Het Nokia E71 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 142.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik gebruik ook Fastmail via IMAP. Werkt uitstekend.

Settings:

POP

Note that "Guest" and "Member" users DO NOT have POP access to their accounts. Use IMAP instead or upgrade to "Full" or "Enhanced" access.

* Server: mail.messagingengine.com
* Port: 110 (or SSL POP port 995)
* Username: your FastMail.FM username/login name/email address (must include @fastmail.fm part)
* Password: your FastMail.FM password

IMAP

* Port: 143 (or SSL IMAP port 993)
* Username: your FastMail.FM username/login name/email address (must include @fastmail.fm part)
* Root folder/path: inbox
* Folder separator: . (fullstop)

Outgoing mail server and port

SMTP

NOTE: Non-paying users cannot use the FastMail.FM SMTP server, but paying users may. Non-paying users must use their ISP's SMTP server instead.

The documentation for setting up each client shows where to put the appropriate information. To understand how this is possible, see this page for an explanation of how email is sent and received on the Internet.

* Port: 587 is preferred (read the standards document to see why), but we also support the default port 25 and port 26 as another option if the other ports are blocked

We support encryption via SSL on port 465, as well as TLS over the any of the other ports listed above.

Our SMTP ports are for authenticated SMTP only, you'll need to make sure your software supports authenticated SMTP and also setup a username and password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeovee
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:58
iemand de beta mail applicatie van nokia al aan de praat met t-Mobile en "Online"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
SYQ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:16:
[...]

hekje lang vasthouden is geluid aan/uit
sterretje lang vasthouden is bleutooth aan/uit

ow sorry, starttoon heb jij het over
Dit is volgens mij niet wat SYQ vraagt... (niet dat ik het weet...)

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

upload toolje naar bv flickr werkt ook geweldig zeg!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik zou graag de meegeleverde 2gb geheugen stick willen leegmaken.
Kan dit zonder enig probleem of krijg ik problemen met bepaalde programma's??

Met dit alles werd mn telefoon geleverd: (klik er op voor grotere versie)

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/8580/images/388/4388988/xUjm8h.jpg

En indien ik iets nog kan/moet gebruiken (ik zie namelijk de map Cities in) kan ik deze gewoon backuppen en later weer terug zetten??

iRacing Profile Flickr

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik maak al een tijdje gebruik van de E71 in combinatie met een vodafone abo.

Nu kan ik vanaf het begin al de cataloguslijst via het menu en dan de optie download niet bijwerken.

Hij vraagt of de cataloguslijst geladen moet worden.

Of die de serververbinding tot stand moet brengen.

Dan kies ik het vodafone toegangspunt.

Dan gaat ie bijwerken en geeft ie Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren.

Hebben meer mensen hier last van en hoe hebben jullie dit opgelost ????

Met mijn vorige toestel Nokia E51 ging dit wel namelijk samen met dit abo

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
kalmma schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 08:47:
Ik maak al een tijdje gebruik van de E71 in combinatie met een vodafone abo. Nu kan ik vanaf het begin al de cataloguslijst via het menu en dan de optie download niet bijwerken. <knip> Hebben meer mensen hier last van en hoe hebben jullie dit opgelost ????
Ik heb ook een Vodafone abbo en heb precies hetzelfde. Met Wifi heb ik er geen last van. Dus niet echt opgelost. Maar gewoon een andere verbinding gekozen. Zo vaak gebruik ik de catalogus toch niet.

• Schrijver
kalmma schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 08:47:
Ik maak al een tijdje gebruik van de E71 in combinatie met een vodafone abo.

Nu kan ik vanaf het begin al de cataloguslijst via het menu en dan de optie download niet bijwerken.

Hij vraagt of de cataloguslijst geladen moet worden.

Of die de serververbinding tot stand moet brengen.

Dan kies ik het vodafone toegangspunt.

Dan gaat ie bijwerken en geeft ie Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren.

Hebben meer mensen hier last van en hoe hebben jullie dit opgelost ????

Met mijn vorige toestel Nokia E51 ging dit wel namelijk samen met dit abo
Als je de proxy instelling van je vodafone verbinding wist werkt hij wel.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Schrijver schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:13:
[...]

Als je de proxy instelling van je vodafone verbinding wist werkt hij wel.
Of pak een andere apn Vodafone GPRS of streaming in de instelling van de downloader

Als je van de live apn de proxy wist kom je ook niet meer op vodafone live

[ Voor 5% gewijzigd door B0MBACI op 27-09-2008 19:27 ]

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ok super ik heb het geprobeerd en idd het werkt.

Verwijderd

B0MBACI schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:26:
[...]
Als je van de live apn de proxy wist kom je ook niet meer op vodafone live
Bedoel je dat je dan op geen enkele website meer komt, of alleen die live-pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:16
Iemand al eens Mobile-TV van T-Mobile aan de praat gekregen ? Ik heb nu wel het juiste Web-n-Walk abbo, maar krijg alleen een timeout als ik een van de zenders aanklik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:49:
[...]

Bedoel je dat je dan op geen enkele website meer komt, of alleen die live-pagina?
Alleen die live pagina kom je niet meer op. Maar die gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 00:25
Het is al eerder gemeld in dit forum maar wil het graag nog eens herhalen.
Het is toch redelijk triest dat Nokia in een werk-telefoon als de E71 zo'n slechte IMAP client heeft gestopt. Email is na bellen de belangrijkste functie voor zakelijke gebruikers. En IMAP is in veel gevallen de meest voor de hand liggende keuze. Kom van een SE W810i en zelfs deze telefoon ondersteunt IMAP veel beter (doe dit al 1.5 jaar via xs4all).

Ga nu maar eens Profimail proberen.

Nokia ... doe hier wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail gehad dat de mijn morgen wsl verzonden word. : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:41
peterpm schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:06:
Het is al eerder gemeld in dit forum maar wil het graag nog eens herhalen.
Het is toch redelijk triest dat Nokia in een werk-telefoon als de E71 zo'n slechte IMAP client heeft gestopt. Email is na bellen de belangrijkste functie voor zakelijke gebruikers. En IMAP is in veel gevallen de meest voor de hand liggende keuze. Kom van een SE W810i en zelfs deze telefoon ondersteunt IMAP veel beter (doe dit al 1.5 jaar via xs4all).

Ga nu maar eens Profimail proberen.

Nokia ... doe hier wat aan!
Als je er eens verteld wat er mis is met de IMAP client kunnen we misschien helpen.. hier heeft natuurlijk niemand iets aan. Ik gebruik IMAP op de E51 met Gmail en dat gaat zonder problemen. (maar ik ben geen veeleisende mobiele emailer....)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:23:
Ik heb een mail gehad dat de mijn morgen wsl verzonden word. : D
de white steel variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij werkt gmail via imap ook prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:49:
[...]

Live pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 11-09 13:04
YESSSSSSS.hij doet het.ik had alleen die messaging nooit gedaan.supers en bedankt,,,
Alleen die keuzes van mijn wefi probleem :(
Schrijver schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:54:
Ik gebruik ook Fastmail via IMAP. Werkt uitstekend.

Settings:

POP

Note that "Guest" and "Member" users DO NOT have POP access to their accounts. Use IMAP instead or upgrade to "Full" or "Enhanced" access.

* Port: 110 (or SSL POP port 995)

IMAP

* Port: 143 (or SSL IMAP port 993)
* Root folder/path: inbox
* Folder separator: . (fullstop)

Outgoing mail server and port

SMTP

NOTE: Non-paying users cannot use the FastMail.FM SMTP server, but paying users may. Non-paying users must use their ISP's SMTP server instead.

The documentation for setting up each client shows where to put the appropriate information. To understand how this is possible, see this page for an explanation of how email is sent and received on the Internet.

* Port: 587 is preferred (read the standards document to see why), but we also support the default port 25 and port 26 as another option if the other ports are blocked

We support encryption via SSL on port 465, as well as TLS over the any of the other ports listed above.

Our SMTP ports are for authenticated SMTP only, you'll need to make sure your software supports authenticated SMTP and also setup a username and password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Mooi, dat betekent dat ik binnen afzienbare tijd ook mijn White Steel mag verwelkomen. :D

[ Voor 1% gewijzigd door HansH op 29-09-2008 19:08 . Reden: taalkundige verbetering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansH schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:58:
[...]

Mooi, dat betekent dat ik binnen afzienbare tijd ook mijn White Steel mag verwelkomen. :D
Via qwie heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wist wel da gij ook zo blij zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
belzaak.nl

hij staat daar nog steeds als "binnenkort beschikbaar" maar zal binnenkort wel op voorraad zijn bij hun I hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 19:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hoera, m'n eerste berichtje op de E71! :) Vanmiddag binnengekregen op het werk, erg fijn tot dusverre.

edit: De bijgeleverde calendar is m.i. maar matig, en ik ben nu de Papyrus een beetje aan het testdriven. Nog een dag of 11 voor ik moet registreren, dus ik kan nog even overwegen.

[ Voor 47% gewijzigd door Hillie op 29-09-2008 22:53 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

OK, na wat meer werken met het ding: wie weet of je met de sms applicatie sneller kunt reageren? De telefoonknop vraagt bij het lezen of ik wil bellen, en bij de options is het niet eens het eerste menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hillie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 04:03:
OK, na wat meer werken met het ding: wie weet of je met de sms applicatie sneller kunt reageren? De telefoonknop vraagt bij het lezen of ik wil bellen, en bij de options is het niet eens het eerste menu.
Ik heb bij mijn E51 (welke dezelfde SW heeft) achter options in een sms gewoon als eerste reply staan. Als ik dus op de linker softkey druk en 2 keer op de center toets heb ik een reply te pakken.

Misschien is conversations iets voor je, dan krijg je een extra tab bij je contacts met alle heen en terug sms-en in 1 thread per persoon. Je hebt dan ook gelijk een reply textvak beschikbaar.
http://www.nokia.com/A4568203
Let wel op de verschillende packages die je moet installeren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Op mijn toestel is de eerste optie, helaas, bellen. Conversations heb ik naar gekeken, maar het lijkt alsof ze alles ondersteunen behalve een E71. Misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
misschien dat het aan de taal ligt. ik heb de mijn op engels staan. Wel raar dat conversations niet beschikbaar is voor de E71, maar dat zal ongetijfeld nog komen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Hillie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:
Op mijn toestel is de eerste optie, helaas, bellen. Conversations heb ik naar gekeken, maar het lijkt alsof ze alles ondersteunen behalve een E71. Misschien eens proberen.
Deze versie zou gezien het OS van de E71 (Symbian 60 Versie 3 Feature pack 1) moeten werken. Hij staat er idd niet tussen in de lijst met compatible toestellen, maar je zou het kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb hem al geinstalleerd, en ook bij mij staat de toesteltaal op Engels. Het werkt, nu wel, en Conversations is op zich best aardig.

Vanmorgen overigens de eerste BT-stabiliteitstest gedaan waar m'n vorige SE-telefoontje reproduceerbaar crashte: Voicedialing vanuit de auto. Zonder problemen, geen gezeik met instabiel geneuzel. Erg fijn, niet van die gekkigheid met tijdens het rijden maar handmatig bellen of de batterij eruit vrotten en weer terugdoen (de eerste keer na een "harde reset" deed 'ie het altijd wel). Overigens kan dat hier, ik woon in Zweden waar je nog met je lulijzer in de hand kan rijden.

Grappig genoeg is dit dan ook de eerste telefoon die ik heb wat met recht een lulijzer genoemd kan worden met z'n metalen buitenkant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al gevraagd is maar is het mogelijk om op de E71 een beveiliging in te stellen dat je je smsjes alleen kan lezen nadat je je wachtwoord ingevoerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Of het standaard mogelijk is, volgens mij niet, maar er zijn een aantal appjes te vinden die dit soort zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsie
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik heb mijn E71 nu een week. Met een T-mobile Abbo en Web-n-Walk-plus.

Iemand al eens Mobile-TV van T-Mobile aan de praat gekregen ?Ik kan de url openen (t-mobile.nob.nl) , maar krijg alleen een timeout als ik een van de zenders aanklik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
fietsie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:52:
Ik heb mijn E71 nu een week. Met een T-mobile Abbo en Web-n-Walk-plus.

Iemand al eens Mobile-TV van T-Mobile aan de praat gekregen ?Ik kan de url openen (t-mobile.nob.nl) , maar krijg alleen een timeout als ik een van de zenders aanklik....
wellicht moet je nog streaming of proxy settings instellen voor je realplayer. dit is niet toestel specifiek, maar provider specifiek. Misschien in een t-mobile topic zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat de website van Hotmail niet werkt in de standaard browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 11-09 13:04
Yep.had ik ook last van.
Ik heb meteen mini opera erop geknald...werkt STUKKEN beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:39
Bij mij werk hotmail wel op de standaard browser. Hij geeft wel aan dat de browser niet geschikt is voor de pagina maar dat kun je door klikken en dan werkt het gewoon wel.

Ik moet alleen nog uit vogelen hoe ik me hotmail kan gebruiken als uitgaande box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
eltinio schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:51:
Bij mij werk hotmail wel op de standaard browser. Hij geeft wel aan dat de browser niet geschikt is voor de pagina maar dat kun je door klikken en dan werkt het gewoon wel.

Ik moet alleen nog uit vogelen hoe ik me hotmail kan gebruiken als uitgaande box.
volgens mij kan dat niet omdat de ingebouwde mail client alleen met pop en imap overweg kan. Je kan dus alleen via de site versturen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Als je de MSN-client van Microsoft installeert krijg je er een Hotmail-mailbox bij. Volgens mij werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Hoop dat iemand mij even verder kan helpen met het volgende.

Ik heb in mn auto een Parrot Bluetooth car-kit. Deze maakt automatisch contact met mn E71.
Nu is het zo dat ik ook nog een CarPC ingebouwd heb.

Via deze kan ik ook een BT telefoon bedienen.
Met mn vorige GSM (Sony Ericsson K800i) kon ik verbinding met de Car-kit en de CarPC tegelijk maken.

Als ik dan op het scherm van de carkit een telefoon nummer intikte dan ging de telefoon bellen, zodra er contact was nam de Car-kit het geluid over.

Nu probeer ik dus het zelfde te doen met mn E71.

Mn carPC ziet de E71, en kan ermee verbinden.
Alleen als ik aangeef dat ik een seriel verbinding wil maken (carpc programma heeft namelijk een COM poort nr nodig) dan gaat het fout.

Als ik met de K800i verbinding maak en eigenschappen bekijk dan zie ik dus seriel poort ertussen staan. Maar met de nokia niet.

Hopelijk weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen??

[ Voor 55% gewijzigd door seninha op 01-10-2008 15:33 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
seninha schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:27:
Hopelijk weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen??
Ik kan je helaas zo gauw niet helpen, maar zag zojuist wel dat 'Serial Port' bij de ondersteunde Bluetooth profiles staat... Dus in theorie moet dat betekenen dat het kan.

Overigens, kent iemand het programma 'Handy Shell'? Heb zojuist de trial geïnstalleerd en het voegt toch wel wat grappige functionaliteit toe... Maakt wat effeciënter gebruik van het hoofdscherm dan het standaard 'active standby'-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Helsie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

Ik kan je helaas zo gauw niet helpen, maar zag zojuist wel dat 'Serial Port' bij de ondersteunde Bluetooth profiles staat... Dus in theorie moet dat betekenen dat het kan.
waar heb je dat zien staan? In je telefoorn zelf of op je PC?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
http://www.nokia.nl/A41159210 :
Lokale connectiviteit en synchronisatie
Infrarood, maximumsnelheid 115 kbps
Bluetooth versie 2.0 met Enhanced Data Rate
- Bluetooth-profielen: DUN, OPP, FTP, HFP, GOEP, HSP, BIP, RSAP, GAVDP, AVRCP, A2DP
MTP-ondersteuning (Multimedia Transfer Protocol)
Bluetooth (Bluetooth Serial Port Profile - BT SPP)
Infrarood
Bestand
Netwerk (Raw). Rechtstreekse TCP/IP-aansluiting op eender welke gespecificeerde poort (a.k.a HP JetDirect™).
Netwerk (LPR). Line Printer Daemon-protocol (RFC1179).
Ondersteuning voor SyncML-synchronisatie, iSync, Intellisync en ActiveSync, lokaal en op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 13-09 19:39
HendrikN schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:05:
Als je de MSN-client van Microsoft installeert krijg je er een Hotmail-mailbox bij. Volgens mij werkt dat gewoon.
Klopt inderdaad alleen dan werkt me uitgaande box niet, heb nu me gmail adres als uitgaande email gebruikt en heb de gmail box geforward naar me hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb eindelijk mijn witte schoonheid binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik ook :p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syncroniseerd ie ook met Outlook 2000/2007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Omdat het topic wat offtopic aan het gaan is het onderstaande:
Modbreak:Zullen we het vanaf hier weer over het toestel gaan hebben? Daarbij is het de bedoeling dat je eerst zelf een-en-ander onderzoekt en dat in je bericht vermeld voordat je je vraag hier neer plempt.

Discussie over abonnementen en levertijden/verzendstatussen hoort hier niet. Abonnementen kan eventueel in Telecomproviders, mits het Tweaker-waardig is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:15:
Syncroniseerd ie ook met Outlook 2000/2007?
Wat wil je precies synchroniseren?

Agenda-items kunnen gewoon via PC-Suite 2-way gesynchroniseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:49:
[...]

Wat wil je precies synchroniseren?

Agenda-items kunnen gewoon via PC-Suite 2-way gesynchroniseerd worden.
Inderdaad, Agenda en emails ;)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:31:
[...]

Inderdaad, Agenda en emails ;)
Bedankt
Afaik is het niet mogelijk om emails te synchroniseren via PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

Mad_Demon

de dokter

HendrikN schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:55:
[...]

Afaik is het niet mogelijk om emails te synchroniseren via PC Suite.
Hoeft ook niet, daar heb je de email functionaliteiten van het toestel zelf voor.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:55:
en ik heb eindelijk mijn witte schoonheid binnen.
Foto??

(meerdere mag natuurlijk ook ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

nog steeds geen MMS via tmobile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik eens wat meer tijd heb zal ik eens wat foto's maken.

Ik heb gezien dat de screensaver een .swf bestand is,ik heb eigenlijk een hele mooie van een andere nokia maar die past niet op het bredere scherm,kan ik dit bestand vergroten?
Of waar kan ik nog zo een animated bestanden krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels al enige tijd de e71 in mijn bezit, maar ik heb er bijna elke dag het volgende probleem mee: op een gegeven moment kan ik niet meer in het menu komen via de menu knop. Alle andere functies doen het wel, dus agenda, contacten, etc. daar kan ik wel bijkomen alleen kan ik het menu niet meer openen. Dit los ik op door hem uit te zetten en dan weer aanzetten, maar dit is gewoon bagger. Hebben hier mee mensen last van, of is hier een oplossing voor?

En is Tomtom te draaien met een externe gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Flex, heb je speciale appjes draaien? Wat heb je zoal extra geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb de hele manual doorgenomen,maar kan dus niet vinden hoe ik het volume omhoog kan zetten als je een bluetooth verbinding heb.

Gister kreeg ik namelijkin de auto een telefoontje,deze werd door mn Parrot CK3000 carkit opgenomen,maar was gewoon niet te horen wat de andere kant zei.

IK heb al geprobeerd om het volume van de telefoon omhoog te doen,maar dit hielp niet.

Volgens de manual van de BT carkit moet dit wel van uit de telefoon gedaan worden.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:09:
Inmiddels al enige tijd de e71 in mijn bezit, maar ik heb er bijna elke dag het volgende probleem mee: op een gegeven moment kan ik niet meer in het menu komen via de menu knop. Alle andere functies doen het wel, dus agenda, contacten, etc. daar kan ik wel bijkomen alleen kan ik het menu niet meer openen. Dit los ik op door hem uit te zetten en dan weer aanzetten, maar dit is gewoon bagger. Hebben hier mee mensen last van, of is hier een oplossing voor?

Heb er sinds een paar weekjes ook last van. Vermoed dat het te maken heeft met een app. die ik geinstalleerd heb omdat ik voordien het probleem niet had. Deze week heb ik de SD kaart gebackuped en daarna leeggemaakt en terug de gegevens erop gezet ( van backup). Tot op heden niet meer voor gehad. Probleem doet zich soms voor om de zoveel dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu Twibble om te Twitteren op mn E71, is dit het "beste" programma of heeft iemand anders een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een link naar een site voor die swf bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hetzelfde probleem en zou graag weten hoe ik dit moet verhelpen
seninha schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:50:
Ik heb de hele manual doorgenomen,maar kan dus niet vinden hoe ik het volume omhoog kan zetten als je een bluetooth verbinding heb.

Gister kreeg ik namelijkin de auto een telefoontje,deze werd door mn Parrot CK3000 carkit opgenomen,maar was gewoon niet te horen wat de andere kant zei.

IK heb al geprobeerd om het volume van de telefoon omhoog te doen,maar dit hielp niet.

Volgens de manual van de BT carkit moet dit wel van uit de telefoon gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Gister weer verder gegaan om het volume omhoog te krijgen,maar dit lukt met geen mogelijkheid.

Je heb wat BT instelling betreft,niet echt veel mogelijkheden met deze telefoon.
Wat ik ook merkte was dat zodra ik gebeld wordt de BT carkit NIET afgaat.

Met mn K800i (maar ook andere oudere telefoons) ,als ik gebeld werd dan ging er een pieptoon door mn autospeakers.
Nu gaat alleen de telefoon af, en dat is niet handig als deze in je tas ligt :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Mijn eerste reactie in dit geval zou zijn om te kijken of er een update voor je Parrot is. Als die er niet is zou ik proberen even contact op te nemen met Parrot, omdat ik o.h.a. erg tevreden ben over hun ondersteuning.

Ze hebben bij mij -na een inbraak in mijn auto- ooit kostenloos alle verdwenen bekabeling en dat kleine zwarte kastje opgestuurd, en hebben daarna ook nog eens in een emailwisseling geholpen met een adresboek-synchronisatieprobleem. Niet geschoten is altijd mis...)

/edit: Overigens gaat bij mij de connectie tussen m'n E66 en de CK3100 probleemloos (ook adresboek wordt meegesynched, i.t.t. tot bij mijn E51), en daar kan ik het volume tijdens het gesprek gewoon regelen met de draaiknop van de Parrot. Maar of dat ook werkt op de CK3000 weet ik natuurlijk niet.

[ Voor 22% gewijzigd door puchelaar op 04-10-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
seninha schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 07:47:
Gister weer verder gegaan om het volume omhoog te krijgen,maar dit lukt met geen mogelijkheid.

Je heb wat BT instelling betreft,niet echt veel mogelijkheden met deze telefoon.
Wat ik ook merkte was dat zodra ik gebeld wordt de BT carkit NIET afgaat.

Met mn K800i (maar ook andere oudere telefoons) ,als ik gebeld werd dan ging er een pieptoon door mn autospeakers.
Nu gaat alleen de telefoon af, en dat is niet handig als deze in je tas ligt :|
Het lijkt erop alsof ie niet pairt als Carkit, maar als koptelefoon dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ja, check even of je het "auto"-icoontje ziet als je in de auto zit en het ding gepaired zou moeten zijn. Mijne pairt probleemloos met m'n carkit (ingebouwde Blue&Me van Alfa Romeo), alleen hoor ik nu m'n Sygic McGuider niet lullen als ik in de auto zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:10
lilliprutser schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:07:
Heeft trouwens iemand ervaring met aparte aangekochte hoesjes voor E71 en zo ja welke?
Dit lijkt mij wel interessant: http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm
Ik heb nav jouw post daar een hoesje besteld. Ik vind de meegeleverde niet mooi en handig, en zocht iets om hem te beschermen. Dit ziet er erg gelikt uit! :)

Ik heb overigens wel een probleem met mijn E71. Als ik hem via de USB kabel aansluit op mijn PC, lijkt hij spontaan te vergeten dat er een geheugenkaart inzit 8)7
Erg lastig, mijn mail en smsjes zijn hierdoor ook al verdwenen :( Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:09:

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb eigenlijk geen gekke programma's geinstalleerd. Dacht eerst dat het aan me thema lag, dus had ik alle thema's verwijderd, echter heb ik met het standaard thema ook dit probleem. Het probleem lijkt zich echt random voor te doen.

Ik vind dat Nokia wel eens met een software update mag komen. Alle nieuwe N devices hebben zowat al software updates voordat ze in de winkel liggen. De E71 is nu al 3 maanden uit zonder update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:56:
Ja, check even of je het "auto"-icoontje ziet als je in de auto zit en het ding gepaired zou moeten zijn. Mijne pairt probleemloos met m'n carkit (ingebouwde Blue&Me van Alfa Romeo), alleen hoor ik nu m'n Sygic McGuider niet lullen als ik in de auto zit. :)
Bij mij werkt juist sygic qua volume over BT carkit erg goed alleen het bellen is zwak qua volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Helsie schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:22:
[...]

Het lijkt erop alsof ie niet pairt als Carkit, maar als koptelefoon dan...
Als ik in de auto ben dan krijg is dus een KOPTELEFOON in beeld. Maar volgens mij kreeg ik dat met mn Sony ook al.

Is er een ader manier om te koppelen dan??

Als ik nu in mn telefoon kijk en naar BT ga. Zie ik daar dus mn Parror staan. Als ik dan opties open staat daar tussen:
"Verb. met audioapparaat"

[ Voor 17% gewijzigd door seninha op 04-10-2008 14:07 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:18:
Flex, heb je speciale appjes draaien? Wat heb je zoal extra geinstalleerd?
Nou ik heb er google maps en gmail opgezet. Verder staat er niets op, is het een idee om te telefoon volledig te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Wanneer ik op mijn E71 een nieuwe mailbox aanmaak, kiest de wizard standaard voor IMAP. Daarna, krijg ik niet de mogelijkheid dit te wijzigen in POP. Als ik dit toch probeer krijg ik de melding dat ik dan een nieuw account moet aanmaken. Is er een mogelijkheid om buiten de wizard om een email-account aan te maken en daarbij POP te kiezen? Ik vind het handig wanneer ik niet alleen de headers binnen krijg, maar het hele emailbericht.

Hartelijk dank! Mathieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem:

For days now I have been trying to setup my email accounts. The only way to do this (I think) is by using the wizzard. The strange thing is that after a long search over the web I found out that the wizzard should start with asking me what kind of account (IMAP or POP) but it start strait with my mailadress / password, and then closses the wizzard.
The problem is that it creates an IMAP account by default, and i need POP...
When I want to manually change the setting from IMAP to POP, it refusses that.
Has anyone else have this bug, and can anyone tell me how to setup an entire mailaccount manually?
This thing is driving me crazy, and I really love my E71!!!

Ook bij mijn E71 krijg ik niet als eerste de mogelijkheid om te kiezen voor IMAP of POP alvorens mijn emailadres op te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:03:
Bij mij werkt juist sygic qua volume over BT carkit erg goed alleen het bellen is zwak qua volume
Ik wil hem juist niet over BT horen, want dan houdt de muziek telkens op. ;)

Werken voor jouw probleem de volumeknopjes aan de zijkant niet?
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:29:
Nou ik heb er google maps en gmail opgezet. Verder staat er niets op, is het een idee om te telefoon volledig te resetten?
Bij "gek gedrag" werkt dat vaak goed ja, vanaf een schone lei beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

Mad_Demon

de dokter

Oplossing POP3 probleem. Een niet werkend email adres invullen (bla@doapdoapa.com ofzo) waardoor het toestel niet automagisch de instellingen opzoekt op internet. Hierna kan je gewoon alles zelf invoeren :)

Deze oplossing heb ik overigens weken geleden via Google gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Mad_Demon op 04-10-2008 19:53 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Laatst online: 10-09 13:09
Dat is een goeie voor in de startpost!

Ik heb hem nu ook twee weken in bezit, en met normaal bellen en hier en daar een mail ophalen, wat internetten, Bluetooth aan in de auto (wel uit overdag en 's nachts) haalt ie makkelijk de drie dagen, vind ik wel fijn.

Ik merk alleen wel (elektromagnetische??) straling in mijn spieren in mijn handen, wat ik ook heb met bv laptops. Maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook E71-gebruikers die last hebben of hebben gehad van een toetsenbord waar nogal wat speling in zit? Zie onderstaande video. Als toelichting: de rechter E71 zou er last van hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=q9UIHeYOyx4

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:14:
nog steeds geen MMS via tmobile :(
Heb t-mobile en mms (en umts etc), gewoon via standaardinstellingen van de telefoon, deed het meteen.. Je moet wel eerst een mms zelf versturen voor het actief wordt. 8)
Fijn toestel verder, echt nette batterijduur. Heb mijn hotmail (incl messenger) via windows live invoegtoepassing geinstalleerd en mijn upcmail automatisch laten instellen en werken allebei super. Moet wel toegeven dat ik ze niet automatisch laat binnenkomen, ik haal de nieuwe mails gewoon afentoe binnen als ik even wil kijken.
Wlan was meteen goed geinstalleerd, bij mijn broers N95 8gb moest ik toch even wat extra wijzigen..
Groot verschil ook met windows mobile, schakeld wlan direct in als nodig is, geen wachten op verbinding.. Evenals de gps, zelfs in huis soms een fix. Ga binnenkort de sportstracker maar eens proberen, zit er toch standaard bij.. :9
Wat ik trouwens grappig vond was de stemherkenning, niet dat ik het ga gebruiken, maar het werkt perfect!
(Dacht altijd dat je nog eerst zelf een naam moest inspreken en toekennen maar dat is dus alweer oud..) 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 20:55 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Daniel schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:18:
Ik merk alleen wel (elektromagnetische??) straling in mijn spieren in mijn handen, wat ik ook heb met bv laptops. Maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan de telefoon.
Ik dacht laatst ook een soort stroomschokje te voelen, maar twijfelde of dit wel van de telefoon kwam.. Verder niet meer gehad.

Over de bouwkwaliteit niks te klagen, heb geen toetsenbordspeling en ook geen doorlating van licht onder het scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:45:
Zijn hier ook E71-gebruikers die last hebben of hebben gehad van een toetsenbord waar nogal wat speling in zit? Zie onderstaande video. Als toelichting: de rechter E71 zou er last van hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=q9UIHeYOyx4
Commentaar gezien eronder? En als je er zelf ook 1 hebt, dan kun je zelf wel bevestigen dat het zeker niet standaard is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Geen last van inderdaad, misschien een maandagmorgenmodel, of een of andere rip-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 03:11:
[...]

Commentaar gezien eronder? En als je er zelf ook 1 hebt, dan kun je zelf wel bevestigen dat het zeker niet standaard is. ;)
Commentaar gezien ja. ;) Bij Howardforums zijn er meer die dit probleem hadden. Heb er nog geen één trouwens, moet deze week komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:39:
Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem:

For days now I have been trying to setup my email accounts. The only way to do this (I think) is by using the wizzard. The strange thing is that after a long search over the web I found out that the wizzard should start with asking me what kind of account (IMAP or POP) but it start strait with my mailadress / password, and then closses the wizzard.
The problem is that it creates an IMAP account by default, and i need POP...
When I want to manually change the setting from IMAP to POP, it refusses that.
Has anyone else have this bug, and can anyone tell me how to setup an entire mailaccount manually?
This thing is driving me crazy, and I really love my E71!!!

Ook bij mijn E71 krijg ik niet als eerste de mogelijkheid om te kiezen voor IMAP of POP alvorens mijn emailadres op te geven...
Gebruik gewoon LonelyCatGames Profimail. Alles werkt direct en geen gezeur met pop, IMPA of wat dan ook. Gewoon tig mailboxen beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 22:50:
[...]

Heb t-mobile en mms (en umts etc), gewoon via standaardinstellingen van de telefoon, deed het meteen.. Je moet wel eerst een mms zelf versturen voor het actief wordt. 8)
mms nog steeds niet werkend, erg frustrerend dit.. tig keer instellingen opgevraagd via website van tmobile, krijg maar geen sms met instellingen. via de site van nokia net zo, hiermee krijg ik wel een sms maar werkt het voor geen meter.

als ik trouwens MMS naar 1300 verstuur krijg ik een sms terug dat mn mobiel nog niet wordt ondersteund.. morgen maar ff de klantenservice bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
Ik ben nu ook de eigennaar van een e71!
Ik ben er erg blij mee hij is stukken sneller dan mijn e61.
Maar is er ook een manier om de email koppen van je standaart emailbox op je hooftscherm te krijgen.
Bij mijn e61 stonden er altijd 2 emailkoppen op mijn homepagina en bij mijn e71 heb ik alleen nieuwe mail op mijn home pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb vorige week een beschermfolie aangeschaft die de hele glasplaat afdekt.
Daarvoor had ik een beschermfolie op alleen het weergave gedeelte zitten.
Vanaf die tijd doet mijn navigatiesoftware er een stuk langer over om een gps signaal te ontvangen.
Is dit toeval of kan het ook aan het folie liggen.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen ?

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:01:
Het lijkt er op dat zo nu en dan de instellingen van mijn E71 worden gereset. De telefoon haalt dan niet meer automatisch de mail op. De automatic retrieval is dan gedisabled. Soms loopt het toestel ook vast. Dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in doen om het toestel weer aan de praat te krijgen. Hebben daar meer mensen last van??
Ik raak niet zozeer mijn instellingen kwijt maar het toestel stopt gewoon met mail ophalen en wijgerd dat weer op te pakken behalve na een reset.
Ik begrijp dat meer mensen hier last van hebben en dat het wachten is op een Firmware update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

Ik heb de volgende problemen met mijn E71, kan iemand mij helpen aub?

- Als ik een taak wil maken dan geeft de e71 "systeemfout" aan, erg vervelend

- Als ik bijlagen wil openen van mijn email (via de exchange) dan geeft de E71 aan dat hij geen contact kan maken met de server, ook erg vervelend

- Ik kan windows live messenger niet meer vinden, wel geinstalleerd maar niet meer te vinden, niet vervelend maar wel erg irritant

Wie kan de antwoorden geven? Voor de rest trouwens echt een toptoestel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Ok, hier ben ik dan terug

Ik ben op de fiets blijkbaar mijn hoesje kwijt geraakt, kent iemand een goed alternatief ?

Ik heb nog steeds problemen met de mail...
Ik snap niet hoe jullie pushmail echt werkend hebben, ik doe het als volgt: ik heb alles geconfigureerd voor mijn gmail account, geen probleem zou je zeggen, bij

retrieval settings:
email to retrieve: headers only
retrieval amount --> from inbox --> All
imap4 folder path: unix path
Folder subscriptions: alle labels van gmail

automatic retrieval:
email notifications: disabled
email retrieval: disabled

Wat moet ik doen om het volgende principe (a la blackberry) werkend te krijgen:
ik krijg een mail aan in mijn gmail, en ik wil die INSTANT binnenkrijgen op mijn nokia ALS ik thuis ben en verbonden ben met Wifi (ik heb wefi installed, en bij de gmail account "automatic-wefi" gedefinieerd als standaard AP ipv "always ask")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Dat doet gmail sowieso toch niet? Heb nooit pushmail gehad/geprobeerd, maar bij gmail moet je gewoon zelf ophalen/checken/synchroniseren, toch? Ik heb iig op mijn pc mijn malprogramma gewoon zo ingesteld dat-ie om de minuut checkt, en zie bij gmail ook geen opties om te 'pushen'.
Maar wellicht zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
puchelaar schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 06:12:
Dat doet gmail sowieso toch niet? Heb nooit pushmail gehad/geprobeerd, maar bij gmail moet je gewoon zelf ophalen/checken/synchroniseren, toch? Ik heb iig op mijn pc mijn malprogramma gewoon zo ingesteld dat-ie om de minuut checkt, en zie bij gmail ook geen opties om te 'pushen'.
Maar wellicht zie ik iets over het hoofd?
Ik denk dat jullie beide toe zijn aan ProfiMail met de IMAP idle optie! Werkt echt super, binnen 15 seconden na het verzenden van een test mail heb je hem binnen op je telefoon!

Gr Rob

PS hij is nog wel in BETA op dit moment: http://www.lonelycatgames...80e59de0dcff875807b37c661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 21:27
CodeConnected schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:00:
... Maar is er ook een manier om de email koppen van je standaart emailbox op je hooftscherm te krijgen...
Ga naar Menu -> Instrumenten -> Modi -> Toepass. Startscherm -> Melding e-mail (1 of 2, afhankelijk van waar je account onder hangt). De optie Voorbeeld staat nu waarschijnlijk op 'Alleen koptekst'. Verander dit in een van twee andere opties. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

HyperBart schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:34:

Ik ben op de fiets blijkbaar mijn hoesje kwijt geraakt, kent iemand een goed alternatief ?
http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
Type dit bericht vanaf m'n net binnen gekomen E71 White Steel: mooi apparaat. :D Zal er binnenkort wel ff een review over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

HyperBart schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:34:

Zoek eens op eBay, Deze.
Of meerdere opties bij:Deze.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
HansH schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:42:
Type dit bericht vanaf m'n net binnen gekomen E71 White Steel: mooi apparaat. :D Zal er binnenkort wel ff een review over maken.
Pak de bestaande reviews en vervang GREY STEEL in White... (Je review zal niet echt nuttig zijn. Foto's plaatsen daarentegen lijkt mij een beter idee ;))

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.