Het Nokia E71 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 142.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
qwert schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:57:
[...]

Ga naar Menu -> Instrumenten -> Modi -> Toepass. Startscherm -> Melding e-mail (1 of 2, afhankelijk van waar je account onder hangt). De optie Voorbeeld staat nu waarschijnlijk op 'Alleen koptekst'. Verander dit in een van twee andere opties. Succes!
Dit is alleen bij nieuwe mail en niet bij mail wat ik al heb gelezen. En zo kon ik ook altijd zien of mijn mailbox wel online was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
DaLuca schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

Pak de bestaande reviews en vervang GREY STEEL in White... (Je review zal niet echt nuttig zijn. Foto's plaatsen daarentegen lijkt mij een beter idee ;))
Review is al in de maak, hetzij nog in ruwe vorm. Denk dat het nog wel een aardige is gezien de vergelijking die ik kan maken tussen m'n oude toestel (Nokia E50) vs deze. Foto's plaats ik sowieso dus er zal voor iedereen wel wat inzitten. en anders maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Iemand al een oplossing voor het toetsenbord wat je kunt verschuiven ?
Is dat in de nieuwe versies al opgelost?

Er komt namelijk licht doorheen, onderrand scherm / bovenrand toetsenbord.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

freddyathlon schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:18:

Er komt namelijk licht doorheen, onderrand scherm / bovenrand toetsenbord.
Mijn toetsenbord zit muurvast, maar je ziet wel een beetje licht. Niks problematisch, alleen slordig m.b.t. het licht. Niet echt storend vind ik, het is geen paal licht naast de kopjes en het scherm.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Na wat bellen met Nokia (voor het onderstaande) blijkt dat de softwareupdate in de pijplijn zit!

De syncml client weigert meer dan 1 week vooruit te syncen met mijn oracle agenda. Bij nokia weten ze geen raad, iemand bekend met een alternatieve syncml client voor s60 v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 07:10
i2Paq schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

Zoek eens op eBay, Deze.
Of meerdere opties bij:Deze.

Succes!
Ik kan je deze aanraden: www.beyzacases.com
Mooie hoesjes voor eigenlijk alle tel's, iPods, en zelf een soort envelop voor de MacBook Air, erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Nanax schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:45:
Na wat bellen met Nokia (voor het onderstaande) blijkt dat de softwareupdate in de pijplijn zit!
Laten we het hopen, dat wordt wel langzaam tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
Razer schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:55:
[...]
Laten we het hopen, dat wordt wel langzaam tijd!
Hoezo dan? Ik snap best dat het 'leuk' is om nieuwe firmware te installeren. Maar ik kan niet veel dingen verzinnen die op dit moment ernstig mis zijn met het toestel en de firmware. Eigenlijk ben ik best tevreden met de kwaliteit van de hard- en software. Welke problemen heb jij met de E71 waarom je niet kunt wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:18:
Euh, direct na aankoop mee terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Nou,ik zou graag willen dat mn GSM duidelijker via BT te verstaan is.Dat is mijn groots probleem op dit moment

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Je BT set heeft geen volumeregeling? Probeer anders ook de volumeregeling op de telefoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
qwert schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 07:41:
[...]

Hoezo dan? Ik snap best dat het 'leuk' is om nieuwe firmware te installeren. Maar ik kan niet veel dingen verzinnen die op dit moment ernstig mis zijn met het toestel en de firmware. Eigenlijk ben ik best tevreden met de kwaliteit van de hard- en software. Welke problemen heb jij met de E71 waarom je niet kunt wachten op een update?
* Random kom ik niet meer in het menu van mijn telefoon, enige oplossing is het toestel uitzetten en weer aan te zetten;
* 3G bereik fluctueert heel erg, mijn Nokia N95 heeft er op de zelfde locatie geen last van;
* Vanmorgen stond het licht van het scherm aan, en de toetsenbord verlichting, toestel reageerde verder nergens op, enige oplossing was batterij er uit halen;
* Foto's gemaakt met de E71 hebben erg veel last van een rode waas;
* De e-mail client wil nog wel eens de instellingen vergeten;
* De internetbrowser bewaart de cookies niet goed, Hotmail werkt totaal niet;
* Na 350 smsjes komt me E71 bijna elke dag met de melding dat het berichtgeheugen vol is. Enige oplossing om nieuwe smsjes te lezen is te de telefoon weer uit te zetten en weer aan.

Dit zijn zo de problemen die ik zelf tegen kom, op het Nokia Discussion Board kom ik nog heel wat meer problemen tegen. Dus ik denk dat een software update op dit moment wel handig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Hillie schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:57:
Je BT set heeft geen volumeregeling? Probeer anders ook de volumeregeling op de telefoon even.
Carkit heeft geen volume control.Moet gebeuren via de telefoon,maar als ik daar aan ziet gebeurt er niets met het geluid dat uit mn speakers komt :|

Heb hier gelezen dat zeker nog iemand anders ook het zelfde probleem heeft.

Zit trouwens net ff de handleiding te lezen, en ik zou eigenlijk een AUTO op mn scherm moeten krijgen zodra de telefoon in contact is met mn carkit.
Ik krijg nu een KOPTELEFOON :?
Weet niet of dat iets mee te maken heeft

[ Voor 20% gewijzigd door seninha op 09-10-2008 20:36 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Mijn combinatie (E66 & Parrot CK3100) werkt perfect (maar daar zit dan ook een volumeknop op); hij synct bijv. ook het adresboek elke keer. Maar ik heb gewoon een koptelefoon in beeld. Had ik overigens ook bij de Nokia E51, E50, 6103 en nog een andere waarvan ik nu het nummer even kwijt ben. Dus volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn.
Heb je al contact opgeomen met Parrot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

puchelaar schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:49:
Mijn combinatie (E66 & Parrot CK3100) werkt perfect (maar daar zit dan ook een volumeknop op); hij synct bijv. ook het adresboek elke keer. Maar ik heb gewoon een koptelefoon in beeld. Had ik overigens ook bij de Nokia E51, E50, 6103 en nog een andere waarvan ik nu het nummer even kwijt ben. Dus volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn.
Heb je al contact opgeomen met Parrot?
Ja dat is ook een probleem. Kan namelijk geen mail adres vinden van Parrot Nederland. Alleen oa Frankrijk en Duitsland

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:15
Razer schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

* Random kom ik niet meer in het menu van mijn telefoon, enige oplossing is het toestel uitzetten en weer aan te zetten;
Dat heb ik dus ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
seninha schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

Ja dat is ook een probleem. Kan namelijk geen mail adres vinden van Parrot Nederland. Alleen oa Frankrijk en Duitsland
Ik heb toen inderdaad met Frankrijk contact gehad. Ik vond het 'allo, allo'-engels wel te doen ;)
Op deze pagina (had je vast ook al gevonden) kun je de internationale contactgegevens vinden. Volgens mij kan je ook best de UK bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of het voicemailicoontje functioneert in samenwerking met Vodafone? Dus ipv een sms'je.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nu wel ontdekt heb is dat ik afleverrapporten heb aanstaan en als ik een sms verstuur en ik blijf kijken krijg ik wel een popup van sms afgeleverd,maar hij slaagt het rapport niet op,heeft er nog iemand dit?Enkan ik het ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

seninha schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:23:
[...]

Carkit heeft geen volume control.Moet gebeuren via de telefoon,maar als ik daar aan ziet gebeurt er niets met het geluid dat uit mn speakers komt :|

Heb hier gelezen dat zeker nog iemand anders ook het zelfde probleem heeft.

Zit trouwens net ff de handleiding te lezen, en ik zou eigenlijk een AUTO op mn scherm moeten krijgen zodra de telefoon in contact is met mn carkit.
Ik krijg nu een KOPTELEFOON :?
Weet niet of dat iets mee te maken heeft
Probeer de pairing en alles eens te verwijderen en installeer de kit dan nog eens in de telefoon. Mijn carkit wordt met een autootje weergegevem en heeft ook nog volumeregeling. Check anders ook wat settings om te zien of je misschien ergems een audio mute hebt aangezet o.i.d. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Roadsync geinstalleerd voor de mail en dat werkt prima. Ik merk alleen dat als ik de mailknop lang ingedrukt hou om een mail aan te maken, dat dit niet meer werkt. Roadsync gebruiker die dit kan bevestigen en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:04:
Heb net Roadsync geinstalleerd voor de mail en dat werkt prima. Ik merk alleen dat als ik de mailknop lang ingedrukt hou om een mail aan te maken, dat dit niet meer werkt. Roadsync gebruiker die dit kan bevestigen en hoe ik dit kan oplossen?
ik heb exact hetzelfde probleem en weet niet hoe ik het moet oplossen.
Ik stoor mij er ook niet aan want voor de rest werkt alle perfect.
Ben heel blij met roadsync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds zeer tevreden met mijn E71. Heb alleen de stopwatch functie gemist, dus nu toch maar eentje geinstalleerd. Via nokia kun je er een kopen.. maar dat doen we liever niet natuurlijk.
Ik heb er nu eentje gratis via:
http://www.getjar.com/products/6397/Stopwatch
Ieder zijn eigen wensen maar deze werkt iig goed op de e71 en kan tot wel 40 split tijden onthouden.
Sportstracker is trouwens ook een leuke feature. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ben een zeer tevreden gebruiker van de e71 enige wat ik mis is dat de mail for exchange client geen HTML ondersteunt.

/off
Tevens lukt het me niet op een certificaat te krijgen met genialsis krijg steeds de melding dat mijn .net niet goed is geinstalleerd terwijl dit 100% wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Kan iemand daar een indicatie van geven ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk trouwens dat als ik ga tikken op de E71 dat ik al snel last krijg van mijn duim, voornamelijk de spieren daaronder. Voor echt comfortabel tikken is ie net wat te dun vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Voor mensen die Nokia e-mail gebruiken:

Er is een geupdate versie, die tot 6 accounts ondersteund en nu ook Nederlandstalig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 00:25
E71 contacten en agenda synchroniseren met Thunderbird-Lightning

Heb net via het internet http://my.funambol.com/ de contacten en agenda op mijn E71 gesync-ed met mijn email-agenda Thunderbird-Lightning software. Lijkt allemaal goed te werken, wellicht voor sommige andere gebruikers ook iets om te doen?

Mijn configuratie:
XP Pro
Firefox 3.0.3
Thunderbird 2.0.0.17
Lightning 0.9
Funambol Mozilla Plugin 0.7 https://mozilla-plugin.forge.funambol.org/

myFunambol Server url: http://my.funambol.com/sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst sygic erop gezet, maar als ik het programma draai dan gaat het scherm al na 15 sec op zwart, de aanwijzingen via stem geeft het nog wel maar geen beeld. Iemand hier een oplossing voor? En is het trouwens mogelijk om divx te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Heb hier ook sygic draaien en totzover geen problemen.mocht alleen wat sneller het beeld aanpassen aan de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ; heeft iemand zijn/haar E71 i.c.m een macbook deze via bluetooth verbonden naar internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
polo306 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:42:
Heb hier ook sygic draaien en totzover geen problemen.mocht alleen wat sneller het beeld aanpassen aan de situatie.
Sygic draait op zich goed hier, maar ik merk wel dat de telefoon na zo'n 3 kwartier navigeren spontaan gaat rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:34:
vraagje ; heeft iemand zijn/haar E71 i.c.m een macbook deze via bluetooth verbonden naar internet?
Nee, maar laatst wel mijn E51 (zelfde software) met de macbook van een vriend gekoppeld en zonder enige ervaring met OSX binnen 2 minuten aan de praat (let op het inbel nummer *99# en de APN naam, bv 'interne' bij T-mobile)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:34:
Een vriend van me heeft zijn Nokia E60 via bluetooth verbonden aan zijn macbook om zo internet te gebruiken. Volgens hem erg simpel te gebruiken.

Zelf heb ik mijn E71 en N95-8GB via Bluetooth verbonden met een Ubuntu laptop en daar heb ik ook prima internet mee.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
[...]
bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

2-3 dagen. Je kan makkelijk de 3 halen als je 's nachts je tel (iig BT) uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Dj Daniel schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

2-3 dagen. Je kan makkelijk de 3 halen als je 's nachts je tel (iig BT) uitzet.
Weet je dat zeker?? Volgens mij is 2 uur internet nogal zwaar voor de accu. Dit is zeker vergelijkbaar met 2 uur bellen.

Als ik met mijn E51 2 uur internet ben ik 2/3 van mijn accu kwijt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:20
Weet iemand of het theme van de E71 alswel de E66 ergens te downloaden zijn?
Ik heb naar alle tevredenheid een E51 op dit moment, maar vind de theme van de E71/E66 wel mooi, maar kan m nergens vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Ik weet niet of meer mensen het gebruiken, maar ben net begonnen met het gebruiken van OVI en bevalt erg goed.
Als ik kijk wat nokia nu allemaal op de markt brengt voor nieuwe features en programma ben ik toch wel blij met de keuze voor de e71 (dat was ik uiteraard al). Geen merk wat qua randvoorwaarden meekomt....zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb een tip voor iedereen die ook problemen heeft met het signen. Drakkarious is een programma die ervoor zorgt dat de toestel nooit meer gaat zeiken over certifcaten error.
http://www.dotsis.com/mobile_phone/showthread.php?t=109651 hier heb je de nodige bestanden en een video tutorial. v2.02 in de zip bestand werkt voor de e71

Mischien handig voor de TS

[ Voor 4% gewijzigd door B0MBACI op 14-10-2008 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:42:
Ja het draait ook prima, alleen gaat mijn scherm na 15 op zwart dus zie ik de aanwijzingen op het scherm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Laatst online: 14-09 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:19:
[...]

Ja het draait ook prima, alleen gaat mijn scherm na 15 op zwart dus zie ik de aanwijzingen op het scherm niet.
Kijk eens bij geavanceerde instellingen van McGuider en dan bij stap 2 (energiebeheer) kun je het gedrag van het backlight instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die er last van hebben dat hun Nokia E71 iets speling heeft in de linker bovenhoek (zeg maar tussen het frontje / chromen rand en de rest van de behuizing)?

Bij mij kraakt het zelfs een beetje, maar dat zou kunnen komen doordat het toestel nog splinternieuw is.

Mocht nu niemand er last van hebben, dan gaat het toestel vandaag/morgen weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:43:
Zijn er hier meer mensen die er last van hebben dat hun Nokia E71 iets speling heeft in de linker bovenhoek (zeg maar tussen het frontje / chromen rand en de rest van de behuizing)?

Bij mij kraakt het zelfs een beetje, maar dat zou kunnen komen doordat het toestel nog splinternieuw is.

Mocht nu niemand er last van hebben, dan gaat het toestel vandaag/morgen weer retour.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn E51... helaas kon Nokia het niet verhelpen... gewoon voor lief nemen joh. Misschien verdwijnt het wel door de periode heen.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:20:
Ik heb een tip voor iedereen die ook problemen heeft met het signen. Drakkarious is een programma die ervoor zorgt dat de toestel nooit meer gaat zeiken over certifcaten error.
http://www.dotsis.com/mobile_phone/showthread.php?t=109651 hier heb je de nodige bestanden en een video tutorial. v2.02 in de zip bestand werkt voor de e71

Mischien handig voor de TS
Downloadlink in dat betreffende bericht functioneert niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Weet iemand hoe ik een vcard kan maken van al mn contacten? Kan nergens iets over vinden

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:11:
[...]

Downloadlink in dat betreffende bericht functioneert niet meer.
hier wel ;) wel ff op download klikken op de volgende scherm daarna juiste code schrijven dan doet ie het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Hmmmm, khoop dat ik toch maar snel een TomTom oid er op kan zetten, ik heb nog niet echt gebruik gemaakt van gps, maar wat ik zag duurt het ENORM lang eer ik een fix heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:18:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad met mijn E51... helaas kon Nokia het niet verhelpen... gewoon voor lief nemen joh. Misschien verdwijnt het wel door de periode heen.
Mijn E51 heeft ook op de bekende plekken last van teveel speling en vervelende kraakjes, maar dat wist ik toen ik hem aanschafte. Over de E71 heb ik nergens berichten gelezen over teveel speling of vervelende kraakjes, bijna overal lees ik dat het toestel erg degelijk en stevig gebouwd is.

Ik ben dan ook benieuwd of ik de enige ben, ik vind het namelijk zelf ontzettend irritant en ben nu nog in de gelegenheid om het toestel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 01:50
Ik heb sinds twee dagen ook een witte e71, en alles lijkt voortreffelijk te werken,
maar ik heb een vraag:

Als ik mijn eigen pop3mail account in het nokia mail programma instel, en dan alleen de headers download,
dan is bijvoorbeeld de eerst getoonde header niet met het bijbehorende, maar met een ander emailbericht gekoppelt. Hij opent dus zogezegd email nr 2.
Dit is behoorlijk vervelend. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Art Elixer op 16-10-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Zoals jij 'm gebruikt, moet je toch denk ik 2 à 3 dagen halen hoor...

UMTS zuipt wel wat.. BT dan ook, mail gaat via umts, dus wifi niet, anders gebruikt dat ook nog wat erbovenop...

Ik check mails niet zo vaak, maar wel per wifi en doe af en toe eens een surf, bellen doe ik niet, maar ik stuur wel behoorlijk vaak, en dan deed ik er toch een 4 tot 5 dagen over

[ Voor 8% gewijzigd door HyperBart op 16-10-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58
Nanax schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:15:
Voor mensen die Nokia e-mail gebruiken:

Er is een geupdate versie, die tot 6 accounts ondersteund en nu ook Nederlandstalig is!
Kijk deze kan ik installeren zonder problemen en ik moet eerlijk zeggen wat een mooie app. van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
jeeovee schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Kijk deze kan ik installeren zonder problemen en ik moet eerlijk zeggen wat een mooie app. van Nokia.
EDIT: alles gevonden

[ Voor 60% gewijzigd door stormfly op 16-10-2008 11:40 . Reden: geen vragen meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Symbian ook een sneltoets voor taakbeheer, dat je kan schakelen tussen de programma die openstaan? heb het ooit wel gezien op een N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:59:
Heeft Symbian ook een sneltoets voor taakbeheer, dat je kan schakelen tussen de programma die openstaan? heb het ooit wel gezien op een N95
Home-toets ingedrukt houden

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Er schijnt komende week een nieuwe Firmware aan te komen voor de E71 en E66

http://www.symbian-freak....are_update_on_the_way.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe een mobiele internet verbinding op te zetten?

Ik overweeg de Acer aspire one met Linpus aan te schaffen maar heb nog de volgende vraag:
Ik heb een Nokia E71 telefoon met bluetooth, wifi en HSDPA. Hoe kun je het makkelijkste mobiel internetten? (Niet Wifi).
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.
1) Bluetooth USB stick kopen en koppelen aan mobiel. Kan dit met Linpus? Bij Windows XP met Nokia PC suite is dit heel makkelijk op te zetten. Welke software heb je voor Linux / Linpus nodig?
2) Mobiele telefoon als toegangspunt configureren? De netbook maakt dan Wifi verbinding met mobiele telefoon, welke een HSDPA verbinding heeft met internet. Voordeel van deze optie is dat je geen bluetooth stick hoeft te gebruiken.

Wie heeft er ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gewoon niet de methode volgen die in de handleiding staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Schrijver schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:02:
Er schijnt komende week een nieuwe Firmware aan te komen voor de E71 en E66

http://www.symbian-freak....are_update_on_the_way.htm
In de update staat dat mail for exchange wordt geupdated naar 2.5 terwijl 2.7 al uit is. (en nog steeds geen html ondersteuning :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Helsie op 16-10-2008 20:51 . Reden: Laat maar, nioet goed gelezen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
nope, geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:19:

Ik overweeg de Acer aspire one met Linpus aan te schaffen maar heb nog de volgende vraag:
Ik heb een Nokia E71 telefoon met bluetooth, wifi en HSDPA. Hoe kun je het makkelijkste mobiel internetten? (Niet Wifi).
1) Bluetooth USB stick kopen en koppelen aan mobiel. Kan dit met Linpus? Bij Windows XP met Nokia PC suite is dit heel makkelijk op te zetten. Welke software heb je voor Linux / Linpus nodig?
2) Mobiele telefoon als toegangspunt configureren? De netbook maakt dan Wifi verbinding met mobiele telefoon, welke een HSDPA verbinding heeft met internet. Voordeel van deze optie is dat je geen bluetooth stick hoeft te gebruiken.

Ik heb het via Bluetooth en USB kabel gedaan.

Bluetooth is een stuk fijner en energiezuiniger (vreemd genoeg). Overigens met Ubuntu Linux gedaan.
Verwacht niet zo'n gebruiksvriendelijke manier als met Nokia PC suite. Je zult enkele guides moeten volgen om de juiste commando's naar je telefoon te versturen.
Grofweg zul je de volgende stappen moeten doorlopen
* Telefoon pairen met PC, simpel
* Uitvinden op welk 'kanaal' jouw telefoon DialUpNetworking aanbiedt, (sdptool --bdaddr MACADDRESSVANJOUWTELEFOON HIER search DUN)
* Dit kanaal in /etc/bluetooth/rfcomm.conf invoeren
* Met rfcomm connect 0 verbinding maken met de telefoon-modem
* De juiste dialer command sturen middels een 'chatscript'

Misschien dat ik hier binnenkort een blogpost over schrijf, specifiek voor KPN Surf&Mail, maar in principe toepasbaar op elke aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik ook niet. (Maar als iedereen antwoordt dat ie het niet heeft, krijg je meer reacties dan de 'ik wel'-reacties, gok ik... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren UMTS uitgeprobeerd op de E71, zowel op het toestel zelf als op de laptop. De snelheden vielen mij wat tegen, hoe is de ervaring met UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:02:
Gisteren UMTS uitgeprobeerd op de E71, zowel op het toestel zelf als op de laptop. De snelheden vielen mij wat tegen, hoe is de ervaring met UMTS?
Je hebt UMTS en HSDPA bij UMTS haal je max 35Kbyte/s en bij HSDPA is het afhankelijk van het abo van je provider maar 200Kbyte/s moet te doen zijn.

ik heb geen E71 maar ervaringen met een provider card voor in de laptop, wat voor snelheden heb jij gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone, gisteren op zo'n 20M van de mast zo'n 880kbit/sec (~100kbyte/sec). :) Maar het schommelt, de ene keer 300kbit, dan weer 700kbit. Terwijl ze max 3.6Mbps bieden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Berichten over mobiel internet passen beter in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? (of in een van de andere topics in Telecomproviders). :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:19:

Er is een applicatie die van je telefoon een mobiel Wifi toegangspunt maakt.
Deze applicatie is te vinden op www.joiku.com.
Misschien zijn er ook nog andere applicaties?

Geen bluetooth usb stick meer nodig en geen lastige bijkomende Linpus/bluetooth configuratie.
Snelheid van de notebook-telefoonverbinding op Wlan G - 54mbs!

Heeft iemand al ervaring met joiku?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn nokia E71 al kunnen synchroniseren met ubuntu (kalender en contactenlijst)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:23:

Mijn baas, en het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia E71 i.c.m. een KPN abonnement met onbeperkt internet.
Ik gebruik mijn Casema e-mail voor belangrijke mail en deze wil ik dan ook installeren op m'n E71.
Dit is helemaal gelukt. Als ik thuis ben, kan ik mails ontvangen en zenden via m'n draadloos internet, maar onderweg kan ik via KPN-internet alleen m'n mails ophalen. Het versturen van e-mails lukt niet met KPN.

Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Het is namelijk best vervelend!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
wat is de uitgaande server die je gebruikt? bij vodafone authsmtp.vodafone.nl misschien werk dat ook voor kpn.

[ Voor 43% gewijzigd door philippevk op 17-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:04:
Ik gebruik mijn Casema e-mail voor belangrijke mail en deze wil ik dan ook installeren op m'n E71.
Dit is helemaal gelukt. Als ik thuis ben, kan ik mails ontvangen en zenden via m'n draadloos internet, maar onderweg kan ik via KPN-internet alleen m'n mails ophalen. Het versturen van e-mails lukt niet met KPN.

Probeer de smtp server van gmail eens? Weet niet of je hierover mag verzenden zonder @gmail.com adres let wel dat deze server secure is en je niet op port 25 kunt verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:04:

Probeer of Casema een beveiligde SMTP server aanbiedt. Simpelweg in je Nokia E71 bij uitgaande email SSL inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

paar vraagjes - opmerkingen.

1 - Hoe kan je in agenda bij het ingeven ervoor zorgen dat alarm standaard op 0 staat en niet 15'' ! ?
2 - Hoe bv. een mobiel nummer van een contactpersoon als voorkeur nummer instellen zodat je niet iedere keer moet gaan selecteren tss mobiel, werk, thuis etc. ! ?

En dan nog : Hoe komt het dat mijn contacten, agenda etc. vlot gesync. worden via MFE en email helemaal niet ? (moet dit telkens man. doen.)

Dank u !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog iets,
Op de oude nokia's kon je de naam (van de beller) van een inkomend gesprek laten uitspreken.
Kan dat nog op de e 71 ?

Is in de instelling geactiveerd maar doet het niet ! ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 17:11 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij profielen kan je dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bij profielen staat naam uitspreken op aan.
Maar daarom doet ie het nog niet ! ? Wat is de evt. oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanarie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

Probeer of Casema een beveiligde SMTP server aanbiedt. Simpelweg in je Nokia E71 bij uitgaande email SSL inschakelen.
Het is gelukt, ik dacht dat ik de server van Casema moest gebruiken, maar met mail.hiway.nl verstuurd hij netjes mijn emails! Ben nu helemaal gelukkig!

Is het ook mogelijk om de verbinding altijd open te laten staan, of dat het toestel automatisch iedere 5 min ofzo checked of er nieuwe mail is? Nu maak ik steeds opnieuw verbinding, maar ben nergens de optie die ik zoek tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:14:
[...]

Het is gelukt, ik dacht dat ik de server van Casema moest gebruiken, maar met mail.hiway.nl verstuurd hij netjes mijn emails! Ben nu helemaal gelukkig!

Is het ook mogelijk om de verbinding altijd open te laten staan, of dat het toestel automatisch iedere 5 min ofzo checked of er nieuwe mail is? Nu maak ik steeds opnieuw verbinding, maar ben nergens de optie die ik zoek tegen gekomen!
In je email settings, Automatic Retrieval, E-mail retrieval aanzetten, en dan elke 15 minuten of 30 minuten aanzetten. Als je dit in combinatie met IMAP gebruikt zal je dmv IMAP idle een verbinding openhouden waardoor je onmiddelijk je email binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:27

Apoca

Array Technology Industry

Ben ook hard aan het denken over een E71. Wilde eerst een HTC HD halen, maar die prijs gaat nergens over en met de update die nu voor de E71 in de pijplijn zit is het gewoon een leuke phone voor niet te veel geld.

Wat ik nu alleen niet begrijp, er zijn problemen met de e-mail client. Kan ik nu geen Hotmail / Ziggo account gebruiken of wat is precies het probleem?

[ Voor 71% gewijzigd door Apoca op 18-10-2008 15:18 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
je kan wel alles gebruiken (hotmail via messenger wat op de geheugenkaart staat) mits je uiteraard de juiste gevens hebt, maar dat is overal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik kan nog steeds met geen enkele mogelijkheid email verzenden vanaf mijn E71 met mijn @home account. Binnenhalen gaat perfect, via wifi en via Vodafone mobiel internet.
Verzenden gaat echter alleen als ik verzonden ben met wifi, bij vodafone mobiel internet geeft hij of een error of blijft hij het schier oneindig proberen.

Ik heb al veel verschillende uitgaande email instellingen geprobeerd. Bij uitgaande mailserver heb ik al authsmtp.vodafone.nl, mail.home.nl en mail.hiway.nl geprobeerd. Ook bij alle drie de SSL beveiliging aan en uit getest. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wetterhahn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:34:
Ik kan nog steeds met geen enkele mogelijkheid email verzenden vanaf mijn E71 met mijn @home account. Binnenhalen gaat perfect, via wifi en via Vodafone mobiel internet.
Verzenden gaat echter alleen als ik verzonden ben met wifi, bij vodafone mobiel internet geeft hij of een error of blijft hij het schier oneindig proberen.

Ik heb al veel verschillende uitgaande email instellingen geprobeerd. Bij uitgaande mailserver heb ik al authsmtp.vodafone.nl, mail.home.nl en mail.hiway.nl geprobeerd. Ook bij alle drie de SSL beveiliging aan en uit getest. Iemand nog een idee?
Heb je je probleem al bij Vodafone duidelijk gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:18:
[...]

Heb je je probleem al bij Vodafone duidelijk gemaakt?
Enige wat zij aangeven is authsmtp.vodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik heb geen problemen met het versturen van email, de Nokia E71 doet dit gewoon geweldig. Echter, elke fatsoenlijke internetprovider blokkeert verbindingen naar hun SMTP server wanneer deze niet vanaf hun eigen netwerk komt.

Dus als je bij Online ADSL hebt, kun je niet zomaar via hun server mail sturen met je KPN Surf&Mail telefoon abonnement.
Dit ligt niet aan de telefoon, het ligt niet aan je telefoonprovider, maar aan de (verstandige) instellingen van je email provider.
Je zult je moeten authenticeren (het liefst ook via een beveiligde SSL verbinding) voordat je mail kan versturen.

Vaak bieden telefoonproviders een eigen SMTP server aan die je kan gebruiken vanaf mobiel internet, maar als je vanuit deze SMTP server mail gaat versturen namens een andere email provider kan je makkelijker aangemerkt worden als spam (SPF.
Bijv. ik verstuur namens billgates@microsoft.com of arie@tweakers.net een email via de SMTP server van KPN Mobiel Internet. Deze email-domeinen 'horen' niet bij de KPN Mobiel Internet email server.

Ik draai een eigen mailserver en via SMTP-SSL authenticeer ik me, zo kan ik overal ter wereld via mijn eigen mailserver mail versturen, veel ISP's bieden vergelijkbare diensten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

Er is een applicatie die van je telefoon een mobiel Wifi toegangspunt maakt.
Deze applicatie is te vinden op www.joiku.com.
Misschien zijn er ook nog andere applicaties?

Geen bluetooth usb stick meer nodig en geen lastige bijkomende Linpus/bluetooth configuratie.
Snelheid van de notebook-telefoonverbinding op Wlan G - 54mbs!

Ik gebruik het regelmatig op plaatsen waar ik geen WLAN beschikbaar is en als me ADSL verbinding thuis er uit ligt. Met Vodafone haal ik gemiddeld snelheden rond de 220kb/s. Erg netjes lijkt me, zeker als backup internet verbinding. Nog nooit gekke problemen tegen gekomen. Programma runnen, acces point uitkiezen en connecten maar met de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes:

* Hoe kan ik het instellen dat niet automatisch het oorspronkelijke bericht bij een antwoord op een email wordt geplaatst? Want dat is niet steeds nodig. Ik vind nergens hoe ik dat kan uitzetten. Gaat dat met de ingebouwde mailapp? Of beter een andere installeren?

* Hiermee samenhangend, wat is de beste mailapp die push ondersteunt? Profimail bijvoorbeeld kan dit niet, correct?

* hoe de mailbox op het startscherm krijgen? Ik kan die optie nergens selecteren ook al staat het wel in de handleiding dat het moet kunnen. Ik krijg enkel mijn mailbox erop als ik een nieuwe mail heb.

* Is threaded sms enkel mogelijk met Conversations uit het Betalab? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

* Hoe zit het met die bubbels/pop-ups onderaan je scherm bij nieuwe sms'en en voicemails? Bij mij werkt dit niet met de mail for exchange. Iemand een idee waarom niet? Kan je ergens daar de instellingen van wijzigen?

* Hoe de taken op het startscherm krijgen? Ik heb nu enkel "2 niet uitgevoerde taken", maar ik zou een to do willen zoals op deze foto

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 00:19 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
Wetterhahn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:34:
Dit zijn de (bij mij) werkende instellingen om met authsmtp.codafone.nl e-mail te kunnen versturen:
- Mijn e-mailadres: Je @home e-mailadres
- Gebruikersnaam: <username>@vodafone.nl
- Wachtwoord: <Je vodafone e-mail wachtwoord>
- Server uitg. mail: authsmtp.vodafone.nl
- Toegangspunt in gebr.: Vodafone GPRS
- Beveiliging (poorten): uit
- Poort: Standaard

Tip: Zorg dat je eerst je vodafone e-mail account aan de gang hebt.(https://my.vodafone.nl/prive/my_vodafone/email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Stel ik heb twee E71's. Is het dan ook mogelijk om de back-up van de ene eveneens op de andere E71 te zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Roost schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:31:
Stel ik heb twee E71's. Is het dan ook mogelijk om de back-up van de ene eveneens op de andere E71 te zetten???
Ja hoor, geen enkel probleem, heb zelfs de back-up van me N95 op me E71 geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik niet. Wat ik wel heb (ik dacht dat je het hier over had, totdat ik je post goed las) is dat er speling zit tussen het achterklepje en derest van het toestel wanneer het klepje dicht zit, met name aan de linker kant (gekeken van de achterkant van het toestel, dus aan de kant van de hoofdtelefooningang). Deze speling (0.5 mm) is met name aan de bovenkant groter dan aan de rechterkant (geen speling).
In het middengedeelte loopt de speling van de bovenkant (onder het scrollknopje naar beneden) loopt de kier van ongeveer 1 mm naar 0 mm. Aan de andere kant (van de USB-ingang dus) loopt die kier in eht middengedeelte van een 0,5 mm naar 0 mm. Is dit bij iedereen zo? Ben ik aan het muggeziften? :|
Ik ga morgen sowieso effe langs bij de Vodafoneshop.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds af of er een provider is die dat voicemailicoontje ondersteunt op de Nokia 71. Normaal gesproken krijg je een sms'je als er een voicemailbericht is, maar dat moet ook werken met dat icoontje lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er toevallig iemand ruilen qua toetsenbord van zijn/haar E71?? Ik heb de witte versie sinds vorige week en het lijkt me wel leuk om een unieke combinatie van witte achterzijde, met zwarte toetsen (of andersom)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb overigens wel een klein probleempje. Ik heb al een paar keer een dropped call gehad, tijdens het rijden op mijn carkit. Net alsof tijdens het gesprek dat door de handover van de ene naar de andere cell, de bluetooth onstabiel wordt.... iemand anders daar ook ervaring mee.

Telefoongesprekken stoppen dus gewoon, tijdens het bellen/rijden en volgens mij omdat de bluetoothverbinding ff uitvalt.... Daarna auto-connect ie weer en kan ik weer bellen. De verbinding is dan wel verbroken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:13:
Heb overigens wel een klein probleempje. Ik heb al een paar keer een dropped call gehad, tijdens het rijden op mijn carkit. Net alsof tijdens het gesprek dat door de handover van de ene naar de andere cell, de bluetooth onstabiel wordt.... iemand anders daar ook ervaring mee.

Telefoongesprekken stoppen dus gewoon, tijdens het bellen/rijden en volgens mij omdat de bluetoothverbinding ff uitvalt.... Daarna auto-connect ie weer en kan ik weer bellen. De verbinding is dan wel verbroken.
Ik heb regelmatig dropped calls, tegenwoordig heb ik mn telefoon maar op gsm only staan dan heb ik er minder last van. Telefoon heb ik ook al terug gestuurd naar nokia, die konden niks vinden. In gebieden met een slechte 3g dekking is het echt heel slecht gesteld met het switchen naar de volgende mast.
Lijkt wel of de techniek niet helemaal goed is (hij pakt net te laat over als dus net het signaal helemaal weg is). Mijn oude e61i had er minder last van.

Probleem zit niet is de bluetooth het gebeurt namelijk ook als je binnenshuis zit en je hebt weinig 3g ontvangst (en dus geen bluetooth verbinding gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:27

Apoca

Array Technology Industry

Over welk netwerk ( aanbieder ) hebben we het hier?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

RaJitsu schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Ik niet. Wat ik wel heb (ik dacht dat je het hier over had, totdat ik je post goed las) is dat er speling zit tussen het achterklepje en derest van het toestel wanneer het klepje dicht zit, met name aan de linker kant (gekeken van de achterkant van het toestel, dus aan de kant van de hoofdtelefooningang). Deze speling (0.5 mm) is met name aan de bovenkant groter dan aan de rechterkant (geen speling).
In het middengedeelte loopt de speling van de bovenkant (onder het scrollknopje naar beneden) loopt de kier van ongeveer 1 mm naar 0 mm. Aan de andere kant (van de USB-ingang dus) loopt die kier in eht middengedeelte van een 0,5 mm naar 0 mm. Is dit bij iedereen zo? Ben ik aan het muggeziften? :|
Ik ga morgen sowieso effe langs bij de Vodafoneshop.
Komop, kunnen een paar mensen dit even nakijken bij hun toestel? Kleine moeite, en ik weet of er meer zijn of niet.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

RaJitsu schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Komop, kunnen een paar mensen dit even nakijken bij hun toestel? Kleine moeite, en ik weet of er meer zijn of niet.
Hier ook, 'links' erger dan 'rechts'. De speling bestaat uit het naar beneden drukken van de 'knop' waarmee je het achterklepje los kan halen. Ben normaal best wel snel geirriteerd aan dit soort dingen, maar deze speling interesseert me vrij weinig, i.t.t. de speling op de sliders van de N95 bijv :P

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.