Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 169 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Een vriend van mij speelt een Tauren Druid ergens in de eind 40er lvls en hij heeft totaal geen last of problemen van de zombies gehad. Heeft netjes zijn quests kunnen doen en inleveren en het afgelope weekend 4 lvls gedinged. Ik denk dat een aantal mensen er niet zo'n probleem van moeten maken, ik vond het iig een heel leuk world event wat mooi past bij de lore en opbouw richting de Lich king.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:30:
[...]

Mag je mij vertellen hoe je het voormekaar krijgt dat je niet kunt levellen.
1. Questgivers in zombies veranderd
2. Gekilled door zombies terwijl je probeerd bij questgivers te komen
3. Gekilled door zombies terwijl je quest (dit is zeldzaam)
4. Gekilled door zombies in een city als je terug moet om skills te leren.

Uiteraard bezitten we niet allemaal de ubl4r 1337 ev4s1on skillz die jij hebt, maar het was gewoon ongelofelijk vervelend om telkens overal ?? zombies tegen te komen (Rebel camp, nesingwary's safari).

Overigens mag je toon wel iets normaler, wat een attitude zeg, jemig |:( (Niet alleen op die post gebaseerd). Houd het gezellig ofzo, jammer dat dit nu gebeurd, event is toch net afgelopen conform de duratie die blizzard had geplanned... Snap dus het probleem niet helemaal, iedereen kan weer fijn lvlen (yay ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net op een screenshot van iemand die had standaard chats van blizzard. Maar, het balkje waar hij mee typt had jij een andere plek gegeven. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:11:
Ik zag net op een screenshot van iemand die had standaard chats van blizzard. Maar, het balkje waar hij mee typt had jij een andere plek gegeven. Hoe doe je dat?
met CT_Core kan je de chatbar ipv onder, boven het chatvenster laten zien.. weet niet precies waar hij hem had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:02:
[...]

Doe normaal man, ik heb nog nooit zo'n grote groep zo enthousiast zien zijn over een event. Die paar prutsers die niet ff door dat zogenaamde niet kunnen levellen gelul heen kunnen kijken...

[...]

Ik vind jouw mentaliteit en dat van de andere QQers typischer. We hebben een heel weekend een fantastisch event gehad. Die paar mensen die zitten te janken omdat ze hun zoveelste alt niet kunnen levellen (wat ook nog eens onzin is, maar jankerds overdrijven graag) mogen ze wat mij betreft bannen. Good riddance.

[...]

Die mensen zijn gewoon te lui om een portal naar Silvermoon of Exodar te nemen. Ben ik niet rouwig om.
Silvermoon was evenmin compleet zonder zombies. Als jij het leuk vindt om, wanneer je 's ochtends inlogt om even iets te doen, drie klappen krijgt van een andere speler en gelijk in een zombie verandert leuk vind, prima, maar ik en vele andere mensen die ik ben tegengekomen dit weekend konden er niet om lachen.

Daarnaast was het overgrote deel van de spelers dolblij wanneer de ziekte van ze genezen werd, zodat ze niet in een zombie veranderden.

Ik ben geen jankerd en je zult me niet snel negatief zien doen over evenementen op het Blizzard forum, maar dit evenement ging gewoonweg te ver (zelfs tegen hun eigen ToS in). Als je oprechte argumenten en duidelijk onderbouwde meningen ook gaat afdoen als janken en QQ-ers gezeur, dan denk ik dat deze discussie snel zal afglijden naar het niveau van die posters die jij nu zit af te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou ik vond het zombie gebeuren wel leuk en ik ben in die tijd toch een level omhoog gegaan dus het was niet onmogelijk om te questen. Ik had geen last van dode questgivers of last van profession givers die dood waren. Ik vond het leuk om tegen en met de zombies te vechten. Heerlijk gewoon!

Maar genoeg daarover, ik zag gistereavond iig dat SW zombievrij was.
Ik ben gewoon zoals de afgelopen paar dagen aan het questen geslagen. Ik kreeg daarbij als loot mijn aller eerste epic: [Stockade Cauldrons] ik had deze eerder in een random party tijdens een gewone quest voorbij zien komen maar ik had hem niet nodig (greed) en mijn medespeler wel door zijn classe (need) en nu heb ik hem dus alsnog. Vanzelfsprekend naar AH ermee want ik kan geen mail dragen en omdat ik het niet kan dragen kan de BoE ook niet door mijn perongeluk worden geactiveerd. :P
Hopenlijk word is het verkocht tegen de tijd dat ik inlog.

Ik heb nog een reeks questen rondom un'goro te doen om de crystals te begrijpen en te gebruiken en dat moet ik weer doen voor een andere quest dus vanavond zijn er weer een stuk of 8 quest achter elkaar afgerond als het goed is en ik waarschijnlijk een level up als ik een beetje door kill.:)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:51:
[...]

1. Questgivers in zombies veranderd
2. Gekilled door zombies terwijl je probeerd bij questgivers te komen
3. Gekilled door zombies terwijl je quest (dit is zeldzaam)
4. Gekilled door zombies in een city als je terug moet om skills te leren.

Uiteraard bezitten we niet allemaal de ubl4r 1337 ev4s1on skillz die jij hebt, maar het was gewoon ongelofelijk vervelend om telkens overal ?? zombies tegen te komen (Rebel camp, nesingwary's safari).

Overigens mag je toon wel iets normaler, wat een attitude zeg, jemig |:( (Niet alleen op die post gebaseerd). Houd het gezellig ofzo, jammer dat dit nu gebeurd, event is toch net afgelopen conform de duratie die blizzard had geplanned... Snap dus het probleem niet helemaal, iedereen kan weer fijn lvlen (yay ^^).
Wees blij dat je niet op 'the bronze dragonflight' zit, daar waren shattrath en orgrimmar compleet leeg, op de skelleten na, geen npc's in leven en een hoop scheldende mensen het viel mij ook op dat in het begin je elke keer 10 minuten had om van die 'infection' af te komen, naderhand was dat ineens 15 seconden.

Maarja, gisteravond BT gedaan iets te makkelijk geworden als je het mij vraagt was voor ons eerste keer dus we moesten tactics beetje onder de knie krijgen Mother 1 wipe omdat tank bijna ge1shot werdt en er alleen nog maar een druid was, tot 20% en toen was er een miscommunicatie en gingen er een paar dood door fatal attraction, 2de try en klaar.

Council was wat lastiger, ik en 2 rogues op interrupt duty, alleen wisten we niet precies wat er met die shields aan de hand was dus waren we driftig bezig om alle spells te interrupten en ging dus niet helemaal goed, ook de blizzard van de mage was erg moeilijk te spotten en meestal te laat maar ook 2de try neer dus viel weer mee.

Illidan was ff leuk om te zien phase1 was zo gepiept, phase2 kregen we een bal op onze kont en was halve raid dood :P woensdag weer een dag.

Moet wel zeggen dat het allemaal te gemakkelijk is geworden als je zou willen zou je BT gemakkelijk in 1 avondje kunnen clearen, MH was al niet moeilijk, SSC hebben we vashj dood voor achievement, vant weekend TK nog ff, en hebben we ook vials quest klaar en ringen afhalen omdat meeste van ons exalted zijn met scale.

Ook eindelijk exalted met sha'tar/CE/Aldor dus kan eindelijk die illidari marks gebruiken. Maarja lijkt erop dat we alleen nog maar bezig zijn met de laatste restjes voordat wotlk komt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekend + maandag dagboekje,

Nou, het moest er toch maar eens van komen met m'n (nu lvl 66) warrior: ik heb afgelopen vrijdag Prot gespecced om eens te beginnen wat tanking skillz te oefenen. En wat bevalt dat goed zeg! Misschien deed ik het als Fury niet helemaal goed, maar toen ik Fury was had ik toch behoorlijk wat downtime. Nu als Prot hoef ik tijdens het levelen vrijwel nooit te eten of te bandagen. En daar komt nog eens bij dat je als Prot ook zeer goeie damage doet (Shield Slam crit voor 1100+, Revenge voor 1600+), dus voor mijn gevoel gaan de mobs niet langzamer neer dan toen ik nog Fury was.

Maargoed, ik heb van't weekend voornamelijk instances getankt. Ik heb nu Mana Tombs, Ramparts, Blood Furnace, Underbog en Slave Pens gedaan, inclusief de bijbehorende quests. Het tanken is me erg goed bevallen, echt een zeer welkome afwisseling na de laatste tijd toch een 1-button-bashing-DPS (Destro lock) te zijn geweest. Het zou zo maar eens kunnen dat ik bij WotLK eerst mijn warrior naar 80 ga levelen, hij bevalt echt uitstekend.

Het raiden staat nu dus op een zeer laag pitje (als in 'helemaal niet' :+). Mijn guild doet nu ook alleen nog maar Kara en ZA en de signups zijn schaars. Misschien dat ik nog één keer meega naar ZA en Kara voor de achievements, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje.

Het zombie event vond ik wel grappig, maar ik heb me er niet echt mee bezig gehouden. Als je in de steden een beetje uitkeek dan had je er ook weinig last van. Ik zorgd er wel voor dat ik wist waar de Argent Healers zaten, dus dat hielp wel mee om geen zombie te worden. Nu hangt er voor de ingang van Ironforge nog een of ander geval in de lucht, iemand een idee wat dat precies is?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 23:24

JSchut

.....

Om me even te mengen in het zombie verhaal....

Opzich vond ik het event wel erg leuk.. Het infecten van andere mensen boeide mij niet echt...
Zelf heb ik ook meegedaan aan zombies afslachten wat af en toe resulteerde dat ik zelf een zombie werd.

Het enige wat ik niet leuk vond aan het event was dat bepaalde (belangrijke) NPCs elke keer dood waren. Zoals bijvoorbeeld de reagent vendors. Ik kan ook best begrijpen dat mensen het irritant vinden als de battlemasters dood zijn. Naar mijn mening zouden ze dit soort NPSs immune moeten maken (net zoals bijvoorbeeld Thrall)

Verder was het een prima event imo... En in zekere zin had je zeker wel de mogelijkheid om dit event grotendeels te ontwijken.... ga lekker instances doen of weet ik wat. Met levelen heb ik ook totaal geen last gehad.

Verder nog even een stukje dagboek ;)

Vanaf afgelopen reset lekker aan het tanken geweest met me warrior, Verschillende heroics gedaan om wat badges te grinden. (De gear op deze char was nog niet zo heel goed) En behoorlijk wat geraid.

Resultaat:
Heel ZA leeg
Heel SSC leeg op Vashj na
Heel TK leeg op Kael'thas na
Eerste drie bosses in MH down
BT tot en met Gurtogg Bloodboil down

Wat resulteerde in de volgende upgrades:
- Nieuwe chest van badges (Chestplate of Stoicism)
- Pauldrons of Abyssal Fury
- Gauntlets of Enforcement

Vanavond staan Vashj en Kael'thas op het programma. Heb er nu al weer zin in :P

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 28-10-2008 08:58 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Een aardige verrassing had ik gister toen ik mijn dualbox priest logde. Sinds de patch had ik ze niet meer aangeraakt en na het inloggen viel het mij op dat hun exp bar erg gevuld was. Sterker nog, ik had nog maar 1xp nodig voor het volgende level. Terwijl ik 100% zeker ervan was dat ik pas op de 25% zat. Dus 75% van het level voor nop :) Het zal wel te maken hebben met de veranderingen van 60-70.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zombies waren UBER imho.....die korte tijd die je af en toe moest wachten vind ik te verwaarlozen. :D Geen enkel probleem gehad met levelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dagboekje op een nieuwe server:

Ben inmiddels lvl 25 gedingd met mijn Tauren druid. Lid van de grootste guild. Uit ervaring weet ik dat de 'early grootste guilds' meestal uit elkaar vallen, maar zolang de guildchat gezellig is ben ik happy :)

Aangezien het recruit-a-friend systeem werkt op Azuremyst (de nieuwe server) lopen enkele spelers ver voor op de rest. Vrijdag 17.30 is de server geopend en zondagavond hadden we een lvl 68 rondlopen, dus die zal wel in de loop van de nacht 70 dingen, 3 dagen na opening! Onze guild heeft 2 lvl 63s. Op de alliance side waar 2x zoveel mensen spelen zijn er minder raf-ers, dus daar gaat het wat langzamer.

Van het zombie event redelijk last gehad, vooral omdat niemand op de server de hogere level zombies aankan. Als er eenmaal een paar guards geturnd zijn, dan is in een mum een heel deel van de stad een zombie. Nu maar lekker doorlevellen dan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister met de guild nog even Kael en Vashj gekilled, just for fun. En aangezien bijna niemand meer DKP wil uitgeven aan T5, heb ik gister twee items mogen looten! Eindelijk! :) Opzich zijn de items niet beter als ik al heb, misschien met de 4-set bonus wel, maar ik wil de set gewoon hebben voor de looks. :)

Over de Zombies; ik vond het een prima event. Sommige steden en gebieden waren compleet dood, dat klopt. Het was soms lastig om te levellen, ja inderdaad. Maar kom op zeg! Dat is een paar dagen (al was het 2 weken)... Het was een once-in-a-WoW-lifetime event. Zulke dingen zijn gewoon prachtig om mee te kunnen maken vind ik. Plus, het past prima bij de Lore. Ik vind dit soort dingen juist zo geweldig aan WoW (en Blizz in het algemeen); het hoord bij het spel / de verhaallijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
dagweekendboekje,

Van 't weekend weinig gedaan behalve achievements. Nu 1870 punten ofzo op m'n pala. w88 op Eternal Quintessence is saaaai. maar goed, classic raider complete en outland dungeon hero ook.
Gister m'n 70 shaman getransferred naar m'n broertjes account en gisteravond m'n 'eigen' char gezien terwijl ik zelf op m'n mage zat. Dat is echt vaag, maar wel lache. Brengt enige zekerheid in de party/raid dat er wat gebeurd ;)
Waar ik gister jammer genoeg wel achter kwam is dat hc mgt Priestess Delrissa (3e) eigenlijk NIET zonder cc kan... gg ik ben niet zo van de cc in parties... maar ja dat een encounter gemaakt wordt dat je MOET cc'en vindt ik wel jammer, zelfs met 3 t6 dragende lui gaat 't niet.
Na wat setup changes (hunter ipv shadowpriest in party) super gemakkelijk.
Over de zombies: Ik heb me wat afzijdig gehouden. Enige keren dat ik het jammer vond was dat m'n bank-alt werd ge-one-shot in TB en de AH lui weg waren, maar ik kon me er niet druk om maken. In dat opzicht was het beta-einde event 'net zo erg', al dan niet erger, waar de bosses in stormwind (toen was ik nog alliance, arme ik :P ) nog lvl ?? en niveau MC terwijl er maar heel weinig mensen lvl55 waren toendertijd (jaja levelcap ftl). Echter, ik vond de TBC script wel beter. Quests rondom 1 punt en je kreeg er een tabard van (die een nutteloos use-effect heeft, maar nu als achievement toch z'n voordelen heeft (zowel feats of strength als 10 tabards :) ). Maar smaken verschillen.

Wat ik wel jammer vind is dat raiding echt bijna stil staat atm. M'n guild was klaar om SWP in te gaan afgelopen zondag maar maar 14 mensen kwamen opdagen... In een avond BT clearen blijkt dus niet echt goed op moraal te werken vlak voor release van een expansion :(

[ Voor 0% gewijzigd door Strikeman225 op 28-10-2008 09:46 . Reden: classic dungeonmaster --> classic raider, stuk ervoor gaat over MC, doh ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
deadsy33 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:57:
Een aardige verrassing had ik gister toen ik mijn dualbox priest logde. Sinds de patch had ik ze niet meer aangeraakt en na het inloggen viel het mij op dat hun exp bar erg gevuld was. Sterker nog, ik had nog maar 1xp nodig voor het volgende level. Terwijl ik 100% zeker ervan was dat ik pas op de 25% zat. Dus 75% van het level voor nop :) Het zal wel te maken hebben met de veranderingen van 60-70.
Hey dit had ik ook op een lvl 63 alt van me die ik al een tijd niet had aangeraakt. Vond het al knap van mezelf dat ik precies nog 1 xp nodig had voor het volgende level. Maar blijkbaar heeft Blizzard dat idd gedaan, maar waarom weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Erg leuk dat zombie event, heb me er wel mee vermaakt al gaat het na een uurtje wel vervelen om een zombie te zijn. Gisteravond nog even een uurtje zombie geweest toen ik las dat er een cure zou komen.

Stonden er 2 lui naast zo'n argent healer zodat ze telkens gelijk gecured werden. Dus heb even wat npc zombies meegenomen en heb de argent healer afgemaakt. Met als resultaat een /spit en /rude op mij en 2 extra player zombies >:) Tsja hadden ze maar op een flying mount moeten gaan zitten net zoals de rest van de spelers in Shattrath :p.

Hoop dat er meer van dit soort events komen, het is voor Blizzard iig een ideale test geweest voor de Vehicle engine.

Is er hier ook een Horde speler op Trollbane die snel wat geld wil verdienen.

Ik mis namelijk nog de volgende horde only cooking recepten en vroeg me af of iemand die voor mij op de neutral ah wil zetten.
Recipe: Bat Bites
Recipe: Lynx Steak
Recipe: Dig Rat Stew

Zou de persoon die dit wil doen mij een PM kunnen sturen? Dan kunnen we een prijs afspreken en hoeft dit topic daar verder niet mee vervuild te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze post maar ingekort want volgens mij heeft het geen zin om te motiveren waarom dit worldevent wel degelijk positief bekeken kan worden. Gezien het feit dat mensen zo gefrustreerd raken omdat ze niet in het AH kunnen kijken (knap overigens als je 4 capitals per faction hebt en je weet het nog niet klaar te spelen om een AH te bezoeken), mensen die niet een quest kunnen inleveren omdat hun NPC dood is (respawn rate is vrij hoog), mensen worden geganked door zombies (knap gezien dat ze op loopsnelheid rondlopen), en mensen die AFK gaan staan in de meest populated city's (raar dat het daar sneller gaat dan in elke andere minder bevolkte stad).

Kortom ik zou zeggen, verdiep je eens in de verhaallijn van Warcraft en vind uit wat je verkeerd hebt gedaan.

Ik sluit me dan ook bij Hydra aan en vind dat dit worldevent zeker weten nu al geslaagd is. Ik ben zelf ook enkele keren zo slim geweest om AFK te gaan staan in een stad als Orgrimmar om vervolgens terug te komen en dood op de grond te liggen. Tough luck, mijn fout om er geen rekening mee te houden. Durability loss? Ach 1 daily en dat is er ook wel weer uit.

Om je nu overal druk over te gaan maken... speel het spel dan niet, want het is blijkbaar niet voor je ontspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:12:
[...]

met CT_Core kan je de chatbar ipv onder, boven het chatvenster laten zien.. weet niet precies waar hij hem had?
Hij had zeg maar links de party/guid/whisper-chat in zijn beeld. Helemaal rechts in zijn beeld combatlog etc. En dan had ie in het midden van zijn scherm, onder zijn spellbar, het balkje waar je zeg maar in typt. En dat wil ik ook graag, maar ik weet niet hoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:07:
Om je nu overal druk over te gaan maken... speel het spel dan niet, want het is blijkbaar niet voor je ontspanning.
amen

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 06:14:
[...]
Ik ben geen jankerd en je zult me niet snel negatief zien doen over evenementen op het Blizzard forum, maar dit evenement ging gewoonweg te ver (zelfs tegen hun eigen ToS in). Als je oprechte argumenten en duidelijk onderbouwde meningen ook gaat afdoen als janken en QQ-ers gezeur, dan denk ik dat deze discussie snel zal afglijden naar het niveau van die posters die jij nu zit af te kraken.
Waar haal je vandaan dat het tegen hun eigen ToS in gaat? Volgens mij "moet" Blizzard content verschaffen, en hoe je het ook bekijkt, dit was toch echt content. Je kon gewoon inloggen (server outages daargelaten), en met wat creativiteit kon je ook prima spelen.

Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als hun bezigheden (tijdelijk) verstoord worden, maar WoW gaat niet alleen maar om levellen, battlegrounds in komen en gold verdienen op het auction house. Er zit een heel verhaal achter, en met deze plague event heeft Blizzard een aardige zet richting Northrend gegeven.
Dan kan je, zoals enkele van mijn in-game bekenden, het hele weekend klagen, maar je kan ook gewoon proberen om er het beste van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:22:
[...]

Hij had zeg maar links de party/guid/whisper-chat in zijn beeld. Helemaal rechts in zijn beeld combatlog etc. En dan had ie in het midden van zijn scherm, onder zijn spellbar, het balkje waar je zeg maar in typt. En dat wil ik ook graag, maar ik weet niet hoe. :P
Je kan sowieso je General Chat en Combat chat van elkaar loskoppelen. Ga maar eens met je curses op je chatlog staan. Je zult dan het label van general zien. rechts op klikken en je kan zeggen Unlock Frame. Even slepen en klaar. Je Combat log zit ook een beetje "verstopt"onder je general log.

Hier geldt hetzelfde verhaal voor. Voor je chatbar zul je een addon moeten installeren.

ik vind zelf http://wow.curse.com/down...ons/details/prat-3-0.aspx een erg goede chat addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Hehe zombie event, supergaaf. Kweenie hoe dat in de pre-TBC areas is maar in Outland heb je overal healers. Als je dan nog in een zombie verandert terwijl je 5 dagen de tijd gehad hebt om hun locaties te leren kennen heb je 't mooi aan jezelf te danken. En dan nog - was ff afk en gebeurde mij ook - strakke actie imo, ff terugrennen en meteen mounten en wegwezen :)

Nog een stukkie dagboek:
Gisteren SWP in omdat we donderdag t/m Twins gekomen waren en we verder wilden (Felmyst pas 2e keer neer nu). Twins gingen al vrij snel neer, beetje trash, en toen kwamen we alweer bij M'uru. Wat een eitje zeg... kan me voorstellen dat dat voor de nerf heel wat pittiger was. Ging vrij snel plat, op naar KJ. Eerste try ging al niet slecht, maar niet heel veel tries meer gedaan, kregen em nog tot 50%... denk dat ie nog wel neer gaat voor de patch yay :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
JSchut schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:49:
Het enige wat ik niet leuk vond aan het event was dat bepaalde (belangrijke) NPCs elke keer dood waren. Zoals bijvoorbeeld de reagent vendors. Ik kan ook best begrijpen dat mensen het irritant vinden als de battlemasters dood zijn. Naar mijn mening zouden ze dit soort NPSs immune moeten maken (net zoals bijvoorbeeld Thrall)
Gewoon een argent healer erbij zetten lijkt mij al goed genoeg :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Die healers staan volgens mij in alle inns of er vlakbij, waar ook die Hallow's End candy jar staat :) . Zombie event vind ik ook wel leuk, als er niks gebeurd is het ook maar saai, vind het juist wel gaaf.

Gisteren voor het eerst Zul'Farrak gedaan en vond het wel gaaf, zeker het laatste stuk waar alle mobs omhoog komen :) . Was nog even gaar bezig ook, ik had de sleutel geloot en kon 'm niet in m'n bags vinden, zat ie in m'n keyring uiteraard :+ . Niks geloot, want heb alles voorbij laten gaan, volgende keer ga ik ook wat needen omdat ik het goed gebruiken kan :) .

[ Voor 69% gewijzigd door zwik op 28-10-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

Je kan sowieso je General Chat en Combat chat van elkaar loskoppelen. Ga maar eens met je curses op je chatlog staan. Je zult dan het label van general zien. rechts op klikken en je kan zeggen Unlock Frame. Even slepen en klaar. Je Combat log zit ook een beetje "verstopt"onder je general log.

Hier geldt hetzelfde verhaal voor. Voor je chatbar zul je een addon moeten installeren.

ik vind zelf http://wow.curse.com/down...ons/details/prat-3-0.aspx een erg goede chat addon.
Dat loskoppelen was al gebeurt, maar toch bedankt. :)

EDIT: http://tweakers.net/ext/f/EvknhB5B71KhIItAuTbSfoo0/full.jpg Dit is wat ik bedoel. Twee chats en de chatregel waarin je typt in het midden. Iemand weet hoe je dat doeT?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Vind dit zombie event het leukste wat ze tot nu toe gedaan hebben, nu heb ik echt zin in wotlk, en is er ook een goede reden gegeven om uberhaupt naar northrend op te gaan, mn lvl 70s staan al klaar in respectieveleijk orgrimmar en undercity om op de eerste zep te springen richting northrend en het begin van het verhaal is gestart,

het is jammer dat zoveel mensen niet het vermogen hebben om het spel te spelen als een spel in plaats van als een noodzakelijke gebeurtenis waarin alles moet gaan zoals ze willen, kortom het gewhine.

een zombie plaag die je gewoon voorbij zou rennen zou ook wel een bietje suf zijn toch?
misschien helpt het ook wel dat ik vette fan ben van zulk soort films en het erg gaaf vind om te zien hoe ze het hierin gestopt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:48:
[...]

Dat loskoppelen was al gebeurt, maar toch bedankt. :)

EDIT: http://tweakers.net/ext/f/EvknhB5B71KhIItAuTbSfoo0/full.jpg Dit is wat ik bedoel. Twee chats en de chatregel waarin je typt in het midden. Iemand weet hoe je dat doeT?
Prat kan dat volgens mij dus... Zie m'n post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Enige wat ik jammer vond aan dit event was dat iedereen de Argent Dawn Tabard kon krijgen. Mijn Warrior heeft de Argent Dawn Tabard van TBC openingsevent. Hij loopt er altijd mee. Vaak genoeg mensen die vragen hoe ik er aan kom of wat ik doe als ik de /use doe. Gewoon een beetje uniek.

Nu loopt de halve server met een Argent Dawn Tabard. Het is dan wel niet dezelfde Tabard maar ziet er hetzelfde uit. Ik ga dus maar tabardless verder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:08:
[...]

Prat kan dat volgens mij dus... Zie m'n post
Jup ik heb het voor elkaar gekregen. :) Wel veel instellingen, maar daar kom ik wel uit. Het enige wat ik niet begrijp is het volgende.

Dit komt er te staan als ik bijv in bg-chat "[B] [68: Ajnk: 1]:"

Wat houd die 1 in godsnaam in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

Jup ik heb het voor elkaar gekregen. :) Wel veel instellingen, maar daar kom ik wel uit. Het enige wat ik niet begrijp is het volgende.

Da's de raid group waar je in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Hangt van je instelling af

B: BG
68: je level
Ajn: je naam
1: kan zijn channelnummer of de groep waar je in zit van de raid (groep 1 - 8 )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
[...]

channel 1 volgens mij. dat kan je ook weer weghalen in je opties.

I stand corrected :)

[ Voor 3% gewijzigd door HanH op 28-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HanH schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:32:
[...]

channel 1 volgens mij. dat kan je ook weer weghalen in je opties.
Die 1 is de group in welke die player zit, heeft niks met channels te maken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img368.imageshack.us/my.php?image=mijnuiaw1.jpg

Dit is mijn UI geworden, gisteravond aan begonnen en nu ben ik toch wel tevreden. :)

Alleen mijn cooldown zijn zichtbaar, andere abilities zijn hidden zodat het lekker leeg is. :) Unitframes in het midden van het scherm zodat ik combopoints en HP goed in de gaten kan houden. Zeer handig voor in pvp. :)

Wat vinden jullie ervan? :o

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 12:31 . Reden: b ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Kaap schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:14:
Enige wat ik jammer vond aan dit event was dat iedereen de Argent Dawn Tabard kon krijgen. Mijn Warrior heeft de Argent Dawn Tabard van TBC openingsevent. Hij loopt er altijd mee. Vaak genoeg mensen die vragen hoe ik er aan kom of wat ik doe als ik de /use doe. Gewoon een beetje uniek.

Nu loopt de halve server met een Argent Dawn Tabard. Het is dan wel niet dezelfde Tabard maar ziet er hetzelfde uit. Ik ga dus maar tabardless verder nu.
Jouw warrior heeft geen AD tabard maar een Tabard of the Protector. De oorspronkelijke AD tabard was te verkrijgen tijdens de 1e invasion waarmee de Naxxramas werd geïntroduceerd (ong een half jaar voordat TBC uit kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
[...]

De 1 is inderdaade van de group waar je op dat moment in zit. Of degen die iets zegt in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:07:
Ik heb deze post maar ingekort want volgens mij heeft het geen zin om te motiveren waarom dit worldevent wel degelijk positief bekeken kan worden. Gezien het feit dat mensen zo gefrustreerd raken omdat ze niet in het AH kunnen kijken (knap overigens als je 4 capitals per faction hebt en je weet het nog niet klaar te spelen om een AH te bezoeken), mensen die niet een quest kunnen inleveren omdat hun NPC dood is (respawn rate is vrij hoog), mensen worden geganked door zombies (knap gezien dat ze op loopsnelheid rondlopen), en mensen die AFK gaan staan in de meest populated city's (raar dat het daar sneller gaat dan in elke andere minder bevolkte stad).
Ik vind mensen die op een nieuwe server zitten waar gewoon nog geen 70ies recht van spreken hebben, maar voor de rest, pff. Ik zal wel op een heel ander soort server zitten dan die mensen die zoveel last hebben van die zombies, maar bij ons, ondanks dat alle steden geinfecteerd waren, was het prima mogelijk te questen. Ik heb ook wel een paar keer gehad dat een quest NPC dood was, kom je een paar minuten later terug, is 'ie er weer. Boeiend. En het was wel een heel weekend.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:51:
Uiteraard bezitten we niet allemaal de ubl4r 1337 ev4s1on skillz die jij hebt
De skills om weg te rennen? Zombie sprint is maar iets van 8 sec ofzo, als je niet te dicht in de buurt komt kun je zonder problemen ontwijken. Als je eenmaal een mount hebt, kan een zombie speler je onmogelijk pakken.

Daarnaast, het was wel een heel weekend. Waar maak je je druk over. Wees blij dat je deel uitgemaakt hebt van het meest unieke event tot nu toe.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:30:
Waar haal je vandaan dat het tegen hun eigen ToS in gaat?
Precies. En van dat soort gewhine word ik een beetje pissig. Het lijkt me ook enorm frusterend om als developer aan WoW te werken, je raakt snel gedemotiveerd als je al die onzin op de fora leest. En als mensen dat ook hier gaan mekkeren dat 'iedereen' het 'heel vervelend' vond, tja, dan ga ik daar niet lief en vriendelijk op reageren. Sorry. Wees blij dat er eindelijk een keer iets unieks gebeurt.
Dol_Fijn schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:41:
Jouw warrior heeft geen AD tabard maar een Tabard of the Protector. De oorspronkelijke AD tabard was te verkrijgen tijdens de 1e invasion waarmee de Naxxramas werd geïntroduceerd (ong een half jaar voordat TBC uit kwam).
Vroeg me al af! heb de AD tabard ook op m'n alliance chars (toen nog mains), maar die had absoluut geen 'use' :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 11:56 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweet diary,

Dit weekend had ik zin om aan me cityrep te werken en uiteindelijk de titel te halen.
In elk (horde) startgebied (behalve Belf, dat ben ikzelf) de lowlvl quests gedaan voor de reputation met steden.
Verder in elke stad alle quests gedaan die ook rep gaven en gistermiddag had ik vrij genomen en ben ik verder gegaan ermee.
Echt onwijs veel quests gedaan, instances gesolod (gaat heerlijk als rogue)
Totaal dit weekend en gister zo'n 60/70k honor totaal gehaald met de steden!
De laatste 2k heb ik met stacks runecloth gehaald (die zijn 10g a stack), maar gisteravond om 18:30 uiteindelijk de Ambassador titel gehaald (ja ok, het geeft verder niets, maar ik vind het wel leuk!), dus nu heet ik Ambassador Meleena, yes! hehehe...

Gistermiddag ging ik ook ff naar Epl om zelf even wat RC en AD rep te farmen en ik kon het niet laten om toch even naar Infectis Scar te gaan om wat oozes te knallen...
Nouja... ik had er 20 gechopt en was me aan het afvragen wanneer er eens een oozing bag zou droppen..
Na de 23e ooze... een oozing bag, me 1e van die dag... zonder enige verwachting... maak um open en OMGlikeWTF... een Disgusting Oozeling...
Ik werd helemaal leip, hahaha...... te gaaf ... zo blij als een kind!!
Heb nu de 4 whelps en de oozeling zelf verkregen door te ganken, das wel leuk :) 42 petjes nu, nog een paar te gaan...

Vanavond denk ik even Mag'Har rep fixen voor de talbuks, dan kan ik maybe snel de 50 mounts ook halen voor de draak :)

Zo, dat was het weer even!

Wat de zombiestuff betreft...
Ja, ik vind het ook niet zo en doe zelf niet mee, maarja... het duurt maar eventjes en anderen hebben er lol van weet je...
Daar gaat het toch om?
Ik mijd de steden gewoon en doe lekker achievements, dan kan iedereen lekker doen wat ie wilt :)

No problemo toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Dol_Fijn schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Hoef je mij niet te vertellen hoor. Ze zien er wel hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:30:
[...]

Waar haal je vandaan dat het tegen hun eigen ToS in gaat? Volgens mij "moet" Blizzard content verschaffen, en hoe je het ook bekijkt, dit was toch echt content. Je kon gewoon inloggen (server outages daargelaten), en met wat creativiteit kon je ook prima spelen.
Griefing gaat tegen de Eula in en laat dat nu net zijn wat er dus veel gebeurde.
Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als hun bezigheden (tijdelijk) verstoord worden, maar WoW gaat niet alleen maar om levellen, battlegrounds in komen en gold verdienen op het auction house. Er zit een heel verhaal achter, en met deze plague event heeft Blizzard een aardige zet richting Northrend gegeven.
Dan kan je, zoals enkele van mijn in-game bekenden, het hele weekend klagen, maar je kan ook gewoon proberen om er het beste van te maken.
De plague had op vele andere manieren uitgewerkt kunnen worden zonder dat mensen daar uiteindelijk de dupe van werden. Het is leuk voor al die mensen die plezier hebben gehad in het tot zombie worden en alle steden te zombiefieen, maar voor een heleboel gamers was het dus ook een absoluut onzinnig drama.

Lore heeft Blizzard zelf al overboord gegooid met TBC, dus met dat argument hoeven ze echt niet meer aan te komen. Je kunt natuurlijk alles blijven goedpraten, maar wat krom is praat je echt niet zomaar recht.

En waaraan je kon merken dat er genoeg mensen waren die er totaal geen plezier aan beleefden? De queue's die opeens weg waren, en sinds gisteravond weer een klein beetje terug zijn, omdat Blizzard de plague heeft verwijderd.

@Laylah

Zoals ik hierboven al aangaf, die verhaallijn van WoW is al door Blizzard om zeep geholpen, dus zoals ze het nu hebben gedaan was evenmin nodig geweest.
Los daarvan, heb jij misschien het geluk gehad op een server te spelen waar bepaalde steden wel ontzien werden. Daarnaast zou ik zeggen, probeer zombies maar eens te ontlopen met je <lvl 30 alt die geen mount heeft en in het midden van een behoorlijke groep NPC en Player zombies terecht komt. Zeker wanneer een paar hits al genoeg is om je in een zombie om te toveren.

Helaas waren de Argent Healers ook al vrij snel uit de steden weggehaalt, dus snel daarheen lopen voor een heal is ook tamelijk lastig, wanneer er niets is om heen te lopen. Zoals ik al zei, leuk voor de mensen die er wel plezier aan hebben gehad, maar bedenk ook even dat er dus genoeg mensen zijn geweest die er totaal geen plezier aan hebben gehad. Dat maakt ze echter nog steeds geen drama-queens en QQ'ers.

In ieder geval ben ik blij dat de queue's weer terug zijn, want dat geeft in ieder geval aan dat de server nog steeds een gezonde populatie gamers kent die nog niet opgegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
omgedraaid: Jammer voor die mensen die het niet leuk vonden, maar er waren genoeg mensen die het geweldig vonden en het een van de hoogtepunten van WoW vonden. :O

edit:
wat mensen dramaqueens maakt is het gejank over dat ze hun account cancelen etc, gratis gametijd willen etc etc etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 28-10-2008 12:52 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Zijn er eigenlijk al veel winkels bekend welke open zullen gaan om middernacht de 13de voor Wrath Of the Lich King. Ik ben nog opzoek naar zo'n winkel vooral in de regio deventer (of omstreken) aangezien ik graag zo vroeg mogelijk wil beginnen om een beetje de drukte in de starter area voor te zijn wanneer de normale spelers hem binnen gaan krijgen in de loop van de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:41:
Griefing gaat tegen de Eula in en laat dat nu net zijn wat er dus veel gebeurde.
Vroeger werden er constant quest NPCs gedood, dat kan ook gewoon op PvE servers, en dat is toegestaan. Het is dus onzin dat dit onder 'griefing' valt. Het is griefing als een speler continue een andere speler target.
De plague had op vele andere manieren uitgewerkt kunnen worden zonder dat mensen daar uiteindelijk de dupe van werden. Het is leuk voor al die mensen die plezier hebben gehad in het tot zombie worden en alle steden te zombiefieen, maar voor een heleboel gamers was het dus ook een absoluut onzinnig drama.
Voor de dramaqueens inderdaad.
Lore heeft Blizzard zelf al overboord gegooid met TBC
Dat roept iedereen als argument als 'lore' ergens genoemd wordt, en dat is complete onzin. Hij is iets aangepast om draenei te laten fitten, maar da's alles.
En waaraan je kon merken dat er genoeg mensen waren die er totaal geen plezier aan beleefden?
Grappig genoeg was er op onze server het hele weekend een queue, gisteravond ben ik om 10 uur ingelogd en was er geen queue. Grappig dat mijn ervaringen omgekeerd zijn aan die van jou.
Zoals ik hierboven al aangaf, die verhaallijn van WoW is al door Blizzard om zeep geholpen, dus zoals ze het nu hebben gedaan was evenmin nodig geweest.
Dat is een bewering die je verder niet onderbouwt. Geen argument dus.
Los daarvan, heb jij misschien het geluk gehad op een server te spelen waar bepaalde steden wel ontzien werden. Daarnaast zou ik zeggen, probeer zombies maar eens te ontlopen met je <lvl 30 alt die geen mount heeft en in het midden van een behoorlijke groep NPC en Player zombies terecht komt. Zeker wanneer een paar hits al genoeg is om je in een zombie om te toveren.
Je kunt een zombie ook te voet ontlopen. Is mij ook gewoon gelukt, dus ik zie niet waarom iemand anders dat niet zou lukken.
Helaas waren de Argent Healers ook al vrij snel uit de steden weggehaalt
Ook gewoon niet waar, er zijn in elke stad healers gebleven, vooral bij de flightpoints.
, dus snel daarheen lopen voor een heal is ook tamelijk lastig, wanneer er niets is om heen te lopen. Zoals ik al zei, leuk voor de mensen die er wel plezier aan hebben gehad, maar bedenk ook even dat er dus genoeg mensen zijn geweest die er totaal geen plezier aan hebben gehad. Dat maakt ze echter nog steeds geen drama-queens en QQ'ers.
Je komt zelf met een hoop onzinargumenten (lore overboord gegooid, zombies niet kunnen ontwijken) en onwaarheden (healers verwijderd, dat eht onder griefing valt). Vind je het gek dat mensen reageren met "QQ less"?
In ieder geval ben ik blij dat de queue's weer terug zijn, want dat geeft in ieder geval aan dat de server nog steeds een gezonde populatie gamers kent die nog niet opgegeven hebben.
Klinkt als een hoop drama, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:41:

Dit is mijn UI geworden, gisteravond aan begonnen en nu ben ik toch wel tevreden. :)

Alleen mijn cooldown zijn zichtbaar, andere abilities zijn hidden zodat het lekker leeg is. :) Unitframes in het midden van het scherm zodat ik combopoints en HP goed in de gaten kan houden. Zeer handig voor in pvp. :)

Vind je die icoontjes onder je minimap niet wat onzinnig? Shift+B voor al je bags, C voor je charscreen, Y voor achievements, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe lang de Scourge Invasion zal doorgaan? De epics, die je kunt kopen met Necrotic Runes, zien er goed uit als je net level 70 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:41:
[...]

Lees deze quote van Tigole (source) eens:
We'd like to thank players for participating so zealously (and valiantly!) during the Great Zombie Plague of '08. Our intention with this event was to create something memorable and to literally change the face of Azeroth for a few days. This event is just one of many leading up to Wrath of the Lich King. As you know, the Scourge Invasion is now live as well and there is some other cool stuff coming up before all is said and done. Also, Hallow's End continues on!

While we recognize that the event could prove to be disruptive at times, we hope you made the most out of it while it lasted. Part of playing in a "living and breathing world" means that things are going to change from time to time. We meant no harm but only wanted to create a lasting impression on players as they head to Northrend to defeat the Lich King. The Lich King's goals (as you will soon learn) are to turn the Horde and Alliance not only on one another, but on their own kind as well. I think the plague truly demonstrated this firsthand.

So it looks like a cure has finally been found… for now.

Thank you for participating in our most memorable event to date… for better or for…. brrrrrrraaaaaains…
Het viel dus zeker niet onder griefing wat Blizzard betreft. Misschien dat jij dat vindt, en met jou wat anderen.
Tja, en Blizzard heeft ervoor gekozen om het op deze manier uit te werken, tot groot plezier van eveneens een heleboel gamers.
Moeten pvp-raids op steden en dorpen dan ook maar verboden worden? Tenslotte worden die ook niet door iedereen gewaardeerd.
Lore heeft Blizzard zelf al overboord gegooid met TBC, dus met dat argument hoeven ze echt niet meer aan te komen. Je kunt natuurlijk alles blijven goedpraten, maar wat krom is praat je echt niet zomaar recht.
De Warcraft lore (in ieder geval de grote lijnen) worden bepaalt door Blizzard. Je kan delen ervan minder goed of zelfs ronduit slecht vinden, maar uiteindelijk bepaald Blizzard toch echt zelf wat in hun lore past. Hoezo is de lore trouwens overboord gegooid? Spaceship-draenei? Daar zou ik het mee eens kunnen zijn, dat is wat...vergezocht.
En waaraan je kon merken dat er genoeg mensen waren die er totaal geen plezier aan beleefden? De queue's die opeens weg waren, en sinds gisteravond weer een klein beetje terug zijn, omdat Blizzard de plague heeft verwijderd.
Ik vroeg helemaal niet waar je dat aan kon merken, ik merkte dat al aan het geklaag van een paar bekenden. Het overgrote deel van de spelers die ik op de 1 of andere manier tegenkwam hadden het of niet eens in de gaten (vooral low-level spelers) of hadden lol in meer of mindere mate.
@Laylah

Je weet op een gegeven moment dat die ghouls er zijn en wat ze doen, dan weet je ook waar je niet moet zijn, wat je niet moet doen, enzovoort. Ga dan iets anders doen. WoW draait om meer dan alleen maar levellen en dergelijke.
Helaas waren de Argent Healers ook al vrij snel uit de steden weggehaalt, dus snel daarheen lopen voor een heal is ook tamelijk lastig, wanneer er niets is om heen te lopen. Zoals ik al zei, leuk voor de mensen die er wel plezier aan hebben gehad, maar bedenk ook even dat er dus genoeg mensen zijn geweest die er totaal geen plezier aan hebben gehad. Dat maakt ze echter nog steeds geen drama-queens en QQ'ers.
Klopt. Maar eindeloos erover lopen klagen maakt ze wel tot drama-queens en QQ'ers. De event was er nou eenmaal en moest z'n tijd uitzitten. Dan kan je dus het hele weekend klagen, maar wat schiet je daar mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Geen enkele ervaring gehad met wat Dahakon zegt iig.
Ik vind het trouwens wel perfect bij de verhaallijn passen. In principe word er een nieuwe verhaallijn geschreven want dit borduurd voort op Warcraft 3 en niet zoals TBC reeds gepasseerde content behnadeld (en idd voor geplay aanpast).

Toch verwacht ik dat Blizzard ooit nog een Warcraft 4 gaat maken voor de verhaallijn door te zetten, alhoewel met WotLk dit waarschijnlijk nog even op zich zal laten wachten. Sowieso heeft Blizzard buiten WotLk nog Diablo 3 en Starcraft 2 op zich wachten Pas na Diablo 3 zal Blizzard zich aan Warcraft 4 willen wagen in het openbaar.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:15

Shoarma kip

IceDFire

winkelwagen schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

Vind je die icoontjes onder je minimap niet wat onzinnig? Shift+B voor al je bags, C voor je charscreen, Y voor achievements, etc.
Ik ga er vanuit dat zijn 'C' is gebind aan wat anders, die van mij iig wel :P

Over de zombies, ik vond ze wel geinig, maar soms een beetje irritant (Quests inleveren op mijn alt ging zo moeilijk zonder npc's). Maar zou het best nog wel eens me willen maken :P

[ Voor 33% gewijzigd door Shoarma kip op 28-10-2008 13:08 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

Vroeger werden er constant quest NPCs gedood, dat kan ook gewoon op PvE servers, en dat is toegestaan. Het is dus onzin dat dit onder 'griefing' valt. Het is griefing als een speler continue een andere speler target.
Als je dat een dag of 2-3 achter elkaar door blijft doen, zodat de plek/npc's geheel onbruikbaar worden, kun je dus echt wel gebanned worden.
Dat roept iedereen als argument als 'lore' ergens genoemd wordt, en dat is complete onzin. Hij is iets aangepast om draenei te laten fitten, maar da's alles.

Dat is een bewering die je verder niet onderbouwt. Geen argument dus.
De schrijver heeft Velen compleet anders beschreven voor TBC dan dat hij deed voor de oude lore die toen al jaren bestond. Hij heeft het zelfs toegegeven dat hij compleet vergeten had dat Velen een hele andere achtergrond had. Dat dit later is omgepoetst zodat TBC doorgang kon blijven houden is dan ook terecht met vele cynische grappen op internet belachelijk gemaakt.
Je kunt een zombie ook te voet ontlopen. Is mij ook gewoon gelukt, dus ik zie niet waarom iemand anders dat niet zou lukken.
Applaus. Inderdaad, het is niet moeilijk 1 zombie, of zelfs honderd zombies te ontlopen als deze allemaal van 1 kant komen. Het wordt echter aanzienlijk lastig als deze aan alle kanten zijn. Maar goed, als je selectief leest, ja dan kun je inderdaad alle zombies ontlopen.
Ook gewoon niet waar, er zijn in elke stad healers gebleven, vooral bij de flightpoints.
In de laatste phase waren er dus echt geen healers meer. Er waren nog wel wat Argent Dawn mensen voor de nieuwe invasion, maar die konden je echt niet healen. Dit geld in ieder geval voor de grote faction steden.
Je komt zelf met een hoop onzinargumenten (lore overboord gegooid, zombies niet kunnen ontwijken) en onwaarheden (healers verwijderd, dat eht onder griefing valt). Vind je het gek dat mensen reageren met "QQ less"?
Bij deze nogmaals een paar onderbouwingen, danwel aanvullingen. Duidelijk ook geen onwaarheden. Je kunt in de phases van het hele gebeuren teruglezen dat de healers weggehaald waren als je dat niet wilt geloven.
Klinkt als een hoop drama, sorry :)
Zoals gezegd, leuk voor je dat je plezier gehad hebt. Ik hoop voor je dat er nooit een event komt die jouw speelstijl en tijd onaangenaam maakt, maar ik zal je beloven dat ik je, mocht dat wel gebeuren geen QQ-er zal noemen. Ik discussieer liever op normale wijze.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:03:

Lees deze quote van Tigole (source) eens:

Het viel dus zeker niet onder griefing wat Blizzard betreft. Misschien dat jij dat vindt, en met jou wat anderen.
Ik vrees dat als je dat aanvoert wanneer je dagen lang de NPC's van bijvoorbeeld Sepulcher ganked wanneer ze weer spawnen, je toch echt nul op het rekest krijgt van Blizzard. Tot zo ver dan de ademende en levende wereld. Tigole zei ooit ook eens dat Raiding niet voor minder dan 40 mensen te maken was wegens moeilijkheids-balans en dergelijke. Niet alles wat hij zegt is heilig. Daarnaast zal hij het ook moeten verdedigen als Blizzard medewerker.

[ Voor 13% gewijzigd door dahakon op 28-10-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 23:13
Beetje overdreven om mensen die de zombie event niet leuk vinden QQ-ers te noemen. Ik vond het zelf ook schijt irritant. Ben je lekker aan het questen.. oh sweet, de flight master is dood door zombies, kan ik OF lopen OF X minuten idle niks gaan doen tot ie respawnt.
Ik zie de lol er ook wel van in, beetje onheil maken als zombie zijnde, maar na het "ff gecheckt" te hebben wil ik weer verder spelen. Jammer genoeg kon je er niet omheen en heb ik regelmatig in cities en stuff dood moeten gaan als zombie of een NPC tijdelijk niet kunnen gebruiken. Niet het einde van de wereld, wel behoorlijk irritant. Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat het nu voorbij is.

Nee, dan de overvolle servers, dat is pas hetgene waar ik nu echt helemaal pissed om kan worden. Eerst een queue van 900+ op een doordeweekse dag, maar dan ook nog als je een instance in wilt "Additional instances cannot be launched, please try again later". Even een questje doen in RFK was er gisteren niet bij. Na 10 min lang de portal gehugged te hebben, maar ff een epje gaan kijken. Daarna weer 5 minuten lang geprobeerd erin te komen, lukte gewoon niet. Zelfs om 23:15 (!) duurde het nog enkele minuten voordat er weer een instance slot vrijkwam, helaas is dat voor mij alweer bijna bedtijd. Hopelijk is het volgende week beter als het hele HH gedoe voorbij is.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:41:

Het blijft zo makkelijk om voor dat soort classes een 'lege interface' te maken. Helaas heb ikzelf met mn warlock ongeveer 5 volledige balken nodig gezien de grote hoeveelheid mogelijkheden.

En dan is de leegte al snel opgevuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Dennism schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:53:
Zijn er eigenlijk al veel winkels bekend welke open zullen gaan om middernacht de 13de voor Wrath Of the Lich King. Ik ben nog opzoek naar zo'n winkel vooral in de regio deventer (of omstreken) aangezien ik graag zo vroeg mogelijk wil beginnen om een beetje de drukte in de starter area voor te zijn wanneer de normale spelers hem binnen gaan krijgen in de loop van de ochtend.
Voor zover ik gehoord heb is in Apeldoorn nedgame open. Het is van horen zeggen, dus zou je even voor de zekerheid kunnen bellen naar die lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ik word ook misselijk van mensen die EotS niet schijnen te snappen. Ik geef geen heel QQ verhaal in /bg. Ik zit het potje even uit tot ik mijn mark(s) heb.

En dat is niet alleen een weekeinde, maar dat is het hele jaar door. Hoe zou ik me dan wel niet moeten voelen als jullie al boos worden als je twee dagen niet door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:13:
Bij deze nogmaals een paar onderbouwingen, danwel aanvullingen. Duidelijk ook geen onwaarheden. Je kunt in de phases van het hele gebeuren teruglezen dat de healers weggehaald waren als je dat niet wilt geloven.
Zelfs in de laatste phase zijn er gewoon healers geweest. In orgrimmar, shatt, UC en TB stonden er gewoon o.a. bij de flightmasters healers. Ook toen die disease nog maar een minuut duurde en er eigenlijk continue NPC zombies rondliepen door de grote steden. Ik heb er zelf gebruik van moeten maken toen ik door m'n eigen fout te dicht bij een zombie kwam.

Wat betreft je lore verhaal; ik vind dit net zo iets als LotR 'belachelijk' maken omdat een paar dingen omgebogen zijn om het binnen een film te laten passen. Soms zorgen bepaalde stukken verhaal dat het bijbehorende spel in een dead end raakt. Jij vindt het misschien dat iemand dan 'terecht belachelijk' gemaakt wordt, ik vind dat alleen al een trieste instelling.

Ik vind het helemaal geen ramp dat mensen het vervelend vinden dat ze een quest niet in kunnen leveren, maar ik heb 0 respect voor mensen die hard gaan roepen dat het het meest 'achterlijke' idee is, dat het snel verwijderd MOET worden omdat het GRIEFING is en ze anders Blizzard gaan SUEEN voor die paar cent die ze volgens zichzelf te goed hebben. Mensen die zo lopen te mekkeren voor iets wat zo uniek is (of je het nu leuk vindt of niet) mogen wat mij betreft fijn hun account cancellen. Good riddance. Die hele IK kan niet grinden DUS het spel is kut is een instelling van mensen die ik liever kwijt dan rijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
offtopic:
Zo mensen, zullen we daar nu weer mee ophouden?

Ben zelf de laatste paar dagen bezig geweest om een leuke Kara (en verder) guild te vinden op Alonsus. Gaat nog niet zo makkelijk. Veel guilds zijn of hopeloos undergeared en hebben dus na 2 uur nog steeds geen boss neer, of zijn hopeloos te jong om een normale conversatie mee te voeren.

Wel de laatste 2 weken 2x Kara helemaal doorgelopen in halve PuGs met hier en daar wat loot voor moi. De betreffende guilds hadden echter niemand 'nodig'.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ben na een tijdje pauze weer met spelen begonnen.
Heb eventjes Warhammer uitgeprobeerd maar dat beviel toch nog niet heel goed. Wat me wel beviel was het spelen met een healer, dit wil ik nu ook in wow gaan doen. Maar welke class is er nu eigenlijk de beste healer in wow? ik gok priest of paladin maar weet dit niet zeker.

En dan nog een andere vraag, welke 2 classes zijn het beste om samen te levellen?
Ik ga dit waarschijnlijk met een vriend doen en vraag me af wat nou leuke maar ook goede combinaties zijn.

Baal wel dat ik het zombie-event heb gemist, lijkt me geweldig. Dat zijn nou net de dingen die dit spel zo leuk maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

TheNiker schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Voor zover ik gehoord heb is in Apeldoorn nedgame open. Het is van horen zeggen, dus zou je even voor de zekerheid kunnen bellen naar die lui :)
Een heleboel mediamarkten zijn ook 's nachts open voor WOTLK.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:36:
Hallo allemaal,
Heb eventjes Warhammer uitgeprobeerd maar dat beviel toch nog niet heel goed. Wat me wel beviel was het spelen met een healer, dit wil ik nu ook in wow gaan doen. Maar welke class is er nu eigenlijk de beste healer in wow? ik gok priest of paladin maar weet dit niet zeker.
Er is niet een beste healer, priests, paladins en druids healen als ze zich daarin specialiseren ongeveer even goed. Ik heb zelf raid ervaring op zowel een priest als een druid (hoewel die priest alleen pre-TBC), en ik vond de druid een leukere class om te spelen. Healing op de priest vond ik makkelijker.
En dan nog een andere vraag, welke 2 classes zijn het beste om samen te levellen?
Ik ga dit waarschijnlijk met een vriend doen en vraag me af wat nou leuke maar ook goede combinaties zijn.
Healer + tank is leuk, en je hebt een goeie basis voor elke instance run. Wat je kunt doen is 2 druids, die kunnen zowel tanken als healen, en kunnen bovendien stealthen.
Baal wel dat ik het zombie-event heb gemist, lijkt me geweldig. Dat zijn nou net de dingen die dit spel zo leuk maken. :)
Ja, ik vond het fantastisch. Heb met een paar guildies heel allerian stronghold (alliance town in een level 65 area) overgenomen, en de meeste alliance spelers die we geturned hebben deden toen ze eenmaal een zombie waren ook gewoon mee. Echt lachen dat je een keer samen kunt werken met de tegenstander.
HanH schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:33:
Ben zelf de laatste paar dagen bezig geweest om een leuke Kara (en verder) guild te vinden op Alonsus. Gaat nog niet zo makkelijk. Veel guilds zijn of hopeloos undergeared en hebben dus na 2 uur nog steeds geen boss neer, of zijn hopeloos te jong om een normale conversatie mee te voeren.

Wel de laatste 2 weken 2x Kara helemaal doorgelopen in halve PuGs met hier en daar wat loot voor moi. De betreffende guilds hadden echter niemand 'nodig'.
De meeste guilds zijn min of meer gestopt met raiding. Wat je kunt doen is je focussen op de guilds die nu voor WotLK aan het recruiten zijn. Op onze server zijn er een aantal die behoorlijk wat reclame maken om te zorgen dat ze genoeg spelers hebben voor de raid instances daar.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
@ Hydra

Dat iemand het een belachelijk idee vindt is een prima en eerlijke persoonlijke mening die hij/zij mag uitten. Dat belachelijk maken staat min of meer gelijk aan cencureren. Ik dacht dat we daar zo'n afgrijzen van hadden in het westen. Maar goed, mensen die beginnen over rechtzaken etc drammen inderdaad veel te ver door, maar over die mensen heb ik het helemaal niet. Ik heb het over de gewone mensen die proberen door te gamen, zoveel mogelijk op plekken waar ze maar geen zombies tegen komen. Er zijn er genoeg van dat type die niet naar de forums zijn gevlogen om hun gal te spuwen. Die mensen doet men des al niet te min af als QQ-ers, omdat ze het event complete onzin vinden.

Om even op je LotR vergelijking terug te komen. Als je het dan toch goed wilt doen, dan zou je gezegd hebben dat ze Lord Sauron in de laatste film als good guy neergezet zouden hebben omdat ze even vergeten waren dat hij de slechterik was.

Overigens, daar je op mij reageert hier, ik heb het nooit over grinden gehad. Je gaat er dingen bij halen die niet in de discussie ter sprake zijn gekomen vanuit mijn verhaal, en brengt ze alsof ik die dingen wel heb aangehaald. Overigens, zelfs als die mensen graag willen grinden, wat is jouw probleem daarmee? Mag jij dat wel een probleem vinden en die mensen de zombie-plaag niet?

Ik hoop dat je mijn punt een beetje hebt begrepen, ieder wat hij/zij wil, ieder zijn mening. Aan jouw om nu eens wat respect te tonen voor mensen met andere meningen en ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:13:
[...]

In de laatste phase waren er dus echt geen healers meer. Er waren nog wel wat Argent Dawn mensen voor de nieuwe invasion, maar die konden je echt niet healen. Dit geld in ieder geval voor de grote faction steden.

Zoals gezegd, leuk voor je dat je plezier gehad hebt. Ik hoop voor je dat er nooit een event komt die jouw speelstijl en tijd onaangenaam maakt, maar ik zal je beloven dat ik je, mocht dat wel gebeuren geen QQ-er zal noemen. Ik discussieer liever op normale wijze.
[...]

Ik vrees dat als je dat aanvoert wanneer je dagen lang de NPC's van bijvoorbeeld Sepulcher ganked wanneer ze weer spawnen, je toch echt nul op het rekest krijgt van Blizzard. Tot zo ver dan de ademende en levende wereld. Tigole zei ooit ook eens dat Raiding niet voor minder dan 40 mensen te maken was wegens moeilijkheids-balans en dergelijke. Niet alles wat hij zegt is heilig. Daarnaast zal hij het ook moeten verdedigen als Blizzard medewerker.
Natuurlijk mogen zij veranderen wat ze denken, iemand riep ooit ook dat '640KB of memory is enough for everyone' en daar is hij later ook wel op teruggekomen. Zo mogen ook blizzard employees hun uitspraken herroepen door voortschrijdend inzicht.

Verder kan ik mij indenken dat het voor mensen die wilden questen redelijk vervelend kon zijn, helemaal op zondag toen de meeste healers weg waren en de diseasetimer naar 2 minuten ging. Echter ik vond het wel een geslaagt event. Je kon inderdaad niet normaal spelen, maar dat was ook de bedoeling, er komt iets groots aan, en daar willen ze de aandacht op vestigen. Verder vond ik de 'levende' wereld al een stuk beter dan voorgaande world events, dat gecombineerd met het feit dat het niet heel erg lang duurde maakte dit gedeelte van het event iets tot wat ik erg goed vond.

Overigens heb ik het zelf ook ondervonden dat het questen wat lastiger ging. Ik deed wat quests in darkshore voor de loremaster title, maar het schoot niet op als je de hele tijd moest wachten op questgivers om te respawnen. Vervolgens maar het heft in eigen handen genomen en een groot aantal zombies afgemaakt, daarna ging het wat beter ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dahakon schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:41:
Dat iemand het een belachelijk idee vindt is een prima en eerlijke persoonlijke mening die hij/zij mag uitten. Dat belachelijk maken staat min of meer gelijk aan cencureren.
Nee, ik beargumenteer mijn mening (en dat is belangrijk, het is gewoon mijn mening). En dat heeft dus niks met censureren te maken. Je moet het feit dat ik het gewoon niet met je eens is niet zo persoonlijk opvatten. Verder wil ik het hier graag bij laten, want het begint een beetje eentonig te worden zo.
Thijs schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:29:
Nee, dan de overvolle servers, dat is pas hetgene waar ik nu echt helemaal pissed om kan worden. Eerst een queue van 900+ op een doordeweekse dag, maar dan ook nog als je een instance in wilt "Additional instances cannot be launched, please try again later". Even een questje doen in RFK was er gisteren niet bij. Na 10 min lang de portal gehugged te hebben, maar ff een epje gaan kijken. Daarna weer 5 minuten lang geprobeerd erin te komen, lukte gewoon niet. Zelfs om 23:15 (!) duurde het nog enkele minuten voordat er weer een instance slot vrijkwam, helaas is dat voor mij alweer bijna bedtijd. Hopelijk is het volgende week beter als het hele HH gedoe voorbij is.
Ik vrees van niet. Blizzard heeft al aangegeven dat de achievements-release erg veel mensen teruggebracht heeft (ik ben er een van) in de aanloop naar WotlK. Ik vrees dat het, vooral met de Wrath release, nog wel eens drukker kan worden. Gelukkig is de queue bij ons maar zo'n 200 lang (5 min ofzo).

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
HanH schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:33:
offtopic:
Zo mensen, zullen we daar nu weer mee ophouden?

Iemand tips?
Ik zit ook op Alonsus. Zijn een hoop guilds te vinden daar Sterf is helemaal Nederlands (maar niet iedereen vind dat leuk). Sin is een grote, die doen veel raids zitten op het niveau van BT. Een paar mensen uit mijn oude guild zitten daar bij. Zelf heb ik bij Indomitable gezeten, maar ik weet niet of die nog level als guild >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, dat is de snelste forum-reactie die ik ooit heb gezien.

Ze hebben dus allemaal zo hun specialiteit. Ik zal er nog eens over nadenken, speel nu een shaman maar vraag me af of dat is wat ik wil.

Heal + tank zal ik ook aan te denken maar ik vraag me af hoe hard echte taakverdeling nodig is, ik zou zeggen dat als je met zn 2en bent de mobs dan snel genoeg neervallen.
Hoe goed zou warlock + priest tegenwoordig nog zijn?

Over dat event nog even: Ik snap die discussie niet zo, het was gewoon een tijdelijk lolletje, zo maak je nog eens wat mee ipv de standaard dingen. En zo lang heeft het toch niet geduurd? Je kan moeilijk verwachten dat Blizzard geen events meer laat plaatsvinden omdat er mensen zijn voor wie het even niet uitkomt. Als het weken had geduurd was het hinderlijk geweest, nu bood het gewoon de mogelijkheid wat nieuwe unieke dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:44:
[...]
Ik vrees van niet. Blizzard heeft al aangegeven dat de achievements-release erg veel mensen teruggebracht heeft (ik ben er een van) in de aanloop naar WotlK. Ik vrees dat het, vooral met de Wrath release, nog wel eens drukker kan worden. Gelukkig is de queue bij ons maar zo'n 200 lang (5 min ofzo).
Als ik savonds wil spelen moet ik direct nadat ik thuis kom inloggen, tijdens het eten af en toen een keer springen (om niet offline te gaan) anders kan ik zo rond een uur of 19:00 al een queue van over de 600 verwachten. Afgelopen zondag was het zelfs 1100 met een wachttijd van 45 minuten. Outland is wel druk ... maar ZO druk ?!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Kees schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Natuurlijk mogen zij veranderen wat ze denken, iemand riep ooit ook dat '640KB of memory is enough for everyone' en daar is hij later ook wel op teruggekomen. Zo mogen ook blizzard employees hun uitspraken herroepen door voortschrijdend inzicht.
Het verschil hier is natuurlijk wel dat het ene marketing-praat is om een bepaalde keuze te beschermen/ondersteunen, en de andere uitspraak voorkomt uit onwetendheid dat de techniek in de toekomst toch echt wel heel anders is. (Ik heb Bill Gates altijd meer gezien als een markt-strategische genius dan een development-genius). Maar dat is een hele andere discussie.

Laten we het er in ieder geval maar op houden dat iedereen zijn eigen kijk heeft op het event en daar zijn of haar mening op bouwt. Wat me momenteel meer interesseert is, wat de volgende events zullen zijn op de weg naar de launch van WotLK. In ieder geval hebben ze toonbaar meer moeite gedaan dan bij TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:36:
Hallo allemaal,

"beste healer" is wat moeilijk te bepalen. Het is wel zo dat priests en paladins de meest veelzijdige healers zijn. Shamans en druids zijn ook goed qua healing maar hebben toch iets meer de niches te pakken (shamans zijn sterk in grote groepen healen en druids juist in single targets). Paladins en priests kunnen (mits goed gespecced uiteraard) op zich op alle healposities zeer goed uit de voeten :)

Qua levelen blijft een combinatie tank/healer toch wel het beste te doen. De een ramt, de ander healt; 0 downtime en doorraggen.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:54:
Heal + tank zal ik ook aan te denken maar ik vraag me af hoe hard echte taakverdeling nodig is, ik zou zeggen dat als je met zn 2en bent de mobs dan snel genoeg neervallen.
Die zijn samen in instances erg goed. Ze buffen elkaars damage (shadowpriests dan), en de shadowpriest zorgt voor een flinke manaregen. Tijdens duoplay buiten instances is het lastig voor een warlock om echt veel damage te doen omdat z'n DoTs nauwelijks de kans kijrgen; de mobs droppen als je met z'n 2en bent gewoon enorm snel.

Ik raad je trouwens echt aan 2x druids te overwegen. Het is een leuke class, de meest veelzijdige, en je hebt als groot voordeel dat je dan beiden kunt stealthen. Dit is ook bij het questen echt enorm handig.
Over dat event nog even: Ik snap die discussie niet zo, het was gewoon een tijdelijk lolletje, zo maak je nog eens wat mee ipv de standaard dingen. En zo lang heeft het toch niet geduurd? Je kan moeilijk verwachten dat Blizzard geen events meer laat plaatsvinden omdat er mensen zijn voor wie het even niet uitkomt. Als het weken had geduurd was het hinderlijk geweest, nu bood het gewoon de mogelijkheid wat nieuwe unieke dingen te doen.
Tja, mensen zijn egoistisch, vooral de WoW fora zijn wat dat betreft een drama.
Ryceck schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:59:
Qua levelen blijft een combinatie tank/healer toch wel het beste te doen. De een ramt, de ander healt; 0 downtime en doorraggen.
Nou, je gooit af en toe een heal, maar je bent met niet elites toch gewoon beiden aan het DPSen. Het heeft echt geen zin te doen alsof je in een instance zit. In het geval van druids dus gewoon beiden in catform. Af en toe ff een HoT en je kunt door. 0 downtime.
redfoxert schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:57:
Als ik savonds wil spelen moet ik direct nadat ik thuis kom inloggen, tijdens het eten af en toen een keer springen (om niet offline te gaan) anders kan ik zo rond een uur of 19:00 al een queue van over de 600 verwachten. Afgelopen zondag was het zelfs 1100 met een wachttijd van 45 minuten. Outland is wel druk ... maar ZO druk ?!
Hoop niet dat AD ook die kant opgaat. Lijkt me zwaar kut. Maar ik zie ook niet wat Blizzard daar aan kan veranderen. Als ze meer mensen toelaten vallen de servers om.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Vanavond hoop ik kil'jaeden down. Trollbane horde first dan (NL only lol) tenzij [Malice] ons voor is.

Ok ok ik geef toe... er zit 1 belg in.

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 28-10-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de leuk net een Tyrande raid gedaan, maar helaas niet gelukt. Volgens mij zijn we tot 70% gekomen, maar echt té druk nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:54:
[...]

Dank, dat is de snelste forum-reactie die ik ooit heb gezien.

Ze hebben dus allemaal zo hun specialiteit. Ik zal er nog eens over nadenken, speel nu een shaman maar vraag me af of dat is wat ik wil.

Het grote nadeel van een melee unit.
Is toch wel de melding "Target need to be in front of you", "Out of range", dat en geen "/stopfollow" bestaat.
Maakt tijdens dual-boxing waar je het over hebt zeer lastig.
Dit deels door hoe de argo deel van WoW werkt (dicht bij is sneller over een argo take-over dan ver af)
De warrior charge is enig zins te gebruiken maar is helaas niet defense stance te gebruiken (pas met hoog talent)
En dat de mob 9/10 dood is voor dat deze close bij is, en dus telkens op de CD aan wachten bent.

Lock/SPriest is een zeer goede combo, maar verwacht niet de Void walker argo gaat houden
En de meest voor komende is Shaman/Shaman. (mail, shield, totems erg goed)
Maar misschien door dat de Moonkin nu meer dps produceert is een Druid/Druid ook geen slechte optie.
Hoe leuk de paladin ook is zou niet aanbevelen om dual-boxing mee te gaan doen. de rest van de combinatie is te doen, maar 2x range dps (met of zonder healing mogelijkheden) is gewoon het beste

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 28-10-2008 14:25 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNiker schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Hier nog een mogelijkheid om WOTLK als 's nachts te kunnen spelen

https://gamersloot.net/ca...Path=269&products_id=1933

Aantal guildies hebben daar een bestelling geplaatst, zelf wacht ik tot 09:30 voor CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Teunis schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:19:
Lock/SPriest is een zeer goede combo, maar verwacht niet de Void walker argo gaat houden
Hoe zou dit gaan met een hunter pet? Ik ben pas 50 maar bij enkele instances met 1 tank geeft omen mijn pet bijna altijd als 2de (of tanker zit niet op te letten, dan eerste). Zit nog wel in twijfel welke class ik naar de 70 (of 80) wil tillen, ben een erg erg casual player :P (shaman en druid in iedergeval niet :P)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2008 14:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Niet om te zeiken, maar om te voorkomen dat 'ie het fout overneemt, te term is aggro, niet argo ;)

Verder schrijft hij "Ik ga dit waarschijnlijk met een vriend doen en vraag me af wat nou leuke maar ook goede combinaties zijn." dus ik weet niet waar je dat dual-boxing verhaal vandaan hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de verwarring, ik heb het niet over dual-boxing, lijkt me ook erg interessant maar op dit moment wil ik gewoon samen met een vriend levellen en ondertussen skypen, al eens eerder gedaan met 2 hunters en dat was erg leuk(ondanks het feit dat hunter ons minst favoriete class was :P )

Druid + druid klinkt inderdaad toch wel als iets interessants hoewel het me ergens ook leuk lijkt 2 verschillende classes te hebben. Tijd voor overleg met die vriend waarmee ik dit van plan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:41:
[...]

Niet om te zeiken, maar om te voorkomen dat 'ie het fout overneemt, te term is aggro, niet argo ;)
AZIJNPISSER !

maar wb : ) weer leuke discussies })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:42:
Druid + druid klinkt inderdaad toch wel als iets interessants hoewel het me ergens ook leuk lijkt 2 verschillende classes te hebben. Tijd voor overleg met die vriend waarmee ik dit van plan ben.
Een druid is 4 verschillende classes ;)

Rogue, warrior, healer, ranged DPS ;)
Mehehe :D
maar wb : ) weer leuke discussies })
Blij dat je me gemist hebt ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@SinergyX
Met een Bear/ Gorilla (btw i love my gorilla, compleet gelevend met een cat maar gorilla & thunder stomp :9~ )

Anyway, als hunter heb je "fain dead", als NE heb je ook nog Shadowmelt genoeg opties om je argo te dumpen.
Als lock heb je alleen soulshatter, met CD en Soul Shard.
En zelfs met imp. voidwalker moet toch wel best doen om niet als lock boven me pet uit te komen.
Voordeel wel is dat locks nu een heal on damage done hebben, dit behoorlijk welkom.
voor hunter heb je voor zoiets 2xt5 nodig.

En voor leveling moet je voornamelijk kijken wat je endgame wilt gaan doen. PvE, PvP, grinding, ... ?
Enige toon die nu nog niet level 70 heb is een rogue (love & hate stealth)
En des te meer weer andere toons speel des te leuker ik ze weer ga vinden, maakt de keuze wel giga lastig voor welke me main wil maken voor endgame wotlk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wen er maar aan, zal de enige zijn die je gemist heeft :Y)
redfoxert schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:57:
Stormscale is ook zo lijp.. van 400 tot 600 in de avonduren en als je in het weekend probeert dan kun je 800+ verwachten. Echt niet normaal meer! Misschien moet Blizzard maar wat servers gaan inrichten als overloopt servers voor drukke servers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Teunis schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:46:
Anyway, als hunter heb je "fain dead", als NE heb je ook nog Shadowmelt genoeg opties om je argo te dumpen.
:X :X :X
RaseriaN schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:48:
Wen er maar aan, zal de enige zijn die je gemist heeft :Y)
Aww :(

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:43:
[...]

Een druid is 4 verschillende classes ;)

Rogue, warrior, healer, ranged DPS ;)
Rogue zonder stunlock zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmmzz, ik ben voorlopig niet van plan om een nieuwe classe te starten maar Hunter lijkt mij leuk. Maar hoe zit dat dan? Want kun je die grote gorilla op dat eiland bij SV dan ook tamen?
Dat zou mij namelijk wel leuk lijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:51:
Rogue zonder stunlock zou ik zeggen...
Nja, zou ook wat zijn als een druid in elke instance exact even 'goed' was als de parent class. Zou iedereen druids spelen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
*geeft messen om /pols proces uit te voeren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:42:
Sorry voor de verwarring, ik heb het niet over dual-boxing, lijkt me ook erg interessant maar op dit moment wil ik gewoon samen met een vriend levellen en ondertussen skypen, al eens eerder gedaan met 2 hunters en dat was erg leuk(ondanks het feit dat hunter ons minst favoriete class was :P )

Oeps gewoon aangenomen dat over dual-boxing ging (i.m.o komt samen levelen niet zo vaak voor)
Als met 2 personen bent dan is elke classe een optie.
En met beloofte van Blizz, zou endgame niet meer uitmaken welke toon je speelt.
Maar uit ervaring speel gewoon wat je leuk lijkt/vindt. probleem is wel dat je pas endgame ziet wat je echt missed. dat een andere wel had.
En wil je endgame PvP/Arena focus, of PvE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
Dennism schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:53:
Snob!
De normale spelers.... ;) :P

Denk dat toch veel spelers dit gaan doen en je rond 1 uur des nachts al wat volk tegenkomt, waaronder ik. Ik pik hem op in Rotterdam, dag erop vrij dus eens kijken hoe het gaat en of er uberhaupt gespeeld kan worden, denk dat het misschien nog wat buggy kan zijn.

Vanaf vrijdag lekker geraid tot gisteravond. Eindelijk weer eens MH omdat we niet genoeg hadden voor SWP, heerlijk bladestorm gebruiken bij de waves. Jammer dat Archi 2h zwaard niet dropte, ontbreekt nog aan mijn collectie namelijk. Zondag dan ook een glaive voor onze guild, na BT al maanden op farm te hebben dropte de oh dan, was toch wel even een wow gaaf moment. En een blije rogue. Oh en er was iets met zombies? Naja, mijn noobshammy nu een paar leuke shoulders en gloves erbij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, middernacht.. geef mij maar gewoon de dvd een dag of twee van te voren. Heb een deal met een gameshop die dat doet, en er gewoon 100% voor zorgt dat ik de dvd op tijd heb, en als het echt niet lukt, dat ik de key in de mail krijg van te voren. Op die manier weet ik gewoon zeker dat ik tijdens de release kan spelen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:54:
*geeft messen om /pols proces uit te voeren*
"Oh the humanity!" ;)

BTW: http://www.mediamarkt.nl/specials/wow/index.html

Utrecht staat er niet tussen, godverdegodver. Dorpen als Arnhem en Ede wel, maar Utrecht niet.
Kees schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:10:
Tja, middernacht.. geef mij maar gewoon de dvd een dag of twee van te voren. Heb een deal met een gameshop die dat doet, en er gewoon 100% voor zorgt dat ik de dvd op tijd heb, en als het echt niet lukt, dat ik de key in de mail krijg van te voren. Op die manier weet ik gewoon zeker dat ik tijdens de release kan spelen.
Welke is dat dan? Ik heb TBC destijds gepreordered by Bol.com, maar dan heb je 'em dus een dag te laat in huis. Dus ik denk da'k maar weer gewoon 's ochtends bij de MM langsga.

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 28-10-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:56:
[...]

Oeps gewoon aangenomen dat over dual-boxing ging (i.m.o komt samen levelen niet zo vaak voor)
Als met 2 personen bent dan is elke classe een optie.
En met beloofte van Blizz, zou endgame niet meer uitmaken welke toon je speelt.
Maar uit ervaring speel gewoon wat je leuk lijkt/vindt. probleem is wel dat je pas endgame ziet wat je echt missed. dat een andere wel had.
En wil je endgame PvP/Arena focus, of PvE ?
Ah ja je moet maar net iemand vinden die daar zin heeft he :9
Ik ben eigenlijk nergens echt op gefocused, het gaat vooral om lol maken. Ik wilde gewoon even weten welke classes er goed geschikt voor zijn want het is natuurlijk helemaal leuk als we naast het lol maken ook een beetje schade aan kunnen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik hoop dat Horde en Alliance beetje bij elkaar blijven in de startzones van Northrend. Anders kan je niet eens lvlen en wordt het een gank festival. Iets waar ik geen zin in heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auredium schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:51:
Hmmzz, ik ben voorlopig niet van plan om een nieuwe classe te starten maar Hunter lijkt mij leuk. Maar hoe zit dat dan? Want kun je die grote gorilla op dat eiland bij SV dan ook tamen?
Dat zou mij namelijk wel leuk lijken. :P
Pak petiopia erbij, staan alle tamebare gorilla's. Ze beginnen dacht ik op lvl35 ofzo (ashenvale).

Ik heb nu weer een raptor, lange tijd cat gehad. Raptor haal ik nu 1.26 atk-speed, samen met bloodlust hoef ik mn pet bijna nooit te healen (en spirit bond). Gorilla tijdje gehad, maar vind tenacity pets niet echt mijn ding, ferocity is toch meer voor solo en meer damage.

Warlock zit ik nog steeds met mana problemen, terwijl hunter even naar serpent aspect gaat en je mana zo weer terug is.

Maar Mage en Paladin vind ik ook wel grappig, warrior ook wel geinig. Dus speel nog beetje van alles een beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2008 15:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

"Oh the humanity!" ;)

Utrecht staat er niet tussen, godverdegodver. Dorpen als Arnhem en Ede wel, maar Utrecht niet.

[...]

Welke is dat dan? Ik heb TBC destijds gepreordered by Bol.com, maar dan heb je 'em dus een dag te laat in huis. Dus ik denk da'k maar weer gewoon 's ochtends bij de MM langsga.
Moet er trouwens aan toevoegen Hydra, dat je nickname zo bekend voorkomt... kan namelijk nog een UD priest op Burning Legion herinneren met exact dezelfde naam...

Zal wel een ander zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

"Oh the humanity!" ;)

[...]

Arnhem een dorp noemen :') Ik ga liever op zeker door de CE te pre-orderen dan mezelf verkleden en 's nachts naar de Mediamarkt te gaan voor een kans op een CE, dus van mij mag deze actie van Arnhem naar Utrecht verhuizen :P

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 28-10-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:59:
[...]
"beste healer" is wat moeilijk te bepalen. Het is wel zo dat priests en paladins de meest veelzijdige healers zijn. Shamans en druids zijn ook goed qua healing maar hebben toch iets meer de niches te pakken (shamans zijn sterk in grote groepen healen en druids juist in single targets). Paladins en priests kunnen (mits goed gespecced uiteraard) op zich op alle healposities zeer goed uit de voeten :)
Paladins de meest veelzijdige healers? Paladins hebben 3 heals deze zijn allemaal single target. Ze hebben geen aoe heal, alle andere klassen wel. Ze hebben geen hot, druids en priests wel.
Alle andere healing klassen zijn veelzijdiger dan de holy paladins. Wat een paladin wel kan is heel goed single target healen. Ze waren de beste single target healer in het spel. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Ze waren ook de meest manaefficiente healers in het spel. Dat is inmiddels al oud nieuws, alle healers hebben nu voldoende mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Meh, ik game graag en doe WoW ook graag, maar je treft mij niet om middernacht aan bij de store. Ik krijg hem toch wel die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:16:
Moet er trouwens aan toevoegen Hydra, dat je nickname zo bekend voorkomt... kan namelijk nog een UD priest op Burning Legion herinneren met exact dezelfde naam...

Zal wel een ander zijn.
Ik heb noch onder de naam Hydra gespeeld, noch op BL, maar Hydra is niet bepaald een originele nickname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Paladins de meest veelzijdige healers? Paladins hebben 3 heals deze zijn allemaal single target. Ze hebben geen aoe heal, alle andere klassen wel. Ze hebben geen hot, druids en priests wel.
Via een glyph kan je die 1,5 cast heal omgooien naar een 'simpele' Hot. (40% base, 100% HoT dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je moet niet alles zo serieus nemen ;)
Auredium schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:20:
Meh, ik game graag en doe WoW ook graag, maar je treft mij niet om middernacht aan bij de store. Ik krijg hem toch wel die dag.
Ja, ik zou het ook niet doen hoor, heb TBC ook gewoon 's ochtends gehaald, gaat ook prima. Ik moet toch die dag erna werken dus ga sowieso niet 't nachts opstaan voor een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:14:
Warlock zit ik nog steeds met mana problemen, terwijl hunter even naar serpent aspect gaat en je mana zo weer terug is.
Eeeh, Life Tap -> Drain Life -> 99-100% mana + health? De warlock is bij mijn weten de enige mana class die vrijwel nooit hoeft te drinken... als je hem goed speelt tenminste :+.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah, die combo was ik even vergeten :X (zat te denken aan drain mana, maar daar is cost bijna gelijk aan gain)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Wat volk is niet erg, heb alleen geen zin in loos gegank, dus wil een kleine voorsprong pakken :)

Zag net dat de Media markt hier ook open is, dus dat probleem is ook opgelost, had em daar nl al gepreordered, echter ze dachten eerst dat deventer misschien niet open zou gaan snachts, echter nu staat op de site van wel :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.