Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 327.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 15:27
Remixed schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:39:
Zou je die mighty mouse niet direct het raam uit gooien? en dan nog 2 ook? Ik kan niet begrijpen hoe mensen die dingen kunnen gebruiken. Ik heb hem zeker een half jaar geprobeerd, met de hoop dat ik er aan zou wennen, maar dat zal nooit gebeuren. Het scroll balletje werkt niet lekker, komt regelmatig dat je hem ff moet schoonmaken met papiertje. De rechtermuisknop is heel lastig te gebruiken je moet je hele hand van de muis halen en dan helemaal rechts op de muis klikken om hem te gebruiken. Aangezien ik de rechtermuisknop vaak gebruik is het erg onhandig. De 2 zei knoppen zijn onmogelijk even in te drukken als je bezig bent, dus daar heb je al helemaal niks aan. En dan nog het vervelendste de acceleratie... Hij heeft een soort rare versnelling ingesteld zitten waardoor hij langzaam versneld of iets dergelijks. Je kan dit normaal ook niet veranderen en je hebt andere programma's ervoor nodig om zo iets simpels te wijzigen.

Naja genoeg over die mighty mouse.... De setup ziet er wel erg leuk uit verder!
Het zijn zulke vervelende muizen.. Verschrikkelijk.. De rechtermuis is al 4 keer vervangen voor een nieuwe in nu 6 maanden tijd.. en die andere heb ik erbij gekregen maar die had ik zelf geprobeerd te maken.. Toen had ik geen garantie, dus moest een nieuwe kopen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
iSneaker schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:24:
[...]

Het zijn zulke vervelende muizen.. Verschrikkelijk.. De rechtermuis is al 4 keer vervangen voor een nieuwe in nu 6 maanden tijd.. en die andere heb ik erbij gekregen maar die had ik zelf geprobeerd te maken.. Toen had ik geen garantie, dus moest een nieuwe kopen... :|
Waarom koop je geen andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remixed
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-05 16:15
Ik heb nu zelf ook een andere:
pricewatch: Logitech G5 Laser Mouse
De mighty mouse heb ik maar in een la gelegt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
iMac blijf toch echt mooi. :D Ik wil er ook een halen, maar ik wacht toch nog maar totdat hij vernieuwd wordt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Bij deze nog een keer mijn opstelling, nu met een draadloos apple toetsenbordje en LED lampjes. En een leeg bureau :+

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2rm8493.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1fvd6o.jpg

Dit is ook echt het extreemste geval van opruimen, normaal liggen er nog boeken en collegeblokken op.

Nog maals specs:
Macbook Pro Early '08(Specs in m'n sig)
Creative Inspire T10
LaCie 500GB externe HDD
Apple Wireless Keyboard _/-\o_ + Logitech MX620 Laser muis
Wereldkaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289244

Fl4pp13 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:04:
Bij deze nog een keer mijn opstelling, nu met een draadloos apple toetsenbordje en LED lampjes. En een leeg bureau :+

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is ook echt het extreemste geval van opruimen, normaal liggen er nog boeken en collegeblokken op.

Nog maals specs:
Creative Inspire T10
LaCie 500GB externe HDD
WoW ... Top zo met die ledverlichting eronder !
Zijn dat de dioders van de ikea ?
Anoniem: 145036 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:22:
Ik wacht ook op de nieuwe macbook. Wat is bij jou de verzend/lever datum?
Ik zou nog 2 weken (16/20 feb) geduld moeten hebben.
Bij mij staat er nu 23/27feb, maar ik heb vorige week woensdag met apple gemaild, en ze zeiden me toen dat ik binnen 7-10 dagen bericht zou krijgen dat hij verzonden was. Dus hij komt eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Anoniem: 289244 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:09:
[...]

WoW ... Top zo met die ledverlichting eronder !
Zijn dat de dioders van de ikea ?
Yup. Ik raad alleen wel aan om ze niet als enige verlichting op je bureau te gebruiken(daarom staat de bureaulamp er ook :P ) Mijn ogen raken er sneller vermoeid van, zal ook wel iets met de kleur ervan te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 07:37
Remixed schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:39:
Zou je die mighty mouse niet direct het raam uit gooien? en dan nog 2 ook? Ik kan niet begrijpen hoe mensen die dingen kunnen gebruiken. Ik heb hem zeker een half jaar geprobeerd, met de hoop dat ik er aan zou wennen, maar dat zal nooit gebeuren. Het scroll balletje werkt niet lekker, komt regelmatig dat je hem ff moet schoonmaken met papiertje. De rechtermuisknop is heel lastig te gebruiken je moet je hele hand van de muis halen en dan helemaal rechts op de muis klikken om hem te gebruiken. Aangezien ik de rechtermuisknop vaak gebruik is het erg onhandig. De 2 zei knoppen zijn onmogelijk even in te drukken als je bezig bent, dus daar heb je al helemaal niks aan. En dan nog het vervelendste de acceleratie... Hij heeft een soort rare versnelling ingesteld zitten waardoor hij langzaam versneld of iets dergelijks. Je kan dit normaal ook niet veranderen en je hebt andere programma's ervoor nodig om zo iets simpels te wijzigen.

Naja genoeg over die mighty mouse.... De setup ziet er wel erg leuk uit verder!
Ik heb juist het idee dat de MM de enige muis is die goed met de acceleratie in osx werkt :)

Voor rechts klikken gebruik ik nog steeds ctrl :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 22-05 19:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

lowfi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:26:
Ik heb juist het idee dat de MM de enige muis is die goed met de acceleratie in osx werkt :)
Onderbouwing?
Voor rechts klikken gebruik ik nog steeds ctrl :$
Gij, zeeloot!! :o :+

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145036

Anoniem: 289244 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:09:
Bij mij staat er nu 23/27feb, maar ik heb vorige week woensdag met apple gemaild, en ze zeiden me toen dat ik binnen 7-10 dagen bericht zou krijgen dat hij verzonden was. Dus hij komt eerder :)
Nice nice, ik wacht op de versie met standaard CPU en 320 GB 7200 RPM HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Sinds ik alweer 2 dagen ziek thuis hang, foto's van mijn huidige 'hangplek'

Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/woonkamer2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/woonkamer3.jpg

U ziet:
MacBook late-2008 2GHz/4GB
Mini-stack met Mini G4 1.25GHz/1GB, Iomega MiniMax 1TB FW400, Mini C2D 1.83GHz/2GB
Apple BT keyboard
troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 13:54
Waarom 2 mini's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 10:44
Omdat het het kastje vult?
Ik ben meer geïnteresseerd in de old school xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

De G4 Mini draait OSX Tiger Server en doet dienst als web/mail/ical/ssh doos
De C2D Mini draait OSX Leopard Server zodat ik een speeldoos heb voor mijn zelfstudietraject voor ACSA (Apple Certified System Administrator), en doet daarnaast dienst als fileserver, serveert mijn Time Machine disk, speelt downloadbak, en hangt aan aan de TV om wat media te kunnen bekijken. :)

Overigens verwacht ik dat de G4 Mini binnen afzienbare tijd met pensioen gaat. Het ding staat al bijna 4 jaar vrijwel onafgebroken aan, en ik heb onlangs een MobileMe abbo afgesloten om eens te zien of het goed genoeg is om mn server voor te laten. ;)
justinb81 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:06:
Omdat het het kastje vult?
Ik ben meer geïnteresseerd in de old school xbox.
Xbox oldschool? Ik heb hier ook nog een volledig werkende SNES staan :*)

* Whieee voelt zich oud :P

Er ligt ook nog prehistorische meuk hier, maar de SNES wordt nog het actiefst gebruikt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Whieee op 03-02-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 07:37
Meer ervaring.... met een logitech G9 en een ander logitech ding en ik vond het alleibei niet lekker werken. Krampachtig naar de maximalisatie knop navigeren. Enige muis is misschien wat overdreven maar de G9 is toch zon super precieze game muis? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109416

@Whieee: House :D:D Sorry ben helemaal verslaafd aan House :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog maals specs:
Creative Inspire T10
LaCie 500GB externe HDD
Welke stand is dat???

Ik ben al tijden op zoek naar een stand die erg hoog is (minimaal 190 mm) en dezelfde vorm als die van jou heeft. De mStand is helaas te laag. Ben benieuwd welke jij hebt (hoe hoog is ie?) ... of is het gewoon een oudere mStand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285165

Het is gewoon de oudere mStand ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:48

Shrien

frequent snoozer

Nee, dat is de Griffin Elevator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 14:03

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:21:
Ik heb gister een beetje opgeruimd en maar eens even vlug een fotootje geschoten:

[afbeelding]
Die verlichting maakt je werkplek erg warm en gezellig...m'n complimenten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262990

Whieee schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:14:
[...]

De G4 Mini draait OSX Tiger Server en doet dienst als web/mail/ical/ssh doos
De C2D Mini draait OSX Leopard Server zodat ik een speeldoos heb voor mijn zelfstudietraject voor ACSA (Apple Certified System Administrator), en doet daarnaast dienst als fileserver, serveert mijn Time Machine disk, speelt downloadbak, en hangt aan aan de TV om wat media te kunnen bekijken. :)

Overigens verwacht ik dat de G4 Mini binnen afzienbare tijd met pensioen gaat. Het ding staat al bijna 4 jaar vrijwel onafgebroken aan, en ik heb onlangs een MobileMe abbo afgesloten om eens te zien of het goed genoeg is om mn server voor te laten. ;)

[...]

Xbox oldschool? Ik heb hier ook nog een volledig werkende SNES staan :*)

* Whieee voelt zich oud :P

Er ligt ook nog prehistorische meuk hier, maar de SNES wordt nog het actiefst gebruikt :P
De nintendo SNES is geniaal, maar onze controler is al gaar van het vele gebruik. Deze wordt meer gebruikt dan de wii _/-\o_ .

En even over die muis; ik heb hier een mighty mouse met een staartje, en die bevalt me wel. Toch blijft de MS muis ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jpboere schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:46:
[...]

Welke stand is dat???

Ik ben al tijden op zoek naar een stand die erg hoog is (minimaal 190 mm) en dezelfde vorm als die van jou heeft. De mStand is helaas te laag. Ben benieuwd welke jij hebt (hoe hoog is ie?) ... of is het gewoon een oudere mStand?
Zoals Brandplank al zei, het is een Griffin Elevator. Hij is op het hoogste punt ongeveer 14 a 15 centimeter hoog. Helaas is deze dus ook te laag voor jouw eisen. Je kan onder deze stand wel makkelijk iets van een dik boek ofzo neerleggen, dan haal je de 190mm wel, het ziet er alleen niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:02:
[...]

Zoals Brandplank al zei, het is een Griffin Elevator. Hij is op het hoogste punt ongeveer 14 a 15 centimeter hoog. Helaas is deze dus ook te laag voor jouw eisen. Je kan onder deze stand wel makkelijk iets van een dik boek ofzo neerleggen, dan haal je de 190mm wel, het ziet er alleen niet uit :+
Je kan natuurlijk ook zelf iets fabriceren wat de Griffin Elevator of de mStand van Rain Design hoger maakt. Of neem gewoon genoegen met die 140/150 milimeter. Zelf vind ik de mStand veel mooier, dus ik zou die nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 04-02-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

lowfi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:22:
[...]

Meer ervaring.... met een logitech G9 en een ander logitech ding en ik vond het alleibei niet lekker werken. Krampachtig naar de maximalisatie knop navigeren. Enige muis is misschien wat overdreven maar de G9 is toch zon super precieze game muis? ;)
Ik denk dat het ook een stukje gewenning is. Overigens is het bij de 'intelligentere' muizen (zoals die van Razer) zo dat ze zich niets aantrekken van muisinstellingen onder OSX. Instellingen worden daar in de muis opgeslagen. Steermouse kan daar uitkomst bieden, of de drivers van Razer/Logitech.

Ik heb zelf vrijwel altijd Logitech muizen gebruikt (Pilot Wheel -> Pilot Optical -> Pilot Optical USB -> MX500 -> MX310 erbij -> MX400 (2x)). Ik heb nu nog de MX500, en een MX400 in gebruik, een Razer DeathAdder, en een wireless Mighty Mouse. De Mighty Mouse is prima om een beetje mee te werken, maar voor games en Photoshop-werk vind ik hem ongeschikt (niet fijn genoeg, BT-lag).

Het stomme is wel: de DeathAdder is op papier met afstand de beste muis in het rijtje, maar toch blijft de MX500 mijn fijnste muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vinden jullie de mStand laag dan ?

Ik vind hem eerlijk gezegd te hoog :S
Ik gebruikte hem eerst met mijn 15" MacBook Pro, en die stond een stuk hoger dan welke monitor hier in huis dan ook.

Ik ben benieuwd wat dat word met mijn 17" straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wordt het dan niet eens tijd om je monitoren iets hoger te zetten? De bovenrand van je scherm zou uit ergonomisch oogpunt ongeveer op ooghoogte moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vanmiddag vroeg een collega me naar een shotje van mijn stekje benee, moest namelijk even daar plaatsnemen omdat ik een tweetal bezorgers aan het opwachten was en de bel een beetje onbetrouwbaar is ;) Dus ik denk, pleur t picske hier ook ff neer :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~toodutch/pics/huis/DSCF0370_s2.jpg

Ja de muur is wit..niet miepen :/ :P Huis is helaas nog niet 100% qua inrichting.

Hier dus mijn:
- 2,0 ghz instap late 2008 macbook
- bedraad Apple tobootje
- Logitech mx620
- Apple remote
- Logitech Alto Express laptopstand

of course ben ik altijd voorzien van een glaasje Pepsi max voor de motivatie :9

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

2Dutch schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:28:
Vanmiddag vroeg een collega me naar een shotje van mijn stekje benee, moest namelijk even daar plaatsnemen omdat ik een tweetal bezorgers aan het opwachten was en de bel een beetje onbetrouwbaar is ;) Dus ik denk, pleur t picske hier ook ff neer :)

[afbeelding]

Ja de muur is wit..niet miepen :/ :P Huis is helaas nog niet 100% qua inrichting.

Hier dus mijn:
- bedraad Apple tobootje
- Logitech mx620
- Apple remote

Erg mooi ding die Logitech Alto, ik ga er ook maar eens over nadenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whieee schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:31:
Wordt het dan niet eens tijd om je monitoren iets hoger te zetten? De bovenrand van je scherm zou uit ergonomisch oogpunt ongeveer op ooghoogte moeten staan.
Staat hij ook :)

Maar mijn macbook in de mStand stond zeker wel hoger dan op ooghoogte heb ik het idee :P

Ik heb er ook niet erg lang mee gewerkt moet ik bekennen, ik heb mijn MacBook al verkocht voor ik nu mijn nieuwe 17" binnen heb, dus ben momenteel macloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 289244 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Staat hij ook :)

Maar mijn macbook in de mStand stond zeker wel hoger dan op ooghoogte heb ik het idee :P

Ik heb er ook niet erg lang mee gewerkt moet ik bekennen, ik heb mijn MacBook al verkocht voor ik nu mijn nieuwe 17" binnen heb, dus ben momenteel macloos :P
Ben jij dan zo klein, of is je tafel zo hoog? Mijn MBP15" op de mStand is voor mij eigenlijk nog aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:02:
[...]

Ja, het lijkt een beetje rare eis en het heeft natuurlijk een reden.

Ik heb een stage piano die vrij hoog is en wat ik dus zou willen is een stand die er voor zorgt dat m'n macbookje er als het ware "op staat" (of hangt). De vorm van deze stand en de mStand is perfect maar niet de juiste hoogte helaas.

Waarschijnlijk is het gewoon wishfull thinking. Ik zou ook gewoon een 22 inch scherm aan de muur kunnen hangen :+ maar ik huur appartement en mag geen gaten in m'n muren boren.

Ik ga nog even denken over een andere oplossing. Ik zal een piccie posten als het is zoals ik het wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289631

Heb eindelijk ook een MacBook in bezit, na heel lang nadenken toch maar gedaan, gezien ik eigenlijk continu wordt geconfronteerd met Windows-gebruikers. Uiteindelijk toch de overstap gemaakt, en moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe. Veel gebruiksvriendelijk, en dat Touchpad! Wat een functioneel hoogstandje is dat van Apple!

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/9742/04022009101fx5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/3811/04022009102mf3.jpg

Foto's genomen op mijn bed, aangezien ik niet over een waardig bureau beschik en mijn internet-connectie het snelste is op mijn bed (wat een toeval!). Werkt overigens best prettig, heb gelukkig een brede vensterbank waar ik het e.e.a. op kwijt kan...

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282664

@Niecck, grappig .. ik heb toevallig ook mijn beste bereik op mijn bed. Wel vreemd, want het bureau is dichter bij mijn router :?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 282664 op 04-02-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whieee schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:28:
[...]

Ben jij dan zo klein, of is je tafel zo hoog? Mijn MBP15" op de mStand is voor mij eigenlijk nog aan de lage kant.
Ben bijna 2 meter , dus daar zal het niet aan liggen haha :D
En mijn bureau is normale werkhoogte. Misschien ben ik het gewoon niet gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285165

jpboere schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:42:
[...]

Ja, het lijkt een beetje rare eis en het heeft natuurlijk een reden.

Ik heb een stage piano die vrij hoog is en wat ik dus zou willen is een stand die er voor zorgt dat m'n macbookje er als het ware "op staat" (of hangt). De vorm van deze stand en de mStand is perfect maar niet de juiste hoogte helaas.

Waarschijnlijk is het gewoon wishfull thinking. Ik zou ook gewoon een 22 inch scherm aan de muur kunnen hangen :+ maar ik huur appartement en mag geen gaten in m'n muren boren.

Ik ga nog even denken over een andere oplossing. Ik zal een piccie posten als het is zoals ik het wil!
Alsnog gaten in de muur bouwen en als je weggaat dicht maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 289244 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:52:
[...]

Ben bijna 2 meter , dus daar zal het niet aan liggen haha :D
En mijn bureau is normale werkhoogte. Misschien ben ik het gewoon niet gewend :P
1.91m lang hier ne mijn bureau staat ook op vrij normale hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289631 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:45:
Heb eindelijk ook een MacBook in bezit, na heel lang nadenken toch maar gedaan, gezien ik eigenlijk continu wordt geconfronteerd met Windows-gebruikers. Uiteindelijk toch de overstap gemaakt, en moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe. Veel gebruiksvriendelijk, en dat Touchpad! Wat een functioneel hoogstandje is dat van Apple!

Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto's genomen op mijn bed, aangezien ik niet over een waardig bureau beschik en mijn internet-connectie het snelste is op mijn bed (wat een toeval!). Werkt overigens best prettig, heb gelukkig een brede vensterbank waar ik het e.e.a. op kwijt kan...

Gr.
Muurpapiertje delen? ;) Leuk setupje, zo op bed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Voor de mensen die een mStand of Elevator te laag vinden kun je misschien hier eens kijken...
Het zijn laptopstands voor dj's maar moet thuis ook voldoen, kunnen iig vaak een stuk hoger!
http://aboutdj.nl/tutoria...op-stands-op-een-rij.html

Zelf heb ik net de mStand besteld want dat is voor mij hoog genoeg en het ziet er ook nog eens mooi uit :)

[ Voor 17% gewijzigd door stefan_el op 05-02-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Sn0wblind schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:34:
[...]

hou er gewoon over op en post hier wat als je daadwerkelijk een mac hebt, de rest boeit verder echt niet -___-

Mods...doe er wat aan :P
Hahah ik wordt er ook ziek van, heb al meerdere malen geklaagd maar de mod's doen niks.. :/

Om de post niet geheel nutteloos te maken, een foto van mun macbookje op de plek waar hij het meest aanstaat:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xpo75c.jpg

Grijze ondergrond zijn mijn benen in kleermakers zit :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 05-02-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 13:26

racoon

mooowwww

2Dutch schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:28:

[afbeelding]

Hier dus mijn:
- bedraad Apple tobootje
- Logitech mx620
- Apple remote

Kan de logitech alto ook overweg met een 17 inch laptop? Als dat niet kan welke zou dan geschikt zijn.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

mm, wat ik eigenlijk wel apart vindt is dat al je laptop in al die stands zo schuin staan, terwijl ik altijd gehoord heb dat je je Hd het beste horizontaal moet monteren en dat schuin of verticaal helemaal niet goed zou zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Anoniem: 88064 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:50:
mm, wat ik eigenlijk wel apart vindt is dat al je laptop in al die stands zo schuin staan, terwijl ik altijd gehoord heb dat je je Hd het beste horizontaal moet monteren en dat schuin of verticaal helemaal niet goed zou zijn??
dark dacht ik dus ook juist aan, slijten die lagers dan niet heel raar in als het op allerlei verschillende posities werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Anoniem: 88064 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:50:
Maakt geen fluit uit, als je hem vast hebt terwijl hij aanstaat. En je houd hem schuin en dan weer recht, en dat hou je even vol, dan kan dat slecht zijn voor de hardeschijf. Maar de laptop schijfjes van tegenwoordig kunnen wel tegen een stootje, maak je nergens druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Sn0wblind schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:22:
[...]

dark dacht ik dus ook juist aan, slijten die lagers dan niet heel raar in als het op allerlei verschillende posities werkt?
Ik geloof zelf niet dat eventuele merkbare slijtage binnen de gebruikersperiode van je laptop zal optreden eigenlijk.

zelfde verhaal als dat een overgeklokte CPU veel minder lang mee zou gaan. Zou best kunnen, maar alsof je nu nog een celeron 333 op 450 laat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Een aantal offtopic reacties zijn weer verwijderd. Maak gewoon een topicreport Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif aan, als je iets ziet wat hier niet thuishoort, en houd je verder afzijdig.

Daarnaast: dit topic bedoeld voor het showen van je Apple computer. We willen dus vooral foto's zien. Korte vragen mag, maar het is vaak beter direct contact op te nemen of om een nieuw topic aan te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Daedalus op 05-02-2009 21:15 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe aanwinst
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/9121/machq0.png
PowerMacintosh G4 1.25 met 1,5 gb geheugen, 2x 80G, airport
Link:
http://img242.imageshack.us/img242/9121/machq0.png
En macbook

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 262990 op 06-02-2009 15:30 . Reden: Bijschrift ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooligan123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Mooi spul Allemaal
dacht laat ik ook maar gezellig mee doen
Gelijk me eerste post ghehe :)

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/8172/img4093xf1.jpg

Macbook 2.1 Ghz Intel core 2 duo, 4gb geheugen
Apple wireless Keyboard
Apple Wired Mighty Mouse
Microsoft Arc Mouse
Acer x203h Tft
2 x Apple Remote (vraag me niet waarom)
Logitech X-230 Speakers
Iphone 1e Gen 8Gb
2 iPods + In Ear Doppies

[ Voor 5% gewijzigd door Hooligan123 op 07-02-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Hooligan123 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:49:
Mooi spul Allemaal

[afbeelding]

Macbook 2.1 Ghz Intel core 2 duo, 4gb geheugen
Apple wireless Keyboard
Apple Wired Mighty Mouse
Microsoft Arc Mouse
Acer x203h Tft
2 x Apple Remote (vraag me niet waarom)
Logitech X-230 Speakers
Iphone 1e Gen 8Gb
2 iPods + In Ear Doppies
Waarom heb je twee Remotes joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
J0sTJos schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:56:
[...]

Waarom heb je twee Remotes joh?
Denk eentje voor het iPod/iPhone dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooligan123 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:49:
Mooi spul Allemaal

[afbeelding]

...
Microsoft Arc Mouse
...
Werkt die Microsoft Arc Mouse een beetje fijn? Ik ben misschien van plan die te kopen, maar wil er eerst wat meer over weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin
  • Laatst online: 09:38

Ma®tin

Hallo

Ik ook maar even meedoen dan,

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TDPSSHZM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PSYGSTCO.jpg

Macbook 2,4Ghz met 2Gb geheugen
Apple toetsenbord en muis
Logitech Z2300 luidsprekers
Zelfgemaakte stand. 8)

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooligan123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Anoniem: 282664 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:53:
[...]

Werkt die Microsoft Arc Mouse een beetje fijn? Ik ben misschien van plan die te kopen, maar wil er eerst wat meer over weten.
Nja wij verkopen ze in de winkel waar ik werk dus ik heb de muis eerst even uitgeprobeerd maar was toch verbaasd over de precisie en reactiesnelheid van het ding.
en ondanks dat ie er een beetje vreemd uitziet ligt de muis toch lekker in de hand.
hij is behoorlijk prijzig maar werkt wel erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 289631 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:45:

Foto's:

Gr.
Heb je een linkje voor de wallpaper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Reb87 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:20:
[...]

Heb je een linkje voor de wallpaper? :)
Staat hier tussen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis
  • Laatst online: 20-05 21:05

Asitis

Dus.

Dan doe ik ook maar 'ns mee, na het (jaloers) bekijken van veel van jullie strakke werkplekken heb ik ook maar een beetje opgeruimd, maar ik kwam tot de conclusie dat ik gewoon teveel zooi had :P

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_VIt9_BWqTIQ/SY2aDfyz17I/AAAAAAAAAHM/wI_C9NfOINA/s800/IMG_0233.JPG
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_VIt9_BWqTIQ/SY2aDtIXVlI/AAAAAAAAAHU/gKpe0y_C4l4/s576/IMG_0234.JPG
Wat je ziet, Applewise
- 20-inch: 2.66GHz iMac
- 4GB white MacBook
- Standaard keyboard
- Trust lasermuis

Wat je niet ziet:
- 2 externe HDs (WesternDigital books)

En voor de muzikale Maccers onder ons;
- Ibanez SG 4s bass
- Daarachter staat een (nu kapotte, poging tot) zelfgemaakte acoustische basgitaar
- Kustom 20 watt bassversterker
- Kustom 100 watt bassversterker (onder t bureau)
- Een afrikaans-hoe-heet-zo'n-ding-nou
- Tamboerijn, sambabal, kazoo's, kapo en BluesHarp mondharmonica
- Samson Q1U USB microfoon
- Een Behringer Wah-pedaal
- Een schaap.

- foto's zijn gemaakt met iFoon, dus niet erg kwalitatief. I know -

Overigens zoek ik nog een goed werkende, beetje leuk vormgegeven USB-hub.. Iemand nog tips? Ikheb nu een goedkoop Aldi ding achter weggestopt liggen..

[ Voor 13% gewijzigd door Asitis op 07-02-2009 15:42 . Reden: added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
Ma®tin schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:09:

[afbeelding]
[afbeelding]

Zelfgemaakte stand. 8)
leuk die stand, issie stabiel?
Die lamp heb ik ook trouwens, volgens mij was die ooit eens 4 euro bij Ikea ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin

Ma®tin

Hallo

stefan_el schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:39:
[...]

leuk die stand, issie stabiel?
Hij is zo stabiel als een stand maar zijn kan, anders had ik er wel stelvoetjes onder gemaakt. ;)
Ik heb hem uit 4mm aluminium plaat gemaakt, het is gewoon 1 grote plaat met een paar hoekjes, rondjes en hapjes eruit, 3 keer omvouwen en klaar...
Voor de liefhebber; sketchup tekening

[ Voor 0% gewijzigd door Ma®tin op 07-02-2009 22:27 . Reden: Link gefixt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Ma®tin schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:00:
[...]

Hij is zo stabiel als een stand maar zijn kan, anders had ik er wel stelvoetjes onder gemaakt. ;)
Ik heb hem uit 4mm aluminium plaat gemaakt, het is gewoon 1 grote plaat met een paar hoekjes, rondjes en hapjes eruit, 3 keer omvouwen en klaar...
Voor de liefhebber; sketchup tekening
Afbeeldingslocatie: http://donderbokje.doesntexist.com/webdefault/images/logo.jpg

Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.

En ik ben toch wel benieuwd. Misschien is het wel iets voor mij. Heb je de plaat gewoon bij een handel gekocht of heb je wat anders gesloopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan hem waarschijnlijk niet openen omdat het een skp bestand is. Je moet dus zoiets als Google SketchUp hebben om het te kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282555

Anoniem: 282664 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:50:
Je kan hem waarschijnlijk niet openen omdat het een skp bestand is. Je moet dus zoiets als Google SketchUp hebben om het te kijken denk ik.
Ik heb hier sketchup geïnstalleerd, maar krijg nog steeds een foutmelding te zien. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de tekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin

Ma®tin

Hallo

Anoniem: 282555 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:08:
[...]

Ik heb hier sketchup geïnstalleerd, maar krijg nog steeds een foutmelding te zien. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de tekening :)
Sorry, het moet deze link zijn.
Ik had macbook_standaard.skp ipv mac_standaard.skp neergezet.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

Asitis schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:35:
- Een afrikaans-hoe-heet-zo'n-ding-nou
didgeridoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
die zijn australisch.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288755

Ook maar even mijn setupje posten...
Afbeeldingslocatie: http://www.istylerz.com/DSC01663_small.jpg

Wat ziet men:
Macbook Pro 15.4" 2.4Ghz (unibody) met als enige aanpassing een 7200rpm 250 gb harde schijf
Een wireless mighty mouse
Een logitech laser mouse (niet gebruikt)
Een HP w2207 22" beeldscherm (voor pc)
Apple alu tobo.

Eind februari wordt alle niet-apple apparatuur weg gedaan, en komt een Led Cinema Display :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274689

Anoniem: 288755 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:57:
Eind februari wordt alle niet-apple apparatuur weg gedaan, en komt een Led Cinema Display :)
Dus weg met die Random Reader! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Laatst online: 04-03 11:25
cornelixnootje1 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:35:
[...]

Zijn dat speakers onder je scherm? En zo ja, ben je grote mono-fan? :)

En wat betreft kabel management: heel mooi gedaan, maar waarom nog die lelijke printer zo in het zicht?
Hoezo ben ik een grote mono fan ? Want het zijn inderdaad speakers onder het scherm ja ;-) En ik heb die printer zo in het zicht omdat... er verlopig nog geen andere printer is, en opzich zo lelijk is hij ook weer niet :P (?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243579

Ik denk dat hij bedoelt dat 2 speakers direct naast elkaar zich als mono bron gedragen. Geen stereobeeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
Anoniem: 243579 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:01:
Ik denk dat hij bedoelt dat 2 speakers direct naast elkaar zich als mono bron gedragen. Geen stereobeeld dus.
Ah zo wordt het bedoelt ;-) Ja het is niet het meest ideaal nee, maar de locatie is wel het mooist/logisch. Ik heb nu tenminste wel een 1.1 set (h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.djdestiny.nl/1.JPG

Momenteel even beneden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Die mok :)
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik gehad van mijn oude leraar programmeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
--help schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:04:
[...]

Ah zo wordt het bedoelt ;-) Ja het is niet het meest ideaal nee, maar de locatie is wel het mooist/logisch. Ik heb nu tenminste wel een 1.1 set (h)
Het blijft een afweging: geluidskwaliteit of design. Maar dit lijkt me wel heel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 20:16
cornelixnootje1 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:07:
[...]

Het blijft een afweging: geluidskwaliteit of design. Maar dit lijkt me wel heel erg vervelend.
En gewoon zonde van de investering... ;) net zoiets als een auto kopen en hem dan verbouwen tot moter, koop dan een moter :P kromme vergelijking ik weet.. maar toch

Ik vind het in ieder geval niet mooi en eigenlijk alleen maar raar uitzien :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
Tijn89 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:10:
[...]

En gewoon zonde van de investering... ;) net zoiets als een auto kopen en hem dan verbouwen tot moter, koop dan een moter :P kromme vergelijking ik weet.. maar toch

Ik vind het in ieder geval niet mooi en eigenlijk alleen maar raar uitzien :s
Het was niet zozeer voor design eigenlijk maar meer omdat de simpelweg de beste plek was ! Tot er een goed oplossing is bedacht blijft het gewoon lekker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

--help schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:14:
[...]

Het was niet zozeer voor design eigenlijk maar meer omdat de simpelweg de beste plek was ! Tot er een goed oplossing is bedacht blijft het gewoon lekker zo :)
Haha gast, je hebt plek zat op je bureau om de speakers uit elkaar te zetten... beetje bullshit om dit "simpelweg de beste plek" te noemen.
Ohja, en je hebt helemaal geen 1.1 set...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
Wootism schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:17:
[...]

Haha gast, je hebt plek zat op je bureau om de speakers uit elkaar te zetten... beetje bullshit om dit "simpelweg de beste plek" te noemen.
Ohja, en je hebt helemaal geen 1.1 set...
chill gewoon dan :> ... Ik heb genoeg ruimte opzich, alleen dit is de meest logische plaats zonder bedrading te hoeven zien. En ik snap zelf ook wel dat het geen 2.1 set is, damn -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 13:54
Het is juist een 2.1 set.. Gebruik hem dan ook zo :P

Duus, iemand nog plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Mensen zeur niet zo over zijn speakers. En ga al helemaal niet zo hypocriet reageren ala 'iemand nog plaatjes'. Laat hem lekker zelf bepalen wat hij met zijn speakers doet en vervuil het topic er niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290443

Ma®tin schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:09:

[afbeelding]
[afbeelding]

Zelfgemaakte stand. 8)
zeer netjes! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Aangezien ik het werken met twee schermen toch niet fijn vind is de MacBook tegenwoordig altijd dicht. En die kabelbende onderin ga ik nooit-van-m'n-leven opruimen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Lustucru op 28-04-2011 12:56 . Reden: plaatje met persoonsgegevens eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Pff.. waar heeft iedereen hier last van echt?! :|
Als hij zijn speakerset op deze manier wil opstellen, dan moet hij dat toch helemaal zelf weten?!

Ik bedoel, het is vanuit zijn kant niet uit ontwetendheid, maar een doelbewuste keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Muthas schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:23:

Aangezien ik het werken met twee schermen toch niet fijn vind is de MacBook tegenwoordig altijd dicht. En die kabelbende onderin ga ik nooit-van-m'n-leven opruimen :+
Je bent op je desk klaar met opruimen en nu ligt alle zooi eronder? :P Het contrasteert iig wel een beetje; de kabelbende onder je bureau met het opgeruimde bureau :P

[ Voor 7% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:10
Anoniem: 109416 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:33:
[img]Snip![/img]

Momenteel even beneden :D
Die muismat, waar heb je die vandaan? Wil er ook graag zo een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Whieee schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:31:
[...]

Je bent op je desk klaar met opruimen en nu ligt alle zooi eronder? :P Het contrasteert iig wel een beetje; de kabelbende onder je bureau met het opgeruimde bureau :P
Je gaat toch niet op de grond liggen werken? Bureau opgeruimd waarschijnlijk omdat er gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/10pzj13.jpg

Kroniek Van België [mStand anyone :+ ]

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 257404 op 10-02-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:18:
[...]

Je gaat toch niet op de grond liggen werken? Bureau opgeruimd waarschijnlijk omdat er gewerkt wordt.
Jup, bureau kijk ik tegen aan, kabelbende staat toch een stoel voor en moet ik ook nooit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

offtopic:
het wordt wel steeds triester hier met de reacties als je niet aan het 'apple schoonheidsideaal voldoet' (= opgeruimd, minimalistisch, etc) vinden jullie ook niet?

maargoed hier mijn nieuwe laptopstandaard, Als je goed kijkt zie je waar hij van is gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/3/2/10/f_Foto104m_ea09c2c.jpg

en hier de laptop op de standaard:
Afbeeldingslocatie: http://img19.picoodle.com/img/img19/3/2/10/f_03012008108m_259c139.jpg

kosten: €4,99

[ Voor 8% gewijzigd door randje op 10-02-2009 20:18 . Reden: clickable weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remixed
  • Laatst online: 24-05 16:15
SyS_ErroR schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:59:
Pff.. waar heeft iedereen hier last van echt?! :|
Als hij zijn speakerset op deze manier wil opstellen, dan moet hij dat toch helemaal zelf weten?!

Ik bedoel, het is vanuit zijn kant niet uit ontwetendheid, maar een doelbewuste keuze..
Wat is er mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

randje schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:08:
offtopic:
het wordt wel steeds triester hier met de reacties als je niet aan het 'apple schoonheidsideaal voldoet' (= opgeruimd, minimalistisch, etc) vinden jullie ook niet?

maargoed hier mijn nieuwe laptopstandaard, Als je goed kijkt zie je waar hij van is gemaakt.
offtopic:
Als je mijn reactie bedoelt: ik ben niet per definitie van minimalistisch (mijn desk is ook een zooi), maar ik vond het contrast wel grappig bij Muthas zn desk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 15:46
offtopic:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kijk en ik kijk maar, kan echt niet zien waar je het nou van gemaakt hebt. Ziet er goed uit, mijn complimenten.
Ben wel geïnteresseerd in een stand voor €4,99. Dus als je je geheim en / of howto zou willen delen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:46

-Sander-

///M Powerrrrrr

offtopic:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zie een IKEA keukenrol houder met een plaatje aluminium ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
offtopic:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik denk ook iets van een keukenrol houder of iig een ding om dingen mee af te scheuren :p
Graag een plaatje van de onderkant :)

[ Voor 71% gewijzigd door Mikad0 op 10-02-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 09:16
offtopic:

[afbeelding]

[afbeelding]

MOOI! Alleen... waarom dat blauwe plastic? Is de rand te scherp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Alfa_146 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:40:
[...]

Ik zie een IKEA keukenrol houder met een plaatje aluminium ? :D
juist! het is een hele bekende mod. (klik)
alleen is mijn mod toch iets anders.
dlare schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:12:
[...]

MOOI! Alleen... waarom dat blauwe plastic? Is de rand te scherp?
het is geen blauw plastic: aan de zijkanten is er een rubberen strip gebruikt en die ronde rol aan de voorkant is een gasslang. Dit om eventuele krassen op mn MBP en MB te voorkomen.
binnenkort komen er mooiere rubberen strips (dunne U-profiel).
De plaat is bevestigd met dubbelzijdige tape aan de plaat en de contactoppervlakken van de keukenrolhouder en de rand van de plaat hebben anti-kras patches om mn bureau niet te krassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 15:46
^^ Inventief hoor.
Zou je ook eens een plaatje van de achterkant willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
He, heb je nu de deksel van een MBP gebruik als stand? Of kijk ik nu zo scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooligan123 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:14:
[...]

Nja wij verkopen ze in de winkel waar ik werk dus ik heb de muis eerst even uitgeprobeerd maar was toch verbaasd over de precisie en reactiesnelheid van het ding.
en ondanks dat ie er een beetje vreemd uitziet ligt de muis toch lekker in de hand.
hij is behoorlijk prijzig maar werkt wel erg fijn
En hoe zit het met de batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166615

Dutch_Razor schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:06:
He, heb je nu de deksel van een MBP gebruik als stand? Of kijk ik nu zo scheef?
Nee, volgens mij is het gewoon een plaatje alu, met daarop een sticker.

Wel mooi gemaakt trouwens, ben ook een manier aan het zoeken voor een zelfgemaakte mStand. (Die blijven toch wel het mooist.) Iemand ideeën??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
Anoniem: 166615 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:08:
[...]

Nee, volgens mij is het gewoon een plaatje alu, met daarop een sticker.

Wel mooi gemaakt trouwens, ben ook een manier aan het zoeken voor een zelfgemaakte mStand. (Die blijven toch wel het mooist.) Iemand ideeën??
het is niet zo dat je overal al op zijn hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Hierbij mijn setup, niet veel bijzonders

Imac 24 inch
Logitech z3
Logitech mx 1100

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/fwup3l.jpg
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.