Het Nokia E71 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 141.938 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 11:08

babybox

Win7

Anoniem: 195424 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:08:
[...]

Ik gebruik zelf route 66 en die werkt lekker :)

ja, hoe verhoudt zich deze met tomtom en kent CoPilot Live 7 ook evt icm de Nokia E71iemand http://www.alk.com/copilot/

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46
Hallo Allemaal,

Ik ben de Nokia E71 aan het testen met Mail for Exchange, het werkt allemaal prima mail etc word allemaal gesynced.

Maar dan nu mijn vraag, misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen...

Exchange heeft een z.g. GaL (Global Address List) is die ook te syncen met de Mail for Exchange tool? Dit is namelijk voor ons nogal belangrijk aangezien de Black Berry's dit wel kunnen...

Alvast bedankt.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Ik ben zelf aan het twijfelen over de aanschaf van een E71 op ebay. Dit is een US versie, maar aangezien de telefoon een quadband is maakt dit volgens mij niet uit.

Dit wordt vermeld in de advertentie:

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 850 / 2100
HSDPA 850 / 1900 - US version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Anoniem: 25156 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:24:
Ik ben zelf aan het twijfelen over de aanschaf van een E71 op ebay. Dit is een US versie, maar aangezien de telefoon een quadband is maakt dit volgens mij niet uit.

Dit wordt vermeld in de advertentie:

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 850 / 2100
HSDPA 850 / 1900 - US version
Je hebt bij de us versie niet de 2100 band hsdpa dat naar mijn weten hier in Nederland gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424

babybox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:42:
[...]

ja, hoe verhoudt zich deze met tomtom en kent CoPilot Live 7 ook evt icm de Nokia E71iemand http://www.alk.com/copilot/
Had eerst TomTom op m'n N73. Daar was ik wel een btje aan gewend, maar route 66 doet het ook goed. Gen rare routes tot nu toe en is beschrijvingen zijn duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 22:26
babybox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:42:
[...]

Volgens de website!
System Requirements

* Mobile Device running Windows Mobile 2003*, 5.0 or 6
* 8MB program memory, 10MB application memory
* Memory Card Slot
* Optional: mobile data connection to use Live and Traffic features**
Denk niet dat het je gaat lukken op een Symbian telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door daaaan82 op 29-10-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik had mijn synchronisatieinstellingen wat verkeerd staan, en nu ben ik tijdens het synchroniseren al mijn contacten kwijtgeraakt. Ik zie ze wel in het synchronisatierapport staan. Is er een mogelijkheid om dit terug te draaien?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278948

Hier nitwit again.... ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om mail op mijn telefoon te ontvangen!

Ik had mijn outlook op mijn laptop nog open staan en denk dat het daarom niet lukte. Na afsluiten outlook blijft de mail op de server van xs4all staan en kan ik hem wel binnenhalen op mijn telefoon. Weer een stap verder dus! Nu nog uitvinden hoe ik de mail in mijn mailbox op de server kan laten staan én naar mijn outlook laten sturen, dan heb ik overal toegang tot mijn mail. (Alsof je dat niet al had met webmail.)

Thx anyway! (misschien helpt deze post nog een andere nitwit trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:27
Anoniem: 278948 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:33:
Hier nitwit again.... ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om mail op mijn telefoon te ontvangen!

Ik had mijn outlook op mijn laptop nog open staan en denk dat het daarom niet lukte. Na afsluiten outlook blijft de mail op de server van xs4all staan en kan ik hem wel binnenhalen op mijn telefoon. Weer een stap verder dus! Nu nog uitvinden hoe ik de mail in mijn mailbox op de server kan laten staan én naar mijn outlook laten sturen, dan heb ik overal toegang tot mijn mail. (Alsof je dat niet al had met webmail.)

Thx anyway! (misschien helpt deze post nog een andere nitwit trouwens)
Bij je Outlook server instellingen kan je instellen "kopie op server laten staan voor x dagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Het duurt erg lang voor hij signaal vindt zelfs als ik rondrijd blijft hij staan op het ingestelde huisadres, ik gebruik sygic en heb een databundel van t-mobile en heb dus via instellingen->algemeen->positiebepaling->methoden pos. bepaling van de vier
bluetooth gps
assisted gps*
geintegreerde gps*
op bass van netwrk*

de onderste drie aangevinkt

bij positiebepalingsserver heb ik: T-mobile Internet
bij serveradres; supl.nokia.com

maar ondanks dat duurt het erg lang, weet iemand misschien wat ik fout doe ? _/-\o_

bij mijn p3300 had ik een programmaatje geheten ephemeris of quickgps om snel posities te bepalen is dit hiervoor ook beschikbaar en is het handig om met d E71 te gebruiken of is dit allang vervangen door aGPS

[ Voor 4% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 08:12 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Nokia Email is een goede optie voor mailgebruik, echter vind ik de applicatie vrij traag en de achtergrond van de applicatie stelt zich niet automatisch aan, aan wat voor thema je gebruikt.. het is natuurlijk nog in beta-stadium.

Binnenkort komt er een nieuwe firmware update uit, op internet is er al veel te lezen erover. Ik ben benieuwd.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:12:
Het duurt erg lang voor hij signaal vindt zelfs als ik rondrijd blijft hij staan op het ingestelde huisadres, ik gebruik sygic en heb een databundel van t-mobile en heb dus via instellingen->algemeen->positiebepaling->methoden pos. bepaling van de vier
bluetooth gps
assisted gps*
geintegreerde gps*
op bass van netwrk*

de onderste drie aangevinkt

bij positiebepalingsserver heb ik: T-mobile Internet
bij serveradres; supl.nokia.com

maar ondanks dat duurt het erg lang, weet iemand misschien wat ik fout doe ? _/-\o_

bij mijn p3300 had ik een programmaatje geheten ephemeris of quickgps om snel posities te bepalen is dit hiervoor ook beschikbaar en is het handig om met d E71 te gebruiken of is dit allang vervangen door aGPS
Ik had hetzelfde bij Garmin. Uiteindelijk "op bass van netwrk* " uitgevinkt en toen had ik een veel snellere fix :? Geen idee hoe het komt maar ik heb nu binnen no-time een fix. Zelfs binnen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:18:
[...]

Ik had hetzelfde bij Garmin. Uiteindelijk "op bass van netwrk* " uitgevinkt en toen had ik een veel snellere fix :? Geen idee hoe het komt maar ik heb nu binnen no-time een fix. Zelfs binnen.
dank voor je snelle antwoord ik ben benieuwd en zal het proberen, zit nou in een gebouw kan dus testen

in sygic guider vindt hij de hardware direct : compoort Geintegreerde GPS en Baudrate: 9600
en bij COM-poort selecteren: is Geintegreerde GPS aangevinkt en Assisted GPS en Definieren niet hij vindt dus goed de hardware-matige GPS

Klopt dus qua instellingen

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik ben op zoek naar een oplossing van mijn probleem. Mijn probleem is dat ik geen filmpjes kan afspelen op mijn E71.

De NOS applicatie (laatste nieuwsuitzending) werkt niet alsmede emTube.

Het lijkt erop dat er iets van een codec oid gemist wordt. Vaak krijg ik de melding "kan formaat niet openen"

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
DaLuca schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:26:
Ik ben op zoek naar een oplossing van mijn probleem. Mijn probleem is dat ik geen filmpjes kan afspelen op mijn E71.

De NOS applicatie (laatste nieuwsuitzending) werkt niet alsmede emTube.

Het lijkt erop dat er iets van een codec oid gemist wordt. Vaak krijg ik de melding "kan formaat niet openen"
Heb je Realplayer nog wel op je telefoon staan? Ik heb mijn E71 nog niet zo lang maar youtube filpjes starten bij mij gewoon.

Ik heb nog niet veel geïnstalleerd, alleen garmin en google maps. Voor de rest komt ie zo uit de doos.

[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46
ErwienO schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:01:
Hallo Allemaal,

Ik ben de Nokia E71 aan het testen met Mail for Exchange, het werkt allemaal prima mail etc word allemaal gesynced.

Maar dan nu mijn vraag, misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen...

Exchange heeft een z.g. GaL (Global Address List) is die ook te syncen met de Mail for Exchange tool? Dit is namelijk voor ons nogal belangrijk aangezien de Black Berry's dit wel kunnen...

Alvast bedankt.
Sorry ik heb het al gevonden, ik vind het alleen heel irritant dat er een aparte applicatie nodig is om in de GaL te zoeken... :(

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

kun je een hardware-matige toets bijvoorbeeld aanwijzen voor navigatie (bij een druk op de knop start het navigatieprogramma), bijvoorbeeld de toets rechtsboven aan de zijkant van het toestel (ik geloof de spraak recorder), degene tussen de twee volume-toetsen,

Kun je die toets met andere woorden wijzigen voor een andere functie?

[ Voor 13% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 09:21 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:07:
[...]
Heb je Realplayer nog wel op je telefoon staan? Ik heb mijn E71 nog niet zo lang maar youtube filpjes starten bij mij gewoon.

Ik heb nog niet veel geïnstalleerd, alleen garmin en google maps. Voor de rest komt ie zo uit de doos.
Ik heb Realplayer erop staan en naar mijn idee ook goed geconfigureerd.

Gebruik jij een applicatie voor het bekijken van filmpjes of gebuik jij de browser?

[ Voor 31% gewijzigd door DaLuca op 30-10-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
DaLuca schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

Ik heb Realplayer erop staan en naar mijn idee ook goed geconfigureerd.

Gebruik jij een applicatie voor het bekijken van filmpjes of gebuik jij de browser?
Gewoon via de browser en deze opent realplayer.

Even een andere vraag.

Ik probeer de folders uit mijn bookmarkmenu te verwijderen maar dat lukt niet. Is daar een manier voor?

Ik bedoel deze folders:
Tracks downloaden
Webfeeds
Opgeslagen pagina's
enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:19:
kun je een hardware-matige toets bijvoorbeeld aanwijzen voor navigatie (bij een druk op de knop start het navigatieprogramma), bijvoorbeeld de toets rechtsboven aan de zijkant van het toestel (ik geloof de spraak recorder), degene tussen de twee volume-toetsen,

Kun je die toets met andere woorden wijzigen voor een andere functie?
Je kan de 3 toetsen: kalender-contacten en mail wijzigen . De toets tussen de volume+ en volume- kan je niet wijzigen.
De drie vermelde toetsen kan je elk twee functies geven, lang ingedrukt houden geeft je een nieuwe functie.
Vind het zelf ook wel jammer dat de voice recorder toets niet naar wens kan ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 23:18

seninha

god's right foot

Ben er gister achtergekomen dat deze GSM geen twee Bluetooth connectie tegelijk aan kan :(
Dat is wel ff balen.

Tot nu toe konden al mn vorige Sony Ericsson dit zonder probleem. Vind het wel jammer dat een groot merk als Nokia dit niet ondersteunt :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-06 11:54
Wat raar, mijn 2 jaar oude Nokia N73 kan wel tegelijkertijd met een GPS-blokje en een Carkit verbinden...

[ Voor 3% gewijzigd door HendrikN op 30-10-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:18:
[...]

ik heb het nu buiten getest al rondrijden, 10 min. nog geen fix maar pas daarna wel, hoe kan dit?

tomtom incl. ephemeris 20 sec.!

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:
[...]

ik heb het nu buiten getest al rondrijden, 10 min. nog geen fix maar pas daarna wel, hoe kan dit?

tomtom incl. ephemeris 20 sec.!
Enige wat ik nog kan bedenken is bij onderstaande quote de assisted GPS aanzetten.
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:21:
[...]
in sygic guider vindt hij de hardware direct : compoort Geintegreerde GPS en Baudrate: 9600
en bij COM-poort selecteren: is Geintegreerde GPS aangevinkt en Assisted GPS en Definieren niet hij vindt dus goed de hardware-matige GPS

Klopt dus qua instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

ja maar dan zet ik de assisted gps aan in sygic, maar het is daar of assisted gps aanzetten Of gentegreerde gps.

in nokia's menu instellingen->algemeen->positiebepaling->methoden pos bepaling -> staan nu Assisted GPS en geintegreerde GPS aan, de overigen staan niet aangevinkt (Bluetooth GPS, en "op basis van netwerk"ook aan geprobeerd maar mocht niet baten).

Hoe snel heeft iedereen dan een fix,? ik zit niet bij hoge bomen/gebouwen/middelgrote stad etc (genoeg zendmasten dus)

wat kan ik nog doen aan de instellingen evt.?
welke positie bepalingsserver gebruiken jullie, ook supl.nokia.com (icm t-mobile)?

[ Voor 7% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 14:32 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-04-2024

typhon

Nooit in één keer...

Ik doe mijn best om allerlei navigatiepakketten te installeren maar niets werkt.

Sygic geeft bij installeren al een onbekende foutmelding, route 66 heeft een interne error vlak na het opstarten. Deze pakketten heb ik van het internet geplukt. Ik wil graag eerst even testen of het werkt, daarna ben ik wel bereid om te betalen voor een pakket. Maar tot nu toe lijkt helemaal niets te werken :S. Kan ik wel op aan als ik een softwarepakket koop, dat het allemaal gewoon werkt?

[ Voor 98% gewijzigd door typhon op 30-10-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:23:

Hoe snel heeft iedereen dan een fix,? ik zit niet bij hoge bomen/gebouwen/middelgrote stad etc (genoeg zendmasten dus)
Met Garmin heb ik binnen enkele seconden een fix tussen de hoge gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
typhon schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:57:
Ik doe mijn best om allerlei navigatiepakketten te installeren maar niets werkt.

Sygic geeft bij installeren al een onbekende foutmelding, route 66 heeft een interne error vlak na het opstarten. Deze pakketten heb ik van het internet geplukt. Ik wil graag eerst even testen of het werkt, daarna ben ik wel bereid om te betalen voor een pakket. Maar tot nu toe lijkt helemaal niets te werken :S. Kan ik wel op aan als ik een softwarepakket koop, dat het allemaal gewoon werkt?
op de site van Sygic stond de E71 gister nog niet tussen de geschikte devices. Het schijnt echter wel te werken, maar dat kunnen we hier niet bespreken aangezien het om van internet geplukte progjes gaat ;)

Garmin werkt in ieder geval. TomTom 6 heb ik ook kunnen starten, deze stond nog op de geheugenkaart van mijn E51 en werkte in een keer. Ik moest alleen de kaarten activeren. Bij TomTom heb ik de interne gps overigens niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:12:
[...]

Met Garmin heb ik binnen enkele seconden een fix tussen de hoge gebouwen.
kun je jouw settings eens hier posten van jouw _/-\o_ gps-instellingen, kan ik mijn voordeel mee doen

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

kun je jouw settings eens hier posten van jouw _/-\o_ gps-instellingen, kan ik mijn voordeel mee doen
Ik heb niet zoveel aangepast :$

in de telefoon
Methode positiebepaling:
Bleutooth GPS Uit
Assisted GPS Aan
Geïntegreerde GPS Aan
Op basis van netwerk Uit

Positiebepalingsserver:
Toeganspunt: KPN Streaming
Serveradres: supl.nokia.com

In Garmin MobileXT
Gewoon gekozen voor de interne GPS

Ik hoor wel als je nog meer dingen wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

dankje:
in de telefoon
Methode positiebepaling:
Bleutooth GPS Uit heb ik ook zo
Assisted GPS Aan heb ik ook zo
Geïntegreerde GPS Aan heb ik ook zo
Op basis van netwerk Uit wat is dit eigenlijk?, ik zowel aan als uit geprobeerd, ocht niet baten

Positiebepalingsserver:
Toeganspunt: KPN Streaminghier heb ik T-mobileInternet
Serveradres: supl.nokia.com heb ik ook zo

In Garmin MobileXT
Gewoon gekozen voor de interne GPS heb ik ook zo

Heb je verder nog iets bijvoorbeeld met de internet-verbinding gedaan, bijvoorbeeld automatischverbinding maken met internet, ik weet niet of dat nog iets in de opties doet

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:
dankje:
in de telefoon
Methode positiebepaling:
Bleutooth GPS Uit heb ik ook zo
Assisted GPS Aan heb ik ook zo
Geïntegreerde GPS Aan heb ik ook zo
Op basis van netwerk Uit wat is dit eigenlijk?, ik zowel aan als uit geprobeerd, ocht niet baten

Positiebepalingsserver:
Toeganspunt: KPN Streaminghier heb ik T-mobileInternet
Serveradres: supl.nokia.com heb ik ook zo

In Garmin MobileXT
Gewoon gekozen voor de interne GPS heb ik ook zo

Heb je verder nog iets bijvoorbeeld met de internet-verbinding gedaan, bijvoorbeeld automatischverbinding maken met internet, ik weet niet of dat nog iets in de opties doet
Internetverbinding heb ik binnen Garmin op "niet toestaan" gezet. Ik heb geen idee of ik daar recht op heb ;)

Het is overigens wel zo dat de eerste keer dat je een fix zoekt dit erg lang kan duren. Als het goed is gaat het de volgende keer een stuk sneller.

[ Voor 7% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

Internetverbinding heb ik binnen Garmin op "niet toestaan" gezet. Ik heb geen idee of ik daar recht op heb ;)
verder nog tips?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Niet echt. Zoals ik al zei, de mijne is net nieuw en nog lang niet volledig naar mijn wensen aangepast. Fabrieksinstellingen zeg maar.

Misschien een harde reset proberen en opnieuw beginnen. Of even overige gebruikerservaringen afwachten.

Mijn firmwareversie is: 100.07.76 (RM-346)

Verder draai ik de laatste Garmin versie.

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278950

Ik ben nu ook al een 2-tal maanden in het bezit van een E71, erg tevreden over. Zeer solide apparaat! Ik gebruik nu het lederen hoesje dat ik erbij kreeg maar vind het soms nogal lastig om hem er telkens nog uit te halen als er iemand belt, waardoor ik soms het gesprek mis. Ik ga hem misschien gewoon los in mijn broekzak steken, zonder hoesje, maar ik heb een beetje bang dat het metaal bekrast gaat worden. Wat denken jullie?? Zonder sleutels e.d natuurlijk in die zak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 278950 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:29:
Ik ben nu ook al een 2-tal maanden in het bezit van een E71, erg tevreden over. Zeer solide apparaat! Ik gebruik nu het lederen hoesje dat ik erbij kreeg maar vind het soms nogal lastig om hem er telkens nog uit te halen als er iemand belt, waardoor ik soms het gesprek mis. Ik ga hem misschien gewoon los in mijn broekzak steken, zonder hoesje, maar ik heb een beetje bang dat het metaal bekrast gaat worden. Wat denken jullie?? Zonder sleutels e.d natuurlijk in die zak!
Het is een gebruiksvoorwerp. Ik draag mijn telefoons altijd in mijn broekzak en de meest waren na een jaar nog supernetjes. Alleen de Nokia N81 was een drama.

Dus geen screenprotectors of hoesjes.... Gewoon gebruiken ;) Lichte krasjes en stofjes onder het glas krijg je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278950

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:36:
[...]

Het is een gebruiksvoorwerp. Ik draag mijn telefoons altijd in mijn broekzak en de meest waren na een jaar nog supernetjes. Alleen de Nokia N81 was een drama.

Dus geen screenprotectors of hoesjes.... Gewoon gebruiken ;) Lichte krasjes en stofjes onder het glas krijg je toch wel.
Ik denk dat ik je raad maar eens ga opvolgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 23:18

seninha

god's right foot

HendrikN schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:22:
Wat raar, mijn 2 jaar oude Nokia N73 kan wel tegelijkertijd met een GPS-blokje en een Carkit verbinden...
Vind het ook erg raar. Gisteravond was mn telefoon gekoppeld met mn Parrot CarKit.
Daarnaast wilde ik dus ook aan mn CarPC koppelen,maar moest eerst verbinding vebreken voor ik dat kon :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Er is een update voor Roadsync, versie vier alweer. Vanaf deze versie html-ondersteuning. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279066

ik heb een E71 gekocht in de pda shop, bijna 14d geleden. zonder enige kennis van zaken, ik heb gewoon een goed toestel gevraagd en het viel binnen mijn budget. maar nu vrees ik dat mijn kennis te beperkt is. ik krijg dus net, zoals een vorige topicschrijver de boodschap 'systeemfout' als ik een taak invoer. het is me nochtans helemaal in het begin wel een keer gelukt. veel van wat jullie schrijven, versta ik niet. ik heb uiteraard nog helemaal niets aan de instellingen veranderd, ik zou niet weten hoe. ik geburik het toestel alleen als gsm en gps. geen mail, geen internet (vooralsnog, ben bang voor de kosten). heb een gewoon proximus abonnement. heb gisteren in allerijl de agps uitgeschakeld nu ik tenminste toch al dat begrpen heb hoe het werkt. niet gratis in ieder geval. ik versta niet waarom ik een navigatieprogramma zou moeten kopen als er toch al een gps inzit??? ik had zelfs enige dagen assistentie (gesproken) maar nu blijkbaar niet meer. en dan vind ik het ook wel heel erg frustrerend dat ik, die braafjes al mijn muziek heb gekocht via Itunes, dat niet kan importeren op de E71. word ik nu gestraft voor zoveel deugdzaamheid. enfin, veel vragen toch. dank voor uw reactie, ik heb hier alles gelezen maar mi toch geen antwoord gevonden op de systeemfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 279066 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:
ik versta niet waarom ik een navigatieprogramma zou moeten kopen als er toch al een gps inzit???
Er zit een GPS-chip in, dit is alleen maar de hardware. En er zit inderdaad een softwarepakket bij van Nokia.
en dan vind ik het ook wel heel erg frustrerend dat ik, die braafjes al mijn muziek heb gekocht via Itunes, dat niet kan importeren op de E71. word ik nu gestraft voor zoveel deugdzaamheid.
Hiervoor moet je bij de schoften van Apple zijn, deze hebben DRM in hun muziek zitten, waardoor je het alleen maar kan afspelen via... iTunes (of een iPod)! Oplichters inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik dus al die muziek (bijna 100 songs) in itunes gebrand op een muziek cd, daarna in mediaplayer geript en dan naar via nokia pc suite uiteindelijk toch op mijne telefon gekregen, daar ben ik een hele hele avond mee beziggeweest, met bedroevende kwaliteit tot gevolg. EN bovendien hebben de lieders geen naam of artiest maar alleen een nummer. zucht... wat de gps betreft, dat softwarepakket van nokia dat er bljkbaar dan inzit (of nu niet meer, gezien de 'stem' is weggevallen, was het misschien een testversie van een paar dagen?), volstaat dat niet? wat is het verschil met wat jullie allemaal opnoemen? en blijkbaar ook niet altijd werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik heb een E71 gekocht in de pda shop, bijna 14d geleden. zonder enige kennis van zaken, ik heb gewoon een goed toestel gevraagd en het viel binnen mijn budget. maar nu vrees ik dat mijn kennis te beperkt is. ik krijg dus net, zoals een vorige topicschrijver de boodschap 'systeemfout' als ik een taak invoer. het is me nochtans helemaal in het begin wel een keer gelukt. veel van wat jullie schrijven, versta ik niet.

[...]

dank voor uw reactie, ik heb hier alles gelezen maar mi toch geen antwoord gevonden op de systeemfout.
Ik krijg deze ook wel eens wanneer ik mijn berichten/email/etc op de geheugenkaart opsla. Wanneer ik het dan omzet naar telefoongeheugen is het weg... Ik kan me voorstellen dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik kan door het gebruik van Mail for Exchange vrij eenvoudig opnieuw alles binnenhalen van de exchange server die mijn agenda en mail etc bevat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-06 23:31
[off-topic]
HendrikN schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:22:
Hiervoor moet je bij de schoften van Apple zijn, deze hebben DRM in hun muziek zitten, waardoor je het alleen maar kan afspelen via... iTunes (of een iPod)! Oplichters inderdaad.
Nou nou, dat mag ook wel wat minder...
Apple verdient er ongetwijfeld een leuke cent aan, maar de DRM verplichting zit erin door de platenlabels. Graag daar je grieven spuien. Apple wil notabene van de DRM af.
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Marcel schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:31:
[off-topic]

[...]

Nou nou, dat mag ook wel wat minder...
Apple verdient er ongetwijfeld een leuke cent aan, maar de DRM verplichting zit erin door de platenlabels. Graag daar je grieven spuien. Apple wil notabene van de DRM af.
[/off-topic]
En toch zijn genoeg aanbieders zonder DRM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:06
BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:16:
[...]

op de site van Sygic stond de E71 gister nog niet tussen de geschikte devices. Het schijnt echter wel te werken, maar dat kunnen we hier niet bespreken aangezien het om van internet geplukte progjes gaat ;)

Garmin werkt in ieder geval. TomTom 6 heb ik ook kunnen starten, deze stond nog op de geheugenkaart van mijn E51 en werkte in een keer. Ik moest alleen de kaarten activeren. Bij TomTom heb ik de interne gps overigens niet geprobeerd.
Sygic werkt prima op mijn E71 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
chrisr5gt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:14:
[...]

Sygic werkt prima op mijn E71 ;).
Goed om te horen. Ik vond vooral de rijbaanondersteuning erg handig. Enige nadeel vond ik dat hij op mijn E51 te traag was. Ik was bijvoorbeeld allang de rotonde over terwijl sygic nog druk aan het sturen was. Hoe is de traagheid op de E71? En welke versie draai je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24317

Sygic werkt prima qua snelheid. Het programma maakt alleen af en toe rare keuzes mbt routes. In ieder geval niet de routes die we van Tom Tom gewend zijn. Ik draai 7.52.514beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Anoniem: 24317 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:42:
Sygic werkt prima qua snelheid. Het programma maakt alleen af en toe rare keuzes mbt routes. In ieder geval niet de routes die we van Tom Tom gewend zijn. Ik draai 7.52.514beta
ja bij mij ook, hele rare onlogische vaak langere routes, als je in de stad rijdt, ik heb hem nu maar op kortere routes gezet ipv snellere route, hopelijk maakt het wat uit

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276498

ik heb een E71 gekocht in de pda shop, bijna 14d geleden. zonder enige kennis van zaken, ik heb gewoon een goed toestel gevraagd en het viel binnen mijn budget. maar nu vrees ik dat mijn kennis te beperkt is. ik krijg dus net, zoals een vorige topicschrijver de boodschap 'systeemfout' als ik een taak invoer. het is me nochtans helemaal in het begin wel een keer gelukt. veel van wat jullie schrijven, versta ik niet. ik heb uiteraard nog helemaal niets aan de instellingen veranderd, ik zou niet weten hoe. ik geburik het toestel alleen als gsm en gps. geen mail, geen internet (vooralsnog, ben bang voor de kosten). heb een gewoon proximus abonnement. heb gisteren in allerijl de agps uitgeschakeld nu ik tenminste toch al dat begrpen heb hoe het werkt. niet gratis in ieder geval. ik versta niet waarom ik een navigatieprogramma zou moeten kopen als er toch al een gps inzit??? ik had zelfs enige dagen assistentie (gesproken) maar nu blijkbaar niet meer. en dan vind ik het ook wel heel erg frustrerend dat ik, die braafjes al mijn muziek heb gekocht via Itunes, dat niet kan importeren op de E71. word ik nu gestraft voor zoveel deugdzaamheid. enfin, veel vragen toch. dank voor uw reactie, ik heb hier alles gelezen maar mi toch geen antwoord gevonden op de systeemfout.
Ik heb al meerder forums afgezocht maar ook nog steeds geen antwoord gevonden ;( . In het begin had ik hier ook geen last van. Ik ga binnenkort maar een email richting PDAshop.nl doen. Misschien een reset?

_/-\o_ voor diegene die een oplossing heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:41
Door *#7370# in te typen, kun je je telefoon helemaal resetten. Behalve wat op de geheugenkaart staat, ben je kwijt. Voor sommige andere probleempjes van je, ben je hier aan het verkeerde adres. Dat een GPS-ontvanger alleen niet voldoende is om te navigeren, is niet technisch genoeg voor dit forum. Verricht sowieso wat zoekwerk en kijk anders even op een site als helpmij.nl.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
freddyathlon schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:18:
Iemand al een oplossing voor het toetsenbord wat je kunt verschuiven ?
Is dat in de nieuwe versies al opgelost?

Er komt namelijk licht doorheen, onderrand scherm / bovenrand toetsenbord.
Beetje oude quote... :)

Ik merkte vandaag ook dat je het toetsenbord iets kunt verschuiven. Mijn "Ctrl Chr" toets klikte een beetje raar. Met je duimen op het toestenbord lijkt het alsof je het toetsenbord iets naar boven en naar beneden kan verplaatsen. Vreemd :?

Ik neem aan dat het toetsenbord wel vast zit met het rubber in van die pinnentjes. Zo lijkt het althans op de foto's van de eerste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry, wist niet dat dit een technisch forum was, ben hier geraakt via google. ik zoek wel verder dan. toch bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:10
Iemand ervaring met podcasts? Hoe voeg ik een podcast toe die ik niet standaard vind met de zoekfunctie onder podcast ? Wat voor link heb ik nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Anoniem: 279066 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:24:
sorry, wist niet dat dit een technisch forum was, ben hier geraakt via google. ik zoek wel verder dan. toch bedankt voor de reacties.
Misschien handig, voordat je hier gelijk begint met vragen stellen, even te kijken:

Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1285804

Altijd handig is ook contact opnemen met je verkooppunt. Je mag van hen verwachten dat ze je helpen met problemen. Gekocht via internet is dan natuurlijk even lastig, maar je kan ook een regulie telecom shop in lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

BillSpaarbank schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:24:
[...]

Beetje oude quote... :)

Ik merkte vandaag ook dat je het toetsenbord iets kunt verschuiven. Mijn "Ctrl Chr" toets klikte een beetje raar. Met je duimen op het toestenbord lijkt het alsof je het toetsenbord iets naar boven en naar beneden kan verplaatsen. Vreemd :?

Ik neem aan dat het toetsenbord wel vast zit met het rubber in van die pinnentjes. Zo lijkt het althans op de foto's van de eerste pagina.
Bekend probleem. Bij de allereerste versies was het toetsenbord, naast dat het verschuifbaar was, ook te flexibel. Het flexte te veel bij het indrukken. Dat laatste is bij de nieuwere versies wel opgelost, maar van dat verschuif heb ik ook nog steeds last van. Naar mijn mening zonde voor zo'n toestel, maar ben er inmiddels wel aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Hebben meer mensen zo vreselijk veel gezeur met Windows Live op de E71?
9 van de 10 keer wil hij niet synchroniseren en al helemaal niet via HSDPA/ UMTS. Het reageren op een mailtje wil bijna nooit om maar niet te spreken over het feit dat je niet eens een nieuw bericht kan maken.

Verder bevalt de E71 prima, maar Windows Live is echt een ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76107

Ook hier een tevreden gebruiker van de E71. Ik heb dit hele topic doorgelezen en kom 1 probleem tegen dat op 30 oktober werd aangekaard en waar nog geen oplossing voor werd gemeld. Ik heb precies datzelfde probleem. Ik kan geen video afspelen in de RealPlayer, via YouTube en middels de NOS Mobiel applicatie. Ik krijg in alle gevallen een server timeout melding nadat het balkje "Laadt" een aantal seconden op 0% blijft staan. Naar mijn weten alles goed ingesteld, ook bij settings RealPlayer.

Wie heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820

Topicstarter
Ik kan Windows Live Messenger niet meer gebruiken, hij probeert in te loggen en dan komt er in een Scandinavische taal te staan dat ik moet betalen om er weer 30dagen gebruik van te kunnen maken, heb nu maar Fring geinstalleerd, werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279270

Wie van jullie herkent mijn probleem?

Sinds gister de E71 in mijn bezit. Ik kom van een S68 Benq-Siemens je zult dus kunnen bedenken wat voor een cultuur shock dit voor me is,.... 8)7

Ik rijdt zakelijk in een Toyota Avensis met een ingebouwd (waarschijnlijk van Toyota zelf) bluetooth carkitsysteem. Met een vorige Nokia en de S68 heb ik altijd prima kunnen pairen en telefoneren. Met de E71 gaat het pairen ook zonder problemen, maar het telefoneren werkt niet.
De carkit werkt met door mijzelf ingesproken namen met telefoonnummers daaraan gekoppeld. Wanneer ik nu een voicecommando geef, geeft de carkit dit niet door aan de E71 maar krijg ik zonder pardon de radio weer terug. Als ik het nummer met de E71 kies gaat hij wel bellen, maar ik hoor de spreker niet door zowel de carkit als de telefoon. Kan de E71 een dusdanig nieuwe BT profiel hebben dat mijn carkit de werking hier niet van snapt?
Iemand hier enig idee hoe dit werkend te krijgen?
Alvast hartelijk dank,

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Contacten

hallo, wanneer ik een nieuwe contact opsla, waar wordt deze dan opgeslagen op het hoofdgeheugen, de sd-card of de simkaart en waar kan ik instellen dat ze allemaal op 1 plek worden opgeslagen of beter nog op 2 plaatsen (bijvoorbeeld hoofdgeheugen en simkaart)?

het bijgeleverde boekje levert geen inzichten hierin en in het menu opties van contacten, zie ik niet de instelling waar je dit kunt wijzigen, alleen dat je kunt kopieren van kaart naar sim en vice versa.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76107

Anoniem: 76107 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:08:
Ook hier een tevreden gebruiker van de E71. Ik heb dit hele topic doorgelezen en kom 1 probleem tegen dat op 30 oktober werd aangekaard en waar nog geen oplossing voor werd gemeld. Ik heb precies datzelfde probleem. Ik kan geen video afspelen in de RealPlayer, via YouTube en middels de NOS Mobiel applicatie. Ik krijg in alle gevallen een server timeout melding nadat het balkje "Laadt" een aantal seconden op 0% blijft staan. Naar mijn weten alles goed ingesteld, ook bij settings RealPlayer.

Wie heeft een oplossing?
Ik ben een stukje verder. Streaming video werkt wel via WLAN. Het lijkt er dus op dat of mijn provider (Telfort surf & mail unlimited) dit blokt, of dat ik me op een plek bevindt waar de 3G-verbinding zo slecht is dat streamen niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:47
Hmmm vaag. Ineens weigert mijn E71 om automatisch mail binnen te halen. Het lijkt aan de messaging app te liggen. Dacht eerst dat het aan WeFi lag, maar na verwijderen werkt het nog steeds niet. Iemand een idee? Herstart was in ieder geval geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Massaopslag
om mijn telefoon tevens als een usb stick te kunnen gebruiken, kun je de optie massa opslag kiezen, daarvoor werkt de bijgeleverde Nokia Connectivity Cable CA-101 prima, echter ik zocht eigenlijk een wat kortere variant die je in een tas evt. kunt meenemen. Maar is een Nokia Connectivity Cable CA-101 een micro-usb kabel?

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/t8uv05.jpg
nokia connectivity cable CA-101, zoiets zoek ik maar dan korter om mee te nemen, wil de bijgeleverde kabel van nokia thuislaten

waar kun je ze goedkoop krijgen, mijn vaste adresjes ebay en dealextreme, :9 daar kan ik ze niet echt vinden

ik zoek dus eigenlijk een liefst zo kort mogelijk kabeltje die je kunt connecten met de Nokia E71 en de computer/laptop waarbij de computer de E71 herkent als massaopslag

[ Voor 28% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 13:09 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Anoniem: 76107 schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:43:
[...]

Ik ben een stukje verder. Streaming video werkt wel via WLAN. Het lijkt er dus op dat of mijn provider (Telfort surf & mail unlimited) dit blokt, of dat ik me op een plek bevindt waar de 3G-verbinding zo slecht is dat streamen niet mogelijk is.
ik heb hetzelfde probleem en heb KPN flexibel... hou me op de hoogte als je de oplossing hebt gevonden! ik ga weer verder klooien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Wat handige programma's die ik tegen kwam en geschikt voor de Nokia E71:

beste screenshot programma
http://www.antonypranata....screenshot-symbian-os-s60

een beter dan de bijgeleverde bestands programma Y-Browser
hij staat na installatie onder menu en dan Dr. Jukka.com (onderaan dus) en niet in de installaties
http://www.drjukka.com/YBrowser.html

opera mini (wie kent hem niet http://www.operamini.com/) evt. anders http://www.skyfire.com

stepcounter: als je de telefoon in je broekzak hebt en rond loopt meet hij de afstand en allerlei gegevens :) absoluut noodzakelijk :)
http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter
aldus marcel
Stepcounter gaat helaas niet werken, daarvoor is een accelerometer noodzakelijk en die heeft de E71 niet. Het programma zal ongetwijfeld te installeren zijn, maar bruikbaar allerminst.

Jbtaskman http://www.jbak.ru/jbaktaskman_en.php ; lopende programma's stoppen en kijken hoeveel geheugen ze verbruiken

fring: www.fring.com/ oa gratis bellen via skype en msn, google talk en icq

todo manager: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=202640 todo programmatje

nos mobiel (welbekend, gebruikt data) http://www.nos.nl/mobiel/ programmatje voor het laatste nieuws van de nos

van google (google maps en gmail mobile 2.0)
http://www.google.nl/gmm/index.html
http://m.google.com/mail

als zaklamp gebruiken v.d flitser: s60spoton rechtstreekse download http://www.outbank.de/fileadmin/uploads/S60SpotOn_0.07.SISX

qua thema: http://www.symbian-freeware.com/download-infinity-theme.html prachtig mooi :9~ net erop gezet

[ Voor 20% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 21:16 . Reden: theme erbij gezet, kon niet laten deze te delen ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-06 23:31
babybox schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:38:
stepcounter: als je de telefoon in je broekzak hebt en rond loopt meet hij de afstand en allerlei gegevens :) absoluut noodzakelijk :)
http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter
Stepcounter gaat helaas niet werken, daarvoor is een accelerometer noodzakelijk en die heeft de E71 niet. Het programma zal ongetwijfeld te installeren zijn, maar bruikbaar allerminst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

babybox schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:04:
Massaopslag
om mijn telefoon tevens als een usb stick te kunnen gebruiken, kun je de optie massa opslag kiezen, daarvoor werkt de bijgeleverde Nokia Connectivity Cable CA-101 prima, echter ik zocht eigenlijk een wat kortere variant die je in een tas evt. kunt meenemen. Maar is een Nokia Connectivity Cable CA-101 een micro-usb kabel?

[afbeelding]
nokia connectivity cable CA-101, zoiets zoek ik maar dan korter om mee te nemen, wil de bijgeleverde kabel van nokia thuislaten

waar kun je ze goedkoop krijgen, mijn vaste adresjes ebay en dealextreme, :9 daar kan ik ze niet echt vinden

ik zoek dus eigenlijk een liefst zo kort mogelijk kabeltje die je kunt connecten met de Nokia E71 en de computer/laptop waarbij de computer de E71 herkent als massaopslag
Bij DX sku.15653 of sku.6764 en dan zelf maar inkorten dan ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

LoneWolf schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:39:
[...]

Bij DX sku.15653 of sku.6764 en dan zelf maar inkorten dan ?
inkorten je bedoelt met: Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/jijtbk.jpg >:)

edit: ik heb de tweede gekocht

[ Voor 4% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 20:49 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

batterij opladen:
qua batterij opladen, er gaat geen lampje aan of op groen bijvoorbeeld ten teken dat de batterij na het laden volledig is opgeladen, (boekje bied ook geen duidelijkheid)

waar kun je zien dat de batterij volledig is opgeladen, behalve, op het toestel op het batterij icoontje kijken?

ps: hoe lang duurt het gemiddeld om de batterij op te laden

[ Voor 16% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 20:54 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
todo manager: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=202640 todo programmatje

krijg steeds melding: installatie van 'manager.sis' niet ondersteund iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272824

Dag mede E71 gebruikers,

Heb even door het forum gebladerd maar kan niet echt een herkenbaar probleem vinden. Ik wil exchange van mijn werk instellen maar krijg keer op keer dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. (hij zegt wachtwoord). Deze heb ik op de server al aantal keer veranderd maar dit werk niet.

Dus als ik op syncen klik dan zegt ie eerst verbonden en daarna "Ongeldig wachtwoord. Controleer dit in Profiel - Referenties - Wachtwoord. Ik wordt er helemaal krank jorum van.

Kenbaar probleem bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 272824 schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:19:
Dag mede E71 gebruikers,

Heb even door het forum gebladerd maar kan niet echt een herkenbaar probleem vinden. Ik wil exchange van mijn werk instellen maar krijg keer op keer dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. (hij zegt wachtwoord). Deze heb ik op de server al aantal keer veranderd maar dit werk niet.

Dus als ik op syncen klik dan zegt ie eerst verbonden en daarna "Ongeldig wachtwoord. Controleer dit in Profiel - Referenties - Wachtwoord. Ik wordt er helemaal krank jorum van.

Kenbaar probleem bij iemand?
Er staat me iets van bij dat ik deze melding ook kreeg als ik naar een subfolder van de exchange server probeerde te gaan, want dat moet juist niet. Dus stel dat je via webaccess naar https://server/owa of https://server/exchange gaat, dan moet je als server gewoon alleen het internet-domein-deel invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

tienes schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:17:

krijg steeds melding: installatie van 'manager.sis' niet ondersteund iemand een idee?
misschien installeren via de nokia installer ipv het sis bestandje op de tel zetten, anders evt. opnieuw downloaden, ik heb hem zelf via een andere downloadsite, weet niet meer welke

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb soms last van een niet werkend menu. Zodra ik het hoofdmenu in wil gaan wordt dit niet weer gegeven en blijft de telefoon op het startscherm hangen. Iemand dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Heb ik eergisteren gehad. Het domme was dat na het opstarten mijn hele menustructuur weer gereset was! Ik had net alles in mappen gedaan en op de (voor mij) juiste plek gezet.

Nu heb ik begrepen dat je de hacks verliest bij de komende update, maar dat zij dan maar zo. Ik wordt echt zo ziek van al die bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272824

Helsie schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:57:
[...]

Er staat me iets van bij dat ik deze melding ook kreeg als ik naar een subfolder van de exchange server probeerde te gaan, want dat moet juist niet. Dus stel dat je via webaccess naar https://server/owa of https://server/exchange gaat, dan moet je als server gewoon alleen het internet-domein-deel invoeren.
Helaas :<

In mijn ogen staat alles goed. Hij blijft maar hameren op het wachtwoord. Heb het al aantal keren veranderd...

Iemand anders nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

hallo, in het menu profiel Stil wil ik dat als ik gebeld wordt hij alleen moet trillen en bij sms ook alleen trilt. menu-instrumenten-profielen-stil-aanpassen

heb ik
beltoon: Uit
beltoontype: stil
belvolume: op minimaal(=1 blokje)
berichtensignaal toon: uit (ik zie daar niet de optie trillen)
signaaltoon email: uit
Trilsignaal: aan
communicatielampje: aan
waarschuwen bij alle oproepen: aan

ondanks dat gaat hij niet trillen als ik gebeld wordt, waar kan het aan liggen? eveneens zie ik niet de optie om te trillen bij een ontvangen sms (bijvoorbeeld, gemiste oproep bij t-mobile of sms)
weet iemand waardoor dit komt

heel onhandig als hij in je broek zit en alleen het lampje knippert bij een inkomende oproep of sms |:(

eventueel via een sec. programma voor s60 iemand?

[ Voor 9% gewijzigd door babybox op 03-11-2008 12:17 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:15:
hallo, in het menu profiel Stil wil ik dat als ik gebeld wordt hij alleen moet trillen en bij sms ook alleen trilt. menu-instrumenten-profielen-stil-aanpassen

heb ik
beltoon: Uit
beltoontype: stil
belvolume: op minimaal(=1 blokje)
berichtensignaal toon: uit (ik zie daar niet de optie trillen)
signaaltoon email: uit
Trilsignaal: aan
communicatielampje: aan
waarschuwen bij alle oproepen: aan

ondanks dat gaat hij niet trillen als ik gebeld wordt, waar kan het aan liggen? eveneens zie ik niet de optie om te trillen bij een ontvangen sms (bijvoorbeeld, gemiste oproep bij t-mobile of sms)
weet iemand waardoor dit komt

heel onhandig als hij in je broek zit en alleen het lampje knippert bij een inkomende oproep of sms |:(

eventueel via een sec. programma voor s60 iemand?
Vreemd, ik heb dezelfde instellingen en hij trilt prima. Trilt hij bij andere profielen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:26:
[...]

Vreemd, ik heb dezelfde instellingen en hij trilt prima. Trilt hij bij andere profielen wel?
nee ook niet, bij algemeen profiel staat trillen ook aan maar ik hoor alleen het belsignaal, trilt niet,

het rare is dat als ik hem uit zet en dan met de drukknop boven weer aan hij kort trilt, (dus trilmechanisme) lijkt me bij deze pas gekochte telefoon (1 week oud) goed.

edit: na effe uit dan weer aan werkt hij weer met trillen(zowel in profiel algemeen als stil zoals ik het wil), echter bij het ontvangen van een sms trilt hij maar 1 keer (niet een keer of drie zoals ik het zou willen), hoe kan ik dat voormekaar krijgen?

[ Voor 21% gewijzigd door babybox op 03-11-2008 12:35 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

Anoniem: 25156 schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:35:
Ik heb soms last van een niet werkend menu. Zodra ik het hoofdmenu in wil gaan wordt dit niet weer gegeven en blijft de telefoon op het startscherm hangen. Iemand dit ook wel eens gehad?
Had dit probleem ook een tijdje geleden, De eerste weken dat ik hem had deed het zich niet voor, dus dacht ik dat het wel eens met extra software te maken had.
Heb toen alle gegevens op SD kaartje gebackuped en kaartje geformateerd en backup terug gezet. "Crossed fingers " maar tot op heden ( reeds enkele weken) niet meer voorgehad.
Het is inderdaad zo dat menu structuur terug standaard staat en verplaatste mapjes- software terug naar hun originele plaats worden gezet na reboot. Dat was een reden temeer om het probleem daar te zoeken ( extra geinstalleerde software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:11

Tazzios

..

weet iemand hoe het met de nieuwe firmware zit
m`n nokia updater geeft aan dat er nog geen updates zijn/

New features in MCU SW version 110.07.127:
- Nokia Email client for Nokia Email service in user disk (visible in countries where service is available)
- Mail for Exchange 2.5.5
- New Maps 2.0 release
- New Voip release
- New Switch release
- New Download! Release
- Y-drive for WMDRM protected files

Changes/improvements made to MCU SW version 110.07.127:
- Email set-up improvements
- Maps 2.0 improvements
- Music library refresh function performance improvement
- Browser improvements
- Bluetooth improvements
- Camera improvements

verder ben ik erg tevreden k had eerst een E61i maar de E71 reageer t een stuk beter
voor de specs freaks(en/of openingspost):
phone E61i E71
CPU 200mhz 369 MHz
mem 45MB 110MB
vrije mem 17MB 72MB
opslag 61MB 119M

[ Voor 15% gewijzigd door Tazzios op 03-11-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:10
Ik heb http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do geïnstalleerd. Werkt helemaal super. Je route en snelheid wordt online bijgehouden en als je weer thuis komt kun je kijken hoe hard je ging, waar je bent geweest en hoeveel calorieën je hebt verbrand. Als je ergens onderweg een foto hebt gemaakt wordt deze gekoppeld aan die locatie. En helemaal gratis (wel een data abbo nemen natuurlijk). Onderweg kun je gewoon muziek luisteren.

Heb nog wel een vraagje. Wie sport met zijn E71 ? Ik zoek nog een goede manier om de E71 mee te nemen. Is er bijvoorbeeld een sportarmband voor dit apparaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

sporttracker staat ook al gewoon in de map installatie. M` E70 en E61i hield ik altijd in de hand.
voor hardlopen ga k m denk in in t zakje op m`n rug doen(met t leren hoesje) of een band om de boven arm.

je hebt niet perse een data abbo nodig tenzij je live tracking wil gaan gebruiken. hij houd trouwens ook bij op welk stuk je naar welk liedje luistert

edit:
weet iemand hoe je sms op het actieve standby scherm krijgt?

[ Voor 58% gewijzigd door Tazzios op 03-11-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svyatagor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 08:11
Ik probeer mijn E71 zover te krijgen dat hij synchroniseert met mijn OWA-werkmail. Ik heb van mijn systeembeheerder het certificaat gekregen, en ik weet alle details, maar ik krijg dat .cer bestand niet geinstalleerd. Ik kopieer het naar /overige, maar dan krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Gewoon browsen naar de webmail-url werkt ook niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Svyatagor schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:16:
Ik probeer mijn E71 zover te krijgen dat hij synchroniseert met mijn OWA-werkmail. Ik heb van mijn systeembeheerder het certificaat gekregen, en ik weet alle details, maar ik krijg dat .cer bestand niet geinstalleerd. Ik kopieer het naar /overige, maar dan krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Gewoon browsen naar de webmail-url werkt ook niet. Iemand enig idee?
Je kan toch gewoon het certificaat permanent accepteren wanneer je voor het eerst verbinding maakt?

Anders moet je het certificaat omzetten naar het juiste formaat: http://www.xargs.com/s60/s60-cert.html

[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 03-11-2008 21:34 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svyatagor
Kanarie schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:31:
[...]

Je kan toch gewoon het certificaat permanent accepteren wanneer je voor het eerst verbinding maakt?

Anders moet je het certificaat omzetten naar het juiste formaat: http://www.xargs.com/s60/s60-cert.html
Het probleem is dat de browser niet eens het certificaat ziet; ik krijg de melding Web: Kan bewerking niet uitvoeren

Heb het net ook geprobeerd met RoadSync, maar die geeft bij het synchen ook een error; hij zegt dat de SSL-setting niet goed is, en een andere keer geeft de server een '504' . :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Even een tip:

Thema's zijn lastig te vinden voor de E71. Vaak mis je een paar iconen en is de resolutie niet goed. Ik heb een setje van Gabb geïnstalleerd en die zijn ge-wel-dig! Even googlen en je vind ze via e71fanatics.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svyatagor
Svyatagor schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:46:
[...]

Het probleem is dat de browser niet eens het certificaat ziet; ik krijg de melding Web: Kan bewerking niet uitvoeren

Heb het net ook geprobeerd met RoadSync, maar die geeft bij het synchen ook een error; hij zegt dat de SSL-setting niet goed is, en een andere keer geeft de server een '504' . :?
Nou, ik heb het aan de praat, helaas wel via een betaalde dienst: lepushmail. Werkt wel heel soepel; bij het installeren kon ik aangeven dat hij het servercertificaat onbeperkt moest accepteren. Synchroniseren gaat prima, ben alleen benieuwd of de agendapunten die ik op mijn E71 verander ook doorkomen in mijn Outlook; zou wel moeten, maar gebeurt tot nu toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik gebruik gewoon Mail for Exchange om te synchroniseren met de Exchange server van m'n werk. Dat werkt echt geweldig, 2-weg synchronisatie van agenda en contacten en prima ondersteuning van email.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277021

Anoniem: 25156 schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:35:
Dit heb ik al vaker gehad. Ben erop gaan letten wanneer dit plaats vond en bij mij is het steeds als ik te snel met de telefoon bezig ben. Of anders gezegd, als mijn geduld op is omdat een applicatie niet of te traag reageert, ga ik te ongeduldig op knoppen rammen. Dit leidt er toe dat ik vervolgens niet meer in het hoofdmenu, oplossing is dus geduldig wachten totdat alles netjes af is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXfrankieXX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:40

XXfrankieXX

Who, me?

Tazzios schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:56:
sporttracker staat ook al gewoon in de map installatie. M` E70 en E61i hield ik altijd in de hand.
voor hardlopen ga k m denk in in t zakje op m`n rug doen(met t leren hoesje) of een band om de boven arm.

je hebt niet perse een data abbo nodig tenzij je live tracking wil gaan gebruiken. hij houd trouwens ook bij op welk stuk je naar welk liedje luistert

edit:
weet iemand hoe je sms op het actieve standby scherm krijgt?
Ik ben zelf van plan deze telefoon aan te schaffen. Ik zit erg te twijfelen tussen deze en de E66 (handig typen tegen handig formaat).
Ik ging er vanuit dat de E71 gewoon in je broekzak past, maar door deze post begin ik hier aan te twijfelen.
De N80 heb ik twee jaar lang gewoon los in mijn broekzak gedaan (sleutels altijd in de andere zak). Dit paste goed en alleen de verchroomde navigatietoets heeft krasjes.
Kun je de E71 ook gewoon los in je broekzak dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17
Heb de e71 al weken in mijn broek zonder lederen hoesje (nieuwe cover is 20 euro evt).
Wat me opvalt:
-je voelt hem niet
-je ziet hem niet (Is that a pencil in your pants or...... :+ )
-bijna geen krasjes(maar zie de 20 euro als dat wel gebeurt)
-heb de eerste 2 maanden standaard het hoesje wel gebruikt, zonder werkt veel beter (en niet de hele tijd heeee een iphone :( )

Ik denk dat het verschil e66 en e71 verwaarloosbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXfrankieXX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:40

XXfrankieXX

Who, me?

philippevk schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:54:
...
Bedankt! ;)

Behalve de formfactor zijn er nog twee verschillen:
De E66 heeft een accelerometer
De E71 heeft een accu die 43% langer meegaat (Op de site van nokia staat 20 uur tegen 14 uur)
Ik denk toch dat het de E71 wordt als je deze goed in je broekzak kunt houden. Ik dacht eerst dat zo'n qwerty mini-toetsenbord veel te klein was. Toen ik hem in mijn handen had bij de MediaMarkt bleek ik er toch erg goed en snel mee te kunnen typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17
Ten eerste.... ik ben totaal niet objectief (heb een e71)
Maar goed, ik begrijp niet helemaal waarom men voor een e66 gaat. Tenzij je virueel pils of lichtzwaardgeluidjes wil maken doorde accelometer.
Ben zeer tevreden over de accu en over het toetsenbord.
Maar de e66 heet wel, voor nokia, een zeer goede slider. het gevoel van sliden en pnemen is misschien ook wel wat waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik heb destijds ook zitten twijfelen of de E66 of de E71. Heb de E71 genomen vanwege het grotere scherm en de QWERTY toetsenbord en heb er tot op heden geen spijt van. Ding werkt goed, lange batterijduur, past goed in je broekzak, je voelt hem niet, maar daardoor is hij naar mijn idee ook erg kwetsbaar. Het toestel is zo dun dat hij met gemak uit je handen kan vallen, maar ik heb het meegeleverde koordje aan het toestel bevestigd voor extra veiligheid.

Toch ik mis net wat meer multimedia mogelijkheden en een betere support van email, daarom stap ik over naar een Blackberry Storm.

Voor de rest veel lof voor de E71!

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

XXfrankieXX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:47:
[...]
.....
Ik ging er vanuit dat de E71 gewoon in je broekzak past, maar door deze post begin ik hier aan te twijfelen.
De N80 heb ik twee jaar lang gewoon los in mijn broekzak gedaan (sleutels altijd in de andere zak). Dit paste goed en alleen de verchroomde navigatietoets heeft krasjes.
Kun je de E71 ook gewoon los in je broekzak dragen?
mijn post betreft hardlopen ;) , de E61i droeg ik ook altijd in mijn broekzak en die is nog een stukje groter. Maar met hardloop kleren heb je geen broekzakken of als je in een kortebroek gaat hardlopen wil je niks in je broekzak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279605

Beste mensen,

Ik heb sinds een week een Nokia E71 van mijn werk. Super handig ding, push-mail, internet en agenda werken allemaal prima. Enige probleem is dat ik af en toe gewoon totaal niet meer kan bellen en op dat moment ook zelf onbereikbaar ben. In beeld wordt weergegeven dat er volledig bereik is (KPN), 3G. Ik kies een nummer en hoor gewoon geen kiestoon. Na een aantal seconden stopt de oproep. Ook mijn push-mail en sms werken uiteraard niet meer.

De enige manier op dit op te lossen in de telefoon opnieuw aan en uit te zetten.

Ik dacht in eerste instantie dat het aan de verbinding met mijn bluetooth carkit lag maar ook zonder bluetooth ingeschakeld heb ik hetzelfde probleem. Vrij irritant natuurlijk.

Komt dit bekend voor en weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

massari schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:18:
Ik heb destijds ook zitten twijfelen of de E66 of de E71. Heb de E71 genomen vanwege het grotere scherm en de QWERTY toetsenbord en heb er tot op heden geen spijt van. Ding werkt goed, lange batterijduur, past goed in je broekzak, je voelt hem niet, maar daardoor is hij naar mijn idee ook erg kwetsbaar. Het toestel is zo dun dat hij met gemak uit je handen kan vallen, maar ik heb het meegeleverde koordje aan het toestel bevestigd voor extra veiligheid.

Toch ik mis net wat meer multimedia mogelijkheden en een betere support van email, daarom stap ik over naar een Blackberry Storm.

Voor de rest veel lof voor de E71!
Daarom heb ik een siliconen hoesje besteld voor iets meer grip, ik heb hem nog niet binnen maar hoop dat ie er redelijk goed uitziet tot die tijd dat kleine koordje er aan bevestigd, kan hem ook gemakkelijker uit mijn broekzak trekken

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philippevk schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:54:
Heb de e71 al weken in mijn broek zonder lederen hoesje (nieuwe cover is 20 euro evt).
Wat me opvalt:
-je voelt hem niet
-je ziet hem niet (Is that a pencil in your pants or...... :+ )
-bijna geen krasjes(maar zie de 20 euro als dat wel gebeurt)
-heb de eerste 2 maanden standaard het hoesje wel gebruikt, zonder werkt veel beter (en niet de hele tijd heeee een iphone :( )

Mag ik vragen waar je voor 20 euro een nieuwe cover hebt gevonden, ik kan er alleen een voor 25 euro vinden (echte Nederlander hier).
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.