HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 112.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:53:
[...]

Omdat madame er wel mee wil kunnen navigeren en foto's mee wil kunnen maken. :Y)
In dat geval zou ik toch maar voor de n95 gaan want de camera is echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
Rpol schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:45:
Als ik één mail binnen krijg geeft TF3D sinds kort aan dat ik twéé mailtjes heb gekregen. Als ik het mailtje dan delete blijf ik het icoontje van één ongelezen bericht houden. Ik weet wel hoe ik dat weg krijg in registry door count op 0 te zetten, maar als ik dan weer een nieuw mailtje krijg begint het weer opnieuw.

Ik heb het idee dat het komt door activesync. Ik heb swiftBL 7.5 draaien en had die activesync bug. Dus heb ik een fake server aangemaakt en volgens mij heb ik sindsdien dit probleempje met de mail. Iemand enig idee of het te fixxen is zonder hardreset?
Ik heb hetzelfde, gebruik geen activesync.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:22:
[...]
@ Low Level. Nav jouw lijstje toch nog eens in SPB mobile Shell gedoken. Als PPC gebruiker sinds 2003 geeft het idd veel extra mogelijkheden. Ik vind Touch Flo theme echter ook mooi. Als ik rond google is er ook een ppc touchflo theme voor ppc. Eigenlijk bedoeld voor WM6 bezitters zonder Diamond om de Diamond te imiteren.
Is het nu een suffe gedachte om TouchFlo uit te zetten en SPB mobile shell met Diamond theme te installeren? Best of two worlds?
Begrijp je gedachte, maar lijkt mij niet de bedoeling ;)
Je hebt dan overigens wel de vele voordelen van SPB, zoals je eigen menu's in dezelfde stijl enz., maar de meeste van die theme's zijn in QVGA resolutie dus niet geschikt voor de Diamond (VGA resolutie), maar meer voor de eerdere (HTC) toestellen, dus opletten als je zoiets installeert!
Ik gebruik SecondToday en krijg de keys in Today niet goed. Krijg links en rechts contacts.
Even zoeken in de voorgaande delen of op XDA, het hoe en wat heb ik al in deeltje 1/2/3 of zo uitgelegd.
Is gewoon een aanpassing, of een tweakprogje zoeken waar dit zit ingebouwd.

Bekend is dat:
-WM-ToDay is aan te passen (Linker/Rechter Softkey)
-TouchFlo is aan te passen (Linker/Rechter Softkey)
-SecondToDay is aan te passen (Linker/Rechter SoftKey)
-SPB Mobile Shell is aan te passen (Linker/Rechter Softkey)

Offtopic
Niet om TouchFlo af te zeiken, natuurlijk is deze mooi, maar dat is ook het enigste, qua funktionaliteit is het niks. SPB is mooi en funktioneel.

Dus wil je meer mogelijkheden...
-Eerst al die extra/onnodige progjes deïnstalleren zoals SecondToday/Battery/Accu progjes/Manilla-Tweaks.
-Gewoon je Diamond even tweaken met Diamond Tweaker (paar post terug) en daarmee de HTC Dialer uitschakelen en kiezen voor de standaard WM-Dialer.
-Vervolgens de SPB Mobile Shell installeren en deze volledig aanpassen aan je wensen.
Moet je eens kijken hoe veel je geheugen je over hebt en hoe snel/mooi/geïntegreerd alles is, kan op dit moment nog niks anders tegenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:52:
[...]

Ik heb dat fake account nooit weggehaald dus die staat er nog gewoon. Daar kan het dus niet aan liggen.

Ik zal de tip van startuw eens proberen (autom. tijdzone uitschakelen).
Uhm, stomme vraag, waar kan ik automatische tijdzone aanpassen uitschakelen? Zie geen optie staan bij alarm- en klokinstelling en ook niet bij landinstellingen. Zoeken in de manual op tijdzone levert ook niet veel op...
settings\phone tab Time zones
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:33:
Weet iemand het nut waarom het display precies om 0.00 uur even aangaat om vervolgens weer uit te gaan?
Het valt me de afgelopen week op, heb de foon om nachtkastje liggen om gewekt te worden met G-Alarm.
Hetzelfde hier. Windows Mobile rebuilds zijn Notification Que exact om die tijd. Althans dat las ik op het XDA-forum. Heb nog niet kunnen ontdekken hoe je dat kan uitschakelen. Misschien iemand anders?
wd200 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:43:
[...]

ben ik de enige met dit probleem ?
Waarschijnlijk wel.. :+ Maar probeer eens wat al eerder is aangegeven. Met HTC-gps-tool eerst je memory leegmaken en daarna met Quickgps de satallieten ophalen en dan met die tool een 'cold start' doen. Dat doe je door zoveel mogelijk in een open terrein te gaan staan. En het kan soms tot 20 minuten duren voordat je de fixes hebt.

succes.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:30:
Hetzelfde hier. Windows Mobile rebuilds zijn Notification Que exact om die tijd. Althans dat las ik op het XDA-forum. Heb nog niet kunnen ontdekken hoe je dat kan uitschakelen. Misschien iemand anders?
Ach wanneer zou het anders moeten op een standby-systeem, is precies het juiste tijdstip dat dit moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:43:
[...]

Ach wanneer zou het anders moeten op een standby-systeem, is precies het juiste tijdstip dat dit moet gebeuren.
Ach, eigenlijk heb je wel gelijk. Boeit ook niet echt.. :+

Weet jij trouwens wat die 'today timeout' inhoud in je today-settings bij items? heb dat al een paar keer eerder in de groep gegooid, maar niemand die daar op reageerde. Jij enig idee?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al geprobeerd, en is het echt veelbelovend :? , kan 't zelf hier niet downloaden (beperkt internet) :'(

Progje is nieuw/gratis en ook voor de Diamond.
Link: http://www.o3touch.com/
Download: http://www.o3touch.com/program/O3TouchE.CAB.zip

Afbeeldingslocatie: http://www.o3touch.com/images/stories/phoneimg-homepage.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:48:
Weet jij trouwens wat die 'today timeout' inhoud in je today-settings bij items? heb dat al een paar keer eerder in de groep gegooid, maar niemand die daar op reageerde. Jij enig idee?
De tijdlimiet wanneer de Diamond (automatisch) naar het Today screen terug springt, standaard iets van 4 uur of zo uit mijn hoofd. Maar als je TouchFlo hebt draaien is dit niet echt relevant.
Ik ben weer weg... internet wordt hier weer rete traag :'( :'( :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:08:
[...]

De tijdlimiet wanneer de Diamond (automatisch) naar het Today screen terug springt, standaard iets van 4 uur of zo uit mijn hoofd. Maar als je TouchFlo hebt draaien is dit niet echt relevant.
Ik ben weer weg... internet wordt hier weer rete traag :'( :'( :'(
Hehe..ok ben ik weer wat wijzer.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Daar is hij dan eindelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2w1uxb8.jpg

Music ID voor VGA met touchscreenondersteuning.

In post 7 van dit topic.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:08:

[afbeelding]

In post 7 van dit topic.
Da's mooi man. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer AZTORV7-NLD rom in de diamond te drukken. Als ik de voortgangsbalk in de phone krijg, blijft deze op 0% staan en hoor ik dat de usb verbinding/active synch wordt verbroken.
Gebeurt zowel op de Vista als op de XP doos hier.

Wat doe ik verkeerd?

De orginele update, 1.37 >> 1.39 ging hier wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:38:
Probeer AZTORV7-NLD rom in de diamond te drukken. Als ik de voortgangsbalk in de phone krijg, blijft deze op 0% staan en hoor ik dat de usb verbinding/active synch wordt verbroken.
Gebeurt zowel op de Vista als op de XP doos hier.

Wat doe ik verkeerd?

De orginele update, 1.37 >> 1.39 ging hier wel goed.
Wel al hard spl gedaan op de telefoon

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeuuuhh nee dus, zal eens zoeken. Staat niet echt duidelijk in de de faq wat dat inhoudt.

Gelukt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand deze al gespot:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/beeld/HTC_Touch_Diamond_white.jpg
Bron

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie heeft PocketShield al in gebruik?
Kan helaas niet zelf downloaden :'( , dus als iemand het even wil testen of het bevalt ?

PocketShield voor de Diamond / updated 24 okt 2008 - v1.1.1
(Heeft wel zoals alle nieuwe progjes 't Microsoft .Net Compact Framework 3.5 nodig, linkje hiervan heb ik een paar post terug al ergens neergezet!)

PocketShield automatically locks the screen when the device wakes up or is powered on by the user or by any application.

For unlocking, three mechanisms are supported:
-Auto unlock when out of pocket, or when light available. Indicator for this mode is. You can see a demo here.
-By sliding finger or stylus from top towards down. Indicator for this mode is. You can see a demo here.
-By moving the phone two times to the left or right. Sensitivity level is also customizable. Indicator for this mode is. You can see a demo here.

Afbeeldingslocatie: http://pocketshield.netserver01.com/i/lightsensor.jpg

Site:
http://pocketshield.netserver01.com/readme.aspx

Download (evaluatie versie 10 dagen ;) )
http://pocketshield.netse...n/InstallPocketShield.CAB

Demo filmpjes:
http://pocketshield.netserver01.com/demo.aspx

Afbeeldingslocatie: http://pocketshield.netserver01.com/i/scr/s_f01.jpg Afbeeldingslocatie: http://pocketshield.netserver01.com/i/scr/s_f06.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 12:21 . Reden: Kan weer downloaden dus... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Volgens mij komt die pas uit in November (In Nederland dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

In post 7 van dit topic.
Ik had hem al, werkt goed hè ;)

@Newbies
Als je niks kunt vinden onder programma's na de installatie...
M.a.w. als hij dus géén link (snelkoppeling) in je StartMenu heeft aanmaakt, dan dit eventjes zelf doen...

\Intern geheugen\MusicID\]MusicID.exe kopiëren en deze dus eventjes zelf plakken als snelkoppeling in je \Windows\StartMenu\Programma's.

Daarna even de door het progje verkeert aangemaakte map &*.lnk bestandje verwijderen uit je telefoongeheugen. (\Windows\Start Menu) & (\Windows\Start Menu\Music.ID.lnk)

De aangemaakte snelkoppeling installeert zich namelijk in \Windows\Start Menu en dat had dus moeten zijn (zonder spatie) \Windows\StartMenu, hierna is het progje weer te zien onder programma's.
Enz.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

thr- schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:01:
Volgens mij komt die pas uit in November (In Nederland dan).
Stimmt... staat in de bronvermelding... Ik vroeg alleen of die hier al geshowed was :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor de kenners, ik kon zelf het antwoord niet vinden.
Afbeeldingslocatie: http://i216.photobucket.com/albums/cc27/vuurvreter1963/SPB-Screen.jpg
Zoals jullie zien, heb ik SPB Shell draaien, maar de eerste 2 envelop icoontjes (binnen de rode rand) daar kan ik hele maal niets mee, er gebeurt niets als ik daar op klik? is dit een bekend probleem of zie ik iets over het hoofd? En bij het middelste icoontje is toch wel iets binnen gekomen, maar wat? ik vermoed een voicemail bericht.

Nog 1 vraagje voor een collega van mij.
Hij krijgt iedere keer de melding dat zijn geheugen vol zit, hoe is dit te legen?
In de faq kon ik het antwoord niet vinden.
Door een rete trage internet verbinding waar ik op het moment mee kamp, wordt het zoeken wel heel erg lastig. Ik ben allang blij als ik mijn vraag hier kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:42:
[afbeelding]
Zoals jullie zien, heb ik SPB Shell draaien, maar de eerste 2 envelop icoontjes (binnen de rode rand) daar kan ik hele maal niets mee, er gebeurt niets als ik daar op klik? is dit een bekend probleem of zie ik iets over het hoofd? En bij het middelste icoontje is toch wel iets binnen gekomen, maar wat? ik vermoed een voicemail bericht.

Hij krijgt iedere keer de melding dat zijn geheugen vol zit, hoe is dit te legen?
Door een rete trage internet verbinding waar ik op het moment mee kamp, wordt het zoeken wel heel erg lastig. Ik ben allang blij als ik mijn vraag hier kan plaatsen.
Ik denk dat je collega alles op z'n main memory installeert ipv z'n interne geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je dit veranderen? als dit het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
1=Mail / 2=SMS/MMS 3=Telefoongesprekken en als je daar dus op klikt dan behoort hij de desbetreffend progjes op te starten (Outlook/Gesprekkenlijsten enz.)

En als je daar op drukt en hij doet niks, dan klopt er dus iets niet!, als je op de luidspreker-Icon drukt dan doet hij het wel?
Ik neem aan dat je scherm goed is gecalibreerd!

Wellicht gebruik je een trail versie en/of een oude versie.
Ik gebruik hier in iedergeval de volledige Nederlandse versie van v2.1.2. Build 3534 en die werkt bij mij gewoon goed.

Zie de handleiding voor overige zaken. http://beta.spbsoftwareho...ile_Shell_User_Manual.pdf
[/quote]
Wellicht kan die collega ergens een cursus WM volgen ;)
Altijd alles indien mogelijk op je 4GB Intern geheugen installeren en/of laten opslaan (Progjes/Muziek/Foto's/Cookies/Cache enz.) en dus NIET op je telefoongeheugen tenzij anders vermeld!
En als je 4GB echt vol zit, dan heb je gewoon pech, rest alleen nog sommige data wissen.
Waar kan je dit veranderen? als dit het probleem is?
Door de handleiding te lezen en je instellingen na te lopen en de FAQ door te lezen en de search te gebruiken, alles is hierover al verteld in de voorgaande delen (kijk eens in de begindelen voor beginners-vragen/problemen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:In Telecomproviders zijn we een proef gestart mbt levertijden en abonnementen.

Zie pven in "Telecomproviders Feedback Topic" voor de details.

Het topic voor de Touch HD staat hier: [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Alarm (voor de Diamond)
Niewste versie: v0.9.3 - 26 okt 2008

Download:
http://www.ageye.de/download/galarm.cab

Nieuwe Skin: LowLevel-Bronze
Je kan hem hieronder alvast downloaden, want hij staat nog niet op de site van G-Alarm.
http://rapidshare.com/files/157982184/LowLevel-Bronze.zip
En daarna eventjes het LowLevel-Bronze.zip bestandje uitpakken in de map
\Intern geheugen\Programma bestanden\Ageye\G-Alarm\gfx

Dus onderstaande map-structuur aanhouden:
\Intern geheugen\Prgramma bestanden\Ageye\G-Alarm\gfx\default...
\Intern geheugen\Prgramma bestanden\Ageye\G-Alarm\gfx\LowLevel-Bronze...

Afbeeldingslocatie: http://www.upload12.nl/output/1225021600.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 12:08 . Reden: Update LowLevel Skin 27-10-2008 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

1=Mail / 2=SMS/MMS 3=Telefoongesprekken en als je daar dus op klikt dan behoort hij de desbetreffend progjes op te starten (Outlook/Gesprekkenlijsten enz.)

En als je daar op drukt en hij doet niks, dan klopt er dus iets niet!, als je op de luidspreker-Icon drukt dan doet hij het wel?
Ik neem aan dat je scherm goed is gecalibreerd!

Wellicht gebruik je een trail versie en/of een oude versie.
Ik gebruik hier in iedergeval de volledige Nederlandse versie van v2.1.2. Build 3534 en die werkt bij mij gewoon goed.

Zie de handleiding voor overige zaken. http://beta.spbsoftwareho...ile_Shell_User_Manual.pdf
[/quote]

[...]

Wellicht kan die collega ergens een cursus WM volgen ;)
Altijd alles indien mogelijk op je 4GB Intern geheugen installeren en/of laten opslaan (Progjes/Muziek/Foto's/Cookies/Cache enz.) en dus NIET op je telefoongeheugen tenzij anders vermeld!
En als je 4GB echt vol zit, dan heb je gewoon pech, rest alleen nog sommige data wissen.

[...]

Door de handleiding te lezen en je instellingen na te lopen en de FAQ door te lezen en de search te gebruiken, alles is hierover al verteld in de voorgaande delen (kijk eens in de begindelen voor beginners-vragen/problemen)
Ik heb de laatste versie 2.12 en die heb ik kunnen registreren, dus daar zou het niet aan mogen liggen, toch?
Ik zal hem eens de - installeren en weer installeren, misschien dat dat wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:19:
[...]

Ik heb de laatste versie 2.12 en die heb ik kunnen registreren, dus daar zou het niet aan mogen liggen, toch?
Ik zal hem eens de - installeren en weer installeren, misschien dat dat wat doet.
Ja probeer dat even, desondanks ligt het toch echt aan je toestel/geïnstalleerde software enz., want hier doet hij het wel goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag.
Ik heb meerdere ongewenste e-mail accounts in mijn touch diamond.
Hoe kan ik een e-mail account verwijderen, het lukt mij maar niet. Ik heb nu
bijvoorbeeld 2 hotmail accounts in mijn telefoon staan terwijl ik er maar 1 wil. Tot nu toe is het voor mij onmogelijk er een te verwijderen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Ja probeer dat even, desondanks ligt het toch echt aan je toestel/geïnstalleerde software enz., want hier doet hij het wel goed!
Nee helaas, dit helpt echt niet.
Maar na de her-installatie was het registreren niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:41:
[...]
Maar na de her-installatie was het registreren niet nodig.
Die registratie-gegevens blijven natuurlijk in het register staan, dus dat klopt.
De rest van de knoppen (speaker/weer/agenda/taken enz) reageren wel?
Al een softreset gegeven? en daarna niet vergeten om je pincode intypen (opneemhoorn drukken)
Enz.
Maak anders eerst een backup van deze configuratie en zet een vorige/schone backup terug, kijken of dat wat uitmaakt. Of maak hem eens schoon met een cleaner-progje (MemMaid of zo)
Zou het zo ook niet weten, is wel een softwareprobleem, da's duidelijk!, weet dus niet wat je allemaal hebt geïnstalleerd/gedaan.
Bel ze anders eens op... je hebt hem tenslotte geregistreerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:51:
[...]

Die registratie-gegevens blijven natuurlijk in het register staan, dus dat klopt.
De rest van de knoppen (speaker/weer/agenda/taken enz) reageren wel?
Al een softreset gegeven? en daarna niet vergeten om je pincode intypen (opneemhoorn drukken)
Enz.
Maak anders eerst een backup van deze configuratie en zet een vorige/schone backup terug, kijken of dat wat uitmaakt. Of maak hem eens schoon met een cleaner-progje (MemMaid of zo)
Zou het zo ook niet weten, is wel een softwareprobleem, da's duidelijk!, weet dus niet wat je allemaal hebt geïnstalleerd/gedaan.
Bel ze anders eens op... je hebt hem tenslotte geregistreerd ;)
Het zijn eigenlijk die 2 knoppen die niet reageren, de rest lijkt allemaal gewoon te werken.
Ik zal eens op zoek gaan naar memmaid dan weer ff van voor af aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Het zijn eigenlijk die 2 knoppen die niet reageren, de rest lijkt allemaal gewoon te werken.
Ik zal eens op zoek gaan naar memmaid dan weer ff van voor af aan beginnen.
Die twee knoppen sturen gewoon Pocket-Outlook/Berichten aan, wellicht is hier iets niet helemaal in orde op je phone.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:38:
Ik heb een vraag.
Ik heb meerdere ongewenste e-mail accounts in mijn touch diamond.
Hoe kan ik een e-mail account verwijderen, het lukt mij maar niet. Ik heb nu
bijvoorbeeld 2 hotmail accounts in mijn telefoon staan terwijl ik er maar 1 wil. Tot nu toe is het voor mij onmogelijk er een te verwijderen. Iemand?
Hotmail werkt wat anders dan gewone Email accountjes...
Maar bij meerdere Hotmail accounts :?

Bij meer dan één:
Probeer eens met een Register-Editor de onderstaande sleutel te verwijderen van je account welke je wilt verwijderen en daarna even een softreset.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Inbox\Svc\Hotmail

Bij gewoon één accounttje:
Via Start>Programma's>MSN (of Live Messenger)> nieuwe user
Dan wordt je oude gewoon overschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:00:
[...]

Die twee knoppen sturen gewoon Pocket-Outlook/Berichten aan, wellicht is hier iets niet helemaal in orde op je phone.
Na het de-installeren, en het opnieuw starten van de TD en het gebruik van MemMaid de telefoon schoon gemaakt. Wederom een her installatie uitgevoerd (weer geen registratie nodig) werken de knoppen wel.
We zullen ff zien of dit ook blijft werken.

Thanks voor het meedenken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van een heerlijke maand in Azië. :) Tijdens m'n vakantie liep ik echter tegen een aardige onhandigheid aan met m'n Diamond. Ik had daar, .i.t.t. normaal in Nederland, de pda vaak helemaal uit staan. Het gebeurde wel eens dat ik even vergeten was of ik het toestel wel had uitgeschakeld. Er was echter geen mogelijkheid om dat even te checken zonder het toestel mogelijk weer aan te zetten.

Meteen een tweede euvel. Om goedkoop te bellen heb ik de ingebouwde sip client van WM geactiveerd. Daardoor werd GPS echter onbruikbaar. Omdat ik dat op vakantie toch niet nodig had, heb ik het maar zo gelaten. Nu heb ik binnenkort GPS weer nodig. Mogelijk moet ik daarvoor de ROM opnieuw flashen. Het rare is dat instructies op het xda-forum om dit GPS-probleem te vermijden bij mij niet hebben gewerkt. Kan iemand een werkende manier beschrijven of hiernaar linken zodat ik na een reflash met een gerust hart voip kan aanzetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:17:
Begrijp je gedachte, maar lijkt mij niet de bedoeling ;)
Je hebt dan overigens wel de vele voordelen van SPB, zoals je eigen menu's in dezelfde stijl enz., maar de meeste van die theme's zijn in QVGA resolutie dus niet geschikt voor de Diamond (VGA resolutie), maar meer voor de eerdere (HTC) toestellen, dus opletten als je zoiets installeert!
Mooie SPB Mobile Shell VGA Diamond theme gevonden hier.

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2iuam86.jpg Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/24mc37c.jpg

plaatjes met dank aan Jerry

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

Newbie problem Het lukt me wel om screenshots te maken, maar niet om te uploaden; vraagt om url terwijl het op schijf staat.
Ik wou je een DM (direct message) sturen maar je hebt het niet aanstaan.
Eerst uploaden naar een picserver bv. http://tinypic.com/

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:56:
Kan helaas niet zelf downloaden :'( , dus als iemand het even wil testen of het bevalt ?

Werkt van geen meter op mijn Diamond.
Als het toestel op stand by slaat en ik druk de on/off button in, is het scherm helemaal niet gelocked. Ook kan ik de lock functie niet terug vinden bij instellingen. Volgens mij dus een weinig waardevol programma. Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:32:

Als het toestel op stand by slaat en ik druk de on/off button in, is het scherm helemaal niet gelocked. Ook kan ik de lock functie niet terug vinden bij instellingen. Volgens mij dus een weinig waardevol programma. Of doe ik iets fout?
Bedankt voor het uitproberen.
Maar wel vreemd dat hij bij jou niet werkt:?
Denk dat je dan toch toch echt wat fout doet (progje is tenslotte speciaal voor de Diamond geschreven :P )

Paar collega's van mij hebben het inmiddels ook geprobeerd, bij hun werkt wel naar behoren.
Programma installeerd zich overigens gewoon in Programma's met 2 iconen (Lock & PocketShield)
Met PocketShield kan je alles configureren.
En na installeren van dit soort progjes natuurlijk altijd even een softreset geven, ik denk dat je dat vergeten bent ;)

Locken gaat vanzelf als je scherm uit is.
En unlocken met de vingertop van boven naar beneden sliden.
Of even 2x heen en weer bewegen zoals op de demo is te zien.
Of je stylus uit je Diamond trekken.
Of via licht op je lichtsensor.
Net wat je wilt...

Van de week kan ik hier weer downloaden, dan kan ik het zelf proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!!
Had alleen Pocket Shield geactiveerd. Dacht dat dat alles zou regelen. Maar nu ik ook Lock heb geopend werkt het idd als een tierelier!!
Wat moest een mens zonder tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Wat ik mij afvraag: komt er nog een nieuwe officiele ROM aan van HTC zelf?!
Die 1.93 versie is volgens mij alweer een maand of 2 oud, als ik het goed heb?!
Verwacht men nog nieuwe ROM's of verwacht men dat 1.93 de laatste versie zal zijn?!

Hoi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb de V7 A.Z.T.O.R. rom op mijn diamond, en daar zit Opera standaard nog niet op geïnstalleerd en moet je zelf doen omdat er vaak een nieuwe versie uitkomt. Dat heb ik dus gedaan, maar als ik in de internettab op de wereldbol / open internetbrowser druk gebeurd er niets. Ik heb Opera op het interne geheugen van 4GB geïnstalleerd. Komt het daardoor en moet ik het gewoon op het hoofd geheugen installeren? Of moet ik hem nog eerst ergens doorverwijzen naar de juiste map?

Hoe zit het verder met het installeren van programma's? Wanneer is het ongunstig om programma's op het interne geheugen van 4GB te installeren? Ik wil het hoofdgeheugen als het kan zo leeg mogelijk houden..

edit: nog een kleine extra vraag wat ik me net bedenk :P weet iemand toevallig een leuk simpel fijn programma waarmee je je snelheid kunt bepalen. Dus dat ik daarvoor niet bijvoorbeeld eerst tomtom of igo hoef op te starten (ik heb er nog niet naar gezocht.. dat doe ik morge pas, nu eerst slapen. Maar als iemand al iets leuks weet mag die dat gerust hier vertellen 8)7)

[ Voor 21% gewijzigd door Markos op 27-10-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:24:
[...]

Hotmail werkt wat anders dan gewone Email accountjes...
Maar bij meerdere Hotmail accounts :?

Bij meer dan één:
Probeer eens met een Register-Editor de onderstaande sleutel te verwijderen van je account welke je wilt verwijderen en daarna even een softreset.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Inbox\Svc\Hotmail

Bij gewoon één accounttje:
Via Start>Programma's>MSN (of Live Messenger)> nieuwe user
Dan wordt je oude gewoon overschreven.
via msn geprobeerd maar dan word er inderdaad wel een overschreden maar de ander blijft gewoon staan. Ik wil een hotmail account en een ander mail account. Dit had ik eerst ook, maar door het instaleren van een nieuwe msn kwamen er 2 hotmail accounts te staan (zelfde mail adres) heb nu dus 4 enveloppen al bij mail, en moet er maar twee. Maar kan geen optie vinden mail accounts te verwijderen. Het scherm ziet er nu als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/9798/mailyp1.jpg

oke zal eens wat proberen, maar waar voor ik hiet volgende in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Inbox\Svc\Hotmail?

bedankt voor je reactie trouwens

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Een tijd geleden heb ik een vraag gesteld over het niet kunnen openen van mailtjes via de opera browser.
Helaas was er toen niemand die hier een oplossing voor had.

Hopenlijk nu meer succes:

Als ik via de opera browser naar een mailbox ga (web-based) dan kan ik wel linkjes aantikken zoals 'inbox' of 'send items' enz. Maar zodra dan de mailtjes zichtbaar zijn, en ik wil een mail selecteren, doet de telefoon helemaal niets met die links. Ook zijn er selectionboxes voor de mailtjes, deze kan ik ook niet aanvinken.

Dacht eerst dat het alleen is met mijn nieuwe hotmail-layout (hotmail is recent vernieuwd ), maar hij opent nu ook geen mailtjes meer op andere web-based servers.

Dit is raar, want als ik een website zoals de telegraaf, volkskrant enz. open, en ik tik een kopje met tekst aan om een nieuwsbericht te openen, werkt dit perfect.

Cashgeheugen, de cookies etc heb ik al gewist van het toestel, maar geen resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

In post 7 van dit topic.
Waarom niet gewoon een linkje geven naar de .cab? Niet iedereen heeft een account op XDA :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:00:
[...]

Waarom niet gewoon een linkje geven naar de .cab? Niet iedereen heeft een account op XDA :X
Niet iedereen, maar ik denk wel 99% van de meekijkers/posters in dit topic. Ik heb het onlang ook ff gedaan daar. Username en password aanmaken, klaaaarrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:00:
[...]

Deze staat dan toevallig op rapidshare, maar de meeste bestanden daar zijn naar XDA geupload...en dan heb je alsnog een account nodig voor het downloaden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:24
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:58:
Ik heb de V7 A.Z.T.O.R. rom op mijn diamond..
Hoe bevalt deze ROM jou ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:58:
Ik heb de V7 A.Z.T.O.R. rom op mijn diamond, en daar zit Opera standaard nog niet op geïnstalleerd en moet je zelf doen omdat er vaak een nieuwe versie uitkomt. Dat heb ik dus gedaan, maar als ik in de internettab op de wereldbol / open internetbrowser druk gebeurd er niets. Ik heb Opera op het interne geheugen van 4GB geïnstalleerd. Komt het daardoor en moet ik het gewoon op het hoofd geheugen installeren? Of moet ik hem nog eerst ergens doorverwijzen naar de juiste map?
Normaal is het op je telefoongeheugen geïnstalleerd, dus als die link daar naar toe verwijst dan doet ie 't niet ;)
Dus twee optie's, of je installeer hem even opnieuw maar dan op je telefoongeheugen of je past de link aan met één of ander tweak-progje.
Hoe zit het verder met het installeren van programma's? Wanneer is het ongunstig om programma's op het interne geheugen van 4GB te installeren? Ik wil het hoofdgeheugen als het kan zo leeg mogelijk houden..
Goed uitgangspunt ;) , inderdaad altijd zoveel mogelijk op 't 4GB geheugen installeren i.p.v. op het telefoongeheugen.
Echter sommige progjes laten zich niet op het 4GB geheugen installeren en willen persé op het telefoongeheugen staan, ook al kies je tijdens installeren voor de optie om het op het 4GB geheugen te installeren, Google Maps is zo'n vervelend progje.
In principe geldt...
Alle Systeem-progjes (zoals alles wat met telefoneren of de aansturing hiervan te maken heeft, zoals blacklist progjes/Telefoon-Shell's enz.) altijd op het telefoongeheugen installeren omdat die een hele snelle reactietijd nodig hebben voor de goede werking.
Je 4GB geheugen is een stuk trager en bovendien kan je namelijk tijdens standby/slaapstand dit 4GB laten uitschakelen om zo energie te besparen (veel Tweak-porgjes hebben/gebruiken deze optie)
Dus als je dan bijvoorbeeld een belletje/smsje krijgt en het progje staat op je 4GB dan moet eerst je 4GB wakker worden en geïnitialiseerd worden, dit duurt natuurlijk allemaal veel te lang als je telelefoon meteen moet reageren op actie, met als resultaat een te traag reagerende phone of hij loopt steeds vast.
edit: nog een kleine extra vraag wat ik me net bedenk :P weet iemand toevallig een leuk simpel fijn programma waarmee je je snelheid kunt bepalen. Dus dat ik daarvoor niet bijvoorbeeld eerst tomtom of igo hoef op te starten (ik heb er nog niet naar gezocht.. dat doe ik morge pas, nu eerst slapen. Maar als iemand al iets leuks weet mag die dat gerust hier vertellen 8)7)
Google eens op: "PocketPC + Speed + GPS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:12:
[...]

oke zal eens wat proberen, maar waar voor ik hiet volgende in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Inbox\Svc\Hotmail?

bedankt voor je reactie trouwens
Nou je moet niets invoeren :'( ,
Je moet alleen bovenstaande sleutel uit je register van de Diamond verwijderen.
(Je weet toch wel hoe een register-editor werkt, we zitten hier op Tweakers man :P )

De verwijdering doe je dus met een Register-Editor, en hier zijn er vele van, zoals ook al 1000x in dit forum is verteld, dus je kan er zelf eentje googlen en de search/faq gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikven1978 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:36:
Een tijd geleden heb ik een vraag gesteld over het niet kunnen openen van mailtjes via de opera browser.
Helaas was er toen niemand die hier een oplossing voor had.

Hopenlijk nu meer succes:

Als ik via de opera browser naar een mailbox ga (web-based) dan kan ik wel linkjes aantikken zoals 'inbox' of 'send items' enz. Maar zodra dan de mailtjes zichtbaar zijn, en ik wil een mail selecteren, doet de telefoon helemaal niets met die links. Ook zijn er selectionboxes voor de mailtjes, deze kan ik ook niet aanvinken.

Dacht eerst dat het alleen is met mijn nieuwe hotmail-layout (hotmail is recent vernieuwd ), maar hij opent nu ook geen mailtjes meer op andere web-based servers.

Dit is raar, want als ik een website zoals de telegraaf, volkskrant enz. open, en ik tik een kopje met tekst aan om een nieuwsbericht te openen, werkt dit perfect.

Cashgeheugen, de cookies etc heb ik al gewist van het toestel, maar geen resultaat....
:?
Vreemd hoor, ik heb die problemen niet (hotmail), kan alles en overal aankikken enz.!
Maar wat heb je zelf zo al gedaan, om jouw probleem op te lossen, behalve dan cache enz. wissen want dat is het probleem natuurlijk niet?
Kan je niet een backup terugzetten van de tijd dat hij het wel deed? en doet hij het ook niet met Pocket Internet Explorer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

(Je weet toch wel hoe een register-editor werkt, we zitten hier op Tweakers man :P )

De verwijdering doe je dus met een Register-Editor, en hier zijn er vele van, zoals ook al 1000x in dit forum is verteld, dus je kan er zelf eentje googlen en de search/faq gebruiken.)
haha weet het, maar zit er pas sinds 1 dag dus sorry als ik nog niet helemaal ingeburgerd ben.
Ik zal straks een poging wagen, bedankt voor je geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

Normaal is het op je telefoongeheugen geïnstalleerd, dus als die link daar naar toe verwijst dan doet ie 't niet ;)
Dus twee optie's, of je installeer hem even opnieuw maar dan op je telefoongeheugen
Klopt, had hetzelfde aztor icm opera, link in touchflo werkt nu weer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Sweet ze hebben Linux shell + virtual keyboard werkend gekregen op Diamond ^^. Nog even en we hebben Android :DD:

http://forum.xda-develope...read.php?t=402002&page=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:32:

Ik heb het ook getest. Bij mij werkte de lock functie wel, maar het configuratie programma niet. Het lijkt me best een mooi programma, maar ze moeten het eerst maar wat beter laten werken voordat ik er geld voor ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3raser schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:51:
[...]

Ik heb het ook getest. Bij mij werkte de lock functie wel, maar het configuratie programma niet. Het lijkt me best een mooi programma, maar ze moeten het eerst maar wat beter laten werken voordat ik er geld voor ga betalen.
Nog niet eerder gehoord...

Heb je wel na de installatie een softreset gegeven (is gebruikelijk/nodig bij systeem-progjes :P )
Want het config-progje staat hierna gewoon onder programma's en dan kan je hem daarmee configureren enz.

Ik begrijp dus niet echt wat je bedoeld dat het configuratieprogje niet werkt :?

Ik heb hem inmiddels ook en ben die problemen niet tegengekomen.
Maar goed, in iedergeval bedankt voor de moeite...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

[edit]

[ Voor 106% gewijzigd door Markos op 27-10-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

Nog niet eerder gehoord...

Heb je wel na de installatie een softreset gegeven (is gebruikelijk/nodig bij systeem-progjes :P )
Want het config-progje staat hierna gewoon onder programma's en dan kan je hem daarmee configureren enz.

Ik begrijp dus niet echt wat je bedoeld dat het configuratieprogje niet werkt :?

Ik heb hem inmiddels ook en ben die problemen niet tegengekomen.
Maar goed, in iedergeval bedankt voor de moeite...
Jazeker, gelijk na installatie soft reset. Als ik daarna het config programma wil starten lijkt het heel even alsof hij bezig is, en dan gebeurt er niets meer. Hij is ook niet op de achtergrond gestart oid, de taskmanager ziet hem niet.
Ik ga in ieder geval even op zoek naar een ander toetsenblokkeer programma, want dit weekend had ik mijn eerste broekzak gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb voor mn vriendin een MDA compact 4 gekocht van marktplaats. De standaard Tmobile software stond er nog op en na het installeren van tomtom 7.450.9028 kreeg ik na m 5 a 10min in het raamkozijn te leggen een fix. Omdat ik een hekel heb aan roze heb ik de MDA rom vervangen door een andere.

Eerst heb ik hardSPL olinex 137 unsigned gedraaid, en daarna de Aztor V7 NL rom geïnstalleerd. Dit werkte prima en zelfs een stukje sneller dan het origineel. Hier ook tomtom 7.450.9028 op gezet en tijdens een wandelingetje geprobeerd een fix te krijgen. Quickgps vantevoren gedraaid, dus in tomtom zag je de satellietjes al mooi verspreid over de radar staan.

Één armzalig balkje van een satelliet met weinig ontvangst was al niet heel hoopgevend. Na 20minuten te hebben rondgelopen met tomtom aan en nog geen fix te hebben, vermoedde ik dat er wat mis was.

Thuisgekomen wat geprobeerd te veranderen met HTC gps tool en met Advanced configuration tools, maar ook die vonden geen fix. De telefoon nog een kwartier buiten stilgelegd (onder een plastic deksel, het regende) en nog geen balkje resultaat.

Ook Google maps liet niks zien.

Daarna een andere rom geprobeerd, de Skippy centraal rom. Ook hierbij hetzelfde resultaat, 10 minuten in de auto rondgereden en geen fix, maar ook geen balkjes. Nu zie ik op de Tmobile site ook geen downloadmogelijkheid voor de originele rom, dus ik zou niet weten hoe ik het moet oplossen.

Ik heb TomTom geprobeerd met "ingebouwde GPS" en met gps op com4 met verschillende baudrates. Google maps heb ik laten leiden voor de windowsinstellingen.

Weet iemand hoe ik de GPS weer wat leven in kan blazen?

[ Voor 3% gewijzigd door arjandijk162 op 27-10-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik heb vandaag geprobeerd mijn Touch Diamond te flashen. Heb het hele forum doorgespit en gedaan wat er stond. Het volgende probleem:
Heb de HardSPL geïnstalleerd. Bij een softreset en volume omlaagknop krijg ik netjes te zien dat ik OliNex heb geïnstalleerd. Nu wil ik een andere rom erop zetten maar als ik die ROM wil installeren wordt de USB verbinding verbroken en blijft het install balkje op 0% staan. Daarna komt hij met een foutmelding waarin staat dat ik moet controleren of de usb goed is aangesloten. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

3raser schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:05:
[...]

Jazeker, gelijk na installatie soft reset. Als ik daarna het config programma wil starten lijkt het heel even alsof hij bezig is, en dan gebeurt er niets meer. Hij is ook niet op de achtergrond gestart oid, de taskmanager ziet hem niet.
Ik ga in ieder geval even op zoek naar een ander toetsenblokkeer programma, want dit weekend had ik mijn eerste broekzak gesprek.
Ik gebruik S2U2 (Slide2Unlock)

Afbeeldingslocatie: http://s2u2.eqvipage.dk/S2U2/Screen125.png

Reuze handig, geen broekzak gesprekken meer, locken door power knopje even in te drukken, simpel handig en ook nog 's freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:58:
Ik heb vandaag geprobeerd mijn Touch Diamond te flashen. Heb het hele forum doorgespit en gedaan wat er stond. Het volgende probleem:
Heb de HardSPL geïnstalleerd. Bij een softreset en volume omlaagknop krijg ik netjes te zien dat ik OliNex heb geïnstalleerd. Nu wil ik een andere rom erop zetten maar als ik die ROM wil installeren wordt de USB verbinding verbroken en blijft het install balkje op 0% staan. Daarna komt hij met een foutmelding waarin staat dat ik moet controleren of de usb goed is aangesloten. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.
3 vragen.

Welke hspl is het [versie]?
Welke rom?
Welk besturingssysteem?

Doe het anders eens op onderstaande manier. Die werkt beter en sneller.. 8)

the standard procedure to cook a ROM is made trought activesync program, I mean that the .nbh file is pushed into the phone trought activesync, across the usb cable, but this procedure can give some troubles:

1) it takes long time, about 10 minutes
2) it is a bit unsafe (a friend of mine has bricked its phone due to a PC power loss during a storm)
3) it is possibile only with Windows OSes (NO Linux nor *BSD, ect...)

I don't know why this is not well known but ALL producers (like HTC) give the possibility to upgrade the rom/firmware without having MS windows (thanks GOD someone knows that there aren't only windoze users).

This faster/safer procedure can be done also with *nix variants (or whatever you use) because the ROM update is made directly by the phone.

The procedure is very simple, it will take just 2 minutes, can be done everywhere, is valid also for cooking radios and above all you don't have to worry about clouds

=== COOKING ROMs & Radios from phone ===

1) open from your PC the rar or zip archive and extract only the BIG .nbh file
2) rename it as DIAMIMG.NBH (uppercase/lowercase is the same)
3) copy the renamed file into the root dir of your "Storage Card" or "Internal Storage" (the one of 4Gb... NOT to the internal phone memory!)
4) reset your device and within 3 seconds push together "vol down" and "back" buttons (the one on the right above the hangup button) and keep pressed until the boot loader appears (the one with the color stripes)
5) soon as you see the bootloader stop to press those poor buttons
6) a very simple gray menu will appear asking you what to do, simple press the power button to perform the ROM/Radio upgrade
7) while the upgrade runs you have to be patient and NEVER press again the power button or reset the device, when finished a message "UPDATE SUCCESS" will appear, now you can safely reset your device
8) for who prefer is possibile to perform a hardreset after the fresh upgrade... soon after reset simply press vol down + circle buttons and you've done

note1: be sure to have at least 20/30% of charge, anyway the whole procedure will take 2/3 minutes, so you must be sure that your mobile will stay turned on for at least 4/5 minutes.

note2: don't press anything or play with the phone while upgrading, just put your phone on the desk and wait those dirty 2 minutes!

note3: like told you above the same procedure is good for cooking Radios too, of course Radios are smaller and it will be really fast.

note4: you don't need windows anymore or activesync, is enough just to copy the file into the storage card (transfers WITHOUT activesync are faster).

note5: it's possible to make a reset simply by getting off the stylus and pressing the small red button under the stylus carrier

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

PCD schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Ik gebruik S2U2 (Slide2Unlock)

[afbeelding]

Reuze handig, geen broekzak gesprekken meer, locken door power knopje even in te drukken, simpel handig en ook nog 's freeware!
Heb het geinstalleerd (de VGA versie voor mensen die twijfelen) en het werkt inderdaad prima.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

3 vragen.

Welke hspl is het [versie]?
Welke rom?
Welk besturingssysteem?
Was SPL van OliNex er bij het opstarten kan ik zien dat het versie 1.30 is.
Ik heb al geprobeerd SPL opnieuw te installeren maar dat lukt dus ook niet.

ROM is AZTOR NLD.
Ik heb momenteel Vista als besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:15:
[...]

Was SPL van OliNex er bij het opstarten kan ik zien dat het versie 1.30 is.
Ik heb al geprobeerd SPL opnieuw te installeren maar dat lukt dus ook niet.

ROM is AZTOR NLD.
Ik heb momenteel Vista als besturingssysteem.
Zie mijn aanvulling op mijn vorige bericht! Als dat niet lukt heb ik nog wel een vista tip. En je moet een Hspl hebben. die van Olinex de 1.93 unsigned

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

Zie mijn aanvulling op mijn vorige bericht!
ga ik proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

Zie mijn aanvulling op mijn vorige bericht! Als dat niet lukt heb ik nog wel een vista tip. En je moet een Hspl hebben. die van Olinex de 1.93 unsigned
Heb gedaan wat je aangegeven had. Maar hij blijft heel lang op Loading staan omdat die ROM denk ik 100 mb is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Heb gedaan wat je aangegeven had. Maar hij blijft heel lang op Loading staan omdat die ROM denk ik 100 mb is?
Die 100mb maakt niets uit! Ik doe het zelf ook op die manier en dat gaat prima. Denk dat je toch de verkeerde Hspl er op hebt staan. Hier staat de Olinex die je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, als ik RUU open krijg je zon wizzard op een gegeven moment zegt hij update to 1.90.raphael klopt dit ?? of it ik verkeerd. ik ben bezig hard spl te installeren,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3raser schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Heb het geinstalleerd (de VGA versie voor mensen die twijfelen) en het werkt inderdaad prima.
Bedankt voor de tip.
Voor mensen die twijfelen aan de S2U2 VGA versie, zijn die er dan :?
Progje/problemen bestaan al een tijdje hoor, sinds deeltje 1 of zo, en er is hier en op XDA al héééél veel over geschreven :O

Helaas komt er bij elke versie steeds meer funktionaliteit bij en daardoor ook steeds meer probleempjes.
De programmeur is een beetje te ver doorgeschoten :X

Kijk hier maar eens op het XDA draadje... (ook voor als er problemen zijn :P )
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OT: heb een half jaar geleden op mijn werk een malletje moeten maken voor het inklemmen van een telefoonfrontje en dat was allemaal met hoge geheimhouding. De frontjes worden dan in een machine die wij produceren voorzien van een microdunne coatinglaag. Had bij het zien van de eerste foto’s van de Diamond al een soort deja-vu en nu blijkt dus dat onze hele directie ineens met een Diamond rondloopt.
Allemaal een TD gekregen van de klant die de machine bij ons heeft gekocht (ik heb hem zelf moeten kopen jammergenoeg).
Ben trots dat ik een steentje heb mogen bijdragen aan dit toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:11:
hallo, als ik RUU open krijg je zon wizzard op een gegeven moment zegt hij update to 1.90.raphael klopt dit ?? of it ik verkeerd. ik ben bezig hard spl te installeren,.
Denk het laatste. En dat is dan niet handig. Neem die u-Hspl waarvan de link hierboven in mijn post staat. Daar weet ik zeker van dat die goed is. Die je nu doet is voor de HTC-pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:34:
OT: heb een half jaar geleden op mijn werk een malletje moeten maken voor het inklemmen van een telefoonfrontje en dat was allemaal met hoge geheimhouding. De frontjes worden dan in een machine die wij produceren voorzien van een microdunne coatinglaag. Had bij het zien van de eerste foto’s van de Diamond al een soort deja-vu en nu blijkt dus dat onze hele directie ineens met een Diamond rondloopt.
Allemaal een TD gekregen van de klant die de machine bij ons heeft gekocht (ik heb hem zelf moeten kopen jammergenoeg).
Ben trots dat ik een steentje heb mogen bijdragen aan dit toestel ;)
Jij bedoelt toch niet dat frontje/aluminium-randje met dat veel te dunne miniscule laagje zwarte lak :o , want dan...

Dat is een héél slecht punt van dit toestel, veel te dun/krasgevoelig bij dagelijks gebruik, zeker op de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjandijk162 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:48:
Ik heb voor mn vriendin een MDA compact 4 gekocht van marktplaats. De standaard Tmobile software stond er nog op en na het installeren van tomtom 7.450.9028 kreeg ik na m 5 a 10min in het raamkozijn te leggen een fix. Omdat ik een hekel heb aan roze heb ik de MDA rom vervangen door een andere.

Eerst heb ik hardSPL olinex 137 unsigned gedraaid, en daarna de Aztor V7 NL rom geïnstalleerd. Dit werkte prima en zelfs een stukje sneller dan het origineel. Hier ook tomtom 7.450.9028 op gezet en tijdens een wandelingetje geprobeerd een fix te krijgen. Quickgps vantevoren gedraaid, dus in tomtom zag je de satellietjes al mooi verspreid over de radar staan.

Één armzalig balkje van een satelliet met weinig ontvangst was al niet heel hoopgevend. Na 20minuten te hebben rondgelopen met tomtom aan en nog geen fix te hebben, vermoedde ik dat er wat mis was.

Thuisgekomen wat geprobeerd te veranderen met HTC gps tool en met Advanced configuration tools, maar ook die vonden geen fix. De telefoon nog een kwartier buiten stilgelegd (onder een plastic deksel, het regende) en nog geen balkje resultaat.

Ook Google maps liet niks zien.

Daarna een andere rom geprobeerd, de Skippy centraal rom. Ook hierbij hetzelfde resultaat, 10 minuten in de auto rondgereden en geen fix, maar ook geen balkjes. Nu zie ik op de Tmobile site ook geen downloadmogelijkheid voor de originele rom, dus ik zou niet weten hoe ik het moet oplossen.

Ik heb TomTom geprobeerd met "ingebouwde GPS" en met gps op com4 met verschillende baudrates. Google maps heb ik laten leiden voor de windowsinstellingen.

Weet iemand hoe ik de GPS weer wat leven in kan blazen?
Wellicht ook nog een andere RadioRom gebruikt en/of VOIP/SIP gebruikt?
Zorg in iedergeval dat je altijd A-GPS echt uit hebt staan!, zeker als je sommige Tweakprogjes gebruikt die hem standaard aanzetten!
Geef hem desnoods nog eens een Harde Reset! en/of probeer het met een ander navigatie progje (iGO8 bijvoorbeeld) die zoek automatisch beter naar je GPS hardware, wellicht dat deze zoekactie je GPS wakker maakt!

Wat je ook kan doen, haal je accu er een tijdje uit (5..10 minuten), daarna weer met QuickGPS de sat-info downloaden.
En dan even naar buiten gaan met open zicht op de sky, en wel even je phone zo min mogelijk verplaatsen, dus niet gaan rondlopen/rondrijden, dan duurt het alleen maar langer.
In principe moet je dan (onder normale omstandigheden) binnen no-time een fix hebben!
Dus ga niet onnodig 15 minuten zitten wachten, dan kan je beter even verder puzzelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01

Crusader

Arc Nature

Wanneer ik mijn telefoon in de Brodit houder heb zitten, wordt een headset profiel geactiveerd.
Er hangt echter geen headset aan (wel zo'n 3-in-1 adapter, vandaar dat ie het ziet als headset). Het gevolg is dat ik geen gesproken instructies hoor van iGO8.

Is er een manier om de detectie van het headset profiel te omzeilen of iGO8 het profiel te laten negeren en de instructies over de speaker weer te laten geven?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 16-08 14:05
Ik wil graag weten of de MDA Compact 4 nou precies helemaal gelijk is aan de HTC P3702? Ik wist al dat de P3702 vrijwel gelijk is aan de P3700, alleen heeft hij een andere behuizing. Ik las bijvoorbeeld dat de MDA minder RAM zou hebben? Is dit waar, of werkt een MDA Compact 4 net zoals de Touch Diamond? Zijn er mensen die een MDA Compact 4 hebben? En zijn die mensen er tevreden mee? Mij maakt het niet uit of er MDA en T-Mobile opstaat of HTC. Maar als er toch merkbare verschillen zijn, moet ik dat natuurlijk goed afwegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

verwijderd, sofreset gedaan en hij staat er nog steeds... wil gewoon e-mail account verwijderen. dat dat zo lastig is bij deze telefoon zeg... nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Denk het laatste. En dat is dan niet handig. Neem die u-Hspl waarvan de link hierboven in mijn post staat. Daar weet ik zeker van dat die goed is. Die je nu doet is voor de HTC-pro.
thanks gelukt heb nu de rom erop gezet die ik wou. alleen had ik van te voren een back up gemaakt met Sprite. nu wil ik deze terug zetten en krijg ik de melding is niet gemaakt op dit toestel of rom. nu kun je kiezen uit 3 dingen ROM, Device en Safe welke moet ik pakken. btw ik ben van vodafone branded rom naar 1.37.404.3 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:29:
[...]

thanks gelukt heb nu de rom erop gezet die ik wou. alleen had ik van te voren een back up gemaakt met Sprite. nu wil ik deze terug zetten en krijg ik de melding is niet gemaakt op dit toestel of rom. nu kun je kiezen uit 3 dingen ROM, Device en Safe welke moet ik pakken. btw ik ben van vodafone branded rom naar 1.37.404.3 gegaan.
Mooi dat het met die u-hspl wel is gelukt... ;) Het terugzetten van een sprite-backup naar een nieuwe/andere rom is niet aan te raden. Ik zou op die nieuwe rom alles weer opnieuw installeren. Tevens raad ik je aan, nu je toch die hspl erop hebt de laatste update te nemen. Dat is de originele HTC 1.93 NLD en daar eens mee te gaan spelen. Je kan m vinden op die 4shared waar je ook de olinex vanaf hebt gehaald. Dat is op zich gewoon een goede stabiele rom. Met wat aanpassingen middels Advanced Config en Diamond Tweak kan je m helemaal naar je wensen tweaken en aanpassen. Veel plezier met je Diamond.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

verwijderd, sofreset gedaan en hij staat er nog steeds... wil gewoon e-mail account verwijderen. dat dat zo lastig is bij deze telefoon zeg... nog een andere oplossing?
Hotmail-accounts zijn nu eenmaal anders dan gewone email-accounts, klagen bij ome Bill ;)
Normaal werkt PocketOutlook ook maar met één Hotmail-accountje dacht ik, als je inlogt met een ander Hotmail-accountje dan krijg je daar ook een melding van, zie hieronder...

En ben je dan al naar Start Menu>Programma's>Windows Live gegaan en dan MENU, Account Instellingen en dan optie 2 (Andere Windows Live ID), dan na de waarschuwingsmelding even doorgaan en dan wist hij toch wel wat of niet?, want dit is de normale procedure.

Maar die reg-sleutel verwijderen zou eveneens moeten werken :?
Het is toch géén gesynchroniseerde account met ActiveSync/Synchronisatiecentrum, want dan blijft hij terugkomen, dan eerst de verbindign met je PC verbreken.

Maar troost je, je kunt altijd nog een hard reset uitvoeren met een 4GB format en dan is hij wel weg :'(
Maak daarom ook altijd regelmatig een backupje, zeker als je nog van alles aan het proberen/instellen bent, heb je altijd een schoon-backupje bij de hand voor dit soort vervelende gevallen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:49:
[...]

Jij bedoelt toch niet dat frontje/aluminium-randje met dat veel te dunne miniscule laagje zwarte lak :o , want dan...

Dat is een héél slecht punt van dit toestel, veel te dun/krasgevoelig bij dagelijks gebruik, zeker op de hoeken.
Tsja, ik ben niet verantwoordelijk voor de processen die ze daar in Azië op deze frontjes loslaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij m'n weten heb ik alle bekend zijnde optie's met je doorgenomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 18:16
3raser schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Bedankt voor de tip.
Vraagje, heb ook S2 unlock geinstalleerd. Heb alleen het probleem wanneer ik via slide unlock ook nog eens de TF3D unlock gedaan moet worden voor het toestel gebruikt kan worden. Wie heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:52:
[...]

Hotmail-accounts zijn nu eenmaal anders dan gewone email-accounts, klagen bij ome Bill ;)
Normaal werkt PocketOutlook ook maar met één Hotmail-accountje dacht ik, als je inlogt met een ander Hotmail-accountje dan krijg je daar ook een melding van, zie hieronder...

En ben je dan al naar Start Menu>Programma's>Windows Live gegaan en dan MENU, Account Instellingen en dan optie 2 (Andere Windows Live ID), dan na de waarschuwingsmelding even doorgaan en dan wist hij toch wel wat of niet?, want dit is de normale procedure.

Maar die reg-sleutel verwijderen zou eveneens moeten werken :?
Het is toch géén gesynchroniseerde account met ActiveSync/Synchronisatiecentrum, want dan blijft hij terugkomen, dan eerst de verbindign met je PC verbreken.

Maar troost je, je kunt altijd nog een hard reset uitvoeren met een 4GB format en dan is hij wel weg :'(
Maak daarom ook altijd regelmatig een backupje, zeker als je nog van alles aan het proberen/instellen bent, heb je altijd een schoon-backupje bij de hand voor dit soort vervelende gevallen.
bedankt voor je duidelijke reactie! ga even nog wat proberen en anders maar een hard reset. Welk proggie is het best voor back-up?

bedankt voor je hulp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD

PCD

Fazer 600

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

bedankt voor je duidelijke reactie! ga even nog wat proberen en anders maar een hard reset. Welk proggie is het best voor back-up?

bedankt voor je hulp! _/-\o_
ik prefereer SPB backup.

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/backup/screenshots/01_Main_Screen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD

PCD

Fazer 600

bluecupra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:33:
[...]

Vraagje, heb ook S2 unlock geinstalleerd. Heb alleen het probleem wanneer ik via slide unlock ook nog eens de TF3D unlock gedaan moet worden voor het toestel gebruikt kan worden. Wie heeft hier een oplossing voor?
Dan kun je de TF3D ff uitzetten.

(instellingen -> Vergrendeling)

[ Voor 4% gewijzigd door PCD op 27-10-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is aardig maar... niet goed genoeg, zeker als je een Tweaker bent en bijvoorbeeld met Rom's in de weer gaat.
(Normaliter krijg je problemen als je een gehele backup terugzet op een andere Rom :P )
Sprite Backup de echte Full version dan, dus niet die HTC uitvoering, is echt veel beter hoor, heeft ook nog eens een PC Backup Manager, dus Backups van af je PC beheren enz.
Met name als je specifieke Data wilt terugzetten voor verschillende Gebruikers/Rom's/Phone's, veel meer keuze mogelijkheden enz.

Kijk HIER maar eens, de laatste versie (recentelijk uitgekomen) is overigens v6.5.2 Build 102 en het oude serienummer is ook nog steeds geldig O-)

HTC heeft tenslotte ook niet voor niets voor Sprite gekozen ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:52:
[...]
Er zijn er vele maar er kan er maar een de beste zijn, op dit moment is dat Sprite Backup Full version,
zie bovenstaande.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:10:
[...]

Is aardig maar... niet goed genoeg, zeker als je een Tweaker bent en bijvoorbeeld met Rom's in de weer gaat.
(Normaliter krijg je problemen als je een gehele backup terugzet op een andere Rom :P )
Sprite Backup de echte Full version dan, dus niet die HTC uitvoering, is echt veel beter hoor
Met name als je specifieke Data wilt terugzetten voor verschillende Gebruikers/Rom's/Phone's, veel meer keuze mogelijkheden enz.

Kijk HIER maar eens, de laatste versie (recentelijk uitgekomen) is overigens v6.5.2 Build 102 en het oude serienummer is ook nog steeds geldig O-)

HTC heeft tenslotte ook niet voor niets voor Sprite gekozen ;)

[...]

Er zijn er vele maar er kan er maar een de beste zijn, op dit moment is dat Sprite Backup Full version,
zie bovenstaande.
bedankt heren voor jullie duidelijke reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 18:16
PCD schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:00:
[...]

Dan kun je de TF3D ff uitzetten.

(instellingen -> Vergrendeling)
Bedankt voor de snelle reply, alleen gaat het om iets anders. Als ik de TD uit slaapstand haal via de power button komt het slide scherm in beeld. Vervolgens geef ik deze vrij. Hierna moet ik ook nog eens via het normale TF3D ontgrendel het apparaat vrijgeven. Dit is niet de optie die onder instellingen / vergrendeling zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-02-2023
[afbeelding]

Ik heb SPbB Shell draaien. Iemand ook een idee hoe ik dit menu als start menu kan laten draaien.
Dus zodra de foon opstart cq aan gaat ik dit menu krijg.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Buffalo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:18:
Ik wil graag weten of de MDA Compact 4 nou precies helemaal gelijk is aan de HTC P3702? Ik wist al dat de P3702 vrijwel gelijk is aan de P3700, alleen heeft hij een andere behuizing. Ik las bijvoorbeeld dat de MDA minder RAM zou hebben? Is dit waar, of werkt een MDA Compact 4 net zoals de Touch Diamond? Zijn er mensen die een MDA Compact 4 hebben? En zijn die mensen er tevreden mee? Mij maakt het niet uit of er MDA en T-Mobile opstaat of HTC. Maar als er toch merkbare verschillen zijn, moet ik dat natuurlijk goed afwegen!
Ik ben/was er tevreden mee. Om eerlijk te zijn is deze vraag net iets te vaak langsgekomen maar schijnbaar is het toch nog niet helemaal duidelijk. De P3700 en de P3702 zijn hardware matig identiek. De MDA compact IV is afgezien van de t-mobile software en het logo op voor en achterkant identiek aan de P3702.

Dus bestellen die hap, kost werkelijk geen drol met een 1 jarig abbo geloof ik.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
bluecupra schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:44:
[...]

Bedankt voor de snelle reply, alleen gaat het om iets anders. Als ik de TD uit slaapstand haal via de power button komt het slide scherm in beeld. Vervolgens geef ik deze vrij. Hierna moet ik ook nog eens via het normale TF3D ontgrendel het apparaat vrijgeven. Dit is niet de optie die onder instellingen / vergrendeling zit
Hier heb ik ook last van, zeer storend

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Na het de-installeren, en het opnieuw starten van de TD en het gebruik van MemMaid de telefoon schoon gemaakt. Wederom een her installatie uitgevoerd (weer geen registratie nodig) werken de knoppen wel.
We zullen ff zien of dit ook blijft werken.

Thanks voor het meedenken _/-\o_
Vandaag een sms ontvangen, zonder geluid. Op het icoontje drukken, maar geen reactie.
Dus maar ff Td 3d flow opgestart om het berichtje te kunnen lezen.
Denk dat ik binnen kort maar een harde reset moet gaan uitvoeren, want na een softreset werkt het weer wel.................................totdat ik weer een berichtje binnen krijg, w.s. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

In post 7 van dit topic.
_O_ Dank _O_

*warez*

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 27-10-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

sh4dow schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:28:
[...]

Hoe bevalt deze ROM jou ??
Tot nu toe nog goed maar dit is mijn eerste custom rom. En alles is beter dan de originele T-mobile rom ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

Google eens op: "PocketPC + Speed + GPS"
thnx ik zal zo eens kijken
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

Klopt, had hetzelfde aztor icm opera, link in touchflo werkt nu weer :*)
Hoe heb je dit gedaan? De link gewijzigd of opera op het hoofdgeheugen geinstalleerd? Ik heb Advanced_Configuration_Tool_v3.3 en Boingers66 diamond advanced config v.6-fixed geinstalleerd. En met deze laatste zou ik toch de Touchflo3D moeten kunnen aanpassen? Ik zie alleen nergens een programma verschijnen wanneer ik deze installeer...?

ik kan ook met de V7 A.Z.T.O.R. rom nog steeds mijn weer niet updaten via wifi.. hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb namelijk geen internet abonnement..

edit: hoe kun je eigenlijk een snelkoppeling maken voor in het start menu? Ik heb namelijk een fijn simpel GPS speed progje gedownload, en daar wil ik een snelkoppeling naar maken :)
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-gps-speedo.html
Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/gps_speedo_1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/gps_speedo_2.png

[ Voor 14% gewijzigd door Markos op 28-10-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat flauw :')
Daarnaast geheel discutabel of het überhaupt warez is, maar in die discussie heb ik al helemaal geen zin.

Nouja, mijn * LET OP * was dus: die versie is slechts een zogenaamde trial, die na een bepaalde periode verloopt. Zie verderop in het topic op XDA hoe je dit kan verhelpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twente18 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:34:
[...]

Ik heb SPbB Shell draaien. Iemand ook een idee hoe ik dit menu als start menu kan laten draaien.
Dus zodra de foon opstart cq aan gaat ik dit menu krijg.

thnx
Start>Instellingen>Systeem>SBP Mobile Shell

Vervolgens...
Tab Vandaag > [Aanvinken] Toon het Nu scherm als het apparaat start

Dit is het configuratieprogje van SBP Mobile Shell en daar kan je dus alles instellen.

Maar zo moeilijk is dit toch niet, z'n echt kleutervragen aan het worden :X

Bovendien kan je vanaf de site de volledige handleiding in PDF formaat downloaden, moet je maar eventjes terugbladeren want die link heb ik nu al 80 keer neergezet en daar heb ik nu géén zin meer in!
Op de site zit ook een forum speciaal voor SBP Mobile Shell, daar kan je veel handige tips uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal doen is geen kunst, maar een vereiste op ons forum :)

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 28-10-2008 10:27 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.