Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden !
Vastlegtoets zit aan zijkant van het toestel, al mijn vorige Nokia's werkten anders. Sorry luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
Wat mij al eerder opviel met Navigon, maar nu ook met Nokia Maps in combinatie met de E75...
Als ik muziek afspeel via de muziekspeler, komen de gesproken aanwijzingen er niet meer door heen! Is het onmogelijk om dit wel voor elkaar te krijgen, of dien ik iets in stellen / andere muziekspeler te gebruiken?
De aanwijzingen vind ik toch wel belangrijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:35

Tacoos

i am i

Zo, mijn E75 is ook binnen!
Gelijk weer een vraag: de E75 kan ook worden opgeladen middels de mini-usb poort en de datakabel. Van mij ouwe telefoon heb ik nog een lader met mini-usb aansluiting liggen, kan ik daar de E75 ook gewoon mee laden?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tacoos schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:41:
Zo, mijn E75 is ook binnen!
Gelijk weer een vraag: de E75 kan ook worden opgeladen middels de mini-usb poort en de datakabel. Van mij ouwe telefoon heb ik nog een lader met mini-usb aansluiting liggen, kan ik daar de E75 ook gewoon mee laden?
Ten eerste, waarom zou je dat willen?

Ik dacht overigens dat Nokia voor de E75 een eigen usb-format had bedacht... maar misschien zit ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Ik dacht overigens dat Nokia voor de E75 een eigen usb-format had bedacht... maar misschien zit ik er naast.
ideaal voor wanneer je geen oplader bij je hebt, maar wel een data kabel bijv... USB aansluitingen heb je steeds vaker in je auto ook zitten ;).

Anyway, voor zover ik begrijp/ervaar: de USB kan gebruikt wordt om op te laden, zolang de accu maar niet helemaal leeg is! Dan heb je toch echt de lader nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Ik mag hopen dat ze niet een eigen usb format hebben bedacht, waarom zou je anders standaarden afspreken :(

Het gaat me niet om laden via de datakabel, want dat kan. Nokia levert ook een datakabel mee. Maar de lader van mijn vorige telefoon heeft een mini-usb aansluiting en past dus ook op de nokia (tenzij jij toch gelijk hebt...). Nou vraag ik me alleen af of de laadspanning dan anders is en/of dat schade kan veroorzaken.

Waarom? Nou, dat is handig omdat mijn autolader mini-usb aansluiting heeft, mijn GPS muis mini usb heeft, mijn vrouw d'r telefoon mini usb heeft en mijn blauwe tand earpiece tenslotte heeft ook een mini usb.
En ik heb nog 2 mini usb laders voor in het stopcontact van mijn oude HTC.
Dusz, als het kan, kan ik met 1 lader toe voor alles :+ Kan er eens 1 stuk gaan, kan ik op meerdere plekken een lader neerleggen (werk bijv.) etc.

nevermind: andere stekker |:(

[ Voor 1% gewijzigd door Tacoos op 07-07-2009 10:59 . Reden: volgende keer eerst stekkertjes vergelijken .... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Ik heb een probleem met het verbinden met mijn BT headsetje (SE/Akona HBH 600):
De verbinding komt in eerste instantie wel tot stand, maar na een 30-tal seconden wordt die ook weer automatisch opgeheven.
Als ik verbinding maak, wordt mijn oortje ook gelijk geactiveerd, terwijl dat pas zou moeten als ik ga bellen/gebeld word.
Bij pairen is me ook niet om de code gevraagd, kan dat ermee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ligt het nu aan mij of komt er gewoon heel weinig uit voor de E75?
Er zijn ook weinig echte goeie blogs te vinden (richting then82blog.com)

Of kijk ik er gewoon echt naast?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:38
Sinds vandaag ben ik mijn omnia kwijt (woohoo) en heb ik een nokia E75..
2e hands gekocht, maar ik heb even een uitdaging denk ik.. Heb namelijk een probleem ermee, want mijn qwerty toetsenbord is anders volgens mij.. Op de plek waar normaal en , en . staan (2e regel van onder als ik het goed heb), staat bij bij ö en de Ä.. MAar als ik erop druk krijg ik dus wel een . en een ,

Wie o wie weet wat er aan de hand is.. ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Pinkelmans schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:32:
Wat mij al eerder opviel met Navigon, maar nu ook met Nokia Maps in combinatie met de E75...
Als ik muziek afspeel via de muziekspeler, komen de gesproken aanwijzingen er niet meer door heen! Is het onmogelijk om dit wel voor elkaar te krijgen, of dien ik iets in stellen / andere muziekspeler te gebruiken?
De aanwijzingen vind ik toch wel belangrijker...
Dan antwoord ik mijzelf even.
Met PowerMp3 gaat het een stuk beter. De instructies werken altijd, soms gaat de muziek bij het wisselen van nummers alleen pas door zodra de navigatie weer spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb een bug gevonden. kan iemand het volgend testen?

Schuif E75 open, evt dan op homescreen laten en keypadlock.Laat iemand bellen. En als je opneemt eerst telefoon dichtschuiven en dan op groene opneem knop drukken. Bij mij valt dan de telefoon uit :(

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Tacoos schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:43:
[...]

Ik mag hopen dat ze niet een eigen usb format hebben bedacht, waarom zou je anders standaarden afspreken :(

Het gaat me niet om laden via de datakabel, want dat kan. Nokia levert ook een datakabel mee. Maar de lader van mijn vorige telefoon heeft een mini-usb aansluiting en past dus ook op de nokia (tenzij jij toch gelijk hebt...). Nou vraag ik me alleen af of de laadspanning dan anders is en/of dat schade kan veroorzaken.

Waarom? Nou, dat is handig omdat mijn autolader mini-usb aansluiting heeft, mijn GPS muis mini usb heeft, mijn vrouw d'r telefoon mini usb heeft en mijn blauwe tand earpiece tenslotte heeft ook een mini usb.
En ik heb nog 2 mini usb laders voor in het stopcontact van mijn oude HTC.
Dusz, als het kan, kan ik met 1 lader toe voor alles :+ Kan er eens 1 stuk gaan, kan ik op meerdere plekken een lader neerleggen (werk bijv.) etc.

nevermind: andere stekker |:(
Klopt, Nokia heeft micro-usb, geen mini.....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Teoprins schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:39:
[...]

Klopt, Nokia heeft micro-usb, geen mini.....:(
Dat is toch de nieuwe standaard voor laders van telefoons?

nieuws: Toestelfabrikanten: telefoons krijgen micro-usb voor universele lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem met het instellen van een zonnet email account. Hij blijft bij verfiëren hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Kan iemand mij vertellen of de Nokia E75 wifi-verbinding kan maken via een KPN Experiabox 780? Heb nu de Nokia E71 en daar lukt het niet mee (een bekend probleem van de combinatie experiabox van KPN en de E71 overigens, als ik verschillende forums lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Mij lukt t iig niet om de E75 te laten verbinden met de experiabox.
Gelukkig heb ik elders in huis ook nog een linksys met wireless en gebruik ik die maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen een E75 en ben er tot nu toe errug blij mee!!

Ik vind alleen 1 ding irritant en dat is dta het toetsenbord (niet de qwerty) telkens na een minuut automatisch vergrendeld wordt. Ik wil gewoon dat dit alleen gebeurd wanneer ik dat handmatig doe.
Heb tot nu toe nergens kunnen vinden om dat te veranderen.
Iemand een idee in welke instelling dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een suggestie hoe je met op de E75 een pop email zo instelt dat je alleen een kopie email ophaalt en dus ook het bericht op de server laat staan?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
<oeps>

[ Voor 100% gewijzigd door Mavvie op 18-07-2009 11:24 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:49:
Iemand een suggestie hoe je met op de E75 een pop email zo instelt dat je alleen een kopie email ophaalt en dus ook het bericht op de server laat staan?

Dank!
Dat doet ie bij mij automatisch. Hij haalt het pas van de server af als ik de mail op mn pc binnenhaal. Wat ook vrij irritant is. Dat is bij een planet mail iig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het spelen met OVI, vroegeh waren dit channels en gebruikte ik de mail functie, tegenwoordig heet dit bij ovi ook albums en zou ik online moeten kunnen uploaden.

Het uploaden lukt wel, maar hoe plaats ik nu een nieuwe afbeelding in een album (en dat liefst vanaf mijn telefoon).

Suggesties?

EDIT: opgelost, via mob browser naar ovi website en vandaar uploaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad bij planetmail laat het mail op server achter maar bij een andere host weer niet terwijl ik dezelfde instellingen toepas in E75.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:21:
[...]

Dat doet ie bij mij automatisch. Hij haalt het pas van de server af als ik de mail op mn pc binnenhaal. Wat ook vrij irritant is. Dat is bij een planet mail iig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:50:
Inderdaad bij planetmail laat het mail op server achter maar bij een andere host weer niet terwijl ik dezelfde instellingen toepas in E75.

[...]
Als je je mail instelt met IMAP instellingen heb je als het ware een live koppeling tussen je GSM en mailbox.
Bij POP3 krijg je een copy op je GSM.

Denk dus dat de ene per POP gaat en de andere per IMAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer Route 66 te installeren op de E75, maar dat lukt niet. Als ik eerst alle bestanden op de geheugenkaart heb gezet en het SIS-bestand ga uitvoeren krijg ik uiteindelijk de mededeling "Kan bestand niet verwijderen" . Verder kom ik niet. Heeft iemand hetzelfde ervaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
hoekie75 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:57:
ik heb net een nokia E75 gekocht. hier staan 2 e-mail adressen in als ik deze mail boxen wil verwijderen bij
menu > email > instellingen en dan op de box verwijderen doe dan geeft hij aan dat ik eerst verbonden moet zijn.
en bij de maibox instellingen geeft hij een slot weer en zegt hij als ik deze wil wijzigen dan kan dat niet omdat hij alleen lezen is.
maar hij doet helemaal niks ook niet mail ophalen of verzenden
wie weet de oplossing ??
Heb hier hetzelfde probleem. Ben de eerste eigenaar en krijg ook de melding dat ik "eerst verbonden moet zijn".
In de telefoonwinkel wist de verkoper ook niks (kon het proberen toch) en hier heb ik nog steeds geen oplossing gelezen. Iemand die dit probleem kan oplossen?
Gewoon een e-mailaccount verwijderen; dat moet toch niet zo moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Volgens mij moet je de e-mailaccounts accounts verwijderen via het icoon Email, dan Instellingen, op het account gaan staan die weg moet > Opties > Mailbox verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
robertwebbe schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:15:
Volgens mij moet je de e-mailaccounts accounts verwijderen via het icoon Email, dan Instellingen, op het account gaan staan die weg moet > Opties > Mailbox verwijderen.
En vervolgens zegt mijn E75: "U moet verbonden zijn om een mailbox te verwijderen. Probeer het later opnieuw".

Fabrieksinstellingen herstellen helpt ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de E75 werkend met de experiabox (firmware:1.47.0c-vuf-7.5.1.226 (Dec 19 2008 16:20:58) , settings WEP encryptie en infrastructuur op E75.
Op de experiabox SSID weergeven instellen helpt ook.

Nog 2 punten/vragen (waarschijnlijk experiabox onafhankelijk?):
Het werkt nog niet: als ik direct internet opstart vanuit het hoofdmenu (E75 kiest mobiel internet terwijl prio voor wlan wel op 1 staat. Ook bij het email ophalen kiest E75 nog voor mobiel internet).

Iemand suggesties hoe dit nu weer in te stellen?

EDIT: bij mailinstelling ink en uitg verkeer kun je het toegangspunt instellen, maar helaas geen prio volgorde, maar als ik daar wlan selecteer werkt het prima via experiabox.
Tacoos schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:45:
Mij lukt t iig niet om de E75 te laten verbinden met de experiabox.
Gelukkig heb ik elders in huis ook nog een linksys met wireless en gebruik ik die maar ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 19:06 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tweddy schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:38:
[...]

En vervolgens zegt mijn E75: "U moet verbonden zijn om een mailbox te verwijderen. Probeer het later opnieuw".

Fabrieksinstellingen herstellen helpt ook niet helaas.
Hoe reset je? Volgens onderstaande procedure?

Nokia E75 harde reset / factory reset:
- Druk kort op de Power knop en kies het Offline profiel.
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op, de micro SD geheugenkaart blijft intact. Wellicht zijn er eerder applicaties op de geheugenkaart geïnstalleerd die dan weer automatisch worden geïnstalleerd na de reset.
Als je echt een maagdelijk schoon toestel wilt, formateer dan voor de reset eerst je geheugenkaart via
Menu > Best.beheer > GEHEUGENKRT > Opties > Geheugenkaartopties > Formatteren > Ja.

[ Voor 52% gewijzigd door robertwebbe op 19-07-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een E75. Het emailen gaat perfect. Maar ik kan allen handmatig email ophalen. Heeft iemand een idee waar ik het ophaal interval bijvoorbeeld op 30 minuten kan zetten. Ik haal de mail rechtstreeks bij de server op. Ik hoef dus (volgens mij) niet te syncronisreren.

Gr.

Hasko Lenderink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in je mailbox, opties, instellingen, mailboxinstellingen, Wanneer synchroniseren kun je het interval instellen.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:47:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een E75. Het emailen gaat perfect. Maar ik kan allen handmatig email ophalen. Heeft iemand een idee waar ik het ophaal interval bijvoorbeeld op 30 minuten kan zetten. Ik haal de mail rechtstreeks bij de server op. Ik hoef dus (volgens mij) niet te syncronisreren.

Gr.

Hasko Lenderink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
robertwebbe schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:31:
[...]

Hoe reset je? Volgens onderstaande procedure?

Nokia E75 harde reset / factory reset:
- Druk kort op de Power knop en kies het Offline profiel.
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
Je bent een kei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een halve dag een E75, Via Vodafone, ik had gehoord dat je een inkomend gesprek kan dempen door hem om te draaien. Echter lukt dit niet. gekeken in de handleiding en dit moet worden ingesteld.
alleen als ik in het menu kijk bed. paneel > instellingen > Algemeen > sensor.
dan zie ik slechts 1 instelling : display draaien.
de andere twee instellingen die er zouden moeten zijn: "aanraakbediening" en "draaibediening" staan er niet bij.

Iemand een idee waarom niet, of hoe ik die opties er bij kan krijgen?

Jimmy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route 66 nu geinstalleerd en werkend door eerst op andere Symbian telefoon (E51) te laden en pas te activeren op de E75. Wel vreemd, want oorzaak is niet opgelost, alleen omzeild.
Gelukkig heb ik hem niet op mijn andere telefoon geactiveerd, want het koppelt IMEI-nummer aan activeringscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:30:
Heb sinds een halve dag een E75, Via Vodafone, ik had gehoord dat je een inkomend gesprek kan dempen door hem om te draaien. Echter lukt dit niet. gekeken in de handleiding en dit moet worden ingesteld.
alleen als ik in het menu kijk bed. paneel > instellingen > Algemeen > sensor.
dan zie ik slechts 1 instelling : display draaien.
de andere twee instellingen die er zouden moeten zijn: "aanraakbediening" en "draaibediening" staan er niet bij.

Iemand een idee waarom niet, of hoe ik die opties er bij kan krijgen?
Klopt, na de laatste firmware update heeft nokia die 2 functies geschrapt... Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:03
Kun je de standaard agenda van de E75 ook syncen met google agenda via internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ja, zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier al een oplossing voor, het envelopje blijft bij mij nu ook knipperen (geen nieuwe berichten/sms)....
Baumans schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:08:
Ik heb sinds vandaag ook een E75.
Mooi toestel!! Is alleen wel wennen voor mij. Mijn vorige telefoon was een Nokia 6230i.

Er blijft alleen altijd een knipperend envelopje in beeld staan. Ik heb echter geen ongelezen sms-berichten en en mail account heb ik nog niet ingesteld.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:12:
Is hier al een oplossing voor, het envelopje blijft bij mij nu ook knipperen (geen nieuwe berichten/sms)....

[...]
Heb hetzelfde probleem ook gehad. Knipperend envelopje was bij mij omdat de sms op de simkaart vol was.
Ga naar berichten -> opties -> simberichten -> selecteren en dan 1 sms wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top tip! bedankt.
marciagillian schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:24:
[...]

Heb hetzelfde probleem ook gehad. Knipperend envelopje was bij mij omdat de sms op de simkaart vol was.
Ga naar berichten -> opties -> simberichten -> selecteren en dan 1 sms wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand hoe het komt dat ik alleen de telefoonnummers kan zien als ik gebeld word en niet de naam van de beller? Moet ik een instelling aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nummer van het inkomende gesprek toevoegen aan de contactenlijst van je telefoon?

Bij inkomende gesprekken die ook als contacten in het toestel staan, komt er bij mij ook de naam en evt. de foto die je bij contacten kunt toevoegen.

En als dat niet werkt misschien een firmware upgrade, onderstaande vond ik in de laatste release notes;
==
The improvements in Nokia E75 firmware version 110.48.125 include emails (connection, reliability, sync, setup as well as readability). The other is automatic lookup that added in Contacts.====
gr. E75top
marciagillian schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:29:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand hoe het komt dat ik alleen de telefoonnummers kan zien als ik gebeld word en niet de naam van de beller? Moet ik een instelling aanpassen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:57:
Het nummer van het inkomende gesprek toevoegen aan de contactenlijst van je telefoon?

Bij inkomende gesprekken die ook als contacten in het toestel staan, komt er bij mij ook de naam en evt. de foto die je bij contacten kunt toevoegen.

En als dat niet werkt misschien een firmware upgrade, onderstaande vond ik in de laatste release notes;
==
The improvements in Nokia E75 firmware version 110.48.125 include emails (connection, reliability, sync, setup as well as readability). The other is automatic lookup that added in Contacts.====
gr. E75top

[...]
Het gaat juist om de nummers die bij mijn contacten staan. Bij sommige geeft hij wel naam + nummer weer, maar bij de meeste geeft hij alleen het nummer weer. Misschien moet ik idd een firmware upgrade doen. Thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Dit werkt via MfE (Mail For Exchange) alleen op de E75 zit een geïntegreerde versie van MfE, is iemand het al gelukt om het via deze manier te syncen met bv Google calendar?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 dode pixel, zou dat onder de toestel garantie van Nokia vallen?

groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Geloof niet dat Nokia een Zero-Bright-dot of iets dergelijks regeling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Hoe haal je op een simpele manier je simkaart uit de E75? Vanmiddag lukte het me wel na wat gestoei, nu niet meer, maar de manier waarop het wel lukte is niet echt goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Er zit speling bij mijn achterklepje, waardoor de telefoon kraakt. Hebben meerdere mensen daar last van en kan ik daarmee terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34
Mavvie schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:31:
[...]

Dit werkt via MfE (Mail For Exchange) alleen op de E75 zit een geïntegreerde versie van MfE, is iemand het al gelukt om het via deze manier te syncen met bv Google calendar?
Via MfE is het mij ook nog steeds niet gelukt, gebruik momenteel googasync en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
ProGo schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:44:
[...]

Via MfE is het mij ook nog steeds niet gelukt, gebruik momenteel googasync en dat werkt prima.
Thnx ga ik dat eens proberen, nog een klein vraagje ik kwam een review tegen van dit toestel daar stond in dat het mogelijk is bij sensors een aantal dingen in te stellen. Alleen als ik op mijn toestel kijk heb ik alleen scherm draaien ja of nee

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/s/0747/71bfdf19967249fab0137a3828f82bb0.jpg

ik heb de laaste software versie (110.48.125), weet iemand hoe je deze features tevoorschijn kan toveren?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
ProGo schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:44:
[...]

http://www.goosync.com/ is in mijn ogen nog beter (en goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal :)

afgelopen vrijdag deze telefoon gekregen voor prive en een klein beetje werk gebruik.

Moet zeggen dat het allemaal erg netjes werkt, hier en daar iets te diep wat menustructuur betreft maar dat is het OS niet de telefoon zelf...

en natuurlijk heb ik wat vragen :)

Heb ik het goed als de telefoon alleen WEP/WPA/WPA2(TKIP/PSK) encriptie ondersteund voor WLAN? (ik draai op AES en dat vind hij volgens mij niet zo leuk).

Grote irritatie: widgets en games zijn moeilijk te vinden vind ik zelf, hebben jullie hier bepaalde websites voor?

Last but not least: ik gebruik ook de mediaspeler in de telefoon, kan ik deze ook direct aan een sneltoets hangen? (ik bedoel directe afspeelscherm, niet de standaard map met al mijn audio er in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Ik krijg sinds gisteren continue de melding dat mijn geheugen vol zit.
Nu sla ik alles op op een kaartje maar toch zal die ergens temp files weg schrijven
Als ik via bestandbeheer ga kijken vindt ik weinig extreem grote files of veel files.
Wel allemaal v-cards en msg files maar het ijkt mij dat ik die niet weg kan gooien ;)

Als ik bij geheugen beheer kijk dan staat er 59Mb aan andere bestanden zal dit dan het probleem zijn?
Waar kan ik het beste naar kijken/verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Grrr!
Nog steeds verbindingsproblemen met mijn BT headset. En ik ben niet de enige.
Is er enig zicht op een nieuwe firmware update oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
kan iemand mij vertellen waar ik de installer voor nokia mail for exchange kan downloaden?

op zowel http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php als http://europe.nokia.com/g...atibility-and-download#14 kan ik geen losse installer vinden. ook zoeken in de map "downloads!" op de telefoon biedt geen oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

SURFivor schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:07:
kan iemand mij vertellen waar ik de installer voor nokia mail for exchange kan downloaden?
Niet. Mail for Exchange wordt niet ondersteunt op de E75. En als je een ander (compatible) toestel kiest en deze probeert te installeren dan krijg je een foutmelding. Het wordt bewust geblokeerd omdat je de Nokia Mail functie moet gebruiken. Deze ondersteunt ook Exchange, al is die momenteel nog wel buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ok, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
robertwebbe schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:19:
[...]

Niet. Mail for Exchange wordt niet ondersteunt op de E75. En als je een ander (compatible) toestel kiest en deze probeert te installeren dan krijg je een foutmelding. Het wordt bewust geblokeerd omdat je de Nokia Mail functie moet gebruiken. Deze ondersteunt ook Exchange, al is die momenteel nog wel buggy.
Mail for Exchange wordt wel ondersteund op de Nokia E75. Het zit zelfs op de Nokia E75 voorgeïnstalleerd.

http://europe.nokia.com/g...75/nokia-e75-how-to/email

Deze versie voorgeïnstalleerde versie van Mail for Exchange werkt net zo goed of misschien zelfs wel beter dan andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
crazynuts schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:19:
[...]

Mail for Exchange wordt wel ondersteund op de Nokia E75. Het zit zelfs op de Nokia E75 voorgeïnstalleerd.

Deze versie voorgeïnstalleerde versie van Mail for Exchange werkt net zo goed of misschien zelfs wel beter dan andere versies.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de MfE op dit toestel schijnt niet al te best te zijn hoor. Maar ff w88 op de volgende firmware update :)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de nieuwste firmware update (110.48.125) kan ik geen mailbox meer instellen.
Kan nog mijn mailadres ingeven, daarna type en vervolgens stopt 'ie ermee en gaat naar het today menu.

Iemand hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Gebruik 'm nu 1,5 maand en ben er nog erg over te spreken. Aantal dingen die nog niet lekker lopen:

- Wanneer ik mijn imap mailbox handmatig sync, en er zijn een aantal nieuwe emails, dan gebeurt het vaak dat de email app weg floept/crash. Je moet 'm dan op nieuw starten (en connecten), dan gaat het goed.
- Bij MfE kun je instellen dat hij verbinding maakt met 'Internet' (dus thuis wireless en ergens anders 3g), maar bij m'n imap mailbox kun je alleen een accespoint instellen, zodat je thuis tenzij je het steeds veranderd ook via 3g gaat.
- Als je naar contacten gaat, naar de naam Pietje in je lijst, je belt diegene, en hangt weer op. Ga je weer naar contacten, dan sta je nog op pietje, omdat je daar vorige keer was. Druk je echter op de belknop, dan pakt hij de nr.1 van je contacten, en niet pietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

crazynuts schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:19:
[...]

Ik doelde op de aparte MfE applicatie zoals bekend van de andere Nokia toestellen.
De userinterface is even wennen en is inderdaad beter dan de losse applicatie, MITS die goed werkt. Helaas zitten er nog veel kinderziektes in de Exchange ondersteuning van Nokia Email waardoor veel zakelijke gebruikers nu met een probleem zitten. Het zullen ongetwijfeld kinderziektes zijn die opgelost gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
heeft er nog iemand last van stof onder zijn scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
jarsiv schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:45:
heeft er nog iemand last van stof onder zijn scherm
Ja, ik heb ook last van stof onder mijn scherm. Ben naar de winkel gegaan en als ik terug ben van vakantie wordt ie opgestuurd. Ben hem dan 2 tot 3 weken kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:57:
Heb ik het goed als de telefoon alleen WEP/WPA/WPA2(TKIP/PSK) encriptie ondersteund voor WLAN? (ik draai op AES en dat vind hij volgens mij niet zo leuk).
Ik heb zelf geen E75, maar mijn E51 ondersteund het iig wel dus ik zou verwachten de E75 ook. Mijn eigen draadloze netwerk staat alleen WPA2/AES toe. Bij toegangspunten zet in beveiliging op WPA/WPA2 en bij de beveiligingsinstelingen zeg ik dat het via een vooraf in te geven wachtwoord gaat, geef het wactwoord op en zeg dat hij alleen WPA2 mag gebruiken.
Grote irritatie: widgets en games zijn moeilijk te vinden vind ik zelf, hebben jullie hier bepaalde websites voor?
eMule voor de Games en keygens. O-) Programma's van diverse sites, www.smartphoneware.com heeft diverse programma's waarvoor een keygen makkelijk te vinden is.
Last but not least: ik gebruik ook de mediaspeler in de telefoon, kan ik deze ook direct aan een sneltoets hangen? (ik bedoel directe afspeelscherm, niet de standaard map met al mijn audio er in).
Is dat niet in te stellen in de instellingen voor standby modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Ik begin steeds meer te balen van het woordenboek.
Wil je in je browser een adres in typen kan hij niet eens .nl
Ok een kleine moeite om hem via spellen in te voeren maar ik typ al jaren met een T9 en verwacht op zijn minst wel dit woord in het woordenboek.

In een e-mail/sms kent hij hem wel maar het lijkt er op dat deze een totaal andere woordenboek gebruikt dan de browser. En om nu te zeggen dat de bookmark functie makkelijker is...nee...zeker niet met de 10 standaard mappen die je toch nooit gebruikt maar wel steeds doorheen moet scrollen.

Nokia's maakt echt top GSM maar dit vind ik toch echt wel een zwaar irritant punt (plus de slechte camera maar dit komt meer omdat ik van een N82 af kom)

En een update is er nog steeds niet voor mij...

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Heb de E75 nu een dag, en moet zeggen, komende van een E70, Nokia heeft het weer prima voor elkaar.
  • Overzetten van de data van de E70 gaat super (wordt nu alles gesynced via bluetooth)
  • Google apps geinstalleerd, perfect.
  • Menu structuur is even zoeken (zeker in het nederlands lol, dus meteen naar engels omgezet).
  • Knopjes is even wennen, zijn wat kleiner dan op de E70.
Tot nu toe helemaal blij, en nog geen minpuntje tegenkomen eigenlijk.

Ook erg content met de verpakking.
Waar de E70 slechts een telefoon en een batterijlader bevatte, kwam de E75 compleet met:
  • headsetje (bedraad)
  • 4 gig memory card
  • beschermhoesje (stelt niet echt veel voor, kan ook niet aan riem ,maar voor nu voldoet het)
Tevens eindelijk een fatsoenlijke USB kabel, op de E70 was het een drama, verbinding raakte altijd kwijt via de kabel.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffian schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:25:
In een e-mail/sms kent hij hem wel maar het lijkt er op dat deze een totaal andere woordenboek gebruikt dan de browser. En om nu te zeggen dat de bookmark functie makkelijker is...nee...zeker niet met de 10 standaard mappen die je toch nooit gebruikt maar wel steeds doorheen moet scrollen.
Dan gooi je die mappen toch weg? Bovendien kun je bookmarks verplaatsen, ik heb m'n eigen bookmarks en mappen met bookmarks ook bovenaan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:07:
[...]

Dan gooi je die mappen toch weg? Bovendien kun je bookmarks verplaatsen, ik heb m'n eigen bookmarks en mappen met bookmarks ook bovenaan gezet.
De mappen als Afbld. downloaden, Toepassingen downldn zijn niet te verwijderen.
En verplaatsen? Door 20 bladwijzers scrollen is nog vermoeiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enige idee hoe ik een certificaat voor MS Exchange met de extensie .pfx op mijn Nokia E75 krijg gezet, zodat hij dit accepteerd tijdens het maken van een verbinding met pushmail acount via een Exchange Server ?

Ook heb ik op een of andere manier een extra blokkerings code op mijn telefoon gekregen, die na ca. 1 uur actief wordt. Ik weet de code wel maar zou die graag definitief uitschakelen.
Ik heb die instellingen wel gezien onder Instellingen -> algemeen -> beveiliging -> telefoon en simkaart.
maar als ik " per autom blokk telefn" wil wijzigen in geen krijg ik de melding " kan telefoon niet ontgrendelen"
Ik wil die extra beveiliging eraf krijgen maar weet niet hoe ?

Iemand een goede tip,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heb ik op een of andere manier een extra blokkerings code op mijn telefoon gekregen, die na ca. 1 uur actief wordt. Ik weet de code wel maar zou die graag definitief uitschakelen.
Ik heb die instellingen wel gezien onder Instellingen -> algemeen -> beveiliging -> telefoon en simkaart.
maar als ik " per autom blokk telefn" wil wijzigen in geen krijg ik de melding " kan telefoon niet ontgrendelen"
Ik wil die extra beveiliging eraf krijgen maar weet niet hoe ?
Die wordt eenmalig gepushed door de Exchange server, heb ik op m'n E51 ook gehad. Backup van je toestel maken op de geheugenkaart of met PC suite, toestel helemaal resetten naar factory default door de code *#7370# in te toetsen (hij vraagt daarna om de blokkeringscode), backup terugzetten en de meeste los geinstalleerde Symbian progs opnieuw installeren. Daarna denkt het toestel dat hij die instellingen al opgehaald heeft en haalt ze niet opnieuw op waardoor je van die verplichte blokkering af bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Laatst online: 16:08
Ik heb gisteren mijn Nokia E75 ontvangen, ik moet nog veel uitvogelen, maar waar ik me nu aan irriteer is dat ik Gmail niet goed geinstaleerd krijg.

Kan ik niet gewoon Gmail (met mappen) als imap krijgen zoals mijn oude P1i op UIQ dat ook gewoon kon?

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Maupertus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:41:
Ik heb gisteren mijn Nokia E75 ontvangen, ik moet nog veel uitvogelen, maar waar ik me nu aan irriteer is dat ik Gmail niet goed geinstaleerd krijg.

Kan ik niet gewoon Gmail (met mappen) als imap krijgen zoals mijn oude P1i op UIQ dat ook gewoon kon?
gmail? gewoon handleiding volgen. Gmail wordt standaard ondersteund door de E75. Ding hier kijkt iedere 10 minuten lief of er mail is. sterker nog.
Heb geeneens meer de gmail client nodig. Native support rocks! _/-\o_

en mijn kalender wordt dus nu ook netjes met google gesynced.
contacts moet ik nog even backuppen voordat ik die sync aanzet.

http://email.nokia.com/
een mooi begin punt om je in te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag allemaal,

ik heb mijn nokia E75 pas net en heb nu even een vraag hoe kan ik of kan ik gratis op het internet of hoe stel ik het in want zonder sim kaart in ofline modus kan ik met WLAN op me router en dus internet inloggen en werkt het gratis en goed maar met mijn sim kaart doe ik het zelfde en nu kost het geldhoe kan dit? of kan het zijn dat ik youtube filmpjes download dat dit download tegoed kost ofso ik heb geen internet bij me abonnement genomen zit bij KPN

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 17-08-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
speededwin, welkom op GoT. Ik heb je persoonlijke gegevens even weggehaald, want het is niet zo handig om die zo op het forum te plaatsen. Ivm spam enzo.

Zou je overigens ook wat meer leestekens willen gebruiken? Alles in één zin zetten leest zeer onprettig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal mijn best doen volgende keer met de lees tekens maar daar heb ik altijd veel moeite mee.
ik hoop dat iemand me kan helpen of kost het internet via wlan en me router geen geld maar als ik naar filmpjes sites ga wel geld als ik preview wil doen?

met vriendelijke groet,

edwin
RoD schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:39:
speededwin, welkom op GoT. Ik heb je persoonlijke gegevens even weggehaald, want het is niet zo handig om die zo op het forum te plaatsen. Ivm spam enzo.

Zou je overigens ook wat meer leestekens willen gebruiken? Alles in één zin zetten leest zeer onprettig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag allemaal,

ik heb mijn nokia E75 pas net en heb nu even een vraag hoe kan ik of kan ik gratis op het internet of hoe stel ik het in want zonder sim kaart in ofline modus kan ik met WLAN op me router en dus internet inloggen en werkt het gratis en goed maar met mijn sim kaart doe ik het zelfde en nu kost het geldhoe kan dit? of kan het zijn dat ik youtube filmpjes download dat dit download tegoed kost ofso ik heb geen internet bij me abonnement genomen zit bij KPN

Is het geluid van dit toestel eigenlijk slecht op de luidspreker want dat heb ik vanaf het begin al erg lelijk geluid

Caps verwijderd.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

vooruit dan maar
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:45:
Gewoon boekje/manual lezen en je wlan als access point instellen. Daarnaast aangeven dat er niet geconnect mag worden buiten je home network.
IS HET GELUID VAN DIT TOESTEL EIGENLIJK SLECHT OP DE LEUIDSPREKER WANT DAT HEB IK VANAF HET BEGIN AL ERG LELIJK GELUID
Waarom dit geschreeuw?
de E-series is een business phone, geen mp3 speler. Natuurlijk komt er geen high quality stereo uit de speaker. Wat verwacht je dan?
Koop een goede headset als je muziek wilt luisteren.

Ik heb je post wat vriendelijker gemaakt. Laat het voortaan aub bij een TR ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
Emmeau schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:16:
[...]

gmail? gewoon handleiding volgen. Gmail wordt standaard ondersteund door de E75. Ding hier kijkt iedere 10 minuten lief of er mail is. sterker nog.
Heb geeneens meer de gmail client nodig. Native support rocks! _/-\o_

en mijn kalender wordt dus nu ook netjes met google gesynced.
contacts moet ik nog even backuppen voordat ik die sync aanzet.

http://email.nokia.com/
een mooi begin punt om je in te lezen.
Het spijt me Emmeau maar dat had ik gedaan. Ik blijf gewoon niet mijn mail fatsoenlijk binnen krijgen. Ik heb nu uiteindelijk wel mijn Gmail inbox op orde en ik heb er zelfs berichten in, maar het zou mogelijk moeten zijn om het via push te krijgen (dat lukt niet) maar als ik hem om de 15 minuten laat synchroniseren krijg ik ook geen mail binnen. Ik heb ook in mijn settings op email.nokia.com 6 mappen aangegeven om te synchroniseren, en ook dat gebeurt niet. Raar genoeg zie ik 1 map, en die is dan wel weer gesynced.

Zou je mij trouwens misschien willen PM-en hoe je calendar en contact sync voor elkaar hebt gekregen. Ik gebruik nu goosync voor mijn calendar, maar ik zou liever native google gebruiken. Ik heb een aantal how-to's gevolgd, maar krijg het niet voor mekaar via MfE (hij zegt dat hij geen account kan maken.)

Groeten,
Maupertus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Maupertus schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:41:
[...]misschien willen PM-en hoe je calendar en contact sync voor elkaar hebt gekregen. Ik gebruik nu goosync voor mijn calendar, maar ik zou liever native google gebruiken. Ik heb een aantal how-to's gevolgd, maar krijg het niet voor mekaar via MfE (hij zegt dat hij geen account kan maken.)
Video How To: Setup Google Sync on Nokia N97 (or other phones with built-in MfE)

En wat je email betreft

menu -> email

kan je allerlei leuke dingen instalen

[ Voor 6% gewijzigd door Emmeau op 18-08-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
Thanks, uiteindelijk heb ik alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen, mailbox verwijdert en helemaal opnieuw begonnen.

Waarom weet ik niet, maar kennelijk maakte mijn gmail account steeds geen gebruik met Nokia messaging, maar stond het (ironisch genoeg) op IMAP wat dus niet lekker werkte. Nu ik overnieuw ben begonnen, loopt het wel.

Ik zal het filmpje proberen, daar heb ik nu ook betere hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik een Nokia E75, en zit nu met een klein probleempje.
Ik heb op diverse manieren mijn Planet mail aan de praat proberen te krijgen op mijn mobiel maar ontvangen lukt mij wel, alleen de uitgaande e-mails lukken dus niet :(.

Zowel de server van nokia als van kpn als van planet werken niet bij versturen.

En als ik het instel op mijn andere telefoon (iphone) dan werkt alles gelijk met dezelfde instellingen.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 08:03
Ik luister veel podcasts in de auto.
Heeft de e75 een goede doorspoel functie?
Als je op volgende drukt in de audio speler heeft dit geen zin bij een podcast.
En ik heb geen zin om 2 minuten de doorspoelen knop in te houden om bij de 30ste minuut van de podcast te komen.

Heeft iemand enig idee of dit goed geregeld is op de e75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest zelf ook een paar keer opnieuw een mailbox aanmaken, maar het werkt inmiddels als een zonnetje. Let even op dat je pop instelt en de goede uitgaande mailserver is ingevuld.

Groet, E75top
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:40:
Sinds vorige week heb ik een Nokia E75, en zit nu met een klein probleempje.
Ik heb op diverse manieren mijn Planet mail aan de praat proberen te krijgen op mijn mobiel maar ontvangen lukt mij wel, alleen de uitgaande e-mails lukken dus niet :(.

Zowel de server van nokia als van kpn als van planet werken niet bij versturen.

En als ik het instel op mijn andere telefoon (iphone) dan werkt alles gelijk met dezelfde instellingen.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorspoelen gaat met de muisknop er zit een accelerator in; in ca 8 sec ben je van 0 bij ~~min 30 van de podcast -wel zelf opletten bij het loslaten :-)-
E75 heeft overigens geen FM transmitter onboard.

gr. E75top
chubby- schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:09:
Ik luister veel podcasts in de auto.
Heeft de e75 een goede doorspoel functie?
Als je op volgende drukt in de audio speler heeft dit geen zin bij een podcast.
En ik heb geen zin om 2 minuten de doorspoelen knop in te houden om bij de 30ste minuut van de podcast te komen.

Heeft iemand enig idee of dit goed geregeld is op de e75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mij lukt het echt niet, heb al zoveel instellingen en optie geprobeerd, maar helaas..
Heb jij voor mij misschien de juiste instellingen met de email van kpn/planet?
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:18:
Moest zelf ook een paar keer opnieuw een mailbox aanmaken, maar het werkt inmiddels als een zonnetje. Let even op dat je pop instelt en de goede uitgaande mailserver is ingevuld.

Groet, E75top

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentagon0873
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:09
Hallo,

ik heb een E 75 en wil met de "geheime codes" kijken naar de status van mijn telefoon, echter deze werkt niet.
Het gaat om de volgende code: *#92702689# en dit zou er zichtbaar moeten zijn:1.Serial Number, 2.Date Made, 3.Purchase Date, 4.Date of last repair (0000 for no repairs), 5.Transfer User Data

bij mij geeft hij alleen een teller aan. Is er soms een nieuwe code voor de nieuwere telefoons? bij de E71 werkt ze nl ook niet......
alvast bedankt

1200WP solaredge, 20kW Nexus, 2x 3,5kW daikin airco, 8kw Pelletkachel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest basic inst.:

menu
email
instellingen
Algmene instellingen: geen bijz.
Instellingen van planet mailbox.
optie mailboxinstellingen:
mijn e-mailadres: <naam>@planet.nl
Mailboxnaam: <naam>
geav.mailb.instellingen
instellingen ink. e-mail:
Gebruikersnaam <accountnaam-planet>@planet.nl
Wachtwoord: <ww bij accountnaam>
ink mailserver: pop.planet.nl
Toeganspunt: internet
poort: Standaardbev apop: uit

Instellingen uitg. e-mail:
Gebruikerverificatie: tekst in veld is: "zelfde als inkomend"
Gebruikersnaam <accountnaam-planet>@planet.nl
Uitgaande mailserver: mail.planet.nl
bev:uit
poort: standaard

Zo werkt het bij mij, als je dit aan de praat hebt kun je vervolgens nog wat beveiliging toevoegen.

Sukses! E75top
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:59:
Nou mij lukt het echt niet, heb al zoveel instellingen en optie geprobeerd, maar helaas..
Heb jij voor mij misschien de juiste instellingen met de email van kpn/planet?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heijnders
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

heijnders

J. Heijnders

De E75 een paar dagen in mijn bezit.
Had hiervoor een touchscreen Samsing 700, echter bij veel licht was die niet goed leesbaar, en reageerde te trag of helemaal niet op het aanraken van het scherm.
Dus overgestapt op een gewoon toetsenbord; en dat bevalt me goed.
Zelfs het scrollen over webpagina's met de muis gaat prima!

Installatie mail ging prima (gmail) echter MS Exchange 2007 koppeling niet. :?

Het onderdeel toegangspunt liep bij mij helemaal vast.
De enige remedie was een 'hard reset' en opnieuw beginnen. :(

Heb in huis een Siemens SX762 modem die SIP telefonie ondersteund.
Wil met de E75 daar een draadloze koppeling mee maken.
Heeft iemand een tip welke software ik op de E75 daar het beste voor kan gebruiken? _/-\o_

Denon Avr-x4400h+ Samsung UE55um8000 + B&W DM305 +Hyundai Kona 64 (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

[b][message=32452203,noline].
Heeft iemand een tip welke software ik op de E75 daar het beste voor kan gebruiken? _/-\o_
http://www.forum.nokia.com/

En dan even dit zoeken:
SIP_VoIP_3_1_Settings_v2_0_en.sis

Google to the max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heijnders

heijnders

J. Heijnders

Bedankt! die software had ik ook gezien, echter nogal een uitgebreid tooltje.
Zal me even flink moeten verdiepen in wat ik daar allemaal moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

heijnders schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:25:
Zal me even flink moeten verdiepen in wat ik daar allemaal moet instellen.
Lijkt me een goed plan, heb het hier met wat googlen perfect met voipbuster draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een vraagje..

Als mijn telefoon op de spaarstand staat gaat om de 10 seconden het lichtje rond het vierkante knopje kortstondig branden. Hoe kan ik dat uitzetten?

Alvast bedankt!

Edit: met spaarstand bedoel ik dus de momenten dat ik even niets doe met de e75, niet het profiel

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heijnders

heijnders

J. Heijnders

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:29:
Hey, ik heb een vraagje..

Als mijn telefoon op de spaarstand staat gaat om de 10 seconden het lichtje rond het vierkante knopje kortstondig branden. Hoe kan ik dat uitzetten?
MENU - BED PANEEL - INSTELLINGEN - ALGEMEEN - PERSOONLIJK - MELDINGSINDICATOREN - STANBY COMM - COMM.LAMPJE --> UIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Is er een manier om je hotmail-box te resetten of te verwijderen? Kan het niet vinden, de vorige keer kon ik het nog doen door het terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar nu staat er al het nodig op de telefoon, dus daar begin ik niet aan.
Ik ontvang namelijk geen mail meer. Laatste mail die ik kreeg was van Nokia zelf, die aangaf dat er een probleem was:
Geachte klant van Nokia Messaging,

Onlangs heeft onze e-maildienst geen verbinding kunnen maken met uw e-mailserviceprovider waardoor er geen e-mail kon worden afgeleverd op uw telefoon.

Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:

1. U hebt het e-mailwachtwoord voor uw e-mailadres gewijzigd via uw serviceprovider. In dat geval moet u uw account voor de dienst Nokia Messaging bijwerken met uw nieuwe wachtwoord. E-mailberichten worden hierna afgeleverd op uw telefoon.

2. De server voor uw e-mailaccount is uitgeschakeld. Neem contact op met uw serviceprovider voor meer informatie.

3. U hebt mogelijk per ongeluk een instelling van uw account voor de dienst Nokia Messaging gewijzigd. Meld u aan bij uw account voor Nokia Messaging op de website http://netac2.vie.hosting.nokia.com/account om na te gaan of u de gegevens moet bijwerken.

Met vriendelijke groet,
Het team van Nokia Messaging
Dat tweede heb ik nog niet gedaan, maar ik zou ook niet weten waarom Hi! dat zou doen...
Het derde snap ik niet echt. De enige info die ik op die pagina vind, is dat NokiaMessaging actief is.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag met mijn E51. Lijkt alsof Nokia Messaging niet goed meer werkt. Het gaat om mijn Hotmail-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:55
Ben sinds vandaag trotse eigenaar van de Nokia e75.
zit met het volgende probleem home/standby weergave geeft alleen agenda items van vandaag op niet van de komende dagen! Iemand ander hier last van, kan overigens ook geen instellingen vinden in de handleiding.

Ik erger me hier kapot aan!
Voorderest is de nokia e75 een grote vooruit gang dan mijn vorige nokia n96!

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, hier wisselt het aantal meldingen tussen 0 en 2, ik heb ook al gezocht maar kan geen instellingen hiervoor terugvinden.
Darkstylo schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:54:
Ben sinds vandaag trotse eigenaar van de Nokia e75.
zit met het volgende probleem home/standby weergave geeft alleen agenda items van vandaag op niet van de komende dagen! Iemand ander hier last van, kan overigens ook geen instellingen vinden in de handleiding.

Ik erger me hier kapot aan!
Voorderest is de nokia e75 een grote vooruit gang dan mijn vorige nokia n96!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:16:
Sterker nog, hier wisselt het aantal meldingen tussen 0 en 2, ik heb ook al gezocht maar kan geen instellingen hiervoor terugvinden.

[...]
En het grappige is, dat in sommige reviews het wel netjes word getoond, dus ik vermoed door een firmware update!

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Messaging werkt weer normaal, ik heb echter niets aangepast. Vreemde zaak. Mensen dezelfde ervaring ?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste