Ik had hem besteld bij een buitenlandse shop (canada) en had hem 2 dagen eerder dan de NL-release datum. Dus niet alleen scheelt het mij geld (game was 40euro) maar ook heb je hem nog eerder! Dus waarom zou je het niet doen?Nakebod schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:28:
Het beste kan je daarvoor op budgetgaming.nl kijken: http://www.budgetgaming.n...0Row%202/console-all.html
Staan voornamelijk Nederlandse winkels in, en langzaam maar zeker ook meer buitenlandse prijzen, hoewel je daarvoor toch het beste het forum daar kan checken, en wat buitenlandse shops moet nalopen die daar vermeld staan.
Zo komt mijn Saints Row 2 (PS3) van gamehubs.com vandaan, geen UPS verzending dus wel wat langer onderweg, maar voor 40 euro vind ik het (iets) langer wachten wel waard, scheelt weer 15 euro op de Nederlandse prijzen.
offtopic:
En gezien ik wel eens wat vaker games bestel, heb ik ruim de kosten van 1 spel bespaard na 3 games. Dus 4 halen, 3 betalen
Battlefield Bad Company Gold Edition: 39 euro vs 70 euro.
LittleBigPlanet: 41 euro vs 62~80 euro.
Saints Row 2: 39 euro vs 55~70 euro.
Dus als ik de goedkoopste NL prijzen pak, heb ik nu al 65 euro bespaard, dus dat is Mirrors Edge "gratis".
Kreeg een mail van Bol.com, pre-orders die daar zijn gemaakt voor SR2 hebben een code opgestuurd gekregen. Daarmee kun je zelf een cover aanmaken via een site (je kan in de nek van de character je naam zetten bijv.) en die krijg je opgestuurd (PC/PS3 of 360).
Best grappig
Best grappig
Dat kan je ook zonder code....je krijgt hem dan alleen niet opgestuurd, maar dan moet je 'm zelf printen.Exorcist schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:25:
Kreeg een mail van Bol.com, pre-orders die daar zijn gemaakt voor SR2 hebben een code opgestuurd gekregen. Daarmee kun je zelf een cover aanmaken via een site (je kan in de nek van de character je naam zetten bijv.) en die krijg je opgestuurd (PC/PS3 of 360).
Best grappig
Ik heb de game ook vanmiddag op m'n mat gevonden (via gamehubs besteld en met UPS laten versturen, was inclusief UPS net geen 40 euro) en het een uurtje gespeeld (meer tijd had ik helaas niet). Heerlijke game met veel te doen en weer een stukje slicker als het eerste deel. Heb meteen in de buurt van m'n huis elke auto die ik langs zag komen in m'n garage gedumpt zodat ik als ik wat meer geld heb ze allemaal leuk kan aanpassen.
Leuk om te zien in wat voor extreme mate je alles kan customizen...je kan echt heel makkelijk zeer foute characters maken met een stem die niet bij ze past.....lachen. Heb even chaos mode een leveltje gedaan...is iets wat lachen is. Deze game zal voorlopig niet zo snel mijn tray verlaten (misschien alleen om te kijken hoe Midnight Club LA speelt)...wordt de komende weken veel speelplezier (was 1 ding is zeker...deze game=fun)
[ Voor 4% gewijzigd door Walkman op 20-10-2008 19:58 ]
Ziet er denk ik beter uit een echt glossy hoesje te krijgen dan het zelf te printen denk ikWalkman schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:52:
[...]
Dat kan je ook zonder code....je krijgt hem dan alleen niet opgestuurd, maar dan moet je 'm zelf printen.
Vanmiddag uitgespeeld, en wat een spel
Wat ik geweldig vond aan de eerdere GTA's en juist miste in GTA4 is wat zo geweldig is aan Saints Row 2. Simpele dingen zoals mensen voor auto's smijten of van een viaduct af, dat gaat gewoon echt nooit vervelen
Saints Row 1 vond ik leuk maar heb ik nadat ik hem had uitgespeeld niet meer aangeraakt en weer verkocht, deel 2 hou ik zeker want deze blijft gewoon leuk. Als ik eenmaal Gold heb ga ik zeker de missies nog een keer co-op spelen
De missies zijn ook erg tof overigens. Sommige vond ik wat irritant (geen spoilers) maar sommige zijn zó tof opgezet dat ik ze meteen nog een keer ben gaan doen via de Newspaper feature
Wel een vraagje, klopt het dat je niet unlimited granades (of andere thrown weapons) kan krijgen? Ik heb unlimited pistol, rifle en sniperrifle. Ik wil juist graag unlimited granades om lekker te klooien en zodat ik de granade launcher onder m'n assault rifle goed kan gebruiken, maar dit kan niet? Ik heb al even op internet gekeken maar ik zie nergens staan hoe je die zonder cheats kan krijgen.
Wat ik geweldig vond aan de eerdere GTA's en juist miste in GTA4 is wat zo geweldig is aan Saints Row 2. Simpele dingen zoals mensen voor auto's smijten of van een viaduct af, dat gaat gewoon echt nooit vervelen
De missies zijn ook erg tof overigens. Sommige vond ik wat irritant (geen spoilers) maar sommige zijn zó tof opgezet dat ik ze meteen nog een keer ben gaan doen via de Newspaper feature
Wel een vraagje, klopt het dat je niet unlimited granades (of andere thrown weapons) kan krijgen? Ik heb unlimited pistol, rifle en sniperrifle. Ik wil juist graag unlimited granades om lekker te klooien en zodat ik de granade launcher onder m'n assault rifle goed kan gebruiken, maar dit kan niet? Ik heb al even op internet gekeken maar ik zie nergens staan hoe je die zonder cheats kan krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Wekko306 op 20-10-2008 21:47 ]
Weet iemand iets over connectie problemen bij PSN?
Ik wil de game wel halen, maar 2 vrienden van me kunnen niet MP'en omdat ze geen connectie met elkaar kunnen maken (andere games gaan prima).
Ik wil de game wel halen, maar 2 vrienden van me kunnen niet MP'en omdat ze geen connectie met elkaar kunnen maken (andere games gaan prima).
Anoniem: 245798
Ik neem mijn woorden terug. ik was als een kip zonder kop erin gesprongen en had niet eens gelezen datWekko306 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:50:
[...]
Stront baggeren moeilijk? Die vond ik juist erg makkelijk!
de linker trigger de wagen deed stoppen.
Ik ga vanavond SR2 vanavond ook bestellen
Ben nog steeds bezig met GTA4, maar eigenlijk ben ik dat spel wel redelijk zat. Het is wel mooi en geweldig enzo, maar mis de 'relaxte sfeer' van bijv GTA:SA en SR1. Speel m'n spellen bijna nooit helemaal uit
Gamehubs all the way. Games kosten daar rond de 35 euro. Als je pre-ordered is het vaak 32 euro (incl verzenden). Voor 5 euro meer heb je de snel dienst via UPS en is het binnen 2 dagen bij je. Anders duurt het 1 tot 2 wekenNovah schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:13:
Waar ik me over verbaas zijn de prijsverschillen bij de diverse game/computerwinkels. Eigenlijk zoek ik een winkel die de game voor 50 euro verkoopt, ik weet dat ze er zijn. Maar het verschilt zo enorm per winkel, van 64 euro tot 54 euro. Sommige online winkels kunnen hem voor onder de 50 euro aanbieden maar omdat het per game zo enorm verschilt is het heel erg lastig het juiste adres te vinden.
Waar hebben jullie de game zoal gekocht?
Als GTA fan, welke veel een beetje de loze 'fun' uit de GTA game miste in deel 4, lijkt Saints Row 2 namelijk een game waar ik me enorm mee kan gaan vermaken. Maar echt sinds de vorige keer ik GTA4 voor 65 euro bij een gamewinkel heb gekocht en hem de dag erna bij de mediamarkt zag liggen voor 50 ben ik toch wat meer op mn hoede. Uiteraard draag ik gamewinkels een warm hart toe, maar ik ben maar een arme student, die 15 euro is voor mij toch nog een redelijk bedrag om de week mee door te komen.
Mijne is vorige week verzonden. Hoop hem eind deze week binnen te krijgen
Wordt verdorie druk met games:
-Indiana Jones Lego
-Saints Row 2
-Gears of War 2
-Fable 2
-Mirror's Edge
-Far Cry 2

Ik haalde gisteren een auto uit mijn garage, zat er nog iemand in!
Heb ook al meerdere keren een schreeuw gehoord als ik op straat stond en daarna een doffe knal of een splash in het water, volgens mij vallen er lui uit de lucht.
Hitman missies gisteren afgerond, ga nu de chopshop missies voltooien.
Heb trouwens ook mijn revenge on Julius volbracht (zeer simpele missie zeg) en heb een van de duurste bakken gekocht bij de dealer en die maximaal gepimped/tuned.
Heerlijk ding nu, rap als de brandweer en niet kapot te krijgen!
(zit op style level 9 trouwens, weet iemand hier wat het max level is?)
Heb ook al meerdere keren een schreeuw gehoord als ik op straat stond en daarna een doffe knal of een splash in het water, volgens mij vallen er lui uit de lucht.
Hitman missies gisteren afgerond, ga nu de chopshop missies voltooien.
Heb trouwens ook mijn revenge on Julius volbracht (zeer simpele missie zeg) en heb een van de duurste bakken gekocht bij de dealer en die maximaal gepimped/tuned.
edit:
Mijn gamehubs pre-order was vrijdag verstuurd en gisterochtend hier, relaxt!
Mijn gamehubs pre-order was vrijdag verstuurd en gisterochtend hier, relaxt!
[ Voor 7% gewijzigd door Nasty Nate op 21-10-2008 10:19 ]
Op gamemania is SR2 PC nu al uitgesteld tot 1e kwartaal 2009.Metalbuster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Ik kan dat nieuws van fok anders nergens anders vinden. Voor zover ik weet (en kan vinden) staat de PC versie van Saints Row op 7 november en GTA op 21 november. Ik ga in ieder geval beide versies kopen voor PC kan er niet op wachten!
Geen idee of er een max op de style level zit (ik zit op lvl 7). Er zit wel een limit op de hoeveelheid respect je kan hebben.Nasty Nate schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:18:
....
De graphics op de ps3 zijn gelijk aan die van de xbox360.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:54:
Zien de graphics er op de ps3 beter uit dan op de xbox360?
Ik heb de storyline klaar en alle cribs dus maximaal gepimped ook dus de enige manier om er veel stylepoints bij te krijgen is het kopen van alle dure bakken/bikes/boats bij de dealers en daar ben ik dan ook maar mee begonnen.Anoniem: 245798 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Geen idee of er een max op de style level zit (ik zit op lvl 7). Er zit wel een limit op de hoeveelheid respect je kan hebben.
Ik zit nu op style level 6 en heb alle cribs ook maximaal ingericht. Moet je per se auto's kopen voor je style level? Of is het genoeg om auto's te jatten en in je garage te zetten?
Volgens mij krijg je geen style punten voor auto's die je in je garage zet nee!
Ik kwam via cribs, missies, activiteiten, kopen van kleren en tattoo's en de plastische chirurg tot level acht, daarna was ik klaar met missies en ben ik auto dealers langsgegaan.
Gisteren kocht ik een Attrazione (oid) voor 54.000 dollar en kreeg daar iets van 5400 stylepoints voor dus dat tikt wel aan!
Ik verdien aardig met 45 buurten en een stuk of 50 winkels dus kan het wel lijden.
Je hebt niet zo heel veel aan die style points, behalve dan dat je wat makkelijker kan scoren bij activiteiten en aangezien ik er daar nog heel veel van moet...
Ik kwam via cribs, missies, activiteiten, kopen van kleren en tattoo's en de plastische chirurg tot level acht, daarna was ik klaar met missies en ben ik auto dealers langsgegaan.
Gisteren kocht ik een Attrazione (oid) voor 54.000 dollar en kreeg daar iets van 5400 stylepoints voor dus dat tikt wel aan!
Ik verdien aardig met 45 buurten en een stuk of 50 winkels dus kan het wel lijden.
Je hebt niet zo heel veel aan die style points, behalve dan dat je wat makkelijker kan scoren bij activiteiten en aangezien ik er daar nog heel veel van moet...
Mijn Saints Row 2 CE is binnen, valt een beetje tegen.
Komt in een metalen blik, die usb stick is geen 1GB maar 512MB.
De meuk wat er op staat, stelt ook niet veel voor.
Erg hoog: Made in China gehalte.
Boekje met" Exclusive Art" stelt ook niet veel voor.
Kaart is wel handig en nog een SR2 boek clip ofzo.
Gewoon de normale versie kopen, of je moet een nieuwe brood trommel nodig hebben.
Gewoon de normale versie kopen, of je moet een nieuwe brood trommel nodig hebben.
Dat is inderdaad een tegenvaller. Ik zat er aan te denken om mij gewone editie te verkopen en een SR2 CE ervoor in de plaats te gaan halen. Dat laat ik nu maar varennFo schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:26:
Iemand een idee hoe ik in het saints "clubhuis" de stijl aanpas? Kan wel die dingen vinden om kleding te veranderen, de stijl van je crew etc...maar die niet. Komt die later beschikbaar?
Ja vroeg ik mij ookal af.Walkman schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:13:
Iemand een idee hoe ik in het saints "clubhuis" de stijl aanpas? Kan wel die dingen vinden om kleding te veranderen, de stijl van je crew etc...maar die niet. Komt die later beschikbaar?
Dit zijn de wallpapers ect. wat er op de USB stick zat.
http://rapidshare.com/files/156149745/SR2.exe.html

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 21-10-2008 16:31 ]
volgens mij kun je alleen van cribs zelf de stijl aanpassen , clubhuis verandert naarmate je meer missies doet.
Klopt idd, dat clubhuis wordt steeds netter naar mate je vordert met missies.
(en wellicht naar mate je de andere cribs hebt gepimped)
(en wellicht naar mate je de andere cribs hebt gepimped)
Fallout 3Notna schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:04:
[...]
Gamehubs all the way. Games kosten daar rond de 35 euro. Als je pre-ordered is het vaak 32 euro (incl verzenden). Voor 5 euro meer heb je de snel dienst via UPS en is het binnen 2 dagen bij je. Anders duurt het 1 tot 2 weken
Mijne is vorige week verzonden. Hoop hem eind deze week binnen te krijgen
Wordt verdorie druk met games:
-Indiana Jones Lego
-Saints Row 2
-Gears of War 2
-Fable 2
-Mirror's Edge
-Far Cry 2
Saint's Row 2
Fable 2
Far Cry 2
Gears of War 2
Dead Space
Midnight Club Los Angeles 2008
Red Alert 3
Mirror's Edge
Mag het een beetje meer zijn lol

Moet nog Mass Effect & C&C 3 uitspelen.
Neem denk ik maar wat vrij.
On-Topic maar weer:
Dus hoemeer missies je doet, hoe mooier het wordt daar.
Nou, hij is weer in de verkoop 
Rijgedrag van de auto's is echt een lachertje, net zoals de algemene "feel" van de game. Dat over the top gebeuren is niet aan mij besteed, merk ik. Daarnaast vind ik de map en wat je kunt/moet/mag doen allemaal maar erg onduidelijk.
Vandaag een uurtje GTA4 gedaan, veel meer mijn game. Niet om een flamewar uit te lokken, maar als je voor meer realisme gaat (qua physics van de auto's e.d.), dan kun je beter GTA4 kopen. Jammer dat de reviews op internet hier niets over zeggen ...
Rijgedrag van de auto's is echt een lachertje, net zoals de algemene "feel" van de game. Dat over the top gebeuren is niet aan mij besteed, merk ik. Daarnaast vind ik de map en wat je kunt/moet/mag doen allemaal maar erg onduidelijk.
Vandaag een uurtje GTA4 gedaan, veel meer mijn game. Niet om een flamewar uit te lokken, maar als je voor meer realisme gaat (qua physics van de auto's e.d.), dan kun je beter GTA4 kopen. Jammer dat de reviews op internet hier niets over zeggen ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind dat je GTA4 en SR2 als 2 afzonderlijke games moet zien. GTA4 was meer serieuzer en realistischer terwijl dit niet het doel is van SR2. Het heeft wel hetzelfde genre, maar qua opzet zijn beide spellen gewoon heel anders.
Ik zal over een weekje ook kunnen meepraten
Ik zal over een weekje ook kunnen meepraten
SR2 is inderdaad iets heel anders als GTA. Het is echt een game in de zin van dat het totaal geen realisme nastreeft. Zelf vind het beide topgames, ik zal me nog blijven vermaken...Arfman schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:27:
Omdat het Import topic niet meer open is zet ik het hier maar ff neer:
Word net gebeld door de douane dat ze een betalingsbewijs nodig hebben voor een spel dat ik heb ontvangen. (SR2 dus)
Ik had dit met de snellere UPS laten verzenden en dat bijt me nu in de kont...
Ik heb dit spel dus al lang thuis en ze hebben bij Gamehubs 19,99 dollar opgegeven als waarde en het enige bewijsje dat ik heb is van mijn paypal account en daar staat Eur 41,99 op.
Wat moet ik nou doen, ben ik verplicht dat paypal bewijs aan die douane kerel te sturen en de boete (Importheffing en inklaringskosten) te betalen?
Word net gebeld door de douane dat ze een betalingsbewijs nodig hebben voor een spel dat ik heb ontvangen. (SR2 dus)
Ik heb dit spel dus al lang thuis en ze hebben bij Gamehubs 19,99 dollar opgegeven als waarde en het enige bewijsje dat ik heb is van mijn paypal account en daar staat Eur 41,99 op.
Wat moet ik nou doen, ben ik verplicht dat paypal bewijs aan die douane kerel te sturen en de boete (Importheffing en inklaringskosten) te betalen?
Het is een risico dat je natuurlijk altijd loopt (gelukkig wordt binnenkort de limiet verhoogd, maar daar heb je nu niets aan). Je zal het denk ik wel op moeten sturen en belasting moeten betalen....Nasty Nate schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:00:
Iedereen zijn eigen smaak.
Gezellig
Gisteren huis gekocht en gepimpt, wil ik weglopen lukt dat niet. Begint mijn manneke uit zichzelf te lopen en later ook nog eens te dansen. Heb ik hem ff 5 minuten laten dansen zag er wel leuk uit. En als die met Aha 'take on me' gaat mee zingen vind ik humor.
De Free Record Shop heeft m ook staan.nFo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:34:
Xbox Home verkoopt de: Saints Row 2 Special Edition
http://www.xboxhome.nl/pr...cial-edition-xbox-360.htm
Ik had hem op ebay gekocht, maar goed beter rond kijken dus.
Scheelt niet veel qua prijs, maar je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Op zich is €15,- meer ten opzichte van de gewone versie niet veel voor wat je meer krijgt:
USB Stick, twee posters, artbook, extra content, etc.
En natuurlijk die gun... al wordt die bij sommige exemplaren niet meegeleverd
Heeft het er iets mee te maken dat het te veel op een echte lijkt ofzo?
Wel zonde dat dan de Special Edition niet echt compleet meer is...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Die gun zit er niet bij, zal zo even het plaatje weghalen.FeaR1986 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:57:
[...]
De Free Record Shop heeft m ook staan.
Scheelt niet veel qua prijs, maar je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Op zich is €15,- meer ten opzichte van de gewone versie niet veel voor wat je meer krijgt:
USB Stick, twee posters, artbook, extra content, etc.
En natuurlijk die gun... al wordt die bij sommige exemplaren niet meegeleverd
Heeft het er iets mee te maken dat het te veel op een echte lijkt ofzo?
Wel zonde dat dan de Special Edition niet echt compleet meer is...
Die metalen case is wel mooi, verder niet de moeite waard.
Weet niet waar jij hem besteld heb of dat het wel een europese versie is maar ik heb een kartonnen verpakking en wél een 1GB usb stick... maar inderdaad verder dan de usb stick is het niet veel bijzonders en inderdaad wel een hoog Made in China gehalte.nFo schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:26:
Het rijden is net zo Arcade als in GTA4.Arfman schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:27:
Realisme in games bestaat (nog) niet.
Klopt, dat het over the top is ja, maar wel leuker dan GTA4.
Ik heb een Import, USA versie.ZipperJR schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:25:
[...]
Weet niet waar jij hem besteld heb of dat het wel een europese versie is maar ik heb een kartonnen verpakking en wél een 1GB usb stick... maar inderdaad verder dan de usb stick is het niet veel bijzonders en inderdaad wel een hoog Made in China gehalte.
Kijk is bij deze computer hoe groot die USB stick is ?
[ Voor 25% gewijzigd door nFo op 22-10-2008 14:36 ]
Vraag anders aan Gamehubs een bewijs van betaling van die 19,99 dollar, geef dat aan douane en klaar, anders moet je inderdaad een bewijs van je paypal betaling van 41,99 geven.Nasty Nate schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:00:
Net gedaan en mijn computer geeft toch echt aan dat hij 1gb is (987 mb na format ofzoiets)nFo schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:28:
[...]
Het rijden is net zo Arcade als in GTA4.
[...]
Ik heb een Import, USA versie.
Kijk is bij deze computer hoe groot die USB stick is ?
kun je in co-op ook samen missies doen?
probeerde dat gisteren maar er kan niet ge-joined worden als je een missie doet .
heb het eigenlijk daarna niet meer geprobeerd omdat m'n internet eruit lag (sorry Bluze) .
probeerde dat gisteren maar er kan niet ge-joined worden als je een missie doet .
heb het eigenlijk daarna niet meer geprobeerd omdat m'n internet eruit lag (sorry Bluze) .
Als het goed is kan je heel de verhaallijn samen spelen. Zelf nog niet geprobeerd omdat niemand op m'n friendslist de game heeft, maar zou gewoon moeten kunnen. Heb je connectie gemaakt voordat je de missie ging doen of erna? Neem aan dat je het ervoor zou moeten doen.....ötzi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:37:
kun je in co-op ook samen missies doen?
Nee, GTA4 voelt realistischer aan. En er is wel realisme in games, alleen niet op de 360. En het laatste wat je verkondigd is natuurlijk je eigen mening, geen feitnFo schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:28:
[...]
Het rijden is net zo Arcade als in GTA4.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja , ik zat daarvoor gewoon samen in een game maar als je new game doet is de eerste missie de jail break en kan de 2e speler niet joinen.Walkman schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:12:
[...]
Als het goed is kan je heel de verhaallijn samen spelen. Zelf nog niet geprobeerd omdat niemand op m'n friendslist de game heeft, maar zou gewoon moeten kunnen. Heb je connectie gemaakt voordat je de missie ging doen of erna? Neem aan dat je het ervoor zou moeten doen.....
[ Voor 34% gewijzigd door ötzi op 22-10-2008 19:11 ]
Anoniem: 230207
Dit staat op Amazon: This item will be released on January 5, 2009.
Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan me nog herinneren dat ik in de zomer ergens las dat Saints Row 2 uit zou komen als een zoethoudertje voor het eeuwig wachten op GTA4 xD
Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan me nog herinneren dat ik in de zomer ergens las dat Saints Row 2 uit zou komen als een zoethoudertje voor het eeuwig wachten op GTA4 xD
GTA4 is ook niet realistisch, het is hooguit minder onrealistisch. Het is inderdaad veel minder makkelijk rijden, waardoor je lang moet oefenen voordat je in GTA goed kunt rijden en aanvoelt hoe je bochten toch harder doorkunt. Maar het is absoluut niet realistisch! En wat heel jammer is, is dat ze motoren in GTA:IV volledig waardeloos gemaakt hebben
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Anoniem: 98664
Hoe zijn nou de graphics? de reviews geven me weinig info...
GTA vond ik totaal bagger vanwege die verschikkelijke blur overal, hoop dat de pc versie dat niet zal hebben en mijn systeem dat trekt.
Maar ik heb dus de ps3, zit te denken om het te kopen.
Is er geen gta vs. sr2 video ofzo?
GTA vond ik totaal bagger vanwege die verschikkelijke blur overal, hoop dat de pc versie dat niet zal hebben en mijn systeem dat trekt.
GTA 1 is vrij lelijk ja.Anoniem: 98664 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:53:
GTA 4 is mooier dan Saints Row 2.
Ik ben niet de enige die dat vind, dat puber blaadje PU ook.Arfman schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:27:
[...]
Nee, GTA4 voelt realistischer aan. En er is wel realisme in games, alleen niet op de 360. En het laatste wat je verkondigd is natuurlijk je eigen mening, geen feit
Raar, naja ik zal nog even goed kijken.ZipperJR schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:44:
[...]
Net gedaan en mijn computer geeft toch echt aan dat hij 1gb is (987 mb na format ofzoiets)
[ Voor 53% gewijzigd door nFo op 24-10-2008 22:23 ]
Graphics zijn iets geupdate ten opzichte van SR1. Er zit echter geen blur in dus lijkt het misschien iets kaler, maar kijkt wel een stuk fijner. Minder details dan GTA4, maar minder hinderlijke popup.Anoniem: 98664 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:53:
En in sommige reviews hebben ze het erover dat je auto snel verdwijnt maar dat heb ik zelf nog niet gehad. Blokje rondlopen of zelfs een missie (die plaats vind waar in de buurt van je auto) doen en hij staat er nog. Zelfs als je een huis koopt en deze eventjes gaat pimpen staat ie er nog. Dus waar dat commentaar vandaan komt weet ik niet, maar ik heb nog geen problemen gehad.
Je eigen auto misschien niet, maar andere auto's wel. Als je je omdraait (letterlijk) zijn aankomde auto's gewoon weer verdwenen.Martinspire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:49:
[...]
Graphics zijn iets geupdate ten opzichte van SR1. Er zit echter geen blur in dus lijkt het misschien iets kaler, maar kijkt wel een stuk fijner. Minder details dan GTA4, maar minder hinderlijke popup.
En in sommige reviews hebben ze het erover dat je auto snel verdwijnt maar dat heb ik zelf nog niet gehad. Blokje rondlopen of zelfs een missie (die plaats vind waar in de buurt van je auto) doen en hij staat er nog. Zelfs als je een huis koopt en deze eventjes gaat pimpen staat ie er nog. Dus waar dat commentaar vandaan komt weet ik niet, maar ik heb nog geen problemen gehad.
Voor de rest heb me ik me erg vermaakt met SR2, heb het een paar dagen geleden uitgespeeld en doe nu nog af en toe een activity of wat coppers afknallen met mn heli
Kwam gister wel wat grappigs tegen: ik had een auto nodig en er stond er een half op de stoep dus ik denk ik neem die. Er zat niemand in (wat ik al redelijk raar vond) en toen ik wegreed bleek dat hij op een krik stond

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Anoniem: 163444
Wat een vreselijke nederlandse taal zeg..
Een blunt, negerjoint dus is een "Bot voorwerp"?
Een 40 oz fles drank is een "éen kilo"?
Pimp slap is "sla een pooier"?
Jaja...
Een blunt, negerjoint dus is een "Bot voorwerp"?
Een 40 oz fles drank is een "éen kilo"?
Pimp slap is "sla een pooier"?
Jaja...
Je hoeft de Nederlandse taal toch niet te gebruiken? Voor de 360 is het veranderen van je system locale naar Engels voldoende, en voor de PS3 zal er toch ook wel wat zijn?
SR2 heeft mij toch wel positief verrast 
Paar weken geleden SR1 gekocht om de tijd mee door te komen, nu SR2 binnen en dat is toch wel een behoorlijke vooruitgang, ook grafisch. Valt me absoluut niet tegen. Als je dit topic leest zou je bijna anders gaan denken... Rijden is ook wel een stuk beter als in SR1. Er zit meer verschil in de auto's lijkt het. Wel blijft het rijgedrag vrij absurd, gaat allemaal wat te makkelijk imo, ik heb liever de GTA4 stijl.
Verder is het gewoon dikke fun... originele wapens en hilarische situaties. Prima aanvulling op GTA4 wat mij betreft.
Paar weken geleden SR1 gekocht om de tijd mee door te komen, nu SR2 binnen en dat is toch wel een behoorlijke vooruitgang, ook grafisch. Valt me absoluut niet tegen. Als je dit topic leest zou je bijna anders gaan denken... Rijden is ook wel een stuk beter als in SR1. Er zit meer verschil in de auto's lijkt het. Wel blijft het rijgedrag vrij absurd, gaat allemaal wat te makkelijk imo, ik heb liever de GTA4 stijl.
Verder is het gewoon dikke fun... originele wapens en hilarische situaties. Prima aanvulling op GTA4 wat mij betreft.
Ik zat me aan het begin ook flink te ergeren aan de nederlandse taal in het spel...speel 'm nu in het engels, dat is echt vele malen beter. Geen frustratie meer, sommige dingen waren gewoon amper te begrijpen. Kan nu weer volop genieten
Ja die Nederlnadse vertaling is soms wel erg lame.
Staat gewoon in Topic Start trouwens, zal het nog even aanpassen.
Staat gewoon in Topic Start trouwens, zal het nog even aanpassen.
Anoniem: 98664
Ik vond gta4 afzichtelijk, al was het alleen vanwege de blur.
Als je de blur wegneemt, een hoge resolutie pakt dan neem ik genoegen met san andreas graphics.
Is het san andreas kwaliteit?
Ik was/ben een pc gamer, maar ben al iets van 400 uur ver met burnout paradise.
Lekker over de top racen, dit lijkt me nog steeds een lekker over de top game die mijn burnout uit de playstation zou kunnen laten halen.
Maar ik wil niet nog een keer spijt krijgen van een aankoop. (lees: gta4)
Als je de blur wegneemt, een hoge resolutie pakt dan neem ik genoegen met san andreas graphics.
Lekker over de top racen, dit lijkt me nog steeds een lekker over de top game die mijn burnout uit de playstation zou kunnen laten halen.
Hij is echt wel beter van kwaliteit dan SAAnoniem: 98664 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:06:
Ik vond gta4 afzichtelijk, al was het alleen vanwege de blur.
Vind het spel wel grappig, jammer dat je co-op niet offline kan spelen op één console maar daar kan ik wel mee leven. Vind het trouwens ook super goed bedacht dat als je bijvoorbeeld 3 mensen in je gang hebt als je een auto voor twee personen pakt de gangmembers die er niet in passen gewoon zélf een vervoermiddel regelen
Ik vind het een geweldige game. En inderdaad jammer dat je niet co-op op 1 xdoos kan spelen. Voor de rest hij is leuker dan deel 1 en beter te spelen en er is veeeeel meer te doen. (Activiteiten zijn makkelijker te halen dan in deel 1).
Nieuws
Volition werkt al aan Saints Row 3
Row 2 naar top Nederlandse chart
Nieuws
Volition werkt al aan Saints Row 3
Row 2 naar top Nederlandse chart
Ik heb beide "Drug trafficking" activities in één keer uitspeeld!
spoiler:
Best handig als je zo'n Ultor "Bear" in je garage hebt staan.
Fantastische game, kan niet anders zeggen. Ben nu zo een 10 uur bezig en heb maar 3 missies voor de storyline gedaan ofzo. Verder alleen maa rbezig geweest met side missies. Zo heb ik inmiddels:
Alle Snatch gedaan
Alle Septic cleaning
Alle Helicopter Guard missies
en dat leverd je een hoop leuks op
Alle Snatch gedaan
Alle Septic cleaning
en dat leverd je een hoop leuks op
SR2 heeft me enorm verrast door het hoge "fun" gehalte en de co-op mogelijkheid.
Ik heb nu denk ik ong. 12 uur erop zitten. Maar het is lang geleden dat ik me zo heb vermaakt en gelachen met een game.
Zeer slimme zet om de single player game met iemand anders samen te spelen. Ik denk dat hier zeker een markt in zit voor nieuwe games.
Echte minpunt zijn de bugjes die er zo nu en dan inzitten en die vooral bij co-op naar voor komen.
Ik heb al meerdere keren express dood moeten gaan om een missie opnieuw te doen omdat er iets niet klopte.
Doel wat kapot/dood moest was voor een van ons onzichtbaar. Doel (bijvoorbeeld een auto) was bij mij op een compleet andere lokatie. (Ok de andere moet in dit geval al het werk doen dus je kunt de missie nog halen)
NPC die met een missie meedoen reageren niet en moeten iets triggeren.
Of een persoon die je moet doden sla je door de muur en kun je vervolgens niet meer raken.
Desondanks zou ik SR2 een dikke 8,5 geven.
Ik heb nu denk ik ong. 12 uur erop zitten. Maar het is lang geleden dat ik me zo heb vermaakt en gelachen met een game.
Zeer slimme zet om de single player game met iemand anders samen te spelen. Ik denk dat hier zeker een markt in zit voor nieuwe games.
Echte minpunt zijn de bugjes die er zo nu en dan inzitten en die vooral bij co-op naar voor komen.
Ik heb al meerdere keren express dood moeten gaan om een missie opnieuw te doen omdat er iets niet klopte.
Doel wat kapot/dood moest was voor een van ons onzichtbaar. Doel (bijvoorbeeld een auto) was bij mij op een compleet andere lokatie. (Ok de andere moet in dit geval al het werk doen dus je kunt de missie nog halen)
NPC die met een missie meedoen reageren niet en moeten iets triggeren.
Of een persoon die je moet doden sla je door de muur en kun je vervolgens niet meer raken.
Desondanks zou ik SR2 een dikke 8,5 geven.
Af en toe kom je inderdaad wat tegen. Ik had het bij een van de eerste missies waarbij je mensen moest recruiten. Je moet dan een auto takelen en ergens heen brengen. Ik had de auto getakeld, maar volgens mij had de game dit niet goed geregistreerd, dus moest toen even opnieuw laden om het overnieuw te doen. Dat soort kleine dingetjes zijn slordig, maar storen niet echt.
Grappig die heb ik alle drie nog niet gedaan, nog tips voor me?Notna schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:28:
Alle Snatch gedaan
Alle Septic cleaning
Ik heb Septic cleaner gedaan (een van de twee) en die was heel simpel (weet niet op welke moeilijkheid je speelt, ik op normal)....belangrijkste is denk ik om er voor te zorgen dat je de politieauto's zo snel mogelijk weg hebt zodat je je kan focussen op de gebouwen. Je kan dan rustig stoppen en alles onder spuiten....tip is ook om dat pompend te doen, dan heb je minder kans dat je meter weer moet vollopen....Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
Grappig die heb ik alle drie nog niet gedaan, nog tips voor me?
Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
spoiler:
-Snatch: Zorg dat je een auto met iig 4 zitplaatsen hebt. Op die manier kan je lekker veel ho's meenemen
(groter kan ook, maar die zijn vaak logger en langzaam. Je hebt wel een snelle auto nodig gezien je wanted level voor een bepaalde gang meteen naar 3 springt
)
-Septic. Vergeet niet dat je gewoon kan remmen. Lekker stilstaan en alles sproeien en je komt er wel. Overigens hoef je niet aan de targets te houden. Alles wat je besproeit geeft geld. Hoe sneller hoe beter
-Helicopter Guard: Erg lastig zeker gezien je soms je gang moet oppikken met de helikopter. Te laag geeft hij een 'no room melding' te hoog en hij haat zeuren dat ze er niet bij kunnen
Daarbij reageert de heli niet altijd even goed of knal je tegen een onzichtbare rand waardoor je de pijp uit gaat. Gebruik tevens lekke je laser guided rockets en zorg dat je éérst de grond red, daarna pas je eigen vege lijf door de enemy choppers dood te maken.
-Septic. Vergeet niet dat je gewoon kan remmen. Lekker stilstaan en alles sproeien en je komt er wel. Overigens hoef je niet aan de targets te houden. Alles wat je besproeit geeft geld. Hoe sneller hoe beter
-Helicopter Guard: Erg lastig zeker gezien je soms je gang moet oppikken met de helikopter. Te laag geeft hij een 'no room melding' te hoog en hij haat zeuren dat ze er niet bij kunnen
Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
spoiler:
-Snatch: Ik heb hier de Bulldog met mini-gun erop
gebruikt, op de cruise control en lekker knallen. Grote bak, hij rijd niet super maar het is een tank en kan veel hebben.
-heli assualt: De eerste 3 lvl zijn goed te doen, daarna het iets moeilijker. Goed je mini-map in de gaten houden op rode puntjes die recht op je afkomen. Dat zijn vaak vijandige helicopters. Met je mini-gun op je doel vast schieten, je krijgt eerder een lock-on voor je raketten.
-heli assualt: De eerste 3 lvl zijn goed te doen, daarna het iets moeilijker. Goed je mini-map in de gaten houden op rode puntjes die recht op je afkomen. Dat zijn vaak vijandige helicopters. Met je mini-gun op je doel vast schieten, je krijgt eerder een lock-on voor je raketten.
Ik moet zelf nog een paar races en de escort activiteit, maar deze wil nog niet lukken.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 245798 op 27-10-2008 12:34 ]
Denk dat ik Escort toch ff ga proberen met m'n Hummer of Bear want die kunnen gewoon niet of nauwelijks kapot.
Alleen niet vier deurs dus, ff kijken of ik dat qua tijd ga halen.
Die "vehicle delivery" mogelijkheid is trouwens echt relaxed hoor, ik laat me echt vaak een auto brengen.
Alleen niet vier deurs dus, ff kijken of ik dat qua tijd ga halen.
Die "vehicle delivery" mogelijkheid is trouwens echt relaxed hoor, ik laat me echt vaak een auto brengen.
Vehicle delivery ben ik nog niet tegengekomen. Hoe werkt dat....heb wel gemerkt dat je een telefoon hebt, maar hoe je die zelf kan gebruiken heb ik nog niet naar gekeken (neem aan dat het via de telefoon gaat).
Zat trouwens net even te kijken wat de rewards zijn voor de verschillende activiteiten....is echt een lange lijst...denk dat ik me voorlopig op de activities ga richten, zijn leuke extra's...
Zat trouwens net even te kijken wat de rewards zijn voor de verschillende activiteiten....is echt een lange lijst...denk dat ik me voorlopig op de activities ga richten, zijn leuke extra's...
Moet je een bepaalde side missions voor doenWalkman schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:51:
Vehicle delivery ben ik nog niet tegengekomen. Hoe werkt dat....heb wel gemerkt dat je een telefoon hebt, maar hoe je die zelf kan gebruiken heb ik nog niet naar gekeken (neem aan dat het via de telefoon gaat).
(Vehicle Delivery Escort level 3 (Red Light)
Vehicle Delivery (Free) Escort level 6 (Red Light).)
In eerste instantie kost het je 1000 dollar per keer. Als je het helemaal uitspeelt die missie, is het gratis. Je krijgt dan in je phonebook vanzelf een optie te zien
Inmiddels heb ik door het uitspelen van die helicopter missiosn unlimited pistol ammo

Overigens, de lijst met cheats( blegh) en wat je wanneer krijgt bij welke missies: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/939458.html
spoiler:
Overigens, die FUZZ missions
Echt episch: Got to the battle of the Century. Wat denk je? Gevecht tussen ninjas en pirates
Heb deze helemaal uitgespeeld en heb nu -15% notoriaty van de police 
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 27-10-2008 14:00 ]
Het gaat idd via je mobieltje, heb je die nog helemaal niet gebruikt Walkman?
Ik heb die echt al vaak gebruikt, als ik bijvoorbeeld een politieauto nodig had, of een ambulance of een brandweerwagen dan bel ik ze gewoon.
Verder nam ik op de meeste missies wel ff een homie of wat mee, ze doen niet echt veel maar ze leiden de tegenstander toch wat af en dus is het makkelijker voor mij.
Ik heb zelf nog geen cheats gebruikt omdat ik gewoon achievements wil blijven halen, er zijn trouwens drie unlockable voertuigen die het spel niet als cheat ziet, je kan ze dus gewoon activeren via je gsm en dan komen ze in je garage te staan.
(het zijn voertuigen die je bij bepaalde winkels als bonus kreeg als je daar een pre-order deed)
Gyro Daddy helicopter (two person mini-helicopter): #4976
Destroy UFO (two person flying saucer): #728237
Peewee mini-bike (very small mini-bike): #7266837
Ik heb die echt al vaak gebruikt, als ik bijvoorbeeld een politieauto nodig had, of een ambulance of een brandweerwagen dan bel ik ze gewoon.
Verder nam ik op de meeste missies wel ff een homie of wat mee, ze doen niet echt veel maar ze leiden de tegenstander toch wat af en dus is het makkelijker voor mij.
Ik heb zelf nog geen cheats gebruikt omdat ik gewoon achievements wil blijven halen, er zijn trouwens drie unlockable voertuigen die het spel niet als cheat ziet, je kan ze dus gewoon activeren via je gsm en dan komen ze in je garage te staan.
(het zijn voertuigen die je bij bepaalde winkels als bonus kreeg als je daar een pre-order deed)
Gyro Daddy helicopter (two person mini-helicopter): #4976
Destroy UFO (two person flying saucer): #728237
Peewee mini-bike (very small mini-bike): #7266837
Nope, nog niet ...weet niet eens hoe je 'm moet gebruiken (dus hoe je 'm tevoorschijn tovert).Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:29:
Het gaat idd via je mobieltje, heb je die nog helemaal niet gebruikt Walkman?
Het zal vast in het boekje staan ,maar die lees ik nooit
[ Voor 66% gewijzigd door Walkman op 27-10-2008 14:51 ]
Nou het is vrij simpel, je drukt op start en dan kan je met je triggers langs alle opties gaan en zal je dus ook de optie "Phone" zien staan.
Op zich geen boekje voor nodig.
Ga het proberen zodra ik weer een werkende 360 heb. Wilde dit weekend spelen en de disc drive deed het niet meer zoals zou moeten....dus ik moet wachten tot hij vervangen is. Duurt volgens xbox support 2 a 3 weken. Ik keek net even naar de filmpjes op youtube van die extra voertuigen...leuk man! Vooral die mini bike ziet er niet uit.Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:12:
Nou het is vrij simpel, je drukt op start en dan kan je met je triggers langs alle opties gaan en zal je dus ook de optie "Phone" zien staan.
Zag trouwens een character lopen met een wandelstok. Zijn deze te koop in een van de shops of krijg je die na een bepaalde missie/activiteit?
Krijg je na een activiteit, volgens mij na snatch lvl6. The pimp cane schotgun. Leuk speelgoed.
Dat is dus echt de ultieme gun he, raad echt een ieder aan om die zo snel mogelijk te bemachtigen.
Hij is zeer krachtig en je kan er ook op afstand nog lui mee raken.
Drie keer schieten met dat ding blaast een auto op, als je dan ook nog eens unlimited shotgun ammo hebt is het helemaal relaxt!
Ik heb trouwens ook al een tijdje het unlimited teken bij mijn respect balk staan, dat gaat dus blijkbaar niet verder dan level tien.
Verder wou ik nog ff melden dat het plakken van satchel charges op mensen gewoon niet gaat vervelen.
Hij is zeer krachtig en je kan er ook op afstand nog lui mee raken.
Drie keer schieten met dat ding blaast een auto op, als je dan ook nog eens unlimited shotgun ammo hebt is het helemaal relaxt!
Ik heb trouwens ook al een tijdje het unlimited teken bij mijn respect balk staan, dat gaat dus blijkbaar niet verder dan level tien.
Verder wou ik nog ff melden dat het plakken van satchel charges op mensen gewoon niet gaat vervelen.
En je gaat er ook bij lopen als een pimp. Because I got the magic stick.
youtube pimp can
youtube pimp can
InderdaadNasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:08:
Je bedoelt die paarse meter in de hud? Ik heb nu level 23 hoor..Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:08:
Nee sorry ik bedoelde style level maar ik zei het idd verkeerd, die paarse meter staat bij mij idd op oneindig (dat gedraaide achtje) en wanneer hij dat precies deed weet ik niet, ergens bij 35 ofzo volgens mij.
Anoniem: 236337
Volgens mij hangt het ergens van af, want bij mij was het rond de 60.Nasty Nate schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:35:
Nee sorry ik bedoelde style level maar ik zei het idd verkeerd, die paarse meter staat bij mij idd op oneindig (dat gedraaide achtje) en wanneer hij dat precies deed weet ik niet, ergens bij 35 ofzo volgens mij.
Voor de rest heb ik nu unlimited ammo voor 3 soorten guns en heb ik 75% van alle activities afgerond!
Gisteren eindelijk escort afgerond. Het duurde zeker een half uur voordat ik door had dat ik eigenlijk niet mag schieten, want dan gaat de pleasure omlaag
. En je hoeft de races niet te halen om de crimelord achievement te behalen.
De shockpaddels zijn lache
ik heb nog steeds crashes en zat dit te lezen om saint row website
Dit ga ik vanavond ook eens proberen Air Surfing
De shockpaddels zijn lache
spoiler:
lvl 10 halen van de ambulance diversion. En een gepimpte ambulance.
ik heb nog steeds crashes en zat dit te lezen om saint row website
Misschien dat het werkt en anders ff op het forum rond zoeken.A small percentage of players have reported hard locks on their console while playing Saints Row 2. At this time, we are taking each report seriously as they are posted within our forum.
One solution that has helped many is clearing out your hard drive’s cache. Instructions for the 360 can be found here (http://community.saintsro...iewtopic.php?f=35&t=22004), but the PS3 does not have this option to my knowledge.
We have also determined that a discolored disc is not the cause of these freezing problems. Initially, we believed there may have been a problem with the manufacturing process, but that is not the case. You can see the results of that here (http://community.saintsro...iewtopic.php?f=35&t=22299).
Remember that there are many reasons why your game may freeze. As stated above, each report is being taken seriously. Once more information is known, it will be posted within the community site.
Dit ga ik vanavond ook eens proberen Air Surfing
Escort moét echt in de auto die er voor je klaarstaat he?
Shock Paddles zijn idd cool, al iets te vaak lui vermoordt en ze daarna weer tot leven gebracht.
Plane surfing is me al wel gelukt maar ik moet echt een betere manier vinden om op een vliegtuig te komen want het kost me nu echt teveel tijd.
Ik parkeer een ander voertuig bij de startbaan en pak er eventueel nog een ton bij en vervolgens probeer ik op een aankomend vliegtuig te springen en dat is niet eens zo makkelijk.
Shock Paddles zijn idd cool, al iets te vaak lui vermoordt en ze daarna weer tot leven gebracht.
Plane surfing is me al wel gelukt maar ik moet echt een betere manier vinden om op een vliegtuig te komen want het kost me nu echt teveel tijd.
Ik parkeer een ander voertuig bij de startbaan en pak er eventueel nog een ton bij en vervolgens probeer ik op een aankomend vliegtuig te springen en dat is niet eens zo makkelijk.
Yup, moet met die auto. Maar Escort is niet zo moeilijk hoor. Soms zit je echter compleet klem en dan ben je de lul. Maar neem vooral rechte wegen (grote) die ff een tijdje doorgaan. Hun zwakken namelijk af kwa snelheid op den duur. Tevens op de oncoming lane te gaan rijden en een beetje near misses veroorzaken wil ook nog wel eens helpen om de achtervolgers te laten crashenNasty Nate schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:36:
Escort moét echt in de auto die er voor je klaarstaat he?
Dat is inderdaad niet makkelijk. dan maar een keertje tijdens co-op doen.Nasty Nate schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:36:
Helaas moet je die auto nemen, ik heb geprobeerd een andere auto te pakken. lukt niet. De lange rechte wegen zijn af en toe handig, als je al lekker op snelheid bent. Ik heb de laatste 2 lvl voornamelijk tussen zij-straatjes gereden. kunnen ze je moeilijker volgen.
pas op voor stoepranden en andere heuvels. Deze auto is schijnbaar laag boven de grond en kan maar moeizaam over stoepranden enzo.
Update:
PC release datum 5 Januari 2009, meer informatie over de pc versie vrij komt dan is dat in dit draadje te lezen
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 245798 op 29-10-2008 09:34 ]
Gisteren maar eens een beetje dom gaan rondvaren en vliegen totdat ik een aantal leuke dingen tegenkwam (niet lezen als je zelf op ontdekking wilt gaan):
spoiler:
Het piratenschip, lookout island, het eiland met de waterval en griekse beelden in de grot, een eilandje met een karkas van een groot zeedier, vervolgens een paar eilanden met een pijl erop die een richting op wees en als klap op de vuurpijl een eiland dat, als je erop klimt, verdwijnt en waar dan een reuzekonijn uit de zee komt. 
Ik heb 2 vraagjes.
wat is precies de bedoeling bij de activiteit insurance fraud?
Je kunt je met de triggers laten vallen. Ik zie alleen niet echt verschil in vallen tussen lt, rt of beide tegelijk.
Als je dan door een auto wordt aangereden krijg ik meestal tussen de 1000 -2000 "punten"
Voor lvl1 moet je 100.000 punten halen. Ok als je eindelijk dat adrenaline metertje vol hebt kun je even wat meer punten halen. Maar dan nog krijg ik maar max 15.000. Ze hebben het wel over combo's maken maar hoe doe je dat dan. De eerste lvl lukte nog wel.
En de activiteit waar je een vip moet beschermen. Vanaf lvl 4 wordt de vip bij mij door 3-4 personen tegelijk aangevallen en dat is in geen mogelijkheid te stoppen. Kan dat zijn dat de activiteit nog in co-op modes wordt gestart.
Je kunt je met de triggers laten vallen. Ik zie alleen niet echt verschil in vallen tussen lt, rt of beide tegelijk.
Als je dan door een auto wordt aangereden krijg ik meestal tussen de 1000 -2000 "punten"
Voor lvl1 moet je 100.000 punten halen. Ok als je eindelijk dat adrenaline metertje vol hebt kun je even wat meer punten halen. Maar dan nog krijg ik maar max 15.000. Ze hebben het wel over combo's maken maar hoe doe je dat dan. De eerste lvl lukte nog wel.
En de activiteit waar je een vip moet beschermen. Vanaf lvl 4 wordt de vip bij mij door 3-4 personen tegelijk aangevallen en dat is in geen mogelijkheid te stoppen. Kan dat zijn dat de activiteit nog in co-op modes wordt gestart.
Dat is toch te simpel voor woorden. Bedenk het meest pijnlijke ongeluk en probeer dat uit te voeren. De harder de aanrijding de meer punten. Als je door meerdere auto's tegelijk wordt aangereden krijg je een flink multiplier. Tegen harde objecten aanknallen verhoogt ook de multiplier. Probeer bijvoorbeeld eens voor de metro te gaan staan, aangereden worden, naar beneden flikkeren op de harde weg er onder, aangereden worden door een auto, en vervolgens tot stilstand komen tegen een bushokje of lantarenpaal. Wat ook helpt is een auto pakken en daarmee zo hard tegen een andere auto aanrijden dat je door de vooruit vliegt.VTB schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:41:
Ik heb 2 vraagjes.
activiteit insurance fraud. Combos maak je het beste in adrenaline mode. En dan door zoveel mogelijk auto's/vrachtwagens geraakt worden. Adrenaline mode op een auto af rennen voordat je de auto raakt springen en dan een van de triggers en boem je bent airborne. Nu ga je mikken op de volgende auto en als je die raakt ga je de lucht weer in en zoek je de volgende auto om te raken. En dan moet het geen probleem zijn om dit te doen. 100k per vlucht is heel goed te doen
En bij VIP een honkbal knuppel pakken en beginnen met meppen. En wachten tot dat er weer wat minder zijn en dan kun je ze weer gaan gooien.
En bij VIP een honkbal knuppel pakken en beginnen met meppen. En wachten tot dat er weer wat minder zijn en dan kun je ze weer gaan gooien.
Tnx, zal het vanavond eens proberen.
Probleem wat ik heb is dat mijn mannetje bij een aanrijdingen maar 1-2 meter wegvliegt en ik dus ook helemaal niks anders raak. Als je dan naar 20 aanrijdingen net 30.000 punten hebt ga je echt twijfelen aan je aanpak
Probleem wat ik heb is dat mijn mannetje bij een aanrijdingen maar 1-2 meter wegvliegt en ik dus ook helemaal niks anders raak. Als je dan naar 20 aanrijdingen net 30.000 punten hebt ga je echt twijfelen aan je aanpak
Het is ook handig om rennend op een auto af te gaan. Ga je lekker hardVTB schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:10:
Tnx, zal het vanavond eens proberen.
1-2 meter maar, de mijne vliegt bijna kilometers. Ik maak er een sport van om te zien of ik van de ene adrenaline zone naar de volgende kan vliegen. Lukt redelijk.
hier nog een youtube filmpjes
filmpje lvl6
nog een vlieger
hier nog een youtube filmpjes
filmpje lvl6
nog een vlieger
Net weer paar uurtjes gespeeld. Insurance Fraud is beter dan in deel één, direct voltooid. Snelweg+adrenaline+goed jezelf laten vallen op steeds dezelfde auto doet wonderen. Ook gelijk Chaos uitgespeeld, met RPG ook niet zo moeilijk (vooral veel hekjes achter elkaar pakken, dat tikt heerlijk aan!)
Gevangenishuisje gekocht, ik vind het een lekker spel. Ik heb me uitermate vermaakt met deel 1, dit is meer van dat. Vliegen is prettig, parachute optie ook. De beloningen die je krijgt zijn echt handig!
Kan nu namelijk eindeloos sprinten, dat is mooi meegenomen.
Ik kan maar één nadeel direct bedenken (ja, de pop-up maar daar leef ik wel mee) en dat zijn de achievements. Ik heb liever veel achievements voor 10G dan een paar grote. Een lange wheelie, 50 uur spelen, heli neerhalen met RPG en dat soort zaken. Was beter in deel één moet ik zeggen.
Maar goed, al met al weer goed voor uren vermaak. Lekker spel
Gevangenishuisje gekocht, ik vind het een lekker spel. Ik heb me uitermate vermaakt met deel 1, dit is meer van dat. Vliegen is prettig, parachute optie ook. De beloningen die je krijgt zijn echt handig!
Kan nu namelijk eindeloos sprinten, dat is mooi meegenomen.
Ik kan maar één nadeel direct bedenken (ja, de pop-up maar daar leef ik wel mee) en dat zijn de achievements. Ik heb liever veel achievements voor 10G dan een paar grote. Een lange wheelie, 50 uur spelen, heli neerhalen met RPG en dat soort zaken. Was beter in deel één moet ik zeggen.
Maar goed, al met al weer goed voor uren vermaak. Lekker spel
Weet iemand hoe je met 2+ spelers gewoon in heel Saints kan spelen?
Met 2 spelers kan het wel, maar bij 3 kom je in een stukje van 3 straten terecht.
Met 2 spelers kan het wel, maar bij 3 kom je in een stukje van 3 straten terecht.
Vijf uur gespeeld, 10 crashes. Op mijn oude Xbox en bij mn maatje (nieuwe Elite) waarmee ik coop speelde. Echt bam, scherm vast. Kan dan alleen Xbox uitzetten en weer aan, volledig @ random.
Wordt een beetje irritant, vooral als je intensief bezig bent.
Wordt een beetje irritant, vooral als je intensief bezig bent.
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 02-11-2008 23:18 ]
Dat is inderdaad erg irritant. Hier 2x 23uur gespeeld op een 40GB en 60GB PS3; 1 crash op de 40GB.
Dit weekend weer lekker kunnen knallen, Mijn stat zijn als volgt:
-65% Gedaan van de missies
-30/45 neighbourhoods owned
-Respect bar op infinite (
, ja het is mogelijk)
-Infinite SMG, pistol en grenade ammo
-3x HP regeneration, 25% minder notoriety voor alle gangs en de politie, 25% minder damage voor kogels en explosies, alle shops gekocht en dus korting bij alles en dagelijk 75k aan income
Alleen nog de rode gebieden/missies doen en dan is het spel uitgespeeld. Ben nu zo een 20 uur bezig (incl sidemissions, sprays, races enz.). Gok dat ik de 25 haal. Niet slecht al met al
Overigens heb ik tot nu toe geen last gehad van de bovengenoemde crashes op een Xbox 360, first batch. Waar ik wel last van heb is dat de framerate soms echt ENORM inkakt als je lekker met je rocketlauncher aan het spelen bent in een open ruimte. Even wat minder....
-65% Gedaan van de missies
-30/45 neighbourhoods owned
-Respect bar op infinite (
-Infinite SMG, pistol en grenade ammo
-3x HP regeneration, 25% minder notoriety voor alle gangs en de politie, 25% minder damage voor kogels en explosies, alle shops gekocht en dus korting bij alles en dagelijk 75k aan income
Alleen nog de rode gebieden/missies doen en dan is het spel uitgespeeld. Ben nu zo een 20 uur bezig (incl sidemissions, sprays, races enz.). Gok dat ik de 25 haal. Niet slecht al met al
Overigens heb ik tot nu toe geen last gehad van de bovengenoemde crashes op een Xbox 360, first batch. Waar ik wel last van heb is dat de framerate soms echt ENORM inkakt als je lekker met je rocketlauncher aan het spelen bent in een open ruimte. Even wat minder....
Heb je vsync aangezet, of is het dan helemaal een sloom gedoe?Notna schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:47:
[..]
Niemand?zAo schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:46:
Weet iemand hoe je met 2+ spelers gewoon in heel Saints kan spelen?
Dit is zonder Vsync, maar ik kan mij voorstellen dat het mét Vsync helemaal prut wordt. Alas; het is een bekend probleem bij de engine van SR(2)zAo schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:32:
[...]
Heb je vsync aangezet, of is het dan helemaal een sloom gedoe?
[...]
Niemand?
Ik heb het spel sinds gisteren, en ben er meteen een paar uur mee aan de slag gegaan (overigens zonder enig probleem op mijn launch xbox).
Ik vind het weer heerlijk, en eigenlijk leuker dan GTA. Ik heb het gevoel dat GTA zich met deel 4 gewoon net wat te serieus ging nemen. Ik vond Niko overigens wel een top hoofdpersoon.
Bij SR is het gewoon dikke, over de top, fun. Gewoon gekke dingen doen en lol hebben. Ik vind het weer prima
Ik vind het weer heerlijk, en eigenlijk leuker dan GTA. Ik heb het gevoel dat GTA zich met deel 4 gewoon net wat te serieus ging nemen. Ik vond Niko overigens wel een top hoofdpersoon.
Bij SR is het gewoon dikke, over de top, fun. Gewoon gekke dingen doen en lol hebben. Ik vind het weer prima
Anoniem: 93254
vroeger kon je bij SR overdag een winkel overvallen en dan de kluis leegroven, hoe werkt dit nu?
en buiten missies om hoe kom je dan aan veel geld?
en buiten missies om hoe kom je dan aan veel geld?
Gisteren eindelijk de kans gehad om wat meer SR2 te spelen, ben heel de avond bezig geweest met activities. Trailblazer is echt leuk, had wel wat moeite op de laatste 2 levels, maar omdat het een heel erg groot "nog één keertje" gehalte heeft, heb ik het uiteindelijk wel gehaald. Ben van plan me voorlopig nog even op de activities te storten voordat ik aan de daadwerkelijke missies begin
An sich slim om eerst activities te doen, daarmee unlock je handige dingen namelijkWalkman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:53:
Gisteren eindelijk de kans gehad om wat meer SR2 te spelen, ben heel de avond bezig geweest met activities. Trailblazer is echt leuk, had wel wat moeite op de laatste 2 levels, maar omdat het een heel erg groot "nog één keertje" gehalte heeft, heb ik het uiteindelijk wel gehaald. Ben van plan me voorlopig nog even op de activities te storten voordat ik aan de daadwerkelijke missies begin