[Multi] Far Cry 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 60.847 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:27
Hoe werkt die bonus content? Ik heb die dingen geunlockt maar ik zie nergens iets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in m'n pauze even twee nieuwe kaarten gemaakt vanuit dezelfde bron (vind ik zelf altijd wel leuk in plaats van diverse soorten kaarten door elkaar), plus een kaartje van het tussengedeelte. De hoofdkaarten zijn lekker groot: 40 x 40 cm op 300 dpi. ;) Als jpeg zijn ze trouwens nog geeneens 2 Mb, dus het downloaden zal meevallen. Hier staan alle diamanten, tapes en gold AK's op. Een map met hanggliders heb ik eigenlijk nog nooit gezien...

Kaart 1

Tussenkaart

Kaart 2

De iconen spreken voor zich, hoop ik.

EDIT:
O, ik zie dat Tinypic de kaarten ongevraagd verkleind heeft. :| Iemand enig idee waar ik gratis grotere plaatjes kan uploaden? Ik heb ze ook maar even hier geparkeerd, maar de link werkt na 10 keer al niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Deel 3 hebben jullie (en ik) al weer vol gepost, dus daarom deel 4:

[Multi] Far Cry 2 - Deel 4
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:38:
Ik heb in m'n pauze even twee nieuwe kaarten gemaakt vanuit dezelfde bron (vind ik zelf altijd wel leuk in plaats van diverse soorten kaarten door elkaar), plus een kaartje van het tussengedeelte. De hoofdkaarten zijn lekker groot: 40 x 40 cm op 300 dpi. ;) Als jpeg zijn ze trouwens nog geeneens 2 Mb, dus het downloaden zal meevallen. Hier staan alle diamanten, tapes en gold AK's op. Een map met hanggliders heb ik eigenlijk nog nooit gezien...

Kaart 1

Tussenkaart

Kaart 2

De iconen spreken voor zich, hoop ik.

EDIT:
O, ik zie dat Tinypic de kaarten ongevraagd verkleind heeft. :| Iemand enig idee waar ik gratis grotere plaatjes kan uploaden? Ik heb ze ook maar even hier geparkeerd, maar de link werkt na 10 keer al niet meer.
Ik download ze van de link die maar 10 keer werkt en daarna zet ik ze wel online
Avalaxy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:33:
Hoe werkt die bonus content? Ik heb die dingen geunlockt maar ik zie nergens iets staan.
zie deze post:
Barfman in "[Multi] Far Cry 2 - Deel 3"
Meer weet ik er niet van, moet het zelf nog uit gaan proberen

[ Voor 91% gewijzigd door Griffin op 12-11-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En weer 'n nieuw deeltje: [Multi] Far Cry 2 - Deel 4
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.