[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
dat ook, maar ik vermoed dat door de enorme kosten die zijn onstaan dankzij de ontwikkeling van de game, ze mogelijk met gamecards gaan komen om meer klanten te lokken.

Want Star Wars is nou eenmaal een stuk bekender onder de jeugd dan Warcraft, en een 10 jarige zal niet zo snel dingen met een creditcard betalen ^_^'

ach, vandaag of morgen maar even de BS binnen lopen, en hem daar pre-orderen als het kan. Ga toch maar voor de CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:17:
jah paypal met je bankrekening eraan en dan nog een keer 300 euro verlies door een hacker, no thx.

Gamecards zijn voor mij gewoon het fijnste omdat ik daar altijd gebruik van heb gemaakt. Tenzij ze Ideal toevoegen, dan kan ik daar ook nog wel mee leven.
Denk dat IDeal wel ondersteund zal worden. De andere MMO's van EA op dit moment (Dark Age of Camelot en Warhammer Online) werken alleen maar met een gamecard systeem via de EA Store/Origin welke via IDeal te kopen zijn. Echt subscriben zonder gamecards kan met die twee MMO's alleen maar met een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Raxious schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:24:
dat ook, maar ik vermoed dat door de enorme kosten die zijn onstaan dankzij de ontwikkeling van de game, ze mogelijk met gamecards gaan komen om meer klanten te lokken.

Want Star Wars is nou eenmaal een stuk bekender onder de jeugd dan Warcraft, en een 10 jarige zal niet zo snel dingen met een creditcard betalen ^_^'

ach, vandaag of morgen maar even de BS binnen lopen, en hem daar pre-orderen als het kan. Ga toch maar voor de CE.
Onderschat de marketing van WoW niet, ik denk persoonlijk dat WoW beter bekend is dan welke franchise dan ook.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Cleetje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 06:37:
Ik heb de normal edition gisteren bij Amazon UK besteld. Omgerekend was de prijs €45,- dus een betere deal dan Origin en whatnot :) Kreeg ook direct een mail met pre-order key dus ik wacht nu met smart af tot de release.
Ik heb hem ook besteld bij Amazon UK. 39,66 pond (zo'n 45 euro) inderdaad en je krijgt gelijk je pre-order key. Dus 10 euro goedkoper dan bij bol.com en je krijgt je pre-order key gelijk. En aangezien de early-access blijkbaar "first come first serve" of zoiets vaags is ? (volgens psychodude schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:56 ), ben ik blij dat ik niet op bol.com hoef te wachten, totdat ze hun pre-order kit versturen. Want bij grote ketens als bol.com weet je het maar nooit met dat soort zaken.
You registered your Pre-Order code on July 22, 2011 and now are registered for the following items:

Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)

We will keep you informed about early access to The Old Republic as we get closer to the game's release.

Don't play solo! Tell your friends you've pre-ordered Star Wars: The Old Republic on Facebook or Twitter!

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 22-07-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Thormodo schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:33:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij Amazon UK. 39,66 pond (zo'n 45 euro) inderdaad en je krijgt gelijk je pre-order key. Dus 10 euro goedkoper als bij bol.com en je krijgt je pre-order key gelijk. En aangezien de early-access blijkbaar "first come first serve" of zoiets vaags is (?), ben ik blij dat ik niet op bol.com hoef te wachten, totdat ze hun pre-order kit versturen. Want bij grote ketens als bol.com weet je het maar nooit met dat soort zaken.

[...]
Het probleem bij Amazon UK is vervolgens wel weer dat shipping naar NL ten tijde van release soms weer klote is. Heb al eerder ruim 10 dagen na launch kunnen wachten tot ik een bestelling via Amazon UK eindelijk op de mat heb zien verschijnen. En aangezien het niet exact duidelijk is hoe lang de grace period zal zijn tussen launch en het moeten invoeren van de daadwerkelijke code is bol.com in dat aspect voor mij in het verleden wel betrouwbaarder gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
CE uitverkocht bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ah idd, dan hadden ze er niet veel meer :) Ik heb de mijne maar gecanceld in ieder geval, 100 euro extra voor een poppetje en wat prullaria is het mij gewoon niet waard.

Naast het feit dat ik na Aion, Final Fantasy en Rift nogal sceptisch ben over de hedendaagse MMO.

Zit je thuis blij met je CE blijkt het spel halverwege complete bagger te zijn :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 11:44 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
psychodude schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:37:
[...]
Het probleem bij Amazon UK is vervolgens wel weer dat shipping naar NL ten tijde van release soms weer klote is. Heb al eerder ruim 10 dagen na launch kunnen wachten tot ik een bestelling via Amazon UK eindelijk op de mat heb zien verschijnen. En aangezien het niet exact duidelijk is hoe lang de grace period zal zijn tussen launch en het moeten invoeren van de daadwerkelijke code is bol.com in dat aspect voor mij in het verleden wel betrouwbaarder gebleken.
Hier staat dat de grace period 5 dagen zal zijn:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=386651
Bol.com heeft bij anderen wat ik toen gelezen heb wel eens simpelweg geen pre-order keys verstuurd (of veel te laat na de launch van de game, waardoor je dus geen early access meer hebt), omdat ze op waren. Nu is deze pre-order heel vroeg, dus dat zal nu wel niet gebeuren.

Daarnaast kan je voor dat 10tje bijna een maand (zal wel 13-15 euro zijn) speeltijd betalen, dus als ik dan een dag of 3 niet kan spelen is dat voor mij ook geen ramp :).

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 22-07-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:41:
Ah idd, dan hadden ze er niet veel meer :) Ik heb de mijne maar gecanceld in ieder geval, 100 euro extra voor een poppetje en wat prullaria is het mij gewoon niet waard.

Naast het feit dat ik na Aion, Final Fantasy en Rift nogal sceptisch ben over de hedendaagse MMO.

Zit je thuis blij met je CE blijkt het spel halverwege complete bagger te zijn :P
Ja ik heb dit vaak genoeg mee gemaakt.
Maar bioware & lucasarts, tja ik zie daar wel veel potentie in, met name de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Het is en blijft inderdaad een gok. Ik weet wel dat ik spijt heb dat ik nooit de 1e CE van WoW heb gekocht.
Die minipet vind ik nog steeds te gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41

ach het is leuk voor de verzameling, als ik zie dat ik de CE van Starcraft 2 gekocht heb, en de game al na 1 maand niet meer speelde ^_^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Thormodo schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
[...]

Hier staat dat de grace period 5 dagen zal zijn:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=386651
Bol.com heeft bij anderen wat ik toen gelezen heb wel eens simpelweg geen pre-order keys verstuurd (of veel te laat na de launch van de game, waardoor je dus geen early access meer hebt), omdat ze op waren. Nu is deze pre-order heel vroeg, dus dat zal nu wel niet gebeuren.

Daarnaast kan je voor dat 10tje bijna een maand (zal wel 13-15 euro zijn) speeltijd betalen, dus als ik dan een dag of 3 niet kan spelen is dat voor mij ook geen ramp :).
True. In the end zal het allemaal niet zo heel erg veel schelen. Ieder zijn persoonlijke voorkeur.

Vraag me wel af wanneer ze nu eindelijk eens een echte release datum eraan gaan hangen :p. Hoop het tegen een maandje of 3 toch wel eens eindelijk te kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:39
De deur staat open voor MT ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:14:
MT?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Raxious schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:05:
[...]

ach het is leuk voor de verzameling, als ik zie dat ik de CE van Starcraft 2 gekocht heb, en de game al na 1 maand niet meer speelde ^_^'
Ja die heb ik ook, maar die CE koste geen 150 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Uitverkocht bij BOL, niet normaal meer..... op de Bart Smit site kan je ook nog niks.... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Waarschijnlijk microtransactions. :)

Zelf gisteravond de CE gekocht op de Amerikaanse Amazon. Niet lang daarna was hij daar uitverkocht, mag mezelf gelukkig prijzen. :X Alles bij elkaar (shipping, import fees) $208,17. Dus ongeveer €147,-. Meteen mijn pre-order key gekregen en geregistreerd. Heb geen CC, maar via de website http://www.3vcash.nl toch nog met CC kunnen betalen. Handig! _/-\o_

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:14:
Jep, daar ben ik ook bang voor. Hopelijk ongegrond, maar ik ga uit voorzorg zo min mogelijk uitgeven aan deze game. Ze hebben de trend nu al een beetje gezet met hun CE. En als ik iets niet wil gaan spelen is het een P2W of MT game :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

CaptainCharisma schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:24:
[...]

Waarschijnlijk microtransactions. :)
ah, daar ga ik eigenlijk al vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zolang het bij vanity items blijft vind ik het prima, als mensen graag 30 euro willen betalen voor een roze light saber moeten ze dat lekker zelf weten :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:27:
Zolang het bij vanity items blijft vind ik het prima, als mensen graag 30 euro willen betalen voor een roze light saber moeten ze dat lekker zelf weten :P
Het zijn nu al niet allemaal vanity items. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:29:
[...]

Het zijn nu al niet allemaal vanity items. ;)
Het zijn tot zover items die voor iedereen wel te verkrijgen zijn als ik het zo lees alleen hebben ze voor mensen met een CE een andere look.. tja.

We kunnen er natuurlijk pas echt iets over zeggen als we spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CE heeft 2 extra items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:37:
[...]

Het zijn tot zover items die voor iedereen wel te verkrijgen zijn als ik het zo lees alleen hebben ze voor mensen met een CE een andere look.. tja.

We kunnen er natuurlijk pas echt iets over zeggen als we spelen :)
Jep, dat is ook zo. Maar andere manier: CE kunnen voor paar credits gear kopen, andere mensen moet er 100 bossruns voor doen. Op die manier ben ik er geen fan van. Ze hadden het beter gewoon bij vanity items kunnen laten imo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:57:
[...]

Jep, dat is ook zo. Maar adere manier: CE kunnen voor paar credits gear kopen, andere mensen moet er 100 bossruns voor doen. Op die manier ben ik er geen fan van. Ze hadden het beter gewoon bij vanity items kunnen laten imo.
Tja, de CE was wel heel erg gelimiteerd.

Edit van swtor forum: The devs at Comic Con said that it's mainly a VIP lounge type thing, with cosmetic items that if you equip, with there being better combat gear available elsewhere. Meaning that equipping the vendor items will hurt your combat performance for looking cool.

[ Voor 26% gewijzigd door Ryatzu op 22-07-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:59:
[...]

Tja, de CE was wel heel erg gelimiteerd.
Het is pas de eerste wave pre's. En zelfs buiten Europa en NA kan je hem niet eens pre-orderen. Ik vind dat in een game met een maandelijkse sub je gewoon alles hetzelfde moet hebben, vanity items etc. allemaal prima.

Even een voorbeeld van iemand van het forum:
quote: FuzzyWoods;7529032
The consensus here seems to be that Bioware isn't stupid enough to put game-breaking items in the store, which is probably true.
However, EA is most certainly willing to sell game-breaking stuff.
Go to the origin store and look at Warhammer Age o Reckoning stuff. You can pay 10$ to increase your RR level cap from 80 to 100. Your RR is basically a level cap for the gear you can wear, the higher your RR the better the gear available, so $10 buys you an advantage over other players. This is in a game that still charges a monthly sub.
Trust in Bioware all you want, judging from the games they release they care about the quality of the product they provide to consumers.
Don't trust in EA any more than a 10$ ***** who tells you she's clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Heeft er iemand kunnen bestellen via Bart Smit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Jabba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:07:
Heeft er iemand kunnen bestellen via Bart Smit toevallig?
Nee, ik ben nog steeds aan't F5 spammen. :P Must.. have.. CE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt iedere mmo launch is t hetzelfde verhaal, let the hype begin! Lekker mekaar gek maken terwijl er enkel pre orders beschikbaar zijn gekomen. De game ziet er boeiend uit, maar teveel mooie verhalen gehoord in al die jaren. :)
Eerst retail launch, en dan zie ik t wel.
Succes met mekaar gek maken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu je het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
heeft iemand zijn pre order code al kunnen redeemen?

ik krijg via de kotor site steeds dat de ea servers niet beschikbaar zijn

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wel ja. Gisteren al. Besteld via Origin.

PvP video uit Beta van alterswtor:

http://vimeo.com/26756819

Waarom zijn jullie trouwens zo bang voor microtransactions? Tegenwoordig weet iedere MMO ontwikkelaar toch wel dat microtransactions anders dan voor vanity items een doodsteek zijn voor een game?

Of hebben jullie daar ook problemen mee?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:14:
heeft iemand zijn pre order code al kunnen redeemen?

ik krijg via de kotor site steeds dat de ea servers niet beschikbaar zijn
Waar heb je de code vandaan? Gisteravond kreeg ik de mijne via Amazon.com en kon de code meteen registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:11

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:10:
Echt iedere mmo launch is t hetzelfde verhaal, let the hype begin! Lekker mekaar gek maken terwijl er enkel pre orders beschikbaar zijn gekomen. De game ziet er boeiend uit, maar teveel mooie verhalen gehoord in al die jaren. :)
Eerst retail launch, en dan zie ik t wel.
Succes met mekaar gek maken. :p
Haha. Is deels ook leuk toch. Ik heb hier nog Star Wars Galaxies Limited Pre-Order CE liggen en die game heb ik welgeteld 2 uur gespeeld. WoW daarentegen heb ik spijt van dat ik niet vanaf launch ben gaan spelen.

SWTOR lijkt me wel een leuke game worden en Bioware staat iig wel garant voor een goede verhaallijnen. De CE editie is dus inmiddels besteld :).

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Danfoss schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Haha. Is deels ook leuk toch. Ik heb hier nog Star Wars Galaxies Limited Pre-Order CE liggen en die game heb ik welgeteld 2 uur gespeeld.
o_o dat was een van de beste MMO's ooit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
CaptainCharisma schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:15:
[...]

Waar heb je de code vandaan? Gisteravond kreeg ik de mijne via Amazon.com en kon de code meteen registreren.
Waar hebben jullie hem geregistreerd dan?
Ik heb em bij die pre-order link besteld en netjes een origin email gehad..

tik de serial in dan meld origin dat ik verplicht via swkotor site moet redeemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 07:46
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:19:
[...]

tik de serial in dan meld origin dat ik verplicht via swkotor site moet redeemen ...
http://www.swtor.com/preorder/code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:19:
[...]

Je moet ook op de SW:TOR website zijn. :) Kijk hier maar eens.

edit: Mr.Wolf1 beat me to it.

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 22-07-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik begrijp mensen niet die ingaan op de pre-order. Hoeveel pre-orders zijn er wel niet geweest van MMO's die tijdens de launch erg buggy waren.. iedereen roepen dat ze nooit meer een pre-order gingen kopen.. lolz..

En dan heb je nog de maandelijkse kosten, hierover is nog helemaal niets over bekend.. We wachten al zo lang op de game, 3 maanden naar launch date kan er nog wel bij.. dan zijn de starter area's niet zo swamped, weet ik de maandelijkse kosten, zijn hopelijk de grote bugs eruit.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Tja, mensen zijn makkelijk hyped te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
werkt bij mij niet

ik login met me account daar werkt prima
dan redeem code
dan krijg ik te zien cannot contact ea servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
met andere woorden, heb geduld en probeer het later nog eens.
het is niet alsof je opeens kan spelen als je die code ingevoerd hebt :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
sinds gisteren al ? terwijl hij het bij iedereen anders wel doet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
stuur ze een mailtje dan ofzo, heeft weinig zin om met dit soort posts het forum te vervuilen, nofi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:28:
sinds gisteren al ? terwijl hij het bij iedereen anders wel doet? :+
Probeer een andere browser? (geen idee of dat helpt) Maar as we speak zijn mensen nog steeds codes aan het redeemen via de eerder gegeven link, dat zou gewoon moeten werken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:30:
stuur ze een mailtje dan ofzo, heeft weinig zin om met dit soort posts het forum te vervuilen, nofi.
nou nou :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Rustig maar, No flame intended :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Het is inmiddels gelukt door een nieuw account aan te maken op swkotor.com website.

Erg vaag allemaal maar mijn exisiting account werkte dus niet.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:37:
Het is inmiddels gelukt door een nieuw account aan te maken op swkotor.com website.

_/-\o_
Gelukkig, maar je weet wel dat door het redeemen van de code het wachtwoord op de website hetzelfde is geworden als die van je EA account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njay schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:37:

_/-\o_
het is nog steeds swtor (star wars: the old republic)
kotor = knights of the old republic. en dat is een spel van bioware uit 2003

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Yup :) thx ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maniak schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:23:
Ik begrijp mensen niet die ingaan op de pre-order. Hoeveel pre-orders zijn er wel niet geweest van MMO's die tijdens de launch erg buggy waren.. iedereen roepen dat ze nooit meer een pre-order gingen kopen.. lolz..

En dan heb je nog de maandelijkse kosten, hierover is nog helemaal niets over bekend.. We wachten al zo lang op de game, 3 maanden naar launch date kan er nog wel bij.. dan zijn de starter area's niet zo swamped, weet ik de maandelijkse kosten, zijn hopelijk de grote bugs eruit.. etc..
Tja niet iedereen stoort zich dusdanig aan launch bugs dat ze de game dan maar laten liggen. Ik stoor me persoonlijk meer aan het feit dat ik 't nog niet kan spelen. :)

Maandelijkse kosten houden ze altijd lang een verrassing, maar je kunt m.i. met een dergelijke mmo toch niet onder het cliché-subscription model van 15 EUR per maand uit, eventueel met een microtransaction online shop voor vanity items. Wordt het anders, kun je altijd nog een maandje spelen en kijken of het je die knaken waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
maniak schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:23:

Buggy launches, swamped starting areas, etc hoort allemaal bij de ervaring van een MMO als je het mij vraagt :p. Niets zo mooi als de hordes die tegelijkertijd door de gates van een nieuwe MMO naar binnen willen :).

Wat betreft monthlies, zal hoogstwaarschijnlijk toch gewoon 'industry standard' worden. Zo goed als geen enkele MMO wijkt er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:41:
[...]

Buggy launches, swamped starting areas, etc hoort allemaal bij de ervaring van een MMO als je het mij vraagt :p. Niets zo mooi als de hordes die tegelijkertijd door de gates van een nieuwe MMO naar binnen willen :).

Wat betreft monthlies, zal hoogstwaarschijnlijk toch gewoon 'industry standard' worden. Zo goed als geen enkele MMO wijkt er vanaf.
wel hoor.. genoeg MMO's en online-only games die draaien op micro transactions.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Straks vragen ze gewoon €50 per maand ofzo. xD Ik denk dat de meesten dat als nog gaan betalen dan. :P

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:42:
[...]

wel hoor.. genoeg MMO's en online-only games die draaien op micro transactions.
dit zijn toch voornamelijk MMO's met lagere ontwikkelkosten (projecten van kleine ontwikkelteams) en/of facebook games. Een grote firma met een dusdanig groot project als SW:TOR wil echt wel verzekerd zijn van een minimum aan maandelijke inkomsten = abonnement. Microtransactions zijn de 'icing on the cake'.

Correct me if i'm wrong maar de grote jongens onder de MMOs hanteren allemaal de ca. 15 eur per maand.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:44:
[...]

dit zijn toch voornamelijk MMO's met lagere ontwikkelkosten (projecten van kleine ontwikkelteams) en/of facebook games. Een grote firma met een dusdanig groot project als SW:TOR wil echt wel verzekerd zijn van een minimum aan maandelijke inkomsten = abonnement. Microtransactions zijn de 'icing on the cake'.

Correct me if i'm wrong maar de grote jongens onder de MMOs hanteren allemaal de ca. 15 eur per maand.
Meestal gaan ze pas over op micro transactions als het spel minder succesvol is dan ze dachten.
Age of Conan bvb

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yep. Maar dan is het kwaad al geschied. Als je het slim afkijkt, doe je het zoals Blizzard het doet met die cardgame. Een soort verkapte vorm van microtransactions die je leuke mounts oplevert oid. Zodra je mensen betere items gaat geven, ben je verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Daarom denk ik ook niet dat deze items heel veel gaan uitmaken, ja ze maken levelen in het begin misschien iets makkelijker maar ik kan me niet voorstellen dat dit items zullen worden die echt ingrijpende verschillen zullen creëren. Anders word het natuurlijk een pay to win model en ik denk dat bioware daar ook niet op zit te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Zullen we het speculeren over de items stoppen?
Er is nog te weinig over bekend.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:01:
Zullen we het speculeren over de items stoppen?
Er is nog te weinig over bekend.
Er is sowieso nog weinig bekend over de game de beta heeft nog een NDA enzo. Misschien maar slotje op dit topic ?

sarcasme enzo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:02:
[...]

Er is sowieso nog weinig bekend over de game de beta heeft nog een NDA enzo. Misschien maar slotje op dit topic ?
Lol zo bedoel ik het niet, maar speculeren over hoe deze game kapot gaat omdat ea geld wil verdienen lijkt me wat suf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:02:
[...]

Omdat jullie niet kunnen stoppen met speculeren over het spel moet het topic dan maar op slot gedaan worden. 8)7

Trouwens, speculeren is een wezenlijk onderdeel van ieder spel dat nog niet verschenen is. Zolang het maar geargumenteerd bediscussieerd wordt (wow, hiervoor heb ik wel een paar keer mijn backspace voor nodig gehad :p), zie ik er dan ook totaal geen problemen in.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
DarthDavy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:06:
[...]

Omdat jullie niet kunnen stoppen met speculeren over het spel moet het topic dan maar op slot gedaan worden. 8)7

Trouwens, speculeren is een wezenlijk onderdeel van ieder spel dat nog niet verschenen is. Zolang het maar geargumenteerd bediscussieerd wordt (wow, hiervoor heb ik wel een paar keer mijn backspace voor nodig gehad :p), zie ik er dan ook totaal geen problemen in.
Btw, al een CE weten te scoren DD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Om het topic dan maar een zetje in de andere richting te geven.
Hier staan weer 2 filmpjes: http://betacake.blogspot....public-coruscant-pvp.html

Filmpje van Coruscant: http://www.multiupload.com/XVBKL1VLQG

En een filmpje met wat PvP: http://www.multiupload.com/898V91DHAZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ryatzu schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:08:
[...]

Btw, al een CE weten te scoren DD?
Nope :'(

Ah, misschien maar best dat ik mijn CC niet meehad naar het werk, anders had ik hem deze morgen wel gereserveerd via de Bol.com website. Anderzijds kan ik ook nog altijd mijn licht gaan opsteken bij één van de GameMania winkels, maar dat is tegen mijn principes. Maar voor SW:TOR kan ik wel mijn principes opzij zetten. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik hoop dat er eerdaags een nieuwe ronde van beta invites komen!
Of eigenlijk verwacht ik eerdaags wel een tweede ronde, laat het spel maar live gaan per september, dan ben ik lekker terug van vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Release is officieel aangekondigd als 'Holiday 2011' voorlopig. (Wikipedia: Christmas and holiday season) Dat wil dus schijnbaar zeggen: eind november tot begin Januari.

September gaan ze een beta op grote schaal doen. Meer info op darthhater.com

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Er is al bekend gemaakt dat er in September beta-weekends zullen zijn, waarbij veel mensen voor 1 weekend toegang krijgen.

Na september nog bugfixxen, dan nog een paar laatste tests, de dvdtjes branden en verschepen. Dus reken maar op eind oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dat is dan weer jammer aangezien ik de hele maand november op vakantie ben... ach, vakantie, het kon erger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Goed, CE is dus nergens meer te krijgen. Digital Deluxe via Origin dan maar eens proberen...

Wat een $%&^%$#^ preorder actie zeg, Blizzard had dat bij de launch van WOW én de expansions volgens mij vele malen beter geregeld * mindcrash naar de CE's van WOW, WOW:TBC, WOW:WOTLK en WOW:Cataclysm kijkt

Heb zelfs het idee dat ze expres het zo gelimiteerd mogelijk gemaakt om maar de meeste fans die naast de pot pissen naar Origin.com te leiden, want van de Digital Deluxe Edition hebben ze natuurlijk er genoeg (enkel een kwestie van een paar duizend extra codes genereren eventueel en klaar)

Oh well...

Ondertussen maar even de Digital Deluxe Edition besteld (daarvan hebben ze er nog genoeg), en me ingeschreven voor de CE bij Bart Smit (maar gezien de snelheid waarmee andere zaken door de voorraad heen was acht ik de kans dat ik er alsnog één te pakken krijg minder dan 0.001%)

Van de DDE heeft EA er overigens nog genoeg schijnbaar:
Based on our estimates you ARE likely to receive the pre-order copy of Star Wars: The Old Republic you requested.

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 22-07-2011 14:46 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WoW was destijds niet eens online te downloaden. Daarvoor moest je op de dag van release bij wijze van met je slaapzak voor de mediamarkt gaan liggen. (ik heb op die bewuste 2 november volgens mij een hele middag de stad af moeten rijden op zoek naar een exemplaar) 'Beter geregeld' is dus relatief.

Ze hebben een beperkte oplage CE waarvan een deel via Origin verspreid wordt en een deel vai retailers. Op zich niet zo gek, want zo gaat dat altijd. En een CE is niet bepaald een 'collector's edition' als iedereen er 1 heeft.
Ashrah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:50:
Blizzard heeft de 1.0 versie van WoW en de 1e expansion ook gratis gemaakt nu, daarna moet je pas gaan betalen. Er zijn veel mogelijkheden om dit te doen en EA kiest de duurste optie voor zijn klanten wat best verachtelijk is.
Ik ben ook geen fan van EA, maar hier trek je toch niet echt een eerlijke vergelijking. Games als EVE en WoW hebben hun ontwikkelkosten al lang terug verdiend. Die games werden retail ook eerst voor EUR 50 verkocht. Niet gek dat EA dat nu dus ook doet. Prijs is weliswaar wat gestegen, maar ik denk dat alle PC games binnenkort op de 60 EUR zitten. Console games zitten zover ik weet al lang boven die grens.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PunitoR
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-08-2023
ce items zijn inderdaad cosmetisch zie een q&a op darth hater.

7:17p: JO: We are not giving people an advantage, can get similar powered items in the game without purchasing the collectors. RV: The vendor is more like a VIP Lounge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

zo vreemd dat BOL uitverkocht is terwijl er bij MM en Bart Smit nog niets te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
Bij Bart kan je reserveren middels,

Reserveer nu.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
herr_tol schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:58:
Bij Bart kan je reserveren middels,

Reserveer nu.
Ehm, dan krijg je toch bericht wanneer het mogelijk is om te pre-orderen? Die knop staat er al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
ja klopt. Waardeloze site.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Net bij de Bart Smit geweest, staat nog niets eens wat in het systeem zeiden ze..... zucht en nog meer zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Geduld is een schone zaak zeggen ze altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Jabba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:57:
zo vreemd dat BOL uitverkocht is terwijl er bij MM en Bart Smit nog niets te bestellen is?
Denk dat je voor een MM preorder binnen nu en 2 weken fysiek naar de winkel moet lopen. Bij BS is het trouwens zo dat preorder pas mogelijk is als de leverancier bepaalde gegevens heeft doorgegeven (met name aantallen). Vandaar dat de CE van Gran Turismo bijvoorbeeld behoorlijk lang zeer goed leverbaar was bij BS (in de periode dat ze bij andere winkels als broodjes over de toonbank gingen had BS nog niets in het systeem staan)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

mmm amazon.de is ook nog een optie zie ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Jabba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:15:
mmm amazon.de is ook nog een optie zie ik....
Daar heb ik de CE ook nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Laatst online: 18-04-2021
zou je dan geen duitse versie van de doos krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:16:
[...]

Daar heb ik de CE ook nog niet gezien.
ik wel...
alleen ik zie bij winkels in DE dat er een UK en DE versie is...
straks krijg je al die extra's in het duits...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:45:
Limited Collector's Editie Inhoud

Exclusief Gentle Giant Darth Malgus statue
Game disks collectible metal case
Het dagboek van Master Gnost-Dural verteld door by Satele Shan
The Old Republic galaxy map
Custom Security Authentication Key
Music of Star Wars: The Old Republic cd
Hoge Kwaliteits Collector's Edition verpakking

Inclusief 7 Extra Digitale Items:

Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP
Exclusive Mouse Droid
Exclusive Collector's Edition Store
Color Stone

vs

Digital Deluxe Edition
Flare Gun: Fires flares into the air.
Training Droid: Hovers at your side for combat assistance.
HoloDancer: Project your own holographic dancer.
HoloCam: Keep visual records of in-game adventures.
STAP (Single Trooper Aerial Platform): Sleek and unique in-game vehicle.

Niet heel veel ingame extras dus, alleen de onderstreepte dingen zijn ingame zichbaar als extra in de CE.
Zijn dus gewoon extra vanity items en niks extra speciaals ofzo.
Dit is niet geheel correct, op http://www.swtor.com/preorder staat het volgende (zie pic);
Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/1895/swtorw.jpg

De 'color' stone is bij elke pre-order.
Daarnaast begrijp ik niet waar men de verschillende dagen vandaan haalt wanneer je kan/mag beginnen?
Bij bol.com staat bij de CE als de SE dat dit 7 dagen is? :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:17:
[...]

ik wel...
Ja daarom ga ik het ook niet daar bestellen. Ik wacht wel op .co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Talezz schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:17:
zou je dan geen duitse versie van de doos krijgen ?
Daar is de kans inderdaad groot op. Je kunt dan nog beter kijken binnen de scandinavische landen of die nog CE's hebben en verzenden binnen Europa, heb je tenminste zeker weten een Engelse editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
Misschien heb ik het mis, maar op de engelse amazon (co.uk) is hij nog niet in de verkoop gegaan of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:18:
[...]

bij de CE in co.uk staat dat "due to its weight this item can not be shipped overseas"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

MicScott schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:18:
[...]

amazon.co.uk krijgt geen CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
Jabba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:24:
[...]

amazon.co.uk krijgt geen CE
Jammer, dan maar hopen dat Bart Smit ze nog gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Talezz schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:25:
[...]

Jammer, dan maar hopen dat Bart Smit ze nog gaat leveren.
Tuurlijk gaan ze ze leveren, de vraag is: ben je snel genoeg... Het voordeel van Bol.com was dat je meteen kon reserveren... Bij Bart krijg je nu een sms/email en dan moet je dus asap gaan reageren.. lullig voor de mensen die op dat moment niet achter hun PC zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:20:
[...]

bij de CE in co.uk staat dat "due to its weight this item can not be shipped overseas"
Klopt, veel mensen hebben hoer blind besteld zonder alles te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
jvalks schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:26:
[...]

Tuurlijk gaan ze ze leveren, de vraag is: ben je snel genoeg... Het voordeel van Bol.com was dat je meteen kon reserveren... Bij Bart krijg je nu een sms/email en dan moet je dus asap gaan reageren.. lullig voor de mensen die op dat moment niet achter hun PC zitten...
Ja, plus het feit dat het misschien nog een week of wat duurt voordat ze het op de site bestelbaar gaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:18:
[...]

Dit is niet geheel correct, op http://www.swtor.com/preorder staat het volgende (zie pic);
[afbeelding]

De 'color' stone is bij elke pre-order.
Daarnaast begrijp ik niet waar men de verschillende dagen vandaan haalt wanneer je kan/mag beginnen?
Bij bol.com staat bij de CE als de SE dat dit 7 dagen is? :X
Dat was even snel een copy paste maar het klopt idd, iedereen die pre-ordered krijgt die color stone.
Paar post terug staat dat het voor alle pre orders 7 dagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Ryatzu schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:27:
[...]

Klopt, veel mensen hebben hoer blind besteld zonder alles te lezen
Of ze maken gebruik BorderLinx of vergelijkbare dienst. Dat doe je zowiezo als je serieus (o.a. zwaar spul) gaat importeren buiten 'mainland EU' IMNSHO. Eén van de weinige die daar niet intrapt however is GAME.CO.UK (waarschijnlijk vanwege maatregelen rond fraude preventie) dus daar de Collectors Edition bestellen is zinloos.

[ Voor 23% gewijzigd door mindcrash op 22-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:17:
[...]

ik wel...
Linkje? Ik namelijk nogsteeds niet.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.