Net maar weer eens gebeld met het hoofdkantoor (productmanager LCD-tv's)
EXACT HET ZELFDE VERHAALTJE ALS 2,5 MAAND TERUG
'Ik weet dat er aan gewerkt wordt, maar ik kan nu niet precies vertellen wanneer er een oplossing komt'
Stelletje schoften is het ook he, beetje de consument aan het lijntje houden, dat mag nu wel duidelijk zijn lijkt mij zo

.
Heb meneer dan ook gevraagd voor een passende oplossing om mijn geld terug te krijgen, om zodoende een andere TV te kunnen kopen. De snelste oplossing volgens hem: Opsturen voor reparatie.
Waarop ik vraag: 'dus dan moet ik iets opsturen waarvoor Samsung in eerste instantie helemaal geen reparatie KAN uitvoeren? '
5 seconde stilte... 'eehm ja meneer, dit is de snelste mogelijkheid'
Erg mijn best moeten doen om niet onbeschoft te gaan doen want had hem goed zitten natuurlijk.. Maar ik moet maar eens met de reparatie service bellen voor een afspraak.. **zucht**....
Vraagje trouwens voor de Saumsung 5 serie gebruikers hier:
Ik gebruik zelf een PS3 via HDMI.
Bij sommige games, stottert de TV aanzienlijk als je 'filmplus' aan hebt staan. (bijvoorbeeld FIFA 09 ).
Bij het uitschakelen van 'Filmplus' is dit direct verholpen. Echter, dit blijft steevast weer automatisch aanswitchen telkens na circa 10 minuten spelen.
Een soortgelijk probleem doet zich voor bij het gebruiken van de HDMI uitgang van mijn laptop (k gebruik de LCD TV regelmatig als monitor voor audio-bewerking e.d), echter gaat het dan om de aspect-ratio instelling die steeds wijzigt van 'alleen scannen' naar 'zoom'. Hoogst irritant, aangezien je bij de functie 'zoom' je taakbalk niet ziet en dus om de 10 minuten weer met die (erg slome) afstandsbediening in de weer moet.
Vroeg dit snel even tussendoor aan de Samsung man, en hij stelde dat dit wellicht lag aan het HDMI signaal wat je apparaat uitzendt, dat de TV hier automatisch de beste instelling voor kiest. Klonk mij nogal vaag in de oren. Als je een functie uitschakelt op je tv, mag je er immers toch vanuit gaan dat deze functie niet steeds weer aanfloept?
WIE o WIE kan mij helpen op dit vlak? Alvast heel erg veel dank!
OT: Mailtje gestuurd naar 24p@live.nl. Wil er nu wel eens echt werk van maken.
[
Voor 2% gewijzigd door
Anoniem: 277475 op 12-01-2009 11:13
. Reden: TYPO ]