Het Nokia E71 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 142.001 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:45:
[...]

hallo ,

vwb roadsync alleen maar goede geluiden van mijn kant (5wk) gebruik. Ik mis geen mail en dat wat men claimt op de website kan men echt waarmaken. Ik heb ook touchscreen gehad met windows maar ik ga niet meer terug voorlopig. Het is echt ideaal met het toetsenbord.
hier hetzelfde. Slechte ervaring met de HTC Touch Pro heeft mij terug doen keren naar deE71 (Symbian). Top toestel

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:54:
[...]

hier hetzelfde. Slechte ervaring met de HTC Touch Pro heeft mij terug doen keren naar deE71 (Symbian). Top toestel
Mag ik je vragen wat precies je slechte ervaringen zijn met de Touch Pro? Aangezien ik aan het twijfelen ben tussen de E71 en de HTC TP.

Verwijderd

Ik heb de Touch Pro even mogen gebruiken, wat ik merkte is dat deze net zo traag reageerde als mijn TyTNII. Traagheid merk je overal in, bladeren door menu's, kantelen van scherm etcetc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:09:
Ik ben echt mega tevreden over mijn toestel! Heb hier en daar een paar gratis theme's gevonden wat het uiterlijk van de menunavigatie etc. enorm ten goede komt.
Echter ben ik nog opzoek naar een hoop free applications ... Hebben jullie hiervoor 1 generale website/forum of googlen jullie steeds naar een specifieke tool?
www.symbian-freeware.com

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb een mooi strak theme gevonden, past goed bij de Grey Steel uitvoering:
Afbeeldingslocatie: http://www.babinokia.com/UPLOADS/mythemes/NewBlack_by_babi/blacksito.png
Veel varianten: met en zonder balken aan de bovenkant, met custom icons of met default icons, en optioneel al die varianten ook voor FP2. Met default icons is ie erg snel, met custom icons is ie vrij groot (>4mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik snap hem niet echt:
De E72 wordt een soort kruising tusesn E51, E66 en E71 ? En dan de E75 wordt ineens weer, qua uiterlijk dan, een soort E71 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Helsie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:20:
[...]

Ik snap hem niet echt:
De E72 wordt een soort kruising tusesn E51, E66 en E71 ? En dan de E75 wordt ineens weer, qua uiterlijk dan, een soort E71 variant?
Precies, alleen een gekke naam keuze, ik zou de E71 variant eerder de E72 noemen. En de slide variant E75. Ben eens benieuwd wanneer deze toestellen officieel worden aangekondigd en welke specs deze gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
hebben er meer mensen last van het fenomeen dat er een kleine lag is tussen het openemen van gesprekken (beantwoorden) en het drukken op de beantwoord toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb bij het terugzetten van data van een E65 via de restore van PCSuite een setje bookmarks teruggezet (denk ik), waardoor ik een relatief lange rij mappen in mijn bookmarks heb die ik niet wil. Of heeft iedereen:
- Afbld. downloaden
- Toepas. downloaden
- Geluiden downloadn
- Video's downloaden
- Thema's downloaden
- Tracks downloaden
in zijn bookmarks menu staan?

Ik wil ze in elk geval graag verwijderen, en dat kan dus niet. Redelijk irritant.

(Achtergrond info: in de E65 stonden 2 browsers: 1 "normale" en 1 wap compatible. Deze mappen stonden daar in de wap compatible browser en staan nu in de E71 na de restore in de reguliere (enige) browser. Dit is al een tijdje zo, maar het blijft me ergeren. Een factory default reset vind ik niet wenselijk, want dan kan ik weer een hele hoop opnieuw gaan instellen...)

[ Voor 28% gewijzigd door Helsie op 19-09-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:33:
hebben er meer mensen last van het fenomeen dat er een kleine lag is tussen het openemen van gesprekken (beantwoorden) en het drukken op de beantwoord toets?
Als je bedoeld dat zodra ik opneem mijn eerste woorden niet worden ontvangen door de beller.. Dan ja daar heb ik ook last van. Ik wacht nu een extra seconde met praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:59:
[...]

Als je bedoeld dat zodra ik opneem mijn eerste woorden niet worden ontvangen door de beller.. Dan ja daar heb ik ook last van. Ik wacht nu een extra seconde met praten
Ook ik heb daar last van ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor windows mobile gebruikers de normaalste zaak van de wereld. Jammer dat Nokia dat dan ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
ik gebruik het nokia mail programma wat met push mail werkt. De anderen ook? kan me namelijk voorstellen dat het even tijd kost om de packetgegevens verbinding uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3MH
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 00:30

3MH

Yup, zelfde issue hier .... ik houd er al rekening mee als ik opneem .... zit inderdaad een ruime seconde tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21
Zeg, het opladen van Nokia, eigenlijk nooit op gelet, maar die adapters hebben allemaal een verschillend amperage, de onze standaard oplader heeft een amperage van 580, wat doet het als ik ééntje neem met een hoger of een lager ?

Kan iemand ook nog eens, stap voor stap, heel duidelijk, met zijn instellingen in het engels, eens een howto schrijven voor PUSH-mail met gmail indien dit mogelijk is??

Want ik heb nu toch de laatste tijd zo mijn twijfels bij dit toestel en het feit dat email "zo makkelijk" is, voor zakengebruikers ja, maar voor thuis, ik heb voorlopig nog geen exchange thuis draaien...

Zou leuk zijn..

Is push dan ook echt PUSH zoals bij de blackberry's dat ze instant aankomen?

[ Voor 51% gewijzigd door HyperBart op 19-09-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
HyperBart, heb je de nieuwe emailapplicatie van Nokia al geprobeerd, die is namelijk wel push en werkt met GMail.

[ Voor 6% gewijzigd door HendrikN op 19-09-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HendrikN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:23:
HyperBart, heb je de nieuwe emailapplicatie van Nokia al geprobeerd, die is namelijk wel push en werkt met GMail.
Ik heb in het standaard berichten programma op de Nokia gewoon mn Gmail adres+wachtwoord ingevuld, de rest ging automatisch, als ik nu verbinding maak met mn Gmail en die verbinding niet aflsuit krijg ik alles direct binnen, is dat hetzelfde als push mail? Of gebruikt dat minder stroom?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

iemand tmobile mms al aan de praat gekregen??? via de site van nokia kun je de instellingen laten opsturen, maar deze werkt niet bij mij. instellingen via tmobile site opvragen doet helemaal niks..

Verwijderd

Topicstarter
8GB SDHC voor 14euro excl. verzending bij iBOOD (alleen vandaag dus)

Edit, laat maar, het is al laat, bedenk me nu pas dat een normale SD kaart niet in de E71 past...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 02:04 ]

• Hillie
  • Laatst online: 16:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Na een hoop rondkijken ook gekozen voor de E71, dus met een dag of 10 wordt 'ie bezorgd (woon/werk in Zweden en gaat via werkabbo). Even mee gespeeld in de winkel, fijn apparaat lijkt me zo.

Nu met een beetje geluk nog een VPN key krijgen van systeembeheer, zodat ik als ik bij klanten zit op ons netwerk kan checken voor oplossingen. En misschien nog wel portable mail ook, hoewel ik niet denk dat men daaraan wil beginnen. Maar goed, kan het altijd vragen.

Van wat ik begreep is de connectie naar de PC micro-USB, toch? Laadt 'ie daar ook over op?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• HyperBart
Hillie schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 16:46:

Van wat ik begreep is de connectie naar de PC micro-USB, toch? Laadt 'ie daar ook over op?
Nope, hij laadt zo niet op, jammer eigenlijk..

Een herhaling van mijn vraagje: maakt het uit hoeveel MilliWatt die oplader geeft ?

[ Voor 14% gewijzigd door HyperBart op 20-09-2008 18:33 ]

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
HyperBart schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:32:
[...]
Een herhaling van mijn vraagje: maakt het uit hoeveel MilliWatt die oplader geeft ?
Zie hier onder voor het goede antwoord

[ Voor 14% gewijzigd door CodeConnected op 22-09-2008 08:24 ]

• Hillie
  • Laatst online: 16:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nee, zo werkt het niet. Over het algemeen staat dat trouwens aangegeven in stroom (mA), niet in vermogen (mW). Teveel is geen probleem, is alleen maar de stroom die een adapter kan leveren. Zolang de uitgangsspanning gelijk is aan wat de telefoon vraagt is er geen enkel probleem. Te weinig kan problematisch voor je oplader zijn, maar de meeste telefoontjes hebben niet zo'n extreme vraag.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

Mad_Demon

de dokter

Ik heb overigens wel gemerkt dat de ontvangst met dit toestel minder is t.o.v. m'n E61i. Ik heb regelmatig dat hij van 3G terugschakelt naar GPRS op plaatsen waar ik dat met m'n E61i nooit had :( Hebben jullie dit ook gemerkt?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Iemand ook last van een beetje backlight-leakage tussen onderkant scherm en de eerste rij toetsen?

Linker- en rechterkant onder het scherm zie ik in het donker licht vandaan komen...
Zal vast zo horen, maar vroeg het me even af.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:40:
Ik heb overigens wel gemerkt dat de ontvangst met dit toestel minder is t.o.v. m'n E61i. Ik heb regelmatig dat hij van 3G terugschakelt naar GPRS op plaatsen waar ik dat met m'n E61i nooit had :( Hebben jullie dit ook gemerkt?
klopt, komt denk ik door het groot aandeel aan ijzer in de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op zondag 21 september 2008 @ 08:51:
Iemand ook last van een beetje backlight-leakage tussen onderkant scherm en de eerste rij toetsen?

Linker- en rechterkant onder het scherm zie ik in het donker licht vandaan komen...
Heb ik in meerdere reviews zien terugkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Heeft iemand anders ook last van wat ik schets of kan iemand bevestigen deze read only bookmark folders niet te hebben:
Helsie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:13:
Ik heb bij het terugzetten van data van een E65 via de restore van PCSuite een setje bookmarks teruggezet (denk ik), waardoor ik een relatief lange rij mappen in mijn bookmarks heb die ik niet wil. Of heeft iedereen:
- Afbld. downloaden
- Toepas. downloaden
- Geluiden downloadn
- Video's downloaden
- Thema's downloaden
- Tracks downloaden
in zijn bookmarks menu staan?

Ik wil ze in elk geval graag verwijderen, en dat kan dus niet. Redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Heb ik ook last van, vind het alleen niet zo heel ergerlijk aangezien ze onderaan staan en je ze niet ziet als je niet naar beneden scrollt. Wel vreemd dat je ze niet kunt verwijderen inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Bij een van de oudere versies van nokia suite kon je de bookmarks via een tooltje beheren, maar nu zit dat er niet meer in... Ik kon het in elk geval niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:24:
[...]

Heb ik in meerdere reviews zien terugkomen. :)
Ohw ik nog niet... Waar kan ik die vandaan halen? Welke onder andere?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op zondag 21 september 2008 @ 08:51:

Dat klopt ik heb er ook last van, onderkant van het scherm,bovenin keyboard komt licht uit.
Ik heb het opgelost door een smalle zwarte strip van 3mm aan de binnenkant te plakken.
Voor demonteren van je nokia zie pagina 1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:19:
[...]

Dat klopt ik heb er ook last van, onderkant van het scherm,bovenin keyboard komt licht uit.
Ik heb het opgelost door een smal zwart strip aan de binnenkant geplakt.
Voor demonteren van mijn nokia zie pagina 1
Het lijkt ook alsof er aan de rechterkant onder scherm meer licht vandaan komt dan links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het opgelost door een smalle zwarte strip van 3mm aan de binnenkant te plakken.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/21/1222003637-910.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:05:
[afbeelding]
Nog bedankt trouwens voor die gouden tip voor het demonteren en voor het stof verwijderen. Erg druk geweest, kon niet eerder reageren. Hopelijk zijn dit dingetjes die verholpen worden bij een nieuwe versie. Al ben ik bij Nokia wel wat stof gewend onder de schermpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamesBond
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ben ik de enige die de E71 helemaal niet zo geweldig vindt?

Ik heb zelf net een week een E71, vindt het echt een prut toestel. De e-mail client is veels te beperkt, er staat dat ie IMAP ondersteunt, maar hij praat alleen IMAP, het is geen echte IMAP client. Hij kan alleen een header laten zien, en daarna alleen de *volledige* e-mail binnenhalen. Dus niet zoals het hoort alleen de eerste 0.5 of 2 kb in plain text mode. Echt HEEL balen als je op een (dure) roaming link of op een GPRS link zit.

Ten tweede is de voip applicatie nog steeds prut. Je VOIP profile is gekoppeld aan een access point. Dus als jij ergens in de stad in een cafe van het publieke hotspot je voip wil gebruiken moet je een extra profiel aanmaken. Dat is gewoon prutswerk, en is gewoon onbruikbaar zo.

De foon is schitterend, maar de software ervoor hebben ze naar mijn idee binnen een week tijd in elkaar geflanst om dat ding de deur uit te kunnen doen.

Mijn E61 had wel een echte IMAP client en voor zover ik weet bestaan er geen behoorlijke "losse" IMAP clients voor Symbian. Of je krijgt een oplossing als Seven of iets waarbij Seven op jouw pop/imap account gaat inloggen en de mail gaat doorsturen. Dat wil ik dus niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Dus twee functies die niet aan jou eisen voldoen en gelijk is het een prut toestel ?? ajb zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamesBond schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:41:

Ik heb zelf net een week een E71, vindt het echt een prut toestel. De e-mail client is veels te beperkt, er staat dat ie IMAP ondersteunt, maar hij praat alleen IMAP, het is geen echte IMAP client. Hij kan alleen een header laten zien, en daarna alleen de *volledige* e-mail binnenhalen. Dus niet zoals het hoort alleen de eerste 0.5 of 2 kb in plain text mode. Echt HEEL balen als je op een (dure) roaming link of op een GPRS link zit.

Ten tweede is de voip applicatie nog steeds prut. Je VOIP profile is gekoppeld aan een access point. Dus als jij ergens in de stad in een cafe van het publieke hotspot je voip wil gebruiken moet je een extra profiel aanmaken. Dat is gewoon prutswerk, en is gewoon onbruikbaar zo.

De foon is schitterend, maar de software ervoor hebben ze naar mijn idee binnen een week tijd in elkaar geflanst om dat ding de deur uit te kunnen doen.

Mijn E61 had wel een echte IMAP client en voor zover ik weet bestaan er geen behoorlijke "losse" IMAP clients voor Symbian. Of je krijgt een oplossing als Seven of iets waarbij Seven op jouw pop/imap account gaat inloggen en de mail gaat doorsturen. Dat wil ik dus niet.......
Misschien kan je beter een TamTam gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamesBond
Als Nokia dit toestel duidelijk in de markt zet als bij uitstek geschikt is om te e-mailen alsook voor internet telefonie en het faalt zo duidelijk op die 2 punten, dan vindt ik het inderdaad een prut toestel. Je koopt dit toestel immers niet voor niets, als ik alleen een gadget zou willen had ik wel een iphone gekocht. En voor zoveel geld verwacht je geen halfbakken mail en voip client.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de camera die niet auto focus is, maar je moet op de t drukken om focus te krijgen. Zelfs de goedkoopste Samsung heeft auto-focus.......

[ Voor 19% gewijzigd door GamesBond op 21-09-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamesBond
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:26:
[...]

Misschien kan je beter een TamTam gebruiken
Inhoudelijk verder niks te interessants te melden of toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Haa jongens, even kalm nu, ieder zijn mening...

In bepaalde opzichten heeft GB wel gelijk, maar aan de andere kant, met een beetje aanpassingen is het ook goed te doen. GB, ik begrijp je frustratie omtrent de autofocus, maar aan de andere kant is het ook wel netjes dat je zelf mag/kunt bepalen wanneer je smartphone focust op iets, niet ?

Indien je het rot vindt dat hij niet netjes verbindt met je wifi ap's, dan kan je eens kijken naar Wefi, deze app maakt een virtueel AP aan, dat stel je dan in bij de voip client, en wefi connecteert dan naar ieder wifi netwerk wat je even aanklikt en maakt een virtuele brug tussen het virtueel ingesteld ap en het hardwarematige echte AP...

Over mail kan je ook even kijken naar de beta van de mail app van nokia op http://mail.nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggelmee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 13:20

Mijn E61 had wel een echte IMAP client en voor zover ik weet bestaan er geen behoorlijke "losse" IMAP clients voor Symbian.
Profimail, zie http://lonelycatgames.com/?app=profimail

De perfekte mailclient! Voldoet aan al je wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
heeft iemand al ervaring met telfort onbeperkt mail en surfen??? en dan uiteraard de ervaring met een e71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Laatst online: 08-09 14:38
Piggelmee schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:33:
[...]

Wat ik het nadeel van Profimail vind is dat hij Geen imap-idle heeft en dat hij niet automatisch opstart
Of kan je hem wel automatisch opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
CodeConnected schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:02:
[...]

Wat ik het nadeel van Profimail vind is dat hij Geen imap-idle heeft en dat hij niet automatisch opstart
Of kan je hem wel automatisch opstarten?
Nee maar imap idle komt volgens mij binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10

Effe wachten op nieuwe firmware. Problemen hiermee zijn bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamesBond
HyperBart schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:44:
Haa jongens, even kalm nu, ieder zijn mening...

In bepaalde opzichten heeft GB wel gelijk, maar aan de andere kant, met een beetje aanpassingen is het ook goed te doen. GB, ik begrijp je frustratie omtrent de autofocus, maar aan de andere kant is het ook wel netjes dat je zelf mag/kunt bepalen wanneer je smartphone focust op iets, niet ?

Indien je het rot vindt dat hij niet netjes verbindt met je wifi ap's, dan kan je eens kijken naar Wefi, deze app maakt een virtueel AP aan, dat stel je dan in bij de voip client, en wefi connecteert dan naar ieder wifi netwerk wat je even aanklikt en maakt een virtuele brug tussen het virtueel ingesteld ap en het hardwarematige echte AP...

Over mail kan je ook even kijken naar de beta van de mail app van nokia op http://mail.nokia.com
Bedankt voor je feedback en tips!

Hmmja, misschien is autofocus een kwestie van smaak hoewel ik me niet kan voorstellen wat iemand met foto's wil die out-of-focus zijn ;)

WeFi kende ik niet, en klinkt inderdaad als een oplossing voor de rare manier van WiFi management in de Nokia. Hen inmiddels ook Psiloc Connect gevonden. Klopt het dat WeFi (in tegenstelling tot Psiloc Connect) je foon niet kan laten overschakelen naar UMTS/GPRS als er geen WiFi in de buurt is?

[ Voor 7% gewijzigd door GamesBond op 22-09-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamesBond
Piggelmee schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:33:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb op de pagina van Lonely Cat gekeken, maar zowel in reviews alsook in op hun web pagina zie ik nergens dat je er voor kunt kiezen om wel iedere e-mail binnen te halen maar alleen de eerste 0.5 of 2 kb (of desnoods 10 Kb). Heb jij profimail en kan dat inderdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
GamesBond schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:49:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb op de pagina van Lonely Cat gekeken, maar zowel in reviews alsook in op hun web pagina zie ik nergens dat je er voor kunt kiezen om wel iedere e-mail binnen te halen maar alleen de eerste 0.5 of 2 kb (of desnoods 10 Kb). Heb jij profimail en kan dat inderdaad?
Ik gebruik profimail. Er zijn verschillende opties. Er is een optie om het volledige bericht te dowloaden en je kunt een limiet stellen aan de grote van de emails die binnen gehaald worden. Ik weet niet welke optie de andere optie overrulet.
Tevens kun je instellen of je standaard de attachments binnen wil halen.
Ik zou een demo versie downloaden en het gewoon proberen. Ik gebruik dit programma al sinds ik een e61 heb gehad en ze sturen iedere keer netjes een nieuwe serial als ik mn nieuwe imei nr doorgeef.

Ik merk wel dat het programma stukken sneller is met een volledige folder update (imap) dan op de e61i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Niet online
Pe Nis schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:31:
[...]

Effe wachten op nieuwe firmware. Problemen hiermee zijn bekend.
Ik heb absoluut geen problemen met de voip client, deze is helemaal niet gekoppeld aan een accespoint. Als je de wlan scan op het today screen doet dan kun je bij het vinden van een netwerk direct connecten met je voip account. Dit is de eerste optie die na een scan tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Mail for Exchange haalt in elk geval ook gewoon de eerste zoveel kb binnen (niet configureerbaar, maar het werkt op zo'n manier dat het niet veel data kost), maar daar heb je voor andere mail dingen niet veel aan. ;)

Overigens is de URL van die Nokia Mailapp beta : http://email.nokia.com
Ik heb het gisteravond getest, maar ik werd er niet heel blij van... Veel te veel bugs. Om dat concreter te maken:
- Bij donker thema zie je de letters niet (omdat er altijd zwarte letters gebruikt worden).
- Checken van mail verloopt niet heel overzichtelijk.
- Ingekomen mails blijven altijd op je standby scherm staan, ook als ze gelezen zijn. Dit was niet aan te passen.
- De email tool integreert niet heel mooi met de andere email apps (niet net als mail for exchange bijv)
- Bij gebruik van gmail kun je niet archiveren, maar wel naar mappen verplaatsen (op je telefoon): Kortom, waar gaat de mail dan heen in je echte gmail account?

Door deze zaken is het gebruik echt te ondoorzichtig om heel fijn te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Helsie schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:14:
Mail for Exchange haalt in elk geval ook gewoon de eerste zoveel kb binnen (niet configureerbaar, maar het werkt op zo'n manier dat het niet veel data kost), maar daar heb je voor andere mail dingen niet veel aan. ;)

Overigens is de URL van die Nokia Mailapp beta : http://email.nokia.com
Ik heb het gisteravond getest, maar ik werd er niet heel blij van... Veel te veel bugs. Om dat concreter te maken:
- Bij donker thema zie je de letters niet (omdat er altijd zwarte letters gebruikt worden).
- Checken van mail verloopt niet heel overzichtelijk.
- Ingekomen mails blijven altijd op je standby scherm staan, ook als ze gelezen zijn. Dit was niet aan te passen.
- De email tool integreert niet heel mooi met de andere email apps (niet net als mail for exchange bijv)
- Bij gebruik van gmail kun je niet archiveren, maar wel naar mappen verplaatsen (op je telefoon): Kortom, waar gaat de mail dan heen in je echte gmail account?

Door deze zaken is het gebruik echt te ondoorzichtig om heel fijn te werken.
Zou mooi zijn als je deze buglist ook zou doorgeven aan de makers van deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Is het mogelijk het toestel open te maken en het toetsenbord wat omhoog te schuiven?

Heb namelijk het idee dat er bovenin rechts meer licht doorheen komt dan links bovenin. Daardoor lijkt het ook alsof het toetsenbordje scheef ligt...

Vind dit niet echt netjes kwa afwerking van Nokia.

Maar vrijwel iedereen heeft er last van begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:04:
[...]

Ohw ik nog niet... Waar kan ik die vandaan halen? Welke onder andere?
http://thenokiablog.com/2...view-part-i-the-physical/

Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080722-qgd7jtgawsfn64kapc6kjk8sk6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Schrijver schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:28:
[...]

Zou mooi zijn als je deze buglist ook zou doorgeven aan de makers van deze app.
Dat kan, maar aangezien ik het meer ging proberen om een beetje te kijken wat het is dan vanuit een specifieke behoefte heb ik er weinig interesse in om het verbeterd te zien worden. ;)
Voor mij voldoet Gmail via de reguliere (IMAP) mail mogelijkheid van de E71 goed genoeg. En Exchange gebruik ik via Mail for Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperBart schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:13:
[...]

Djeee, jij hebt dat fel, ik heb niets...
Dit is niet mijnes, dit is het toestel van die reviewer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:12:
[...]

Dit is niet mijnes, dit is het toestel van die reviewer. ;)
My bad...
Anyways, nooit gemerkt tot ik eens in mijn drafts folder ging:

als je een bericht hebt getypt, en je duwt op verzenden en je sluit dan iets te snel af door op rode hoorntje te drukken, dan gaat ie dus niet senden, moet nu altijd ff wachten totik de progressbar van zenden zie en dan pas weggaan...

Wat ik iets ambetanter vind in dat snel duwen is als ik mijn foon wil locken, dan duw ik soms te snel en gaat ie alleen naar menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet wanneer de white steel uitkomt in nl? ben al een maand aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:33:
Is er iemand die weet wanneer de white steel uitkomt in nl? ben al een maand aan het wachten :(
op ebay nog 19 uur is de koop afgelopen
http://cgi.ebay.nl/Nokia-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat ik hem gepreorderd hebt op een Nederlandse site. En daarbij die Duitse gsm's zijn wrs qwertz uitvoeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het installen van thema's. Ik krijg de foutcode 'certificaat verstreken' of 'certificaatfout'. Ook bij bijvoorbeeld de theme NewBlack die hierboven ergens genoemd wordt. Iemand een idee?

Een zeer tevreden E71 gebruiker. (die touch pro na een week weer ingeleverd: probeer maar eens door je contacten te bladeren zonder dat je direct iemand belt........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Jongens, welk programma gebruiken jullie voor video en dergelijke weer te geven, ik zoek een programmaatje wat ook subs kan weergeven om eens te evalueren of dat goed werkt, het moet liefst een degelijk progje zijn en niet zo een in mekaar geflanst, iets in trent van VLC ofzo ? Ik ben al even op free symbian gaan kijken, maar lijkt me niet echt iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperBart schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:20:
Jongens, welk programma gebruiken jullie voor video en dergelijke weer te geven, ik zoek een programmaatje wat ook subs kan weergeven om eens te evalueren of dat goed werkt, het moet liefst een degelijk progje zijn en niet zo een in mekaar geflanst, iets in trent van VLC ofzo ? Ik ben al even op free symbian gaan kijken, maar lijkt me niet echt iets...
Ik gebruik coreplayer voor video. Is er voor alle platformen en gebruikte dit reeds toen ik nog een pocketPC had. Zeer tevreden over. Vele opties en ondersteund vele formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:59:
Ik heb problemen met het installen van thema's. Ik krijg de foutcode 'certificaat verstreken' of 'certificaatfout'. Ook bij bijvoorbeeld de theme NewBlack die hierboven ergens genoemd wordt. Iemand een idee?

Een zeer tevreden E71 gebruiker. (die touch pro na een week weer ingeleverd: probeer maar eens door je contacten te bladeren zonder dat je direct iemand belt........)
Sommige programma's zullen nog steeds niet lukken, maar ik heb net NewBlack geinstalleerd zonder problemen. Je moet wel bij je app. manager aangeven dat alle software geinstalleerd mag worden en niet alleen signed software.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:39:
[...]

Sommige programma's zullen nog steeds niet lukken, maar ik heb net NewBlack geinstalleerd zonder problemen. Je moet wel bij je app. manager aangeven dat alle software geinstalleerd mag worden en niet alleen signed software.
ik gebruik HelloCarbide en X-plore daar kan ik alle software mee installeren o.a. signed software.
is een klein tooltje. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op dit moment een Bluetrek G2 Headset, wil deze koppelen met de Nokia E71, Nokia ziet hem niet? Heeft dit te maken met Bluetooth V1.2 van de Bluetrek, zo ja is er een mogelijkheid om hem dan toch gekoppeld te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pairen is gelukt, toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
hoi audi.heb ook hello carbide en x-plore er op staan maar hij blijft moeilijk doen over certificaten.
Is het niet zo dat de E71 wat strenger is met certificaten dan andere N of E series?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:22:
[...]

ik gebruik HelloCarbide en X-plore daar kan ik alle software mee installeren o.a. signed software.
is een klein tooltje. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:17:
hoi audi.heb ook hello carbide en x-plore er op staan maar hij blijft moeilijk doen over certificaten.
Is het niet zo dat de E71 wat strenger is met certificaten dan andere N of E series?

[...]
Hoi Alex
ik heb geen probleem, om welk programma gaat.
je heb mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:42:
Het probleem is dat ik hem gepreorderd hebt op een Nederlandse site. En daarbij die Duitse gsm's zijn wrs qwertz uitvoeringen?
We zullen ons troosten dat het ms niet meer lang gaat duuren.
IK heb nog eens gemaild en ze wisten nog niets wanneer deze phone binnenkwam.
Ik heb dan maar een E66 gekocht voor mijn vrouw (ma ze wil die crappy iphone blijven gebruiken :s)Ik merk wel dat het niewe menu snel is en lekker werkt,alleen is het soms toch wat zoeken naar bepaalde instellingen en dat terwijl ik van een E90 kom,dus Raymond je gaat nog plezier hebben aan de E71......(als we hem eindelijk eens leverbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor hebben we de Shopreviews

[ Voor 103% gewijzigd door Longbeard op 22-10-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Bedankt voor deze ontzettend E71-gerichte reactie.

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Jammer dat nog onbekend is wanneer de White steel uitkomt, op het werk wel reeds een dummy model binnengekregen die er erg :9~ uitziet. Wel gevoelig voor vingerafdrukken, maar dat zal wel hetzelfde zijn bij de Grey steel.

Eind oktober loopt m'n abonnement af maar een preorder is altijd wat tricky, straks begint het abonnement te lopen (dan met data abo voor de E71) en heb je nog geen nieuwe telefoon. Choices, choices.. 8)7

edit:
Net de foon maar gepre-ordered icm abo verlenging (eigenlijk verandering) bij Belzaak.nl, met een beetje geluk is ie er over een maandje als m'n huidig abo afloopt. :9

[ Voor 17% gewijzigd door HansH op 24-09-2008 13:45 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:24:
[...]

We zullen ons troosten dat het ms niet meer lang gaat duuren.
IK heb nog eens gemaild en ze wisten nog niets wanneer deze phone binnenkwam.
Ik heb dan maar een E66 gekocht voor mijn vrouw (ma ze wil die crappy iphone blijven gebruiken :s)Ik merk wel dat het niewe menu snel is en lekker werkt,alleen is het soms toch wat zoeken naar bepaalde instellingen en dat terwijl ik van een E90 kom,dus Raymond je gaat nog plezier hebben aan de E71......(als we hem eindelijk eens leverbaar is)
Ik koop ook altijd maar dingen van 400 euro terwijl deze toch niet gebruikt gaan worden.... 8)7

Strava

Verwijderd

Hoe haal ik me accu/batterij er goed en veilig eruit?

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:28:
Hoe haal ik me accu/batterij er goed en veilig eruit?
Het omgekeerde zoals de handleiding het laat zien hoe je hem moet plaatsen.

Verwijderd

Je hebt geen speciale manier cq knopjes??

• HyperBart
stormfly schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:41:
[...]

Het omgekeerde zoals de handleiding het laat zien hoe je hem moet plaatsen.
Heel behulpzaam... :X

Telefoon afzetten
klemmetjes links en rechts induwen, klepje er vanaf halen door omhoog te tillen en uit zijn uitsparingen waar twee stukjes ijzer inzitten te heffen
batterij aan de andere kant dan de contacten (dus als je foon goed vasthoudt, vanonder) een beetje met nagel omhoog duwen en batterij er uit heffen...

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:46:
[...]

Ik koop ook altijd maar dingen van 400 euro terwijl deze toch niet gebruikt gaan worden.... 8)7
Bwa ik zit daar niet mee in,als ik hem te koop aanbied is hij direct verkocht.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

iemand die T-mobile MMS op zn mobiel heeft werken??? ik krijg MMSjes doodleuk 4 dagen later, en dan moet ik ook nog eens naar de site van t-mobile zelf om deze te bekijken. via de site van tmobile krijg ik maar geen instellingen opgestuurd, via de site van nokia wel maar deze werken niet

iemand???

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu heb ik semi-beheer gekregen over aantal E71's, waar mij 1 ding nog onbekend is. Bij de 'simpele' nokia's kon je heel simpel via telefoon instellingen de starttoon uitschakelen (bij de 2 handjes), maar ik kan dit bij de E71 helemaal nergens vinden.

Nu had ik al 2 reviews gevonden waar dit als minpunt wordt opgedragen, het is dus helemaal niet uit te schakelen, behalve als je dus je telefoon in stil-stand uitschakeld krijg je hem niet. Is het iemand al gelukt dit geluid uit te schakelen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:53:
Nu heb ik semi-beheer gekregen over aantal E71's, waar mij 1 ding nog onbekend is. Bij de 'simpele' nokia's kon je heel simpel via telefoon instellingen de starttoon uitschakelen (bij de 2 handjes), maar ik kan dit bij de E71 helemaal nergens vinden.

Nu had ik al 2 reviews gevonden waar dit als minpunt wordt opgedragen, het is dus helemaal niet uit te schakelen, behalve als je dus je telefoon in stil-stand uitschakeld krijg je hem niet. Is het iemand al gelukt dit geluid uit te schakelen?
hekje lang vasthouden is geluid aan/uit
sterretje lang vasthouden is bleutooth aan/uit

ow sorry, starttoon heb jij het over

Verwijderd

euhm,ik dacht nochthans dat ik ergens gezien had,opstartscherm,en dat staat op standaard en je kan dat naar een persoonlijke tekst zetten.

Btw vind ik het ook niet echt storend die 2 handjes....

Wat ik dan wel weer ambetant vind is dat ik de instelling van het lampje onder het D-pad niet kan vinden,ik kan wel instellen dat het continue moet blinken als ik een oproep gemist heb ofzo,maar het breathing light zelf vind ik niet terug.Stom dat ze dat niet gewoon samen gezet hebbben.

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:31:
euhm,ik dacht nochthans dat ik ergens gezien had,opstartscherm,en dat staat op standaard en je kan dat naar een persoonlijke tekst zetten.

Btw vind ik het ook niet echt storend die 2 handjes....
Die had ik inderdaad al getest, maar dan krijg je persoonlijke text na de handjes.

De handjes zelf is geen probleem, maar het geluid dus :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Het lijkt er op dat zo nu en dan de instellingen van mijn E71 worden gereset. De telefoon haalt dan niet meer automatisch de mail op. De automatic retrieval is dan gedisabled. Soms loopt het toestel ook vast. Dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in doen om het toestel weer aan de praat te krijgen. Hebben daar meer mensen last van??

• polo306
SYQ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:16:
[...]

sterretje lang vasthouden is bleutooth aan/uit
toppie.Dat wist ik dus ook niet..ik ging maar elke keer in het menu bluetooth aanzetten/uitzetten.
simpel maar effectief..

Ps: Sygic vind ik toch iets aan de trage kant met het beeld..De stem doet het goed en geeft op rotondes ook aan dat ik er af moet maar op het display sta ik nog op de dreef/weg..
Er zit in het menu ook een keuze tussen assisted gps of intern.Ze werken allebei maar wel vreemd..tussen de keuzes..

Verwijderd

polo306 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:03:
[...]

toppie.Dat wist ik dus ook niet..ik ging maar elke keer in het menu bluetooth aanzetten/uitzetten.
simpel maar effectief..

Ps: Sygic vind ik toch iets aan de trage kant met het beeld..De stem doet het goed en geeft op rotondes ook aan dat ik er af moet maar op het display sta ik nog op de dreef/weg..
Er zit in het menu ook een keuze tussen assisted gps of intern.Ze werken allebei maar wel vreemd..tussen de keuzes..
# ingedrukt houden switched je van stille modus naar gewoon en omgekeerd.

Verwijderd

White steel EINDELIJK op voorraad op nokia.nl. Nu maar afwachten hoelang het bij andere online winkels gaat duren...

• Sjors81
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:01:
Het lijkt er op dat zo nu en dan de instellingen van mijn E71 worden gereset. De telefoon haalt dan niet meer automatisch de mail op. De automatic retrieval is dan gedisabled. Soms loopt het toestel ook vast. Dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in doen om het toestel weer aan de praat te krijgen. Hebben daar meer mensen last van??
heb precies hetzelfde, heb twee accounts toegevoegd en heb bij beide soms dat de verbinding is verbroken.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:40:
[...]

Die had ik inderdaad al getest, maar dan krijg je persoonlijke text na de handjes.

De handjes zelf is geen probleem, maar het geluid dus :P
Dju das idd wel stom.

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:40:
White steel EINDELIJK op voorraad op nokia.nl. Nu maar afwachten hoelang het bij andere online winkels gaat duren...
Relaxed, dan zal de levering naar andere winkels de komende paar weken op gang komen. Dan is ie net op tijd voor m'n contractverlening . :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:40:
Dat is super nieuws

Verwijderd

@raymond

Ze hebben hier weer wa verranderd aan de forum en ik vind het niet terug om een pb te sturen.

Maar is het jouw ook opgevallen dat de E71 white duurder is geworden dan de grey?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:40:
@raymond

Ze hebben hier weer wa verranderd aan de forum en ik vind het niet terug om een pb te sturen.

Maar is het jouw ook opgevallen dat de E71 white duurder is geworden dan de grey?
De witte was sowieso op de meeste sites een paar euro duurder... op algebeld is hij is in ieder geval niet duurder geworden dan dat ik betaald heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:50:
[...]

De witte was sowieso op de meeste sites een paar euro duurder... op algebeld is hij is in ieder geval niet duurder geworden dan dat ik betaald heb.
Ok dan is het goed,ik wist niet meer exact hoeveel we betaald hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Hoe werkt bij jullie de nieuwe GoT layout op de E71? De oude layout werkte bij mij wel flink beter...
(Ik kan hem wel terug op de oude layout zetten, maar dan heb ik op de pc weer niet de handigere nieuwe layout... keuzes, keuzes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

met opera mini is het zeker wel te doen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
IK heb nu WEFI draaien en als ik online wil gaan blijf ik een keuze krijgen:

easy wlan of wefi..
In het Wefi menu heb ik aangegeven mijn access point te gebruiken maar toch blijf ik keuzes houden.

Zijn er ook mensen die ook fastmail.fm gebruiken?
Ik kom er niet helemaal uit om het in te schakelen in de E71.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.