Heb hem nu ook even gespeeld (niet lang genoeg voor een goed oordeel, half uurtje oid), maar het valt me echt tegen.
Ik snap dat het een fun game is, ik wil hem dan ook niet met GTA IV vergelijken, maar meer met GTA SA omdat dat ook vrij arcade was.
Naar mijn mening is SA dan wel echt het betere spel, je kan in SR 2 wel meer doen, maar het voelt allemaal zo outdated aan. Was het tegelijk met SA uitgekomen dan had ik het een tof spel gevonden denk ik, ook omdat ik toen nog niet aan de camera van SA/GTA IV was gewend, deze SR 2 camera is echt huilen met de pet op in de auto

Nou is dat een ding dat per persoon verschilt (lees ik hier alweer, maar ook veel in GTA topic), maar ik kan echt niet meer wennen aan die camera die je zo in je ruimte beperkt. Tuurlijk kan je hem draaien met de muis, maar hij draait echt meteen weer terug naar weinig zicht, kan ook geen optie vinden om die auto camera soepeler in te stellen of uit te zetten.
Keek hier best naar uit, en hij is best goedkoop, maar m'n 1e indruk is (vooral door die camera) vrij slecht helaas, heb ook niet de drang om verder te gaan echt (wat bij elke GTA game tot nu toe wel anders was).
Ga hem nog wel verder doen hoor, en de camera zal wel wat wennen, maar zoals ik zei, de 1e indruk is vrij slecht.
Oh nog puntje over performance, daar heb ik totaal geen problemen mee, loopt gewoon soepel op high settings 4x aa etc, maar verwacht ook niet anders van deze graphics eigenlijk.
[
Voor 6% gewijzigd door
Nieroth op 09-01-2009 11:35
. Reden: performance ]