Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

net FIFA 09 gekocht.Eerste indruk: Nice

even een oefenpotje gedaan. In 1 goal meteen 55 achievement points behaald. Iets over Bicycle kick, via de vleugel, via de lat en nog iets.

Hoe je de goals kunt vieren is ook leuk.

Wel jammer is dat aan de ene kant het publiek steeds dynamischer wordt maar aan de andere kant nog steeds ver achterblijft van de werkelijkheid.
Het stond 7-0 voor mij en het uit publiek was nog steeds dom met de vlaggen aan het zwaaien alsof ze nog konden winnen.....wel een gemis. Dat soort dingen brengen juist dat extra beetje realisme vind ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
L1nt schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:41:
net FIFA 09 gekocht.Eerste indruk: Nice

even een oefenpotje gedaan. In 1 goal meteen 55 achievement points behaald. Iets over Bicycle kick, via de vleugel, via de lat en nog iets.

Hoe je de goals kunt vieren is ook leuk.

Wel jammer is dat aan de ene kant het publiek steeds dynamischer wordt maar aan de andere kant nog steeds ver achterblijft van de werkelijkheid.
Het stond 7-0 voor mij en het uit publiek was nog steeds dom met de vlaggen aan het zwaaien alsof ze nog konden winnen.....wel een gemis. Dat soort dingen brengen juist dat extra beetje realisme vind ik.
Het publiek zal denk ik pas in 2012 aangepast worden. PC's zijn gewoon te langzaam om die hoeveelheid publiek realistisch te weergeven. Al mogen die vlaggen wel weg dan ja.

Die Bicycle kick is inderdaad een achievement maar het behalen ervan lijkt mij meer mazzel dan dat je er echt op kunt spelen. Die vanaf 30m scoren achievement heb ik gister ook gehaald. Ff potje met 2 spelers starten, keeper uit laten komen en erin schieten :9 . Geen zin om een toevalstreffer te moeten maken en dit ging net zo makkelijk.
Moet nu die Bicycle Goal nog en de Diving Header.

Maar daar ga ik niet ff een wedstrijd voor starten. De kans dat die gedaan wordt is toch al veel te klein.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
barzi schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:09:
Hoe kan je een herhaling opslaan op de Xbox 360?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Op de PS3 is dat heel simpel, lijkt me dat dit ook bij de 360 zo is. Je gaat naar Instant replay in je start menuutje. Vervolgens druk je op driehoekje om een replay te uploaden. Daarna log je in op http://www.eafootballworld.com/en_GB/home waar je vervolgens je eigen replays terug kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:36

BM

Moderator Spielerij
Skire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:57:
Op de PS3 is dat heel simpel, lijkt me dat dit ook bij de 360 zo is. Je gaat naar Instant replay in je start menuutje. Vervolgens druk je op driehoekje om een replay te uploaden. Daarna log je in op http://www.eafootballworld.com/en_GB/home waar je vervolgens je eigen replays terug kan kijken.
Dat is inderdaad erg simpel, maar niet waar barzi op doelt.
Volgens mij kun je een replay niet saven op je console, enkel uploaden.
Ergens wel jammer, nu heb je max 6 slots om wat te bewaren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Oh hij bedoelt een HELE replay van de match, sorry ik begreep hem dan verkeerd. Geen idee echter hoe dat zit, maar volgens mij kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel paar dagen in bezit en er is niks mis mee, maar ik vind die reclame boorden naast het goal zo lelijk, waar Let's fifa 09 opstaat, de ene keer is het raar plat andere keer hoog maar kan je er door heen rennen :P. Voor de rest is het een super spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:52:
Heb het spel paar dagen in bezit en er is niks mis mee, maar ik vind die reclame boorden naast het goal zo lelijk, waar Let's fifa 09 opstaat, de ene keer is het raar plat andere keer hoog maar kan je er door heen rennen :P. Voor de rest is het een super spel :D
Als je ze in het echt ziet dan rennen de spelers er ook doorheen, die borden staan daar namelijk niet echt, ze zijn virtueel dus alleen zichtbaar op tv en dat is dus gewoon realistisch in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:09:
Oh hij bedoelt een HELE replay van de match, sorry ik begreep hem dan verkeerd. Geen idee echter hoe dat zit, maar volgens mij kan het niet.
Dat is een van de weinige dingen die met de PC-versie wel kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
1shot1kill schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 06:13:
[...]

Als je ze in het echt ziet dan rennen de spelers er ook doorheen, die borden staan daar namelijk niet echt, ze zijn virtueel dus alleen zichtbaar op tv en dat is dus gewoon realistisch in het spel.
Het zijn ook geen virtuele borden. Het is een plat plaatje wat op het veld is geprojecteerd/geschilderd (ligt maar net aan de techniek) en die is zo vormgegeven dat je vanuit het TV-camera standpunt het juiste plaatje ziet. Zit je vanuit een andere hoek te kijken, lijkt het nergens op. Is heel knap.

offtopic:
Er is ook een kunstenaar die hier gebruik van maakt met zijn straattekeningen, erg knap en vol diepte.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Martinspire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Het publiek zal denk ik pas in 2012 aangepast worden. PC's zijn gewoon te langzaam om die hoeveelheid publiek realistisch te weergeven. Al mogen die vlaggen wel weg dan ja.
Neen. De gemiddelde pc is te traag en de specs liggen veel te ver uit elkaar om FIFA 09 op de PC daarmee uit te voeren. Ik durf te wedden dat mijn PC het aankan, maar die van mijn zusje niet. Daar ze precies weten wat de consoles kunnen is het makkelijker om daar grafische elementen hard in te gooien. Lees ook de FIFA 09 blog, daar hebben ze het er al een paar keer over gehad.

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
sniek schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

Lees ook de FIFA 09 blog, daar hebben ze het er al een paar keer over gehad.
Klopt. En daar zeiden ze ook, logischerwijs, dat graphics juist een onderdeel zijn wat makkelijk te scalen is naargelang je pc slechter is. Iets als realistisch publiek kun je heel makkelijk uit zetten zodat je slechte pc het spel ook nog kan draaien.

Waar het in de blog juist over ging, is gameplay (waar veel cpukracht voor nodig is). Dat valt niet te scalen naargelang je pc slechter is, want het spel moet wel overal opdezelfde manier spelen. En dát is het voornaamste punt waarop de consoleversie voorloopt op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 06:13:
[...]

Ooow :) Wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
BM schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:53:
[...]

Dat is inderdaad erg simpel, maar niet waar barzi op doelt.
Volgens mij kun je een replay niet saven op je console, enkel uploaden.
Ergens wel jammer, nu heb je max 6 slots om wat te bewaren.
Klopt, je kan echter wel je replays van de site downloaden en dus op je PC bewaren om vervolgens een nieuwe er overheen te uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

sniek schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

Neen. De gemiddelde pc is te traag en de specs liggen veel te ver uit elkaar om FIFA 09 op de PC daarmee uit te voeren. Ik durf te wedden dat mijn PC het aankan, maar die van mijn zusje niet. Daar ze precies weten wat de consoles kunnen is het makkelijker om daar grafische elementen hard in te gooien. Lees ook de FIFA 09 blog, daar hebben ze het er al een paar keer over gehad.
Met dynamischer bedoel ik meer dat ze op het wedstrijd verloop reageren. Als je met 7-0 aan de kloten krijgt sta je niet als een zwakzinnige met je vlag te zwaaien. Menig fan is dan al op weg naar de auto/trein/bus.....
En als je de 7-0 maakt reageert het publiek + spelers alsof je in de 90ste minuut alsnog de winnende erin trapt. Ditto als de 7-1 gescoort zou worden. Normaal reageren de spelers en publiek hier dan veel rustiger op.

Ben nu bezig met "Be a Pro". Leuk concept alleen paar kleine minpunten die men in de toekomst maar moet aanpakken.

- 4 jaar is veels te kort. Ik wil een hele carriere. Je kunt dan ook fatsoenlijk in de laagste divisie van engeland beginnen en je opbouwen tot the premier league.
- je wordt nooit gewisseld. Zelfs als je bekaf bent of geblesseerd. Je kunt er zelf om vragen maar de coach doet het nooit uit zichzelf. tenminste nog niet gehad.
- Zodra je mee mag doen in het eerste heb je gelijk basis plaats...zou realistischer zijn als je vanaf de bank komt halverwege de wedstrijd.
- Als je eraf gestuurd wordt kun je niet de rest van de wedstrijd zien. Die wordt gesimt. Als je wel kunt blijven kijken, is het bovenstaande ook leuker. Wachten op de bank tot je erin mag (tijd eventueel wat versnellen)
- Ik speel op een te laag niveau momenteel en was na 6 wedstrijden al dik topscorer (2-3 per game) en een score van gemiddeld een dikke 9. Toch was ik nog helemaal niet opgevallen bij het nationale elftal. Volgens mij als zo'n ster zich aandoet, val je in ieder geval op.

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de uittrap van de tegenstander soms erg lang duurt?? De tijd staat stil en hij krijgt ook geen waarschuwing voor tijdrekken. Erg irri als het gebeurt....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

L1nt schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de uittrap van de tegenstander soms erg lang duurt?? De tijd staat stil en hij krijgt ook geen waarschuwing voor tijdrekken. Erg irri als het gebeurt....
Yep, wat helpt is dan pauzeren en direct weer verder gaan. Trappen ze wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

Yep, wat helpt is dan pauzeren en direct weer verder gaan. Trappen ze wel uit :)
Is een bugje, en van tijdrekken is geen sprake want de tijd staat stil.

Verder met genoemde punten hierboven ben ik het wel eens. Ook het feit dat je na ongeveer 3 jaar een speler kan hebben met 99 bij elke stat is een beetje onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSpud
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-05 10:49
Volgens mij heb ik iets raars ontdekt in Manager mode. Ik had een aantal spelers wiens contract aan het einde van het seizoen zou aflopen. Ik heb die contracten allemaal een jaar verlengd. Aan het einde van het seizoen kreeg ik een scherm waar ik kon selecteren welke spelers ik wilde verlengen qua contract maar daar stonden ook de spelers bij die ik al een jaar had verlengd. Die zijn nu dus transfervrij weg gevlogen. Lijkt me niet echt de bedoeling als je ze al voor nog een jaar had gecontracteerd. Iemand dit ook gehad? Ik zie hier de logica niet van in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Had vandaag ook weer een aparte bug, ik speelde met Arsenal tegen Real Madrid en na een corner gebeurde dit
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1902146
:'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
-Mike- schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:32:
Had vandaag ook weer een aparte bug, ik speelde met Arsenal tegen Real Madrid en na een corner gebeurde dit
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1902146
:'( :+
:9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
En daaraan toegevoegd dat ik soms middenvelders van de tegenstanders continu naar links en naar rechts zie lopen, en dat dit doorgaat totdat je zelf maar wat gaat doen... Vaak ik heb ook het idee dat het rest van de team in de verdediging amper weerstand biedt. Ik moet altijd maar de X-knop indrukken (als ik het goed heb) om een 2e verdediger erop af te sturen.

Verder ben ik het met al je punten eens, ik heb dan ook het idee dat Be a Legend in PES leuker en beter is uitgewerkt op dit vlak. Dan is het maar wachten op Fifa10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
frusciflea schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:21:
[...]

En daaraan toegevoegd dat ik soms middenvelders van de tegenstanders continu naar links en naar rechts zie lopen, en dat dit doorgaat totdat je zelf maar wat gaat doen... Vaak ik heb ook het idee dat het rest van de team in de verdediging amper weerstand biedt. Ik moet altijd maar de X-knop indrukken (als ik het goed heb) om een 2e verdediger erop af te sturen.

Verder ben ik het met al je punten eens, ik heb dan ook het idee dat Be a Legend in PES leuker en beter is uitgewerkt op dit vlak. Dan is het maar wachten op Fifa10
Hahahahah als je savegame het uberhaupt doet in PES! _O-
De be a legend is best leuk gedaan. Ik zie mijn verdedigers verdedigen, middenvelders bikkelen en passen. EN flankspelers stellen zich netjes op aan de buitenkant wachtend op de steekpass. Ik ben meerdere malen verrast met het spel wat mijn AI genoten op de mat legde.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
zou iemand mij wat tips kunnen geven m.b.t. multiplayer wedstrijden? Van de AI kan ik nog wel winnen maar met multiplayer word ik dik ingemaakt...zojuist nog 8-0 :X

Op de een of andere manier komen passes van mij nooit aan omdat er altijd wel een speler van de tegenstander net tussen staat... of net er naar toe loopt... hoe doen ze dat :?

Andersom lukt het mij m aar bar slecht om de bal af te pakken.

Wat mij onduidelijk is, is wat LT+RT(xbox) ingedrukt houden nou precies is.

Als jullie de bal niet hebben, wat doen jullie dan? Ik doe nu vaak RT+A (xbox). LT+RT lijkt ook wel te werken, alleen dan moet ik zelf naar de speler/bal toe lopen wat niet altijd even goed gaat.

Help :? :+

- edit- heb die word documenten trouwens al doorgelezen, maar dat heeft niet echt wat geholpen...staan niet echt commando's in

[ Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 27-10-2008 19:29 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Firefoz, voeg mij even toe aan je buddies wil ik wel is een wedstrijd spelen. Kan vast wel wat tips geven, ik hoop alleen dat je tegen kritiek kan. Met online gamen wordt je in het begin altijd afgemaakt. De truuk is niet meteen afhaken en gewoon ff doorgaan. Het gaat snel genoeg beter als je een beetje je ogen openhoudtt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Yo, kunnen jullie winnen op het allermoeilijkst (Legendary) tegen de AI? Ik net met Brazilie tegen Kameroen, 2-1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:23
Sluuz schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

Het zijn ook geen virtuele borden. Het is een plat plaatje wat op het veld is geprojecteerd/geschilderd (ligt maar net aan de techniek) en die is zo vormgegeven dat je vanuit het TV-camera standpunt het juiste plaatje ziet. Zit je vanuit een andere hoek te kijken, lijkt het nergens op. Is heel knap.

offtopic:
Er is ook een kunstenaar die hier gebruik van maakt met zijn straattekeningen, erg knap en vol diepte.
Ook fout ;)
Dit dit doen ze gewoon in de tv studio, hier komt geen likje verf bij kijken.
Als je in het stadion zit zie je dit niet namelijk.

Van die kunstenaar is idd super, Julian Beever
Hieronder een voorbeeldje

Afbeeldingslocatie: http://www.numericdomains.com/numericdomains/images/2007/12/12/julian_beever_batman_robin_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Marc3l schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:09:
[...]

Ook fout ;)
Dit dit doen ze gewoon in de tv studio, hier komt geen likje verf bij kijken.
Als je in het stadion zit zie je dit niet namelijk.

Van die kunstenaar is idd super, Julian Beever
Hieronder een voorbeeldje

[afbeelding]
Nederland is niet het enige land waar ze dit toepassen he ;)
Gebeurt OOK met doeken/prints, en inderdaad ook met de computer. Ik zei ook "geprojecteerd", dus computer slash "geschilderd" dus een doek of verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Zijn er toevallig nog meer mensen die last hebben bij Fifa op de xbox 360 dat hij vast loopt als je met z'n 2de gaat spelen?
Ik start in me eentje een match en na een minuut ofzo laat ik nog iemand mee spelen, controler aan zetten, team kiezen. en als hij ook maar 1 beweging maakt met z'n controler loopt hij vast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo net ff paar wedstrijden gespeeld, net binnen dus nog niet veel ervaring. Moet zeggen dat ik aardig mee kom, alleen scoren wil meestal niet zo lekker lukken. Daar moet ik dus goed op gaan oefenen...

Deze ging echter wel lekker: http://www.easportsworld.com/en_US/video/1963954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kan het trouwens misschien kloppen dat de namen van het NL-elftal niet correct zijn, omdat ons elftal wordt gesponsord door Nike? En dat deze dus misschien de deal tegenhoud? Nederland is namelijk het enigste land wat volledig door Nike wordt gesponsord. Dat hoorde ik namelijk nadat ik info over die Nike-reclame had gezien tijdens dit WK (waar een speler uit glubberkutterveen uiteindelijk meespeeld in het NL-elftal). En dat was dus ook de enigste reden waarom Nike dit elftal had gekozen. En dus niet zoals zovelen dachten dat het in elk land een andere reclame was.

Je ziet namelijk wel (uit mijn hoofd dacht ik te zien): Adidas, Umbro, Lotto en Diadora. Maar ik heb in ieder geval geen Nike gezien. En dat kan misschien wel kloppen omdat ze misschien niet in een game willen zitten waar Adidas groter is (door de Adidas Live Season).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Iemand ook al een crash gehad (PC versie) in het tweede of derde seizoen van de management mode? Begon het eerste seizoen bij Celtic, en welke club ik daarna ook koos, telkens een crash tijdens het laden... Uiteindelijk toch naar RB Salzburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
heb soms problemen (PS3) met de upload functie. Al twee keer gebeurd dat ik een geniaal goal wilde uploaden maar dat hij bleef hangen op 49%. Als ik hem dan annuleerde liep de hele bende vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:22:
Kan het trouwens misschien kloppen dat de namen van het NL-elftal niet correct zijn, omdat ons elftal wordt gesponsord door Nike? En dat deze dus misschien de deal tegenhoud? Nederland is namelijk het enigste land wat volledig door Nike wordt gesponsord. Dat hoorde ik namelijk nadat ik info over die Nike-reclame had gezien tijdens dit WK (waar een speler uit glubberkutterveen uiteindelijk meespeeld in het NL-elftal). En dat was dus ook de enigste reden waarom Nike dit elftal had gekozen. En dus niet zoals zovelen dachten dat het in elk land een andere reclame was.

Je ziet namelijk wel (uit mijn hoofd dacht ik te zien): Adidas, Umbro, Lotto en Diadora. Maar ik heb in ieder geval geen Nike gezien. En dat kan misschien wel kloppen omdat ze misschien niet in een game willen zitten waar Adidas groter is (door de Adidas Live Season).
Dat lijkt mij erg vreemd. Nota-bene staat Rooney op de hoes van Fifa in een Manchester Utd shirt (Nike). Ook alle clubteams met nike tenues zitten gewoon volledig gelicenseerd in het spel. Wat ik er van gehoord heb is, is dat Nederland één van de weinig landen is waarbij de portretrechten van de spelers niet bij de lokale voetbalbond liggen. EA kan dus geen afspraak met de KNVB maken voor het gebruik van de originele spelers, maar moet alle spelers apart licenseren. Bij clubteams ligt dit waarschijnlijk anders, aangezien die wel een centraal portretrecht zullen hebben voor de club.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Laatst online: 07-09 13:48
Op de PS3 speel ik vaak samen met mijn broertje online tegen iemand anders. De eerste wedstrijd gaat dit goed en als ik vervolgens een rematch wil doen kan ik mijn broertje niet toevoegen doormiddel van driehoekje. Iemand weet hoe dit wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Smoonshine schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Dat lijkt mij erg vreemd. Nota-bene staat Rooney op de hoes van Fifa in een Manchester Utd shirt (Nike). Ook alle clubteams met nike tenues zitten gewoon volledig gelicenseerd in het spel. Wat ik er van gehoord heb is, is dat Nederland één van de weinig landen is waarbij de portretrechten van de spelers niet bij de lokale voetbalbond liggen. EA kan dus geen afspraak met de KNVB maken voor het gebruik van de originele spelers, maar moet alle spelers apart licenseren. Bij clubteams ligt dit waarschijnlijk anders, aangezien die wel een centraal portretrecht zullen hebben voor de club.
Waarom regelen ze dat dan niet? Ik bedoel, ons elftal komt altijd erg hoog in de toernooien en is best wel populair. Het zal inderdaad wat langer duren dan een normaal elftal, maar het zorgt er wel voor dat mensen het meer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:19:
[...]

Waarom regelen ze dat dan niet? Ik bedoel, ons elftal komt altijd erg hoog in de toernooien en is best wel populair. Het zal inderdaad wat langer duren dan een normaal elftal, maar het zorgt er wel voor dat mensen het meer waarderen.
Volgens mij houdt de KNVB het tegen vanwege de rechten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel nederland aan de pes!
ohnee.. toch niet gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Niekage schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:25:
Op de PS3 speel ik vaak samen met mijn broertje online tegen iemand anders. De eerste wedstrijd gaat dit goed en als ik vervolgens een rematch wil doen kan ik mijn broertje niet toevoegen doormiddel van driehoekje. Iemand weet hoe dit wel lukt?
Dat hoef dan toch niet? Dan speelt die vanzelf toch weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:19:
[...]

Omdat de KNVB zichzelf mateloos overschat en gewoon teveel geld vragen en EA dan denkt. DAAAAGGGG stelletje idioten!
We zijn goed maar niet zo goed dat wij 3x zoveel moeten krijgen als Duitsland bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Postius schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:21:
[...]

Omdat de KNVB zichzelf mateloos overschat en gewoon teveel geld vragen en EA dan denkt. DAAAAGGGG stelletje idioten!
We zijn goed maar niet zo goed dat wij 3x zoveel moeten krijgen als Duitsland bv.
Nee, dit heeft niks met de KNVB te maken maar met de spelersmakelaars van bepaalde spelers (Dit is in gang gezet door de makelaar van de broertjes De Boer). Dit kwam doordat er eerst wel de echte namen inzaten maar hier was geen toestemming voor gegeven. Nu hebben ze dus zoiets van: fuck jullie, zonder toestemming ons erin zetten, dan schrappen jullie ons maar en krijgen jullie alleen bij een (te) hoog bedrag de licenties (om een heel lang verhaal maar effe kort samen te vatten)

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 28-10-2008 15:36 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
En nu hebben ze een aantal jaar al helemaal niets. Echt slim is het niet... beter 10 jaar lang 50% van wat je wil, dan 10 jaar 0% van wat je wil...

Ik vind het een raar verhaal, want er zit geeneen speler in met zijn echte naam, kan me niet voorstellen dat ze dezelfde makelaar/kliek van makelaars (aka criminelen) hebben

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 28-10-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

418O2 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:45:
En nu hebben ze een aantal jaar al helemaal niets. Echt slim is het niet... beter 10 jaar lang 50% van wat je wil, dan 10 jaar 0% van wat je wil...

Ik vind het een raar verhaal, want er zit geeneen speler in met zijn echte naam, kan me niet voorstellen dat ze dezelfde makelaar/kliek van makelaars (aka criminelen) hebben
Dat denk ik ook niet nee, maar ze zullen zich wel samengepakt hebben of afspraken met de KNVB hebben gemaakt oid, sommige van die gasten hebben sowieso te veel "macht"

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Laatst online: 30-06 16:56
Niemand problemen met inloggen op de ea server? Kom er niet op deze avond.
Ben al een half uur aan het proberen. Tot nu toe geen problemen hiermee gehad (behalve met het uploaden van herhalingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Heeft deze Fifa (voor de 360) eigenlijk hetzelfde probleem als de vorige dat je versies hebt met alleen de Nederlandse teksten? Of zit het Engelse commentaar er deze keer sowieso in?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
party42 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:35:
Heeft deze Fifa (voor de 360) eigenlijk hetzelfde probleem als de vorige dat je versies hebt met alleen de Nederlandse teksten? Of zit het Engelse commentaar er deze keer sowieso in?
Engelse taal en commentaar zit er gewoon in deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Na het meer spelen van de game (PS3) erger ik me zeer aan de voordeel regel. Bij de meeste overtredingen wordt er voordeel gegeven, dat is goed, maar vaak wordt er om onverklaarbare redenen toch ineens afgefloten.

Twee situaties:
- Speler passed naar een vrijstaande aanvaller, en wordt daarbij onderuit gehaald -> voordeelregel wordt toegepast. Aanvaller loopt in zn eentje af op de keeper, keeper komt uit, Aanvaller doet stiftje van buiten de 16, bal over keeper richting doel, vlak voordat ie over de doellijn gaat wordt er afgefloten voor de eerdere overtreding. Weg doelpunt...
- Speler passed naar andere speler die onderuit wordt gehaald -> voordeelregel toegepast. Speler met de bal loopt 5 stappen en er wordt afgefloten door de scheids. Terwijl de speler nog steeds de bal heeft, en niet in gevaar is.

Vooral die eerste situatie is vrij irritant maar gebeurd niet zo vaak. Echter de tweede situatie gebeurd echt om de haverklap, en daar stoor ik me behoorlijk aan. Nog meer mensen die dit als storend zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

majoh schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:54:
Na het meer spelen van de game (PS3) erger ik me zeer aan de voordeel regel. Bij de meeste overtredingen wordt er voordeel gegeven, dat is goed, maar vaak wordt er om onverklaarbare redenen toch ineens afgefloten.

Twee situaties:
- Speler passed naar een vrijstaande aanvaller, en wordt daarbij onderuit gehaald -> voordeelregel wordt toegepast. Aanvaller loopt in zn eentje af op de keeper, keeper komt uit, Aanvaller doet stiftje van buiten de 16, bal over keeper richting doel, vlak voordat ie over de doellijn gaat wordt er afgefloten voor de eerdere overtreding. Weg doelpunt...
- Speler passed naar andere speler die onderuit wordt gehaald -> voordeelregel toegepast. Speler met de bal loopt 5 stappen en er wordt afgefloten door de scheids. Terwijl de speler nog steeds de bal heeft, en niet in gevaar is.

Vooral die eerste situatie is vrij irritant maar gebeurd niet zo vaak. Echter de tweede situatie gebeurd echt om de haverklap, en daar stoor ik me behoorlijk aan. Nog meer mensen die dit als storend zien?
Dit klinkt inderdaad heel herkenbaar. Ik dacht zelf eerst dat je een toetsencombinatie moest gebruiken om de voordeelregel te "accepteren". Omdat de AI tegenstander wel door mag spelen bij voordeel. Maar het lijkt me sterk dat daar een toetscombi voor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hahaha ik had gister een online wedstrijd. Ik kwam met pijn en moeite met 1-0 voor en toen begon zijn stormloop op mijn goal(waarbij ik er een enkele keer flitsend uit kwam). Heeft die kerel 2x paal geraakt, dus ik dacht van naah die is aardig frustie!
Vervolgens 88ste minuut hij geeft een steekpass op Adebayor, Ik tackle hij struikelt, hij lobbt over mijn keeper heen vanaf 18m. Prachtige goal.....PPPHHHEEEFFFFFTTT! Overtreding tegen man......op de plek waarvan ie de goal maakte. Goal afgekeurd!
En toen kreeg ik een connection lost in beeld. Volgens mij was iemand heel erg gefrustreerd daar :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Postius schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:20:
Hahaha ik had gister een online wedstrijd. Ik kwam met pijn en moeite met 1-0 voor en toen begon zijn stormloop op mijn goal(waarbij ik er een enkele keer flitsend uit kwam). Heeft die kerel 2x paal geraakt, dus ik dacht van naah die is aardig frustie!
Vervolgens 88ste minuut hij geeft een steekpass op Adebayor, Ik tackle hij struikelt, hij lobbt over mijn keeper heen vanaf 18m. Prachtige goal.....PPPHHHEEEFFFFFTTT! Overtreding tegen man......op de plek waarvan ie de goal maakte. Goal afgekeurd!
En toen kreeg ik een connection lost in beeld. Volgens mij was iemand heel erg gefrustreerd daar :+)
Juist precies dat had ik dus ook online... (al was ik niet diegene, speel met Liverpool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Laatst online: 07-09 13:48
MuSeLive schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Dat hoef dan toch niet? Dan speelt die vanzelf toch weer mee?
Nee, tenminste dat is bij ons niet het geval...Is dit een bug of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 16:55
Als ik mijn statistieken bekijk op de EA site dan staat er ook een kopje average opponent rank met een getal erachter.

Wat ik me nu afvraag is hoe hoger dit getal is hoe sterker je tegenstander of dat geldt hoe lager het getal hoe beter je tegenstander?

Weet iemand dit. Ik denk namelijk het eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Stollie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:29:
Zijn er toevallig nog meer mensen die last hebben bij Fifa op de xbox 360 dat hij vast loopt als je met z'n 2de gaat spelen?
Ik start in me eentje een match en na een minuut ofzo laat ik nog iemand mee spelen, controler aan zetten, team kiezen. en als hij ook maar 1 beweging maakt met z'n controler loopt hij vast :s
Ik heb precies hetzelfde en meer mensen hebben er last van.
Er is nog echte oplossing, behalve met een ander profiel spelen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Na weer veel potjes gespeeld te hebben met 4 spelers meoti k zeggen dat de nadruk wel erg op de counter spelen ligt. Nu kun je wel zeggen dat je de tactieken kan wijzigen etc maar met alles op standaard is het iig constant een steekpaas maken, dan sta je 1op1 op de keeper of moet je nog 1 verdediger passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net 2x Fifa 2009 gekocht via eBay...
Voor €19,30 / spel kon ik ze niet laten liggen...

Vriend en ik spelen nog vaak Fifa 2007 op de Playstation II, dus nu gaan we PC'en.. ben benieuwd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de verschillen tussen de NTSC en PAL versies van Fifa 2009 voor de PS3? Stel dat ik een NTSC versie koop..
Wat zijn de verschillen tussen de NTSC en PAL versies van Fifa 2009 voor de PS3? Stel dat ik een NTSC versie koop..

- Is hij werkelijk regio-free, dus kan ik hem uberhaupt afspelen op mijn EU-console?
- Kun je dan online, ook op EU servers ed?

Kortom, is het aan te raden om een NTSC versie te kopen? :)

Alvast bedankt!
- Is hij werkelijk regio-free, dus kan ik hem uberhaupt afspelen op mijn EU-console?
- Kun je dan online, ook op EU servers ed?

Kortom, is het aan te raden om een NTSC versie te kopen? :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ging iets fout, maar de strekking lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
In het begin als ik scoorde kreeg ik altijd linksbovenin een combinatie van knoppen te zien voor een bepaald soort vreugdedansje.

Tegenwoordig krijg ik alleen nog maar te zien "druk l1 en r1 om te annuleren".

Kan ik die tips voor vreugdedansen weer ergens aanzetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kadoendra schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:38:
In het begin als ik scoorde kreeg ik altijd linksbovenin een combinatie van knoppen te zien voor een bepaald soort vreugdedansje.

Tegenwoordig krijg ik alleen nog maar te zien "druk l1 en r1 om te annuleren".

Kan ik die tips voor vreugdedansen weer ergens aanzetten ofzo?
Je kan ze bij controls gewoon allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Voor de mensen die nog geen FIFA 09 hebben gekocht, lijkt dit me een goede deal.

Alleen vandaag bij Play.com: FIFA 09 voor de PS3 en XBOX 360 voor €27.99.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bezig met een streak van 9 wins met Quick Ranked Match en ik stond met 1-0 achter, ergens in de eerste helft. Opeens lag de EA server eruit en krijg ik zo'n connection bericht. Ben ik nu mijn streak kwijt???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Postius schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:53:
[...]

Je kan ze bij controls gewoon allemaal zien.
Ja en ik kan ze ook opzoeken in de manual en op internet, maar daar vraag ik niet naar. In het begin kreeg ik ze gewoon linksbovenin te zien, maar nu niet meer. Ik vraag hoe dat komt en of ik het weer aan kan zetten, mocht ik het per ongeluk uitgezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:58:
[...]

Ja en ik kan ze ook opzoeken in de manual en op internet, maar daar vraag ik niet naar. In het begin kreeg ik ze gewoon linksbovenin te zien, maar nu niet meer. Ik vraag hoe dat komt en of ik het weer aan kan zetten, mocht ik het per ongeluk uitgezet hebben.
Dan kan je dat vast ook wel op internet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:56:
[...]

Dan kan je dat vast ook wel op internet vinden.
Bedankt voor de tip. Zoeken op internet, dat ik daar nou niet aan gedacht heb. Hartstikke bedankt voor jullie hulp. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:30
Zijn er hier play klanten die hun XBOX 360 exemplaar daar hebben uitgehaald?
Uit welke talen kan je kiezen? Zit Nederlands en Frans daar ook tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qilion
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-11-2024

Qilion

ICT student

Ik speel ook al een tijdje fifa09, maar vandaag kreeg toch wat te zien wat niet echt verwacht had.

Al mijn spelers starte buiten het veld. Waardoor de tegen partij rustig naar het doel kon lopen. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.qubez.nl/rarebugfifa.jpg

Just be your self today ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Nog niets bekend over de patch? Ben van plan om hier een tornooi te spelen met een paar maten, en zou toch willen hebben dat het 'krablopen' opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Lossen ze bij de patch ook het rugnummer 2 probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
@screenshot:
Is dat de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30
Qilion schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:07:
Ik speel ook al een tijdje fifa09, maar vandaag kreeg toch wat te zien wat niet echt verwacht had.

Al mijn spelers starte buiten het veld. Waardoor de tegen partij rustig naar het doel kon lopen. :+
Probleem heb ik nog niet gehad met 09 maar wel een paar keer met FIFA 08 (PC editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
Qilion schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:07:

[afbeelding]
heb ik ook al 2x gehad op de pc.

Zelfs 1x dat ik buitenspel stond, de tegenstander een vrije trap kreeg die ik mocht nemen met alle tegenstanders buiten het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
gebeurt heel soms ook op de ps3. Rare bug. De tegenstander is er namelijk wel, maar je ziet hem niet. Zo kan het gebeuren dat je mannetje ineens de bal kwijtraakt aan een onzichtbare speler. Na een twintigtal seconden ploppen de mannetjes ineens wel zichtbaar in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ik heb dit spel nu ook sinds een paar dagen op de xbox 360.

Kan iemand mij uitleggen hoe de quickmatch nu precies een tegenstander zoekt? als ik een game speel krijgt zowel de winnaar als verliezer +xx wat tussen de 15 en 40 punten ligt. maar beide gaan omhoog.

Hoe kan het systeem aan de hand van deze score dan matchen of iemand even goed is als jou? als je 20 games verliest dan heb je ook 20x +xx gekregen en als je 20x wint ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
als ik het spel opstart en online ben, zie ik rechtsonderin zo'n avatar (die ik op die fifa site kon bewerken). Wat ik mij alleen afvraag is wat het verschil is tussen het eerste en tweede getal wat je daar ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Ok, rare vraag, ik geef al sinds jaar en dag een voorzet met de "X" toets (360) maar als ik dit nu doe krijg ik bij een tapje al een bal achterin de 16 (ook echt cross, ik sta zelf op de achterlijn). Hoe kan ik nu een normale voorzet geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Over wat voor afstanden scoren jullie wel eens direct uit een vrije trap?

Knalde gisteren deze erin, vond em wel geinig eigenlijk. Heb persoonlijk nog nooit van die afstand geschoten. :P

Linkje

Iemand trouwens ook al ooit gehad dat de bal door de lat heeft valt? Viel mij zojuist op toen ik een oude herhaling terug keek, ding butst eigenlijk bovenop de lat en valt zo er doorheen naar beneden. :?

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:24
party42 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:51:
Ok, rare vraag, ik geef al sinds jaar en dag een voorzet met de "X" toets (360) maar als ik dit nu doe krijg ik bij een tapje al een bal achterin de 16 (ook echt cross, ik sta zelf op de achterlijn). Hoe kan ik nu een normale voorzet geven?
Dit heb ik ook vaak door een keer op X te drukken, ik geef tegenwoordig alleen nog maar strakke voorzetten en dat gaat stukken beter. Dus 2 keer snel op x drukken...
The Realone schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:24:
Over wat voor afstanden scoren jullie wel eens direct uit een vrije trap?

Knalde gisteren deze erin, vond em wel geinig eigenlijk. Heb persoonlijk nog nooit van die afstand geschoten. :P

Linkje

Iemand trouwens ook al ooit gehad dat de bal door de lat heeft valt? Viel mij zojuist op toen ik een oude herhaling terug keek, ding butst eigenlijk bovenop de lat en valt zo er doorheen naar beneden. :?
Hmm dat is me nog nooit opgevallen eigenlijk, heb ook een keer van zover gescoord, alleen dat was een grote fout van de keeper :P
http://www.easportsfootball.com/en_GB/video/2164986

En deze met een hakje was ook wel vet :)
http://www.easportsfootball.com/en_GB/video/2153931

[ Voor 23% gewijzigd door avdwerf op 13-11-2008 12:34 ]

• party42
avdwerf schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:31:
[...]
Dit heb ik ook vaak door een keer op X te drukken, ik geef tegenwoordig alleen nog maar strakke voorzetten en dat gaat stukken beter. Dus 2 keer snel op x drukken...
[...]
ok ga ik dat proberen. vrije trappen zijn bij mij echt dramatisch. probeer in de arena wel te oefenen maar ik krijg 'em er gewoon niet in... tips? :)

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Zijn er mensen die problemen hebben tijdens het uploaden van herhalingen? Soms loopt het systeem vast, telkens als de upload op 49% staat. Een vriend van me heeft precies hetzelfde.
Ik heb contact gehad met de internationale support van EA en deze week met de NL support. Allemaal weer van die standaard antwoorde, krasjes disc, vette vingers, ps3 wel/niet goed, updates geinstalleerd, enz. :(

Vraag is dus meer mensen last hebben van die system freeze?

Dat zeg ik!

• Sluuz
cdl schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:18:
Zijn er mensen die problemen hebben tijdens het uploaden van herhalingen? Soms loopt het systeem vast, telkens als de upload op 49% staat. Een vriend van me heeft precies hetzelfde.
Ik heb contact gehad met de internationale support van EA en deze week met de NL support. Allemaal weer van die standaard antwoorde, krasjes disc, vette vingers, ps3 wel/niet goed, updates geinstalleerd, enz. :(

precies hetzelfde, 49% altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:24
party42 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:09:
[...]

ok ga ik dat proberen. vrije trappen zijn bij mij echt dramatisch. probeer in de arena wel te oefenen maar ik krijg 'em er gewoon niet in... tips? :)
Hoe neem je ze dan? Het ligt er ook heel erg aan met wie je hem neemt.
Je kunt een streep geven door de LB in te houden en te schieten, dan een beetje mikken in de uiterste hoek, die gaat er nogal eens in bij mij.
Een curve ball om de muur heen vind ik een stuk moeilijker geworden als in 2008, daar ben ik ook nog steeds mee aan het klooien :)

Nope, nooit geen problemen hiermee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:47

Ik ook al gehad dus ik upload die reply's niet meer. Me hele wedstrijd naar de knoppen :(

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Zijn er nog mensen die zin in een potje fifa hebben op de 360? add me maar aan je friendslist: CrysaniaNL

Vind het leuker om tegen andere nederlanders te spelen dan italiaanse kinderen die tegen hun moeder aan het schreeuwen zijn terwijl de headset aan staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 16:55
ik zie constant staan in de info balk dat er een update aankomt...iemand een idee wat dat inhoudt voor in ieder geval de PS3

[ Voor 6% gewijzigd door supercop7373 op 15-11-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 09 Update Notes

--------------------------------------------------------------------------------

We are pleased to announce a game update for FIFA 09 on Xbox360 and PS3, hopefully arriving sometime next week. In line with community feedback, we have spent time improving the gameplay experience and addressed the following problems:

- Fixed side-stepping issue on lofted through balls
Fixing the issue where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. We’re happy to say that the team at EAC has been able to fix this problem and it will be included in the game update.

- Improved advantage rule: fixed goals being called back for free kicks
There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when the advantage was being played. Instead the referee would give a FK or a PK to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.

- Improved number assigning in Manager Mode
When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision, based on this position, on which number he would like, whereas previously he would always take the number 2.

- Allowed up to 8 user-controlled teams in Tournament Mode
After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to 8 user-controlled teams. This gives the option to host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!

- Removed ability to bring custom teams into Online ranked matches
Everybody has the option to transfer players in his favorite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody to enjoy the feeling of creating own teams and play matches online or offline. When it comes to ranked competitive online matches we think only real teams should compete against each other to keep everybody’s chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to upload your customized team online as in customized starting line-up with the existing players of that team’s roster

- Fixed Stadium 23.Maj lag issue
We fixed a major frame rate issue in 23.Maj stadium.

- Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
A game hang issue occurred during search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb liever dat ze eens iets aan die disconnects gaan doen, 1 op de 3 potjes dat ik win disconnect de ander. En ik doe het zelf niet dus nu zijn mijn stats zwaar rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Postius schreef op zondag 16 november 2008 @ 04:34:
Ik heb liever dat ze eens iets aan die disconnects gaan doen, 1 op de 3 potjes dat ik win disconnect de ander. En ik doe het zelf niet dus nu zijn mijn stats zwaar rot.
inderdaad.. disconnect = win voor andere.

ik denk dat 25% van de potjes die ik voor sta de andere quit :(

de game gaat eerst op pauze en daarna "disconnect" de andere uhuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Is het iemand weleens gelukt om de keeper voorbij te spelen? En zo ja, hoe? Ik word namelijk altijd getackeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik heb altijd het probleem tegen andere mensen dat zij heel vaak counteren bij mij... en succesvol. tegelijkertijd, heb ik dit vrijwel nooit. mijn spelers lopen nooit extreem vrij, en de tegenstander wel.

iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? je zou denken met de druk, maar dan zou het niet allebei de kanten op werken toch...? mss agressie? die heb ik wel hoog staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
FireFoz schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:17:
ik heb altijd het probleem tegen andere mensen dat zij heel vaak counteren bij mij... en succesvol. tegelijkertijd, heb ik dit vrijwel nooit. mijn spelers lopen nooit extreem vrij, en de tegenstander wel.

iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? je zou denken met de druk, maar dan zou het niet allebei de kanten op werken toch...? mss agressie? die heb ik wel hoog staan...
Waarschijnlijk heb je de neiging of op te trekken met je links en rechts achter wat ik veel mensen zie doen. Als die dan de bal kwijt raakt heb je meteen een man zwaar uit positie achterin. En gewoon niet als een gek naar de bal toerennen , ik speel zelf meer op de counter laat tegenstander meestal debal hebben. Win iets meer dan ik verlies maar veel wins wordt er gedisconnect :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vrijdag een PS3 gekocht incl. FIFA2009.
En ik ben absoluut geen NOOB met Games, maar met Fifa2009 snap ik er niets van.
Je heb ranked games, je kan blijkbaar aan een tournooi mee doen??? Waar kan ik daarover wat meer lezen. Want worden alle potjes die je online speelt bijgehouden voor in de ranking lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Komt er ook nog Trophy-support voor de PS3-versie?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Als de tegenstander disconnect dan krijg ik toch juist de win? Tot nu toe elke keer gehad in ieder geval. Of bedoelen jullie dat het internet gewoon ermee kapt even en zo het potje stopt?

Kan je trouwens je stats op 0 zetten? Ik had in het begin 3 gewonnen en 30 verloren ongeveer door het gekloot met vrienden en de onkunde van mezelf :+. Zit nu op 110 wins en 80 loss, maar wil graag met een schone lei beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat betreft de XBOX360 achievement "Frequent Flyer" (Win in Every Stadium) maakt het niet uit in welke game mode je speelt?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Postius schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:50:
[...]

Waarschijnlijk heb je de neiging of op te trekken met je links en rechts achter wat ik veel mensen zie doen. Als die dan de bal kwijt raakt heb je meteen een man zwaar uit positie achterin. En gewoon niet als een gek naar de bal toerennen , ik speel zelf meer op de counter laat tegenstander meestal debal hebben. Win iets meer dan ik verlies maar veel wins wordt er gedisconnect :o
klopt ja, ik begin vaak met rechts achter, omdat dit beter te zien is dan links achter, en omdat ik via het midden nauwelijks vooruit kom omdat de bal dan zo snel onderschept wordt.dit heb ik ook als in de 16 meter kom, zodra ik een beetje in het midden sta, lopen er meteen een stuk of 5 tegenstanders en is passen echt onmogelijk geworden... dmv uitbreken is eigenlijk de enige manier waarmee ik scoor (wat maar weinig voorkomt), of soms vanuit corners.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:30
FireFoz schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:08:
[...]

klopt ja, ik begin vaak met rechts achter, omdat dit beter te zien is dan links achter, en omdat ik via het midden nauwelijks vooruit kom omdat de bal dan zo snel onderschept wordt.dit heb ik ook als in de 16 meter kom, zodra ik een beetje in het midden sta, lopen er meteen een stuk of 5 tegenstanders en is passen echt onmogelijk geworden... dmv uitbreken is eigenlijk de enige manier waarmee ik scoor (wat maar weinig voorkomt), of soms vanuit corners.. :p
Dan hou je best de bal wat langer achter, speel hem daar rond en stel je tactics in op passen (dus hoger), op die manier zal men op het middenveld vlugger de bal komen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ekfad schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:25:
[...]

Dan hou je best de bal wat langer achter, speel hem daar rond en stel je tactics in op passen (dus hoger), op die manier zal men op het middenveld vlugger de bal komen vragen.
Ok, zal het eens proberen :)

Nog een vraagje; als je een corner neemt, doe ik dat altijd met X (xbox, voorzetten). Vervolgens houd ik D (rood, schieten) ingedrukt om te koppen. Maakt het hierbij nog uit wanneer je D indrukt en hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
StealthyPeanut schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:36:
Als de tegenstander disconnect dan krijg ik toch juist de win? Tot nu toe elke keer gehad in ieder geval. Of bedoelen jullie dat het internet gewoon ermee kapt even en zo het potje stopt?

Kan je trouwens je stats op 0 zetten? Ik had in het begin 3 gewonnen en 30 verloren ongeveer door het gekloot met vrienden en de onkunde van mezelf :+. Zit nu op 110 wins en 80 loss, maar wil graag met een schone lei beginnen :)
Nope disconnect is disconnect. Ik heb er nog geen wins voor gehad. Het onderbreekt telkens mijn winningstreak wordt er nogal moe van. En die stats boeien ook geen hol, of je moet ook terug gaan naar xbox dashboard/internet eruittrekken(werkt beiden) en dan heb je geen los! OMG!!!! GOEDE STATS!!!!!!!! ZOMGLOLZIAMZHE133711.
(Sorry word een beetje cynisch van al die vieze disconnecters, gelukkig speel ik ook vaak een heerlijk potje voetbal, maar als je dan 4-0 van iemand wint met pas 10 losses en 40 wins en hij disconnect opeens in de 85ste minuut.....word je gaar van aangezien ik zelf nog nooit heb gedisconnect O-) Zelfs niet die ene keer dat ik keihard met 5-3 op mijn kloten kreeg en gewoon weg werd weggespeeld wat ik niet echt gewend ben.)

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 17-11-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Disconnecters zijn triest inderdaad, maar als ik met 4-1 voor sta en men tegenstander sluit de wedstrijd in de 80e minuut af, dan heb ik een 4-1 overwinning.

Of zijn dit geen disconnecters? Zijn dat mensen die hun hele spel afsluiten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik speel fifa 09 vooral offline. Alleen de hoogste moeilijkheidsgraad die ik kan spelen (world class) is nu toch echt te makkelijk voor mij.

Heeft iemand een idee hoe ik op legendary kan spelen? Ik weet dat ik dan twee gebieden met challenges moet vrijspelen, maar dat lijkt me iets te lang duren. Dus heeft iemand een idee hoe ik simpel en vooral snel toch twee gebieden vrij kan spelen? Of weet iemand waar ik een savegame van iemand anders kan vinden en op mijn pc kan zetten?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste