Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 169 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:37:
De enige plek waar ik de zombie madness wel wat overdreven vond was in Shattrah. Ik vond ook dat zombies helemaal niet in Outlands thuishoren. Dus zou blizzard gewoon het zombie zo moeten doen dat als je in outlands bent, je gewoon dood bent ipv dat je zombie wordt.

Maar ik het event helemaal niet vervelend ofzo. Het past gewoon bij het spel en vooral de warcraft lore.
Zelfs dat dood gaan hoeft voor mij niet. Slaat nergens op dat je op een PvE server door anderen aangevallen wordt terwijl je geen PvP aan hebt staan. Tot in area 52 aan toe lopen die zombies al rond.
Benieuwd of Blizz nog reageert en het aanpast want zo slaat het nergens op. Mijn chars zijn gelukkig al klaar voor de expansion maar ik heb nog een vriendin geholpen vandaag en dat is dus waardeloos als je telkens moet wachten op NPC's. Het forum van Blizz staat vol met klachten en ik kan me niet voorstellen dat Blizz niet weet dat het deels verkeerd gevallen is.
Ik heb niets tegen deze worldevent, vind alleen wel dat er keuze moet zijn of je wel of niet mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jormungandr schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

Ik ben al een hele tijd aan het tobben of ik de boeken van Richard Knaak zou kopen, maar ik snap de chronologische volgorde niet zo helemaal. Wat is nu eigenlijk de juiste volgorde qua boeken startende vanaf het begin (dus vanaf de titans). Ik kan nergens een degelijke timeline vinden met de boeken erop.
ben zelf begonnen met de war of the ancients (well of eternity dinges)
denk dat je beter bij day of the dragon kan beginnen en daarna war of the ancients serie.
Lord of the clans is briljant (bijna uit). hoef je niet perse voor of na een van de andere te lezen.
heb the last guardian en of blood and honor nog liggen
heb een verzamelboek gehaald met 4 delen er in bij The american bookexchange in amsterdam, 20e voor 4 boeken, die normaal rond de 9 per stuk zijn. denk dat je de war of the ancients trilogie ook wel in 1 boek kan krijgen. anders is play.com een goeie om je bestellingen te doen :) bestel ik ook vaak mijn engelse boeken.

de stripboeken van de sunwell trilogie zijn wel ok, maar vind ze niet spectaculair... wel leuk voor de lore achter SWP though.

edit the warcraft archive is de officiele naam van die 4 boeken in 1: --> http://www.wowwiki.com/Warcraft_Archive
titel van het linkie lijkt me genoeg zeggen: http://www.wowwiki.com/War_of_the_Ancients:_Archive
jammer dat ik deze nu pas zie :P

andere boeken die er nog zijn: (en die ik nog niet gelezen heb, dus ik kan je niet vertellen of je deze eerst moet lezen...)
Cycle of Hatred · Hoe de horde en alliance van allies naar enemies zijn veranderd (mijn eerstvolgende boek :) )
Rise of the Horde
Tides of Darkness
Beyond the Dark Portal

worden nog geschreven (de eerste 2 door Richard Knaak, de laatste door Christie Golden, welke ook rise of the horde en lord of the clans geschreven heeft)
Night of the Dragon · nog niet echt bekend, maar iets met de red dragon flight en grim batol
Stormrage - Nog niet bekend waar het over gaat, maar de titel zegt genoeg ;)
Arthas: Rise of the Lich King - Ook hier zegt de titel al voldoende.

ik zal wel ff doorlezen, dan kan ik misschien ooit es stukkie maken voor in de start post ofzo :)

Kan iedereen iig aanraden de boeken te lezen. ik vind dat Knaak erg fijn schrijft, niet te lastig, niet te gedetailleerd (zoals Tolkien), gewoon lekker :)

edit2, nog wat, denk dat rise of the horde voor lord of the clans moet, maar aangezien ik em dus nog niet gelezen heb, kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen. is wat ik van wowwiki afhaal...

[ Voor 36% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-10-2008 23:36 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:24:
[...]

Zelfs dat dood gaan hoeft voor mij niet. Slaat nergens op dat je op een PvE server door anderen aangevallen wordt terwijl je geen PvP aan hebt staan. Tot in area 52 aan toe lopen die zombies al rond.
Benieuwd of Blizz nog reageert en het aanpast want zo slaat het nergens op. Mijn chars zijn gelukkig al klaar voor de expansion maar ik heb nog een vriendin geholpen vandaag en dat is dus waardeloos als je telkens moet wachten op NPC's. Het forum van Blizz staat vol met klachten en ik kan me niet voorstellen dat Blizz niet weet dat het deels verkeerd gevallen is.
Ik heb niets tegen deze worldevent, vind alleen wel dat er keuze moet zijn of je wel of niet mee doet.
Ze zijn te druk met nerfs aankondigen voor Paladins, denk ik. (let op, geen whine, retri pala's zijn idd zat krachtig)

Wel jammer, met Judgements of the Wise nerf ben ik wss geen never-OoMadin meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:44:
En niet komen met het argument 'de scourge is overal', daar schiet een speler die gewoon wil lvlen niks mee op. Heb niet voor niks een PvE (Normal) server gerolled.
De Scourge is overal :+
De scourge hoort er gewoon bij en daar doet Blizzard dan ook iets mee. Als er helemaal niks mee gedaan wordt, dan is het ook niet weer niet goed. En dit is gewoon leuke ingame variant van een van eerste missies van Warcraft 3. Daar werden de dorpjes, die nu Eastern en Western Plaguelands gevormd hebben, ook zombies door de geïnfecteerde voedselkratten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Het mag van mij ook snel ophouden. Mijn nieuwe duo Druids komt niet echt vooruit zo. Kan wel in instances gaan grinden met een vriend erbij op zijn mage maar uiteindelijk is questen echt sneller, zeker met die 3x exp bonus van de Recruit-A-Friend :/

Level 37, afgelopen dinsdag begonnen en krap 1 day played :P dan heb ik achteraf gezien nog best veel idle staan wezen volgens mij.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Ze zijn te druk met nerfs aankondigen voor Paladins, denk ik. (let op, geen whine, retri pala's zijn idd zat krachtig)

Wel jammer, met Judgements of the Wise nerf ben ik wss geen never-OoMadin meer :P
Ik kan er op zich wel inkomen dat men paladins nerfed. Speel er zelf één, en het is natuurlijk leuk om even gemakkelijk te winnen, maar je moet je ook kunnen voorstellen dat je eigenlijk liefst wint op skill, niet op het poppetje wat je kiest.

Nu ben ik niet zo'n pvp speler, maar ik doe soms wel eens een duel en dan kom je ook nog wel achter t een en ander :). De reden dat ik het eens kan zijn met de nerf, is namelijk dat ik heden ten dagen met mij prot pally in luttele seconden een DPS warrior afmaak die stukken beter in de gear zit dan ik. Ik hou aan het einde van een duel ong. 4-5khp over, van de 11khp max. Ik crit met crusaders shield voor >2k, en andere spells critten al snel tegen de 1k, terwijl ik zelf totaal crapgeared ben (geen epics).De DPS warrior daarentegen heeft al snel moeite me uberhaupt te raken, en de hoogste crit die ik gezien heb was nauwelijks 1k. Hierbij moet ook worden opgemerkt dat ik sinds vandaag weer speel, na ± 2 weken niet gespeeld te hebben, heel mn interface is vaag en die nieuwe talents moet ik ook nog maar eens op orde krijgen :P.

Toegegeven, ik duel niet vaak genoeg met iedereen om onderscheid te kunnen maken tussen skilled warriors en prutsers, maar een hunter die zich vanwege zijn resilience gear afvraagt waarom een prot pally nog steeds 1.2k hit zegt toch ook eea. Ben wat dat betreft al lang blij dat ik die hunter niet gemakkelijk (lees; helemaal niet) kon verslaan :P, dan zou t hek van de dam zijn :D.

Hoe dan ook, paladins zijn overpowered op het moment. En imo niet alleen retripaladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
garagaholic schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:39:
[...]

Ik kan er op zich wel inkomen dat men paladins nerfed. Speel er zelf één, en het is natuurlijk leuk om even gemakkelijk te winnen, maar je moet je ook kunnen voorstellen dat je eigenlijk liefst wint op skill, niet op het poppetje wat je kiest.

Nu ben ik niet zo'n pvp speler, maar ik doe soms wel eens een duel en dan kom je ook nog wel achter t een en ander :). De reden dat ik het eens kan zijn met de nerf, is namelijk dat ik heden ten dagen met mij prot pally in luttele seconden een DPS warrior afmaak die stukken beter in de gear zit dan ik. Ik hou aan het einde van een duel ong. 4-5khp over, van de 11khp max. Ik crit met crusaders shield voor >2k, en andere spells critten al snel tegen de 1k, terwijl ik zelf totaal crapgeared ben (geen epics).De DPS warrior daarentegen heeft al snel moeite me uberhaupt te raken, en de hoogste crit die ik gezien heb was nauwelijks 1k. Hierbij moet ook worden opgemerkt dat ik sinds vandaag weer speel, na ± 2 weken niet gespeeld te hebben, heel mn interface is vaag en die nieuwe talents moet ik ook nog maar eens op orde krijgen :P.

Toegegeven, ik duel niet vaak genoeg met iedereen om onderscheid te kunnen maken tussen skilled warriors en prutsers, maar een hunter die zich vanwege zijn resilience gear afvraagt waarom een prot pally nog steeds 1.2k hit zegt toch ook eea. Ben wat dat betreft al lang blij dat ik die hunter niet gemakkelijk (lees; helemaal niet) kon verslaan :P, dan zou t hek van de dam zijn :D.

Hoe dan ook, paladins zijn overpowered op het moment. En imo niet alleen retripaladins.
ik dacht dat ze via een hotfix al generfed waren maar ik deed even snel een wsg omdat dit de daily pvp was en ik loop met de flag geen horde in de buurt komt er net een paladin van de graveyard ik dus snel in bearform met me full t6 aan had ik 23k ik voor de zekerheid ook maar barkskin en survival instinct aan dus 31k hp 20% minder damage door barkskin en nog ramt zo'n retri paladin in minder dan 10 sec door me heen blizzard moet echt snel de boel fixen anders heb ik weinig zin om nog te spelen.
pve wordt onmogelijk gemaakt door zombies pvp door paladins. dinsdag loopt me gametime af en ik denk dat ik maar niet meer betaal tot begin november. want je kan toch niks doen als je niks te maken wil hebben met die scourge invasie omdat je die 2,5 jaar geleden al tot vervelens toe hebt gefarmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb hier ook een paar warcraft boeken :)
Ik ben dus begonnen met de War of the Ancients trilogy. Ik had verwacht dat de engelse taal een struikelblok zou zijn, maar daar had ik tijdens het lezen echt totaal geen last van. Leuke trilogy om te lezen overigens een hoop lore wordt ook gelijk duidelijk.

Ik heb vorige week nog 'De dag van de draak' gekocht samen met 'Heer van de clans' en 'De laatste wachter' (ja alledrie in het nederlands :P ). Dus daar ga ik ook snel mee beginnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sow, level 56 gedinged. Darnassus is nu revered status en ik wil er 'exalted' worden zodat ik als human ook de Darnassus mounts kan aanschaffen. Maar level 58 gaat voor zodat ik Outland kan bereiken.

Ik vind eigenlijk stiekem eht zombiegebeuren wel leuk. Maar helaas staan de general chats in de hoofdsteden vol van mensen die het niet leuk vinden. De hoofdreden is natuurlijk dat ze het AH niet kunnen bereiken. Maar ik vermoed dat deze zombieravage niet lang meer zal aanhouden.

De boeken moet ik misschien ook eens gaan lezen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb eigelijk wel behoorlijk wat lol aan de invasion, snap ook echt niet dat zoveel mensen er zo'n last van hebben.

Toegegeven: Shatt is wellicht een probleem om door te komen, maar ik heb de afgelopen week van 55-69 geleveled en ben in de level zones geen zombie tegengekomen. Helemaal geen last van gehad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Wootlock schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:05:
[...]

Hoe is het met de progress van <Koma> ?
ook al tot Illidan ?
We raiden al een tijdje niet meer. RoS hebben we tot in phase 2 gehaald op onze 2e avond daar maar de animo en focus nam steeds meer af. Toen zijn we maar gestopt met raiden. Vervolgens hebben we de bezem door de guild gehaald en alleen die personen behouden waarmee wij willen raiden.

Vorige week met mijn hunter op Anachronos mee geweest naar Teron en BB maar die fights slaan echt nergens meer op.

Hoe ver zijn jullie?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister hebben we nog even snele en run gedaan richting TK waarnaar we eerst Solarian gingen doen, uiteraard neer :D er dropte een mooie legg guard voor mijn Warrior namelijk de : [Greaves of the Bloodwarder] maar helaas werd ik outbid op DKP ( heeft hem wel behoorlijk wat gekost maar okay ik wou ze hebben ;) ) Hierna door naar voidreaver , die ging ook easy piecy neer zonder problemen en die dropte 2x T5 Shoulder Token voor Warrior (helaas ook op outbid maar ze gingen naar onze 2 prot warriors dus jammer volgende week weer een kans ;))

VR dropte ook nog de [Fel-Steel Warhelm] en deze mocht ik uiteindelijk wel looten ik had de Helm van de Mecriless Gladiator set deze had meer +sta maar uiteindelijk toch voor deze gegaan omdat de hitrating/strenght en critrating op de fel-steel hoger waren.

Tevens van het ( vorige donderdag ) exalted geraakt met SSO gelijk me neck gehaalt en heb me Badge Wrists gehaald ( [Eternium Rage-shackles]

Al met al enige blue gear die ik nu nog heb zijn mijn Shoulders / Off-hand en chest.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Nu ben ik niet zo'n pvp speler, maar ik doe soms wel eens een duel en dan kom je ook nog wel achter t een en ander :). De reden dat ik het eens kan zijn met de nerf, is namelijk dat ik heden ten dagen met mij prot pally in luttele seconden een DPS warrior afmaak die stukken beter in de gear zit dan ik. Ik hou aan het einde van een duel ong. 4-5khp over, van de 11khp max. Ik crit met crusaders shield voor >2k, en andere spells critten al snel tegen de 1k, terwijl ik zelf totaal crapgeared ben (geen epics).De DPS warrior daarentegen heeft al snel moeite me uberhaupt te raken, en de hoogste crit die ik gezien heb was nauwelijks 1k. Hierbij moet ook worden opgemerkt dat ik sinds vandaag weer speel, na ± 2 weken niet gespeeld te hebben, heel mn interface is vaag en die nieuwe talents moet ik ook nog maar eens op orde krijgen :P.
I call bullshit on this one. Sorry maar met al de skills die een prot pally heeft, kan jij in enkele seconden geen 10K+ damage doen. Dat moeten veel meer dan enkele seconden zijn geweest.
Verder ben je als prot pally juist zeer sterk tegen melee, nogal logisch dat je het dan goed doet tegen een warrior. Probeer eens een mage, boomkin, priest, elemental shaman of warlock. Gaat het dan nog steeds zo makkelijk?

Een prot pally is van een hele andere klasse dan een retribution pally. Ret heeft een ongeloofelijke goede burst damage en het was te verwachten dat deze zou worden aangepast. Vergeleken met de andere klassen heeft prot geen burst damage.
Een hunter die zich in melee laat pakken door een prot pally? Bij een goede hunter kom je niet eens in de buurt. Na 1 sting heb je ook geen mana meer en dan is het gevecht gewoon over.
Dat is jou mening. Ga eens duelen tegen spelers met skill en gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
[...]

Ik crit met crusaders shield voor >2k, en andere spells critten al snel tegen de 1k, terwijl ik zelf totaal crapgeared ben (geen epics).De DPS warrior daarentegen heeft al snel moeite me uberhaupt te raken, en de hoogste crit die ik gezien heb was nauwelijks 1k. Hierbij moet ook worden opgemerkt dat ik sinds vandaag weer speel, na ± 2 weken niet gespeeld te hebben, heel mn interface is vaag en die nieuwe talents moet ik ook nog maar eens op orde krijgen :P.
[..]
Lolwut? Dan moet ik dringend L2P. Vol epic ZA/T4/Badge gear, OT op MH en 15k hp zonder enige buff, "unhittable" (wat vroegere uncrushable was, nu hiet hitbaar zonder minstens te blocken) vs lvl 73 met Holy shield, uncrittable, en ik héb zelfs nog geen "crusader's shield" spell. Ik ga ervan uit dat je het over avenger's shield hebt. Dan nog lijken 2k+ crits me héél erg onwaarschijnlijk.

En verdorie, weer datzelfde: als je als hunter (ranged dps met een beetje mail crap aan) een plate close-range melee tot binnnen melee range laat komen, dan verdien je het plat geslagen te worden. Punt.

Trouwens: die warrior die je gebeat hebt, dat is vlgs mij een sterk staaltje L2P, want een dps warrior die naam waardig die niet boven 1K uitkomt, heb ik nog niet gezien. Waarschijnlijk een loltitansgrip warrior (en dan is het niet verwonderlijk dat hij nog geen pakje boter kan raken, laat staan er een deuk in slaan).

Daarnaast: prot pallies zijn vooruit gegaan in de patch, maar niet half zoveel als prot warriors (devs hebben zelf toegegeven dat er nog een paar % pure mitigation ontbreekt, ze gaan die toevoegen aan Shield of the Templar). Holy pallies zijn zo ongeveer de enige class/spec in de hele game die hun DPS nog steeds als totaal ontoereikend omschrijven. De ret pallies hebben de nerf die ze nodig hadden (om mensen hun "omg divine storm" whines te beantwoorden) al gekregen.

Vergis je niet: het feit dat we nu ook al eens een kill kunnen maken als Prot is écht wel de bedoeling. Dat betekent nog steeds niet dat posts alla "omg I soloed a warlock and almost got him down to 75%" nu van de baan zijn. Tegen slimme casters zijn we nog steeds machteloos, tegen domme melee daarentegen...

EDIT: hey Ryack, zijn we het eens eens over de pally class, dat gebeurt ook niet vaak. Wat is jouw idee van de prot pally nu? Ik vind hem leuk en krachtig in PVE, maar vrees voor een JoL nerf... wat jij?

[ Voor 9% gewijzigd door DexterBelgium op 27-10-2008 08:50 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Tular schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:22:
[...]

We raiden al een tijdje niet meer. RoS hebben we tot in phase 2 gehaald op onze 2e avond daar maar de animo en focus nam steeds meer af. Toen zijn we maar gestopt met raiden. Vervolgens hebben we de bezem door de guild gehaald en alleen die personen behouden waarmee wij willen raiden.

Vorige week met mijn hunter op Anachronos mee geweest naar Teron en BB maar die fights slaan echt nergens meer op.

Hoe ver zijn jullie?
Wij zijn nu aan Illidan, dit mede door de huge nerf die Black temple gehad heeft.
Verder hebben we Vashj down en gister KT down, damn die fight is echt super vet, alleen jammer dat hij ook zo vreselijk generfed zijn.

Vanavond Archi downen, dan zijn we ook klaar met MH.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:46:
[...]EDIT: hey Ryack, zijn we het eens eens over de pally class, dat gebeurt ook niet vaak. Wat is jouw idee van de prot pally nu? Ik vind hem leuk en krachtig in PVE, maar vrees voor een JoL nerf... wat jij?
Het is een stuk leuker om te tanken nu als prot pally. Ik kan op dit moment, zo lang ik mana heb, aardig mee met de andere tanks als ik OT ben. Hopelijk lossen Divine Plea en onze holy shield bash deze problemen op.

Ik weet niet hoe het zal gaan met de JoL nerf. Het zal waarschijnlijk een flinke deuk zijn in mijn solo mogelijkheden. Mijn threat in instances zal ook flink minder worden. Ik weet niet of holy shield bash dat op kan vangen. De kans is aanwezig dat de nerf zo groot is dat we niet meer meekunnen als OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
'Vol met klachten'? Er staan inderdaad flink wat topics waar een 20-tal spelers hard lopen te klagen dat ze hun account op gaan zeggen. Good riddance zeg ik. Ik speel sinds release en dit is echt een uniek en vooral tijdelijk event. Persoonlijk vind ik het enorm gaaf dat je overal uit moet kijken niet in een zombie veranderd te worden. Dit event is gewoon groter dan die paar spelers die alleen maar willen levellen. Bovendien duurt het maar een paar weken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Auredium schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:03:
De hoofdreden is natuurlijk dat ze het AH niet kunnen bereiken. Maar ik vermoed dat deze zombieravage niet lang meer zal aanhouden.
die moeten niet zeiken maar tijdelijk een andere stad nemen ^^
op onze server (en de rest ook vermoed ik) is silvermoon basicly zombievrij en toen ik in darnassus aan het prowlen was , die ook , exodar gebeurt ook nooit wat dus daar zal het ook wel min of meer zombie vrij zijn gok ik zo.
Maar goed , dat is blijkbaar te lastig voor sommige en dat zijn bij ons degene die continue lopen te janken in /1 :')

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
quote van US forums mbt Zombie invasion
The funny thing about this event is that all the complaints and random out-of-the-ballpark suggestions written on these very forums brought about this event. So many players wrote hundreds of posts about the same things, beating horses beyond dead, and Blizzard chose to act on them. Basically, they took to heart what you, the players, wanted and implemented those ideas into an event. So don't blame them if you don't like the Invasion...remember that you brought it on yourselves.

Players make a hundred posts on being "evil" or part of an enemy faction rivaling Alliance / Horde. Blizz delivers by allowing you to become a mindless zombie, yet they still complain.

Players make a hundred posts on a third faction. Same as above in that Blizz delivers by allowing you to be part of the Scourge, yet they still complain.

Players make a hundred posts on having Alliance / Horde communication. Blizz delivers by allowing you to communicate and even trade as zombies, yet they still complain.

Players make a hundred posts on wanting to see another Corrupted Blood Plague-like event. Blizz delivers by unleashing a Scourge plague, yet they still complain.

Players make a hundred posts on a stagnant world. Blizz delivers by allowing players to ravage cities, yet they still complain.

Players make a hundred posts on there not being enough chances for world PvP. Blizz delivers by setting the stage for massive zombie vs player action, yet they still complain.

See where I'm going...
/win

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:58:

[...]

/win
_/-\o_
Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:45:
[...]
Ik speel sinds release en dit is echt een uniek en vooral tijdelijk event.
Ja, super uniek! Nooit eerder gedaan, behalve twee jaar geleden dan (deels)!
Neemt niet weg dat ik dit soort events altijd waardeer

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:01:
Sorry hoor, maar welk deel van het stuk dat je in een zombie kon veranderen hebben ze eerder gedaan volgens jou? En ja, ik weet wel dat je op die undead spawns doelt, maar daar had ik het natuurlijk uberhaupt niet over.
Bokkie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:58:
/win
QFT

Ik zou het trouwens geweldig vinden als iemand van Blizzard nou eens zou regen met een flink STFU naar al die whiners.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 27-10-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:01:

Ondanks dat het eerder is gedaan blijft het wel lachen, ja natuurlijk is het even vervelend als je naar ah wilt gaan of je mail checken in de grote steden want geheid dat je zombies tegen komt, soms gaat het wat te ver wat heeft het nou voor nut om alle Battlemasters and trainer npc's af te slachten zelfde geld voor quest NPC maar ja het is maar voor een korte periode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ShadowBumble schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:12:
Ondanks dat het eerder is gedaan blijft het wel lachen
Waar heb je het over? Ik speel sinds beta, dit is nooit eerder gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Sorry hoor, maar welk deel van het stuk dat je in een zombie kon veranderen hebben ze eerder gedaan volgens jou? En ja, ik weet wel dat je op die undead spawns doelt, maar daar had ik het natuurlijk uberhaupt niet over.
De hele scourge invasion is een 1-op-1 kopie van de originele Naxxramas, met als toevoeging dat je zelf een zombie kunt worden.
Maar goed, waarom de mensen dit nou weer af zitten te zeiken snap ik ook niet, heb je eindelijk wat te doen in steden, is het nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:15:
[...]

Waar heb je het over? Ik speel sinds beta, dit is nooit eerder gedaan!
Ik reffereerde naar zijn opmerking dat het eerder is gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:16:
De hele scourge invasion is een 1-op-1 kopie van de originele Naxxramas, met als toevoeging dat je zelf een zombie kunt worden.
Dat hele zombie worden gaat het om, dat was sowieso eerder dan die necropolissen die terug zijn. En dat is inderdaad een kopie. Maar ook niet onlogisch natuurlijk, omdat het weer Arthas is die bezig is, net zoals met Naxx.

Ik vind dat "het is grotendeels hetzelfde ex de zombies" nogal een "het glas is half leeg" instelling.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 27-10-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's all about perspective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Omdat sommige mensen altijd zeiken hé.

Feit blijft, het grootste deel van de spelers appreciëren het maar die hoor je niet. Alleen die kleine xx% , die laten zich altijd horen door te whinen.

:)

Hoe meer world events, hoe liever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:16:
[...]

Maar goed, waarom de mensen dit nou weer af zitten te zeiken snap ik ook niet, heb je eindelijk wat te doen in steden, is het nog niet goed.
Wat te doen hebben is best leuk.... Maar als je bijna niks anders kan doen dan zombie worden of ze afslachten dan wordt het wel vervelend.

Zoals zondag avond, ik was vrolijk met mijn lvl 68 warrior aan het questen rond om area 52. Tot het moment dat ik er een paar wilde inleveren. Alles en iedereen was zombie.... Dus ik al wat minder vrolijk naar shatt daar was de chaos ook groot. Na daar een paar keer dood gegaan te zijn omdat ik weer eens infected was.

Het bezoekje aan SW was een nog slechter idee. In de ruimte waar komt als je de portal vanuit shatt neemt stond men je al op te wachten. Zo op de gok was 3/4 van de stad zombie.

Dus naar mijn smaak world event of niet, dit is gewoon overdreven. Je hebt gewoon geen mogelijkheid om meer om nog even snel naar 70 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNiker schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:32:

Dus naar mijn smaak world event of niet, dit is gewoon overdreven. Je hebt gewoon geen mogelijkheid om meer om nog even snel naar 70 te komen.
Daar kun je ook net zo goed mee wachten, als WotLK er is, heb je die laatste twee levels zo te pakken op Northrend :9

Iemand hier die op Outland zit en wat de doen zoekt? Of een boost nodig heeft(horde)? Verveel me nog tot 12:00.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik was altijd fanatiek gebruiker van de addon nQuesthelper, maar die lijkt nu niet meer geupdate te worden.
Nu gebruik ik op dit moment Questhelper, maar die is nogal heftig in geheugengebruik, zijn er nog andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er hier nog meer mensen met een lockje (demon specced) waarbij Demonic Empowerment niet werkt?
Ik klik op de knop maar er wil maar niks gebeuren. Bugje misschien?

Ook zijn opeens alle handige dingen zoals mana, rank, etc bij m'n spells verdwenen. Dus wanneer ik met m'n muis over een spelbutton ga zie ik al die dingen niet meer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Skillz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:36:
Ik was altijd fanatiek gebruiker van de addon nQuesthelper, maar die lijkt nu niet meer geupdate te worden.
Nu gebruik ik op dit moment Questhelper, maar die is nogal heftig in geheugengebruik, zijn er nog andere alternatieven?
Ik moet zeggen omdat ik nu een nieuwe priest aan het levellen ben en eens een powerlevel guide wou testen heb ik dus de zygor 3.0.2 bemachtigt en ik moet toegeven het werkt bijzonder prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Onwijs hard bedankt Tepelstreeltje :D. Meteen eens proxis een bezoekje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Damn, lvlen van 60 naar 70 gaat echt onwijs hard nu. Straks na het werk nog een uurtje of 2 questen en mn shaman is lvl 70. Elemental baby! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

PcManiaxx schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:42:
Zijn er hier nog meer mensen met een lockje (demon specced) waarbij Demonic Empowerment niet werkt?
Ik klik op de knop maar er wil maar niks gebeuren. Bugje misschien?
Werkt perfect bij mijn lockje. probeer het anders eens met een macro, /petatack /use demonic empowerment.
Vooral bij de Voidwalker en de Felguard geeft dit een leuk effect ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
PcManiaxx schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:42:
Ook zijn opeens alle handige dingen zoals mana, rank, etc bij m'n spells verdwenen. Dus wanneer ik met m'n muis over een spelbutton ga zie ik al die dingen niet meer verschijnen.
volgens mij kan je in het menu je tooltips op enhanced/ advanced (1 van tweeen :) ) zetten. Je spell rank maakt niet meer uit: de hoogste rank is altijd mana-efficienter dan de lagere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Nog een reactie op de "zomg-ik-haat-zombies" whine: op een PVE server kun je als zombie NIET een andere player aanvallen.

Lees het nog een keer: dat kun je NIET. Ik heb het geprobeerd :P (zelfs nog PVP geflagged vlak voordat ik naar zombiemode ging, in de hoop dat als ik aangevallen zou worden dat ik mensen dan in zombie kon veranderen).

De NPC-zombies kunnen wel players aanvallen, maar als je die niet kunt ontwijken.... l2p. Het enige wat ik kon was d.m.v die AOE poison hopen dat mensen stom genoeg waren om stil te blijven staan. Natuurlijk: als lvl 70 kun je idd b.v. de X-roads of Westfall npcs uitmoorden (die dan achter de players aangaan), maar dat kon je toch al: bij ons word zo ongeveer dagelijks X-roads platgemept door een of andere lolliance.

Zombiemania; ik snap dat niet iedereen het leuk vind, maar het is goed genoeg te ontwijken en het past in de lore. Dat gehuil dat "Blizz nu echt in de problemen komt hoor... echt" is typisch een reactie van mensen die alleen hun eigen beleving in overweging kunnen nemen. Als je het zo erg vind: put your money where your mouth is en cancel / suspend je account. Als 5 miljoen mensen dat doen zou Blizz echt wel doorhebben dat ze het verkeerd hebben gedaan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seraphin schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:13:
Nog een reactie op de "zomg-ik-haat-zombies" whine: op een PVE server kun je als zombie NIET een andere player aanvallen.
Onzin, het kan alleen in Shatt niet :) Vanwege het sanctuary effect.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 27-10-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:14:
[...]

Onzin, het kan alleen in Shatt niet :) Vanwege het sanctuary effect.
ok, I stand corrected :P
Maar ik blijf bij mn punt: deal with it.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

Ik moet zeggen omdat ik nu een nieuwe priest aan het levellen ben en eens een powerlevel guide wou testen heb ik dus de zygor 3.0.2 bemachtigt en ik moet toegeven het werkt bijzonder prettig
Lvl 60 in 4 dagen /played

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb wat moeite met de pally nerfs. Tot nog toe heb ik me gewoon telkens aangepast, en dat ga ik natuurlijk opnieuw weer doen :)
Echter moet me van het hart dat het continu mana starved zijn van m'n protpally me wel frustreert. Ja, ik moet me er op instellen (l2p). Maar sinds de patch merk ik enerzijds bij het solo-en dat m'n mana regen er iets op vooruit is gegaan (hoezee, goed zo Blizz!), en aan de andere kant merkte ik onlangs in Kara (als OT) dat m'n threat builden moeilijker ging. Want: threat bouw ik met mana moves en de mana-regen bleek toch nog niet voldoende.
Deels kon ik het verklaren met gear verschillen (m'n pally loop-t met deels blues en deels Kara/craft-epics, en veel guildies hebben full epic), maar die kon ik voor de patch toch echt wel voor blijven op de threatmeter.
In arren moede de +2% threat op de gloves enchant genomen, maar dat zet niet veel zombies ehh.. zoden aan de dijk.

En als ik nu over die nerfs lees, dan word ik wat ongerust...

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
HanH schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:00:
[...]

Je spell rank maakt niet meer uit: de hoogste rank is altijd mana-efficienter dan de lagere.
Oh? Blijkbaar is er toch nog meer veranderd bij 3.02 dan ik doorhad, heb je hier een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Het valt mij op dat nog niemand hier iets over gezegd heeft:

http://deathknight.info/2008/10/tenris-mirkblood/

Is deze er nog niet op de EU live servers dan?
Ik ben mijn paladin aan het levelen dus kben vrij weinig op mijn main.
Fase 4 van de invasie.

Iemand trouwens die op terenas alliance speelt?
Ik speel daar samen met wat andere mensen uit mijn ouderlijk dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zombies event is heel vreemd,
als je geen zombie bent heb je er een hekel aan.
wordt je toch besmet en turn je in een zombie wil je er zo veel mogelijk besmetten.

arghhh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Awaken1 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:46:

Fase 4 van de invasie.

Prince Tenris Mirkblood is al live op de servers. In LHC kun je ook een quest pakken om de kamer waarin hij verblijft te onderzoeken. Krijg je een leuke castlevania trinket van, als je hem ook dood krijgt ook de hele raid een bat als mini-pet. Wat ook een erg leuke drop van hem is is de Arcanite Ripper. Als je op deze klinkt verander je in de UD van die Tauren Warchief band. Erg leuke hidden use ;)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
UTwizard schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:32:
[...]

Oh? Blijkbaar is er toch nog meer veranderd bij 3.02 dan ik doorhad, heb je hier een link van?
Je kan gewoon in je spellbook kijken en over je spells hooveren. Dan zie je inderdaag dat de hoogste rank het minste kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Awaken1 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:46:

Fase 4 van de invasie.

Hmmm vanavond eens ff checken ziet er wel bijzonder geinig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Tao schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:32:
Ik heb wat moeite met de pally nerfs. Tot nog toe heb ik me gewoon telkens aangepast, en dat ga ik natuurlijk opnieuw weer doen :)
Echter moet me van het hart dat het continu mana starved zijn van m'n protpally me wel frustreert. Ja, ik moet me er op instellen (l2p). Maar sinds de patch merk ik enerzijds bij het solo-en dat m'n mana regen er iets op vooruit is gegaan (hoezee, goed zo Blizz!), en aan de andere kant merkte ik onlangs in Kara (als OT) dat m'n threat builden moeilijker ging. Want: threat bouw ik met mana moves en de mana-regen bleek toch nog niet voldoende.
Deels kon ik het verklaren met gear verschillen (m'n pally loop-t met deels blues en deels Kara/craft-epics, en veel guildies hebben full epic), maar die kon ik voor de patch toch echt wel voor blijven op de threatmeter.
In arren moede de +2% threat op de gloves enchant genomen, maar dat zet niet veel zombies ehh.. zoden aan de dijk.

Als paladin is en was al moelijk om te offtanken.
Het is te doen maar resulteert wel dat je een vaak rust nodig hebt voor wat mana
Geen hits, Geen heals, Geen Mana.
En daar help Blessing of Sanctuary niks bij. (ps wel geweldig buff nu geworden)

Voor main-tanking moet ik eerlijk zeggen dat de changes goed zijn.
Mana kan nog steeds een issue. (gebasseerd op Headless Horseman, met meer dan 1 add krijg je genoeg klappen binnen om mana op peil te houden (en dus ook threat)
Zeker in fight waar er goede thread makers meegaan (Moonkin bv). moet je gewoon zoveel moves doen om threat te blijven houden. en dan gaat je mana hard naar beneden.
Tja zal resultaat zijn van te goed gegeared voor HH.

sigh. ga wel steeds meer twijfelen over een DK reroll.
Even de nieuwe boss in kara gepuged, dat wel moment van O+ paladin
(ook de Arcanite Ripper mogen looten, De Melt Faces buff duurt 13 sec, en CD op use is 1 Min)

Alleen als ik Blizz moet geloven zal de DK meer zijn play zoals leuk vindt, en dan kun toch nog tanken/dpsen. voor paladin geld gewoon dat talents te goed zijn om niet te nemen, aangezien je dan stukken slechter mee kan komen als offspec. (te snel oom als healer, te weinig dps als reti)
Tuurlijk brengt dual-spec een hoop gemak met zich mee. alleen is het de vraag of dit meteen ook in Wotlk release al aanwezig is, zo niet, dan zal waarschijnlijk een DK gaan levelen.

En nog even over zombie-event, vindt wel leuk, maar als je aan het AH bent of levelen en level 70 vondt wel grappig om heel gebied uit te roeien is dit wel minder. nu met de 1 min en bijna nergens een cleanser begint het wel beetje annoying te zijn. iedergeval lopen al mij toons naked rond. dan minsten 100% zeker geen durabilty lose.
En tuurlijk doe leker aan mee als ik als zombie rond ren dan probeer ook zoveel mogelijk chaos te schoppen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 27-10-2008 12:16 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Ik ben zaterdagmiddag met een guildie healer naar SSO eiland geweest. Murloc kamp dat verste weg ligt. Was infected. Me in zombie laten transformen. Alle murlocs infecteren en ze meteen afslachten. Healer bleef uit range, mocht ik gekilled worden kon hij rezzen. Zo, das 1 kamp zombies. En zo verder tot alle murloc kamps volzaten met zombies. Zombies verliezen health over tijd, maar omdat de murlocs snel respawnen duiken alle zombies op de murloc, regennen dus health en zij creeeren weer een extra zombie.

Uiteindelijk was de hele oostkust van SSO eiland 1 groot zombie leger dat zich constant uitbreidde dankzij de murloc respawns :+

Daarna zelfde verhaaltje uitgevoerd met de Blood Elfs op het eiland. Vervolgens beide infected bij de Battlemasters in Orggri naar binnen gerend. Het was AV weekend dus megadruk. Wij onszelf opblazen. Erg leuk om zon room vol lui te infecteren.

Vervolgens ook bij Thrall geweest maar die kan niet geïnfecteerd worden. De level 80 guards in zijn kamer echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, ik vind het zombieevent wel leuk.

Soms kies ik ervoor om zombie te worden en mensen of vreemde plaatsen te infecten. Het is bijvoorbeeld leuk om alle mensen in 'the Cathedral of light' te infecten of gewoon als enkele zombie een spoor van vernieligen door the barrens te trekken. Meestal loop ik dan naar 'Northwatch Hold' en infect ik daar all Theramore Marines en dan langs de kust alle piraten infecten, Langs (maar niet door) Ratchet en eindig ik via een quillboar encampment met een grote infectie in Camp Taurojo en daarna is heel Barrens wel in paniek :P

Soms kies ik ervoor om bij de verdedigende partij te horen, strategische plaatsen zoals AH vrij maken en zo lang mogelijk zien te overleven. Pet naar voren, frostwave throwen en dan blizzard :P

Ik kan mij voorstellen dat low level karakters om de haverklap dood gaan, als zombie en als normaal karakter. Die zitten tussen twee vuren en sterven non-stop in bijvoorbeeld SW.

Intussen ben ik wat meer gaan focussen op levelen. Darnassus is nog redelijk veilig op onze server en dus een prima uitvalsbasis. Alle high level zones zijn ook relatief veilig want buiten de invasions zijn er weinig zombies. Het zit questen dus niet echt in de weg als het ware.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Guild op onze server had 'em zaterdag ofzo al gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16:15
Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:47:
[...]

Wij hadden em ook ff meegepakt, won ik de Reaper. Vet man die gitaar use :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Hydra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:47:
[...]

zoals ik al zei, niemand sprak hierover en ik had het zelf nog niet kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik aankomende week die axe kan looten uit kara, leuk voor TG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:06:
Ripper :Y)

Maargoed, toch wel leuk dat ze de "Arcanite Reapah" en zijn graphics toch in leven houden.
Net zoals de legendarische Barman Shanker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
porn* schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

Zaterdag ochtend, Kara speedrun, ook meegepakt. Helaas verloor ik de roll op de Axe op mijn Shaman. 1:15 voor de hele run, dus inclusief de extra boss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die nieuwe boss "los" te doen, terwijl Kara al gesaved staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:29:
Jep, zo hebben wij hem iig ook gedaan met 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:29:
Ja, van uitgaande dat gesaved ID hem nog niet gekilled hebt. (Je kan gaan kijken, hij zit boven Attu. ieder geval niet de deur openen totdat je klaar bent voor het gevecht. Als je er lang loopt hoor/lees je lekker human/dwarf/... meat )
De nieuwe boss killen valt ook onder gesaved worden.

Fight zelf is simple. zolang er rode beam naar 1 raid loopt NIET aanvallen (alle dmg wordt geshared met die raid member). En weg blijven lopen van rode balen (ook niet direct aanvallen doen veel dmg)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 27-10-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Dol_Fijn schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

Probeer de lagfix eens uit die op mmo-champion staat. Klik Klein stukje naar beneden scrollen "Lag fix - Repost".
Jammer, ik kom uiteindelijk bij de KB935458-update terecht en laat ik nu net Vista 32 SP1 hebben.

Voor diegene die hier ook gekloot mee hebben, dit is wellicht interresant. Het is alleen een beetje higher level geknoei, weet dus wat je aan het doen bent. http://forums.speedguide.net/showthread.php?t=215629

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 27-10-2008 13:51 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Tao schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:32:

Wazig, heb afgelopen zaterdag voor het eerst Kara gedaan stukken als MT en stukken als OT, in de bossfights niet OOM geraakt. Had je wel Blessing of sanctuary aan staan en gebruik je wanneer nodig ook wel je Seal of Mana en die blauwe judgment?
Zelf Kara begonnen met 3 echte epics en nu 6 echte epics plus een Arcanite Ripper. Dus al met al een goede run en leuke fights.
Moet er wel bij zeggen dat meeste guildies die mee waren full epic waren en dit al honderd keer hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Karazhan is ook niet echt heel erg moeilijk meer. Afgelopen keer dat ik er was hadden we dps om te huilen, rogue kwam niet boven de 400 dps uit en de paladin offtank was nummer 2 met dps :P. En het ging echt heel makkelijk allemaal.

Ik vind ook de items die je met de necrotic runes kunt halen erg leuk! Vooral de war horn. Het leukste daarvan is nog dat als de tijd op is, hij gaat bubblen en weg hearthstoned :).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt ook niet veel over te zeggen, niet zo'n bijzondere encounter imo. Zaterdagmiddag met m'n priest en 9 randoms gedaan (1 healer dus). Leuk voor de pet, verder niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16:15
RaseriaN schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

Ripper :Y)

Maargoed, toch wel leuk dat ze de "Arcanite Reapah" en zijn graphics toch in leven houden.
Net zoals de legendarische Barman Shanker :)
Tomato, tomato... Ja vet he, erg leuk dat ze dat doen. Jammer dat ze er "cheap" stats op doen (toegegeven, het zijn ook ez items maar toch); als ze er S2 stats oid op hadden gezet had ik em voor de gein nog ff op m'n rogue gehaald.
redfoxert schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Zaterdag ochtend, Kara speedrun, ook meegepakt. Helaas verloor ik de roll op de Axe op mijn Shaman. 1:15 voor de hele run, dus inclusief de extra boss :P
Wij hadden maar 4 melees, toch nog mazzel want normaal roll ik zelden goed op speciale items :P
Dik 2 uur door disconnects, uitleg aan mensen die 't nooit gedaan hadden, etc etc :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jormungandr schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:48:
Onwijs hard bedankt Tepelstreeltje :D. Meteen eens proxis een bezoekje brengen.
geen dank, have fun met lezen!

raad je wel aan ze int engels te lezen though ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear Arthas (Or should I call you Lich King now?),

Me and my buddies over here on Azeroth think your zombie infestation is quite annoying, so we'd like it if you could just go ahead and call off your entire plan for world domination and all that, so we can keep going about our daily lives. Our poor questgivers and battlemasters are victims, yet they are completely harmless!
It's not like we're all planning to destroy you afterall!

Sincerely,
Randomnoob
Maw, het is een world event dat een reeks gebeurtenissen in werking zet waardoor de hele storyline van Wotlk op poten komt te staan, en dat is leuk, en past gewoon in het spel. Het zal mss wat vervelend zijn voor sommige mensen, maar anderen vinden het dan weer bijzonder leuk.

Al dat gezanik lost toch niks op. In plaats van hier te komen klagen kan je net zo goed ingame zombies gaan afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:13:
Al dat gezanik lost toch niks op. In plaats van hier te komen klagen kan je net zo goed ingame zombies gaan afslachten.
Precies. Gewoon die Light's Hope chapel quest gaan doen en Necromatic Runes verzamelen voor de Argent Dawn tabard ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Eeeehmz. Ik lees hier ineens over een "Guitar" Axe van de nieuwe Karaboss. Nu heb ik dat ding mogen looten met mijn hunter, maar komt dat "guitar" nou alleen van de looks of is er nog iets anders met dat ding aan de hand? Heb hem nog niet kunnen gebruiken daarna namelijk.
Verder heb ik na het lezen over de WoW-books vanmiddag zelf ook maar een boekje aangeschaft. "World of Warcraft - Beyond the Dark Portal".
Eerste WoW-related boek wat ik ga lezen dus ik hoop dat ik niet midden in de storyline terechtkom waar geen touw aan vast is te knopen. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
hey allemaal,
op welke server zitten veel gotters en/of nederlanders? ik wil namelijk een nieuwe char starten maar ben nog op zoek naar een leuke server.
Heb een behoorlijke tijd op Talnivarr gespeeld (aan horde kant) wat me uitermate tegenvalt.
Dus nu op zoek naar een nieuwe server met een nieuwe char, horde of alliance maakt me niet uit.
ciao

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RaDKiLL schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:23:
Eeeehmz. Ik lees hier ineens over een "Guitar" Axe van de nieuwe Karaboss. Nu heb ik dat ding mogen looten met mijn hunter, maar komt dat "guitar" nou alleen van de looks of is er nog iets anders met dat ding aan de hand? Heb hem nog niet kunnen gebruiken daarna namelijk.
Ding heeft een "hidden" use ability die je laat rocken als een van die figuren uit de WoW rockband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Bartjeuhz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:25:
hey allemaal,
op welke server zitten veel gotters en/of nederlanders? ik wil namelijk een nieuwe char starten maar ben nog op zoek naar een leuke server.
Heb een behoorlijke tijd op Talnivarr gespeeld (aan horde kant) wat me uitermate tegenvalt.
Dus nu op zoek naar een nieuwe server met een nieuwe char, horde of alliance maakt me niet uit.
ciao
Trollbane heeft veel nederlanders. Horde of alliance maakt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

redfoxert schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Ding heeft een "hidden" use ability die je laat rocken als een van die figuren uit de WoW rockband.
Lachen! Volgende vraag : hoe te activeren? :) Zal wel ff op Youtube kijken ook, ben nu wel erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
RaDKiLL schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:40:
[...]

Lachen! Volgende vraag : hoe te activeren? :) Zal wel ff op Youtube kijken ook, ben nu wel erg benieuwd! :)
Probeer hem in je actionbar te slepen en aan te klikken? (geen idee of het werkt overigens)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkScorpion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 18:52
RaDKiLL schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:40:
[...]

Gewoon op klikken? heb hem zelf ook op m'n warrior wel vet item.
Die nieuwe Boss is trouwens echt easy, gister met 7 man gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
voor een filmpje ervan.
http://files.filefront.co.../;12158722;/fileinfo.html

Duurt 13 sec, en CD is 1 Min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Heb het GEVONDEN.
Snapte er al geen moer van dat iedereen me vroeg of ik hem al gebruikt had. Dacht WTF, ben toch een hunter? Gebruik NOOOIT melee! |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

nadd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:30:
[...]
Wazig, heb afgelopen zaterdag voor het eerst Kara gedaan stukken als MT en stukken als OT, in de bossfights niet OOM geraakt. Had je wel Blessing of sanctuary aan staan en gebruik je wanneer nodig ook wel je Seal of Mana en die blauwe judgment?
Zelf Kara begonnen met 3 echte epics en nu 6 echte epics plus een Arcanite Ripper. Dus al met al een goede run en leuke fights.
Moet er wel bij zeggen dat meeste guildies die mee waren full epic waren en dit al honderd keer hadden gedaan.
Yes. Had de diverse zaken aan staan (Hand, Seal of Wisdom/judgement e.d.). M'n manapool is ongeveer 5k, maar dat zie ik bij de meeste protpallies niet echt hoger zijn, en m'n tankrotatie heb ik van elitistjerks gejat :)
Last van lagg heb ik vrijwel niet. Het gebeurde overigens ook niet tijdens elke fight, maar af en toe.
Gelukkig heb ik het opgelost met een manapot.
Maar als ik dus lees dat Seal of wisdom minder mana regen gaat geven, dan zucht ik dus effe weer.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Carnagy schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:30:
[...]

Trollbane heeft veel nederlanders. Horde of alliance maakt niks uit
Inderdaad Trollbane. Kan je wel Alliance aanraden, stukken meer spelers dan Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: 'k heb net Zygor's guide geinstalleerd, maar 'k krijg geen waypoints te zien... cartographer zat samen in dezelfe rar file en staat ook in mijn addons dir.
De options knop van de guide werkt ook niet...

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:32:
Een vraagje: 'k heb net Zygor's guide geinstalleerd, maar 'k krijg geen waypoints te zien... cartographer zat samen in dezelfe rar file en staat ook in mijn addons dir.
De options knop van de guide werkt ook niet...

iemand enig idee?
Staat de addon niet op disabled omdat hij mogelijk verouderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
rob1n schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

Inderdaad Trollbane. Kan je wel Alliance aanraden, stukken meer spelers dan Horde.
lang lang geleden daar gezeten :P heb nog ff in disorder gezeten zelfs
maar misschien wel een optie..
is wel dezelfde battlegroup als talnivarr tho

[ Voor 27% gewijzigd door Bartjeuhz op 27-10-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

Dutchy007 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:37:
[...]

Staat de addon niet op disabled omdat hij mogelijk verouderd is?
Heb hem ook gedownload maar in de Cartographer staan een 2tal *.bat bestanden klopt dit??

Niet dat me account ineens is gehacked

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een link naar een cartographer versie die wel met Zygor en 3.0.2 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
We'd like to thank players for participating so zealously (and valiantly!) during the Great Zombie Plague of '08. Our intention with this event was to create something memorable and to literally change the face of Azeroth for a few days. This event is just one of many leading up to Wrath of the Lich King. As you know, the Scourge Invasion is now live as well and there is some other cool stuff coming up before all is said and done. Also, Hallow's End continues on!

While we recognize that the event could prove to be disruptive at times, we hope you made the most out of it while it lasted. Part of playing in a "living and breathing world" means that things are going to change from time to time. We meant no harm but only wanted to create a lasting impression on players as they head to Northrend to defeat the Lich King. The Lich King's goals (as you will soon learn) are to turn the Horde and Alliance not only on one another, but on their own kind as well. I think the plague truly demonstrated this firsthand.

So it looks like a cure has finally been found… for now.

Thank you for participating in our most memorable event to date… for better or for…. brrrrrrraaaaaains…

Couple of other important notes:

* The scourge invasion will continue for a few more days.
* The prologue event is not over! More to come!!
* The Karazhan boss will be up for approximately another week still
* We increased the respawn rate of the Necropoli
* Zombie cure should kick in by around noon PST
Hmm yeah and nooooo!!!!
kan nu nog een horde d.m.v. r.a.f. laten levelen (iest unieks op dit moment)
Maar dit betekent wel dat ik krab wordt om dit nog te doen, en hou ik niet genowe punten over om rogue en dk te doen aan de alliance kant (heb 2x 29 levels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Radeon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:46:
[...]

Heb hem ook gedownload maar in de Cartographer staan een 2tal *.bat bestanden klopt dit??

Niet dat me account ineens is gehacked
Geen *.bat bestanden hier. Ik zou dat dus snel weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27

Maduth

Probeersel

Anders (simpel?) vraagje, ik neem aan dat deze laptop voldoende is om WoW te spelen?

pricewatch: HP Pavilion DV9670ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Maduth schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:22:
Anders (simpel?) vraagje, ik neem aan dat deze laptop voldoende is om WoW te spelen?

pricewatch: HP Pavilion DV9670ed
je neemt het al aan...dus ik ga er vanuit dat de vraag retorisch is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Laatst online: 28-04-2024
Zoals de quote die Teunis iets boven deze post al verteld, eindelijk af van die domme zombieplaag. Overigens heel erg mooi verwoord in keurige pr-praat. Veel blabla, geen diepgang, maar vooral niet toegeven dat het toch niet zo'n heel erg groot succes was in de ogen van de doorsnee WoW-gamer.

Ik ben er in ieder geval niet rouwig om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dahakon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:40:
Zoals de quote die Teunis iets boven deze post al verteld, eindelijk af van die domme zombieplaag. Overigens heel erg mooi verwoord in keurige pr-praat. Veel blabla, geen diepgang, maar vooral niet toegeven dat het toch niet zo'n heel erg groot succes was in de ogen van de doorsnee WoW-gamer.

Ik ben er in ieder geval niet rouwig om.
Welke doorsnee wow gamer? Dat handjevol QQ'ers op de bliz forums?
Lul toch niet zo slap man, voor elke persoon die je aanwijst op de forums die het geen succes vond kan ik er een aanwijzen die het geweldig vind.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Bokkie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:48:
[...]

Welke doorsnee wow gamer? Dat handjevol QQ'ers op de bliz forums?
Lul toch niet zo slap man, voor elke persoon die je aanwijst op de forums die het geen succes vond kan ik er een aanwijzen die het geweldig vind.
Ik baseer dat meer op de algemene houding die ik aantrof op de servers zelf en niet het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:52:
[...]

Ik baseer dat meer op de algemene houding die ik aantrof op de servers zelf en niet het forum.
Jouw houding en die van je mede cheeselovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:01:
[...]

Jouw houding en die van je mede cheeselovers.
Kijk dat is dus een typische mentaliteit die je daar ten toon stelt. Maar goed, het waren dus echt niet specifiek medelanders maar de algemene houding die ik overal tegen ben gekomen de laatste dagen.

Om eerlijk te zijn, maak je overigens niet echt een sterk punt met dergelijke one-liners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

Kaap schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:30:
[...]

Geen *.bat bestanden hier. Ik zou dat dus snel weggooien.
Ja ik bedoel in de de in cartographer map in het zygor rar bestand.

Heb nu 3 verschillende versie gedownload maar alle 3 zitten ze.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ligt het aan mij of heeft Stormwind helemaal geen torentje (icon) op de world map?

Edit: Voor mij toch wel een hoogtepunt, aangezien ik nooit eerder een character gehad op max level (mn hunter moet nog 4 lvls voor 70). Door die world event met die necropolissen heb ik mijn eerste twee epic items kunnen scoren die ik straks op 70 aankan. 8)

[ Voor 61% gewijzigd door Zeror op 27-10-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:16:
[...]

Kijk dat is dus een typische mentaliteit die je daar ten toon stelt. Maar goed, het waren dus echt niet specifiek medelanders maar de algemene houding die ik overal tegen ben gekomen de laatste dagen.

Om eerlijk te zijn, maak je overigens niet echt een sterk punt met dergelijke one-liners.
Dat zombie gedoe had mij niet veel kunnen schelen als je een keuze zou hebben gehad zoals wel of geen pvp. Ik ben er daarom ook niet rouwig om dat het over is. En het waren er toch echt wel wat meer dan "een handjevol" die er flink de balen van hadden dat ze geen quests in konden leveren, in AH niet terecht konden of problemen hadden om BG's te joinen. Ik heb er niet alleen in het guild maar ook daarbuiten een heleboel gehoord die het al snel niet leuk meer vonden om alle NPC's dood te zien of om telkens zelf als zombie rond te lopen. Zoals in de general chat bv.

Blizz had het wat rustiger kunnen houden op de forums door van tevoren te vertellen dat het slechts een paar dagen zou zijn en niet 3 weken zoals nu door iedereen werd gedacht.
Anyway, volgende keer gewoon weer doen maar dan een keuze voor wel of niet joinen en zorgen dat de unieke NPC's immuun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een addon waarmee je je bars volledig kan aanpassen. Het moet kunnen werken met stealth want ik ben rogue.

Dan zoek ik nog een addon voor de chat. Het moet makkelijk zijn en met stijl, een beetje zoals de ag_unitframes. :) I <3 that addon. :D

Oja, zijn er nog must have rogue addons als het gaat om PvP?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dahakon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:40:
Doe normaal man, ik heb nog nooit zo'n grote groep zo enthousiast zien zijn over een event. Die paar prutsers die niet ff door dat zogenaamde niet kunnen levellen gelul heen kunnen kijken...
dahakon schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:16:
Kijk dat is dus een typische mentaliteit die je daar ten toon stelt.
Ik vind jouw mentaliteit en dat van de andere QQers typischer. We hebben een heel weekend een fantastisch event gehad. Die paar mensen die zitten te janken omdat ze hun zoveelste alt niet kunnen levellen (wat ook nog eens onzin is, maar jankerds overdrijven graag) mogen ze wat mij betreft bannen. Good riddance.
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:01:
Dat zombie gedoe had mij niet veel kunnen schelen als je een keuze zou hebben gehad zoals wel of geen pvp. Ik ben er daarom ook niet rouwig om dat het over is. En het waren er toch echt wel wat meer dan "een handjevol" die er flink de balen van hadden dat ze geen quests in konden leveren, in AH niet terecht konden of problemen hadden om BG's te joinen.
Die mensen zijn gewoon te lui om een portal naar Silvermoon of Exodar te nemen. Ben ik niet rouwig om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Hydra schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:02:
[...]

Doe normaal man, ik heb nog nooit zo'n grote groep zo enthousiast zien zijn over een event. Die paar prutsers die niet ff door dat zogenaamde niet kunnen levellen gelul heen kunnen kijken...

[...]

Ik vind jouw mentaliteit en dat van de andere QQers typischer. We hebben een heel weekend een fantastisch event gehad. Die paar mensen die zitten te janken omdat ze hun zoveelste alt niet kunnen levellen (wat ook nog eens onzin is, maar jankerds overdrijven graag) mogen ze wat mij betreft bannen. Good riddance.

[...]

Die mensen zijn gewoon te lui om een portal naar Silvermoon of Exodar te nemen. Ben ik niet rouwig om.
Gut, ik ben dus een prutser, QQer en jankerd. En als het aan jou ligt word ik gebanned. Ben ik even blij dat dat dus niet aan jou ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DizzyWeb schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:04:
Gut, ik ben dus een prutser, QQer en jankerd. En als het aan jou ligt word ik gebanned. Ben ik even blij dat dat dus niet aan jou ligt.
Mag je mij vertellen hoe je het voormekaar krijgt dat je niet kunt levellen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.