https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Nou heb ik ook een keer met de club hier 4 van de 6 doelpunten gescoord met ruud bij een 6-0 uitslag dus het kan soms wel..
Waar ik me dan wel moet aanpassen is met het meeverdedigen. Ik loop wel naar achter en blijf rond de 16 staan, maar als we dan gaan counteren ben ik zo door mn stamina heen. Dan heb ik weer niks in te brengen in de aanval, als dat nodig is dan. Ik heb vaak dat ik zo traag als str*nt ben als ik de bal aanneem dat ik direct balverlies lijd. Maarja, dit verschilt ook per wedstrijd. Ik ben rond 4:15 thuis, misschien dat ik direct online kom als ik zin heb ( heb een kutdag op het werk
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Spits wil ik ook wel eens proberen
Verwijderd
Probleem is wel dat positie kiezen moeilijk is en ik niet de beste speler ben. Ik heb geprobeerd me de hele tijd aan te bieden, maar vaak kwam er een pass door de lucht op een van de vleugels.
Ik dacht dat we btw hadden afgesproken de hele tijd een beetje dezelfde posities te kiezen, dat is waarom ik telkens direct RCM koos......
Ook denk ik dat het veel effectiever is als je met 3/4 man speelt dan met 10. We kunnen ook egwoon meerdere wedstrijden tegelijk spelen natuurlijk. We meoten alleen een keuze maken: FUN --> 10 man tegelijk, wil je stats ---> 3/4 man max. Toch?
[ Voor 34% gewijzigd door Royz op 15-10-2008 15:12 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik speel liever met 10 man serieus.Royz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:09:
Moeten we ook niet even praten over de opstelling? Wat spelen we nu eigenlijk? Gisteren speelden we met maar 3 verdedigers bij de start van de wedstrijd? Ik heb trouwens ook het idee dat elke aanvaller sneller is dan onze verdedigers
Ook denk ik dat het veel effectiever is als je met 3/4 man speelt dan met 10. We kunnen ook egwoon meerdere wedstrijden tegelijk spelen natuurlijk. We meoten alleen een keuze maken: FUN --> 10 man tegelijk, wil je stats ---> 3/4 man max. Toch?
Dat is uiteindelijk toch het leukste.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Jan Mulder zou zeggen, als je 11 johan cruijfs hebt dan stel je ze allemaal opRoyz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:09:
Moeten we ook niet even praten over de opstelling? Wat spelen we nu eigenlijk? Gisteren speelden we met maar 3 verdedigers bij de start van de wedstrijd? Ik heb trouwens ook het idee dat elke aanvaller sneller is dan onze verdedigers
Een team van 10 spelers die precies doen wat ze moeten doen en gewoon goed zijn spelen een 3/4 man team eruit lijkt mij?
Ja als je 4 verdedigers hebt die alleen maar in de spits lopen, dan was het makkelijker geweest om 1 any te hebben gehad die wel gewoon het overzicht gehouden had en de boel dicht had gehouden achter.
Verder ben ik 442 fan
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Al zijn er op- of aanmerkingen dan hoor ik het graag. Ik wil niet overkomen als een betweter, dit is gewoon mijn visie
rauwdouwer

1x als Robben gespeeld, had ik een assist gelijk in de 4e minuut al, en de rest van de wedstrijd weinig bijzonders uit kunnen richten.
De andere keren (2 of 3 keer), als sergio ramos gespeeld (RB), en dat ging best aardig. Op die positie wil ik wel vast gaan spelen.
Ik denk dat de huidige opstelling van madrid best ok is, alleen zou ik de middenvelders die in het midden naast elkaar staan, achter elkaar zetten, zodat je er eentje hebt die de ballen op kan halen achterin, en eentje die de spitsen kan ondersteunen.
Verder zou ik eens kijken voor een snellere speler dan vd vaart. Robben is een goede speler, die zou ik er zeker in laten, maar vd vaart komt te kort vind k qua snelheid/stamina. Vorig jaar had je nog robinho zitten daar bij madrid, en had je robben en robinho aan de zijkanten, dat was ideaal! Maar volgens mij zit er niemand anders meer op de bank, behalve higuain, maar dat is ook niks bijzonders dacht k. Mss sneijder eens van de zijkant proberen, weet niet wat voor stamina/snelheid hij heeft? En dan vd vaart als aanvallende middenvelder...
En verder moeten de mensen die verdediger staan op tijd mee aansluiten. Gister paar keer gemerkt dat de bal naar voren wordt geknald, en er dan een verdediger blijft hangen. Kan erg gevaarlijk zijn als je een tegenstander hebt die nogal voorin blijft hangen...
[ Voor 9% gewijzigd door avdwerf op 15-10-2008 16:30 ]
Zoiezo lijkt het me de moeite waard om eens een echt B-team te selecteren om te kijken of het echt zo is dat iedereen gelijk is (kunnen we met ado den haag spelen ofzo
En anders moeten we gewoon even kijken welk team nou eigenlijk de beste verdediging heeft (ingame) zodat we daar in ieder geval op verder kunnen bouwen. Aanvallen lukt altijd nog wel (uitzonderingen daargelaten).
En daarnaast, niemand meer op het middenveld toelaten die het spel nog niet vaak heeft gespeeld (zeg: minder dan 50 wedstrijden heeft gespeeld).
Was toch 20:00 met uitloop tot 20:10 ?sekeroglan schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:24:
Spreken we weer rond 20:30 af? Of zijn de tijden gewijzigd?
Minder dan 50 wedstrijden online? Ik speel bijna nooit online. Alleen met jullie en af en toe tegen iemand die ik ken. En ik vind mezelf nou niet zo slecht spelen.Martinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:
Waarom kiezen we dan niet gewoon een ander team als deze toch niet helemaal bevalt?
Zoiezo lijkt het me de moeite waard om eens een echt B-team te selecteren om te kijken of het echt zo is dat iedereen gelijk is (kunnen we met ado den haag spelen ofzoals er tenminste ook nog hooligans inzitten
)
En anders moeten we gewoon even kijken welk team nou eigenlijk de beste verdediging heeft (ingame) zodat we daar in ieder geval op verder kunnen bouwen. Aanvallen lukt altijd nog wel (uitzonderingen daargelaten).
En daarnaast, niemand meer op het middenveld toelaten die het spel nog niet vaak heeft gespeeld (zeg: minder dan 50 wedstrijden heeft gespeeld).
Ik weet niet wat er is afgesproken vandaar mij vraag, maar als het 2000 uur dan ben ik er rond die tijd....
Dacht dat 20:00-20:10 afgesproken was, iig voor afgelopen maandag toen ik er zelf ook bij was.sekeroglan schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:47:
[...]
Ik weet niet wat er is afgesproken vandaar mij vraag, maar als het 2000 uur dan ben ik er rond die tijd....
En hoe moet dat dan geregeld zijn ?
waarom proberen we man city niet eens ?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Goed plan, ik hoor het vaker, maar net zoals alles in deze club wil ik dat dan democratisch beslissen.Martinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:
Waarom kiezen we dan niet gewoon een ander team als deze toch niet helemaal bevalt?
Ik zit op werk en heb geen tijd om een poll te starten. Wil iemand even een Bootz (zo heette die toch?) poll starten met een aantal teams, zodat iedereen kan stemmen? Neem even 8 keuzes ofzo, zodat er in ieder geval wat te kiezen valt. Wil ook even iemand uitzoeken of het team dat je kiest nou uitmaakt qua stats of niet?
ben al aan het zoeken, voor zover nog niets gevonden !!Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:56:
[...]
Goed plan, ik hoor het vaker, maar net zoals alles in deze club wil ik dat dan democratisch beslissen.
Ik zit op werk en heb geen tijd om een poll te starten. Wil iemand even een Bootz (zo heette die toch?) poll starten met een aantal teams, zodat iedereen kan stemmen? Neem even 8 keuzes ofzo, zodat er in ieder geval wat te kiezen valt. Wil ook even iemand uitzoeken of het team dat je kiest nou uitmaakt qua stats of niet?
mijn voorkeur gaat iig uit naar minor teams
Daar waar ik in real life Wesley Sneijder zeer bewonder, speel ik op die positie toch liever met Guti; fysiek sterker heb ik het idee.
Verder vind ik de huidige opstelling wel prima eigenlijk, de switch naar 3-4-3 was niet echt een succes te noemen imo.
Wat betreft de teams in Be a Pro online, is het volgensmij zo dat elke speler als rating '85' heeft.
Het zou dus niks uit moeten maken of je Real Madrid of NAC Breda bent bijvoorbeeld..
Wel is het geloof ik zo dat de ene speler weer andere specialiteiten heeft dan de ander etc. (correct me if i'm wrong)
Als we een ander team gaan kiezen ben ik ook wel voor Inter; heerlijk team imo. Real Madrid is echter ook prima, dus van mij hoeft het niet per sé
Ben er vanavond ook weer om 20.00u, heb er zin an!
edit: Ook wel handig om een vast persoon in te stellen als vrije trappennemer, zoals dus bijv. dannzyx; de één is er immers beter in als de ander.
[ Voor 8% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 15-10-2008 19:03 ]
Verwijderd
A: Yes, all players are levelled to an 85 overall.
Q: What kind of strength will the CPU controlled players have? Will a Rooney be stronger than a Pantelic or will all CPU players have the same strength?
A: All players are levelled to an 85 overall. The individual attributes have all been set to relative strengths of the player’s preferred position. So all CBs will have the same set of stats and all RWs will have the same set of stats, but their attributes will be different based on the needs of their position. If a user moves a player out of their preferred position, their overall rating may drop.
=========================
Met andere woorden, Ajax, Feyenoord of ADO is gelijk aan een Chelsea, Man U en Real.
Verder heb ik net als manager ff onderzoek gedaan online in club mode.
Iedereen is op zijn eigen beste positie 85.
In het geval van de standaard opstelling van real, een CF op ST is lager, een CDM op CM is lager, een CAM op CM is lager. Higuin(ST) is beter dan Raul (CF).
Verder heb ik de attributen van de twee CB's met elkaar vergeleken (alle twee CB als hoofd positie, verschillende andere pref posities in de verdediging) en die waren allemaal IDENTIEK aan elkaar.
Mooi systeem he!
Dus ik zou zeggen, Kies een Team (met hopelijk een hoop spelers die passen bij de door ons gewenste formatie wat dat dan mag zijn).
In de eerste game van de avond koos ik nog Any, dat was wel even klote, vaak als ik de bal een pass had gegeven en naar voren ofzo wilde rennen bleek ik ineens de ontvanger van die pass te zijn geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 15-10-2008 22:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Idd en ik lees in fifa 09 info:amahusu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:54:
nou als alle spelers dan toch hetzelfde zijn qua stats, lijkt het me dat fysieke kenmerken (lengte, lichaamsbouw) wel een belangrijke rol spelen. Dus dan zou ik gaan voor een team met grote verdedigers en minstens 1 lange spits om de kopduels te winnen.
- Player height and weight. Player weight and height plays a cruical role in aspects such as aerial challenging and strength on the ground.
Hoe zou je dat gewicht moeten zien, iemand met een zwaarder gewicht wint het met iemand die lichter is in een grond gevecht? maar kan dan broerder springen? of hoe uitgewerkt zal dat spel zijn
Dat doelpunt van Guti met dat hakje was wel weer geniaal
Die was geniaal ja.Def87 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:
Toen ik aanvoerder was had ik de opstelling ook iets aangepast dat Guti en Diarra niet meer schuin naast elkaar, maar gewoon echt voor en achter elkaar spelen. Dan Sneijder erin voor Guti, dat scheelt ook vind ik. Met diarra gewoon telkens in het midden aan blijven bieden, om vervolgens op te schuiven naar voren. Ik vond het iig aardig gaan, dus hoop de volgende keren weer daar te voetballen...
Klopt ik stond met je achterin.Def87 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:
Ik vond het gisteren in een paar potjes erg lekker gaan maar in een aantal andere potjes stonden we erg vaak op de verkeerde plek. Toen ik v. Nistelrooij was liep Robben vaak op mijn positie waardoor ik meer aan de zijlijn liep tijdens aanvallen. Verdediging stond ook vaak verkeerd, maar dit krijg je door dat soms klote any systeem. Ik was in 2 potjes any en ik speelde soms de bal 2 a 3 keer achter elkaar naar mezelf. Erg irritant.
Ik was de eerste 4 potjes any als verdediging.
er is een oplossing, meer mensen vaste plek op verdediging. of meer mensen any als we geen 10 personen hebben.
Maar dan moeten ze wel meeverdedigen.
in mijn laatste potje was ik spits lekker gescoord en in de laatste minuut op de lat gekopt
Verwijderd
Larger players will now be able to dominate collisions and use their weight to leverage better position on headers or fights for possession. Although player jostling during a dribble was seen in UEFA, application of weight now adds another element of strategy to the gameplay. For instance, larger defenders need not risk a slide tackle when they would control the jostle.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:53:
[...]
Idd en ik lees in fifa 09 info:
- Player height and weight. Player weight and height plays a cruical role in aspects such as aerial challenging and strength on the ground.
Hoe zou je dat gewicht moeten zien, iemand met een zwaarder gewicht wint het met iemand die lichter is in een grond gevecht? maar kan dan broerder springen? of hoe uitgewerkt zal dat spel zijn
Gaude et aude
iig geen ajax, feyenoord of psv dan, allemaal 'kleine' verdedigers met niet al te veel body. Als je echt powerhouses wil hebben dan zou ik gaan kijken in Italie (of Liverpool in Engeland).Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:26:
Dus we moeten zoiezo een NL team pakken (aangezien Nederlanders doorgaans groter zijn dan de rest van de wereld?)
Als ik dan de links knop pak om te tacklen, dan krijg ik een gele kaart.
Moet ff mijn skills omhoog krijgen om het team te kunnen versterken. Zit iig steeds op een 7-8 in de wedstrijden online, dus gaat niet zo heel slecht voor iemand die pas 2 dagen speelt. Ben wel steeds aanvaller of middenvelder.
Mjah, voor a moet je dichtbij staan en met x kan het van wat verder weg. Maar met x moet je gewoon heeeeeeel goed oppassen dat je op de bal zit en zeker niet te laat bent of het op een doorgebroken man doet. Ik doe het de laatste tijd iig met a.Floris-K schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:14:
Hoe kun je nou het beste een tackle doen? Ik doe het steeds met groen(onderste knop), maar win dan niet zo vaak.
Als ik dan de links knop pak om te tacklen, dan krijg ik een gele kaart.
Moet ff mijn skills omhoog krijgen om het team te kunnen versterken. Zit iig steeds op een 7-8 in de wedstrijden online, dus gaat niet zo heel slecht voor iemand die pas 2 dagen speelt. Ben wel steeds aanvaller of middenvelder.
erhmm.
Met groen is het beste, maar je moet ‘m wel goed timen.Floris-K schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:14:
Hoe kun je nou het beste een tackle doen? Ik doe het steeds met groen(onderste knop), maar win dan niet zo vaak.
Dus niet constant op groen drukken, eerst zorgen dat je voor de aanvaller komt en dan op het juiste moment de tackle doen.
Ja precies, maar ik gebruik A ook om gericht op de speler met de bal af te rennen. Dan hoef je in een 'struddle' niet zo goed op te letten wie de bal heeft, gewoon A ingedrukt houdenOn_E schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:18:
[...]
Met groen is het beste, maar je moet ‘m wel goed timen.
Dus niet constant op groen drukken, eerst zorgen dat je voor de aanvaller komt en dan op het juiste moment de tackle doen.
Ik heb zelf het idee dat je langzamer rent als je A ingedrukt houdt, dus ik ren altijd zonder iets in te drukken (misschien de sprint-knop alleen) naar een aanvaller toe en druk dan pas op A.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:22:
[...]
Ja precies, maar ik gebruik A ook om gericht op de speler met de bal af te rennen. Dan hoef je in een 'struddle' niet zo goed op te letten wie de bal heeft, gewoon A ingedrukt houden
Ik ga deze tips iig meenemen in mijn potjes van vanavond
Is er overigens iemand die ik kan toevoegen @ Xbox live, die me op de hoogte kan houden over het B(eloftes)-team?
Dat was ik!Def87 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:
Ik sta overigens niet in de startpost, maar zit wel bij het team..
Tha-PC-Legend - Floepie
Bij voorbaat dank!
Nog een opmerking m.b.t. het door ons vertoonde spel: Ik merk dat na een corner iedereen geneigd is om zo snel mogelijk naar voren toe te lopen. Dit terwijl de bal ook bij de tegenstander kan belanden en er vervolgens dus niemand is om te verdedigen. Dit gebeurde o.a. in onze game tegen Bayern Munchen. Verdedigers blijft bij uw leest!
Ben overigens vanavond weer rond 8en aanwezig
[ Voor 68% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 16-10-2008 13:07 ]
De pass deed 't m he.
Ik ben er vanavond denk ik niet, ga Saint's Row 2 halen nml.
en van wie kreeg jij hem ???!!!!!!On_E schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:08:
[...]
De pass deed 't m he.![]()
Ik ben er vanavond denk ik niet, ga Saint's Row 2 halen nml.
Van jou denk ik ?
vervolgens verplaatste het naar rechts toen kreeg jij de pass van een ander.
zoiets was het.
Was een geweldige goal, met een geweldige opbouw.
tik - tik - tik !!
trouwens achterin op any is echt kut
Verwijderd
hoezo is any kut in de verdediging?ratsja schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:40:
volgens kwam de pass links uit de verdediging / middenveld van mij
vervolgens verplaatste het naar rechts toen kreeg jij de pass van een ander.
zoiets was het.
Was een geweldige goal, met een geweldige opbouw.
tik - tik - tik !!
trouwens achterin op any is echt kut
Jammer dat je geen wedstrijden op kan nemen trouwens
Heb het wel eens gehad dat alleen ik any was in de verdediging, opbouwen is dan wat lastiger doordat je afhankelijk ben van de AI van FIFA [tegenstander gaat jagen !!]Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
hoezo is any kut in de verdediging?
Jammer dat je geen wedstrijden op kan nemen trouwens
Tevens is het verdedigen ook lastig, zie bovenstaand.
Bij voorkeur 4 vaste plaatsen of 4 keer any.
Verwijderd
Zit wat inratsja schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:07:
[...]
Heb het wel eens gehad dat alleen ik any was in de verdediging, opbouwen is dan wat lastiger doordat je afhankelijk ben van de AI van FIFA [tegenstander gaat jagen !!]
Tevens is het verdedigen ook lastig, zie bovenstaand.
Bij voorkeur 4 vaste plaatsen of 4 keer any.
Verwijderd
auto select kan je uitzetten heOn_E schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:19:
Met Any is het vooral klote dat je soms zomaar ineens een andere speler bent, dan ben ik nog een beweging aan het maken voor speler A, en dan blijk ik ineens al 3 seconden speler B te zijn.
Hmm, maar snel doen dan.
die heb ik uitstaan, maar als je als enige any bent, ben je de pisang !!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Altijd het proberen waard !!!!Royz schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:28:
Ik zeg serieus iedereen auto-select uit en gewoon allemaal ANY nemen.
is wel lekker varierend.
Het is imo juist fijn dat je je op één positie kunt focussen, zodat je vooruit kunt denken en bijv. alvast vrij kunt gaan lopen.
@ UltraEd; Ik ben er ook vóór om met Ajax te gaan spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 16-10-2008 14:42 ]
Verwijderd
Maargoed je kan ook meerdere mensen die dezelfde positie krijgen in 1 match dus je moet je toch wel op 2 a 3 posities focussen. En dan het LIEFST eigenlijk niet CD en ST, van der sar zegt ook niet, ow spits geblesseerd? dan val ik wel in.. want dat ligt zo ver uit elkaar je kan niet in beide geweldig zijn lijk mij.
Maaaaaaar het blijft wel een spelletje natuurlijk
Dus als iedereen voor Ajax is bij ons, dan zou dat leuk zijn, maar ik denk die kans heeeel klein is en dat het maar een buitenlandse club moet worden dan. Of een kleine club als Volendam ofzo, dat is ook wel grappig.
Verwijderd
Zolang ze geen got shirtjes aanhebben ben ik tegen een buitenlands top team
zal wel een poll aanmaken straks
Verwijderd
En oranje(volendam), maar dan kunnen we dat nep NL team ook wel nemenVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:47:
Tja ik ben zelf ook voor Ajax IRL, maar dat wil niet zeggen dat ik tegen PSV of Feyenoord ben. Wel in de NL competitie natuurlijk, maar Europees kijk ik alles en heb ik jaren van PSV genoten.
Dus als iedereen voor Ajax is bij ons, dan zou dat leuk zijn, maar ik denk die kans heeeel klein is en dat het maar een buitenlandse club moet worden dan. Of een kleine club als Volendam ofzo, dat is ook wel grappig.
Tja, zullen er zulke huilies zijn die roepen, "JAAA MAAR DAN SPEEL IK NIET", want ik moet huilen als ik met ajax speel?
En spaanse nederlanders die Barca fan zijn kunnen een probleem met Real hebben
Verder ben ik dus onpartijdig hoor, vind Feyenoord ook wel wat hebben, PSV nu alle echte toppers er weg zijn beetje afgedaan, wil ik best kijken als ze top Europees spelen maar heb er geen gevoel meer bij zonder cocu bommel en hiddink.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 14:52 ]
Verwijderd
Ik ben een zware Boca Juniors aanhangerOn_E schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:54:
Ik stem voor River Plate.
Vragen om problemen.. misschien ga ik nu wel
Geintje!
Of we doen zo'n team ja
Ik lees net op wiki:
Aartsrivaal van River Plate is Boca Juniors. De wedstrijd tussen beide clubs, aangeduid met de term Superclásico, is een van de meest beladen duels ter wereld.

Daarom dus.
p.s. zijn de verdedigers snel?
Wil ik best doen, maar hoe ?Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:35:
Ja maar nu gaan we dus weer allemaal teams roepen, als iemand nou even een poll start.
Verwijderd
Verdedigers zijn allemaal even snel? die stat is bij alle verdedigers gelijk?
Dat is die Bootz poll waar ik het over had. Werkt heel simpel.
Poll: Welke club wil je voor ons 10v10 team ?
• River Plate
• Fiorentina
• Aston Villa
• Palermo
• NY Red Bulls
• Lazio Roma
• Real Madrid
• West Ham United
• Barcelona
• Anders, nml...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Shirts kun je bekijken op http://www.football-shirts.co.uk/
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 15:52 ]
Maar ik denk er nog even over na
Dit is ook niet handig, misschien voorzichtig inventariseren welke opties er moeten zijn en dan pas stemmen.
Verwijderd
Mee eens laten we eerst is kijken of er mensen problemen hebben met de eredivisieVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:37:
Ik zie dat de helft al weer anders heeft ingevuldDan hebben we eigenlijk weer hetzelfde probleem... Wat is iedereen toch moeilijk.
Dit is ook niet handig, misschien voorzichtig inventariseren welke opties er moeten zijn en dan pas stemmen.
Verwijderd
• Nee, ander team met leuk shirt!
• Nee, nooit de rivaal van me clubbie!
• Ja, met eredivisie team PWNen!
Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk krijg je dan het geval dat alles wat een verdedigende rol heeft zich allemaal op de penalty stip van de tegenstander bevinden.
Resultaat : 6-3 verloren. Stelletje malloten.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Gaude et aude
ik camp de dressing room alvast; zie jullie wel verschijnen!Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:37:
Vanavond om half acht een potje doen? Ik stem trouwens voor Palermo, mooiste shirtjes die er zijn!
Verwijderd
De vaardigheden van elke voetballer hangen nog meer samen met zijn postuur. Dat wil onder andere zeggen: de grote speler is beter bestand tegen botsingen en wint vaker een rechtstreeks duel, terwijl de lichte atleet sneller is op de eerste meters.
"
Tja, waar ga je de grens trekken, lekker boeiend dus allemaal? qua lengte en gewicht?
Enige wat nog slim is om een team te zoeken waarbij er genoeg spelers zijn die qua positie het beste bij onze favo formatie passen.
dus geen 3 AM's in je team willen als je standaard 433 speelt, want als je die op cm zet zijn ze ip van 85 op AM 82 op CM.
erhmm.
Ik kreeg ook een d/c. Kon 10 min later pas weer connecten. Ik zit iig weer in de dressing room.Multensor schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:19:
Sorry gasten ik kreeg een dc van xbl. Was toch nog spannend zo 0-0 naja succes ik moet er vandoor helaas. Speel nog wel weer potje (vant weekend benk er niet @ xbox that is)