Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:08:
[...]
Ik gebruik zelf route 66 en die werkt lekker
ja, hoe verhoudt zich deze met tomtom en kent CoPilot Live 7 ook evt icm de Nokia E71iemand http://www.alk.com/copilot/
Firefox - Iphone
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:08:
[...]
Ik gebruik zelf route 66 en die werkt lekker
Firefox - Iphone
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Verwijderd
Je hebt bij de us versie niet de 2100 band hsdpa dat naar mijn weten hier in Nederland gebruikt wordt.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:24:
Ik ben zelf aan het twijfelen over de aanschaf van een E71 op ebay. Dit is een US versie, maar aangezien de telefoon een quadband is maakt dit volgens mij niet uit.
Dit wordt vermeld in de advertentie:
2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 850 / 2100
HSDPA 850 / 1900 - US version
Verwijderd
Had eerst TomTom op m'n N73. Daar was ik wel een btje aan gewend, maar route 66 doet het ook goed. Gen rare routes tot nu toe en is beschrijvingen zijn duidelijkbabybox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:42:
[...]
ja, hoe verhoudt zich deze met tomtom en kent CoPilot Live 7 ook evt icm de Nokia E71iemand http://www.alk.com/copilot/
Volgens de website!babybox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:42:
[...]
Denk niet dat het je gaat lukken op een Symbian telefoonSystem Requirements
* Mobile Device running Windows Mobile 2003*, 5.0 or 6
* 8MB program memory, 10MB application memory
* Memory Card Slot
* Optional: mobile data connection to use Live and Traffic features**
[ Voor 5% gewijzigd door daaaan82 op 29-10-2008 19:51 ]
B.S.U.R.
Verwijderd
Bij je Outlook server instellingen kan je instellen "kopie op server laten staan voor x dagen"Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:33:
Hier nitwit again.... ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om mail op mijn telefoon te ontvangen!
Ik had mijn outlook op mijn laptop nog open staan en denk dat het daarom niet lukte. Na afsluiten outlook blijft de mail op de server van xs4all staan en kan ik hem wel binnenhalen op mijn telefoon. Weer een stap verder dus! Nu nog uitvinden hoe ik de mail in mijn mailbox op de server kan laten staan én naar mijn outlook laten sturen, dan heb ik overal toegang tot mijn mail. (Alsof je dat niet al had met webmail.)
Thx anyway! (misschien helpt deze post nog een andere nitwit trouwens)
[ Voor 4% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 08:12 ]
Firefox - Iphone
Apple | Marantz | B&W
Ik had hetzelfde bij Garmin. Uiteindelijk "op bass van netwrk* " uitgevinkt en toen had ik een veel snellere fixbabybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:12:
Het duurt erg lang voor hij signaal vindt zelfs als ik rondrijd blijft hij staan op het ingestelde huisadres, ik gebruik sygic en heb een databundel van t-mobile en heb dus via instellingen->algemeen->positiebepaling->methoden pos. bepaling van de vier
bluetooth gps
assisted gps*
geintegreerde gps*
op bass van netwrk*
de onderste drie aangevinkt
bij positiebepalingsserver heb ik: T-mobile Internet
bij serveradres; supl.nokia.com
maar ondanks dat duurt het erg lang, weet iemand misschien wat ik fout doe ?![]()
bij mijn p3300 had ik een programmaatje geheten ephemeris of quickgps om snel posities te bepalen is dit hiervoor ook beschikbaar en is het handig om met d E71 te gebruiken of is dit allang vervangen door aGPS
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
dank voor je snelle antwoord ik ben benieuwd en zal het proberen, zit nou in een gebouw kan dus testenBillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:18:
[...]
Ik had hetzelfde bij Garmin. Uiteindelijk "op bass van netwrk* " uitgevinkt en toen had ik een veel snellere fixGeen idee hoe het komt maar ik heb nu binnen no-time een fix. Zelfs binnen.
Firefox - Iphone
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Heb je Realplayer nog wel op je telefoon staan? Ik heb mijn E71 nog niet zo lang maar youtube filpjes starten bij mij gewoon.DaLuca schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:26:
Ik ben op zoek naar een oplossing van mijn probleem. Mijn probleem is dat ik geen filmpjes kan afspelen op mijn E71.
De NOS applicatie (laatste nieuwsuitzending) werkt niet alsmede emTube.
Het lijkt erop dat er iets van een codec oid gemist wordt. Vaak krijg ik de melding "kan formaat niet openen"
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 09:07 ]
Sorry ik heb het al gevonden, ik vind het alleen heel irritant dat er een aparte applicatie nodig is om in de GaL te zoeken...ErwienO schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:01:
Hallo Allemaal,
Ik ben de Nokia E71 aan het testen met Mail for Exchange, het werkt allemaal prima mail etc word allemaal gesynced.
Maar dan nu mijn vraag, misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen...
Exchange heeft een z.g. GaL (Global Address List) is die ook te syncen met de Mail for Exchange tool? Dit is namelijk voor ons nogal belangrijk aangezien de Black Berry's dit wel kunnen...
Alvast bedankt.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
[ Voor 13% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 09:21 ]
Firefox - Iphone
Ik heb Realplayer erop staan en naar mijn idee ook goed geconfigureerd.BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:07:
[...]
Heb je Realplayer nog wel op je telefoon staan? Ik heb mijn E71 nog niet zo lang maar youtube filpjes starten bij mij gewoon.
Ik heb nog niet veel geïnstalleerd, alleen garmin en google maps. Voor de rest komt ie zo uit de doos.
[ Voor 31% gewijzigd door DaLuca op 30-10-2008 11:21 ]
Gewoon via de browser en deze opent realplayer.DaLuca schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Ik heb Realplayer erop staan en naar mijn idee ook goed geconfigureerd.
Gebruik jij een applicatie voor het bekijken van filmpjes of gebuik jij de browser?
Verwijderd
Je kan de 3 toetsen: kalender-contacten en mail wijzigen . De toets tussen de volume+ en volume- kan je niet wijzigen.babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:19:
kun je een hardware-matige toets bijvoorbeeld aanwijzen voor navigatie (bij een druk op de knop start het navigatieprogramma), bijvoorbeeld de toets rechtsboven aan de zijkant van het toestel (ik geloof de spraak recorder), degene tussen de twee volume-toetsen,
Kun je die toets met andere woorden wijzigen voor een andere functie?
[ Voor 3% gewijzigd door HendrikN op 30-10-2008 13:22 ]
ik heb het nu buiten getest al rondrijden, 10 min. nog geen fix maar pas daarna wel, hoe kan dit?BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:18:
[...]
Ik had hetzelfde bij Garmin. Uiteindelijk "op bass van netwrk* " uitgevinkt en toen had ik een veel snellere fixGeen idee hoe het komt maar ik heb nu binnen no-time een fix. Zelfs binnen.
Firefox - Iphone
Enige wat ik nog kan bedenken is bij onderstaande quote de assisted GPS aanzetten.babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
ik heb het nu buiten getest al rondrijden, 10 min. nog geen fix maar pas daarna wel, hoe kan dit?
tomtom incl. ephemeris 20 sec.!
babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:21:
[...]
in sygic guider vindt hij de hardware direct : compoort Geintegreerde GPS en Baudrate: 9600
en bij COM-poort selecteren: is Geintegreerde GPS aangevinkt en Assisted GPS en Definieren niet hij vindt dus goed de hardware-matige GPS
Klopt dus qua instellingen
[ Voor 7% gewijzigd door babybox op 30-10-2008 14:32 ]
Firefox - Iphone
[ Voor 98% gewijzigd door typhon op 30-10-2008 14:59 ]
Met Garmin heb ik binnen enkele seconden een fix tussen de hoge gebouwen.babybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:23:
Hoe snel heeft iedereen dan een fix,? ik zit niet bij hoge bomen/gebouwen/middelgrote stad etc (genoeg zendmasten dus)
op de site van Sygic stond de E71 gister nog niet tussen de geschikte devices. Het schijnt echter wel te werken, maar dat kunnen we hier niet bespreken aangezien het om van internet geplukte progjes gaattyphon schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:57:
Ik doe mijn best om allerlei navigatiepakketten te installeren maar niets werkt.
Sygic geeft bij installeren al een onbekende foutmelding, route 66 heeft een interne error vlak na het opstarten. Deze pakketten heb ik van het internet geplukt. Ik wil graag eerst even testen of het werkt, daarna ben ik wel bereid om te betalen voor een pakket. Maar tot nu toe lijkt helemaal niets te werken. Kan ik wel op aan als ik een softwarepakket koop, dat het allemaal gewoon werkt?
kun je jouw settings eens hier posten van jouwBillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:12:
[...]
Met Garmin heb ik binnen enkele seconden een fix tussen de hoge gebouwen.
Firefox - Iphone
Ik heb niet zoveel aangepastbabybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:24:
[...]
kun je jouw settings eens hier posten van jouwgps-instellingen, kan ik mijn voordeel mee doen
Firefox - Iphone
Internetverbinding heb ik binnen Garmin op "niet toestaan" gezet. Ik heb geen idee of ik daar recht op hebbabybox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:
dankje:
in de telefoon
Methode positiebepaling:
Bleutooth GPS Uit heb ik ook zo
Assisted GPS Aan heb ik ook zo
Geïntegreerde GPS Aan heb ik ook zo
Op basis van netwerk Uit wat is dit eigenlijk?, ik zowel aan als uit geprobeerd, ocht niet baten
Positiebepalingsserver:
Toeganspunt: KPN Streaminghier heb ik T-mobileInternet
Serveradres: supl.nokia.com heb ik ook zo
In Garmin MobileXT
Gewoon gekozen voor de interne GPS heb ik ook zo
Heb je verder nog iets bijvoorbeeld met de internet-verbinding gedaan, bijvoorbeeld automatischverbinding maken met internet, ik weet niet of dat nog iets in de opties doet
[ Voor 7% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 15:57 ]
verder nog tips?BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:56:
[...]
Internetverbinding heb ik binnen Garmin op "niet toestaan" gezet. Ik heb geen idee of ik daar recht op heb
Firefox - Iphone
Niet echt. Zoals ik al zei, de mijne is net nieuw en nog lang niet volledig naar mijn wensen aangepast. Fabrieksinstellingen zeg maar.
[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2008 16:03 ]
Verwijderd
Het is een gebruiksvoorwerp. Ik draag mijn telefoons altijd in mijn broekzak en de meest waren na een jaar nog supernetjes. Alleen de Nokia N81 was een drama.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:29:
Ik ben nu ook al een 2-tal maanden in het bezit van een E71, erg tevreden over. Zeer solide apparaat! Ik gebruik nu het lederen hoesje dat ik erbij kreeg maar vind het soms nogal lastig om hem er telkens nog uit te halen als er iemand belt, waardoor ik soms het gesprek mis. Ik ga hem misschien gewoon los in mijn broekzak steken, zonder hoesje, maar ik heb een beetje bang dat het metaal bekrast gaat worden. Wat denken jullie?? Zonder sleutels e.d natuurlijk in die zak!
Verwijderd
Ik denk dat ik je raad maar eens ga opvolgen :-)BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:36:
[...]
Het is een gebruiksvoorwerp. Ik draag mijn telefoons altijd in mijn broekzak en de meest waren na een jaar nog supernetjes. Alleen de Nokia N81 was een drama.
Dus geen screenprotectors of hoesjes.... Gewoon gebruikenLichte krasjes en stofjes onder het glas krijg je toch wel.
Vind het ook erg raar. Gisteravond was mn telefoon gekoppeld met mn Parrot CarKit.HendrikN schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:22:
Wat raar, mijn 2 jaar oude Nokia N73 kan wel tegelijkertijd met een GPS-blokje en een Carkit verbinden...
Verwijderd
Verwijderd
Er zit een GPS-chip in, dit is alleen maar de hardware. En er zit inderdaad een softwarepakket bij van Nokia.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:
ik versta niet waarom ik een navigatieprogramma zou moeten kopen als er toch al een gps inzit???
Hiervoor moet je bij de schoften van Apple zijn, deze hebben DRM in hun muziek zitten, waardoor je het alleen maar kan afspelen via... iTunes (of een iPod)! Oplichters inderdaad.en dan vind ik het ook wel heel erg frustrerend dat ik, die braafjes al mijn muziek heb gekocht via Itunes, dat niet kan importeren op de E71. word ik nu gestraft voor zoveel deugdzaamheid.
Verwijderd
Ik krijg deze ook wel eens wanneer ik mijn berichten/email/etc op de geheugenkaart opsla. Wanneer ik het dan omzet naar telefoongeheugen is het weg... Ik kan me voorstellen dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik kan door het gebruik van Mail for Exchange vrij eenvoudig opnieuw alles binnenhalen van de exchange server die mijn agenda en mail etc bevat.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:
ik heb een E71 gekocht in de pda shop, bijna 14d geleden. zonder enige kennis van zaken, ik heb gewoon een goed toestel gevraagd en het viel binnen mijn budget. maar nu vrees ik dat mijn kennis te beperkt is. ik krijg dus net, zoals een vorige topicschrijver de boodschap 'systeemfout' als ik een taak invoer. het is me nochtans helemaal in het begin wel een keer gelukt. veel van wat jullie schrijven, versta ik niet.
[...]
dank voor uw reactie, ik heb hier alles gelezen maar mi toch geen antwoord gevonden op de systeemfout.
Nou nou, dat mag ook wel wat minder...HendrikN schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:22:
Hiervoor moet je bij de schoften van Apple zijn, deze hebben DRM in hun muziek zitten, waardoor je het alleen maar kan afspelen via... iTunes (of een iPod)! Oplichters inderdaad.
En toch zijn genoeg aanbieders zonder DRM...Marcel schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:31:
[off-topic]
[...]
Nou nou, dat mag ook wel wat minder...
Apple verdient er ongetwijfeld een leuke cent aan, maar de DRM verplichting zit erin door de platenlabels. Graag daar je grieven spuien. Apple wil notabene van de DRM af.
[/off-topic]
Sygic werkt prima op mijn E71BillSpaarbank schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:16:
[...]
op de site van Sygic stond de E71 gister nog niet tussen de geschikte devices. Het schijnt echter wel te werken, maar dat kunnen we hier niet bespreken aangezien het om van internet geplukte progjes gaat
Garmin werkt in ieder geval. TomTom 6 heb ik ook kunnen starten, deze stond nog op de geheugenkaart van mijn E51 en werkte in een keer. Ik moest alleen de kaarten activeren. Bij TomTom heb ik de interne gps overigens niet geprobeerd.
Goed om te horen. Ik vond vooral de rijbaanondersteuning erg handig. Enige nadeel vond ik dat hij op mijn E51 te traag was. Ik was bijvoorbeeld allang de rotonde over terwijl sygic nog druk aan het sturen was. Hoe is de traagheid op de E71? En welke versie draai je?
Verwijderd
ja bij mij ook, hele rare onlogische vaak langere routes, als je in de stad rijdt, ik heb hem nu maar op kortere routes gezet ipv snellere route, hopelijk maakt het wat uitVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:42:
Sygic werkt prima qua snelheid. Het programma maakt alleen af en toe rare keuzes mbt routes. In ieder geval niet de routes die we van Tom Tom gewend zijn. Ik draai 7.52.514beta
Firefox - Iphone
Verwijderd
Ik heb al meerder forums afgezocht maar ook nog steeds geen antwoord gevondenVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:
ik heb een E71 gekocht in de pda shop, bijna 14d geleden. zonder enige kennis van zaken, ik heb gewoon een goed toestel gevraagd en het viel binnen mijn budget. maar nu vrees ik dat mijn kennis te beperkt is. ik krijg dus net, zoals een vorige topicschrijver de boodschap 'systeemfout' als ik een taak invoer. het is me nochtans helemaal in het begin wel een keer gelukt. veel van wat jullie schrijven, versta ik niet. ik heb uiteraard nog helemaal niets aan de instellingen veranderd, ik zou niet weten hoe. ik geburik het toestel alleen als gsm en gps. geen mail, geen internet (vooralsnog, ben bang voor de kosten). heb een gewoon proximus abonnement. heb gisteren in allerijl de agps uitgeschakeld nu ik tenminste toch al dat begrpen heb hoe het werkt. niet gratis in ieder geval. ik versta niet waarom ik een navigatieprogramma zou moeten kopen als er toch al een gps inzit??? ik had zelfs enige dagen assistentie (gesproken) maar nu blijkbaar niet meer. en dan vind ik het ook wel heel erg frustrerend dat ik, die braafjes al mijn muziek heb gekocht via Itunes, dat niet kan importeren op de E71. word ik nu gestraft voor zoveel deugdzaamheid. enfin, veel vragen toch. dank voor uw reactie, ik heb hier alles gelezen maar mi toch geen antwoord gevonden op de systeemfout.
^ Wat hij zegt.
Beetje oude quote...freddyathlon schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:18:
Iemand al een oplossing voor het toetsenbord wat je kunt verschuiven ?
Is dat in de nieuwe versies al opgelost?
Er komt namelijk licht doorheen, onderrand scherm / bovenrand toetsenbord.
Verwijderd
Misschien handig, voordat je hier gelijk begint met vragen stellen, even te kijken:Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:24:
sorry, wist niet dat dit een technisch forum was, ben hier geraakt via google. ik zoek wel verder dan. toch bedankt voor de reacties.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Verwijderd
Bekend probleem. Bij de allereerste versies was het toetsenbord, naast dat het verschuifbaar was, ook te flexibel. Het flexte te veel bij het indrukken. Dat laatste is bij de nieuwere versies wel opgelost, maar van dat verschuif heb ik ook nog steeds last van. Naar mijn mening zonde voor zo'n toestel, maar ben er inmiddels wel aan gewend.BillSpaarbank schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:24:
[...]
Beetje oude quote...
Ik merkte vandaag ook dat je het toetsenbord iets kunt verschuiven. Mijn "Ctrl Chr" toets klikte een beetje raar. Met je duimen op het toestenbord lijkt het alsof je het toetsenbord iets naar boven en naar beneden kan verplaatsen. Vreemd
Ik neem aan dat het toetsenbord wel vast zit met het rubber in van die pinnentjes. Zo lijkt het althans op de foto's van de eerste pagina.
Verwijderd
Verwijderd
Firefox - Iphone
Verwijderd
Ik ben een stukje verder. Streaming video werkt wel via WLAN. Het lijkt er dus op dat of mijn provider (Telfort surf & mail unlimited) dit blokt, of dat ik me op een plek bevindt waar de 3G-verbinding zo slecht is dat streamen niet mogelijk is.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:08:
Ook hier een tevreden gebruiker van de E71. Ik heb dit hele topic doorgelezen en kom 1 probleem tegen dat op 30 oktober werd aangekaard en waar nog geen oplossing voor werd gemeld. Ik heb precies datzelfde probleem. Ik kan geen video afspelen in de RealPlayer, via YouTube en middels de NOS Mobiel applicatie. Ik krijg in alle gevallen een server timeout melding nadat het balkje "Laadt" een aantal seconden op 0% blijft staan. Naar mijn weten alles goed ingesteld, ook bij settings RealPlayer.
Wie heeft een oplossing?
[ Voor 28% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 13:09 ]
Firefox - Iphone
ik heb hetzelfde probleem en heb KPN flexibel... hou me op de hoogte als je de oplossing hebt gevonden! ik ga weer verder klooien ;-)Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:43:
[...]
Ik ben een stukje verder. Streaming video werkt wel via WLAN. Het lijkt er dus op dat of mijn provider (Telfort surf & mail unlimited) dit blokt, of dat ik me op een plek bevindt waar de 3G-verbinding zo slecht is dat streamen niet mogelijk is.
[ Voor 20% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 21:16 . Reden: theme erbij gezet, kon niet laten deze te delen ]
Firefox - Iphone
Stepcounter gaat helaas niet werken, daarvoor is een accelerometer noodzakelijk en die heeft de E71 niet. Het programma zal ongetwijfeld te installeren zijn, maar bruikbaar allerminst.babybox schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:38:
stepcounter: als je de telefoon in je broekzak hebt en rond loopt meet hij de afstand en allerlei gegevensabsoluut noodzakelijk
![]()
http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter
Bij DX sku.15653 of sku.6764 en dan zelf maar inkorten dan ?babybox schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:04:
Massaopslag
om mijn telefoon tevens als een usb stick te kunnen gebruiken, kun je de optie massa opslag kiezen, daarvoor werkt de bijgeleverde Nokia Connectivity Cable CA-101 prima, echter ik zocht eigenlijk een wat kortere variant die je in een tas evt. kunt meenemen. Maar is een Nokia Connectivity Cable CA-101 een micro-usb kabel?
[afbeelding]
nokia connectivity cable CA-101, zoiets zoek ik maar dan korter om mee te nemen, wil de bijgeleverde kabel van nokia thuislaten
waar kun je ze goedkoop krijgen, mijn vaste adresjes ebay en dealextreme,daar kan ik ze niet echt vinden
ik zoek dus eigenlijk een liefst zo kort mogelijk kabeltje die je kunt connecten met de Nokia E71 en de computer/laptop waarbij de computer de E71 herkent als massaopslag
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
inkorten je bedoelt met:LoneWolf schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:39:
[...]
Bij DX sku.15653 of sku.6764 en dan zelf maar inkorten dan ?
[ Voor 4% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 20:49 ]
Firefox - Iphone
[ Voor 16% gewijzigd door babybox op 02-11-2008 20:54 ]
Firefox - Iphone
Verwijderd
Er staat me iets van bij dat ik deze melding ook kreeg als ik naar een subfolder van de exchange server probeerde te gaan, want dat moet juist niet. Dus stel dat je via webaccess naar https://server/owa of https://server/exchange gaat, dan moet je als server gewoon alleen het internet-domein-deel invoeren.Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:19:
Dag mede E71 gebruikers,
Heb even door het forum gebladerd maar kan niet echt een herkenbaar probleem vinden. Ik wil exchange van mijn werk instellen maar krijg keer op keer dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. (hij zegt wachtwoord). Deze heb ik op de server al aantal keer veranderd maar dit werk niet.
Dus als ik op syncen klik dan zegt ie eerst verbonden en daarna "Ongeldig wachtwoord. Controleer dit in Profiel - Referenties - Wachtwoord. Ik wordt er helemaal krank jorum van.
Kenbaar probleem bij iemand?
misschien installeren via de nokia installer ipv het sis bestandje op de tel zetten, anders evt. opnieuw downloaden, ik heb hem zelf via een andere downloadsite, weet niet meer welketienes schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:17:
todo manager: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=202640 todo programmatje
krijg steeds melding: installatie van 'manager.sis' niet ondersteund iemand een idee?
Firefox - Iphone
Verwijderd
Verwijderd
Helaas :<Helsie schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:57:
[...]
Er staat me iets van bij dat ik deze melding ook kreeg als ik naar een subfolder van de exchange server probeerde te gaan, want dat moet juist niet. Dus stel dat je via webaccess naar https://server/owa of https://server/exchange gaat, dan moet je als server gewoon alleen het internet-domein-deel invoeren.
[ Voor 9% gewijzigd door babybox op 03-11-2008 12:17 ]
Firefox - Iphone
Vreemd, ik heb dezelfde instellingen en hij trilt prima. Trilt hij bij andere profielen wel?babybox schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:15:
hallo, in het menu profiel Stil wil ik dat als ik gebeld wordt hij alleen moet trillen en bij sms ook alleen trilt. menu-instrumenten-profielen-stil-aanpassen
heb ik
beltoon: Uit
beltoontype: stil
belvolume: op minimaal(=1 blokje)
berichtensignaal toon: uit (ik zie daar niet de optie trillen)
signaaltoon email: uit
Trilsignaal: aan
communicatielampje: aan
waarschuwen bij alle oproepen: aan
ondanks dat gaat hij niet trillen als ik gebeld wordt, waar kan het aan liggen? eveneens zie ik niet de optie om te trillen bij een ontvangen sms (bijvoorbeeld, gemiste oproep bij t-mobile of sms)
weet iemand waardoor dit komt
heel onhandig als hij in je broek zit en alleen het lampje knippert bij een inkomende oproep of sms![]()
eventueel via een sec. programma voor s60 iemand?
nee ook niet, bij algemeen profiel staat trillen ook aan maar ik hoor alleen het belsignaal, trilt niet,BillSpaarbank schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:26:
[...]
Vreemd, ik heb dezelfde instellingen en hij trilt prima. Trilt hij bij andere profielen wel?
[ Voor 21% gewijzigd door babybox op 03-11-2008 12:35 ]
Firefox - Iphone
Verwijderd
Had dit probleem ook een tijdje geleden, De eerste weken dat ik hem had deed het zich niet voor, dus dacht ik dat het wel eens met extra software te maken had.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:35:
Ik heb soms last van een niet werkend menu. Zodra ik het hoofdmenu in wil gaan wordt dit niet weer gegeven en blijft de telefoon op het startscherm hangen. Iemand dit ook wel eens gehad?
[ Voor 15% gewijzigd door Tazzios op 03-11-2008 19:40 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Tazzios op 03-11-2008 22:20 ]
Je kan toch gewoon het certificaat permanent accepteren wanneer je voor het eerst verbinding maakt?Svyatagor schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:16:
Ik probeer mijn E71 zover te krijgen dat hij synchroniseert met mijn OWA-werkmail. Ik heb van mijn systeembeheerder het certificaat gekregen, en ik weet alle details, maar ik krijg dat .cer bestand niet geinstalleerd. Ik kopieer het naar /overige, maar dan krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Gewoon browsen naar de webmail-url werkt ook niet. Iemand enig idee?
[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 03-11-2008 21:34 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Het probleem is dat de browser niet eens het certificaat ziet; ik krijg de melding Web: Kan bewerking niet uitvoerenKanarie schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:31:
[...]
Je kan toch gewoon het certificaat permanent accepteren wanneer je voor het eerst verbinding maakt?
Anders moet je het certificaat omzetten naar het juiste formaat: http://www.xargs.com/s60/s60-cert.html
Nou, ik heb het aan de praat, helaas wel via een betaalde dienst: lepushmail. Werkt wel heel soepel; bij het installeren kon ik aangeven dat hij het servercertificaat onbeperkt moest accepteren. Synchroniseren gaat prima, ben alleen benieuwd of de agendapunten die ik op mijn E71 verander ook doorkomen in mijn Outlook; zou wel moeten, maar gebeurt tot nu toe niet.Svyatagor schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:46:
[...]
Het probleem is dat de browser niet eens het certificaat ziet; ik krijg de melding Web: Kan bewerking niet uitvoeren
Heb het net ook geprobeerd met RoadSync, maar die geeft bij het synchen ook een error; hij zegt dat de SSL-setting niet goed is, en een andere keer geeft de server een '504' .
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Dit heb ik al vaker gehad. Ben erop gaan letten wanneer dit plaats vond en bij mij is het steeds als ik te snel met de telefoon bezig ben. Of anders gezegd, als mijn geduld op is omdat een applicatie niet of te traag reageert, ga ik te ongeduldig op knoppen rammen. Dit leidt er toe dat ik vervolgens niet meer in het hoofdmenu, oplossing is dus geduldig wachten totdat alles netjes af is gesloten.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:35:
Ik heb soms last van een niet werkend menu. Zodra ik het hoofdmenu in wil gaan wordt dit niet weer gegeven en blijft de telefoon op het startscherm hangen. Iemand dit ook wel eens gehad?
Ik ben zelf van plan deze telefoon aan te schaffen. Ik zit erg te twijfelen tussen deze en de E66 (handig typen tegen handig formaat).Tazzios schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:56:
sporttracker staat ook al gewoon in de map installatie. M` E70 en E61i hield ik altijd in de hand.
voor hardlopen ga k m denk in in t zakje op m`n rug doen(met t leren hoesje) of een band om de boven arm.
je hebt niet perse een data abbo nodig tenzij je live tracking wil gaan gebruiken. hij houd trouwens ook bij op welk stuk je naar welk liedje luistert
edit:
weet iemand hoe je sms op het actieve standby scherm krijgt?
Bedankt!philippevk schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:54:
...
Ik denk dat het verschil e66 en e71 verwaarloosbaar is...
Apple | Marantz | B&W
mijn post betreft hardlopenXXfrankieXX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:47:
[...]
.....
Ik ging er vanuit dat de E71 gewoon in je broekzak past, maar door deze post begin ik hier aan te twijfelen.
De N80 heb ik twee jaar lang gewoon los in mijn broekzak gedaan (sleutels altijd in de andere zak). Dit paste goed en alleen de verchroomde navigatietoets heeft krasjes.
Kun je de E71 ook gewoon los in je broekzak dragen?
Verwijderd
Daarom heb ik een siliconen hoesje besteld voor iets meer grip, ik heb hem nog niet binnen maar hoop dat ie er redelijk goed uitziet tot die tijd dat kleine koordje er aan bevestigd, kan hem ook gemakkelijker uit mijn broekzak trekkenmassari schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:18:
Ik heb destijds ook zitten twijfelen of de E66 of de E71. Heb de E71 genomen vanwege het grotere scherm en de QWERTY toetsenbord en heb er tot op heden geen spijt van. Ding werkt goed, lange batterijduur, past goed in je broekzak, je voelt hem niet, maar daardoor is hij naar mijn idee ook erg kwetsbaar. Het toestel is zo dun dat hij met gemak uit je handen kan vallen, maar ik heb het meegeleverde koordje aan het toestel bevestigd voor extra veiligheid.
Toch ik mis net wat meer multimedia mogelijkheden en een betere support van email, daarom stap ik over naar een Blackberry Storm.
Voor de rest veel lof voor de E71!
Firefox - Iphone
Verwijderd
Mag ik vragen waar je voor 20 euro een nieuwe cover hebt gevonden, ik kan er alleen een voor 25 euro vinden (echte Nederlander hier).philippevk schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:54:
Heb de e71 al weken in mijn broek zonder lederen hoesje (nieuwe cover is 20 euro evt).
Wat me opvalt:
-je voelt hem niet
-je ziet hem niet (Is that a pencil in your pants or......)
-bijna geen krasjes(maar zie de 20 euro als dat wel gebeurt)
-heb de eerste 2 maanden standaard het hoesje wel gebruikt, zonder werkt veel beter (en niet de hele tijd heeee een iphone)
Ik denk dat het verschil e66 en e71 verwaarloosbaar is...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq