DC-Vault Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Wiethoofd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:27:
Neem een Xeon X3350, een Q9450 van het betere deel van de wafer, dus beter clockend, koeler, lager voltage met dezelfde clocks als de Q9x50 variant ;)
Als mijn P5B Deluxe dat pikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dan heb ik maar even de i7 op Eon gezet.
Komt niet echt boven de 90% processortijd uit, maar je krijgt wel een beetje een idee.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:23
lekker lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:04
Cow_tipping schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:35:
Dan heb ik maar even de i7 op Eon gezet.
Komt niet echt boven de 90% processortijd uit, maar je krijgt wel een beetje een idee.
:? Draait continu 99,9. Kwestie van 10 clients laten draaien over 8 cpu's, dan wordt er ook doorgewerkt als er wat werk moet worden opgehaald/verstuurd.

Al met al een ele beste dag @ eon, 2 dagen geleden zaten we gemiddeld rond de 3K daily, vandaag worden het er 15+ _/-\o_ :9~

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

gelukkig heb ik een buffer van 10 uur ingesteld, want nadat de servers het de afgelopen dagen goed hebben gehouden, lijkt er weer wat plat te liggen :/

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ja, helaas had ik nog niks ingesteld want vanmorgen stond ie niks te doen.
Het aantal crunching clients stond nog op 2, dus dat verklaart misschien dat ie geen 100% kreeg.
De buffer stel je in bij proxy settings?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

ja, ik heb de maximum queue op 600 minuten gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bestaat ook de mogelijkheid om de Eon client zijn buffertjes te laten voltrekken zonder dat deze meteen aan het crunchen slaat? Ik zou namelijk graag een dagje vol gas geven, maar nu zou de pc alleen maar staan te wachten tot er werk is.Of zet de Eon-client ie de buffers wel vol als een andere dc client 100% trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

met het progje eon-start van digik-oz kun je de proxy gewoon werk laten ophalen, en met een vinkje de client op pauze zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Klopt het dat de Eon client bij jou ook niks binnenhaalt?
Bij mij staan de instellingen zo om alleen maar de buffers te vullen (heb maar 3 gieg geheugen en wil niet 50 eons met 8 d2ol clienten laten draaien):
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/2747/eonstarttz8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elrond-NL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:55

Elrond-NL

Kluizenaar?

geen idee hoor, maar misschien moet je dat vinkje bij enable local proxy even aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
En "clients connect to" op local proxy zetten (kan alleen als het programma nog niet m.b.v. start is aangeslingerd, dus ff stoppen en opnieuw starten, dan eerst naar de opties en dan pas starten).

Maar eon levert momenteel zowat niks aan werk, ze zitten weer in de periode dat de server alle werkstukken aan het combineren is. Ik heb heb een request succes rate van 1 op 200 momenteel :X Dus als je wat wilt gaan opsparen, zou ik even wachten tot de server weer een beetje bij is (ben met een update voor het progsel bezig die de "wakkerheid" van de server aangeeft, op basis daarvan zou je kunnen besluiten wanneer te gaan sparen).

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bedankt, het is duidelijk nu.
Ik wacht wel met draaien op een signaaltje hier in dit draadje dat de server weer lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Noordvogel, ben je bijna klaar met die WU van the lattice project. Ik zou namelijk wel een keer punten willen krijgen ;).

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Rustig aan MetalfanBlackness :P Hij staat bij mij op 70% en als BOINC de prioritering goed afhandeld, is ie netjes voor de deadline binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 20:21
Mijn laatste lattice Wu stond een maand op 70%, 2 weken voorbij de deadline gegaan maar gewoon punten gekregen. Op hun forum is daar een speciaal topic voor. Krijg je geen punten daar aangeven dan krijg je alsnog punten.

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 13:00

Bio1ogics

Logisch toch?

Heerlijke stats uit de Docking oven:
Bold_Seeker passes 800,000
Dutch Power Cows passed 1,200,000
_/-\o_ _/-\o_

bron

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

De eon server lijkt ook weer lekker te lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

op start ramt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
emphasis schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:39:
De eon server lijkt ook weer lekker te lopen. :D
Nou ja, lekker.....In ieder geval stukken beter dan gisteren. Ik krijg nu een 2% succes rate op server requests (gisteren minder dan 0,5). Momenteel 1 file per minuut zowel request als report (niks mis mee hoor, 1400+ daily :9 ). Afgelopen zaterdag (toen de server ECHT lekker meewerkte) had ik 550+ files zowel uit als in.

Oftewel, beter, maar nog niet echt de tijd om eens lekker te gaan sparen. In ieder geval hebben we ook in de slechte tijden nog een 3K daily gehaald, als de server weer een paar dagen echt lekker draait moeten we maar eens een plek gaan winnen daar.

* DigiK-oz heeft eonstart in beta op autopilot staan : bij wakkere server veel vragen/sturen, anders niet. (scheelt een pak bandbreedte, minder zinloze 48K packets versturen)

EDIT : Nu gaat het wel hard, ja. 150+ WU's per uur zowel in als out.

[ Voor 8% gewijzigd door DigiK-oz op 02-02-2009 19:03 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elrond-NL

Elrond-NL

Kluizenaar?

me arme laptopje (intel pentium M 2.26Ghz ) draait eon nog best aardig, 13e plaats nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Elrond-NL schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:55:
me arme laptopje (intel pentium M 2.26Ghz ) draait eon nog best aardig, 13e plaats nu :)
nog wel ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hmm, eonstart gaf een error na 182 results te hebben binnengehaald in 5 uur.
Na opnieuw opstarten geeft ie een error dat de directories niet kunnen geinitialiseerd. En de local proxy klaagt dat de TCP poort in gebruik is.
Nu een prepare graceful shutdown gedaan maar dit schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Cow_tipping schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:14:
Hmm, eonstart gaf een error na 182 results te hebben binnengehaald in 5 uur.
Na opnieuw opstarten geeft ie een error dat de directories niet kunnen geinitialiseerd. En de local proxy klaagt dat de TCP poort in gebruik is.
Nu een prepare graceful shutdown gedaan maar dit schiet ook niet echt op.
Je moet even alle clients.exe killen via taskmanager, alvorens eonstart opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

DigiK-oz schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:52:
[...]

* DigiK-oz heeft eonstart in beta op autopilot staan : bij wakkere server veel vragen/sturen, anders niet. (scheelt een pak bandbreedte, minder zinloze 48K packets versturen)
Is wel geinteresseerd in die beta :Y

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Frentik schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:20:
[...]
Je moet even alle clients.exe killen via taskmanager, alvorens eonstart opnieuw op te starten.
Klopt. Ik zal eens kijken of ik bij opstarten alle eventueel nog lopende client.exe processen de nek om kan draaien. Moet ik wel een manier vinden om zeker te weten dat het niet een ander proces is wat client.exe heet. Ik ben overigens zeer geintresseerd in de foutmelding/details.
Bio1ogics schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:20:
[...]

Is wel geinteresseerd in die beta :Y
Zal het ding vanavond ff ergens beschikbaar stellen.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik ken maar één ander dat Client.exe (ja, met hoofdletter) gebruikt en dat is Samurize, een desktopscriptvermooielijk-programma.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

google levert dit:
code:
1
The process ParadisePoker client program or Client code or Carbon Copy Agent or Clientd or Ultima Online Client or Cyber Cafe Locking System belongs to the software ParadisePoker.com client or DigiGuide TV Guide or Altiris Carbon Copy Agent or Serious Samurize or client.exe or MMB2_Client or Altiris Carbon Copy Solution or Powerword or Dransik or Funcom Oslo AS Clientd or Ultima Online: The Eighth Age or eCafePro Client or Ultima Online: Samurai Empire or Billinet Client Login or E-Community Connector or Project by ParadisePoker.com or GipsyMedia Limited or Altiris (www.altiris.com) or Kingsoft or Home or Funcom Oslo AS or Electronic Arts or SoftVision Technologies Sdn Bhd or Private or Samurize.com or Mediaware Infotech Private Limited or UAD.

En ja, Samurize zit erbij. :)
Misschien valt er nog iets op te maken uit de grootte van het bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Heb het er al even ingebakken, ik kill alleen client.exe als het uit een directory draait die een subdirectory is van het current path (van eonstart dus).

Nog 1 klein bugje gevonden, fix ik vanmiddag en vanavond als beta online.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dat klinkt goed.
Hopelijk komt er dan ook weer een hoop werk vrij om te crunchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elrond-NL

Elrond-NL

Kluizenaar?

Ik denk dat ik binnenkort even van psp-prp naar Project SudoKoe overstap :P
Daar zijn nog wat relatief eenvoudige misc puntjes te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
De Beta voor de durfals onder de eon-ers

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Dankzij de komst van de russen bij eon zijn we daarbij in de vault met 142 puntjes gestegen, daar lopen we dan mooi iets mee in op de teams boven ons. :P

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Zo zeg, die pre-crunch wu's bij Sudoku doen 240 uur per stuk,
maar dan krijg je er wel een bult punten bij als ze af zijn :)
Heb er nog 3 in de pijp zitten die bijna af zijn, dus dat worden nog 18 - 20K aan puntjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Beta is up&running :)
Tot dusver geen problemen.

offtopic:
DigiK-oz: stumpled => stumbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Hier idem. Ik heb de progressive buffer nog niet aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Anoniem: 47852 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 07:38:
Zo zeg, die pre-crunch wu's bij Sudoku doen 240 uur per stuk,
maar dan krijg je er wel een bult punten bij als ze af zijn :)
Heb er nog 3 in de pijp zitten die bijna af zijn, dus dat worden nog 18 - 20K aan puntjes :9
Ik heb er 4 draaien op Sudoku op een machine die 12*24 meedraait, het gaat hiermee nog wel even duren, ik hoop wel dat het de punten oplevert :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elteor schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:51:
[...]

Ik heb er 4 draaien op Sudoku op een machine die 12*24 meedraait, het gaat hiermee nog wel even duren, ik hoop wel dat het de punten oplevert :)
Dat zit wel goed:

CPU time............claimed.............granted
864,000.83.........4,369.01............8,292.44

Als ik volgende week de 1 miljoen op D@H binnen heb ga ik over naar Nqueens en Sudoku
om onze posities daar te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Woolysheep (of wie er voor hem cruncht) heeft van de week ook een leuke score gehaald bij SoB Sieve.
Daar hadden we als DPC bijna 3 plekken mee gewonnen, maar het was net te weinig. Jammer want dat zouden 540 punten voor de Vault zijn geweest en een plek winst algemeen in de Vault.
Maar ga vooral zo door! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als die sieve een beetje meewerkt gaat het daar binnenkort ook leuk worden. 17 factors klaar om ingeleverd te worden, maar dat wordt denk ik volgende week... (hele range af). Fingers crossed dat er een paar mooie credits krijgen.
edit:
Blegh, 1/3 te klein om nog mee te doen, en 1/2 te groot om binnen afzienbare tijd te helpen... (>25M)

[ Voor 20% gewijzigd door FreezeXJ op 05-02-2009 14:39 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Zo te zien is de pirate fleet nieuw bij eon want we hebben daar zonder een plekje te stijgen 67 puntjes meer gekregen. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Meer mensen last van een te grote buffer bij Docking? Ik heb iets van 20-25 taken gebufferd staan, maar de deadline van al die dingen is tussen de 8/2 en 11/2. Uitgaande van 2 taken tegelijk (Dual Core) en een looptijd van 24 uur maak ik max. nog 12 van die WU's af... (ik heb er net al 10 geabort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
heb geen idee maar mijn i7 moet het wel aankunnen, zal vanavond even kijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik heb eigenlijk een vraagje, wellicht dat het al eens eerder beantwoord is, maar als ik door de lijst met projecten heen blader zie ik best wel wat projecten (TLP, Malaria, Proteins bijvoorbeeld) die al een tijdje geen werk beschikbaar hebben. Blijven deze projecten in de lijst staan omdat ze formeel (nog) niet geeindigd zijn of worden deze projecten na verloop van tijd uit de lijst gehaald?

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als het goed is gooit iemand er op hun forum een topic over open, en is er echt structureel geen werk, dan gaat ie de lijst uit.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Op de statspagina van Free-DC zie ik dat alle Boinc projecten daar gigantisch in de min staan.
Weet iemand wat daar mee aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Cpt00kirk schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:08:
heb geen idee maar mijn i7 moet het wel aankunnen, zal vanavond even kijken voor je
Nog even op een later tijdstip gekeken naar de Docking-WU's en het blijkt dat de looptijd uiteindelijk 'slechts' 2 uur is i.p.v. 28 uur. Alleen denkt mijn BOINC dat ik zat werk heb en weigert dus waarschijnlijk nieuw werk binnen te halen (ook van andere projecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
even het project resetten? / opnieuw toevoegen lijkt me dan een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Cow_tipping schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:59:
Woolysheep (of wie er voor hem cruncht) heeft van de week ook een leuke score gehaald bij SoB Sieve.
Daar hadden we als DPC bijna 3 plekken mee gewonnen, maar het was net te weinig. Jammer want dat zouden 540 punten voor de Vault zijn geweest en een plek winst algemeen in de Vault.
Maar ga vooral zo door! _/-\o_
* woolysheep cruncht voor dpc ;-)
Maar klopt was ook mij een leuke verassing en gelukkig staan er bij DPC nog meer SoB Sieve factoren in de pijplijn.

En ook bij PSP sieve gaat het momenteel lekker snel, draai momenteel Ubuntu 64-bit en dit geeft toch wel een flinke performance boost t.o.v. Ubuntu 32bit met sr2sieve (2 keer sneller)

(ging van ~660000 p/sec -> 1300000 p/sec met een athlon X2 4400+)

[ Voor 4% gewijzigd door woolysheep op 06-02-2009 18:22 ]

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

woolysheep schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:59:
[...]

* woolysheep cruncht voor dpc ;-)
Maar klopt was ook mij een leuke verassing en gelukkig staan er bij DPC nog meer SoB Sieve factoren in de pijplijn.

En ook bij PSP sieve gaat het momenteel lekker snel, draai momenteel Ubuntu 64-bit en dit geeft toch wel een flinke performance boost t.o.v. Ubuntu 32bit met sr2sieve (2 keer sneller)
Hmm, ik doe ook een beetje sieven, maar als dat verschil echt zo groot is, moet ik toch eens kijken of ik dat sieven niet beter in een VM kan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Cpt00kirk schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:03:
even het project resetten? / opnieuw toevoegen lijkt me dan een mogelijkheid
Nadeel is wel dat je dan al het werk wat je al gedaan hebt, weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

En we zijn een plek gestegen met PSP Sieve *O*
next target: Team-Goobee.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Go Elrond go! *O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Het gat met XS is ondertussen alweer minder dan 1K :D
Gaat echt lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Tijd om het feestje vast te gaan voorbereiden >:) De inhaalstats van een aantal projecten die veel punten opleveren zien er veelbelovend uit. Ik geef XS nog tot het einde van de maand :Y

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz, is het mogelijk om van Eonstart een service te maken? Dan start ie tenminste gelijk op met mijn computer, in plaats van pas als ik inlog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik draai nu nog Docking, is er iets wat ik beter kan gaan draaien dan Docking om te zorgen dat het sneller gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Wellicht Eon, maar bij Docking zijn er over een tijdje weer plaatsen te halen ;) Eigenlijk wordt het zo langzamerhand overal puntjes sprokkelen, en zorgen dat we ze niet ergens anders kwijtraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Sudoku, wieferich, psp-prp zijn wel goeie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de boinc-projecten leveren Sudoku en Nqueens de meeste punten op.
Elteor is al aardig aan het scoren op Nqueens, dus met gezamelijke power daar, zitten we zo boven
het miljoen.
Nog een kleine week en dan ga ik in ieder geval over naar Nqueens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Laatst online: 30-03 16:12

schrik

Boe

Noordvogel schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:02:
DigiK-oz, is het mogelijk om van Eonstart een service te maken? Dan start ie tenminste gelijk op met mijn computer, in plaats van pas als ik inlog...
Is het niet mogelijk om hem als scheduled task te draaien en die te laten starten bij de boot van de machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Is er een manier om Eonstart gelijk te laten beginnen dan? Ik moet altijd eerst op Start klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Bij de instellingen heb je "run en minimize at startup" staan, als je dat aanvinkt dan moet het werken. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Oeps, overheen gekeken. Werkt dat ook als je nog niet ingelogd bent? Ik heb nl. de laatste tijd regelmatig het probleem dat mijn PC spontaan reboot (ben het probleem aan het uitzoeken). Een service start op zodra Windows gestart is; andere programma's pas als je ingelogd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Laatst online: 30-03 16:12

schrik

Boe

Noordvogel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:54:
Oeps, overheen gekeken. Werkt dat ook als je nog niet ingelogd bent? Ik heb nl. de laatste tijd regelmatig het probleem dat mijn PC spontaan reboot (ben het probleem aan het uitzoeken). Een service start op zodra Windows gestart is; andere programma's pas als je ingelogd bent.
Op het moment dat je een scheduled task start tijdens het booten van de pc is het gedrag van die taak voor een deel vergelijkbaar met een service. Deze start dan in ieder geval op en blijft draaien. Je kunt ook aangeven onder welke gebruikersnaam dit moet zijn. Als je nt authority\system gebruikt zul je waarschijnlijk niks terugzien in je taakbalk, echter onder je eigen naam kan het zijn dat ie wel verschijnt (afhankelijk van het programma). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghehe, die nieuwe core i7 processor is echt geweldig!
Zelfs als je niet zoveel verstand hebt van oc-en, dan kun je nog zonder
enige moeite de boel sneller laten lopen.
Ik heb alleen EIST en Turbo uitgezet en de vcore gelocked op 1.25V en daarna
de BCLK omhoog gezet naar 166 en loop nu op 3320 Ghz :9
Temps @ 60-59-58-56 (Coretemp beta 0.99.4) en dat is slechts 2 graden meer dan stock.

Boinc benchmark:
3160 floating point MIPS
8060 integer MIPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Zo, bij zowel EON als PRP staan we nu binnen 200k afstand van de volgende roadkill :+ Dat was nog niet zolang geleden nog 400k dus hij gaat lekkah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Anoniem: 47852 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:58:
Ghehe, die nieuwe core i7 processor is echt geweldig!
Zelfs als je niet zoveel verstand hebt van oc-en, dan kun je nog zonder
enige moeite de boel sneller laten lopen.
Ik heb alleen EIST en Turbo uitgezet en de vcore gelocked op 1.25V en daarna
de BCLK omhoog gezet naar 166 en loop nu op 3320 Ghz :9
Temps @ 60-59-58-56 (Coretemp beta 0.99.4) en dat is slechts 2 graden meer dan stock.

Boinc benchmark:
3160 floating point MIPS
8060 integer MIPS
lekker hoor .... zie je wel dat overklokken leuk kan zijn 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Cpt00kirk op 11-02-2009 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ thx! Weer wat extra puntjes voor DPC erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elrond-NL

Elrond-NL

Kluizenaar?

hmm lekkere sieve range (1000G) was me laatste :) --> 8 factors in totaal
En ik zie net dat we vandaag ook weer een leuke flush hebben bij PSP-sieve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Ja gaat wel lekker de laatste tijd, we "vliegen" omhoog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Nog een kleine 1k te gaan tot XS *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
XS is een plek gestegen bij DPAD, levert ze meer dan 150 punten op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik heb zo'n idee dat vandaag een leuke dag gaat worden bij PSP-PRP. Vanmorgen stond zo'n beetje alles bij mij op 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Heel mooi _/-\o_ PSP gaat binnenkort broodnodige puntjes opleveren, XS staat weer 1K voor :( Lijkt erop dat ook zij hun krachten wat beter aan het verdelen zijn qua vault-punten.

They can run, but tey can't hide >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Very nice, ik zie voor vandaag al 7k aan puntjes bij cow_tipping. :)
We hebben ook 138 punten erbij gekregen bij PSP-PRP in de vault maar ik kan zo 1-2-3 niet zien hoe dat kan. We zijn geen plekje gestegen en ik zie ook geen nieuw team in de stats. Ultimate Chaos bestaat als sinds half 2008... Maar klagen doe ik niet hoor.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Xaverius schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:15:
Very nice, ik zie voor vandaag al 7k aan puntjes bij cow_tipping. :)
We hebben ook 138 punten erbij gekregen bij PSP-PRP in de vault maar ik kan zo 1-2-3 niet zien hoe dat kan. We zijn geen plekje gestegen en ik zie ook geen nieuw team in de stats. Ultimate Chaos bestaat als sinds half 2008... Maar klagen doe ik niet hoor.
Ik zie er 16000. :P

[edit] Er is een nieuw team bij PRP gekomen. Zie de grafiek onderaan deze pagina bij Daily Teams Added; http://stats.free-dc.org/stats.php?page=proj&proj=psp_p
Zo te zien is dat [H]ard|OCP.

[ Voor 17% gewijzigd door Cow_tipping op 13-02-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
hhmmm... en dit is van 8 clients op een i7? ...... zal er toch eens induiken hoe dit aan de gang kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Euh, ik heb thuis iets van 13 clienten psp draaien. Maar er zitten vandaag inderdaad 8 clienten van de i7 bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Dan is nu eOn weer het project met de minste punten.
Maar ik zie trouwens ook dat we bij SoB sieve best makkelijk een aantal plekken kunnen pakken. dus ik hoop dat er bij de sieve resultaten ook wat leuke SoB dingen zitten!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Gefeli heren .... we zijn @ Nqueens AMD Users voorbij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-04 15:15

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Superlink is toegevoegd aan de VAULT, waardoor we weer eens een plaats gestegen zijn. :D

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

En ook GIMPS is toegevoegd, maar daar hebben we nog niet eens een team :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Een ander nieuw project is GIMPS. Klopt het dat we daar nog geen team hebben? Anders is het mogelijk snel te scoren door even een team aan te maken.
edit:
Spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door Crack op 14-02-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Hmm, bij die Superlink moeten we vlot wat power op zetten; de vorige batch van 3.5 miljoen wu's was in 3 weken erdoorheen. De huidige batch is 2.5 miljoen. Snel leeggrazen voordat bv XS daar wakker wordt >:)
Maandag zet ik er wat cores op.

Trouwens _/-\o_ at die lekkere monstercore bij PSP gister :o bijna 32k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
* Megaflix added Superlink :) Draai nu 50-50 met Nqueens en Superlink Top 10 in de TS ook maar gefixt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Megaflix op 14-02-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Crack schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:05:
Een ander nieuw project is GIMPS. Klopt het dat we daar nog geen team hebben? Anders is het mogelijk snel te scoren door even een team aan te maken.
edit:
Spuit 11
Zou er al ergens een crewfiguur wakker zijn die daar een team kan regelen? :>

Superlink en GIMPS toegevoegd aan mijn stats. GIMPS staat er nog niet bij omdat we daar nog geen team hebben

[ Voor 13% gewijzigd door DigiK-oz op 14-02-2009 12:45 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb de crew gemaild met het verzoek een team aan te maken (crew@dpc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Uit de FAQ:
Wil je bij een project DPC registreren, gebruik dan projects@dutchpowercows.org als e-mailadres.
Mocht je stoppen met een project, je e-mail adres veranderen, etc. dan blijft het team bij dit project gewoon een onderdeel van DPC
:)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Staat niet in de FAQ (wel in beleid :P )

Maar bij GIMPS moet je eerst een account hebben voordat je een team aanmaakt. En dat account moet natuurlijk een password hebben. Dus lijkt het handiger als een crewlid beide aanmaakt.

Ik kan trouwens a.t.m. de GIMPS software niet downloaden. Iemand daar al wel in geslaagd?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zojuist zonder problemen de windows versie kunnen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Frentik schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:52:
Zojuist zonder problemen de windows versie kunnen downloaden...
Vaag. Met firefox krijg ik het niet binnen, IE ging zonder problemen :?

Anyway, als er een team is maar eens installeren en een poging wagen. Eerst nog even EON en Yoyo verwennen :+

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 09:09

SandStar

DPC-Crew

Zandster

GIMPS team aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Thanks SandStar d:)b

* DigiK-oz gaat een poging wagen om de primeur te hebben voor punten voor DPC @GIMPS

EDIT: Eerste puntjes zijn binnen. Gezien het aantal teams op dit project moet dat al genoeg zijn voor 80 vault-punten :9

[ Voor 34% gewijzigd door DigiK-oz op 14-02-2009 16:21 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

XS mag ook bij GIMPS een team gaan aanmaken. Wij hebben daar in ieder geval al 236 puntjes gekregen. Heeft er iemand nog een i7 over? O-)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Er staat er al een halve een paar uur op te knagen. Vandaar die 236 punten :P

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik had het gelezen inderdaad. Hier stond mijn PC'tje de dag uit aangezien ik uit huis was, even 20km gewandeld en de PC staat alleen aan als ik zelf thuis ben of kort weg ben.

Verder zat ik net even op het forum van de DC-vault en kon het even niet laten om een reactie te geven op iemand van ARS die een beetje pocherig doet over hun #1 bij GIMPS (terwijl PRIMENET zelf op #1 staat). Die lui van ARS die op het forum komen hebben het een beetje hoog in hun bolletje als ik hun posts zo eens lees. Van mij mag team norway wel op #1 komen... })

EDIT: is er nog een ultieme software voor GIMPS want zoals ik het begrijp zijn er verschillende programma's die voor GIMPS werken. En zit er een groot verschil in OS en 32- of 64-bit? Bij sieven werkt een AMD 64bit OS veel beter dan een AMD 32bit OS als ik me niet vergis.

[ Voor 20% gewijzigd door Xaverius op 14-02-2009 22:39 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Xaverius schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:37:

EDIT: is er nog een ultieme software voor GIMPS want zoals ik het begrijp zijn er verschillende programma's die voor GIMPS werken. En zit er een groot verschil in OS en 32- of 64-bit? Bij sieven werkt een AMD 64bit OS veel beter dan een AMD 32bit OS als ik me niet vergis.
Ultieme software, dunno...De software van GIMPS lijkt in ieder geval veel verschillende soorten werk aan te kunnen. Het werk verschilt ook "nogal" in doorlooptijd. Je kunt het soort werk wat je wilt zelf selecteren in de client bij Menu test-->worker window (window krijg je ook bij eerste start van het programma)

*Whatever makes most sense -> Afwachten wat je krijgt
*Trial Factoring -> Vrij korte workunits (half uur tot een uur of 6)
*P-1 Factoring -> langere WU's, heb er nu 1 van een dag of 3 zo te zien

Hoe lang de rest duurt weet ik niet, heb 1 WU van 3 maanden voorbij zien komen maar die heb ik unassigned. Met de "100.000.000 digit number testing" kun je 50.000$ verdienen als je een mersenne prime vindt met meer dan 100 miljoen cijfers 8)7

Als je geen WU's van weken/maanden wilt hebben zijn Trial en P-1 wel safe zo te zien.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Toch vreemd dat GIMPS is toegevoegd aand DC-Vault. Van alle teams uit de top 10 had alleen Rechenkraft nog maar punten. Daar zal dus wel snel verandering in komen, want zowel XS als DPC scoren direct op dat project.
Maar het is natuurlijk wel weinig draagvlak om deze toevoeging te rechtvaardigen.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.