Dat stel je vooraf aan de wedstrijd in, bij Player roles. Dus daar moet je even neerzetten wie de corners (links of rechts) neemt en de vrije trappen. Alleen blijf je houden dat je met vrije trappen je dus niet kan kiezen voor 'vanaf links' of vanaf 'rechts' van het veld, dus dat je daar van speler kan wisselen.m4yall schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:43:
[...]
Nobody an idea? Gisteren iedere knop ingedrukt en in het menu gekeken. Maar als dit niet makkelijk te selecteren is, is dit toch wel een (irritant) minpunt..
Edit:
Ik heb nog geen regen gezien en dat terwijl de herfst in mijn managermode (in NL) al voorbij is!
Kolere, wat ben ik omgeslagen in mijn mening over Fifa zeg. Ben nu al twee avonden Be-A-Pro aan het spelen maar hoe vet is dat. En hoe lekker speelt Fifa tegenwoordig! Na jaren Pro Evo, en tegenvallende gameplay ervan toch maar weer eens Fifa geprobeerd en ik weet nu al, na het lezen van de reviews van PES dat ik dit jaar bij Fifa blijf! Morgen Fifa avondje met mijn PES maatje en dan komt het eindoordeel.
Default blanke hetero
Verwijderd
Hoe kan ik samen met een maat van me tegen iemand anders op live? Ik kan alleen de optie vinden om tgen een vriend te spelen en niet MET een vriend...
Heeft iemand "El Fenomeno" (Ronaldo) al gespot in Fifa09? Misschien omdat hij op dit moment geen contract heeft dat ze hem niet in het spel gestopt hebben?
©2004
hij is contractloos dus je zal hem niet zo snel zien... Misschien als hij weer een contract krijgt dattie terugkomt (moettie wel fit en niet geblesseerd zijn)
De meeste mensen hebben hun PS3 achter een router zitten. Als je daar een optie ophebt waarbij je de PS3 in de DMZ kunt zetten moet je dat eens proberen. Het komt de veiligheid niet ten goede maar dan kun je in ieder geval testen of het werkt. Ik kon vaak niet verbinden met vrienden met CoD4 en heb de PS3 nu maar in de DMZ gezet.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:19:
Op de Playstation 3 heb ik het volgende probleem:
Als ik tegen iemand wil spelen die ik ken, gaan we allebei in dezelfde Lobby. Vervolgens nodig ik hem uit voor een potje, welke hij accepteert. Vervolgens kan ik gewoon mijn team kiezen, maar mijn tegenstander niet. Er kan dus niet gespeeld worden. Dit werkt beide kanten op, ik kan geen team kiezen als hij mij uitnodig.
Wat geprobeerd?
- Wedstrijden voor het klassement werken gewoon goed. Als ik iemand anders in een lobby uitdaag, werkt het wel.
- Beide hebben wij de volgende poorten opengezet in firewall:
TCP: 80, 443, 30450, 30470, 32050
UDP: 9570, 3659, 6000
Wat willen graag tegen elkaar spelen, maar komen er gewoon niet uit. Iemand misschien een idee?
Haha, 'k zal eens kijken of het met alles op handmatig minder wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:36:
[...]
Heb ik ook inderdaad maar is verder niet heel storend omdat ik mijn maten sinds alles op handmatig staat oprol
Ik had gisteren ook weer een mooie: een speler van de tegenstander haalt mij onderuit, ik krijg een vrije trap en ik krijg de cutscene dat de speler een kaart krijgt. De scheidsrechter trekt een gele kaart en in het beeld onderaan staat dat hij een rode kaart krijgt (commentaar van Andy Grey "No wonder he's been sent of. You can't tackle like that!"). Ik blij dat ie van het veld af wordt gestuurd, bleek dat die betreffende speler volgens de match facts helemaal géén kaart heeft gekregen. Betreffende speler stond ook nog vrolijk op het veld te ballen zonder gele of rode kaart op zak. Hahaha.

Verwijderd
Was net wat aan het oefenen met vrije trappen en daar kwam nog best een mooi doelpunt uit
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1692487
En vrije trappen nemen gaat me opeens goed af
Nu eens kijken of het me in een wedstrijd ook lukt
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1692897
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1692487
En vrije trappen nemen gaat me opeens goed af
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1692897
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 16:00 ]
Deze freekick tutorial al gezien? http://nl.youtube.com/watch?v=Sl1rvvNZhNM
Waarom zit er eigenlijk in de be a pro seasons geen stat voor assists terwijl die er wel in de manager mode in zit, lijkt me juist voor be a pro een grotere toegevoegde waarde te hebben dan bij manager.
Was ook leuk geweest als 1 van de objectives voor een match was geweest dat je bijvoorbeeld 2 assists zou moeten krijgen, dan word je wat meer gestimuleerd om je team te gebruiken voor het doel.

Was ook leuk geweest als 1 van de objectives voor een match was geweest dat je bijvoorbeeld 2 assists zou moeten krijgen, dan word je wat meer gestimuleerd om je team te gebruiken voor het doel.
Erg irritant ja, vooral het achteruit rennen en het niet pakken van de bal omdat er iemand van 20 meter aan komt rennenLordSpud schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:35:
Ik heb op de PS3 ook weleens rare dingen. Dat bijvoorbeeld mannetjes van de bal weglopen en je persé met de actieve speler de bal moet pakken (je medespelers doen niks). En soms dat de bal zeg maar heel langzaam over het veld rolt en er niemand iets doet en er van heel ver (van buiten het beeld) een speler aan komt lopen die persé de bal moet pakken. Poppetje wisselen werkt dan niet en de rest van de spelers lopen ook niet naar de bal toe.
Ook vaak dat ik een bal diep speel en er dan met de spits opaf ren en die draait dan ineens om, loopt een paar passen met de rug naar de bal toe (achteruit dus) en draait zich dan weer om. Je zult begrijpen dat de verdediger van de tegenpartij de bal dan allang weer heeft weggewerkt ;-)
Hebben jullie dat ook weleens? Die wachttijd bij de keeper heb ik ook al een paar keer gehad.

Ik vind het nog vrij pittig op Professional, net 3 potjes gedaan tegen cpu (ajax-groningen 2-0, lyon-liverpool 1-1 en juventus-bologna 2-0). 2 winst en 1 gelijk.
Echter gaat het nog vrij stroef, vooral mijn verdediging doet af en toe rare dingen, bv het wegrennen bij hun man zodat de cpu vrije doorgang heeft. Sowieso loopt en speelt de ai heel makkelijk naar mijn 16 toe, terwijl ik er met moeite door kom. Iemand tips voor het verdedigen, bv in het tactics gedeelte? Daar ben ik nog niet aangekomen, maar met de 3 teams waarmee ik gespeeld heb gebeurt steeds hetzelfde.
weet iemand of het ook mogelijk is om met de manager career in een 2e divisie te beginnen en je dan op te werken naar de 1e divisie? en degraderen, is dat mogelijk?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verdedigen is moeilijk ja. Tegenstander loopt vaak eindeloos in de breedte van het veld (naar beneden of naar boven) en geeft vaak voorzetten en breedtepasses naar spelers die buiten het beeld lopen. Probeer niet teveel de ren functie (R2) te gebruiken en switch op tijd van poppetje. De CPU loopt vaak meters met de bal, 't is soms beter om er niet achteraan te rennen maar een andere speler kiezen en één van hun vrijstaande mannen te dekken. Laat soms ook je medespelers de bal afpakken. Soms gaat dat sneller dan wanneer je het zelf doet. Just my 2 cents ;-)Sander H schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:
[...]
Erg irritant ja, vooral het achteruit rennen en het niet pakken van de bal omdat er iemand van 20 meter aan komt rennen![]()
Ik vind het nog vrij pittig op Professional, net 3 potjes gedaan tegen cpu (ajax-groningen 2-0, lyon-liverpool 1-1 en juventus-bologna 2-0). 2 winst en 1 gelijk.
Echter gaat het nog vrij stroef, vooral mijn verdediging doet af en toe rare dingen, bv het wegrennen bij hun man zodat de cpu vrije doorgang heeft. Sowieso loopt en speelt de ai heel makkelijk naar mijn 16 toe, terwijl ik er met moeite door kom. Iemand tips voor het verdedigen, bv in het tactics gedeelte? Daar ben ik nog niet aangekomen, maar met de 3 teams waarmee ik gespeeld heb gebeurt steeds hetzelfde.
Ben trouwens zelf bezig met Premier League, Manager Mode met Manchester City op Professional. Super moeilijk. Bijna alle teams in de premier league hebben vier sterren of meer (4,5 of 5 sterren). Heb gisteren Didier Drogba van Chelsea gekocht. Zie je het voor je? Drogba bij Manchester City :-)
[ Voor 3% gewijzigd door LordSpud op 17-10-2008 16:33 ]
Ach, bij mij speelt Ronaldinho bij PSV
Ik speel zelf trouwens met Ajax...
Ik ben bezig met de manager mode, maar het lukt me echt niet om een speler te kopen. Ik kies bijvoorbeeld een speler uit de sale list met een marketwaarde van zo'n 1,7 miljoen, ik bied 3,3 miljoen maar dan nog is de transfer "failed" 
Ik heb dus nog geen spelers kunnen kopen

Zo... nu eerst een Bavaria
Daar heb ik het ook gevonden. Ik vind het alleen irritant dat het niet even snel in te stellen is als je iemand anders wil selecteren die de vrije trap of corner neemt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:43:
[...]
Dat stel je vooraf aan de wedstrijd in, bij Player roles. Dus daar moet je even neerzetten wie de corners (links of rechts) neemt en de vrije trappen. Alleen blijf je houden dat je met vrije trappen je dus niet kan kiezen voor 'vanaf links' of vanaf 'rechts' van het veld, dus dat je daar van speler kan wisselen.
Ik heb Mikel gekocht voor 5,5 miljoen, stond voor 5,1 miljoen op de lijst. Zacardo voor 3,2 die voor 3,0 op de lijst stond.. Goed te doen tot nu toe!
[ Voor 11% gewijzigd door m4yall op 17-10-2008 22:05 ]
Meestal staat er een reden bij waarom die speler niet komt. Soms moet je ook wat doen met het loon enzo. Scouts kunnen ook veel doen. Komen regelmatig met hele goeie spelers op de proppen.dntje schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:13:
Ik ben bezig met de manager mode, maar het lukt me echt niet om een speler te kopen. Ik kies bijvoorbeeld een speler uit de sale list met een marketwaarde van zo'n 1,7 miljoen, ik bied 3,3 miljoen maar dan nog is de transfer "failed"
Weet iemand of je ook gewoon een club kunt selecteren en een bod kunt doen op een speler die niet op de transferlijst staat?
[ Voor 9% gewijzigd door LordSpud op 17-10-2008 23:53 ]
Met welke club speel je? het is ook zo dat grote sterren niet bij kleine clubjes willen spelen, hoeveel je ook biedt. De club moet wel enigsinds op niveau zijn van de speler.. (iig in 08 was dat zo)dntje schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:13:
Iemand ff snel hulp? Ik heb net een moooooi doelpunt gemaakt, maar de upload functie werkt niet, als ik erop klikt doet hij het niet, heb wel keyframes etc etc, alleen je ziet wel de Y en upload maar gebeurt niks als ik erop druk.
Ja, de zoekfunctie gebruiken en daar bij de bovenste twee parameters de league en de club selecteren en dan je zoekopdracht starten...LordSpud schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:49:
[...]
Weet iemand of je ook gewoon een club kunt selecteren en een bod kunt doen op een speler die niet op de transferlijst staat?
PSN: Sluuz
Ik speel met FC Twente. Het ging hier om spelers met een rating van ~ 77 dus de club is wel redelijk op niveau (NKufo is 79, Janssen 78 volgens mij en de rest rond 70).FireFoz schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:05:
[...]
Met welke club speel je? het is ook zo dat grote sterren niet bij kleine clubjes willen spelen, hoeveel je ook biedt. De club moet wel enigsinds op niveau zijn van de speler.. (iig in 08 was dat zo)
@LordSpud Ik heb het ook een keer met hogere loon geprobeerd, maar werkte ook niet. Waar kan ik dan precies de reden zien? Bij negotiation history kan ik alleen maar re-negotiate doen
@Dntje
Hé, da's vreemd. Bij Negotiation History zou eigenlijk moeten staan waarom de speler niet komt. Is er misschien verschil in dat opzicht met het platform? Ik speel de PS3 versie. Als je een bod doet op een speler komt er op een gegeven moment ook een mailtje met een mededeling dat de speler niet komt en dan iets in de trand van "Look at negotiation history for details" of zoiets.
Hé, da's vreemd. Bij Negotiation History zou eigenlijk moeten staan waarom de speler niet komt. Is er misschien verschil in dat opzicht met het platform? Ik speel de PS3 versie. Als je een bod doet op een speler komt er op een gegeven moment ook een mailtje met een mededeling dat de speler niet komt en dan iets in de trand van "Look at negotiation history for details" of zoiets.
Ah nu heb ik het gevonden maar ik word er niet veel wijzer van. Er staat namelijk dat ik terug moet komen met een serieus bod, en bij een ander staat dat ik hem niet serieus neem
Bij elke speler had ik gewoon een bod gedaan van zo'n 2,3 miljoen ipv de standaardwaarde van 1,7 miljoen. Lijkt mij een serieus bod toch?
Edit: Net heb ik alles op max gezet (loon, bedrag, bonus) maar nog steeds lukt het niet om een speler te kopen. Bij negotiation history staat weer dat ik hem niet serieus neem
Edit2: Net even snel een nieuwe manager mode gestart met Arsenal om te kijken of het daarmee lukt. Nu lukte het wel meteen om een speler te transferen
Het ligt dus puur aan het team. Het komt denk ik doordat mijn team nogal slecht gepresteerd had
. Of het niveau is te laag?
Bij elke speler had ik gewoon een bod gedaan van zo'n 2,3 miljoen ipv de standaardwaarde van 1,7 miljoen. Lijkt mij een serieus bod toch?
Edit: Net heb ik alles op max gezet (loon, bedrag, bonus) maar nog steeds lukt het niet om een speler te kopen. Bij negotiation history staat weer dat ik hem niet serieus neem

Edit2: Net even snel een nieuwe manager mode gestart met Arsenal om te kijken of het daarmee lukt. Nu lukte het wel meteen om een speler te transferen
[ Voor 43% gewijzigd door dntje op 18-10-2008 14:38 ]
Komt omdat je nog helemaal geen prestige hebt als club. Arsenal heeft van het begin al veel prestige. Je moet eerst presteren voordat spelers willen komen.dntje schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:25:
Ah nu heb ik het gevonden maar ik word er niet veel wijzer van. Er staat namelijk dat ik terug moet komen met een serieus bod, en bij een ander staat dat ik hem niet serieus neem![]()
Edit2: Net even snel een nieuwe manager mode gestart met Arsenal om te kijken of het daarmee lukt. Nu lukte het wel meteen om een speler te transferenHet ligt dus puur aan het team. Het komt denk ik doordat mijn team nogal slecht gepresteerd had
. Of het niveau is te laag?
@verder hierboven: Ja je kan met een kleine club beginnen en dan promoveren. Ben zelf met leeds bezig, net gepromoveerd naar Coca-Cola championship(ik begin weer een beetje een foorball manager gevoel te krijgen).
Btw ik raad iedereen aan om geen spelers te kopen maar gewoon scouten, krijg je alijtd 90+ spelers uit. Bij leeds united nu 3 talentjes allemaal 19, overal gemiddeld 75-80 en ze worden allemaal 90+
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Idd, die talenten zijn vaak erg goed of worden erg goed voor weinig geld. Wel jammer dat ze geen pasfoto hebben en de naam wordt niet genoemd door de commentator.. MaartochPostius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Komt omdat je nog helemaal geen prestige hebt als club. Arsenal heeft van het begin al veel prestige. Je moet eerst presteren voordat spelers willen komen.
@verder hierboven: Ja je kan met een kleine club beginnen en dan promoveren. Ben zelf met leeds bezig, net gepromoveerd naar Coca-Cola championship(ik begin weer een beetje een foorball manager gevoel te krijgen).
Btw ik raad iedereen aan om geen spelers te kopen maar gewoon scouten, krijg je alijtd 90+ spelers uit. Bij leeds united nu 3 talentjes allemaal 19, overal gemiddeld 75-80 en ze worden allemaal 90+
't Spel wordt steeds leuker. Je kunt gewoon video's van je replays online zetten vanuit het spel. Hoe gaaf. Een corner die bijna het doel in zeilt:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1733804
En een schitterende stift ;-)
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1735527
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1733804
En een schitterende stift ;-)
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1735527
[ Voor 17% gewijzigd door LordSpud op 18-10-2008 20:33 ]
Kun je die dan ook weer voor veel verkopen? echt voor bedragen als 30 miljoen e.d.?Postius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Komt omdat je nog helemaal geen prestige hebt als club. Arsenal heeft van het begin al veel prestige. Je moet eerst presteren voordat spelers willen komen.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld met een nl club, in de competitie ook europees en beker erbij spelen?
laatste fifa was 2007 voormij en daar kon dat niet,
laatste fifa was 2007 voormij en daar kon dat niet,
Nintendo SWITCH! FTW
Jazeker, in de Manager Mode zit de beker gewoon in het rooster, en kun je je kwalificeren voor Europees voetbal.
Ok en in manager mode kan je team toch neem ik aan gewoon besturen, dus niet dat het een manager is op dat moment?KoppenSneller schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:49:
Jazeker, in de Manager Mode zit de beker gewoon in het rooster, en kun je je kwalificeren voor Europees voetbal.
Nintendo SWITCH! FTW
Dat klopt
Je kunt ervoor kiezen je wedstrijden allemaal zelf te spelen. Maar je kunt de wedstrijden ook simuleren, dan rolt er volgens mij een uitslag uit op basis van de stats van de teams.
ik heb zitten zoeken maar kan dit echt niet vindenVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:24:
[...]
Dat kun je gewoon bij Settings aanpassen hoor, dus dan maakt het niet meer uit welke vlag je gekozen hebt bij het starten. Dat is alleen voor de menu-taal.
Zal wel weer alleen in de consoleversie zo zijn. Op de pc kan het niet iig voor zover ik weet.FireFoz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:34:
[...]
ik heb zitten zoeken maar kan dit echt niet vindenkun je vertellen waar dit precies staat? ik kan niks instellen m.b.t. audio ...
Ik heb nu vanaf zaterdag fifa 09, bevalt me erg goed zeker als eerste echte voetbal spel(voor mij dan).
Ik mis alleen heel erg een soort practice mode(dus niet arena), maar echt een mode met meer spelers waar je rustig passes kan oefenen enzo. Maar verder is het heel erg ok!. Over een tijdje eens het hele online gebeuren uit checken
Ik mis alleen heel erg een soort practice mode(dus niet arena), maar echt een mode met meer spelers waar je rustig passes kan oefenen enzo. Maar verder is het heel erg ok!. Over een tijdje eens het hele online gebeuren uit checken
Binnen fifa09 heb ik soms wel doelpunten die ik upload maar waar kan ik deze terug vinden (op de x360)
tikfouten? tjah..m..
Hallo allemaal. Ik heb een vraag voor de PS3 spelers:
Hebben jullie problemen wanneer je een herhaling upload? De mijne is al 3 keer blijven hangen (een systeem freeze
)
Hebben jullie problemen wanneer je een herhaling upload? De mijne is al 3 keer blijven hangen (een systeem freeze
Dat zeg ik!
Nou ik heb de 360 versie, maar daar kan ik het dus ook niet vinden. Alleen PS danBenotti schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:11:
[...]
Zal wel weer alleen in de consoleversie zo zijn. Op de pc kan het niet iig voor zover ik weet.
Ja dat mis ik ook. Je kunt wel vooraf van een wedstrijd e.a. oefenen, maar volgensmij alleen vrij spelen, vrije trappen en penalties (moet je op je kruis-knop drukken @ xbox...weet niet hoe die heetRetonator schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:45:
Ik heb nu vanaf zaterdag fifa 09, bevalt me erg goed zeker als eerste echte voetbal spel(voor mij dan).
Jammer trouwens dat dit topic zo'n beetje alleen maar bestaat uit vragen en verder weinig wordt gepraat...

bij advanced settingsFireFoz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:21:
[...]
Nou ik heb de 360 versie, maar daar kan ik het dus ook niet vinden. Alleen PS dan
Dat knopje heet de D-pad.FireFoz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:21:
(moet je op je kruis-knop drukken @ xbox...weet niet hoe die heet)
Jammer trouwens dat dit topic zo'n beetje alleen maar bestaat uit vragen en verder weinig wordt gepraat...
Waarschijnlijk komt dat laatste omdat iedereen nog van alles aan het proberen is en dus tegen allerlei dingen aan loopt. Volgens mij wordt er al wel meer "gepraat" in het 10 vs 10 topic. Alleen denk ik wel dat met het aantal fifa speler op tweakers er snel een aantal teams moeten worden opgericht ipv 1.
Overigens ik wist al dat je vrije trappen en penalty's kon oefenen, alleen het overspel en het oefenen van crossings mis ik een beetje.
Op http://www.easportsworld.com kun je een profiel aanmaken. Voor de PS3 kun je je gamerstag koppelen aan je profiel op easportworld. Als je vervolgens videos upload, kun je ze zien onder "My Videos".fatihbatur schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:52:
Binnen fifa09 heb ik soms wel doelpunten die ik upload maar waar kan ik deze terug vinden (op de x360)
Geen problemen hier. Heb je je gamertag al gekoppeld aan je profiel op http://www.easportsworld.com?cdl schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:20:
Hallo allemaal. Ik heb een vraag voor de PS3 spelers:
Hebben jullie problemen wanneer je een herhaling upload? De mijne is al 3 keer blijven hangen (een systeem freeze)
Verwijderd
Ik had het over de 360 versie:FireFoz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:34:
ik heb zitten zoeken maar kan dit echt niet vindenkun je vertellen waar dit precies staat? ik kan niks instellen m.b.t. audio ...
Staat bij Mijn FIFA (oid) en dan naar Settings, en dan kun je met je RT naar Advanced settings, en dan zoeken naar de commentaar-optie, op het 3e of 4e tabblad.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 08:53 ]
nou, ik heb met milan wel eens gehad dat ik 4 wedstrijden op rij dik won, een keer quick sim tegen een veel slechter team ineens gelijkspeelde of verloor.Skire schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:33:
Dat kloptJe kunt ervoor kiezen je wedstrijden allemaal zelf te spelen. Maar je kunt de wedstrijden ook simuleren, dan rolt er volgens mij een uitslag uit op basis van de stats van de teams.
Alle wedstrijden zelf spelen gaat mij een beetje te ver.
Ja, gamertag was al eerder gekoppeld. Een aantal uploads zijn goed gegaan, 3 anderen gaven een freeze. Ik heb inmiddels contact gehad met EA, krijg je van die vooraf ingestelde antwoordenLordSpud schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 07:05:
[...]
Geen problemen hier. Heb je je gamertag al gekoppeld aan je profiel op http://www.easportsworld.com?

Dat zeg ik!
Ik hoop stiekem toch op een erg snelle bugfix van ea via een patchrelease.
Ondertussen verschillende ranked games online gespeeld en oa in de FIWC toch wel 5 van mijn 8 verloren wedstrijden verloren door de verschillende bugs waar mijn tegenstander gretig gebruik van maakten (gelukkig wel nog steeds een positieve ratio). Het is jammer dat ik mijn spel moet aanpassen om zo goed mogelijk te voorkomen dat men kan gebruik maken van deze bugs.
Een voorbeeld. Gisteren speelde ik met Brugge tegen Aston Villa, ik kom 0-1 voor, dan 1-1 en vervolgens 'laat' in de 2de helfst kom ik opnieuw 1-2 voor. Daarop zet de tegenstander alles op alles, door een verloren bal (zo eentje waar mijn keeper naar blijft kijken zonder te reageren (bal rolt tot op de achterlijn!) en waar mijn verdediger van mijlenver moet komen en er dus wordt uitgelopen scoort ie 2-2, balen dus. Onmiddellijk daarna krijgt de tegenstander de bal waarop hij te vlug over schiet. Ik en commentator denken ok: doeltrap! Verspringt het beeld en blijkt dat ie een vrije trap krijgt !!!!!!(er stond dus werkelijk niemand in de buurt van die speler). Wat doet die pipo, schiet hij die vrije trap door de muur in de rechteronderhoek (vanop zo'n 30 meter). Dus op 2minuten van 2-1 naar 3-2. In de toegevoegde tijd maakte hij op counter nog 2-4. Daar kan ik dus helemaal niet tegen he, ik weet dat ik met een minder team speel maar om dan zo te verliezen, mijn plasma tv was bijna gesneuveld en alle medewerkers van ea ook
Ook heb ik nog steeds last met het zoeken naar een wedstrijd, ik moet soms 20-30 keer opnieuw een wedstrijd zoeken alvoren ik kan spelen, telkens meldt de andere speler zich maar kan ik of de andere (afhankelijk van of ik uit og thuis speel) niets doen. Alles reeds geprobeerd (ook de voorstellen hier) maar niets helpt. En ik ben echt niet de enige (kijk maar eens op het officiële forum).
Ondertussen verschillende ranked games online gespeeld en oa in de FIWC toch wel 5 van mijn 8 verloren wedstrijden verloren door de verschillende bugs waar mijn tegenstander gretig gebruik van maakten (gelukkig wel nog steeds een positieve ratio). Het is jammer dat ik mijn spel moet aanpassen om zo goed mogelijk te voorkomen dat men kan gebruik maken van deze bugs.
Een voorbeeld. Gisteren speelde ik met Brugge tegen Aston Villa, ik kom 0-1 voor, dan 1-1 en vervolgens 'laat' in de 2de helfst kom ik opnieuw 1-2 voor. Daarop zet de tegenstander alles op alles, door een verloren bal (zo eentje waar mijn keeper naar blijft kijken zonder te reageren (bal rolt tot op de achterlijn!) en waar mijn verdediger van mijlenver moet komen en er dus wordt uitgelopen scoort ie 2-2, balen dus. Onmiddellijk daarna krijgt de tegenstander de bal waarop hij te vlug over schiet. Ik en commentator denken ok: doeltrap! Verspringt het beeld en blijkt dat ie een vrije trap krijgt !!!!!!(er stond dus werkelijk niemand in de buurt van die speler). Wat doet die pipo, schiet hij die vrije trap door de muur in de rechteronderhoek (vanop zo'n 30 meter). Dus op 2minuten van 2-1 naar 3-2. In de toegevoegde tijd maakte hij op counter nog 2-4. Daar kan ik dus helemaal niet tegen he, ik weet dat ik met een minder team speel maar om dan zo te verliezen, mijn plasma tv was bijna gesneuveld en alle medewerkers van ea ook
Ook heb ik nog steeds last met het zoeken naar een wedstrijd, ik moet soms 20-30 keer opnieuw een wedstrijd zoeken alvoren ik kan spelen, telkens meldt de andere speler zich maar kan ik of de andere (afhankelijk van of ik uit og thuis speel) niets doen. Alles reeds geprobeerd (ook de voorstellen hier) maar niets helpt. En ik ben echt niet de enige (kijk maar eens op het officiële forum).
Hoe kan je een herhaling opslaan op de Xbox 360?
Zet je poorten open (met static IP enz...) En kies geen ManUnited die wordt in iedergeval geboycot door mij en denk vele andere[b][message=30916476,noline]
(Mensen die Ronaldo in de Spits zetten
Werkt uitkomen met de keeper dan niet (driehoek toets bij PS3)? Als een verdediger van mijlen ver aan komt lopen en het switchen van poppetje helpt niet, dan heb je waarschijnlijk al op één van de schiet knoppen gedrukt (passen, schieten). De speler komt dan van heel ver om die schiet opdracht uit te voeren. Je kunt dat annuleren door de L2 en R2 knop tegelijk in te drukken (PS3). Daarna kun je weer een andere speler selecteren (of dit gebeurt automatisch nadat je de schiet opdracht geannuleerd hebt.Ekfad schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:03:
... zo eentje waar mijn keeper naar blijft kijken zonder te reageren (bal rolt tot op de achterlijn!)
Ik ben het met je eens dat het van de zotte is je spel aan te moeten passen aan de bugs. Ik heb dat inmiddels ook gedaan maar vind dat wel heel erg jammer.
Verwijderd
Ik heb dus PC en kon die optie inderdaad ook niet vinden, zal nog eens zoeken of ik ergens een advanced settings kan vinden, want het is echt naadje om naar dat nederlands commentaar te luisteren.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:52:
[...]
Ik had het over de 360 versie:
Staat bij Mijn FIFA (oid) en dan naar Settings, en dan kun je met je RT naar Advanced settings, en dan zoeken naar de commentaar-optie, op het 3e of 4e tabblad.
Ik zit zo de guide door te bladeren die ik eerder gepost had (http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3209) en dan zie ik toch veel dingen die ik niet herken uit de PC versie.
Neem bijvoorbeeld deze pagina: http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3188
Op de PC kun je penalties maar op één manier schieten, niet placed, of driven etc.
Ook de hele waslijst aan truukjes (http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3243) welke me zo gaaf lijken om te doen, kan ik met geen mogelijkheid uitvoeren (met uitzondering van die paar die wel in de PC versie zitten). Op de console druk je kennelijk LT/L2 in waarna er een wereld aan truukjes voor je opengaat.
Daarnaast heb je op de console een hele waslijst aan manieren om een doelpunt te vieren, maar ook hier is niks van terug te vinden op de PC.
Ik vind het toch wel erg vervelend dat de PC versie zo ontzettend achterloopt op de console versie, terwijl ik geen reden zie waarom deze dingen niet op de PC ook moeten kunnen. Voelt een beetje als een naaistreek
Neem bijvoorbeeld deze pagina: http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3188
Op de PC kun je penalties maar op één manier schieten, niet placed, of driven etc.
Ook de hele waslijst aan truukjes (http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3243) welke me zo gaaf lijken om te doen, kan ik met geen mogelijkheid uitvoeren (met uitzondering van die paar die wel in de PC versie zitten). Op de console druk je kennelijk LT/L2 in waarna er een wereld aan truukjes voor je opengaat.
Daarnaast heb je op de console een hele waslijst aan manieren om een doelpunt te vieren, maar ook hier is niks van terug te vinden op de PC.
Ik vind het toch wel erg vervelend dat de PC versie zo ontzettend achterloopt op de console versie, terwijl ik geen reden zie waarom deze dingen niet op de PC ook moeten kunnen. Voelt een beetje als een naaistreek
Verwijderd
De PC versie kan inderdaad bij lange na niet aan de consoleversies tippen nee. Zowel grafisch als de gameplay verschillen er een aantal zaken in het voordeel van de consolevariant. PS3 en X360 zijn nagenoeg gelijk. De PS3 heeft een speltype extra ofzo, maar volgens mij is dat niet heel bijzonder.
QFTt mac schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:37:
[...]
Zet je poorten open (met static IP enz...) En kies geen ManUnited die wordt in iedergeval geboycot door mij en denk vele andere
(Mensen die Ronaldo in de Spits zetten)
De spits hoeft alleen maar erg snel te zijn en je scoort altijd. Daarom hebben mensen spelers als Ronaldo en Messi gewoon in te punt staan omdat je alles eruit loopt. Liverpool vindt ik ook een erg fijn team, met Torres die alles erin schiet en Gerrard gebruik je om zo af en toe een schot te lossen van een meter of 18 die er meestal nog in gaat ook.
Barcelona is qua sterren 1 van de betere teams maar zelf vindt ik het absoluut geen fijn team. Eto'o en Henry hebben echt geen conditie en zijn met 1 sprint al moe. Daarbij vindt ik Barcelona zo'n chaos in die standaard formatie.
Maar ik vraag me nog steeds af hoe het bepaald is welke spelers er in het Wold XI team komen dat je kan unlocken met punten. Volgens mij propt hij automatisch goede spelers erin sommige spelers zitten er altijd in en sommige die eigenlijk beter zijn bijna nooit.
Barcelona is qua sterren 1 van de betere teams maar zelf vindt ik het absoluut geen fijn team. Eto'o en Henry hebben echt geen conditie en zijn met 1 sprint al moe. Daarbij vindt ik Barcelona zo'n chaos in die standaard formatie.
Maar ik vraag me nog steeds af hoe het bepaald is welke spelers er in het Wold XI team komen dat je kan unlocken met punten. Volgens mij propt hij automatisch goede spelers erin sommige spelers zitten er altijd in en sommige die eigenlijk beter zijn bijna nooit.
[ Voor 18% gewijzigd door Metalbuster op 20-10-2008 13:55 ]
Euhm, zoals je kan lezen staat alles reeds opent mac schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:37:
[...]
Zet je poorten open (met static IP enz...) En kies geen ManUnited die wordt in iedergeval geboycot door mij en denk vele andere
(Mensen die Ronaldo in de Spits zetten)
En ik speel in de verste verte niet met Man U, als ze inloggen krijgen ze steeds netjes club brugge te zien (3-sterrenploeg)
Ik heb alles geprobeerd (geloof mij, mij tv was niet voor niets bijna gesneuveld), dus ook de cancelknop. De keeper wou niet reageren, was erg raar.LordSpud schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:57:
[...]
Werkt uitkomen met de keeper dan niet (driehoek toets bij PS3)? Als een verdediger van mijlen ver aan komt lopen en het switchen van poppetje helpt niet, dan heb je waarschijnlijk al op één van de schiet knoppen gedrukt (passen, schieten). De speler komt dan van heel ver om die schiet opdracht uit te voeren. Je kunt dat annuleren door de L2 en R2 knop tegelijk in te drukken (PS3). Daarna kun je weer een andere speler selecteren (of dit gebeurt automatisch nadat je de schiet opdracht geannuleerd hebt.
Ik ben het met je eens dat het van de zotte is je spel aan te moeten passen aan de bugs. Ik heb dat inmiddels ook gedaan maar vind dat wel heel erg jammer.
Kan iemand mij uitleggen hoe die keyframes werken bij herhalingen? Hiermee kun je zelf verschillende camera standen in 1 herhaling gebruiken toch?
Dat zeg ik!
Verwijderd
Geen idee, maar zo werkte het bij EA Skate wel, dus zal hier ook wel zo zijn. Heb het zelf nog niet geprobeerd.cdl schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:54:
Kan iemand mij uitleggen hoe die keyframes werken bij herhalingen? Hiermee kun je zelf verschillende camera standen in 1 herhaling gebruiken toch?
Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Dit is zo herkenbaar! Als ik de kans krijg, zal ik eens wat videos maken van bugjes om het leed te delen. "Vroegah", in de nintendo tijd, stonden er bij ons altijd tandafdrukken in de controllers. Ik heb zelfs wel eens staan springen op die dingen uit frustratie. Niet kapot te krijgen. Als volwassen vent ziet dat er natuurlijk niet uit dus kan het nu niet meer maken en de hedendaagse controllers kunnen niet meer zo goed tegen een stootje, maar anders.....Ekfad schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
Ik heb alles geprobeerd (geloof mij, mij tv was niet voor niets bijna gesneuveld), dus ook de cancelknop. De keeper wou niet reageren, was erg raar.
geloof me, de PS3 controllers kunnen goed tegen een stootje. Ook herhaaldelijk beuken is niet fataal.LordSpud schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:18:
[...]
Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Dit is zo herkenbaar! Als ik de kans krijg, zal ik eens wat videos maken van bugjes om het leed te delen. "Vroegah", in de nintendo tijd, stonden er bij ons altijd tandafdrukken in de controllers. Ik heb zelfs wel eens staan springen op die dingen uit frustratie. Niet kapot te krijgen. Als volwassen vent ziet dat er natuurlijk niet uit dus kan het nu niet meer maken en de hedendaagse controllers kunnen niet meer zo goed tegen een stootje, maar anders.....
Al wel een paar van die irritante dingen tegenkomen. Bijvoorbeeld ook in BaP. Als je dan vrij staat en je wil dat je teamgenoot de bal gelijk speelt zonder aan te nemen, druk je snel op de passtoets. Echter interpreteert dat mannetje soms als "ik moet gelijk passen!" terwijl hij nog niet eens de bal heeft! Je ziet hem dan die pass animatie doen, terwijl de bal aan komt rollen. De bal rolt erna tergend langzaam langs hem en wordt opgepikt door een tegenstander. AHHHHH!
De ps3 controllers zuigen, ze gaan snel kapot, ik vind hem wel fijn in de hand , maar helaas erg plastic
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb laatst ook een speler gescout en gekocht. Maar hoelang duurt het voordat ze beter worden (meer punten krijgen), of wat moet je doen voordat ze beter wordenPostius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Kunnen normale, echt bestaande spelers ook beter worden? Ik neem aan van wel, maar hoe?
Ik raad iedereen aan om alle verdedigers meteen volledig te upgraden op tackels en dekking... ik heb dat gedaan en ik hoor nu continue "wow wat een mooie tackle!" en "Prachtige tackle!" en ballen afpakken / verdedigen is nu echt een eitje... 
Nu nog ff snelheid op de max en dan is het helemaal makkelijk
Positionering, sprongkracht, kracht in algemeen. Zijn toch wel de minimale vereiste voor een beetje verdediger.FireFoz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:39:
Ik raad iedereen aan om alle verdedigers meteen volledig te upgraden op tackels en dekking... ik heb dat gedaan en ik hoor nu continue "wow wat een mooie tackle!" en "Prachtige tackle!" en ballen afpakken / verdedigen is nu echt een eitje...
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kan je ook nog spelers individueel upgraden? Ik heb wel alle menus doorgespit maar kan dit nergens vindenFireFoz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:39:
Je kan in dat scherm waar je kan zien wie er beter is geworden met de driehoek knop (PS3, steekbal) wisselen tussen "automatische groei" of zelf punten toewijzen. Ik heb hem op automatisch staan, maar het lijkt me dat als je hem op handmatig zet, dat je het zelf kan toewijzen.dntje schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:37:
[...]
Kan je ook nog spelers individueel upgraden? Ik heb wel alle menus doorgespit maar kan dit nergens vindenIk heb nu wel gevonden waar je kan zien hoeveel je spelers beter worden per seizoen
Ik heb twee vraagjes:
Wanneer kan je best gebruik maken van het 'geplaatst shot'? Situatie en afstand van goal dus. Ik weet dat velen het gebruiken bij een 1-1 met de keeper, maar een gewoon shot of een geplaats shot maakt bij mij niet veel uit voor de kans of de goal erin zit of niet.
En de tweede is of het indrukken van de sprint-knop verschil maakt bij het verdedigen en koppen. Plaatst de speler meer druk (X op ps3) wanneer je hem laat sprinten, en springt je speler hoger wanneer er moet gekopt worden (bijvoorbeeld bij corners ook)?
Wanneer kan je best gebruik maken van het 'geplaatst shot'? Situatie en afstand van goal dus. Ik weet dat velen het gebruiken bij een 1-1 met de keeper, maar een gewoon shot of een geplaats shot maakt bij mij niet veel uit voor de kans of de goal erin zit of niet.
En de tweede is of het indrukken van de sprint-knop verschil maakt bij het verdedigen en koppen. Plaatst de speler meer druk (X op ps3) wanneer je hem laat sprinten, en springt je speler hoger wanneer er moet gekopt worden (bijvoorbeeld bij corners ook)?
Dat zijn de oude standaard SIXAXIS controllers ja, die nog bij de 60gig console zaten. Met de launch van de 40gig zijn er nieuwere SIXAXIS controllers uitgekomen die heel erg robuust zijn (en niet doorzichtig). De nieuwe Dual Shock 3 controller is helemaal zo robuust als wat.Mars18 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:17:
De ps3 controllers zuigen, ze gaan snel kapot, ik vind hem wel fijn in de hand , maar helaas erg plastic
KloptSluuz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:29:
[...]
Je kan in dat scherm waar je kan zien wie er beter is geworden met de driehoek knop (PS3, steekbal) wisselen tussen "automatische groei" of zelf punten toewijzen. Ik heb hem op automatisch staan, maar het lijkt me dat als je hem op handmatig zet, dat je het zelf kan toewijzen.
Wellicht dat dat nog meer toevoegd ja, maar zonder dat te upgraden krijg je al heel behoorlijke verdedigers.Postius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:35:
[...]
Positionering, sprongkracht, kracht in algemeen. Zijn toch wel de minimale vereiste voor een beetje verdediger.
Ik heb trouwens echt DE HELE tijd dat mijn spitsen buiten spel lopen... ik denk wel 12 keer per wedstrijd van 6 minuten per helft
Dit is nergens in te stellen toch?
Ik heb dat zo vaak, en als ze dan een keer naar voren moeten lopen als ik de bal heb, doen ze het weer niet...pfff
Zelfs al zet je hem op Automatische groei, dan nog kun je af en toe nog wat punten toekennen. De computer zal namelijk niet alle punten helemaal opmaken dus kun je soms nog eens wat eigenschappen meer punten geven.Sluuz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:29:
[...]
Je kan in dat scherm waar je kan zien wie er beter is geworden met de driehoek knop (PS3, steekbal) wisselen tussen "automatische groei" of zelf punten toewijzen. Ik heb hem op automatisch staan, maar het lijkt me dat als je hem op handmatig zet, dat je het zelf kan toewijzen.
anyone? driehoekje bij team selection.MuSeLive schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:44:
Kan je trouwens met 2 personen (op de bank) online tegen anderen? en telt dit dan voor je score?
[ Voor 8% gewijzigd door MuSeLive op 22-10-2008 03:15 ]
En hier is de gewraakte "bug":
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1816815
Diepe pass op spits, spits sprint op bal af maar wat doet ie: draait om en probeert achterstevoren naar de bal toe te lopen... ;-)
Diepe pass op spits, spits sprint op bal af maar wat doet ie: draait om en probeert achterstevoren naar de bal toe te lopen... ;-)
Als je eerder de sprintknop loslaat (als je keepersgebied inkomt en je schiet halverwege zit ie er 90% in.
Vind het jammer dat online die keepers niet wat beter zijn want hij laat eigenlijk best veel door.
Alsof ie nog steeds voorgeprogrammeerd is.
(Hebben ze de spelers zo onvoorspelbaar gemaakt, zijn ze de keepers vergeten
)
Vind het jammer dat online die keepers niet wat beter zijn want hij laat eigenlijk best veel door.
Alsof ie nog steeds voorgeprogrammeerd is.
(Hebben ze de spelers zo onvoorspelbaar gemaakt, zijn ze de keepers vergeten

Verwijderd
Zou ik ook wel willen weten.F e r o x schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:46:
Ik heb twee vraagjes:
Sprinten zorgt er wel voor dat je sneller naar de tegenstander toe loopt, maar het vermindert wel je abilities. Je zal dus minder goed kunnen tackelen. Ik laat de sprint knop los als ik bij de tegenstander ben.En de tweede is of het indrukken van de sprint-knop verschil maakt bij het verdedigen en koppen. Plaatst de speler meer druk (X op ps3) wanneer je hem laat sprinten,
Dit heb ik nooit eerder gehoord, weet iemand hier iets van? Mijn eigen vraag trouwens: mijn spelers koppen de bal steeds maar over tijdens corners, mijn tegenstanders (online) koppen deze er vaak in. Wat is de beste manier om te koppen?? (PS3 trouwens)en springt je speler hoger wanneer er moet gekopt worden (bijvoorbeeld bij corners ook)?
Nu kan ik er ook om lachen (temeer daar ik gisteren de bugstroom in mijn voordeel had), ik denk wel dat ik geluk had dat er kussens in mijn zetels liggen want daar heb ik de controller uit gepluktLordSpud schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:18:
[...]
Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Dit is zo herkenbaar! Als ik de kans krijg, zal ik eens wat videos maken van bugjes om het leed te delen. "Vroegah", in de nintendo tijd, stonden er bij ons altijd tandafdrukken in de controllers. Ik heb zelfs wel eens staan springen op die dingen uit frustratie. Niet kapot te krijgen. Als volwassen vent ziet dat er natuurlijk niet uit dus kan het nu niet meer maken en de hedendaagse controllers kunnen niet meer zo goed tegen een stootje, maar anders.....
Expert in het plaatsen van een gegooide controller of het aantal keer dat hij hem gooide?Ekfad schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:46:
[...]
... mijn broer was daar een expert in maar ik niet ...
irritant!LordSpud schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:52:
En hier is de gewraakte "bug":
Hier heb je ook een verdedigende variant van, kan soms echt vervelend zijn. De (bug) dat als je te vroeg op passen drukt en je dan langs de bal maait, is imo geen bug te noemen. Het is komisch om te zien, en geeft een realistisch gevoel door de timing.
Verwijderd
Hallo, ik ben de manager mode begonnen met St Pauli in de 2e bundesliga. Met als doel natuurlijk te promoveren en europees te gaan ballen.
Ik loop alleen direct tegen een aantal problemen aan:
-Ik heb net 4 competitiewedstrijden gespeeld en werkelijk al mijn spelers zijn compleet uitgeput.
De selectie is echt niet breed genoeg om het op dit tempo te kunnen compenseren.
wtf doe ik fout?
Mag je de ren-knop dan echt maar een paar keer per wedstrijd gebruiken?
-Is het normaal om gemiddeld 2/3/4 keer per wedstrijd de lat en paal te raken?
-Ik heb net 4 competitiewedstrijden gespeeld en werkelijk al mijn spelers zijn compleet uitgeput.

wtf doe ik fout?
-Is het normaal om gemiddeld 2/3/4 keer per wedstrijd de lat en paal te raken?
Je kunt in het menu > kantoor > staffupgrades uitvoeren. Hier kun je bijvoorbeeld de conditietrainer beter maken, zodat de spelers minder snel uitgeput zullen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:53:
Hallo, ik ben de manager mode begonnen met St Pauli in de 2e bundesliga. Met als doel natuurlijk te promoveren en europees te gaan ballen.
-Ik heb net 4 competitiewedstrijden gespeeld en werkelijk al mijn spelers zijn compleet uitgeput.De selectie is echt niet breed genoeg om het op dit tempo te kunnen compenseren.
wtf doe ik fout?
De spelers met weinig stamina worden snel moe, dus je moet niet te veel rennen... Ik heb mijn stijl wat aangepast omdat het niet handig is om in een seizoen allemaal vermoeide spelers te hebben. Dan speel ik nog met milan, maar met mijn 'oude' stijl was het halve middenveld moe en waren mijn spitsen ook uitgeput...
En het houtwerk is magnetisch inderdaad.
En het houtwerk is magnetisch inderdaad.
Verwijderd
In manager mode:
Ga naar Staff upgrades en zet wat extra staff in voor conditietraining. Dit scheelt een hoop maar kost ook geld natuurlijk. Verder kun je nog rouleren met je spelers.
Ga naar Staff upgrades en zet wat extra staff in voor conditietraining. Dit scheelt een hoop maar kost ook geld natuurlijk. Verder kun je nog rouleren met je spelers.
Ik heb bij gebruikersnamen mijn 360 gamertag ingevuld is dat goed? Ik kan in een exhibition match geen goals uploadenLordSpud schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 07:05:
[...]
Op http://www.easportsworld.com kun je een profiel aanmaken. Voor de PS3 kun je je gamerstag koppelen aan je profiel op easportworld. Als je vervolgens videos upload, kun je ze zien onder "My Videos".
het is al gelukt
[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 22-10-2008 20:00 ]
Elect a clown, expect a circus.
Waarschijnlijk een ultieme noob vraag maar ik probeer het toch.
Wat is nu precies het verschil tussen een voorzet met lb+x en een hoge pass
lb+y. Het is namelijk zo dat als ik gewoon y gebruik dus een normale pass over de grond
dan gaat deze bijna altijd goed maar een hoge pass met lb+y komt gewoon never nooit niet aan,
terwijl een voorzet met lb+x wel redelijk aankomt. Maar ik vraag me gewoon af of iemand de verschillende schoten eens duidelijk kan uitleggen en wanneer je ze gebruikt en wat voor een effect ze hebben,
Ik probeer een beetje van het "button bashen" over te schakelen naar heel gericht acties doen maar dat lukt nog niet altijd even goed
lb+y. Het is namelijk zo dat als ik gewoon y gebruik dus een normale pass over de grond
dan gaat deze bijna altijd goed maar een hoge pass met lb+y komt gewoon never nooit niet aan,
terwijl een voorzet met lb+x wel redelijk aankomt. Maar ik vraag me gewoon af of iemand de verschillende schoten eens duidelijk kan uitleggen en wanneer je ze gebruikt en wat voor een effect ze hebben,
Ik probeer een beetje van het "button bashen" over te schakelen naar heel gericht acties doen maar dat lukt nog niet altijd even goed
Verwijderd
thx! en de andere reacties.xeple schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:03:
[...]
Je kunt in het menu > kantoor > staffupgrades uitvoeren. Hier kun je bijvoorbeeld de conditietrainer beter maken, zodat de spelers minder snel uitgeput zullen zijn.
Dat scheelt idd een hoop.
Iets anders: Aflopende spelerscontracten
Moet je er actief achteraan om die allemaal op tijd te verlengen?
En hoeveel € moet je dan boven het bestaande contract gaan zitten?
Ik heb nu een speler die nog 7 maanden een contract heeft, op dit moment 1100 verdient. Een 2 jarig contract voor 1550 weigert ie.
lb + y is een dieptepass. Eigenlijk net zoals y maar dan door de lucht. lb+x gebruik ik eigenlijk nooit. Volgens de handleiding "passen en lopen".Retonator schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:16:
Waarschijnlijk een ultieme noob vraag maar ik probeer het toch.
Jullie halen de knoppen door elkaar. Die X en Y zijn van de 360.
Oftewel:
LB + Y (360) = L1+driehoekje(PS3)
LB + X (360) = L1+vierkantje (PS3)
LB + A (360 = L1+X (PS3)
LB + B (360) = L1+rondje (PS3)
Die eerste is een hoge dieptepass (dus in de loop een hoge bal spelen)
De 2e weet ik niet zeker, maar lijkt me een 1-2tje waarbij je de bal hoog speelt en degene die de pass speelde loopt dan de diepte in.
De 3e is een 1-2tje over de grond waarbij degene die de pass speelde in de diepte loopt.
De 4e is een lobje over de keeper heen. Als je dus aan komt lopen op het doel af en de keeper loopt uit dan kun je die gebruiken om hem rustig over de keeper te spelen met een mooie boog en dat ie dan (als je het goed doet) weer onder de lat in het goal verdwijnt.
Tot zover FIFA 09 voor beginners, kijk ook volgende week naar de nieuwe aflevering waar we het volgende onderwerp behandelen: Read The Fucking Manual (RTFM)
Oftewel:
LB + Y (360) = L1+driehoekje(PS3)
LB + X (360) = L1+vierkantje (PS3)
LB + A (360 = L1+X (PS3)
LB + B (360) = L1+rondje (PS3)
Die eerste is een hoge dieptepass (dus in de loop een hoge bal spelen)
De 2e weet ik niet zeker, maar lijkt me een 1-2tje waarbij je de bal hoog speelt en degene die de pass speelde loopt dan de diepte in.
De 3e is een 1-2tje over de grond waarbij degene die de pass speelde in de diepte loopt.
De 4e is een lobje over de keeper heen. Als je dus aan komt lopen op het doel af en de keeper loopt uit dan kun je die gebruiken om hem rustig over de keeper te spelen met een mooie boog en dat ie dan (als je het goed doet) weer onder de lat in het goal verdwijnt.
Tot zover FIFA 09 voor beginners, kijk ook volgende week naar de nieuwe aflevering waar we het volgende onderwerp behandelen: Read The Fucking Manual (RTFM)
[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2008 00:23 ]
Het is ook niet zo zeer dat ik het boekje niet lees. Maar meer dat ik me af vraag wat de directe uitwerkingen zijn in het spel. Tuurlijk kan ik lezen dat lb + x (Xbox) betekent vroege voorzet en lb+y hoge pass. Maar het gaat meer om wat dit dan betekent in het spel en in welke situaties mensen dit gebruiken.Martinspire schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:20:
Omdat ik bijvoorbeeld zou aannemen dat een hoge pass (lb+y) beter zou moeten aankomen dan een voorzet lb + x, maar uit mijn beperkte ervaring die ik nu heb blijkt dat niet, dat is dus eigenlijk waarom ik de vraag stel en het is niet zo dat ik de manual niet lees
En als er nou een goede trainings mode was in fifa 09 dan kon ik het allemaal rustig uitproberen en was er niks aan de hand, maar in een match is het vaak toch lastig om dingen achter elkaar te proberen
Hear, hear.Retonator schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 07:01:
[...]
En als er nou een goede trainings mode was in fifa 09 dan kon ik het allemaal rustig uitproberen en was er niks aan de hand, maar in een match is het vaak toch lastig om dingen achter elkaar te proberen
Fifa 09 is echt een heel goed spel, maar ik snap EA niet op dit gebied. Zo heel moeilijk kan het een goeie trainsmode niet zijn.
Als ik het me goed herinner had PES6 dat wel leuk gedaan, met wat targets die je moest raken op diverse manieren. Jammer dat EA zoiets niet inbouwd. Nu is het idd vrij lastig om bepaalde 'moves' te leren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hahaha. Ja, inderdaad. Maar volgens de handleiding moet je voor een 1 - 2 'tje nog iets meer doen (L3 knop gebruiken). Heb ik geprobeerd maar zag nog niet echt veel verschil.
Ik had gister ineens dat de tegenstander een doeltrap had, en de veldspelers van de tegenstanders van 20meter achter mijn doel kwamen, in een brede rijd, zo breed als het veld. Heel gek, merkte het op op de radar...
Ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag heb gevonden.
in de vorm van deze link: http://www.operationsport...ted-9-28-56k-warning.html
in de vorm van deze link: http://www.operationsport...ted-9-28-56k-warning.html
Wie mirror-ed die files even?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik speelde gisteren een 1v1 potje online met Aston Villa tegen Liverpool. (op de 360)
Eindigde na verlenging in 4-5, en 3 van die 5 tegengoals kreeg ik op exact dezelfde manier tegen, nml. vanaf de aftrap liep die tegenstander met Torres eerst schuin naar beneden, en dan rechtdoor richting mijn goal, en alle verdedigers staan erbij en kijken ernaar…
Als ik dan met een verdediger, of 2 verdedigers zelfs, ging jagen, dan kapte ie me zo uit, was echt super-irritant.
Eindigde na verlenging in 4-5, en 3 van die 5 tegengoals kreeg ik op exact dezelfde manier tegen, nml. vanaf de aftrap liep die tegenstander met Torres eerst schuin naar beneden, en dan rechtdoor richting mijn goal, en alle verdedigers staan erbij en kijken ernaar…
Als ik dan met een verdediger, of 2 verdedigers zelfs, ging jagen, dan kapte ie me zo uit, was echt super-irritant.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Beide, al lukte dat 1ste niet altijd goedMartinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:17:
[...]
Expert in het plaatsen van een gegooide controller of het aantal keer dat hij hem gooide?
Niemand die hier kan antwoorden op mijn eerder gestelde vragen? Lijkt mij nochtans niet zo moeilijk voor de doorgewinterde fifa-speler. Tenzij die hier niet zitten, kan ook natuurlijk
.
klopt de resource is op een heel aantal sites te vinden. Alleen op sweetpatch ontbreekt bijvoorbeeld de sectie putting it all together, wat opzich een hele nuttige sectie is. En volgens mij is dit allemaal materiaal van de officiele Fifa 09 Player GuideBenotti schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:58:
[...]
Heb de link al vaker gepost:
http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3209