Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand net als ik problemen met het volgende????

Ik krijg geen hotmail account meer ingesteld:

De telefoon geeft aan dat dit type account niet wordt ondersteund en vraagt of ik een andere email wil definieren.... Hij heeft het wel gedaan, steeds een dag, en dan problemen maar nu wil hij niet eens meer een nieuwe account aanmaken.

Graag hulp als iemand enig idee heeft... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Billspaarbank, anderen:

vandaag de E75 voor het eerst in handen gehad in de winkel waar ik werk. Ik vind sommige dingen toch wel teleurstellen op de E75, de onderste rij toetsen zoals je zei van het gewone toetsenbord zijn te klein. Het toestel is ook aan de vrij zware kant, en behoorlijk dik. Eigenlijk is het qwerty toetsenbordje ook wat te vlak. Wel fantastisch dat er een hoes bijgeleverd wordt, ik heb echter geen N-Gage installer gezien.

Ik wacht even op de E52, wellicht dat die wel wat dunner en lichter wordt. Helaas heeft die geen autofocus, wat eigenlijk toch wel fijn is op de E75. Videokwaliteit op de E75 is trouwens wel heel goed ! 60 FPS VGA ziet er prima uit.

Jammer dat realplayer crashte toen ik de video afspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
W00fer schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:18:
Billspaarbank, anderen:

vandaag de E75 voor het eerst in handen gehad in de winkel waar ik werk. Ik vind sommige dingen toch wel teleurstellen op de E75, de onderste rij toetsen zoals je zei van het gewone toetsenbord zijn te klein. Het toestel is ook aan de vrij zware kant, en behoorlijk dik. Eigenlijk is het qwerty toetsenbordje ook wat te vlak. Wel fantastisch dat er een hoes bijgeleverd wordt, ik heb echter geen N-Gage installer gezien.

Ik wacht even op de E52, wellicht dat die wel wat dunner en lichter wordt. Helaas heeft die geen autofocus, wat eigenlijk toch wel fijn is op de E75. Videokwaliteit op de E75 is trouwens wel heel goed ! 60 FPS VGA ziet er prima uit.

Vreemd, ik heb de mijne via hi en heb geen hoes gezien.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Zelf geen last van de losse toetsjes, mogelijk even terug gaan?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:18:
Billspaarbank, anderen:

Tja, hij is inderdaad niet super dun. Maar dat komt ook door het QWERTY toetsenbord. Als je hem vergelijkt met andere toestellen met full QWERTY toetsenbord valt het erg mee. Zwaar vond ik lastiger te beoordelen, aangezien er een elektronisch slot op zat.
Ik had zelf ook liever wat reliëf gehad op het toetsenbord, zodat je beter de verschillende toetsen zou kunnen voelen, maar hij typt wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de E75 totaal niet dik. Je moet erbij denken dat het wel een schuifbaar toetsenbord heeft en als je dit dik vind voor zo'n toestel dan weet ik het ook echt niet meer. 14,4 mm is echt niks. Tegenwoordig zijn de meeste goede smartphones rond de 12 a 13 mm.

Verder vind ik het een top toestal en ook de toetsenbord aan de voorkant vind ik erg handig voor als je snel even een sms moet typen. De toetsen vind ik juist wel grappig zo gemaakt, alleen met toetsenblok is in het begin wel erg wennen omdat het sterretje wat aan de kleine kant is. Verder moest ik ook eerst wennen aan de qwerty toetsenbord, maar nu na ongeveer een week te hebben gebruikt kan ik al super snel typen en bijna foutloos!

Heb ook even opera mini erop geïnstalleerd en dit werkt vele malen sneller en beter dan de normale explorer van nokia. Verder is het toestel erg snel, want soms heb ik erg veel programma's (mcguider, sms, msn, internet en muziek) open staan en kan makkelijk van het ene naar het andere overschakelen zonder enige vertraging.

Alleen toen ik op youtube ging stond er dat dit toestel niet compatibel is voor youtube. Wat moet ik daarvan verwachten? Kan namelijk wel gewoon youtube filmpjes bekijken via realplayer, wat soms wel erg langzaam gaat. Is er nog eventueel de mogelijkheid om een ander video player te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:37:
Alleen toen ik op youtube ging stond er dat dit toestel niet compatibel is voor youtube. Wat moet ik daarvan verwachten? Kan namelijk wel gewoon youtube filmpjes bekijken via realplayer, wat soms wel erg langzaam gaat. Is er nog eventueel de mogelijkheid om een ander video player te downloaden?
Deed je dit via opera of de standaard browser? Want de E71 kan gewoon youtube spelen in de standaard browser, zal wel raar zijn als dat op een nieuwer model niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik ben een Samsung U100 gewent (5,9 mm "dik") dus kun je nagaan dat ik de E75 dik vind.

Once you go thin, you'll never want to go fat again.

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 11-05-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:49:
Iemand net als ik problemen met het volgende????

Ik krijg geen hotmail account meer ingesteld:

De telefoon geeft aan dat dit type account niet wordt ondersteund en vraagt of ik een andere email wil definieren.... Hij heeft het wel gedaan, steeds een dag, en dan problemen maar nu wil hij niet eens meer een nieuwe account aanmaken.

Graag hulp als iemand enig idee heeft... :'(
Hier heb ik ook last van, begrijp niet waarom het ineens zo is gegaan, weet iemand een oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:24:
[...]

Deed je dit via opera of de standaard browser? Want de E71 kan gewoon youtube spelen in de standaard browser, zal wel raar zijn als dat op een nieuwer model niet kan?
Ja ik probeerde het eerst in de standaard browser. In het begin van de youtube pagina geeft hij weer dat het niet wordt ondersteund en dan kan ik gewoon continue selecteren. Als ik een film afspeel doet hij automatisch dit via realplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:35:
Ik ben een Samsung U100 gewent (5,9 mm "dik") dus kun je nagaan dat ik de E75 dik vind.

Once you go thin, you'll never want to go fat again.
haha ja oke dan is het inderdaad een stuk dikker. Ik heb paar jaar geleden een samsung gehad welke 6,9 mm was. Het was leuk, maar merk nu dat het niet echt nodig is zo dun. In de tussentijd na de samsung veel toestellen gehad boven de 10 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 07:51:
[...]

Hier heb ik ook last van, begrijp niet waarom het ineens zo is gegaan, weet iemand een oplossing?
Bij mij doet hotmail het ook al niet meer! :'(

Tot paar dagen geleden deed hij het perfect en daarna kreeg ik opeens een melding in mijn mail van nokia. Nu kan ik wel op mijn hotmail, maar hij laat geen mails meer zien, zowel oud als nieuwe niet!

Hopelijk wordt dit snel opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:07:
[...]

Bij mij doet hotmail het ook al niet meer! :'(

Tot paar dagen geleden deed hij het perfect en daarna kreeg ik opeens een melding in mijn mail van nokia. Nu kan ik wel op mijn hotmail, maar hij laat geen mails meer zien, zowel oud als nieuwe niet!

Hopelijk wordt dit snel opgelost...
dit werkt ook bij mij nog perfect ?

heb je wel de windows live app geinstalleerd? (zal wel, anders krijg je die inbx ook niet)

Als ik op synchronise inbox klik dan laat ie na 2 minuten gewoon de mailtjes zien.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:29
arnoudwokke schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:16:
even een kleine update vanuit de redactie :)

Inmiddels is de E75 door en door getest en ben ik bezig met het uittypen van de review :) Ik heb ook een E71-bezitter gevraagd het toestel een tijdje mee op stap te nemen, om te zien welke fijner werkt in een dagelijkse zakelijke omgeving. De review staat voorlopig gepland voor de week van release (4-10 mei), daarin worden alle gestelde vragen meegenomen en beantwoord :)
@Arnoud: Hoe staat het met de review? Ben toch benieuwd naar de ervaring die jullie hebben opgedaan. Zelf wacht ik nog even op de release van de E52... O-)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:24:
[...]

dit werkt ook bij mij nog perfect ?

heb je wel de windows live app geinstalleerd? (zal wel, anders krijg je die inbx ook niet)

Als ik op synchronise inbox klik dan laat ie na 2 minuten gewoon de mailtjes zien.
Klopt, dat deed hij bij mij eerst ook gewoon tot ik opeens paar dagen geleden een melding kreeg. Weet helaas niet meer wat dat was, maar nu gaat hij wel over op synchroniseren maar ik krijg dan geen mailtjes meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:04:
[...]

Klopt, dat deed hij bij mij eerst ook gewoon tot ik opeens paar dagen geleden een melding kreeg. Weet helaas niet meer wat dat was, maar nu gaat hij wel over op synchroniseren maar ik krijg dan geen mailtjes meer binnen.
misschien iets van je provider? ik heb vodafone iig, net getest en werkt nog goed.
synced binnen een minuut.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:11:
[...]

misschien iets van je provider? ik heb vodafone iig, net getest en werkt nog goed.
synced binnen een minuut.
Dat zou eventueel kunnen, geen idee. Kan wel gewoon op internet verder, maar heb zelf Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of iemand al de E75 heeft uitgeprobeerd in samenwerking met een parrot ck3100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:53:
[...]

Dat zou eventueel kunnen, geen idee. Kan wel gewoon op internet verder, maar heb zelf Hi.
Ik heb telfort, maar lukt mij ook niet meer, zelfde probleem als de rest. Deed het eerst wel, toen kwam er geen mail meer binnen, toen heb ik de account verwijderd en wilde ik het opnieuw instellen, maar dit lukt niet. vreemd, het ligt aan de provider Hotmail, want gmail doet het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Ik heb telfort, maar lukt mij ook niet meer, zelfde probleem als de rest. Deed het eerst wel, toen kwam er geen mail meer binnen, toen heb ik de account verwijderd en wilde ik het opnieuw instellen, maar dit lukt niet. vreemd, het ligt aan de provider Hotmail, want gmail doet het nog wel.
en als je de MSN live app deinstalleerd? en opnieuw installeerd?

zoals ik al zei bij mij werkt het as we speak, dus hotmail werkt prima.

ik sla mijn pw niet op, die geef ik steeds in, misschien dat dat een verschil maakt?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb besloten om mijn exemplaar te retourneren en om een nieuw toestel te vragen.

Als eerste viel me op dat er een vingerveeg onder het scherm aan de binnenkant zit. De veeg zit in de linker onderhoek. Hij is vooral zichtbaar in het zonlicht.

Het tweede probleem wat ik heb is met het qwerty-toetsenbord. De toetsen “backspace” en “enter” zitten tegen elkaar aan. Dit zorgt ervoor dat de toetsen niet altijd even goed werken. Vaak druk je via de ene toets de ander tegelijkertijd in.

Het derde probleem wat ik tegenkom is met het slidemechanisme. Het lijkt alsof er aan de onderzijde van het scherm iets niet goed is aangedraaid, waardoor er bij het openschuiven een kras op de onderzijde van het qwerty-toetsenbord ontstaat. De kras zit rechts tussen de “shift” en de “ctrl” toetsen. Deze kras gaat naar mijn idee na verloop van tijd alleen maar erger worden.

Ik hoop dat ik een maandagmorgen exemplaar te pakken heb. Ben benieuwd of de nieuwe dezelfde kuurtjes heeft.

Iemand vergelijkbare klachtjes met de E75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:51:
Ik heb besloten om mijn exemplaar te retourneren en om een nieuw toestel te vragen.

Als eerste viel me op dat er een vingerveeg onder het scherm aan de binnenkant zit. De veeg zit in de linker onderhoek. Hij is vooral zichtbaar in het zonlicht.

Het tweede probleem wat ik heb is met het qwerty-toetsenbord. De toetsen “backspace” en “enter” zitten tegen elkaar aan. Dit zorgt ervoor dat de toetsen niet altijd even goed werken. Vaak druk je via de ene toets de ander tegelijkertijd in.

Het derde probleem wat ik tegenkom is met het slidemechanisme. Het lijkt alsof er aan de onderzijde van het scherm iets niet goed is aangedraaid, waardoor er bij het openschuiven een kras op de onderzijde van het qwerty-toetsenbord ontstaat. De kras zit rechts tussen de “shift” en de “ctrl” toetsen. Deze kras gaat naar mijn idee na verloop van tijd alleen maar erger worden.

Ik hoop dat ik een maandagmorgen exemplaar te pakken heb. Ben benieuwd of de nieuwe dezelfde kuurtjes heeft.

Iemand vergelijkbare klachtjes met de E75?
nee hoor, geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel nu net een bericht kunnen ophalen via hotmail van Nokia:

"Service announcement:
Nkoia Messaging connectivity to the Microsoft Hotmail service is currently ondergoing maintenance and massage delivery is unavailable at this time"

dacht al dat het aan mij lag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:21:

"Service announcement:
Nkoia Messaging connectivity to the Microsoft Hotmail service is currently ondergoing maintenance and massage delivery is unavailable at this time"

ik wil ook een massage! :P gek dat t bij mij wel werkt imo

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:21:

"Service announcement:

Als het goed is was dat ook wat ik had gekregen. Dus even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Na het lezen van de ervaringen hierboven ben ik nog niet overtuigd om de E75 te kopen. :/ Ik wacht denk ik ook nog even op de release van de Nokia E52. Aangezien ik toch niet echt haast heb met een kopen van een nieuw toestel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Punt is wel dat de E52 geen autofocus heeft, maar EDOF (extended depth of field), eigenlijk fixed focus dus. De E52 heeft verder geen qwerty (is dat een nadeel), en wellicht geen gratis Nokia messaging. Bovendien vind ik een zwarte E75 mooi, en een grijze E52 is niet zo heel mooi.

Wel een supersnelle processor, batterij die geweldig is, 3.5 mm support en heel mooi dun ! Beter gewicht dan de E75. Dus wat wordt het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Tja, geen idee... Kwestie van uitproberen denk ik. Eerst maar eens beide toestellen vasthouden (Ik heb vrij grote handen). En dan maar eens kijken of ik overweg kan met de toetsenborden (al dan niet qwerty) van E52 en E75. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperFrank
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:53
BigEagle schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:00:
Na het lezen van de ervaringen hierboven ben ik nog niet overtuigd om de E75 te kopen. :/ Ik wacht denk ik ook nog even op de release van de Nokia E52. Aangezien ik toch niet echt haast heb met een kopen van een nieuw toestel. O-)
Tja,

Wat zijn de argumenten om het niet te doen? Zelf sinds vorige week maandag in het bezig van een E75, bevalt mij tot nu toe in alle opzichten. En zeker in verhouding tot mijn vorige N73. Gebruik actief Exchange en Imap/pop. Hotmail/gmail doe ik niet aan.

Verademing t.o.v. mail for exchange @ N73 is dat non-root certificaten gewoon geaccepteerd kunnen worden dus automatische synchronisatie is mogelijk.

Het gebruik van een full querty maakt het ook mogelijk een fatsoenlijk mail bericht te schrijven ipv mijn vroegere 1 zins achtige berichten.

Mean time between opladen: Ik gebruik het toestel puur vanuit zakelijk perspectief: mail, sms, bellen en een beetje internet. Kan hiermee toch zo'n 2 a 3 dagen met een volle lading vooruit.

Ik ben behoorlijk tevreden met het toestel. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden is het ontbreken van een dedicated aan/uit knop.

Kan natuurlijk wel doorgaan over alle speelgoed functies die erop zitten, maar ik zie dit toestel als een zakelijk apparaat dat gericht is op bellen, smsen, mailen en agenda beheer. En dat doet ie bijzonder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Mooi dat de E75 jou wel bevalt! Ik wacht nog even tot na de zomer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag lui,

Mooi toestel, maar ik snap de e-mail niet. Mail ontvangen gaat prima, maar versturen ho maar. Heb het volgend de 'appeltje-eitje' manier ingesteld: mailadres en wachtwoord. Zit bij voor telefoon Hi en voor mail bij Ziggo (voorheen @2home). Iemand een idee? Ik las al iets over de uitgaande mailserver aanpassen, maar die kan ik in het instellingen-menu niet vinden...

Groet Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 18:11
weet iemand hoe ik mijn outlook mail ook op de nokia krijg.
Heb hem sinds gisteren, moet zeggen ik kom van de HTC Diamond af en ben weer helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperFrank
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:06:
Dag lui,

Mooi toestel, maar ik snap de e-mail niet. Mail ontvangen gaat prima, maar versturen ho maar. Heb het volgend de 'appeltje-eitje' manier ingesteld: mailadres en wachtwoord. Zit bij voor telefoon Hi en voor mail bij Ziggo (voorheen @2home). Iemand een idee? Ik las al iets over de uitgaande mailserver aanpassen, maar die kan ik in het instellingen-menu niet vinden...

Groet Bob
Appeletje eitje methode maakt een account aan bij nokia messaging (heb je email bericht van gehad) De instellingen van uitgaande mail worden niet op de telefoon opgeslagen, maar bij Nokia.

Als je inlogt op de website van nokia (zie je email) met user: emailadres en pass: password voor email adres. Dan kun je daar al je instellingen wijzigen.

Andere optie: foute info invullen bij email wizzard --> krijg je een direct email adres zonder nokia messaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperFrank
jarsiv schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:16:
weet iemand hoe ik mijn outlook mail ook op de nokia krijg.
Heb hem sinds gisteren, moet zeggen ik kom van de HTC Diamond af en ben weer helemaal blij
Email setup uitvoeren en je accountinformatie invullen? Menu - email - nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
SuperFrank schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:28:
[...]

Email setup uitvoeren en je accountinformatie invullen? Menu - email - nieuw
Dit had ik al voor elkaar, maar ik bedoelde eigenlijk de mailbox die reeds op mijn pc aanwezig is(oude mailtjes)
en meteen je outlook syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:06:
Dag lui,

Groet Bob
heb bij uitgaande post gezet: netmail.ziggo.nl en het werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot op heden erg tevreden over het toestel.
Alleen 1 klein probleempje.
De ringtone stopt na een fractie van een seconde met herrie maken. Het toestel valt dan helemaal stil en alleen het scherm licht nog op. Ik kan dan wel gewoon de oproep beantwoorden.
Iemand enig idee? Ik kan bij de instellingen geen vreemde zaken ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ondertussen zelf het antwoord al gevonden;
ligt aan het instellen van dubbel tikken om te snoozen.
schijnbaar werkt dit niet samen met de trilfunctie. Dit is wel waardeloos. Hopenlijk snel verholpen met evt nieuwe software?
http://discussions.nokia....1&query.id=2037702#M40171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:01:
Ik ben benieuwd of iemand al de E75 heeft uitgeprobeerd in samenwerking met een parrot ck3100
Niemand nog uitgeprobeerd ??? Ben namelijk benieuwd of hij er mee overweg kan zodat ik daalijk niet een andere carkit moet gaan inbouwen zodat hij er wel mee over weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
vanmorgen geprobeerd met mijn parrot, werkt niet. Maar ik heb nog niet gekeken of er een update van parrot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt alvast voor het melden dat hij niet werkt, ik hoop dat er binnenkort een update uitkomt of dat hij er is. Mag binnekort namelijk abbo verlengen en dit wordt mijn opvolger van de nokia e71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Spike_1981
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06-2022
Ik heb het toestel ook 3 dagen geprobeerd. Ik vindt het helemaal niets. Als ik een 10 mailtje binnen krijg op mijn exchanges dat gaat hij ook 10x een geluid maken en trillen. Erg vervelend. Dit mag natuurlijk gewoon 1x zijn.

Verder vindt ik het openen, beantwoorden, etc. allemaal erg traag. Wij hebben exchange 2003, kan het daar mee te maken hebben? Dat het dus met 2007 beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Spike_1981 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:22:
Ik heb het toestel ook 3 dagen geprobeerd. Ik vindt het helemaal niets. Als ik een 10 mailtje binnen krijg op mijn exchanges dat gaat hij ook 10x een geluid maken en trillen. Erg vervelend. Dit mag natuurlijk gewoon 1x zijn.

Verder vindt ik het openen, beantwoorden, etc. allemaal erg traag. Wij hebben exchange 2003, kan het daar mee te maken hebben? Dat het dus met 2007 beter is?
ik heb geen enkel probleem met exchange 2007. Geluid weet ik niet, heb alleen de meldingsindicator aanstaan en die knippert gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens vanochtend een mail gekregen in mijn hotmail op me telefoon, waarin wordt vermeld dat hotmail weer terug is. Dus ik kan nu weer synchroniseren en al mijn mailtjes zien die in mijn hotmail staan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He lui,

Bedankt voor de reacties betreffende mail verzenden op de E75. Dat je je uitgaande mail server moet instellen op de site van Nokia; je moet er maar opkomen! Wat dat betreft vind ik de handleiding ERNSTIG te kost schieten. Dat mogen ze toch wel vermelden!!! Enfin, ik heb op die site nu mail.hiway.nl en mail.kpnplanet.nl geprobeerd. Geen van deze beide werken. Is de poort wel 25? Wat kan ik verder nog fout hebben gedaan?

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BigEagle schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:00:
Toch nog even een aanvullig. Ik ga ervan uit dat ik gewoon een slecht exemplaar te pakken had. Ik heb hem retour gestuurd en heb net de bevestiging gekregen dat ik een nieuwe krijg. Ik heb de hoop dus nog niet opgegeven. ;)

Ik lees op internet alleen maar positieve dingen over de bouwkwaliteit, dus ga ervan uit dat ik een uitzondering was.

Ben overigens nog wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met jullie exemplaren. Iemand een korte samenvatting van zijn/haar bevindingen?

-edit- Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik overdreven kritsch ben :+

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 14-05-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
Ik heb gisteren een E75 gekocht. Viel me op dat er wat speling op de slider zat. Werd alleen maar erger en het toestel vandaag teruggebracht en meteen omgeruild voor een nieuwe. Deze voelt in ieder geval degelijk aan. Ik heb alleen het volgende probleem. Ik heb gisteren uiteraard de mail ingesteld op de E75. Ik heb een account lopen bij TELFORT. Sinds dat de E75 mail heeft binnengehaald blijft mijn mailbox gelockt staan als ik via de computer de mail wil binnenhalen. Ik heb de hele nacht de E75 uit gelaten en nog blijft de server gelockt staan bij Telfort. Rare is dat ik wel mail kan verzenden. Telfort heeft mij aangeraden om mijn wachtwoord te wijzigen, echter de fout melding blijft komen

Account: 'pop3.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ook is het kennelijk bij TELFORT niet mogelijk om de mail te synchroniseren. Iemand hier een idee hoe ik deze server fout kan oplossen. Met TELFORT kom ik niet veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Ik heb het probleem gevonden. Bij instellen van de Nokia E75 heeft de nokia een account aangemaakt bij www.email.nokia.com. Middels dit programma wat bij Nokia draait blijft mijn emailaccount bij TELFORT ingelogd staan waardoor ik de mail via de pc en webmail niet meer kan benaderen. Ik heb het account bij Nokia gecanceld en nu werkt alles weer. Iemand een idee hoe dit verder goed op te lossen is ? Wil in principe geen ander mailadres ergens anders aanmaken dan bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Kwam erachter dat er een bug zit in het syncen, bleek achteraf al langer bekend te zijn. Ik kreeg mn contacten niet gesynced via Exchange, maar wel mn mail en mn agenda. Contacten en calendar kan niet tegelijk, wat ik heb gedaan is eerst alleen contacten syncen, daarna contacten syncen uitgezet en calendar syncen altijd aan staan.

http://discussions.europe...messaging&thread.id=13370

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Hoe is het mogelijk om mail binnen te halen en in te stellen op de oude manier, dus zonder www.email.nokia.com. De E75 wil maar steeds blijven maken met deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Is het mogelijk om een mp3 beltoon te gebruiken welke je op je geheugenkaart hebt staan, zoja hoe?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou even melden dat het serven door het web met opera mini ongelofelijk snel is zeg!! _/-\o_

Hiervoor had ik een iphone 3g en htc touch hd gehad, maar die kunnen echt niet tippen aan de snelheid was ik nu heb en hoe simpel en snel alles werkt. Enige wat jammer is t.o.v. de iphone en htc dat je op de nokia via opera mini niet zoveel kan in of uitzoomen als je wilt. Hij doet gewoon standaard wat hij kan en als het wel mogelijk is zou iemand mij dan kunnen vertellen hoe? Zou wel handig zijn, want soms zoomt hij net iets te ver en als je volledige pagina hebt kan je het niet lezen.

Maar nogmaals erg tevreden over mijn E75. Ben nu ook volledig gewend aan het toetsenbord. Typ gewoon zelfs soms bijna blind 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperFrank
mavical schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:26:
Hoe is het mogelijk om mail binnen te halen en in te stellen op de oude manier, dus zonder www.email.nokia.com. De E75 wil maar steeds blijven maken met deze site.
Jazeker, heb nog geen makkelijke manier gevonden, maar foutieve informatie opgeven in de wizard zal resulteren in een lokaal account op de telefoon waarbij je alle instellingen op de telefoon hebt, inclusief wanneer syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-02-2022
Geweldig toestel, ik ben echt verbaasd over de mogelijkheden, snelheid en professionaliteit. Er zijn tot nu een paar dingen die beter kunnen:
-aac+ stream in internet radio werkt niet, zou wel moeten. Hebben andere gebruikers dit ook? (bv deze stream http://145.58.33.31:8184). De E71 schijnt dit ook te hebben, kennelijk kunnen ze hier geen oplossing vinden. Steeds meer radiostations zijn aac+.
-veel applicaties zijn er nog niet: nos mobiel, tunin.fm, gmail standalone app, ns reisplanner xtra. Maar dit komt waarschijnlijk vanzelf
-de speling is jammer. Lastig met kiezen en de trilfunctie komt ook niet lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vandaag mijn vervangende Nokia E75 ontvangen :)

Dit exemplaar ziet er zo op het eerste oog een stuk beter uit. Geen fouten in het toetsenbord, geen vette vinger onder het scherm en een betere slideconstructie. Al heb ik wel het gevoel dat er ietsjes meer speling in gesloten toestand op zit als bij het vorige exemplaar.

Ik ben in ieder geval blij dat ik hem omgeruild heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:33
Ik heb sinds vandaag ook een E75.
Mooi toestel!! Is alleen wel wennen voor mij. Mijn vorige telefoon was een Nokia 6230i.

Er blijft alleen altijd een knipperend envelopje in beeld staan. Ik heb echter geen ongelezen sms-berichten en en mail account heb ik nog niet ingesteld.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:11:
Vandaag mijn vervangende Nokia E75 ontvangen :)

Dit exemplaar ziet er zo op het eerste oog een stuk beter uit. Geen fouten in het toetsenbord, geen vette vinger onder het scherm en een betere slideconstructie. Al heb ik wel het gevoel dat er ietsjes meer speling in gesloten toestand op zit als bij het vorige exemplaar.

Ik ben in ieder geval blij dat ik hem omgeruild heb.
Gezien het feit dat dit toestel eigenlijk pas nét uit is (eind april) wil ik wel eens zien over een tijdje hoeveel mensen slider problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik dacht ik ga eens even kijken in het E75 topic, omdat ik mijn LG Arena wil gaan verkopen. Nou lees ik tot mijn verbazing dat er weer wat problemen zijn met de constructie van het toestel. Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk. Hebben ze er nu nog niet van geleerd. Ze hebben gewoon maling aan de -nu nog- trouwe consument. Dat jullie zo ding nog kopen en daar dan ook nog enthousiast over zijn is mij een raadsel.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baumans schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:08:
Mooi toestel!! Is alleen wel wennen voor mij. Mijn vorige telefoon was een Nokia 6230i.

Er blijft alleen altijd een knipperend envelopje in beeld staan. Ik heb echter geen ongelezen sms-berichten en en mail account heb ik nog niet ingesteld.

Waar staat die envelop? Is dat geen indicatie dat je je mail nog moet instellen? De nieuwe Symbian toestellen zetten die wizards in het hoofdscherm zolang je dat nog niet ingesteld hebt (of je het expliciet uitzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1993
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:02

Dat knipperende envelopje betekent dat je sim vol staat met sms berichten. Die kan je dacht ik verwijderen door naar je inbox te gaan. En dan via opties naar simberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:40:
Ik dacht ik ga eens even kijken in het E75 topic, omdat ik mijn LG Arena wil gaan verkopen. Nou lees ik tot mijn verbazing dat er weer wat problemen zijn met de constructie van het toestel. Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk. Hebben ze er nu nog niet van geleerd. Ze hebben gewoon maling aan de -nu nog- trouwe consument. Dat jullie zo ding nog kopen en daar dan ook nog enthousiast over zijn is mij een raadsel.
Er heeft net 1 iemand zijn E75 toestel geruild omdat hij een 'maandag ochtend' exemplaar heeft ontvangen en jij trekt gelijk de conclusie dat de hele sliderconstructie foutief is :S Ik zou zeggen ga zelf naar BC/MM/of whatever en ervaar zelf die slider. Het is een slider, er zit altijd wel wat speling in. Een slider is tevens nooit 100% spelingsvrij geconstrueerd. Voor materialen waarop krachten komen is het altijd beter om beetje 'mee te geven'/flexibel te zijn dan star.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Geen enkel probleem met de slider, wat een fantastisch toestel. begrijp de conclusie van Redondo1982 niet helemaal :(. Helemaal handig vind ik de configuratie van de snelkoppelingen,

Wel zie ik als mn toestel op blokering staat een @ (apenstaartje) in het scherm, maar heb geen nwe mail, iemand weet waarom ik dit zie?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:40:
Wat kom jij nou met je nu nog trouwe consument. Heeft daar geen moer mee te maken, want ik zelf heb al zeker 3 jaar geen nokia gehad! En dat jij zo'n reactie kan plaatsen met die conclusie is mij ook een raadsel en onbegrijpelijk. Als jij het niks vind wat kom je dan in dit topic. Het zegt ook al genoeg dat je een LG hebt gekocht maar goed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Bij het instellen van een zakelijke Mail For Exchange account krijg ik steeds de melding dat ik bij Beveiligde verbinding "Ja" moet invullen. Alleen staat dit al op "Ja".

Hoewel Mfe wel zou moeten werken ondersteunt de helpdesk op mijn werk dit niet, alleen de instellingen staan ergens op het intranet.
Kan het zijn dat de E75 nog niet door de exchange server herkent wordt?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de E75 en het is een prima apparaat.
E-mail instellen lukt ook (twee adressen) en ik heb ingesteld dat alle vijf minuten de mail wordt gecheckt. Alleen vaagt de telefoon elke keer om te bevestigen welke verbinding ik wil gebruiken. Hoe stel je het in dat hij dit automatisch doet ?

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
mavical schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:26:
Ik heb het geprobeerd om foutieve gegevens in te geven om zodoende lokaal de mail in te kunnen stellen. Wanneer dat gedaan is gaat het tst toch weer inloggen via webmail.nokia.com. Ik wil dat dus niet. Hoe kan ik dat nu het beste doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:42:
Ik heb sinds gisteren de E75 en het is een prima apparaat.
E-mail instellen lukt ook (twee adressen) en ik heb ingesteld dat alle vijf minuten de mail wordt gecheckt. Alleen vaagt de telefoon elke keer om te bevestigen welke verbinding ik wil gebruiken. Hoe stel je het in dat hij dit automatisch doet ?

Kees
Menu > Email > Instell. > Mailbox naam > Mailboxinstellingen > Geav. mailb. instellingen > Instellingen ink. e-mail > Toegangspunt in gebruik en dan hier de gewenste verbinding invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

simson schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:10:
Geweldig toestel, ik ben echt verbaasd over de mogelijkheden, snelheid en professionaliteit. Er zijn tot nu een paar dingen die beter kunnen:
-aac+ stream in internet radio werkt niet, zou wel moeten. Hebben andere gebruikers dit ook? (bv deze stream http://145.58.33.31:8184). De E71 schijnt dit ook te hebben, kennelijk kunnen ze hier geen oplossing vinden. Steeds meer radiostations zijn aac+.
-veel applicaties zijn er nog niet: nos mobiel, tunin.fm, gmail standalone app, ns reisplanner xtra. Maar dit komt waarschijnlijk vanzelf
-de speling is jammer. Lastig met kiezen en de trilfunctie komt ook niet lekker uit.
AAC+ werkt op de nokia, maar daarvoor moet e wel de realplayer gebruiken, en deze werkt met RTSP links.
Wat je kan doen is de http link omzetten in rtsp met bijv. http://www.moodio.fm/ er zijn meer van deze services om dat op te lossen voor je mobiel. Of zoeken naar de rtsp versie van de http link.

En tunin bijv. is gewoon een S60 applicatie, de reden dat je deze waarschijnlijk nog niet kan downloaden komt omdat ze de telefoon nog niet herkennen (deze moeten ze denk ik toevoegen aan hun database) daar zou je een email over kunnen sturen naar tunin.
Zelfde geld voor google, alle apps die ze hebben zouden gewoon moeten werken op de E75, je zou via de site misschien de app die voor de E71 bijv. is kunnen downloaden en deze handmatig installeren.

Met de E75 heb ik zelf echt enorme ruzie met die nieuwe e-mail applicatie, deze 'floept' om de zoveel tijd gewoon 'weg' (denk een crash) en dan werkt me hele message button ook niet meer. Moet de foon echt aan/uit zetten.
Ook zegt de app vaak dat hij geconnect is en dan kan je helemaal niks doen online... er is echt *niet* mee te werken. De oude app was veel beter (op me E65).

Ik hoop dat hier een update voor komt.. ik gebruik IMAP.

Wat is jullie idee over de accu duur? Hij lijkt toch vrij snel leeg te lopen, maar misschien ligt dat aan de apps die ik gebruik.. me E65 ging met dezelfde apps nog best lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan -Marshal- ,

Heel erg bedankt, die had ik niet gezien. Het loopt nu prima !

Kees

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 21:19 . Reden: Hoofdletter vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online

Ik kon dat van die simberichten ook niet direct vinden. Ik heb mijn simkaart even in een oude nokia gestopt en daar alle berichten verwijderd. Toen knipperde het berichtentekentje ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Mijn bestelling is net geplaatst. Ik belde HI voor het verlengen van mijn abbo met een E71 maar ze rade mij de E75 aan.
Indien die niet bevalt kan ik hem alsnog omruilen voor de E71 dus ben reuze benieuwd of die bevalt.
Zit nu met een N82 dus het onoverzichtelijk menu waar veel reviews het over hebben kan ik echt niet snappen.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik vraag me af waar de beloofde firmware update blijft. Nog steeds versie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb zaterdag met een E75 gespeelt maar ik twijfel nu heel erg of ik hm beter vind dan mijn E71.
Wat de snelheid betreft zag ik weinig verschil maar overall vind ik de E71 toch degelijker en prettiger werken.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:49:
Ik heb zaterdag met een E75 gespeelt maar ik twijfel nu heel erg of ik hm beter vind dan mijn E71.
Wat de snelheid betreft zag ik weinig verschil maar overall vind ik de E71 toch degelijker en prettiger werken.
Ik kom ook van de E71 af en het grote qwerty-toetsenbord van de E75 is echt een verademing. Softwarematig scheelt het naar mijn mening niet heel veel, alhoewel de E75 gevoelsmatig wel sneller door de menu's navigeert. Persoonlijk vind ik de E75 ook een stuk mooier.

Dat de E71 degelijker aanvoelt kan ik zeker beamen. De tijd zal leren hoe het toestel zich over een jaar gedraagd.

Gister Sygic Mobile 7.71 geïnstalleerd. Werkt een stuk lekkerder dan de McGuiderversie die ik hiervoor had. Het lijkt erop dat hij eindelijk routes kiest die wat logischer zijn ;) Lekker snel en een zeer snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Hoe zit het met de levensduur van de batterij? 3 dagen bij normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-02-2022
CT schreef op zondag 17 mei 2009 @ 08:24:
[...]

AAC+ werkt op de nokia, maar daarvoor moet e wel de realplayer gebruiken, en deze werkt met RTSP links.
Wat je kan doen is de http link omzetten in rtsp met bijv. http://www.moodio.fm/ er zijn meer van deze services om dat op te lossen voor je mobiel. Of zoeken naar de rtsp versie van de http link.
Aha, maar ik wil nou juist graag Internet Radio gebruiken, en niet via Real Player. Schijnt met de meeste nieuwe Nokia's te kunnen, behalve met o.m. de E71 en E75...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Ik vind de batterij snel leeg gaan (< 1dag), ik haal om de 4 uur mail binnen (exchange), bel afentoe ne heb bluetooth altijd aan.

iemand een idee hoe het zuiniger te maken?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:33
Martijn1993 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:47:
[...]

Dat knipperende envelopje betekent dat je sim vol staat met sms berichten. Die kan je dacht ik verwijderen door naar je inbox te gaan. En dan via opties naar simberichten.
Dat was inderdaad het probleem. Op de E75 kon ik de berichten alleen nergens vinden. Ik heb de simkaart dus maar even in mijn oude 6230i gedaan en daarmee alle berichten verwijderd. Dat was voor mij de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe nog steeds erg tevreden met de E75, alleen ik loop langzaam tegen een probleempje aan...
Als ik aan 't typen ben dan komt soms 't klepje los door druk, toen heb ik ff gekeken wanneer het achterklepje nou precies omhoog komt, en dat is dus niet alleen als ik op 't daarvoor bestemde palletje druk, maar ook op het klepje zelf aan de onderkant. Zelfs als ik de telefoon met klepje naar boven houd...
Zou ik hiervoor naar de winkel terug moeten of is dat 'normaal'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Laatst online: 10:06
Batsies schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:33:
Ik vind de batterij snel leeg gaan (< 1dag), ik haal om de 4 uur mail binnen (exchange), bel afentoe ne heb bluetooth altijd aan.

iemand een idee hoe het zuiniger te maken?
Ik red ongeveer een dag, met om de 10 minuten 4 webfeeds verversen en mail binnen hengelen... Valt eerlijk gezegd wel tegen, ookal verwachte ik geen weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Zoals de meeste denk ik al gezien hebben: de E75 review van Tweakers staat er! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:37:
Tot nu toe nog steeds erg tevreden met de E75, alleen ik loop langzaam tegen een probleempje aan...
Als ik aan 't typen ben dan komt soms 't klepje los door druk, toen heb ik ff gekeken wanneer het achterklepje nou precies omhoog komt, en dat is dus niet alleen als ik op 't daarvoor bestemde palletje druk, maar ook op het klepje zelf aan de onderkant. Zelfs als ik de telefoon met klepje naar boven houd...
Zou ik hiervoor naar de winkel terug moeten of is dat 'normaal'?
Ik had dit ook bij de mijne. Als je het klepje loshaalt kun je de ijzeren pinnetjes van de sluiting iets verbuigen. Hierdoor zit de klep wat strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Mocht je het gemist hebben: tweakers heeft een uitgebreide review gedaan:

reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijk

nevamind, over de post heen gelezen 8)7 |:(
ze zijn gemiddeld in hun reactie, niet echt positief maar ook niet echt negatief...

[ Voor 7% gewijzigd door DerOllie op 19-05-2009 12:18 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BigEagle schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:07:
Zoals de meeste denk ik al gezien hebben: de E75 review van Tweakers staat er! :)
Cybpraetorian schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:39:

ze zijn gemiddeld in hun reactie, niet echt positief maar ook niet echt negatief...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Cybpraetorian schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:39:

nevamind, over de post heen gelezen 8)7 |:(
Mensen praten elkaar allemaal na, traag? komop je hebt het over enkele seconden.
En de toetsen zijn pure gewenning.

Beetje klagen met gezonde benen....

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Iemand enig idee welke maximale microsdkaart in de dit tst geplaatst kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

mavical schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:53:
Iemand enig idee welke maximale microsdkaart in de dit tst geplaatst kan worden ?
Dit vind je (toevallig!) gewoon op de Nokia site, waar (ook weer toevallig) altijd dit heeft gestaan :O
Geheugen
* MicroSD-geheugenkaartslot met hot swap, maximaal 16 GB
* 50 MB intern dynamisch geheugen
http://www.nokia.nl/ontde...s/nokia-e75/specificaties

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heej allemaal, ik heb sinds vandaag ook een e75, bevalt tot nu toe goed :)

heb 1 vraag. Het lampje in de menu bewegings knop (omhoog omlaag enz) pulseert langzaam, 1 sec aan per 6 sec of zo. Op mijn e51 was er ook een wit lampje (andere plek, dat wel) maar die knipperde alleen als er wat boeiends was (nieuwe sms of zo).
Ik vraag me dus af of de lamp in de e75 altijd blijft aan en uit gaan of dat ik iets over het hoofd heb gezien? Kan het ook uit anders? (ding ligt altijd naast mijn hoofd op mijn bed, als ik de knoppen naar boven richt verlicht ik de halve kamer elke 6 sec :P natuurlijk kan ik de phone omdraaien.... maar dat was de vraag niet. Kan het uit of is er iets dat ik over het hoofd zie (iets dat mijn aandacht wilt hebben of zo).

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Je kunt hem uit zetten. Breathing light heet hij. Settings > Phone > Notifications.

Je hebt er 2. 1 standby breathing light en 1 voor new notifications (sms / call)

[ Voor 33% gewijzigd door W00fer op 21-05-2009 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Vandaag vast gehad in de winkel, naast m'n E61i gehouden en dan weet je plots weer hoe klein ze telefoons kunnen maken :P Ik vond het formaat erg prettig, zeker niet dik, maar ik twijfel nog een beetje, heb het niet zo op bewegende onderdelen, wil dat hij gewoon 2 jaar meegaat. Wat ik hier boven lees over de accutijd vind ik wel bedroevend, ik doe zeker 5 dagen met m'n E61i, vaak opladen is gewoon irritant. Nog even denken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
thnx woofer =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
AlexanderOnline schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:05:
Vandaag vast gehad in de winkel, naast m'n E61i gehouden en dan weet je plots weer hoe klein ze telefoons kunnen maken :P Ik vond het formaat erg prettig, zeker niet dik, maar ik twijfel nog een beetje, heb het niet zo op bewegende onderdelen, wil dat hij gewoon 2 jaar meegaat. Wat ik hier boven lees over de accutijd vind ik wel bedroevend, ik doe zeker 5 dagen met m'n E61i, vaak opladen is gewoon irritant. Nog even denken dus.
Het lijkt mij juist dat het knuppeltje van een E61 niet lang meegaat. Jij hebt een E61i dus dat is beter. Wel een zeer goede batterij in de E61i niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

W00fer schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 02:18:
Je kunt hem uit zetten. Breathing light heet hij. Settings > Phone > Notifications.

Je hebt er 2. 1 standby breathing light en 1 voor new notifications (sms / call)
Waarom kan ik deze optie niet vinden?

Menu - bedieningspaneel - instellingen -telefoon -

Hier heb ik alleen:
oproep
doorschakelen
oproepen blokk.
netwerk

Zit ik verkeerd?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Batsies schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:22:
[...]

Waarom kan ik deze optie niet vinden?

Zit ik verkeerd?
Lichtsignalen van de bladertoets
Selecteer Menu > Bedieningspan. > Instellingen en Algemeen > Persoonlijk > Notification lights.

Als u het apparaat gedurende een bepaalde tijd niet gebruikt, begint de bladertoets langzaam te knipperen
alsof het apparaat 'ademt'. U kunt de 'ademverlichting' in of uitschakelen door Communicatielampje te selecteren.

pagina 165 van de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica