Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:03

Superkiwi

Hoi doei

In het menu van speltype coach kun je kijken bij "spelersstatistieken".
Daar staat de vorm bij.

NAC is bij mij maar 2 en een halve ster, terwijl NAC normaal 3 sterren is.
Het is nu het 5e seizoen van mijn carriere en mijn eerste bij NAC.
Ze hebben een slecht transferbeleid gehad, alle goeie zijn weg!! :(
Ik heb nu Conelly in de spits (goed!!), Amoah op links en Tamerus op rechts...
Iedereen zit een beetje rond de 65-70 qua alg punten.
Maar slecht gaat het niet, sta 4e na 12 wedstrijden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Het begint eindelijk weer lekker te lopen met NAC (virtueel dan he, in Fifa ;))

Overigens speel ik niet het speltype coach, maar simpelweg een tournamentje :)

Wat mij opvalt (en ik speel hem op de X360) is dat af en toe bij een keepersbal het net is alsof het spel 10-20 seconden stil ligt. De keeper staat dan klaar om uit te trappen, spelers uiteraard in het veld (en men beweegt wel, dus de game is niet tijdelijk vastgelopen oid) en pas na een paar seconden besluit de keeper om toch maar een uittrap te doen, heel apart.... Meer mensen die dit tegengekomen zijn?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja, dat is een vaker voorkomend probleem....
Niks aan te doen, maar wel iiritant.

Vraag trouwens: Als je in het hoofdmenu "alle teams herstellen" kiest,
worden dan alle teams hersteld zoals het was toen je de game kocht of blijven de real-life transfers wel zoals ze zijn (bv Huntelaar bij Real)?

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 01-07-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:23:
Het begint eindelijk weer lekker te lopen met NAC (virtueel dan he, in Fifa ;))

Overigens speel ik niet het speltype coach, maar simpelweg een tournamentje :)

Wat mij opvalt (en ik speel hem op de X360) is dat af en toe bij een keepersbal het net is alsof het spel 10-20 seconden stil ligt. De keeper staat dan klaar om uit te trappen, spelers uiteraard in het veld (en men beweegt wel, dus de game is niet tijdelijk vastgelopen oid) en pas na een paar seconden besluit de keeper om toch maar een uittrap te doen, heel apart.... Meer mensen die dit tegengekomen zijn?
Ja, dat heb ik op zowel de 360 als PS3 ook gezien, bug in het spel ofzo. Niet verschikkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:27:
[...]

Ja, dat heb ik op zowel de 360 als PS3 ook gezien, bug in het spel ofzo. Niet verschikkelijk :)
Ah oke, heb het nog niet eerder gehad :) Maar inderdaad niet heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donleone83 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:26:
[...]

Haha! Exact de vraag waarvoor ik naar het forum kwam.. Ik speelde tegen een Chelsea met een voorhoede van Ibrahimovic, Fernando Torres en Cristiano Ronaldo, een middenveld met onder andere Messi, moet haast wel dezelfde gast geweest zijn. Erg frustrerend.
Wat speel je dan, want als ik standaard snelle wedstrijd voor het klassement speel, zijn de teams altijd de standaard huidige rooster teams, dus geen custom teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:27:
Vraag trouwens: Als je in het hoofdmenu "alle teams herstellen" kiest,
worden dan alle teams hersteld zoals het was toen je de game kocht of blijven de real-life transfers wel zoals ze zijn (bv Huntelaar bij Real)?
Dan worden ze hersteld naar de teams zoals die waren toen je het spel kocht. Dus de hunter zit dan bij ajax.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ooit een bal zo terug uit het net zien schieten? Ik vond het iig er apart :9

Oh btw, weet niet of het een bug of stom toeval is.. Maar ben het nu al bij 2 wedstrijden achter elkaar tegen gekomen.. Ik maak een overtreding en twee spelers krijgen een gele kaart. Erg apart. Het was wel twee keer dezelfde speler die er ook een kreeg (Mtiliga van NAC) en die was geloof ik bij beide situaties niet eens in de buurt van het gebeuren :? Erg frustrerend.. Of is het een soort feature? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:58

Koppensneller

winterrrrrr

Misschien één gele kaart van een overtreding waarna voordeel werd gegeven, en eentje waarvoor direct werd afgefloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij, of is he verschil tussen amateur en semi-pro echt niet normaal?! Amateur is geen zak aan, win ik altijd met 8-0, op semi-pro is er geen zak aan, kom bijna niet eens aan de bal!

btw, pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:07
Ik kom online nu bijna alleen nog maar van die glitch Dream Teams tegen, ben waarschijnlijk niet de enige die daar last van heeft.
Mensen hier die al weten hoe ze zo'n dream team moeten samenstellen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:15:
Ik kom online nu bijna alleen nog maar van die glitch Dream Teams tegen, ben waarschijnlijk niet de enige die daar last van heeft.
Mensen hier die al weten hoe ze zo'n dream team moeten samenstellen.
Ik speel Fifa09 online op de PS3. Daar kom ik gewoon altijd een standaard team tegen.
Je kan wel je eigen opstelling voor online enzo opslaan maar je spelers worden altijd gewoon terug in hun eigen team geplaast zoals ze standaard zijn in online teams. (zo blijft Ronaldo bij man u ook al had iemand hem in ze eigen team gedaan bijv.)

je kan voor online wel je eigen team samenstellen met Fifa ultimate team (maar das geen glitch)
dan begin je echt met een slecht 2 sterren team en die kan je dan aan de hand van je matches uitbouwen door dat je nieuwe kaarten kan kopen etc etc...

Overigens kan je je Ultimate team niet gebruiken in het normale online speltype en koste het voor de PS3 eenmalig €10,-

Groet Jay-gv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 01:13:
ligt het aan mij, of is he verschil tussen amateur en semi-pro echt niet normaal?! Amateur is geen zak aan, win ik altijd met 8-0, op semi-pro is er geen zak aan, kom bijna niet eens aan de bal!

btw, pc versie
Ik zou zeggen probeer legendarisch is ;) en ik vind het verschil tussen de 2 echt heel minimaal.
maar speel zelf gewoon legendarisch want semi pro is gewoon saai ren je door de verdedigers heen alsof ze er niet zijn :)

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:52:
[...]

Ik speel Fifa09 online op de PS3. Daar kom ik gewoon altijd een standaard team tegen.
Je kan wel je eigen opstelling voor online enzo opslaan maar je spelers worden altijd gewoon terug in hun eigen team geplaast zoals ze standaard zijn in online teams. (zo blijft Ronaldo bij man u ook al had iemand hem in ze eigen team gedaan bijv.)

je kan voor online wel je eigen team samenstellen met Fifa ultimate team (maar das geen glitch)
dan begin je echt met een slecht 2 sterren team en die kan je dan aan de hand van je matches uitbouwen door dat je nieuwe kaarten kan kopen etc etc...

Overigens kan je je Ultimate team niet gebruiken in het normale online speltype en koste het voor de PS3 eenmalig €10,-

Groet Jay-gv
Op de 360 kunnen mensen glitchen, oftewel ik speelde gister tegen Twente, met spelers als Ronaldo, Zlaten, Messi, Gerrard en ik kan zo nog even door gaan. Ik kan dat mensen die op de 360 spelen dit wel kunnen beamen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:43:
[...]

Op de 360 kunnen mensen glitchen, oftewel ik speelde gister tegen Twente, met spelers als Ronaldo, Zlaten, Messi, Gerrard en ik kan zo nog even door gaan. Ik kan dat mensen die op de 360 spelen dit wel kunnen beamen.
Woow oke das nieuw voor mij daarom heb ik ook een PS3 haha :P daar kan het tenminste niet...
wel k*t dat ze dan glitchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

lasharor

7 december 2004

Omg, net een online potje fifa 09 op de pc gespeeld.

Tegenstander stond iets van 3-0 voor, dus ik had al geen zin meer, knal ik die bal gewoon richting doel vanaf de middenstip staat de keeper te ver naar voren, dus ook nog gescoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
KoppenSneller schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:12:
Misschien één gele kaart van een overtreding waarna voordeel werd gegeven, en eentje waarvoor direct werd afgefloten.
Dat is wel mogelijk, maar ik dacht het niet.. Ik houd het wel in de gaten :)

btw, pc versie
daar worstel ik dus ook mee :) x360 wel trouwens. Amateur ging me echt easy af, maar semi-pro lijkt andere koek :s

EDIT:
ren je door de verdedigers heen alsof ze er niet zijn
Daar ben ik het dan weer wel mee eens

[ Voor 7% gewijzigd door speek1984 op 14-07-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Laatst even mijn nieuwe record doelpunten neergezet tegen de computer op het hoogste niveau. Een 42-0 overwinning, stuk meer als mijn vorige record toen had ik er maar 32. Gewoon blijven oefen @hierboven, in het begin had ik ook alle moeite met semi-pro.

[ Voor 19% gewijzigd door Metalbuster op 15-07-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26

Player1S

Probably out in the dark

btw, pc versie
Dat is volgens mij al jaren het "probleem" bij FIFA.

de stappen lijken enorm groot. Misschien zit het tussen de oren, misschien in de game, misschien combinatie van....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb te vroeg geklaagd... Na wat oefenen (en niet zo,n crappy team als FC Utrecht gebruiken) kom ik ineens een heel eind. Winnen met 4-1 kost moeite maar is wel te doen. Heerlijk amusement, beetje inspanning bij een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Merk wel dat het team waarmee je speelt inderdaad enorm uitmaakt. Met Barça speelt het vloeiender en maak je sneller doelpunten dan bijvoorbeeld NAC (waar ik eigenlijk altijd mee speel). Had niet gedacht dat dat zóver in de gameplay naar voren zou komen.. Op zich wel goed en het verklaart wel waarom het me de laatste tijd moeilijker af gaat dan toen ik eerst speelde (net na de release), toen speelde ik namelijk met Manchester... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Speek schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:25:
Merk wel dat het team waarmee je speelt inderdaad enorm uitmaakt. Met Barça speelt het vloeiender en maak je sneller doelpunten dan bijvoorbeeld NAC (waar ik eigenlijk altijd mee speel). Had niet gedacht dat dat zóver in de gameplay naar voren zou komen.. Op zich wel goed en het verklaart wel waarom het me de laatste tijd moeilijker af gaat dan toen ik eerst speelde (net na de release), toen speelde ik namelijk met Manchester... :)
Het is toch logisch dat je met een team als Barcelona/Man UTD een stuk soepeler, sneller en effectiever kan voetballen dan een clubje als NAC? Als ik Forza speel win ik ook niet met een Golf II van een Enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:24:
[...]

Het is toch logisch dat je met een team als Barcelona/Man UTD een stuk soepeler, sneller en effectiever kan voetballen dan een clubje als NAC? Als ik Forza speel win ik ook niet met een Golf II van een Enzo ;)
Haha prachtig :9 Johan Cruijff is er niks bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Exorcist schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:24:
[...]

Pfff als je goed bent kan je ook met kut teams vloeiende combinatties maken, je moet alleen beter zijn. Aanvallen is in fifa altijd al 10x zo makkelijk als verdedigen iedere aap kan aanvallen, en dan ook nog van die sukkels die zichzelf top vinden met Man Utd en Barca maar met een ander team opeens helemaal niks meer kunnen. Altijd mooi. het fifa publiek.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Postius schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 17:24:
[...]

Pfff als je goed bent kan je ook met kut teams vloeiende combinatties maken, je moet alleen beter zijn. Aanvallen is in fifa altijd al 10x zo makkelijk als verdedigen iedere aap kan aanvallen, en dan ook nog van die sukkels die zichzelf top vinden met Man Utd en Barca maar met een ander team opeens helemaal niks meer kunnen. Altijd mooi. het fifa publiek.
Dat is erg idd. Zo speelde ik een keer tegen een guest die MillwallForever of MillwallUnited heette. Hij Millwall, ik Volendam, allebei 1,5 ster. Binnen 30 min. speeltijd stond ik 3-0 voor. *disconnect*
Toen ik daarna in zijn stats keek, stond ie rank 6200 ofzo en speelde meestal met ManU.....

[ Voor 44% gewijzigd door SR8 op 17-07-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel altijd met Inter en als iemand een landenteam neemt, pak ik Brazilië of Italië. Inter vind ik gewoon een topclub en leuk om mee te spelen, zie je ook niemand mee. 90% vd tijd Man U, maar enkel echt goede spelers winnen met Man U van me, dus skills zijn wel belangrijk. Volgend jaar zal Real wel grote favoriet worden, moet toegeven dat het me zelf wel een beetje trekt met al die topspelers, zeker als Zlatan weg zou gaan bij Inter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Jongens ik heb een vraag,

Hoe krijg je een gemaakte formatie op een usb stick voor de ps3 ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Zit die data niet in je savedata van fifa09? Is volgens mij niet zo eenvoudig eruit te krijgen en te importeren (lees; volgens mij lukt dat niet).

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Andere vraag:
Kan je actuele transfers in het spel up to date houden zonder alles zelf te hoeven bijwerken dmv clubtransfers?
(bv Huntelaar naar Real, Wielaert naar Ajax, Ronaldo naar Madrid enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
dvdkiwi schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:36:
Andere vraag:
Kan je actuele transfers in het spel up to date houden zonder alles zelf te hoeven bijwerken dmv clubtransfers?
(bv Huntelaar naar Real, Wielaert naar Ajax, Ronaldo naar Madrid enz...)
Alleen de transfers van de winterstop werden geüpdate door EA zelf. Hiervoor moet je simpelweg gewoon je Adidas Live Season (maakt niet uit welke competitie je hebt) updaten. Dan heb je dus wel Huntelaar bij Real, maar geen Ronaldo bij Madrid, omdat deze transfer net een paar weken terug is afgerond. Voor de zomertransfers-update zullen we waarschijnlijk moeten wachten tot we FIFA 10 kunnen kopen. Een dergelijke update komt voor FIFA 09 niet meer uit. ;(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ow jammer.... maar bedankt voor de info!!

Net mijn 5e seizoen afgesloten (dit was mijn eerste bij Nac).
Alle spelers zaten rond de 55-65, dus het begin was lastig.
Halverwege stond ik 6e.
Eind van de competitie zaten alle spelers zo rond de 70, sommigen 74 (groei tussen de 2 en 9).
2e geworden achter Ajax (die ik de eerste 3 seizoenen zo goed als onverslaanbaar heb gemaakt).
Spannend was het zeker!!! (Het hele seizoen op professioneel gespeeld)
Nu nog maar een seizoen bijgetekent, en nu Cl spelen natuurlijk :)
Gelukkig krijg ik het nieuwe seizoen wel meer per wedstrijd, dus qua budget kan ik straks iets beter mee met de grote ploegen, en misschien ook wat leuke aankopen en stafupgrades doen.

2 mooie goaltjes tegen het eind van de competitie:

Ik loop het strafschopgebied binnen, maar wordt bijna tegen de grond gewerkt.
In de "val" nog een voorzet kunnen geven, waaruit Conolly (topscorer) prachtig met een halve omhaal scoort!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/7753404

Ook een beetje aan het experimenteren gegaan met steekpasjes.
Voorheen deed ik dat altijd bijna recaht vooruit, maar vanaf de zijkant voor de goal langs schijnt ook prima te werken!!!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/7754007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Mooie omhaal :) wilde die tweede goal ook bekijken, maar je hebt per ongeluk twee keer hetzelfde filmpje gelinkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanx :D

Filmpje gefixt trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:20
ben ook maar weer eens begonnen met fifa en heb voor mijn doen een mooie goal gemaakt.

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/7784606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RenaldoNiels schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:40:
ben ook maar weer eens begonnen met fifa en heb voor mijn doen een mooie goal gemaakt.

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/7784606
Netjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die zit er echt lekker in!! 8)
Erg netjes inderdaad!!!
Hoe heb je vanaf daar de voorzet gegeven? Met L1 en voorzetknop of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 18:20
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:42:
Die zit er echt lekker in!! 8)
Erg netjes inderdaad!!!
Hoe heb je vanaf daar de voorzet gegeven? Met L1 en voorzetknop of niet?
zonder L1 puur alleen het vierkantje gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 16:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:44
Vraagje..
Kun je in speltype coach ook kiezen voor een nationaal elftal? Of moet je hier dan voor worden gevraagd ofzo?
Kan het volgens mij niet na een seizoen selecteren als nieuwe club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij heb je gelijk...
Ik denk ook niet dat er competities zijn waar je als landenteam aan mee kan doen, wat heel jammer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26

Player1S

Probably out in the dark

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Buitenspel op eigen helft begint me helemaal de strot uit te komen.
En laatst had ik nog zo'n fout. Hij liet zijn keeper uitkomen buiten de 16, maar er stond nog 1 verdediger van hem in de 16. Ik dacht, ik doe geen lob, maar speel het gewoon uit. En mijn speler, die voorbij de keeper is, maar nog niet voorbij die verdediger, staat natuurlijk buitenspel...

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 03-08-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SR8 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:49:
Buitenspel op eigen helft begint me helemaal de strot uit te komen.
En laatst had ik nog zo'n fout. Hij liet zijn keeper uitkomen buiten de 16, maar er stond nog 1 verdediger van hem in de 16. Ik dacht, ik doe geen lob, maar speel het gewoon uit. En mijn speler, die voorbij de keeper is, maar nog niet voorbij die verdediger, staat natuurlijk buitenspel...
Als je de bal speelde naar een medespeler die voorbij de keeper stond maar nog niet voorbij de laatste speler dan is dat gewoon buitenspel.
Er moeten 2 tegenstanders tussen jou speler die de bal toegespeeld krijgt en de achterlijn staan om buitenspel op te heffen.
In de situatie die jij schetst staat er maar een tegenstander tussen die speler en de achterlijn.

Wieweet dat ik je verkeerd begrijp? ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

LoneRanger schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:01:
[...]

Als je de bal speelde naar een medespeler die voorbij de keeper stond maar nog niet voorbij de laatste speler dan is dat gewoon buitenspel.
Er moeten 2 tegenstanders tussen jou speler die de bal toegespeeld krijgt en de achterlijn staan om buitenspel op te heffen.
In de situatie die jij schetst staat er maar een tegenstander tussen die speler en de achterlijn.

Wieweet dat ik je verkeerd begrijp? ;)
Shit, je hebt gelijk, er moeten er 2 zijn. :D
*SR8 speelt ook maar reserve 3e klasse* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joah is gewoon buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste weken heel wat potjes FIFA online (xbox live.) Gewoon "quick ranked match". Erg leuk. Lag komt weinig voor en ik kom weestal wel ongeveer mensen tegen van mijn niveau, top! Enkel jammer van de vele quiters.

Anyway ik heb een paar vraagjes:
- Ligt het niveau in ander multiplayer spelmodi hoger? Ik geraak in de meeste niet binnen en die addon heb ik 2 matches gespeeld en werd ik wel afgemaakt.
- Af en toe kom ik tegen een tegenstander die op een of andere manier allemaal topspelers heeft die helemaal niet bij zijn ploeg spelen. Alsof hij zelf een superteam samengesteld heeft ofzo. Is dit een bug, cheat of feature?
- Heb ook af en toe een glitch dat de spelers aan het begin van de wedstrijd nog niet zijn ingeladen. Dan zie ik ze de eerste 30 seconden een voor een tevoorschijn poppen. Andere mensen hier ook last van?
- Soms staat de spelsnelheid hoger. Hoe kan je dat instellen dan?

EDIT: Ohja, wat is het jammer dat je replays van online matches niet na de match ff kan opslaan. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een voor de categorie "Hoe scoor ik met een 1/2 ster team tegen een 5 sterren team?"
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/7961504 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Netjes binnenkant paal!!
De wedstrijd ook nog gewonnen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

******* schieten op palen. Ik ben met een Heerenveen seizoen bezig, maar 9 van de 10 kansen gaan op de paal. Ik weet dat dit een Fifa 09 issue is maar het is nu wel heel erg. Het zal vast aan de skills van de speler liggen maar heeft iemand een tip om toch wat minder op die paal te raggen? Met spelers van Liverpool etc. heb ik veel minder problemen ^^ Bij Liverpool is het ook wat minder vervelend aangezien je daar zat kansen krijgt, maar bij Heerenveen wil ik nog weleens wedstrijden hebben met maar een handjevol kansen, lullig als je die allemaal op de paal / lat / lat + paal / paal + paal / lat + lat legt ^^

[ Voor 27% gewijzigd door Ebayzo op 05-08-2009 12:29 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Is er ook ergens een (gedeelte van een) wedstrijd te bekijken tussen twee fifa spelers van heel heel hoog niveau? Ik ben altijd nieuwsgierig hoe handig zulke jongens zijn met een gamepad en hoe ze bijvoorbeeld een aanval opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:20:
Netjes binnenkant paal!!
De wedstrijd ook nog gewonnen of niet?
Yup, wedstrijd uitgebraggeld met 1-0.. Kreeg als beloning de Giant Killer Achievement (15G) :P

• speek1984
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/8401935

Bear with me, voor mij is dit al heel wat :P

Verwijderd

Go NAC! :P
Toevallig ook een Bredanaar?

• speek1984
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:24:
[...]

Go NAC! :P
Toevallig ook een Bredanaar?
Jazeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Ik heb ook een super team in Ranked match nu.:P
Ajax met Zlatan, Torres, Ronaldo en noem maar op.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:40:
Ik heb ook een super team in Ranked match nu.:P
Ajax met Zlatan, Torres, Ronaldo en noem maar op.
Met Ultimate team of als bug-abuse online met andere spelers in een team?

Ze hebben trouwens Huntelaar toegevoegd ook aan UT, dus die heb ik gisteren gekocht en samen met van Nistelrooy en v Persie in de spits gezet.
Heb m'n formation een hele tijd terug van 4-4-2 omgegooid naar 3-4-1-2, dus speel nu met een CF (v Persie) en 2 spitsen.
Speelt een stuk leuker in de aanval!

(Heb Torres, Ibra en Ronaldinho als reserve omdat ik vooral Nederlanders in m'n team wil, tot 100 % chemistry.
Heb ook nog Ribery en nog een paar sterspelers daarom in mijn tweede team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:47:
[...]

Met Ultimate team of als bug-abuse online met andere spelers in een team?
Hij heeft het over Ranked Match en Ajax, dus dat lijkt me bugabuse.
Je ziet vaak aan de stats dat het een abuser is. Soms dan kies ik gewoon een team, begin aan de wedstrijd en quit voor de 5 minuten voorbij zijn. En de berichten die je dan heel soms krijgt, jankerds zijn het. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:14:
[...]

Hij heeft het over Ranked Match en Ajax, dus dat lijkt me bugabuse.
Je ziet vaak aan de stats dat het een abuser is. Soms dan kies ik gewoon een team, begin aan de wedstrijd en quit voor de 5 minuten voorbij zijn. En de berichten die je dan heel soms krijgt, jankerds zijn het. :D
Ja ik denk het ook, maar ik speel ook onder de Ajax badge en de shirts met UT, en daar heb je ook ranked matches, dus ik denk ik check het ff ;)

Maar bug-abuse is gaar, dus waarom hij het dan met een smile zegt...
Dat is gewoon op internet de cheat opzoeken, zelf doen, en met een oneerlijk voordeel tegen anderen spelen. Nou joepie hoor, dat kan iedereen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Ranked, geen ultimate team. Gewoon in het normale spel.
Ik speel redelijk veel online, en zo'n 90% speelt met een dreamteam, dus ja, om tegenstand te bieden heb ik het ook gedaan.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Pfff, begon ik mijn 2e seizoen bij Nac (3-1/2 ster), eerste siezoenshelft alles gewonnen en 1 gelijk (op pro).
Daarna: 4 gelijk en 3 verloren..... ik snap er niks van...
We zijn wel 4 sterren nu, dus hopen op betere tijden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Ook wel een leuk goaltje laatst
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2564008

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch-gabber op 17-08-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Mooitje!
thefabiman88 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:25:
Ranked, geen ultimate team. Gewoon in het normale spel.
Ik speel redelijk veel online, en zo'n 90% speelt met een dreamteam, dus ja, om tegenstand te bieden heb ik het ook gedaan.
Sorry hoor, maar als je dat nodig hebt om te winnen ben je wel een erg middelmatige speler... Wel leuk misschien voor 1 keer ofzo, maar als je het wilt gebruiken om al je resterende potjes zo te spelen, slechts om te winnen, vind ik het laag 8)7 (aangezien 90% van de overige spelers wel een normaal team kiest). Gelukkig heb ik in mn +-450 matches ranked online slechts iets van 3 keer zo een bugabuse gezien, gelijk voor de 5min gequit (PS3).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik had vorige keer dit plaatje gemaakt, vond hem wel grappig:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/photo/5355934

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
BatmanHorizon schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:04:
[...]

Mooitje!

[...]

Sorry hoor, maar als je dat nodig hebt om te winnen ben je wel een erg middelmatige speler... Wel leuk misschien voor 1 keer ofzo, maar als je het wilt gebruiken om al je resterende potjes zo te spelen, slechts om te winnen, vind ik het laag 8)7 (aangezien 90% van de overige spelers wel een normaal team kiest). Gelukkig heb ik in mn +-450 matches ranked online slechts iets van 3 keer zo een bugabuse gezien, gelijk voor de 5min gequit (PS3).
Ik heb een winpercentage van rond de 80%, over 400 wedstrijden, dus middelmatig zou ik mezelf niet noemen. In tegendeel. Ik gebruik het niet ieder potje, maar als ik iemand zie dat zijn dreamteam kiest, doe ik het ook.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
thefabiman88 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:04:
[...]

Ik heb een winpercentage van rond de 80%, over 400 wedstrijden, dus middelmatig zou ik mezelf niet noemen. In tegendeel. Ik gebruik het niet ieder potje, maar als ik iemand zie dat zijn dreamteam kiest, doe ik het ook.
Dat is fijn, maar toch vind ik het ongepast dat je bijdraagt aan dit soort misbruik. Als je ziet dat de tegenstander het doet kan je hem toch gewoon negeren/quitten. Dat jij wilt meegaan met al die anderen die dit soort oneerlijke middelen gebruiken om te winnen, vind ik niet zo hoogstaand.

Ik snap btw niet precies wat je bedoelt met "zo'n 90% speelt met een dreamteam". Bedoel je dan net zo een team als dat van jouw? Die zie ik zelf namelijk niet zoveel ranked online op de ps3 (eerder 0,9%). Of speel jij op de 360/PC en is het daar wel veel het geval? Dan zou ik het iets begrijpelijker vinden. Als je bedoelt 90% speelt met manchester of barcelona etc vind ik het maar raar dat je n bug dream team heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op 360 en kans is ongeveer 1 op 10 dat ik zo'n cheater tegenkom in ranked mode. Valt nog goed mee dus. En het schept me voldoening om het potje te leaven vlak voor de wedstrijd begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Ik speel ook op de 360 en ik kom ze zeer vaak tegen. Overigens vind ik Man U en Barca net zo zwak als een Dreamteam, daar het Dreamteam vaak wordt afgezwakt.
Inderdaad mensen die met zo'n zelfde team spelen als ik.
Zou leuker zijn als je kon instellen dat er met 4 sterren teams o.i.d. gespeeld moest worden.
Ik speel ook veel Club matches, en daar is bijna iedere wedstrijd sprake van een dreamteam.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in een potje? Voeg me toe: Xbox360 gamertag: SuperLers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik doe het vaker andersom.. Als iemand met bijvoorbeeld Manu, Barca ofr zo'n dreamteam aan komt kakken, zet ik daar Jeje United uit Korea tegenover (vraag me niet waarom dat team). Ga in de 5-4-1 opstelling spelen en probeer het zo lang mogelijk vol te houden. Soms kom je er met tikvoetbal goed doorheen omdat spelen op de counter toch geen zin heeft.

Een enkele keer heb ik met dit team van Manu gewonnen, maar meestal verlies ik met een nulletje op 4/5. Valt me dan toch mee voor een 1,5 sterrenteam tegen een topteam :)
Uiteraard verlaten sommige spelers als ze verliezen dan in de 89e minuut de webstrijd, iets wat je nog meer voldoening geeft :P

[ Voor 11% gewijzigd door Calitomnication op 19-08-2009 16:26 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die 1e zit er echt lekker in!!
Bij mij hebben ze altijd moeite om zo uit de draai te schieten....

Jammer dat de 2e op de paal gaat, die had een beter lot verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Het zou idd leuker zijn als er een manier was dat je je matches kon filteren oid op het sterrenniveau van een team. Ik vind het maar saai om steeds met 5 sterren teams te spelen. Ik vind juist matches met teams met minder dan 4 sterren wel leuk. Ik had eerst automatisch ADO Den Haag als team en daarna Ajax ranked online (ja ik weet, zijn rivalen maar toch ben k van beide n fan... O+ ). Maar bijna altijd kiest de tegenstander toch een 4-5 sterren team. Als de ander wel een gelijkwaardige tegenstander koos, vond ik de wedstrijden aanzienlijk leuker eigenlijk. Vind het wel jammer dat ik bijna nooit een wedstrijd kan spelen met Ajax of ADO online.

fabiman88, jammer dat zoveel mensen het doen op de 360. Hoop niet dat die trend in fifa09s laatste 2 maanden even groot wordt op de ps3. En hopelijk hebben ze dat bugje gewoon verholpen in fifa10. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
BatmanHorizon schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:34:
Het zou idd leuker zijn als er een manier was dat je je matches kon filteren oid op het sterrenniveau van een team.
Dat kan nu bij FIFA 10 toch ook? Dat hadden ze nog verteld bij die persconferentie van EA gisteren. Het stond ook duidelijk in beeld bij het filmpje wat ze toonden. :)

• KngfCnns
Ja ik heb hem net bekeken! Ze hebben wel heel veel aangename verassingen aangekondigd. Dus ook een match filter, maar vooral ook veel gameplay verbeteringen: keeper, set pieces etc etc.
Ziet er allemaal goed uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Soms is Fifa '09 zo onwijs leuk:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ggB1qHkSQpXW8lgOeo9xbcP9/thumb.jpg

[CLB] zegt:
hahahaha
Koen | zegt:
...
[CLB] zegt:
hahaha prachtig
Koen | zegt:
dit is echt heel slecht
[CLB] zegt:
haha dit is superieur haha
Koen | zegt:
godver 5 rooie kaarten
Koen | zegt:
zambrotta staat in t goal
Koen | zegt:
en nog win je
Koen | zegt:
de tering

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:54:
Soms is Fifa '09 zo onwijs leuk:

[afbeelding]

-knip-
Hehe wel grappig :)

Ik neem aan dat je op de PC speelt? (leid ik af uit de - voor mij - onbekende statistieken pagina).

Blijkbaar heb je hem 4 goals 'cadeau' gedaan? Want 5 goals scoren met slechts 1 assist is best vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik speel 't op m'n laptopje ja =)
Ik weet eigenlijk niet eens wat er als een 'assist' wordt geteld / gezien..
Wij lopen beetje te 1-2'en altijd, passen, of 1 mans actie'tjes en maken dan onze goaltjes..

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 25-08-2009 17:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:25
Speel het spel best vaak, keer of 3 per zeker
Alleen er zitten van de avonden in (zoals gister) dat het helemaal niet loopt :X :X :(
Niks lukt dan, of je bent stukken beter dan de tegenstander maar hij maakt wel het ene goaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De charme van het spelen met kleine clubjes, dan krijg je dit soort goals. :P
Onderkant lat, binnenkant paal, stuit achter de lijn en via de andere paal er weer uit, waarom daar geen trophy voor is snap ik echt niet. :+

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:23:
De charme van het spelen met kleine clubjes, dan krijg je dit soort goals. :P
Onderkant lat, binnenkant paal, stuit achter de lijn en via de andere paal er weer uit, waarom daar geen trophy voor is snap ik echt niet. :+
Omdat een carambole bij biljart hoort natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand met headset die eens een potje fifa09 wil doen? (PS3)
psn id: blackeyes01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb sinds een week een PS3 met Fifa09,wat mij erg opvalt dat het spel erg blijft hangen.
Eerst had ik mijn Ps3 aangesloten via een scart. Dus heb een HDMI kabel gekocht, maar echter blijft het spel 'laggen'.
Dit heb ik vooral als ik online speel.

Op het moment dat ik aan het spelen ben, zijn er geen andere pc's aan. Ik ben wireless verbonden met mijn Linksys router.

Ik heb een beetje gegoogled, alleen niet veel gevonden. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat laggen hoeft niet perse aan jou te liggen. Als jij tegen een of andere zuid amerikaan speelt met een 28,8 verbinding ;)

Probeer eens een wedstrijd tegen iemand uit NL te regelen om te kijken of er lag is?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mooie vrije trap!

Dat gekluns is soms echt irritant, als Fifa wilt dat je de lat of paal raakt, gebeurt het ook (te)veel in een wedstrijd imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jieve, probeer eens de ps3 aan te sluiten via een netwerkkabel direct naar de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ook leuk:
Een huisgenoot van me speelt alleen maar PES. Dus ik denk: doen we een paar potjes PES en een paar potjes Fifa. PES ging niet heel erg geweldig, maar toch nog 2 van de 5 potjes gewonnen.
Bij Fifa ging het hem echter een stuk beter af (snapte ook niet precies waarom).
Begon wel lekker, maar in het 2e potje was hij ineens een stuk beter en perst hij er deze corner uit:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/8996526

Zit te denken of ik nog wel een keer Fifa tegen hem wil doen :'(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:17:
Jieve, probeer eens de ps3 aan te sluiten via een netwerkkabel direct naar de router.
Dat ga ik vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik vind het nog steeds een van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb op gaming-gebied..
COD4 vond ik heel relaxed, maar met elke avond even 2 / 3 potjes Fifa 2009 ben ik helemaal blij.
Speel vaak tegen een vriend van me en die vind 't nog steeds even leuk als moi!

Ik moet nog even kijken naar de Fifa 10 systeemeisen, maar anders blijf ik zeker bij Fifa '09 hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren voor het eerst eens online aan het spelen geweest...
Coowl om tegen verschillende mensen te spelen!
Ik ergerde mij wel behoorlijk aan een paar dingen:
-Mensen die alleen met Man U spelen (zodra ik er een tegenkom ga ik terug naar de Arena en start een nieuwe match, ik speel met Ajax en inetrnationaal met Portugal)
-Mensen die bij een doeltrap snel voor je eerste verdediger gaan staan
-De lag.... dit is echt te erg in sommige gevallen. Van de 9 potjes zijn er max 2 vloeiend verlopen.
-Spelers van de tegenstander die begin van de wedstrijd onzichtbaar zijn totdat ze dichtbij de bal zijn...

Wel een paar games met Gotters gespeeld, spannende matches!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lag? Ik heb echt bijna nooit last van lag (360)? Wellicht je eigen verbinding dan eens nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als ik in de lobby kijk en ik sorteer op verbinding geeft ie bij mij een goede verbinding aan....
(Ik heb Z1 internet van Ziggo)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
dvdkiwi schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:49:
Als ik in de lobby kijk en ik sorteer op verbinding geeft ie bij mij een goede verbinding aan....
(Ik heb Z1 internet van Ziggo)
Heb ook Z1 van ziggo, echt nooit last van lag, misschien maar 1 op de 50 matches gehad. Er was toch niet toevallig iemand op je pc aan t internetten? Alleen dan heb ik lag, moet ik gelijk ff vriendelijk vragen O-) dat diegene de pc uit moet doen... :P

Ik stuur je n invite, kunnen we ook een paar matches spelen als je wilt. Ik speel het liefst met Ajax/Twente of anders Frankrijk.

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 09-09-2009 22:10 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb een modem waar de pc of de PS3 in moet, dus pc tegelijk aan kan niet haha :)
Bij Burnout Paradise, Cod4 en bv Grid nergens last van...
Ik voeg je toe!!!

• Jieve
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:17:
Gister met de kabel getest, zelfde probleem.
Verder geen Pc's aan in huis. En de kabel rechtstreeks op de Router.

Zou het aan mijn PS3 Kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Jieve schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:08:
[...]

Gister met de kabel getest, zelfde probleem.
Verder geen Pc's aan in huis. En de kabel rechtstreeks op de Router.

Zou het aan mijn PS3 Kunnen liggen?
Ik weet niet welke router je hebt, maar hier op GOT hadden meerdere mensen last met Linksys icm playstation. Hier misschien twee links die informatief zijn, helaas weet ik er zelf niet zoveel van af... ;)

Linksys WRT54G icm Playstation 3 problemen.
http://www.wikihow.com/Ma...ork-With-a-Linksys-Router

iig, als je op google zoekt naar "playstation 3 linksys" kom je veel probleemgevallen tegen. De router zal dus waarschijnlijk het probleem zijn en niet je ps3.

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 11-09-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Helaas. Het lijkt erop dat ik een corrupt saved game heb. Ik speel Coach Mode met Arsenal voor al bijna 5 seizoenen. Als ik een wedstrijd speel en de wedstrijd is afgelopen, krijg je meteen erna een vraag met antwoord A, B en C. Tijdens deze vraag is er ook een laadbalk. Bij 30% loopt het spel en de Xbox vast.

Het probleem doet zich ook voor als ik een wedstrijd simuleer. Ik heb de wedstrijd ook al een keer geschorst, maar helaas ook geen succes. Ik heb ook al een keer een andere saved game gemaakt en deze gestart, maar helaas geeft dit dezelfde problemen.

Het zou zonde zijn na 5 seizoenen.

Iemand enig idee of dit is op te lossen?

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Deze is wel grappig...

http://www.easports.com/media/play/video/9427986

Edit: ..zie net dat het topic niet meer zo actief is ;) Toch maar 10 kopen dan.

[ Voor 36% gewijzigd door Tranzy op 24-09-2009 09:35 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Verwijderd

verkeerde topic :$

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas dit spel gehaald voor 2 euro. Ik vermaak me best met de manager mode. Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik weet waar ik mee bezig ben. Hoe word je offline beter in het spel? Hebben jullie guides opgezocht of gewoon veel spelen.
Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van echt voetbal. Zijn er "goede" manieren om een aanval op te bouwen.
Tot nu toe scoor ik voornamelijk met koevermans recht op de keeper af en dan op het laatste moment RT RS naar achteren en B
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste