Toon posts:

[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:01
henkyyyyyyy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05:
Hmm ik neem aan dat de GOT league ook niet meer afgemaakt gaat worden, ik zie nooit iemand online en als ik iemand invite dan accepteren ze ook bijna niet!

Wel jammer want ik sta 2de :P

Gisteren 2 leuke potjes tegen Hasanova gespeeld, je speelt erg goed. Ben nog niet iemand tegen gekomen die mij onder druk zet. Zullen wij anders onze eigen league starten, het niveau verschil is zo groot! ;)

Oja Gamertag is btw RastafariMan
Je stuurde elke keer een invite terwijl ik met een wedstrijd bezig was :P

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik ga me vanmiddag ook maar eens opgeven voor de league, wat is de gem. ranking ongeveer van de deelnemers?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 13:49
Ik heb ook een club, weinig man, stuk of 4 die vaak spelen. Misschien een fusie?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 17:04
Hoe kan je je aanmelden bij de League?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben afgelopen tijd ook weinig online geweest (druk en daarna ziek), maar zal binnenkort me ook weer eens melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb maar een nieuwe pc gekocht net :p
Ding was niet meer te maken, na 8 jaar trouwe dienst :)

Maar goed, het is nu inderdaad een lastige situatie zo. Er is een nieuwe clan die dus niks meer met GoT heeft, behalve dat de kern wel hiervandaan komt. Ik ben zelf dit alles gestart, en zou nu iedereen in de steek moeten laten die geen invite van jullie krijgt. Dat vind ik wel een beetje moeilijk. Wel bedankt voor de invite overigens :)

Maar ik twijfel nog een beetje. Vooral omdat ik bang ben dat als we straks met z'n 10-en ofzo zijn, dat er dan toch regelmatig maar 3 of 4 man zijn. Dan vind ik het net ff leuker met 6 man ofzo, ook al verlies je dan sneller, dat vind ik wel het gave aan deze mode. Ik geef niet zoveel om ranking, maar wel om goed met elkaar te leren spelen. Ook met meer man.

Dus ik denk er nog even over na. Ik vind het wel jammer dat een groot deel van de vaste kern nu weg is. Het was altijd wel gezellig en de laatste tijd ging het een stuk beter.
Maar goed, ik kijk ff hoe het gaat nog en misschien accept ik snel.

Ik kan de ledenstop wel opheffen in ieder geval, er zijn al een flink aantal mensen weg (een paar naar de nieuwe club en een paar die ikzelf de laatste weken niet online heb gezien en heb gekickt)

Phuse ik zal je een invite sturen, tenzij je al bij de Dutch Footies zit/wil natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Denk dat we de GoT gewoon in stand moeten houden, ik heb ook geen invite gehad van die andere club.
Ik zag wel dat Royzz weg was bij de GoT, jammer.
Gewoon mensen accepteren die wel bij GoT willen spelen, zodat er wel genoeg zijn en dat er vaker genoeg mensen zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Lijkt me inderdaad handig om de ledenstop gewoon op te heffen. Er is zowat niemand online de laatste tijd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zo online avond dienst zit er op :) maar tot mijn verbazing zag ik opeens dat ik nog 3 weken achter elkaar avond dienst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

ratsja schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:54:
Denk dat we de GoT gewoon in stand moeten houden, ik heb ook geen invite gehad van die andere club.
Ik zag wel dat Royzz weg was bij de GoT, jammer.
Gewoon mensen accepteren die wel bij GoT willen spelen, zodat er wel genoeg zijn en dat er vaker genoeg mensen zijn om te spelen.
dat komt omdat ik dus met hetzelfde zat, er was steeds niemand online bij got... tsja dat schiet ook niet op :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een team dat actief is?
Ik ben zelf niet iemand die iedere avond kan maar ben toch wel twee à drie keer per week 's avonds online..

Afgelopen weken regelmatig de dressingroom bezocht maar niemand te vinden.
Met bekenden (mensen met wie je vaker speelt) spelen gaat toch lekkerder dan gewoon met wat wildvreemden online.

Dus als er nog een team is dat wel regelmatig speelt hou ik me aanbevolen.

Gamertag = BaSelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een mooie pot tegen RastafariMan gespeeld voor de league..
(lichtelijk) onverdiend maar toch gewonnen.

Ben nog steeds benieuwd of er nog een team actief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 13:49
Mijn club: VV NH
Sowieso veel online, nog een kleine club.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
hmm begint hier behoorlijk dood te worden.
Zijn er mensen die zin hebben om te spelen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben er nu eventueel wel, mocht er volk zijn!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat het topic net zo goed dicht kan. Een aantal mensen die nog regelmatig speelden die zijn apart een club begonnen -geen idee of zij nog weleens spelen- en iedereen die een invite wilde en verder hoor je nooit iets meer van mensen die lid zijn. Het is doodgebloed.
Ik heb het geprobeerd, maar hou me er vanaf nu niet meer mee bezig. Vind het wel jammer, maar aan de andere kant zijn er weer een aantal goeie nieuwe games die ik wil spelen. Dus dan maar dat :)
Er is blijkbaar geen belangstelling meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:
Ja ik denk dat het topic net zo goed dicht kan. Een aantal mensen die nog regelmatig speelden die zijn apart een club begonnen -geen idee of zij nog weleens spelen- en iedereen die een invite wilde en verder hoor je nooit iets meer van mensen die lid zijn. Het is doodgebloed.
Ik heb het geprobeerd, maar hou me er vanaf nu niet meer mee bezig. Vind het wel jammer, maar aan de andere kant zijn er weer een aantal goeie nieuwe games die ik wil spelen. Dus dan maar dat :)
Er is blijkbaar geen belangstelling meer.
haha jah ff laten rusten ditte.. dr zijn momenteel gewoon TEVEEL goeie spellen uit! na december ofzo weer de draad oppakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmmm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Hallo allemaal,

Ik, Defxtreme en VicsiousNL zijn nogsteeds bezig met de club mode.
We spelen vrijwel iedere dag en zoeken nog spelers die vaak aanwezig zijn.

reageer maar gewoon in dit topic en ik zal je een clubinvite sturen via de playerHUB
graag even je gamertag vermelden

Voor zover ik weet is de GoT League gewoon nog active, gewoon even een invite sturen awnneer iemand online is!

[ Voor 17% gewijzigd door dannzyx op 17-03-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ik speel de laatste tijd ook nog vaak, maar doordat ik niet kan kijken wie er aanwezig zijn op dat moment en of er misschien al een wedstrijd bezig is kijk ik eigenlijk nooit meer.

Maar goed om te weten :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:17
Spel m'n naam toch 's goed joh, lutserdennie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Royz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:15:
ik speel de laatste tijd ook nog vaak, maar doordat ik niet kan kijken wie er aanwezig zijn op dat moment en of er misschien al een wedstrijd bezig is kijk ik eigenlijk nooit meer.

Maar goed om te weten :)
roy, we misten je al, jij had toch een RROD? je zit iig nog in de club, dus doe gezellig mee zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

dannzyx schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:19:
[...]

roy, we misten je al, jij had toch een RROD? je zit iig nog in de club, dus doe gezellig mee zou ik zeggen.
klopt ik had idd een RROD, maar ik heb nu 2 weken denk ik mijn xbox terug :)

welke tijden spelen jullie? vast of random tijden?

[ Voor 75% gewijzigd door Royz op 17-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
HendrikN schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:19:
Spel m'n naam toch 's goed joh, lutserdennie! :(
neen jij germaan

roy: avonduren :) vanaf uur of 7

[ Voor 8% gewijzigd door dannzyx op 17-03-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

dannzyx schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:20:

[...]

neen jij germaan

roy: avonduren :) vanaf uur of 7
OK, alleen probleem is adt ik bijna elke avond naar de gym ga. ik speel meestal vanaf rond een uur of 21.00. zal wel even kijken voortaan want club vind ik toch echt leuker dan single :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:17
Heb je al een mic, dannymans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
ben op werk amigo :(