3D Contest v62: Games uit den Ouden Doosch Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

lol
Nope..
Geen koekje voor Heidi :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Zonder naar je render te kijken zou ik gokken Croft Manor O-)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Koekje voor Bozo :P
Laatste wip voor vandaag:

WIP 10
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/1588rcl.jpg
Blijf het formaat nog wat wazig vinden, maar het is vrijwel onmogelijk om een floorplan ofzo te vinden :/
Voor zover ik aan de zijkanten kijk met lara er naast komt het steeds aardig overeen.. maar het 'voelt' nog zo raar.. zal wel komen omdat er nog geen texture op zit.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je zou ook haar Villa kunnen maken, daar zijn volgens mij wat meer screenshots van? :) (en anders kan je er altijd zelf nog even omheen rennen en je als Japanse toerist gedragen!).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Croft Manor is haar villa O-)
En de Japanse toerist uithangen is wat ik op het moment veel aan het doen ben idd :D
Ook gebruik makend van de ' bug' die er voor zorgt dat je gemakkelijk op verschillende uren kan klimmen, vanaf de buitenmuur van de tuin zegmaar, heb ik aardig wat shots verzamelt :)
Maar het is zo jammer dat ze allemaal in perspectief zijn... een plat aanzicht is makkelijker om de lengtes mee te berekenen enzo. Hoewel TR wel gebruik maakt van vaste ' blokken' waarmee ik ook een eind kom :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
ben ik de enige die in de eerste foto van Jasperrr het pacman figuur ziet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Pieterke schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:15:
ben ik de enige die in de eerste foto van Jasperrr het pacman figuur ziet? 8)7
Meshfoutje lijkt me :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 29 september 2008 @ 07:16:
Croft Manor is haar villa O-)
En de Japanse toerist uithangen is wat ik op het moment veel aan het doen ben idd :D
Ook gebruik makend van de ' bug' die er voor zorgt dat je gemakkelijk op verschillende uren kan klimmen, vanaf de buitenmuur van de tuin zegmaar, heb ik aardig wat shots verzamelt :)
Maar het is zo jammer dat ze allemaal in perspectief zijn... een plat aanzicht is makkelijker om de lengtes mee te berekenen enzo. Hoewel TR wel gebruik maakt van vaste ' blokken' waarmee ik ook een eind kom :)
Oeps, sorry, ik moet echt eens stoppen met 's nachts reageren :$ :P (ik had de post erboven ook niet echt gelezen geloof ik).

Er zijn op het interweb trouwens programmaatjes van hobby-programmeurs te vinden die de data van de TR-games kunnen extraheren zodat je het in een extern programma kan bekijken (alleen kijken he, niet aankomen.. >:) ), dan wordt het wat makkelijker. Vraag me alleen niet waar je die programma's kan vinden, maar als je zoekt op hobby-sites dan kom je vast wel iets tegen.

Het is al lang geleden dat ik zoiets heb gezien, ik weet alleen nog dat het bestaat, meer niet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperrr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-04 17:48
Texture/UVW map foutje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stukfruit schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:58:
[...]

Oeps, sorry, ik moet echt eens stoppen met 's nachts reageren :$ :P (ik had de post erboven ook niet echt gelezen geloof ik).

Er zijn op het interweb trouwens programmaatjes van hobby-programmeurs te vinden die de data van de TR-games kunnen extraheren zodat je het in een extern programma kan bekijken (alleen kijken he, niet aankomen.. >:) ), dan wordt het wat makkelijker. Vraag me alleen niet waar je die programma's kan vinden, maar als je zoekt op hobby-sites dan kom je vast wel iets tegen.

Het is al lang geleden dat ik zoiets heb gezien, ik weet alleen nog dat het bestaat, meer niet.
* Spike_wolf had de official Level Editor al geprobeerd die bij TR5 zat, maar daar had ik niet heel veel aan :P
Kan idd wel eens kijken naar die progsels.. kon me wel herinneren dat ik ooit eens een programma had waar ik iig de movable objects mee kon bekijken...
De meeste Old School TR sites zijn wel dood inmiddels :/

Maar wat zoeken kan geen kwaad. Een beetje normale proporties zijn wel leuk natuurlijk :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-04 17:39
la ma

[ Voor 183% gewijzigd door battler op 29-09-2008 18:45 . Reden: wrong topic. ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En * Spike_wolf WIPt vrolijk verder :+

WIP 11
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/dhfq4y.jpg

Heb er even een texture op gegooid. Denk alleen dat ik de bakstenen nog wat kleiner maak.
Die zijn in het origineel ook wel huge, maar dit komt te nep over :P

Zie nu ook net dat ik de ondergrond voor het balkon van haar slaapkamer vergeten ben :X :X

C&C is verder ook welkom natuurlijk :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oeh, dat doet herinneringen naar boven komen :D
Komt de butler er ook nog bij als je tijd over hebt? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-04 09:51

BcMe

BcM

Kleine update :)

Klik voor groter

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Pipboy3small.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door BcMe op 30-09-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

Kleine update.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/x0nyhc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Nog een wipje.
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/wip4.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
Is dat uit Larry?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"ken sent me" =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Nou aangezien niemand enigzins commentaar op de tekeningen geeft zal ik maar beginnen ;)

@Spike_wolf
Kan door de resolutie nog niet echt wat beoordelen. Natuurlijk zit Lara er nice in. Ga je nog een mooie bump, of zelfs displacement in de wand gebruiken? Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien in totaal 8)

@Amplicon
Ziet er goed uit! De resolutie van de achtergrond-plaat lijkt wat laag, wat er toch minder mooi uitziet. Misschien nog andere schepen of iets dergelijks op de achtergrond? ;)

@Acid_Burn
Ziet er ook goed uit Misschien het glas doorzichtig maken? En wat smerigheid hier en daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Glas doorzichtig betekend de binnenkant ook modelen en daar heb ik de tijd niet voor. Daarnaast is het in het origineel ook niet doorzichtig :P Ik wil nog wel wat dingen aanpassen. Het wijnglas is nu een placeholder, de stoep moet nog aangepakt worden, die is nu te netjes... daarnaast wil ik nog wel wat troep in de goot enzo..

@willem169: Leisure Suit Larry inderdaad (gebaseerd op de 1e ega versie, niet de vga remake)

[ Voor 12% gewijzigd door Acid_Burn op 01-10-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WUP 12
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2mwbdjk.jpg
Klikbaar deze keer.

Het huis begint ergens op te lijken :)
Raam texture is nog wel bagger.. moet ik nog een betere voor maken.

C&C is uiteraard weer welkom :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 00:19
Hoe maak je eigenlijk die steen texture op de hoekpunten van de muren?

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hoe bedoel je?
De complete buitenmuur is gemaakt uit één plane, en die daarvan heb ik een nette UVW map gemaakt. Daar alles in getekend/geplakt en dat geeft dit resultaat.
Zal zo wel even die map posten :)

[Edit]
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/200shl3.jpg
Dit is de UVW map die ik max op 2048x2048 heb laten uitpoepen (achteraf was die res toch wat te laag :/ ).

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/r1k28h.jpg
En dit is wat ik ervan gemaakt heb tot nu toe :)

En de materialen zijn zo veel mogelijk zelf gemaakt.. ik heb een hekel aan dingen er zomaar inplakken :P De deur en die ramen zijn wel geplakt jammergenoeg (wel wat aangapast enzo), maar iig die ramen worden nog vervangen.

[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 02-10-2008 18:39 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ziet er top uit allemaal! :)

Mochten er nog mensen zijn die een weekje verder willen werken, dan kunnen ze dat nu nog duidelijk maken ;)

Ik ben zelf dit weekend weg dus het verzamelen van de finals en het bijhouden van de scores zal (als het dit weekend moet gebeuren) daarom pas zondag laat in de avond of maandag gebeuren.

Hierbij meld ik ook gelijk maar even dat er waarschijnlijk geen Aardworm komt die Jim heet omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb, blah.. :(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Een extra weekje zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk O-)

* Spike_wolf zit net te denken, is het geen goed idee als we voortaan de finals ook naar de beheerder van de contest DMen? Dan is het voor die persoon makkelijker om ze te verzamelen.. hoeft die persoon niet het hele topic nog 3 keer door te lezen :)
En als we dan allemaal zorgen dat we een thumb van 550px breed maken dan is er gemakkelijk een nette overzichts tabel van te maken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik wil graag nog een weekje verder werken! Zit dit weekend heel krap met collegeverplichtingen enzo :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@Spike_wolf:

Nouja, topic doorlezen doe ik toch wel (zolang het maar niet 40 pagina's lang wordt :9 ), maar je zegt daar wel iets geniaals eigenlijk. Nooit aan gedacht om gewoon de DM-functie te gebruiken :D

Op zich zou dat ook wel een optie kunnen zijn voor het versturen van de scores, en de gebruikersnamen zijn dan tenminste ook meteen bekend, scheelt weer wat uitgevogel en gemail van beide kanten :)

Bedankt voor het idee d:)b

@Dark Red:

Oke, dan zal ik zo even de startpost editten voor een weekje erbij :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Hmpf, geen tijd gehad voor 3dmax. Andere hobbies hadden voorrang :P

@contestants, goed bezig :Y)

@Spijker wolf, wat meer poly's in Lara kunnen geen kwaad, zeker in haar gezicht :>

@DM idee, werkt alleen dus als iedereen DM heeft aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Persoonlijk lijkt nog een extra week mij niets. Het is juist het idee van een contest om binnen een bepaalde tijd een bepaald iets te maken. Als je die tijd gaat rekken constant (ik heb het bij veel contests zien gebeuren, ik lurk al een tijd) dan is het doel van een contest weg.

Maar goed, luister niet teveel naar mij, soms ben ik ook maar een zeurpiet ;)

[edit]En wat is DM?

[ Voor 3% gewijzigd door BcMe op 02-10-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ok, weekje erbij is wel welkom.. dan kan ik volgende week nog wat doen ipv het vanavond af te ronden aangezien ik morgen een lang weekend met mijn ouders weg ga.
Maar dan moet ik het wel even zeker weten :D

[ Voor 12% gewijzigd door Acid_Burn op 02-10-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stukfruit schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:39:
@Spike_wolf:

Nouja, topic doorlezen doe ik toch wel (zolang het maar niet 40 pagina's lang wordt :9 ), maar je zegt daar wel iets geniaals eigenlijk. Nooit aan gedacht om gewoon de DM-functie te gebruiken :D

Op zich zou dat ook wel een optie kunnen zijn voor het versturen van de scores, en de gebruikersnamen zijn dan tenminste ook meteen bekend, scheelt weer wat uitgevogel en gemail van beide kanten :)

Bedankt voor het idee d:)b
:$ :>
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:59:
@Spijker wolf, wat meer poly's in Lara kunnen geen kwaad, zeker in haar gezicht :>
Ze heeft al meer poly's dan het origineel :+
BcMe schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:09:
Persoonlijk lijkt nog een extra week mij niets. Het is juist het idee van een contest om binnen een bepaalde tijd een bepaald iets te maken. Als je die tijd gaat rekken constant (ik heb het bij veel contests zien gebeuren, ik lurk al een tijd) dan is het doel van een contest weg.

Je moet inderdaad niet steeds na een week nog een week er aan vast plakken, maar een verlenging kan in mijn ogen geen kwaad.

Je moet er niet voor zorgen dat de contests 3 maanden duren, maar als je ziet dat 3 weken voor veel mensen te kort is, een hoop van ons werken/studeren (of beide :P ), en daar zit ook een hoop tijd en energie in.

Zoals hier boven gezegd word, met een week extra kun je je scene netjes afronden, ipv nu snel aan elkaar ducktapen zegmaar :P

Maar ik ben het er wel mee eens dat je niet 3x achter elkaar (in de zelfde contest) een verlenging moet doen.

Maar een verlenging haalr in mijn ogen ook neit 'het doel van een wedstrijd' weg.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:59:
@DM idee, werkt alleen dus als iedereen DM heeft aan staan.
Ook als je alleen een DM wil sturen? Hmm.. tja, we zien volgende week wel :)

BcMe schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:09:

Ik heb het ook zien gebeuren, daarom komt er ook maar 1 week bij (een optie die sinds het begin al open stond) en niet 1 maand :) Ik zei het ook alleen maar omdat ik het idee heb dat er deze keer wel een leuk aantal finals van kan komen, anders had ik het niet eens gevraagd :) Volgende week zondag is nu dus de uiterste inleverdatum en niemand kan dat veranderen, zelfs niet via omkoping :9

Een DM is trouwens een Direct Message, aka een privebericht :) Het werkt hetzelfde als de rest van het forum, maar alleen jij en een of meerdere andere partij(en) kunnen de berichten lezen. Als je hierboven in de rode balk onder "Forum" kijkt, dan zie je "Direct Messages" staan. Klik daar maar eens op!

Als dat er niet staat, dan kan je het via je profiel aanzetten :)

Bij andere mensen zie je of ze het aan hebben staan via dat icoontje onder hun naam (een poppetje met blauw truitje en tekstballonnetje).

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 02-10-2008 22:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Ha, okee dan.
DM staat hier nu aan ;) (Ik dacht dat het PM heette, maar goed :))
Wat, als we toch een week langer bezig gaan zijn, wel fijn is. Is als mensen de platen die gepost worden ook enigzins beoordelen. Dat is toch wel makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 13
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2vwvb4z.jpg
Klik voor groter

Dak zit er op, kleurtjes nog wat aanpassen. Moeten nog twee schoorstenen bij komen.
En ik ga nu de uitbouw van het overdekte zwembad er bij metselen... dan aan de tuin beginnen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Again, omdat niemand het doet zal ik wel posten :D

Ziet er mooi uit, misschien de muren met displacement (vooral de hoeken) wat mooier maken? En misschien zelfs De boog van die ramen wel moddelen enigzins? Dat zorgt net voor het beetje detail wat het af maakt. En je hebt toch nog een extra week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind je belichting wel nog wat vlak, alsof ze in de brandende zon staat die vanaf alle windrichtingen komt. Er lijkt een beetje een gebrek aan schaduwen te zijn. Doe je dat expres?

Verder denk ik idd dat je met een bumpmap nog wel een eindje kunt komen. Ik ga straks nog even modellen, maar heb voor a.s. dinsdag een huge presentatie voor de boeg. Als ik nu m'n tijd verlummel sta ik me dinsdag daar echt boos om te maken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De belichting is nu nog standaard :+ Heb 3 target spots in de lucht gegooid :+

Komt nog goed :)
Ik ga idd naar een bumpmapje kijken.. de ramen moddelen heb ik ook aan gedacht, maar ik wil het eigenlijk bij textures houden, meer old school zegmaar.
Ben inmiddels bezig met het moddelen van de tuin enzo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 15:51
@spike wolf

Ik zou even nadenken over het camera-standpunt wat je straks kiest voor je eindplaatje. Ik zou een redelijke closeup van Lara nemen met op de achtegrond de manor en de tuin. Het dak zou ik niet in beeld brengen omdat dat nogal afbreuk doet aan het realistische van de rest.
Als je het eindplaatje nml. in je hoofd hebt zitten kun je je echt concentreren op die gebieden die evt. nog wat extra werk kunnen gebruiken (bump/displacement/belichting/ramen)
Mooie texturing trouwens, die hoekstenen doen het goed!

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 00:19
Ook @spikewolf,

ik dacht dat je gebruik maakte van tileable textures maar ik zie dat jij alles geunwrapt hebt ;). Ik dacht, misschien gebruik je een handige methode om zulke hoekstenen te krijgen icm tileable textures.

Ben zelf helaas te druk bezig met een game die in een nieuwe 'doos' gaat komen, namelijk een mod voor UT3 (http://tactical-assault.com/). Daar leer ik dan ook echt een héleboel bij, en hopelijk kan ik dat binnenkort laten zien :).

@acid burn

Beetje meer kleur zou ook niet misstaan denk ik, kan me herinneren dat het originele spel behoorlijk kleurrijk was.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03 22:56
Deze games waren toch niet 3D? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Openingspost, 2e linea, 1e zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

@Hupie: Tja origineel zie ik blauw tegels omdat ze nacht wilden simuleren. Ik vond dat niet echt lekker overkomen in een 3D render. Voor de rest valt het wel mee met de kleuren in de 1e scene vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

@ Holgster:
Je hebt gelijk, ik was al eerder van plan om alleen te gaan moddelen/texturen wat ik nodig heb in m'n final shot (welke ik al wel in m'n hoofd heb zitten). Maar zoals altijd ben ik weer veel te ambitieus! :D
Ik heb inmiddels bijna de complete voortuin gemoddeld (nog niet getextured) inclusief doolhof :D
Moet eigenlijk alleen de obstacle corse nog :P
Maar het eerste wat ik ga doen als ik Max weer opstart is een camera maken, Lara op haar plaats gooien en me dan alleen concentreren op wat je ook daadwerkelijk ziet... de rest komt later wel weer :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo ziet het geheel er tot nu toe uit :)

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/311tk5s.jpg
Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2uibqpu.jpg
Achterkant

Niet klikbaar.. wil je ze groter zien laat het dan maar weten :P Maar deze shot's zijn verder niet boeiend voor het eind resultaat dus ga er verder geen moeite aan verspillen tenzij dat gewenst is.

* Spike_wolf gaat een camera maken enzo...

[Edit]
Dat had ook in de vorige post geedit kunnen worden natuurlijk :X
Sry :P

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 06-10-2008 20:17 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Ziet er goed uit Spike_Wolf, ik ben benieuwd hoe je je standpunt gaat plaatsen.

Zelf heb ik weer een kleine update, en hoop ik enigzins op wat kritiek :P

Klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Pipboy4-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ga je dat skelet nog vervangen? Aangezien het volgens mij niet geoorloofd is prefab dingen te gebruiken. Verder vind ik het zand nogal.. plat. Ik mis eigenlijk die karakteristieke golfjes. Tenzij het natuurlijk cartooneske moet overkomen :)

Ik zie nog een rechte streep door de horizon die niet in je vorige render zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Acid_Burn schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:53:
Ga je dat skelet nog vervangen? Aangezien het volgens mij niet geoorloofd is prefab dingen te gebruiken. Verder vind ik het zand nogal.. plat. Ik mis eigenlijk die karakteristieke golfjes. Tenzij het natuurlijk cartooneske moet overkomen :)

Ik zie nog een rechte streep door de horizon die niet in je vorige render zat.
Ah mijn Vray-plane is dus niet hidden :P verklaart een hoop.

Die golfjes is een goed idee, ik wist dat ik iets was vergeten.
Persoonlijk heb ik geen tijd om mijn Biped te vervangen, maar als dat moet dan moet ik mezelf disqualificeren ben ik bang :P

Kwa tijd zit er nog niet zo veel hier in, maar als het kon zou ik er meer tijd in stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

That's not up to me :)

Maar goed, hier weer een wipje..
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/wip5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 07-10-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind dat poppetje wel een beetje afbreuk doen aan de scene. Hij staat er zo star bij dat daarmee ook gelijk het mooie gebouw een kubus lijkt en de telefoonpaal een cilinder. Het haalt de magie weg zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ben ik ook wel een beetje met je eens. Mijn character modeling skills zijn 0,0 op dit moment. Zonder kan ook wel maar wat dan.. eigenlijk hoort ie erbij (of hij is net naar binnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zonder hem is ook duidelijk genoeg welke game je uit wil beelden :)
Ik zou hem ook weg halen idd.
Of proberen z'n hoofd redelijk te maken, en hem net schuin voor de camera te laten staan.. zodat je zn hoofd schuin van achteren ziet... en dan heel donker...
Wil ie net de straat over steken...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

De straat oversteken is nou net iets wat niet kan in LSL.. dan word je overreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

I know ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Acid_Burn schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:02:
Ben ik ook wel een beetje met je eens. Mijn character modeling skills zijn 0,0 op dit moment. Zonder kan ook wel maar wat dan.. eigenlijk hoort ie erbij (of hij is net naar binnen :))
Hij staat daar alsof ie nodig naar de toilet moet.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Misschien ligt het gewoon meer aan z'n verhoudingen. Ik vind 'm wat klein. Hij kan misschien wat langer, of je kunt wat vorm in z'n jas brengen. Z'n armen eindigen erg puntig. Hij lijkt nu op die puppekes uit Sevensheaven.

Je moet ook een beetje afwegen waar je tijd naartoe gaat. Als je nog iets anders in de scene wil dat belangrijker is voor het totaalplaatje moet je je aandacht daar op vestigen. Maar als je vanaf nu tijd over hebt, zou ik proberen dat poppetje wat menselijker te krijgen. Zoek wat foto's van stevige kerels op die van achteren zijn gefotografeerd en probeer daarin te ontdekken wat zij wel hebben en jouw poppetje niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:49

KneoK

Not in a million lightyears

Spike_wolf schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:08:
Zonder hem is ook duidelijk genoeg welke game je uit wil beelden :)
Ik zou hem ook weg halen idd.
Of proberen z'n hoofd redelijk te maken, en hem net schuin voor de camera te laten staan.. zodat je zn hoofd schuin van achteren ziet... en dan heel donker...
Wil ie net de straat over steken...
Larry weg, rechts voor het raam een bordje hangen met CENSORED, helemaal in Larry stijl (al moet je voor de echte censored scene volgens mij rechts aan de zijkant van de bar in het steegje zijn, althans, daar kom je weer vandaan :D ).

Als je dan toch een larry wilt neerzetten, zet 'm dan neer in de stijl van het spel, niet zoals Larry in latere spellen steeds meer werd afgebeeld (ingame heb ik het dan over). Wat rechthoekjes aan elkaar geplakt, bolletje erop, pak wit, schoenen zwart.

Afbeeldingslocatie: http://nitros9.lcurtisboyle.com/leisure_suit_larry_intro1.gif

Ben zelf net weer druk begonnen aan Bomberman. Heb tot nu helemaal geen tijd meer gehad om er nog aan te werken dus het gaat een haastklusje worden.

Edit: waar is bomberman zonder bommen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/bomWip.jpg

Edit edit: krijg ineens een veel beter idee... Hmmm, tijd te weinig, ideeën teveel. Eens zien wat we er van gaan maken uiteindelijk :P

Oke, we gooien de boel om, ik denk dat ik mijn idee wel uitgewerkt krijg :*)

Nieuwe eerste WIP:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWip.jpg

Wire:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWire.jpg

Wie 'm raadt krijgt een koekje, kan goed een van de eerste spelletjes zijn geweest die ik op onze XT speelde.

[ Voor 47% gewijzigd door KneoK op 08-10-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 20:00
Alley Cat, geweldig spel

@Acid_Burn: zorg voor wat minder ambient licht, zodat je wat meer contrast krijgt in het beeld. Dus gewoon het licht uit je neon en straatverlichting laten komen. Geeft meer sfeer, en zo wordt je character meteen wat verhult.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

inquestos schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:47:
Alley Cat, geweldig spel

@Acid_Burn: zorg voor wat minder ambient licht, zodat je wat meer contrast krijgt in het beeld. Dus gewoon het licht uit je neon en straatverlichting laten komen. Geeft meer sfeer, en zo wordt je character meteen wat verhult.
Woohoo !
Afbeeldingslocatie: http://estore.websitepros.com/stores/1566082/catalog/4sh%20popcorn%20060.jpg

Wip 2 en inmiddels ook wip 3:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWip2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWip3.jpg

Todo:
• Gaatjes in de schutting
• Een rijtje ramen erboven
• Vissegraatje en botje
• Als ik nog tijd heb een waslijntje (met tweede rij ramen erboven)

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 08-10-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik vind em op mijn monitor al zo donker. Ik had de GI al opgeschroefd. Ik zal er eens mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

BcMe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:38:
Ziet er goed uit Spike_Wolf, ik ben benieuwd hoe je je standpunt gaat plaatsen.

Zelf heb ik weer een kleine update, en hoop ik enigzins op wat kritiek :P

Klikbaar
[afbeelding]
belichting is erg goed. En de cartoonstijl ziet er ook goed uit. Ik zou verder nog wat meer details toevoegen. en de achtergrond wat verder uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Anoniem: 177141 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:27:
[...]

belichting is erg goed. En de cartoonstijl ziet er ook goed uit. Ik zou verder nog wat meer details toevoegen. en de achtergrond wat verder uitwerken.
Ben op moment bezig met de golfjes in het zand. En heb al tijd gevonden om de handen te vervangen met zelfgemaakte handen, en het hoofd wat aangepast :P

Voor zondag moet ik ook nog wel iets met de achtergrond hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Manneke even weggehaald en de boel donkerder gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/wip6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Update :)

Klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Pipboy5thumb.jpg

Botjes vervangen omdat ik toch wat tijd had. Een achtergrondje erachter en bezig met golfjes in het zand. Zal die golfjes nog iets proberen te vervangen maar daarna houd het toch op ivm de tijd die ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ook nog maar eens een kleine update:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWip4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik blijf denken dat dit telkens een screenshot is uit het originele spel. Er zitten echt zoveel kartels en vieze randjes aan dat ik haast ga denken dat dit geen render is. Dus de vraag, waarom :P Ben je er van bewust dat je zulke low-res textures hebt? Is het een optie om het cleaner te renderen? En met andere kleurtjes :X

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 10-10-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Dark Blue schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:57:
Ik blijf denken dat dit telkens een screenshot is uit het originele spel. Er zitten echt zoveel kartels en vieze randjes aan dat ik haast ga denken dat dit geen render is. Dus de vraag, waarom :P Ben je er van bewust dat je zulke low-res textures hebt? Is het een optie om het cleaner te renderen? En met andere kleurtjes :X
Het is de bedoeling ook dat het op een ingame screenshot gaat lijken. Textures gebruik ik niet eens (edit: oops, toch wel, eentje :+ ), alles wat je ziet is mesh + basic shaders. Ik render op 320x200, blaas dit 500% op in Paint en resize vervolgens in Photoshop weer naar handelbaar formaat om dit effect te krijgen.

Een scherpe plaat ziet er naar mijn idee ook een stuk saaier uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWipQ.jpg

En nog maar een wire erbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/aWire2.jpg

Edit: en andere kleurtjes zou ook afdoen aan het origineel, helaas waren ze in de tijd van Alleycat nog niet zo heel ver met kleuren. Cyaan en magenta ftw !!!

Originele spel:
Afbeeldingslocatie: http://content.answers.com/main/content/wp/en/2/2a/Alleycat.png

[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 11-10-2008 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vind het wel tof gedaan eigenlijk! :)

@BcMe:

Ziet er droog uit!

Puntjes:

• de cactus aan de rechterkant (voor de kijker) staat wel heel erg netjes recht?
• misschien zou je iets meer hoogteverschillen kunnen aanbrengen in de duinen op de achtergrond?
• misschien het lichaam op een duin(tje) laten liggen zodat daar ook wat hoogteverschil in te zien is (diepte, dramatischer)
• in de woenstijn zie je vaak dat het beeld vervormd wordt (ben even vergeten hoe dat effect heet), misschien een leuk idee om mee te spelen?
• het apparaat is erg goed schoongehouden in die zanderige omgeving, zeker het beeldscherm!
• het apparaat staat erg "recht" in het zand, een stukje gedraaid zou het nog interessanter maken denk ik :)
• de golfjes van het woestijnzand zou je heel makkelijk kunnen vervormen dmv sculpting, dan is het ook simpeler om het mooi om het skelet ed. heen te leggen zodat alles echt in het zand ligt.

@Acid_Burn:

Zonder mannetje is wel beter ja :)

Je zou er nog wat extra sfeer in kunnen stoppen door de straat een beetje te laten glanzen (was geloof ik al eerder gezegd?) en vooral ook de neonlichten op andere oppervlakken te laten weerkaatsen. Dan haal je ook gelijk wat van de "effenheid" van hoe het er nu uitziet weg :)

Lagen de rommeltjes in het spel trouwens ook zo netjes langs de kant van de weg?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

KneoK schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:43:
[...]

Het is de bedoeling ook dat het op een ingame screenshot gaat lijken. Textures gebruik ik niet eens (edit: oops, toch wel, eentje :+ ), alles wat je ziet is mesh + basic shaders. Ik render op 320x200, blaas dit 500% op in Paint en resize vervolgens in Photoshop weer naar handelbaar formaat om dit effect te krijgen.

Een scherpe plaat ziet er naar mijn idee ook een stuk saaier uit:
[afbeelding]

En nog maar een wire erbij:
[afbeelding]

Edit: en andere kleurtjes zou ook afdoen aan het origineel, helaas waren ze in de tijd van Alleycat nog niet zo heel ver met kleuren. Cyaan en magenta ftw !!!

Originele spel:
[afbeelding]
Ah, now I get it. :) Omdat ik bruin in de prullenbakken zag dacht ik 'er zijn toch wel meer kleuren in het origineel?' maar het was echt een combinatie van magenta en cyaan met een prachtig dambordpatroon!

Nee, dan vind ik 'm wel wat hebben :P
Wel jammer dat je dezelfde view houdt als het spelletje (tenminste, ik zie nu alleen die screenshot die jij post) - juist een 3d render van nu zou je insight kunnen geven aan alles wat er wel 'was' in die wereld maar wat gewoon toen nog niet te renderen was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 014
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/315logj.jpg

Nu een bumpmapje maken voor de buitenmuur (of iig stuk muur dat nu staat... :P ). En voor Lara.. die heeft ook nog geen bumpmaps bedacht ik me net..
En dan heb ik zo ongeveer alles wel dat ook daadwerkelijk te zien is (en wat meer O-) ). Moet alleen even kijken wat ik IN het huis stop, want ik heb nu de deur open staan, en je kijkt dus uit mijn camera standpunt zo naar binnen :/ Maar de deur dicht ziet er lomp uit :P

C&C is nog welkom uiteraard :)
Ja ik weet dat de belichting harder zuigt dan m'n stofzuiger :+
Komt nog goed (hoop ik).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Stukfruit schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:53:

@Acid_Burn:

Zonder mannetje is wel beter ja :)

Je zou er nog wat extra sfeer in kunnen stoppen door de straat een beetje te laten glanzen (was geloof ik al eerder gezegd?) en vooral ook de neonlichten op andere oppervlakken te laten weerkaatsen. Dan haal je ook gelijk wat van de "effenheid" van hoe het er nu uitziet weg :)

Lagen de rommeltjes in het spel trouwens ook zo netjes langs de kant van de weg?
In het origineel lag er geen rommel. Ik heb er een goot gemaakt waar ik "troep" in heb gedaan. Zooi op straat ligt meestal in de goot vandaar. Tis een beetje smoezelige wijk, dus echt weerkaatsen op oppervlakten is wat lastig, maar ik kan kijken of ik de weg een beetje reflectief kan maken. De neon lichten zijn al van een lichtgevend material (brazil) ik ben er alleen nog niet achter hoe ik ze nog meer kan laten stralen. (edit: gevonden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Spike_wolf schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:12:
WIP 014
[afbeelding]
Moet alleen even kijken wat ik IN het huis stop, want ik heb nu de deur open staan, en je kijkt dus uit mijn camera standpunt zo naar binnen :/ Maar de deur dicht ziet er lomp uit :P
TR 3 voor het laatst gespeeld op de Ps2, maar ik zie het helemaal voor me.
Je zou zoals al eerder genoemd de butler in de deur opening kunnen zetten, of de blauwe matten/gym toestellen uit TR 2.

Edit, TR3 maar eens geïnstalleerd, toch te lang geleden dat ik het gespeeld heb.
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/34pzuw2.png

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 11-10-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Oeh, zou die planten bijna vergeten zijn _O_

Je ziet maar een heel klein stukje van binnen, leg iig een vloerkleed neer en daar achter die muur ofzo.. denk dat dat genoeg is.
Mocht ik tijd genoeg hebben bouw ik Jeeves (of Compton, zoals hij in de comic heet) ook nog wel even :+

[Edit]
De blauwe matten zijn uit TR1 trouwens ;)
TR2 had de hindernisbaan in de tuin.

[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 11-10-2008 19:41 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

De straattexture aangepast, neon schijnt nu iets feller op de muur, muurtexture meer bump gegeven
Ik denk dat ik er wel een eind klaar mee ben. Morgen heb ik toch geen tijd vanwege de verjaardag van mijn zoontje.

Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/larry_small.jpg

De neon zie je niet op straat omdat deze te hoog hangt om onder deze hoek gezien te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Acid_Burn op 11-10-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heb je nog een screenshot van het originele spelletje toevallig? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/start.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-05 11:56
Die lijkt wel akelig goed zeg. Complimenten voor jullie graphicsmeesters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uzxFwreQSaxJOXgVgAnuLKoU/full.jpg
Nou, hier dan wip 2 :P
Ik ben nu bezig met het modellen van Prehistorik Man zelf ... in Organica!
Op zich kan dat veel beter in C4D, maar ik leer alles stap voor stap ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Organica? Hmm, is daar toevallig ook nog een linkje voor te vinden? Ik kom alleen bij sites uit die net zo oud lijken te zijn als dat spel zelf :$

Als het het programma is dat ik nu in een paar oude screenshots heb gezien dan vind ik het iig knap dat je er mee kan werken!

Vandaag is trouwens de laatste dag! Ik ga alvast langs de zijlijn staan om jullie toe te juichen!! *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Nou dan ben ik de eerste maar. ;) Ik heb niet zoveel vrije tijd meer. (overwerk, grmbl ;))

Ik heb uiteindelijk alleen nog de cactus schuin kunnen zetten :P De rest van het commentaar van Stukfruit zal ik zeker nog doorvoeren zodra ik er tijd voor heb, maar dat is helaas niet voor deze contest.

Final (Klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/PipboyFinalThumb.jpg

En nog een wire voor degene die het boeit :P

Wire (Klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/PipboyWireThumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nog een dikke 5 uurtjes! *juicht alle deelneme(e)m(st)ers enthousiast toe* *O*
Zou ik het nog redden om in die tijd een eigen final te maken? :+ :$

BcMe schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:41:
Nou dan ben ik de eerste maar. ;) Ik heb niet zoveel vrije tijd meer. (overwerk, grmbl ;))

Ik heb uiteindelijk alleen nog de cactus schuin kunnen zetten :P De rest van het commentaar van Stukfruit zal ik zeker nog doorvoeren zodra ik er tijd voor heb, maar dat is helaas niet voor deze contest.
Ik vind het idee iig geweldig _/-\o_ de uitvoering ook hoor ;) maar het viel me net eigenlijk pas voor de eerste keer op wat er op dat display staat 8)7 erg leuk! :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

* Spike_wolf is bezig met belichting goed krijgen.. render na render aan het draaien met andere belichting... maar heb de goeie belichting nog niet te pakken :/
Misschien gaat het sneller als ik op 640x480 render? Nja... dan zijn de details niet te zien :+ Toch maar hi res blijven renderen dan :P

Geloof wel dat ik er bijna ben though :)

K vind hem nog best geslaagd geworden eigenlijk :D
Komt zometeen nog wel een WIPje :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Spike_wolf schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:16:
* Spike_wolf is bezig met belichting goed krijgen.. render na render aan het draaien met andere belichting... maar heb de goeie belichting nog niet te pakken :/
Misschien gaat het sneller als ik op 640x480 render? Nja... dan zijn de details niet te zien :+ Toch maar hi res blijven renderen dan :P

Geloof wel dat ik er bijna ben though :)

K vind hem nog best geslaagd geworden eigenlijk :D
Komt zometeen nog wel een WIPje :)
Mocht je nog wel wat renderpower nodig hebben dan moet je roepen. Er staat hier nog een quad-core met 8 gig ram op standby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

BcMe schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:25:
[...]

Mocht je nog wel wat renderpower nodig hebben dan moet je roepen. Er staat hier nog een quad-core met 8 gig ram op standby ;)
Thanks, maar ik denk dat ik het wel haal :) Zo niet hoor je van me :)

Tussendoor even deze gerenderd.. Lara's pose:
WIP 15
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/fp8g92.jpg
Klikbaar :) (Render heeft geen belichting).

En ja, ik zag ook net dat ik haar vingers ben vergeten te tekenen :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 16
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2jdome1.jpg
Nog niet tevreden over de kleuren :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

BcMe schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:41:

Final (Klikbaar)
[afbeelding]

En nog een wire voor degene die het boeit :P

Wire (Klikbaar)
[afbeelding]
ik zeg DoF! maakt alles wat interessanter :D

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Tjeemp schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

ik zeg DoF! maakt alles wat interessanter :D
Doh! :') Die had ik erop! Layer stond uit :{ Even snel het plaatje uploaden O-)

Ah nu weet ik weer waarom die uitstond. Even snel een foutje eruit poetsen.

Geupdate
Er zitten nog een paar kleine schoonheids foutjes in. Maar ik moet nu echt mijn werk afmaken ;) En de hele tijd met mijn eigen gepruts bezig zijn hoort daar helaas niet bij :P

[ Voor 36% gewijzigd door BcMe op 12-10-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Pre Final (WIP 17)
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/smy90m.jpg

Nog C&C
De kleur bevalt me nog steeds niet :/
* Spike_wolf zwengelt Photoshop weer aan, eens zien of er daar wat mee te doen valt :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wauw hoor! Geen kritiek van mij, behalve dan misschien de schaduwen op Lara zelf die imo iets te zwart zijn :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Thanks, schaduwen heb ik inmiddels wat aan gedaan :)

Waarschijnlijk FINAL
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/29kuwt3.jpg
Klikbaar

[Edit]
Wegens gebrek aan tijd is dit idd mijn FINAL
Ben er opzich wel tevreden mee :)

[ Voor 53% gewijzigd door Spike_wolf op 12-10-2008 21:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas geen tijd meer gehad om nog veel aan t plaatje te werken. Enerzijds tijdgebrek en aan de andere kant omdat ik al een door de kenis heen ben die ik heb opgedaan, en het inbrengen van verbeteringen hele nieuwe dingen zijn waaraan ik nog moet beginnen om het te leren.

Heb leren modelen en beetje material edeting en (background) lighting.

Ik houd het bij een 600x450 plaatje, want op grotere resoluties wordt het er niet mooier op :o

Modeling in Sketchup, rendering in Vray.
Wie weet de volgende keer Blender.

Final
De Aluminum Malard en Monolith Burger uit de Space Quest reeksen.

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/ajuuzb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Cool dat je ook nog de enterprise er aan hebt gehangen zoals in het spel.

Final Leisure Suit Larry (original version)
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/larry_final_small.jpg
Klikbaar voor 1600x1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Mooi! :)

Ik wil er bij deze nog even iedereen aan herinneren dat we de scores deze keer via de DM (Direct Messages) doen ipv via email. Mocht iemand zijn/haar DM nog niet aan hebben staan, dan kan je dat doen via deze pagina, met een vinkje voor "Direct messages".

Wanneer de winnaar van deze contest bekend is kan je de DM-optie natuurlijk ook weer uitschakelen wanneer je er geen behoefte aan hebt om gratis aanbiedingen voor grotere videokaarten te moeten lezen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Dark Blue schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 00:32:
[afbeelding]
Nou, hier dan wip 2 :P
Ik ben nu bezig met het modellen van Prehistorik Man zelf ... in Organica!
Op zich kan dat veel beter in C4D, maar ik leer alles stap voor stap ;) .
Organica? Mijn god, dat is oud, hulde dat je 't gebruikt verder :D, krijg er een nostalgisch gevoel bij. Maar zou je ZBrush of Mudbox niet eens proberen? Van die laatste is pas een nieuwe versie uitgekomen.

Volgens mij bestaat 't bedrijf dat 't maakt al niet meer joh... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
LiToKi schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:46:
Volgens mij bestaat 't bedrijf dat 't maakt al niet meer joh... :).
Idd, volgens een pagina waarvan ik de link nu weer kwijt ben zou Impulse Inc (het bedrijf achter Imagine en blijkbaar ook Organica) sinds 2002 van de aardbodem verdwenen gestopt zijn met het maken van consumentensoftware :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05 16:14
Die Lefty's is gaaf! :D ik ben groot Larry fan, dus ik kan dit zeker wel waarderen! Heel gaaf! Ik zou ook nog wel graag iets zien van Commander Keen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit pakt zijn pomponnetjes en juicht SonnyBonds, hopsa, Krusher, Savantas, aegis3d, FragNeck, KneoK, Dark Blue en Jasperrr nog even toe om hun finals te posten ;)

*O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Spike_wolf schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:14:
Thanks, schaduwen heb ik inmiddels wat aan gedaan :)

Waarschijnlijk FINAL
[afbeelding]
Klikbaar

[Edit]
Wegens gebrek aan tijd is dit idd mijn FINAL
Ben er opzich wel tevreden mee :)
Ziet er goed uit, mooie DOF op de achtergrond en goede muur-textures op het huis. Alleen vind ik het feit dat het gezicht onder donker is minder. Lara is imo goed gemodelleerd maar de ogen zijn wel wat diep.
Anoniem: 274284 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:19:
Final
De Aluminum Malard en Monolith Burger uit de Space Quest reeksen.

[afbeelding]
Het ruimteschip is mooi gemaakt.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Acid_Burn schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:39:
Final Leisure Suit Larry (original version)
[afbeelding]
Klikbaar voor 1600x1000
Op je referentieplaatje doet de onderste L het ook niet ;)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat komt omdat deze in het spel knippert ;)

edit: speciaal voor jou
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/start1.png

[ Voor 50% gewijzigd door Acid_Burn op 13-10-2008 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Helaas, ik had geen tijd meer om iets in te leveren. Gebarbecued en film gekeken gisteravond. Ik ga nog wel door met de scene en post hem dan in het 3D-topic. :)

Pagina: 1 2 3 Laatste