Zelf niet besteld, maar hier kun je ze krijgen: http://cgi.ebay.co.uk/BRA...MSfp=TL091101144002r22741
Op eigen risico.
Op eigen risico.
Verwijderd
Ik heb hier ook last van. Via apparaatbeheer vindt ie geen nieuwe update. Via SW controle vindt ie wel een update van 8.5mb groot, maar volgens een collega zou het meer dan 100mb moeten zijn....Deze update van 8.5mb lijkt ie te downloaden, maar er wordt nooit wat geinstalleerd...jelle. schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:53:
Is die update weer teruggehaald ofzoZowel via Nokia Software Updater als Apparaatbeheer op mijn E75 zelf vindt ie geen nieuwe update... beetje schraal aangezien ik vorige week geen tijd had om die update te doen, en nu kan het niet meer
If you choose to criticise you choose your enemies
Verwijderd
Bedankt voor het aanbod, maar te veel klieren met een zakelijke telefoon lijkt me niet verstandig, daar heb ik systeembeheer voor ;-)Emmeau schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:29:
bij mij werd een bestand van 23mb gedownload, welke je vervolgens separaat van PCSuite moest opstarten, waarna de upgrade volgde.
Indien gewenst kan ik dit 23mb bestand wel online zetten.
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Verwijderd
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Nee, om een of andere reden is de update teruggehaald, zie mijn post hierboven ergens.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:08:
Vooralsnog heb ik nog niet de mogelijkheid gehad de update te kunnen downloaden.
Ik zit bij Telfort en heb softwareversie 110.48.125
Nu zie ik ook een kopje 'aangepaste versie' staan met versienummer: 110.48.125.205.04
Kan het door telfort komen dat ik de update nog niet kan downloaden?
gr,
Onzin, ik heb vanmiddag een update gedaan. Gewoon met "zoeken naar updates" in mijn telefoon (dus zonder de PC-software). Download was iets van 8 Mb. Zonder problemen gelukt (zoals ik hierboven al schreef).jelle. schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:32:
[...]
Nee, om een of andere reden is de update teruggehaald, zie mijn post hierboven ergens.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:14:
Zonder problemen update via nokia software updater uitgevoerd.
Restore van backup was niet nodig. De agendafunctie lijkt idd iets sneller.
Wat ik nu wel mis zijn de mappen outbox en verzondenmail bij het tabblad inbox van de mail functie.
Iemand suggesties hoe die weer zichtbaar te krijgen?
#Edit: owww browser lijkt ook een stuk beter te werken :-)
Groet.
Vreemd, hier bevalt de update me perfect, geen enkel probleem met mail, en openen slider gaat stukken sneller nu.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:42:
Update valt tegen. Het toestel lijkt minder stabiel. Mail is inmiddels al diverse keren blijven hangen (grijs cirkeltje), beeld rotering (als je het toestel draait) is af en toe de weg kwijt, terwijl dit allemaal voor de update prima werkte :-|
[...]
Verwijderd
Emmeau schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:51:
[...]
Vreemd, hier bevalt de update me perfect, geen enkel probleem met mail, en openen slider gaat stukken sneller nu.
Mischien zit er toch verschil tussen de toestellen?
Hier wat info uit de device manager van mijn foon:
Software version
201.12.01
Software version date
16-11-09
Custom version
201.12.01
Custom version date
17-11-09
Language set
01
Model
E75-1
Type
RM-412
Latest update
Not updated
Vaag trouwens dat er 'not updated' staat, terwijl ik toch echt die firmware update eroverheen gegooid hebt.
Mail bleef bij mij vóór de update ook al geregeld hangen. Dat er beeld rotering op het toestel zit was mij nog niet eens opgevallenVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:42:
Update valt tegen. Het toestel lijkt minder stabiel. Mail is inmiddels al diverse keren blijven hangen (grijs cirkeltje), beeld rotering (als je het toestel draait) is af en toe de weg kwijt, terwijl dit allemaal voor de update prima werkte :-|
[...]
Gebruik jij je QWERTY niet danjoepert schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:56:
[...]
Mail bleef bij mij vóór de update ook al geregeld hangen. Dat er beeld rotering op het toestel zit was mij nog niet eens opgevallen
Dance with the stars
Ja dat verzin ikjoepert schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:11:
[...]
Onzin, ik heb vanmiddag een update gedaan. Gewoon met "zoeken naar updates" in mijn telefoon (dus zonder de PC-software). Download was iets van 8 Mb. Zonder problemen gelukt (zoals ik hierboven al schreef).
[ Voor 5% gewijzigd door jelle. op 09-12-2009 12:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier heb ik dus geen last van gehad... Zoiezo handig om voor dit soort dingen altijd een backup te makenPinkelmans schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:29:
Na de update ben ik blijkbaar al mijn SMSjes kwijt geraakt. Ik had het eerst niet door, maar ik heb zelf
Klopt, echt belangrijke dingen had ik al op backup, dus ik nam een bewust risicoFlyEragon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:59:
[...]
Hier heb ik dus geen last van gehad... Zoiezo handig om voor dit soort dingen altijd een backup te maken
Hier ook een orginele E75 case en omdat dit uit Duitsland komt w.s. binnen enkele dagen in huis.Apaat schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:46:
Zelf niet besteld, maar hier kun je ze krijgen: http://cgi.ebay.co.uk/BRA...MSfp=TL091101144002r22741
Op eigen risico.
[ Voor 6% gewijzigd door debroei op 10-12-2009 13:01 ]
Verwijderd
Provider : Vodafone, (non branded phone)Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:
Ik zou graag willen weten welke productcode + provider degene hebben die hun e75 wel konden updaten
Verwijderd
Heb hier (zoals je had kunnen lezen in dit topic) de upgrade uitgevoerd zonder problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
@Emmeau
En jij hebt de update wel kunnen installeren?
Heb je daarnaast ook gewoon Nederlandse instellingen? (taal)
anders gebruik ik jou productcode
Wat gebeurt er als je via *#0000# controleert op updates (OTA)? Als je geen onbeperkt mobiel internet hebt kan het ook via WiFi.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
@Emmeau
En jij hebt de update wel kunnen installeren?
Heb je daarnaast ook gewoon Nederlandse instellingen? (taal)
anders gebruik ik jou productcode
Verwijderd
PSN: IS_DJ
Ik haal makkelijk 3 dagen met 50 sms'jes en half uurtje bellen per dag, en email thuis via wifi. Zelfs een uurtje muziek tijdens het trainen verandert daar weinig aan.i-dj schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:18:
Ben ik de enige die de batterij duur van de E75 beperkt vind? Binnen anderhalve dag met in totaal 1 uur bellen is het sap van de E75 op.
Ik bel vaak via de bluetooth verbinding van mijn carkit. Verder heb ik geen wifi etc aanstaan.
Maar dan gebruik je de push mail functie niet de hele dag wel? Volgens mij vreet dat nogal batterij (bluetooth ook trouwens), ik mag blij zijn als ik 2 dagen haal.FlyEragon schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:29:
[...]
Ik haal makkelijk 3 dagen met 50 sms'jes en half uurtje bellen per dag, en email thuis via wifi. Zelfs een uurtje muziek tijdens het trainen verandert daar weinig aan.
Verwijderd
Code 0580720 (provider Hi) wil ook nog steeds niet updaten. Geen enkele update beschikbaar, huidige versie op het toestel is 100.48.78.236.04Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:
Nog altijd heb ik geen update kunnen downloaden.
Ik zou graag willen weten welke productcode + provider degene hebben die hun e75 wel konden updaten
provider: Telfort
mijn code is 0577045 (Deze code vind je op de stikker onder je batterij)
Dit blijkt een Engelse variant te zijn (M-412 Country Variant United Kingdom GB v1 Silver\Black)
Misschien dat ik anders even de productcode moet veranderen.
groet,
Frenz
[ Voor 59% gewijzigd door Apaat op 13-12-2009 18:21 ]
Die productcode heb ik ook en mijn toestel is afkomstig uit een Primafoon, ik meen zonder simlock. Raar hoor dat er een onderscheid wordt gemaakt in productcodes om wel of niet te kunnen updatenApaat schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:19:
Ik heb de update al een week of 2.
Productcode: 0559660, los gekocht
Verwijderd
Verwijderd
Jawel, de hele dag door met een interval van een half uur.jelle. schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:14:
[...]
Maar dan gebruik je de push mail functie niet de hele dag wel? Volgens mij vreet dat nogal batterij (bluetooth ook trouwens), ik mag blij zijn als ik 2 dagen haal.
De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update.parff schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:40:
Kan iemand hier een moeite voor mij doen? Kan je misschien paar testjes doen met 2 willekeurige knopjes van het toetsenbord.
Bijvoorbeeld: maak een notitie of een nieuw bericht, type dan "e" en vervolgens gelijk op de "n" drukken. Doe dit zó snel dat het lijkt alsof je beide tegelijk drukt. Dus heel snel "e" en dan "n". Verschijnt er "en" of wordt de n gemist?
Bij een service point kunnen ze elke productcode erin flashen. Het wordt wel aan Nokia doorgegeven dat de productcode is aangepast, maar die doen daar verder niks mee. Gewoon langs gaan dusVerwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:43:
Maar als je naar een nokia service point gaat, knallen die dan gewoon de "standaard" firmware er overheen of zijn zij ook gebonden aan die restricties van providers en dergelijke? Anders wandel ik vandeweek wel even binnen, de updates zien er namelijk erg veelbelovend uit.
Geen enkel probleem hier, hoe vaak en hoe snel ik ook type. Getest in sms en quicknote.bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:45:
[...]De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update.
En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk:Emmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
[...]
Geen enkel probleem hier, hoe vaak en hoe snel ik ook type. Getest in sms en quicknote.
Accidental key press filter
• When accidentally pressing two keys at the same time on the qwerty key mat, the second press will be ignored
Ik heb het net ook even op mijn eigen telefoon uitgeprobeerd, maar hier ook geen enkel probleem. HEb ook de laatste update.bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:58:
[...]
En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk:
[...]
Dance with the stars
Als je dit topic gelezen had had je gezien dat ik 1 van de eerste was die zijn foon geupdate heeft naar de laatste firmware versie.bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:58:
[...]En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk: [...]
Maar ik heb, zoals ik hierboven al schreef, met een Telfort abbo wel kunnen updaten.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:45:
Ik krijg dan de melding; ''geen updates beschikbaar''. Heb vanalles geprobeert. Denk dat telfort de update gewoon heeft geblokt. Binnekort verander ik wel even mijn productcode
Ik heb dat probleem met v 201.12.01 ook niet hoor? Als ik twee toetsen tegelijk indruk reageert ie gewoon supersnel met allebei de letters, en ik heb ook goede controle van welke letter ik dan als eerste wil als ik ze (vrijwel) tegelijk indruk.bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:58:
En je hebt wel de nieuwste firmware erop staan? Het komt wel echt door die laatste update namelijk:
[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 14-12-2009 15:10 ]
Verwijderd
Welke softwareversie had je? (dus ook aangepaste versie?)joepert schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:01:
[...]
Maar ik heb, zoals ik hierboven al schreef, met een Telfort abbo wel kunnen updaten.
Ook ik heb hier geen last van deze bug.bribrab schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:45:
[...]
De n wordt gemist. Dit is echt gigantisch irritant na die laatste firmware update.Mensen die 'm nog niet geupdate hebben raad ik die update ook echt af. Waar ik vroeger lekker snel kon smsen moet ik nu minimaal vier keer backspacen in een berichtje omdat-ie letters overslaat. Zo valt ook de handigheid van een volledig qwerty toetsenbord in het niet als invoer die te snel achter elkaar volgt geblokkeerd wordt. Voor de rest geen noemenswaardige verschillen gemerkt na de update, dus ik heb oprecht spijt dat ik geupdate heb!
Excuus dat ik je naam niet herkende, terwijl Jij het dus bleek te zijn die als een van de eerste z'n telefoon had geüpdate naar de nieuwe firmware. Vrijwel onvoorstelbaar dat ik je naam niet herkende.Emmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:27:
[...]
Als je dit topic gelezen had had je gezien dat ik 1 van de eerste was die zijn foon geupdate heeft naar de laatste firmware versie.
Als ik nog sneller typ komt de 'n' voor de 'e'.parff schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:33:
Type je wel snel genoeg? Je moet de 2 knopjes bijna tegelijk in drukken.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de telefoon nu ca 6 weken en ik heb volgens mij wel eens eerder een sw-update gedaan. Mijn productcode is 0559660, type RM-412, Made in Finland.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:30:
[...]
Welke softwareversie had je? (dus ook aangepaste versie?)
en welke productcode heb jij?
s60Spotonjoepert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:08:
Iets heel anders: is er een mogelijkheid om de E75 als lampje te gebruiken? Vond dat van mijn oude telefoon wel handig maar ik kan het op deze niet vinden, ook niet in de gebruiksaanwijzing.
Je kunt je softwareversie checken door *#0000# te typen.joepert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:06:
[...]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de telefoon nu ca 6 weken en ik heb volgens mij wel eens eerder een sw-update gedaan. Mijn productcode is 0559660, type RM-412, Made in Finland.
Dance with the stars
Verwijderd
Dat is idd wel een beetje raar, heb ik geen last van. Probeer het eens met een andere browser (opera mini), of download de 'hyves app'.robbierzz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:07:
Sinds enige tijd kan ik niet meer ingelogged raken op de mobiele website van hyves. Telkens als ik ingelogged ben en een andere pagina opvraag logged 'ie me weer uit. Heeft iemand enig idee in welke instelling dit kan zitten?
Cookies worden altijd geaccepteerd overigens. Heb dit probleem al eens eerder gehad, maar toen was het ook *ineens* opgelost, en weet dus de oplossing echt niet meer.
De Hyves app biedt niet de volledige functionaliteit die de internetsite wel biedt als reacties op WWW's en blogs bekijken. Opera Mini heb ik ook al geprobeerd, maar ook hier hetzelfde probleem helaas. Dus eigenlijk is het een erg vreemde kwestieVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:19:
Heb mijn productcode vernaderd naar: 0559660
Nu kan ik de update wel ontvangen!
[...]
Dat is idd wel een beetje raar, heb ik geen last van. Probeer het eens met een andere browser (opera mini), of download de 'hyves app'.
gr
Dance with the stars
Ja! Tijdje geleden is die rand aan de linkerkant (bij de 'verbinding' met het onderste stuk) omgebogen, en die onderste rand kan ik nu zo omhoog halenApaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:10:
Is er bij een van jullie ook het onderste deel van de 'chromen' rand losgekomen? Ik vond het al jammer dat dat plastic was i.t.t. de rest van de rand, en nu komt 'ie ook nog eens los.
Verwijderd
Dit mag bij een Nokia Care point onder garantie herteld worden. Dit omdat Nokia het probleem erkend heeft.jelle. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:57:
[...]
Ja! Tijdje geleden is die rand aan de linkerkant (bij de 'verbinding' met het onderste stuk) omgebogen, en die onderste rand kan ik nu zo omhoog halenmoet er eigenlijk nog steeds keertje mee naar een Nokia Care Point om te kijken of dat onder de garantie valt...
[ Voor 45% gewijzigd door Apaat op 17-12-2009 21:01 ]
Staat op Nokia Online,Apaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
Kun je een bron geven waaruit blijkft dat Nokia het probleem erkent?
Weet je misschien ook of dit direct hersteld kan worden en je dus je telefoon niet moet inleveren/opsturen/etc.?
Kan in principe ter plekke vervangen worden, als het onderdeel op voorraad is tenminste.The broken part is in scope of warranty repair if:
- - -
A-Cover is made before w10/2009 (check YYWW fields) AND
Line number is specified with letter e.g. A,B,C... (check L field)
There are no clear indications of mishandling (phone dropped etc.)
Waar kan ik dit terugvinden? Net onder de batterij gekeken, maar kan niks vinden wat ook maar lijkt op YYWW en/of Line number.The broken part is in scope of warranty repair if:
- - -
A-Cover is made before w10/2009 (check YYWW fields) AND
Line number is specified with letter e.g. A,B,C... (check L field)
There are no clear indications of mishandling (phone dropped etc.)
Zoals ik aangaf komt dit van Nokia Online (https://trade.online.nokia.com/). Alle documenten die daar staan zijn confidential dus meer dan dit ga ik er niet uit kopieren.Apaat schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:27:
Oke, maar er staan een heleboel getallen op de a-cover in de binnenkant.
Kun je misschien de url geven van waar je dat vandaan hebt?
Bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door BradJohnson op 18-12-2009 10:01 ]
A-cover =!= 'chromen' lijstEmmeau schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:41:
zal ik wel weer een brakke A-cover hebben, aangezien er niks op staat aan de binnenkant (en ik ga hem niet verder buigen om te kijken of het toevallig staat aan de (van boven gezien) linkerkant waar hij nog vast zit.
Het is een goedkoop stukje plastic, met wat wannabe chrome aan de buitenkant, binnenkant is grijsgekleurd.
Ach, morgenavond dan maar even langs de shop en verwijzen naar Nokia Online.
[ Voor 15% gewijzigd door Apaat op 18-12-2009 11:56 ]
Als je hem open schuift zie je aan de achterkant van de bovenkant 4 schoefjes zitten. Deze moet je eruit halen en dan kan je de voorkant eraf halen. Er kan eigenlijk niet veel mis gaan, maar waarom zou je 'm zelf los willen halen. Je hebt toch geen vervangende A-cover om er op te plaatsen.Apaat schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:48:
[...]
A-cover =!= 'chromen' lijst
Maar dan kan ik het nog steeds niet vinden.
Edit: Oh, je zegt dat 'ie daarvoor opengeschroeft moet worden. Ik heb de L1&2 manual al wel, maar ga deze niet openen, aangezien ik nog garantie heb.
Ook enschede hierAlexanderOnline schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:29:
Bij mij was het randje al een tijdje los, en ging er uiteindelijk af.
Ik ben naar zo'n care point gegaan (The Phone House Enschede) en het was in twee dagen gerepareerd! Erg fijn, ik was bang dat het erg lang ging duren. Tevens hebben ze de nieuwste software er op gezet (wel backup maken dus).
Verwijderd
Ja het zilverkleurig randje aan de onderkant van het toetsenbord. Ze hebben een zelfde soort randje er weer opgezet, ik denk plastic weer. De reparatie is erg goed gedaan, er zit bijna geen naad in met de rest van de rand en het randje zit er strak op. Voordat hij los ging vond ik het toetsenbord onder het scherm ook vrij veel speling hebben als ik er op drukte (kraakte), nu is dat stuk beter en lijkt alles een degelijk geheel.Emmeau schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:40:
[...]
Ook enschede hier
Heb je het over het randje aan de onderkant? En hebben ze er weer een plastic randje opgezet? of is het nu metaal?
En wat is je conclusie over de kwaliteit van de reparatie?
Duidelijk een hardware verbetering dus.AlexanderOnline schreef op zondag 20 december 2009 @ 01:25:
[...]
Ja het zilverkleurig randje aan de onderkant van het toetsenbord. Ze hebben een zelfde soort randje er weer opgezet, ik denk plastic weer. De reparatie is erg goed gedaan, er zit bijna geen naad in met de rest van de rand en het randje zit er strak op. Voordat hij los ging vond ik het toetsenbord onder het scherm ook vrij veel speling hebben als ik er op drukte (kraakte), nu is dat stuk beter en lijkt alles een degelijk geheel.
Heb je wel een synchronisatie interval ingesteld? (Mailbox - Instellingen - Accountinstellingen - Wanneer Synchroniseren)Gerrit-JanKroon schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:06:
hey,
ik heb na de update het volgende probleem,
ik heb op mijn E75 2 Hotmail accounts die ik op mijn startsscherm heb staan.
beide werken echter goed, verzenden, ontvangen en openen van berichten gaat prima.
alleen heb ik na de laatste update last van het volgende,
ik moet, als ik mijn mail wil checken, steeds handmatig een verbinding maken. of "verzenden ontvangen"
daarna is de verbinding weer weg!
voorheen was de verbinding altijd actief en ontving ik altijd direct mijn mail!
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt alvast
Dance with the stars
[ Voor 7% gewijzigd door Apaat op 21-12-2009 16:55 ]
Ik heb dat in het begin ook wel eens gehad. Na een paar keer de account opnieuw instellen (dus verwijderen en de wizard opnieuw start) heb ik er nooit meer last van gehad...Gerrit-JanKroon schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:06:
hey,
ik heb na de update het volgende probleem,
ik heb op mijn E75 2 Hotmail accounts die ik op mijn startsscherm heb staan.
beide werken echter goed, verzenden, ontvangen en openen van berichten gaat prima.
alleen heb ik na de laatste update last van het volgende,
ik moet, als ik mijn mail wil checken, steeds handmatig een verbinding maken. of "verzenden ontvangen"
daarna is de verbinding weer weg!
voorheen was de verbinding altijd actief en ontving ik altijd direct mijn mail!
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt alvast
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 22-12-2009 20:30 ]
AH thanks!! that did the trick!jelle. schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:03:
[...]
Ik heb dat in het begin ook wel eens gehad. Na een paar keer de account opnieuw instellen (dus verwijderen en de wizard opnieuw start) heb ik er nooit meer last van gehad...
[ Voor 15% gewijzigd door Gerrit-JanKroon op 22-12-2009 22:33 ]
M.a.w. gewoon elke dag even proberen.jelle. schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:53:
Mijn E75 is ook van KPN en ik heb uiteindelijk wel kunnen updaten naar v 201.12.01. Maar niet echt zonder problemen, zie jelle. in "Het Nokia E75 topic". Een dag later was ie echter weer beschikbaar, geen idee hoe dat kan
Als je tijd hebt, kun je ook even langs een service center gaan (bijv. KPN Business center). Hier kan die zonder problemen geupdate worden via Phoenix. Ik weet uit mijn hoofd niet of de KPN toestellen een aparte software versie hebben. Mocht dat zo zijn, dan kan het goed zijn dat daar nog geen update voor is. Bij een service center kan er in zo'n geval de algemene EURO versie op gezet worden. Dit kan je niet zelf doen met PC Suite.PWM schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:11:
Ik haal nu net mijn Nokia E75 uit de doos (via KPN), met firmware van maart dit jaar. Via "SW-controle" vind hij niks. Zou de laatste versie voor een KPN toetsel nu wel of niet online moeten staan?
Heb nu versie 100.48.78. Via Windows krijg ik dit:
[afbeelding]
Als je hem in een service center laat flashen ben je hier dus ook vanafPWM schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:37:
[...]
Dit is na 20 simlock vrije toestellen mijn eerste provider-branded toestel, en meteen weer mijn laatste.
[ Voor 14% gewijzigd door BradJohnson op 23-12-2009 15:01 ]
Nope.bvraalte schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:00:
Ik weet uit mijn hoofd niet of de KPN toestellen een aparte software versie hebben.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq