Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 328.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
goedkoop bureau met duur materiaal op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:53

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

je screenprotector als muismat? Ideaal is anders :P

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Bakkert schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:32:
je screenprotector als muismat? Ideaal is anders :P
Het is een screenprotector die ik altijd als muismat gebruik :+
Op de Macbook heb ik namelijk een anti glare film zitten,dus ik gebruik de screenprotector niet echt als screenprotector.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
dat is die trouwens van crumpler...
op dat hoesje staat ook te gebruiken om scherm te beschermen, als muismat en om schem te kuisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
MGSNK schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:39:
[...]

Het is een screenprotector die ik altijd als muismat gebruik :+
Op de Macbook heb ik namelijk een anti glare film zitten,dus ik gebruik de screenprotector niet echt als screenprotector.
Hardcase, anti-glare film, screen protector, het is maar een laptop. Verbaas me nog altijd over hoe iedereen zich maar gek laat maken door al die beschermings producten. Ik heb mijn 17" MBP nu een een jaar of 3, sleep hem altijd overal naartoe, zonder alle protection waanzin. Nogaltijd compleet schadevrij :) Het zal je meevallen hoe kras -en stootvast een MBP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
baquelappe schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:23:
[...]

Hardcase, anti-glare film, screen protector, het is maar een laptop. Verbaas me nog altijd over hoe iedereen zich maar gek laat maken door al die beschermings producten. Ik heb mijn 17" MBP nu een een jaar of 3, sleep hem altijd overal naartoe, zonder alle protection waanzin. Nogaltijd compleet schadevrij :) Het zal je meevallen hoe kras -en stootvast een MBP is.
Ik weet niet waar jij hem naar toe sleept...
Ik had de eerste week al een deuk in mn mac zitten, een hele kleine maar toch een deuk.
Ben ook niet erg zuinig met mijn spullen moet ik bekennen.
Daarom de speck hard case er omheen gedaan, dan kan ik er in ieder geval onvoorzichtig mee zijn.
Wat betreft de anti-glare film...de naam zegt het al: ANTI-GLARE! Het glossy scherm deed pijn aan de ogen (on the road).

Ik denk dat het allemaal afhangt van de gebruiker, het is wel erg makkelijk om iedereen die maar iets van een beschermingsproduct gebruikt over één kam te scheren.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288633

Morgen begint mijn imac aan zijn 14de dag dienst :D en na al deze delen van dit topic te hebben gelezen en vol bewondering naar deze machientjes gekeken te hebben, deel ik ook eindelijk mijn foto's.

de imac, eerste opstart
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/1088/eends1.jpg

met mijn oude windows machine nog naast
Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/925/tweezr5.jpg
nu met het 19" HP scherm aan de imac.
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/5644/drietn1.jpg

btw, os X went heel erg snel en is gewoon fantastisch, elke dag ontdek ik nieuwe dingen.
toch zie je een microsoft intellimouse, :P ik vind die mighty mouse gewoon zo onhandig,
maar er komt misschien wel nog eens een leuke draadloze vervanger.

verder zie je een imac 20" 2,4GHz, 1Gb ram (wordt uitgebreid zodra mijn saldo uitgebreid wordt :P)
en dus niet de WD 640Gb externe usb hdd
en nog een iomega 120Gb hdd.
Sony Dj studio monitor headphones :P staat er zo op :D
ow, en wat ik ook helemaal te gek vind, is dat ik mijn gitaar gewoon op de audio line in kan aansluiten! :D
echter als ik mijn imac via de koptelefoon uitgang aansluit op mijn versterker geeft dat veel minder dan mijn oude hp. in de toekomst wil ik wel nog een mbox oid...
oh en tot slot, die eizo 17" monitor moet nog eens aangesloten worden op een windows machine als ik die nog eens onder het stof zou uithalen... up next: sparen voor MB(Pro liefst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Wat voor gitaar heb je dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh een goedkope les paul faker, daytone ofzo;
maar een leuke epiphone staat ook op mijn verlanglijst, heb nog een ibanez roadstar II series te koop staan btw,
enja, t'is maar wat om punk op te spelen :D ben gek van horrorpunk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 23:59
@MGSNK: Is dat de...LaCie Golden Disk? Is die van jou alleen maar goud aan de bovenkant? Bij mij was de hele behuizing was gehuld in goud (vond ik iets teveel van goede).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
iRaptor schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:32:
@MGSNK: Is dat de...LaCie Golden Disk? Is die van jou alleen maar goud aan de bovenkant? Bij mij was de hele behuizing was gehuld in goud (vond ik iets teveel van goede).
Nee compleet goud.
Dat kitscherige heeft wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179521

MGSNK schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:58:
[afbeelding]

Wat je allemaal kan doen met een bureau van 20,- >:)
Haha flink bezuinigd op het bureau? Zo veel duur Apple spul en dan een bureautje dat m'n zusje van 4 nog uit het raam zou flikkeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Anoniem: 288633 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:32:
oh een goedkope les paul faker, daytone ofzo;
maar een leuke epiphone staat ook op mijn verlanglijst, heb nog een ibanez roadstar II series te koop staan btw,
enja, t'is maar wat om punk op te spelen :D ben gek van horrorpunk! :D
"horrorpunk" ? :|

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 28-01-2009 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is wel heel erg offtopic... maar horrorpunk zou er niet geweest zijn zonder the misfits, (in amerika zo bekend als ramones) maar nu zijn er ook modernere bands die het spelen. The other, the spook, the crimson ghosts, blitzkid, the fright, en murderdolls valt er ook nog binnen.
het is vooral het thema wat horror betreft: zombies,vampires, killing, ...

http://www.myspace.com/theother
http://profile.myspace.co...wProfile&friendID=2992732
http://profile.myspace.co...wProfile&friendID=5826769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 12:26
[afbeelding]

Liep jij toevallig gisteren over Utrecht Centraal? ;) Ik zag namelijk iemand lopen met zo'n display, een laptoptas en een keyboard in z'n tas. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door dev10 op 28-01-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288633 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:22:
het is wel heel erg offtopic... maar horrorpunk zou er niet geweest zijn zonder the misfits, (in amerika zo bekend als ramones) maar nu zijn er ook modernere bands die het spelen. The other, the spook, the crimson ghosts, blitzkid, the fright, en murderdolls valt er ook nog binnen.
het is vooral het thema wat horror betreft: zombies,vampires, killing, ...

http://www.myspace.com/theother
http://profile.myspace.co...wProfile&friendID=2992732
http://profile.myspace.co...wProfile&friendID=5826769
Oke bedankt voor de opheldering. Maar ik snap werkelijk waar niet wat mensen hier 'leuk' of 'mooi' aan vinden. De artiesten zijn zo eng opgemaakt, en gekleed dat ik ze liever niet in het echt tegen kom? En de muziek ja, over smaak valt niet te twisten, maar geef mij maar een lekker stukje jazz R&B of tijdens het uitgaan house.

Is het niet een beetje afzetten tegen de maatschappij, of klink ik nu oubollig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
dev10 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:30:
[...]

Liep jij toevallig gisteren over Utrecht Centraal? ;) Ik zag namelijk iemand lopen met zo'n display, een laptoptas en een keyboard in z'n tas. ;)
Ja! Dat was ik :+

Big Brother is watching you >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c378/G0liathNL/CIMG0241.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c378/G0liathNL/CIMG0245.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c378/G0liathNL/CIMG0246.jpg
(klikbaar)

- Apple MacBook 2,4 GHz / 2GB DDR³ / 250 GB (sinds 3 dagen) *O*
- MSI StarBox Portable HDD 320 GB
- Game PC / Antec 900 / Intel C2D E8400 3.0 GHz / Asus P5K / Corsair 4GB / ATi HD 4870 / Corsair 650TX / Seagate Barrucuda 7200.11 500 GB
- Senheisser PC160 SK Gaming Edition Headset
- 7(8)7 Medion cheapass speakers (zaten bij me oude Medion pc die uit de Pentium 4 tijdperk komt, word hopelijk snel vervangen door Logitech Z-4)
- :r Microsoft Digital Media Pro Keyboard (word vervangen door een Apple Keyboard)
- Samsung SyncMaster 940BW+
- Razer Copperhead Tempest Blue / SteelSeries QcK / LArobe 13,3" Laptop Sleeve / Philips DECT telefoon CD445
- EPSON DX7400 Printer (die je overigens niet ziet, achter me bureaustoel op de grond)

Foto genomen met Casio Exilm S10 Digital Camera 10.1 Megapixels

* p.s bureau is selfmade en ja ik weet mijn behang is geweldig met mijn verfkunsten O-) bureau word vervangen door een Ikea Galant.

[ Voor 35% gewijzigd door YaniSuN op 29-01-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-06 11:28
je bent je bewust dat je 3 ,keer dezelfde foto hebt gepost?? :P
enne waarom zou het keybord niet werken met jou stick?

-edit- typo

-edit2-
die sleeve gebruik ik ook vind het zelf een vijne sleeve aleen is die van mij zwart met roze

[ Voor 35% gewijzigd door sk1nny666 op 29-01-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 16-06 12:26
MGSNK schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:17:
[...]

Ja! Dat was ik :+

Big Brother is watching you >:)
Geweldig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 15:42

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~meinder/los/bureau1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~meinder/los/bureau2.jpg

Mijn oude 15" powerbook. Met wat nieuwe stickers :+

Oud Philips scherm er aan vast + Mighty mouse en keyboard (oude van Apple).
KVM-switch omdat ik de monitor ook gebruik met PC. Game muis van pc staat op speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Stickers op je mac.... vind je het echt mooi, heb je een weddenschap verloren, of ben je heel jong? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

cornelixnootje1 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:32:
Stickers op je mac.... vind je het echt mooi, heb je een weddenschap verloren, of ben je heel jong? :)
Ikzelf vind stickers op je portable mac altijd wel vet. Breekt een beetje het normale design van een laptop en maakt hem nog een meer een stukje jezelf. Het is puur smaak, maar ik vind het altijd wel cool staan. Niet iedereen moet het doen, maar vind het wel altijd iets hebben op macbooks.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Touchdomex schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:53:
[...]

Ikzelf vind stickers op je portable mac altijd wel vet. Breekt een beetje het normale design van een laptop en maakt hem nog een meer een stukje jezelf. Het is puur smaak, maar ik vind het altijd wel cool staan. Niet iedereen moet het doen, maar vind het wel altijd iets hebben op macbooks.
Neem dan een laser etch. Als ik morgen niet voor een half jaar naar het buitenland zou gaan had ik mijn unibody laten laser etchen, maar diegene die het design zou maken was er een beetje laat mee, oftewel kon geen afspraak meer krijgen. Zuur! Als ik in Denemarken een locatie vind waar dat gedaan kan worden, show ik binnenkort misschien wel mijn laser etched MBP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Utopist schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:09:
[...]

Neem dan een laser etch. Als ik morgen niet voor een half jaar naar het buitenland zou gaan had ik mijn unibody laten laser etchen, maar diegene die het design zou maken was er een beetje laat mee, oftewel kon geen afspraak meer krijgen. Zuur! Als ik in Denemarken een locatie vind waar dat gedaan kan worden, show ik binnenkort misschien wel mijn laser etched MBP :)
Het is alleen jammer dat Laser Etchen in de meeste gevallen nogal duur is :P Leah Culver heeft het gedaan door het te laten sponsoren door adverteerders, zij was aardig wat geld kwijt zo te zien:
Sorry, Squid Labs does not do laser-etching for profit. The price paid by the advertisers was $50 per square inch, lowered from the original $150. Also, I only bought a few friends beers. I hope that answers most questions...
Als je bedenkt dat de Macbook Pro grofweg 14x9,5 inch meet, kom je, zelfs bij een gunstig tarief uit op ongeveer 6500 dollar voor de hele case 8)7
In dat geval zijn stickers toch wel iets goedkoper O-)

EDIT: Ik zie dat dit een uitzonderlijk geval is, prijzen die ik tegenkom liggen rond de $100-$150 in de USA.

[ Voor 6% gewijzigd door Fl4pp13 op 29-01-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Fl4pp13 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:30:
[...]

Het is alleen jammer dat Laser Etchen in de meeste gevallen nogal duur is :P Leah Culver heeft het gedaan door het te laten sponsoren door adverteerders, zij was aardig wat geld kwijt zo te zien:

[...]

Als je bedenkt dat de Macbook Pro grofweg 14x9,5 inch meet, kom je, zelfs bij een gunstig tarief uit op ongeveer 6500 dollar voor de hele case 8)7

EDIT: Ik zie dat dit een uitzonderlijk geval is, prijzen die ik tegenkom liggen rond de $150
jep exclusief design ook enzo. Ik sta trouwens op de foto met Leah Culver, dat ff tussendoor.

Maar je komt wel uit op een prijs van 150 euro per kant. Als je al iets speciaal wilt kom je op meer uit. Het is wel prettig dat de garantie niet vervalt en dat je dat gewoon kunt doen. Het is ook wel prettig om ergens terecht te komen bij een bedrijf die weten wat een ,acbook pro is, wat zo'n ding kost, en bereid zijn eerst ff een testje te draaien om dingen niet te verknallen.. Ik had bijna alles geregeld, behalve het design. Gewoon carte blanche gegeven, geen resultaat, te laat, geen etch. minders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Utopist schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:43:
[...]

jep exclusief design ook enzo. Ik sta trouwens op de foto met Leah Culver, dat ff tussendoor.

Maar je komt wel uit op een prijs van 150 euro per kant. Als je al iets speciaal wilt kom je op meer uit. Het is wel prettig dat de garantie niet vervalt en dat je dat gewoon kunt doen. Het is ook wel prettig om ergens terecht te komen bij een bedrijf die weten wat een ,acbook pro is, wat zo'n ding kost, en bereid zijn eerst ff een testje te draaien om dingen niet te verknallen.. Ik had bijna alles geregeld, behalve het design. Gewoon carte blanche gegeven, geen resultaat, te laat, geen etch. minders!
Klinkt wel goed te doen an sich. Nou wil ik het ook! :(

Om het topic maar niet teveel te vervuilen, hierbij mijn plekje als ik goed opruim:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33utrbc.jpg

Te zien:
Macbook Pro Early '08(Specs in m'n sig)
Creative Inspire T10
LaCie 500GB externe HDD
Logitech Ultra Flat Keyboard(binnenkort vervangen door een Apple keyboard :) ) + Logitech MX620 Laser muis
Voor de rest nog telefoon, een first gen iPod Nano, simpele koptelefoon en wat plantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179521

Fl4pp13 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:30:
[...]

[...]

EDIT: Ik zie dat dit een uitzonderlijk geval is, prijzen die ik tegenkom liggen rond de $100-$150 in de USA.
Ja klopt, hier in Montrea ligt het zelfs onder de $100 voor een laptop (that is: eigen ontwerp laten etchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-06 09:25
PowerkTx schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:22:
Keyboard wired + Might mouse wireless vind ik niet echt een ''optie'' kom ik ook nog eens duurder uit :P
Zelf heb ik de Apple keyboard nog niet uitgeprobeerd, typt hij ook net zo fijn als de MacBook? want dan moet ik hem hebben :9~ O+
Voor de liefhebbers, er worden een aantal draadloze apple keyboards geveild op macdiscount.nl. Laatste 2 minuten blijft de prijs staan op 30 euro + 11.30 verzendkosten en dat is dus goedkoper dan het keyboard met draadje. Je weet al wat ik morgen in de post verwacht! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 15:42

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Volgens mij moet je eerder vragen ben je 'oud' ? :+
Al die kids van 16 die geilen op mooi glimmende macs... zilver is ook maar zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Klinkt wel goed te doen an sich. Nou wil ik het ook! :(

Om het topic maar niet teveel te vervuilen, hierbij mijn plekje als ik goed opruim:
[afbeelding]

Te zien:
Macbook Pro Early '08(Specs in m'n sig)
Creative Inspire T10
LaCie 500GB externe HDD
Logitech Ultra Flat Keyboard(binnenkort vervangen door een Apple keyboard :) ) + Logitech MX620 Laser muis
Voor de rest nog telefoon, een first gen iPod Nano, simpele koptelefoon en wat plantjes.
Planten _/-\o_

Zie je maar weinig op foto's van tweakers hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
kaassouffle schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:17:
[...]

Al die kids van 16 die geilen op mooi glimmende macs... zilver is ook maar zilver!
Iedereen geilt op glimmend, mensen zijn ook maar mensen. :+

Maar nee, ik de gemiddelde 30+ jarige niet op zijn vergadering binnenlopen met een enorme NO FEAR sticker op zn laptop. :)
Fl4pp13 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:55:
[...]

[afbeelding]
Vond ik ook een leuk idee, zo'n kaart achter mijn werkplek. Tot dat ik er na een jaar achter kwam dat ik alleen de topografie van Zuid Afrika en Australië kende. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door cornelixnootje1 op 30-01-2009 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262990

Misschien zijn het wel leuke stickers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

kaassouffle schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:17:
[...]

Kids van 16?

Volgens mij geilen die juist op een Laptop helemaal vol geplakt..
Sommige mensen maakt het geen bal uit of er nou stickers op zitten of wat dan ook. En anderen die gaat voor "Less is More" oftewel geen stickers.

Geef mij maar "Less is More" en dan ben ik al tevreden.

Binnenkort zal ik ook even een foto posten. Morgenavond denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248099

Na maanden een beetje te hebben rondgekeken, wil ik ook graag mijn bescheiden Apple plekje met jullie delen.
De foto's zijn een beetje wazig, gemaakt met mijn nieuwe Sony DSC-H10 en ik moet er nog een beetje aan wennen, daarnaast was het wat donker hier.

Foto van het geheel:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-E7VRCNQX-D.jpg

Foto van mijn zwarte Macbook:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMFAOOFX-D.jpg

Foto van mijn Imac:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WASGRHUO-D.jpg

Zal vandaag nog wat betere foto's maken, vooral de foto van mijn Macbook is een beetje vaag...

Wat is er te zien (en niet te zien ;) )
Imac 20" 2.4 GHz Intel Core 2 Duo
4 GB 800 MHz DDR2 SDRAM
250 GB hdd

Macbook 13,3" Zwart 2.16 GHz
2GB geheugen
160 GB hdd

WD My Book Essential Edition
500 GB
Verscholen achter de Imac

Iphone 3g, 8gb
Griffin Aircurve (niet zo praktisch dus er komt binnenkort een ander dock waarin ik wel makkelijk kan opladen)

Logitech S530 desktopset

Logitech V470
Bluetooth muis voor bij de Macbook

Tucano Second Skin
Voor de Macbook

Icecube lamp van de Ikea
Klokje van Fossil -> Stan the Bigtic Man

Op mijn verlanglijstje staat:
- Externe HDD voor bij Macbook, beetje luxe uitvoering, glimmend ofzo...
- Nieuw en praktisch dock voor de Iphone
- Ooit gaat er een MBpro komen...nu nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 05:09:
[...]

Iedereen geilt op glimmend, mensen zijn ook maar mensen. :+

Maar nee, ik de gemiddelde 30+ jarige niet op zijn vergadering binnenlopen met een enorme NO FEAR sticker op zn laptop. :)

[...]

Vond ik ook een leuk idee, zo'n kaart achter mijn werkplek. Tot dat ik er na een jaar achter kwam dat ik alleen de topografie van Zuid Afrika en Australië kende. ;)
Het is een volledige kaart hoor O-) Ik zal een nieuwe foto maken als m'n Apple Wireless bordje binnen is :)
Ik kijk net nog eens goed naar mijn plantjes, twee ervan staan op sterven na dood, van de week nieuwe halen :+

@Maaike_19: Wat een grappig iPhone dock. Ziet er alleen wel onpraktisch uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fl4pp13 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:58:
[...]

Het is een volledige kaart hoor O-) Ik zal een nieuwe foto maken als m'n Apple Wireless bordje binnen is :)
Ik kijk net nog eens goed naar mijn plantjes, twee ervan staan op sterven na dood, van de week nieuwe halen :+

@Maaike_19: Wat een grappig iPhone dock. Ziet er alleen wel onpraktisch uit :P
Je moet er zelf je kabel doorheen halen, waarna je je Iphone kunt aansluiten, maar bij levering zat er al geen adapter bij dus heb er nu zelf maar 1 op gemonteerd met tape 8)7 , er zit nu een adapter op die werd geleverd bij mijn switch easy case...
Ga deze verplaatsen naar mijn nachtkastje, dan kan de iphone daar 's nachts instaan.
Wil nu voor een leuke prijs een fatsoenlijk dock op de kop tikken, waar ik zonder problemen mijn Iphone in case kan inzetten en kan synchroniseren met mac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 16-06 16:44

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Het blijft me verbazen hoeveel tweakers een prachtige Mac hebben, en prima invoerapparatuur, en dan een vodje als muismat :? Goed, misschien weet je niet beter, je gaat immers niet een muismat van 30+ euro kopen om 'even te testen', maar ik zou zelf niet meer zonder fatsoenlijke muismat willen. Ik heb op mijn hoofdwerkplek thuis een fUnc sUrface 1030 die inmiddels alweer ruim 6 jaar meegaat, en op de 2e werkplek ligt een IceMat. Zelfs op mijn werkplek bij de klant waar ik gedetacheerd ben ligt een IceMat :P

misschien is /me Whieee gewoon een beetje verwend :P

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Whieee schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:22:
Het blijft me verbazen hoeveel tweakers een prachtige Mac hebben, en prima invoerapparatuur, en dan een vodje als muismat :? Goed, misschien weet je niet beter, je gaat immers niet een muismat van 30+ euro kopen om 'even te testen', maar ik zou zelf niet meer zonder fatsoenlijke muismat willen. Ik heb op mijn hoofdwerkplek thuis een fUnc sUrface 1030 die inmiddels alweer ruim 6 jaar meegaat, en op de 2e werkplek ligt een IceMat. Zelfs op mijn werkplek bij de klant waar ik gedetacheerd ben ligt een IceMat :P

dat heb ik ook ik moet een goeie muismat hebben anders word ik gek.
thuis heb ik op me kamer een steelpad 4d liggen beneeden een 4s (MBP dus ben mobiel) en op me werk een icemat.
zal binnenkort ook even foto's maaken met de nieuwe nikon van me pa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of je onder andere mij bedoeld, maar bij mijn Imac heb ik netjes een muismat, bij mijn Macbook nog niet, heb die muis net een paar dagen binnen en de muismat is onderweg...
Ik werk niet zonder muismat...was puur even voor de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024

Geen idee wat voor muizen jullie allemaal gebruiken maar met de mighty mouse van Apple die ik gebruik heb ik niet eens een muismat nodig en toch werkt het perfect (op een houten bureau/tafel). Zou niet eens meer een muismat willen eigenlijk. Heb toch t gevoel dat dat de bewegingsvrijheid beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fraQ schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:32:
[...]

Geen idee wat voor muizen jullie allemaal gebruiken maar met de mighty mouse van Apple die ik gebruik heb ik niet eens een muismat nodig en toch werkt het perfect (op een houten bureau/tafel). Zou niet eens meer een muismat willen eigenlijk. Heb toch t gevoel dat dat de bewegingsvrijheid beperkt.
Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

fraQ schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:32:
[...]

Het niet hebben van een muismat zorgt er misschien voor dat je niet 'beperkt' wordt, maar zorgt er wel voor dat je gemakkelijker een verkeerde houding aanneemt. Je gaat immers muizen 'waar het ding ligt. Als je beperkt denkt te worden door je muismat, moet je misschien geen veel te klein frutmatje kopen :P Ik moet hele rare dingen doen wil ik buiten mijn mat komen met de muis. Ik gebruik Logitech MX400 en MX500 muizen welke in OSX zonder drivers op standard sensitivity staan, en een Razer DeathAdder welke volledig te regelen is.

Op een tafel heb je ook een stuk meer frictie dan op een goede muismat. Een goedkoop matje van de hema kwalificeert daar dus niet voor. Ik kan mijn DeathAdder van mijn fUnc af blazen, terwijl ik diezelfde Razer geen milimeter verschoven krijg op mijn Ikea Galant bureau, met minstens zoveel blaaskracht ;)

@Maaike_19:
ik heb het -onder andere- inderdaad over de mat die bij je iMac ligt. Een goedkoop simpel matje. Ik weet niet waarom mensen erop werken, nofi verder :P Mijn vriendin had bij haar PC thuis een zelfde soort matje liggen. Ze heeft van mij onlangs ook een IceMat gehad, en ze wil nooit meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whieee schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:49:
[...]

Het niet hebben van een muismat zorgt er misschien voor dat je niet 'beperkt' wordt, maar zorgt er wel voor dat je gemakkelijker een verkeerde houding aanneemt. Je gaat immers muizen 'waar het ding ligt. Als je beperkt denkt te worden door je muismat, moet je misschien geen veel te klein frutmatje kopen :P Ik moet hele rare dingen doen wil ik buiten mijn mat komen met de muis. Ik gebruik Logitech MX400 en MX500 muizen welke in OSX zonder drivers op standard sensitivity staan, en een Razer DeathAdder welke volledig te regelen is.

Op een tafel heb je ook een stuk meer frictie dan op een goede muismat. Een goedkoop matje van de hema kwalificeert daar dus niet voor. Ik kan mijn DeathAdder van mijn fUnc af blazen, terwijl ik diezelfde Razer geen milimeter verschoven krijg op mijn Ikea Galant bureau, met minstens zoveel blaaskracht ;)

@Maaike_19:
ik heb het -onder andere- inderdaad over de mat die bij je iMac ligt. Een goedkoop simpel matje. Ik weet niet waarom mensen erop werken, nofi verder :P Mijn vriendin had bij haar PC thuis een zelfde soort matje liggen. Ze heeft van mij onlangs ook een IceMat gehad, en ze wil nooit meer terug ;)
Hm...nou...tsja ach, wat zal ik er op zeggen?
Heb geen moeite met dit matje...
Er is echter wel een icemat onderweg....waarom?
Staat wel professioneel...
Ik hecht niet veel waarde aan een muismat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 248099 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:32:
[...]

Hm...nou...tsja ach, wat zal ik er op zeggen?
Heb geen moeite met dit matje...
Er is echter wel een icemat onderweg....waarom?
Staat wel professioneel...
Ik hecht niet veel waarde aan een muismat...
Zie het niet als een persoonlijke flame ofzo ;) Maar je geeft het ook zelf al aan, je hecht niet veel waarde aan een muismat. Ik hecht aan een muismat net zoveel waarde als aan de rest van mn werkplek, en ben dus ook best bereid om wat geld neer te leggen voor een muismat van hoge kwaliteit. Ik koop immers ook een muis van hoge kwaliteit. Zeker omdat ik ook veel verschil merk.

Ik zie het hebben van een cheapo muismatje bij je Mac een beetje als het kopen van de goedkoopste banden van de KwikFit voor onder je Bugatti :P

[ Voor 5% gewijzigd door Whieee op 30-01-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Whieee schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:56:
[...]

Zie het niet als een persoonlijke flame ofzo ;) Maar je geeft het ook zelf al aan, je hecht niet veel waarde aan een muismat. Ik hecht aan een muismat net zoveel waarde als aan de rest van mn werkplek, en ben dus ook best bereid om wat geld neer te leggen voor een muismat van hoge kwaliteit. Ik koop immers ook een muis van hoge kwaliteit. Zeker omdat ik ook veel verschil merk.

Ik zie het hebben van een cheapo muismatje bij je Mac een beetje als het kopen van de goedkoopste banden van de KwikFit voor onder je Bugatti :P
Als het maar werkt zeg ik altijd maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100132/Afbeelding-201/web.jpg

Na 35 keer dit bericht te hebben gewijzigd O-) heb ik de link eindelijk goed voor elkaar 8)

Er staat een:
- gloednieuwe MacBook 2,4 Ghz 2GB (binnenkort 4GB)
- iPhone first generation (8GB)
- iMac 2,66 Ghz 4GB
- Bose Companion 5
- Externe HDD 120GB

[ Voor 255% gewijzigd door Spinvis op 30-01-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Laatst online: 14-01-2023
Killzone schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:24:
[...]
Precies, gewoon de het US keyboard besteld...
Hmm ok, dat is dan nieuw. Bij alle vorige MacBooks en toetsenborden ging dat enkel om de opdruk, en werden in Nederland alleen toetsenborden met staande enters geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109556

Serenity schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:59:
[...]

Hmm ok, dat is dan nieuw. Bij alle vorige MacBooks en toetsenborden ging dat enkel om de opdruk, en werden in Nederland alleen toetsenborden met staande enters geleverd.
Lijkt me sterk want een US indeling is toch écht met een platte enter. Weet je zeker dat je in de war bent met US en niet met Internationaal Engels (hoge enter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Laatst online: 23-06-2024
Anoniem: 109556 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 21:59:
[...]

Lijkt me sterk want een US indeling is toch écht met een platte enter. Weet je zeker dat je in de war bent met US en niet met Internationaal Engels (hoge enter)?
Dat zal hij idd door elkaar halen. Bij de oudere macbooks was er geen US optie.. alleen maar een Internationaal Engels optie, deze had idd geen liggende enter-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283185

Beste Spinvis

Zoals ik zie heb je het zelfde al ik eerst met mn Bose Companion 5, je hebt ze naar binnen gedraaid.
voor het beste geluid moet je ze gewoon in lijn met je computer zetten, ik heb dat op aanraden van iemand hier ook gedaan, en dat scheelt echt

Trouwens leuk setje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Eswip schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:01:
[...]

Dat zal hij idd door elkaar halen. Bij de oudere macbooks was er geen US optie.. alleen maar een Internationaal Engels optie, deze had idd geen liggende enter-toets.
Het afgelopen jaar (early 2008 modellen) hadden ze bij de witte macbook ook een US optie op de store.apple.com website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 23:59
Anoniem: 248099 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:29:
Op mijn verlanglijstje staat:
- Externe HDD voor bij Macbook, beetje luxe uitvoering, glimmend ofzo...
Ik zou zeggen, check ff de Western Digital My Passport Studio (verkrijgbaar in 500GB, 400GB en 320GB). Past perfect bij een Mac. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52385

iRaptor schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:18:
[...]

Ik zou zeggen, check ff de Western Digital My Passport Studio (verkrijgbaar in 500GB, 400GB en 320GB). Past perfect bij een Mac. ;)
Of de Western Digital My Book Studio, die is er tot 2 TB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285165

Om het fotogehalte even omhoog te halen :P. Background is een foto die ik zelf heb gemaakt...

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24pjqmg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 03:41

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Anoniem: 52385 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Of de Western Digital My Book Studio, die is er tot 2 TB :)
2 TB is leuk...behalve als je die moet meesleuren (meesjouwen voor de NLers) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Whieee schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:56:
Tja, er zijn gewoon echt mensen die een Mac netzo zien als een tang: het is een stuk gereedschap en zo gebruiken ze het dan ook. Niet iedereen is in al dat strakke design gedoe (en dat is in een aantal plaatjes hier dus ook terug te zien). Dat is nou het leuke aan dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ppl schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 02:19:
[...]

Tja, er zijn gewoon echt mensen die een Mac netzo zien als een tang: het is een stuk gereedschap en zo gebruiken ze het dan ook. Niet iedereen is in al dat strakke design gedoe (en dat is in een aantal plaatjes hier dus ook terug te zien). Dat is nou het leuke aan dit topic :)
Zoals je hebt kunnen lezen is de high-end muismat voor mij ook niet een design-gimmick. Sterker nog, het boeit me weinig hoe het ding eruit ziet. De muismat zorgt ervoor dat ik preciezer met de muis kan werken, en het bespaart me energie doordat ik nagenoeg geen frictie heb. Voor mij voelt het muizen zonder goede muismat een beetje als het werken op een Acer touchpad ;)

De trackpads in de nieuwe MacBooks kan ik dan weer wel uren gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Het is maar waar mensen net een voorkeur voor hebben. De preciezie is groter met frictie.

Gebruik zelf een Razer Exactmat, heeft 2 kanten, 1 voor speed en 1 voor preciesie en ze zijn allebei niet helemaal glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whieee schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:05:
[...]

De muismat zorgt ervoor dat ik preciezer met de muis kan werken, en het bespaart me energie doordat ik nagenoeg geen frictie heb.

De trackpads in de nieuwe MacBooks kan ik dan weer wel uren gebruiken ;)
Wat een onzin dat energie besparen :P En meer frictie (tot op zekere hoogte) zorgt er juist voor dat je preciezer kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Anoniem: 238860 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:15:
[...]

Wat een onzin dat energie besparen :P En meer frictie (tot op zekere hoogte) zorgt er juist voor dat je preciezer kan werken?
Laten we maar ophouden over muismatten
de meeste mensen hebben er geen behoefte aan en andere juist wel, mensen die een kwaliteit muismat hebben gekocht willen niet meer zonder (steelseries, icemat, corepad en meer) duur zijn die dingen niet, het is maar of je er waarde aan hecht

Anderen vinden het nutteloos/geldverspilling en hebben liever hun bureau

conclusie; deze discussie over muismatten gaat veels te ver offtopic, POSTEN die Appeltjes !!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Foto's!!!
buro een beetje gevatsoeneerd.
en even de nikon D60 van me pa geleend.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/riu7x3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/23jr8kw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2jdqruu.jpg

men ziet:
MacBook Pro 4GB 320GB schijf 7200 toeren US keybord.
G11 toetsenbord. (blijft een mooi ding)
MX518 muis nog steeds de beste die er is :P
steelpad 4D er onder
iPhone 3G 16GB zwart
een kop warme chokomel 8)
en een half volle fles southern comfort O+ O-) gister zat die nog vol het was gezellig

ps: let niet op die enorm lelijke crt die er staat ben bezig met een pc van een vriendin te repareeren dus die staad hier tijdelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door sk1nny666 op 31-01-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 08:24

Caddy

Press start to shutdown

Het valt mij op dat veel mensen in dit topic hun bureau zo netjes hebben opgeruimd.
Niet iedereen uiteraard. Het bureau lijkt wel net zo strak te zijn als hun Apple :)
Doen mensen dit speciaal voor de foto ? Of zijn de meeste hier gewoon erg netjes ?

Ik maak mijn bureau regelmatig wel ff schoon maar dat is op korte termijn alweer een zooitje.
Ik zal snel ff foto uploaden als ik een card reader heb :S ( ligt nog bij mijn ouders )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
ja daar ben ik het inderdaat mee eens.
mijn bureau ziet er uit zoals hierboven als ik net heb opgeruimt.
er moet geleeft worden op een bureao anders is er niet te werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Laatst online: 27-01 12:04
Caddy schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:30:
Het valt mij op dat veel mensen in dit topic hun bureau zo netjes hebben opgeruimd.
Niet iedereen uiteraard. Het bureau lijkt wel net zo strak te zijn als hun Apple :)
Doen mensen dit speciaal voor de foto ? Of zijn de meeste hier gewoon erg netjes ?

Ik maak mijn bureau regelmatig wel ff schoon maar dat is op korte termijn alweer een zooitje.
Ik zal snel ff foto uploaden als ik een card reader heb :S ( ligt nog bij mijn ouders )
Bureau wordt hier altijd netjes opgeruimd voordat ik een foto neem.

Binnenkort even een foto van mijn Apple werkplek. Alleen nog even wachten op mijn 3e! LED Cinema scherm. De eerste 2 zijn omgeruild wegens mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283185

Over het algemeen ziet mijn bureau er zo uit als op mijn foto.
Als ik het druk heb zie je wel wat meer spullen, maar die liggen dan ook altijd netjes.

Zoals sommige bureaus er hier uitzien, kan ik echt niet mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3078/3241557698_52e99886f6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3120/3240723857_14ec3a5b03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3406/3240723235_088c678572.jpg

Je ziet:

- iMac 20" 2,4Ghz | 4GB Ram | 320GB HDD
- MacBook White 2,0Ghz | 2GB Ram | 80 GB HDD
- iPhone 3G 8GB
- WD My Book Studio Edition 500GB
- WD Passport 120GB
- Logitech MX620
- Epson D68

Je ziet niet:

- iPod touch 8GB

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Boven de post boven mij, wat is dat voor Apple muismat? Van de foto gezien lijkt het een beetje op mijn corepad maar dan met apple logo, of is dat een stikker?

Thx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 15:32
sk1nny666 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:15:
Foto's!!!
buro een beetje gevatsoeneerd.
en even de nikon D60 van me pa geleend.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie set-up en drank verzameling :P Welke laptop standaard heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Spinvis schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:55:
[afbeelding]

Na 35 keer dit bericht te hebben gewijzigd O-) heb ik de link eindelijk goed voor elkaar 8)

Er staat een:
- gloednieuwe MacBook 2,4 Ghz 2GB (binnenkort 4GB)
- iPhone first generation (8GB)
- iMac 2,66 Ghz 4GB
- Bose Companion 5
- Externe HDD 120GB
Mooie set. Ook die boxjes zijn mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
Dutch_Razor schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:56:
Boven de post boven mij, wat is dat voor Apple muismat? Van de foto gezien lijkt het een beetje op mijn corepad maar dan met apple logo, of is dat een stikker?

Thx alvast :)
Is de Apple muismat van APR YouMac in Eindhoven.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/v84w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:50
Hierbij mijn set-up:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v438/bg-sjaak/IMG_0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v438/bg-sjaak/IMG_0004.jpg

Foto's genomen met iPhone, dus niet echt van je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:39
Begin van de week via Ebay.co.uk een Macbook Air gekocht en staat nu naast z'n grote broer :).

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/16gix4i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2hz5pco.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Wat vind je fijner werken dan? de touchpad van de macbook air of de nieuwere versie van de pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Laatst online: 22:39
Ik vind die van de Pro zonder meer veel lekkerder werken. Je vingers kunnen er gewoon veel lekkerder overheen gaan (kijkend naar 't materiaal), wat het werken ermee ook veel plezieriger maakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 10:43
Vette setups in dit topic :)

Nouja, ik ben weer bezig geweest om mijn zelfgemaakte (samen met mijn vriendin) bureau nog mooier te krijgen. Cablemanagement is PHAT!! Daarnaast ook het bureau een andere kleur gegeven.

De doosjes op de plank verbergen twee adapters, een stekkerdoos en een USB hub. Het geheel:
Afbeeldingslocatie: http://hdimage.org/images/gaptjhamw6nmz5wba00_5943_thumb.jpg

Onder het bureau, er steekt een wit 'blok' uit, dit is de onderkant van de kabelbak. Kabel 1 in de switch gaat onder de vloer door naar de meterkast, waar mijn modem annex router staat. Kabel 2 gaat naar de woonkamer waar ik evt. ooit nog eens wat neer kan zetten. Kabel 3 gaat naar de computer van mijn vriendin. Daarnaast steken er nog wat plugs uit de muur die naar de tv lopen. Overigens vond ik het ook wel tof dat de macbook adapter gewoon op de kop kan hangen zonder te vallen. Foto:
Afbeeldingslocatie: http://hdimage.org/images/4evi23hppd8s1wxqp85_5948_thumb.jpg

Computer van mijn vriendin. Hier zie je ook een deel van de blauwe verlichting. Geen snoer over de vloer :) Foto:
Afbeeldingslocatie: http://hdimage.org/images/11z9sydgcv9ulbak1gh_5949_thumb.jpg

De klep van een kabelbak met 2 gaten voor de kabels, maar ook om de klep open te maken. Foto:
Afbeeldingslocatie: http://hdimage.org/images/xp3u5bfswe8z6wx2d8h_5952_thumb.jpg

En natuurlijk de inhoud van de kabelbak. Ruimte voor meer schnoer.
Afbeeldingslocatie: http://hdimage.org/images/ryf65x5bohqquu43yf6k_5953_thumb.jpg

Wat je ziet:
- een MacBook unibody 2,4 GHz 4GB
- Dell 2407wfp
- Apple keyboard
- Qck steel muismat
- Logitech VX revolution muis
- Iomega Desktop Hard Drive Prestige 1TB
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB (Time Machine)
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB
- IKEA TERTIAL Bureaulamp

Edit: Ik zit er aan te denken om nog een keer witte kabelgootjes te halen voor naast de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

FritsYpeij schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:01:
Vette setups in dit topic :)

Nouja, ik ben weer bezig geweest om mijn zelfgemaakte (mede door mijn vriendin) bureau nog mooier te krijgen. Cablemanagement is PHAT!! Daarnaast ook het bureau een andere kleur gegeven.

De doosjes op de plank verbergen twee adapters, een stekkerdoos en een USB hub. Het geheel:
[afbeelding]

Onder het bureau, er steekt een wit 'blok' uit, dit is de onderkant van de kabelbak. Kabel 1 in de switch gaat onder de vloer door naar de meterkast, waar mijn modem annex router staat. Kabel 2 gaat naar de woonkamer waar ik evt. ooit nog eens wat neer kan zetten. Kabel 3 gaat naar de computer van mijn vriendin. Daarnaast steken er nog wat plugs uit de muur die naar de tv lopen. Overigens vond ik het ook wel tof dat de macbook adapter gewoon op de kop kan hangen zonder te vallen. Foto:
[afbeelding]

Computer van mijn vriendin. Hier zie je ook een deel van de blauwe verlichting. Geen snoer over de vloer :) Foto:
[afbeelding]

De klep van een kabelbak met 2 gaten voor de kabels, maar ook om de klep open te maken. Foto:
[afbeelding]

En natuurlijk de inhoud van de kabelbak. Ruimte voor meer schnoer.
[afbeelding]

Wat je ziet:
- een MacBook unibody 2,4 GHz 4GB
- Dell 2407wfp
- Apple keyboard
- Qck steel muismat
- Logitech VX revolution muis
- Iomega Desktop Hard Drive Prestige 1TB
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB (Time Machine)
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB
- IKEA TERTIAL Bureaulamp
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-03 11:25
Na lang meekijken toch besloten om zelf ook maar een aantal foto's te plaatsen van de nieuwe opstelling hier thuis.
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/forums/010209kantoor_small.JPG
Zoals te zien is denk ik wel lekker ruim werken. Onder de plank hangt een Mac Mini CD 2.0Ghz/2GB met een Samsung 2443BW LCD scherm (sinds kort, en bevalt wel goed !)
En op de plank tijdelijk voor mij een MacBook C2D 2,2Ghz/2GB verhuur (:() En mijn moeder nog een MacBook C2D 2,0/2GB. Alles is onder de plank -door strak cable management- weggewerkt, zelfs de subwoofer :D

(foto gemaakt met een iPhone, niet echt al te beste kwaliteit 's avonds dus :()
Feedback plz :) !

[ Voor 15% gewijzigd door --help op 02-02-2009 15:39 . Reden: even een kleine toevoeging nog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289244

[afbeelding]

Ik vind hem toch aardig stylish :D
kan natuurlijk ook komen omdat je er gewoon prachtig materiaal op hebt staan waardoor je het bureau over het hoofd ziet haha.

Bevalt dat nieuwe cinema display goed ?
Ik vraag me af of je die absurde aanschafprijs een beetje kan verantwoorden.

Als het goed is komt mijn nieuwe 17" MacBook Pro volgende week binnen. Apple doet een beetje geheimzinnig over de preciese leveringsdatum van de nieuwe serie. Maar ik heb afgelopen woensdag met apple contact gehad, en ze hebben me gezegd op die dag dat hij binnen 7-10 werkdagen klaar was voor verzending. Ik ga maar uit van 10 dagen aangezien ik maatwerk heb gekozen. 2,93ghz processor, en de 320gb @7200rpm hardeschijf. Als ik hem binnen heb zal ik hier uiteraard een mooie foto posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
--help schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:48:
Na lang meekijken toch besloten om zelf ook maar een aantal foto's te plaatsen van de nieuwe opstelling hier thuis.
Zoals te zien is denk ik wel lekker ruim werken. Onder de plank hangt een Mac Mini CD 2.0Ghz/2GB met een Samsung 2443BW LCD scherm (sinds kort, en bevalt wel goed !)
En op de plank tijdelijk voor mij een MacBook C2D 2,2Ghz/2GB verhuur (:() En mijn moeder nog een MacBook C2D 2,0/2GB. Alles is onder de plank -door strak cable management- weggewerkt, zelfs de subwoofer :D

(foto gemaakt met een iPhone, niet echt al te beste kwaliteit 's avonds dus :()
Feedback plz :) !
Zijn dat speakers onder je scherm? En zo ja, ben je grote mono-fan? :)

En wat betreft kabel management: heel mooi gedaan, maar waarom nog die lelijke printer zo in het zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262990

Meer Appeltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: http://www.grooveit.nl/mac.jpg

Onze relaxte maandagavondopstelling....ps het krat bier staat nog uit zicht!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

waarom scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:19
Dan kunnen we meer bier kwijt.

Nee, beter met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:50
Mac-Mar schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:28:
[...]

Dan kunnen we meer bier kwijt.

Nee, beter met gamen.
hoe is dat beter met gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 289244 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Ik vind hem toch aardig stylish :D
kan natuurlijk ook komen omdat je er gewoon prachtig materiaal op hebt staan waardoor je het bureau over het hoofd ziet haha.

Bevalt dat nieuwe cinema display goed ?
Ik vraag me af of je die absurde aanschafprijs een beetje kan verantwoorden.

Als het goed is komt mijn nieuwe 17" MacBook Pro volgende week binnen. Apple doet een beetje geheimzinnig over de preciese leveringsdatum van de nieuwe serie. Maar ik heb afgelopen woensdag met apple contact gehad, en ze hebben me gezegd op die dag dat hij binnen 7-10 werkdagen klaar was voor verzending. Ik ga maar uit van 10 dagen aangezien ik maatwerk heb gekozen. 2,93ghz processor, en de 320gb @7200rpm hardeschijf. Als ik hem binnen heb zal ik hier uiteraard een mooie foto posten.
Bevalt het scherm? Ja eigenlijk heel erg.

Fijn scherm om naar te kijken, waarbij met name het contrast en de lichtsterkte erg goed zijn in vergelijking met andere 24 inch schermen.
Duur...? Ja, maar aan de andere kant... Hij is met korting nog steeds goedkoper dan de 24 Dell widescreen, toch wel een vergelijkbaar scherm qua specificaties en prijs. En hij heeft een betere beeldbuis + LED backlit. Of je bereid bent het geld te betalen hangt natuurlijk ook af van wat je met het scherm doet.
Ik doe op de faculteit en op werk veel op de MacBook en mijn simulatie modellen/ analyses run ik thuis graag fullscreen (op 24 inch) wat op het kleine MacBook scherm niet kan. Dit scherm is daar ideaal voor.
Ik ben er dan ook zeer tevreden mee.
De naadloze integratie met de nieuwe alu Macbooks was met name een reden om toch voor dit scherm te kiezen. Elke keer als ik de Mac op het scherm aansluit heb ik het idee dat ik op een workstation werk en niet op een Macbook.
Mijn aanrader is toch een keer je eigen MacBook de winkel in mee te nemen en hem zelf uit te proberen.
In een betere computerwinkel zullen ze je bovendien ook graag helpen je Macbook aan andere schermen te koppelen zodat je het een en ander goed kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Laatst online: 27-01 12:04
MGSNK schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:36:
[...]

Bevalt het scherm? Ja eigenlijk heel erg.

Fijn scherm om naar te kijken, waarbij met name het contrast en de lichtsterkte erg goed zijn in vergelijking met andere 24 inch schermen.
Duur...? Ja, maar aan de andere kant... Hij is met korting nog steeds goedkoper dan de 24 Dell widescreen, toch wel een vergelijkbaar scherm qua specificaties en prijs. En hij heeft een betere beeldbuis + LED backlit. Of je bereid bent het geld te betalen hangt natuurlijk ook af van wat je met het scherm doet.
Ik doe op de faculteit en op werk veel op de MacBook en mijn simulatie modellen/ analyses run ik thuis graag fullscreen (op 24 inch) wat op het kleine MacBook scherm niet kan. Dit scherm is daar ideaal voor.
Ik ben er dan ook zeer tevreden mee.
De naadloze integratie met de nieuwe alu Macbooks was met name een reden om toch voor dit scherm te kiezen. Elke keer als ik de Mac op het scherm aansluit heb ik het idee dat ik op een workstation werk en niet op een Macbook.
Mijn aanrader is toch een keer je eigen MacBook de winkel in mee te nemen en hem zelf uit te proberen.
In een betere computerwinkel zullen ze je bovendien ook graag helpen je Macbook aan andere schermen te koppelen zodat je het een en ander goed kan vergelijken.
Verder geen problemen met je scherm? Ik zit inmiddels met mijn 3e led cinema en ik overweeg om deze ook weer te ruilen. Eerste 2 zaten stof/troep achter het scherm en deze maakt een ratelend geluid. Hoop eigenlijk gewoon dat het ophoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 16:32

quelake

PSN Quelake

Daar ben ik zelf ook heel erg nieuwsgierig naar, aangezien ik zelf aan het twijfelen ben tussen dit (Apple LED Cinema 24") scherm of de Dell 2209WA (22"). Kun je wat uitgebreider ingaan op je ervaringen?

(misschien maar gelijk in het topic over het nieuwe Apple Cinema scherm, om vervuiling van dit topic tegen te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Is er een modje zo lief om de laatste paar reply's over het LED cinema scherm te verplaatsen? O+
Ik zal de vragen ondertussen beantwoorden in het LED cinema display topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 22:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

FritsYpeij schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:01:
...

Nouja, ik ben weer bezig geweest om mijn zelfgemaakte (samen met mijn vriendin) bureau nog mooier te krijgen. Cablemanagement is PHAT!! Daarnaast ook het bureau een andere kleur gegeven.
...
Nice gemaakt bureau.
Kabelmanagement moet ik ook nodig mee bezig.

Ik heb gister een beetje opgeruimd en maar eens even vlug een fotootje geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aMADAnxPlrYXZ1uOviNeSZh6/full.jpg

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

nice and cosy Oscar! Met wat gordijntjes/vitrage/luxaflex is het helemaal af :D

Waar heb je die bureaublad die op je bureau ligt vandaan? Ziet er goed uit.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Nitai schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:09:
nice and cosy Oscar! Met wat gordijntjes/vitrage/luxaflex is het helemaal af :D
Ja, het kozijn is nog niet af, moet nog een afwerkrandje omheen. En dan nog iets voor het raam idd. :)
Waar heb je die bureaublad die op je bureau ligt vandaan? Ziet er goed uit.
Ikea ftw \o/

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:12:
[...]

Ja, het kozijn is nog niet af, moet nog een afwerkrandje omheen. En dan nog iets voor het raam idd. :)

[...]

Ikea ftw \o/
Zie ik het verkeerd of heb je inderdaad de oude revisie van de mStand? Ik mis namelijk de uitsparing bij de latch-button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Whieee schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:26:
[...]

Zie ik het verkeerd of heb je inderdaad de oude revisie van de mStand? Ik mis namelijk de uitsparing bij de latch-button.
Ja :( ik heb idd een blijkbaar oude versie. Blijkbaar worden er bij HTR in Veenendaal niet veel mStands verkocht.
Gelukkig heb ik het scherm van m'n Mac niet vaak opengeklapt, maar lastig is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:09:
[...]

Ja :( ik heb idd een blijkbaar oude versie. Blijkbaar worden er bij HTR in Veenendaal niet veel mStands verkocht.
Gelukkig heb ik het scherm van m'n Mac niet vaak opengeklapt, maar lastig is het wel.
Dat is redelijk verneukeratief dan :( Ik heb hier zelf wel de nieuwe versie, via MacStuff geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289244

Whieee schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:13:
[...]

Dat is redelijk verneukeratief dan :( Ik heb hier zelf wel de nieuwe versie, via MacStuff geregeld.
Ik heb ook de nieuwe :)
Gekocht bij macwinkel.nl, mooie prijs, goede service, snelle levering. Goede ervaring dus.

Ik zit op het moment alleen nog te wachten op mijn nieuwe 17" MacBook Pro... de rest van mijn setup heb ik al compleet.

Wat jullie binnenkort op de foto te zien krijgen :

- 17" MacBook Pro, 2,93Ghz, 320GB@7200RPM, 4GB RAM
- 22" Acer Display
- Rain Design mStand
- Apple Aluminium Keyboard (wired ivm numpad)
- Logitech Revolution Draadloze muis
- WD Passport Essential 320GB (In het apple wit natuurlijk)
- iPhone 3G 8GB in de Xtand
En wellicht is er nog ergens plaats voor mijn Behringer UMX-49 Midi-keyboard :9

Maargoed, zoals gezegd ... eerst nog even wachten op mijn MacBook. Ik verwacht dat hij volgende week zal komen. Zoals gezegd is zondag de persmeeting in amsterdam, en ik verwacht dat ze vanaf dan dus ook leverbaar zijn in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145036

Ik wacht ook op de nieuwe macbook. Wat is bij jou de verzend/lever datum?
Ik zou nog 2 weken (16/20 feb) geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 22:03
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3323/3250840802_f75fe226d5_b.jpg
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remixed
  • Laatst online: 15-06 21:33
Zou je die mighty mouse niet direct het raam uit gooien? en dan nog 2 ook? Ik kan niet begrijpen hoe mensen die dingen kunnen gebruiken. Ik heb hem zeker een half jaar geprobeerd, met de hoop dat ik er aan zou wennen, maar dat zal nooit gebeuren. Het scroll balletje werkt niet lekker, komt regelmatig dat je hem ff moet schoonmaken met papiertje. De rechtermuisknop is heel lastig te gebruiken je moet je hele hand van de muis halen en dan helemaal rechts op de muis klikken om hem te gebruiken. Aangezien ik de rechtermuisknop vaak gebruik is het erg onhandig. De 2 zei knoppen zijn onmogelijk even in te drukken als je bezig bent, dus daar heb je al helemaal niks aan. En dan nog het vervelendste de acceleratie... Hij heeft een soort rare versnelling ingesteld zitten waardoor hij langzaam versneld of iets dergelijks. Je kan dit normaal ook niet veranderen en je hebt andere programma's ervoor nodig om zo iets simpels te wijzigen.

Naja genoeg over die mighty mouse.... De setup ziet er wel erg leuk uit verder!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.