@Redchilly, (en ook @lowlevel al is die weer weg

)
Haha gelukkig dan

Ik begrijp het ook wel hoor, ik zal iets beter zoeken als ik iets wil posten waar de kans groot is dat het gepost is.
@iZapper, ik ga je braaf antwoord geven hoor.
Je moet voor het nieuwe CF het exe bestandje op je pc installeren terwijl je TD via activesync aan je pc hangt. Tijdens de installatie herkent hij hem en zal hij het installeren, dat zou moeten werken.
Dat gaat echter moeilijk als Activesync niet werkt, zoals ik net lees. Ik heb dat echter ook een tijdje gehad. Probeer activesync eens te deinstalleren, installeer hem opnieuw en kijk of het dan werkt. Dit heeft bij mij geholpen.
Ik heb geen last van Touchflow 3d, alleen net na het opstarten kan hij even wat seconden wat traag reageren. Verder werkt hij bij mij helemaal soepel. Ik heb wel een TD die af fabriek met 1.93 werd geleverd, maar dat mag waarschijnlijk niets uitmaken. Al moet ik zeggen dat ik over de snelheid echt niets op te merken heb, ik merk bijna nooit de "lag" waar sommige mensen zo over klagen. Alles gaat soepel en snel bij mij.
Kijk je wel eens of er niet teveel programma's op de achtergrond draaien? Ik sluit elk programma helemaal af na gebruik zodat er geen geheugen meer word gebruikt. Daarnaast helpt opnieuw opstarten ook altijd, ik doe dat echter elke dag want mijn telefoon gaat in de nacht uit, ben niet belangrijk genoeg dat ik in de nacht gebeld wil worden, en wekkers heb ik genoeg.
GPS is kosteloos, en bij een onbeperkte bundel mag er geen probleem zijn. Kijk wel even welke technologieën je gebruiken mag. Ik mocht bij KPN "vroeger" alleen GPRS, maar nu mag je bij KPN met de onbeperkte bundel ook UMTS en HSDPA gebruiken. Er geld waarschijnlijk ook een fair use policy, die houd bij mij in dat "onbeperkt" voor 750mb staat. Sta je voor onverwachte kosten moet je altijd contact opnemen, ik kan zelf op internet elk moment mijn huidige verbruik en mijn gespecificeerde rekening bekijken zodat ik precies weet waar mijn geld naartoe is gegaan.
Hopelijk heb ik je kunnen helpen, succes ermee!

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 06-10-2008 23:09]