Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.317 views

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:09
Diamond AT schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:41:
Ik heb met mijn HTC diamond al een eerste waarschuwing van Telfort gekregen. Surf&mail onbeperkt betekent dus niet meer dan 50 mb. Ik schijn nu al op 250 mb te zitten. Wel vreemd want de afgelopen 2 weken heb ik niet meer gedaan dan outlook synchen om de 15 minuten. In het begin heb ik nog wel eens op youtube lopen streamen maar dat doe ik dus ook niet meer.
Ga er maar van uit dat Youtube de boosdoener is. Dat kan heel snel aantellen.

hoi

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Anoniem: 251977 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:55:
misschien dat hier iemand mij kan helpen.

(heb het gisteren echt de hele avond geprobeerd ;) )

op xda heb ik wat gelezen, om een zoomfunctie aan opera mini toe te voegen

de register regel heb ik al en total commander is geinstalleerd

het lukt me dus niet om die regel ergens te plakken, weet niet hoe en waar
Misschien dat het volgende helpt;

Als je Advanced Config 3.2 hebt geïnstalleerd, dan zal je zien dat je daar onder het menu [softkey rechtsonder] de optie "more settings" tegenkomt. Open nu Opera mini en minimaliseer het. Ga dan in Advanced config naar het menu\more settings\smart touch en klik op add. Daarna kies je voor "add active application". Kijk eens of opera mini daar bij staat en selecteer het dan. Misschien dat dat werkt. Ben zelf ook wel benieuwd.. 8)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Weet iemand of er (gratis) streams van nederlandse tv zenders worden aangeboden die werken op de HTC?

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 08:17
Blueone schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:39:
Ik vraag me toch af hoe het nu precies zit met de tomtom lag. Ik heb dagen dat ik er totaal geen last van heb en dagen dat hij gewoon rustig 600meter achter ligt op de daadwerkelijke positie.

Ik heb het inmiddels geprobeerd met de volgende roms:
orgineel 1.37
origneel 1.93
Atzor V6
swift (de laatste)

ook heb ik het programmatje gps bot geprobeerd maar dat maakte ook geen verschil. Verder heb ik nog tomtom 6 en 2 verschillende builds van tomtom7 geprobeerd (incl de allerlaatste). Om één of andere rede blijf ik het probleem houden, is het dan toch een hardware probleem?
Bekijk deze post anders eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431290

Zelf (nog) niet geprobeerd. :)

Iets anders:
Ik heb gister de 'Duttys Diam V2.3a' ROM geinstalleerd, en ben daar erg tevreden over. Hij is erg snel (Spb benchmark: 503), en geeft bv. musicID ook beter weer.

Off T: Ik begrijp dat iedereen die zich ergert aan NOOB vragen, alleen in het geval van Mtyn vond ik het wat overtrokken. Hij kwam met een voor hem nieuw inzicht, geen domme vraag. Ik neem met het onder de aandacht brengen van bijvoorbeeld MusicID ook het risico dat het al een keer aan de orde is gekomen, en heb daarvoor alleen de 2 eerdere delen doorzocht. Ik hoop dat als ik onverhoopt eens een repost doe, daar ook niet op die manier op afgerekend wordt.

[Voor 31% gewijzigd door Ik ben het! op 06-10-2008 17:49]

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
210667 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:59:
[...]

Is dit ook niet vragen naar de bekende weg [zonder tomtom] XDA en dit topic zijn er ook al mee volgekalkt en elke keer komt hetzelfde weer aan bod. Blijkbaar functioneert bij sommigen TT wel goed en bij anderen weer niet. Leer er mee leven, een passende oplossing, welke voor een ieder opgaat zal er niet zijn.

En kom maar op met de reacties; bij mij werkt ie wel, en ik gebruik IGO8 is veel beter, en heb je Quickgps wel gebruikt, en heb je HTC-gps-tool al gedraaid enz enz.
Er mee leren leven is geen oplossing :>, desnoods gewoon de garantie claimen. Ik ben alleen van alles uit aan het proberen om het werkend te krijgen en andere kunnen daar natuurlijk mee helpen door zijn of haar ervaringen te plaatsen (vernieuwend op het xda topic etc.) Je bent uiteraard niets verplicht.

De bovenstaande link had ik nog niet gezien, eens kijken wat het doet..

[Voor 3% gewijzigd door Avvd op 06-10-2008 17:37]

• 210667
  • Niet online
Blueone schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

Er mee leren leven is geen oplossing :>, desnoods gewoon de garantie claimen. Ik ben alleen van alles uit aan het proberen om het werkend te krijgen en andere kunnen daar natuurlijk mee helpen door zijn of haar ervaringen te plaatsen (vernieuwend op het xda topic etc.) Je bent uiteraard niets verplicht.
Ik denk dat je met de afwijkingen die je terug vindt in het GPS-gebeuren altijd zou moeten leren leven. De diamond is in eerste instantie een telefoon met een ingebouwde gps-ontvanger. Niet meer en niet minder. En ja, ze zullen in je toestel niet echt een superchipset voor GPS gedonderd hebben, het moet uit de lengte of breedte komen.. >:)

Het systeem wordt onderhouden door het Amerikaanse Ministerie van Defensie. Om veiligheidsredenen geven de satellieten niet helemaal de juiste gegevens door. Dit wordt selective availiability (SA) genoemd. Hierdoor is de positie die de Navigator aangeeft nooit helemaal juist. Soms komt het voor dat de SA wordt uitgezet. Tijdens de Golfoorlog moesten de geallieerde troepen over het GPS kunnen beschikken om niet in de woestijn te verdwalen. Omdat defensie zelf niet over genoeg Navigators beschikte, werd de SA uitgezet en konden commercieel beschikbare Navigators worden gebruikt.
Bovenop de opzettelijke positiefout komt nog een meetfout. Deze wordt op de Garmin-Navigators aangegeven met EPE - Estimated Postion Error. Ondanks alle ruis bij het bepalen van de positie is een handheld GPS-Navigator redelijk nauwkeurig. Onder optimale omstandigheden, maar met SA, kan tot op 15 meter nauwkeurig positie worden bepaald.

Ergo, een combinatie van hard/software die het doet. Hoe groot is de afwijking trouwens in googlemaps bij jou? Net zo groot als in Tomtom? Dat zou dus in principe hetzelfde moeten zijn. Zo niet...tja, dan heb je waarschijnlijk een illegale tomtom erop.. >:)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als ik stil sta klopt het bij google maps precies maar dit is bij de tomtom en igo ook. zodra hij aan het rijden is klopt hij soms wel en soms scheelt het wel een aantal honderd meter.

• 210667
  • Niet online
raptorix schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:13:
Weet iemand of er (gratis) streams van nederlandse tv zenders worden aangeboden die werken op de HTC?
Bedoel je misschien zoiets als dit? En gratis is bijna niets..

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
kan het soms zijn dat je in je auto slechte GPS ontvangst heb? Volgens mij was het niet voor niks dat je in sommige auto's een speciale gps muis nodig had, probeer eens je maps op te starten in de auto, en kijk dan eens of je GPS werkt (dus niet ervoor aan zetten, maar pas in de auto)

• 210667
  • Niet online
Blueone schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:28:
Als ik stil sta klopt het bij google maps precies maar dit is bij de tomtom en igo ook. zodra hij aan het rijden is klopt hij soms wel en soms scheelt het wel een aantal honderd meter.
Blijf erbij dat het dus gewoon zit in de hardware/software-combinatie. Ik krijg ook snel een fix, maar als ik onderweg ben, dan loopt ie ook een 50-tal meters achter. En volgens mij heeft een ieder daar wel last van. Nogmaals de Diamond is geen navigator en de chip die ze gebruiken zal niet de allerbeste zijn. Misschien dat je een verbetering zou kunnen krijgen door een aantal tweaks te proberen die al regelmatig langs gekomen zijn en met een minimale config te gaan tomtommen. [i.e Touchflo3D uitschakelen o.i.d]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-06 20:44
raptorix schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:38:
kan het soms zijn dat je in je auto slechte GPS ontvangst heb? Volgens mij was het niet voor niks dat je in sommige auto's een speciale gps muis nodig had, probeer eens je maps op te starten in de auto, en kijk dan eens of je GPS werkt (dus niet ervoor aan zetten, maar pas in de auto)
sommige warmtewerende ruiten met een ijzerlaag erdoorheen kunnen het signaal deels blokkeren. Vooral bij franse auto's ;)

Anoniem: 251977

quote:
eschmeink schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:55:
misschien dat hier iemand mij kan helpen.

(heb het gisteren echt de hele avond geprobeerd )

op xda heb ik wat gelezen, om een zoomfunctie aan opera mini toe te voegen

de register regel heb ik al en total commander is geinstalleerd

Als je Advanced Config 3.2 hebt geïnstalleerd, dan zal je zien dat je daar onder het menu [softkey rechtsonder] de optie "more settings" tegenkomt. Open nu Opera mini en minimaliseer het. Ga dan in Advanced config naar het menu\more settings\smart touch en klik op add. Daarna kies je voor "add active application". Kijk eens of opera mini daar bij staat en selecteer het dan. Misschien dat dat werkt. Ben zelf ook wel benieuwd..

kan idd wat toevoegen, maar dat is dat java teken

ik bedoelde eigenlijk een blauw blokje (excuus voor de uitleg) de register file dus

volgens mij moet ik dus echt in het register zijn en deze vervangen of plaatsen

[Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 251977 op 06-10-2008 19:38]

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

210667 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:47:
[...]

Blijf erbij dat het dus gewoon zit in de hardware/software-combinatie. Ik krijg ook snel een fix, maar als ik onderweg ben, dan loopt ie ook een 50-tal meters achter. En volgens mij heeft een ieder daar wel last van. Nogmaals de Diamond is geen navigator en de chip die ze gebruiken zal niet de allerbeste zijn. Misschien dat je een verbetering zou kunnen krijgen door een aantal tweaks te proberen die al regelmatig langs gekomen zijn en met een minimale config te gaan tomtommen. [i.e Touchflo3D uitschakelen o.i.d]
na goed dan kom ik even zeggen dat bij mij wel alles klopt :o :+

TomTom , in trein, in auto, maakt niks uit .... PERFECT (en dan bedoel ik tot op 1 meter oid !)
In trein van Eindhoven naar Venlo, als de trein voorbij een zijstraat kwam , dan gaf TomTom idd ook die zijstraat aan dat ik daar voorbij ging.(tested on 3 several moments O-) )
In de auto , dito , nul problemen.
(afgezien van het rollen van de telefoon door de auto als ik een bocht neem,
klote opel combo met zn grote draaicirkel :P )

En een fix krijg ik tegenwoordig echt binnen 20sec :X
Dus hiero niks te klagen
En die GPS lag heb ik nog nooit meegemaakt persoonlijk.

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
raptorix schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:04:
Ik heb er beetje naar gegoogled, maar klopt het dat het niet mogelijk is om met een wifi verbinding contact te leggen met een windows share?
Hey wat grappig, eindelijk iemand waarmee ik mijn kennis kan delen :D.

Ja, dat kan wel!

Benodigd tooltje: Network Plugin

Ploatjes:

Afbeeldingen 1, 2 en 3: Network Plugin instellingen

Afbeelding 4: Via Total Commander het Netwerk bezoeken.

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 251977 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:34:
quote:

ik bedoelde eigenlijk een blauw blokje (excuus voor de uitleg) de register file dus

volgens mij moet ik dus echt in het register zijn en deze vervangen of plaatsen
Als je de waardes allemaal weet zou je die sleutels dus aan kunnen maken?! Als ik dat tenminste goed heb begrepen.

In; HKLM\Software\HTC\SmartTouch\ ...vindt je applicaties die met smarttouch werken. Daar zou je die gegevens handmatig moeten inzetten. Lukt dat trouwens niet met dat Advanced Config? Opera mini is een java-app.

• 210667
  • Niet online
Def!ance schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:39:
[...]

[...]
Hallo zeg! Laat mij ff met rust. Ik klaag niet..ik ga altijd op de fiets en dat kan domdom wel bijsloffen.. :*)

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 109551 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:51:
[...]
Ik heb het programma ook geinstalleerd op mijn Diamond en het werkt goed.
Ik heb alleen een klein probleempje en dat is dat ik de laatste keer dat ik een nummer
probeerde te herkennen geen verbinding had met het internet.
Nu zegt het programma dat ik het nog een keer moet proberen, is niet erg, maar ik kom
met mijn toetsenbord niet meer op de ok knop. Kan hem dus niet indrukken.
Als ik het programma afsluit en weer opstart kom ik steeds weer in hetzelfde scherm terecht.
Iemand die mij even kan vertellen hoe ik op de Ok knop terecht kom.

Bedankt alvast.

even met je navigatie knopjes spelen dan komt het goed heb er ook even naar gezocht
Ik heb er een tijdje mee gespeeld maar kreeg het niet weg. Gewoon ff opnieuw geinstalleerd ipv een reset.
Dat gaat bijna net zo snel.
Volgende keer moet ik er toch echt uit kunnen komen ;-)

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06 21:40
ik kom even met een hele andere vraag:

Als ik Music ID opstart, komt er te staan: Error registering! Please try again. Maar hoevaak ik het ook probeer, hij doet het niet...........

Oeps, lees nu pas de reactie boven mij, gelukt naar opnieuw installeren ;)

[Voor 18% gewijzigd door Cybot12999 op 06-10-2008 20:56]

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 33810 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:34:
[...]

Ik heb ook een probleem met MusicID...ik kan met pijn en moeite een liedje laten 'opzoeken', dit werkt ook prima...alleen heb ik geen idee hoe ik het programma dan af moet sluiten. Met als gevolg dat ik elke keer wanneer ik de .exe weer opstart in het oude scherm kom waar ik em de vorige keer had afgebroken :(.

Best irritant om voor elk liedje een soft reset te moeten doen zegmaar :+

Edit: mijn probleem is dus vooral dat ik maar 1/4 van het MusicID scherm zie...de rest van het scherm is leeg, en daar zitten de knopjes met de acties vermoed ik :?
Als ik de exe opstart begint mijn MusicId met een beginscherm met 4 opties.
Om te zoeken druk ik alleen 2x op de middelste knop.
Het programma begint te zoeken.
Als er wat gevonden is dan druk je 1x naar links. Je komt nu weer in het begin scherm.
Druk weer op de middelste knop en je zoekt weer.
Druk je 3x naar beneden of 1x naar boven dan kom je in het scherm Exit.
Druk op de middelste toets.
Hier verlaat je het programma

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
hellboy123 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:16:
[...]

sommige warmtewerende ruiten met een ijzerlaag erdoorheen kunnen het signaal deels blokkeren. Vooral bij franse auto's ;)
Daar kan ik inderdaad over meepraten. In onze Renault Scenic duurt het lang voordat hij een fix heeft. Wanneer ik het dakraampje opendoe, gaat het een stuk sneller! :)

Anoniem: 142694

kwakkie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:12:
Download hier de laatste versie van het Compact Framework!
Ik zal wel weer heel dom overkomen hoor, maar als ik dit bestand op het intern geheugen zet kan 'ie niet geopend worden. Installatie op de computer zelf brengt ook niets. Dus zou je alsjeblieft kunnen vertellen wat ik met dit bestand moet doen om te zorgen dat ook ik niet meer van die vervelende foutmeldingen krijg na installatie van bepaalde programma's?

Dit is mijn eerste post in deze topicreeks. Morgen gaat mijn abonnement van Telfort inclusief databundel in, de afgelopen twee maanden heb ik de TD wat uit kunnen testen. Heel erg blij ben ik nog altijd niet met het apparaat, veel gedoe gehad met syncen en installaties, en nu nog loopt mijn computer vast als ik ActiveSync gebruik en de software contact legt met de TD. Heb wel de 1.93 firmware direct geinstalleerd dankzij deze topics.

Hebben meer gebruikers last van een traag TouchFlow3D als het apparaat uit de slaapstand wordt gehaald? Dit stoort me namelijk mateloos, moet echt een aantal seconden geduld hebben voordat er reactie plaatsvindt.

Dan hoop ik nog dat de volgende vraag beantwoord gaat worden. Zoals gezegd dus heb ik vanaf morgen een onbeperkte databundel van Telfort. Nu houd ik niet van verrassingen. Zijn er op welke manier dan ook mogelijk extra kosten te verwachten bij het optimale gebruik van mijn TD? Telfort heeft me namelijk al tweemaal kosten in rekening gebracht en ik heb geen idee waarom. Het gebruik van Route66/TomTom is toch kostenloos?

Dan hopelijk ook nog een toevoeging aan dit topic, namelijk deze grappige gadget voor de TD
http://i37.tinypic.com/27yvnyu.jpg
6x zoom :D

Hoop -ondanks de toch wel negatieve berichten hierboven- op antwoorden :)

Anoniem: 217443

Anoniem: 142694 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:34:
[...]

Dan hopelijk ook nog een toevoeging aan dit topic, namelijk deze grappige gadget voor de TD
[afbeelding]
6x zoom :D

Hoop -ondanks de toch wel negatieve berichten hierboven- op antwoorden :)
En waar heb je dat gevonden? een link zou wel handig zijn om eens te kijken.

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-12-2022
Misschien een puntje voor WM6 en niet zozeer met TD, maar kun je in het register ook extra voorkeursonderwerpen toevoegen voor in de agenda?

Anoniem: 229405

Anoniem: 217443 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:09:
[...]

hier ??:)
nu maar wachten op de eerste die hem koopt en zijn ervaringen deelt O-)

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 229405 op 06-10-2008 22:39]

210667 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

Als je de waardes allemaal weet zou je die sleutels dus aan kunnen maken?! Als ik dat tenminste goed heb begrepen.

In; HKLM\Software\HTC\SmartTouch\ ...vindt je applicaties die met smarttouch werken. Daar zou je die gegevens handmatig moeten inzetten. Lukt dat trouwens niet met dat Advanced Config? Opera mini is een java-app.
ik heb nog steeds geen idee, kan je alleen de verwijzing naar xda geven :?

http://forum.xda-develope...hread.php?t=406206&page=9

Anoniem: 203771

@Redchilly, (en ook @lowlevel al is die weer weg ;) )

Haha gelukkig dan :p Ik begrijp het ook wel hoor, ik zal iets beter zoeken als ik iets wil posten waar de kans groot is dat het gepost is.

@iZapper, ik ga je braaf antwoord geven hoor. :p

Je moet voor het nieuwe CF het exe bestandje op je pc installeren terwijl je TD via activesync aan je pc hangt. Tijdens de installatie herkent hij hem en zal hij het installeren, dat zou moeten werken.

Dat gaat echter moeilijk als Activesync niet werkt, zoals ik net lees. Ik heb dat echter ook een tijdje gehad. Probeer activesync eens te deinstalleren, installeer hem opnieuw en kijk of het dan werkt. Dit heeft bij mij geholpen.

Ik heb geen last van Touchflow 3d, alleen net na het opstarten kan hij even wat seconden wat traag reageren. Verder werkt hij bij mij helemaal soepel. Ik heb wel een TD die af fabriek met 1.93 werd geleverd, maar dat mag waarschijnlijk niets uitmaken. Al moet ik zeggen dat ik over de snelheid echt niets op te merken heb, ik merk bijna nooit de "lag" waar sommige mensen zo over klagen. Alles gaat soepel en snel bij mij.

Kijk je wel eens of er niet teveel programma's op de achtergrond draaien? Ik sluit elk programma helemaal af na gebruik zodat er geen geheugen meer word gebruikt. Daarnaast helpt opnieuw opstarten ook altijd, ik doe dat echter elke dag want mijn telefoon gaat in de nacht uit, ben niet belangrijk genoeg dat ik in de nacht gebeld wil worden, en wekkers heb ik genoeg. :)

GPS is kosteloos, en bij een onbeperkte bundel mag er geen probleem zijn. Kijk wel even welke technologieën je gebruiken mag. Ik mocht bij KPN "vroeger" alleen GPRS, maar nu mag je bij KPN met de onbeperkte bundel ook UMTS en HSDPA gebruiken. Er geld waarschijnlijk ook een fair use policy, die houd bij mij in dat "onbeperkt" voor 750mb staat. Sta je voor onverwachte kosten moet je altijd contact opnemen, ik kan zelf op internet elk moment mijn huidige verbruik en mijn gespecificeerde rekening bekijken zodat ik precies weet waar mijn geld naartoe is gegaan.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen, succes ermee! :)

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 06-10-2008 23:09]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

mattrob schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:44:
Ik heb zo nu en dan dat het gesprek afgebroken wordt en de andere partij hoort dan dat de verbinding om technische redenen verbroken is .... Hebben meer mensen dat, ik hoor wel vaker dat dat bij HTC toestellen is .... ?
Sinds m'n laatste harde reset heb ik hier ook last van. Dacht eerst dat het aan de andere partij lag, maar heb het best regelmatig, op niet te verklaren momenten.

Rom: 1.93
provider: Telfort
Ontvangst: 3G op 2-3 strepen

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 14:05

Freich

YOU ARE NEX!

Wouw.
Ik heb met mijn Touch Pro ook wel een fix in een minuut buiten.
Maar als ik ook maar ergens binnen ben, trein, huis enz krijg ik never nooit een fix tenzij ik hem een tijdje bij een raam leg dat niet versperd word door gebouwen enz.

Snap er niks van waar het aan kan liggen :/
Def!ance schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:39:
[...]

TomTom , in trein, in auto, maakt niks uit .... PERFECT (en dan bedoel ik tot op 1 meter oid !)
In trein van Eindhoven naar Venlo, als de trein voorbij een zijstraat kwam , dan gaf TomTom idd ook die zijstraat aan dat ik daar voorbij ging.(tested on 3 several moments O-) )
In de auto , dito , nul problemen.
(afgezien van het rollen van de telefoon door de auto als ik een bocht neem,
klote opel combo met zn grote draaicirkel :P )

En een fix krijg ik tegenwoordig echt binnen 20sec :X
Dus hiero niks te klagen
En die GPS lag heb ik nog nooit meegemaakt persoonlijk.

3 Inches of Bloodsport!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-05 15:37

ind0mi

PSN: DexFaya

AAAAAAAaaaah ben me TD nu al 2,5 week kwijt voor reparatie bij HTC! op zon site kan je de status checkuh.. is nog niet veranderd sinds die daar is aangekomen :S
iemand ervaring met de reparatie-"service" van HTC?
pff ben em nu al in totaal een maand kwijt geweest! (dit is 2e reparatie)

Anoniem: 203771

@ind0mi, hmm dat is vreemd. Heb je hem via HTC op laten sturen of via je provider? Ik heb hiervoor een HTC S710 gehad, toen deze kapot was de provider gebeld en 9 dagen later kwam hij gerepareerd terug, toen was ik nog wel zo te spreken over de service! Maar misschien dat mijn provider er wat druk achter had gezet toen, weet het niet. Succes :)

• Niet online
mike123 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:15:
[...]

Als ik de exe opstart begint mijn MusicId met een beginscherm met 4 opties.
Om te zoeken druk ik alleen 2x op de middelste knop.
Het programma begint te zoeken.
Als er wat gevonden is dan druk je 1x naar links. Je komt nu weer in het begin scherm.
Druk weer op de middelste knop en je zoekt weer.
Druk je 3x naar beneden of 1x naar boven dan kom je in het scherm Exit.
Druk op de middelste toets.
Hier verlaat je het programma
Dankje, zal eens kijken of het werkt zo :D.

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 251977 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:50:
[...]

ik heb nog steeds geen idee, kan je alleen de verwijzing naar xda geven :?

http://forum.xda-develope...hread.php?t=406206&page=9
Voor zover ik het kan beoordelen, heb je in ieder geval Jblend nodig. Daarna installeer je Opera-mini. Als je dat hebt gedaan, dan importeer je de .reg die in dat zip-file zit.[ post 87] Reset en dan zal het moeten werken.. Aangezien Opera-mini een java-app is heeft ie die reg-entry nodig.

Dit stond in die .reg

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\SmartTouch\JBlend]
"ClassName"="JBlend_VM"
"WheelCount"=dword:00000002
"Mode"=dword:00000004

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Diamond AT schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:41:
Ik heb met mijn HTC diamond al een eerste waarschuwing van Telfort gekregen. Surf&mail onbeperkt betekent dus niet meer dan 50 mb. Ik schijn nu al op 250 mb te zitten. Wel vreemd want de afgelopen 2 weken heb ik niet meer gedaan dan outlook synchen om de 15 minuten. In het begin heb ik nog wel eens op youtube lopen streamen maar dat doe ik dus ook niet meer.
Heb es op een dag 800mb verstookt. Vraag niet hoe of wat, want kan me er niks meer van herinneren. En bij 50mb al een waarschuwing krijgen vind ik schandalig. Op GPRS kon ik daar al aan komen in een maand tijd. Dat ze bij onze zuiderburen nog uit het stenentijdperk komen met hun datalimieten (die ze gelukkig langzamerhand aan het opheven zijn), maar zoiets zou je niet verwachten van een NL telecom provider...

• marco_balk
Freich schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:09:
Wouw.
Ik heb met mijn Touch Pro ook wel een fix in een minuut buiten.
Maar als ik ook maar ergens binnen ben, trein, huis enz krijg ik never nooit een fix tenzij ik hem een tijdje bij een raam leg dat niet versperd word door gebouwen enz.

Snap er niks van waar het aan kan liggen :/
Klinkt volkomen logisch. Zo werkt GPS namelijk. Die signalen kan je ook niet ontvangen binnenshuis. Daar zijn ze te zwak voor. En in de trein? Zo'n trein kan werken als een metalen kooi: straling kan daar moeilijker doorheen. De GPS-signalen dus ook...
Je moet ook niet vergeten dat de GPS-chip in zo'n telefoon lang niet zo sterk is als in een TomTom oid.

• marco_balk
Anoniem: 203771 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:03:
GPS is kosteloos, en bij een onbeperkte bundel mag er geen probleem zijn. Kijk wel even welke technologieën je gebruiken mag. Ik mocht bij KPN "vroeger" alleen GPRS, maar nu mag je bij KPN met de onbeperkte bundel ook UMTS en HSDPA gebruiken. Er geld waarschijnlijk ook een fair use policy, die houd bij mij in dat "onbeperkt" voor 750mb staat. Sta je voor onverwachte kosten moet je altijd contact opnemen, ik kan zelf op internet elk moment mijn huidige verbruik en mijn gespecificeerde rekening bekijken zodat ik precies weet waar mijn geld naartoe is gegaan.
Nog een aanvulling: Je mag inderdaad ook gebruik maken van UMTS/HSDPA alleen wordt met die bundels de snelheid geknepen. Zo krijg je bij Hi maar 128Kb/s.

[Voor 0% gewijzigd door marco_balk op 07-10-2008 09:35. Reden: kilobit ipv kilobyte]

210667 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:48:
[...]

Voor zover ik het kan beoordelen, heb je in ieder geval Jblend nodig. Daarna installeer je Opera-mini. Als je dat hebt gedaan, dan importeer je de .reg die in dat zip-file zit.[ post 87] Reset en dan zal het moeten werken.. Aangezien Opera-mini een java-app is heeft ie die reg-entry nodig.

Dit stond in die .reg

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\SmartTouch\JBlend]
"ClassName"="JBlend_VM"
"WheelCount"=dword:00000002
"Mode"=dword:00000004
dan importeer je de .reg

en daar zit dus het probleem, ik weet niet hoe ik dat doe ;)

• ind0mi
  • Laatst online: 19-05 15:37

ind0mi

PSN: DexFaya

Anoniem: 203771 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:20:
@ind0mi, hmm dat is vreemd. Heb je hem via HTC op laten sturen of via je provider? Ik heb hiervoor een HTC S710 gehad, toen deze kapot was de provider gebeld en 9 dagen later kwam hij gerepareerd terug, toen was ik nog wel zo te spreken over de service! Maar misschien dat mijn provider er wat druk achter had gezet toen, weet het niet. Succes :)
Ik heb hem via HTC laten repareren (al 1 x via gsmweb laten repareren, maar die stuurden de TD na een week terug zonder iets te maken,) .. die sturen dan iemand die je telefoon ophaald.. mja das dus al 2,5 week geleden.

• Ik ben het!
Anoniem: 251977 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 06:53:
[...]

dan importeer je de .reg

Tjonge jonge.. Dan ga je dat uitzoeken Sherlock... Iets met RegEdit for windows mobile...

[Voor 25% gewijzigd door Ik ben het! op 07-10-2008 09:15. Reden: --> linker knop onderaan --> import. Werkelijk te makkelijk]

Anoniem: 145780

kwakkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 05:52:
[...]

Klinkt volkomen logisch. Zo werkt GPS namelijk. Die signalen kan je ook niet ontvangen binnenshuis. Daar zijn ze te zwak voor. En in de trein? Zo'n trein kan werken als een metalen kooi: straling kan daar moeilijker doorheen. De GPS-signalen dus ook...
Je moet ook niet vergeten dat de GPS-chip in zo'n telefoon lang niet zo sterk is als in een TomTom oid.
Ik heb dan weer een heel andere ervaring. Met m'n Diamond heb ik echt een supersnelle fix. Zelfs binnenshuis meteen 7 satellieten gevonden! Zelfs beter en sneller dan de Nüvi die ik in de auto altijd gebruik.

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

kwakkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 05:52:
[...]

Zowel in huis (appartementencomplex) alsmede in de trein werkt hij perfect, als je het zelf niet geprobeerd hebt dan kun je er ook niet over oordelen.
Wel moet ik erbij zeggen dat mijn Diamond in het begin ook ERG beroerd was met de GPS, maar sinds ik de SwiftBL 7 Dynamic ROM erop heb werkt hij 10x beter, maar of het ook daar aan ligt :?
Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Ik heb dan weer een heel andere ervaring. Met m'n Diamond heb ik echt een supersnelle fix. Zelfs binnenshuis meteen 7 satellieten gevonden! Zelfs beter en sneller dan de Nüvi die ik in de auto altijd gebruik.
Welke rom draai jij ? stock ?

[Voor 18% gewijzigd door Def!ance op 07-10-2008 10:10]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

Anoniem: 203771 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:03:
@iZapper, ik ga je braaf antwoord geven hoor. :p

Je moet voor het nieuwe CF het exe bestandje op je pc installeren terwijl je TD via activesync aan je pc hangt. Tijdens de installatie herkent hij hem en zal hij het installeren, dat zou moeten werken.

Dat gaat echter moeilijk als Activesync niet werkt, zoals ik net lees. Ik heb dat echter ook een tijdje gehad. Probeer activesync eens te deinstalleren, installeer hem opnieuw en kijk of het dan werkt. Dit heeft bij mij geholpen.
Heb ActiveSync al wel eens opnieuw geinstalleerd maar blijf het probleem houden. Zal het vanavond derhalve nog eens proberen. Bedankt voor je toelichting!
Ik heb geen last van Touchflow 3d, alleen net na het opstarten kan hij even wat seconden wat traag reageren. Verder werkt hij bij mij helemaal soepel. Ik heb wel een TD die af fabriek met 1.93 werd geleverd, maar dat mag waarschijnlijk niets uitmaken. Al moet ik zeggen dat ik over de snelheid echt niets op te merken heb, ik merk bijna nooit de "lag" waar sommige mensen zo over klagen. Alles gaat soepel en snel bij mij.

Kijk je wel eens of er niet teveel programma's op de achtergrond draaien? Ik sluit elk programma helemaal af na gebruik zodat er geen geheugen meer word gebruikt. Daarnaast helpt opnieuw opstarten ook altijd, ik doe dat echter elke dag want mijn telefoon gaat in de nacht uit, ben niet belangrijk genoeg dat ik in de nacht gebeld wil worden, en wekkers heb ik genoeg. :)
Nee ik sluit alles direct af, dus daar mag het niet aan liggen. Ook reboot ik mijn toestel voldoende, probleem blijft zich voordoen helaas.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen, succes ermee! :)
Er is inderdaad sprake van een FUP, maar heb nu even geen idee of ik UMTS, HSDPA en/of GPRS kan gebruiken. Heb sinds de activatie van mijn simkaart een 3G icoontje bovenin staan. Wel heb ik gelezen dat streaming audio/video niet in de bundel zit, dit betekent dus extra kosten voor sites als YouTube en UitzendingGemist? Wederom bedankt voor je toelichting!
kwakkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 05:56:

Nog een aanvulling: Je mag inderdaad ook gebruik maken van UMTS/HSDPA alleen wordt met die bundels de snelheid geknepen. Zo krijg je bij Hi maar 128Kb/s.
Bedankt voor de aanvulling!

Inmiddels is dus de dag dat mijn abonnement geactiveerd gaat worden aangebroken :)
Kan iemand me vertellen of ik dit ga merken? Gaan er bijvoorbeeld nieuwe icoontjes verschijnen bovenin de TD? Moet ik zelf actie ondernemen door bijvoorbeeld HSDPA in te schakelen? (Staat nu nog uitgeschakeld) Op de site van Telfort staat een uitleg van internetinstellingen toe te passen, maar ik heb al een GPRS Internet verbinding ingesteld staan sinds activatie van de sim. Deze heeft ook al een gebruikersnaam (telfortnl) en wachtwoord ingevoerd staan.

Dien ik nu zelf actie te ondernemen of moet ik afwachten tot er "iets gebeurt" ?
Anoniem: 217443 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:09:

Deze heb ik gevonden bij DealExtreme, en wel hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15657
Een belachelijk goedkope site die gratis verzendt en nog veel meer leuke items heeft voor de TD, heb er bijvoorbeeld ook een beschermhoesje besteld voor nog geen 2 dollar.

http://www.dealextreme.com/productimages/sku_15657_1.jpg

http://www.dealextreme.com/productimages/sku_15657_3.jpg

Bedankt alvast voor de aandacht, zit me hier als een klein kind te verheugen op activatie van m'n abonnement haha.

• marco_balk
Anoniem: 142694 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:13:
Kan iemand me vertellen of ik dit ga merken? Gaan er bijvoorbeeld nieuwe icoontjes verschijnen bovenin de TD? Moet ik zelf actie ondernemen door bijvoorbeeld HSDPA in te schakelen? (Staat nu nog uitgeschakeld) Op de site van Telfort staat een uitleg van internetinstellingen toe te passen, maar ik heb al een GPRS Internet verbinding ingesteld staan sinds activatie van de sim. Deze heeft ook al een gebruikersnaam (telfortnl) en wachtwoord ingevoerd staan.

Dien ik nu zelf actie te ondernemen of moet ik afwachten tot er "iets gebeurt" ?
Je moet inderdaad wel aangeven dat je telefoon ook gebruik mag maken van HSDPA etc. en niet alleen GSM signaal (dan krijg je alleen GPRS).
Verder zijn er inderdaad icoontjes die aangeven waar je mee verbonden bent. Die kan je terugvinden in de handleiding.

Verder weet ik niet hoe oud je simkaart is, maar ik heb onlangs bij Hi een usim moeten aanvragen. Zonder usim heb je geen umts.

kwakkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:41:
[...]

Je moet inderdaad wel aangeven dat je telefoon ook gebruik mag maken van HSDPA etc. en niet alleen GSM signaal (dan krijg je alleen GPRS).
Verder zijn er inderdaad icoontjes die aangeven waar je mee verbonden bent. Die kan je terugvinden in de handleiding.

Verder weet ik niet hoe oud je simkaart is, maar ik heb onlangs bij Hi een usim moeten aanvragen. Zonder usim heb je geen umts.
Bedankt voor je snelle antwoord. Heb HSDPA ingeschakeld (plus reset). Merk verder nog niets. Kun je (of iemand anders natuurlijk) me vertellen of ik aan de telefoon zal merken dat m'n abonnement geactiveerd is? Er zullen dan toch icoontjes verschijnen lijkt me?

Mag toch hopen dat m'n simkaart voldoende up-to-date is, heb deze 2 maanden geleden ontvangen van Telfort.
(Kan ik dit nog ergens controleren dan?)

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142694 op 07-10-2008 10:55]

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 13:59
Hallo,

sinds 1,5 week ligt mijn internet thuis eruit door een fout van HetNet...
Ik heb minimaal de komende 3 weken nog geen internet....

Nu wil ik het internet op kunnen met mijn Diamant, via de laptop en USB wel te verstaan.

Niet om films etc te downloaden, maar gewoon om bijv. dit forum te kunnen lezen, en bijv. te telebankieren.

Er staan in de topicstarter 2 links over dit onderwerp.
1 is met Bluetooth. Hier heb ik niks aan.

de 2e link is precies wat ik moet hebben, en ben door gaan zoeken op het windowsmobile forum.
Helaas is de .cab die daar staat niet meer beschikbaar.

Er is ook een rom op XDA waar dit reeds in zit, maar ik wil geen andere ROM flashen.
MRELynx is hier ook mee bezig geweest: Heb jij al een reactie ontvangen hierover?

Iemand een idee hoe ik dit kan realiseren?

Thanx!

• marco_balk
erikven1978 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:33:
Hallo,

Nu wil ik het internet op kunnen met mijn Diamant, via de laptop en USB wel te verstaan.

Niet om films etc te downloaden, maar gewoon om bijv. dit forum te kunnen lezen, en bijv. te telebankieren.

de 2e link is precies wat ik moet hebben, en ben door gaan zoeken op het windowsmobile forum.

Er is ook een rom op XDA waar dit reeds in zit, maar ik wil geen andere ROM flashen.
MRELynx is hier ook mee bezig geweest: Heb jij al een reactie ontvangen hierover?

Thanx!
Ik heb zondag mijn Diamond ook aan een laptop gehangen en geinternet zonder iets te installeren.
Gewoon zorgen dat ActiveSync werkt en dan bij Start -> Programma's -> Gedeelde Internetverbinding kiezen.
En dan daar aangeven dat het via USB moet.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Omdat de TD zoveel energie vreet als GPS aan staat heb ik een Holux M241 Bluetooth/USB GPS Data Logger Receiver aangeschaft. Deze is uiteraard wel specifiek toegespits op GPS signalen ontvangen. Dat is ook wel te merken. Hij heeft een betere ontvangst dan de TD zelf. Er zit echter ook een nadeel aan. Omdat het een zogenaamde standalone is zonder internet verbinding, duurt het vele malen langer voordat hij een fix heeft.

Bij mij thuis (in een torenflat) heb ik met de TD een slechte ontvangst. Alleen in het raamkozijn heeft deze ontvangst. Daarnaast wil hij daar wel eens een afwijking geven van een 100m. In de trein heb ik er wisselende ervaringen mee. Ene traject heeft hij wel ontvangst, andere weer niet. Of ik nu onderin of bovenin een dubbeldekker zit maakt wel iets uit, maar is helaas nog steeds geen garantie op een ongestoorde ontvangst.

De Holux doet het thuis een stuk beter. Tot halverwege de huiskamer heeft hij nog minieme ontvangst. Ook deze heeft daarbij een afwijking van een 100m. In de trein heb ik een iets betere ontvangst dan de TD zelf, maar het is nog steeds geen ongestoorde ontvangst....

Het positieve aan de Holux; deze kan op 1 oplaadbare penlite minimaal een 8-10 uur (nog niet gecheckt hoe lang precies) aan één stuk GPS tracken. Een wereld van verschil met de TD ;). Kan het goed gebruiken tijdens mijn vakantie iig :)

Anoniem: 136100

Ik heb zojuist MusicID geinstalleerd, maar kan het niet in de programma lijst van de Diamond weer vinden. Heb het net zoals anders gedaan, en dat ging altijd goed. Waar kan hij het nu neer gezet hebben? Heb gekozen voor installeren op intern geheugen. Heb het toestel al een reboot gegeven.

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:17:
Ik heb zojuist MusicID geinstalleerd, maar kan het niet in de programma lijst van de Diamond weer vinden. Heb het net zoals anders gedaan, en dat ging altijd goed. Waar kan hij het nu neer gezet hebben? Heb gekozen voor installeren op intern geheugen. Heb het toestel al een reboot gegeven.
Heb precies hetzelfde. Programma is alleen via de Verkenner terug te vinden... Het zal wel zo horen dan :?

Anoniem: 142694 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:19:
[...]

Heb precies hetzelfde. Programma is alleen via de Verkenner terug te vinden... Het zal wel zo horen dan :?
Via de verkenner kom ik er idd wel bij... Alleen nu is 1x het scannen bij mij mislukt (dat kan gebeuren natuurlijk) en nu wil ik opnieuw scannen. Maar wat ik ook doe met de navigatietoetsen; het scherm blijft hangen in Please try again.

Nevermind, werkt nu prima...

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 07-10-2008 12:36]

• Niet online
[...]

Klopt, heb ik hier ook...een beetje een brakke install :')

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:22
Ik heb nu mijn HTC Touch diamond al een maandje maar raar genoeg kan mijn WIFI/WLAN maar niet aan, ik heb al geprobeerd te zoeken maar kom er niet uit. Vroeger ging het wel soms aan maar nu gewoon helemaal niet! Zou het misschien aan de instellingen liggen? Ik heb trouwens de officiele 1,93 ROM Nederlands. Bijvoorbaat dank, mocht je me willen helpen :P

RRCreations schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:34:
Ik heb nu mijn HTC Touch diamond al een maandje maar raar genoeg kan mijn WIFI/WLAN maar niet aan, ik heb al geprobeerd te zoeken maar kom er niet uit. Vroeger ging het wel soms aan maar nu gewoon helemaal niet! Zou het misschien aan de instellingen liggen? Ik heb trouwens de officiele 1,93 ROM Nederlands. Bijvoorbaat dank, mocht je me willen helpen :P
Vaag, dus via de TF3D naar instellingen>Communicatie>WLAN op aan AAN schuiven werkt niet?

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 251977 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 06:53:
[...]

dan importeer je de .reg

Dat is een goede vraag.. 8) Zelf gebruik ik de regeditor van Resco en daar zit een optie bij dat ik kan importeren. Datzelfde bij de regeditor van SKtools. Bij Total Commander zie ik die optie niet... 8)7 Maar misschien kan je .reg op je 4Gb zetten en dan aan klikken en dan eens kijken of het op die manier lukt. Denk het haast van wel.

Succes

• Kiekeboe100
  • Laatst online: 28-05 22:16
[...]

Staat standaard niet in het programma menu maar onder een andere map in het Start menu. Weet niet meer hoe die map noemt aangezien ik deze al weggedaan heb.

Heb de oplossing gevonden voor wat betreft het niet kunnen vinden van MusicID tussen de programma's. De installatie zet de software in de map "windows/start menu". Die spatie doet het 'm. Via de Verkenner dus even knippen en plakken naar "windowns/startmenu" en de TD zal MusicID tussen de overige programma's plaatsen :)

Anoniem: 122027

MusicID.

Krijg na opstarten direct de melding error registring please try again. Heb internetverbinding via GPRS.

Iemand enig idee?

• theartinc
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 19:57
Bij mijn Touch Diamond komt er na een tijdje geen enkel geluid meer uit de speaker (of koptelefoon indien die aangesloten is). Gisteren heeft ie het 12 uur aan een stuk prima gedaan, maar vandaag is ie na enkele uren er weer mee opgehouden. Na een softreset werkt alles weer ok. Dit is hoogst irritant: als iemand belt trilt de telefoon alleen maar, en als je opneemt hoor je niets, terwijl ze je aan de andere kant van de lijn wel kunnen verstaan.
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?

[Voor 20% gewijzigd door theartinc op 07-10-2008 15:10]

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor wie graag Texas Hold'em Poker speelt;
http://www.microsoft.com/...re/games/texasholdem.mspx
Gratuit! Speel het al een tijdje, alleen de chat functie is soms brak...

RRCreations schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:34:
Had ik ook last van, totdat ik in m'n router weer instelde dat ie open stond voor nieuwe mac adressen :+.
Zonder dollen; wat heb je al geprobeerd? Dit is voor ons natuurlijk zoeken naar een spelt in een hooiberg...

[Voor 22% gewijzigd door jules op 07-10-2008 15:36]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 10:55
Ik ben toch steeds meer te balen van deze telefoon ( HTC Diamond )
Nouja, eerlijk gezegd van vodafone.

*knip*

Dit topic gaat over de Touch Diamond en dus niet over providers en/of abonnementen.

[Voor 81% gewijzigd door pven op 07-10-2008 22:00]

• 210667
  • Niet online
Vecodo schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:10:
Er spijtig, want toestel krijgt nu automatisch een negatieve nasmaak :(
[knip...]
Omdat de leverancier zit te trutten, baal je van het toestel en krijg je een vieze smaak...?!
Zelf zie ik niet echt een causaal verband tussen het toestel en vodafone..maar goed..moet kunnen
Meer mensen dit probleem toevallig bij Vodafone ?
Neen

210667 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:58:
[...]

Dat is een goede vraag.. 8) Zelf gebruik ik de regeditor van Resco en daar zit een optie bij dat ik kan importeren. Datzelfde bij de regeditor van SKtools. Bij Total Commander zie ik die optie niet... 8)7 Maar misschien kan je .reg op je 4Gb zetten en dan aan klikken en dan eens kijken of het op die manier lukt. Denk het haast van wel.

Succes
Heppieboeddah,

bedankt voor je geduld
dat kan je niet van iedereen zeggen

als ik 3 dagen loop te kloten om iets te proberen, ga ik niet voor niets vragen om hulp :(

ik heb dus ergens gelezen dat het mogelijk moet zijn om opera mini te laten werken met zoom en grotere letters
mocht er iemand zijn die dit gedaan heeft, dan hoor ik dat graag

• Ik ben het!
Ik heb zojuist Quake III draaiende gekregen op de Touch Diamond! :*) Wie had dat verwacht.. Het loopt nog aardig ook.. Je vinger is de muis, en het touchpad fungeert als 'wasd' (pijlen dus).

Het is wel even pielen, maar dat vind ik eigenlijk het leukste. :)
Voor degene die het aandurven: Klikkerdeklik!!

• marco_balk
Ik ben het! schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:51:
Ik heb zojuist Quake III draaiende gekregen op de Touch Diamond! :*) Wie had dat verwacht.. Het loopt nog aardig ook.. Je vinger is de muis, en het touchpad fungeert als 'wasd' (pijlen dus).

Het is wel even pielen, maar dat vind ik eigenlijk het leukste. :)
Voor degene die het aandurven: Klikkerdeklik!!
Wow! Had het vorige week geinstalleerd (waarschijnlijk andere versie) en daar had ik maar 1fps :P

Anoniem: 274185

Weet iemand hoe ik g-alarm kan stoppen/snoozen zonder eerst m'n toestel te moeten ontgrendelen? Nu moet ik nl eerst m'n toestel ontgrendelen voordat ik aan g-alarm kan komen als de wekker af gaat...

• Freich
  • Laatst online: 11-05 14:05

Freich

YOU ARE NEX!

Anoniem: 145780 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Hier doelde ik dan ook op eigenlijk.
Sommige mensen hebben binnen de trein, huis, auto gewoon een easy gps fix. Maar mensen als ik hebben het alleen goed buiten en binnen onmogelijk. Waar o waar zou dat aan liggen |:(

Beetje jammer als je hem niet in de auto kan gebruiken waar het toch voor bedoeld is. Ik heb geen auto of rijbewijs maargoed dat buitengesloten :)

3 Inches of Bloodsport!

Anoniem: 274185 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:31:
Weet iemand hoe ik g-alarm kan stoppen/snoozen zonder eerst m'n toestel te moeten ontgrendelen? Nu moet ik nl eerst m'n toestel ontgrendelen voordat ik aan g-alarm kan komen als de wekker af gaat...
Als je hem moet ontgrendelen door het balletje te bewegen, die kan je uitzetten bij het instellen van een alarm.

• RRCreations
  • Laatst online: 15:22
Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:41:
[...]

Vaag, dus via de TF3D naar instellingen>Communicatie>WLAN op aan AAN schuiven werkt niet?
Nee krijg helemaal geen, verbinding. Zojuist heb ik een hardreset uitgevoerd en is mijn device.exe kapot. Tenminste het werkt niet goed :'(. Ik heb alleen de officiële rom en instellingen gebruikt, wat doe ik fout?

Anoniem: 178894

EvdB schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:27:
Sinds kort ook een TD en tot gisteravond tevreden. Ik probeerde mijn outlook 2003 contacten te synchroniseren met mijn telefoon, maar wijzigingen bij contacten in outlook nam hij niet mee met synchroniseren. Ik gebruik Activesync 4.5 NL op een WinXP Pro PC en heb een vodafone branded TD.
Ik heb aangegeven dat bij conflicten mijn telefoon overschreven moet worden, maar dat levert niets op. Ook staat het contact niet twee keer in mijn telefoon, wat ik eerst verwacht had.

Doe ik iets verkeerd of ligt het aan mijn Outlook of telefoon?
Probleem ook gehad. Opgelost door: In (XP) ActiveSync/ Extra/ opties vinkjes te verwijderen. Daarna syncen. Vinkjes weer aanzetten. Daarna bij mij ok. Oorzaak? Gevonden ergens op een forum; daar werd ActiveSync ook wel ActiveStink genoemd. Sx :*)

Anoniem: 178894

Iemand deze al bekeken? Versie 5 oktober
NEW SWIFTBL WWE DIAMOND ROM V7.5 (FULL & LITE VERSIONS) - CE OS 5.2.20755 (Build 20755 AKU 1.4.0)

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-01 15:48

Tarabass

Webmaster

Vecodo schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:10:
Ik heb 3 weken gebeld naar hun gebeld over het feit dat ik mijn contract wou verlengen. Erg aardige mevrouw gesproken die mij super heeft geholpen.

Had dus een leuke aanbieding gekregen en zou het toestel de HTC Diamond krijgen. Levertijd was 7 dagen maar kon uitlopen tot 10. Ik heb daar niet veel problemen mee. Na 10 dagen bel ik vervolgens om te kijken hoe het met mijn bestelling staat. dan word er leuk gezegd "Nee in de volgende week komt die".

Ik vandaag toch nog maar eens bellen (Ik betaal namelijk al voor nieuwe abbonoment en extra diensten waar ik nu geen gebruik van kan maken) Word er doodleuk door de een jongen vertelt dat het nog minimaal 2 weken duurt vanwege achterstand. Vervolgens vraag ik of het mogelijk is om hem ergens op te halen, of de bestelling te annuleren om hem vervolgens in de winkel te halen. Dit werd niet gewaardeerd door de jongen want het kon niet en hij baalde ervan dat hij al de hele dag zulke telefoontjes moest ontvangen (Waarom werk je er dan als je het niet leuk vind?).

Ik vind 3 weken met uitloop tot 5 weken wachten op een telefoon iets te veel van het goede.
Wat ik ook merkwaardig vond is dat het toestel al te ver in hun logistiek was om te annuleren, hoe kan het dan in godsnaam nog 2 weken duren ?

Ik geef ze tot vrijdag anders gaan we andere maatregelen gebruiken.(Iemand nog tips daarvoor?)

Er spijtig, want toestel krijgt nu automatisch een negatieve nasmaak :(

Meer mensen dit probleem toevallig bij Vodafone ?
Hetzelfde gehad met mijn bestelling. Toen ik wilde annuleren kon dat niet, want toen was ook bij mij de bestelling te ver in zijn proces. Uiteindelijk een nummer gevraagd van de online pakketdienst, eenmaal hun aan de lijn hebbende waren ze verbaasd dat ik niet al eerder had gebeld. De bestelling lag er al tijden, en zij zouden mij bellen. De man die hem kwam leveren mopperde ook al op de service/diensten/klantenservice van VF, want die communicatie daar zou wel vaker erg slecht en laks zijn..

Maar als je nog kan annuleren, annuleer. Ik word iig helemaal gek van alle beperkingen en zit echt te wachten op een officiële rom-update. De TD is echt tergend langzaam, om mijn haren uit mijn hoofd te trekken. Zaterdag er maar eens heen, kunnen ze niets doen dan neemt Vodafone het maar terug. Anderen hebben wel een vlot werkende TD, en ik heb een abbo genomen met een snel en goed toestel. Niet met een 386-achtig toestel, en technisch is het gewoon haalbaar het logt gewoon aan hun rom en de updates die er gewoon niet zijn. En dan heb ik het nog geeneens over de batterij die idle binnen 8 uur leeg is..

• mattrob
  • Laatst online: 07-06 09:30
jules schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:07:
[...]

Sinds m'n laatste harde reset heb ik hier ook last van. Dacht eerst dat het aan de andere partij lag, maar heb het best regelmatig, op niet te verklaren momenten.

Rom: 1.93
provider: Telfort
Ontvangst: 3G op 2-3 strepen
Ik heb ook ROM 1.93, provider KPN. Ik heb nu tijdelijk een andere mobiel met Windows6.1 en daar heb ik het ook. Ik heb ook push email aanstaan. Ik heb een beetje het vermoeden dat het aan W6.1 icm push email ligt ? Dat ie soms ineens denkt, laat ik even verbinding verbreken, kan ik checken of hij email heeft ? Zeker omdat de andere kant alleen maar die melding krijgt. Ik vraag me af of het KPN is, maar goed, Telfort is ook KPN. Maar blijkbaar hebben er geen anderen last van ?

Ik heb het zo nu en dan als ik in een gesprek zit van langer dan 10min of zo. Willekeurig waar ik ben (althans, zo lijkt het) .....

http://i216.photobucket.com/albums/cc27/vuurvreter1963/TDscherm.jpg
En opeens had ik dit?
http://i216.photobucket.com/albums/cc27/vuurvreter1963/TD1.jpg
Tijdens het opstarten zie ik bij de rode cijfertjes als versie 1.93.000.00 staan, en hierboven staat toch iets anders. Iemand enig idee welke versie er nu op zit?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:57

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:40:
[afbeelding]
En opeens had ik dit?
[afbeelding]
Tijdens het opstarten zie ik bij de rode cijfertjes als versie 1.93.000.00 staan, en hierboven staat toch iets anders. Iemand enig idee welke versie er nu op zit?
Dit klopt. 1.93 is versie nummer. De code's daarna is land/taal code en revisie volgens mij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

wontcachme schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:53:
[...]

Dit klopt. 1.93 is versie nummer. De code's daarna is land/taal code en revisie volgens mij
Maar waar staan die 000.00 dan voor, had daar dan niet gewoon 404.01 moeten staan?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:57

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:55:
[...]

Maar waar staan die 000.00 dan voor, had daar dan niet gewoon 404.01 moeten staan?
Dat staat daar altijd zo. Bij elke rom staat bij het booten de versie code met 000.00 erachter. De andere regionale waardes staan pas in windows erbij op de plek van 000.00. Als je kijkt naar de radio zie je die wel volledig staan bij het booten. Dit omdat die niet taal afhankelijk is.

[Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 07-10-2008 22:58]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

wontcachme schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:57:
[...]

Dat staat daar altijd zo. Bij elke rom staat bij het booten de versie code met 000.00 erachter. De andere regionale waardes staan pas in windows erbij op de plek van 000.00. Als je kijkt naar de radio zie je die wel volledig staan bij het booten. Dit omdat die niet taal afhankelijk is.
Oke bedankt voor de info.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

mattrob schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:27:
[...]

Ik heb ook ROM 1.93, provider KPN. Ik heb nu tijdelijk een andere mobiel met Windows6.1 en daar heb ik het ook. Ik heb ook push email aanstaan. Ik heb een beetje het vermoeden dat het aan W6.1 icm push email ligt ? Dat ie soms ineens denkt, laat ik even verbinding verbreken, kan ik checken of hij email heeft ? Zeker omdat de andere kant alleen maar die melding krijgt. Ik vraag me af of het KPN is, maar goed, Telfort is ook KPN. Maar blijkbaar hebben er geen anderen last van ?

Ik heb het zo nu en dan als ik in een gesprek zit van langer dan 10min of zo. Willekeurig waar ik ben (althans, zo lijkt het) .....
Ik had het vorige week echt heel erg. Iemand (nieuwe klant) belde me op, gesprek werd tot 3x verbroken. En die gesprekken duurden niet echt lang. Ik weet van het GSM/GPRS dat internet eruit knalt als er een telefoontje binnen komt, of het gesprek word afgeketst. Was laatst aan't internetten via laptop, kreeg een telefoontje binnen, maar kon wel gewoon blijven i-netten terwijl ik aan't bellen was. Ik had een 3G/H verbinding... Vreemde is dat ik er hiervoor geen last van had!

• 210667
  • Niet online
[afbeelding]
En opeens had ik dit?
[afbeelding]
Die bovenste ziet er niet goed uit..

• bureno
  • Laatst online: 17:07
jules schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:09:
[...]

Ik had het vorige week echt heel erg. Iemand (nieuwe klant) belde me op, gesprek werd tot 3x verbroken. En die gesprekken duurden niet echt lang. Ik weet van het GSM/GPRS dat internet eruit knalt als er een telefoontje binnen komt, of het gesprek word afgeketst. Was laatst aan't internetten via laptop, kreeg een telefoontje binnen, maar kon wel gewoon blijven i-netten terwijl ik aan't bellen was. Ik had een 3G/H verbinding... Vreemde is dat ik er hiervoor geen last van had!
Ook ik heb hier regelmatig last van op het KPN netwerk (Hi). Vaak tot 3x toe verbinding verbroken. Maar telkens op 3G Hi netwerk. Ik woon in centrum Breda, ontvangst is op zich prima. Als ik direct na het verbreken kijk zie ik dat hij aan 't aanmelden is op het netwerk. Lijkt alsof hij soms naar GSM switcht terwijl 3G ontvangst ok is, en daardoor het gesprek dropt :(
Nu al enkele weken vastgezet op GSM only, en tot nu toe geen disconnects gehad...
Versie is 1.93 NL htc. Ik ben benieuwd of nog meer mensen hier last van hebben!

@mattrob: ik gebruik geen pushmail of andere dingen die tijdens een gesprek een data-verbinding zouden kunnen opzetten, dus daar ligt het ook niet aan...

[Voor 6% gewijzigd door bureno op 08-10-2008 00:43]

210667 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:51:
[...]

Die bovenste ziet er niet goed uit..
Na het opnieuw opstarten was het trouwens wel weg.
Ik zag dit fenomeen toen ik de telefoon van de lader af haalde, net of op dat moment het scherm bevroor?

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 13:59
kwakkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb zondag mijn Diamond ook aan een laptop gehangen en geinternet zonder iets te installeren.
Gewoon zorgen dat ActiveSync werkt en dan bij Start -> Programma's -> Gedeelde Internetverbinding kiezen.
En dan daar aangeven dat het via USB moet.
mmm helaas.. bij mijn laptop krijg ik dit niet aan t werken.
Heb de engelstalige Windows XP proffesional erop staan, maar kan nergens vinden hoe ik deze verbinding moet aanmaken.
In de help file bij active sync wordt wel duidelijk vermeld dat dit mogelijk is, maar niet hoe.

En ff op internet om iets uit te zoeken is dus niet mogelijk omdat mijn internet door Hetnet eruit ligt :(

Iemand nog tips? Oplossingen?

erikven1978 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:46:
[...]

mmm helaas.. bij mijn laptop krijg ik dit niet aan t werken.
Heb de engelstalige Windows XP proffesional erop staan, maar kan nergens vinden hoe ik deze verbinding moet aanmaken.
In de help file bij active sync wordt wel duidelijk vermeld dat dit mogelijk is, maar niet hoe.

En ff op internet om iets uit te zoeken is dus niet mogelijk omdat mijn internet door Hetnet eruit ligt :(

Iemand nog tips? Oplossingen?
Misschien een te makkelijke reply dit hoor, maar je hebt wel op de TD bij start>programma's>gedeelde internetverbinding gekeken he? Dan zou het moeten werken namelijk. Wanneer active sync dan op de achtergrond draait zou er geen probleem moeten zijn.

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11-2022
Vraagje.

Ik wil geen gebruik maken van de online gprs of andere online telefoon data verbindingen.
Dus met andere woorden, ik wil alleen het internet op kunnen gaan via m'n Wifi verbinding.
bv. Thuis of op m'n werkplek via de draadloze Wifi router.

Nu heb ik in het menu:
"communicatie" het schuifje bij dataverkeer uitgeschakeld
en onder het menu:
"Instellingen - Verbindingen - Verbindingen" - "Geavanceerd - Netwerk selecteren"
gekozen voor Mijn ISP.

Is dit nu zo afdoende?? of moet ik nog meer uitschakelen om er zeker van te zijn om
niet ongevraagd het mobile internet op te gaan. Ik heb namelijk geen onbeperkt internet
pakket in mijn T-mobile contract opgenomen en wil niet voor onvoorziene kosten komen
te staan in mijn telefoonrekening (in nederland of buitenland)

Nu had ik wel gelezen dat hier een software util. oplossing voor is met de naam NOdata
http://www.modaco.com/con.../246171/new-free-utility/
alleen zou hiermee de T-mobile/HTC garantie komen te vervallen. Dus dat wil ik voorlopig
ook nog even niet. ;)

[Voor 136% gewijzigd door Marinus-Roro op 08-10-2008 10:48]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 13:57
Marinus-Roro schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:07:
Vraagje.

Ik wil geen gebruik maken van de online gprs of andere data verbindingen.
Dus met andere woorden, ik wil alleen het internet op via Wifi - bv. Thuis of werkplek router.

Nu heb ik in het menu:
"communicatie" het schuifje bij dataverkeer uitgeschakeld
en onder het menu:
"Instellingen - Verbindingen - Verbindingen" - "Geavanceerd - Netwerk selecteren"
gekozen voor Mijn ISP.

Is dit nu zo afdoende?? of moet ik nog meer uitschakelen om er zeker van te zijn om
niet ongevraagd het mobile internet op te gaan. Ik heb namelijk geen onbeperkt internet
pakket in mijn contract opgenomen en wil niet voor onvoorziene kosten komen te
staan in mijn telefoonrekening (in nederland of buitenland)
In de OP staat iets gewoon NoData.

• Marinus-Roro
Spike1506 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:19:
[...]
In de OP staat iets gewoon NoData.
Sorry, ja dat over de util: NOdata had ik gelezen, maar wil om de rede:
mogelijk garantie verval (T-mobile/HTC) nu nog geen gebruik maken van
z.g. 3e partij software. Dus wil het (mits mogelijk) alleen regelen via de
geeigende instellingen in het toestel. Volgens een andere tip moesten de
instellingen zoals ik hierboven beschreven had volstaan, maar ik wou graag
een bevestiging dat dan de online verbinding volledig was uitgesloten. ;)

In mijn SPV M600 kreeg ik altijd eerst netjes een melding via welke verbinding
ik het internet op wou gaan, alleen gaat de HTC-TD gewoon zijn eigen gang.

[Voor 11% gewijzigd door Marinus-Roro op 08-10-2008 10:59]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
Marinus-Roro schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

In mijn SPV M600 kreeg ik altijd eerst netjes een melding via welke verbinding
ik het internet op wou gaan, alleen gaat de HTC-TD gewoon zijn eigen gang.
Garantieverval? Nodata is toch gewoon een applicatie? Persoonlijk heb ik juist een Windows Mobile apparaat omdat er zo veel applicaties voor te krijgen zijn..

Flickr PSN ID= cheironnl

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 00:30
Anoniem: 178894 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:01:
Iemand deze al bekeken? Versie 5 oktober
NEW SWIFTBL WWE DIAMOND ROM V7.5 (FULL & LITE VERSIONS) - CE OS 5.2.20755 (Build 20755 AKU 1.4.0)
Draait prima hier met een 12MB pagepool :) Iets minder buggy dan de 70 zou ik zelfs bijna zeggen (daar kreeg ik 1 keer in de 2 dagen de melding dat manilla.exe afgesloten was).

Anoniem: 114361

ik heb een foto gedeleted via programma's en afbeeldingen, is deze met een of ander programma nog terug te vinden?

• marco_balk
Anoniem: 114361 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:32:
ik heb een foto gedeleted via programma's en afbeeldingen, is deze met een of ander programma nog terug te vinden?
Nee, ben bang van niet. Windows Mobile heeft niet zoiets als een Prullenbak.
Weg = weg, I'm afraid...

• Marinus-Roro
kwakkie schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Nee, ben bang van niet. Windows Mobile heeft niet zoiets als een Prullenbak.
Weg = weg, I'm afraid...
Ik denk het wel, met een proggie als "recover my files" via je PC verwijzen naar de opslag
van je mobiel. (Dus niet via Activesync) Want je PC ziet de opslagkaart (via de verkenner)
van de telefoon ook gewoon als geheugenkaart. En dan zou je daar de verwijderde gegevens
middels het proggie: RMF terug moeten kunnen halen.
Het programma is gratis als trail te downloaden en laat de evt. te recoveren file's in preview
zien. Dus baat het niet dan schaadt het niet. Mocht je de foto's dan ook daadwerkelijk zien
dan is het alleen nog een kwestie van een volledig programma te... Dus even proberen... _/-\o_

[Voor 28% gewijzigd door Marinus-Roro op 08-10-2008 11:51]

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:29
RRCreations schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:42:
[...]

Nee krijg helemaal geen, verbinding. Zojuist heb ik een hardreset uitgevoerd en is mijn device.exe kapot. Tenminste het werkt niet goed :'(. Ik heb alleen de officiële rom en instellingen gebruikt, wat doe ik fout?
Ik heb hetzelfde probleem. Ook een hardreset gedaan gisteren, daarna werkte het weer even maar nu niet meer.
Iemand die dit ook heeft gehad?

Anoniem: 274185

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:31:
[...]

Als je hem moet ontgrendelen door het balletje te bewegen, die kan je uitzetten bij het instellen van een alarm.
Nee ik bedoel de ontgrendeling van het toestel zelf. Niet het labyrint van g-alarm...

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Marinus-Roro schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
De online verbinding is niet uitgesloten door alleen het schuifje uit te zetten. Wanneer een programma data van het internet wil halen, wordt de verbinding opnieuw gemaakt. Je hebt hier een los programma voor nodig, waarbij Nodata de simpelste oplossing is (of je moet in de registry editten, waar je ook weer een programma voor moet installeren).

En hoe kom je er bij dat je bij het gebruik van een 3rd party program je garantie verliest? Wanneer ik irfanview op een windows computer installeer verlies ik toch ook niet de garantie?

Je bent misschien in de war met het flashen van een andere ROM. Daarbij is het inderdaad niet altijd volledig duidelijk of de garantie blijft bestaan, maar er zijn weinig of geen berichten dat mensen daardoor inderdaad geen garantie hebben gekregen. En je kan altijd terug flashen als het moet.
Maar door gewoon een programma te installeren verlies je je garantie in ieder geval niet.

Zou graag Radio Veronica willen beluisteren via de stream. Via de site zijn er twee opties, namelijk de button voor WMP en MP3. Bij de eerste opent een nieuwe tab waar ik alleen maar reclame te zien krijg, de tweede optie is een .pls bestand die ik kan openen of opslaan. Maar Media Player op de TD ondersteunt geen .pls ... ook via de website Nederland.fm krijg ik geen resultaat.

Zijn er websites (net als het werkende alternatief voor UitzendingGemist) of is er software die deze .pls wel kan openen? :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
sandeman schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
En je kan altijd terug flashen als het moet.
En als ie stuk is? ;) Voor de rest ben ik het volledig met je eens, een prog installeren zal echt de garantie niet doen laten verlopen.

Anoniem: 271862

Hallo

Ik lees hier regelmatig dat het updaten van de ROM versie wel wat scheel in performance, dus dacht ik van dat ook eens te doen.

Nu blijkt dat al bij het verbinden vanalles fout gaat... Dat ActiveSync gedoe krijg ik maar niet aan de praat.

Het enige wat ik wel telkens zie, is m'n Touch Diamond die onder "Deze computer" komt te staan. Ook als ik op m'n TD "ActiveSync" als optie kies ipv de andere optie.

Iemand enige ideeën hoe dat komt?

Alvast bedankt!

• Marinus-Roro
Anoniem: 271862 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:28:
Hallo

Ik lees hier regelmatig dat het updaten van de ROM versie wel wat scheel in performance, dus dacht ik van dat ook eens te doen.

Nu blijkt dat al bij het verbinden vanalles fout gaat... Dat ActiveSync gedoe krijg ik maar niet aan de praat.

Het enige wat ik wel telkens zie, is m'n Touch Diamond die onder "Deze computer" komt te staan. Ook als ik op m'n TD "ActiveSync" als optie kies ipv de andere optie.

Iemand enige ideeën hoe dat komt?

Alvast bedankt!
Misschien een overbodige vraag: Maar heb je wel de versie van Act.S. vanaf de meegeleverde
CD rom geinstalleerd. Want vaak hebben mensen nog een oude versie op de PC staan en die
werkt niet met de nieuwere versie's mobile phone's.

Anoniem: 271862

bij het aansluiten na het (updaten) van windows mobile apparaatcentrum (was wel aanwezig, maar waarschijnlijk een te oude versie), komt het er nu wél op!

normaal zou dat nu moeten lukken om te updaten, bedankt Marinus-Roro!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 14:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

erikven1978 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:33:
Hallo,

Thanx!
Ik heb het NL cabje hiervan. Ik neem aan dat je bedoelt dat wanneer je je diamond aan je laptop hangt dat het venstertje met Diskdrive / ActiveSync te voorschijn komt en dat je dan een 3e optie erbij krijgt om je internet te delen ?

Kijk hier effe: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/HTC/

HTC USBToPCPopUp NL.CAB

XBL: MRE Inc

• MRE-Inc
  • Laatst online: 14:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[afbeelding]
En opeens had ik dit?
[afbeelding]
Dit heb ik ook regelmatig. Voornamelijk als ik mn TD 's nachts aan de lader hang en hem 's ochtends eraf haal. Erg vreemd dit....

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee