[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Nefiorim schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:25:
[...]

swtor.com/preorder/faq oid... Link heb ik hierboven ook al ergens vermeld, je kan gewoon globaal spelen.
In ieder geval mooi dat ze geen harde scheiding tussen de VS en EU hebben gemaakt, altijd buitengewoon vervelend om niet langer met vrienden van de andere kant van de oceaan te kunnen spelen zonder gedag alhier te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

KaiZas schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:27:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=383404

Valt hier ook nog eens na te lezen. Spel is globaal, iedereen mag overal.
Prima! Toch zit je dan nog met extra importheffingen omdat de prijs vrij hoog is (toch?). Ik ga maar voor een Engelse shop.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:31:
[...]

Prima! Toch zit je dan nog met extra importheffingen omdat de prijs vrij hoog is (toch?). Ik ga maar voor een Engelse shop.
Ik ga eens kijken of ik ergens een key-only kan kopen. Geef toch geen poop om het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:32:
[...]

Ik ga eens kijken of ik ergens een key-only kan kopen. Geef toch geen poop om het doosje.
Ik ben van plan om de collector's edition te kopen dus dat gaat niet lukken bij mij :p (En dacht dat KaiZa die ook heeft gekocht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:34:
[...]

Ik ben van plan om de collector's edition te kopen dus dat gaat niet lukken bij mij :p (En dacht dat KaiZa die ook heeft gekocht?)
Ah nee dat is een beetje zonde :). Mja ik ga voor de standard denk ik dus ik mis niks als ik er geen physical stuff bijkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:32:
[...]

Via de winkel van EA kun je als het goed is de digital version kopen.
Dan krijg je alleen een mailtje met je key.

Of het goedkoper is, is een 2e

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:35:
[...]

Via de winkel van EA kun je als het goed is de digital version kopen.
Dan krijg je alleen een mailtje met je key.

Of het goedkoper is, is een 2e
Standard preorder = 60 euro. CDWOW is nu al 36 inc verzending. Dus dat zal de hoofdprijs zijn =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:37:
[...]
Standard preorder = 60 euro. CDWOW is nu al 36 inc verzending. Dus dat zal de hoofdprijs zijn =]
Met CDWOW verzenden ze het "vandaag" en ontvang je het drie weken later... Persoonlijk zou ik een ander kiezen; dan betaal ik maar meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:42
Ik heb zojuist de Collector's Edition via Amazon.com besteld en de pre-order code ontvangen en geregistreerd.

Ik ben happy. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:31:
[...]

Tegenwoordig zit dat er al netjes bijgeteld in de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iozay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Als ik eerlijk ben vertrouw ik die Pre-Order niet helemaal. Allemaal leuk en aardig die bonusjes maar je moet €5,- extra betalen voor "Early Access"(Wat bovendien gerushed word). in plaats dat ze blij zijn om eerder een kapitaalinjectie te krijgen en "Early Adopters" te belonen.

Daarnaast is er ook nog geen bekendheid over de (verijste) subscription Fee en hoeveel dat gaat kosten.

Een beetje te veel onzerkerheid en het lijkt me dat ze de investering voornamelijk aan de hype willen terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik denk dat er vandaag meer bekend gemaakt gaat worden, en dat de site enkel een voorbereiding is op mededelingen die op comic-con gaan komen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ohn03s schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:06:
Als ik eerlijk ben vertrouw ik die Pre-Order niet helemaal. Allemaal leuk en aardig die bonusjes maar je moet €5,- extra betalen voor "Early Access"(Wat bovendien gerushed word). in plaats dat ze blij zijn om eerder een kapitaalinjectie te krijgen en "Early Adopters" te belonen.

Daarnaast is er ook nog geen bekendheid over de (verijste) subscription Fee en hoeveel dat gaat kosten.

Een beetje te veel onzerkerheid en het lijkt me dat ze de investering voornamelijk aan de hype willen terugverdienen.
Tsja, die 5 euro early access is idd een beetje zinloos. Zeker voor de normale edition gezien de physical copies deze 5 euro extra niet lijken te vragen.

Tevens is het een beetje jammer dat origin zo amateuristisch in elkaar gezet is als maar kan wat betreft een store. Ze willen concurreren met steam? Maar voor iets wat aanprijst iDeal te accepteren op hun checkout page en in hun FAQ beschrijft o.a. paypal te accepteren, is het toch weer bijzonder jammer dat bij zo'n pre-order vervolgens weer enkel en alleen CC's geaccepteerd worden.

Ach ja, professionaliteit staat wat dat betreft bij dit soort zaken nog niet hoog in het vaandel bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Origin is wel nog in beta, dus misschien heeft dat er wat mee te maken. (de software dan) Geeft in ieder geval aan dat het nog niet doorontwikkeld is.

Trouwens over het subscription-model. Bij je (pre-)order zit een maand gratis spelen. Staat het model je niet aan, dan kun je ook op tijd je sub beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Origin key lijkt inderdaad zoals eerder al gezegd later te komen, kreeg net dit terug;

> Geachte heer/mevrouw,
>
> Bedankt voor uw e-mail naar Electronic Arts met betrekking tot Star Wars: The Old Republic.
> Het spijt ons dat u problemen heeft met de code.
> De e-mail met daarin de code wordt op een later tijdstip verstuurd dan de bevestigings e-mail van de betaling.
> Ik heb uw e-mail adres opgezocht en de betaling staat op groen, dus wat betreft de betaling: Die is goed binnen gekomen en u krijgt een Pre Order code.
> Afhankelijk van de drukte kan het misschien iets langer duren voor u deze e-mail ontvangt. (Vanmorgen tussen 9 en 10 uur was het 23 minuten.)
> Onze excuses voor het ongemak.
>
> Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Leen-Jan
> EA
> Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

no00waa schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:51:
Origin key lijkt inderdaad zoals eerder al gezegd later te komen, kreeg net dit terug;

> Geachte heer/mevrouw,
>
> Bedankt voor uw e-mail naar Electronic Arts met betrekking tot Star Wars: The Old Republic.
> Het spijt ons dat u problemen heeft met de code.
> De e-mail met daarin de code wordt op een later tijdstip verstuurd dan de bevestigings e-mail van de betaling.
> Ik heb uw e-mail adres opgezocht en de betaling staat op groen, dus wat betreft de betaling: Die is goed binnen gekomen en u krijgt een Pre Order code.
> Afhankelijk van de drukte kan het misschien iets langer duren voor u deze e-mail ontvangt. (Vanmorgen tussen 9 en 10 uur was het 23 minuten.)
> Onze excuses voor het ongemak.
>
> Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Leen-Jan
> EA
> Klantenservice
Wow, een vlot antwoord dat nog hout snijdt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohn03s schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:06:

Dat is heel normaal hoor.
Je betaald als het goed is geen €5,- extra. Je doet alleen een soort aanbetaling.
Anders krijg je mensen die de game pre-orderen, de early-acces code registreren en daarna hun pre-order annuleren.

dus in de pre-order is de game €45 + €5,- voor de pre-order. En na de release gaat de prijs naar €50,-
Neemt natuurlijk niet weg dat er vast winkel zijn die het spel voor minder aanbieden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RocketKoen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:05:
[...]

Dat is heel normaal hoor.
Je betaald als het goed is geen €5,- extra. Je doet alleen een soort aanbetaling.
Anders krijg je mensen die de game pre-orderen, de early-acces code registreren en daarna hun pre-order annuleren.

dus in de pre-order is de game €45 + €5,- voor de pre-order. En na de release gaat de prijs naar €50,-
Neemt natuurlijk niet weg dat er vast winkel zijn die het spel voor minder aanbieden.
Als je in origin naar de checkout kijkt staat de 5 euro wel degelijk als extra aangegeven. Sterker nog, in sommige gevallen is in het begin gewoon de volledige 55/75 euro afgeschreven direct ipv enkel de 5 euro van de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
You are redeeming the following code: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
By redeeming this code, you are now registered for the following:
STAR WARS(TM): The Old Republic(TM) Collector’s Edition Pre-Orde
Yay! :D

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Als je in origin naar de checkout kijkt staat de 5 euro wel degelijk als extra aangegeven. Sterker nog, in sommige gevallen is in het begin gewoon de volledige 55/75 euro afgeschreven direct ipv enkel de 5 euro van de pre-order.
Ja, maar ik durf te wedden dat zodra de game naar retail gaat, de prijs 60/80 euro is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Een pc game van 60e?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Prijs die EA hiervoor durft te vragen is belachelijk .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ashrah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:41:
Prijs die EA hiervoor durft te vragen is belachelijk .......
Nou, een Black Ops kostte dat ook, en dat is ook 'aardig' verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Electronic Arts verwijdert games van Steam
Prijs is steam was €50, in Origin ineens €60

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 21-07-2011 16:44 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petfles
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07-2024
Nog nergens bij een Nederlandse shop te pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:44:
[...]

Nou, een Black Ops kostte dat ook, en dat is ook 'aardig' verkocht.
Dat was ook belachelijk net als €60 voor Starcaft II. Enige reden dat ze het kunnen vragen is omdat er genoeg stomkoppen zijn die het toch wel betalen ..... dit maakt het nog niet "normaal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ben morgen gelukkig vrij, ben benieuwd of hij dan al bij Nederlandse winkels valt te pre-orderen! :) Vraag me af of het zo storm zal lopen.. nu zie ik in de winkels (bijvoorbeeld MM) nog steeds CE's van Cataclysm liggen. Het liefst heb ik de CE van SW:TOR maar het bevalt me niet dat er nog geen releasedatum bevestigd is, evenals de exacte maandelijkse kosten. En dan vind ik €149,99 wel erg veel geld (sowieso veel geld natuurlijk!).

[ Voor 9% gewijzigd door WickedWizard op 21-07-2011 16:47 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ashrah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:46:
[...]

Dat was ook belachelijk net als €60 voor Starcaft II. Enige reden dat ze het kunnen vragen is omdat er genoeg stomkoppen zijn die het toch wel betalen ..... dit maakt het nog niet "normaal"
Ik ben ook zo'n stomkop. Ik wil gamemakers zoals Bioware namelijk best supporten met het nemen van gigantische risico's zoals SWTOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:47:
[...]

Ik ben ook zo'n stomkop. Ik wil gamemakers zoals Bioware namelijk best supporten met het nemen van gigantische risico's zoals SWTOR.
Met alle respect, maar in dit geval is dat risico toch vrijwel geheel voor EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nefiorim schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:48:
[...]

Met alle respect, maar in dit geval is dat risico toch vrijwel geheel voor EA ;)
Die wil ik ook wel supporten. Ze maken al 4 jaar ofzo geen winst meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dat doe je al door de monthly fee te betalen / blijven te betalen, en ja je bent een stomkop en met jou vele andere. Neem Eve-Online als voorbeeld, game download is gratis, monthly fee is €14, eenmalig €20 als eerste maand voor "activation" CCP (de maker van Eve) heeft geen cashflow problemen en ontwikkeling gaat daar ook hard.

Blizzard heeft de 1.0 versie van WoW en de 1e expansion ook gratis gemaakt nu, daarna moet je pas gaan betalen. Er zijn veel mogelijkheden om dit te doen en EA kiest de duurste optie voor zijn klanten wat best verachtelijk is.

Ja, ik zal hem ook kopen en liever digitaal dan fysiek maar het blijft belachelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Ashrah op 21-07-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2024
Waarom 60 euro betalen bij EA zelf als je het ook via g2play kunt krijgen voor 40 euro

http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html

Stream @ http://twitch.tv/nessiroj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Ashrah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:50:
Dat doe je al door de monthly fee te betalen / blijven te betalen, en ja je bent een stomkop en met jou vele andere. Neem Eve-Online als voorbeeld, game download is gratis, monthly fee is €14, eenmalig €20 als eerste maand voor "activation" CCP (de maker van Eve) heeft geen cashflow problemen en ontwikkeling gaat daar ook hard.

Blizzard heeft de 1.0 versie van WoW en de 1e expansion ook gratis gemaakt nu, daarna moet je pas gaan betalen. Er zijn veel mogelijkheden om dit te doen en EA kiest de duurste optie voor zijn klanten wat best verachtelijk is.

Ja, ik zal hem ook kopen en liever digitaal dan fysiek maar het blijft belachelijk.
Hele andere marktsituatie. Eve is meer een niche product dan SW ToR. Overigens meen ik me te herinneren dat CCP ook heil heeft gezocht bij venture capitalists om 't hoofd nog boven water te kunnen houden. Ook een herfinanciering in oktober die er vooralsnog twijfelachtig uitziet (maar, toegegeven, niet ongewoon in de business).

WoW begon ook met 50 euro plus 30 euro per expansion (voor 3 expansions lang). Die kunnen het huidige prijsmodel veroorloven vanwege miljoenen subs.

[ Voor 6% gewijzigd door Nefiorim op 21-07-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
DjKahless schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:51:
Waarom 60 euro betalen bij EA zelf als je het ook via g2play kunt krijgen voor 40 euro

http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html
Dat lijkt me wel heel vreemd dat ze "legit" keys aanbieden die voor Origins zijn, terwijl je op Origins 15 euro meer betaald. Lijkt me een gevalletje van aziatische of dubbele keys verkopen, zoals wel vaker gebeurd bij goedkope key shops?

En heeft iemand al ergens een fysieke kopie van de normale editie kunnen bestellen (+ pre-order bonus), het liefst voor een schappelijk prijsje? Bij voorkeur waar je met iDeal of PayPal kan betalen?

Op zich lijkt http://www.game.co.uk/Gam...ar+Wars+The+Old+Republic+ me een goede, alleen jammer dat je daar alleen met creditcard kan betalen. Maar op zich kan ik eventueel nog wel een creditcard regelen.

En ben ik de enige die 55 euro niet absurd veel vind voor een spel als Star Wars: The Old Republic? Ik bedoel ze zijn er toch ~5 jaar mee bezig geweest met een gigantisch team. Dat ze dan iets meer willen verdienen dan bij een gemiddeld spel kan ik best inkomen. Natuurlijk als het goed loopt met subscriptions loopt het geld later wel binnen, maar toch.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ashrah schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:50:

Nou dan ben ik maar een stomkop. Mensen die meer dan 1 cent voor iets als de Humble Indy Bundle betalen zijn zeker ook stomkoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
CaptainCharisma schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:46:
Ben morgen gelukkig vrij, ben benieuwd of hij dan al bij Nederlandse winkels valt te pre-orderen! :) Vraag me af of het zo storm zal lopen.. nu zie ik in de winkels (bijvoorbeeld MM) nog steeds CE's van Cataclysm liggen. Het liefst heb ik de CE van SW:TOR maar het bevalt me niet dat er nog geen releasedatum bevestigd is, evenals de exacte maandelijkse kosten. En dan vind ik €149,99 wel erg veel geld (sowieso veel geld natuurlijk!).
CE's verkopen over het algemeen vrij slecht binnen Nederland lijkt wel. Volgens mij gewoon meer het gevolg van dat dit soort publishers gewoon geen idee hebben wat nu daadwerkelijk degelijke game stores zijn binnen NL en wat niet. Ik bedoel kom op.... Media Markt a la, maar bol.com en Bart Smith?! (volgens mij is het toch altijd nog Smit, maar goed :p).

Zijn maar weinig gamers die de bart smit binnen lopen om daar te gaan kijken of de CE er nog ligt, en dan pik je op een gegeven moment 2.5 jaar na release bijv LOTRO CE op in bart smit voor 5 euro omdat ze er verder niks mee kunnen.

Beetje jammerlijk om te zien hoe de wat meer dedicated game winkels als 12game.com, nedgame.nl, gcshop/gamedumper e.a. volledig gepasseerd wordt bij dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

-wups

[ Voor 99% gewijzigd door MicScott op 21-07-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
MicScott schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:56:
[...]

Plus nog 30 per uitbreiding.
Die had ik niet gemist toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nefiorim schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:57:
[...]

Die had ik niet gemist toch?
Nee maar ik had gemist dat je die niet had gemist.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
[...]

Starcraft 2 was geen 60e op release :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjKahless
  • Laatst online: 14-07-2024
Thormodo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:56:
[...]

Dat lijkt me wel heel vreemd dat ze "legit" keys aanbieden die voor Origins zijn, terwijl je op Origins 15 euro meer betaald. Lijkt me een gevalletje van aziatische of dubbele keys verkopen, zoals wel vaker gebeurd bij goedkope key shops?

En heeft iemand al ergens een fysieke kopie van de normale editie kunnen bestellen (+ pre-order bonus), het liefst voor een schappelijk prijsje? Bij voorkeur waar je met iDeal of PayPal kan betalen?

Op zich lijkt http://www.game.co.uk/Gam...ar+Wars+The+Old+Republic+ me een goede, alleen jammer dat je daar alleen met creditcard kan betalen. Maar op zich kan ik eventueel nog wel een creditcard regelen.

En ben ik de enige die 55 euro niet absurd veel vind voor een spel als Star Wars: The Old Republic? Ik bedoel ze zijn er toch ~5 jaar mee bezig geweest met een gigantisch team. Dat ze dan iets meer willen verdienen dan bij een gemiddeld spel kan ik best inkomen. Natuurlijk als het goed loopt met subscriptions loopt het geld later wel binnen, maar toch.
Ik heb diverse malen codes via deze website besteld voor steam and EADM (toen het nog geen origin was) en nooit problemen gehad. Ook niet met online spelen (BF2 / BF2BC2 als voorbeeld).

Ik heb helaas ook geen creditcard anders had ik hem wel via origin besteld, vreemd dat voor andere games EA wel ideal ondersteunt maar niet voor deze pre-order >.<

Stream @ http://twitch.tv/nessiroj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
DjKahless schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb helaas ook geen creditcard anders had ik hem wel via origin besteld, vreemd dat voor andere games EA wel ideal ondersteunt maar niet voor deze pre-order >.<
Origin ondersteunt gewoon iDeal, evenals PayPal. Het vervelende is alleen dat SW:TOR nog niet in de Nederlandse Origin (digitale) winkel is verschenen. Via de link op de website kun je wel via Origin bestellen, maar dat kan gek genoeg inderdaad alleen met creditcard. :?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik wacht de reviews wel even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
DjKahless schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb diverse malen codes via deze website besteld voor steam and EADM (toen het nog geen origin was) en nooit problemen gehad. Ook niet met online spelen (BF2 / BF2BC2 als voorbeeld).
Najah er zijn wel meer van dat soort vergelijkbare sites. Waar als je geluk hebt je nooit problemen zult hebben, maar als je pech hebt dus wel. Ik heb voor Champions Online ook bij zo'n site mijn key gehaald en heb er ook geen problemen mee gehad. Maar nadat ik in het topic over CO er wat over zei, waren er wel mensen die dat soort ervaringen/kennis hadden.

Zoals hier bijvoorbeeld ook te lezen: Legale gamekeys online kopen

Maar goed voor een spel als swtor (wat ik waarschijnlijk wel lang ga spelen), ben ik liever 100% zeker dat mijn key in orde is en blijft.
psychodude schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:56:
Beetje jammerlijk om te zien hoe de wat meer dedicated game winkels als 12game.com, nedgame.nl, gcshop/gamedumper e.a. volledig gepasseerd wordt bij dit soort zaken.
Ik hoop eigenlijk dat die het alsnog gaan verkopen. Het kan zomaar zijn dat er maar een paar voorbeelden van winkels waar hij te krijgen is met pre-order bonus op de site staan. Zo heb ik Warhammer Online (met pre-order bonus) bij GCshop gehaald en die stond toen ook niet in het lijstje.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In other news:
As anticipation grows, BioWare also proudly announced today that Star Wars: The Old Republic will open "Beta Test Weekends" starting this September. These weekend play sessions will be open to selected players worldwide and create an opportunity for fans to get a sneak peek of the epic stories, worlds, quests, battles and characters in the game.
http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=593263

Mijn verwachting van November release kan dus wel eens gaan uit komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik heb 36euro betaald 2 dagen na release. Je moet hem natuurlijk niet in hun eigen shop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Blijkt dus wel 5 euro extra ipv 5 euro korting 8)7
Ik vermoed dat de ontwikkelkosten erg zijn opgelopen en dmv hoge aanschafprijzen tenminste een deel van de ontwikkelkosten terug kunnen verdienen. Ik hou trouwens mijn hart vast bij expansions :X

edit: lees nu dat je de 5 euro ook weer als korting krijgt... vermoed dat het niet anders kon met hun nieuwe webshop met 5 euro reserveringskosten.

[ Voor 23% gewijzigd door maniak op 21-07-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik vermoed dat EA er ziek veel winst mee wil gaan maken omdat het een behoorlijke investering is geweest en omdat ze gewoon op geld uit zijn. Ze hebben de enorme verliezen van 3 jaar terug nog niet helemaal weggewerkt denk ik. :) EA is pas de afgelopen 2 jaar weer hot.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
HaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:24:
Ik vermoed dat EA er ziek veel winst mee wil gaan maken omdat het een behoorlijke investering is geweest en omdat ze gewoon op geld uit zijn. Ze hebben de enorme verliezen van 3 jaar terug nog niet helemaal weggewerkt denk ik. :) EA is pas de afgelopen 2 jaar weer hot.
Het is een bedrijf.. Uiteraard moet er (ziek veel) winst gemaakt. Er zijn allerlei checks & balances voor dit soort dingen. Berekeningen en analyses op basis van marktonderzoek waardoor je van tevoren een vrij goede inschatting kan maken wat een verandering in variabele uitmaakt voor het uiteindelijke koopgedrag van je doelgroep. Als ze wegkomen met 60 euro dan komen ze er mee weg :). Overigens zijn er ook webwinkels die het nu al voor 36 euro aanbieden, dus keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:39:
[...]

Het is een bedrijf.. Uiteraard moet er (ziek veel) winst gemaakt. Er zijn allerlei checks & balances voor dit soort dingen. Berekeningen en analyses op basis van marktonderzoek waardoor je van tevoren een vrij goede inschatting kan maken wat een verandering in variabele uitmaakt voor het uiteindelijke koopgedrag van je doelgroep. Als ze wegkomen met 60 euro dan komen ze er mee weg :). Overigens zijn er ook webwinkels die het nu al voor 36 euro aanbieden, dus keuze genoeg.
Tis net zoals bij blizzard, daar kon je expansions van WoW en SC2 ook al predownloaden en preorderen enzo maar dan betaalde je wel netjes de 60 euro. Als je het misschien een dag later wil en/of geen early access wilt dan kun je makkelijk een heel stuk goedkoper uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:14
Ik heb er persoonlijk absoluut geen moeite mee om voor zulke games 60 euro + een maandelijks bedrag neer te tellen.

Ik ben singleplayer spellen over het algemeen snel zat, multiplayer spellen mits goed uitgevoerd blijven me iets langer boeien, maar met mmo's ben ik veel langer bezig. Als ik dan de aanschafprijs + monthly fee deel door uren game time dan ben ik toch een stuk goedkoper uit. Zeker vergeleken met single player spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guiding schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:29:
Ik heb er persoonlijk absoluut geen moeite mee om voor zulke games 60 euro + een maandelijks bedrag neer te tellen.

Ik ben singleplayer spellen over het algemeen snel zat, multiplayer spellen mits goed uitgevoerd blijven me iets langer boeien, maar met mmo's ben ik veel langer bezig. Als ik dan de aanschafprijs + monthly fee deel door uren game time dan ben ik toch een stuk goedkoper uit. Zeker vergeleken met single player spellen.
blijkbaar dus €55,-

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb de normal edition gisteren bij Amazon UK besteld. Omgerekend was de prijs €45,- dus een betere deal dan Origin en whatnot :) Kreeg ook direct een mail met pre-order key dus ik wacht nu met smart af tot de release.

€150,- vind ik toch echt te veel voor de CE, maar ik geef dan ook niets om figuurtjes etc ;) Dus niet echt de doelgroep voor CEs. Wel lange tijd BioWare fan, dus heb lang gewacht tot pre-order mogelijk was.

Nu nog mijn vriendin overtuigen om ook SWTOR te spelen. Heb al een aantal guildies lekker gemaakt, maar voor mijn vriendin zal een andere tactiek nodig zijn. Ach, ze heeft geen keus, haar pre-order is ook gedaan :P Ben er van overtuigd dat ze wel hooked raakt zodra ze kan spelen. Kwestie van hopen dat die september beta weekend ook mij een invite geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Hier een recap van Comic Con dag 1: http://darthhater.com/201...tor-day1-panel-live-blog/

Belangrijkste nieuws is dat je kan respeccen. Voor zover ik het begrijp is dit wel binnen je Advanced Class, wat ik op zich ook logisch vind.

Je kiest 1 van de 4 startclasses en na ongeveer 4 uur speeltijd kies je een Advanced Class. Elke Advanced Class heeft weer 3 talent trees, vergelijkbaar met een WoW-class met 3 talent trees.
Het verschil bij SW:TOR is, dat je vanwege de verhaallijn eigenlijk naar je classkeuze toegroeid

Hier een voorbeeld van de 3 talent trees bij een advanced class:

Afbeeldingslocatie: http://torwars.com/wp-content/uploads/2011/04/skill_tree_kinetic_ward-500x309.jpg

Je kan dan bijvoorbeeld voor een Smuggler dus wisselen tussen DPS en Healing.

Het respeccen is de eerste keer goedkoop, daarna flink duurder.

[ Voor 25% gewijzigd door prutser387 op 22-07-2011 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre Order is beschikbaar bij Bart Smit !

Staan alleen geen definitieve prijzen bij, alleen wat je betaald voor je pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Bol.com is nu ook te pre-orderen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Heb hem bij Bol.com besteld! _/-\o_ nu nog wachten op de registratiecode

Let op:

Star Wars - The Old Republic wordt uitgeleverd in 2 artikelen.
Artikel 1: De Starterkit wordt direct uitgeleverd (zodra deze op voorraad is), waarmee je je account kan registreren en toegang krijgt tot de "early access" (7 dagen voor release beginnen met spelen).
Artikel 2 wordt uitgeleverd op de dag van release en geeft toegang tot de volledige game inclusief 30 dagen abonnement.
Na deze 30 dagen moet je maandelijkse abonnementkosten betalen om Star Wars: The Old Republic te blijven spelen.

Let op:

Je ontvangt geen mail van bol.com met daarin een registratiecode voor de game, deze bevindt zich in artikel 1 (starterkit)

[ Voor 90% gewijzigd door Snake_eYes op 22-07-2011 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet kiezen... ben van de CE naar de DD gegaan... nu zit ik zelfs te twijfelen of ik gewoon de standaard versie zal kopen... pffft lastig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Verdorie... Ik wil de CE bij Bol bestellen, maar ik ben mijn CC thuis vergeten... Hopelijk zijn er deze namiddag nog als ik thuiskom van het werk.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Heb net de CE besteld bij Bol.
Yeahhhhhhhh!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
DarthDavy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:23:
Verdorie... Ik wil de CE bij Bol bestellen, maar ik ben mijn CC thuis vergeten... Hopelijk zijn er deze namiddag nog als ik thuiskom van het werk.
Je kan ook gewoon op Acceptgiro bestellen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:23:
Bestellen via acceptgiro geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ik ben Belg, dus het is CC of mijn maestro betaalkaart, maar voor mijn maestro betaalkaart heb ik dan een kaartlezer nodig en die ligt natuurlijk ook thuis. :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mooi, ik heb ook net de CE versie bij Bol.com besteld.
Een hoop geld, nu maar hopen dat het de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Zojuist ook besteld bij bol.com, de normal edition. Vind 150E toch iets te gortig qua prijs, zeker gezien het meerendeel daarvan betaald wordt voor een figurine waarin ik toch geen interesse heb. Nu dan dus maar afwachten op die starter kit tot die geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:53:
Zojuist ook besteld bij bol.com, de normal edition. Vind 150E toch iets te gortig qua prijs, zeker gezien het meerendeel daarvan betaald wordt voor een figurine waarin ik toch geen interesse heb. Nu dan dus maar afwachten op die starter kit tot die geleverd wordt.
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik twijfel een beetje, ik ben wel echt een CE verzamelaar en de key gen erbij is ook wel erg handig en fijn om te hebben.. Vraag is of dit spel het waard gaat worden maar daar is voorlopig nog weinig over te zeggen als testers er niks over mogen zeggen :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Aargh, wil hem ook pre-orderen, maar ik wil de Deluxe Edition voor de extra items, en kan alleen met iDeal betalen, maar dat kan natuurlijk weer niet bij deze titel op Origin. Iemand enig idee hoe ik het wel voor elkaar zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbessels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07 21:12
Ik ook heb de CE editie bij BOL.com besteld.
Nu is de vraag... hoeveel krijgt bol er en zal ik er 1 krijgen.
op amazon.de geven ze al meldingen dat ze op zijn. (de CE's)
Ben benieuwd hoe snel de starter kit leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zolang je hem kan bestellen is er voorraad, hij verdwijnt van de site als hij uitverkocht is :)

Edit,
Fuck it, de CE besteld, kan hem altijd nog annuleren :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 09:11 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
mbessels schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:08:
Ik ook heb de CE editie bij BOL.com besteld.
Nu is de vraag... hoeveel krijgt bol er en zal ik er 1 krijgen.
op amazon.de geven ze al meldingen dat ze op zijn. (de CE's)
Dat staat op de site van Bol.com. Op 3 augustus komt de starterkit en de 2de levering zal het echte CE pakket zijn en daar is de release datum nog niet van bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
mbessels schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:08:
.....
Op de website van bol.com staat

De genoemde releasedatum is de datum dat artikel 1 (starterkit) wordt uitgeleverd

Release Datum: Beschikbaar op 03.08.2011

Artikel 1: De Starterkit wordt direct uitgeleverd (zodra deze op voorraad is), waarmee je je account kan registreren en toegang krijgt tot de "early access" (7 dagen voor release beginnen met spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbessels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07 21:12
Het ging mij ook meer om de opmerking: (zodra deze op voorraad is)
Artikel 1 zou op 3 augustus beschikbaar moeten zijn, maar met bovenstaande toevoeging dekken ze zich goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Laatst online: 18-09 09:58
Ik heb net een pre-order bij g2play gedaan (origin key); daar kost hij 39.99 euro. Dat is beter dan de 55 euro die in andere shops wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Net de CE besteld op bol.com. Nu maar hopen dat het spel het waard is. :P

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Heb gisteren de normale editie besteld (x2 ook voor vriendin) a 36 euro op cdwow.
Was het trouwens zo dat de CE 7 dagen en de normale 3 dagen early access geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Sneezzer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:53:
Heb gisteren de normale editie besteld (x2 ook voor vriendin) a 36 euro op cdwow.
Was het trouwens zo dat de CE 7 dagen en de normale 3 dagen early access geven?
Ja.

Edit: Met daarbij te vermelden dat ze de early access lijken te geven op basis van een first come, first serve base. Vrij te interpreteren als mogelijk is je 3 dagen nog iets korter dan 3 dagen.

[ Voor 26% gewijzigd door psychodude op 22-07-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prutser387 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 07:42:
Hier een recap van Comic Con dag 1: http://darthhater.com/201...tor-day1-panel-live-blog/

Belangrijkste nieuws is dat je kan respeccen. Voor zover ik het begrijp is dit wel binnen je Advanced Class, wat ik op zich ook logisch vind.

Je kiest 1 van de 4 startclasses en na ongeveer 4 uur speeltijd kies je een Advanced Class. Elke Advanced Class heeft weer 3 talent trees, vergelijkbaar met een WoW-class met 3 talent trees.
Het verschil bij SW:TOR is, dat je vanwege de verhaallijn eigenlijk naar je classkeuze toegroeid

Hier een voorbeeld van de 3 talent trees bij een advanced class:

[afbeelding]

Je kan dan bijvoorbeeld voor een Smuggler dus wisselen tussen DPS en Healing.

Het respeccen is de eerste keer goedkoop, daarna flink duurder.
Respeccen binnen de AC was al een gegeven. Je AC respeccen is nieuw, maar was ook wel te verwachten. Veel mensen in beta hebben geklaagd dat je AC kiezen met 1 druk op de knop gaat zonder een 'are you sure?' of uitgebreide uitleg over de AC. Dus het is leuk als je die keuze hebt.

Wel goed om te weten dat de color crystal in de pre-order waarschijnlijk inderdaad gold/yellow is. Zo stond ie overal al afgebeeld, maar het was nog niet zeker.

Ik zie dat ze ook van de segway speeders zijn afgestapt. :) Gek genoeg zijn deze nu een preorder item. Dus toch gewoon de klassiekere speederbikes en landspeeders als mounts! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 07:46
In tegenstelling tot eerdere berichten krijgen CE owners niet eerder toegang. Dit gaat puur op basis van first come first serve (code redeem).

Dit is wat Stephen Reid (@Rockjaw) zei:

@Rockjaw Rumors are that CE get 6 days early access & Digital Deluxe/Standard get 3 days. Confirm/deny?

@zboardfatal Deny. Based on when you redeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Wolf1 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:24:
In tegenstelling tot eerdere berichten krijgen CE owners niet eerder toegang. Dit gaat puur op basis van first come first serve (code redeem).

Dit is wat Stephen Reid (@Rockjaw) zei:

@Rockjaw Rumors are that CE get 6 days early access & Digital Deluxe/Standard get 3 days. Confirm/deny?

@zboardfatal Deny. Based on when you redeem
Leuk voor de retailers, als iemand niet snel genoeg zijn key krijgt gaan ze misschien orders annuleren, ragen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een interessante quote van Bioware:
"You will not see one single duplicate mission if you play different classes."
Ik neem aan een 'marketing'-quote, gezien het volgens mij onmogelijk is een totaal unieke ervaring te creeren per class. Het zal wel over de class story quests en planet story quests gaan, niet de gewone planet quests lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Meh, CE maar weer gecanceld, 150 is gewoon te schofterig duur voor een poppetje en wat extra ingame items die je na een paar levels toch weer weg knikkerd en een boekje/cd die 99% van de tijd in de kast staat te verstoffen.

Dan maar de Digital Deluxe edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:54
bespottelijk dat de CE zoveel voordeel krijgt. Dan ga ik maar een andere mmo zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:40:
bespottelijk dat de CE zoveel voordeel krijgt. Dan ga ik maar een andere mmo zoeken.....
Wat voor voordeel dan? Het zijn voornamelijk cosmetics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Inderdaad, op het beeldje na lijkt het me voornamelijk wat prularia...
En een beeldje van 100 euro vind ik wel wat veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Wolf1 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:41:
[...]

Wat voor voordeel dan? Het zijn voornamelijk cosmetics...
Weet jij al wat er in die Ingame CE only shop te koop gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Sneezzer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:42:
je krijgt er nog een aantal andere dingen bij.

Een Authentication Key, een CD met orginal suondtrack, een map en nog wat andere dingen. Dus het beeldje alleen is geen 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Sneezzer schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:42:
Dat ligt een beetje aan de kwaliteit van het beeldje. Ik heb thuis een aantal beeldjes van Lord of the Rings, en dat zijn geweldig mooie beeldjes. Maar die zijn ook best duur. 100 euro is geen bijzonder hoge prijs voor dat soort beeldjes. Ik weet natuurlijk niet wat voor kwaliteit dat beeldje van Malgus is. Ik hoop in ieder geval dat het een hooge kwaliteit is, want ik heb de CE besteld :)

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Limited Collector's Editie Inhoud

Exclusief Gentle Giant Darth Malgus statue
Game disks collectible metal case
Het dagboek van Master Gnost-Dural verteld door by Satele Shan
The Old Republic galaxy map
Custom Security Authentication Key
Music of Star Wars: The Old Republic cd
Hoge Kwaliteits Collector's Edition verpakking

Inclusief 7 Extra Digitale Items:

Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP
Exclusive Mouse Droid
Exclusive Collector's Edition Store
Color Stone

vs

Digital Deluxe Edition
Flare Gun: Fires flares into the air.
Training Droid: Hovers at your side for combat assistance.
HoloDancer: Project your own holographic dancer.
HoloCam: Keep visual records of in-game adventures.
STAP (Single Trooper Aerial Platform): Sleek and unique in-game vehicle.

Niet heel veel ingame extras dus, alleen de onderstreepte dingen zijn ingame zichbaar als extra in de CE.
Zijn dus gewoon extra vanity items en niks extra speciaals ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 22-07-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:44:
[...]

Weet jij al wat er in die Ingame CE only shop te koop gaat zijn?
Wat ik lees voornamelijk vanity items. Maar geen concrete info nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
ok ik ga de game ook kopen:
I live in North America but my friend lives in Europe. Will we be able to play together on the same server?

Yes, it will be possible to play on the same server as your friends. Any player of Star Wars: The Old Republic can choose to play on any server. However, if you choose to play on a server outside of your own region (i.e., – playing on European servers from North America, and vice versa), because of natural latency caused by the distance between your client and the game servers, you may find your game performance is impacted.
Veel mensen die ik ken en die de game gaan spelen, gaan op de US servers beginnen. Maakt het voor mij toch een stuk aantrekkelijker. ( Denk stiekem ook wel dat die servers voller zullen zijn dan de EU servers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het grote verschil zit dus in de CE store, ben erg benieuwd wat dat dan gaat inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitbron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:06:
Het grote verschil zit dus in de CE store, ben erg benieuwd wat dat dan gaat inhouden.
Originally Posted by BioWare Q&A, SDCC
Exclusive Collector Edition shop announced; items in the "lounge" will not give players any advantages to power in-game; some cosmetic, some weapons and armor. Also similar items will be available to ALL players through other means in-game but with different looks.

Maargoed EA achter de schermen, dus blijft gevaarlijk. "Other means" kan dus zijn dat er een item een 1% dropkans heeft op een raidboss. Terwijl je het ook kan kopen in de shop. Tja..

Dit soort dingen geeft mij weinig vertrouwen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Exclusieve Collector's Edition Store: Unieke in-game verkoper met dynamisch waaier aan goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
vraag me eigenlijk ook af of de game gamecards gaat krijgen, als ze echt de strijd met WoW willen aangaan is het natuurlijk wel verstandig. En met alle kosten die ze gemaakt hebben zie ik het ook wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wie koopt er nou tegenwoordig nog game cards? Wow ondersteund gewoon direct debit net zoals Rift, en anders is er altijd nog paypal met je bank rekening eraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
(jarig!)
jah paypal met je bankrekening eraan en dan nog een keer 300 euro verlies door een hacker, no thx.

Gamecards zijn voor mij gewoon het fijnste omdat ik daar altijd gebruik van heb gemaakt. Tenzij ze Ideal toevoegen, dan kan ik daar ook nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verderf schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:13:
wie koopt er nou tegenwoordig nog game cards? Wow ondersteund gewoon direct debit net zoals Rift, en anders is er altijd nog paypal met je bank rekening eraan :P
Als je met US accounts op EU servers kunt spelen en vice versa, kun je mogelijk ook US timecards aanschaffen, welk weer voordeliger kunnen zijn dan de monthly direct debit :p.

Daarnaast zijn timecards wel een belangrijke vorm van expositie. Als EA het met TOR doet zoals Blizzard met WoW dan staan er dus vele secties in winkels vol met blokken met boxes voor TOR wat natuurlijk een goede vorm van reclame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Raxious schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:17:
jah paypal met je bankrekening eraan en dan nog een keer 300 euro verlies door een hacker, no thx.

Gamecards zijn voor mij gewoon het fijnste omdat ik daar altijd gebruik van heb gemaakt. Tenzij ze Ideal toevoegen, dan kan ik daar ook nog wel mee leven.
Tja, dat ligt compleet aan jezelf natuurlijk :)

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.