Slaapje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:49:
Nou het is een bekend probleem bij SR (zowel 1 als 2). Wat wel werkt is vsync aanzetten, enige wat je dan krijgt dat het spel iets minder snel loopt. Hiervan ondervind ik minder last dan van de tearing, dus misschien is het voor jou ook een optie.
Vsync kan je inderdaad aanzetten ja, maar dan is de framerate NOG slechter inderdaad, zo erg dat het spel bijna onspeelbaar wordt
maar goed, jij zegt 'het is een bekend probleem'
Waarom hoor je er dan niemand over op dit forum verder, en lees je in reviews er ook niks over terug?
Weet niet of je de tearing zo erg ervaart als ik, maar als ikzelf in SR2 in een snelle auto stap en bochten maak dan is er zoveel screen tearing dat het besturen ook gewoon moeilijker wordt.
Heb jij dan ook dat je als je stil staat midden op de straat (als voetganger) en je kijkt zo langzaam mogelijk om je heen met de rechterstick(dus echt een heel lichte beweging) dat er ook al echt aanzienlijke tearing optreedt?
Excuseer me mijn eigenwijsheid hoor, maar het lijkt me als iedereen dit heeft dat het dan toch op zn minst in de reviews zou staan? :-)