Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 21:40
Zelf niet besteld, maar hier kun je ze krijgen: http://cgi.ebay.co.uk/BRA...MSfp=TL091101144002r22741
Op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Is die update weer teruggehaald ofzo :? Zowel via Nokia Software Updater als Apparaatbeheer op mijn E75 zelf vindt ie geen nieuwe update... beetje schraal aangezien ik vorige week geen tijd had om die update te doen, en nu kan het niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:53:
Is die update weer teruggehaald ofzo :? Zowel via Nokia Software Updater als Apparaatbeheer op mijn E75 zelf vindt ie geen nieuwe update... beetje schraal aangezien ik vorige week geen tijd had om die update te doen, en nu kan het niet meer :/
Ik heb hier ook last van. Via apparaatbeheer vindt ie geen nieuwe update. Via SW controle vindt ie wel een update van 8.5mb groot, maar volgens een collega zou het meer dan 100mb moeten zijn....Deze update van 8.5mb lijkt ie te downloaden, maar er wordt nooit wat geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

bij mij werd een bestand van 23mb gedownload, welke je vervolgens separaat van PCSuite moest opstarten, waarna de upgrade volgde.
Indien gewenst kan ik dit 23mb bestand wel online zetten.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmeau schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:29:
bij mij werd een bestand van 23mb gedownload, welke je vervolgens separaat van PCSuite moest opstarten, waarna de upgrade volgde.
Indien gewenst kan ik dit 23mb bestand wel online zetten.
Bedankt voor het aanbod, maar te veel klieren met een zakelijke telefoon lijkt me niet verstandig, daar heb ik systeembeheer voor ;-)

Ik dacht net nog even slim te zijn, door Download accelerator (gedownload uit OVI-store) te deinstalleren, maar dit mocht geen baat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

Hier werd een update van 8,5 MB gedownload en geinstalleerd via de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Hallo allemaal,

ik heb mijn e75 geupdate naar de nieuwste firmware versie. Nu krijg ik een foutmelding bij WLAN wizard: "Systeemfout". Het WLAN wil niet meer opstarten. Heb de telefoon al opnieuw opgestart en de update al opnieuw uitgevoerd, maar niets hielp.

Iemand een idee?

Johan

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog heb ik nog niet de mogelijkheid gehad de update te kunnen downloaden.

Ik zit bij Telfort en heb softwareversie 110.48.125

Nu zie ik ook een kopje 'aangepaste versie' staan met versienummer: 110.48.125.205.04

Kan het door telfort komen dat ik de update nog niet kan downloaden?

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
Zit zelf bij KPN en heb dus wel de update gekregen. Weet niet of het provider afhankelijk is maar daar lijkt het wel op. Heb de telefoon nu een harde reset gegeven en het lijkt erop dat WLAN het weer doet. Moet eerst de backup wer terugzetten en dan ga ik het testen.

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
Nee, te vroeg gejuicht.
WLAN werkt nog steeds niet. Iemand met dezelfde problemen en heeft toevallig een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Met Telfort hier via wifi update op telefoon gedownload en geinstalleed zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:08:
Vooralsnog heb ik nog niet de mogelijkheid gehad de update te kunnen downloaden.

Ik zit bij Telfort en heb softwareversie 110.48.125

Nu zie ik ook een kopje 'aangepaste versie' staan met versienummer: 110.48.125.205.04

Kan het door telfort komen dat ik de update nog niet kan downloaden?

gr,
Nee, om een of andere reden is de update teruggehaald, zie mijn post hierboven ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
jelle. schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:32:
[...]

Nee, om een of andere reden is de update teruggehaald, zie mijn post hierboven ergens.
Onzin, ik heb vanmiddag een update gedaan. Gewoon met "zoeken naar updates" in mijn telefoon (dus zonder de PC-software). Download was iets van 8 Mb. Zonder problemen gelukt (zoals ik hierboven al schreef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update valt tegen. Het toestel lijkt minder stabiel. Mail is inmiddels al diverse keren blijven hangen (grijs cirkeltje), beeld rotering (als je het toestel draait) is af en toe de weg kwijt, terwijl dit allemaal voor de update prima werkte :-|
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:14:
Zonder problemen update via nokia software updater uitgevoerd.
Restore van backup was niet nodig. De agendafunctie lijkt idd iets sneller.

Wat ik nu wel mis zijn de mappen outbox en verzondenmail bij het tabblad inbox van de mail functie.
Iemand suggesties hoe die weer zichtbaar te krijgen?

#Edit: owww browser lijkt ook een stuk beter te werken :-)

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:42:
Update valt tegen. Het toestel lijkt minder stabiel. Mail is inmiddels al diverse keren blijven hangen (grijs cirkeltje), beeld rotering (als je het toestel draait) is af en toe de weg kwijt, terwijl dit allemaal voor de update prima werkte :-|
[...]
Vreemd, hier bevalt de update me perfect, geen enkel probleem met mail, en openen slider gaat stukken sneller nu.

Mischien zit er toch verschil tussen de toestellen?

Hier wat info uit de device manager van mijn foon:
Software version
201.12.01
Software version date
16-11-09
Custom version
201.12.01
Custom version date
17-11-09
Language set
01
Model
E75-1
Type
RM-412
Latest update
Not updated

Vaag trouwens dat er 'not updated' staat, terwijl ik toch echt die firmware update eroverheen gegooid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje is bij mij op alle genoemde items identiek.
Emmeau schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:51:
[...]

Vreemd, hier bevalt de update me perfect, geen enkel probleem met mail, en openen slider gaat stukken sneller nu.

Mischien zit er toch verschil tussen de toestellen?

Hier wat info uit de device manager van mijn foon:
Software version
201.12.01
Software version date
16-11-09
Custom version
201.12.01
Custom version date
17-11-09
Language set
01
Model
E75-1
Type
RM-412
Latest update
Not updated

Vaag trouwens dat er 'not updated' staat, terwijl ik toch echt die firmware update eroverheen gegooid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:42:

[...]
Mail bleef bij mij vóór de update ook al geregeld hangen. Dat er beeld rotering op het toestel zit was mij nog niet eens opgevallen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 13:05
joepert schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:56:
[...]

Mail bleef bij mij vóór de update ook al geregeld hangen. Dat er beeld rotering op het toestel zit was mij nog niet eens opgevallen :o
Gebruik jij je QWERTY niet dan :9 ?

Nu een weekje verder met de update en de het is toch echt een stuk aangenamer geworden!

Enige waar ik mij nog over verbaas is de wisseling in de batterijduur. Ik gebruik dagelijks enkele uren de FM-radio voor op het werk. Daarnaast uiteraard de gangbare zaken als e-mail synchronisatie en af en toe wat internetten, bellen en sms-en. Het vreemde eraan is dat de ene dag de telefoon gewoon de volledige dag mee kan, de andere dag kan ik 'm zo tegen 13u aan de lader hangen..

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
joepert schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:11:
[...]

Onzin, ik heb vanmiddag een update gedaan. Gewoon met "zoeken naar updates" in mijn telefoon (dus zonder de PC-software). Download was iets van 8 Mb. Zonder problemen gelukt (zoals ik hierboven al schreef).
Ja dat verzin ik 8)7 pas sinds vandaag gistermiddag is ie weer beschikbaar gekomen. Tot dusver niet echt grote veranderingen kunnen ontdekken.

[ Voor 5% gewijzigd door jelle. op 09-12-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Calender sync;
Misschien in dit oud nieuws voor jullie, maar ik heb hier volgens mij nog niets over gelezen in dit forum.
Hopelijk heeft er toch iemand iets aan.
Het werkt bij mij iig.
(http://www.google.com/sup...20ed44471b10dbf&hl=en#all)

I just got my E75 to import all of my calendar entries. Here's how (from memory, but it should be close):

Open Email and select New
Enter an invalid email address (anything@domain.com)
Enter your Google Account password
Enter your full Google email as the user name
Select Mail for Exchange
For the server, enter m.google.com
Leave the Domain blank

Now, go to the settings and select "Mail for Exchange"
In What to Sync, set the email to No
- it will warn you about disabling automatic syncing, just say OK

Go back to the main setting menu and choose "Personal Inform. Manag." > Applications
In Calendar, set Calendar Sync to Yes
- set the other settings to you liking

Now, go back to the main setting page and select "Mail for Exchange" again
In When to Sync, you can tell it to automatically sync whenever you want
- You may have been able to do this step before, this is just how I did it

I haven't not (nor do I plan to) tried syncing my contacts or ToDo list. According to Google, ToDo doesn't work, but it may be worth just trying it out anyway.

Hope that helps people out. Cheers!

Auto-syncing (ont he E75):

Applications > Email > Settings > Mail for Exchange > What to Sync > Sync email : No
... > When to Sync > Set your sync times

For me, I set both peak and off-peak to 4 hours. You may also need to set your Access point:

Applications > Email > Settings > Mail for Exchange > Mailbox > Adv. mailbox settings > Access point

I set mine to Internet, since I don't really need my email updated on the road. Set yours as you need to. I hope that helps, I didn't do anything too special, it just works. Every so often I add a new calendar entry, and at some point in the next day or so, it's there. I'm not a business user, so I don't need my appointments that quickly. Your needs may differ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat punten van ongenoegen over de E75, wellicht hebben meer mensen er last van, iemand een (bruikbare) oplossing ervoor of moet ik er mee leren leven.

Telkens als ik de E75 verbind met pc suite middels usbkabel, weer ontkoppel als ik klaar ben dan zijn mijn instellingen voor email weg.
De namen van de emailboxen staan weer in default, de emailmeldingen (primair en secundair) in het hoofdscherm zijn weg. Ook kreeg ik geen nieuw berichtmelding (geen icoon en geen beltoon) als er een nieuwe email is binnengekomen op een andere emailbox dan die als primair of secundair zijn aangewezen.
Ook verdwijnen al mijn emailboxen als ik de sd-card uit het toestel haal. Dus helemaal weg en kan ze opnieuw gaan aanmaken.

Verder had ik dat mijn internet verbinding van het een op het andere moment weg was, ook gps deed het niet meer. (dit is inmiddels (vooralsnog) weer hersteld door een harde reset)
Dit alles onder de oude firmware en onder de meest recente firmware.
Toestel is al twee keer eerder retour geweest voor reparatie vanwege deze klachten, ik heb 'm nu voor de derde en laatste keer.

Hopelijk heeft iemand tips, bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:05
Ik ben erg tevreden over de nieuwe update, alleen een NOTE voor de rest die er nog aan moet geloven:

Na de update ben ik blijkbaar al mijn SMSjes kwijt geraakt. Ik had het eerst niet door, maar ik heb zelf een extra map met zo'n beetje alles wat ik ooit op een nokia verstuurd had, waar ik mijn inbox af en toe in leegde, plus in mijn inbox zaten er nog wel een paar honderd.
Ik had namelijk de ervaring dat Nokia's (iig de E65 en E75) niet echt heel lekker met een volle inbox, vandaar het verplaatsen
Nu heb ik echter nog maar tientallen en de andere map is ook leeg......

Niet heel erg, ik heb vast nog een backup van een tijd geleden, maar wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Pinkelmans schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:29:
Na de update ben ik blijkbaar al mijn SMSjes kwijt geraakt. Ik had het eerst niet door, maar ik heb zelf
Hier heb ik dus geen last van gehad... Zoiezo handig om voor dit soort dingen altijd een backup te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
FlyEragon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:59:
[...]

Hier heb ik dus geen last van gehad... Zoiezo handig om voor dit soort dingen altijd een backup te maken
Klopt, echt belangrijke dingen had ik al op backup, dus ik nam een bewust risico :).

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:08
Hier ook een orginele E75 case en omdat dit uit Duitsland komt w.s. binnen enkele dagen in huis.
Zelf goede ervaring met duitse verkopers op Ebay, eveneens met Aziatische verkopers.Alleen hebben deze meestal een verzendtijd van 1 tot 3 weken.

8,50 euro inclusief verzending kan niet vinden of ze ook naar NL verzenden.Maar even zoeken loont de moeite.

http://cgi.ebay.de/CP-376...3358371364#ht_3096wt_1240

[ Voor 6% gewijzigd door debroei op 10-12-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd heb ik geen update kunnen downloaden.

Ik zou graag willen weten welke productcode + provider degene hebben die hun e75 wel konden updaten

provider: Telfort
mijn code is 0577045 (Deze code vind je op de stikker onder je batterij)
Dit blijkt een Engelse variant te zijn (M-412 Country Variant United Kingdom GB v1 Silver\Black)

Misschien dat ik anders even de productcode moet veranderen.

groet,

Frenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:
Ik zou graag willen weten welke productcode + provider degene hebben die hun e75 wel konden updaten
Provider : Vodafone, (non branded phone)
Code: 0559660
IC: 661V-RM412
Type: RM412

Volgens verkoper kwam de mijne uit Frankrijk, maar pin me er niet op fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Emmeau

En jij hebt de update wel kunnen installeren?
Heb je daarnaast ook gewoon Nederlandse instellingen? (taal)

anders gebruik ik jou productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
@Emmeau

Heb hier (zoals je had kunnen lezen in dit topic) de upgrade uitgevoerd zonder problemen.
Wel voor de zekerheid een backup gemaakt van te voren, maar deze had ik niet nodig na de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
@Emmeau

Wat gebeurt er als je via *#0000# controleert op updates (OTA)? Als je geen onbeperkt mobiel internet hebt kan het ook via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dan de melding; ''geen updates beschikbaar''. Heb vanalles geprobeert. Denk dat telfort de update gewoon heeft geblokt. Binnekort verander ik wel even mijn productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 22:34
Ben ik de enige die de batterij duur van de E75 beperkt vind? Binnen anderhalve dag met in totaal 1 uur bellen is het sap van de E75 op.

Ik bel vaak via de bluetooth verbinding van mijn carkit. Verder heb ik geen wifi etc aanstaan.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

i-dj schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:18:
Ben ik de enige die de batterij duur van de E75 beperkt vind? Binnen anderhalve dag met in totaal 1 uur bellen is het sap van de E75 op.

Ik bel vaak via de bluetooth verbinding van mijn carkit. Verder heb ik geen wifi etc aanstaan.
Ik haal makkelijk 3 dagen met 50 sms'jes en half uurtje bellen per dag, en email thuis via wifi. Zelfs een uurtje muziek tijdens het trainen verandert daar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
FlyEragon schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:29:
[...]

Ik haal makkelijk 3 dagen met 50 sms'jes en half uurtje bellen per dag, en email thuis via wifi. Zelfs een uurtje muziek tijdens het trainen verandert daar weinig aan.
Maar dan gebruik je de push mail functie niet de hele dag wel? Volgens mij vreet dat nogal batterij (bluetooth ook trouwens), ik mag blij zijn als ik 2 dagen haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:
Nog altijd heb ik geen update kunnen downloaden.

provider: Telfort
mijn code is 0577045 (Deze code vind je op de stikker onder je batterij)
Dit blijkt een Engelse variant te zijn (M-412 Country Variant United Kingdom GB v1 Silver\Black)

Misschien dat ik anders even de productcode moet veranderen.

groet,

Frenz
Code 0580720 (provider Hi) wil ook nog steeds niet updaten. Geen enkele update beschikbaar, huidige versie op het toestel is 100.48.78.236.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Ik heb de update al een week of 2.
Productcode: 0559660, los gekocht

[ Voor 59% gewijzigd door Apaat op 13-12-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Apaat schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:19:
Ik heb de update al een week of 2.
Productcode: 0559660, los gekocht
Die productcode heb ik ook en mijn toestel is afkomstig uit een Primafoon, ik meen zonder simlock. Raar hoor dat er een onderscheid wordt gemaakt in productcodes om wel of niet te kunnen updaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat sommige providers gewoon firmware aanpassen.
Bij telfort kun je bijvoorbeeld niet streamen via de realplayer.

De procductcode hangt waarschijnlijk samen met de firmware.

Dit is de productcode die je nodig hebt om de update wel te kunnen downloaden.
Ik zal nog een verificatie geven wanneer dit is gelukt.
"0559660": RM-412 Euro QW1 BENE Black/Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je naar een nokia service point gaat, knallen die dan gewoon de "standaard" firmware er overheen of zijn zij ook gebonden aan die restricties van providers en dergelijke? Anders wandel ik vandeweek wel even binnen, de updates zien er namelijk erg veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

jelle. schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:14:
[...]

Maar dan gebruik je de push mail functie niet de hele dag wel? Volgens mij vreet dat nogal batterij (bluetooth ook trouwens), ik mag blij zijn als ik 2 dagen haal.
Jawel, de hele dag door met een interval van een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Kan iemand hier een moeite voor mij doen? Kan je misschien paar testjes doen met 2 willekeurige knopjes van het toetsenbord.
Bijvoorbeeld: maak een notitie of een nieuw bericht, type dan "e" en vervolgens gelijk op de "n" drukken. Doe dit zó snel dat het lijkt alsof je beide tegelijk drukt. Dus heel snel "e" en dan "n". Verschijnt er "en" of wordt de n gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:17
parff schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:40:
Kan iemand hier een moeite voor mij doen? Kan je misschien paar testjes doen met 2 willekeurige knopjes van het toetsenbord.
Bijvoorbeeld: maak een notitie of een nieuw bericht, type dan "e" en vervolgens gelijk op de "n" drukken. Doe dit zó snel dat het lijkt alsof je beide tegelijk drukt. Dus heel snel "e" en dan "n". Verschijnt er "en" of wordt de n gemist?
De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update. :( Mensen die 'm nog niet geupdate hebben raad ik die update ook echt af. Waar ik vroeger lekker snel kon smsen moet ik nu minimaal vier keer backspacen in een berichtje omdat-ie letters overslaat. Zo valt ook de handigheid van een volledig qwerty toetsenbord in het niet als invoer die te snel achter elkaar volgt geblokkeerd wordt. Voor de rest geen noemenswaardige verschillen gemerkt na de update, dus ik heb oprecht spijt dat ik geupdate heb! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:43:
Maar als je naar een nokia service point gaat, knallen die dan gewoon de "standaard" firmware er overheen of zijn zij ook gebonden aan die restricties van providers en dergelijke? Anders wandel ik vandeweek wel even binnen, de updates zien er namelijk erg veelbelovend uit.
Bij een service point kunnen ze elke productcode erin flashen. Het wordt wel aan Nokia doorgegeven dat de productcode is aangepast, maar die doen daar verder niks mee. Gewoon langs gaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Dat is inderdaad echt irritant. Ik heb zelf geen E75, maar een E72. Aangezien ze beide zelfde software ophebben dacht ik vraag of het ook bij de E75 het geval is. Ik had dit nooit bij m'n E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:45:
[...]De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update. :(
Geen enkel probleem hier, hoe vaak en hoe snel ik ook type. Getest in sms en quicknote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Emmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
[...]

Geen enkel probleem hier, hoe vaak en hoe snel ik ook type. Getest in sms en quicknote.
En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk:
Accidental key press filter
• When accidentally pressing two keys at the same time on the qwerty key mat, the second press will be ignored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Dit is dus juist een extra functie die ze in hebben gebouwd????? Ik dacht dat het een bug was die waarschijnlijk wordt gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Daar lijkt het wel op ja. Ik heb het ook echt pas sinds die laatste update en het feit dat dit in de lijst van 'verbeteringen' van de nieuwe firmware staat doet me vermoeden dat dit de boosdoener is. Hoop dat er snel een kleine update komt om dit weer te schrappen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:58:
[...]

En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk:

[...]
Ik heb het net ook even op mijn eigen telefoon uitgeprobeerd, maar hier ook geen enkel probleem. HEb ook de laatste update.

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

[...]En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk: [...]
Als je dit topic gelezen had had je gezien dat ik 1 van de eerste was die zijn foon geupdate heeft naar de laatste firmware versie.

Niet via FOTA maar via de USB kabel, en ik ben geen enkel probleem tegengekomen tot nu toe.

Ben zeer tevreden met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:45:
Ik krijg dan de melding; ''geen updates beschikbaar''. Heb vanalles geprobeert. Denk dat telfort de update gewoon heeft geblokt. Binnekort verander ik wel even mijn productcode
Maar ik heb, zoals ik hierboven al schreef, met een Telfort abbo wel kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ik heb dat probleem met v 201.12.01 ook niet hoor? Als ik twee toetsen tegelijk indruk reageert ie gewoon supersnel met allebei de letters, en ik heb ook goede controle van welke letter ik dan als eerste wil als ik ze (vrijwel) tegelijk indruk.

Zit er misschien een verschil tussen die softwareupdate via NSU/OTA en die softwareupdate die alleen via een Nokia Care Point kan?

[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 14-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepert schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:01:
[...]

Maar ik heb, zoals ik hierboven al schreef, met een Telfort abbo wel kunnen updaten.
Welke softwareversie had je? (dus ook aangepaste versie?)

en welke productcode heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:45:
[...]

De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update. :( Mensen die 'm nog niet geupdate hebben raad ik die update ook echt af. Waar ik vroeger lekker snel kon smsen moet ik nu minimaal vier keer backspacen in een berichtje omdat-ie letters overslaat. Zo valt ook de handigheid van een volledig qwerty toetsenbord in het niet als invoer die te snel achter elkaar volgt geblokkeerd wordt. Voor de rest geen noemenswaardige verschillen gemerkt na de update, dus ik heb oprecht spijt dat ik geupdate heb! |:(
Ook ik heb hier geen last van deze bug.
Versie 201.12.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Type je wel snel genoeg? Je moet de 2 knopjes bijna tegelijk in drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Versie van mij is hetzelfde, 201.12.01. Update OTA. Ben blij dat parff met hetzelfde probleem zit, anders ging ik toch echt aan mezelf twijfelen.
Emmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:27:
[...]

Als je dit topic gelezen had had je gezien dat ik 1 van de eerste was die zijn foon geupdate heeft naar de laatste firmware versie.
Excuus dat ik je naam niet herkende, terwijl Jij het dus bleek te zijn die als een van de eerste z'n telefoon had geüpdate naar de nieuwe firmware. Vrijwel onvoorstelbaar dat ik je naam niet herkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
parff schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:33:
Type je wel snel genoeg? Je moet de 2 knopjes bijna tegelijk in drukken.
Als ik nog sneller typ komt de 'n' voor de 'e'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:30:
[...]

Welke softwareversie had je? (dus ook aangepaste versie?)

en welke productcode heb jij?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de telefoon nu ca 6 weken en ik heb volgens mij wel eens eerder een sw-update gedaan. Mijn productcode is 0559660, type RM-412, Made in Finland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Iets heel anders: is er een mogelijkheid om de E75 als lampje te gebruiken? Vond dat van mijn oude telefoon wel handig maar ik kan het op deze niet vinden, ook niet in de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

joepert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:08:
Iets heel anders: is er een mogelijkheid om de E75 als lampje te gebruiken? Vond dat van mijn oude telefoon wel handig maar ik kan het op deze niet vinden, ook niet in de gebruiksaanwijzing.
s60Spoton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
joepert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:06:
[...]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de telefoon nu ca 6 weken en ik heb volgens mij wel eens eerder een sw-update gedaan. Mijn productcode is 0559660, type RM-412, Made in Finland.
Je kunt je softwareversie checken door *#0000# te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Bah.

Het lijkt er op alsof mijn E75 het zojuist begeven heeft. Hij gaat niet meer aan.
Zodra ik hem aan zet, trilt de telefoon even en gaat de backlight / indicator even aan, maar daar blijft het bij. Verder lijkt er geen reactie te komen, behalve het weer uit kunnen zetten.

Ik heb ng 3+*+groen geprobeerd, maar maakt niks uit.
Dan maar straks terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
Sinds enige tijd kan ik niet meer ingelogged raken op de mobiele website van hyves. Telkens als ik ingelogged ben en een andere pagina opvraag logged 'ie me weer uit. Heeft iemand enig idee in welke instelling dit kan zitten?

Cookies worden altijd geaccepteerd overigens. Heb dit probleem al eens eerder gehad, maar toen was het ook *ineens* opgelost, en weet dus de oplossing echt niet meer :(.

Dance with the stars

Verwijderd

Heb mijn productcode vernaderd naar: 0559660
Nu kan ik de update wel ontvangen!
robbierzz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:07:
Sinds enige tijd kan ik niet meer ingelogged raken op de mobiele website van hyves. Telkens als ik ingelogged ben en een andere pagina opvraag logged 'ie me weer uit. Heeft iemand enig idee in welke instelling dit kan zitten?

Cookies worden altijd geaccepteerd overigens. Heb dit probleem al eens eerder gehad, maar toen was het ook *ineens* opgelost, en weet dus de oplossing echt niet meer :(.
Dat is idd wel een beetje raar, heb ik geen last van. Probeer het eens met een andere browser (opera mini), of download de 'hyves app'.

gr

• robbierzz
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:19:
Heb mijn productcode vernaderd naar: 0559660
Nu kan ik de update wel ontvangen!

[...]

Dat is idd wel een beetje raar, heb ik geen last van. Probeer het eens met een andere browser (opera mini), of download de 'hyves app'.

gr
De Hyves app biedt niet de volledige functionaliteit die de internetsite wel biedt als reacties op WWW's en blogs bekijken. Opera Mini heb ik ook al geprobeerd, maar ook hier hetzelfde probleem helaas. Dus eigenlijk is het een erg vreemde kwestie :S..

Daarnaast ondersteund de hyves app de E75 niet zo goed. Je kunt wel typen met het QWERTY tobo, maar kunt niet backspacen, of de 'blauwe' tekens gebruiken binnen de tekstvelden..

Ik herinner me nog vaag wat het probleem de vorige keer was, ik had toen het idee dat het te maken had met de URLS die gebruikt werden bij hyves, dat 'ie doordat er gewisseld werd van pagina de URL dusdanig aangepast werd dat de sessie kwijtraakte..

Dance with the stars

• Apaat
Is er bij een van jullie ook het onderste deel van de 'chromen' rand losgekomen? Ik vond het al jammer dat dat plastic was i.t.t. de rest van de rand, en nu komt 'ie ook nog eens los.

• jelle.
Apaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:10:
Is er bij een van jullie ook het onderste deel van de 'chromen' rand losgekomen? Ik vond het al jammer dat dat plastic was i.t.t. de rest van de rand, en nu komt 'ie ook nog eens los.
Ja! Tijdje geleden is die rand aan de linkerkant (bij de 'verbinding' met het onderste stuk) omgebogen, en die onderste rand kan ik nu zo omhoog halen :/ moet er eigenlijk nog steeds keertje mee naar een Nokia Care Point om te kijken of dat onder de garantie valt...

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08

Reinier

\o/

De mijne is er al een tijdje vanaf, waardoor het keypad nu ook los begint te raken. Da's niet handig.

Verwijderd

jelle. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:57:
[...]

Ja! Tijdje geleden is die rand aan de linkerkant (bij de 'verbinding' met het onderste stuk) omgebogen, en die onderste rand kan ik nu zo omhoog halen :/ moet er eigenlijk nog steeds keertje mee naar een Nokia Care Point om te kijken of dat onder de garantie valt...
Dit mag bij een Nokia Care point onder garantie herteld worden. Dit omdat Nokia het probleem erkend heeft.
Je heb sowieso 3 maanden cosmetische garantie.

• Apaat
Kun je een bron geven waaruit blijkft dat Nokia het probleem erkent?
Weet je misschien ook of dit direct hersteld kan worden en je dus je telefoon niet moet inleveren/opsturen/etc.?

[ Voor 45% gewijzigd door Apaat op 17-12-2009 21:01 ]

• BradJohnson
Apaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
Kun je een bron geven waaruit blijkft dat Nokia het probleem erkent?
Weet je misschien ook of dit direct hersteld kan worden en je dus je telefoon niet moet inleveren/opsturen/etc.?
Staat op Nokia Online,
The broken part is in scope of warranty repair if:
- - -
A-Cover is made before w10/2009 (check YYWW fields) AND
Line number is specified with letter e.g. A,B,C... (check L field)
There are no clear indications of mishandling (phone dropped etc.)
Kan in principe ter plekke vervangen worden, als het onderdeel op voorraad is tenminste.

• jelle.
Goed nieuws! Thanks beiden :)

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

The broken part is in scope of warranty repair if:
- - -
A-Cover is made before w10/2009 (check YYWW fields) AND
Line number is specified with letter e.g. A,B,C... (check L field)
There are no clear indications of mishandling (phone dropped etc.)
Waar kan ik dit terugvinden? Net onder de batterij gekeken, maar kan niks vinden wat ook maar lijkt op YYWW en/of Line number.
Neem aan dat dit niet op het A-cover zelf staat.

• Apaat
Dat vraag ik me ook af. In ieder geval goed nieuws!

Verwijderd

Dit staat wel op de a-cover aan de binnenkant.

• Apaat
Oke, maar er staan een heleboel getallen op de a-cover in de binnenkant.
Kun je misschien de url geven van waar je dat vandaan hebt?
Bedankt!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

zal ik wel weer een brakke A-cover hebben, aangezien er niks op staat aan de binnenkant (en ik ga hem niet verder buigen om te kijken of het toevallig staat aan de (van boven gezien) linkerkant waar hij nog vast zit.

Het is een goedkoop stukje plastic, met wat wannabe chrome aan de buitenkant, binnenkant is grijsgekleurd.
Ach, morgenavond dan maar even langs de shop en verwijzen naar Nokia Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
Apaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:27:
Oke, maar er staan een heleboel getallen op de a-cover in de binnenkant.
Kun je misschien de url geven van waar je dat vandaan hebt?
Bedankt!
Zoals ik aangaf komt dit van Nokia Online (https://trade.online.nokia.com/). Alle documenten die daar staan zijn confidential dus meer dan dit ga ik er niet uit kopieren.

De code van de a-cover staat aan de bovenkant, net onder het venster van de camera en speaker opening. Daar staan 3 codes (twee naast elkaar, daaronder de 3e) en het gaat om de laatste. Code is zo opgebouwd: VYYWWDL (versie, jaar, week, dag, lijn). Gewoon langs service center gaan als die stuk is, ik zou er zelf niet te veel aan gaan schroeven ivm je garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door BradJohnson op 18-12-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Emmeau schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:41:
zal ik wel weer een brakke A-cover hebben, aangezien er niks op staat aan de binnenkant (en ik ga hem niet verder buigen om te kijken of het toevallig staat aan de (van boven gezien) linkerkant waar hij nog vast zit.

Het is een goedkoop stukje plastic, met wat wannabe chrome aan de buitenkant, binnenkant is grijsgekleurd.
Ach, morgenavond dan maar even langs de shop en verwijzen naar Nokia Online.
A-cover =!= 'chromen' lijst

Maar dan kan ik het nog steeds niet vinden.
Edit: Oh, je zegt dat 'ie daarvoor opengeschroeft moet worden. Ik heb de L1&2 manual al wel, maar ga deze niet openen, aangezien ik nog garantie heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Apaat op 18-12-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
Apaat schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:48:
[...]

A-cover =!= 'chromen' lijst

Maar dan kan ik het nog steeds niet vinden.
Edit: Oh, je zegt dat 'ie daarvoor opengeschroeft moet worden. Ik heb de L1&2 manual al wel, maar ga deze niet openen, aangezien ik nog garantie heb.
Als je hem open schuift zie je aan de achterkant van de bovenkant 4 schoefjes zitten. Deze moet je eruit halen en dan kan je de voorkant eraf halen. Er kan eigenlijk niet veel mis gaan, maar waarom zou je 'm zelf los willen halen. Je hebt toch geen vervangende A-cover om er op te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Bij mij was het randje al een tijdje los, en ging er uiteindelijk af.
Ik ben naar zo'n care point gegaan (The Phone House Enschede) en het was in twee dagen gerepareerd! Erg fijn, ik was bang dat het erg lang ging duren. Tevens hebben ze de nieuwste software er op gezet (wel backup maken dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

AlexanderOnline schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:29:
Bij mij was het randje al een tijdje los, en ging er uiteindelijk af.
Ik ben naar zo'n care point gegaan (The Phone House Enschede) en het was in twee dagen gerepareerd! Erg fijn, ik was bang dat het erg lang ging duren. Tevens hebben ze de nieuwste software er op gezet (wel backup maken dus).
Ook enschede hier :D
Heb je het over het randje aan de onderkant? En hebben ze er weer een plastic randje opgezet? of is het nu metaal?
En wat is je conclusie over de kwaliteit van de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn chromen randje van plastic lag er na een week ook af. Secondelijm was bij mij de uitkomst. Best netjes gefixed al zeg ik het zelf. Nu nergens meer last van.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Kan iemand mij vertellen hoe je de energiespaarstand uit kunt zetten zodat je de verlichting op hoger dan 5 seconden kunt krijgen? Ben inmiddels al even aan het zoeken, maar krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Volgens mij kan je gewoon door het rode knopje in te drukken, onderaan kiezen tussen energiespaarstand in- / uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:19

robertwebbe

Robert Webbe

Of even kort je power knop in te drukken en het standaard profiel te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Emmeau schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:40:
[...]

Ook enschede hier :D
Heb je het over het randje aan de onderkant? En hebben ze er weer een plastic randje opgezet? of is het nu metaal?
En wat is je conclusie over de kwaliteit van de reparatie?
Ja het zilverkleurig randje aan de onderkant van het toetsenbord. Ze hebben een zelfde soort randje er weer opgezet, ik denk plastic weer. De reparatie is erg goed gedaan, er zit bijna geen naad in met de rest van de rand en het randje zit er strak op. Voordat hij los ging vond ik het toetsenbord onder het scherm ook vrij veel speling hebben als ik er op drukte (kraakte), nu is dat stuk beter en lijkt alles een degelijk geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit-JanKroon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 09:27
hey,

ik heb na de update het volgende probleem,

ik heb op mijn E75 2 Hotmail accounts die ik op mijn startsscherm heb staan.
beide werken echter goed, verzenden, ontvangen en openen van berichten gaat prima.

alleen heb ik na de laatste update last van het volgende,

ik moet, als ik mijn mail wil checken, steeds handmatig een verbinding maken. of "verzenden ontvangen"
daarna is de verbinding weer weg!

voorheen was de verbinding altijd actief en ontving ik altijd direct mijn mail!

Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
AlexanderOnline schreef op zondag 20 december 2009 @ 01:25:
[...]

Ja het zilverkleurig randje aan de onderkant van het toetsenbord. Ze hebben een zelfde soort randje er weer opgezet, ik denk plastic weer. De reparatie is erg goed gedaan, er zit bijna geen naad in met de rest van de rand en het randje zit er strak op. Voordat hij los ging vond ik het toetsenbord onder het scherm ook vrij veel speling hebben als ik er op drukte (kraakte), nu is dat stuk beter en lijkt alles een degelijk geheel.
Duidelijk een hardware verbetering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
Gerrit-JanKroon schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:06:
hey,

beide werken echter goed, verzenden, ontvangen en openen van berichten gaat prima.

ik moet, als ik mijn mail wil checken, steeds handmatig een verbinding maken. of "verzenden ontvangen"

Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt alvast
Heb je wel een synchronisatie interval ingesteld? (Mailbox - Instellingen - Accountinstellingen - Wanneer Synchroniseren)

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errormelding
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:57
is het bij de E75 mogelijk om telefoonnummers uit berichten te bellen zoals dat bij Blackerry en WM toestellen ook kan. Dus dat het toestel herkent dat het nummer een telefoonnummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Ja, dat doet hij automatisch bij alle nummers. Gewoon in het bericht met omhoog/omlaag het nummer 'selecteren'.

[ Voor 7% gewijzigd door Apaat op 21-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Gerrit-JanKroon schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:06:
hey,

Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt alvast
Ik heb dat in het begin ook wel eens gehad. Na een paar keer de account opnieuw instellen (dus verwijderen en de wizard opnieuw start) heb ik er nooit meer last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik haal nu net mijn Nokia E75 uit de doos (via KPN), met firmware van maart dit jaar. Via "SW-controle" vind hij niks. Zou de laatste versie voor een KPN toetsel nu wel of niet online moeten staan?

Heb nu versie 100.48.78. Via Windows krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gR4HeqOoKEA47mNS392Q3eTR/full.png

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 22-12-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Mijn E75 is ook van KPN en ik heb uiteindelijk wel kunnen updaten naar v 201.12.01. Maar niet echt zonder problemen, zie jelle. in "Het Nokia E75 topic". Een dag later was ie echter weer beschikbaar, geen idee hoe dat kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit-JanKroon
  • Laatst online: 22-04 09:27
jelle. schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:03:
[...]

Ik heb dat in het begin ook wel eens gehad. Na een paar keer de account opnieuw instellen (dus verwijderen en de wizard opnieuw start) heb ik er nooit meer last van gehad...
AH thanks!! that did the trick! :)

het cirkeltje rechtsboven in de hoek blijft mooi groen!!! stukken beter dan een grijs cirkeltje of een rood kruisje ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Gerrit-JanKroon op 22-12-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jelle. schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:53:
Mijn E75 is ook van KPN en ik heb uiteindelijk wel kunnen updaten naar v 201.12.01. Maar niet echt zonder problemen, zie jelle. in "Het Nokia E75 topic". Een dag later was ie echter weer beschikbaar, geen idee hoe dat kan :?
M.a.w. gewoon elke dag even proberen.

Dit is na 20 simlock vrije toestellen mijn eerste provider-branded toestel, en meteen weer mijn laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
PWM schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:11:
Ik haal nu net mijn Nokia E75 uit de doos (via KPN), met firmware van maart dit jaar. Via "SW-controle" vind hij niks. Zou de laatste versie voor een KPN toetsel nu wel of niet online moeten staan?

Heb nu versie 100.48.78. Via Windows krijg ik dit:

[afbeelding]
Als je tijd hebt, kun je ook even langs een service center gaan (bijv. KPN Business center). Hier kan die zonder problemen geupdate worden via Phoenix. Ik weet uit mijn hoofd niet of de KPN toestellen een aparte software versie hebben. Mocht dat zo zijn, dan kan het goed zijn dat daar nog geen update voor is. Bij een service center kan er in zo'n geval de algemene EURO versie op gezet worden. Dit kan je niet zelf doen met PC Suite.
PWM schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:37:
[...]
Dit is na 20 simlock vrije toestellen mijn eerste provider-branded toestel, en meteen weer mijn laatste.
Als je hem in een service center laat flashen ben je hier dus ook vanaf :)

[ Voor 14% gewijzigd door BradJohnson op 23-12-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
bvraalte schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:00:
Ik weet uit mijn hoofd niet of de KPN toestellen een aparte software versie hebben.
Nope.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste