Toon posts:

Het Nokia E71 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 142.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, die speling heb ik ook. Maar dat heb ik bij alle telefoons die ik heb gehad, hoort gewoon bij de werking van het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 19:46
iemand die toevallig heeft gehoord wanneer de update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

philippevk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:10:
iemand die toevallig heeft gehoord wanneer de update komt?
Zo interessant is de update toch niet? Btw ik vind de e71 echt rock solid nog geen crash meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:49
RaJitsu schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Komop, kunnen een paar mensen dit even nakijken bij hun toestel? Kleine moeite, en ik weet of er meer zijn of niet.
Moet je het klemmetje van je batterijklepje aan de probleemkant eens wat terugplooien, is wrschlk wat verbogen door in je zak of het een of ander weet ik veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 12:07

itlee

Gas erop!

ik heb niet het hele topic door gestruind, maar ik gebruik de microsoft exchange client op de e71 met push mail.

werkt in de basis prima alleen de je accu wordt als op altijd sync staat leeg getrokken in een uurtje 8 a 10. savonds moet ik de sync al op 15 minuten zetten anders red ik het niet een dag met de accu.

software versie 2.7.0 erop (volgens mij laatste).

Hearbeat ingesteld op 5 maar springt vanzelf weer op 1.

iemand ideeen? tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Wetterhahn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:34:
Ik kan nog steeds met geen enkele mogelijkheid email verzenden vanaf mijn E71 met mijn @home account. Binnenhalen gaat perfect, via wifi en via Vodafone mobiel internet.
Verzenden gaat echter alleen als ik verzonden ben met wifi, bij vodafone mobiel internet geeft hij of een error of blijft hij het schier oneindig proberen.

Ik heb al veel verschillende uitgaande email instellingen geprobeerd. Bij uitgaande mailserver heb ik al authsmtp.vodafone.nl, mail.home.nl en mail.hiway.nl geprobeerd. Ook bij alle drie de SSL beveiliging aan en uit getest. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:13:
Heb overigens wel een klein probleempje. Ik heb al een paar keer een dropped call gehad, tijdens het rijden op mijn carkit. Net alsof tijdens het gesprek dat door de handover van de ene naar de andere cell, de bluetooth onstabiel wordt.... iemand anders daar ook ervaring mee.

Telefoongesprekken stoppen dus gewoon, tijdens het bellen/rijden en volgens mij omdat de bluetoothverbinding ff uitvalt.... Daarna auto-connect ie weer en kan ik weer bellen. De verbinding is dan wel verbroken.
Precies het zelfde probleem ! Sinds ik de E71 (voorheen E61) combineer met mijn parrot 3200LS gaat het regelmatig gruwelijk fout: een soort kortsluitingsgeluid tijdens het bellen en ff parrot dood. herstart zichzelf weer.
Ook een nieuwe bug bij de E71: tijdens de beltoon schakelt de radio ff in en dan weer een beltoon..
Ik heb dit allemaal bij mijn inbouwcentrum aangekaart en het ligt zgas aan mijn parrot (slechte batch of zo).
Krijg volgende week een nieuwe parrot, heel benieuwd of dit dan allemaal is verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Komop, kunnen een paar mensen dit even nakijken bij hun toestel? Kleine moeite, en ik weet of er meer zijn of niet.
Er zit bij mij ook wat speling, maar die is minimaal en uniform (dus overal ongeveer 1/2 mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Wat kan de reden zijn dat ik telkens manueel via mfe de synchronisatie moet tot stand brengen ?
Modus staat op altijd online.
Bij de huidige status staat altijd : Verb. is mislukt. Wachten...
Tenzij ik het manueel doe.

(ps. Taken heb ik ook al uitgezet sommige vertellen dat dat voor problemen kan zorgen. -- maar blijkbaar is het ook niet de oplossing.)

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee

itlee

Gas erop!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:34:
Hoi,

Wat kan de reden zijn dat ik telkens manueel via mfe de synchronisatie moet tot stand brengen ?
Modus staat op altijd online.
Bij de huidige status staat altijd : Verb. is mislukt. Wachten...
Tenzij ik het manueel doe.

(ps. Taken heb ik ook al uitgezet sommige vertellen dat dat voor problemen kan zorgen. -- maar blijkbaar is het ook niet de oplossing.)

bij voorbaat dank.
dat heb ik ook gehad, ik weet niet naar welke exchange server je connect maar ik maak gebruik van een hosted exchange variant. het enige wat bij mij hielp was een andere exchange server selecteren en toen was het probleem opgelost.

kortom, het ligt niet aan je client maar aan een instelling van exchange,...alleen welke ben ik zelf ook nog niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend gaaf apparaat blijft dit!

Ik wacht nog even op de update voor ik overga tot aanschaf maar dit is gewoon een gaaf apparaat!

Even een kort vraagje, ik wil er graag op navigeren met een gratis Navigatieprogramma, welk programma kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 19:46
er is geen gratis navigatie programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gebruiken jullie dan (of zit er al standaard één meegeleverd?) en wat kosten deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:15:
Welke gebruiken jullie dan (of zit er al standaard één meegeleverd?) en wat kosten deze?
Nokia Maps zit er standaard bij, daar betaal je per keer dat je er mee navigeert.

Google Maps is gratis, maar doet geen 'turn-by-turn' navigatie.

Sygic McGuider is een relatief goedkoop pakket, vergelijkbaar met de recentere TomTom versies.

TomTom is na versie 6 gestopt met het uitbrengen van TomTom voor Symbian.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met google maps kan ik bijvoorbeeld wel ongeveer naar de locatie rijden en daar naar de kaart van google maps kijken? Of bijvoorbeeld routes laten berekenen maar dan niet turn by turn?

Wat kost een Sygic McGuider en is dit eventueel makkelijk 'grijs/zwart' te installeren?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb nu ook de e71 voor naast mn iPhone 2G.. Erg mooi "corporate" toestel! De browser SkyForce is ook een aanrader!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 00:59

Apoca

Array Technology Industry

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:33:
Maar met google maps kan ik bijvoorbeeld wel ongeveer naar de locatie rijden en daar naar de kaart van google maps kijken? Of bijvoorbeeld routes laten berekenen maar dan niet turn by turn?

Wat kost een Sygic McGuider en is dit eventueel makkelijk 'grijs/zwart' te installeren?
Op de site van hun staat 79 euro voor en Europakaart, maar is ook "grijs" te vinden. Maar goed dat willen we graag hier op forum voorkomen, dus laten we daar niet over beginnen.

Iemand al de firmware update voorbij zien komen?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
philippevk schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:56:
er is geen gratis navigatie programma
Zeker wel, ooit gehoord van Nav4All en amAze, over beide ben ik zeer te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:33:

Ik gebruik nu zelf (na gisteren mijn E71 gekregen te hebben O+ ) Garmin XT met de Europe map erop. Werkt prima en maps zijn up 2 date (met gratis updates) itt TomTom afaik.

Overigens kom ik er net achter dat mijn E71 gewoon vrolijk GPRS heeft gebruikt en ik nu 20 euro lichter ben op de tel rekening :X

Verder mooi toetstel! :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

itlee schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:39:
ik heb niet het hele topic door gestruind, maar ik gebruik de microsoft exchange client op de e71 met push mail.

werkt in de basis prima alleen de je accu wordt als op altijd sync staat leeg getrokken in een uurtje 8 a 10. savonds moet ik de sync al op 15 minuten zetten anders red ik het niet een dag met de accu.

software versie 2.7.0 erop (volgens mij laatste).

Hearbeat ingesteld op 5 maar springt vanzelf weer op 1.

iemand ideeen? tips?
Ik heb ook pushmail ook de 2.7.0 24h, mijn toestel houd het 2 dagen vol met redelijk bellen +/- 20 min per dag en beetje surfe en mailen.

Ik zou je batterij na laten meten, of hij is stuk of ik heb heel veel mazzel ;)

Nu het slechte nieuws ik heb een krasje op het scherm :'(
Heeft iemand ervaring met displaypolish werkt het spul goed?

[ Voor 7% gewijzigd door B0MBACI op 22-10-2008 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 00:33:
[...]

Zeker wel, ooit gehoord van Nav4All en amAze, over beide ben ik zeer te spreken.
Heb je met beide programma's goede ervaringen mbt de E71? Of alleen op andere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee

itlee

Gas erop!

B0MBACI schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:59:
[...]

Ik heb ook pushmail ook de 2.7.0 24h, mijn toestel houd het 2 dagen vol met redelijk bellen +/- 20 min per dag en beetje surfe en mailen.

Ik zou je batterij na laten meten, of hij is stuk of ik heb heel veel mazzel ;)

Nu het slechte nieuws ik heb een krasje op het scherm :'(
Heeft iemand ervaring met displaypolish werkt het spul goed?
en je hebt de push mail op altijd online staan?
en welke hartbeat heb je staan? (is een getal tussen 1 en 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:39

RaJitsu

B.S.U.R.

HyperBart schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Moet je het klemmetje van je batterijklepje aan de probleemkant eens wat terugplooien, is wrschlk wat verbogen door in je zak of het een of ander weet ik veel
Nou, het was een nieuw toestel, is dat was het niet. Je tip echter wel. Had ik zelf op moeten komen. Voor mijn gevoel zit het nu toch wat beter. Thnx.

Een andere vraag van dezelfde orde. Aan de onderkant. Zit er bij jullie ook wanneer je aan de onderkant tegen het toestel aankijkt, ruimte tussen het chromen deel van de voorkant en het plastic?

[ Voor 4% gewijzigd door RaJitsu op 22-10-2008 15:59 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:49
RaJitsu schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Een andere vraag van dezelfde orde. Aan de onderkant. Zit er bij jullie ook ruimte tussen het chromen deel van de voorkant en het plastic?
Ja, maar niet overdreven... dat is door die kussentjes die de ruimte opvullen tussen batterij en klepje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Het bericht is nu aangepast. Het ging me namelijk om wanneer je tegen de onderkant van het toestel aankijkt, dus de kant waar ook de acculader in gaat.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:00:
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Het bericht is nu aangepast. Het ging me namelijk om wanneer je tegen de onderkant van het toestel aankijkt, dus de kant waar ook de acculader in gaat.
Dit lijkt me volkomen normaal, de speling-rand is tov van de chromen rand overal dezelfde.
Is bij m'n toestel ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

De ruimte tussen het chrome deel van het onderste deel van de voorkant en het plastic deel daaronder (A op het plaatje) is groter dan over derest van het toestel (bijv. aan de bovenkant oftewel B ).

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/2756/e71wq3.jpg

Hoe is dit bij jullie???
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:02:
[...]

Heb je met beide programma's goede ervaringen mbt de E71? Of alleen op andere toestellen?
Ik heb zelf ervaring met Nav4All op de E61i. Werkt prima. Ik zou niet weten waarom het niet goed zou werken op de E71. Of doel je meer op de compitabiliteit met de interne GPS?

Ik ben zelf overigens gewoon wat creatief geweest met torrents en TomTom. Werkt als een trein. Al wil ik wel Nokia Maps eens proberen. Dat schijnt namelijk ook goed te zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door RaJitsu op 22-10-2008 22:45 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

itlee schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

en je hebt de push mail op altijd online staan?
en welke hartbeat heb je staan? (is een getal tussen 1 en 5)
Yeps altijd online 24 uur, de hartbeat staat nu op 6 maar volgens mij veranderd dit steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb zelf ervaring met Nav4All op de E61i. Werkt prima. Ik zou niet weten waarom het niet goed zou werken op de E71. Of doel je meer op de compitabiliteit met de interne GPS?

Ik ben zelf overigens gewoon wat creatief geweest met torrents en TomTom. Werkt als een trein. Al wil ik wel Nokia Maps eens proberen. Dat schijnt namelijk ook goed te zijn.
Gaat mij inderdaad of e.e.a. gewoon vlot en juist werkt. Tom Tom kan eventueel ook maar dan heb je nooit de juiste versieomdat versie 7 niet meer voor symbian gemaakt wordt.

Hoe is Nav4all in gebruiksgemak en precisie t.o.v. Tom Tom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
weet iemand hoe je al je simcontacten in 1 keer kan kopieren naar telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:40:
Hallo,
weet iemand hoe je al je simcontacten in 1 keer kan kopieren naar telefoongeheugen?
Typisch geval RTFM!

• Naar contacts gaan
• Options --> Sim Contacts -->Sim Directory --> Mark/Unmark --> Mark All
• Options --> Copy to contacts

Easy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 00:45

babybox

Win7

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:05:
[...]

Gaat mij inderdaad of e.e.a. gewoon vlot en juist werkt. Tom Tom kan eventueel ook maar dan heb je nooit de juiste versieomdat versie 7 niet meer voor symbian gemaakt wordt.

Hoe is Nav4all in gebruiksgemak en precisie t.o.v. Tom Tom?
bedoel je dat je tomtom geinstalleerd hebt op je E71? of op je E61 en zojaa om welke versie 6.0 navigator of 7.0 navigator, is dit de PDA-versie? en kun je ons uitleggen hoe je dat gedaan hebt, want niet velen hebben dat voor elkaar gekregen, ik lees zelfs dat het onmogelijk is

[ Voor 32% gewijzigd door babybox op 23-10-2008 12:06 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik dat niet gedaan. Ik heb echter (bijna) mijn E71 en ben dus aan het inventariseren wat voor mij het beste / voordeligste navigatiepakket is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:45:
Helaas heb ik dat niet gedaan. Ik heb echter (bijna) mijn E71 en ben dus aan het inventariseren wat voor mij het beste / voordeligste navigatiepakket is.
ik ook krijg hem dezer dagen en orienteer mij ook, dacht dat tomtom uitgesloten was

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 15:44
Heeft iemand hier mail for exchange werkend op de E71? Wanneer ik dit probeer te installeren krijg ik de melding "De mail for Exchange software die u wilt installeren is niet compatibel met het apparaat"
Mail for exchange versie 2.7.0_s60_3_0.

Om het ook maar even in dit topic te gooien;
Wij hebben ook een aantal Nokia E65 toestellen waarmee we Mail for exchange werkend proberen te krijgen, heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer ik probeer te syncen met de exchange server krijg ik telkens "Systeemfout. Probeer het later opnieuw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 16:46
Je gebruikt de verkeerde versie van MfE.

Van waar ben je ergens? Ik heb de indruk dat je dit voor een bedrijf vraagt? In dat geval kan ik je mijn eigen diensten even schaamteloos aanprijzen : www.smartphonehelp.be
Bel me gerust eens op om over de mogelijkheden te spreken.

Joris

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 14:23
Ik probeerde net de update nog maar eens, maar ik krijg nu in NSU te zien: phone not recognised.
Hebben jullie dat ook of heb ik nu ineens een gek probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

sbmuc schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:14:
Heeft iemand hier mail for exchange werkend op de E71? Wanneer ik dit probeer te installeren krijg ik de melding "De mail for Exchange software die u wilt installeren is niet compatibel met het apparaat"
Mail for exchange versie 2.7.0_s60_3_0.

Om het ook maar even in dit topic te gooien;
Wij hebben ook een aantal Nokia E65 toestellen waarmee we Mail for exchange werkend proberen te krijgen, heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer ik probeer te syncen met de exchange server krijg ik telkens "Systeemfout. Probeer het later opnieuw"
MFE zit standaar al in de E71, je hoeft het niet te installeren.

Mocht je het verwijderd hebben en weer willen installeren, gebruik dan de App. Downloader van het toestel zelf.
Art Elixer schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:34:
Ik probeerde net de update nog maar eens, maar ik krijg nu in NSU te zien: phone not recognised.
Hebben jullie dat ook of heb ik nu ineens een gek probleem?
Waarschijnlijk word je telefoon al niet goed ontdekt door je besturingssysteem. Probeer een andere USB port of herinstallleer de drivers.

[ Voor 19% gewijzigd door Kanarie op 23-10-2008 19:10 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanarie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:08:
[...]

MFE zit standaar al in de E71, je hoeft het niet te installeren.
Niet in mijn drie weken oude E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:09:
[...]

Niet in mijn drie weken oude E71.
Hmm wel in mijn 2 weken oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
Problem solved. Inderdaad windows.
En MFE zit niet in mijn 1 week oude e71 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik weet dat ik misschien een zeikerd ben, maar toch zou ik het graag even willen weten:
RaJitsu schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:00:
De ruimte tussen het chrome deel van het onderste deel van de voorkant en het plastic deel daaronder (A op het plaatje) is groter dan over derest van het toestel (bijv. aan de bovenkant oftewel B ).

[afbeelding]

Hoe is dit bij jullie???

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
RaJitsu, ik kan de vraag alleen beantwoorden voor een E71 White, met een leeftijd van een week: het probleem is bij mij totaal niet aanwezig. Er is geen enkele spleet, alles zit precies strak op elkaar en oogt zeer solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:16
RaJitsu schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:47:
Ik weet dat ik misschien een zeikerd ben, maar toch zou ik het graag even willen weten:
[...]
Bij mij is dat ook zo en lijkt me normaal. Het randje tussen het chromen plaatje onder het toetsenbord en de body daaronder is iets groter dan bij de rest van de behuizing. Aangezien de ruimte wel overal even breed si, ga ik er van uit dat dit normaal is. Het was me tot nu toe eerlijk gezegd ook niet opgevallen.

Eerder zijn er meldingen gemaakt van ruimte tussen het toetsenbord en het diplay. Daar valt licht (en stof!) door, dat vind ik eigenlijk erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Jup, heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem.

Er komt steeds op men toestel te staan "Corrigeer het toegangsp. via de mail f. exh.- verbindingsinstellingen"

Ik wordt er zot van om de 5 minuten dit bericht met een signaal.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje nog over navigatie. Ik heb momenteel nog geen mobiel internet via Vodafone. Omdat ik een 'Scherp' abo heb kan dat ook de komende tijd niet.

Nu vraag ik me af, als ik Sygic McGuider gebruik, maakt hij bij het zoeken naar een route contact met internet? Ofwel, moet ik gaan betalen als ik navigeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:36:
Even een klein vraagje nog over navigatie. Ik heb momenteel nog geen mobiel internet via Vodafone. Omdat ik een 'Scherp' abo heb kan dat ook de komende tijd niet.

Nu vraag ik me af, als ik Sygic McGuider gebruik, maakt hij bij het zoeken naar een route contact met internet? Ofwel, moet ik gaan betalen als ik navigeer?
Zoals bij ieder navigatie met standaard voorgeïnstalleerde mappen: Nee. En zowel, dan kun je in het programma instellen dat hijgeen verbinding mag maken met het internet. Ook zal je toestel altijd eerst vragen of hij verbinding mag maken, en pas als je hebt aangegeven dat hij dat niet meer opnieuw moet vragen, doet hij dat niet. Wat voor jou misschien handig is, aangezien je sowieso aan scherp vast zit, om je internetisntellingen te verwijderen. Wanneer je dat weer iets hebt waarmee je wel voordelig het internet op kan, kun je het weer instellen. Zo zul je ook op andere wijzen niet per ongeluk op internet belanden.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:30:
Ik heb het volgende probleem.

Er komt steeds op men toestel te staan "Corrigeer het toegangsp. via de mail f. exh.- verbindingsinstellingen"

Ik wordt er zot van om de 5 minuten dit bericht met een signaal.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Iemand? 'k zou je heel dankbaar zijn, ik vindt nergens de optie om dit af te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

de internet-snelheid is te laag

Ik heb niet het toestel binnen

Ik had eerste pocket internet totaal(PIT) van t-mobile en heb dit om laten zetten naar Web and walk standaard, de snelheid zou dus 3x zo hoog moeten worden, maar dit is niet zo, waar kan dit aan liggen, ik zit NB in een grote stad in het centrum 130000 inwoners Arnhem, het schiet niet op, meerdere malen toestel herstart.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben, ik zie geen G of 3G op het toestel, kan dit er iets mee te maken hebben, er staat in het boekje op blz. 80 snel downloaden middels HDSPDA dat je dit moet inschakelen via menu->instrumenten>instellingen>verbinding>packet-ggvns>snelle toeg. packet-geg echter deze laatste optie staat erbij mij niet in.

Wat kan ik doen om wel de max. snelheid te krijgen van web and walk icm met deze nokia e71?? en waarom zie ik geen G of GPRS terwijl ik die wel zie met mijn t-mobile mda compact III

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

babybox schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:00:
de internet-snelheid is te laag

Ik heb niet het toestel binnen

Ik had eerste pocket internet totaal(PIT) van t-mobile en heb dit om laten zetten naar Web and walk standaard, de snelheid zou dus 3x zo hoog moeten worden, maar dit is niet zo, waar kan dit aan liggen, ik zit NB in een grote stad in het centrum 130000 inwoners Arnhem, het schiet niet op, meerdere malen toestel herstart.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben, ik zie geen G of 3G op het toestel, kan dit er iets mee te maken hebben, er staat in het boekje op blz. 80 snel downloaden middels HDSPDA dat je dit moet inschakelen via menu->instrumenten>instellingen>verbinding>packet-ggvns>snelle toeg. packet-geg echter deze laatste optie staat erbij mij niet in.

Wat kan ik doen om wel de max. snelheid te krijgen van web and walk icm met deze nokia e71?? en waarom zie ik geen G of GPRS terwijl ik die wel zie met mijn t-mobile mda compact III
Je zou linksbovenin 3G moeten zien staan wanneer je aan het internetten bent. Zie je dit niet, dan ben je via GPRS verbonden en is het dus erg traag.
Ik weet niet hoe het bij T-Mobile zit, maar bij KPN moet je een 'USIM'-kaart hebben ipv een ouderwetse SIM-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Kanarie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:15:
[...]

Je zou linksbovenin 3G moeten zien staan wanneer je aan het internetten bent. Zie je dit niet, dan ben je via GPRS verbonden en is het dus erg traag.
Ik weet niet hoe het bij T-Mobile zit, maar bij KPN moet je een 'USIM'-kaart hebben ipv een ouderwetse SIM-kaart.
met de hulp van t-mobile kom ik niet veel verder, maar hoe krijg dan 3G linksboven? ik weet het niet meer

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de voorbije dagen een poging gedaan een review over de nokia e71 te schrijven.
Wou hem hier even met jullie delen. Eventuele opmerkingen zijn steeds welkom via mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:31:
Ik heb de voorbije dagen een poging gedaan een review over de nokia e71 te schrijven. Wou hem hier even met jullie delen. Eventuele opmerkingen zijn steeds welkom via mail. :)
Over de GPS:
Gebruik A-GPS, dan heb je in korte tijd een fix.
En je bent niet verplicht Nokia Maps of Google Maps te gebruiken. Er zijn verscheidene alternatieven voor TomTom, mijn favoriet is Sygic.

Je hebt het over Opera Mini als vervanging voor de (goede) ingebakken browser. Ik denk dat je Opera Mobile bedoelt, dat is een volwaardig alternatief.

[ Voor 15% gewijzigd door Kanarie op 24-10-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik heb een probleempje, vanochtend wilde ik even Google Maps gebruiken, maar wat schetst mijn verbazing. Google Maps en nog een boel andere apps plus muziek en ringtones waren opeens verdwenen. Toen de geheugenkaart er opnieuw ingestopt, er kwam toen een pop-up dat het installeren vanaf de geheugenkaart niet was gelukt en dat je het moet proberen via toep.beh, geprobeerd maar de apps die kwijt zijn staan daar ook niet meer tussen.

Handmatige backup gemaakt en de microsd geformatteerd en alles weer terug erop gegooid, maar het heeft niks geholpen.

Moet ik de apps er opnieuw opgooien of is er een andere oplossing?

- de apps die ik erop had gezet die nog wel te zien zijn, komen niet voor in het lijstje van toep.beh :?
misschien ligt het aan de naam van de microsd kaart, weet iemand wat de standard naam daarvan is?

Ben er net ook achtergekomen dat waneer ik een sis app opnieuw installeer, het niet meer tussen de lijst met apps komt te staan :? -

[ Voor 21% gewijzigd door Deacon op 24-10-2008 21:38 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Over speling gesproken: de bovenzijde van het accuklepje (onder de cameralens) kan ik ook aardig heen en weer bewegen terwijl het daar zit vastgestoken in het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggelmee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 19:26
babybox schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:33:
[...]

met de hulp van t-mobile kom ik niet veel verder, maar hoe krijg dan 3G linksboven? ik weet het niet meer
Staat de netwerkmodus van de telefoon niet per ongeluk in de gsm-mode? Hij moet op UMTS staan of op dual-mode. Instellingen -> telefoon -> netwerkmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
Ik weet dat het al een soort van een keer gezegd is, maar: even een tip voor de mensen die met GPS werken, en géén data bundel hebben afgesloten: Standaard staat op de E71 A-GPS aan: dat betekent dat de telefoon GPRS data gebruikt voor locatiebepaling. Je merkt hier niks van omdat de telefoon per applicatie het toegangspunt regelt. Voor de A-GPS staat deze standaard aan, en op GPRS geselecteerd.
De telefoon vraagt niet op een wachtwoord of bevestiging. Oftewel, dit kost dus heel veel geld en je hebt t niet door! Ik ben in een paar dagen gps'en ruim 20 euro armer. :+ Helaas pindakaas, let dus op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
@Deacon: lijkt op een software fout. Probeer even via instellingen menu fabrieks instellingen te herstellen. Code 12345. Let op: eigen risico, ik heb t gedaan met een probleempje, en hield alle smsjes en contacten en programma's nog, in tegenstelling tot de softreset met *#7370#.. maar nogsteeds: eigen risico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
babybox schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:33:
[...]

Je krijgt alleen een G als je binnen het bereik bent van 3G masten, heb je al een dekking check laten doen bij de klanten service? Als je handmatig zoekt naar netwerken zie je ook van 2G of 3G voor het netwerk staan daarin kan je zien of je 3G dekking hebt, zo ja dan is er iets mis met het toestel of met de rechten van je SIM kaart in het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
het is hier al een keer of twee aangekaart, maar nog geen echte oplossing voorbij zien komen. mijn E71 pairt met mijn parrot 3100 als koptelefoon, en met mijn autoradio ( vdo cascade ) als carkit. het irritante is dan dat als je knopjes indrukt, hij telkens via de speakers het piepje laat horen, en de radio stil valt. vrij vervelend als je aan het sms-en bent of zo.
weet iemand hier van. bij parrot UK staat wel dat het probleem er is, maar ook geen oplossing.

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
mesothelioom schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:25:
het is hier al een keer of twee aangekaart, maar nog geen echte oplossing voorbij zien komen. mijn E71 pairt met mijn parrot 3100 als koptelefoon, en met mijn autoradio ( vdo cascade ) als carkit. het irritante is dan dat als je knopjes indrukt, hij telkens via de speakers het piepje laat horen, en de radio stil valt. vrij vervelend als je aan het sms-en bent of zo.
weet iemand hier van. bij parrot UK staat wel dat het probleem er is, maar ook geen oplossing.
Euhm gewoon toetsenbord geluid uitzetten? menu->instrumenten->profielen->(het profiel)->aanpassen->toetsenbordtonen->uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Art Elixer schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:39:
@Deacon: lijkt op een software fout. Probeer even via instellingen menu fabrieks instellingen te herstellen. Code 12345. Let op: eigen risico, ik heb t gedaan met een probleempje, en hield alle smsjes en contacten en programma's nog, in tegenstelling tot de softreset met *#7370#.. maar nogsteeds: eigen risico ;)
Thanks voor de tip, maar ik denk meer dat het probleem bij de files op de microsd ligt. Ik wil die wel helemaal schoonvegen en opnieuw beginnen maar ik weet niet welke files daar als default al opstonden?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Deacon schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:00:
[...]

Thanks voor de tip, maar ik denk meer dat het probleem bij de files op de microsd ligt. Ik wil die wel helemaal schoonvegen en opnieuw beginnen maar ik weet niet welke files daar als default al opstonden?
Voor zover ik weet kun je gewoon ook een lege microSD gebruiken, dus dan zou het in theorie niks uitmaken als je hem helemaal formatteert...
(Je bent dan wel alle bestanden kwijt die je er zelf aan toegevoegd hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

stormfly schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:54:
[...]

Je krijgt allee

n een G als je binnen het bereik bent van 3G masten, heb je al een dekking check laten doen bij de klanten service? As je handmatig zoekt naar netwerken zie je ook van 2G of 3G voor het netwerk staan daarin kan je zien of je 3G dekking hebt, zo ja dan is er iets mis met het toestel of met de rechten van je SIM kaart in het netwerk.

de internet-snelheid is dus erg traag ondanks omzetting van pocket internet totaal naar web 'n walk standaard, totaal geen versnelling bemerkt

ik heb hem in de dual-mode (dwz umts en gsm) dus eigenlijk al de goede instelling, bij alleen instellen op UMTS kan ik niet internetten. de klantenservice van t-mobile zegt dat er 3 masten staan ca 600-700 meter rondom het punt waar ik sta die 3G leveren, ondanks dat geen goede snelheid voor mij.

Wat zien jullie klanten van t-mobile met web and walk standaard in hun E71 staan??alleen t-mobile, G of 3G; ik zie dus alleen een zendmastje (links boven) naast T-Mobile NL, met alle blokjes goed gevuld.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

babybox schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:01:
[...]

de internet-snelheid is dus erg traag ondanks omzetting van pocket internet totaal naar web 'n walk standaard, totaal geen versnelling bemerkt

ik heb hem in de dual-mode (dwz umts en gsm) dus eigenlijk al de goede instelling, bij alleen instellen op UMTS kan ik niet internetten. de klantenservice van t-mobile zegt dat er 3 masten staan ca 600-700 meter rondom het punt waar ik sta die 3G leveren, ondanks dat geen goede snelheid voor mij.

Wat zien jullie klanten van t-mobile met web and walk standaard in hun E71 staan??alleen t-mobile, G of 3G; ik zie dus alleen een zendmastje (links boven) naast T-Mobile NL, met alle blokjes goed gevuld.
Als je in UMTS-only mode niet kunt internetten/bellen heb je geen toegang tot het UMTS netwerk van je provider.
Heb het zelf gehad toen ik met KPN zonder USIM kaart probeerde UMTS te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 14:32

Nanax

Ik ben sjaak niet

babybox schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:01:
[...]

Eh ik heb danwel een mast, danwel een 3G danwel en meestal 3.5g aka hsdpa. T mobile web en walk plus werkt als een trein lijkt echt een specifiek ding voor jou exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Nanax schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:38:
[...]

Eh ik heb danwel een mast, danwel een 3G danwel en meestal 3.5g aka hsdpa. T mobile web en walk plus werkt als een trein lijkt echt een specifiek ding voor jou exemplaar
wat zou het dan kunnen zijn? hij is nieuw net binnen bij t-mobile gekocht.

ik las dat er een nieuwe firmwire beschikbaar is(http://www.symbian-freak....are_update_on_the_way.htm), maar als ik de nokia updater gebruik zegt ie dat die van mij de meest recente is, waar kan ik evt. de nieuwste firmwire erop zetten en is iemand dat al gelukt?

maar ik baal enorm dat het internetten zo traag gaat, een van de redenen dat ik overstapte van mda compact III naar deze e71 en een ander baal-probleem is dat ik sygic ook niet werkend krijg (bij opstarten krijg ik "unexpected error")

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Weet iemand hoe ik die 5 snelkoppelingen kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
CodeConnected schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:48:
[...]

Euhm gewoon toetsenbord geluid uitzetten? menu->instrumenten->profielen->(het profiel)->aanpassen->toetsenbordtonen->uit
dan heb je nog steeds die uitval van radio. er moet toch gewoon een manier zijn dat de telefoon de parrot als carkit ziet, en niet als hoofdtelefoon.
opnieuw aanwijzen werktte ook al niet

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Skoelat schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:16:
Weet iemand hoe ik die 5 snelkoppelingen kan wijzigen?
Menu -> Tools -> Modes -> Home screen applications -> Application shortcuts

[ Voor 5% gewijzigd door Kanarie op 25-10-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de mijne is besteld bij PDAshop. Inclusief 4GB kaartje en autolader. Iemand toevallig een goede 'walkthrough' voor het installeren van Sygic McGuider? De software heb ik inmiddels al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:26

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Zooi op kaart -> kaart in phone -> .sis op kaart installeren (naar phone memory is handigste denk ik zo) -> activeren -> viel Spaß. ;)

Of je pakt de handleiding er even bij die je natuurlijk in je zojuist aangeschafte pakket vindt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hillie op 25-10-2008 20:51 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Hillie schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:51:
Zooi op kaart -> kaart in phone -> .sis op kaart installeren (naar phone memory is handigste denk ik zo) -> activeren -> viel Spaß. ;)

Of je pakt de handleiding er even bij die je natuurlijk in je zojuist aangeschafte pakket vindt. :+
dank echter "unexpected error!" blijft toch komen, alleen

ik heb het sygic mapje rechtstreeks op mijn geheugen kaart gezet
daarin bevindt zich het mapje:
- DRIVE
- het mapje MAPS daarin zit het mapje Benelux daarin zit BEL, LUX, NLD, WCL en Benelux.mlm
- het mapje Res
- Map Links.txt
- en SetupSymbianS60.sis

toch alles goed, maar nog steeds unexpected error :(

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:26

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Zoek eens verder in het McGuider topic, en anders verder op het net. Er zijn hoopjes updates van de tool, maar ik vind de routeberekening gewoon ronduit slecht.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Klopt .. routeberekening is inderdaad ronduit beroerd van McGuider. Ben al meerdere malen ontzettend onlogisch naar een eindbestemming gedirigeerd.. En soms moet ik 2x een alternatief berekenen om toch echt via de snelweg te gaan (en niet provinciale wegen).

Zijn er alternatieven voor de E71 (naast Nokia Maps) die wèl een goede routeplanner hebben ?

[ Voor 4% gewijzigd door BoXie op 25-10-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit van een E71.
Ik heb een paar problemen, ik kan ten eerste namelijk niet gelijk bij mijn contactpersonen komen.
Ik moet nu eerst alles van mn sim-kaart kopieren en dan pas kan ik met de contacten aan de gang. Heb ik dit gedaan, ga ik verder met andere dingen en open ik weer mn contacten, is die weer helemaal leeg...
Ook kan ik geen GPS signaal ontvangen, iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb alleen de interne GPS aan, maar nog krijg ik geen signaal...
Ik heb btw een iMac, dus evt. synchronisatie met contacten? Heeft iemand hier ervaringen mee? Dan kan ik kijken of dat misschien helpt.....
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:43:
Klopt .. routeberekening is inderdaad ronduit beroerd van McGuider. Ben al meerdere malen ontzettend onlogisch naar een eindbestemming gedirigeerd.. En soms moet ik 2x een alternatief berekenen om toch echt via de snelweg te gaan (en niet provinciale wegen).

Zijn er alternatieven voor de E71 (naast Nokia Maps) die wèl een goede routeplanner hebben ?
Nav4all volgens mijn broer die ook een e71 heeft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Hillie schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:15:
Zoek eens verder in het McGuider topic, en anders verder op het net. Er zijn hoopjes updates van de tool, maar ik vind de routeberekening gewoon ronduit slecht.
maar wat vindt je dan een goed alternatief voor de E71, ik was tevreden over tomtom 7 navigator echter deze is niet haalbaar met de nokia, ik hoor wel wat goeds over Garmin, zijn er ook anderen aan te bevelen?
navigon ofzo?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
mesothelioom schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:05:
[...]
dan heb je nog steeds die uitval van radio. er moet toch gewoon een manier zijn dat de telefoon de parrot als carkit ziet, en niet als hoofdtelefoon.
opnieuw aanwijzen werktte ook al niet
Zelf heb ik een parrot ck3100 verbonden met een alpine radio. Als ik de auto aanzet dan verbind de parrot hem met de telefoon en zegt hij 1 keer pliep en stop de radio voor 2 sec en dan kan ik gewoon alles met mijn telefoon doen zonder dat mijn radio stopt. Maar als ik de toetsenbord tonen aan zet dan pliept mijn telefoon de heletijd en dan stop de radio wel.
Mijn e71 denkt ook gewoon dat het een koptelefoon is maar hij synchroniseert wel met de parrot(tot mijn verbazing want mijn e61 deed dat niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 16:22

seninha

god's right foot

Weet iemand of het mogelijk is om je emails volledig te verwijderen??
Ik heb mn Gmail account ingesteld.Nu krijg ik dus als ik een mail wil wissen de volgende opties:
-mail van telefoon verwijderen maar titel behouden
-mail van telefoon en server verwijderen.

Als ik dat laatste doe dan is die in mn telefoon weg maar ook dus op mn account online.
En dat wil ik dus niet.
Wil gewoon mn mail lijst op mn GSM schoonhouden

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
seninha schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:43:
Ik heb mn Gmail account ingesteld.Nu krijg ik dus als ik een mail wil wissen de volgende opties:

Als ik dat laatste doe dan is die in mn telefoon weg maar ook dus op mn account online.
En dat wil ik dus niet.
Bij mij gaan ze automatisch uit mn telefoon, hij houdt geloof ik de 30 meest recente er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
seninha schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:43:

En dat wil ik dus niet.
Los van het feit dat de mails online gewoon nog in de 'all mail' van Gmail terug te vinden zijn, denk ik dat je voor jouw gewenste resultaat voor een andere oplossing moet kiezen. Imap toont mailfolders op je apparaat zoals ze ook op de server zijn. Dit impliceert dat een verwijdering 2 kanten op werkt.

Wil je dit anders hebben, dus in feite loskoppelen van elkaar, dan moet je de mail via pop3 binnenhalen. Tevens moet je dan in gmail instellen dat je mail na pop-retreival in je inbox moet blijven staan. Dit zou voldoende moeten zijn. Zie elders in dit topic hoe je gmail via pop3 configureert op de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Ik heb goede ervaringen met Brando Ultraclear Screenprotectors, echter heeft iemand deze geprobeerd op de N E71? ik zie hem hier staan http://www.screenprotector.nl/ evt ook op ebay of pdashop,
evt. ook rechtstreeks hier: http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722
laat deze dan los? wat het schermpje zit niet echt dieper dan de omgeving eromheen, wat bij mij vorige smartphone wel zo is.
het screenprotectortje wat erbij zat, laat nu al los na een paar dagen

[ Voor 10% gewijzigd door babybox op 27-10-2008 13:21 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een MMO die werkt op Symbian en specifiek op een Nokia E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
babybox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:20:
Ik heb goede ervaringen met Brando Ultraclear Screenprotectors, echter heeft iemand deze geprobeerd op de N E71? ik zie hem hier staan http://www.screenprotector.nl/ evt ook op ebay of pdashop,
evt. ook rechtstreeks hier: http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02722
laat deze dan los? wat het schermpje zit niet echt dieper dan de omgeving eromheen, wat bij mij vorige smartphone wel zo is.
het screenprotectortje wat erbij zat, laat nu al los na een paar dagen
Zelf heb ik nu de invisibleshield er op zitten van zagg.com en daar ben ik erg tevreden over. Hij is makkelijk aan te brengen en het lijkt er op dat hij er niet zomaar er af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Heeft er iemand al ergens een werkende vnc viewer gevonden, die ook met passwords om kan gaan? Hoeft niet perse gratis, mag wel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Ik heb een dilemma mbt mailclients. Ik gebruik Google apps voor domains, wat ongeveer vergelijkbaar is met de gewone Gmail mogelijkheden. Ik gebruik nu standaard mailclient (via IMAP) + de Google mailclient maar ik zoek eigenlijk 1 app die beiden kan

Interne mailclient:
+ Continue verbinding
+ Notifications bij nieuwe mail
- Ik moet regelmatig handmatig verbinden
- Geen labels, stars toekennen
- Geen threaded messages

Gmail client
+ Threaded messages
+ Labels, stars etc.
- Geen notifications
- Geen bijlagen volledig downloaden

Ik zoek eigenlijk een combinatie van bovenstaande, met name de plussen natuurlijk! Iemand tips?

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik gebruik een Brando Ultraclear screenprotector naar tevredenheid!

Heb voor mailfunctionaliteit; Emoze 2.0 en Nokia Email geinstalleerd voor het gebruik van mijn privemail en Gmail, echter heb ik nog geen programma gevonden die HTML email ondersteunt. Erg jammer, dit maakt het plaatje gewoon af.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:35
mocean schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:06:
Ik heb een dilemma mbt mailclients. Ik gebruik Google apps voor domains, wat ongeveer vergelijkbaar is met de gewone Gmail mogelijkheden. Ik gebruik nu standaard mailclient (via IMAP) + de Google mailclient maar ik zoek eigenlijk 1 app die beiden kan

Interne mailclient:
+ Continue verbinding
+ Notifications bij nieuwe mail
- Ik moet regelmatig handmatig verbinden
- Geen labels, stars toekennen
- Geen threaded messages

Gmail client
+ Threaded messages
+ Labels, stars etc.
- Geen notifications
- Geen bijlagen volledig downloaden

Ik zoek eigenlijk een combinatie van bovenstaande, met name de plussen natuurlijk! Iemand tips?
Nokia Email al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

CodeConnected schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:03:
[...]

Zelf heb ik nu de invisibleshield er op zitten van zagg.com en daar ben ik erg tevreden over. Hij is makkelijk aan te brengen en het lijkt er op dat hij er niet zomaar er af gaat.
deze http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

deze met Full Body coverage? of alleen de screenprotector, ik vindt de volledige wel apart, zeer krasbestendig zoals in het filmpje, maar ziet het er ook mooi uit?, en belangrijk hoe ziet hij eruit over de toetsen heen?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is ie binnen!

Even een kort vraagje, Assisted GPS staat uit dus daar heb ik geen kosten aan. Ik heb namelijk geen draadloos abonnement maar doe het thuis via WLAN.

In Verbinding Beheer staat ook alleen maar draadloos netwerk als optie omdat ik de rest al heb weggedaan.

Hoe kan ik nog verder zeker stellen dat ik geen dure rekening krijg van draadloos gebruik van 3G/UMTS/GPRS enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:53:
Inmiddels is ie binnen!

Even een kort vraagje, Assisted GPS staat uit dus daar heb ik geen kosten aan. Ik heb namelijk geen draadloos abonnement maar doe het thuis via WLAN.

In Verbinding Beheer staat ook alleen maar draadloos netwerk als optie omdat ik de rest al heb weggedaan.

Hoe kan ik nog verder zeker stellen dat ik geen dure rekening krijg van draadloos gebruik van 3G/UMTS/GPRS enz...
doe net als ik, sloop gewoon de complete adres instellingen van GPRS enz eruit ;) (voor Vodafone Live! enz.)

Als ik GPRS wil hebben, download ik de instellingen wel van Vodafone. Makkelijk zat. Maar ik heb nu dus ook een rekening van 22 euro extra omdat ik niet wist dat A-GPS aanstond :X (totdat ik in mijn data log keek van de tel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe sloop ik dat er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Tools, settings, connection, access points.

Alle niet wifi-dingen eruit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massari schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:10:
Ik gebruik een Brando Ultraclear screenprotector naar tevredenheid!

Heb voor mailfunctionaliteit; Emoze 2.0 en Nokia Email geinstalleerd voor het gebruik van mijn privemail en Gmail, echter heb ik nog geen programma gevonden die HTML email ondersteunt. Erg jammer, dit maakt het plaatje gewoon af.
Profimail ondersteund HTML. Hebben momenteel een nieuwe beta lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

vandaag binnengekomen, een zwarte. Bestelt omdat ik gek werd van de brakke samsung software op m'n f700 helemaal zat was.

En het is een verademing. mooi toestel, software is snel en aan te passen.
Lijkt me een winner.

Misschien een idee om in de startpost alle toffe apps te melden?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
babybox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:20:
[...]

deze http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

deze met Full Body coverage? of alleen de screenprotector, ik vindt de volledige wel apart, zeer krasbestendig zoals in het filmpje, maar ziet het er ook mooi uit?, en belangrijk hoe ziet hij eruit over de toetsen heen?
Ik heb alleen de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:07:
[...]

maar wat vindt je dan een goed alternatief voor de E71, ik was tevreden over tomtom 7 navigator echter deze is niet haalbaar met de nokia, ik hoor wel wat goeds over Garmin, zijn er ook anderen aan te bevelen?
navigon ofzo?
Ik gebruik zelf route 66 en die werkt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hier een smartphone nitwit...ik heb de hele topic doorgelezen en véél termen voorbij zien komen die me niets zeggen :o ... het lijkt mij zo dat jullie er behoorlijk veel verstand van hebben en daarom ben ik zo vrij om mijn probleem aan jullie voor te leggen in de hoop dat iemand me erbij kan helpen.
Ik heb gelezen dat het verzenden van mail vaak een probleem is in tegenstelling tot het ontvangen van mail. Bij mij is het probleem andersom (waardoor mij het gevoel bekruipt dat ik vast iets heel stoms over het hoofd zie 8) )

Ik heb sinds kort ook een E71 (icm een telfort abonnement). Ik had gedacht (vooral: gehoopt) dat het makkelijker zou zijn om eea aan de praat te krijgen, maar helaas. :'( Ben (eindelijk!) zo ver dat ik mail uit mijn telefoon kan versturen, gewoon met mijn xs4all (pop3) account. Maar krijg het maar niet voor elkaar om inkomende mail op mijn E71 te ontvangen.

De verbindingsinstellingen voor inkomende mail zijn:

Server inkomende mail: pop3.xs4all.nl (gewoon uit mijn mailbox geplukt)
Beveiliging poorten: uit
Poort: standaard

Deze gegevens heb ik trouwens toegezonden gekregen in een sms via de nokia site, het enige dat ik heb aangepast is de server voor uitgaande mail (omdat verzenden via smtp.xs4all.nl niet lukte heb ik veranderd in smtp.telfortmail.nl).

Ik hoop dat iemand voor mij dé tip heeft :)

Bedankt alvast!
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.