Ik had veel meer verwacht van deze game, ik speel hem op de xbox 360 en daar hebben we geen quicksave geloof ik. Je moet precee in zo'n huisje gaan saven of toevallig op een locatie zijn waar een blauwe box hangt. Het hele saven is super irritant, zeker als je van A naar B moet om een missie te doen en je onderweg al het loodje legt om welke reden dan ook, kun je alles weer opnieuw doen.
Verder vind ik dat de afstanden nogal groot zijn, lopend is niks te doen dus je moet elke keer een bootje of een auto zien te jatten anders kom je nergens.
Die 'uitkijkposten' slaan ook nergens op, elke keer als ik er eentje met de vloer gelijk heb gemaakt, krijg ik een melding dat ie is 'gechecked'. Als ik daarna terugkom, staan er weer vrolijk ventjes te kijken. Wat is dan nog het nut om ze om te leggen, ik dacht juist dat als je ze een keer hebt gemold, je voortaan veilig erdoor kunt.
Verder vind ik het super irritant dat ik sommige koffertjes niet kan pakken, die liggen op een treinstel. Hoe kom ik daar ? Ik kan alleen springen, niet klimmen op xbox 360...wie weet hoe of wat...auto erlangs en zo langzaam omhoog jumpen werkt ook niet ivm hoogte. Je moet echt een ladder hebben en met met Y-functie beklimmen...zonder officiele laddert kom je er niet op ?
Op de console is het altijd wat moeilijker om te mikken enzo, wat dat betreft heb ik liever de pc versie.
Ik had er meer van verwacht, en vind dat je de grote afstanden die je moet overbruggen erg saai. Het ziet er allemaal wel mooi uit, je krijgt minder actie dan voorheen want je bent meer bezig met:
- Kaartlezen
- Auto's repareren
- Reizen
Daarom heb ik echt het gevoel dat ze een steekje hebben laten vallen in de game, je kunt niet even een half uurtje spelen aangezien je nooit weer of je bij een savehouse komt. En dat map die je krijgt staat ook niet altijd alles op, ik ben nog niet zo heel ver in de game en weet ook niet of ik hem nog ga verder spelen op de xbox 360. Wellicht dat ik hem op de pc ga proberen ivm aimen & saven.
[
Voor 10% gewijzigd door
NeoMe op 07-11-2008 13:45
]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9