Kijk dit vind ik echt mooie argumenten, en hebt nog helemaal gelijk ook !Phusebox schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 07:51:
Ook hier mag mijn mening niet ontbreken, velen zullen hem wel al gemist hebben. Deze week eindelijk het spel binnengekregen uit Maleisie, en gisteravond uitgebreid kunnen spelen.
Ik ben best positief... voor een RPG heeft dit best goede "shooter mechanics". Ow wacht, het was geen RPG maar een shooter he?
Na het debacle van Assassin's Creed, doet Ubisoft het weer; een mega-hype, een shitload aan potentie, maar een karig eindproduct. 50 Uur gameplay? Ja logisch, elke controlepost die ik uitgeroeid heb komt weer tot leven, om te saven ben je een kwartier bezig, voor elke missie laten ze je het halve land door rijden.
De graphics zijn best aardig, de controls lijken op papier goed (vrijwel gelijk aan CoD4), maar toch voelt alles in dit spel houterig en onnatuurlijk aan.
Het feit dat je mensen neersteekt, en vervolgens toch opeens de hele basis is gealarmeerd?
Tegenstanders die je van god-knows-where met een shotgun raken, terwijl jij ze niet eens kan zien, laat staan met een assault rifle kunt raken.
Dan zijn er weer de Ubisoft-chores, kutklusjes dus, pillen hier, scouten daar, rij van A naar B, iedereen die je tegenkomt is je vijand. Goh waar ken ik dat toch van? *kuch* ass ass in screen *kuch*
Sommigen zullen dit best een leuk spel vinden; maar ik game voor mijn plezier. Als ik irritante saaie klusjes wil doen maak ik me wel nuttig in het huishouden, ipv virtuele taken die niks aan plezier opleveren. Er zit gewoon 0 funfactor in deze game. Datzelfde probleem had ik met Assassins' Creed. Dus deze game gaat naar een vriend toe, en als hij er niks aan vindt is er hopelijk iemand zo gek op marktplaats om er 30 euro voor te geven.
Multiplayer dan; best aardig, maar ook voelt het hier erg houterig. Dan nog de bugs, of onnauwkeurigheden in het spel. Ik geef mensen een headshot met de sniper, het bloed spat in het rond, maar zij rennen daarna vrolijk verder? Sure... De close-combat levels zijn wel leuk, maar verder is het erg saai.
Maar dan 1 ding dat ik hopelijk ook bij andere games ga tegenkomen; de map editor. My god, wat is die geweldig! Hier kan ik me uren mee vermaken, zonder de map uberhaupt te spelen.
Maar hier zit voor mij ook echt de grootste teleurstelling: waarom had deze map editor niet in een goede game kunnen zitten? Dan had ik mijn maps tenminste ook met plezier kunnen spelen...
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850