Ben het hier bijna met je eens. GTA4 PC is een goede port van de console versies. Als je dit vergelijkt met SR2 ...PWM schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:28:
Op de console is SR2 echt een hele goede tegenhanger van GTA4. Blijkbaar is de poort van SR2 naar de PC (nog?) slechter dan die van GTA4. Jammer.
Ik heb er in ieder geval op de 360 erg van genoten, heerlijke game. Hopelijk komen de uitbreidingen snel.
Het feit dat sommige mensen een spel 20 minuten geven, zegt wellicht ook iets over de PC gaming markt, en hoe het zover gekomen is.
1. De controle van auto. Het hoeft niet zo realistisch als GTA4 te zijn, want SR2 is meer fun dan realisme lees ik overal. Dit is ook geen probleem, maar hoe het nu is, is het wel heel erg. De auto zwabbert echt alle kanten op en als ik mijn controller wil gebruiken zijn de analoge trigger nog geeneens gemapped (en rijd je dus net zo als op een keyboard)
2. De taal ... Nederlands

3. Widescreen resoluties? Ik zit hier met een 20" widescreen monitor, maar 1680*1050 ... nergens te bekennen.
4. Graphics & Performance. Niet bepaald een minpunt voor mij, het hoeft allemaal niet rete-mooi te zijn. Voor sommigen kan ik inkomen dat ze het niet echt super vinden. Performance is eigenlijk hetzelfde verhaal met GTA4, je hebt een flinke PC nodig (waar GTA4 dan wel weer mooier is).
Ik weet dus nog niet of ik hem echt ga kopen. Als het echt gewoon leuk wordt om te spelen dan bestel ik hem wel, of ik wacht gewoon nog even in de (valse) hoop op een patch die nog het een en ander redden.
edit: over die 20 minuten van jouw. Ik moet zeggen dat het inderdaad soms wat weinig is. Je kan er dan ook wel meteen vanuit gaan dat die mensen €0,- uitgegeven hebben. Maar soms is het toch wel echt heel erg. Kan je in SR2 bijv. echt niet met die auto's rijden na 20 mins. dan houdt het toch echt wel op.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 08-01-2009 22:10 ]