Toon posts:

[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Om 8h ben ik er weer! Killlllen!
Btw. Hoe stellen jullie de tactics in? Want bij Real madrid staat ie standaard op kort maar als ik aanvoerder ben zet ik em wel altijd op mixed passing, verd->Georganiseerd en aanvallen->vrije vorm.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 13:16

Nikooos

huizenlol.nl

zo ik ben er ook bij met Barcelona..

Of gaan we nog als 1 team?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 21 uur ben ik er ook.

klaasb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:20
Ben aanwezig in de dressing room!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mensen iets langer wachten op elkaar kan geen kwaad ;-). Als je ff 10 minuten wacht heb je vaak veelmeer volk in 1x :-).;

En zitten we al op 27 losses? :o
Mensen ga is jullie best doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er over 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:44
Hoe kan het nou zo zijn dat mensen de GoT Football League joinen, terwijl ik de volgende foutmelding krijg:
You can not join this league until the league season is over or a league GM sends you an invitation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

wat een kut kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Er zijn 3 mensen in de dressing room nu wij starten alvast even?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Royz schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:12:
Er zijn 3 mensen in de dressing room nu wij starten alvast even?
Als je mij even toevoegt aan het team ben ik er gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 12:03

Multensor

wtf

ik kom er nu ook ff aan

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als mensen is wat meer kunnen wachten ipv iedere keer met 4 man beginnen. Ik heb in 10 minuten ongeveer 3 verschillende groepjes van 3-4 man zien starten. Geduld is een schone zaak maar 10 minuten wacht voor een vol team moet toch niet teveel gevraagd zijn?
Ik wil een een volledige pot voetbal een keer doen met meer dan 4 man en als ik weet dat die 4 man online zijn of er aankomen ben ik ook bereid even te wachten zodat we daarna een zooi potjes kunnen voetballen met veel volk. Maar wachten is blijkbaar bij sommige niet echt aanbesteed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijft iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Om het allemaal even wat overzichterlijker te maken stel ik voor om IRC te gebruiken om afspraken te maken over potjes. Zie voorbeeld @ irc.quakenet.nl in channel @ClubGot.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

HendrikN schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:13:
[...]

Als je mij even toevoegt aan het team ben ik er gelijk ;)
done!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Ik kan het IRC Channel niet vinden. Server wordt zoiezo niet gevonden maar is het dan @ quakenet.org of tweakers.nl (beiden niet gevonden iig).

Trouwens, we mogen wel wat meer gaan letten op het verdedigen aangezien daar nog het 1 en ander aan schort.

Ook het uitverdedigen gaat vaak heel onvoorzichtig. Dit levert onnodige doelpunten op.
Verder is het misschien minder slim om de verdediging op de buitenspelval te zetten? Of in ieder geval een minder risicovolle strategie.

En als laatste, wat meer hulp bieden tijdens het spelen (waar wel en niet de bal heen kan of waar iemand wel of niet moet gaan lopen) zou erg fijn zijn. Als er zo meer wordt samengewerkt, krijgen we wat betere uitslagen (aangezien we nu op 1 gewonnen, 2 verloren staan)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Martinspire schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:47:
Ik kan het IRC Channel niet vinden. Server wordt zoiezo niet gevonden maar is het dan @ quakenet.org of tweakers.nl (beiden niet gevonden iig).

Trouwens, we mogen wel wat meer gaan letten op het verdedigen aangezien daar nog het 1 en ander aan schort.

Ook het uitverdedigen gaat vaak heel onvoorzichtig. Dit levert onnodige doelpunten op.
Verder is het misschien minder slim om de verdediging op de buitenspelval te zetten? Of in ieder geval een minder risicovolle strategie.

En als laatste, wat meer hulp bieden tijdens het spelen (waar wel en niet de bal heen kan of waar iemand wel of niet moet gaan lopen) zou erg fijn zijn. Als er zo meer wordt samengewerkt, krijgen we wat betere uitslagen (aangezien we nu op 1 gewonnen, 2 verloren staan)
We hebben nu een channel op Quakenet. Het channel is #ClubGoT. Voor de mensen die niet bekend zijn met IRC zie de volgende link: http://www.ircbeginner.com/ircinfo/mirc.html. Ipv server: Undernet moet je daar zelf even een nieuwe aanmaken en dan nl.quakenet.org invoeren. Als je eenmaal bent ingelogt op de server dan kan je: /j #ClubGoT typen en dan zit je in het juiste kanaal. Wat je dan verder nog moet doen wordt daar wel uitgelegd.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Misschien een rare vraag, maar waarom niet via irc.tweakers.net?

Ik zit er nu wel in en het is een beetje leeg, maar dat komt gewoon door die registratie daar. Dat is onnodig en daardoor zullen er een hoop niet op komen.

En ff iets anders:
Welke camera gebruiken jullie eigenlijk online? En met welke settings (zoom, height, speed, etc)
Ik zoek eigenlijk een mix tussen de tele (voor als ik meerdere spelers kan bedienen) en pro (voor als ik 1 speler bedien) maar af en toe wissel ik dit af waardoor ik telkens een verkeerd camerastandpunt heb.

Ik zoek dus een andere camera waar ik goed overzicht heb (dat ik dus mijn speler kan zien), maar ook goed in de actie kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat er flink gespeeld is van het weekend! Ik was bij m'n vriendin en ben dus niet online geweest. Vanavond ben ik echter weer aanwezig.

We moeten nodig een aantal wins scoren, dus dat lijkt me een goede doelstelling voor vanavond. Ik ben om 8 uur in de dressingroom. Laten we wachten met starten tot 20:10u, dus iedereen die mee wil doen moet dan in de dressingroom zijn. Het lijkt me gaaf als we een keer echt met 10 man spelen en het andere team even lekker afmaken. Zijn er nog meer gegadigden voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 18:34

On_E

Housemusic

Ja hoor, ik kom ook wel vanavond.

Gisteren was het wel lachen ook al verloren we bijna alles, zelf nog een goaltje meegepikt en wat assists gegeven als spits zijnde.

Later als ''any'' speler ging het ook nog wel aardig, alleen veroorzaakte ik een pingel door te gaan sliden in de eigen 16, maar goed, ik dacht echt dat ik de bal nog kan halen. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gister waren er ook een hoop online en heb ik een 8x3 potje gedaan. Want wij kunnen wel heel veel man hebben, als de tegenstander er maar 3 heeft of zelfs minder, dan is dat toch minder leuk (omdat de computer dan de rest opvult dus).

Oja, ook nog zoiets, dat mensen slidings maken is niet zo erg, maar kijk uit dat je dan niet meteen rood krijgt. Of dat je het in het penaltygedeelte doet. Heb gister 3 penalties tegen zien gebeuren omdat men niet kon wachten met tackelen.

En zorg bij een uitbraak dat je de niet alleen op degene afgaat die de bal heeft, maar ook de 2e man die meeloopt aangezien die hem er 3 van de 4 keer in knalt.

[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik kan vanavond, maar ik zal het proberen te halen. Ohww en de reden dat er een channel op quakenet is ipv tweakers is dat he teen voorbeeld was, maar er zijn al redleijk wat mensne gekomen waardoor het eigenlijk wel handig is om daar te blijven. Maargoed als iedereen wilt verhuizen is dat ook best, maar ik heb op tweakers irc geen idee hoe het zit met flags enzo.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:19:
Gister waren er ook een hoop online en heb ik een 8x3 potje gedaan. Want wij kunnen wel heel veel man hebben, als de tegenstander er maar 3 heeft of zelfs minder, dan is dat toch minder leuk (omdat de computer dan de rest opvult dus).
Oja, ook nog zoiets, dat mensen slidings maken is niet zo erg, maar kijk uit dat je dan niet meteen rood krijgt. Of dat je het in het penaltygedeelte doet. Heb gister 3 penalties tegen zien gebeuren omdat men niet kon wachten met tackelen.

En zorg bij een uitbraak dat je de niet alleen op degene afgaat die de bal heeft, maar ook de 2e man die meeloopt aangezien die hem er 3 van de 4 keer in knalt.
De computer bestuurt de rest niet, als je je positie mag kiezen en 'any'' kiest, kun je gewoon switchen van speler alsof je een gewone game speelt.

Zij besturen dus met zijn 3en het hele team dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Multensor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:35:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik kan vanavond, maar ik zal het proberen te halen. Ohww en de reden dat er een channel op quakenet is ipv tweakers is dat he teen voorbeeld was, maar er zijn al redleijk wat mensne gekomen waardoor het eigenlijk wel handig is om daar te blijven. Maargoed als iedereen wilt verhuizen is dat ook best, maar ik heb op tweakers irc geen idee hoe het zit met flags enzo.
Ik zal vanavond ook proberen daar ff te komen. Heb ik dan een IRC client nodig of werkt het tegenwoordig ook goed via een browser?
Heb al heel lang geen IRC meer gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er vanavond ook wel denk ik. Vond het wel leuk gisteren :) vooral tegen de Duistsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben er vanavond ook wel weer bij, en het lijkt me eigenlijk niet onverstandig om (wanneer we met z'n 10en zijn) toch een -fixed- opstelling te maken, dan raken we misschien ook wat meer ingespeeld op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:36:
[...]

Ik zal vanavond ook proberen daar ff te komen. Heb ik dan een IRC client nodig of werkt het tegenwoordig ook goed via een browser?
Heb al heel lang geen IRC meer gebruikt :)
Als ik jou was zou ik ff mirc downloaden http://www.mirc.com/. :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Count me in! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

On_E schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

De computer bestuurt de rest niet, als je je positie mag kiezen en 'any'' kiest, kun je gewoon switchen van speler alsof je een gewone game speelt.

Zij besturen dus met zijn 3en het hele team dan.
Je snapt me niet denk ik.

Ik bedoel dat wij dan als team gewoon iedereen bestuurd, maar de tegenstander dus niet.

En ik speel dan liever gewoon 10vs10, maar dat moet dus maar mazzel zijn, want zoveel zijn er niet (of is het zo dat als je er 10 hebt dat je dan ook tegen 10 zult spelen? Dat ze bij deze hoeveelheid een speciale matchmaking hebben die de overigen 2 tot 9 eruit filtert?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:05:
[...]

Je snapt me niet denk ik.

Ik bedoel dat wij dan als team gewoon iedereen bestuurd, maar de tegenstander dus niet.

En ik speel dan liever gewoon 10vs10, maar dat moet dus maar mazzel zijn, want zoveel zijn er niet (of is het zo dat als je er 10 hebt dat je dan ook tegen 10 zult spelen? Dat ze bij deze hoeveelheid een speciale matchmaking hebben die de overigen 2 tot 9 eruit filtert?
Volgens mij is er niet zo'n matchmaking systeem nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 00:48:
Misschien een rare vraag, maar waarom niet via irc.tweakers.net?

Ik zit er nu wel in en het is een beetje leeg, maar dat komt gewoon door die registratie daar. Dat is onnodig en daardoor zullen er een hoop niet op komen.
Registratie-only is vervallen, geen idee waarom het aanstond eigenlijk. Iedereen kan nu joinen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:24
Ik ben er denk ik pas 20:30

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Ik ben er vanavond ook bij hoor.
Als ik thuis ben zal ik dat IRC kanaal ff in mijnirc-prog knallen. Zullen we het eens goed afspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Even een vraag, stel dat je met 20 man inlogt !!
er kunnen maar 10 spelen.

Kunnen de overige 10 dan ook een game starten ?
Dus min of meer 2 tegelijk ?

Tevens zou het handig zijn welk tactiek we moeten hanteren.
Vaak zie ik ook bij een uittrap de keeper de bal naar voren rossen.
De kans dat je de bal kwijt raakt is dus vrij groot.

Van achteruit goed opbouwen, een nadeel, de tegenstander begint direct daar als een gek te storen [worden ze niet moe ofzo !!?!?]

dit opbouwen moet lukken als de backs zich ietsje laten zaken.

Ik denk dat een sterk middenveld een pre is !!!!

Tevens nog een vraag, ik vind dat de pass knop wat traag reageert !!, voor het opbouwen is dit nogal kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ratsja schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:04:
Even een vraag, stel dat je met 20 man inlogt !!
er kunnen maar 10 spelen.

Kunnen de overige 10 dan ook een game starten ?
Dus min of meer 2 tegelijk ?
[...]
Tevens nog een vraag, ik vind dat de pass knop wat traag reageert !!, voor het opbouwen is dit nogal kritisch.
Ik had gelezen dat je als club inderdaad meerdere wedstrijden tegelijk kunt spelen. Dus als 5 man een game starten en tien seconden later verschijnen er weer minimaal 3 mensen in de dressingroom, dat je dat kunt starten. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat we elkaar steeds mislopen, omdat mensen zo snel op A drukken en de game start.

De pass-knop likt soms traag te reageren omdat je in een sprint zit dan, en de bal eerst weer voor je goede voet moet komen. Ik heb het ook vaak hoor, dan pass ik, wat vervolgens niet gebeurt en dan wordt de bal afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Wat mij opvalt bij het spelen met clubs is dat mensen vaak weinig tot totaal geen rust opzoeken maar de bal gewoon het diepe in knallen. Ook word er vaak een bal een kant op gespeeld zonder verder te kijken en de persoon die de bal dan aan neemt loopt zichzelf vaak klem. Ook het terug spelen wanneer je even niet verder naar voren kunt word weinig gedaan, terug spelen is niet altijd erg! Van flanken wisselen scheelt ook veel, vaak als de bal zich aan de linker vleugel bevind komt er ruimte op de rechter, een hoge doorsteek paas is dan bv een goede optie. Ik zie jullie vanavond :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

dannzyx schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:23:
Wat mij opvalt bij het spelen met clubs is dat mensen vaak weinig tot totaal geen rust opzoeken maar de bal gewoon het diepe in knallen. Ook word er vaak een bal een kant op gespeeld zonder verder te kijken en de persoon die de bal dan aan neemt loopt zichzelf vaak klem. Ook het terug spelen wanneer je even niet verder naar voren kunt word weinig gedaan, terug spelen is niet altijd erg! Van flanken wisselen scheelt ook veel, vaak als de bal zich aan de linker vleugel bevind komt er ruimte op de rechter, een hoge doorsteek paas is dan bv een goede optie. Ik zie jullie vanavond :)!
precies, je moet zo'n 10v10 match eigenlijk gewoon beginnen in een 'echte pot voetbal'-mindstate, en dus gewoon je positie houden en rustig tikken en kansen creeren ipv als een dolle naar voren rennen bij elk balcontact/verovering.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

jullie moeten trainers wordne in de eredivisie zeg.... :P. Wat een tactieken, maar toch klinkt het goed :). Zou het ook zo kunne nzijn met dat passen dat het aan de inetverbinding ligt? Aangezien er online altijd wat vertraging zit... :?

[ Voor 38% gewijzigd door Multensor op 13-10-2008 12:29 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ben er denk ik ook wel bij, is er trouwens al iets van een league waarvoor we ons in kunnen schrijven? (of kunnen we niet een onderlinge 1v1 league alvast beginnen om de tijd te doden ;))

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ook helemaal voor om de rust te bewaren en vanuit 'achter de bal' te spelen en de ruimte naar voren te zoeken. We moeten vanavond maar even het een en ander proberen. En inderdaad: terugspelen is geen zonde maar vaak erg verstandig. Het is alleen niet altijd even makkelijk, want vaak blijft de tegenstander ook voorin hangen, (wat bij ons dus achterin is) en je wil daar de bal niet verspelen. Dus iedereen moet ook proberen om vrij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat mij vooral opvalt is het feit dat tegenstanders altijd veel vrijere kansen hebben dan wij.

Merk dit ook in 1v1 games, dan laat ik ook altijd wel 1 of 2 verdedigers teveel doorjagen op de bal waardoor er enorm veel ruimte ontstaat achterin, en dit zie ik dus ook gebeuren in onze club-games.

Verder probeer ik als 1 van de 2 spitsen altijd als aanspeelpunt te fungeren, probeer altijd de bal op te houden en m daarna terug te passen naar mensen die aansluiten, dat ging gisteren ook best wel goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Hmmm ik ben vamiddag redelijk vroeg thuis (lees 3 uur ofzo). Zijn er meer mensen te porren voor een potje vanmiddag?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:30:
ben er denk ik ook wel bij, is er trouwens al iets van een league waarvoor we ons in kunnen schrijven? (of kunnen we niet een onderlinge 1v1 league alvast beginnen om de tijd te doden ;))
Er is al een 1vs1 leagque (got leaque) wachtwoord daarvan is tweakers09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

De rust bewaren is idd belangrijk !!!!
maar moet wel even gebeuren, het is nu nog vaak wat haastig vooruit, maar dan moet het middenveld
zich ook aanbieden en de backs op een goede positie staan.

Misschien is een 3 - 5 - 2 opstelling iets !!, dit omdat ik het idee krijg dat het middenveld wel heel bepalend is in fifa 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:56:
[...]

Er is al een 1vs1 leagque (got leaque) wachtwoord daarvan is tweakers09
ah nice, das weer helemaal langs me heen gegaan, ik ga zo eens kijken of ik me nog daarvoor kan inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:01:
De rust bewaren is idd belangrijk !!!!
maar moet wel even gebeuren, het is nu nog vaak wat haastig vooruit, maar dan moet het middenveld
zich ook aanbieden en de backs op een goede positie staan.

Misschien is een 3 - 5 - 2 opstelling iets !!, dit omdat ik het idee krijg dat het middenveld wel heel bepalend is in fifa 2009.
3 verdedigers lijkt me niet echt verstandig als je naar de totaal aantal goals tegen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

4-2-3-1 misschien, dan heb je nog een extra verdedigend blok voor je verdediging.

De 3 middenvelders zullen alleen wel heel veel heen-en-weer moeten lopen, die zullen naast meeverdedigen nml. toch vooral de enige spits moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:04:
[...]

3 verdedigers lijkt me niet echt verstandig als je naar de totaal aantal goals tegen kijkt.
.

daar heb je een punt.

Maar dit komt ook vaak omdat er balverlies is op het middenveld en in de verdediging het soms wat druk is,
men loopt door elkaar of tegen elkaar aan.

Ik had het idee om met 3 middenvelders de aanvallende impulsen te storen.

3 verdedigers wil niet altijd zeggen dat je zwakker bent.

ps: sommige uitslagen zijn ook wat geflatteerd i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

On_E schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:06:
4-2-3-1 misschien, dan heb je nog een extra verdedigend blok voor je verdediging.

De 3 middenvelders zullen alleen wel heel veel heen-en-weer moeten lopen, die zullen naast meeverdedigen nml. toch vooral de enige spits moeten ondersteunen.
Persoonlijk ben ik voor 3 aanvallers

2 spitsen een een AMC vanuit het middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

zolang je minstens 2 spelers achterin hebt staan (dus nog voor de middenlijn) is er in principe weinig aan de hand bij een tegenaanval. Het is dan een kwestie van afwachten en niet happen. Laat de aanvaller maar komen en zijn actie maken, 9 van de 10 keer kan je em daarna van de bal zetten (ondertussen kan de 2e cb rugdekking geven of een ander mannetje afschermen).

maar dan is het dus wel van belang dat je cb's goed staan opgesteld, als ze telkens mee naar voren lopen bij balbezit dan is er idd geen houden meer aan. Maar dat is het hele punt van 10v10, vertrouw op anderen en laat het ze maar uitzoeken. Blijf gewoon gefocust op je eigen rol en laat je niet meeslepen of verleiden om uit positie te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de verdedigers echt verdedigen dan komt het wel goed en een beetje ondersteuning vanuit het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel graag met de club mee doen. mijn XBL nick is Niekos XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

iemand zin in een potje nu?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ja ik! (over een halfuurtje ben ik erbij, of gewoon voor 1v1, moet nu eerst ff snel wat op de post gooien) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

amahusu schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:04:
ja ik! (over een halfuurtje ben ik erbij, of gewoon voor 1v1, moet nu eerst ff snel wat op de post gooien) :)
prima 16:30 @ kleedkamer dan maar

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Nu ben ik weer al mn opstellingen kwijt. Ik join de online league hier, word er gevraagd of ik de default squad files wilt downloaden ofzo. Nou ok, die download ik. Ik join de league, ik wil weer verder met mn be a pro seizoen, staan al mn opstellingen weer anders. Weer staan er verdedigers in de aanval en op het middenveld. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het terug kan zetten? Ik heb namelijk weer geen zin om alles van Fifa te verwijderen en helemaal opnieuw te beginnen.

edit:

De opstelling handmatig aangepast en opgeslagen. Ik ga uit de BAP mode en start BAP weer op. En weer staat alles door elkaar. Dit is nu al de 2de keer en ik krijg steeds minder zin in dit spel zo |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Def87 op 13-10-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Multensor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

prima 16:30 @ kleedkamer dan maar
16:30 of 15:30? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben er klaar voor heren, ik ga wel lopen idlen in de kleedkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

15:30 dus ;) come join the fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def87 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:05:

edit:

De opstelling handmatig aangepast en opgeslagen. Ik ga uit de BAP mode en start BAP weer op. En weer staat alles door elkaar. Dit is nu al de 2de keer en ik krijg steeds minder zin in dit spel zo |:(
Ik heb dat nooit gehad wat jij schetst (of nooit opgemerkt) maar als je iets in je opstelling e.d. permanent wil veranderen, dan moet je niet de optie Team Management doen die je vlak voor of tijdens de wedstrijd krijgt, maar vanuit het Y menu. Anders geldt je opstelling en gekozen tactiek e.d. alleen voor de aankomende wedstrijd, en zul je bijv. iedere wedstrijd weer die custom tactics laden en nieuwe sqauds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotebaas
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 23:41
Wat ik heel slecht van de fifa leagues (online) vindt is dat je wel kan zien wie er online is maar niet wie er al aan het spelen is... beetje loos namelijk om iemand uit te nodigen die al aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

net een potje of 5 met 5 man gedaan. Af en toe een leuke pot gespeeld maar tocg ging het niet helemaal soepe; :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:03:
[...]

Ik heb dat nooit gehad wat jij schetst (of nooit opgemerkt) maar als je iets in je opstelling e.d. permanent wil veranderen, dan moet je niet de optie Team Management doen die je vlak voor of tijdens de wedstrijd krijgt, maar vanuit het Y menu. Anders geldt je opstelling en gekozen tactiek e.d. alleen voor de aankomende wedstrijd, en zul je bijv. iedere wedstrijd weer die custom tactics laden en nieuwe sqauds.
ik heb beide opstellingen vlak voor een wedstrijd gemaakt en opgeslagen en dit werkte gewoon goed een week lang. Maar nadat ik de got league gejoined ben is het weer een zooitje van al mn opstellingen. Ik zal het wel verder uitzoeken.

Veel gelachen de vorige paar games. Ik stel toch voor om geen Real Madrid meer te nemen. Elke verdediger van Chelsea/ManU etc. zijn al snellers dan onze verdedigers en ze lopen ons er dus constant uit. Voor de rest zaten er wel een paar mooie aanvallen tussen maar elke wedstrijd met 4-0 verliezen door counters gaat ook vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

hehe idd en dan af en toe zo'n kans missen..... en we weten allemaal wlke ik bedoel :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Multensor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:37:
hehe idd en dan af en toe zo'n kans missen..... en we weten allemaal wlke ik bedoel :P
O-)

Het viel dit keer wel erg op voor een leeg doel, maar als fifa zonodig eerst mijn speler wilt laten aannemen en naar boven wilt lopen terwijl ik alleen op X druk dan kan ik er ook weinig aan doen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Def87 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:43:
[...]

O-)

Het viel dit keer wel erg op voor een leeg doel, maar als fifa zonodig eerst mijn speler de wilt laten aannemen en naar boven wilt lopen terwijl ik alleen op X druk dan kan ik er ook weinig aan doen :$
Wat mij erg veel opvalt is dat Fifa soms geen idee heeft waar ik naartoe wil passen, ik denk dat ik eens moet gaan klooien met die controller-settings. Want in die laatste wedstrijd ging het een paar keer erg fout met crosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def87 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:36:
[...]
Ik stel toch voor om geen Real Madrid meer te nemen. Elke verdediger van Chelsea/ManU etc. zijn al snellers dan onze verdedigers en ze lopen ons er dus constant uit. Voor de rest zaten er wel een paar mooie aanvallen tussen maar elke wedstrijd met 4-0 verliezen door counters gaat ook vervelen :P
Dat is vaag, want ik hoor overal dat alle teams en dus spelers gelijk zijn met 10vs10. Weet iemand hier meer van? Maar goed, als er dus wel verschil is dan moeten we dus net als iedereen ManU/Liverpool/AC Milan nemen. Dat zou weer erg jammer zijn. Ik had Madrid genomen omdat daar nog in ieder geval een aantal Nederlanders voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55
Is het nog steeds vanavond 20:00 verzamelen 20:15 starten? Ik ben in iedergeval al ingelogd in de clubgot chat. dus ik hoor t wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oh je mag mij schrappen van het Club lijstje. Ben er maar uitgestapt omdat sommige het niet konden opbrengen om even te wachten. Wel fijn samen gespeeld met een zooi mensen die goed rondpasste hoop dat jullie nog hoog eindigen :-). Moet even kijken wat ik nu doe. Of een eigenclub of die van iemand joinen, weet iemand toevallig nog een andere club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

ik krijg die irc niet aan de praat op mijn Colloquy.. Hij wil maar niet connecten met irc.quakenet.nl

laat maar.. moest natuurlijk nl.quakenet.org zijn ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Nikooos op 13-10-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik ben er in ieder geval om half 9. Ik hoop dat er dan nog genoeg mensen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:54:
Oh je mag mij schrappen van het Club lijstje. Ben er maar uitgestapt omdat sommige het niet konden opbrengen om even te wachten. Wel fijn samen gespeeld met een zooi mensen die goed rondpasste hoop dat jullie nog hoog eindigen :-). Moet even kijken wat ik nu doe. Of een eigenclub of die van iemand joinen, weet iemand toevallig nog een andere club?
Ach kom op joh, misschien was het een foutje of was eentje niet zo netjes. Ik ben het met je eens dat dat niet de bedoeling is en dat we wel een beetje als teamgenoten met elkaar om moeten gaan. Dus bij deze een oproep.

Kom, geef vanavond 8 uur nog 1 kans, we wachten tot 20:10 uur. maar hierboven las ik al 20:15, nou voor uit dan maar :) Haha.

@Def: We doen vast wel een aantal potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

iemand nu ff zin in wat 1v1 potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
amahusu schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:10:
iemand nu ff zin in wat 1v1 potjes :)
is goed, ik kom nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even de OP bijgewerkt met de nieuwste aanmeldingen, maar het valt me op dat er in het team een aantal leden zijn die hier nooit hebben gepost. Het is niet de bedoeling dat zomaar iedereen in het team komt, het moet wel een GoT-team blijven. Dus aan de managers de vraag om niet zomaar vrienden enzo uit te nodigen. Mensen moeten eerst hier posten, zodat we weten wie wie is en we elkaar kunnen aanspreken op sommige dingen. Ook als ik lees wat Postius schrijft lijkt me dat wel verstandig. Het moet wel gezellig en een GoT-club blijven, we zijn met voldoende.

Postius, ik heb je een invite gestuurd als je nog geïnteresseerd bent. Zo niet, dan is het natuurlijk ook ok :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

@ Mork

heb je me zomaar vergeten in de OP ?

En wat bedoel je met leden die hier nooit gepost hebben, is dat op GOT algemeen of puur onder games ??

m.vr.gr.

Ratsja - trummie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben momenteel aanwezig in de dressingroom samen met Nyx1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ratsja schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:35:
@ Mork

heb je me zomaar vergeten in de OP ?

En wat bedoel je met leden die hier nooit gepost hebben, is dat op GOT algemeen of puur onder games ??

m.vr.gr.

Ratsja - trummie
Ben jou inderdaad vergeten, heb je erbij gezet.
Maar ik bedoelde ook hier posten ja, zodat iedereen weet wie wie is in-game en op GoT. Maar in principe gaat het om GoT-leden (waar dan ook op het forum) dus hoeft geen vaste SGD klant te zijn, maar wel even posten hier zodat ik het lijstje in de OP actueel kan houden.

Edit: Ik kom er nu aan.

Edit 2: Hmm mijn internet viel weg, wacht op het volgende potje maar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vond het weer lachen, al bleek maar weereens dat ik beter voorin dan achterin kan staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 07:35

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:03:
[...]

Ben jou inderdaad vergeten, heb je erbij gezet.
Je vergeet er wel meer ;)

CrankyGamerOG in "\[360] Het grote GoT Football clubtopic v..."

XBL nick : DeFiAnCeNL

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Misschien handig om bij het lijstje van deelnemers erbij te zetten of ze alleen serieuze spellen willen spelen, of alleen voor de fun (of beiden) en of ze de voorkeur hebben voor 10vs10 of minder (of dat het niet uitmaakt)?

Lijkt me dat als je dat toepast dat je dan meer fun hebt in het spelen.
Of er moet een 2e club bijkomen die dat verschil dan maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:34:
Misschien handig om bij het lijstje van deelnemers erbij te zetten of ze alleen serieuze spellen willen spelen, of alleen voor de fun (of beiden) en of ze de voorkeur hebben voor 10vs10 of minder (of dat het niet uitmaakt)?

He HAN'r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smashrocket = Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diepe schaamte na laatste wedstrijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sja, je had FIFA toen nog niet en ik wist je gamertag niet :>
Maar ik voeg je toe. Had je al een invite? Ik heb net m'n xbox uitgezet, dus voeg je anders morgenavond toe, of Roy/Nyx moeten je ff inviten.

Best veel potjes gespeeld, maar de paar laatsten hebben we echt een aantal keer de winst weggegeven. Jammers. Wel weer gescoord gelukkig, maar ook in mn tweede partij rood met Robben, en echt onterecht. Was mooi op de bal, was ook goed in de herhaling te zien. Maarja :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:34:

of een voorkeur per positie, ik heb gister wel 3 keer achter elkaar in de verdediging te staan.
Misschien is roeleren wel een optie !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ja, any heeft ook weinig fun als je maar 3 posities in kan vullen. Namelijk laatste man, rechtsback en de keeper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ook leuk wat er gebeurde gisteren met mij toen ik any had. Ik was de keeper, gaf de bal aan een speler, ik selecteerde een verdediger ( dacht ik ) liep ik opeens nog met de keeper in de verdediging, werd er bijna van 30 meter gescoord :D

Toen ik gisteren Sneijder en Robben was speelde ik zelf veel beter, ik koos altijd de RS maar vind LCM of LM veel leuker. Nu alleen nog het schieten van afstand onder de knie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Royz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:51:
Ja, any heeft ook weinig fun als je maar 3 posities in kan vullen. Namelijk laatste man, rechtsback en de keeper :p
hahaah ja heb je gelijk in,

met welke cam spelen jullie als je verdediger bent !
op zich is het wel leuk, maar 3 keer achter elkaar is wat minder.

zeker ook als je pes gewend bent / was

De timing is net iets anders.

Vond er gister wel wat leuke potten bijzitten.

Moet zeggen de 2e wedstrijd tegen man utd, die lui waren goed op elkaar ingespeeld

we kwamen met 1-0 achter, werd 1-1 dit bleef lang staan.
uiteindelijk werd het 4-1 voor hun, beetje geflatteerd moet ik zeggen.

En wat minder paniek voetbal mag ook nog wel. niet alle ballen blind naar voren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Def87 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:25:
Ook leuk wat er gebeurde gisteren met mij toen ik any had. Ik was de keeper, gaf de bal aan een speler, ik selecteerde een verdediger ( dacht ik ) liep ik opeens nog met de keeper in de verdediging, werd er bijna van 30 meter gescoord :D

Toen ik gisteren Sneijder en Robben was speelde ik zelf veel beter, ik koos altijd de RS maar vind LCM of LM veel leuker. Nu alleen nog het schieten van afstand onder de knie krijgen :)
was jij dat, had ik ook een keer, was ik de keeper zonder dat ik het wist, volgens mij speelde ik per ongeluk de spits van hun uit !!! :X 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 07:35

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:56:
[...]

of een voorkeur per positie, ik heb gister wel 3 keer achter elkaar in de verdediging te staan.
Misschien is roeleren wel een optie !.
idd ik ben ook voor roeleren, ik heb gister een uurtje of 2 gespeeld online en ik kwam steeds in de achterhoede.....

totdat.... er iemand tegen me zei dat je met zowel dpad als met de thumb naar onder moet raggen, dan sta je zo spits :P
en idd dat werkt :D

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
We moeten gewoon van te voren in de dressing room aangeven wie op welke positie speelt. Als je zin hebt om als spits te spelen en je bent net te laat dan heb je vaak alleen nog de verdedigers over om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Def87 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:43:
We moeten gewoon van te voren in de dressing room aangeven wie op welke positie speelt. Als je zin hebt om als spits te spelen en je bent net te laat dan heb je vaak alleen nog de verdedigers over om uit te kiezen.
en de verdedigers mogen geen fouten maken !!!!
Je hebt er zo eentje om je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn voorkeuren qua posities :

Spits > Winger > MC

Achterin maak ik teveel fouten, vind CB bv. de moeilijkste positie om goed te spelen, terwijl ik als spits of winger goed ben in assists geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja iedereen speelt beter als spits of vleugelspeler, verdedigen is ook veel moeilijker. We moeten inderdaad gewoon veel rouleren, want het is vaak ook saai als verdediger. Je moet de bal afpakken en naar voren zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een back positie spelen is toch best leuk af en toe heb al paar wedstrijden op back gespeeld het bevalt me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-10 13:29
Ik heb ook een club opgericht: VV NH. Speel veel online, liefst ook mensen erbij die regelmatig online zijn. Hoor het wel.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:24:
op een back positie spelen is toch best leuk af en toe heb al paar wedstrijden op back gespeeld het bevalt me wel
was het jij niet die dat weergaloos doelpunt scoorde aan de rechterkant !!!
met een mooie beweging je man voorbij, geweldig was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

was het jij niet die dat weergaloos doelpunt scoorde aan de rechterkant !!!
met een mooie beweging je man voorbij, geweldig was dat
Nee helaas ik was het niet maar het was wel een geweldige doelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:41
Spelen jullie alleen vanaf ene uur of 8 een paar potjes? Was gister om 10u online, en toen was er niemand meer aant spelen volgens mij? Heb een paar potjes in de 1vs1 league gespeeld tegen hasanova, Niekos XT, trummie en DefXTreme, alleen een keer gelijkgespeeld en de rest verloren :(, waren allemaal mooie potten, best wat kansen gehad, alleen niet afgemaakt, en dan wordt het lastig om te winnen :)

Hasanova maakt nog een vette actie met ibrahimovic, zette die ferdinand effe te kijken met de zidane beweging :)

[ Voor 12% gewijzigd door avdwerf op 14-10-2008 11:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste