Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:28:
Op de console is SR2 echt een hele goede tegenhanger van GTA4. Blijkbaar is de poort van SR2 naar de PC (nog?) slechter dan die van GTA4. Jammer.

Ik heb er in ieder geval op de 360 erg van genoten, heerlijke game. Hopelijk komen de uitbreidingen snel.

Het feit dat sommige mensen een spel 20 minuten geven, zegt wellicht ook iets over de PC gaming markt, en hoe het zover gekomen is.
Ben het hier bijna met je eens. GTA4 PC is een goede port van de console versies. Als je dit vergelijkt met SR2 ... :(. Ik vraag me af hoe ze de game zo hebben kunnen maken met deze auto-controls. Ik heb het spel nog maar heel kort gespeeld en heb eigenlijk al teveel minpunten om het waard te maken om deze game te kopen.

1. De controle van auto. Het hoeft niet zo realistisch als GTA4 te zijn, want SR2 is meer fun dan realisme lees ik overal. Dit is ook geen probleem, maar hoe het nu is, is het wel heel erg. De auto zwabbert echt alle kanten op en als ik mijn controller wil gebruiken zijn de analoge trigger nog geeneens gemapped (en rijd je dus net zo als op een keyboard)
2. De taal ... Nederlands 8)7 . Om een of andere reden linken ze dit aan je Windows installatie en kan je dit voor zover ik gezien heb niet veranderen ingame.
3. Widescreen resoluties? Ik zit hier met een 20" widescreen monitor, maar 1680*1050 ... nergens te bekennen.
4. Graphics & Performance. Niet bepaald een minpunt voor mij, het hoeft allemaal niet rete-mooi te zijn. Voor sommigen kan ik inkomen dat ze het niet echt super vinden. Performance is eigenlijk hetzelfde verhaal met GTA4, je hebt een flinke PC nodig (waar GTA4 dan wel weer mooier is).

Ik weet dus nog niet of ik hem echt ga kopen. Als het echt gewoon leuk wordt om te spelen dan bestel ik hem wel, of ik wacht gewoon nog even in de (valse) hoop op een patch die nog het een en ander redden.

edit: over die 20 minuten van jouw. Ik moet zeggen dat het inderdaad soms wat weinig is. Je kan er dan ook wel meteen vanuit gaan dat die mensen €0,- uitgegeven hebben. Maar soms is het toch wel echt heel erg. Kan je in SR2 bijv. echt niet met die auto's rijden na 20 mins. dan houdt het toch echt wel op.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 08-01-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:05:
Saints Row is een gigantische knipoog naar GTA IV, niet te vergelijken. Waar GTA IV serieus en realistisch moet zijn, is Saints Row absoluut niet serieus en juist extreem over the top en lollig, en daardoor ook minder realistisch.
Ja, en met diezelfde instelling hebben ze dit spel geport. Sjongejonge zeg. Met een gamepad - waar ze duidelijk ook alleen maar mee getest hebben - valt er misschien nog wat van te bakken, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.

Dit spel is duidelijk zonde van je geld. Heck, zelfs van je bandbreedte of moeite qua installeren. Qua portkwaliteiten kun je het een beetje vergelijken met Rainbow 6: Vegas 2, maar dan eigenlijk nog een stapje erger (serieus). Dit is echt geen spelen. Ik ben de gevangenis uit gedaan en heb één missie gespeeld, denk niet dat ik veel verder ga.

En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan om dit spel op 1680*1050 te krijgen en in het Engels :/

[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat had je dan verwacht? Ports van consoles naar de PC zijn bijna altijd slecht, dus tsja, dan moet je ook niet teveel verwachten van deze port.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 08-01-2009 23:23 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:23:
Wat had je dan verwacht? Ports van consoles naar de PC zijn bijna altijd slecht, dus tsja, dan moet je ook niet teveel verwachten van deze port.
Ports zijn altijd minder, dit is SLECHT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:05

Martinspire

Awesomeness

Wat lopen jullie nu te zeuren? GTA 4 is pas slecht geport. Grafisch is ie wel aardig, maar hetgene wat je ervoor moet installeren of niet in kunt stellen (omdat je niet genoeg grafisch geheugen hebt :? ).

Nee, dan valt dit nog wel mee. Oké, we missen wat resoluties, maar dat zal heus wel komen lijkt me?

Bovendien draait het hier prima (beter dan GTA of andere free roamers). Ik denk ook dat velen het niet als een arcadebesturing zien. Auto's e.d. reageren erg snel en misschien moet je je sensitiviteit van je muis minder zetten, want hier gaat het gewoon prima.

Dat je niet kunt wennen aan het sturen van een auto begrijp ik toch echt niet. GTA 4 hanteerd een veel slechtere camera waardoor je amper kunt zien waar je heen stuurt. Bovendien zit hier een crouse control op, waardoor je veel beter tijdens het rijden kunt schieten.

Maar waarom is deze game dan niets?
Er zit een goede multiplayer in (met coop!!!) voor online en lan
Daarnaast is er meer te doen dan in GTA4 (qua activities) met veel meer humor erin.

SR2 is over de top, veel humor, arcade gameplay. Ben je iets anders gewend, dan is de kans aanwezig dat het niets voor jou is.

Maar de game wordt hier nu doorgezaagd alsof het een mix is van Iron Man, Legendary of een andere boutgame is, maar dat is het juist helemaal niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Er is overigens al een Resolution Changer die perfect werkt. :)
http://blog.gib.me/2009/0...-row-2-resolution-editor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Tja, Ik zie nu een mod nogal over de top reageren, na nog geen 20 minuten gespeeld te hebben. Dan kan je er toch geen goed onderbouwd oordeel over vellen? Ik zou zeggen blijf het nog even spelen.

Ga ik vanmiddag in ieder geval wel doen, na school. En hopen dat mijn PC niet gaat crashen. (Rot probleempjes, gaan opgelost worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Heb hem nu ook even gespeeld (niet lang genoeg voor een goed oordeel, half uurtje oid), maar het valt me echt tegen.
Ik snap dat het een fun game is, ik wil hem dan ook niet met GTA IV vergelijken, maar meer met GTA SA omdat dat ook vrij arcade was.
Naar mijn mening is SA dan wel echt het betere spel, je kan in SR 2 wel meer doen, maar het voelt allemaal zo outdated aan. Was het tegelijk met SA uitgekomen dan had ik het een tof spel gevonden denk ik, ook omdat ik toen nog niet aan de camera van SA/GTA IV was gewend, deze SR 2 camera is echt huilen met de pet op in de auto :(
Nou is dat een ding dat per persoon verschilt (lees ik hier alweer, maar ook veel in GTA topic), maar ik kan echt niet meer wennen aan die camera die je zo in je ruimte beperkt. Tuurlijk kan je hem draaien met de muis, maar hij draait echt meteen weer terug naar weinig zicht, kan ook geen optie vinden om die auto camera soepeler in te stellen of uit te zetten.
Keek hier best naar uit, en hij is best goedkoop, maar m'n 1e indruk is (vooral door die camera) vrij slecht helaas, heb ook niet de drang om verder te gaan echt (wat bij elke GTA game tot nu toe wel anders was).
Ga hem nog wel verder doen hoor, en de camera zal wel wat wennen, maar zoals ik zei, de 1e indruk is vrij slecht.

Oh nog puntje over performance, daar heb ik totaal geen problemen mee, loopt gewoon soepel op high settings 4x aa etc, maar verwacht ook niet anders van deze graphics eigenlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Nieroth op 09-01-2009 11:35 . Reden: performance ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

TheZeroorez schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:22:
[...]

Ja, en met diezelfde instelling hebben ze dit spel geport. Sjongejonge zeg. Met een gamepad - waar ze duidelijk ook alleen maar mee getest hebben - valt er misschien nog wat van te bakken, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.

Dit spel is duidelijk zonde van je geld. Heck, zelfs van je bandbreedte of moeite qua installeren. Qua portkwaliteiten kun je het een beetje vergelijken met Rainbow 6: Vegas 2, maar dan eigenlijk nog een stapje erger (serieus). Dit is echt geen spelen. Ik ben de gevangenis uit gedaan en heb één missie gespeeld, denk niet dat ik veel verder ga.

En ik heb nog wel zo'n moeite gedaan om dit spel op 1680*1050 te krijgen en in het Engels :/
Overdrijven kan je natuurlijk ook wel. Ik weet niet of je hem ook op de 360 gespeeld hebt, maar ik heb nog ietsje verder gespeeld en op het Nederlands en vreemde sturen na is het nog best wel te doen, juist omdat het allemaal wel arcade is en vooral op fun gericht is.

Voor degene die hem op de 360 en PC heeft gespeeld, is het rijden vergelijkbaar op beide versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Besturing maar even weggelaten, en gewoon gespeeld. Wat een fantastische game eigenlijk, ik heb nog maar een missie gedaan en ik vond hem zo grappig! Dat is een van de eerdere; dat je met een mestwagen dignen moet besproeien. Heerlijk! Heb hem zelfs tot Niveau 6 uitgespeeld; dus eigenlijk heel de challenge. Lekker cashen, en ontzettend lachen hoe dat nu eigenlijk gebeurd :D. Daarom is dit een mooie combinatie: GTA IV, voor handling en een sterk en goed verhaal. En SR2 voor dikke fun, en tja verhaal weet ik nog niet zeker hoe het precies in elkaar steekt, dus eerst nog even verder spelen.

Tot nu toe, vind ik eht een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik moet ook wel even terugkomen op m'n vorige bericht.
Nog steeds vind ik de GTA games toffer, maar zolang je dit speelt met de insteek je niet te ergeren aan dingen en alles arcade ziet, dan kan je er idd nog best wel wat lol mee hebben :)
Wel blijf ik het rijden echt heel jammerlijk vinden, maar goed, probeer nu ook maar zoveel mogelijk daar langs te kijken en me op de fun te richten.
Gister toch aantal uurtjes gespeeld nog aan één stuk wat ik niet had verwacht, vind het nog steeds geen topper, maar zo slecht als m'n 1e indruk vind ik hem niet meer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nieroth schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 09:57:
Ik moet ook wel even terugkomen op m'n vorige bericht.
Nog steeds vind ik de GTA games toffer, maar zolang je dit speelt met de insteek je niet te ergeren aan dingen en alles arcade ziet, dan kan je er idd nog best wel wat lol mee hebben :)
Wel blijf ik het rijden echt heel jammerlijk vinden, maar goed, probeer nu ook maar zoveel mogelijk daar langs te kijken en me op de fun te richten.
Gister toch aantal uurtjes gespeeld nog aan één stuk wat ik niet had verwacht, vind het nog steeds geen topper, maar zo slecht als m'n 1e indruk vind ik hem niet meer ^^
Dat heb ik precies zo! Je moet gewoon even door die minder fijne besturing heen kijken, dat alles net een tandje minder is qua kwaliteit dan GTA IV, en dan is het echt een goede game. Want gamen moet fun zijn toch, dat is dit!

En we mogen niet vergeten dat Rockstar in principe al JAREN ervaring heeft met free roaming games maken. Niet alleen 1 t/m 4 maar al die versies er ook nog doorheen. THQ weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn er niet meer games gekomen in dat genre dan Saints Row. Dus eigenlijk moeten we nog een paar versies afwachten denk ik... Alhoewel het wel beter had gekund. Maar goed, niets aan te veranderen. Spelen waarmee we kunnen spelen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik heb een 9800GTX maar zelfs op 1024*768 en zo ongeveer alles uit is dit niet te spelen, lopen gaat nog wel maar rijden is een ramp zeg! Ik slinger alle kanten op, raak van alles en ik wordt er gewoon misselijk van.

Grafisch niet top maar dat hoeft ook niet. Realistisch hoeft ook niet. Als het spel gewoon vloeiend had gelopen met een beetje normale instellingen was het best leuk geweest. Ook de NL taal is echt 3x niks.

Jammer.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De besturing is gewoon 1 waaraan je moet wennen. GTA4 reageert veel langzamer en de speelsnelheid ligt ook lager denk ik. Hier rij je misschien wel onrealistisch hard, maar is gewoon fun om te doen. Bovendien vind ik de wagens ook een stuk steviger want in GTA 4 heb je bij een kleine botsing al meteen de helft van je snelheid over en daarnaast zijn de auto's een stuk steviger.

Maar goed, ik vind dat autorijden in GTA 4 net zo ruk als in SR2 dus daar zit het verschil niet in (je ziet bij allebei niet echt goed waar je nou heen stuurd, maar je kunt goed genoeg bijsturen, en dat moet je dus ff leren te doen. Zeuren op de besturing is namelijk wel erg makkelijk, maar als het gewoon wat wenning nodig heeft (dus niet binnen 20 min goed te doen, maar na een uurtje of 4 pas) dan is dat gewoon prima. Niet alles hoeft 1 op 1 gekopieerd te worden uit andere games.

Maar goed, iemand de COOP al geprobeerd? Ben er hier nog niet aan toegekomen (vrienden hebben het nog niet geinstalleerd)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-07 19:14

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik heb nu voor alle 3 de gangs de een-na-laatste missie (waar je $25.000 voor krijgt) gedaan, maar er verschijnen geen nieuwe missies meer... Klopt dat en moet ik eerst alle strongholds leegvegen, of zie ik iets anders over het hoofd?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Je moet inderdaad alle strongholds doen om het verhaal af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Martinspire schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:51:
Je moet inderdaad alle strongholds doen om het verhaal af te maken.
Ah, dat maar 'even' doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Chakotay schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:01:
[...]

Ah, dat maar 'even' doen dan :)
Het is gerelateerd aan je respect niveau ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

rCk schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:42:
[...]

Het is gerelateerd aan je respect niveau ;).
Dat was het probleem niet, die hou ik altijd wel op niveau. De storyline is inmiddels weer verder gegaan na de strongholds leeggeveegd te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

De details doen het em toch hoor bij het spel zeg. Cruise control, vind ik een zeker geslaagde optie, is gewoon handig/fijn/leuk om te hebben :p.
Én als je je wagen onder handen neemt bij zon garage, tja als je dr zelf spinners op koopt, en die niet vind op een wagen die gewoon rondrijd... Tja dan staat je een leuke verassing te wachten! (Nja, leuk, leuk is ook maar subjectief). Om de lol niet te spoilen, zodat ze dr zelf achter komen:

spoiler:
Als je spinners koopt in de garage voor op je wagen, en je trekt op dan zie je ineens leuke pinnen eruit komen. Deze kunnen mensen vermoorden, maar nog handiger; banden kapot maken! Het leuke is zelfs nog, als je het netjes doet dan geeft hij de counter wel aan dat je hem bijna raakt. In principe raak je hem wel, maar in deze instantie niet op een of andere manier :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit is overigens een meesterlijke review van SR2: http://www.escapistmagazi...ctuation/312-Saints-Row-2

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:25

MsG

Forumzwerver

Heb hem net ook binnen. Het is inderdaad een regelrechte kutport. Om zulke flauwe acties zal het me niks boeien als de piraterij de game-industrie dood laat gaan. Ze weten zelf ook vaak genoeg dat ze een kutproduct afleveren.

- Het speelt ongelofelijk ruk, puur bedoeld voor analoge besturing
- Popup waar je u tegen zegt
- Nederlandstalig :')

En dat terwijl hij op de Xbox volgens mij prima was/is.

Ben ik nou gek of moet ik ook nog es bij elk schot opnieuw klikken?

erg jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 15-01-2009 16:58 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:10
Leuk spel dit. Het schommelt alleen wel constant rond de 30 fps. Het is niet zo realistisch, maar na even wennen met bijvoorbeeld het autorijden kun je hier heel veel lol aan beleven. De nederlandse vertaling is trouwens niet eens zo erg hoor. 98% is gewoon de goede vertaling. Ik heb zelden dat ik denk: 'Waar slaat dit nou op?!' Ik wil trouwens ook even vermelden dat het spel erg lekker schiet. Het is niet moeilijk om een paar mensen achter elkaar een headshot te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik vind het eigenlijk qua funfactor, en rivaliserende gangs afschieten echt een stuk beter dan GTA IV, omdat dat er gewoon niet in zit. Fun moet je halen uit chaos maken, mensen overrijden in GTA, terwijl je bij SR2 dat ook al kunt doen, maar de missies al helemaal fun zijn, maar ook bijv. het autotunen enzo, tevens leuk uitgewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 10:03
Goed.. ik weet dat ik mezelf nu belachelijk ga maken.. maar ook op mijn X2 3800+, 2GB Ram en HD 4850 draait het (vooral bij autorijden) volledig ruk. Tijd voor een proc-upgrade perhaps? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274780

@Wombat13

Ik heb een E6750@3.2, 4 GB geheugen en een HD4870 en het draait ook volledig ruk. Zelfs op de laagste instelllingen. Conclusie: tis gewoon een kut port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Anoniem: 274780 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:36:
@Wombat13

Ik heb een E6750@3.2, 4 GB geheugen en een HD4870 en het draait ook volledig ruk. Zelfs op de laagste instelllingen. Conclusie: tis gewoon een kut port.
Haha daar was ik al achter.. alles op low en dan nog 4 fps op een spel dat er niet uitziet? Nouja.. Misschien dat er met een patch t een en ander beter gaat worden.. anders zie ik t een beetje somber in voor dit spel...Een aantal missies is gewoon niet te doen omdat het wel een diashow lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Anoniem: 274780 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:36:
@Wombat13

Ik heb een Q9550 @ stock speeds (2.84), 4 gb geheugen (3.2 geadresseerd) en ook een HD4870 512 mb, en het draaid gewoon goed, beetje moeten spelen met de settings maar nu draait het super.. Dus ja wellicht zit er toch iets niet goed?

Blijf me verbazen over de coolheid vh spel :D Speelt lekker weg, en missies zijn grappig maar ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
rCk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:16:
[...]

Ik heb een Q9550 @ stock speeds (2.84), 4 gb geheugen (3.2 geadresseerd) en ook een HD4870 512 mb, en het draaid gewoon goed, beetje moeten spelen met de settings maar nu draait het super.. Dus ja wellicht zit er toch iets niet goed?

Blijf me verbazen over de coolheid vh spel :D Speelt lekker weg, en missies zijn grappig maar ook erg leuk.
Mss quad-core gevoelig? :) Ik vind t hoe dan ook jammer.. t spel lijkt me geweldig.. maar om daar nou weer speciaal een quad-core voor aan te schaffen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

TheZeroorez schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:22:
[...]

toen ik dit las had ik de game nog niet en dacht ik, hij overdrijft. maar dat is zeker niet het geval. deze game is onspeelbaar (e6850, 4gb, 8800GTS). Rainbow Six Vegas 2 loopt gruwelijk vloeiend vergeleken met SR2. nou ja, ik houd hem nog even op de HD in de hoop dat er snel een patch komt, maar ik ben bang van niet, anders was hij er nu al wel geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wombat13 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:08:
[...]

Mss quad-core gevoelig? :) Ik vind t hoe dan ook jammer.. t spel lijkt me geweldig.. maar om daar nou weer speciaal een quad-core voor aan te schaffen.. ;)
Nou ja dat weet ik niet, ik ga niet voor elke game uitzoeken of een quad er veel beter op presteerd of niet. Alhoewel ik het wel raar en vooral niet goed vind.

Overigens over de controls, een gamepad maakt het echt vooral goed, dan is het te doen (behalve het schietgedeelte, blijf ik bij muis+toetsenbord :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-06 01:30
Gisteren is er een patch uitgegeven. (http://community.saintsrow.com/blogs/?p=452)

• General performance increase around 20%.

o This will vary depending on both the computer specifications and game settings.

• Fixes

o 3rd Party controller scrolling issue has been fixed.
o Corrected various crashes reported across all versions.
o Corrected a crash in “Drive-By” Diversion for Danish version.
o Corrected a crash in “Streaking” Diversion for Spanish version.

• Removals

o Original frame cap of 32 FPS has been removed.

• Additions

o New variable frame cap has been implemented. This will smooth out spikes in overall framerate.

• Players may notice a small hitch when crossing into new chunks in the world. The amount of time for this has been reduced for recommended spec machines, but may still be noticeable, particularly while driving at high speeds.

Please continue to report any issues seen within the Troubleshooting section of our forum. Previous reports from players have been extremely helpful and we encourage all of you to continue posting.

*UPDATE* The patch is now live on Steam. Please remember to log out and then reconnect to Steam in order to download the patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:07
Is er geen manier nog om de camera in de auto uit te laten zoomen? Ik vind dit spel echt tegenvallen verder.

Saints Row 1 vond ik echt geweldig op de x360, zag er ook veel mooier uit naar mijn doen. (met lightning enzo) Deze besturing werkt gewoon niet fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ik kreeg SR2 binnen vlak nadat ik GTA 4 had uitgespeeld, moest wel even wennen en alle controls beetje aanpassen, maar loopt toch soepel op PC met keyboard/mouse besturing. Geen behoefte aan controller ;)
Al paar activities gedaan, leuk allemaal, maar als ik hitman wil spelen moet ik nummers bellen voor taxi of bezorgdienst, hoe kan ik bellen? Of gewoon phone pikken van iemand die rondloopt?
Vind SR2 wel veel meer arcade maar heb er geen probleem mee, is boel humor, veel over the top. Tot nu toe geen spijt gehad.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

First post op de forums, hallo! Ik speel deel 1 en 2 met liefde op mijn Xbox360 in de weinige tijd dat ik geen WoW speel, dus niet zo heel erg vaak.

De telefoon heb je al vanaf het begin bij je. Ga naar je map en scroll naar links of naar rechts, uiteindelijk kom je dan je telefoon tegen en kun je anderen opbellen.

• PiP0
Anoniem: 291809 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:23:
First post op de forums, hallo! Ik speel deel 1 en 2 met liefde op mijn Xbox360 in de weinige tijd dat ik geen WoW speel, dus niet zo heel erg vaak.

De telefoon heb je al vanaf het begin bij je. Ga naar je map en scroll naar links of naar rechts, uiteindelijk kom je dan je telefoon tegen en kun je anderen opbellen.
Thanks! Ik heb al alle knoppen geprobeerd, alles reasigned, boekie door zitten bladeren, dacht al dat ik eerst een missie moest afmaken voor ik phone zou krijgen (zoals GTA). Ga het gelijk proberen als ik klaar ben met de arbeid :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

Als je een auto in je garage hebt staan en hem gebruikt maar vervolgens laat je hem ergens staan of hij vliegt in de brand, staat deze dan later weer in je garage of ben je hem kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 26271 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:44:
Als je een auto in je garage hebt staan en hem gebruikt maar vervolgens laat je hem ergens staan of hij vliegt in de brand, staat deze dan later weer in je garage of ben je hem kwijt?
Je kan die auto's nooit kwijtraken...dus je kan ze naar hartelust gebruiken (beter gedaan als in GTAIV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Sterker nog, in deel 1 was dat een gouden tip om geld te krijgen met een geldtransportwagen :P

Ik weet niet of dat ook nog in deel 2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 23:00

The Zep Man

🏴‍☠️

Kleine schop.

Het valt mij tegen dat er aardig over dit spel heen gekeken wordt. Natuurlijk is het spel geen GTA4. Echter, ik heb beide spellen gespeeld en ondanks dat de graphics iets minder zijn en de performance op de PC niet optimaal is (is bij GTA4 overigens ook het geval), heb ik in enkele uren meer plezier gehad aan Saints Row 2 dan aan geheel GTA4. Vooral lekker met zijn tweeën co-open op een LAN of internet maakt zeer veel goed. Het co-op systeem is echt goed uitgewerkt en het verbaasde me dat je echt alle vrijheid hebt in de gehele spelwereld. Je kan zelfs het gehele single player verhaal volgen. Het enige nadeel is dat het co-open gelimiteerd is tot twee spelers, hoewel ik denk dat met meer spelers de missies te druk zouden worden.

Als je Saints Row 1 wel te pruimen vond, dan zal je niet teleur gesteld zijn in deel 2. Al hou je van co-op spelen met een vriend, dan is dit spel ook aan te raden. Dit spel komt uit in een periode dat er niet veel shooters en/of co-op spellen uitkomen en hier houden we het wel even mee vol. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295129

Is Saints Row 2 echt de moeite waard om aan te schaffen? Want ik speel nu regelmatig de eerste deel nog maar vindt het qua lopen van personage te stijf bijlopen, als je weet wat ik bedoel. Ik heb gelukkig nog een Bijenkorf-tegoed van +/- 200 euro dus mijn geld blijft gespaard.

Btw: wat is dit voor een activity logo? :o Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/achievements/354/+OUP0A==.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 295129 op 16-03-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 295129 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:07:
Is Saints Row 2 echt de moeite waard om aan te schaffen? Want ik speel nu regelmatig de eerste deel nog maar vindt het qua lopen van personage te stijf bijlopen, als je weet wat ik bedoel. Ik heb gelukkig nog een Bijenkorf-tegoed van +/- 200 euro dus mijn geld blijft gespaard.

Btw: wat is dit voor een activity logo? :o [afbeelding]
Ik raad 'm wel aan, het lopen is niet al te veel veranderd. Qua gameplay zijn er zoveel toevoegingen dat je er genoeg plezier aan zult beleven als je van het sandbox genre houdt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op maandag 16 maart 2009 @ 07:49:
[...]

Ik raad 'm wel aan, het lopen is niet al te veel veranderd. Qua gameplay zijn er zoveel toevoegingen dat je er genoeg plezier aan zult beleven als je van het sandbox genre houdt....
Vanmiddag neemt een collega van mij SR2 mee naar het werk, dan leen ik hem eerst en ga ik er even mee spelen. En als ik hem top vindt, dan koop ik hem wel! Toch bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:07

Player1S

Probably out in the dark

Heb het spel nu ook. Twijfel nog enorm. Je blijft wel spelen maar kom nog niet lekker in het verhaal.
Misschien omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:36:
Heb het spel nu ook. Twijfel nog enorm. Je blijft wel spelen maar kom nog niet lekker in het verhaal.
Misschien omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb?
Het verhaal doet er niet echt toe vindt ik zelf. Heb deel 1 wel uitgespeeld, maar het meeste was al weg gezakt. Daarnaast zijn de cameo's van characters uit het vorige deel minimaal, dus denk niet dat het nodig is om deel 1 gespeeld te hebben voordat je aan deel 2 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm vreemd. Ik krijg geen achievements voor Saints Row 2 als ik ze toch haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:07

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 295129 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:34:
Hmm vreemd. Ik krijg geen achievements voor Saints Row 2 als ik ze toch haal.
cheats gebruikt??

Gister wou ik er een toevoegen en kreeg gelijk de melding dat ik dan geen achievements zou behalen....dus maar niet gedaan.

Trouwens wat een bizar slechte vertaling heeft dat spel. Heb me xbox maar op UK gezet om Engels te krijgen.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1nt schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:47:
[...]

cheats gebruikt??

Gister wou ik er een toevoegen en kreeg gelijk de melding dat ik dan geen achievements zou behalen....dus maar niet gedaan.

Trouwens wat een bizar slechte vertaling heeft dat spel. Heb me xbox maar op UK gezet om Engels te krijgen.....
Ik had het mis. Een paar uur na het schrijven van bericht kreeg ik wel een achievement :D. Vals alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Ik heb geen controller maar speel met mouse/keyboard. Ik ben nu bij de missie van de Ronin dat ik een stukkie met de chopper moet vliegen, maar wat een belachelijke bediening? Ik kan acceleren, gas tgerugnemen en chopper draaien, meer niet. Met als gevolg dat ik alleen meer vooruit en omhoog kan vliegen, of achteruit an langzaam dalen, of linksom of rechtsom kan draaien. Meer knoppen kan ik niet instellen, staan ook niet als default. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of welke knoppen ik moet gebruiken om recht te stijgen of te dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

PiP0 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:48:
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of welke knoppen ik moet gebruiken om recht te stijgen of te dalen?
Uit mijn hoofd met de default controls: SHIFT is stijgen, SPACE (spatiebalk) is dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 21:55
of op de xbox A en X

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

PiP0 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:48:
Ik heb geen controller maar speel met mouse/keyboard. Ik ben nu bij de missie van(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
thanks Zep Man, werkte eerst niet, toen controls terug naar default gezet en alles opnieuw toegewezen, toen deed alles het weer. Kan ik eindelijk Heli assault eens spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

Ik weet niet of het aan mn game ligt, of gewoon.. een bug is.. xD
Maar ik kan sinds kort niet meer verder met de missies. Ik heb nog maar 1 missie, ben bij Ultor, en zie nergens een icoon of iets waar ik em kan starten. (Op minimap na)

Paar screens:

Beneden
http://img10.imageshack.us/img10/1258/bug1xom.jpg

En 1 trapje hoger
http://img10.imageshack.us/img10/4899/bug2b.jpg

Iemand anders last van gehad? =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 19:05
Anoniem: 294608 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:28:
Maar ik kan sinds kort niet meer verder met de missies. Ik heb nog maar 1 missie, ben bij Ultor, en zie nergens een icoon of iets waar ik em kan starten. (Op minimap na)

Paar screens:

Beneden

En 1 trapje hoger

Loop even het winkelcentrum IN via de lift, dan kun je daar je missie starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10

Paar screens:

Beneden

En 1 trapje hoger

Is het niet dat die missie helemaal bovenin de ultor toren is? of ben ik nou in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

ZipperJR schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:32:
[...]

Is het niet dat die missie helemaal bovenin de ultor toren is? of ben ik nou in de war?
Hm ik zal het is nader onderzoeken met een heli :p

Edit: Onder tussen gevonden. Bleek dat ik via een lift compleet ergens anders naar benenden moest gaan, en ja hoor, daar was et dan. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 294608 op 24-03-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0

Paar screens:

Beneden

En 1 trapje hoger

Ga eerst es de fuzz missie doen voor beter pistooltje (dubbele Kobra) en infinite ammo.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Ff wat anders, vorige week storyline uitgespeeld, wilde alles toch nog eens doen dus opnieuw begonnen. Maar als ik nu mijn crib wil pimpen, kost me dit geen geld en ik zie ook niet dat er stylepunten bijkomen? Iemand anders dit al gehad? Vind het niet erg, scheelt weer wat geld maar vond het toch raarrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:48
Zijn er nog mensen die dit spelen?

Ik ben er aan begonnen, maar het autorijden is echt ruk (PC) ik hoop dat ik nog hier en daar een paar mods vind om dit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Tarkin schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:43:

Ik ben er aan begonnen, maar het autorijden is echt ruk (PC) ik hoop dat ik nog hier en daar een paar mods vind om dit te verbeteren.
Ik heb het een tijd geleden gekocht. Maar ik moet maar opnieuw beginnen. Had een psychotische malloot gemaakt met een raar loopje. Deed toch af aan de spelervaring.
Straks maar een stoere neger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:05
Tarkin schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:43:

Het auto rijden is vrij kut ja.
In Saint Row 3 hebben ze dat flink verbetert, en kan je ook gaan driften. :P
Ik ga verder met het uitbreiden van het Saints Row 3 Topic. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 29-10-2011 18:26 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste