Ok, heb maar een nieuwe pc gekocht net

Ding was niet meer te maken, na 8 jaar trouwe dienst
Maar goed, het is nu inderdaad een lastige situatie zo. Er is een nieuwe clan die dus niks meer met GoT heeft, behalve dat de kern wel hiervandaan komt. Ik ben zelf dit alles gestart, en zou nu iedereen in de steek moeten laten die geen invite van jullie krijgt. Dat vind ik wel een beetje moeilijk. Wel bedankt voor de invite overigens
Maar ik twijfel nog een beetje. Vooral omdat ik bang ben dat als we straks met z'n 10-en ofzo zijn, dat er dan toch regelmatig maar 3 of 4 man zijn. Dan vind ik het net ff leuker met 6 man ofzo, ook al verlies je dan sneller, dat vind ik wel het gave aan deze mode. Ik geef niet zoveel om ranking, maar wel om goed met elkaar te leren spelen. Ook met meer man.
Dus ik denk er nog even over na. Ik vind het wel jammer dat een groot deel van de vaste kern nu weg is. Het was altijd wel gezellig en de laatste tijd ging het een stuk beter.
Maar goed, ik kijk ff hoe het gaat nog en misschien accept ik snel.
Ik kan de ledenstop wel opheffen in ieder geval, er zijn al een flink aantal mensen weg (een paar naar de nieuwe club en een paar die ikzelf de laatste weken niet online heb gezien en heb gekickt)
Phuse ik zal je een invite sturen, tenzij je al bij de Dutch Footies zit/wil natuurlijk.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 31-10-2008 16:46
]