[Multi] Far Cry 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.858 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm.. net een paar uurtjes gespeeld en Far Cry 2 kan me nog niet echt boeien eigenlijk. Zoals velen eigenlijk al aangeven, is het vrijwel continu meer van hetzelfde. Jammer, want ik had er echt meer van verwacht. Zeker na al die positieve reviews. Ik weet niet wat die reviewers bezielt, maar een 9,0 of zelfs hoger, is wat mij betreft veel te hoog.

Gfx zijn wel voortreffelijk, maar wat heb je daar aan als een game je aandacht niet vast kan houden. Bovendien zal die mooie omgeving na een stuk of 10 van die missies ook wel gaan vervelen. Je bent continu van hot naar her aan het scheuren, A.I. is inderdaad dom. Stemmen van de A.I. lijken soms heel dichtbij te klinken, maar in werkelijkheid staan ze dan nog 40 meter van je af, control posts zijn ineens weer bemand, nadat je ze een paar minuten geleden had opgeruimd. Binnen no time ben je gezien en begint dat irritante trommeltje weer..... Om over de snipers nog maar niet te spreken... :X

Wapens lijken me dan verder wel weer ok, maar heb helaas nog maar weinig wapens kunnen testen. Verder mis ik leven in deze game... had gehoopt op dorpen met bevolking en interactie met het volk enzo. Nope... wat dat betreft dan liever een recht toe recht aan shooter, want hier schort van alles aan.

Ik ben er net zelfs maar mee genokt en heb de game sinds gisteren... wie weet geef ik het van de week nog een kans. Zoals het nu voelt is het € 50,- weggegooid.

Oja.. sprinten is veel te kort naar mijn zin. Zit je na 15 meter ook nog eens met een blurry vision. Zal wel met die malaria en de hitte te maken hebben, maar irritant is het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2008 21:04 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Vind het spel toch steeds leuker worden :). Ik word er steeds handiger in de controleposten (off the road, bus, of door de woestijn) te ontwijken, (of eerst ff uitstappen en een paar nades/molotovs in het kamp doen ook wonderen, zonder auto is het lastig achtervolgen), en door de missies van de fracties te doen en dan vervolgens ook je buddymissie wordt het een stuk afwisselender. Daarbij heb ik helemaal het gevoel dat ik compleet in het spel zit (oa door de malaria en het vasthouden van de navigatie maps etc).

Ook experimenteren met allerlei verschillende wapens geeft veel lol. Eerst sluipen, en als dat niet lukt alsnog de hele zooi in de hens zetten (met allerlei explosies tot gevolg) blijft geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:11
Wat het nou is bij dit spel is dat het steeds leuker wordt naar mate je verder komt.. Je krijgt nieuwe wapens, nieuwe upgrades, je savehouses worden geupgrade (dat is imho echt vet), je unlockt een 2e map... Dat gecombineerd met de fantastische graphics zorgen er gewoon voor dat je wilt blijven spelen.

Maar daar tegenover staat dat het wel steeds irritanter wordt door repetitieve AI en (soms) repetitieve missies. Al moet ik zeggen dat ik die missies van arms dealers erg saai vond, telkens hetzelfde... Maar na dat een stuk of 4x gedaan te hebben kan ik niet eens meer missies doen voor arms dealers, dus valt opzich ook wel mee... Die missies van de UFFL en APR zijn iig wel telkens anders, en als je die dingen doet waar je buddy je voor belt dan heb je ook veel meer variatie.

Ik denk dat dit spel mij toch nog wel even zal blijven boeien }) Ik heb al ontdekt dat de sniper gewoon zwaar mijn favoriete wapen is... Die guard posts zijn ook niet zo'n probleem meer nadat ik vanaf een heuveltje alles leeg heb gesniped van onder m'n camo suit :)

Oh, vraagje aan Griffin, wanneer update je de tweakers.net special page weer? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 28-10-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:35

rCk

Zo, ik heb zonet even mijn laatste wapen geunlocked. Die laatste is nog best leuk. Dat is die je onder een missie ook kan oppakken. Zo een grenade launcher met 4 in een 'magazijn' en een scope erop. Alhoewel ik die niet super fijn vind. En ik het bij mijn M79 Grenade Launcher (pistol slot) en dat burst weapon, weet de naam niet precies meer, en de dart rifle. Dart rifle is zo een heerlijk stealth wapen zeg! En nu met de laatste upgrades heb ik 20 kogels bij in totaal van de dart rifle en dat is echt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:54

MsG

Forumzwerver

Bij een controle post of vijandige auto doe ik snel "c", waardoor ik in mn turret klim op het dak van mn auto en schiet dan iedereen aan gort. Trouwens als je shift doet, en dus rent, en dan ineens 'c' doet, maak je een soort sliding. Wel grappig ofzo :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Dit spel doet me trouwens denken aan het spel Boiling Point, vond Boiling Point veel beter.
Alleen jammer dat daar zoveeeeeel bugs inzaten..

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Meelobee schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:58:
[...]

Knoppen unbinden in je controls! >:)
Wat kan een oplossing toch simpel zijn zeg! Dat ik daar nooit aan gedcht heb :9 thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.wagenaar/fc2/Screenshot0031.png
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.wagenaar/fc2/Screenshot0032.png
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.wagenaar/fc2/Screenshot0037.png

even wat screens tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
t mac schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:38:
Op de ps3 hebben we vandaag een patch gekregen. geen idee wat er opgelost wordt met deze patch.

Kzit nu net in het 2e level. en ben erg tevreden over de combinatie; grenade launcher + vijandige voertuigen :)
Ik heb ook net die patch 1.02 geinstalled... kan alleen nog nergens vinden wat er hiermee is opgelost/gewijzigd...

Oja ik ben ook eindelijk eens wat verder... snap nu waarom ik steeds doodging... Ik wist niet dat je als je in de jeep zit naar je gun erachter kan met 'X' 8)7
Ik stapte steeds uit en liep dan naar de achterkant van de jeep om daar in te stappen, maar dan was ik al bijna dood... Ach ja al doende leert men ;) Nu gaat het allemaal ietsje makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
spoiler:
Moet Paul ferenc dood? hij is mn favo char, maar zelfs met 3 needles gaat ie dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MsG schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:05:
[...]

Je bent de enige die dat beweert, alles op internet zegt dat het wel degelijk helpt. Bij mij liep Crysis in ieder geval noemenswaardig sneller nadat ik tripple buffering icm vsycn aan had gezet ipv alleen vsync zonder triple buffering.
if the system is interactive (for example, a simulator or a video game), and using triple buffering as a fixed order reservoir, triple buffering increases the average delay between the input controls being read and visual feedback being presented to the user
Sneller zou het sowieso niet moeten lopen. Waarschijnlijk denk je dat alleen maar omdat de FPS counter omhoog gaat omdat de game verder door kan werken zonder dat de beelden daadwerkelijk gerepresenteerd worden, wat niets zegt over het presentatieinterval van die beelden (oftewel je daadwerkelijke frames per seconde). Het kan natuurlijk ook nog dat de driver of Crysis iets raars doet wat op zich niets met triple buffering an sich te maken te heeft, maar zonder dat maakt je bewering totaal geen sense.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 28-10-2008 22:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel sinds vrijdag en vind het nog steeds beter worden, lijkt wel! :) Vandaag een paar missies gedaan die door de locatie en het weer echt een totaal andere 'feel' gaf aan alles. O.a. een missie bij een of ander gebouwtje hoog op een berg: echt zowat op een superhoge top, midden in de jungle, met een hangbrug boven een giga-diep ravijn: man, man, man, wat zag dat er mooi uit. Ik vind ook echt wel dat ik in een verhaal betrokken ben. Zo moest ik vandaag...

spoiler:
...de kerk in Pala beschermen, wat dus niet lukte, waarna ik na een tijdje wakker werd en gedropt werd vanuit een auto in the middle of nowhere: ik moest een shelter zoeken maar zag geen steek handen voor de ogen, alles vaag, alle wapens weg, map ook: ellende. Uiteindelijk viel ik weer flauw en was ik weer bij The Jackall, die wat tegen me aan kletste. En nu moet ik met een of andere rocket launcher en een geweer (al m'n spullen ben ik kwijt) weer op pad...

Ik vind het prachtig! Steengoede sfeer! De controleposts heb ik ook minder last van en ik vind de missies echt wel afwisselend, ook al moet je steeds in feite gewoon mannetjes neermaaien om je doel te bereiken. Maar de diversiteit aan locaties, weer en tijd van de dag maken het toch elke keer echt weer anders. Zo was het op die hoge berg niet echt te doen om alles met een sniper rifle te doen.
Ik vind het zelfs leuk om achter de malariapillen aan te gaan. Het rijden gaat ook super. Ik zit echt in het spel: voel me er helemaal bij betrokken en zo. Super. Game of the year voor mij. Of eigenlijk een van de beste games ooit. Ik snap nog steeds niet waarom zoveel anderen dit niet vinden... ;)
En het loopt als een zonnetje, zonder ook maar 1 crash bij mij. Ja, sorry hoor, maar ik BLIJF superenthousiast! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja J van E, ik hda hetzelfde. Ik dacht echt van neeeeeeee! En toen liep het toch goed af en ga je naar Act2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Ik heb ook een camosuit gekocht. maar moet je die ergens ophalen? of ergens aanzetten?

Of hoef je helemaal niks te doen?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:13:
Er zit een bug in FC2 of de driver waardoor je de resolutie niet kan veranderen als je FC2 in DX9 draait (op Vista met deze driver). Ik heb trouwens gewoon DX10 gekozen in het spel zelf, het spel herstart en daarna kon ik de res veranderen zonder dat ik een zwart scherm kreeg. Daarvoor moest ik trouwens in hetzelfde xml bestand Maximized= van 0 op 1 zetten, omdat ik anders helemaal niet in het menu kwam. Als je de goede res hebt ingesteld, kan je volgens mij weer terug naar DX9, mocht je dat willen. Ik speel op DX10: voor het eerst dat ik een spel speel op DX10...!
Ok, maar wat ziet er nou mooier uit, DX9 of DX10? Als je PC het op DX10 trekt kan je het beter op DX10 draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Theoretisch zou Dx10 mooier en sneller zijn, maar met name dat laatste is niet altijd het geval omdat in het verleden Vista trager was dan XP. Hoe het voor deze game zit weet ik niet. Iemand vergelijkende screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Daar gaat het niet om, DX10 draait juist beter... Echt mooier ziet het er geloof ik niet uit. Maar ik zou sowieso niet maar Vista gaan voor DX10... DX9 onder XP is even snel als DX10 onder Vista... Alleen als je nu al Vista hebt dan zou ik wel zeker DX10 draaien.

@Barca dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Edmin schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:44:
Theoretisch zou Dx10 mooier en sneller zijn, maar met name dat laatste is niet altijd het geval omdat in het verleden Vista trager was dan XP. Hoe het voor deze game zit weet ik niet. Iemand vergelijkende screens?
leuke linkjes
Veel pics .gif met verschil tussen dx9 & dx10
http://www.pcgameshardwar...in_vs_max_details/?page=1

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 29-10-2008 00:42 . Reden: gefixt, link was overigens al eerder geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:) kan je die link even fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Toplink iemand hier boven had die ook al gepost en ik had er dus ook al naar gekeken. Maar ik kan daar nog steeds niet ontdekken wat er nou mooier uit ziet; DX9 of DX10. :+ Daar zijn de plaatjes te klein voor. ;) Maar ik heb Vista dus draai dan wel gewoon DX10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff, ik ben echt verslaafd volgens mij :+

Elke avond na m'n werk weer ff Far Cry aan, en het wordt elke avond weer laat. Nog ff wat wapens, ff wat Safehouses zoeken. En ik zit nog maar op 20% qua verhaal :D
Ik heb nog bijna geen storymissions gedaan. Ik vermaak me heel goed met FC2.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:47:
Ik heb ook een camosuit gekocht. maar moet je die ergens ophalen? of ergens aanzetten?

Of hoef je helemaal niks te doen?
Je hoeft niets te doen: je hebt 'm gewoon standaard aan.

Over DX9 en DX10: ik zie ook geen echte verschillen op die plaatjes. Ik las dat dynamic lightning beter zou zijn met DX10, maar in hoeverre je dat merkt... Alles wat ik weet is dat het perfect loopt op DX10 op mijn systeem, dus ik ben blij. Ik zie geen reden om op DX9 te draaien want ik ga er vanuit dat DX10 mooier is (en ook al is dat niet zo, dan dénk ik dat maar, want dan heb ik EINDELIJK iets aan m'n DX10 hardware, die ik twee jaar geleden tot nu toe voor niets gekocht heb... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Avalaxy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:15:
Oh, vraagje aan Griffin, wanneer update je de tweakers.net special page weer? :)
Dat is net gedaan :P, je hebt er ook een DM over.

Vorige week dinsdag waren Avalaxy, D. Ninjai, AtleX en ikzelf naar ubisoft om FC2 te spelen.
De gemaakte reviews van ons staan nu op de special page.
http://tweakers.net/adver...eviews-door-tweakers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Gisteren ontplofte een wapen in mijn handen :o Het was een gepikte, dus hij jamde af en toe ook.
Ook ging mijn gekochte SAW jammen, ook nog niet meegemaakt.

Daarna met de Dragunov een paar gebouwen vanaf een afstand bestookt, mooi veel vuur en oliekannen die de lucht in vliegen :) :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook erg mooi vind (en haast niemand over hoor) is het weer. Je hebt natuurlijk sowieso de dag-nacht cyclus die voor mooie effecten zorgt, maar ik heb nu ook al een keer een soort van aankomende storm gehad en een soort van mistige nevel: is echt werkelijk prachtig. Hangt ook wel samen met de dag-nacht cyclus hoe alles eruit ziet, maar het is echt schitterend gedaan. En daardoor worden de missies ook weer heel verschillend. Wat dat betreft heeft het reizen met de bus wel een voordeel: de tijd gaat sneller en je speelt vaker op andere tijden dan dat je alles lopend doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
beetje een noob vraag maar om 1 of andere reden werkt ~ niet om console op te roepen
mis ik wat :?

zou graag de gfx_maxfps willen limiten. hij gaat nogal vreemd schokkerig doen bij ultra high

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Je moet ook je eigen, gekochte wapens af en toe "vernieuwen" door ze opnieuw op te halen in het huisje naast de Gunshops..

Ik ergens in het begin een zwaar vette semi automatische sniper (inclusief oorverdovende knal) deze ontplofte helaas na 3 controleposts...
Tonton schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:41:
beetje een noob vraag maar om 1 of andere reden werkt ~ niet om console op te roepen
mis ik wat :?
Staan je taalinstellingen wel goed? van je tobo i mean.. daaar merk je verder niets van in het spel, behalve bij `, dat is namelijk @ als ie verkeerd staat...

[ Voor 41% gewijzigd door lredev op 29-10-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Iemand nog andere dieren behalve vogels tegengekomen bij de map editor?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb het spel ook en vind het er mooi uitzien. De gameplay ben ik een stuk minder over te spreken, pomp een heel magazijn in een mannetje en hij is eindelijk dood. Zelfs met je .50 turrent gun kan men veel te veel incasseren. Wat nog wel redelijk werkt is om de mannetjes bij je te lokken en vervolgens met de flamethrower er overheen te sproeien.

Al met al vind ik het spel niet goed genoeg om te kopen en heb het verwijderd. Ik ga weer verder met CoD4 en wacht op Fallout3 en CoD5. Misschien grabbel ik hem nog eens uit de budgetbak tzt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Dx10 met een X1950GT gaat niet lukken op Vista toch?? Of heb ik dat fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
Is er iemand die mij vertellen kan wat de nieuwe patch 1.02 voor de PS3 inhoud?
Kan er niets over vinden op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
doesd00 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:09:
Dx10 met een X1950GT gaat niet lukken op Vista toch?? Of heb ik dat fout!
offtopic:
Een X1950 is een DX9 kaart en kan dus geen DX10 draaien nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Heeft iemand een idee? als ik hdr aanzet in de opties crasht hij naar desktop zonder msg als hij een level laad....
Ik heb een geforce 7900 GTO, ik speel crysis warhead gwn met hdr enz.

Ik heb nu dus maar bloom aanstaan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:42
Reconhell schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:11:
Heeft iemand een idee? als ik hdr aanzet in de opties crasht hij naar desktop zonder msg als hij een level laad....
Ik heb een geforce 7900 GTO, ik speel crysis warhead gwn met hdr enz.

Ik heb nu dus maar bloom aanstaan... :S
Heb je AA aan?
De geforce 7 serie kan dat geloof ik niet icm HDR, de meeste games houden dat tegen (soms zelfs bij kaarten die het wel kunnen 8)7) maar misschien zijn ze dat bij far cry 2 vergeten.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cevel schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:35:
Is er iemand die mij vertellen kan wat de nieuwe patch 1.02 voor de PS3 inhoud?
Kan er niets over vinden op internet..
Ik heb ergens gelezen dat die patch er alleen maar voor zorgt dat lui uit diverse regio's met elkaar kunnen MP'en. (Schijnbaar werkt PS3 met regio's of zo...?) Dat was alles en vandaar dat alleen de PS3 zo snel een patch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
martijnve schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Heb je AA aan?
De geforce 7 serie kan dat geloof ik niet icm HDR, de meeste games houden dat tegen (soms zelfs bij kaarten die het wel kunnen 8)7) maar misschien zijn ze dat bij far cry 2 vergeten.
Nee 1280x1024 geen aa , geen v sync
Meeste settings op ultra high behalve, shadows vegetation, en geometry op medium, textures.

Wat wel apart is ik zie zowat geen/weinig verschil in verschillende settings als je het vergelijkt met low en ultra high. (shadows, bomen zie je wel verschil maar textures, geometry enz niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
begin FC2 steeds leuker te vinden :o zat eerst nog te twijfelen maar het is echt een vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Rudyyy schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:02:
begin FC2 steeds leuker te vinden :o zat eerst nog te twijfelen maar het is echt een vet spel!
Helemaal mee eens. Ben er toch wel een beetje verslaafd aan geraakt nu :$ Jammer dat ik volgende week toetsweek heb :( En dan komt Fallout 3 er ook nog eens bij :')

Voor de mensen die het aan het begin niet leuk vinden: verder spelen! Zitten een aantal hele leuke wendingen in het spel... Als je naar de 2e map kunt wordt het pas echt leuk. Sommige dingen (scripted events) verbaasden met echt :P

Onderstaande niet lezen als je nog niet in de 2e map kunt...:
spoiler:
- Dat je gezocht wordt door de UFFL.
- Dat je moet kiezen tussen je vrienden redden of de kerk redden.
- Dat je ineens dood gaat en dan midden in de woestijn wordt gedropt... Ik dacht dat ik gewoon dood ging omdat ik te slecht was, dus dat stuk verbaasde me echt :P
- Die boot verdedigen met mounted grenade launchers }) Zwaar bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:02:
Zo mag ik het horen! :P

Er is trouwens een trainer uit met een Invisible optie: wel handig voor degenen die zich kapot irriteren aan de controleposts en rondrijdende jeeps. Ik denk dat ik 'm installeer voor het geval ik even geen zin heb in die nonsens. ;) Het is dan net alsof je neutraal bent, of dat die lui aan jouw kant staan. Maar je moet die optie alleen gebruiken als je een post nadert natuurlijk, anders vernaggel je het hele spel. ;) Ik had al eerder een trainer die mij en m'n auto unlimited health gaven, maar dan moest je alsnog steeds die mannetjes en jeeps uitschakelen, en dat voelde toch teveel als cheaten, omdat je gewoon onschendbaar was... en het kostte alsnog tijd.
Vergeet de trainer maar: degene die mijn er op attendeerde dacht dat de optie 'invisible' was, maar het is 'invincible', oftewel een god-mode, en da's dus weer teveel cheaten. ;)

EDIT:
Pfff, in de readme van de trainer staat dat de optie invincible is, maar bij de uitleg verderop staat invisible... :s Slim type... Ik kijk vanavond wel even wat het nou echt is: ik hoop invisible!
Avalaxy schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Voor de mensen die het aan het begin niet leuk vinden: verder spelen! Zitten een aantal hele leuke wendingen in het spel... Als je naar de 2e map kunt wordt het pas echt leuk. Sommige dingen (scripted events) verbaasden met echt :P
Ha! Ik vind het spel al top terwijl ik alleen nog maar op de 1e map gespeeld heb! Dat beloofd nog wat! :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 14:31
Wie kan mij vertellen hoe ik iemand kan inviten met de ps3?

Nu maak ik telkens een game aan en laat ik mijn maatje joinen, maar aangezien je geen server naam oid kan kiezen is het gokken welke het is ... na 10 x wordt je dat best wel zat...

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

(pssst... FC2 is nu al een tijdje uit, je zou eens kunnen proberen bij de volgende openings post de informatie wat bij te werken...Veel 'open vragen' zijn al lang beantwoord.
Als voorbeeldje: FC2 zou DX9 en 10 ondersteunen... zou? Nou, zeker weten dus, niks zou.
Verder toppie hoor...)

En nu mijn $0.02
Leuk spel, maar nu al erg herhalend er begint irritatie op te wekken (ben pas op 16%).
Met Far Cry had ik dat niet, kon er geen genoeg van krijgen en telkens was het anders... nu rij ik me suf en kom te vaak langs dezelfde plek.. (hoeveel tacticals zitten er wel niet in het spel???)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wat imho raar is, is het feit dat je ook geen 'neutraal' volk in de game tegenkomt. Als je een jeep ziet rijden, dan zijn het ALTIJD rebellen en beginnen ze meteen met aanvallen en dat terwijl je in de openingsscene van het spel, je rondrijdt met een taxichauffeur en je van alles om je heen ziet gebeuren. De openingsscene was wat mij betreft veelbelovend, maar al snel vervalt die hele sfeer voor een dode game met mooie omgeving.

Die control posts zou ik wel kunnen handlen als er ook nog andere dingen zouden gebeuren / te zien zijn, maar nu is het vrij statisch allemaal. Lijkt wel alsof ze de game hebben afgeraffeld.

Maar goed, misschien oordeel ik te vroeg en moet ik het gewoon nog een 2de kans geven.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:10:

Vergeet de trainer maar: degene die mijn er op attendeerde dacht dat de optie 'invisible' was, maar het is 'invincible', oftewel een god-mode, en da's dus weer teveel cheaten. ;)
Trainers doe ik niet aan. Ik vind 't veel meer een sport om ZELF die posten te ontwijken. Soms gaat dat mis. That's life :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:49:
[...]

Trainers doe ik niet aan. Ik vind 't veel meer een sport om ZELF die posten te ontwijken. Soms gaat dat mis. That's life :P
jagermeister schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:46:
Wat imho raar is, is het feit dat je ook geen 'neutraal' volk in de game tegenkomt. Als je een jeep ziet rijden, dan zijn het ALTIJD rebellen en beginnen ze meteen met aanvallen

Maar goed, misschien oordeel ik te vroeg en moet ik het gewoon nog een 2de kans geven.
En daarom zie ik een trainer met een invisible optie wel zitten: dan ben je in feite neutraal en zijn al die luitjes gewone mensen. ;)

Je moet het spel trouwens echt een 2de kans geven: ik vond het meteen al top, maar ik hoor van veel anderen dat ze het na een tijdje beter en beter vonden. Niet allemaal, natuurlijk, dat is ook wel duidelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat ik gisteravond nog tegenkwam bij zo'n checkpoint: Stond een grote gasfles tegen een stapel zandzakken aan, dus ik dacht die schiet ik even kapot voor een grote explosie. >:)

Schoot ik er dus alleen een gat in, zie ik die fles als een raket alle kanten opvliegen. Een aantal van die gasten rennen voor hun leven..... Moest zelfs nog even wegduiken omdat hij mijn kant opkwam. _/-\o_

Zo zijn er meer van die WTF momenten die het zo leuk maken.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

[...]

En daarom zie ik een trainer met een invisible optie wel zitten: dan ben je in feite neutraal en zijn al die luitjes gewone mensen. ;)

Je moet het spel trouwens echt een 2de kans geven: ik vond het meteen al top, maar ik hoor van veel anderen dat ze het na een tijdje beter en beter vonden. Niet allemaal, natuurlijk, dat is ook wel duidelijk... :)
Invisible zou leuk zijn inderdaad :) Jammer dat iedereen in het spel tegen je is! Ookal doe je missies voor ze...

Of het spel leuker wordt: tja, de wapens worden zeker leuker dus dat maakt het spelen leuker. Aan de andere kant: de missies blijven hetzelfde. Ik heb al zovaak hetzelfde moeten doen (met elke keer dezelfde briefing) dat het gewoon knullig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik krijg bij de multiplayer gelijk weer Delta Force 1 gevoelens O+

[ Voor 4% gewijzigd door SilentSimon op 29-10-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Laatst online: 18:34
Ik heb gister ook even de multiplayer gespeeld op de pc. Alleen nu wordt ik nadat de ronde is afgelopen weer uit de server gegooid met de tekst dat de "session has ended". Betekend dat dat je maar 1 ronde op de server kan spelen?

En als je een spel wil joinen moet je een server opzoeken waar ze nog in de lobby zitten? Beetje omslachtig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act II met twee snipers, de gedempte met helaas vrij weinig ammo die bovendien in je bakkus ontploft als je hem niet regelmatig vervangt ,en de oude vertrouwde sniper uit het begin.
Tis gewoon een schot en ze vallen neer ,de uzi voor close range zoals tie bedoeld is.

Er is op een gegeven moment zn ranger post, daar lopen een heleboel gasten rond,daar ben je wel even mee bezig ,werd bovendien geflankt omdat ik moest terug trekken en weer bij een andere post kwam, das echt ff hard werken.

Of dan een dorp vol met die gasten besluipen met die stille sniper zie je ze verbaast kijken,je knalt je ammo er door ,geen nood ik stond op die hoogte met dat mooie droge gras tussen hen en mij.
Wat een fikkie zeg als de wind goed staat.Dan naar beneden om de rest te grazen te nemen.

Het lijkt trouwens wel of sommige van die gasten (16e eeuws) Hollands praten,de klanken dan.

Ik heb me nu voornamelijk aan de UFFL verkocht kan ik straks die andere corrupte club bedienen want ik raak al bijna aan het end.

Ondanks wat bugs die ik ze niet kwalijk neem ,als je beetje weet wat het inhoud om een spel te ontwikkelen.
Wie weet wat er nog verbeterd wordt mbv patches,en ik kan het spel nu al zonder crashes of iets dergelijks spelen op high,very high HDR en 4XAA op niet eens het snelste systeem.

Dan was ik bij BIA toch meer pissed,daar moet men waarschijnlijk tot cat 8.12 wachten om die ene missie te kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:35:
Het lijkt trouwens wel of sommige van die gasten (16e eeuws) Hollands praten,de klanken dan.
Dat is Zuid-Afrikaans. ;)

Van mij mag je trouwens hier en daar wel een paar spoilertags gebruiken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Bedankt voor de map met de diamantjes....maar is er ook een map waar alles op staat wat je kan vinden (zoals golden weapons en Jackal tapes). Ik zoek me rot naar die tapes maar ik heb er slechts 2 gevonden waarvan één bij toeval naast een koffer met een diamant in een oude bus welke ver van de weg in een kuil lag.

Overigens is de omgeving wel erg mooi, zeker de jungle en de graslanden. Ook het oude railway gebied heeft iets mysterieus en is goed gemaakt.

Nu nog wat killer animals als leeuwen en krokodillen erin + bijvoorbeeld regen en onweer en het is nog een stuk realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:45:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat die patch er alleen maar voor zorgt dat lui uit diverse regio's met elkaar kunnen MP'en. (Schijnbaar werkt PS3 met regio's of zo...?) Dat was alles en vandaar dat alleen de PS3 zo snel een patch heeft.
okay, jammer dat ze nog niets gedaan hebben aan die scala '' schoonheidsfoutjes'' ;)
wellicht de eerstvolgende patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

TwisteR schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:42:
Nu nog wat killer animals als leeuwen en krokodillen erin + bijvoorbeeld regen en onweer en het is nog een stuk realistischer.
Er zit regen in. Al vind ik het niet zo mooi gemaakt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Laatst online: 25-07 22:36
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:37:
[...]

Zuid-Afrikaans heeft trouwens enorm veel weg van het west-vlaams, dus als je w-vl verstaat (wat niet voor iedereen weggelegt is) dan versta je zuid-afrikaans ook. Logisch maar ik ga hier niet een hele uitleg van ontwikkeling van talen neerzetten aangezien dat wat te of-topic zou worden.

De game vind ik trouwens tegenvallen, controleposten zijn irritant, jeeps zijn achterlijk en enorm irritant als ze plots uit het niets achter u staan. Het ziet er wel allemaal ok uit maar de funfactor is er niet echt. Ik moet wel zeggen dat ik nog vrij in het begin zit, mss verandert mijn mening naarmate het spel vordert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
sprankel schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:09:
[...]

Zuid-Afrikaans heeft trouwens enorm veel weg van het west-vlaams, dus als je w-vl verstaat (wat niet voor iedereen weggelegt is) dan versta je zuid-afrikaans ook. Logisch maar ik ga hier niet een hele uitleg van ontwikkeling van talen neerzetten aangezien dat wat te of-topic zou worden.

De game vind ik trouwens tegenvallen, controleposten zijn irritant, jeeps zijn achterlijk en enorm irritant als ze plots uit het niets achter u staan. Het ziet er wel allemaal ok uit maar de funfactor is er niet echt. Ik moet wel zeggen dat ik nog vrij in het begin zit, mss verandert mijn mening naarmate het spel vordert
Ik heb net weer gespeeld en vind het nu echt geweldig _/-\o_ Eerst speelde ik maar korte stukjes, maar nu heb ik wat langer (zeg 3u) achter elkaar gespeeld. Echt een mooi spel, al ben ik nog maar op 23% ofzo.

Tip voor mensen die het saai vinden door dezelfde missies etc. : doe missies in Pala, die zijn continu afwisselend en als je dan je buddy missies erbij doet heb je meestal 2 á 3 missies achter elkaar. Dat is dus minder rijden, verschillende missies én meer fun dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Klopt het dat wapens niet of minder snel vies worden (en dus niet jammen) wanneer je ze tijdens het lopen niet draagt? Ik loop namelijk constant met m'n mes of map rond, en de overige wapens (die ik wel altijd bij een store haal) jammen nooit en zien er vrijwel altijd schoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, ook zeer mooi :) Maar wat ik wel irritant vind is dat het wel erg ver rijden is vanaf een missiestartpunt tot de missie zelf. Ga je dan dood, dan mag je dat hele stuk weer opnieuw gaan rijden, incl. alle wachtposten en diamantkoffers.. Ze hadden best een optie kunnen inbouwen die er voor zorgt dat je 100 meter van het missiepunt respawned als je dood gaat tijdens de feitelijke missie.

Ik ben nu een uur bezig geweest met zo'n vernietig wapenkonvooi missie omdat ik steeds dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Hoe is het inderdaad mogelijk dat je in de inleiding van het spel niet beschoten word, maar dat je dan heel vet gecontroleerd word bij een control post.
Hadden ze dit maar in het spel gedaan, het is nu een hele mooie wereld zonder game..
Dit had echt een topper kunnen zijn, maar is het helaas niet.

Ook is het raar dat ze bijna over een 8 of hoger krijgen, de wereld is een 10 waard, maar de gameplay.. een 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Ik wil mortieren! Hoe lang moet je spelen om die te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Zit er een duidelijk verschil tussen direct x 9 en 10? zoja zijn er screenshots?
Is het mogelijk om net als crysis een dx 10 patch te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Reconhell schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:52:
Zit er een duidelijk verschil tussen direct x 9 en 10? zoja zijn er screenshots?
Is het mogelijk om net als crysis een dx 10 patch te maken?
dx10 is betere performance en mooiere lightning effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

SpiceWorm schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:35:
Ik wil mortieren! Hoe lang moet je spelen om die te kunnen krijgen?
Als ik me niet vergis, zijn die mortieren niet zo leuk. Want bij mij komt er enkel een raar gasje uit :(. Ik had liever echt ontploffingen enzo gezien.

Die moet je door die wapenmissies uit te spelen halen, ik dacht net voor Act II of net als je in Act II zit krijg je de unlock voor de Mortier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:37:
[...]

Snap ik maar dat heeft zijn oorsprong in een mengel moesje van vlaams( zeeuws)en Hollands lijkt me,wellicht ook Engels.
Als je kijkt wat die lui geflikt hebben in Zuid-Africa vind ik het een dubieuze eer trouwens.

Heb ik teveel van het spel onthuld vindt je, moet wel toegeven dat ik mijn enthousiasme wilde aanwenden om de mensen toch vooral aan te moedigen om ff door te spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:09:
[...]

Als ik me niet vergis, zijn die mortieren niet zo leuk. Want bij mij komt er enkel een raar gasje uit :(. Ik had liever echt ontploffingen enzo gezien.
Je vergist je dus: je kan switchen tussen 'rare gasjes' (die nooit op raken, zo heb ik begrepen) en het echte vuurwerk! ;) Switchen doe je (vreemd genoeg) met de R: gas is blauw en BOEM is rood.
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:38:
[...]

Heb ik teveel van het spel onthuld vindt je, moet wel toegeven dat ik mijn enthousiasme wilde aanwenden om de mensen toch vooral aan te moedigen om ff door te spelen. 8)
Oooo, dan is het goed. ;) Iedereen moet inderdaad gewoon volhouden!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:29

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:38:
[...]

Snap ik maar dat heeft zijn oorsprong in een mengel moesje van vlaams( zeeuws)en Hollands lijkt me,wellicht ook Engels.
Als je kijkt wat die lui geflikt hebben in Zuid-Africa vind ik het een dubieuze eer trouwens.

Het is Afrikaans, geen Zuid-Afrikaans.
Officiële taal van Zuid Afrika en belangrijkste taal in Namibië.

Overigens heeft het veel Hollandse kenmerken, en inderdaad ook wat West Vlaamse..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik vind dat in de ruimtes waar je wapens kan pakken, zo vreselijk onduidelijk is welk wapen waar hangt en welke het precies is. Zo kocht ik dus net de dart rifle maar blijkbaar hangt die aan de andere kant van de overige sniper rifles. Is niet erg, maar ik vind het zo lastig. Ook de overige wapens kan je niet goed uit elkaar houden tenzij je ze even uitprobeert buiten. Het zou mooi zijn geweest als er bordjes bij hadden gestaan... je weet nu bijna niet welke je net hebt gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wordt niet warm of koud ervan, simpele gameplay, simpele ai. Leuke gfx. Thats it. Crysis was erg intens, ook niet al te moeilijk maar wel intens, en heerlijk knallen, hier voelt het echt als een B (zoniet C) shooter aan, het schietgebeuren. Maar dit is echt gewoon voor de casual gamers. Bah echt een instinkertje. Loop ik een diamand te zoeken, kan ik ten eerste niet op een super simpele rotsklimmen en ook geern heuveltje beklimmen met een 10% stijgingsgraad dus loop ik maar terug, zijn ineens al die mannetjes weer respawnd en komt er weer een of andere the fast and the furieus fan aan scheuren met een death wish die doodleuk uitstapt naast me alsof die me komt inpikken...tsja headshot.

Zo simpel spelletje, zou wel alles te maken met het feit dat die ook weer op de consoles moest draaien. Achja toch wel vermakkelijk om af en toe half uurtje te spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:56:
Ik vind dat in de ruimtes waar je wapens kan pakken, zo vreselijk onduidelijk is welk wapen waar hangt en welke het precies is. Zo kocht ik dus net de dart rifle maar blijkbaar hangt die aan de andere kant van de overige sniper rifles. Is niet erg, maar ik vind het zo lastig. Ook de overige wapens kan je niet goed uit elkaar houden tenzij je ze even uitprobeert buiten. Het zou mooi zijn geweest als er bordjes bij hadden gestaan... je weet nu bijna niet welke je net hebt gekocht. ;)
Dat probleem had ik ook, todat... ik eens goed ging kijken in het 'Upgrades boekje'! Ga naar het pauze menu en dan naar Upgrades. Je ziet daar alle wapens etc. per soort (primary, secondary, etc) Dubbelklik op de naam van het wapen (of klik op weapons stat) en je ziet een profiel ervan, plus extra info: dat profiel kan je mooi vergelijken met wat er aan de muur hangt. Die dart rifle is dus, zoals je kan zien in Upgrades een special weapon en geen primary: daarom hangt 'ie aan de andere muur... waar ALLE special weapons hangen! Elke soort wapen (primary, secondary en special) heeft dus zijn eigen muur.
Ik ben heel blij dat de Dart geen primary is, want nu kan ik een sniper dragen, plus een AK-47 voor het close combat gedoe en een M79 voor de granaten (want de secondaries zijn niet alleen pistolen!). :)

Ik heb dit ook allemaal in de loop van een paar dagen pas ontdekt, hoor, want heel duidelijk is de manual hier niet over... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:51:
[...]

Je vergist je dus: je kan switchen tussen 'rare gasjes' (die nooit op raken, zo heb ik begrepen) en het echte vuurwerk! ;) Switchen doe je (vreemd genoeg) met de R: gas is blauw en BOEM is rood.
Thanks! Dat ga ik dan straks maar weer eens proberen. Al hoewel CoD:WaW wel erg leuk is zeg. Voelt weer goed! Beter dan CoD:MW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Laatst online: 22-01-2024
Technische vragen/problemen graag in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 93% gewijzigd door PromoX op 29-10-2008 19:27 ]

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Laatst online: 22-01-2024
Sorry doen we meteen even :)

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik was gisteren aan het zwemmen, ergens rechtsboven in de map, bij de oase. Zie ik 3 gasten aan een tafel zitten te kaarten :o

Ik sneaken, en knallen! Blijft mijn gun jammen. AAAAH :/
Toch was iedereen zo dood :)

Ik vind FC2 echt een vet spel.Tuurlijk zijn er wat minpuntjes, maar het positieve overheerst :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
VonFoX schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:29:
Ik was gisteren aan het zwemmen, ergens rechtsboven in de map, bij de oase. Zie ik 3 gasten aan een tafel zitten te kaarten :o

Ik sneaken, en knallen! Blijft mijn gun jammen. AAAAH :/
Toch was iedereen zo dood :)

Ik vind FC2 echt een vet spel.Tuurlijk zijn er wat minpuntjes, maar het positieve overheerst :)
Haha dat is wel echt goed uitgewerkt. Ik zie ze soms ook hun veters strikken, ze gaan opdrukken om te trainen etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:03
Vraag me af waarom ik niemand zie klagen over de multiplayer hier.

Probeer al ruim en kwartier een server te vinden maar kom nergens op.
Wat een drama :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat die equipment upgrades allemaal inhouden? Errug jammer dat dat totaal niet wordt uitgelegd... Je moet maar raden waarvoor iets dient!
Ik gebruik meestal de AK-47, Dart Rifle en M79. En natuurlijk granaten. Maar ik kan totaal niet uitvogelen welke equipment upgrades nuttig voor me zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 15:54

MsG

Forumzwerver

vassago schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:37:

offtopic:
Volgens mij kunnen de meesten hier niet online vanwege hun versie ;)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Eens. Ik wilde de MP voor het eerst gaan proberen vanavond maar het was compleet offline. Dat is erg zonde.

In Petrosahel ligt er bovenop een treinwagon een diamand. Iemand een idee hoe ik daar in godsnaam op kom? Een auto ernaast zetten helpt niet; te laag. Springen vanaf de oliecontainer ernaast werkt niet; te ver. Er is geen ladder of iets dergelijks. Hrmblz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb

Ik heb het nog niet gespeeld, maar het schijnt idd erg slecht te zijn. Op het ubisoft forum is nu een centraal topic geopend en daar can iedereen zijn ideeën posten.

Hier een quote van de lijst tot nu toe:
The following is a list of features for all platforms from the posts so far. Hopefully it will act as a quick guide for 'the powers that be' and will also help to reduce duplicates. I have tried to categorise them where possible.

Note: Some comments where about bugs and the map editor, which have their own threads so I have not included them in this summary of MP wishes.

=====================
PC MP Wishlist
=====================
Misc:
:: Sort out the keybinding issues (more of a bug than a wish)
:: Ability to Cancel attempt to join servers in MP.
:: Ability to change teams when autobalance is enabled and teams arent balanced (ie: if players leave/join after map is started).
:: Add True widescreen support for 16x10 and 16x9.
:: Add voice comms so players can communicate (not everony has TS/Ventrillo)
:: Let us write longer sentences in MP chat
:: Let players choose from Grenades or Molotov Cocktails at load screen

Options:
:: Add option to disable mouse acceleration (ruins aiming without a joystick)
:: Ability to change player name with support for clan tags
:: Ability to Toggle Motion Blur on/off in MP (client side option)
:: Ability to Toggle Iron Sights on/off
:: Reduce head bob or give users option of disabling it (as it makes some feel sick and dizzy)

Scoreboard:
:: Ability to see everyones PING ingame on scoreboard
:: Ability to see who is captain on scoreboard when playing Uprising (highlight them somehow)

Movement:
:: Ability to STRAFE (side stepping with ability to run and/or shoot at the same time)
:: Let players go PRONE (possibly have a stationary prone position where you cant move when prone)

Server Admin:
:: Give admins ability to kick/ban/force player to switch team options

Server Browser
:: Add 'Favourites' server list
:: Allow 'ALL' game modes to be shown (using filters below)
:: Allow ability to filter server list by ping, game mode, map, No of players, server name, ranked/player server, passworded
:: Show if map is in progress (especially on ranked servers if you wont allow players to join mid-way)

Server Settings:
:: Toggle Healing animations on/off
:: Toggle Commander voice on/off
:: Toggle Death Cam on/off (could give unfair advantage in clan games)
:: Toggle Respawn Cameras on/off (could give unfair advantage in clan games - just show scoreboard or load out
:: Add Team Kill Kick (let admins set TK limit)
:: Add Ping Kick (let admins set ping limit)screen)

:: Restrict/Customise Class Weapons
:: Customise spawn time counter
:: Toggle 'allow players to join ranked map mid-way' on/off for RANKED servers
:: Ability to edit server settings for ranked games
:: No round limit for ranked games

Dedicated Servers:
:: Provide seperate downloadable server files for GSPs
:: Provide Linux Dedicated Server Files for GSPs
:: Allow admins to specify IP:Port
:: Provide documentation on configuring SADS server
:: Provide documentation on console commands

Game Modes:
:: Add ASSAULT as Uprising dilutes the action having 8 vs 8 spread over 3 areas of a map (even worse on servers not fully populated!)
::Let players choose captain via vote/lobby screen in Uprising (or have captain chosen from top 3 ranking players on each team)

Player Matches:
:: Allow servers to have localised persistent stats or give admins the option to unlock all weapons.
:: Remove enemy player tags, only show friendly player tags

Ranked Matches:
:: Stop kicking players off server at end of RANKED match, just load up the next map and get on with it!
:: Allow players to join mid-way
:: Allow admins to prevent players joining RANKED match once map has started.

Weapons:
:: Increase the accuracy of assault rifles at range. Effective range of most assault rifles is around ~ 200 -300 yards not 30.
:: Increase the rate of fire (a little bit and not COD4 speeds) on the pistols.
:: A small boost in the weapons damage (except sniper rifles/grenade launchers/rockets).
:: Allow players to change rate of fire on weapons (single/auto)
:: Provide multiple weapon damage models (wdm), even if they where hardcoded (ie: arcade/normal/hardcore), whereby 'hardcore' would require less hits to kill someone than 'arcade' would.
:: Would like to have Weapon Optics & Claymores
:: Let us pick up weapons or ammo from dead players

=====================
360 MP Wishlist
=====================
Misc:
:: Allow players to pick up dropped weapons or ammunition
:: Allow machete executions on wounded enemies
:: Allow players to put out fire from a flamethrower after they have stopped blasting you
:: Increase Vehicle durability (they explode when they go off a jump which is half the fun & stall in shallow water)
:: Add Monocular to MP
:: Add more camo options to load out.
:: Prevent server admins from disabling voting

Options:
:: Ability to Toggle Motion Blur on/off in MP (client side option)
:: Add split screen w/ system link or LIVE

Scoreboard:
:: Ability to see everyones PING ingame on scoreboard
:: Ability to see who is captain on scoreboard when playing Uprising (highlight them somehow)

Movement:
:: Increase walking/vehicle speeds by 25%
:: Let players go PRONE (possibly have a stationary prone position where you cant move when prone)

Server settings:
:: Toggle Friendly fire on/off (this may be a server option stevejoe13 - the PC version has it)
:: Customise Spawn time counter
:: Customise number of respawns from 0 to infite.
:: Customise spawn protection
:: Customise health stats
:: Toggle Death Cam on/off (could give unfair advantage in clan games)
:: Toggle Respawn Cameras on/off (could give unfair advantage in clan games - just show scoreboard or load out screen)

Game Modes:
:: Add predator and/or assault game mode(s)
:: Add BF2 style control zone and/or plant bomb game mode(s).
:: Increase player max limit to 24 (if possible)
:: Let players choose captain via vote/lobby screen in Uprising

Player Matches:
:: Allow players to carry over weapons from ranked into player matches, or the next suggestion
:: Allow servers to have localised persistent stats or give admins the option to unlock all weapons.
:: Allow servers to have their own rankings and diamonds for players. These rankings would be only on that individual server and would be stored in a database (Counter-argument).

Ranked Matches:
:: Stop kicking players off server at end of RANKED match, just load up the next map and get on with it!
:: Allow players to join mid-way

Weapons:
:: Weapons are unbalanced, especialy the snipers, and the pistols are too powerful compared to guns like assault rifles.
:: Rocket launchers have insufficient splash damage
:: Fix the aiming its awkward, it starts off slow then accelerates.
:: Add weapon sway to scopes weapons
:: Allow players to change rate of fire on weapons (single/auto)
:: Provide multiple weapon damage models (wdm), even if they where hardcoded (ie: arcade/normal/hardcore), whereby 'hardcore' would require less hits to kill someone than 'arcade' would.

=====================
PS3 MP Wishlist
=====================
Misc:
:: Game controls need adjusting (More info on this).

Player Matches:
:: Allow players to carry over weapons from ranked into player matches, or the next suggestion

Ranked Matches:

Weapons:
:: Damage mode is lame and unbalanced (More info on this).

=====================
General MP Wishlist
=====================
Misc:
:: We'd like to mod this game, it has so much potential.
:: Add a 'party system' so friends can hook up and play online (like PC users can use XFire)
:: Inform players about healing team mates on load screens
:: Add loading bar to loading screens

Options:
:: Let players create customised classes like COD4.
:: Allow players to customise player skins (like in RB6V2)

Game modes:
:: Increase vehicle limit to 8 or 10 for large maps.

Player/Ranked Matches:
:: If the host is the only person on the server not 'readied up', start the game after x seconds so other players arent waiting too long for game to start (should host be absent/afk).:: Show SERVER NAME properly on RANKED servers (at the moment it shows the MAP NAME as the SERVER NAME)
En een linkje: http://forums.ubi.com/eve...21068375/m/4851063996/p/1

Ik hoop zelf écht dat Ubisoft een grote patch gaat maken. Het spel heeft echt potentie, zeker met die mooie map editor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:38:
Heeft iemand enig idee wat die equipment upgrades allemaal inhouden? Errug jammer dat dat totaal niet wordt uitgelegd... Je moet maar raden waarvoor iets dient!
Ik gebruik meestal de AK-47, Dart Rifle en M79. En natuurlijk granaten. Maar ik kan totaal niet uitvogelen welke equipment upgrades nuttig voor me zijn.
Alles? je wapens worden gewoon beter door de upgrades... De aim bijvoorbeeld, maar ook dat ie minder snel gaat roesten, en dat je meer ammo mee kan nemen..
Bij de Dart rifle kan je bijvoorbeeld met de ammo upgrade in totaal 10 kogels meenemen..

[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 29-10-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
vandaag zijn de servers er volgens mij gewoon uit.

Ik speel al een tijdje gewoon online, en heb nog niet echt lopen klagen.

Ja soms gaat iemand iets te laat dood enzo, gewoon omdat de damage te laag ligt, maar normaal gesproken doen de servers het wel allemaal. en zijn er ook gewoon Dedicated servers.

Ik MP trouwens helemaal niet zo heel slecht. het heeft potentie, en ik denk dat ze die met een patch wel goed kunnen wegwerken

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Pinjataaa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:27:
[...]

Alles? je wapens worden gewoon beter door de upgrades... De aim bijvoorbeeld, maar ook dat ie minder snel gaat roesten, en dat je meer ammo mee kan nemen..
Bij de Dart rifle kan je bijvoorbeeld met de ammo upgrade in totaal 10 kogels meenemen..
Bij de Dart rifle heb ik 19 kogels plus 1 in de rifle zelf. Komt misschien door de marksman upgrade.
De namen van de upgrades zeggen in de meeste gevallen wel genoeg.

Ik vind het overigens wel jammer dat je niet door kunt spelen als je het spel hebt uitgespeeld. Ik heb niet al te veel side missions gedaan omdat ik eigenlijk verwachte dat ik na de laastste missie wel door kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 15:50

Pinjataaa

Hit me!

sajoku schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:34:
[...]

Bij de Dart rifle heb ik 19 kogels plus 1 in de rifle zelf. Komt misschien door de marksman upgrade.

Ik vind het overigens wel jammer dat je niet door kunt spelen als je het spel hebt uitgespeeld. Ik heb niet al te veel side missions gedaan omdat ik eigenlijk verwachte dat ik na de laastste missie wel door kon spelen.
Raar, ik heb alle wapens en upgrades, maar heb maar 10 kogels in mijn dart rifle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Pinjataaa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:32:
[...]

Raar, ik heb alle wapens en upgrades, maar heb maar 10 kogels in mijn dart rifle :P
Dan speel jij het op een moeilijker niveau ;) Hoe moeilijker je het spel zet, hoe minder kogels je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Vandaag nog maar eens Far Cry 2 gespeeld na een tijdje Crysis Warhead - valt me dat even tegen. Besturing voelt zo loom aan, je bent veel te beperkt in het bewegen (ik denk maar aan prone en jump, wat een gedoe om een simpel rotsblokje van 20cm hoger te geraken zeg), AI is belabberd slecht (ze staan soms gewoon te wachten tot je ze afknalt), missies zijn eentonig, grote stukken van het terrein kan je gewoon niet aan ("hoge" rotsen), enzovoort.

Grafisch een en al pracht, maar het spel zelf kon zo veel beter. Echt jammer, volgens mij zat er veel meer potentieel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:05
Barca schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:06:
[...]In Petrosahel ligt er bovenop een treinwagon een diamand. Iemand een idee hoe ik daar in godsnaam op kom? Een auto ernaast zetten helpt niet; te laag. Springen vanaf de oliecontainer ernaast werkt niet; te ver. Er is geen ladder of iets dergelijks. Hrmblz.
Via het dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
[b][message=30968473,noline]In Petrosahel ligt er bovenop een treinwagon een diamand. Iemand een idee hoe ik daar in godsnaam op kom? Een auto ernaast zetten helpt niet; te laag. Springen vanaf de oliecontainer ernaast werkt niet; te ver. Er is geen ladder of iets dergelijks. Hrmblz.
Ik ging op de rails van de grote oliecontainers die ernaast stonden staan, rennen (met shift oid) en springen. Vooral dat rennen deed het hem. Ik neem tenminste aan dat het deze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
M'n broer heeft het spel op de PS3. Geen slechte game. Viel ook wel mee omdat ik er niet veel van verwachtte na wat forums gelezen te hebben. En misschien met een patch in het vooruitzicht dat het allemaal beter wordt.

Zelf speel ik het alleen liever op de PC. Bij Play.com is 'ie € 35,- dat valt erg mee...maar ik kwam er pas later achter dat je er SecuROM bij krijgt -,- oftewel, downloaden dus, ik hoef geen virus op m'n PC :)
offtopic:
Slimme mensen die dat verzonnen hebben, hebben er echt verstand van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Laatst online: 16:43
Laat minder legale suggesties maar gewoon achterwege. GoT is niet de plek om daarover te discussiëren.

[ Voor 78% gewijzigd door PromoX op 30-10-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
superbassie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:33:
M'n broer heeft het spel op de PS3. Geen slechte game. Viel ook wel mee omdat ik er niet veel van verwachtte na wat forums gelezen te hebben. En misschien met een patch in het vooruitzicht dat het allemaal beter wordt.
Patch is niet echt zinvol denk ik, het is niet echt buggy ofzo maar de gameplay is gewoon ruk.. Dat met die rotsen is inderdaad wel zo, dat kunnen ze wel patchen!
Zelf speel ik het alleen liever op de PC. Bij Play.com is 'ie € 35,- dat valt erg mee...maar ik kwam er pas later achter dat je er SecuROM bij krijgt -,- oftewel, downloaden dus, ik hoef geen virus op m'n PC :)
Dit slaat werkelijk helemaal nergens op...
Securom zuigt inderdaad maar om het nou met een virus te vergelijken :P

[ Voor 4% gewijzigd door doesd00 op 30-10-2008 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 06:36
Ik speel de game met een HD4870x2 met alles op ultra high @ 2560x1600 en 16AF.

Het ziet er schitterend uit. :9~ :9~ :9~

Ik heb de ati hot fix inmiddels al geinstalleerd en heb nu het volgende "dilemma"

2560x1600 16AF en geen FSAA : 57FPS

2560x1600 16AF met 2xFSAA : 72 FPS _/-\o_ _/-\o_

2560x1600 16AF met 4xFSAA:: 27 FPS :(

Ja je hebt het goed gelezen: Far cry 2 draait beter met 2xFSAA als zonder.

Het leuke is dat de FSAA nog echt wordt toegepast ook. Ik heb nl. de vergelijkingen gemaakt vlak voor een verkeersbord en je kunt duidelijk zien dat 2xFSAA een beter beeld geeft.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:06:
[...]
In Petrosahel ligt er bovenop een treinwagon een diamand. Iemand een idee hoe ik daar in godsnaam op kom? Een auto ernaast zetten helpt niet; te laag. Springen vanaf de oliecontainer ernaast werkt niet; te ver. Er is geen ladder of iets dergelijks. Hrmblz.
Ik ben gestopt met het zoeken van diamanten. Tenzij ze gewoon voor het oprapen liggen. Maar ik ben te vaak veel te lang bezig geweest om een weg naar sommige koffertjes te vinden en vind het tijdverspilling, vooral omdat ik het geld niet meer nodig heb: ik heb de wapens die ik wil en heb niet meer nodig. Sommige koffers liggen op belachelijke plekken...!
Pinjataaa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:27:
[...]

Ja, dankt je, dat wist ik (over de aim en minder snel roesten), maar het gaat me om de equipment upgrades, dus idd de ammo upgrade, alleen... daar zijn er heel veel van en ik weet niet welke ik moet hebben.
sajoku schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:34:
[...]

Mijn probleem is juist dat de namen mij NIET genoeg zeggen. Ik wil gewoon weten welke equipment upgrade ik nodig heb voor mijn drie wapens en ik kan daar nu alleen achter komen door simpelweg ALLE upgrades te kopen... Ik zal de marksman upgrade eens proberen, maar dan zoek ik ook nog de upgrade voor de M79 en de AK-47... Ik vind het niet echt duidelijk aangegeven allemaal: dat had Ubisoft wel wat beter mogen regelen. Er zijn genoeg mensen die totaal geen idee hebben welk wapen wat is en waar die hangt en zo (dat heb ik trouwens nu door hoor, zie m'n eerdere posts).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:38:
Onder het algemene menu kun je de uitleg van upgrades vinden ;) (Esc, upgrades)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasted247 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:32:
[...]

Onder het algemene menu kun je de uitleg van upgrades vinden ;) (Esc, upgrades)
Dank je, maar die tip heb ik zelf al meerdere malen gepost hier ;) Het gaat me echter om de uitleg van de equipment upgrades (en dan vooral de ammo): welke upgrade geldt voor welk wapen? Die info kan je niet vinden in Upgrades.

Maar goed, ik denk dat ik zo onderhand beter alle upgrades een voor een kan gaan kopen, om vervolgens de winkel uit te gaan, naar het depot, munitie te pakken en dan weer naar buiten om het wapen te selecteren en te zien of het verschil uit maakt met de hoeveelheid ammo... Om vervolgens weer een savegame te laden en alles overnieuw te doen, net zolang totdat ik weet welke ammo upgrade effect heeft op m'n wapens. (Dat zou toch makkelijker moeten kunnen, zou je zeggen... :| )

Oooooookay, never mind: ik heb de Far Cry 2 Prima Official Game Guide van het internet geplukt en weet nu precies wat ik nodig heb! :) AK-47; Assault Webbing, M-79: Grenadier Webbing; Dart Rifle: Marksman Bandolier! Zo, klaar. 8)

Als iemand wil weten wat hij voor een of ander wapen nodig heeft (of iets anders), roept u maar, want ik heb hier de antwoorden! :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1 vraag: Wat is een webbing :? De rest v.d. upgrades snap ik nog wel, maar hier heb ik nog nooit van gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google > Wikipedia ;):
Webbing is used to make military belts, packs and pouches, and by extension also refers to the items themselves.
Het is dus een materiaal waarvan (voor militairen) riemen en pakken en zakken en zo worden gemaakt en het is vervolgens ook de naam van die voorwerpen geworden. En... daarin passen dus extra kogels! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:45:
Oooooookay, never mind: ik heb de Far Cry 2 Prima Official Game Guide van het internet geplukt en weet nu precies wat ik nodig heb!

Als iemand wil weten wat hij voor een of ander wapen nodig heeft (of iets anders), roept u maar, want ik heb hier de antwoorden! :P
offtopic:
Ik weet niet of je de game guide via de legale manier te downloaden is, want dan zet ik deze graag in de topic start.
Als het via de illigale manier is dan laat maar, aangezien dat een NoNo is op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

offtopic:
Ik weet niet of je de game guide via de legale manier te downloaden is, want dan zet ik deze graag in de topic start.
Als het via de illigale manier is dan laat maar, aangezien dat een NoNo is op GoT :P
Ehm... je kán 'm legaal downloaden via de officiele site. Linksboven zie je drie opties: Buy book, Buy download and Try free (da's 1 hoofdstuk). 8) Dus voeg maar toen aan de topicstart! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Griffin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

offtopic:
Game guide is gewoon een produkt waar betaald voor moet worden. Het is zowel in boek als elektronische vorm te koop, en de elektronische versie is op internet gegooid door iemand :P
superbassie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:33:

offtopic:
Slimme mensen die dat verzonnen hebben, hebben er echt verstand van!
Om van securom af te komen hoef je alleen maar een crack te downloaden, niet de rest van het spel. Dat kun je dus zonder problemen legaal kopen.

Doe je dat niet, dan was je nooit van plan het spel te kopen en gebruik je dit als excuus voor jezelf om het downloaden goed te praten.

[ Voor 39% gewijzigd door Benotti op 30-10-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
*oops* :P

[ Voor 98% gewijzigd door Benotti op 30-10-2008 12:08 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.