Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
DaMarcus schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:16:
[...]

5 dagen? Gebruik je je telefoon vaak of valt dat mee?
Ik bel ongeveer 200 min per maand, gebruik 'm de hele dag voor agenda etc. en soms wat surfen.
bluetooth staat uit en dataverbinding staat niet constant open, alleen als ik wat ga surfen. Scheelt ook behoorlijk denkik. Maar hij kan best lang mee op de batterij moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
AlexanderOnline schreef op zondag 24 mei 2009 @ 10:39:
[...]

Ik bel ongeveer 200 min per maand, gebruik 'm de hele dag voor agenda etc. en soms wat surfen.
bluetooth staat uit en dataverbinding staat niet constant open, alleen als ik wat ga surfen. Scheelt ook behoorlijk denkik. Maar hij kan best lang mee op de batterij moet ik zeggen.
Wat is bij jou dan best lang?
Ik bel ongeveer 300 minuten, verstuurd 500/600 smsjes.
Heb 2 mailboxen die aanstaan van 8:00 uur tot 23:30 uur (aantal weet ik niet denk rond de 1500 mailtjes per maand) surf enkele keren (stuk of 10 sites per dag)
Bluetooth uit, wifi uit en mag hem vanaf dat ik hem nu heb (weekje) nog dagelijks aan de lader hangen.

Ben trouwens wel van mening dat er nog maar weinig te vinden is over de E75 op de reviews na.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Voor de email werk ik met 2 IMAP accounts op m'n E75.
Wanneer ik nu een email verzend komt deze alleen niet op de server terecht en staat deze alleen lokaal op mijn telefoon. Is het mogelijk verstuude email automatisch op de IMAP mail server te krijgen?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hoe hebben jullie de `When To Sync` ingesteld.
Ik heb het idee dat de mijne niet optimaal/goed staat

Nwe upd. synchroniseren: aan
Geplande synchronisatie: aan
Synchronisatie-interval: 5 minuten (aangepast naar 1 uur want om 20:00 was de batterij leeg)
Weekdagsynchronisatie: 8:30 - 23:30
Weekendsynchronisatie: 9:00 - 23:30
Synchronisatie: Altijd ingeschakeld

[ Voor 9% gewijzigd door Ruffian op 25-05-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ruffian schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:14:
Hoe hebben jullie de `When To Sync` ingesteld.
Ik heb het idee dat de mijne niet optimaal/goed staat

Nwe upd. synchroniseren: aan
Geplande synchronisatie: aan
Synchronisatie-interval: 5 minuten (aangepast naar 1 uur want om 20:00 was de batterij leeg)
Weekdagsynchronisatie: 8:30 - 23:30
Weekendsynchronisatie: 9:00 - 23:30
Synchronisatie: Altijd ingeschakeld
Ziet er volgens mij goed uit, inderdaad was bij mij ook de batterij leeg, heb hem maar naar 4 uur gezet en Nokia gemaild over de batterij.

Wat doet het niet goed?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Batsies schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 06:51:
[...]

Ziet er volgens mij goed uit, inderdaad was bij mij ook de batterij leeg, heb hem maar naar 4 uur gezet en Nokia gemaild over de batterij.

Wat doet het niet goed?
Ik snap de Synchronisatie-interval niet echt, wat doet die dan om de 5/10/15/30/60/120/240 minuten?
De mail werkt toch als push mail?

Edit: Denk dat ik hem wel snap...want nu komt er geen mail mee binnen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ruffian op 26-05-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Iemand toevallig een idee of de originele themas van de bijvoorbeeld de rode E75 ook ergens legaal zijn te downloaden?

Iemand al mooi thema's gevonden? De meeste thema's die ik geprobeerd heb zijn lelijk als je het qwerty-toetsenbord uitschuift.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:56:
Iemand toevallig een idee of de originele themas van de bijvoorbeeld de rode E75 ook ergens legaal zijn te downloaden?

Iemand al mooi thema's gevonden? De meeste thema's die ik geprobeerd heb zijn lelijk als je het qwerty-toetsenbord uitschuift.
google op theme nokia E75 en je vind mooie passende themes, te downloaden via de barcodelezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:38:
[...]

google op theme nokia E75 en je vind mooie passende themes, te downloaden via de barcodelezer
De meeste thema's heb ik met die exacte zoekterm gevonden en die passen dus niet mooi. Is het zo'n domme vraag die ik stel :? We zijn hier toch om ervaringen te delen? Of gaan we overal google op antwoorden? In ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:30:
[...]

De meeste thema's heb ik met die exacte zoekterm gevonden en die passen dus niet mooi. Is het zo'n domme vraag die ik stel :? We zijn hier toch om ervaringen te delen? Of gaan we overal google op antwoorden? In ieder geval bedankt :)
ik heb er zo al een stuk of 20 gedownload via de barcodescanner en ze passen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:56:
[...]

ik heb er zo al een stuk of 20 gedownload via de barcodescanner en ze passen allemaal
Show er eens een paar? Diegene die ik tegen kom zijn belachelijk lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffian schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Show er eens een paar? Diegene die ik tegen kom zijn belachelijk lelijk!
dat zal het dan wel zijn, smaken verschillen. ik heb streetlife, swing touch red, jamba-gold, girl, dance en dan in verschillende kleuren. Persoonlijk vind ik ze mooi en ze passen prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Voor mijn werk gaan we een motorroute uitzetten en nu wil ik de route eigenlijk loggen met Nokia Sport Tracker. Ik heb al een stukje getest en kan de route vanuit Nokia Sport Tracker exporteren naar XML, KML, GPX en CSV.

Weet iemand of het mogelijk is om zo'n bestand in te lezen in navigatiesoftware op de Nokia E75? Ik wil de gelogde route dus eigenlijk in Sygic of Nokia Maps importeren zodat ik een makkelijk geheugensteuntje in mijn tanktas heb :) Maar het lukt me niet. Ik heb al gegoogled. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon heb ik net uitgetest met een parrot carkit ck3100 en deze werkt gewoon. De carkit heeft de versie 4.18 en heb het nog bij een collega getest en die had 4.19 en daar werkte het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:15:
De telefoon heb ik net uitgetest met een parrot carkit ck3100 en deze werkt gewoon. De carkit heeft de versie 4.18 en heb het nog bij een collega getest en die had 4.19 en daar werkte het ook.
Same here, vandaag voor het eerst getest en werkte meteen zonder update of wat dan ook.
Parrot draait overigens op versie 4.16!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Mijn GSM blijft vandaag bevriezen. Vanochtend ging het alarm "af" zonder geluid.
Alleen knipperde het licht en kon ik hem niet uit drukken.

Ik kan nu op iedere knop drukken wat ik wil hij reageert niet, na de batterij er opnieuw in te doen nog niet.
Ook heb ik geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:12
Sinds afgelopen zaterdag ook de E75 in mijn bezit! Bevalt tot nu toe erg goed. Ik had hem groter verwacht maar in het echt was hij toch best compact. Ligt lekker in de hand met bellen. Kwaliteit van het bellen vind ik ook stuk beter dan bij een E51 (mijn vorige telefoon). QWERTY keyboard werkt ook uitstekend. Dit is mijn eerste toestel met QWERTY dus heb geen ervaringen met andere toestellen voor vergelijking.

Email was snel en gemakkelijk in te stellen zowel Gmail als een Exchange account. Ook Nokia Maps werkt erg leuk. Map van nederland erop gezet en werkt aardig vlot met navigeren.

Tot nu toe erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hmmm blijkbaar ben ik niet de enige.

Alleen hebben ze daar ook geen idee wat te doen.
En heb vandaag geen tijd om naar een Nokia Point te rijden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Weet iemand hoe ik mijn oude mailtjes gesynced krijg in mijn nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Ik heb mijn GSM maar naar een service point gebracht die hem direct daar hielden omdat het geen veel voorkomend probleem was volgens de meneer helpdesk.

Apart...we wachten even geduldig af (daar zit je dan weer op je 6310i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ruffian schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:05:
Ik heb mijn GSM maar naar een service point gebracht die hem direct daar hielden omdat het geen veel voorkomend probleem was volgens de meneer helpdesk.

Apart...we wachten even geduldig af (daar zit je dan weer op je 6310i)
Gebeurde het spontaan of had je bepaalde software geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Spontaan, niks aparts gedaan.
En bij het service point deed die het zoals gewoonlijk weer normaal maar ze wilde hem toch voor onderzoek opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
SanderI schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:09:
Sinds afgelopen zaterdag ook de E75 in mijn bezit! Bevalt tot nu toe erg goed. Ik had hem groter verwacht maar in het echt was hij toch best compact. Ligt lekker in de hand met bellen. Kwaliteit van het bellen vind ik ook stuk beter dan bij een E51 (mijn vorige telefoon). QWERTY keyboard werkt ook uitstekend. Dit is mijn eerste toestel met QWERTY dus heb geen ervaringen met andere toestellen voor vergelijking.

Email was snel en gemakkelijk in te stellen zowel Gmail als een Exchange account. Ook Nokia Maps werkt erg leuk. Map van nederland erop gezet en werkt aardig vlot met navigeren.

Tot nu toe erg tevreden!
Ook hier tot nog toe prima tevreden. Maar ondervind wel problemen om een Exchange account te syncen, in het boekje kan ik ook niet echt terugvinden hoe dat nou precies zou moeten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
Ook hier tot nog toe prima tevreden. Maar ondervind wel problemen om een Exchange account te syncen, in het boekje kan ik ook niet echt terugvinden hoe dat nou precies zou moeten. :?
Het hangt ook erg af hoe de Exchange server zelf staat ingesteld. Je kan een log zien van de errors. Dit kun je zien bij : Open Mail for Exchange -> Options -> Settings -> Options -> View Log.
Hierin kun je misschien een error zien die je helpt bij het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
SanderI schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:08:
[...]

Het hangt ook erg af hoe de Exchange server zelf staat ingesteld. Je kan een log zien van de errors. Dit kun je zien bij : Open Mail for Exchange -> Options -> Settings -> Options -> View Log.
Hierin kun je misschien een error zien die je helpt bij het probleem.
Tot nog toe is het steeds 'Systeemfout probeer het later opnieuw'
Misschien dat ik de servernaam de hele tijd niet goed heb oid, zal de ICT support eens vragen of mobiel syncen uberhaupt een mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekie75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2009
ik heb net een nokia E75 gekocht. hier staan 2 e-mail adressen in als ik deze mail boxen wil verwijderen bij
menu > email > instellingen en dan op de box verwijderen doe dan geeft hij aan dat ik eerst verbonden moet zijn.
en bij de maibox instellingen geeft hij een slot weer en zegt hij als ik deze wil wijzigen dan kan dat niet omdat hij alleen lezen is.
maar hij doet helemaal niks ook niet mail ophalen of verzenden
wie weet de oplossing ??

ik hoop dat jullie iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
Beanie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:50:
Tot nog toe is het steeds 'Systeemfout probeer het later opnieuw'
Misschien dat ik de servernaam de hele tijd niet goed heb oid, zal de ICT support eens vragen of mobiel syncen uberhaupt een mogelijkheid is.
In de handleiding van Mail for Exchange (hier te downloaden) staan alle foutmeldingen, maar staat niet echt een oplossing ervoor.

Maak je verbinding naar een https adres?
Check het even bij ICT idd of ze je verder kunnen helpen erbij.

@hoekie75
Zorg dat je mailbox "Disconnected" staat. Mailbox openen -> Options -> Disconnect. Misschien dat het is.

[ Voor 8% gewijzigd door SanderI op 03-06-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekie75
  • Laatst online: 04-06-2009
@hoekie75
Zorg dat je mailbox "Disconnected" staat. Mailbox openen -> Options -> Disconnect. Misschien dat het is.
[/quote]

helaas dat is het ook al niet heb al van alles geprobeerd zou het echt niet meer weten
evengoed thnx voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
SanderI schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:21:
[...]

In de handleiding van Mail for Exchange (hier te downloaden) staan alle foutmeldingen, maar staat niet echt een oplossing ervoor.

Maak je verbinding naar een https adres?
Check het even bij ICT idd of ze je verder kunnen helpen erbij.

@hoekie75
Verbinding is inderdaad met een https adres. Het zou wel moeten werken, op HTC (WM) toestellen werkt het in elk geval wel.

Heb het idee dat ik iets fout doe met de servernaam. Servernaam kun je toch gewoon vanuit je mailbox bekijken onder opties? Staat in elk geval een lijst met versies, client-server e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door Beanie op 03-06-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Ze hebben hem toch niet opgestuurd en zelf geklooid. Maar kregen niet hetzelfde effect en hij bleef maar gewoon werken.
Of ze hem op mochten sturen, ja echt niet! als die werkt wil ik hem terug ik kan dat ding echt niet missen.
Ze hebben hem wel geupdate (stiekem denk ik dat het daar in zat)

We wachten nog even af
Bezit nu: versie 100.48.78
Aangepaste versie: 100.48.78.236.04

Wat ik trouwens erg irritant vond in de winkel was de zin die om de 2 minuten klonk;
"Zet u uw telefoon wel eens uit?"

Zeg ik droog, ja als die uitvalt of traag wordt
Mevrouw: "ja want het geheugen loopt dan vol en dan kan die traag worden"
Ruffian: "Ja dat zeg ik"
Mevrouw: Daar kan het probleem dan ook hebben gelegen.
Ruffian: "Maar ik heb hem zeker 10 x uitgezet en toen bleef die vast lopen"
Mevrouw: "Ja maar dan is het kwaad al geschiet"

Even erbij vermelden, ze is blond >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Ruffian op 04-06-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ruffian schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:06:
Ze hebben hem wel geupdate (stiekem denk ik dat het daar in zat)

We wachten nog even af
Bezit nu: versie 100.48.78
Aangepaste versie: 100.48.78.236.04
Dit is volgens mij de standaardfirmware. Althans de mijne is hier een 4 weken terug mee geleverd.

Mooi dat hij het weer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nieuwe firmware ! v110.48.125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Grrombel.... Ik sta op het punt om mijn E75 door het raam te gooien, maar alvorens ik dat doe... Misschien heeft iemand nog een goed idee...

Ik probeer mijn e-mail (IMAP) in te stellen op de Nokia E75... Dat zou klik-klak-klaar moeten zijn. Ware het niet dat ik mijn eigenste mailservertje draai. Mijn mail werkt prima via de e-mailclient op de pc (ook op afstand), maar zodra ik de mail op mijn E75 instel, blijft ie maar zeggen dat ie geen verbinding kan maken. Wanneer ik lang genoeg doorga, zegt de E75 op een gegeven moment dat ie geen verbinding kan maken, maar dat ie toch mijn mailbox instelt, waarna ie gaat syncen met mijn server en verbinden doet ie... Alleen verschijnen er maar een stuk of wat mailtjes van een paar maanden terug...

Word ik gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
W00fer schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 03:24:
Nieuwe firmware ! v110.48.125
Iemand al de nieuwe firmware kunnen downloaden?

E75-1 RM-412 iig nog niet via FOTA en Nokia Firmware Updater (win)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
Hij geeft bij mij via FOTA aan dat er een update beschikbaar is!
Wat ik heb gedaan : *#0000# ingetoetst -> check for updates -> downloaden -> install

Hij is bij nu bezig met updaten :)

EDIT: Klaar met updaten. Had even een backup gemaakt voor de zekerheid, maar alles staat nog netjes zoals het was. Op het eerste gezicht merk ik nog weinig verschil.

[ Voor 31% gewijzigd door SanderI op 09-06-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Backup was niet nodig, user data preservation zit standaard op de E75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2467/3610710628_4685b11942.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3633/3610710792_e02e35a461.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Hey guys,
Ik heb ook een probleem met mijn E75, Mijn beltoon gaat ongeveer een halve seconde af en daarna is de phone stil, de oproep zie je nog wel in het scherm maar het geluid is er niet meer. Zo mis ik dus veel oproepen...
Het is niet de bewegings sensor om te dempen, die is uit.
Ander profiel maakt ook niet uit.
Ander liedje (standaard nokia ofzo) maakt ook niets uit.

Verder net geprobeerd de nieuwe firmware te vinden maar ik krijg de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. (gewoon *#0000# en dan check updates).

Iemand een idee wat het kan zijn? Fabrieks instellingen heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om alles weeeeer opnieuw in te stellen. Moet dat eigenlijk wel na nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vreemd, ik krijg hem via de lucht niet binnen. Terwijl ik dezelfde versie heb als jij. "Geen update beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
nee ik dus ook niet, ook zelfde versie.

En via nokia software updater krijg ik ook een melding dat ik al de nieuwste versie heb.... :(

edit:

Ik heb net toch maar de fabrieks instelingen terug gezet. mijn beltoon doet het nu wel weer gewoon :) nu alleen weer alles ff instellen.... zucht.

[ Voor 93% gewijzigd door Wabs op 09-06-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Of je hem wel of niet binnen krijgt via FOTA hangt af van je productcode. Deze is te vinden op de sticker onder je batterij (CODE: 0559660).

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3561/3610303867_d32385fcfa.jpg?v=1244559311

Degene die ik heb geupdate is een officiele Benelux versie van BelCompany. Als je hem wellicht ergens anders hebt gekocht dan zou het kunnen dat het een grijs geïmporteerd toestel is uit een ander gebied of dat je een operator variant hebt. Voor beide gevallen geldt dat het meestal iets langer duurt voordat de update beschikbaar is. Iets langer is een rekbaar begrip, van enkele dagen tot enkele maanden....

Meer over updates is hier te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 09-06-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Die id is natuurlijk aan te passen...

Via Navifirm zie ik de firmware al staan.

Benelux RM-412 0559660 (black) / 0571629 (copper) / 0571623 (red)

Voor euro toestellen 0570055

De tapping function en turn to mute functions zouden zijn verwijderd. Kan iemand dat verifieren.

[ Voor 79% gewijzigd door W00fer op 09-06-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
robertwebbe schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:51:
Of je hem wel of niet binnen krijgt via FOTA hangt af van je productcode. Deze is te vinden op de sticker onder je batterij (CODE: 0559660).

[afbeelding]

Degene die ik heb geupdate is een officiele Benelux versie van BelCompany. Als je hem wellicht ergens anders hebt gekocht dan zou het kunnen dat het een grijs geïmporteerd toestel is uit een ander gebied of dat je een operator variant hebt. Voor beide gevallen geldt dat het meestal iets langer duurt voordat de update beschikbaar is. Iets langer is een rekbaar begrip, van enkele dagen tot enkele maanden....

Meer over updates is hier te vinden.
Ahh dank. Mijn productcode is inderdaad anders: 0580720 Verkregen via Hi bij contractverlenging. Toestel is wel simvrij en dergelijke. Nog even geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:10
Ik heb vandaag de update gedraaid. Ik zie en merk geen enkel verschil. Het is mij dus niet duidelijk welke verbetering deze update met zich mee brengt. Iemand enig idee wat er veranderd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:03
Als ik mijn E75 op toetsenblokering zet, en na een tijdje ook het scherm uitgaat, en ik druk dan op een toets staat er bij mijn beide mailboxen (hotmail & gmail) als er een ongelezen mailtje is. Ontgrendel ik mijn tel dan staat er bij beide mailboxen 0 . Zijn mijn mailboxen oid niet goed ingesteld want dit is zo vrij irritant dan lijkt het steeds als ik een mailtje heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
is er een mogelijkheid op een E75 om van meer dan twee email accounts meldingen te krijgen als er nieuwe mails zijn...?
ik slaag er in om maximaal dit voor twee te krijgen?? (primair en secundair)
dat kan toch niet voor zo'n toestel??

alvast bedankt voor de reactie
steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

kiefty14 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:06:
Als ik mijn E75 op toetsenblokering zet, en na een tijdje ook het scherm uitgaat, en ik druk dan op een toets staat er bij mijn beide mailboxen (hotmail & gmail) als er een ongelezen mailtje is. Ontgrendel ik mijn tel dan staat er bij beide mailboxen 0 . Zijn mijn mailboxen oid niet goed ingesteld want dit is zo vrij irritant dan lijkt het steeds als ik een mailtje heb
Heb hetzelfde probleem (ook al ergens eerder gepost), nog geen oplossing voor gevonden

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 06:55:
[...]

Heb hetzelfde probleem (ook al ergens eerder gepost), nog geen oplossing voor gevonden
om snel te zien of je gemiste oproepen/sms-en/mails hebt kan je best, wanneer toetsen geblokkeerd zijn, blijven drukken op de centrale 'enter' toets (de vierkante in de navigatie toets). dan verschijnt er een zwart scherm met witte info;
gebogen pijl = gemiste oproep
enveloppe = sms
'@' = mail
profiel
datum
en heel groot het uur (handig)

hopelijk een oplossing,
greeetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:30

H.Boss

Hugo Boss

Ik ben sinds vandaag ook de trotse eigenaar van de Nokia E75 icm een Hi abbo. en onbeperkt internet.

Het is een prachtig en multi functioneel toestel.

Alleen is mijn vraag, wat ik nergens kan vinden, waar ergens kan je de gespreksteller en berichtenteller eventueel wijzigen/instellen.

Mvg,

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om het toestel helemaal in factory default te zetten? Zodanig dat alle gegevens niet meer in de telefoon staan. Ik heb dit via het menu->bedien paneel-> instellingen-> algemeen-> fabrieksinstellingen.
Echter na het intoetsen van de code, reset het toestel zich, maar alles is nog zoals het was:-(
Waarschijnlijk moet ik een andere code intypen, maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
MrJoker1985 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:37:
Ik ben sinds vandaag ook de trotse eigenaar van de Nokia E75 icm een Hi abbo. en onbeperkt internet.

Het is een prachtig en multi functioneel toestel.

Alleen is mijn vraag, wat ik nergens kan vinden, waar ergens kan je de gespreksteller en berichtenteller eventueel wijzigen/instellen.

Mvg,
Gespreksteller zit onder logboek dacht ik, berichtenteller zegt me niks. :?

M'n E75 heeft ook een probleem ontwikkeld, althans probleem. Bij mensen die mij vaker gebeld hebben gaat de ingestelde toon over. Maar als iemand 'vreemd' of pas voor het eerste belt schiet ie automatisch weer op Nokia Tune. Als er iets irritant is is het wel die Nokia Tune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Laatst online: 05-01-2021
Jo ik heb iets gevonden! Dat wil zeggen, een verandering sinds de firmware update dan...

Eerst als je een nieuw bericht maakte, had je in de eerste regel de ontvanger, daaronder had je, heel raar, een onderwerp regel, zeer irritant aangezien je die niet nodig hebt voor een sms. En die is nu foetsie!

Maar als dat alles is...niet echt schokkend moet ik zeggen. Wie heeft nog meer iets kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Laatst online: 05-01-2021
En komt er trouwens nog eens een fatsoenlijke startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een paar dagen de E75. Eén vervelend probleem is dat synchroniseren via MfE niet lekker loopt.De E-mail gaat prima maar "Agenda" en "Contactpersonen" lukt niet (vice-versa). Heb wel in de instellingen het m.i. correct aangevinkt. Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Ik heb sinds vanmiddag een E75, mooi ding maar nog niet veel mee gespeeld. Ik heb al wel wat lopen surfen en er is een ding: als ik naar nu.nl ga dan wordt de site heel smal weergegeven, ook als ik 'm draai. Ik heb een vermoeden dat hij een mobiele versie van de site laat zien. Meer mensen dit, en hoe laat ik 'm de 'normale' versie zien?

ps.
Er zat bij mij een hoesje in de doos! Leek er eerst op dat dat er niet in zou zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:35:
Is er een mogelijkheid om het toestel helemaal in factory default te zetten? Zodanig dat alle gegevens niet meer in de telefoon staan. Ik heb dit via het menu->bedien paneel-> instellingen-> algemeen-> fabrieksinstellingen.
Echter na het intoetsen van de code, reset het toestel zich, maar alles is nog zoals het was:-(
Waarschijnlijk moet ik een andere code intypen, maar welke?
Er zijn 2 reset codes. *#7370# en *#7780#. Nokia heeft liever niet dat je die zelf gebruikt ;)
Pas wel op want je wist alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds een paar weken in het bezit van een E75. Ik heb een t-mobile abbonnement met web en walk maar het lukt me maar niet om die email instellingen werkend te krijgen. Ik heb alles gedaan wat er op email.nokia.com staat maar krijg het nog steeds niet voor elkaar. Weet iemand hier misschien hoe ik een gmail account werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hebben jullie ook "last" van ruisjes en kraakjes tijdens het bellen? Het lijkt vooral te gebeuren als je zelf praat. Ik heb 2 E75's gehad en beide hadden deze klacht. Ik bel met een KPN/HI simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:07:
Hebben jullie ook "last" van ruisjes en kraakjes tijdens het bellen? Het lijkt vooral te gebeuren als je zelf praat. Ik heb 2 E75's gehad en beide hadden deze klacht. Ik bel met een KPN/HI simkaart.
Ik heb zelf ook Hi + E75 en heb hier nog nooit last van gehad. Altijd perfect helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebrobeerd om de software te updaten via de telefoon maar na het downloaden en akkoord geven om over te gaan tot installatie meldt de telefoon dat geen update gemaakt kon worden omdat updatepakket niet compatibel is met telefoon en dat ik contact op moet nemen met serviceprovider .... (in mijn geval Simyo).

Wat betekent dit.

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:49:
Ik heb gebrobeerd om de software te updaten via de telefoon maar na het downloaden en akkoord geven om over te gaan tot installatie meldt de telefoon dat geen update gemaakt kon worden omdat updatepakket niet compatibel is met telefoon en dat ik contact op moet nemen met serviceprovider .... (in mijn geval Simyo).

Wat betekent dit.

Maarten
Dat je contact op moet nemen met je Service Provider. Die sturen je waarschijnlijk meteen door naar een Nokia Service Point, waar ze daar een update voor je kunnen doen denk ik...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Heeft iemand toevallig de versie met product code 0570055 (RM-412 Euro QW1 EURO Black/Silver)?
Welk language pack zit erop?
Gr, Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wabs schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:08:
Hey guys,
Ik heb ook een probleem met mijn E75, Mijn beltoon gaat ongeveer een halve seconde af en daarna is de phone stil, de oproep zie je nog wel in het scherm maar het geluid is er niet meer. Zo mis ik dus veel oproepen...
Het is niet de bewegings sensor om te dempen, die is uit.
Ander profiel maakt ook niet uit.
Ander liedje (standaard nokia ofzo) maakt ook niets uit.

Verder net geprobeerd de nieuwe firmware te vinden maar ik krijg de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. (gewoon *#0000# en dan check updates).

Iemand een idee wat het kan zijn? Fabrieks instellingen heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om alles weeeeer opnieuw in te stellen. Moet dat eigenlijk wel na nieuwe firmware?
Heb je al een oplossing gevonden? Ik heb dit probleem ook.

En verder krijg ik niet geinstalleerd
SMS DS Plugin
Contacts Grop DS Plugin
etc etc geinstalleerd........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:42:
[...]

Heb je al een oplossing gevonden? Ik heb dit probleem ook.

En verder krijg ik niet geinstalleerd
SMS DS Plugin
Contacts Grop DS Plugin
etc etc geinstalleerd........
is dit je oplossing misschien? (zie onderstaande quote van AllAboutPhones) het schijnt dat het toestel met sensorinstellingen erg gevoelig is, en dat hij daarna automatisch op stil gaat. Handig als je wel een ringtone wilt horen, maar niet als je hem oppakt.

(edit: ik lees net dat je al met de sensor bezig bent geweest, dat was het dus niet...) :X
Hallo,
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de Nokia E75. Ik heb een probleem: De telefoon "gaat niet af" als ik gebeld wordt, geen geluid + trillen. Terwijl hij ingesteld is op profiel: Algemeen. Ik had hiervoor 2 jaar de N95, vergelijkbare menu's, dus ik dacht wel iets van de E75 af te weten. Blijkbaar niet, ik krijg geen geluid! Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Door adewidt, 7 juni 2009 - 15:35
Toevallig een ringtone ingesteld staan die niet bestaat? Of toevallig je profiel "Algemeen" aangepast zodat deze stil is?

Gast BobS, 8 juni 2009 - 09:02
Bedankt voor je reactie, maar ben er al achter. Iedereen die dit probleem ook heeft, houdt rekening met de Sensorinstellingen - aanraakbediening en draaibediening. Wanneer je telefoon af gaat en je hebt dit aan staan, stopt de ringtone bij het minste of geringste contact - dit is handig voor vergaderingen etc. maar niet als je (zoals ik) niet weet waarvoor die instellingen in eerste instantie zijn!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

via de nokia pc suite (software update) is er een nieuwe software release beschikbaar voor je e75.

Nokia E75 software version 110.48.125 released
This software release includes several email improvements (setup, sync, connection reliability and readability) and automatic lookup added to Contacts. VoIP and Wi-Fi also have stability improvements. To get this software through your device, type in *#0000# on the home screen or go to Device Manager. Select Options > Check for updates and follow the on-screen prompts. Additionally this software release is available through the Nokia Software Updater: www.nokia.com/softwareupdates.
Read more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Heb 'm nu een paar dagen en hij is binnen een dag leeg, met mail checken elke 15 min en nauwelijks bellen, enkele smsjes. Dat de batterij niet super lang volhield had ik wel gelezen, maar dit is toch belachelijk, moet ik m'm lader overal mee naar toe nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AlexanderOnline schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:53:
Heb 'm nu een paar dagen en hij is binnen een dag leeg, met mail checken elke 15 min en nauwelijks bellen, enkele smsjes. Dat de batterij niet super lang volhield had ik wel gelezen, maar dit is toch belachelijk, moet ik m'm lader overal mee naar toe nemen :/
Zonder mijn mail om de 15min te checken doe ik er ongeveer 3 dagen mee. Denk dat het aan de wifi/umts verbinding ligt. Krijg je echt om de 15min een email? Misschien proberen om om de 30min te checken. of 1x per dag.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
ReseT schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:58:
[...]

Zonder mijn mail om de 15min te checken doe ik er ongeveer 3 dagen mee. Denk dat het aan de wifi/umts verbinding ligt. Krijg je echt om de 15min een email? Misschien proberen om om de 30min te checken. of 1x per dag.
Denk dat het wel meevalt en erg overdreven is.
Ruffian schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:49:
[...]
Wat is bij jou dan best lang?
Ik bel ongeveer 300 minuten, verstuurd 500/600 smsjes.
Heb 2 mailboxen die aanstaan van 8:00 uur tot 23:30 uur (aantal weet ik niet denk rond de 1500 mailtjes per maand) surf enkele keren (stuk of 10 sites per dag)
Bluetooth uit, wifi uit en mag hem vanaf dat ik hem nu heb (weekje) nog dagelijks aan de lader hangen.

Ben trouwens wel van mening dat er nog maar weinig te vinden is over de E75 op de reviews na.
Tegenwoordig ook een carkit in mijn autotje en heb dus bluetooth aan bij mijn ritjes. 's avonds (rond 00:00) hang ik hem pas aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Laatst online: 15-08 11:51
Hola mensen.

Zijn er hier mensen van de HVA of INHOLLAND, die de wifi van hun E75 (waarschijnlijk ook andere telefoons met dezelfde OS) werkende konden krijgen met het schoolnetwerk?

Ik weet van de de HVA en INHOLLAND dat deze 'eduroam' gebruiken, met exact dezelfde beveiliging (met m'n iTouch, die ik heb ingesteld voor m'n eigen school, kan ik ook gewoon het internet van HVA gebruiken). Op je laptop moet je allerlei stapen doorvoeren en grotendeels zijn deze ook terug te vinden op de E75:

-PEAP
-GTE Cybertrust die je moet aanvinken (waarna je vervolgens ook radius.inholland.nl moet invoeren, maar waar dat moet weet ik nog niet...)

Etcetera, dat soort opties zijn dus gewoon te vinden waardoor ik vrijwel zeker weet dat het gewoon mogelijk moet zijn het. Op dit moment bevind mij eigenlijk in een doolhof en verwacht ik niet dat het zo ff gaat lukken (ook omdat ik de laatste tijd weinig op school ben). Is er iemand die er al wel in is geslaagd?

Edit: Niet geheel bewust zijnde van het feit dat eduroam een landelijk (mss wel internationaal?) systeem is, heb ik inmiddels even een Google search gedaan in combinatie met symbian en dan kom ik direct op dit netwerk terecht. Ik ga het in ieder geval proberen als ik weer op locatie ben.
Mocht iemand het al gelukt zijn met die van de HVA of INHOLLAND, hoor ik het graag, ik zie namelijk enkele verschillen met die van de TU Delft.

[ Voor 20% gewijzigd door Polen op 16-06-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:15

Reinier

\o/

Ik heb nu een dagje met m'n E75 gespeeld en een paar dingen vind ik irritant of begrijp ik niet...
  • Als ik de telefoon in portrait modus heb staan (toetsenbord niet uitgeschoven) en dan een foto in staand formaat open, dan schiet de user interface naar landscape modus. Ik krijg hem pas weer goed door de slider uit- en weer in te schuiven.
  • Ik heb een staande afbeelding als achtergrond ingesteld, als ik de slider openschuif wordt de foto horizontaal gestretcht, die is dan dus niet meer in proportie :?
  • Ik heb een SIP profiel (Telfort) dat probleemloos registreert. In m'n contacts krijg ik echter niet de optie "Internet Call" te zien. M'n E51 heeft in de settings een onderdeel "Internet Tel" waar ik het profiel kan kiezen. Waar vind ik dat op de E75? Volgens de handleding moet je naar Contacten en dan "naar links bladeren". Geen idee wat ze daarmee bedoelen ;)
  • Hij voelt tweemaal zo traag aan als m'n E51, wat me erg tegenvalt.
  • Als ik m'n e-mail aan heb staan, verbonden via WLAN, dan kan ik niet meer via WLAN browsen. No gateway reply. Maar daar moet ik nog even induiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
ReseT schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:58:
[...]

Dit helpt zeker, ik check de mailboxen 1x per uur (tussen 8 en 24 uur) ipv elk kwartier, na een dag heeft hij nu een streepje minder ipv leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
Sinds afgelopen maandag krijg ik geen mails meer binnen. Ik heb mijn hotmail zonder enige moeite (appeltje-eitje dus) werkend gekregen en dit heeft zo'n 3 weken perfect gewerkt, maar nu dus niet meer.
Ik heb geen enkele instelling verandert, dus denk zelf dat het aan hotmail ligt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:08:
Sinds afgelopen maandag krijg ik geen mails meer binnen. Ik heb mijn hotmail zonder enige moeite (appeltje-eitje dus) werkend gekregen en dit heeft zo'n 3 weken perfect gewerkt, maar nu dus niet meer.
Ik heb geen enkele instelling verandert, dus denk zelf dat het aan hotmail ligt.

Alvast bedankt!
Mijn vriendin heeft wel is waar een N82 maar had dit probleem ook 3 dagen en is spontaan gekomen en ook spontaan gegaan.
Even afwachten (probeer eens in te loggen op email.nokia.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:10
Ik heb na de update van de software een probleem gekregen. Bij het sms is het vaak niet meer mogelijk om een punt te zetten. Dit wordt nu telkens een plat streepje. Hebben anderen hier ook last van na de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje met E75:

Ik zit in het buitenland (Slowakije) en heb daarom de 3G Internet verbinding eigenlijk de hele dag openstaan, zodat mensen me via skype (nimbuzz) kunnen bellen. Daarvoor heb ik lokaal een goed internetabonnement afgesloten.

Echter na verloop van tijd komen reguliere gsm telefoontjes niet meer binnen en kan ik ook niet meer bellen.
De verbindingen worden op een of andere manier corrupt.Ik krijg hier geen foutmelding op, hij doet het gewoon niet meer. Nu begrijp ik dat de kennis over het netwerk in Slowakije op dit forum beperkter zal zijn; maar kent iemand dit probleem? Ligt het aan Symbian? Hoe kan ik het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds woensdag een Nokia E75.

Maar heb echter 1 probleem
Ik kan thuis geen verbinding krijgen met het WLAN.
Krijg herhalend de melding ' geen reactie van gateway'

Heb een router van Speedtouch KPN Experia Box

Wie o wie kan mij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

@jamawi;

Dit is bekend probleem met deze router, veel meer Nokia's hebben hier last van. Het is al zo sinds dat de deze router beschikbaar is en het lijkt erop dat beide partijen geen plannen hebben om uit te zoeken wat het probleem nu is en er een oplossing voor te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:15

Reinier

\o/

Ik heb hetzelfde met een Zyxel router, alleen met web. Andere toepassingen (Google maps, Youtube, mail, etc.) werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook als ik met WLAN of iets dergelijks in de browser opgestart met de functietoets gebonden aan "Internet". Maar dan probeert de E75 blijkbaar de KPN startpagina te vinden ofzo en dat mag alleen met je Mobiel Internet. Ik heb de functietoets nu aan "Web" gebonden en werkt prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Reinier schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:35:
Ik heb nu een dagje met m'n E75 gespeeld en een paar dingen vind ik irritant of begrijp ik niet...
  • Als ik de telefoon in portrait modus heb staan (toetsenbord niet uitgeschoven) en dan een foto in staand formaat open, dan schiet de user interface naar landscape modus. Ik krijg hem pas weer goed door de slider uit- en weer in te schuiven.
  • Ik heb een staande afbeelding als achtergrond ingesteld, als ik de slider openschuif wordt de foto horizontaal gestretcht, die is dan dus niet meer in proportie :?
  • Ik heb een SIP profiel (Telfort) dat probleemloos registreert. In m'n contacts krijg ik echter niet de optie "Internet Call" te zien. M'n E51 heeft in de settings een onderdeel "Internet Tel" waar ik het profiel kan kiezen. Waar vind ik dat op de E75? Volgens de handleding moet je naar Contacten en dan "naar links bladeren". Geen idee wat ze daarmee bedoelen ;)
  • Hij voelt tweemaal zo traag aan als m'n E51, wat me erg tegenvalt.
  • Als ik m'n e-mail aan heb staan, verbonden via WLAN, dan kan ik niet meer via WLAN browsen. No gateway reply. Maar daar moet ik nog even induiken :)
1) Geen idee

2) Komt omdat je achtergrond formaat veranderd naar wide. Dus gaat het formaat van 240 x 320 (B x H) in ingeschoven toestand naar 320 x 240 uitgeschoven. Oplossing: Gebruik een widescreen achtergrond. In de ingeschoven toestand wordt het widescreen plaatje ingezoemd, dus mis je de zijkanten van je widescreen achtergrond.

3) De optie die jij 'internet call' noemt heet bij mij 'net call'. Die heb ik verkregen door het onderstaande te installeren.

edit:
Heb de vraag semi verkeerd begrepen. maar is ook handig voor anderen: SIP is uitgeschakeld (meestal op request van telefoon aanbieders / gezamelijk, zodat het ook in nonbranded modellen voorkomt). Oplossing: http://www.forum.nokia.co...ettings_application.xhtml

4) Update je firmware en en zet de menu animations in themes uit.

5) Geen idee :)

[ Voor 7% gewijzigd door ReseT op 21-06-2009 09:46 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Laatst online: 15-08 11:51
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:08:

Alvast bedankt!
Ja hoor, ook hier in ene dit probleem, dit geld echter alleen voor m'n hotmail account. De exchange account werkt nog wel gewoon goed.

Edit: ik ging een back-up maken als voorbereiding voor de softwareupdate. Toen het back-uppen was gefinished kreeg ik opeens wel weer mail. Nu afwachten voro hoe lang hij het gaat doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Polen op 22-06-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wslagendijk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:30:
[...]

Iemand al de nieuwe firmware kunnen downloaden?

E75-1 RM-412 iig nog niet via FOTA en Nokia Firmware Updater (win)
Hier nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:07:
Ik heb hier zelf ook wel eens last van. Bij mijn oude toetsel was dat ook een probleem trouwens (E65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik ben op zoek naar een goede houder om de E75 in de auto te gebruiken. Ik zie verschilende houders op internet maar vindt het moeilijk om de beste eruit te halen. Ik heb oplossingen gezien van Brodit (actief/passief met bijv. proclip), Nokia (CR-109 met HH-12 zuignap), Veripart (actieve houder met zuignap, microfoon en speaker aan de plug) en de Haicom HI-040 (goedkoopste).

Wie heeft ervaring met de E75 icm een van bovenstaande (of een andere) oplossingen? Ik zoek overigens een oplossing zonder boren of schroeven in het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
Nog een vraagje, ik heb Gmail via de wizard geinstalleerd op de E75. Ik heb de sync interval op 1 uur gezet. Je zou verwachten dat hij dan elk uur de mail checkt maar dat doet hij dus niet. Handmatig connecten gaat wel goed. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Ik heb twee mail accounts ingesteld, een exchange server en een imap mailox (eigen server). Bij de Exchange server kan ik instellen dat hij de bestemming Internet gebruikt (dus m'n wireless pakt als ik thuis ben en als die er niet is 3g), maar bij mijn imap mailbox kan ik alleen kiezen of vragen of een specifiek accespoint. Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Nu online
Ik heb een brodit, deze is bevestigt middels een plaatje die je tussen je console en de radio schuift. moet zeggen weer een topproductje van brodit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

itlee schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:41:
via de nokia pc suite (software update) is er een nieuwe software release beschikbaar voor je e75.

Nokia E75 software version 110.48.125 released
This software release includes several email improvements (setup, sync, connection reliability and readability) and automatic lookup added to Contacts. VoIP and Wi-Fi also have stability improvements. To get this software through your device, type in *#0000# on the home screen or go to Device Manager. Select Options > Check for updates and follow the on-screen prompts. Additionally this software release is available through the Nokia Software Updater: www.nokia.com/softwareupdates.
Hier nog aanvullende release notes:

SW improvements and corrections
- Performance improvements for email UI
- Usability and functionality improvements for email setup
- Improvements for MfE sync reliability and throughput
- Automatic roaming between access points for MfE
- Usability improvements for HTML support in email
- Automatic remote contacts lookup setup in Contacts application
- Chinese subject indention in emails
- Delete confirmation to email global settings
- Added Send email option to mail viewer action menu
- WLAN stability improvements
- Localisation fixes
- Display light functionality improved
- Voip stability improvements
- Removed ""Tap to silence"" and ""Turn to silence"" features (display rotation still exists)
- General stability improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Laatst online: 19:14

Tacoos

i am i

Ik overweeg dit toestel als opvolger van mj HTC P4350.
Zijn er meer mensen van een touchscreentoestel overgestapt op deze en mis je dat touchscreen of niet?
Kan ik de ingebouwde gps ontvanger ook met andere software gebruiken dan de nokia software (tomtom ofzo)? Vlgs de review op jouwmobiel kost navigeren met de standaard software nogal wat internet tijd/data en aangezien mijn baas mijn abbo kiest en geen onbeperkt mobiel internet wil, lijkt dat me niet handig!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tacoos schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:02:
[...]
Kan ik de ingebouwde gps ontvanger ook met andere software gebruiken dan de nokia software (tomtom ofzo)? Vlgs de review op jouwmobiel kost navigeren met de standaard software nogal wat internet tijd/data en aangezien mijn baas mijn abo kiest en geen onbeperkt mobiel internet wil, lijkt dat me niet handig!
Ja, de GPS is ook bruikbaar voor ander navigatie applicaties. Alleen TomTom kun je vergeten, die gaat niet werken omdat ze dit toestel niet ondersteunen.
Als je geen flatfee mobiel internet hebt is het inderdaad beter om een applicatie met kaartmateriaal lokaal op je telefoon te draaien. Maar ook dan nog zul je mobiel internet nog gaan missen. Zodra je GPS aan zet mis je dan de quickfix waardoor de locatiebepaling veel langer duurt. Quickfix download via mobiel internet een klein bestandje bij de locatiebepalingsserver waarin staat waar de GPS satellieten precies hangen voor de komende 15 minuten. Daardoor is de rekensom die je toestel moet maken om te weten waar die precies is aanzienlijk simpeler. In plaats van 1 tot 2 minuten te moeten wachten, duurt het dan nog maar 10 tot 30 seconden. Daarnaast halen veel navigatie applicaties ook updates op van kaartmateriaal, filenieuws en Points of Interest. Het is eigenlijk zo jammer dat als je een geschikt toestel hebt met een geschikte applicatie dat je dat niet gebruikt. Een Nokia E75 zonder onbeperkt mobiel internet is vergelijkbaar met een notebook kopen zonder internet abonnement....

Wellicht kun je je baas overtuigen dat het tientje in de maand het dubbel en dwars waard is omdat je je mail direct binnen krijgt en daarom productiever kunt werken. Daarnaast kun je de SMS kosten en belkosten ook nog drukken doordat je juist de mail gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:15:
Ok bedankt alvast voor het melden dat hij niet werkt, ik hoop dat er binnenkort een update uitkomt of dat hij er is. Mag binnekort namelijk abbo verlengen en dit wordt mijn opvolger van de nokia e71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste kapitein, ik heb een vraag, mijn nokia e75 krijg ik niet connected op parrot ck3100 ( versie 4.18). Ik heb het vaak geprobeerd maar hij stokt op het einde. Ik lees hier dat het wel moet lukken. Heb jij een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Laatst online: 19:14

Tacoos

i am i

robertwebbe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:07:
[...]

Ja, de GPS is ook bruikbaar voor ander navigatie applicaties. Alleen ...[knip]...Als je geen flatfee mobiel internet hebt is het inderdaad beter om een applicatie met kaartmateriaal lokaal op je telefoon te draaien. Maar ook dan nog zul je mobiel internet nog gaan missen. Zodra je GPS aan zet mis je dan de quickfix waardoor de locatiebepaling veel langer duurt. ...[knip]...
Wellicht kun je je baas overtuigen dat het tientje in de maand het dubbel en dwars waard is omdat je je mail direct binnen krijgt en daarom productiever kunt werken. Daarnaast kun je de SMS kosten en belkosten ook nog drukken doordat je juist de mail gebruikt.
We hebben een 10mb/mnd inet mobiel abbo voor e-mail sync.
Hoeveel dataverbruik heb je met die navigatie?
En hoe zit dat in het buitenland (vakantie)? Ik kan me herinneren dat mobiel internet in het buitenland schreeuwen duur was....

[ Voor 7% gewijzigd door Tacoos op 27-06-2009 13:09 ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Tacoos schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:04:
[...]
We hebben een 10mb/mnd inet mobiel abbo voor e-mail sync.
Hoeveel dataverbruik heb je met die navigatie?
En hoe zit dat in het buitenland (vakantie)? Ik kan me herinneren dat mobiel internet in het buitenland schreeuwen duur was....
Voor het ophalen van quickfix data enkele kB's per keer dat je GPS opstart. Voor de update van kaartmateriaal, POI's en verkeersinformatie kan het snel oplopen tot tientallen MB's. Beide kun je apart instellen hoe en of je wilt gebruiken.
Dataverbruik ik het buitenland is nog steeds (te) duur. In de meeste applicaties kun je instellen dat ze niets moeten downloaden in het geval je aan het roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
jarsiv schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:20:
Ik heb een brodit, deze is bevestigt middels een plaatje die je tussen je console en de radio schuift. moet zeggen weer een topproductje van brodit
Heb je dan wel goed zicht op het display van je toestel als je hem gebruikt voor navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Nu online
Pixelz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:46:
[...]

Heb je dan wel goed zicht op het display van je toestel als je hem gebruikt voor navigatie?
Ja hoor, werkt perfect, heb zelf nu de pda met tomtom uit de auto gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemde situatie in "galerij"...
sinds vandaag; als ik mijn galerij van foto's en fims open verschijnt er een zwart scherm met enkel het logo om foto's of films te downloaden...??? de galerij laat geen enkel bestand meer zien
pogingen ondernomen om probleem op te lossen
-gsm tijdje afgezet
-gsm tijdje afgezet en batterij uitgenomen
-geheugenkaart verwijderd en weer geplaatst

als ik naar bestandsbeheer ga kijken zitten alle pics enzo nog mooi op hun plaats...??

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvdW
  • Laatst online: 15-07 07:16
Kan iemand me helpen?
Ik heb een E75 mooi en alles. Maar ik heb een probleem met de messaging. Ik kan het gebruiken, instellen (inderdaad appeltje eitje) maar alleen met wifi kan ik ook synchroniseren/online blijven. Mijn provider is KPN prepaid. Nou vraag ik me af of het daaraan kan liggen. Op de site van KPN vind ik er niets over.

Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door robertwebbe op 30-06-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E75 bevalt heel prima.
Alleen is het nog geen enkele keer gelukt foto's te maken met de hoofdcamera. De middelste toets die je gebruikt om af te drukken (navigatietoets) levert alleen maar een werkbalk op. Ik wil dus geen werkbalk zien, maar af kunnen drukken met die toets. Als je de hulpcamera werkt zie je je eigen smoelwerk en kun je afdrukken. Dit werkt goed.
Iemand een idee ? Via de handleiding kom ik er niet uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste