Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Met allemaal op ‘’any’’ krijg je wel het probleem dat het switchen van spelers rommelig gaat worden, maar we kunnen het eens proberen idd.Royz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:16:
Wat is er dan mis met allemaal op any? Dan heb ej tenminste allemaal gelijke kans om in de spits te komen. Soms raak je geen bal als je rechterspits bent ofzo.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Gister avond hebben we zeker tot 12 uur door gespeeld. Waren inderdaad leuke wedstrijdenavdwerf schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:04:
Spelen jullie alleen vanaf ene uur of 8 een paar potjes? Was gister om 10u online, en toen was er niemand meer aant spelen volgens mij? Heb een paar potjes in de 1vs1 league gespeeld tegen hasanova, Niekos XT, trummie en DefXTreme, alleen een keer gelijkgespeeld en de rest verloren, waren allemaal mooie potten, best wat kansen gehad, alleen niet afgemaakt, en dan wordt het lastig om te winnen
Hasanova maakt nog een vette actie met ibrahimovic, zette die ferdinand effe te kijken met de zidane beweging
ik was gestopt om 21:30, dat tot 24 uur doorgaan word me te gek, ghehehe.
@ avdwerf
je had gewoon van me moeten winnen, met je 5 sterren team tegen mijn brakke AZ !!!
Trouwens wordt er nog gesleuteld aan de opstelling !!!!
Verwijderd
PS. ik ben dus in principe wel vóór een fixed-positie, zodat mensen ook een beetje op elkaar ingespeeld raken...
[ Voor 25% gewijzigd door HendrikN op 14-10-2008 11:30 ]
Verwijderd
wel een keer nog gewonnen toch? veel gelijk, laatste wedstrijd heb ik persoonlijk verkloot door te gaan 0wnen met de keeper.. wel twee om de oren gekregen toen ik VOL liep te verdedigen, maar als we de druk erop hadden gehouden de laatste wedstrijd hadden we gewonnen..ratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:25:
hebben jullie nog wat gewonnen ???
@ avdwerf
je had gewoon van me moeten winnen, met je 5 sterren team tegen mijn brakke AZ !!!
Met vd vaart? dat was ikratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:39:
[...]
was het jij niet die dat weergaloos doelpunt scoorde aan de rechterkant !!!
met een mooie beweging je man voorbij, geweldig was dat

Ik vind het ook niet erg om te verdedigen alleen ik knal de bal direct naar voren. Ik neem totaal geen risicos achterin, ik zie vaak dat mensen nog een pass willen geven en dat dan de bal word afgepakt. Het best zou zijn om op elkaar in te spelen alleen het probleem is dat niet iedereen elke keer kan meedoen. We spelen vaak tegen gasten met maar 3 a 4 man en dat speelt toch een stuk beter ( 2 aanvallen, 2 any ) dan 3 man any en de rest attackers. Hoe vaak is het niet voorgekomen dat er 2 verdedigers staan bij 1 aanvaller en dat er 3 aanvallers naar de bal lopen.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Vraag me af of ze niet moe worden, krijg soms het idee dat dat er niet in zit verwerkt ofzo.
Het veld moet dan breed gehouden worden en aansluiting moet er komen vanuit het middenveld.
Je creeert altijd een man meer situatie dan, omdat ze altijd met minimaal 2 spelers op een verdediger met bal aan komen lopen.
De bal simpelweg naar voren knallen betekend 50 % kans op balverlies en dat is jammer.
Ben zelf ook voorstander van een vaste positie. Met any word het maar een zooitje, ben je opeens de keeper

[ Voor 30% gewijzigd door Marc3l op 14-10-2008 12:22 ]
Dan moet je voortaan ff 20 minuutjes max blijven wachten in de dressingroom, want we hebben van 20:10 tot ongeveer 0:15 gespeeld volgens mijavdwerf schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:04:
Spelen jullie alleen vanaf ene uur of 8 een paar potjes? Was gister om 10u online, en toen was er niemand meer aant spelen volgens mij?
Werd weer met moeite wakker om m'n bed uit te komen

jah leuk NIET DUSVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:26:
[...]
Dan moet je voortaan ff 20 minuutjes max blijven wachten in de dressingroom, want we hebben van 20:10 tot ongeveer 0:15 gespeeld volgens mij
Werd weer met moeite wakker om m'n bed uit te komen
ik heb 2 mensen om invites gevraagd waaronder royzz, en ik werd gewoon keihard genegeerd
KPN - Vodafone Ziggo Partner
dat had ik dus gister, dat ik als enige any was (en de rest in de voorhoede speelde). Leuk en aardig dat je dan de controle hebt over de rest van de spelers, maar het manueel veranderen van mannetje werkt dan niet meer. De cpu bepaalt dat jij dan automatisch verandert naar het mannetje waarnaar je past (als die niet bestuurd wordt door een iemand anders). Dus dan krijg je van die situaties dat je al vooruit aan het denken bent en een vrij loopt met iemand en dan ben je ineens, zonder het zelf veranderd te hebben, weer een andere speler. En dat is dus idd helemaal heel k*t als je eerst de linksback ofzo bent, je wegrent langs de lijn, en het volgende moment ben je ineens de keeper die met de bal aan de voet zo richting een aanvaller van de tegenstander loopt.Marc3l schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:19:
Ben zelf ook voorstander van een vaste positie. Met any word het maar een zooitje, ben je opeens de keeperterwijl je nog aan het zoeken bent waar je eigenlijk staat op het veld
Erg irritant dus, of moet ik nog wat extra's in de settings aanpassen om te zorgen dat manual player switch ook echt manual is?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Niet dus? We hebben wel gespeeld tot 0:15 hoor.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:26:
[...]
jah leuk NIET DUS
ik heb 2 mensen om invites gevraagd waaronder royzz, en ik werd gewoon keihard genegeerd
Maar blijkbaar heb jij geen invite gekregen, dat is wat anders. Ik kan dat vanavond regelen voor je.
[ Voor 5% gewijzigd door HendrikN op 14-10-2008 12:47 ]
Haha ja ik heb volgens mij ook kansen zat gehad, maar zoals eerder gezegd kreeg ik het gister niet voor mekaar te scoren, heb in 3 wedstrijden maar 1 of 2 keer gescoord dacht ik, van een stuk of 10 100% doelkansenratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:25:
hebben jullie nog wat gewonnen ???
@ avdwerf
Kun jij dit: \[360] GoT Football Online League voor FIFA09Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:31:
[...]
Niet dus? We hebben wel gespeeld tot 0:15 hoor.
Maar blijkbaar heb jij geen invite gekregen, dat is wat anders. Ik kan dat vanavond regelen voor je.
nog even in dit topic vermelden?
Anyway, ik vind het echt wel vet hoor dat spelen zo met 10 man, echter wat ik niet snap, ik probeer altijd goed op me plaats te blijven...
maar toch.. ik kan nooit altijd 100% op de plaats blijven waar hij vind dat ik moet zijn ?
bij als linkse vleugel verdediger ...... dan zegt ie ook kei vaak dat ik kei ver mee naar rechts moet, echt nog verder dan het midden ......
af en toe ik niet snap.......
Ik let niet meer op die pijlen, word er ondertussen ook gek van. Boeit me eigenlijk toch niet wat voor cijfer ik krijg, als dat groene balkje helemaal vol zit haal ik nog een 6. Dan maar zelf bepalen waar ik wil staan en niet die brakke fifa engine op dat puntCrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:29:
Waarom 2 topics ?
Anyway, ik vind het echt wel vet hoor dat spelen zo met 10 man, echter wat ik niet snap, ik probeer altijd goed op me plaats te blijven...
maar toch.. ik kan nooit altijd 100% op de plaats blijven waar hij vind dat ik moet zijn ?
bij als linkse vleugel verdediger ...... dan zegt ie ook kei vaak dat ik kei ver mee naar rechts moet, echt nog verder dan het midden ......
Ik vind het spelen op any echt irritant loop dan steeds de verkeerde kant op. Ik speel zelf het liefst in op het middenveld / verdediging.Royz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:16:
Wat is er dan mis met allemaal op any? Dan heb ej tenminste allemaal gelijke kans om in de spits te komen. Soms raak je geen bal als je rechterspits bent ofzo.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Camera gewoon op Tele zetten, speelt 100 keer beter.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:45:
ik ben echt een sukkel met dit spel hoor, ik word kei zenuwachtig als ik voor het doel kom, met dat inzoomen word er echt paranoia van lol
erhmm.
Ik moet dus ff uitzoeken hoe je die camera kan veranderen. kan dat gewoon in het standaard instellingen menu? Zit nu niet thuis, dus kan het niet ff bekijken
Verdedigen is niet extreem lastig je moet gewoon als verdediger/middenvelder veel breed en terugpassen aangezien ze als een gek jagen online. Vaak als je passt en door wilt passen naar voren, moet je mannetje opendraaien wat resulteerd in balverlies.
Verder heb ik gemerkt dat spelen met 3 aanvallers, Left winger, Sp, RW erg goed werkt als de wingers zich breed en die aanbieden->altijd ruimte aan 1 kant. Moet je wel mensen hebben die het overzicht hebben om de bal te verleggen.
Maar vooral niet te veel en vaak op de 2de man pressie knop duwen, dan stappen je verdedigers namelijk nogal hard in en wordt je zo uitgespeeld. Als verdediger moet je de bal voor je houden en zorgen dat de diepe pass naar hun spits niet aankomt.
Verder moeten we een beetje als teamgenoten met elkaar omgaan. Niet allemaal rushen voor de aanval plekken. Even afspreken wie wat doet ongeveer en welke tactiek.
Zoals ik al typte 1 spits moet altijd op randje buitenspel staan voor de diepe ballen. Andere spitsen breed of aanbieden.
De 2 beste spelers kunnen het best als any gaan, of 2 mensen die het best op elkaar zijn ingespeeld. Belangerijk als Any is niet de bal maar hersenloos naar voren raggen.
Iedereen wilt spits maar willen we echt goed gaan spelen dan moeten gewoon mensen een beetje op vaste 2 a 3 posities leren spelen. Iedereen wilt spits maar er zijn maar weinig mensen echte afmakers heb ik gezien. Als je het zo goed mogelijk wilt doen als club/team moet je gewoon de beste mensen op de beste plekken zetten lijkt me.
Op any is Tele IMO het handigst. Als fixed gebruik ik de be a pro cam(als aanvaller in ieder geval) want dan kan je precies op de lijn van buitenspel staan of nog net binnen je eigen helft. Met tele als ie de bal volgt lukt dat toch wat minder.
[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 14-10-2008 15:57 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kijk speel je nou 3v3 t/m 5v5 kan ik het me nog voorstellen, maar als ik any ben met 8 spelers dan kom ik de middenlijn niet eens over omdat alle poppetjes bezet zijn. in feite ben je als any niet meer dan een vaste verdediger die ook doeltrappen mag nemen
het gaat nu ook een beetje rommelig eigenlijk. de 1 stuurt een invite op live, de andere een pm via live, de ander via GoT, de ander meldt het in dit topic.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:26:
[...]
jah leuk NIET DUS
Mijn voorkeur is een berichtje via xbox live, dan voeg ik je meteen toe namelijk. ik zal vanavond even voor je kijkenm
[ Voor 36% gewijzigd door Royz op 14-10-2008 15:56 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Vaste camera voor als je een vaste plek hebt is niet handig, zeker niet als je een verdediger bent. Ook aanvaller zijn als er verdedigt moet worden helpt dan ook niet veel. Dan moet je echt op het gevoel (en de radar) je man opzoeken.On_E schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:47:
[...]
Camera gewoon op Tele zetten, speelt 100 keer beter.
Ik kan trouwens nog niet echt vinden welke camera ik nou lekker vind en met welke settings.
Ik heb er geen enkele moeite mee om randje buitenspel te staan met de Tele camera, kan goed overweg met die radar inderdaad.Martinspire schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:59:
[...]
Vaste camera voor als je een vaste plek hebt is niet handig, zeker niet als je een verdediger bent. Ook aanvaller zijn als er verdedigt moet worden helpt dan ook niet veel. Dan moet je echt op het gevoel (en de radar) je man opzoeken.
Ik kan trouwens nog niet echt vinden welke camera ik nou lekker vind en met welke settings.
Als verdediger is het wat lastiger ja, je ziet niet goed of je directe tegenstander bij je weg loopt als de bal voorin is en jijzelf niet in beeld, misschien dat het voor verdedigers beter is om de BEAP camera te houden.
Speelde voorheen pes en moet nu even wat wennen maar !!!
Wat mij opviel is dat er vaak 2 aanvallers tegenover mij kwamen, 1 was dan alleen, met als gevolg
vaak doelpunten. ik probeer er dan tussen te gaan staan als ze richting doel rushen maar het heeft weinig tot geen zin.
Dit probleem deed zich vooral voor toen we nog met 8 man waren, ik was any en moest dus 3 verdedigers "besturen", any achterin is dodelijk.
Niet om lullig of arrogant te doen maar, heb jij ooit op echt voetbal gezeten? Ik heb namelijk 5 jaar op het veld gestaan en heb de nodige ervaring. Dit scheeld zeker kwa inzicht op je positie ter op zichte van het spel en de andere spelers. Die pijl heb ik zoiezo uit staan schiet je vrij weinig mee op!CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:29:
Waarom 2 topics ?
TELE :P!!!Martinspire schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:46:
Wat zijn eigenlijk fijne settings voor de Be a pro camera?
hoelaat spelen we vanavond?
paar van jullie ken ik al ( althan in me friendlist) Ik hoor of zie graag invite's tegemoet
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ga ik nu doen. Ik zal zo ook even de invites weer nalopen, in ieder geval voor Def!ance en voor sekeroglan.dannzyx schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:00:
[...]
Kun jij dit: \[360] GoT Football Online League voor FIFA09
nog even in dit topic vermelden?
Done!
Had een drukke dag op werk, dus heb dit topic niet in de gaten gehouden, dus zal ff teruglezen zo voor andere aanvragen. Ik kom vanavond wel weer ff wat potjes spelen denk ik.
Ja dat idee heb ik ook, er komen altijd een aantal aanvallers tegelijkertijd waardoor je als verdediger het eigenlijk nooit goed kan doen. We verliezen ook heel vaak de bal op het middenveld vind ik, waarna de verdediging het dus op moet knappen. We moeten waarschijnlijk ook gewoon nog wat beter worden.ratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:30:
Wat mij opviel is dat er vaak 2 aanvallers tegenover mij kwamen, 1 was dan alleen, met als gevolg
vaak doelpunten. ik probeer er dan tussen te gaan staan als ze richting doel rushen maar het heeft weinig tot geen zin.
Ik denk overigens dat we om 8 uur weer zullen starten? Zullen we nu 8:05 dan afspreken dat we echt starten en dus 5 minuten hebben om te verzamelen?
Ik zie dat we nu met 30 man zijn in het GoT team, en gisteren hadden we al de situatie dat niet iedereen meer erbij paste om mee te spelen. Ik stel voor dat we tijdelijk geen invites meer zullen uitdelen, dus dat we ff dicht zijn. Eens?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 19:09 ]
Mee eens.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:06:
[...]
Ja dat idee heb ik ook, er komen altijd een aantal aanvallers tegelijkertijd waardoor je als verdediger het eigenlijk nooit goed kan doen. We verliezen ook heel vaak de bal op het middenveld vind ik, waarna de verdediging het dus op moet knappen. We moeten waarschijnlijk ook gewoon nog wat beter worden.
Ik denk overigens dat we om 8 uur weer zullen starten? Zullen we nu 8:05 dan afspreken dat we echt starten en dus 5 minuten hebben om te verzamelen?
Ik zie dat we nu met 30 man zijn in het GoT team, en gisteren hadden we al de situatie dat niet iedereen meer erbij paste om mee te spelen. Ik stel voor dat we tijdelijk geen invites meer zullen uitdelen, dus dat we ff dicht zijn. Eens?
Ik ben er weer vanaf half 9 ( two and a half men heeft voorrang )
Verwijderd
IdemDef87 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Mee eens.
Ik ben er weer vanaf half 9 ( two and a half men heeft voorrang )
Moet nog even kijken welke camera mij het best schikt, heb tot nu toe immers alleen maar de be a pro camera geprobeerd.
ik zie niksVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:25:
Je hebt een invite. We zitten in de dressingroom, nu komen als je wil spelen.
Idd, hij zit in je inbox in FIFA zelf. Je moet naar je player hub.dannzyx schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:27:
en even voor de duidelijkheid een invite gaat via je playerhub het is dus geen in-game invite via xboxlive!
Mijn hoogtepunt was toch wel mijn knal die op beide palen belande
je hebt een inviteVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:30:
wil graag meedoen aan de GoT Football
Gamertag = BaSelona
Ben vanaf nu online
Je bedoelt die grote kans die er dus niet in ging?Def87 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:40:
Waren weer een aantal lekkere potjes die we gespeeld hebben.
Mijn hoogtepunt was toch wel mijn knal die op beide palen belande
Wel een aantal lekkere potjes gespeeld, al merk ik ik dat de centrale middenvelders teveel als linkshalf of rechtshalf gaan fungeren (die staan meestal wat dieper en meer naar buiten), waardoor het middenveld vaak helemaal leeg is. Er moet er daar altijd 1 zijn die beschikbaar is, en 1 die in de verdediging een handje kan helpen.
Daarnaast is iedereen graag op het middenveld bezig, maar lukt het scoren nog niet erg aardig.
Ikzelf mis ook wel het 1 en ander, maar de spitsen moeten iets trefzekerder worden denk ik.
En nogmaals wil ik dus benadrukken dat middenvelders niet meteen naar het strafschopgebied moeten rennen, want als je daar staat als spits, dan sta je vaak met allerlei middenvelders om je heen die eigenlijk een stuk terug moeten staan (bal opvangen bij rebound of uitverdedigen).
Mee eensMartinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:46:
[...]
Je bedoelt die grote kans die er dus niet in ging?
Wel een aantal lekkere potjes gespeeld, al merk ik ik dat de centrale middenvelders teveel als linkshalf of rechtshalf gaan fungeren (die staan meestal wat dieper en meer naar buiten), waardoor het middenveld vaak helemaal leeg is. Er moet er daar altijd 1 zijn die beschikbaar is, en 1 die in de verdediging een handje kan helpen.
Daarnaast is iedereen graag op het middenveld bezig, maar lukt het scoren nog niet erg aardig.
Ikzelf mis ook wel het 1 en ander, maar de spitsen moeten iets trefzekerder worden denk ik.
En nogmaals wil ik dus benadrukken dat middenvelders niet meteen naar het strafschopgebied moeten rennen, want als je daar staat als spits, dan sta je vaak met allerlei middenvelders om je heen die eigenlijk een stuk terug moeten staan (bal opvangen bij rebound of uitverdedigen).
Verwijderd
Tja mee eens..Martinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:46:
[...]
Maargoed wil je dit allemaal zo serieus aan gaan pakken dan moet je gewoon met een vaste basis 11 gaan werken (of a en b team), die vaste posities hebben, op een vaste tijd er allemaal zijn, zodat ze ook op elkaar ingespeeld kunnen raken en iedereen in 1 bepaalde rol kan groeien.
De ene wedstrijd vol aanvaller zijn en de wedstrijd erop CB is ook niet positief voor me spel ;-).
Het is nu een fun clan, allemaal erin, pak die bal, knallen en gaan met die banaan ;-)
grote kans? Ik schoot vanaf 16 meter met allemaal spelers om me heen tegen de paalMartinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:46:
[...]
Ik heb de laatste 2 a 3 wedstrijden alleen met v/d vaart gespeeld en dat ging wel lekker. Ik heb ook meer het overzicht vanaf die positie. Alleen jammer dat ie zo langzaam is
Maar daarom stelde ik ook al voor om misschien een 2e club erbij te doen die dit verschil dus maakt.
Een andere reden voor een 2e club zou zijn dat we dan misschien tegen elkaar kunnen spelen? Ik weet niet precies of dit kan, maar dit lijkt me wel de manier om zoiets te regelen.
Weet iemand dit precies? Het lijkt me leuk om eens GoT 10vs10 GoT te spelen, maar via de kleedkamer kan dit niet geloof ik, aangezien je geen tegenstander kunt kiezen?
En over of een speler snel is of niet, waren niet alle spelers 100% gelijk? Of je nou met Vitesse speelt of met Liverpool?
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2008 11:32 ]
Ik ben vanavond niet thuis en kan dus niet spelen. Morgenavond weer.On_E schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:35:
Wordt er vanavond nog gebald of gaat iedereen NED - NOR kijken ?
Die ledenstop waar ik het gisteren over had lijkt me nu zeker op zijn plaats, gisteren hadden we weer een aantal keer dat de dressingroom vol zat en mensen dus niet meer mee konden doen. We zijn nu met ongeveer 35 man.
Over een tweede team: Dat lijkt me niet handig. Je moet dan steeds maar weer net allemaal aanwezig zijn om in je vaste team te kunnen spelen. Dat lukt echt bijna nooit.
Iedereen moet gewoon volgens de besproken tactieken spelen, dus team 1 of team 2 zou niks uit moeten maken.
Maar goed: Vanaf nu geldt een ledenstop
Wellicht komen er binnenkort weer plekken vrij.
Dat dacht ik ook, maar al die spelers van ManU en Barcelona zijn onstopbaar als ze aant rennen zijn. Ik had gisteren de bal en hoefde alleen rechtdoor te rennen om bij het doel te komen. Speler van Barcelona liep achter me aan en die haalde me in alsof ik stil stond.Martinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:31:
En over of een speler snel is of niet, waren niet alle spelers 100% gelijk? Of je nou met Vitesse speelt of met Liverpool?
Ik denk zelf dat 2 teams niet te doen is. Dan word het weer te serieus. Enige manier is dan vaste speelsessies af te spreken, maar dat vind ik ook weer te veel van het goede. Gewoon het forum in de gaten houden en dan van te voren afspreken in de dressing room wie waar speelt.
zo'n fun team is prima, maar hangt toch iets teveel samen als los zand en als je echt potjes overtuigend wil gaan winnen moet je gewoon heldere afspraken maken, met z'n 10'en op teamspeak zitten en zoals al eerder aangegeven is, vaste posities aanhouden. Nu wil niemand verdedigen, terwijl dat mij juist het belangrijkste lijkt in dit stadium. Ik bedoel, het middenveld wordt vrijwel niet goed gebruikt (of de mids denken veeeel te aanvallend en fungeren meer als schaduwspitsen, of de mids hangen 80% van de tijd aan de zijlijn vlak naast de wingers. Terwijl de mids de vaste aanspeelpunten zouden moeten zijn van waaruit het spel wordt verdeeld en de kansen worden gecreerd).
En wat me ook wel stoort (vooral omdat ik veel 1v1 speel en dan wel controle heb over alle mannetjes
Als ik 90 minuten lang in de verdediging sta, maar nooit een balcontact krijg (behalve dan de verdedigende contacten), dan wordt ik daar wel een beetje moedeloos van. Ten eerste heeft het dan vrij weinig zin om positie te zoeken omdat de ballen toch niet naar jou worden gespeeld en ten tweede loop je ook nog eens het risico dat je je tegenstander uit het oog verliest en deze 1-op-1 met de keeper komt.
just my 2 cents na meerdere potjes als cb
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ik ben het hier roerend mee eens,amahusu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:35:
ik ben juist voor een tweede, ietwat serieuzere team. Niets ten nadele van dit team, maar ik vind het zowieso wat leuker voor mezelf als er een competitie-element in zit (waarbij je ook nog het gevoel hebt dat je 'mee strijdt om de prijzen' met je team)
ama, anders zetten we een 2e losse team op voor competitieve doeleinden ?
Over het passen over de breedte ben ik het roerend eens,
ik loop zo vaak echt vogelvrij op de linkse flank, maar TOCH perse willen ze dan door het midden met een steekpass....
[ Voor 15% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-10-2008 12:49 ]
Verwijderd
Mee eens mee eens.amahusu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:35:
ik ben juist voor een tweede, ietwat serieuzere team. Niets ten nadele van dit team, maar ik vind het zowieso wat leuker voor mezelf als er een competitie-element in zit (waarbij je ook nog het gevoel hebt dat je 'mee strijdt om de prijzen' met je team)
zo'n fun team is prima, maar hangt toch iets teveel samen als los zand en als je echt potjes overtuigend wil gaan winnen moet je gewoon heldere afspraken maken, met z'n 10'en op teamspeak zitten en zoals al eerder aangegeven is, vaste posities aanhouden. Nu wil niemand verdedigen, terwijl dat mij juist het belangrijkste lijkt in dit stadium. Ik bedoel, het middenveld wordt vrijwel niet goed gebruikt (of de mids denken veeeel te aanvallend en fungeren meer als schaduwspitsen, of de mids hangen 80% van de tijd aan de zijlijn vlak naast de wingers. Terwijl de mids de vaste aanspeelpunten zouden moeten zijn van waaruit het spel wordt verdeeld en de kansen worden gecreerd).
En wat me ook wel stoort (vooral omdat ik veel 1v1 speel en dan wel controle heb over alle mannetjes) is dat vrijwel geen enkele bal, maar dan ook geen enkele bal ooit gewoon ff simpel breed wordt gelegd of terug wordt gelegd op de laatste man/centrale verdediger/centrale middenvelders. Het moet allemaal mooi met steekpasjes naar voren, hoge steekpasjes naar de flanken terwijl dit niet altijd kan. Los het dan gewoon simpel op als je geen vrije man ziet en tik gewoon ff terug of naar de as van het veld zodat het spel verder verlegt kan worden.
Als ik 90 minuten lang in de verdediging sta, maar nooit een balcontact krijg (behalve dan de verdedigende contacten), dan wordt ik daar wel een beetje moedeloos van. Ten eerste heeft het dan vrij weinig zin om positie te zoeken omdat de ballen toch niet naar jou worden gespeeld en ten tweede loop je ook nog eens het risico dat je je tegenstander uit het oog verliest en deze 1-op-1 met de keeper komt.
En het verschil tussen spelers verschilt af en toe ook dramatisch (met al het respect voor iedereen natuurlijk). Ben je twee wedstrijden spits en scoor je, moet je de wedstrijd daarna verplicht verdediger spelen en zie je (zonder dag jij de bal krijgt) elke paas mislukken voorin alles 8)7;(.
Maar nu er een leden stop is zou ik helemaal denken aan een tweede team
1 team wat voor de prijzen gaat en 1 team wat puur alleen voor lol is en voor andere spelers die helaas het A team niet halen. Toppers bij de toppers en de dries roelvinken bij de dries roelvinken
Maar hoeveel van de 35 willen serieus voor de prijzen gaan, dat vind ik wel interessant om te weten
Dan wilt 90% van de 35 man in dat team. Of er moeten er 20 afvallen die zeggen liever voor fun te spelen, maar ik zie dat niet direct gebeuren.amahusu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:35:
En wat me ook wel stoort (vooral omdat ik veel 1v1 speel en dan wel controle heb over alle mannetjes) is dat vrijwel geen enkele bal, maar dan ook geen enkele bal ooit gewoon ff simpel breed wordt gelegd of terug wordt gelegd op de laatste man/centrale verdediger/centrale middenvelders. Het moet allemaal mooi met steekpasjes naar voren, hoge steekpasjes naar de flanken terwijl dit niet altijd kan. Los het dan gewoon simpel op als je geen vrije man ziet en tik gewoon ff terug of naar de as van het veld zodat het spel verder verlegt kan worden.
Er moet dan wel van te voren worden afgesproken waar iedereen wilt spelen. Als er een match gezocht word en het is tijd om de posities te kiezen dan zijn alle aanvallende postities binnen 2 sec al bezet. Als we vanaf nu gewoon de posities verdelen voor een match krijg je niet de teleurstelling over je heen dat je opeens tussen cb en wrb moet kiezen.
Verwijderd
Ik denk dat we inderdaad teveel direct naar voren en door het midden spelen. We moeten proberen wat meer balbezit te houden door rustig rond te spelen en een opening te zoeken. Is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.....
Het probleem is alleen dat niet iedereen even goed is. Ook komen er steeds maar nieuwe mensen bij, waarvan sommigen echt gewoon nog nooit gespeeld hebben volgens mij. Daarom ook een beetje die ledenstop.
Wat me ook opvalt is dat iedereen klaagt over de verdediging, maar niemand zelfstandig dan een verdediger kiest. Geef dan alsjeblieft het goede voorbeeld ook. En het excuus 'ja maar ik kan het zelf echt niet' is natuurlijk geen goed excuus. Het probleem zit hem nu in het niveau van de spelers en het samenspel, en niet in of men voor de fun speelt of serieus wil winnen. Want volgens mij wil iedereen winnen en krijgen we inderdaad straks 35 man in het tweede team en niemand in het eerste.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 13:17 ]
Of hebben jullie die optie niet omdat ik ook manager ben?
[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 15-10-2008 13:17 ]
Is die optie gewoon nog niet ''live'' ofzo ?
Verder snap ik ook nog steeds niet waarom ik bij My CLub > Scouting een heel blik zelfgemaakte spelers zie staan, terwijl wij allemaal gewoon met echte spelers spelen.
Zijn dat geen spelers zoals jij en ik? Die je kan inviten om bij onze club te komen spelenOn_E schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:17:
Verder snap ik ook nog steeds niet waarom ik bij My CLub > Scouting een heel blik zelfgemaakte spelers zie staan, terwijl wij allemaal gewoon met echte spelers spelen.
Ze hebben allemaal een ranking zoals echte spelers, dus ik dacht daarom dat het eigen gemaakte spelers waren.Royz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:18:
[...]
Zijn dat geen spelers zoals jij en ik? Die je kan inviten om bij onze club te komen spelen
Precies, en daarom speel ik ook alleen nog maar als CB, het frustreerde me zo erg dat niemand wilde verdedigen en als we een keer een vaste verdediger hadden deze nooit op de goede positie stond (lees: op het middenveld of in de spitsVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:15:
Maar dit ene team dat we hebben is helemaal geen fun team. Het gaat zeker wel om het competitie-element.
Het probleem is alleen dat niet iedereen even goed is. Ook komen er steeds maar nieuwe mensen bij, waarvan sommigen echt gewoon nog nooit gespeeld hebben volgens mij. Daarom ook een beetje die ledenstop.
Wat me ook opvalt is dat iedereen klaagt over de verdediging, maar niemand zelfstandig dan een verdediger kiest. Geef dan alsjeblieft het goede voorbeeld ook. En het excuus 'ja maar ik kan het zelf echt niet' is natuurlijk geen goed excuus. Het probleem zit hem nu in het niveau van de spelers en het samenspel, en niet in of men voor de fun speelt of serieus wil winnen. Want volgens mij wil iedereen winnen en krijgen we inderdaad straks 35 man in het tweede team en niemand in het eerste.
Maar juist het feit dat niet iedereen even goed is rechtvaardigt een 1e en 2e team lijkt me?
Ik zie nu idd af en toe mensen ertussen die nog geen enkele pot online hebben gespeeld, terwijl ik er al meer dan 100 heb. Het lijkt me dan niet meer dan logisch dat zij ook inzien dat je dan niet automatisch in het 1e komt
FIFA 09 Clubs will determine the best virtual team in the world. Clubs are ranked based on total points and placed in a division. Clubs are relegated and promoted to different divisions based on their performance during the season. In addition, FIFA 09 Clubs will enable Club Managers to scout rival players to identify a player that fits his or her squad, and then recruit them to join their club. Up to 10 players on a Club can participate in a single game and Clubs are able to play multiple games simultaneously if they wish
Kan ik wat multiplayer ervaring op doen en onderling wat tips&trucs uitwisselen.
Ik doe een hbo deeltijd naast een fulltime baan(owja ook nog vriendin, kost meeste tijd), dus kan er niet zo even elke avond zitten.
En over de tactieken.. het is mij opgevallen dat dit steeds meer op het echte voetbal lijkt.
Je zou eigenlijk die tactics moeten kunnen kopieren en zowel de lente als de breedte van het veld gebruiken om eens rond te tikken. Zo kun je de tegenpartij uit elkaar trekken en wat meer ruimte voor jezelf creeëren/ De verdedigers krijgen gewoon 1 persoon die ze moeten dekken en daar blijf je ook bij, tenzij hij naar de andere kant v/h veld loopt.
Die informatie is voor iedereen beschikbaar. Heb alleen geen idee hoe het berekend wordt en dan nog zegt het weinig omdat je alleen stats krijgt voor de resultaten van je team wanneer je zelf meespeelt. En een aanvaller zal nooit strafpunten krijgen voor position en veel punten krijgen voor goals, terwijl je als verdediger en middenvelder alleen maar -punten krijgt de hele tijd.Royz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:17:
Het lijkt me niet zo lastig om de beste spelers te pakken van de club, want volgens mij zijn die statistieken gewoon beschikbaar bij "Mijn Club".
Of hebben jullie die optie niet omdat ik ook manager ben?
@Floris-K: Als je ervaring op wilt doen dan kun je beter gewoon BAP/SAP team online doen, dus een random quickmatch als Be a Pro.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 13:25 ]
Ik denk dat dat dezelfde ranking is als waar ik over praat. Bij Mijn Club kan je gewoon onze rankings per speler zien en zo een beste team opstellen lijkt mij toch? Mocht die behoefte er zijn...On_E schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:20:
[...]
Ze hebben allemaal een ranking zoals echte spelers, dus ik dacht daarom dat het eigen gemaakte spelers waren.
zit wat in ja, ik ben nooit aanvaller geweest dus ik weet helemaal niet dat je nooit - punten kan krijgenVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:23:
[...]
Die informatie is voor iedereen beschikbaar. Heb alleen geen idee hoe het berekend wordt en dan nog zegt het weinig omdat je alleen stats krijgt voor de resultaten van je team wanneer je zelf meespeelt. En een aanvaller zal nooit strafpunten krijgen voor position en veel punten krijgen voor goals, terwijl je als verdediger en middenvelder alleen maar -punten krijgt de hele tijd.
[ Voor 42% gewijzigd door Royz op 15-10-2008 13:24 ]
Ok, zal vanavond nog eens goed kijken dan.Royz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:23:
[...]
Ik denk dat dat dezelfde ranking is als waar ik over praat. Bij Mijn Club kan je gewoon onze rankings per speler zien en zo een beste team opstellen lijkt mij toch? Mocht die behoefte er zijn...
Verwijderd
Een hoop mensen zullen voor de individuele actie (op doel) gaan omdat ze niet echt team gevoel hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:12:
Ik ben ook wel voor een serieuze opzet.
Ik denk dat we inderdaad teveel direct naar voren en door het midden spelen. We moeten proberen wat meer balbezit te houden door rustig rond te spelen en een opening te zoeken. Is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.....
Krijg je ook lastig al je steeds weer in totaal wisselende opstellingen/posities speelt.
Verwijderd
Hmm alleen maar - punten..? en je verdedigd wel goed?Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:23:
[...]
Die informatie is voor iedereen beschikbaar. Heb alleen geen idee hoe het berekend wordt en dan nog zegt het weinig omdat je alleen stats krijgt voor de resultaten van je team wanneer je zelf meespeelt. En een aanvaller zal nooit strafpunten krijgen voor position en veel punten krijgen voor goals, terwijl je als verdediger en middenvelder alleen maar -punten krijgt de hele tijd.
@Floris-K: Als je ervaring op wilt doen dan kun je beter gewoon BAP/SAP team online doen, dus een random quickmatch als Be a Pro.
Als het maar geen deceptie wordt als ik mijn eigen rank zie haha.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:30:
[...]
Ik ook!, mooi toch zo leer je elke dag weer wat
Verwijderd
haha.. achja!On_E schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:32:
[...]
Als het maar geen deceptie wordt als ik mijn eigen rank zie haha.
Volgensmij is mijn laagste in de aanval een 7, maarja als je dan en volledig aanvallende vleugelverdediger gaat spelen en de helft achter weggeeft en met een 3/4 ofz afsluit zal dat mijn totaal score ook wel niet helpen
Dusja.. die rank..
Nou ja, niet alleen maar natuurlijk, maar geloof mij maar dat het erg veel scheelt waar je staat en het de ranking waar we het over hadden erg zal beïnvloeden.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:29:
[...]
Hmm alleen maar - punten..? en je verdedigd wel goed?Goede tackle en worsteling op het veld leveren wel + puntjes op hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 13:41 ]
In principe vind ik die stats wel kloppen. Een aanvaller moet scoren, doet ie dat niet krijgt ie - punten dat is de consequentie. Verdedigers moeten tacklen e.d., maar ook positie houden. Middenvelders moeten weer punten halen uit de pases.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Nou ja, niet alleen maar natuurlijk, maar geloof mij maar dat het erg veel scheelt waar je staat en het de ranking waar we het over hadden erg zal beïnvloeden.
Zo verkeerd is die ranking dan toch niet?
waar we het over hadden; mensen moeten gewoon hun taken utivoeren en ik denk dat die taken gekoppeld zijn aan die punten
[ Voor 9% gewijzigd door Royz op 15-10-2008 13:43 ]
Verwijderd
Maken we een mooi (A) team van +-25 spelers en 1x in de maand degraderen de 3 slechtste naar het B team en de 3 beste van team B als ze willen weer door naar team A.Royz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
In principe vind ik die stats wel kloppen. Een aanvaller moet scoren, doet ie dat niet krijgt ie - punten dat is de consequentie. Verdedigers moeten tacklen e.d., maar ook positie houden. Middenvelders moeten weer punten halen uit de pases.
Zo verkeerd is die ranking dan toch niet?
waar we het over hadden; mensen moeten gewoon hun taken utivoeren en ik denk dat die taken gekoppeld zijn aan die punten
Met andere woorden, loop de de boel vaak te verknallen, zie je het terug in je score, doe je het te vaak, lig je er uit
Dus om op basis daarvan een tweede team samen te stellen lijkt me niet handig. Ook ben ik vaak als middenvelder of zelfs aanvaller aan het meeverdedigen als de verdedigers weer in de aanval staan, en dan krijg ik dus steeds minpunten EN ik heb dan nooit kans om in scoringspositie te komen of om uberhaupt met een aanval te helpen, dus pluspunten krijg je ook amper. Dus behulpzaamheid wordt ook niet beloond in de stats maar zelfs bestraft.
En natuurlijk is het fout om mee te verdedigen als je aanvaller bent, maar het is soms ongelofelijk hoe makkelijk mensen doorbreken door het midden bij ons, omdat er geen centraal blok is.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 13:57 ]
Verwijderd
Met andere woorden, als iedereen gewoon normaal hun positie speelt (en daarvoor plus punten krijgen en geen minpunten), is er niks aan de hand toch?Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:54:
Ook ben ik vaak als middenvelder of zelfs aanvaller aan het meeverdedigen als de verdedigers weer in de aanval staan, en dan krijg ik dus steeds minpunten .... Dus behulpzaamheid wordt ook niet beloond in de stats maar zelfs bestraft.
En natuurlijk is het fout om mee te verdedigen als je aanvaller bent, maar het is soms ongelofelijk hoe makkelijk mensen doorbreken door het midden bij ons, omdat er geen centraal blok is.
Jij moest je aanpassen, omdat de verdedigers aan het aanvallen waren
juist, dat is ook mijn grootste ergernis en dat probeer ik al een tijdje aan te geven. Het belangrijkste in een elftal, de as van het veld, en dan vooral op het middenveld, is bij ons onzichtbaar en wordt nauwelijks in het spel betrokken. Dit ligt niet alleen aan spelers aan de zijkant die nooit breed tikken, maar ook aan de centrale spelers zelf die vrijwel altijd naar de flanken of de spits toe trekken. Terwijl je in het 'echte' voetbal vrijwel altijd een dm/cm de bal ziet halen bij de verdediging ter hoogte van de middencirkel en deze ook altijd aanspeelbaar is om de bal te verleggen.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:54:
Verwijderd
Maar als dat zo is is het wel krom ja..of je moet met vaste spitsen ect. gaan werken.. maar dan is het nog omslachtig, vanavond is bekijken. Maar zou me ook niks verbazen als iedereen 100x beter aanvalt dan verdedigt..Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:54:
Nee dat is dan niet 'verkeerd' maar het beïnvloedt wel de onderlinge ranking binnen het team, m.a.w: de mensen die (bijna) nooit verdedigen lijken per definitie sterker door hun hogere stats.
Verder heb ik al een aantal malen verdediger gestaan, maar als je daar in je 1 of met 2 man staat dan is dat nog niet te doen aangezien de tegenstander ook gewoon lekker naar voren aan het lopen is waardoor er zomaar 3 man vrij staan.
Ook moet niet iedereen op de A-knop blijven rammen om maar bij de speler die de bal heeft te komen. Als 1 iemand of misschien 2 man dat doen is het nog wel redelijk (mits je het echt doet om de bal te pakken en nadenkt wat je doet).
Vaak zat zie ik gewoon vrolijk 3 of 4 man naar de man-met-de-bal rennen.
En let toch eens op de slidings! Vaak zat zie ik nutteloze gele, maar ook rode kaarten verschijnen. Niet alleen voor het maken van een sliding op de tegenstander, maar ook met het meenemen van nog 2 spelers van ons team. Heel erg nutteloos vaak en niet op zitten te letten.
Bij voorkeur spelen op balbezit en niet direct naar voren willen en scoren, dit werkt averechts.
Niet bang zijn om iets fout te doen, ook niet in de verdediging de backs moeten gewoon meehelpen als de tegenstander weer eens komt jagen.
Verder ben ik voor een sterk(er) middenveld, welke ondersteuning bied aan aanval en verdediging.
En de posities moeten simpelweg goed ingevuld worden.
Samenspel is nog steeds het toverwoord !!!!!
Je merkt het trouwens ook bij het selecteren van een speler. De RCM en LCM zijn vrijwel altijd meteen bezet (en sprinten ook naar voren) terwijl de spitsen en verdedigers (met name de RS, LS, LCV en RCV) worden pas op het laatst gekozen.amahusu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:05:
[...]
juist, dat is ook mijn grootste ergernis en dat probeer ik al een tijdje aan te geven. Het belangrijkste in een elftal, de as van het veld, en dan vooral op het middenveld, is bij ons onzichtbaar en wordt nauwelijks in het spel betrokken. Dit ligt niet alleen aan spelers aan de zijkant die nooit breed tikken, maar ook aan de centrale spelers zelf die vrijwel altijd naar de flanken of de spits toe trekken. Terwijl je in het 'echte' voetbal vrijwel altijd een dm/cm de bal ziet halen bij de verdediging ter hoogte van de middencirkel en deze ook altijd aanspeelbaar is om de bal te verleggen.
Ik stel voor om een vaste crew voor het middenveld te kiezen (dus die het al aardig goed kunnen) en de rest een positie te laten kiezen die ze dan gaan oefenen (hoeft er niet perse goed in te zijn, als je maar oefend).
Zo speel ik meestal op de vleugel, maar als die bezet is kies ik voor een verdedigende rol. Ik ben daar nog niet heel mega in, maar de meeste goals tegen zijn bij mij altijd door het ping-pong effect (ballen die via via via naar een tegenstander komen) of door het gebrek aan extra dekking.
Ik heb laatst wel eens in de spits gespeeld (met doelpunt en assist), maar dat ben ik niet gewend om te spelen. Echter, als die niet worden gekozen krijg je ontiegelijk vaak buitenspel door de CPU.
erhmm.
* amahusu slingert xbox aan
[ Voor 29% gewijzigd door amahusu op 15-10-2008 14:13 ]
Verwijderd
Mee eens! en met dit plan stel ik voor vandaag te benoemen tot de nationale GOT rondspeelbal dag ;-)ratsja schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:
Prioriteiten stellen over de speelwijze.
Bij voorkeur spelen op balbezit en niet direct naar voren willen en scoren, dit werkt averechts.
Niet bang zijn om iets fout te doen, ook niet in de verdediging de backs moeten gewoon meehelpen als de tegenstander weer eens komt jagen.
Verder ben ik voor een sterk(er) middenveld, welke ondersteuning bied aan aanval en verdediging.
En de posities moeten simpelweg goed ingevuld worden.
Samenspel is nog steeds het toverwoord !!!!!
Verwijderd
Klinkt goed, alleen ben ik bang dat dan de RS en LS weer meteen weg zijn en een hoop huilende mensen de verdediging posities moeten innemen ;-) maar je moet wat!Martinspire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:10:
[...]
Je merkt het trouwens ook bij het selecteren van een speler. De RCM en LCM zijn vrijwel altijd meteen bezet (en sprinten ook naar voren) terwijl de spitsen en verdedigers (met name de RS, LS, LCV en RCV) worden pas op het laatst gekozen.
Ik stel voor om een vaste crew voor het middenveld te kiezen (dus die het al aardig goed kunnen) en de rest een positie te laten kiezen die ze dan gaan oefenen (hoeft er niet perse goed in te zijn, als je maar oefend).
Zo speel ik meestal op de vleugel, maar als die bezet is kies ik voor een verdedigende rol. Ik ben daar nog niet heel mega in, maar de meeste goals tegen zijn bij mij altijd door het ping-pong effect (ballen die via via via naar een tegenstander komen) of door het gebrek aan extra dekking.
Ik heb laatst wel eens in de spits gespeeld (met doelpunt en assist), maar dat ben ik niet gewend om te spelen. Echter, als die niet worden gekozen krijg je ontiegelijk vaak buitenspel door de CPU.
Middenveld = de basis, ster spelers daar ik (of je moet een uitzonderlijk talent hebben om te verdedigen of om aan te vallen.
Laat me altijd iets terugzakken als aanspeelpunt voor de verdedigers & middenvelders, kaats de bal terug als er aansluiting is en ren dan richting de goal om positie te kiezen.
Had geloof ik een assist of 3 en 1 goal die avond.
Maar als we te weinig verdedigers of middenvelders hebben offer ik me graag op.
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 15-10-2008 14:22 ]
Ik heb inmiddels ook al de nodige partijen online gespeeld tegen voornamelijk betere tegenstanders (gem. opp. rank is nu +- 750, terwijl ik rond plek 2800 sta op de wereldranglijst) dus ik denk wel dat mijn mannetje kan staan

CB vind ik ook geen probleem, zolang er wat aan de eerdergenoemde punten wordt gedaan (dus ondersteuning vanuit het middenveld, balletjes terug naar de laatste linie etc.)
[ Voor 14% gewijzigd door amahusu op 15-10-2008 14:29 ]
Gaude et aude