Toon posts:

[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zal er binnenkort weer bij zijn even korte vakantie gehad :-). Is er al iets meer gewonnen? ;-).
En weet iemand hoe het zit met die ervaringspunten die je kan verdienen? Ben er nog steeds niet uit kan het ook echt nergens vinden, dus als iemand het weet bitte.

Btw, waarom niet een kutclub nemen uit de eredivisie nemen. Heerenveen ofzo of ADO, Sparta, WIllem 2.
Verliezen doen we toch wel genoeg. Maar ik vind het online altijd veel leuker met kleine clubs te spelen nu ben ik mischien goed gek, maar kleine clubs hebben me altijd meer aangesproken.
Er zijn altijd favoriete online teams, Barcelona, chelsea, Man utd en al die voorspelbare clubs. Zo verschrikkelijk SAAI maar goed gamers zijn mietjes want bij pes speelde IEDEREEN met Inter,barca of Man utd(serieus ik denk dat 80-95% van mijn wedstrijden tegen 1 van die clubs was. Heel orgineel en leuk. Het is een blijft een spelletje maar iedereen doet alles om te winnen ergo-> meeste gamers zijn mietjes :9 ).

[ Voor 57% gewijzigd door Postius op 16-10-2008 22:46 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 21:04
Niet veel meer gewonnen helaas ;)

Werd net voor de 3e x gedisconnect, ik hou het voor gezien voor vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:55
Postius schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:41:
Btw, waarom niet een kutclub nemen uit de eredivisie nemen. Heerenveen ofzo of ADO, Sparta, WIllem 2.
:/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-09 16:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zou Willem II pakken ivm rood/wit/blauw ;)

edit: Of sparta ivm tweakers kleuren

[ Voor 30% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-10-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:01
Gisteren vond ik het nou niet echt geweldig gaan. In 1 a 2 games liepen de verdedigers soms helemaal mee naar voren. Dan krijg je een counter en gelijk een 100% kans voor de tegenstander. Het rondspelen in de verdediging is ook wel leuk, maar dat moet niet overdreven worden. Als er maar een tegenstander in de buurt is kan je beter de bal gewoon wegknallen en daarna weer hergroeperen.

Hetzelfde vond ik met het aanvallen. We liepen te snel met heel ons middenveld naar voren in de hoop een afvallende bal te vangen zodat we weer een mooie steekpass konden geven. Ik doe dat ook, maar als ver naar voren geschoven RM lijkt het me ook dat ik dat moet doen als er op links een voorzet gegeven word. Verder vond ik die ene doelpoging vanaf de zijlijn van ver wel erg overdreven vooral als er 2 man half vrij staan in het midden.

Kan eigenlijk wel tot de conclusie komen dat we gewoon een vast team moeten hebben, en niet 30 man die af en toe langskomen zodat je constant met anderen speelt. Eigenlijk vind ik ons met 5 a 6 man beter spelen. Je ziet ook bijna nooit tegenstanders met meer dan 5 man.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

het jammerlijke is dat wij met 10 man gewoon verliezen van 3 !!!!
Echt veel kansen krijgen we niet, zij wel.
En dan verliezen we nipt of spelen gelijk.
En waarom gaan de voorzetten van andere teams wel goed en bij ons minder ?
heb zelf in totaal 2 keer in de spits gespeeld en in beide wedstrijden gescoord.

misschien eens proberen om meer any te kiezen. Ook de verdediging.
de tegenstanders doen dat ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:43:
het jammerlijke is dat wij met 10 man gewoon verliezen van 3 !!!!
Echt veel kansen krijgen we niet, zij wel.
En dan verliezen we nipt of spelen gelijk.
En waarom gaan de voorzetten van andere teams wel goed en bij ons minder ?
heb zelf in totaal 2 keer in de spits gespeeld en in beide wedstrijden gescoord.

misschien eens proberen om meer any te kiezen. Ook de verdediging.
de tegenstanders doen dat ook !!
Ik was gisteren samen met 2 of 3 andere gasten hier in 1 team. Ik speelde any en bestuurde dus 3/4de van heel het veld. Moet zeggen dat het voor mij erg kut spelen was. De AI loopt elke keer weg en zodra je naar ze passt en die speler word overgenomen door jouw moet hij vaak nog een paar stappen terugzetten of eerst omdraaien en dan ben je de bal kwijt. We moeten gewoon eerst is met vaste teams gaan spelen. Waarom denk je dat 3 man ons verslaan, zij spelen constant samen en weten dus waar iedereen staat en wat ze doen. Bij ons gaan heel veel passes verkeerd, de vedediging rent naar voren, middenveld staat bij de 16 meter lijn. Dan kunnen we wel andere teams uitkiezen om mee te spelen, dat heeft nu vrij weinig nut. Als alle spelers 85 hebben dan kunnen we net zo goed bij Real Madrid blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een team van 11 spelers welke elk op hun positie gemiddeld een 7 kan halen zal aardig punten pakken.
Alleen het verschil is spelers in ons team is aardig groot..

6 goede spelers zijn beter dan 6 goede en 4 slechte.
Heb je twee verdedigers die er niks van kunnen ben je de lul, dan beter 1 goede speler die alle verdedigers op any heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Ik was gisteren samen met 2 of 3 andere gasten hier in 1 team. Ik speelde any en bestuurde dus 3/4de van heel het veld. Moet zeggen dat het voor mij erg kut spelen was. De AI loopt elke keer weg en zodra je naar ze passt en die speler word overgenomen door jouw moet hij vaak nog een paar stappen terugzetten of eerst omdraaien en dan ben je de bal kwijt. We moeten gewoon eerst is met vaste teams gaan spelen. Waarom denk je dat 3 man ons verslaan, zij spelen constant samen en weten dus waar iedereen staat en wat ze doen. Bij ons gaan heel veel passes verkeerd, de vedediging rent naar voren, middenveld staat bij de 16 meter lijn. Dan kunnen we wel andere teams uitkiezen om mee te spelen, dat heeft nu vrij weinig nut. Als alle spelers 85 hebben dan kunnen we net zo goed bij Real Madrid blijven.
Ja en nee, we stellen een raul diarra en guti op terwijl die geen 85 scoren, want ze staan niet op hun favoriete positie. Nou kan je daar makkelijk andere voor in de plaats zetten, maar bijna nieuwe wijzigt de opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

klopt

Maar wat gebeurt als je 4 spelers hebt die any zijn en dus allen wel, dus ook de verdediging bestuurt.
nu zijn het vaak 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:58:
klopt

Maar wat gebeurt als je 4 spelers hebt die any zijn en dus allen wel, dus ook de verdediging bestuurt.
nu zijn het vaak 2
dat je steeds tussen de 4 verdedigers aan het switchen bent met z'n 4e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
We moeten gewoon dan nu een team kiezen, opstelling verzinnen, spelers op vaste posities zetten en dan gewoon gaan spelen. Wat we nu doen met elke dag andere spelers heeft nu vrij weinig nut lijkt me.

Ik speel het liefst 4-3-3. Dan hoeven de middenvelders niet op te komen om een voorzet te geven ( wat vaak bij ons gebeurt ) en kunnen ze op het middenveld blijven. Als er een aanval van links komt loopt de spits naar de eerste paal en de rechtsbuiten naar de 2de paal. 1 a 2 middenvelders lopen riuchting de 16 meter lijn voor een afvallende bal. En de verdedigers en verdedigende middenvelder blijft dan goed opgesteld staan voor als er een counter komt. Met 8 man naar voren rennen heeft geen nut, vooral omdat we veel doelpogingen kwijtraken doordat het gewoon veels te druk is. Daardoor schieten we teveel van afstand wat ook niet altijd goed lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:13:
[...]

dat je steeds tussen de 4 verdedigers aan het switchen bent met z'n 4e?
maar dat is toch wel beter dan met 2 man

als de tegenstander gaat jagen en je moet het alleen of met 2 man oplossen en de andere verdedigers is AI kom je vaak in de problemen maak ik mee.
dus als je 4 bestuurde verdedigers hebt wordt het makkelijker.

daarbij is verdedigen het moeilijkst je bent direct kwetsbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def87 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:20:
We moeten gewoon dan nu een team kiezen, opstelling verzinnen, spelers op vaste posities zetten en dan gewoon gaan spelen. Wat we nu doen met elke dag andere spelers heeft nu vrij weinig nut lijkt me.

Ik speel het liefst 4-3-3. Dan hoeven de middenvelders niet op te komen om een voorzet te geven ( wat vaak bij ons gebeurt ) en kunnen ze op het middenveld blijven. Als er een aanval van links komt loopt de spits naar de eerste paal en de rechtsbuiten naar de 2de paal. 1 a 2 middenvelders lopen riuchting de 16 meter lijn voor een afvallende bal. En de verdedigers en verdedigende middenvelder blijft dan goed opgesteld staan voor als er een counter komt. Met 8 man naar voren rennen heeft geen nut, vooral omdat we veel doelpogingen kwijtraken doordat het gewoon veels te druk is. Daardoor schieten we teveel van afstand wat ook niet altijd goed lukt.
We verliezen vaak door een kut moment dat gelijk wordt afgestraft. De potjes die ik meedeed, van 8 tot 10 uur ongeveer, gingen eigenlijk wel goed. We speelden beter dan in het begin van de club in ieder geval. Toch verliezen we nog vaak ja. Maar goed, we hebben toch wel een redelijk vaste kern tegenwoordig? Ik lees trouwens bijna overal dat met minder mensen je veel makkelijker wint. Dus met z'n 3-en tegen 10 man is makkelijker schijnt het.

De CPU zorgt er in ieder geval voor dat de verdediging blijft staan waar hij hoort, als je de opstelling maar goed zet. Ik denk dat wij ook een bepaald systeem moeten gaan kiezen met een redelijk middenveld. Centraalmiddenveld/verdediging is onze achilleshiel, daar moeten we gewoon snel de bal zien af te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:33:
[...]

maar dat is toch wel beter dan met 2 man

als de tegenstander gaat jagen en je moet het alleen of met 2 man oplossen en de andere verdedigers is AI kom je vaak in de problemen maak ik mee.
dus als je 4 bestuurde verdedigers hebt wordt het makkelijker.

daarbij is verdedigen het moeilijkst je bent direct kwetsbaar
Ja, en ook al zijn we met 10 man, dan nog kiest niemand de verdediging. Dat moeten we echt gaan rouleren hoor. Nu zijn er dan 2 any en de rest gaat altijd spits of middenveld. Ik heb alleen maar verdediging en middenveld gestaan gisteren, en verdedigen is inderdaad het moeilijkst, want de fouten van iedereen in het team krijg je dan op je bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

De CPU zorgt er in ieder geval voor dat de verdediging blijft staan waar hij hoort, als je de opstelling maar goed zet. Ik denk dat wij ook een bepaald systeem moeten gaan kiezen met een redelijk middenveld. Centraalmiddenveld/verdediging is onze achilleshiel, daar moeten we gewoon snel de bal zien af te pakken.
Precies !!! een sterker middenveld !!
en / of met een sweeper spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

We verliezen vaak door een kut moment dat gelijk wordt afgestraft. De potjes die ik meedeed, van 8 tot 10 uur ongeveer, gingen eigenlijk wel goed. We speelden beter dan in het begin van de club in ieder geval. Toch verliezen we nog vaak ja. Maar goed, we hebben toch wel een redelijk vaste kern tegenwoordig? Ik lees trouwens bijna overal dat met minder mensen je veel makkelijker wint. Dus met z'n 3-en tegen 10 man is makkelijker schijnt het.

Omdat de CPU inderdaad wel op de juiste positie blijft. Als we dat zelf ook goed onder controle kunnen houden dan krijgen we niet zoveel goals tegen. Wat wel erg goed gaat is het niet zelfzuchtig zijn om te scoren. Af en toe van afstand schieten als je een klein gaatje hebt hoort er natuurlijk gewoon bij, maar als je alleen op het doel afgaat en je speelt hem af zodat de ander hem kan scoren gaat wel erg goed vind ik.

Word er trouwens nog wat gedaan aan die league die opgezet is hier? Ik kreeg vorige keer wel een invite maar was toen al aant spelen. Daarna er niks meer over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

Precies !!! een sterker middenveld !!
en / of met een sweeper spelen
434? :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Misschien is het een goed idee om meerdere GoT Clubs op te richten?
Allen bestaand uit 10 man die op een vaste positie spelen.
Als je constant op de zelfde positie speelt, met de zelfde personen, moet het toch stukken beter gaan lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:43:
Misschien is het een goed idee om meerdere GoT Clubs op te richten?
Allen bestaand uit 10 man die op een vaste positie spelen.
Als je constant op de zelfde positie speelt, met de zelfde personen, moet het toch stukken beter gaan lijkt me :)
Het nadeel hiervan is wel dat altijd wanneer we spelen de 10 man online moeten zijn.

Overigens zijn de meeste doelpunten achterin gewoon te danken aan fouten (balverlies) op het middenveld. Wanneer we gewoon rustig de bal rondspelen en de tegenstander een beetje laten komen vallen er vanzelf ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Ik merk wel op dat de tegenstander veel meer kansen krijgt dan wij.
Vervolgens missen ze heel veel.
Het middenveld moet sterker, dat gevoel heb ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik train op CM in ieder geval, gister nog een 9 met diarra :p en die is niet eens 85 want t is een CDM en hij staat op CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
HendrikN schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Het nadeel hiervan is wel dat altijd wanneer we spelen de 10 man online moeten zijn.
Dat is wel zo ja.
Alternatief is dat we ons allemaal op één positie focussen.
Maarja, als je dan met 2 personen in 1 game zit die allebei bv. op RS getraind hebben, werkt het ook niet echt..
Ik speel persoonlijk het liefst achter de spitsen, maar een echte CAM heeft Real Madrid helaas niet; blijf daarom maar oefenen op LCM :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 17-10-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
ik zit graag op de RM! speel lekker rond en zie gaten voor de degelijke paasjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik schrijf me wel in voor een plekje in de verdediging, ik geloof dat ik de enige ben het daar ook echt leuk vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu al 4 dagen het zelfde :p laat iemand is leiding nemen hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
dannzyx schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:02:
ik zit graag op de RM! speel lekker rond en zie gaten voor de degelijke paasjes :)
Ik dus ook. Ik vind centraal altijd veels te druk, in de spits wil ik alleen spelen als de andere spits ook zoals ik eerder de bal breed legt dan zelf voor succes gaat. Gebeurde me gisteren teveel dat ik helemaal meeloop voor niks terwijl ik voor een leeg doel sta. LM kan ik ook wel, maar heb ik volgensmij maar 2 keer geprobeerd.

En inderdaad moet nu iemand gewoon de leiding nemen en bepalen welke opstelling en welk team we nemen. We praten nu al een week lang maar ondertussen is er vrij weinig gebeurd. Zelf speel ik liever 4-3-3 zodat ik dan RW kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde altijd 433 vroeger, maar ik ben beroerd in crosses vanaf de vleugels tegenwoordig, maargoed dat is ook niet echt mijn probleem als CM'r. En we moeten bijna wel als Nederlanders 433 he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om te spammen maar hij staat alweer paar pagina's naar achter en iedereens mening zou zinvol zijn:

Poll: Een eredivisie club als team?
Nee, ander team met leuk shirt!
Nee, nooit de rivaal van me clubbie!
Ja, met eredivisie team PWNen!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=310133&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:34:
Niet om te spammen maar hij staat alweer paar pagina's naar achter en iedereens mening zou zinvol zijn:
POLL
Degene die 'Nee nooit de rivaal van mijn clubbie' heeft gestemd, welke club is dat dan? Want als dat allemaal dezelfde is, dan is er dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:34:

Poll: Een eredivisie club als team?
Nee, ander team met leuk shirt!
Nee, nooit de rivaal van me clubbie!
Ja, met eredivisie team PWNen!
[afbeelding]
Beetje een magere poll als je het mij vraagt, degelijke (bekende spelers) is leuker om mee te spelen dan 1 of andere 3e wereld club die met een tennisbal voetballen. Maar dat is mijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ik speel ook het liefst 4-3-3 met een doorgeschoven man; speel dit immers altijd met Ajax.
Aangezien blijkbaar veel mensen met een eredivisieclub willen spelen kunnen we net zo goed Ajax nemen als team; gelijk de goede opstelling en ook nog eens een club die buitenlanders wat zegt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 17-10-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ajax it is wat mijn part.

Heeft floepie geen zin/tijd om een leiderschapsrol op zich te nemen?

[ Voor 79% gewijzigd door HendrikN op 17-10-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook voor Ajax dan, inderdaad ook vanwege de bekendheid van de club wereldwijd. Ik kan me alleen voorstellen dat een Feyenoorder of PSV-er er minder blij mee is (hoewel ik PSV ook geen probleem zou vinden eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi m er gewoon in!
Mensen die klagen nadat het resultaat bekend is kunnen we daarna nog mee praten, of geestelijke zorg bij de riagg aanbieden.

Poll: Met welk eredivisie team wil je spelen?
ADO Den Haag
Ajax
AZ
Feyenoord
De Graafschap
FC Groningen
sc Heerenveen
Heracles Almelo
NAC Breda
N.E.C.
PSV
Roda JC
Sparta Rotterdam
FC Twente
FC Utrecht
Vitesse
FC Volendam
Willem II
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=310217&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HendrikN schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:42:
Ajax it is wat mijn part.

Heeft floepie geen zin/tijd om een leiderschapsrol op zich te nemen?
Om wat te doen dan? Je kunt alleen iets veranderen aan de opstelling e.d. als je captain bent, en dat ben je als je de bovenste bent in de dressingroom. Ik ben zelf de oprichter en dus de hoofdmanager van de club, maar kan verder geen reet instellen of invloed uitoefenen op posities, behalve het team kiezen waarmee we spelen en de naam v/d club en invites regelen e.d.

Misschien wel even afspreken als je in moet stellen ALS je captain bent. Dus formatie (4-3-3, 3-5-2 e.d.) en misschien een spelerswissel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ik heb best zin en tijd om e.e.a. te regelen, maar zoals mork_van_ork al zegt; je kunt alleen dingen veranderen als je captain bent.
Daarbij is het misschien wel handig om ingame een aantal aanvoerders te hebben die zich verbaal laten gelden.
Net als je bij echte voetbalclubs ook een 1e, 2e en 3e aanvoerder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

Om wat te doen dan? Je kunt alleen iets veranderen aan de opstelling e.d. als je captain bent, en dat ben je als je de bovenste bent in de dressingroom. Ik ben zelf de oprichter en dus de hoofdmanager van de club, maar kan verder geen reet instellen of invloed uitoefenen op posities, behalve het team kiezen waarmee we spelen en de naam v/d club en invites regelen e.d.

Misschien wel even afspreken als je in moet stellen ALS je captain bent. Dus formatie (4-3-3, 3-5-2 e.d.) en misschien een spelerswissel.
Yep das wel een goede!

Eerst maar is het team kiezen, dan formatie, dan kletsen over speler subs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:03:
Ik heb best zin en tijd om e.e.a. te regelen, maar zoals mork_van_ork al zegt; je kunt alleen dingen veranderen als je captain bent.
Daarbij is het misschien wel handig om ingame een aantal aanvoerders te hebben die zich verbaal laten gelden.
Net als je bij echte voetbalclubs ook een 1e, 2e en 3e aanvoerder hebt.
En dan het liefste ook nog drie die regelmatig online zijn :) maar dat is wel een plan ja

Maar over dat captain, we kunnen gewoon regels stellen dat het op een bepaalde manier ingesteld MOET worden. De GOT'rs in ons team lezen het topic dus dat moet geen probleem zijn lijkt me? Er horen geen totaal vreemde in te zitten de nergens de regels hebben kunnen lezen omdat ze niet van dit topic afweten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Kijk, nu komen we langzamerhand ergens. :)

Als het dan 4-3-3 word wil ik me wel beschikbaar stellen als RW of LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Blijft de gekozen opstelling dan ook bewaard.
En wordt deze dan standaard gekozen bij het opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:29
Is er nog plek in jullie club?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:01:
Vast niet! maar ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo snel we een tweede B team opgesteld hebben wel.. maarja wanneer dat is durf ik niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Aight, geef maar seintje, blijf tot die tijd wel bij mijn huidige.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik weet niet hoeveel mensen we nu hebben maar een splitsing lijkt me handig atm. Er is duidelijk een groep mensen die wat serieuzer wilt spelen of wat beter is dan de andere groep. Mischien moet een GoT hardcore en GoT Casual groep maken. Ofzoiets.

4-3-3 is in principe een goed systeem al loop je dan wel rete snel tegen een counter aan. Je bent aanvallend zeer sterk maar je boet verdedigend ook in heb ik gemerkt. Al werkt 4-3-3 goed. Je kan soms ook switchen naar 4-5-1 dan heb je 3 CM's en een LM en RM die mee opkomen en 1 diepe spits. Ik heb gemerkt dat dit tegen betere ploegen van spelers voor veel meer zekerheden zorgt. En in scorings positie kom je altijd wel als je goed speelt ook met iets minder aanvallers.

Ik ben niet te beroerd om het 1 en ander te doen uiteraard, maar het is Mork zijn topic en al en ik wil niet alles zomaar gaan hijacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ratsja schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:01:
Nee, helaas niet.
Is er nog plek in jullie club?
Nee, helaas niet momenteel. We zijn al met 35 man en dat is wel even genoeg, vooral om de vastigheid er in te houden. Misschien binnenkort als er mensen weggaan, of als we inderdaad een tweede elftal gaan beginnen.
Postius schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:29:

Ik ben niet te beroerd om het 1 en ander te doen uiteraard, maar het is Mork zijn topic en al en ik wil niet alles zomaar gaan hijacken.
Ik heb niks tegen een technisch manager of iemand die ergens over meedenkt hoor! Dus als iemand serieuze plannen heeft en zelf veel speelt, dan kunnen we best de tactiek gaan volgen die bepaald is door die persoon. Misschien een aantal keer verschillende opstellingen proberen en dan een keer een dag/avond prikken dat we onze 'beste' tactiek gaan gebruiken in een aantal wedstrijden en dan echt serieus voor de winst gaan. Dit team is voor ons allen, en als iemand iets meer z'n best wil doen en meer effort wil leveren, dan is dat helemaal ok.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missen er nog 5 op de lijst, ik ben er 1 van
UltraEd = SmashRocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Me too, Tha-PC-Legend - Floepie.

GoT Hardcore en GoT Casual lijkt me overigens een puik plan.
Maar hoe ga je bepalen wie bij Hardcore en wie bij Casual moet; waar ligt de grens?

[ Voor 69% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 17-10-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er missen er een aantal ja. Zal jullie gelijk even toevoegen nog. Wat zijn de andere 3 dan, want zo te zien heb je ze geteld? Dan vul ik die ook gelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:01:
Me too, Tha-PC-Legend - Floepie.

GoT Hardcore en GoT Casual lijkt me overigens een puik plan.
Maar hoe ga je bepalen wie bij Hardcore en wie bij Casual moet; waar ligt de grens?
Suck je en/of ben je er niet minimaal een x aantal keer per week dan ben je casual?
Er is ook een deel wat vrijwillig al niet in het hardcore team wilt zitten maar dat moeten we eerst inventariseren. Maar eerst die spelers lijst maar is compleet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:02:
Ja, er missen er een aantal ja. Zal jullie gelijk even toevoegen nog. Wat zijn de andere 3 dan, want zo te zien heb je ze geteld? Dan vul ik die ook gelijk aan.
Jij riep 35, in je openingspost heb je er 30 staan, dus daar komt die 5 vandaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:41
Komen er nog mensen online? Heb namelijk wel weer zin in een potje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Jij riep 35, in je openingspost heb je er 30 staan, dus daar komt die 5 vandaan ;)
Ah ;) Op die manier. Ja ik had gisteren ff geteld in FIFA zelf, en toen kwam ik volgens mij op 35.
Maar dat komt omdat niet iedereen hier gepost heeft. Heb jullie trouwens al toegevoegd net. Maar als ik nog mensen vergeten ben aan de startpost toe te voegen dan moeten ze maar even roepen hier.

Ik ben vanavond rond half 10 online (tot diep in de nacht waarschijnlijk) en morgen overdag en 's avonds. Zondag niet. Zal de dressingroom wel checken als ik thuis kom. Ben nu nog op werk en moet aansluitend even familiebezoekjes afleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Waarom spelen we eigenlijk niet met Arsenal. Die heeft met Adebayor een grote, sterke spits die erg balvast is, en ook nog snel! Met theo walcot en v. persie heb je 2 technische en supersnelle wingers (v. persie mss iets minder snel). In de verdediging heb je toure en gallas die groot en sterk zijn, en ze hebben een goed middenveld met fabregas/eboue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
avdwerf schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:38:
Waarom spelen we eigenlijk niet met Arsenal. Die heeft met Adebayor een grote, sterke spits die erg balvast is, en ook nog snel! Met theo walcot en v. persie heb je 2 technische en supersnelle wingers (v. persie mss iets minder snel). In de verdediging heb je toure en gallas die groot en sterk zijn, en ze hebben een goed middenveld met fabregas/eboue...
Lijkt me in ieder geval beter dan met een NED team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:38:
Ik heb er op het forum denk ik een a4'tje aan vol geschreven maar alle attributen van de spelers zijn gelijk, dus een ST van arsenal is gelijk aan een ST van ajax.

Alleen zaken als gewicht en lengte tellen mee, maar een grote speler heeft ook weer z'n nadelen in sommige situaties dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:17:
[...]

Suck je en/of ben je er niet minimaal een x aantal keer per week dan ben je casual?
Er is ook een deel wat vrijwillig al niet in het hardcore team wilt zitten maar dat moeten we eerst inventariseren. Maar eerst die spelers lijst maar is compleet :-)
Ok, fair enough; maar wat doe je met mensen die vinden dat ze thuis horen in Hardcore, maar eigenlijk te slecht zijn? Kortom; hoe weet jij zo 1 2 3 of iemand sucked of niet ;)

Ik ben vanaf nu overigens beschikbaar voor matches, tot 9 uur.
Misschien dat ik 's nachts nog even kom koekeloeren, en anders morgen weer :)

Tot wanneer loopt de poll btw? Op een gegeven moment moeten we immers spijkers met koppen gaan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:20
Hallo allemaal ik ben een paar dagen niet online geweest vanwege drukte. Maar ik zie dat de discussie aardig op gang gekomen is. Maar om het kort te houden...

Word er vanavond nog gevoetbald?
Is het IRC kanaal nog actief? (of word alles nu hier afgesproken)

Ik zal in iedergeval rond 20:00 me om gaan kleden hopelijk tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomastvd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:11:
Hallo allemaal ik ben een paar dagen niet online geweest vanwege drukte. Maar ik zie dat de discussie aardig op gang gekomen is. Maar om het kort te houden...

Word er vanavond nog gevoetbald?
Is het IRC kanaal nog actief? (of word alles nu hier afgesproken)

Ik zal in iedergeval rond 20:00 me om gaan kleden hopelijk tot vanavond.
Hebben we een irc channel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:15:
[...]

Hebben we een irc channel dan?
#clubgot @ Quakenet, maar zit nauwelijks iemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we half 10 een potje doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik hang in de kleedkamer, wanneer er meer dan 3 mensen zijn wil ik wel een potje spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

HendrikN schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:01:
Ik hang in de kleedkamer, wanneer er meer dan 3 mensen zijn wil ik wel een potje spelen...
ff de was ophangen :P dan kom ik ook...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

we zijn al een tijdje bezig nu, gaat best aardig :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik en Aart zitten in de dressingroom. Zijn jullie nog bezig of is er niemand meer?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Afbeeldingslocatie: http://94.100.114.75/384100001-384150000/384101101-384101200/384101102_5_AUEc.jpeg

:p

je ziet het niet goed, maar het was echt 6-1 voor ons :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nu met z'n 6-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als jullie nog online zijn ben ik er over 5-10 min!.

Over het casual/hardcore idee, zoals al gezegd zijn er al veel mensen die zich sowiezo niet hardcore genoeg voelen. Hoe het verder het handigst om te organiseren moet ik ff met Mork over PM'en(Mork zet je PM is aan ;) ).
Ik heb wel een paar ideeen over hoe we het kunnen aanpakken. En over mensen die wel bij hardcore willen maar te slecht zijn, dat zien we wel als we daar aankomen. En als we iemand niet goed genoeg vinden, ja dan is het gewoon jammer. Het idee van een hardcore groep is imo dat je een groep spelers hebt die het leuk vind om met mensen te spelen die goed zijn en ook tegenstanders die goed zijn. Zodat de competitie wat harder wordt. Ikzelf vind een potje met goede spelers tegen een goede tegenstander altijd het leukst, dit heb ik bv ook met halo online. Wedstrijdjes met betere tegenstanders en zogenaamd "hoog" niveau vind ik gewoon een stuk leuker.

Binnenkort zal ik dan wel een lijst maken met mensen die in het hardcore segment willen, opgeven hoor je binnenkort wel.

Edit: Ik en ROyz zitten nu in de kleedkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben helemaal vóór het splitsen van de groepen!

Overigens heb ik het idee dat sommige verdedigers constant de sprintknop inhouden, dit zorgt ervoor dat de verdedigers een draaicirkel van een olietanker hebben. Ik heb het gevoel dat dit ons veel doelpunten kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

zijn jullie met een wedstrijd bezig, of wacht ik voor niks in de DR?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 21:21
Kan iemand me helpen met iets, heb het al in het fifa 09 topic gepost maar heeft eigenlijk wel haast.
Iemand ff snel hulp? Ik heb net een moooooi doelpunt gemaakt, maar de upload functie werkt niet, als ik erop klikt doet hij het niet, heb wel keyframes etc etc, alleen je ziet wel de Y en upload maar gebeurt niks als ik erop druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Postius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:05:
Als jullie nog online zijn ben ik er over 5-10 min!.

Over het casual/hardcore idee, zoals al gezegd zijn er al veel mensen die zich sowiezo niet hardcore genoeg voelen. Hoe het verder het handigst om te organiseren moet ik ff met Mork over PM'en(Mork zet je PM is aan ;) ).
Ik heb wel een paar ideeen over hoe we het kunnen aanpakken. En over mensen die wel bij hardcore willen maar te slecht zijn, dat zien we wel als we daar aankomen. En als we iemand niet goed genoeg vinden, ja dan is het gewoon jammer. Het idee van een hardcore groep is imo dat je een groep spelers hebt die het leuk vind om met mensen te spelen die goed zijn en ook tegenstanders die goed zijn. Zodat de competitie wat harder wordt. Ikzelf vind een potje met goede spelers tegen een goede tegenstander altijd het leukst, dit heb ik bv ook met halo online. Wedstrijdjes met betere tegenstanders en zogenaamd "hoog" niveau vind ik gewoon een stuk leuker.

Binnenkort zal ik dan wel een lijst maken met mensen die in het hardcore segment willen, opgeven hoor je binnenkort wel.

Edit: Ik en ROyz zitten nu in de kleedkamer.
Voor het opstarten van een Hardcore/gevorderden club gewoon een nieuwe aanmaken en de huidige club ombouwen tot casual/beginner. Dit vanwege het feit dat er eigenlijk veel teveel wedstrijden verloren zijn en dit waarschijnlijk ook de tegenstanders bepaald :9 .
* Martinspire wil wel bij de serieuze club

ik zou persoonlijk eerder GoT Gevorderden Club als naam nemen en niet hardcore omdat je toch mensen zoekt die het al goed kunnen? Oké, het moet serieus, maar daar zijn het ook gevorderden voor :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Persoonlijk heb ik niets gezien wat duid op slechte spelers of goede spelers.
Iedereen maakt fouten en verliest de bal wel eens.
Denk dat het goed samenspelen veel uitmaakt en de juiste taktiek.
De wedstrijd welke we wonnen was met het 4 - 3 - 3 taktiek en dat ging heerlijk.
Wat ik wel zie is dat er altijd wel een vast groepje spelers is.
Sommigen van de 35 heb ik nog nooit gezien.
Wat ook opvalt is dat de opbouw vrijwel altijd via de zijkanten gaat.
De tekenstanders zie ik ook vaak door het midden heen snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Als er vandaag nog gespeeld word ben ik er bij! Ik ga eerst sporten ;)

grtz dannbla (ben op irc)

[ Voor 7% gewijzigd door dannzyx op 18-10-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Heb gisteren nog ff 2 potjes meegedaan, maar merk echt dat het middenveld goed op moet letten. Ik was de LW, maar de linkshalf stond continu bij mij, en af en toe zelfs in de spits. Als je balverlies hebt, en de tegenstander zet een counter op ben je zo weg, en dat zag ik bij de CM ook af en toe... Zeker als je 4-3-3 speelt en dus een mannetje minder op het middenveld hebt, zorg ervoor dat je niet te ver mee naar voren gaat, en je dus op tijd mee om kan schakelen, en als bijv. de LW de bal heeft in de hoek, dattie niet perse een voorzet hoeft te geven, maar ook het balletje terug kan leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

avdwerf schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:41:
Heb gisteren nog ff 2 potjes meegedaan, maar merk echt dat het middenveld goed op moet letten. Ik was de LW, maar de linkshalf stond continu bij mij, en af en toe zelfs in de spits. Als je balverlies hebt, en de tegenstander zet een counter op ben je zo weg, en dat zag ik bij de CM ook af en toe... Zeker als je 4-3-3 speelt en dus een mannetje minder op het middenveld hebt, zorg ervoor dat je niet te ver mee naar voren gaat, en je dus op tijd mee om kan schakelen, en als bijv. de LW de bal heeft in de hoek, dattie niet perse een voorzet hoeft te geven, maar ook het balletje terug kan leggen...
Klopt, helemaal mee eens, ik hoorde iedere keer iemand roepen waar is de linksback.
Krijg het idee dat er te gauw naar voren wordt gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Spelen jullie altijd met tien man, of ook wel eens minder? Ik vind persoonlijk 3 of 4 man het best, 3 nemen een speler en ik neem alles, klassering tot nu toe: 14-6-2.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dannzyx schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:45:
Als er vandaag nog gespeeld word ben ik er bij! Ik ga eerst sporten ;)

grtz dannbla (ben op irc)
Ik wil ook ff spelen. Meer liefhebbers voor een potje deze middag?
Ik ga wel ff in de dressingroom wachten en tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:42:
[...]

Ik wil ook ff spelen. Meer liefhebbers voor een potje deze middag?
Ik ga wel ff in de dressingroom wachten en tv kijken.
ik ben er nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik ben er rond 3 uur, eerst ff de F1 kwali kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ik ben er ook :)
Vandaag btw even bepalen welke club en opstelling we definitief gaan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik ga een lijst maken van mensen die in de pro/hardcore/2.0 groep willen. Als iedereen die erbij wilt mij even een PM wilt sturen.
Met in die PM graag:
Je GoT-naam & xbox tag.
Je huidige voetbal ervaring(e-sports wel teverstaan ;-) ).
Je reden waarom je bij de 2.0 club wilt.
Wat je ongeveer ervan verwacht.

Hoeft niet lang, maar moet even een beeld krijgen. Die laatste 2 vind ik zelf het belangerijkst.

@mork, doe je PM et al?

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 18-10-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Waren erg veel heerlijke potjes :)
Vooral die laatste die we met 5-1 gewonnen hebben.

4-3-3 met Liverpool _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Toen was ik zeker precies weg :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ging echt goed nu. Zowel de verdediging als de aanval ging echt goed, veel mooi uitgespeelde kansen en weinig balverlies vooral!
Zelf ook nog eens twee keer gescoord als RCM. Die positie ligt mij echt het best.

Postius ik zal m'n PM aanzetten. Waarom speel je zelf nooit meer? Ik zie sommige mensen echt nooit.
We spelen nu telkens met een redelijk vaste groep, dus opsplitsen wordt moeilijk denk ik.

Vanavond weer? Moet zelf eerst ff snel boodschappen halen en wat eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Goed gespeeld toenet!
Kan geen toeval zijn dat het nu stuk of 5x achter elkaar wel allemaal lukt :)

Ben rond 7 uur weer in de dressing room!

Btw; hoe stuur je PM op GoT? :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:11:
Goed gespeeld toenet!
Kan geen toeval zijn dat het nu stuk of 5x achter elkaar wel allemaal lukt :)

Ben rond 7 uur weer in de dressing room!

Btw; hoe stuur je PM op GoT? :$ :P
Dat vraag ik me ook af :P

Dan ben ik rond 7en er ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Def87 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:25:
[...]

Dat vraag ik me ook af :P

Dan ben ik rond 7en er ook weer :)
me 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Zou iemand ook hier de opstelling willen neerzetten van Liverpool. Ik had wat problemen in de laatste game om het goed neer te zetten, aangezien bij mij altijd 1 verdediger op het middenveld staat ( aangegeven als een gele stip ) en een middenvelder in de aanval en andersom. Dan kan ik een opstelling maken met Liverpool en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
aantreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn er met 7 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

Ik kom morgenmiddag wel weer even kijken, het ging iig goed eerder vandaag, 4-3-3 met Liverpool werkt inderdaad prima. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik weet niet of ik meer online kan komen. Tijdens het potje viel mn beeld even weg en kwam daarna even terug maar de kleuren en het beeld zijn vervormd. Ik ben mn vga kabel aant zoeken voor mn 360 om het daarmee te proberen maar heb die al een jaar niet meer gebruikt dus weet niet of ik hem nog kan vinden.

edit: reparatie aangevraag, krijg nu helemaal geen beeld meer. En dat precies aan het begin van een week vakantie |:(

Mja, veel succes met Fifa09, ik spreek jullie wel over een aantal weken :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Def87 op 18-10-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
Def87 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:32:
Ik weet niet of ik meer online kan komen. Tijdens het potje viel mn beeld even weg en kwam daarna even terug maar de kleuren en het beeld zijn vervormd. Ik ben mn vga kabel aant zoeken voor mn 360 om het daarmee te proberen maar heb die al een jaar niet meer gebruikt dus weet niet of ik hem nog kan vinden.

edit: reparatie aangevraag, krijg nu helemaal geen beeld meer. En dat precies aan het begin van een week vakantie |:(

waaaaat, daar gaat onze sterke verdediger :D heb je al van alles geprobeerd? laat de xbox even afkoelen of haal m uit de kast als hij in een kleine ruimte staat. Proberen zonder spel erin op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
dannzyx schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:32:
[...]

waaaaat, daar gaat onze sterke verdediger :D heb je al van alles geprobeerd? laat de xbox even afkoelen of haal m uit de kast als hij in een kleine ruimte staat. Proberen zonder spel erin op te starten?
Kheb hem een half uur uitgezet en alle kabels eruit gelaten, daarna opnieuw geprobeerd en direct al op het dashboard het probleem. Daarna opnieuw aangezet en toen helemaal geen beeld meer. Ik vind het ook zonde van het geld om nu direct een nieuwe 360 te halen dus jullie moeten het voorlopig zonder mij doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
M'n laatste man! MS wat doe je :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Def87 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:32:

:( vond het wel fijn samen spelen met jou achterin allebei als any :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik geef het op, de XBL-goden zitten ons niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
HendrikN schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:36:
Ik geef het op, de XBL-goden zitten ons niet mee...
Inderdaad, word er constant uitgesodemietert.. :X
Morgen weer een FIFA-dag ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste