Doe normaal.
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 30-10-2008 15:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik kan voor mijn idee bij missies alleen kiezen of ik de missie van de UFFL of een missie van mijn buddy doe. Als ik de ene doe is de andere ook pleitte. Maar ik begrijp uit dit verhaal dat je ze allebei kan doen?disweb schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:19:
Tip voor mensen die het saai vinden door dezelfde missies etc. : doe missies in Pala, die zijn continu afwisselend en als je dan je buddy missies erbij doet heb je meestal 2 á 3 missies achter elkaar. Dat is dus minder rijden, verschillende missies én meer fun dus
Dat bedoeld hij waarschijnlijk niet. Als je een missie voor één van de twee facties doet, word je op een gegeven moment door een buddy gebeld voor een alternatieve aanpak. Daarvoor moet je dan vaak een extra missie doen.Alsatian schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:50:
[...]
Ik kan voor mijn idee bij missies alleen kiezen of ik de missie van de UFFL of een missie van mijn buddy doe. Als ik de ene doe is de andere ook pleitte. Maar ik begrijp uit dit verhaal dat je ze allebei kan doen?
Een extra missie of een vervangende missie? Dat wil ik juist weten. Of is het zo dat als je naar die buddy gaat dat je dan de missie van de factie doet en wat extra's voor de buddy?Invisible_man schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:55:
[...]
Dat bedoeld hij waarschijnlijk niet. Als je een missie voor één van de twee facties doet, word je op een gegeven moment door een buddy gebeld voor een alternatieve aanpak. Daarvoor moet je dan vaak een extra missie doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Alsatian op 30-10-2008 13:00 ]
Dat laatste is meestal het geval. Het kan ook zo zijn dat je bijvoorbeeld iemand moet vermoorden, maar je buddy vraagt om eerst wat informatie van hem te krijgen waar je samen weer wat mee kan. Een ander voorbeeld is een missie waarbij je iemand moet doden, je buddy geeft dan een alternatief wat iets makkelijker (en zeker spectaculairder) is.Alsatian schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:59:
[...]
Een extra missie of een vervangende missie? Dat wil ik juist weten. Of is het zo dat als je naar die buddy gaat dat je dan de missie van de factie doet en wat extra's voor de buddy?
Extra missieAlsatian schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:59:
[...]
Een extra missie of een vervangende missie? Dat wil ik juist weten. Of is het zo dat als je naar die buddy gaat dat je dan de missie van de factie doet en wat extra's voor de buddy?
Waar stel je die FSAA in? zie hier telkens AA en FSAA langskomen[b]Henkus schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 07:04
Ja je hebt het goed gelezen: Far cry 2 draait beter met 2xFSAA als zonder.
Verwijderd
Net had ik dus de fout gemaakt om midden in de missie van de buddy de gewone missie te voltooien, met als gevolg dat de buddy missie ook ineens afgelopen was zonder dat ik er iets voor kreeg... Moest iemand omleggen en een object naar hem toe brengen en ik dacht ik doe dat brengen wel nadat ik de gewone missie voltooid heb.disweb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:07:
[...]
Extra missieJe doet meestal namelijk eerst die van je buddy (om idd informatie te halen ofzo). Daarna moet je alsnog de andere missie doen
Erg leuk vind ik het zo. En je kan soms kiezen voor UFLL of APR, maar soms alleen voor 1 ervan. Dan doe je die en krijg je daarna weer de andere ter beschikking. Wisselt dus gewoon wat af
Verwijderd
FSAA = AA. FSAA is de officiele volledige naam en staat voor Full Screen Anti Aliasing.Rudyyy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:27:
[...]
Waar stel je die FSAA in? zie hier telkens AA en FSAA langskomenkan alleen Anti Analising instellen
Tsja, dat werkt inderdaad niet...Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:28:
[...]
Net had ik dus de fout gemaakt om midden in de missie van de buddy de gewone missie te voltooien, met als gevolg dat de buddy missie ook ineens afgelopen was zonder dat ik er iets voor kreeg... Moest iemand omleggen en een object naar hem toe brengen en ik dacht ik doe dat brengen wel nadat ik de gewone missie voltooid heb.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 13:32 ]
Verwijderd
Poeh... geen idee: ik ben zo lekker bezig dat ik geen benul heb van hoever ik ben!wilmocs schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:32:
bij hoeveel % kom je in act2?
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 13:37 ]
[ Voor 7% gewijzigd door SpiceWorm op 30-10-2008 13:42 ]
wilmocs schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:32:
bij hoeveel % kom je in act2?
[ Voor 40% gewijzigd door SpiceWorm op 30-10-2008 13:42 ]
Same 4 me. Dus 42%. Maar vanaf 30 procent naar 42 gaat het heel rap hoor!SpiceWorm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
42%, bij mij iig.
Ik heb trouwens ook het idee dat wanneer je een controlepost gescout hebt, er minder jeeps rijden op de wegen van en naar de posts toe, en dat de mannetjes van de post minder snel achter je aan komen.
dat was het dan weer voor deze post
Je schiet wellicht rookbommen af? Je moet explodes kiezen.SpiceWorm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:39:
Owja, heb ondertussen ook de eerste mortieren afgeschoten, maar ik had heftigere explosies verwacht eigenlijk.Nu is het ding lastig te bedienen, heeft het kleine explosies, weinig munitie en ze weten op de een of andere manier direct waar je zit.
.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Als je de mortier neerzet, met de rechtermuisknop, krijg je bij default blauwe bommetjes: als je op R drukt wissel je naar de rode. En die KNALLEN!SpiceWorm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:39:
Heb dat stukje gisteravond ook gedaan, maar dat is idd een leuk stukje, zeker dat handige apparaat voorop de boot. De opdracht ervoor
spoiler:heb ik op allerlei manieren over gedaan, simpelweg omdat het leuk was om te doen.dat je de leider van de APR moet vermoorden tijdens een bijeenkomst, terwijl je net een mortier-lanceer apparaat hebt gekregen
Owja, heb ondertussen ook de eerste mortieren afgeschoten, maar ik had heftigere explosies verwacht eigenlijk.Nu is het ding lastig te bedienen, heeft het kleine explosies, weinig munitie en ze weten op de een of andere manier direct waar je zit.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 14:50 ]
Verwijderd
Vast wel, maar ik ben daar ook mee gestopt, tenzij ik ze duidelijk zie liggen en makkelijk kan pakken. Ik ben het zat om 20 keer rond een hutje of een rots te lopen om een weg te vinden richting koffer... Als je er zo moeilijk kan komen, hoe zijn die koffers er dan ooit terechtgekomen?HaseMike schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:46:
Ben geen rpg type dus heb ook niet alle diamanten gezocht, maar is dat "gameplay" ?
Alles wat je kan doen in het spel hoort toch bij gameplay?HaseMike schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:46:
De pc versie net uitgespeeld :
Game time : 18:47
Buddy missie's gedaan : 10/12
Side missie's : 7/40
Vind hem snel uit, en ik speel normaal dus niet gerushed, moeilijkheidsgraad op normaal. Tel er nog eens een uurtje bovenop voor waar het misging en ik een stukje overnieuw moest spelen. Meer zal dat niet zijn want bij de pc versie kan je waar je maar wilt quick-saven.
Eerst vond ik de game niet best, maar als je rond de design probleempjes een beetje heen-gamed, dan is het toch wel een erg leuke en vooral erg mooie game om gespeeld te hebben. Echter de beloofde 40-50 uur zit er niet in, zelfs als je alle side missie's nog erbij doet zeg elk 15 minuten zit je aan max 8 uur extra gameplay. De side missie's zijn continue hetzelfde dus ik heb die na een paar stuks (7) laten zitten.
Ben geen rpg type dus heb ook niet alle diamanten gezocht, maar is dat "gameplay" ?
Mja ik probeer meer te zeggen dat het zoeken naar koffertjes op een lastige manier geen "gameplay" naar mijn standaards is. Bedenk : Zou jij een "vind de koffertjes game" los kopen ?Griffin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:59:
Alles wat je kan doen in het spel hoort toch bij gameplay?
Hmmm... ik heb laatst ook de gewone missie gedaan en kon ik die buddy missie niet meer doen... betekent dit dan gelijk dat je de 100% score niet meer kan halen?Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:29:
Tsja, dat werkt inderdaad niet...Buddy missies make de boel niet alleen interessanter, maar je verdient er ook wat mee (upgrades aan safehouses, zoals een auto voor de deur, ammo, etc.)
Verwijderd
Hm, ik geef weinig om de 100% halen... daar wordt ik altijd kriegel en gefrustreerd van omdat elk spel wel iets heeft wat niet lukt. Je zal maar onmogelijk 1 koffertje kunnen vinden en dan zit je meteen...!Dr. Quipers schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:08:
[...]
Hmmm... ik heb laatst ook de gewone missie gedaan en kon ik die buddy missie niet meer doen... betekent dit dan gelijk dat je de 100% score niet meer kan halen?
Zou wel weer jammer zijn...
Verwijderd
Zeer netjes, hij staat in de startpost:Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:16:
Voor de geinteresseerden (zoals ik): bij deze een complete lijst van de mogelijke ammo upgrades en de wapens die ervan profiteren. Scheelt weer een hoop gokwerk.
[..knip..]
Verwijderd
Mooi!Griffin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:33:
[...]
Zeer netjes, hij staat in de startpost:
klik
Verdere wapenupgrades kunnen er natuurlijk ingeplaatst worden, maar de ammo upgrades staan eral.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 16:38 ]
Complimenten voor de TS, ziet er echt netjes uit en wordt goed bijgehouden. Respect!Griffin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:33:
[...]
Zeer netjes, hij staat in de startpost:
klik
Verdere wapenupgrades kunnen er natuurlijk ingeplaatst worden, maar de ammo upgrades staan eral.
Verwijderd
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik vind ook dat hij te laag springt, heb die feature dan ook op de request list van ubisoft gezetDr. Quipers schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:01:
Ik begin het inmiddels al wat beter onder de knie te krijgen en het is toch echt een meesterlijk spel!Wat ik wel heel vervelend vind is dat het springen op een rots o.i.d. zo vreselijk moeilijk gaat en er zo houterig uitziet...
Zit pas op 8% en 4 uur speeltijd, maar daar komen vanavond wel weer wat uurtjes bij
Verwijderd
Kwam ik iets te laat achterLight Assault Webbing
MAC-10 (secondary)
Uzi (secondary)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 19:50 ]
Simpel:Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:00:
Ik snap het nut van de flaregun trouwens niet. Ik dacht eerst dat hij bedoelt was om de lucht te verlichten tijdens de nacht, zodat je de vijand lekker af kan schieten met je sniperrifle, maar als ik in de lucht schiet zie ik een lichtkogel vliegen maar verder doet ie niet echt iets...
Verwijderd
Verwijderd
Hmmkaay... M.a.w: De flaregun voegt niets toe, behalve dan dat je je vijanden op een gruwelijke wijze kunt ombrengen. Beetje nutteloos wapen dus.ikkuhqhp schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:21:
[...]
Simpel:
Men neme een vijand, men richte den flare gun en de vijand vliegt in de fik zodra de kogel hem raakt. Ook kun je er wat verder weg van je een stuk gras in de fik schieten.
Het is een pracht spel, alleen de reistijden zijn stom, er zouden wel wat meer bushaltes mogen zijn.
Die reistijden vallen toch best mee? In Act 1 zitten 5 haltes: in iedere hoek een en in het midden. Zo kun je overal snel heen toch? Is voor mij maar 5 min rijden en met de bus en je bent er. Onderweg kom je dan ook nog wat leuke wachtposten tegenikkuhqhp schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:21:
[...]
Het is een pracht spel, alleen de reistijden zijn stom, er zouden wel wat meer bushaltes mogen zijn.
Verwijderd
Je kan de brightness in het menu wat aanpassen en daar veel verbetering in brengen.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:28:
Ik vind missies doen in het holst van de nacht echt ruk trouwens, je ziet echt geen malle moer.. Doe dan een nightvision upgrade...
Verwijderd
Inderdaad: je kan 's nachts meer dan genoeg zien als je alles goed in stelt. Het spel heeft op zich wel een goede balans: ik zie genoeg en toch lijkt het nacht. Ik vind het precies goed en mis geen nightvision of zo. In het echt zou je op zo'n wijde vlakte in Afrika midden in de nacht geen ene steek zien natuurlijk...Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:33:
[...]
Je kan de brightness in het menu wat aanpassen en daar veel verbetering in brengen.
Ja leuk die wachtposten, word er schijtziek van!disweb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:30:
[...]
Onderweg kom je dan ook nog wat leuke wachtposten tegen
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
[ Voor 65% gewijzigd door Loona35 op 30-10-2008 23:24 ]
Dat gaat jammergenoeg ook niet veranderen. In act2 zijn er wel een aantal dingen anders maar het is wel veel van hetzelfde. Gewoon je strategie afentoe veranderen dan blijft het best leuk.Soms gaan snipen dan weer machine gun rushen etc etcLoona35 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:23:
Na 6 uurtjes begint bij mij de eentonigheid toe te slaan
..de missies blijven een beetje van het zelfde.. een leuke "eindbaas" of een speciale setup in een dorpje heb ik nog niet mee gemaakt. De side-missions erbij zijn wel geinig, maar dat is alleen story based lijkt he twel.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Yo.
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 09:02 ]
Dat snap ik nou echt niet. Je hebt toch een kaart? Je rijdt / loopt er zo omheen. Ik maak ze alleen af als ik er zin in hem, aangezien vermijden 99% van de tijd lukt. En ik pak veel de bus.doesd00 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:12:
[...]
Ja leuk die wachtposten, word er schijtziek van!
Hadden ze hem nou maar AFGEMAAKT dat spel dan was ie vet geweest..
Yo.
Verwijderd
Nou, 99%... op sommige plekken is vermijden wel lastig, in ieder geval met de auto. Ik rij meestal zo hard mogelijk door zodat ik alleen met de achtervolgende jeep hoef af te rekenen (tegenwoordig stap ik meestal uit en gebruik ik de M-79 om de jeep in 1 keer op te blazen: heerlijk). Maar soms heb je posts op smalle paadjes met obstakels en als je dan niet snel genoeg er doorheen bent, is je auto al te beschadigd om goed weg te komen.VonFoX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:57:
[...]
Dat snap ik nou echt niet. Je hebt toch een kaart? Je rijdt / loopt er zo omheen. Ik maak ze alleen af als ik er zin in hem, aangezien vermijden 99% van de tijd lukt. En ik pak veel de bus.
Verwijderd
Ik denk het wel , bij de wapens upgrades staat denkik ook vehicle upgrades , je moet daar maar es ziensajoku schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:15:
Is het eigenlijk mogelijk om je auto harder te laten rijden? Degene die me achtervolgen lijken wel twee keer zo hard te gaan terwijl ik maar een snelheid heb.
Ik heb trouwens bijna geen bazooka's of andere heavy weaponry gebruikt. Meestal de AR-16 en Dart Rifle was mijn tactiek.
Ben nu opnieuw begonnen maar dan duren de gesprekjes soms wel wat lang, zonder mogelijkheid door te skippen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 10:22 ]
Ja klopt, ik ben nu in de 2e map en begin het ook behoorlijk vervelend te vinden om steeds hetzelfde te moeten doen. Het is elke keer daar iemand neer schieten en vervolgens weer 3 uur rijden in een auto. Daarbij zijn ze gewoon niet creatief geweest in de missies, om maar even de missies van het wapen huis als voorbeeld te noemen.Loona35 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:23:
Na 6 uurtjes begint bij mij de eentonigheid toe te slaan
..de missies blijven een beetje van het zelfde.. een leuke "eindbaas" of een speciale setup in een dorpje heb ik nog niet mee gemaakt. De side-missions erbij zijn wel geinig, maar dat is alleen story based lijkt he twel.
[ Voor 16% gewijzigd door Metalbuster op 31-10-2008 11:16 ]
Verwijderd
Ja, er komt nog een map van dezelfde grootte (maar wel heel anders), als je zo ongeveer op 40% van het spel zit, volgens mij.glangeveld schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:04:
ik zit nu al een hele poos in de eerste map waar in het midden die stad zit waar je niet mag schieten enz.
Komt er na deze huge map nog 1 of is dit alles?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 12:00 ]
Helemaal mee eens. Ik rijd nu vrijwel altijd met een jeep naar een bushalte. Je komt dan door max 2 kampen, de rest mijd je door langs de woestijn te gaan ofzo. En over het water is ook een mogelijkheid! De boten van de vijand hebben niet zo'n speedboost, dus meestal overleef je dat wel. Heel af en toe moet je een vijandige boot neermaaien, maar dat is nog best leuk met een granaatjeVonFoX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:57:
[...]
Dat snap ik nou echt niet. Je hebt toch een kaart? Je rijdt / loopt er zo omheen. Ik maak ze alleen af als ik er zin in hem, aangezien vermijden 99% van de tijd lukt. En ik pak veel de bus.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Voor jou wel maar voor mij (bijvoorbeeld) niet. Weet ik veel wat een marksman is. En voor mij zijn alle geweren 'assault'-waardig.Sp!tF!re schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:09:
Overigens heb ik niets te klagen over de 'licht assault'/'assault'/'marksman' upgrades (de naamgeving), ik snapte toch wel vrij goed waar het over ging? Ik vond het allemaal vrij logisch?
[ Voor 29% gewijzigd door Nyarlathotep op 31-10-2008 13:04 ]
Verwijderd
Heb ik iets van twee keer gehad. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een UFLL or APR missie kreeg zonder uitleg vooraf (wat op zich geen probleem is, trouwens...). Gelukkig staat in het pauze menu wat de bedoeling is.Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:01:
Zijn er hier meer mensen met het probleem dat je soms bij het opnemen van je telefoon je geen gesprek hoort?
De missie wordt wel geaccepteerd overigens. Met de 5 toets kan ik ook gewoon weer ophangen, maar het gesprek zelf hoor ik niet...
Verwijderd
Ja! En propaan tanks en fult cans kan je ook leuke dingen laten doen. Je kan zo'n gele ton ook eerst omverduwen: dan schiet 'ie niet de lucht in maar over de grond. Ik ga me vandaag maar eens richten op vuurwerk!Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:01:
Edit: laatst schoot ik per ongeluk op een of andere gasfles. Die vloog vervolgens als een soort leeglopende ballon het halve kamp door, alles in lichterlaaie zettend waar het ding langs kwam
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 31-10-2008 13:27 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Ik ben blij dat jij er wel blij mee bentVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:30:
Kom op zeg, het is een SPELLETJE! Wat een geleuter steeds weer... Aan de ene kant wil met realisme, maar aan de andere kant weer niet. Als de bussen echt zouden rijden en je had er dan steeds een half uur in moeten zitten, was het OOK weer niet goed geweest. Zo wil men ook graag grote open speellevels, maar begint met te zeuren als blijkt dat het tijd kost om je in zo'n grote map te verplaatsen. Zo is er altijd wel wat te zeveren.
Realisme in games bestaat niet: het is een blijft een spel. Ik accepteer FC2 gewoon zoals het is en vind het super: een van de leukste games ooit. Ik zie ook wel dat er dingen niet kloppen, maar het is een SPEL, geen militaire simulatie.
Al is een spel wereld nog zo groot, als er voldoende interactie is en er genoeg te zien valt hoor je hier niemand over hoor? Bij Farcry 2 hebben ze echter de plank misgeslagen. Ze hebben gekozen voor grote spelwereld, die qua scenery super uitgewerkt is, maar qua interactie een paar steekjes laat vallen. Als jij bij Farcry in je Jeep stapt om naar de andere kant van de spelwereld te rijden, weet je dat het enigste wat je tegen zult komen zal zijn: Jeeps met soldaten, wachtposten met soldaten en hier en daar een verdwaalde zebra die zelfmoordneiging heeft. Ik vind het dan ook niet gek dat je hier mensen over hoort klagen, het is gewoon eentonig en saai.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:30:
Kom op zeg, het is een SPELLETJE! Wat een geleuter steeds weer... Aan de ene kant wil met realisme, maar aan de andere kant weer niet. Als de bussen echt zouden rijden en je had er dan steeds een half uur in moeten zitten, was het OOK weer niet goed geweest. Zo wil men ook graag grote open speellevels, maar begint met te zeuren als blijkt dat het tijd kost om je in zo'n grote map te verplaatsen. Zo is er altijd wel wat te zeveren.
Realisme in games bestaat niet: het is een blijft een spel. Ik accepteer FC2 gewoon zoals het is en vind het super: een van de leukste games ooit. Ik zie ook wel dat er dingen niet kloppen, maar het is een SPEL, geen militaire simulatie.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Tuurlijk is dat irritant als je het zelf een top spel vindt. Echter, het is en blijft nog altijd een discussie topic...Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41:
Ja, ik snap jullie punten wel, hoor, en de goede tips (zo zou het met de bus inderdaad leuker zijn!)maar op een bepaald moment wordt ik de posts van 'dit spel zuigt, ik verkoop 'm wel' een beetje zat. Verkoop dat spel dan en ga wat anders doen maar val 'ons' daar niet mee lastig. Ik zou liever zien dat er in dit topic goeie tips worden gegeven en zo en niets steeds maar weer het gezever over die vervelende guard posts...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mee eens, ik denk dat zeker 10% van de reacties hetzelfde is. Het heeft totaal geen zin om keer op keer iets te blijven herhalen. Kritiek is nuttig, maar nieuwe kritiek een stuk nuttiger. Herhaling heeft weinig zin.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41:
Ja, ik snap jullie punten wel, hoor, en de goede tips (zo zou het met de bus inderdaad leuker zijn!)maar op een bepaald moment wordt ik de posts van 'dit spel zuigt, ik verkoop 'm wel' een beetje zat. Verkoop dat spel dan en ga wat anders doen maar val 'ons' daar niet mee lastig. Ik zou liever zien dat er in dit topic goeie tips worden gegeven en zo en niets steeds maar weer het gezever over die vervelende guard posts...
Via het menu en dan additional content. Ik weet niet of je eerst naar opties moet...Phusebox schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:39:
iemand al ontdekt hoe je in godsnaam die pre-order code invult?
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 20:07 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 17:39 ]
Ben ik het ook volledig mee eens, vermaak me nu na zo'n 12 uur ingame nog prima met dit spel.Alsatian schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:56:
[...]
Mee eens, ik denk dat zeker 10% van de reacties hetzelfde is. Het heeft totaal geen zin om keer op keer iets te blijven herhalen. Kritiek is nuttig, maar nieuwe kritiek een stuk nuttiger. Herhaling heeft weinig zin.
[ Voor 7% gewijzigd door Scavy op 31-10-2008 17:44 ]
Yep, maar je hebt wel je handen vrij voor een nieuw of ander wapen,Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:38:
Ik heb net crates gekocht en in elke crate m'n standaardwapen gedaan. Nu kan ik in een safehouse een nieuw wapen pakken. Maar... vanmiddag had ik IED's als secondary voor een keer. Toen ik na de missie naar een safehouse ging, liep ik naar de crate, haal een M-79 eruit en... daarna legde ik die IED in het krat! Je legt je huidige oude wapen dus in de krat. Dus toen dacht ik: elke keer als ik een wapen uit een krat haal, leg ik de oude erin: als ik dan ergens anders een krat open, pak ik dan dat oude wapen of is het opeens een nieuwe geworden...? (Als iemand me nog kan volgen.)
Dit zou dus betekenen dat je eigenlijk elke keer naar een weapon store moet om nieuwe wapens in de kratten te leggen voor de volgende keer. Die kratten hebben wat dat betreft dus maar 1 keer nut, want daarna zit er een oud wapen in. Ik dacht eigenlijl dat een krat net zo werkte als de storage van een weaponwinkel: daar kan je steeds maar weer een nieuw wapen pakken.
Zonet weer iets van 2 uur gespeeld: het blijft leuk en ik kan nauwelijks stoppen.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Ja, dat heb ik dus ook gedaan: vanaf afstand met een sniper rifle tanks en zo schieten, of die gasflessen: ook leuk!Scavy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:42:
[...]
Ervan genieten dat lukt mij dus prima en nu las ik een paar posts terug ook alweer wat over experimenteren met vuurwerk, dat vond ik ook alweer een goede bruikbare tip
[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 20:11 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 20:03 ]
Ikzelf heb net eens de moeilijheidsgraad eens op easy gezet en kwam idd tot de ontdekking dat de game dan simpelweg geen ene ruk aan is. AI hoort je slechts schieten op steenworp afstand en daarnaast zoeken ze ook nog niet eens `s echt naar je. Vuur is binnen 10 meter uitThere are four selectable diffi culty levels when you fi rst start the single-player game: Casual, Normal, Hardcore, and Infamous. So what’s the difference between these levels? First, your character’s health bar is slightly larger at the easier diffi culty levels than it is in the harder ones, allowing you to take much more damage before you bleed out.
At the easier difficulty levels there’s also much more ammo at your disposal. Not only can you carry more, but enemies drop more with their weapons. Enemies also drop more grenades at the easier levels. Another factor is the difference in the enemy AI. At the hardest diffi culty level the AI is smart and relentless, so enemies work together to fl ank and overwhelm you. While the AI is just as deadly in the easier diffi culty levels, your foes are a bit more timid and less likely to fl ank you from multiple directions. So before starting a game be sure to select a diffi culty level that best reflects your experience with first-person shooters. If you’re new to the genre, select Casual or Normal, but if you’ve
been playing shooters for years, go with Hardcore or Infamous for a real challenge.
[ Voor 37% gewijzigd door Avalaxy op 31-10-2008 20:24 ]
Natuurlijk zijn er andere games waarbij er qua gamplay andere keuzes zijn gemaakt die beter bij jouw voorkeuren aansluiten. Het is helaas zo dat sinds de hardware dermate krachtig wordt dat het maken van de graphics en gameplay zo complex kan worden dat men keuzes moet gaan maken. Onder druk van een uitgever moet een studio z`n game dan op een gegeven moment uitgeven. Tussen de doelen van de devloppers en de realisatie van het uiteindelijke product zit een scala aan factoren die de devloppers voor keuzes stellen die ze liever niet willen maken. Dat een game dan vervolgens bij de één beter aanslaat dan bij de ander is logisch. Hopelijk komt er binnenkort nog een patch die het eea veranderd qua gameplay want ook ik kom zo `m minpuntjes tegen. Aan de andere kant vind ik ook weer manieren om deze ingame tekortkomingen te ontwijken.Avalaxy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:22:
@ hierboven, dat is niet wat de meesten bedoelen met slechte AI. Ik iig niet.
Zoals ik in mijn review voor de Far Cry 2 special page hier op tweakers.net schrijf weten ze prima te flanken, maar de overige acties van de AI zijn zwaar stupide. Dat continu rammen bijvoorbeeld, het denken dat ze Rambo zijn, geen dekking zoeken maar liever kogels eten... Daar komt hun gave om door muren te kunnen kijken en heatvision te hebben om jou op 200 meter afstand te spotten in een paar struikjes nog bovenop.
Maar ik denk dat we games wat minder serieus moeten nemen, zoals hier eerder aangegeven is dit denk ik slechts een voorzetje voor de echte free roaming games die we over een jaar of 10 zullen spelenVroeger was alles lineair, toen schoot je alles wat op je pad kwam neer. Toen werd alles wat intelligenter, en nu speel je datzelfde, maar dan in een grote map waar je vrij rond kan lopen. Over enkele jaren zullen we vast wel games zien met bergen neutrale NPC's, ultra realistische AI, etc.
We eisen teveel van de techniek
Ga even Fallout 3 spelen, dan leer je weer dat gameplay boven graphics gaat
Flickr PSN ID= cheironnl
Op infamous is de AI echt een heel stuk beter en wordt de game een heel stuk uitdagender.cheiron schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:00:
Nu speel ik hem wel op Easy, maar de AI is gewoon heel wisselend. Soms sta ik stil achter een boompje en wordt ik opgemerkt door iemand (die mij nooit kan zien) en wordt ik een hele tijd achtervolgd door een groep AI, en soms staan ze op een kluitje te wachten.
De andere verschillen tussen de diff-levels zie ik wel, maar deze wordt nogal overdreven imo (ook een tijd op normal gespeeld, geen enkel verschil gezien)
Verwijderd
Wat is er zo speciaal eigenlijk aan?r00n schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 02:20:
Vanmiddag nóg een Golden AK-47 gevonden, ditmaal in Act 2 op een bergplateau vlakbij een hangglider.
[afbeelding] [afbeelding]
Het was puur toeval dat ik hem zag liggen, want er ligt geen diamant bij. Anyway, enjoy!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Het gouden geweer gaat langer mee voordat hij last krijgt van jammen, of hij jammed helemaal niet.
Naast het feit dat er maar een paar van in het spel zitten waardoor ze in een gebied van 50km² vrij zeldzaam genoemd kunnen worden? Hij roest niet.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Nope, alles geprobeerd, en na 20x dezelfde code te hebben ingevoerd met de controller vind ik het wel goed zo... Ga het spel toch niet veel meer spelen probably.disweb schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:37:
[...]
Via het menu en dan additional content. Ik weet niet of je eerst naar opties moet...
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2008 08:47 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Heb ik ook gelezen, maar ik merk er weinig van. Zodra maar 1 vijand me gezien heeft, moet ik blijven schiten en vechten en hollen tot ik iedereen heb afgemaakt. Zo nu en dan kan ik een paar vijanden afschudden, als ik in een druk dorpje met veel huisjes ga rondhollen me me steeds verschuil, maar het blijft lastig. Bij guard posts lukt het mij in ieder geval nooit om weer onzichtbaar te worden als ik eenmaal ben gespot.[b]Doo schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:32:[/Als vijander gealarmeerd zijn krijgen ze paardenkleppen om hun ogen.
Zodoende hoef je maar even uit hun 'line of sight' te zijn en weer te knielen in hoog gras om ze kwijt te raken.
Er zijn er 8, zo heb ik begrepen. Ik heb er tot nu toe 1 gevonden maar die ben ik weer kwijtgeraakt.r00n schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 02:27:
[...]
Naast het feit dat er maar een paar van in het spel zitten waardoor ze in een gebied van 50km² vrij zeldzaam genoemd kunnen worden? Hij roest niet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq