? :D

X2 5000+ (2,6ghz)
4 GB DDR II 533
Asus N9600GT TOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me niet teveel richten op het in leven houden van de buddies. Ik bedoel, ik probeer het wel te doen, als het even kan, maar mocht er eentje de pijp uit gaan, dan is er altijd wel weer een andere buddy: die neemt gewoon de plaats in van de vorige en je krijgt dan alsnog dezelfde missies: die zijn namelijk niet afhankelijk van de buddy maar algemeen. Ik speel het spel nu voor de tweede keer en heb nu opeens andere buddies, maar wel dezelfde missies. Als een buddy doodgaat heeft dat ook geen gevolgen voor je upgrades of zo. Het is voor het verdere verloop van het spel niet van levensbelang om alle buddies in leven te houden: het is wel handig, i.v.m. de upgrades van de safehouse, om er in ieder geval eentje over te houden. ;) Maar dat moet niet al teveel moeite kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dus je "buddy - respect" (of hoe het ook heet) stijgt voor alle buddy's tegelijk,

want bovengeneomde buddy had ik al aardig wat missies voor gedaan waarbij m'n respect steeds steeg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
b00ster schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:28:
Zojuist een nieuwe Videokaart besteld, kan ik hiermee Far Cry op het hoogste spelen? :D

X2 5000+ (2,6ghz)
4 GB DDR II 533
Asus N9600GT TOP
dit is sowieso niet de bedoeling in het topic, maar om je toch te helpen:
Nee dat gaat je niet lukken op het hoogst. (afhankelijk van de resolutie).

Het is gewoon een kwestie van de benchmark draaien en kijken wat het beste werkt voor jouw en de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:42:
ok dus je "buddy - respect" (of hoe het ook heet) stijgt voor alle buddy's tegelijk,

want bovengeneomde buddy had ik al aardig wat missies voor gedaan waarbij m'n respect steeds steeg,
Ja, de buddies zijn inwisselbaar, zal ik maar zeggen. ;) Je eerste buddy, wie dat dan ook is, zal altijd bellen voor missie-uitbreidingen en je tweede buddy, wie dat dan ook is, is altijd beschikbaar om je te redden. Volgens mij (ook al is het bij mij nooit zover gekomen) moet je, als je buddies op zijn, naar de bar om andere buddies te ontmoeten.

Dat redden gebeurt trouwens alleen als de buddy 'rescue ready' is! Die tweede buddy zit namelijk, zodra je hem in de bar ontmoet hebt, in je safehouse: zodra je hem daar bezoekt is hij klaar om je te redden. Als je daarna een safehouse bezoekt, zit die buddy er niet meer. Dat redden doet 'ie vervolgens maar 1 keer. Zodra hij je gered heeft, moet je opnieuw naar een safehouse gaan: dan zit 'ie er opeens weer en kan je hem opnieuw rescue ready maken. Als je dat vergeet komt hij je niet redden en moet je simpelweg je laatste save laden. Eerlijk gezegd gebruik ik op de pc sneller m'n laatste save dan die buddy om me te redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:29:
[...]

Ja, de buddies zijn inwisselbaar, zal ik maar zeggen. ;) Je eerste buddy, wie dat dan ook is, zal altijd bellen voor missie-uitbreidingen en je tweede buddy, wie dat dan ook is, is altijd beschikbaar om je te redden. Volgens mij (ook al is het bij mij nooit zover gekomen) moet je, als je buddies op zijn, naar de bar om andere buddies te ontmoeten.

Dat redden gebeurt trouwens alleen als de buddy 'rescue ready' is! Die tweede buddy zit namelijk, zodra je hem in de bar ontmoet hebt, in je safehouse: zodra je hem daar bezoekt is hij klaar om je te redden. Als je daarna een safehouse bezoekt, zit die buddy er niet meer. Dat redden doet 'ie vervolgens maar 1 keer. Zodra hij je gered heeft, moet je opnieuw naar een safehouse gaan: dan zit 'ie er opeens weer en kan je hem opnieuw rescue ready maken. Als je dat vergeet komt hij je niet redden en moet je simpelweg je laatste save laden. Eerlijk gezegd gebruik ik op de pc sneller m'n laatste save dan die buddy om me te redden...
Wordt je automagisch gerescued dan? Ik heb het nog nooit gebruikt oid.
spoiler:
Eerste keer dat ik het spel uitgespeeld heb, heb ik vrijwel alleen de main missions gedaan, bijna geen buddy missions. Volgens mij zijn ze ook vrijwel allemaal de pijp uit gegaan. Ik heb er helemaal niks van gemerkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gaat automatisch jah, werkt opzich goed, als je neer geschoten wordt, zie je een animatie dat je boddy je "uit de actie sleept" vervoglens kom je bij met 2 health balkjes en is je buddy vrolijk de vijanden aan het neerknallen.

Maareuh zonde om het spel zonder side-missies al uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd zonde om zonder buddy-missions te spelen! Ik heb de eerste keer alle mogelijke missies gedaan, maar in het begin niet alle buddy-missies (de uitbreidingen op de hoofdmissies dus). En haast geen diamanten gezocht. Dat ga ik nu dus allemaal rustig aan netjes overdoen! :)
En je merkt het wél als je die buddy-missies niet doet, want dan wordt je safe-house niet geupgrade (zoals ik nu al 10 keer heb gepost, volgens mij :P ), en ik vind het zelf erg handig een nieuwe auto voor de deur te hebben plus ammo.
Als je gered wordt, kan dat trouwens wel het leven kosten van die buddy! Maar ach, er zijn er genoeg. ;)

Trouwens, voor degenen die graag ALLES willen doen, zoals alle side missies (convoy, opdrachten via de die masten, etc.) en diamanten zoeken:

spoiler:
op een bepaald moment, volgens mij zo rond de 70-80% in het spel, kan je geen andere missies meer doen dan de hoofdmissies: en helemaal tegen het eind, zodra je weer terug moet naar de gevangenis (ik zeg verder niets) kan je zelfs niet meer gaan en staan waar je wilt op de map, dus dan kan je alle niet gevonden diamanten vergeten! Je krijgt wel een melding in beeld dat je op een bepaald moment de keuze moet maken omdat er geen weg terug is, maar dat is dus ECHT zo: je zit dan in een laaste (mooi) level en kan er niet meer uit!

Lastig om te vertellen zonder teveel te spoilen, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Hacku schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:37:
Nice, heb je ook zo'n map voor de Act II?
De map voor Act II kan je hier vinden: http://i35.tinypic.com/30a8gsk.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind. Foutje.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Thanks! Very handig, zat ook al op een act2 map te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:07:

Hier heb ik de eerste buddie proberen te redden door met de jeep alle ventjes in 1 rij dood te rijden.. vervolgens als roadrunner naar buddie toe te rennen en hem een spuit te geven.. (hij vroeg om meer en heb hem er toen 3 gegeven en ging toch nog dood... dit is niet te voorkomen en heb dit namelijk 3x geprobeerd toen ik snapte dat het in het verhaal behoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 19:53
Bij mij is het wel gelukt? :?

De enige keer dat mijn buddies dood zijn gegaan zijn
spoiler:
Act 1 : dat cafe op het laaste

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:32:
[...]

Google op 'Far Cry 2 FOV FIX v2' : de eerste link. Volgens mij zijn directe links naar die site hier niet gewenst.
Oh je had al een berichtje boven mij geplaatst, had ik niet gezien :9 Ik heb de fix nu, die site was de eerste waar ik zelf ook keek, alleen staat er in de readme niet dat hij automatisch was, daarom vroeg ik het toch maar aan je. Toch bedankt, zo eens even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 10:13

rCk

Bladeslayer schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:33:
Bij mij is het wel gelukt? :?

De enige keer dat mijn buddies dood zijn gegaan zijn
spoiler:
Act 1 : dat cafe op het laaste
Maar dat stukje was ook scripted :p Dat móest gebeuren zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Krijg je nog iets "speciaals" wanneer je alle diamonds vindt? Of alle checkpoints scout?
Heb geen zin om straks voor niets die hele map nog eens af te speuren...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie wel eens een icoontje van een envelop op de kaart gehad? Ik wel: een envelop met zo'n waarschuwingstekentje alsof er een missie bij hoort. Ik ga er helemaal heen, pak het ding op... en er gebeurt niets... :s Er lag trouwens een soort van pistool naast: had ik die ook moeten pakken of zo...? En daarvoor had ik een missie via zo'n zendmast en na een tijdje belde die kerel op met iets over messages die ik moest onderscheppen, maar het missiedoel bleef onveranderd. Beetje vaag allemaal... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Komt mij niet bekend voor eigenlijk...

Ik had ook nog iets opmerkelijks vandaag... Ik was in dat dorp op palen in het water aan het rondstruinen... Daar kwam ik iets tegen wat leek op een Jackal Tape maar dan in een andere kleur. Alleen die zat in een kistje met een deksel er schuin op... Kon het niet pakken, maar het knipperde wel :s

Weet iemand hoeveel Underground missie je kan doen? Was in Pala en zag dat ding in de kerk knipperen dat er een missie was. Na die gedaan te hebben had ik een Underground missie gedaan en had ik een Underground House... Als ik bij Statistics kijk staat er nu ook 1 bij Underground missie, maar je kan niet zien hoeveel er zijn...

[ Voor 33% gewijzigd door Dr. Quipers op 04-11-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:33:
Weet iemand hoeveel Underground missie je kan doen? Was in Pala en zag dat ding in de kerk knipperen dat er een missie was. Na die gedaan te hebben had ik een Underground missie gedaan en had ik een Underground House... Als ik bij Statistics kijk staat er nu ook 1 bij Underground missie, maar je kan niet zien hoeveel er zijn...
Ben ik ook wel benieuwd naar: ik vraag me eigenlijk af hoe dat werkt: je moet die missies alleen doen als je pillen nodig hebt. Maar hoe vaak heb je die nodig? Hangt dat af van bepaalde missies die je doet of alleen van tijd? Alleen van tijd leek me logisch maar ik betwijfel of dat zo is: als je namelijk uren en dagenlang gewoon maar rondrijdt, dan zou dat betekenen dat je werkelijk TIG underground missies moet doen. Lijkt me niet...

Die envelopmissie waar ik het over had schijnt of met bonus missies te maken te hebben (de eerste keer speelde ik zonder code) of er schijnt een of andere witte missie cirkel op de map te moeten komen (die dus niet zo opvalt): kan ik nu niet checken want ik zit niet achter de FC2 computer.

Ik ben vandaag trouwens druk bezig geweest met het opzoeken van diamanten en tapes: ik rij heerlijk rustig rond dankzij de trainer en overal waar ik kom struin ik alles af, natuurlijk wel met de kaarten met alle diamanten erop naast me. :P En zo nu en dan doe ik een missie of scout ik een post die ik nog niet gehad heb (zonder trainer dan natuurlijk). Zoals ik gisteren al zei: ik heb nu nog meer plezier dan de eerste keer dat ik FC2 speelde! Supercool spel. Lang niet zo'n plezier gehad. Geen haast en rustig aan: alles op een bij Afrika passend tempo. ;) Speelt echt stukken lekkerder als je er gewoon de rijd voor neemt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Performance valt me erg tegen. 3870 met AMD X2 4200+ op 1140x900 zonder AA/AF, alles op low, tussen de 10(!) en 70 fps.Geschat kom ik gemiddeld op 25 fps met deze instellingen!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52
@Frank76NL: Standaard tip, probeer de laatste hot-fix van Ati voor Far Cry 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 16-09 23:22
Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:33:
Komt mij niet bekend voor eigenlijk...

Ik had ook nog iets opmerkelijks vandaag... Ik was in dat dorp op palen in het water aan het rondstruinen... Daar kwam ik iets tegen wat leek op een Jackal Tape maar dan in een andere kleur. Alleen die zat in een kistje met een deksel er schuin op... Kon het niet pakken, maar het knipperde wel :s
spoiler:
dat is voor een van de missies die je moet doen, voor je buddy. je moet daar iets stelen en dan weer gaan lopen dachtik, een lijst met bribaries ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
haneev schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:23:
@Frank76NL: Standaard tip, probeer de laatste hot-fix van Ati voor Far Cry 2.
Ik heb inderdaad gelezen over deze hotfix op de Ati-site, maar deze geeft enkel verbeteringen voor een crossfire setup,bovendien crashed mijn kaart bij de drivers hoger dan 8.8 (na een tijdje, dus wel getest met laatste driver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Fr!st! schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:02:
[...]

spoiler:
dat is voor een van de missies die je moet doen, voor je buddy. je moet daar iets stelen en dan weer gaan lopen dachtik, een lijst met bribaries ofzoiets
spoiler:
Volgens mij ga ik die nu doen! :) Moet van mn buddy daar nu iets gaan halen, maar dacht ga nog ff dit topic checken of men er iets of heeft geantwoord. Blijkbaar ga ik dus nu halen wat ik eerder had gevonden ;)

Ik speel ook lekker rustig aan, maar heb niet die trainer mogelijkheid. Zit op 16% met 16 uur spelen. Was net op het moment aangekomen dat ik alleen maar een missie van de APR kon kiezen. Geen UFLL of andere sidemissies in de bar of bij de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Zeer gaaf, heb net mijn nieuwe videokaart geïnstalleerd! :D
1680*1050 Very High / Ultra High met HDR aan op 35 FPS stabiel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
b00ster schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:44:
Zeer gaaf, heb net mijn nieuwe videokaart geïnstalleerd! :D
1680*1050 Very High / Ultra High met HDR aan op 35 FPS stabiel! :D
Op een 9600GT? Iets zegt me dat ik daar niks van geloof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik heb eigenlijk nooit de flamethrower gehad, hoe kan ik deze nu nog krijgen?
Ik kan hem namelijk niet kopen hij staat niet in de lijst, ben op 20%..

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Avalaxy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:48:
[...]

Op een 9600GT? Iets zegt me dat ik daar niks van geloof :+
Iets zegt me dat ie zijn sig moet update :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ach FC2 discrimineert mijn drivers gewoon. Elke keer als ik het spel opstart zegt 'ie dat ze te oud zijn! :P

* Bleet aait zijn GTX 260

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik wilde even reageren op de post hierboven waarbij te weinig frames worden gehaald op een 3870. Het grootste probleem bij Farcry2 zijn m.i. de shadows. Als ik alleen die op medium zet (de rest op very high @ 1280x1024 2xAA) loopt het echt vloeiend en ziet het er toch nog erg goed uit op een gemiddelde 31fps. Ik zelf speel Farcry met een 3850 512mb, amd x2 s939 4200+ @2,6 met 1,5gb CL4 ram. Echt geen dikke pc dus maar ik verbaasde me hoe mooi dat spel er ondankt mijn specs uitziet. Ik gebruik de ATI 8.8 drivers met een Rivatuner overclock van ongeveer 12%. Ik heb ook gemerkt dat bij mij de Windows Vista/XP sidebar voor een fps drop zorgt. Toen ik die uit had gezet liep het zichtbaar beter.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb ook even een vraag:

Weet iemand wanneer je de marksman bandolier kunt kopen?
Die is bij mij nog steeds locked, ik zit nu op 42% en ben net in Act 2 begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wapens en toebehoren unlock je door missies voor de wapenhandelaren te doen. In act 1 heb ik nu iets van 4 of 5 missies gedaan, en nu is het wachten totdat ik in act 2 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo ik heb het ook weer tijdje gespeeld. Ik ben nu met gewoon wat missies bezig en bevalt me prima. Wat ik echt leuk vind aan dit spel is dat je gewoon alles met een sniperrifle kan doen als je wil. Ik vind dat eigenlijk wel leukste wapen wat er is en dan gewoon ergens in bos gaan liggen en scouten :D. En tis al vaker gezegt maar wat ziet het er toch ongelovelijk mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gisteravond weer een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb steeds het probleem dat ik de safehouses niet kan unlocken omdat er geen vijanden zijn? erg irritant! kan de safehouses verder wel gebruiken! dus wat is het nu om te unlocken?

magoed zou wel fijn zijn als er iig vijanden zijn... ben ik tenminste van die knipperende slotjes af... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 10:13

rCk

Gister even wat gekloot met die Mortieren. Ik dacht eerst, wel matig geluid met die gas mortieren... Zette ik hem om naar de explosive mortieren. Mijn ma vroeg ineens wat is er? "Ik hoorde zon knal".... :P
Geweldig als je beetje zit te gokken en precies middenin zon kamp een mortiertje gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
MrVegeta schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:50:
[...]

Iets zegt me dat ie zijn sig moet update :p.
;) Zal het bewijzen wanneer ik weer terug ben op mijn systeem...

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44
Chaoss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:32:
Gisteravond weer een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb steeds het probleem dat ik de safehouses niet kan unlocken omdat er geen vijanden zijn? erg irritant! kan de safehouses verder wel gebruiken! dus wat is het nu om te unlocken?

magoed zou wel fijn zijn als er iig vijanden zijn... ben ik tenminste van die knipperende slotjes af... :P
Als je in een safehouse kunt dan is ie unlocked. Slotjes knipperen niet dus ik denk dat het dat save icoontje (floppy) is wat je ziet knipperen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Negakinu schreef op woensdag 05 november 2008 @ 01:35:
Ik wilde even reageren op de post hierboven waarbij te weinig frames worden gehaald op een 3870. Het grootste probleem bij Farcry2 zijn m.i. de shadows. Als ik alleen die op medium zet (de rest op very high @ 1280x1024 2xAA) loopt het echt vloeiend en ziet het er toch nog erg goed uit op een gemiddelde 31fps. Ik zelf speel Farcry met een 3850 512mb, amd x2 s939 4200+ @2,6 met 1,5gb CL4 ram. Echt geen dikke pc dus maar ik verbaasde me hoe mooi dat spel er ondankt mijn specs uitziet. Ik gebruik de ATI 8.8 drivers met een Rivatuner overclock van ongeveer 12%. Ik heb ook gemerkt dat bij mij de Windows Vista/XP sidebar voor een fps drop zorgt. Toen ik die uit had gezet liep het zichtbaar beter.
Ik heb dezelfde instellingen als jij vermeldt genomen en tot mijn verbazing loopt het nu hetzelfde als met alles op low?! Het ziet er natuurlijk wel een stuk beter uit.
Ik denk dat ik hier wel de conclusie aan mag verbinden dat mijn CPU (4200+) de bottleneck is (?). Hoewel ik niet snap dat jouw overclock van 400 Mhz zó'n verschil kan maken. Daarnaast heb ik natuurlijk een 3870 en niet een 3850 en dat zou die overclock van de CPU mijn inziens toch zeker moeten overtreffen. :?

Gemiddeld 31 fps vind ik wel een erg groot verschil met de resultaten die ik behaal. Ik moet regelmatig met 10 fps spelen, zelfs zonder vijanden of gebeurtenissen. Valt me ook op dat de teller soms op 40-50 fps staats en keldert als ik niet ga lopen.

Edit: met 2Gb RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doesd00 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:49:
Die krijg je pas als je het derde konvooi in map 2 hebt vernietigd... Duurt dus nog even. Met een beetje mazzel had je 'm aan het begin van het spel kunnen hebben. De eerste keer dat ik FC2 speelde, kreeg ik een bazooka als special weapon, maar de tweede keer kreeg ik die flamethrower: dat is elke keer dus anders, schijnbaar.
Scavy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 01:55:
Weet iemand wanneer je de marksman bandolier kunt kopen?
Die is bij mij nog steeds locked, ik zit nu op 42% en ben net in Act 2 begonnen.
Die komt ook pas in map 2. Je kan het beste als eerste even de konvooi missies doen (op elke map zijn er 4): dan heb je alles beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

doesd00 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:49:
door missies te doen voor de wapen handelaar unlock je wapens die je vervolgens bij hem kunt kopen. geloof dat je na een stuk of 3-4 wapen handelaar missies de flametrower hebt.

edit: @hierboven, ben nog bij map1 rond de 20% had ik de flame-trower al, je kan gewoon een aantal keer die missies achter elkaar aan doen en maar wapens blijven unlocken.

leuk wapen, maar relatief snel leeg, magoed wel lachen om wat gras vlak naast een kamp in de fik te zetten...en dan maar afwachten :P
JohnnyV76 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:33:

Als je in een safehouse kunt dan is ie unlocked. Slotjes knipperen niet dus ik denk dat het dat save icoontje (floppy) is wat je ziet knipperen.
lol, nou als ik vanaovnd tijd heb om te spelen zal ik daar toch eens op letten :P

Wat de goodies bij de wapenhandelaar betreft, dat camouflage-pak helpt dat ook (merkbaar) echt? want hij kost relatief veel, 45 diamanten. Maar het valt me op dat de AI je erg snel spot als je op een afstandje een kamp zit te snipen. Kheb dat automatische sniper rifle, maar over het algemeen komen ze na 1 schot al op me afrennen... beetje onrealistisch.... Als ik zelf van een afstand gesniped wordt heb ik soms echt moeite om er achter te komen waar het vandaan komt.

en jaik weet dat er ook een sniper rifle is met pijltjes die geluidloos is... maar ik wil vijanden gewoon direct doodmaken. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 05-11-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Met dat camo suit wordt je minder snel opgemerkt bij het sneaken. Maar er staat ook bij dat het voornamelijk werkt als je gehurkt stilzit in het gras :P
Maar je merkt wel degelijk verschil.
Wil je echt sneaken & snipen dan moet je dat ´s nachts doen. Maar alsnog wordt je te snel gespot naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmm er zou iig een automatisch sniper-rifle met geluids demper in moeten zitten.... en niet zo'n suf ding met pijltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die gifpijltjes zijn best leuk :) Alleen jammer dat je maximaal 5 pijltjes kan meenemen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Hacku schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:07:
Die gifpijltjes zijn best leuk :) Alleen jammer dat je maximaal 5 pijltjes kan meenemen.
ik kan er standaard 10 meenemen, en als je de Marksman Bandolier als upgrade koopt dan moet je volgens mij er nog meer mee kunnen nemen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.