Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interresting! mag airbrush ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Dark Blue:
Oeps, nu heb ik teveel gezegd :X
8)7

Even wachten. Hoop overmorgen een update te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09
Ik begrijp dat er eerder wedstrijden zijn gedaan hier op het forum. Hoe moet ik me dit voorstellen.. zijn het wedstrijden voor de eer, of zijn er lieve prijsjes te winnen? Ik weet dat de info er aan komt.. ik ben altijd te nieuwsgierig! :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
RoyK schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:20:
Ik begrijp dat er eerder wedstrijden zijn gedaan hier op het forum. Hoe moet ik me dit voorstellen.. zijn het wedstrijden voor de eer, of zijn er lieve prijsjes te winnen? Ik weet dat de info er aan komt.. ik ben altijd te nieuwsgierig! :)
Als er al wedstrijden op gebied van handtekenen zijn geweest zijn ze op één hand te tellen. Ik kan me het niet zo herinneren. Ik geloof dat er een keer een gecombineerde wedstrijd was, van tekenen en 2D. De meeste wedstrijden (2d, 3d iig) zijn voor de eer.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
RoyK schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:20:
8)7

;)

Ik heb nu al een tijd een wacom, maar nog nooit echt aan het tekenen gegaan. Vooral dingen waarvoor een wacom handig is, maar waar je hem niet perse nodig hebt.

Ik vraag me af hoe jullie die echte tekeningen nu maken? Zelf bak ik er niets van en heb ik ook geen idee waar ik moet beginnen... Ik moet maar eens wat filmpjes bekijken denk ik..

[ Voor 29% gewijzigd door TheJVH op 14-01-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Kernwoord is vrijheid, probeer vrij te tekenen, dat wordt makkelijker naar mate je het meer doet. Begin grof en begin steeds meer detail erin te brengen.
Meestal zet ik eerst een grove schets op, die maak ik iets preciezer in een nieuwe layer er overheen om hem goed te krijgen. Wat ik sinds kort doe is een masker maken voor losse objecten waarbinnen je kunt kleuren, dan krijg je makkelijker die strakke randen overal, maar is natuurlijk wat je zelf fijn vindt. Sommige mensen beginnen gewoon met heel grof kleurindicaties te maken om het al leven te geven en objecten aan te geven, (kijk maar naar speedpaint) en dan brengen ze er meer detail in.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik hoop zo dat het enthousiasme aanhoudt tot het verschijnen van het projecttopic!!! :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
* mithras heeft ook een Wacom

Ik heb lang getwijfeld, maar na aanwijzingen op een nieuwe rsi blessure (de eerste is 0,5 jaar geleden voorbij) toch maar voor eentje gegaan. Vandaag bezorgd en gelijk uitgeprobeerd. Het stelt uiteraard nog niet heel veel voor, maar goed. Daarvoor ben ik ook een beginneling :p (vroeger wel veel getekend toen ik klein was).

Daarom nu: mijn eerste digitale tekening:
test
Eigenlijk is dit ook meer een verkapte tvp om te kijken wat de andere kunnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel netjes volgens mij voor een eerste keer... ik neem de moeite allang niet meer om met de wacom te werken (slapjes ik weet het :$ ), het wou maar niet lukken, dus maar gewoon met de hand en dan inscannen. O-)

En wat betreft het enthousiasme voor het projecttopic!!! zal bij mij wel goed komen. :P
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

willem169 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:02:
[...]

8)7

Dark Blue schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:27:
Ik hoop zo dat het enthousiasme aanhoudt tot het verschijnen van het projecttopic!!! :)
Today is the day :9 Ben benieuwd

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik ook. Al kan ik niet tekenen. Een contest lijkt me leuk en wellicht heb ik ook een inbreng :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tijsdejonckheere.be/Allerlei/ShakespeareInAfrica/scan1.jpg
Jaren geleden dat ik nog echt getekend had (moet zo'n 4-5 jaar geleden zijn, nog van op school). Nu toch weer eens begonnen, en vind het vrij aardig gelukt. Op de banner moet komen te staan "My kingdom, my kingdom for a horse" (Shakespeare - Richard III) (hopelijk snap je de hele afbeelding een beetje). De tekening zal nog ingeïnkt worden en dan in illustrator gekleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer mooi. :)
Ik hoop dat je een toepasselijke font gaat gebruiken voor de banner.?

Enne, het eindresultaat ook nog even posten he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:16:
Zeer mooi. :)
Ik hoop dat je een toepasselijke font gaat gebruiken voor de banner.?

Enne, het eindresultaat ook nog even posten he. ;)
Ik denk dat het eindresultaat wel in een ander topic zal komen te staan. En over het font: ik weet het nog niet, zo'n typisch middeleeuws font past hier natuurlijk wel, maar dat is niet altijd leesbaar. Ik zal wat experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:20:
[afbeelding]
Jaren geleden dat ik nog echt getekend had (moet zo'n 4-5 jaar geleden zijn, nog van op school). Nu toch weer eens begonnen, en vind het vrij aardig gelukt. Op de banner moet komen te staan "My kingdom, my kingdom for a horse" (Shakespeare - Richard III) (hopelijk snap je de hele afbeelding een beetje). De tekening zal nog ingeïnkt worden en dan in illustrator gekleurd.
Erg leuke tekening idd. Naar mijn idee zou deze heel mooi te kleuren zijn in Painter of Photoshop, maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat met Illustrator.

Als ik toch een kritische noot mag plaatsen, vind ik de houding van de leeuw wel erg statisch, en niet helemaal overeenkomstig met hoe hij staat. Het lijkt alsof hij op een vlakke ondergrond staat, en een beetje geroteerd is om die hoek met de rots te maken. Eigenlijk zouden de poten wel helemaal rechtop moeten staan, of zelfs iets de andere kant op hellen om het gewicht te compenseren, en de rug in lijn met de helling. (Is dit duidelijk, of praat ik in wartaal? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:06:
[...]

Erg leuke tekening idd. Naar mijn idee zou deze heel mooi te kleuren zijn in Painter of Photoshop, maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat met Illustrator.

Als ik toch een kritische noot mag plaatsen, vind ik de houding van de leeuw wel erg statisch, en niet helemaal overeenkomstig met hoe hij staat. Het lijkt alsof hij op een vlakke ondergrond staat, en een beetje geroteerd is om die hoek met de rots te maken. Eigenlijk zouden de poten wel helemaal rechtop moeten staan, of zelfs iets de andere kant op hellen om het gewicht te compenseren, en de rug in lijn met de helling. (Is dit duidelijk, of praat ik in wartaal? :P)
Mja, ik zit al redelijk lang te kijken op de tekening, en ik kan me er wel in vinden dat hij iet wat statisch is. Ik moet wel zeggen dat ik heel slecht ben in anatomie (5 keer opnieuw begonnen met die leeuw!) en ik vond dit min of meer aanvaardbaar. Ik denk overigens dat veel anatomisch gezien niet zal kloppen, evenals de compositie (ik had verwacht dat jullie hem veel te warrig zouden vinden) maar ja, niets of niemand is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, inkten ging sneller dan voorzien:
Afbeeldingslocatie: http://www.tijsdejonckheere.be/Allerlei/ShakespeareInAfrica/scan3.jpg
Er zit nu zo'n 9 uur in schat ik. Op naar Illustrator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Hey Tijs, hij begint echt leuk te worden. Ben benieuwd hoe hij er vanaf gaat komen in illustrator. Ga je bewust naar vectoren toe? of vind je vectoren gewoon leuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:56:
Hey Tijs, hij begint echt leuk te worden. Ben benieuwd hoe hij er vanaf gaat komen in illustrator. Ga je bewust naar vectoren toe? of vind je vectoren gewoon leuker?
Ik had er vergeten bij te zeggen dat dit voor een t-shirt design is. En ik vind vectoren ook gewoon leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tijs D., ziet er leuk uit :) alleen ik vraag me de hele tijd al af of het wel wijs is om dat kleine aapje zo vreemd naar boven te laten kijken...
willem169 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:02:
[...]

8)7

Het is nu al over-overmorgen hoor ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:59:
Tijs D., ziet er leuk uit :) alleen ik vraag me de hele tijd al af of het wel wijs is om dat kleine aapje zo vreemd naar boven te laten kijken...

[...]

Het is nu al over-overmorgen hoor ;)
Ik heb het al aangepast op de computer. De tekening is op een A4'tje, en die ogen zijn zodanig klein dat ik het met een potlood niet juist kon krijgen. (dat is toch wel het voordeel van met de computer werken ;-) Bovendien had ik tijdens het tekenen soms de neiging om op ctrl+z te duwen :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Spike_wolf schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:36:
Hier weer twee schetsen van mij. Ben met schetsen wel redelijk klaar geloof ik... (sorry voor de brakke pics :P

[afbeelding]
Jessica Drew, The First and imo the only Spider Woman
Deze ben ik tot nu toe aardig tevreden mee :D
Ze is wat aan de magere kant, maar dat was ze altijd al (ook in de comics en tv serie), dacht ik..

[afbeelding]
Unnamed character. Losjes gebaseerd op Mara Jade uit het Star Wars universum, hence the lightsaber.
Deze vindt ik nog wat kaal, heb alleen nog geen idee hoe ik dat ga aanvullen. De linker kant van de buik staat me nog niet aan, en ik heb het idee dat haar middel te lang is :X

C&C op beide is meer dan welkom :)
Wat? :?
Niemand commentaar? :/

Kom op jongens.. zo goed ben ik niet :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Spike_wolf schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:31:
[...]

Wat? :?
Niemand commentaar? :/

Kom op jongens.. zo goed ben ik niet :+
Super

lelijk

Nee ze zijn wel mooi maar nog wel redelijk schets. Er kan wel wat meer detail in lijkt me? Of kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Redelijk schets idd.. worden geinkt en digitaal ingekleurd.
Veel meer detail kan ik niet in Spiderwoman stoppen, simpelweg omdat haar outfit dat niet echt toelaat :+ Daar zullen vooral de kleuren meer levendigheid toe moeten voegen. Ik heb ook min of meer voor haar gekozen omdat ik daar mooie grote vlakken heb waarin ik wat meer met kleur verlopen kan (leren) spelen :)

Die andere kan idd nog een lading details gebruiken. Maar daar zat ik dus een beetje vast, kon geen passende toevoegeningen bedenken. En eerlijk gezegd heb ik er ook niet meer naar omgekeken na het posten hier.
Ik ga morgen nog een beetje met beide platen spelen denk ik.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ bij "die andere" zou ik proberen wat aan der linker borst te doen (rechts op het plaatje) in mijn opzicht klopt het niet helemaal, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat het nog niet is ingekleurd. :)
En verder misschien een tatoo erbij oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar! Althans voorlopig, want ik heb het gevoel dat er nog iets aan schort, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen wat het juist is.. Anyway:

Afbeeldingslocatie: http://tijsdejonckheere.be/Allerlei/ShakespeareInAfrica/ShakespeareInAfrica.jpg

Suggesties m.b.t. kleuren etc, zijn zeker welkom!
Zoals ik al zei, is dit voor een t-shirt design, denken jullie dat dit goed past, dat het überhaupt een kans maakt om te winnen op zo'n t-shirt competitie site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:13:
^^ bij "die andere" zou ik proberen wat aan der linker borst te doen (rechts op het plaatje) in mijn opzicht klopt het niet helemaal, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat het nog niet is ingekleurd. :)
En verder misschien een tatoo erbij oid?
Hij lijkt wat vreemd gevormd he?
Dat idee had ik ook, maar als ik hem ronder maak, dan lijkt hij gigantisch groot.. wat ook niet de bedoelling is :P
Nog wat aan sleutelen en kijken of er een tussenweg is..

Iemand die ziet wat er niet aan klopt? en hoe het op te lossen is?

Tattoo is wel een idee idd :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:19:
[...]

Hij lijkt wat vreemd gevormd he?
Dat idee had ik ook, maar als ik hem ronder maak, dan lijkt hij gigantisch groot.. wat ook niet de bedoelling is :P
Nog wat aan sleutelen en kijken of er een tussenweg is..

Iemand die ziet wat er niet aan klopt? en hoe het op te lossen is?

Tattoo is wel een idee idd :)
Hij moet ook niet zozeer groter, maar vooral wat meer ronding en wat dieper. Ik heb even een lijntje erbij getrokken met wat ik bedoel (if you don't mind): klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat lijkt er al meer op idd :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 09:32:
Ik ben klaar! Althans voorlopig, want ik heb het gevoel dat er nog iets aan schort, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen wat het juist is.. Anyway:

[afbeelding]

Suggesties m.b.t. kleuren etc, zijn zeker welkom!
Zoals ik al zei, is dit voor een t-shirt design, denken jullie dat dit goed past, dat het überhaupt een kans maakt om te winnen op zo'n t-shirt competitie site?
Erg tof geworden!

Mischien wat verbeterpunten..

- Vanwaar de opkomende zon los van de tekening zelf?
- Mischien mooi als je er meer schaduw en licht in brengt zodat alles wat minder plat lijkt
- Leeuw nog best "statisch". Waarschijnlijk met schaduwen ook goed losser te krijgen

Verder compliment voor het kleurgebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 11-09 10:14
Zo, heb net een hoop tekeningen van mijn 1e jaar industrieel ontwerpen gefotografeerd en in collages op mijn deviantart pagina gezet. Ik vind onderstaande product tekening het beste, maar voor meer tekeningen kijk eens hier:

http://hupie.deviantart.com/gallery/#Industrial-Design

Afbeeldingslocatie: http://fc31.deviantart.com/fs40/i/2009/018/1/5/Haakse_slijper_design_by_Hupie.jpg

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:57:
[...]

Erg tof geworden!

Mischien wat verbeterpunten..

- Vanwaar de opkomende zon los van de tekening zelf?
- Mischien mooi als je er meer schaduw en licht in brengt zodat alles wat minder plat lijkt
- Leeuw nog best "statisch". Waarschijnlijk met schaduwen ook goed losser te krijgen

Verder compliment voor het kleurgebruik!
Bedoel je met 'los van de tekening' dat de zon geen zwarte omranding heeft zoals de rest van de tekening? Dat heb ik gedaan omdat de zon ook los van de tekening staat :) (in de horizon). Die andere twee puntjes zal ik zien of ik nog iets kan doen, ik kan ook maar 12 kleuren gebruiken omdat het een t-shirt design is.
De Hupie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:18:
Zo, heb net een hoop tekeningen van mijn 1e jaar industrieel ontwerpen gefotografeerd en in collages op mijn deviantart pagina gezet. Ik vind onderstaande product tekening het beste, maar voor meer tekeningen kijk eens hier:

[afbeelding]
Dat lijkt me een leuke opleiding! Wat houdt die job dan precies in? Moeten jullie zelf jullie eigen ideeën conceptualiseren (dus ook de techniek erachter kennen) of iemand anders in een tekening gieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 11-09 10:14
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:16:
Dat lijkt me een leuke opleiding! Wat houdt die job dan precies in? Moeten jullie zelf jullie eigen ideeën conceptualiseren (dus ook de techniek erachter kennen) of iemand anders in een tekening gieten?
De tekencolleges gaan vooral om het uiterlijk, het is de bedoeling om zo mooi en snel mogelijk ideeën op papier te krijgen. Met de opleiding krijg je echter overal een beetje verstand van, dus zowel vormgeving als techniek. We hebben namelijk ook vakken als elektronica, stijfheid en sterkte, statica, aplicatiebouw (programmeren) etc. Maar ook krijgen we te maken met management, vooral in projecten leer je een beetje georganiseerd werken. Ik zou zeggen doe eens onderzoek naar de studie Industrieel Ontwerpen of geef je op voor een meeloopdag ;).

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Tijs, ik vind hem heel leuk geworden. Je vraagt jezelf af of je nou nog iets mis waar je geen vinger op kan leggen. Ik werk dagelijks met vectoren en moet soms ruimtes leuk aankleden. Soms wil het wel eens helpen om stralen op de achtergrond te plaatsen. eenvoudige driehoekige vormen die met de punt naar het midden wijzen.. begrijp je wat ik bedoel? En deze geef je een iets lichtere kleur als je achtergrond.. en zet je op de achtergrond weg... geeft meestal net even dat extra's

[edit]

zo iets bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.slicktutorials.com/ps/starburst/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hoi Modjes, hoe staat het nieuwe topic ervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Geduld is zulk een schone zaak zou mijn oma zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 15:39
De Hupie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:18:

[afbeelding]
Bij de kleine schetsen heb je mooie lijnen gezet, nu heb je bij de grote gemarkte tekening lijnen die opgebouwd zijn uit meerdere kleine lijntjes. Het staat strakker als je deze ook snel in een beweging kan zetten. Ik kan dat zelf trouwens ook heel slecht, kleine lijntjes yay ^^. Met potlood kom je daar beter mee weg dan met een fineliner. Vraag met markeren eens bij je docent naar nat in nat marken. Dit vergt veel oefening maar als je het kan krijgen je vlakken een mooie egale kleur i.p.v. een wat gevlekte uitstraling.

Bij een gekleurd vlak die aan de bovenrand van je tekening zit kun je met de punt van je marker er nog een keer een strakke lijn overheen zetten (dus de lijn tussen het object en het wit van het papier). Zo zet je wat meer accent op de vorm en komt de kleur wat sterker naar voren.

Desalniettemin goed getekend.

Tip: Bewaar je bijna lege fineliners voor je nette schetsen. Als je dan een foute lijn zet is deze minder sterk aanwezig. Dit is prettig voor als je bezig bent met lange lijnen die je in een haal op je papier wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aan de hand van jullie tips nog enkele veranderingen doorgevoerd, de finale versie staat nu online en er kan op gestemd worden:

http://www.lafraise.com/c...g=fr&submission_id=139553

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Weet iemand toevallig hoe je makkelijk art contests kan vinden? Mij lukt het niet echt dus enige hint om te zoeken is altijd welkom.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hey peeps, weer een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, heb nog niet zo heel veel te showen nu, maar heb een nieuwe layout gemaakt en ben benieuwd wat mensen er van vinden.

Je kan em checken op www.amollinger.nl

Und nog ein pic.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/i4l7rb.jpg

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DapperKonijntje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:06:
Hey peeps, weer een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, heb nog niet zo heel veel te showen nu, maar heb een nieuwe layout gemaakt en ben benieuwd wat mensen er van vinden.

Je kan em checken op www.amollinger.nl

Und nog ein pic.

[afbeelding]
Ziet er goed uit :D !

Je site is ook leuk gedaan en zo te zien aan je skills, ben je echt goed opweg. Helaas heb ik geen baan voor je ;)

* Dutchie! is beetje jaloers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Berk:
Hey,
Weet iemand toevallig hoe je makkelijk art contests kan vinden? Mij lukt het niet echt dus enige hint om te zoeken is altijd welkom.
Alvast bedankt
Hoi Berk, welkom op GoT. Leuk dat je even langskomt. :)

Ik zou je met klem willen verzoeken de volgende topics even door te lezen:
Registratievoorwaarden / korte FAQ
De werking van de forumsoftware in het kort
Het algemeen beleid

Vooral de laatste is erg belangrijk als het gaat om plaatsen van reacties en nieuwe topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voor wie het heeft gemist: like me :X

*O* GFX Groepsproject - Sequence 3 *O*

Tof idee, allemaal mee doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:50:
[...]

Hoi Berk, welkom op GoT. Leuk dat je even langskomt. :)

Ik zou je met klem willen verzoeken de volgende topics even door te lezen:
Registratievoorwaarden / korte FAQ
De werking van de forumsoftware in het kort
Het algemeen beleid

Vooral de laatste is erg belangrijk als het gaat om plaatsen van reacties en nieuwe topics.
Oh eh.. ja bedankt.. Dit is echter niet voor het eerst dat ik op GoT kom hoor :S
Ik volg alleen dit topic :P Als je ff rond neust dan zie je ook dat ik wel wat gepost heb sinds n jaar of anderhalf. Maar er werd in eerdere posts gesproken over contests vandaar dat ik deze post gemaakt had. Ik neem aan namelijk dat mensen die mee doen aan contests weten waar je kan zoeken naar die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Ook eens iets van mijn kant, ik maak bijna nooit 2d platen ;)
Dit was voor een school opdracht, morgen inleveren, vind hem wel aardig geworden dus wilde hem gewoon eens laten zien :)

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/1997/smallso2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:29:
[...]

Oh eh.. ja bedankt.. Dit is echter niet voor het eerst dat ik op GoT kom hoor :S
Ik volg alleen dit topic :P Als je ff rond neust dan zie je ook dat ik wel wat gepost heb sinds n jaar of anderhalf. Maar er werd in eerdere posts gesproken over contests vandaar dat ik deze post gemaakt had. Ik neem aan namelijk dat mensen die mee doen aan contests weten waar je kan zoeken naar die dingen.
Ik geef je helemaal gelijk, Berk. Je loopt hier al een tijdje rond en maakt mooie dingen.
Je werk zou in de 2D contest ook vast goed tot z'n recht komen. :) Willem moet weer een beetje inkomen.

Ik wou nog even Lena Furberg vermelden, aangezien ik zelf groot fan van haar tekenstijl ben en ik die stijl ook wel in jouw tekening terug zie komen. Meeste van de plaatjes die je van haar op internet vindt zijn paarden, maar ze heeft ook erg veel andere boeken geïllustreerd.
http://www.serieframjandet.se/images/282.jpg
http://www.kvaak.fi/images/articles/11102007194454-1.jpg
Ze is echt een held in het tekenen van anatomie en het geven van uitdrukkingen aan dieren.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10

krvabo

MATERIALISE!

JuliettPapa schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:52:
Voor wie het heeft gemist: like me :X

*O* GFX Groepsproject - Sequence 3 *O*

Tof idee, allemaal mee doen :p
Ik had het inderdaad eerst ook gemist, maar nu ik het project zie is het toch niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Dat wil zeggen: ik vind het een goed project, wat ook zeker wel goed gemanaged wordt, maar het is niet het type waar ik aan mee zou willen doen :P
Ik ben meer het type: potlood / een beetje nabewerking, maar geen photoshopcontest :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Weer een strak plaatje Dapper konijntje. Ik heb hem blijkbaar gemist anders had ik al eerder gereageerd.

Ik heb weer wat ingestuurd voor de maand januari. Helaas had ik haast geen tijd en zat ik ook even zonder inspiratie. Het thema was "Invasion" en ik wilde juist niet iets neer zetten met buitenaardse achtige praktijken. De kans dat bijna 90% dat al doet is erg groot, en dat klopt ook gezien de inzendingen. Toch nog wat leuks in elkaar kunnen zetten op de valreep. Heb er ongeveer 4 a 5 uurtjes aan gewerkt in totaal verspreid over een week. Niet mn beste werk maar toch best grappig geworden voor die paar uurtjes

Afbeeldingslocatie: http://www.rkgfx.nl/puploads/images/showen/invasion%20of%20the%20tourists%20200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 11:27
haha geweldig idee op het invasion gebeuren. was ik zelf nooit op gekomen :P

ook leuk getekend, vooral dat jochie die de bal trapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Ik was persoonlijk erg eh, 'gecharmeerd' van die vrouw in het blauwe badpak, echt meesterlijk gedaan! Ik kan zelf echt niet tekenen, hooguit natekenen (ben zelf meer van het schrijven), maar ik wil iedereen hier toch even hartelijk complimenteren met al het prachtige werk! Mag hier graag rondneuzen en verzuchten dat ik toch ook deze talenten wel zou willen bezitten...

Ga zo door d:)b

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ranewen:
Ik was persoonlijk erg eh, 'gecharmeerd' van die vrouw in het blauwe badpak, echt meesterlijk gedaan!
Couldn't agree more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Ranewen schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:09:
Ik was persoonlijk erg eh, 'gecharmeerd' van die vrouw in het blauwe badpak, echt meesterlijk gedaan! Ik kan zelf echt niet tekenen, hooguit natekenen (ben zelf meer van het schrijven), maar ik wil iedereen hier toch even hartelijk complimenteren met al het prachtige werk! Mag hier graag rondneuzen en verzuchten dat ik toch ook deze talenten wel zou willen bezitten...

Ga zo door d:)b
haha, ik krijg wel meer reacties op de vrouw in het blauwe badpak. Zou het de kleur zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
krvabo schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:18:
[...]

Ik had het inderdaad eerst ook gemist, maar nu ik het project zie is het toch niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Dat wil zeggen: ik vind het een goed project, wat ook zeker wel goed gemanaged wordt, maar het is niet het type waar ik aan mee zou willen doen :P
Ik ben meer het type: potlood / een beetje nabewerking, maar geen photoshopcontest :)
Ik heb een beetje het zelfde. Ik vind het leuk dat er een groot project wordt georganiseerd. Maar ik had gehoopt dat er een thema op tafel kwam waar iedereen op los kan gaan. Nu wordt het een trein van werken aan elkaar en daar heb ik niet zoveel mee. Ik had ook niet in de gaten dat dit het project was waar ze het over hadden. Ik zat maar te wachten op een wedstrijd met een thema :)

Ik laat deze aan me voorbij gaan, maar piek af en toe in het treadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik weet niet of de modjes het goed vinden, maar opzich kan er naast de sequence wel een contest lopen toch? ala 3D contest 66: Fear

Vroeger hadden we in het 3D: Het normale show je stuff, de 3D contest lopen en een enkele keer ook een groot groepsproject :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
JuliettPapa schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:03:
Ik weet niet of de modjes het goed vinden, maar opzich kan er naast de sequence wel een contest lopen toch? ala 3D contest 66: Fear

Vroeger hadden we in het 3D: Het normale show je stuff, de 3D contest lopen en een enkele keer ook een groot groepsproject :D !
Dat lijkt me heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

We proberen de mogelijkheden binnen het lopende groepsproject zo breed mogelijk te houden. Ik zal het geen animocheck noemen, want het is een flink project in Willems handen, maar we kunnen zo wel peilen wie het wel leuk vindt en wat er voor tegengeluiden komen. Daarom ga ik jullie wel ontmoedigen om een contest in te dienen naast dit project, omdat er dan twee zijn. Twee projecten betekent een verdeling van de deelnemers, de mogelijkheid dat één van de twee doodbloedt of dat ze op den duur allebei stranden. Kortom we willen het even bij elkaar houden. Er komt nog een project aan, daar wordt o.a. door mij hard over gebrainstormd...
...en daarin zal ik de wensen, die nu boven komen, ook meenemen.

Verder, een stukje tekenwerk van mij. Ik heb namelijk sinds jaar en dag een roze trolleykoffer, die campzonegangers misschien wel van mij zullen kennen als het gevaarte waarmee ik altijd mijn casemods het terrein op- en afsleepte. Nu wil het zo dat die koffer mee naar Finland gaat (tja, geschikt, en goed vindbaar op de loopband) maar daarvoor had hij toch een upgrade nodig. Daarom, artwork op de zijkant. Getekend met zwarte stift en verzegeld met haarlak. Ik ben benieuwd of ik na 10 minuutjes door de Finse sneeuw baggeren niet gewoon één grote grijze vlek over heb, maar we'll see. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i33dfxmNeC7g14JTsi4sQyFf/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Ziet er nice uit.
Over de volgende contest zou het misschien aan te raden zijn dat er wat input komt van de users d.m.v. een topic of iets dergelijks. :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er echt heel mooi uit! De linkse valt een beetje tegen op het dikke zwarte stuk omdat het niet helemaal zwart is maar voor de rest niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Erg gaaf gedaan, ik hou wel van swirls!

wat betreft de contest, ik begrijp het. 2 contesten naast elkaar is misschien ook niet de beste optie. Ik wacht het af hoe en wat. Helaas heb ik geen tijd om een dergelijk project te organiseren. Ik doe al eigenlijk teveel op andere forums. Compueren is een leuke hobby, maar kom regelmatig een uurtje hier en daar te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Leuk gedaan die tassen! alleen denk ik dat haarlak het niet heel lang gaat volhouden :P

@royk: leuke cartoon! ik ben stiekem een fan :)

Even een vraag voor de wacom tekenaars: welke software gebruiken jullie?
Deze vraag stel ik omdat ik omdat ik binnenkort mijn nieuwe wacom krijg. Stap van een graphite4 over naar een cintiq12 :) nu heb ik altijd getekend met photoshop en heb ook wel eens wat gedaan met een demo van Sketchbook pro (van Autodesk). Zijn er misschien programma's die ik over het hoofd zie of gewoon fijner werken om mee te tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
stef-o schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:36:
Leuk gedaan die tassen! alleen denk ik dat haarlak het niet heel lang gaat volhouden :P

@royk: leuke cartoon! ik ben stiekem een fan :)

Even een vraag voor de wacom tekenaars: welke software gebruiken jullie?
Deze vraag stel ik omdat ik omdat ik binnenkort mijn nieuwe wacom krijg. Stap van een graphite4 over naar een cintiq12 :) nu heb ik altijd getekend met photoshop en heb ook wel eens wat gedaan met een demo van Sketchbook pro (van Autodesk). Zijn er misschien programma's die ik over het hoofd zie of gewoon fijner werken om mee te tekenen?
Painter X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Daadwerkelijk digitaal schilderen werkt het best in Painter. Painter heeft meer opties voor realistische brushes en natuurlijke brush simulatie enzo. Ik zou dus Painter in combinatie met Photoshop gebruiken, Photoshop dan vooral voor de afwerking en bewerking.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Ik heb zelf ook de Cintiq 12" stef-o

Ik teken hoofdzakelijk in Photoshop CS4. Een draaibaar canvas net als in Painter X is een enorme aanvulling. En soms pak ik Painter X. Maar omdat ik hier nog wel eens met vraagtekens ziet (in gevecht ben met wat ik wil maar ik niet weet hoe ik het voor elkaar krijg) val ik weer vaak terug naar Photoshop

Bedankt voor het compliment, stiekeme fan! :)

[ Voor 6% gewijzigd door RoyK op 11-02-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
bedankt voor de tips! maar uuh... draaibaar canvas? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
In Photoshop CS4 kan je het canvas (je tekengebied) heel eenvoudig draaien door een sneltoets in te drukken en je tekenvel te draaien naar een gewenste hoek. dit zit al vele jaren in Painter X en was een echt gemis in Phtoshop. Dit hebben ze gelukkig toegevoegd. Mjin voorkeur heeft Photoshop. Maar wil je echt echt gaan schilderen kan ik je Painter X adviseren

Heb je de cintiq al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Ok, helemaal duidelijk!
De cintiq krijg ik volgende maand :) via het werk. verheug me er al wel op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Prachtig ding, alleen heel jammer van de weer war aan kabels. Ik ga uit "nood" een extra tabletje erbij kopen voor de vlugge schets. Als je het tablet verder niet op hoef te ruimen kan je de kabels weg werken en valt het wel mee. Ik teken in de woonkamer.. en als ik dus klaar ben moet ik de boel afbouwen. Maar als ik de bouw weer op moet bouwen ben ik eerst een spaghetti van kabels uit elkaar aan het halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ik las al zoiets! Scheelt dat ik er een mooi plekje voor kan reserveren in de huiskamer... :) kan ik het mooi laten liggen. Anders zou ik ook nog mijn Graphite4 kunnen gebruiken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door steffex op 11-02-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
DB: damn, nice :) ik hoop erg voor je dat het blijft zitten :D
misschien wel over de tijd eens bijwerken ;)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Net nog even wat in paint gemaakt :P
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/mech_small.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

• RoyK
ms paint? Gaan we schelden Sir Hendro? :)

Leuk hoor!

• steffex
is het niet makkelijker om dan paint.net te gebruiken? kun je teminste in layers werken :p

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

RoyK schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:30:

Leuk hoor!
Wat zeg je daar? :P Ms Paint voor tekeningen is like, notepad voor websites!

• RoyK
Hahaha DB, nee man.. hou op hoor .. als ik dit bij de politie meld heb je een boete aan je broek hangen!

notepad voor websites is ook zooo 1995. Al werkt het vaak nog steeds vele malen overzichtelijker!

Anyweg.. ik wil me dit jaar tussen de wedstrijd tekeningen door me op de anatomie gooien. In deze tekening wil ik een kind (jonge of een meisje) neer zetten die zijn hand uit steekt naar een buitenaards wezen. Ruwe schetsen gaan nog alle kanten op, dan weer links..dan weer rechts. Tot zover in ieder geval het persoon. Ben best blij met het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.rkgfx.nl/puploads/images/promotie/schets%20alien%20vs%20little%20person%201%20600x200.jpg

commentaar natuurlijk welkom

[ Voor 11% gewijzigd door RoyK op 12-02-2009 13:40 ]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Dark Blue schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:32:
[...]

Wat zeg je daar? :P Ms Paint voor tekeningen is like, notepad voor websites!
Like, de echte nerd maakt er gebruik van.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ziet er goed uit idd :)

In de uiteindelijke schets is de arm alleen wel wat recht en zie je niet echt meer waar z'n elleboog zit. Misschien kan je zijn arm een stukje verder buigen? (ziet er ook gelijk wat 'levendiger' uit dan)

Edit: Ik zie net dat er nog een hele tekening onder de link zat :$ nouja, datzelfde geldt dus ook voor oa. zijn benen. Die zouden ook wat meer dynamiek kunnen gebruiken door ze oa. niet zo recht naast elkaar te zetten.

Het bovenlichaam zou je ook nog veel meer mee kunnen doen. Zou je zelf bijvoorbeeld zo kaarsrecht blijven staan als je op je tenen staat en ergens naartoe gaat met je arm? Nee toch? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Stukfruit op 12-02-2009 14:15 ]

Dat zit wel Schnorr.

• RoyK
bedankt stuk fruit, ik neem de de feedback mee!

• steffex
RoyK schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:36:
Hahaha DB, nee man.. hou op hoor .. als ik dit bij de politie meld heb je een boete aan je broek hangen!

notepad voor websites is ook zooo 1995. Al werkt het vaak nog steeds vele malen overzichtelijker!

Anyweg.. ik wil me dit jaar tussen de wedstrijd tekeningen door me op de anatomie gooien. In deze tekening wil ik een kind (jonge of een meisje) neer zetten die zijn hand uit steekt naar een buitenaards wezen. Ruwe schetsen gaan nog alle kanten op, dan weer links..dan weer rechts. Tot zover in ieder geval het persoon. Ben best blij met het resultaat.

[afbeelding]

commentaar natuurlijk welkom
de hakken zijn wat groot en de duim van de gestrekte arm klopt niet helemaal. misschien het perspectief iets veranderen? de pink lijkt nu groter :P de onderarm vind ik nu net lijken of deze niet goed op de elleboog zit.. 8)7

• Sir_Hendro
RoyK schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:30:

Leuk hoor!
Als ik me verveel ga ik altijd krabbelen in paint. Afgelopen nacht was ik naar 'Big Foot' van Red Alert aan het luisteren en toen kreeg ik zin om een mech te schetsen. Maarja, toen kon ik ineens niet meer stoppen en tekende ik ook een landschap erbij enzo :/

Hier nog 2 die ik een aantal dagen geleden heb gemaakt tijdens wat verveling:

Mislukte Sonic:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/sonic_small.jpg

Vrouwlijke krijger:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/warrior_small.jpg

Ik heb nog wel wat vage dingetjes gemaakt maar die zijn niet echt post waardig.

Verwijderd

Mooie paint skills Hendro, ook de vorige posts vind ik indrukwekkend.

Ik gebruik nog altijd potlood en papier :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/vuist.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/roos.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/slang.jpg

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:05:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind de eerste 2 goed gelukt. Plaatje 1 lijkt een beetje op een fap handje :D

• Amplified
geinspireerd door de sequence op GoT (waar ik overigens ook aan mee heb gedaan :P) hebben een vriendin van mij en ik bedacht om ook een mural te gaan maken, maar dan getekend.

Ik heb nu net het eerste deel af, en ik vraag me af wat jullie ervan vinden.
(hij ziet er wel best brak uit, zo gescanned : :/ )

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3479/3274375037_b98a5f2fe6_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:05:

*2 tekeningen knip*

[afbeelding]
Mooie tekeningen alleen vind ik die blaadjes een beetje strak over komen. Bloemen vloeien meestal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wat is het ontzettend stil hier.
Net even een wat oudere schets digitaal 'geinkt'

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/15rcdxc.jpg
C&C is welkom :)
Ga hem ook inkleuren nu.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
MAAAAAAAAAAARIO!!!!!!!!!!!

leuk leuk:) niet veel op aan te merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Thanks.

Fuck zie net dat ik een lijn vergeten ben :D
De afscheiding tussen grasveld en het pad waar Mario op staat :P

Gelijk ff fixo0ren.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben hier bij toeval in Finland in een class met comic-drawing gerold. :P Ik heb de helft van de lessen meegedaan en nu is het aan ons...
...in vier weken worden we geacht om een korte comic te tekenen, custom te printen (nieten, aan elkaar naaien) als 'zine' en dan te verkopen in school. 8)7

Gelukkig krijg ik er geen cijfer voor, want ik heb zo lang geen comics getekend dat ik die stijl helemaal niet meer beheers. Vroeger, toen ik klein was... ging elk vodje papier op aan comics...
Ik denk dat Picasso ergens wel gelijk had met dat het kind in je nooit verloren mag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Spike_wolf, mario doet het altijd goed. Ik zou nog eens kijken naar het perspectief van het portaal en van de danklijn. Die hebben allebei een ander verdwijnpunt, of komt dat door de ooghoogte van de tekening? Ook lopen de lijnen bij het portaal niet lekker evenwijdig. Ben benieuwd naar het inkleuren !

Hier nog wat schetsen van mij
kubus toren met perspectief:
Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/toren.jpg

Schedel:
Afbeeldingslocatie: http://www.theclothcorner.nl/Anders/skull.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

@ M4rius:
De lijnen boven het portaal heb ik inmiddels aangepast, zag het ook zitten, die lopen nu evenwijdig.
Volgens mij klopt de rest nu aardig, heb wat screenshots gemaakt met een N64 emulator, en dat dak lijkt idd vaag door het oogpunt, ik hoop dat daat met kleuren straks beter oogt :)

Die schedel van jou is erg netjes geworden, jammer van de slechte kwaliteit foto, doet hem geen recht zo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Weer een nieuwe tekening voor de maand februari waar het thema dit keer "Imprisoned" is. Zie gnomon workshops

Mijn inzending is een droevige goudvis. Een gevangene in zijn eigen kom.

4 uur tekenwerk in Photoshop CS4 en een cintiq tablet.

Afbeeldingslocatie: http://www.rkgfx.nl/puploads/images/Artwork/imprisoned%20600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Wederom kudos!++ d:)b ik vind het erg goed geslaagd RoyK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
4 uurtjes vind ik nog vrij weinig voor zo een mooie plaat! Het ziet er weer fantastisch uit Royk, voornamelijk het kleurgebruik is weer fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het kleur gebruik is inderdaad geweldig.
Erg netjes gedaan.
Als de vis niet zo sip zou kijken zou het een mooie wallpaper zijn :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Dank jullie voor de leuke reacties. Altijd fijn om te lezen. Het gaat de afgelopen tijd ineens in een stroomversnelling. Krijg veel mailtjes van mensen die een tekening van me willen hebben, en ben een week geleden ook in een game gestapt als concept artist voor de omgevingen. Ben heel benieuwd hoe dat zicht gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
RoyK, ik blijf fan :P dit is weer een goede plaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een erg toffe tekening weer!

Sta nu alleen een beetje te kijken naar je steentjes. Ik zou zweren dat dat een foto moet zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:37:
Inderdaad een erg toffe tekening weer!

Sta nu alleen een beetje te kijken naar je steentjes. Ik zou zweren dat dat een foto moet zijn 8)7
Lang leven de texture's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 00:24

Casmo

Mr. Hero

RoyK schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:31:
Dank jullie voor de leuke reacties. Altijd fijn om te lezen. Het gaat de afgelopen tijd ineens in een stroomversnelling. Krijg veel mailtjes van mensen die een tekening van me willen hebben, en ben een week geleden ook in een game gestapt als concept artist voor de omgevingen. Ben heel benieuwd hoe dat zicht gaat ontwikkelen.
Mag ik eens vragen wat voor game? 3D / 2D / browser based? Ik vindt je style iig super! Als ik ooit me muur ga laten beschilderen... ;-)

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
Casmo schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:45:
[...]

Mag ik eens vragen wat voor game? 3D / 2D / browser based? Ik vindt je style iig super! Als ik ooit me muur ga laten beschilderen... ;-)
Dank je! :)

Ik kan er niet veel over vertellen. Het wordt een FPS shooter / RPG mix. Thema is toekomst fictie / realisme. De ideeen op het moment zijn gericht op de PC /PS3 /360. Mijn aandeel is het tekenen van de omgevingen (concept)

Ik doe geen muur schilderingen heur! (als je dat bedoel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
zeer mooi Royk :D geweldig. idd heel mooi kleurgebruik.
Niks op aan temerken, dus alleen maar positieve dingen in dit bericht :P
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste