Ongeveer hetzelfde wel ja. Van het een op het andere moment ontvang ik geen mails meer? Inmiddels al een dag of 4, 5. Ik heb niets veranderd aan de instellingen; voorheen kreeg ik direct zodra ik een e-mailtje ontving daarvan ook een melding op m'n mobiel; nu moet ik eerst verbinden en vervolgens verzenden en ontvangen.. Synchroniseren staat op 1 dag, maar dat belebberde voorheen niet dat ik vrijwel direct de mail op m'n telefoon ontving. Zodra ik uit m'n mailbox ga wordt de verbinding met de mailbox ook direct verbroken (ik weet niet of dat voorheen ook zo was). Ik heb het al eerder gehad en dan was het een dag later weer gewoon bij het oude, maar nu duurt het wel erg lang. Het zijn trouwens hele normale mailboxen: Gmail en Hotmail. Meer mensen deze ervaring? En belangrijker: heeft iemand al een oplossing?
Verwijderd
Is de e75 een goed alternatief voor de e52? Ik vermoed van wel. Ik zie niet meteen minpuntjes?
Vorige week heeft mijn vrouwtje geprobeerd om een filmpje via email per GPRS te verzenden. Niet fijn, want ik heb geen data abbo (was 22mb)...
Ik kwam erachter omdat t toestel gloeiend heet aanvoelde, na 1.5 uur proberen te verzenden!
Kan ik ergens generiek instellen dat ie wlan gebruikt wanneer beschikbaar ipv GPRS?

Ik kwam erachter omdat t toestel gloeiend heet aanvoelde, na 1.5 uur proberen te verzenden!
Kan ik ergens generiek instellen dat ie wlan gebruikt wanneer beschikbaar ipv GPRS?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ja, dat kan. Ik meen dat je bij Accountinformatie (ergens in E-mail -> opties) het standaard toegangspunt kan aangeven. Daar staat ook gewoon je WLAN toegangspunt tussen.
Ik heb de sports tracker nu enkele keren gebruikt om mijn route e.d. bij te houden wanneer ik een ren.
Nu wil ik mijn ipod aan de kant doen en het in het geheel met de nokia doen (aangezien de mp3/podcast het gewoon goed doet). Maar nu zag ik dat je ook je nr's bij kan houden via de sports tracker.
Alleen zie ik nergens hoe...iemand hier ervaring mee?
Foto's wil ik vandaag een keer uit gaan proberen maar dit zou gewoon moeten werken met uploaden en sportstracker kijkt dan naar de tijd.
Nu wil ik mijn ipod aan de kant doen en het in het geheel met de nokia doen (aangezien de mp3/podcast het gewoon goed doet). Maar nu zag ik dat je ook je nr's bij kan houden via de sports tracker.
Alleen zie ik nergens hoe...iemand hier ervaring mee?
Foto's wil ik vandaag een keer uit gaan proberen maar dit zou gewoon moeten werken met uploaden en sportstracker kijkt dan naar de tijd.
A life? Where can I download it??
Volgens mij houdt Sportstracker vanzelf bij wanneer er een nieuwe track wordt gestart. Dus gewoon SportsTracker aan, muziekspeler aan en rennen. Als je vervolgens je track upload, komt precies in je kaart te staan waar je liep toen de track startte.
Als dat toch niet gaat, dan wellicht even checken of er een update is van de applicatie, het zit er pas in sinds de laatste versie.
Als dat toch niet gaat, dan wellicht even checken of er een update is van de applicatie, het zit er pas in sinds de laatste versie.
Ja klopt hij vraagt aan het einde nieuwe media uploaden en dan knalt die er ook de track en foto's bij.
Erg leuke applicatie, wel vind ik raar dat volgens sportstracker ik 4x hetzelfde nummer heb geluisterd.
Erg leuke applicatie, wel vind ik raar dat volgens sportstracker ik 4x hetzelfde nummer heb geluisterd.
Verwijderd
Ik zit er hard over te denken een E75 te kopen als vervanger voor mijn bejaarde E505. Ik twijfel alleen of het een goede keus is. De N97 heeft een flatcable achter de display die erg twijfelachtig is dus die wordt het niet. Nu heb ik over de E75 gelezen (meedere keren) dat de GSM ontvangst slecht zou zijn. Hier lees ik daar eigenlijk niets over. Kan iemand daar wat meer over vertellen? Alvast bedankt!
Verwijderd
Ju ben hem net gaan halen. Al wat ingesteld en moet zeggen, ik ben echt een nul wat technologie betreft maar ik vind dit een 'eenvoudig' toestel. Echt ik had me aan moeilijke instellingen verwacht maar alles is vrij duidelijk en logisch opgebouwd vind ik.
Echter toch enkele vragen:
Heb hotmail adres kunnen installeren maar kan ik instellen dat hij enkel als er wlan/wifi is hij gaat kijken naar mails? Want kan ik ze blijkbaar niet lezen of binnenhalen. Ook niet als wifi aan staat en verbonden is op het thuis netwerk... op internet kan ik dan weer wel.
Ten tweede, als ik de gps gebruik dan vraagt hij mij om verbinding te maken met het wifi netwerk of via internet? Waarom is dit? De A-gps functie staat uit. Als ik op negeren druk en een plaats invoer krijg ik meteen een route dus waarom dan die internetverbinding?
Alvast bedankt
Andries
Echter toch enkele vragen:
Heb hotmail adres kunnen installeren maar kan ik instellen dat hij enkel als er wlan/wifi is hij gaat kijken naar mails? Want kan ik ze blijkbaar niet lezen of binnenhalen. Ook niet als wifi aan staat en verbonden is op het thuis netwerk... op internet kan ik dan weer wel.
Ten tweede, als ik de gps gebruik dan vraagt hij mij om verbinding te maken met het wifi netwerk of via internet? Waarom is dit? De A-gps functie staat uit. Als ik op negeren druk en een plaats invoer krijg ik meteen een route dus waarom dan die internetverbinding?
Alvast bedankt
Andries
Verwijderd
Mijn eerste post op GoT, ik ben vooral een lezer, maar ik heb nu een aantal dagen een dilemma op mijn E75 waar ik maar niet uitkom. Ik heb het ook al gevraagd op het nokiaforum, maar daar is de omloopsnelheid van topics zo snel dat ik binnen een dag al op pagina drie stond. Hopelijk kan iemand hier me verder helpen:
Onderaan het homescreen zit het zogenaamde 'notification area', waar kleine buttons verschijnen voor e-mail, sms of voicemail, zodra er een nieuwe melding is in deze categorieën (zie plaatje, onderdeel 3).

Nu heb ik onlangs al mijn contacten voorzien van achternamen. In de contacts app settings staan deze gewoon gesorteerd op 'First Name Last Name'. In de SMS notificatie, staat er in de highlight echter nu 'Last name, First name'. Ik wil dit graag hetzelfde hebben als in mijn contacts lijst, maar ik kan nergens een setting hiervoor vinden. Weet iemand wellicht of dit veranderd kan worden en zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Onderaan het homescreen zit het zogenaamde 'notification area', waar kleine buttons verschijnen voor e-mail, sms of voicemail, zodra er een nieuwe melding is in deze categorieën (zie plaatje, onderdeel 3).

Nu heb ik onlangs al mijn contacten voorzien van achternamen. In de contacts app settings staan deze gewoon gesorteerd op 'First Name Last Name'. In de SMS notificatie, staat er in de highlight echter nu 'Last name, First name'. Ik wil dit graag hetzelfde hebben als in mijn contacts lijst, maar ik kan nergens een setting hiervoor vinden. Weet iemand wellicht of dit veranderd kan worden en zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Hoi Bribab!bribrab schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:26:
Ongeveer hetzelfde wel ja. Van het een op het andere moment ontvang ik geen mails meer? Inmiddels al een dag of 4, 5. Ik heb niets veranderd aan de instellingen; voorheen kreeg ik direct zodra ik een e-mailtje ontving daarvan ook een melding op m'n mobiel; nu moet ik eerst verbinden en vervolgens verzenden en ontvangen.. Synchroniseren staat op 1 dag, maar dat belebberde voorheen niet dat ik vrijwel direct de mail op m'n telefoon ontving. Zodra ik uit m'n mailbox ga wordt de verbinding met de mailbox ook direct verbroken (ik weet niet of dat voorheen ook zo was). Ik heb het al eerder gehad en dan was het een dag later weer gewoon bij het oude, maar nu duurt het wel erg lang. Het zijn trouwens hele normale mailboxen: Gmail en Hotmail. Meer mensen deze ervaring? En belangrijker: heeft iemand al een oplossing?
Ik heb nu ongeveer een maand de e75 en op zich bevalt alles goed. Veel problemen gehad met het instellen van de e-mail, maar uiteindelijk gelukt en ook ik kreeg gewoon netjes een melding wanneer mijn mail binnenkwam. Nu ineens deze week niet meer.... heb niks veranderd, nergens aangezeten en ineens moet ik nu inderdaad de mail openen, verbinden, checken op nieuwe mail en dan zie ik wat er binnen is gekomen. Heel raar inderdaad. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en nog belangrijker, hoe het opgelost kan worden??
Alvast bedankt!
Verwijderd
Hallo allemaal,
Op de site van Nokia zie ik dat de nieuwste software release voor de nokia e57 is: 110.48.125. Ik heb op mijn e75 een versie eerder die begint met 100. Uiteraard wil ik de nieuwste software, helemaal omdat deze de e-mail problemen belooft te verhelpen. Echter, via de update functie op de telefoon wordt aangeggeven dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn... Heel apart! Weet iemand misschien hoe dat zit en hoe ik mijn telefoon toch kan updaten?
Alvast bedankt!
Op de site van Nokia zie ik dat de nieuwste software release voor de nokia e57 is: 110.48.125. Ik heb op mijn e75 een versie eerder die begint met 100. Uiteraard wil ik de nieuwste software, helemaal omdat deze de e-mail problemen belooft te verhelpen. Echter, via de update functie op de telefoon wordt aangeggeven dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn... Heel apart! Weet iemand misschien hoe dat zit en hoe ik mijn telefoon toch kan updaten?
Alvast bedankt!
Verwijderd
ook mijn E75 bevalt prima, nou heb ik toen ik hem had op van alles en nog wat gedrukt,
nu ben ik rechts onderin mijn scherm die 2 vakjes kwijt, waar je je gemiste oproepen en ongelezen berichten kan zien staan,
the point is, ik kan ze nergens meer terug vinden om ze terug te zetten..
iemand een idee ?!
nu ben ik rechts onderin mijn scherm die 2 vakjes kwijt, waar je je gemiste oproepen en ongelezen berichten kan zien staan,
iemand een idee ?!
Probeer hem eens te updaten via de Nokia Update SoftwareVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:52:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Voor de mensen die de afgelopen weken problemen hadden met hun mail, er zijn storingen bekend bij Ziggo en Gmail. Als het goed is gaat het vanzelf weer prima werken als de storingen zijn opgelost, ga dus niet prutsen met je instellingen.
ik heb sinds dit weekend ook een nokia E75. als ik hem aan mijn laptop hand(bluetooth) blijft hij elke keer vragen of ik de verbinding wil toestaan.
kan dit ook automatische? en zo ja hoe?
verder lekker toestel veel mee gespeeld en na 2 dagen nog niet leeg(geen wifi aan wel 2 mailboxen).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oeps sorry al gevonden. even verder kijken dan neus langs is
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kan dit ook automatische? en zo ja hoe?
verder lekker toestel veel mee gespeeld en na 2 dagen nog niet leeg(geen wifi aan wel 2 mailboxen).
oeps sorry al gevonden. even verder kijken dan neus langs is
[ Voor 38% gewijzigd door fotowilco op 07-09-2009 15:48 . Reden: al gevonden ]
Canon 5DIII | Canon 7D | EF 24-70 2.8L | EF 70-200mm f/2.8L USM IS Type II | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII |
Verwijderd
Jo
Wat is een alternetieve gps voor e75?
En mijn achterkant komt vaak los, ook een krakende ' * ' toets. Wat doe ik hiermee?
Grtz
Wat is een alternetieve gps voor e75?
En mijn achterkant komt vaak los, ook een krakende ' * ' toets. Wat doe ik hiermee?
Grtz
Verwijderd
Als je er geen hebt is er geen vakje he..Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:37:
ook mijn E75 bevalt prima, nou heb ik toen ik hem had op van alles en nog wat gedrukt,
iemand een idee ?!
Verwijderd
Dat kan helaas niet, tenzij je bij al je contacten de voornaam in het veld achternaam invult en omgekeerd. Dan zet je het in contacten op achternaam, voornaam.In de SMS notificatie, staat er in de highlight echter nu 'Last name, First name'. Ik wil dit graag hetzelfde hebben als in mijn contacts lijst, maar ik kan nergens een setting hiervoor vinden. Weet iemand wellicht of dit veranderd kan worden en zo ja, hoe?
Verwijderd
Ik heb net een nieuwe E75, en ondervind hetzelfde probleem als bribrab. Ik heb hotmail helemaal netjes ingesteld, met synchronisatie op 10 minuten. Maar er komen dus op mijn startscherm geen mails binnen. Als ik de mailbox open moet ik eerst verbinden.Als ik hem dan een minuutje ofzo weg leg is de verbinding daarna al weer verbroken. Je moet dus nu continu handmatig de mailbox gaan binnenhalen, en dit lijkt me niet de bedoeling. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Ja. Het is mij gelukt. Echter had ik een DOA dus wacht ik op n nieuwe en zonder gsm kan ik dat niet uitleggen.
Een andere optie is gewoon live messenger downloaden, dat werk beter dan de standaard hotmail vind ik. Ik gebruikt eerst Live omdat ik de andere niet aan de praat kreeg tot ik plots wist hoe en dan ging alles vlot en via begin scherm.
Een andere optie is gewoon live messenger downloaden, dat werk beter dan de standaard hotmail vind ik. Ik gebruikt eerst Live omdat ik de andere niet aan de praat kreeg tot ik plots wist hoe en dan ging alles vlot en via begin scherm.
Weet iemand misschien hoe ik ActiveX Control op de telefoon kan krijgen? Ik probeer via de site www.logmein.com in te loggen op een pc maar normaal moet er op de pc ActiveX Control worden geinstalleerd.
De telefoon blijft nu hangen op het punt waar nomaal gesproken in IE wordt gevraagd om dit te installeren, ik blijf tegen een wit venster aankijken.
De telefoon blijft nu hangen op het punt waar nomaal gesproken in IE wordt gevraagd om dit te installeren, ik blijf tegen een wit venster aankijken.
Ik had dit ook, alleen met hotmail. Ik las laatst op het Nokia Support forum dat iemand gewoon bij Nokia Messaging z'n e-mail had verwijderd en vervolgens weer toegevoegd. Zelf ook gedaan en het werkt weer perfectbribrab schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:26:
Nu mijn vragen:
1. Om mijn webmail van werk bij Mail for Exchange te krijgen moet ik toch gewoon het adres achter 'Outlook Web Access host name' invoeren? Bij de webmail voor m'n school was dit wel het geval, maar nu krijg ik de melding van een 'Ongeldige Mail for Exch.-referenties' in combinatie met een melding dat de server niet reageert.
Als ik /owa erachter zet, die ook bij de 'about-lijst' staat dan krijg ik die melding niet, maar staat er alleen dat de server niet reageert. Het lijkt mij niet dat de server niet reageert aangezien ik er via het web gewoon in kan.
2. Hoe stel ik intratel in? Kan ik dan ook de gegevens van Exchange gebruiken of heb ik daar speciale gegevens voor nodig? Zo ja, kan ik die gegevens gewoon vinden bij de applicatie die actief is wanneer ik ingelogd ben op het intranet?
Verwijderd
Na veel geknoei, ben al een week bezig internet af te speuren naar de juiste MfE instellingen, heb ik eindelijk contact met de exchange server.
Na de gebruikelijke instellingen herhaalde malen opnieuw ingevoerd te hebben was de servernaam instelling degene die mij verder hielp.
In plaats van hier de normale servernaam in te vullen, was bij mij de oplossing dat ik daar [servernaam]@[domeinnaam].[domeinlevel] moest invullen.
Ik heb nu een volledige sync met de exchange server, inclusief mappenstructuur, agenda, contactpersonen etc.
Ik hoop dat dit andere mensen verder helpt, ik heb meerdere keren op het punt gestaan deze e75 uit het raam te gooien.
Na de gebruikelijke instellingen herhaalde malen opnieuw ingevoerd te hebben was de servernaam instelling degene die mij verder hielp.
In plaats van hier de normale servernaam in te vullen, was bij mij de oplossing dat ik daar [servernaam]@[domeinnaam].[domeinlevel] moest invullen.
Ik heb nu een volledige sync met de exchange server, inclusief mappenstructuur, agenda, contactpersonen etc.
Ik hoop dat dit andere mensen verder helpt, ik heb meerdere keren op het punt gestaan deze e75 uit het raam te gooien.
Waar mijn normale servernaam mail.nayak.nl is, zou dit dan dus. mail.nayak.nl@nayak.nl moeten zijn?Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:13:
Na veel geknoei, ben al een week bezig internet af te speuren naar de juiste MfE instellingen, heb ik eindelijk contact met de exchange server.
Verwijderd
eerlijkheidshalve moet ik erbij vermelden dat onze exchangeserver lokaal draait.
In jouw geval praten we ook over een Exchange Server?
Ik weet er niet al te veel vanaf, maar voor zover ik Exchange Server ken wel ja. Ik ben er bekend mee via school en haar webmail, deze mail van het werk is exact hetzelfde. Als ik bij info kijk krijg ik de volgende gegevens, waarbij ik bepaalde privégegevens heb weggelaten:Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:56:
eerlijkheidshalve moet ik erbij vermelden dat onze exchangeserver lokaal draait.
Overigens is dit intern, als ik vanaf thuis hier kijk is het volgens mij iets uitgebreider (??).Mailbox owner: ][voorn].[achtern]- [Bedrijfsnaam][[voorn].[achtern]@[bedrijfsn].nl]
User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.2; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Outlook Web Access experience: Premium
User language: English (United States)
User time zone: (GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna
Exchange mailbox address: /o=**-**/ou=Exchange Administrative Group (FYDIBOHF23SPDLT)/cn=Recipients/cn=][voorn].[achtern]
Outlook Web Access host address: https://exchange-spl/owa
Outlook Web Access version: 8.1.278.2
Outlook Web Access host name: exchange-spl
S/MIME control: not installed
Client Access server name: exchange-spl.[bedrijfsn.].aero
Exchange Client Access server .NET Framework version: 2.0.50727.1433
Client Access server operating system version: Microsoft Windows NT 5.2.3790 Service Pack 2
Client Access server operating system language: en-US
Microsoft Exchange Client Access server version: 8.1.240.0
Client Access server language: en-US
Client Access server time zone: W. Europe Standard Time
Microsoft Exchange Client Access server platform: 64bit
Mailbox server name: exchange-spl.[bedrijfsn.].aero
Mailbox server Microsoft Exchange version: 8.1.240.0
Other Microsoft Exchange server roles currently installed on the Client Access server: Mailbox, Hub Transport
Authentication type associated with this Outlook Web Access session: Basic
Public logon: Yes
Ik ben stagiair, maar alle managers hebben een blackberry van het bedrijf waarop zij wel gewoon hun mail vanaf de pc kunnen synchroniseren. Ik heb een van hun BB's gecheckt, maar kon nergens instellingen vinden die met MfE te maken hadden.
[ Voor 7% gewijzigd door Polen op 14-09-2009 14:24 ]
Verwijderd
Laat me allereerst stellen dat ik ook absoluut geen expert ben op dit gebied, ben er toevallig achtergekomen door proberen. Daarom duurde het waarschijnlijk ook zo lang voordat ik erachter was
Ik heb bij mij het zo ingesteld [exchange-spl]@[bedrijfsn].aero
Ik ga er dan vanuit dat exchange-spl de exchange server is en bedrijfsn.aero het lokale domein.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik ga er dan vanuit dat exchange-spl de exchange server is en bedrijfsn.aero het lokale domein.
Bedankt, maar ik kom er niet uit. Als het goed is weet de IT-man hier hoe het moet, als het al mogelijk is. Die ga ik het morgen even vragen.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:53:
Laat me allereerst stellen dat ik ook absoluut geen expert ben op dit gebied, ben er toevallig achtergekomen door proberen. Daarom duurde het waarschijnlijk ook zo lang voordat ik erachter was![]()
Ik heb last van stof achter mijn schermpie, maar wil hem eigenlijk niet opsturen. Kan je dit zelf probleemloos oplossen
Het onderste (zilveren)randje is bij mij los. Is het slim om dit te lijmen?
Niet doen!! Ga langs een NSP, dit zou gewoon onder garantie moeten vallen. Als je gaat lijmen ben je je garantie zeker weten kwijt. En frontjes reageren vaak niet zo goed op lijmenRuffian schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:28:
Ik ben nu op zoek naar een nieuw mobieltje, en mijn oog viel eerst op de E71. Toen niet lang daarna de prijs plotseling steeg, ging ik toch maar eens verder kijken. Hence, de E75.
Ook zat ik te kijken naar de E63.
Ik ben er zelf nu nog steeds niet uit. Ik wil een mobieltje met een toetsenbord, dat staat vast. Maar tussen de drie, met flinke prijsverschillen, ben ik nog niet uit.
De E63 heeft bijvoorbeeld geen HSDPA, hoewel ik nu nog geen internet-abbo heb (maar dat later misschien wil gaan aanschaffen). De E71 en E75 hebben dat beide wel, en tussen die twee is het toetsenbord ook weer een stukje groter bij de E75.
Maar, al met al, zou ik gaan voor de E75, of voor de E71 die mij ~€50 scheelt. Of zelfs nog voor de E63, die mij nog eens €50 scheelt?
Ik ben er zelf nu nog steeds niet uit. Ik wil een mobieltje met een toetsenbord, dat staat vast. Maar tussen de drie, met flinke prijsverschillen, ben ik nog niet uit.
De E63 heeft bijvoorbeeld geen HSDPA, hoewel ik nu nog geen internet-abbo heb (maar dat later misschien wil gaan aanschaffen). De E71 en E75 hebben dat beide wel, en tussen die twee is het toetsenbord ook weer een stukje groter bij de E75.
Maar, al met al, zou ik gaan voor de E75, of voor de E71 die mij ~€50 scheelt. Of zelfs nog voor de E63, die mij nog eens €50 scheelt?
Er komt ook een opvolger aan voor de E71, de E72 wellicht dat die wat meer aan je wensen voldoet, alhoewel hij wel duurder is dan de huidige E71HotFix schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:32:
Ik ben nu op zoek naar een nieuw mobieltje, en mijn oog viel eerst op de E71. Toen niet lang daarna de prijs plotseling steeg, ging ik toch maar eens verder kijken. Hence, de E75.

[ Voor 71% gewijzigd door DerOllie op 16-09-2009 18:28 ]
www.youtube.com/DerOllie
Heb ik wel gedaan.. meuk viel na een week al uit elkaarRuffian schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:28:
Randje is bij mij ook los. Echt cheap vind ik dat. Plus, hij slide nu iets te ver dicht, zodat de zijkanten niet meer goed aansluiten 
Heerlijke bouwkwaliteit

Heerlijke bouwkwaliteit
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het koppelen met een parrot? Ik heb de simpele versie zonder display, ze vinden mekaar wel maar het koppelen wil niet. Kom niet aan wachtwoord invullen toe.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 20:19 ]
Heb ergens gelezen dat de telefoon eerst in offline modus moet staan, dan pairen en dan weer online. Geen idee of het werkt ..Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:15:
Heeft iemand ervaring met het koppelen met een parrot? Ik heb de simpele versie zonder display, ze vinden mekaar wel maar het koppelen wil niet. Kom niet aan wachtwoord invullen toe.
Ik heb dezelfde en heb ook flink lopen klooien.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:15:
Reset je parrot (rood en groen inhouden geloof ik) en herstart je GSM.
Pair opnieuw volgens de handeling in het boekje en het werkt (bij mij althans)
Is het mogelijk om je derde mailbox ook op de achtergrond van je bureaublad te krijgen? Bij mij beperkt hij zich tot twee (de MfE en Hotmail).
Vandaag is mijn E75 voor de derde dag op rij zijn exchange toegangspunt kwijt
Eergisteren kon ik het zelf weer terug zetten, gisteren lukte me dat zelfs niet, want toen moest ik onder 'geavanceerde instellingen' kiezen voor WAP of internet, maar wat ik ook deed: internet wilde ie niet selecteren.
Vandaag kan ik alleen uit 'internet' kiezen en daarna lijkt ie het ook weer te doen, maar als ik dit elke dag moet doen gaat de lol er wel van af.
Kent iemand dit verschijnsel?
Met mijn gmail instellingen blijft alles goed gaan.
Eergisteren kon ik het zelf weer terug zetten, gisteren lukte me dat zelfs niet, want toen moest ik onder 'geavanceerde instellingen' kiezen voor WAP of internet, maar wat ik ook deed: internet wilde ie niet selecteren.
Vandaag kan ik alleen uit 'internet' kiezen en daarna lijkt ie het ook weer te doen, maar als ik dit elke dag moet doen gaat de lol er wel van af.
Kent iemand dit verschijnsel?
Met mijn gmail instellingen blijft alles goed gaan.
Verwijderd
Hallo allemaal, heb de laatste weken dit forum vaak bezocht/gevolgd en uit eindelijk een E75 aangeschaft. Heerlijk toestel alles werkt bijna perfect. klein minpuntje bij mij is het ontvangst icm Vodafone abo zakelijk.(met mijn laatst overleden SE800I en het zelfde abo nooit geen klagen gehad....???) hebben meer mensen hier last van, e75 icm Vodafone ?
Het instaleren van Gmail was echt appeltje-eitje !! Geweldig !! Maar nu.............. al een paar dagen bezig om mijn zakelijke email er op te krijgen, maar dit lukt van geen kant (dit zal zeker aan mij liggen !! ) mijn zakelijke email account is van KPN en mijn mobile abo is van Vodafone. Heeft iemand tips qua instellingen met Vodafone abo zakelijk ? Hoe hebben jullie dit gedaan, een andere provider voor de email en abo Vodafone voor bellen/internet ?? kijk uit naar jullie reacties.
Het instaleren van Gmail was echt appeltje-eitje !! Geweldig !! Maar nu.............. al een paar dagen bezig om mijn zakelijke email er op te krijgen, maar dit lukt van geen kant (dit zal zeker aan mij liggen !! ) mijn zakelijke email account is van KPN en mijn mobile abo is van Vodafone. Heeft iemand tips qua instellingen met Vodafone abo zakelijk ? Hoe hebben jullie dit gedaan, een andere provider voor de email en abo Vodafone voor bellen/internet ?? kijk uit naar jullie reacties.
Verwijderd
Ha, geprobeert en werkt! Thnx.Wimo. schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:27:
[...]
Heb ergens gelezen dat de telefoon eerst in offline modus moet staan, dan pairen en dan weer online. Geen idee of het werkt ..
Verwijderd
Ik heb sinds kort de E75. Vervelend vind ik het dat hij steeds automatisch verbinding maakt met internet zodra je het web opent. In huis kan ik gebruik maken van een WLAN, maar zodra ik met internet wil verbinden, dan laat hij geen keuze zien, zodat ik zelf kan kiezen of ik verbind via "Mail en Java" of via het "WLAN". Bij Web, instellingen, toegangspunt heb ik "altijd vragen" ingegeven. Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg dat ie eerst vraagt met wat ik verbinding wil maken (en daardoor ook niet zomaar verbinding maakt)?.
Verwijderd
Hoi Allemaal,
Heb sinds kort ook een E75 en vroeg me af hoe ik een Nederlandse Stem kan krijgen voor het uitspreken van mijn contacten (privé uiteraard).
Ook heb ik onlangs de Nederlandse versie van het woordenboek geïnstalleerd, alleen merk ik dat het niet echt een "woordenboek" is.
Bij de Engelse versie heb je wel synoniemen e.d.
Heb sinds kort ook een E75 en vroeg me af hoe ik een Nederlandse Stem kan krijgen voor het uitspreken van mijn contacten (privé uiteraard).
Ook heb ik onlangs de Nederlandse versie van het woordenboek geïnstalleerd, alleen merk ik dat het niet echt een "woordenboek" is.
Bij de Engelse versie heb je wel synoniemen e.d.
Randje hier ook los. Echt ongelovelijk. Koop je een dure foon, van de E serie die normaal enigzins robuust is, is dat randje onderaan los, en ik wil er nog wel 2 jaar mee doen :xReinier schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:38:
Randje is bij mij ook los. Echt cheap vind ik dat. Plus, hij slide nu iets te ver dicht, zodat de zijkanten niet meer goed aansluiten
Heerlijke bouwkwaliteit
Lijmen zou kunnen maar hij sluit ook niet goed meer aan... echt troep.
Ik wou zeggen onder downloads. Maar ben er net zelf even gaan kijken en daar staat alleen die ovi-store app nog. En in de ovi-store zie ik ze nergens meer terug komen. Zal even verder speuren want ik wil hem er ook weer op hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:02:
Hoi Allemaal,
Heb sinds kort ook een E75 en vroeg me af hoe ik een Nederlandse Stem kan krijgen voor het uitspreken van mijn contacten (privé uiteraard).![]()
![]()
Bij de Engelse versie heb je wel synoniemen e.d.![]()
Verwijderd
Ook ik ben in het bezit van de E75.
als je een sms verstuurd komt er rechts boven in het scherm een pijltje naar boven staan.
Nu blijft deze bij mij de hele tijd.
Ik heb al geprobeert aan en uit batterij eruit alle verzonden en ontvangen berichtten gewist maar niks helpt.
Hopelijk kan iemand me helpen.
als je een sms verstuurd komt er rechts boven in het scherm een pijltje naar boven staan.
Nu blijft deze bij mij de hele tijd.
Ik heb al geprobeert aan en uit batterij eruit alle verzonden en ontvangen berichtten gewist maar niks helpt.
Hopelijk kan iemand me helpen.
Kijk eens bij euh outbox ofzoiets , sms wat hij niet goed verzend.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Weet iemand waar je de instellingen kan vinden om de grote van de te downloaden emails in kb's in kunt stellen ?
Hier ook mensen die twijfelen of getwijfeld hebben tussen de E52/55 en de E75? Of omwille van de QWERTY-functionaliteit gewoon allemaal een E75 gekozen? 
Ik ben op zoek naar m'n eerste Smartphone, maar ik lees vooral m'n mail ipv dat ik het verstuur, dus ik vraag me af in hoeverre ik het zonder toetsenbord zou kunnen stellen. Ik houd namelijk ook wel van een beetje accuduur en dat is dan weer het sterke punt van de E52/55
Ik ben op zoek naar m'n eerste Smartphone, maar ik lees vooral m'n mail ipv dat ik het verstuur, dus ik vraag me af in hoeverre ik het zonder toetsenbord zou kunnen stellen. Ik houd namelijk ook wel van een beetje accuduur en dat is dan weer het sterke punt van de E52/55
Heeft iemand hierover een idee of oplossing/workaround? Ik heb het idee dat ActiveX niet wordt ondersteund op deze telefoon.Valkje schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:17:
Weet iemand misschien hoe ik ActiveX Control op de telefoon kan krijgen? Ik probeer via de site www.logmein.com in te loggen op een pc maar normaal moet er op de pc ActiveX Control worden geinstalleerd.
Simpel, ActiveX is Microsoft, en dit werkt niet op een Symbian toestel.Valkje schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:47:
[...]
Heeft iemand hierover een idee of oplossing/workaround? Ik heb het idee dat ActiveX niet wordt ondersteund op deze telefoon.
Java
Verwijderd
Hallo,
Ik heb hier een Nokia E75.
Heb mijn mail for exchange ingesteld, alle email van afgelopen week komt keuring binnen.
Ook al mijn contacten en Agenda komen binnen.
echter iedere keer als hij nu polt krijg ik de melding: E-mail kan niet synchr. contact met beheerder als probleem blijft. Echter als ik die melding dan ok weg druk komt mijn mailtje wel binnen...
Is heel erg rot dit, op mijn E71 had ik dit nooit.
Iemand een idee?
Ik heb hier een Nokia E75.
Heb mijn mail for exchange ingesteld, alle email van afgelopen week komt keuring binnen.
Ook al mijn contacten en Agenda komen binnen.
echter iedere keer als hij nu polt krijg ik de melding: E-mail kan niet synchr. contact met beheerder als probleem blijft. Echter als ik die melding dan ok weg druk komt mijn mailtje wel binnen...
Is heel erg rot dit, op mijn E71 had ik dit nooit.
Iemand een idee?
Verwijderd
Heb je het hier dan over de stem of het woordenboek? Of alle tweethefox154 schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:48:
[...]
Ik wou zeggen onder downloads. Maar ben er net zelf even gaan kijken en daar staat alleen die ovi-store app nog. En in de ovi-store zie ik ze nergens meer terug komen. Zal even verder speuren want ik wil hem er ook weer op hebben
Iig hoor het graag!!!
Bij mij is dat zilvere onderkantje al 2x kapot gegaan.
De eerste keer was binnen een maand dus kreeg ik direct een nieuwe.
De tweede keer was na anderhalve maand en werd hij dus opgestuurd.
Na de (kosteloze) reparatie is hij niet meer stuk gegaan. Het blijft wel een zwakke plek van de telefoon. Een hoesje is hierdoor wel min of meer verplicht. Overigens krijg je er bij de meeste winkels een hoesje bij, behalve de media markt waar ik hem dus gekocht heb.
De eerste keer was binnen een maand dus kreeg ik direct een nieuwe.
De tweede keer was na anderhalve maand en werd hij dus opgestuurd.
Na de (kosteloze) reparatie is hij niet meer stuk gegaan. Het blijft wel een zwakke plek van de telefoon. Een hoesje is hierdoor wel min of meer verplicht. Overigens krijg je er bij de meeste winkels een hoesje bij, behalve de media markt waar ik hem dus gekocht heb.
In je mailbox, ga naar instellingen dan kan je kiezen tussen globale instellingen, of account instellingen. Als je voor account instellingen kiest (in mijn voorbeeld 'Gmail') dan kan je weer uit drie opties kiezen.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:28:
Weet iemand waar je de instellingen kan vinden om de grote van de te downloaden emails in kb's in kunt stellen ?
Mailbox, What, When.
Mailbox zijn je inlog gegeven, When is je sync termijn en What is functie die je moet hebben.
De bovenste optie regelt de grote van op te halen berichten.
Jezus saves and takes half damage.
Weet iemand of het mogelijk is om bij de E75 het flash lampje als zaklamp te gebruiken? Heb zelf al gezocht maar niks gevonden.
Verwijderd
Hoi Maupertus,Maupertus schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:09:
[...]
In je mailbox, ga naar instellingen dan kan je kiezen tussen globale instellingen, of account instellingen. Als je voor account instellingen kiest (in mijn voorbeeld 'Gmail') dan kan je weer uit drie opties kiezen.
Mailbox, What, When.
Mailbox zijn je inlog gegeven, When is je sync termijn en What is functie die je moet hebben.
De bovenste optie regelt de grote van op te halen berichten.
hartelijk bedankt voor je reactie, heb het uitgezocht, uitgevoerd en werkt perfect.
super,
bedankt.
Verwijderd
Ik loop de hele avond al te zoeken... maar kan t antwoord op mn vraag niet snel vinden. En in de winkel werd ik erg kortaf behandeld dus was daar maar weg gelopen. Mijn vraag is: "is het qwerty-tb eigenlijk verlicht"?
edit: hmm als ik het goed zie is het 123-tb wel verlicht en het qwerty-tb niet, klopt dat?
edit: hmm als ik het goed zie is het 123-tb wel verlicht en het qwerty-tb niet, klopt dat?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 22:02 ]
Beide zijn verlicht, al vind ik het 123-tb wel minder verlicht omdat dit bij mij althans aflooptVerwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:47:
Ik loop de hele avond al te zoeken... maar kan t antwoord op mn vraag niet snel vinden. En in de winkel werd ik erg kortaf behandeld dus was daar maar weg gelopen. Mijn vraag is: "is het qwerty-tb eigenlijk verlicht"?
123 zijn goed te zien, 456 minder en ga zo maar door.
het qwerty-tb is wel goed verlicht.
Kan iemand mij vertellen hoe die zijn Google agenda heeft kunnen syncen met zijn E75 agenda,
want een aantal pagina's terug staat er wel een linkje naar uitleg maar daar kom ik niet uit
omdat je dan moet je naar contacts gaat en dan via opties naar de sync applicatie maar die zie ik niet staan
kan iemand hier uit leggen hoe hij zijn E75 heeft ingesteld ?
want een aantal pagina's terug staat er wel een linkje naar uitleg maar daar kom ik niet uit
omdat je dan moet je naar contacts gaat en dan via opties naar de sync applicatie maar die zie ik niet staan
Vraagje aan de mensen hier.
Het scherm van de mobiel van een vriendin van mij (Nokia E75) is vrijdag kapot gegaan, doordat er een poot van een bed bovenop stond. (Vraag me niet hoe het kwam.. ^^)
Het plastic wat het echte LCDtje beschermd is echter nog volledig intakt, alleen het LCDtje zelf is nogal erg gebroken. Nieuw LCDtje voor dit toestel besteld dus.
Die krijg ik dus morgen binnen.. En ik denk dat het me wel lukt om het toestel open te krijgen, maar toch even voor de zekerheid : Hoe gaat die voorste cover eraf bij dit toestel, zodat je het LCD kan vervangen?
Alvast bedankt!
Het scherm van de mobiel van een vriendin van mij (Nokia E75) is vrijdag kapot gegaan, doordat er een poot van een bed bovenop stond. (Vraag me niet hoe het kwam.. ^^)
Het plastic wat het echte LCDtje beschermd is echter nog volledig intakt, alleen het LCDtje zelf is nogal erg gebroken. Nieuw LCDtje voor dit toestel besteld dus.
Die krijg ik dus morgen binnen.. En ik denk dat het me wel lukt om het toestel open te krijgen, maar toch even voor de zekerheid : Hoe gaat die voorste cover eraf bij dit toestel, zodat je het LCD kan vervangen?
Alvast bedankt!
Gebruik goosync.comkiefty14 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:33:
Kan iemand mij vertellen hoe die zijn Google agenda heeft kunnen syncen met zijn E75 agenda,
Werkt super makkelijk en blijft werken
S60SpotOn heb je daarvoor nodig. Gratis te vinden als freeware.jaguarxj16 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:58:
Weet iemand of het mogelijk is om bij de E75 het flash lampje als zaklamp te gebruiken? Heb zelf al gezocht maar niks gevonden.
Inmiddels de E75 opengemaakt, en het scherm vervangen.
Zal mijn vraag zelf even beantwoorden, zodat iemand anders er misschien nog wat aan heeft.
Om het scherm te vervangen dien je hem uit te sliden, en aan de achterkant ('onder' het scherm) drie superkleine schroefjes los te schroeven. Dan zit er nog een 4e iets groter schroefje die ook los moet. Vervolgens kan je de cover voorzichtig verwijderen. Je ziet dan het scherm verzonken in de mobiel liggen. Deze kan je met een mesje los wippen, en eruit halen. Er dient toch wel een klein beetje kracht gebruikt te worden, het schermpje zit 'vastgeklikt'. Vervolgens nieuwe scherm erin 'klikken', cover er weer op doen, en weer vast schroeven.
Zal mijn vraag zelf even beantwoorden, zodat iemand anders er misschien nog wat aan heeft.
Om het scherm te vervangen dien je hem uit te sliden, en aan de achterkant ('onder' het scherm) drie superkleine schroefjes los te schroeven. Dan zit er nog een 4e iets groter schroefje die ook los moet. Vervolgens kan je de cover voorzichtig verwijderen. Je ziet dan het scherm verzonken in de mobiel liggen. Deze kan je met een mesje los wippen, en eruit halen. Er dient toch wel een klein beetje kracht gebruikt te worden, het schermpje zit 'vastgeklikt'. Vervolgens nieuwe scherm erin 'klikken', cover er weer op doen, en weer vast schroeven.
Verwijderd
Hulde!
kost dat een nieuw schermpje?
kost dat een nieuw schermpje?
Ch3cker schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:48:
Inmiddels de E75 opengemaakt, en het scherm vervangen.
35 euro. Dat valt imo reuze mee, volgens mij als je hem naar een service point oid brengt ben je veel meer kwijt..
Probleem met active sync van mijn agenda via exchange:
mailtjes komen nog wel keurig op m'n telefoon terecht, maar afspraken verschijnen niet langer in mijn agenda. En da's niet handig.
Is daar een oplossing/truuk voor?
Ik heb al een keer de software opnieuw geladen, maar dat leidt vooralsnog niet tot verbetering.
Ook is het toestel nog geregeld het toegangspunt voor mail ophalen kwijt. Dan moet ik bij de geavanceerde instellingen voor exchange het toegangspunt opnieuw instellen, hoewel er maar 1 keuze is???
mailtjes komen nog wel keurig op m'n telefoon terecht, maar afspraken verschijnen niet langer in mijn agenda. En da's niet handig.
Ik heb al een keer de software opnieuw geladen, maar dat leidt vooralsnog niet tot verbetering.
Ook is het toestel nog geregeld het toegangspunt voor mail ophalen kwijt. Dan moet ik bij de geavanceerde instellingen voor exchange het toegangspunt opnieuw instellen, hoewel er maar 1 keuze is???
Bij e-mail synchronisatie van een grote mailbox via een Exchange server krijg ik vaak de melding: geheugen vol.
Het lijkt erop dat de e-mail wordt binnengehaald naar het interne geheugen en niet naar de 4 gig geheugenkaart, die nog bijna helemaal leeg is. Iemand een idee waar dit is in te stellen?
Het lijkt erop dat de e-mail wordt binnengehaald naar het interne geheugen en niet naar de 4 gig geheugenkaart, die nog bijna helemaal leeg is. Iemand een idee waar dit is in te stellen?
Verwijderd
net een E75 binnen, maar geen PCsuite ervoor?
Hoe sync je hem? Uitsluitend via excange server of zo?
Laatste pc-suite ff downloaden van Nokia ..werkt perfectVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:48:
net een E75 binnen, maar geen PCsuite ervoor?
Verwijderd
tnx. probeer het...m,aar e75 staat er niet tussen.
Nog een vraag:
ik krijg in hoofdmenu maar 1 vergadering etc te zien.
Kan ik daar 4 of zo van maken?
Nog een vraag:
ik krijg in hoofdmenu maar 1 vergadering etc te zien.
Kan ik daar 4 of zo van maken?
Zijn er meer mensen waarbij het internet niet als heel sterk wordt gezien door de telefoon? Surfen, e-mail gaat allemaal goed, maar ik heb nu wat apps gedownload (Shazam en YouTube) en bij beide programma's geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken. Dit had eerder ook al met Windows Live Messenger, gebruik nu eBuddy, die werkt wel gewoon goed. Ik heb zo'n onbeperkt internet abo van Hi!
Waarom kan dit? Dat internet zou toch gewoon geschikt moeten zijn...
Ik heb een vraag. Sinds vanmorgen laad mijn telefoon niet meer op. Heb hem al op 2 verschillende adapters geprobeerd. Hij reageerd er niet op. Kan de USB kabel nergens vinden om uit te vinden of dit wat uit maakt. Iemand ervaring met dit probleem?
Ik dacht dat de E75 Shazam niet ondersteunde? Want dat is het enige wat ik er echt nog op mis, verder echt een geweldig dingPolen schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:50:
Zijn er meer mensen waarbij het internet niet als heel sterk wordt gezien door de telefoon? Surfen, e-mail gaat allemaal goed, maar ik heb nu wat apps gedownload (Shazam en YouTube) en bij beide programma's geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken. Dit had eerder ook al met Windows Live Messenger, gebruik nu eBuddy, die werkt wel gewoon goed. Ik heb zo'n onbeperkt internet abo van Hi!
Is helaas een bekend probleem dat de Exchange ondersteuning op de E75 nog redelijk naadje is. Ik hoop maar dat het in de volgende update wordt meegenomen.Tacoos schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:31:
Probleem met active sync van mijn agenda via exchange:
Dit heeft meestal te maken met de proxyserver, die filtert en blokkeert van alles. Als je even zoekt kun je wel vinden hoe je hem uit kunt zetten.Polen schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:50:
Daarnaast kan ook de verbindiningssnelheid aan de lage kant zijn (bijv. voor YouTube), wellicht biedt je provider een sneller abonnement.
[ Voor 31% gewijzigd door robertwebbe op 21-10-2009 07:44 ]
Is er ook al zicht op een nieuwe update? De vorige is alweer van een dik half jaar geleden.robertwebbe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 07:43:
[...]
Is helaas een bekend probleem dat de Exchange ondersteuning op de E75 nog redelijk naadje is. Ik hoop maar dat het in de volgende update wordt meegenomen.
[...]
Ook op Nokia forums vind ik meer problemen dan oplossingen. Ik heb niet t idee dat Nokia veel aandacht aan de ondersteuning van deze telefoon geeft.
Beste allen,
goosync wordt nu een paid service en eigenlijk wil ik gewoon via Google zelf synchroniseren, maar het is met niet gelukt om dit werkend te krijgen. Heeft iemand dit al kunnen oplossen?
Tevens, kennelijk is er voor andere regios al een nieuwere rom uit. Is bekend wanneer dit in NL komt of of het mogelijk is om het (geforceerd) te instaleren?
Groet,
goosync wordt nu een paid service en eigenlijk wil ik gewoon via Google zelf synchroniseren, maar het is met niet gelukt om dit werkend te krijgen. Heeft iemand dit al kunnen oplossen?
Tevens, kennelijk is er voor andere regios al een nieuwere rom uit. Is bekend wanneer dit in NL komt of of het mogelijk is om het (geforceerd) te instaleren?
Groet,
Waar haal je die info vandaan?Maupertus schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:22:
Beste allen,
Groet,
Grapje, Shazam opgepikt uit Ovi Store en hij werkt perfect op mijn E75jelle. schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:56:
Ik dacht dat de E75 Shazam niet ondersteunde? Want dat is het enige wat ik er echt nog op mis, verder echt een geweldig ding(heb hem paar dagen in gebruik nu)
Ik snap de vraag niet helemaal, maar dat komt misschien omdat hij zo fijn bot gesteld is, als Goosync gebruiker heb ik de laatste weken een aantal mails gehad waarin werd aangegeven dat Goosync vanaf 19 oktober niet meer als gratis service bestaat.
Nu ben ik niet echt principieel tegen services zoals deze die geld vragen, maar aangezien het in principe ook gratis zou moeten kunnen via Google zelf vind ik het een beetje belachelijk om er voor te moeten betalen.
Bij deze de feature lijst van goosync die de prijzen ook aangeeft 12 Maanden light kost nu 5 pond 99.
Mocht je vragen naar de nieuwe software versions, dan verwijs ik naar een goede google query, of anders dit artikel dat het ook bevestigd.
[EDIT:] Voor de duidelijkheid ook even de Nokia Info Pagina over dit onderwerp.
[ Voor 20% gewijzigd door Maupertus op 22-10-2009 11:05 ]
Ik zit er over te denken dit toestel aan te schaffen maar ik lees op verschillende websites dat de accuduur niet zo best is.
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Haha sorry, ik had het eigenlijk over dat er een nieuwe rom is voor je de E75. Ik kon hem namelijk nergens vinden, maar als ik het goed zie is deze post van 6 juli 2009 en het gaat om de firmware versie 110.48.125 en deze heb ik al een tijdje op mijn toestelMaupertus schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
Ik snap de vraag niet helemaal, maar dat komt misschien omdat hij zo fijn bot gesteld is, als Goosync gebruiker heb ik de laatste weken een aantal mails gehad waarin werd aangegeven dat Goosync vanaf 19 oktober niet meer als gratis service bestaat.
Nu ben ik niet echt principieel tegen services zoals deze die geld vragen, maar aangezien het in principe ook gratis zou moeten kunnen via Google zelf vind ik het een beetje belachelijk om er voor te moeten betalen.
Bij deze de feature lijst van goosync die de prijzen ook aangeeft 12 Maanden light kost nu 5 pond 99.
Mocht je vragen naar de nieuwe software versions, dan verwijs ik naar een goede google query, of anders dit artikel dat het ook bevestigd.
[EDIT:] Voor de duidelijkheid ook even de Nokia Info Pagina over dit onderwerp.
Misschien ga je uit van de screenshots maar dit is nog een oudere versie.
[ Voor 8% gewijzigd door Mavvie op 22-10-2009 14:40 ]
Sinds vandaag heb ik een E75, maar het gekke dat ik
nergens WLM kan vinden, deze installatie file moet er toch gewoon op staan ?
*** edit ***
Voor de mensen die hem ook zoeken, hier de download link:
WLMessenger
nergens WLM kan vinden, deze installatie file moet er toch gewoon op staan ?
*** edit ***
Voor de mensen die hem ook zoeken, hier de download link:
WLMessenger
[ Voor 42% gewijzigd door Albert020 op 24-10-2009 21:16 ]
Ha, nee, ik heb wat meer lopen zoeken en kennelijk is het voor de rest van NL ook mogelijk om de firmware te updaten. Maar als ik OTA probeer of via Nokia PC Updater krijg ik te zien dat er geen updates mogelijk zijn.Mavvie schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
Haha sorry, ik had het eigenlijk over dat er een nieuwe rom is voor je de E75. Ik kon hem namelijk nergens vinden, maar als ik het goed zie is deze post van 6 juli 2009 en het gaat om de firmware versie 110.48.125 en deze heb ik al een tijdje op mijn toestel.
Is er een manier om dit toch gedaan te krijgen of ligt het aan mijn tel.provider? (Telfort)
Ik had hier voor een E71 daar kon ik gewoon als ik een mail ging instellen de Wizard
overslaan, toen kwam ik gelijk in het handmatig instellen en kon ik pop3 selecteren
Krijg dit met de E75 niet voor elkaar, als ik de mail Wizard door loop kan hij geen verbinding,
maken met de server, pop3 krijg ik dan ook helemaal niet te zien, zou iemand mij uitleg kunnen geven... ?
*** edit ***
Heb inmiddels mijn UPC Mail ook aan de praat
overslaan, toen kwam ik gelijk in het handmatig instellen en kon ik pop3 selecteren
Krijg dit met de E75 niet voor elkaar, als ik de mail Wizard door loop kan hij geen verbinding,
maken met de server, pop3 krijg ik dan ook helemaal niet te zien, zou iemand mij uitleg kunnen geven... ?
*** edit ***
Heb inmiddels mijn UPC Mail ook aan de praat
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 26-10-2009 10:48 ]
Verwijderd
Ik heb hem nu ook sinds een paar dagen en hij bevalt erg goed. Ben alleen nog opzoek naar games en leuke software. Iemand nog een handige site?
Ik zit anders nog steeds op 100.48.78 en volgens de updaters (gsm/pc suite) is dit de laatste versie.Mavvie schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
Haha sorry, ik had het eigenlijk over dat er een nieuwe rom is voor je de E75. Ik kon hem namelijk nergens vinden, maar als ik het goed zie is deze post van 6 juli 2009 en het gaat om de firmware versie 110.48.125 en deze heb ik al een tijdje op mijn toestel.
Google staat er vol meeVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:12:
Ik heb hem nu ook sinds een paar dagen en hij bevalt erg goed. Ben alleen nog opzoek naar games en leuke software. Iemand nog een handige site?
*** edit ***
Deze vraag hoorde hier niet thuis.....
Deze vraag hoorde hier niet thuis.....
[ Voor 88% gewijzigd door Albert020 op 26-10-2009 12:55 ]
Erg vreemd als ik bij nokia updater kijk zie ik toch wel degelijk een hogere versie staanRuffian schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Ik zit anders nog steeds op 100.48.78 en volgens de updaters (gsm/pc suite) is dit de laatste versie.
Weet iemand hoe de verlichting van het qwerty-toetsenbord werkt (op basis van lichtsensor?) of hoe ik dat kan aanpassen ofzo
Als ik bijvoorbeeld 's avonds op de fiets zit schakelt de verlichting ontzettend onregelmatig aan en uit, best irritant

Kan iemand mij vertellen hoe ik het Communicatielampje uit kan zetten....... ?
Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren (onderaan) > Stand-by comm. denk ik dat je bedoelt.Albert020 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:27:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het Communicatielampje uit kan zetten....... ?
Yeps idd, dat was de boosdoener, werd helemaal gek van dat geknipperd, thanksssjelle. schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:47:
[...]
Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren (onderaan) > Stand-by comm. denk ik dat je bedoelt.