Toon posts:

[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:55
Desalniettemin hele leuke en aardige wedstrijden gespeeld net, leuke combinaties gehad en een paar keer gescoord zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HendrikN schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:51:
Desalniettemin hele leuke en aardige wedstrijden gespeeld net, leuke combinaties gehad en een paar keer gescoord zelfs ;)
Ging lekker inderdaad. Ik wil straks nog wel een paar potjes spelen. Ben nog ff voetbal kijken, ben er over een half uurtje ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:52:
[...]

Ging lekker inderdaad. Ik wil straks nog wel een paar potjes spelen. Ben nog ff voetbal kijken, ben er over een half uurtje ongeveer.
count me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik kom vanavond na Studio Sport nog wel even kijken :)

Ajax komt pas over een uur ofzo, ik kijk nog even in de kleedkamer...

[ Voor 42% gewijzigd door HendrikN op 18-10-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ga nu naar de kleedkamer zijn er nog mensen?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
We zijn met een groep van 5 al de hele avond aan de gang, dus om het kwartier komen we langs de kleedkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet allemaal goed nu. Vage zooi. We zien elkaar niet in de dressingroom op een of andere manier.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben even gedisconnect van Live, misschien helpt dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Word er vanmiddag nog gespeeld? Ben net gigantisch onderuit gegaan op mn racefiets dus ik zit vandaag met mn poot omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
dannzyx schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:42:
Word er vanmiddag nog gespeeld? Ben net gigantisch onderuit gegaan op mn racefiets dus ik zit vandaag met mn poot omhoog :P
Ik gooi zojuist de xbox aan :) Eerst even een ontbijtje maken...

[ Voor 5% gewijzigd door HendrikN op 19-10-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 21:04
Goed excuus om de hele dag te fifa'en dannzyx :P
Ik kom ook richting dressing room, met een aardige kater.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik krijg ineens geen verbinding met de EA servers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

We spelen toch weer niet slecht, heb wel moeite om de bal naar ed juiste persoon te spelen als shirts op elkaar lijken.

* Royz is (serieus) kleurenblind :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ben er weer klaar voor; gaan we nog los? :P

* Tha-PC-Legend zit in de dressingroom

[ Voor 25% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 19-10-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ga nog even een potje spelen, daarna écht voetbal kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Ik ben er tot 9 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik hang nu in de kleedkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

onderweg....

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
EA Servers are not available at this time, please try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
HendrikN schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:23:
EA Servers are not available at this time, please try again later.
Inderdaad. Hopelijk van korte duur want heb wel zin om een paar potjes te spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

gaat niet meer lukken denk ik :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gisteren niet thuis, dus heb geen last gehad gelukkig :p
Vanavond ben ik weer aanwezig. Als ik FIFA speel, speel ik bijna altijd met dit team. De single player doe ik nog maar heel weinig, soms ff tussendoor. Heb ook te weinig tijd...

Er waren weer mensen bijgekomen in het team zag ik, we zijn nu alweer met 38 man... Die spelerstop wordt ook niet gehandhaafd dus door de managers. Ik zit er aan te denken gewoon maar een aantal mensen eruit te gooien. Sowieso die ik niet vanuit dit topic ken, die dus ook niet in de lijst staan, maar ook mensen die toch nooit spelen. RoyZ of On_E, waarom worden er nog steeds mensen ge-invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:01
Goed nieuws, ik ga zo op pad om een 360 Arcade te halen. Ik kom er net achter dat mijn kapotte 360 nog maar 2 weken garantie heeft, dus dan haal ik nu maar een nieuwe voordat die cashback actie afloopt. :)

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Helaas heb ik het weekend niet kunnen spelen.... Was het hele weekend in Londen en ben naar Arsenal - Everton geweest in het Emirates stadion, dus dat was ook wel weer leuk :*) . Vanavond probeer ik er weer bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik was deels weg en voor het andere deel verslaafd aan saints row 2 van het weekend, maar ik kan voor vanavond na de fitness vast wel weer een gaatje maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def87 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:37:
Goed nieuws, ik ga zo op pad om een 360 Arcade te halen. Ik kom er net achter dat mijn kapotte 360 nog maar 2 weken garantie heeft, dus dan haal ik nu maar een nieuwe voordat die cashback actie afloopt. :)
Mooi man! Lekker in je vakantie om toch een 360 te hebben (ik zit trouwens gewoon weer op werk :( )

@donker: Klinkt erg gaaf! Ik heb het op Sport 1 moeten kijken, ook leuk, maar niet zo gaaf als er zelf bij zijn.

@UltraEd: We moeten even kijken hoe laat precies. Meestal beginnen we om 8 uur, maar ik weet natuurlijk niet hoe laat jij terug bent van fitness. Hoe dan ook spelen we dan vast ook nog wel. Je moet maar ff in de dressingroom wachten.

Ik ben trouwens vanaf eind deze week een weekje op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:27:
Ik was gisteren niet thuis, dus heb geen last gehad gelukkig :p
Vanavond ben ik weer aanwezig. Als ik FIFA speel, speel ik bijna altijd met dit team. De single player doe ik nog maar heel weinig, soms ff tussendoor. Heb ook te weinig tijd...

Er waren weer mensen bijgekomen in het team zag ik, we zijn nu alweer met 38 man... Die spelerstop wordt ook niet gehandhaafd dus door de managers. Ik zit er aan te denken gewoon maar een aantal mensen eruit te gooien. Sowieso die ik niet vanuit dit topic ken, die dus ook niet in de lijst staan, maar ook mensen die toch nooit spelen. RoyZ of On_E, waarom worden er nog steeds mensen ge-invite?
Ik heb niemand meer ge-invite, kon 2 dagen niet spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

Mooi man! Lekker in je vakantie om toch een 360 te hebben (ik zit trouwens gewoon weer op werk :( )
Dat is het voordeel om in het onderwijs te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Ben er helaas woensdag pas weer! Mooi dat je een nieuwe xbox hebt def :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
dannzyx schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:28:
Ben er helaas woensdag pas weer! Mooi dat je een nieuwe xbox hebt def :D
Woensdag?! Dude, dit worden een paar hele saaie wedstrijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:27:
RoyZ of On_E, waarom worden er nog steeds mensen ge-invite?
Volgens mij heb ik 1 persoon geinvite na een PM op live. Ik vind wel dat er duidelijkheid moet komen (of ik ben gewoon niet op de hoogte). Wat gaat er nou gebeuren met die hardcore club, die wordt besloten en daar mag je alleen in na een motivatie e.d.? De club van nu wordt de funclub die voor iedere GoTter vrij toegankelijk is? Per wanneer gaat dit in? Gaat het uberhaubt nog wel door?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:29
Sinds ik toch nog een tijdje op jullie wachtlijst sta, wil ik jullie wel uitdagen voor een wedstrijd tegen mijn club: VV NH.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Royz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Volgens mij heb ik 1 persoon geinvite na een PM op live. Ik vind wel dat er duidelijkheid moet komen (of ik ben gewoon niet op de hoogte). Wat gaat er nou gebeuren met die hardcore club, die wordt besloten en daar mag je alleen in na een motivatie e.d.? De club van nu wordt de funclub die voor iedere GoTter vrij toegankelijk is? Per wanneer gaat dit in? Gaat het uberhaubt nog wel door?

Iemand?
Tot nu toe mocht elke GoT-er erbij, als ie hier maar even postte met z'n naam en gamertag.
Omdat er nu al meer dan 35 man zijn, is dat wel even genoeg, daarom is er een stop. Ook vooral omdat we niet steeds weer nieuwelingen erbij willen krijgen, vanwege de continuiteit en het samenspel.

Over de 'hardcore' club: Geen idee, is niet mijn plan. Denk ook dat het weinig kans maakt eerlijk gezegd. Ik speel zelf regelmatig, en kom steeds dezelfde 8 (ongeveer) mensen tegen (niet altijd allemaal tegelijk).
Om deze groep nou op te splitsen, lijkt me niet handig, want dan hou je helemaal niemand over.
Ook is het zo dat het de laatste tijd een stuk beter gaat, eigenlijk sinds we Liverpool ipv Real hebben als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thefabiman88 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:04:
Sinds ik toch nog een tijdje op jullie wachtlijst sta, wil ik jullie wel uitdagen voor een wedstrijd tegen mijn club: VV NH.
Ja en hoe start je dan zo'n wedstrijd? Nu zitten we in de dressingroom en dan druk je op A en wordt er een quickmatch gestart.
Hoe moet je je tegenstander kiezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Ja en hoe start je dan zo'n wedstrijd? Nu zitten we in de dressingroom en dan druk je op A.
Alletwee op het zelfde moment a drukken schijnt te helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Hoi allen,

Ik speel praktisch elke dag Fifa09 en zoek een leuke club.
Ik zie dat jullie een ledenstop hebben, maar zou er toch graag bij willen komen.

Ik lees ook dat jullie telkens maar 8 mensen online hebben, met mij er bij zijn dat er 9 :p
Ik hoop dat het nog kan.

Heb tot nu toe nog geen enkele club wedstrijd gespeeld, alleen 10 vs 10 in quick match, maar daar loopt iedereen als een kip zonder kop rond.
Ik ben behoorlijk active met Fifa09.

Gamertag = RastafariMan

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Zo, ben nu een troste bezitter van een 360 Arcade.

En natuurlijk ben ik rond half 9 weer van de partij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Tot nu toe mocht elke GoT-er erbij, als ie hier maar even postte met z'n naam en gamertag.
Omdat er nu al meer dan 35 man zijn, is dat wel even genoeg, daarom is er een stop. Ook vooral omdat we niet steeds weer nieuwelingen erbij willen krijgen, vanwege de continuiteit en het samenspel.

Over de 'hardcore' club: Geen idee, is niet mijn plan. Denk ook dat het weinig kans maakt eerlijk gezegd. Ik speel zelf regelmatig, en kom steeds dezelfde 8 (ongeveer) mensen tegen (niet altijd allemaal tegelijk).
Om deze groep nou op te splitsen, lijkt me niet handig, want dan hou je helemaal niemand over.
Ook is het zo dat het de laatste tijd een stuk beter gaat, eigenlijk sinds we Liverpool ipv Real hebben als team.
Ok prima. Ik invite helemaal niemand meer (ook geen uitzonderingen dan!) en ik merk wel hoe het gaat verlopen met die clubs. Tot dan blijf ik lekker any spelen in deze club ;)

btw als je gaat filteren in de club op GoT, heb je wel kans dat lurkers buiten de boot vallen. Ik heb namelijk toen een stuk of 10 PM op live gehad om toe te voegen die ik niet zag via dit forum :)
Def87 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:09:
Zo, ben nu een troste bezitter van een 360 Arcade.

En natuurlijk ben ik rond half 9 weer van de partij :*)
Laatste man! :D het bloed kruipt waar het niet gaan kan merk ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 20-10-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben er vanavond ook wel weer tussen 8 en half 9, gistermiddag had ik bezoek en kon ik dus niet komen.

Toen heb ik wat films gekeken :P

Weer 4-3-3 met Liverpool hopelijk, dan kan ik weer rennen met Babel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Idd, laat iemand nou even de wijzigingen doorgeven.

Voor zover ik weet:

Liverpool
4-3-3
R. Keane eruit voor Babel
Kuyt eruit voor Xabi Alonso

dit is het enige wat ik verander tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:03

Multensor

wtf

Ik moet even kijken of ik het red vnaavond, maar als ik het haal doe ik uiteraard wel een potje (of meer) mee :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Royz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:35:

Voor zover ik weet:

Liverpool
4-3-3

Volgens mij klopt dat wel. Zal het ook in de OP vermelden als het definitief is. Goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ik heb vanavond misschien een afspraak, maar ik weet nog niet of dat doorgaat.. :')
Als dat niet het geval is ben ik uiteraard weer van de partij 8)

@ Royz: dat zijn inderdaad de enige wijzigingen die doorgevoerd dienen te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tha-PC-Legend schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:52:
Ik heb vanavond misschien een afspraak, maar ik weet nog niet of dat doorgaat.. :')
Als dat niet het geval is ben ik uiteraard weer van de partij 8)

@ Royz: dat zijn inderdaad de enige wijzigingen die doorgevoerd dienen te worden :)
Nou met jou en Def erbij wordt het een gegarandeerde win. Maar het hangt dus van je date af ;)
We'll see. Hopelijk tot vanavond. Jammer dat jij er niet bij bent Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Royz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:35:

Voor zover ik weet:

Liverpool
4-3-3

BIj mij staat het nog steeds standaard zo:
Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb280/Def87/DSC00586-1.jpg
Zoals je ziet staat een aanvaller op het middenveld en een middenvelder in de aanval. Ik heb alles verwijderd behalve de Be A Pro speler onder de fifa save/load/delete optie. Soms staat de opstelling wel goed maar staan de aanvallers als verdedigers terwijl de kleuren wel goed staan in het formatie scherm. Ik moet elke keer een minuut lang klooien voordat ik het goed heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:29
[...]

Ja en hoe start je dan zo'n wedstrijd? Nu zitten we in de dressingroom en dan druk je op A en wordt er een quickmatch gestart.
Als het goed is kan je invites sturen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thefabiman88 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:29:
[...]
Als het goed is kan je invites sturen.
Als je mij zegt waar die optie verstopt zit dan prima, maar ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Als je mij zegt waar die optie verstopt zit dan prima, maar ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon niet kan.
Als je een gewone Be a Pro 10v10 match start (dus niet via de dressing room), heb je de optie om via je friendlist mensen uit te nodigen dmv 'invite to game'.
Weet niet of t mogelijk is een password op de game te zetten, anders is 't maar hopen dat er geen andere mensen je game joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tha-PC-Legend schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

Als je een gewone Be a Pro 10v10 match start (dus niet via de dressing room), heb je de optie om via je friendlist mensen uit te nodigen dmv 'invite to game'.
Weet niet of t mogelijk is een password op de game te zetten, anders is 't maar hopen dat er geen andere mensen je game joinen..
Ja maar dat wordt ingewikkeld een beetje omdat dat dus niet club tegen club is, maar een groep vrienden tegen een andere groep. Dan moet ik dus iedereen eerst toevoegen op mijn friendslist op Live en daarna iedereen apart uitnodigen. Dat is een beetje veel rompslomp waar ik geen zin in heb :)
En daarom zijn de clubs nou juist zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Nou met jou en Def erbij wordt het een gegarandeerde win. Maar het hangt dus van je date af ;)
We'll see. Hopelijk tot vanavond. Jammer dat jij er niet bij bent Danny.
yes yes :( ik baal ook het ging namelijk heel goed met de groep van zaterdag! Maarja ik heb killer avond diensten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dannzyx schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:17:
[...]

yes yes :( ik baal ook het ging namelijk heel goed met de groep van zaterdag! Maarja ik heb killer avond diensten :P
Lijkt wel een revolutie dit weekend, liverpool, speler wissels, alleen maar winnen? :P

Ik laat me graag verbazen vanavond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Over het GoT 2.0 gebeuren, geen reacties opgehad. Maar mij leek het leuk om een doorstart e maken met de vaste club mensen die er is(was er deze vakantie niet want ik was op vakantie!). Je speelt vaak met dezelfde mensen, maar door al die losses is je ranking enorm aangevreten terwijl we volgens mij wel een redelijk club voetballers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Postius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:49:
[...]

Over het GoT 2.0 gebeuren, geen reacties opgehad. Maar mij leek het leuk om een doorstart e maken met de vaste club mensen die er is(was er deze vakantie niet want ik was op vakantie!). Je speelt vaak met dezelfde mensen, maar door al die losses is je ranking enorm aangevreten terwijl we volgens mij wel een redelijk club voetballers hebben.
Sommigen van ons, waaronder ik, wilden heel graag reageren.
Maar we hebben geen flauw benul hoe de PM functie op GoT werkt, is deze er uberhaupt wel ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik kon de PM functie ook al niet vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Postius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:49:
[...]

Niet om lullig te doen hoor, tis ook goed dat je het sleeptouw in zoiets neemt maar, hebben wij al eens eerder met jou gespeeld? volgens mij heb ik jou nog nooit gezien :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hmm krijg bezoek vanavond, dus ik ben later of kom helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Iemand nog een idee wat er gedaan kan worden aan mijn probleem? ( screenshot paar reacties eerder ) .

als ik vanavond toevallig de captain word in een match ben ik laaaang bezig om het goed te zetten, als dat al lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Je moet even DM aanzetten in je voorkeuren. dan zie je onder de avatar een nieuw icoontje waarmee je prive berichten kan versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Def87 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:29:
Iemand nog een idee wat er gedaan kan worden aan mijn probleem? ( screenshot paar reacties eerder ) .

als ik vanavond toevallig de captain word in een match ben ik laaaang bezig om het goed te zetten, als dat al lukt.
Je hoeft alleen de opstelling naar 4-3-3 te veranderen en Kuyt & Keane te wisselen?
Volgensmij is de opstelling verder gewoon prima, zoals ik 'm op de screenshot zie.
Dat Gerrard op de rechtervleugel staat als middenvelder zijnde klopt gewoon :)

Ben vanavond overigens van de partij, maar wel later dan gebruikelijk > eerst fitnessen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 20-10-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben vanavond online tot een uurtje of 9, daarna heb ik een afspraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn bezoek was maar voor eventjes, dus ik kom er nu aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We gaan zo mannen. Half 9 stipt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:17:
We gaan zo mannen. Half 9 stipt beginnen.
Kan er vanavond er helaas niet bij zijn ;(

Ben ff Saint Row 2 aan het spelen >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou we waren met z'n 3-en maar, en mijn internetverbinding viel regelmatig weg. Maar gaat/ging dus niet door vanavond. Helaas.
Kunnen er later vanavond meer mensen, anders wordt het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik zit er nu in, maar ik zie dus dat het niet doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja er was niemand. Het is toch leuker met 5 man minimaal. En mijn internet ligt er constant uit .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:43:
Tja er was niemand. Het is toch leuker met 5 man minimaal. En mijn internet ligt er constant uit .....
ben er rond 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
dannzyx schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

Niet om lullig te doen hoor, tis ook goed dat je het sleeptouw in zoiets neemt maar, hebben wij al eens eerder met jou gespeeld? volgens mij heb ik jou nog nooit gezien :P!
Ah 2 keer samengespeeld aan het begin. Maar nee ik was er de afgelopen dagen niet zoveel(vakantie!). Wordt wel weer actiever uiteraard. Maar ik ga er wel een beetje vannuit dat ik bij de betere van de club hoor. Niet om mensen tegen het hoofd te stoten of mezelf te prijzen, maar ik speel al vrij lang online games en voetbal spellen ook.
Maar als er geen PM is moet je maar email sturen. Die staat als het goed is in mijn profiel. Moet dan denk ik wel even een nieuwe oproep plaatsen.

Edit: Ik ben zo in de dressingroom
Btw als je met 3 man speelt is 2 op any en 1 spits trouwens volgens mij de beste verdeling.

Edit: Zit er nu in!

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 20-10-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ik ook eventjes moet eigenlijk slapen maar ja.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er nu, zit in de dressingroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
't Fitnessen is wat uitgelopen :P gaat 'm dus niet meer worden vandaag.. ;)
Morgen ben ik weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan wordt het niks denk ik, er zit niemand zie ik. Dan maar nog ff single player en dan maffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:03:
Dan wordt het niks denk ik, er zit niemand zie ik. Dan maar nog ff single player en dan maffen.
wij zijn er hoor, we speelden een game kom erbij
Tha-PC-Legend schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:02:
't Fitnessen is wat uitgelopen :P gaat 'm dus niet meer worden vandaag.. ;)
Morgen ben ik weer van de partij!
je moet ook trainen niet lullen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Royz op 20-10-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ben weer in de dressingroom. Jullie staan 4-0 achter in de 1e helft zie ik :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik kom ook even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Kan iemand mij een invite voor de GoT Football League geven. Ik had mezelf met Manchester Utd. aangemeld, maar aangezien die er al 3x inzit heb ik me weer uitgeschreven om met een nieuwe club toe te treden.
Sinds die tijd kan ik de GoT Football ruimte niet mee in.. :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Moet je voor de league een invite krijgen nee toch? ik denk dat ie gewoon vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Je moet het password hebben, mits de league niet vol is.
Weet 'm alleen niet meer.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

volgens mij tweakers09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging redelijk gister als spits :-)
Die 2-1 met dat doelpunt in de 90ste minuut voor ons _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Vanavond ben ik er denk ik wel om half 9. Ik ga iig mijn best doen om het te halen. Heb wel weer zin om ff paar potjes te doen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Tha-PC-Legend schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:07:
[...]

Je hoeft alleen de opstelling naar 4-3-3 te veranderen en Kuyt & Keane te wisselen?
Volgensmij is de opstelling verder gewoon prima, zoals ik 'm op de screenshot zie.
Dat Gerrard op de rechtervleugel staat als middenvelder zijnde klopt gewoon :)

Ben vanavond overigens van de partij, maar wel later dan gebruikelijk > eerst fitnessen.
Dus dit staat bij jullie ook overal zo? Ik heb bij elke opstelling wel een middenvelder in de verdediging of de aanval en andersom. Het is ook geen uitzondering dat er een keeper op het middenveld staat bij een bepaalde opstelling met een random team.

Dus met Liverpool moet Gerrard op de positie RW staan als middenvelder en Alonso als CM als spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Def87 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Dus dit staat bij jullie ook overal zo? Ik heb bij elke opstelling wel een middenvelder in de verdediging of de aanval en andersom. Het is ook geen uitzondering dat er een keeper op het middenveld staat bij een bepaalde opstelling met een random team.

Dus met Liverpool moet Gerrard op de positie RW staan als middenvelder en Alonso als CM als spits?
Gerrard idd als RW.
Zover ik kan zien staat Kuyt als CM. Dat zou dus betekenen dat Alonso CM word en geen ST ;) Uiteraard staat Torres daar.
Een keeper op het middenveld heb ik nog nooit gehad. Dat is zover ik weet ook onmogelijk. Ik krijg dan altijd de melding 'you cannot substitute a field player for a goalie' oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:34:
[...]

Gerrard idd als RW.
Zover ik kan zien staat Kuyt als CM. Dat zou dus betekenen dat Alonso CM word en geen ST ;) Uiteraard staat Torres daar.
Een keeper op het middenveld heb ik nog nooit gehad. Dat is zover ik weet ook onmogelijk. Ik krijg dan altijd de melding 'you cannot substitute a field player for a goalie' oid..
Dat de spelers op de juiste posities staan is wel goed, maar ze staan dan als blauwe stip ( spits ) op het middenveld. Dat vind ik juist raar. En ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik met Real Madrid nog gewoon een oranje stip ( keeper ) op het middenvled had staan als RCM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Def87 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:39:
[...]

Dat de spelers op de juiste posities staan is wel goed, maar ze staan dan als blauwe stip ( spits ) op het middenveld. Dat vind ik juist raar. En ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat ik met Real Madrid nog gewoon een oranje stip ( keeper ) op het middenvled had staan als RCM.
Dat is wel bizar ja. Maar staan de spelers wel allemaal goed als je de game eenmaal begonnen bent? Dan heeft het namelijk weinig gevolgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def87 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:39:
[...]

Dat van die keeper is raar en lijkt mij fout. Maar een blauwe stip (van de spits) dus op het middenveld of juist een groene stip in de voorste linie (dus idd Gerrard als RW) dat klopt. Ik ben het liefst Gerrard, gister weer een paar lekkere passjes kunnen geven. Viel me wel op dat we gisteravond (na 11-en) opzich goed speelden, we waren vaak gewoon beter, maar dat we na 2 potjes ineens niks meer presteerden en constant de bal verloren.
Ook de spitsen leken het doel niet te kunnen vinden. Zelf verprutste ik ook nog een aardige kans door de bal te ver voor me uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

Dat van die keeper is raar en lijkt mij fout. Maar een blauwe stip (van de spits) dus op het middenveld of juist een groene stip in de voorste linie (dus idd Gerrard als RW) dat klopt. Ik ben het liefst Gerrard, gister weer een paar lekkere passjes kunnen geven. Viel me wel op dat we gisteravond (na 11-en) opzich goed speelden, we waren vaak gewoon beter, maar dat we na 2 potjes ineens niks meer presteerden en constant de bal verloren.
Ook de spitsen leken het doel niet te kunnen vinden. Zelf verprutste ik ook nog een aardige kans door de bal te ver voor me uit te spelen.
Verdedigend ging het heel aardig (op die 5-0 na dan), en dat jullie het dan voorin verprutsen... tsja :P ;)

En die laatste pot zat ik al met m'n kop in bed, dat leek inderdaad nergens naar.

[ Voor 4% gewijzigd door HendrikN op 21-10-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Was er gister om half 9 maar het was behoorlijk rustig.
Toen zijn we maar uit de kleedkamer gestapt, ik kijk vanavond iig nog wel, heb wel zin om wat potjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:52:
[...]

Dat is wel bizar ja. Maar staan de spelers wel allemaal goed als je de game eenmaal begonnen bent? Dan heeft het namelijk weinig gevolgen :)
Nou, dan is het met Liverpool wel goed gelukkig. Met Real Madrid heb ik bijvoorbeeld af en toe een keeper op het middenveld, en aanvallers in de verdediging.

Heb dernet ook voor het eerst een online ranked match gespeeld, 6-1 verloren :(
Krijg het maar niet voor elkaar om goed te spelen als ik een heel team bestuur. Als ik een speler selecteer gaat die eerst heel even stilstaan en dan loopt ie pas de richting op waar ik hem wil hebben, passes die de verkeerde kant opgaan, lobjes die maar 10cm door de lucht vliegen enz. Heb gelijk na zo pot helemaal geen zin meer in fifa :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Def87 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:21:
[...]

Nou, dan is het met Liverpool wel goed gelukkig. Met Real Madrid heb ik bijvoorbeeld af en toe een keeper op het middenveld, en aanvallers in de verdediging.

Heb dernet ook voor het eerst een online ranked match gespeeld, 6-1 verloren :(
Krijg het maar niet voor elkaar om goed te spelen als ik een heel team bestuur. Als ik een speler selecteer gaat die eerst heel even stilstaan en dan loopt ie pas de richting op waar ik hem wil hebben, passes die de verkeerde kant opgaan, lobjes die maar 10cm door de lucht vliegen enz. Heb gelijk na zo pot helemaal geen zin meer in fifa :'(
keepers kunnen ook heel hard schieten dus die zijn heel handig als verldvoetballers..... :X. En dat van die ranked online matches verlies ik met meestal ongeveer dezelfde score :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Tja, daar is maar 1 antwoord op mogelijk mannen; oefening baart kunst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

niets van waar :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:11:
Ging redelijk gister als spits :-)
Die 2-1 met dat doelpunt in de 90ste minuut voor ons _/-\o_
Hij plofte ineens voor mijn voeten op de 16 meter! :p Dat was mooi ja! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:57:
Tja, daar is maar 1 antwoord op mogelijk mannen; oefening baart kunst ;)
Dat is ook wel zo :)

Maar na weken alleen maar Be a Pro is het wel rete irritant dat de cpu spelers niet doen wat je wilt in een normale match :P

achja, vanavond gewoon lekker verdedigen in BAP 10vs10 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er pas heel laat bij rond 12 uur in de avond. Heb de hele week avond dienst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal vanavond niet tot laat aanwezig zijn, heb morgen een belangrijke en drukke dag op werk.
en je hebt vanavond Champions League, dus vraag me af hoeveel mensen er komen. Wil het zelf ook wel zien, maar ben er al wel voor 8-en en anders kijk ik de tweede helft wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ach, je hebt de samenvattingen van die wedstrijden toch.. ;) Die van ons kun je niet terugzien :P
Snap het wel als je een psv supporter zou zijn. Spelen niet eens :P
Wil zelf graag ook Ajax donderdag live zien, wat nog een hele opgave gaat worden aangezien RTL feyenoord uit gaat zenden :/ Maar dat terzijde ;)

Ben er zelf ook wel voor 8-en; pak 'm beet half 8 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 21-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog ff kijken, gitaarles vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik meld me alvast af ;)

Sportschool; Can't buy me love; Prison Break, Champions League...

Zo red ik het al niet voor 23.00 ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Tot een uurtje of 11 ben ik er ook niet, daarna wil ik wel weer knallen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste