Hola mensen.
Zijn er hier mensen van de HVA of INHOLLAND, die de wifi van hun E75 (waarschijnlijk ook andere telefoons met dezelfde OS) werkende konden krijgen met het schoolnetwerk?
Ik weet van de de HVA en INHOLLAND dat deze
'eduroam' gebruiken, met exact dezelfde beveiliging (met m'n iTouch, die ik heb ingesteld voor m'n eigen school, kan ik ook gewoon het internet van HVA gebruiken). Op je laptop moet je allerlei stapen doorvoeren en grotendeels zijn deze ook terug te vinden op de E75:
-PEAP
-GTE Cybertrust die je moet aanvinken (waarna je vervolgens ook radius.inholland.nl moet invoeren, maar waar dat moet weet ik nog niet...)
Etcetera, dat soort opties zijn dus gewoon te vinden waardoor ik vrijwel zeker weet dat het gewoon mogelijk moet zijn het. Op dit moment bevind mij eigenlijk in een doolhof en verwacht ik niet dat het zo ff gaat lukken (ook omdat ik de laatste tijd weinig op school ben). Is er iemand die er al wel in is geslaagd?
Edit: Niet geheel bewust zijnde van het feit dat eduroam een landelijk (mss wel internationaal?) systeem is, heb ik inmiddels even een Google search gedaan in combinatie met symbian en dan kom ik direct op
dit netwerk terecht. Ik ga het in ieder geval proberen als ik weer op locatie ben.
Mocht iemand het al gelukt zijn met die van de HVA of INHOLLAND, hoor ik het graag, ik zie namelijk enkele verschillen met die van de TU Delft.
[
Voor 20% gewijzigd door
Polen op 16-06-2009 22:56
]