Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Heb mijn Fifa 09 profiel ingesteld als Lead en geactiveerd. Andere games werken prima online, vrienden van mij zijn gewoon online met Fifa 09 (krijg ook gewoon invites)
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
als je quick ranked match doet, moet je 2e speler op y/driehoekje drukken, dan inloggen als gast/guest.Exorcist schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:00:
Domme vraag, kan het niet vinden..ik zit hier samen met een maat, en we willen samen online (dus met elkaar) tegen iemand anders. Dus twee lokaal tegen iemand online. Is dit uberhaupt mogelijk?
Thanks gozer! Gelijk 10-0 verlorenerhan12 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:34:
[...]
als je quick ranked match doet, moet je 2e speler op y/driehoekje drukken, dan inloggen als gast/guest.
Murk schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:14:
Nou wat ik nou weer aan me fiets heb hangen.. in de Be A Pro Season mode speel ik bij chelsea met me zelfgemaakte hansworst die nu OVR 63 is (lekker verschil met al die andere +- OVR 80 gasten btw ^^) maar dat team van mij verdedigt als een stel watjes... Ze doen geen reet, heel af en toe pakken ze de bal af, maar dat gebeurt bij elke club, of die nou goed is of niet. Stond tegen 1 of andere 3,5 sterren club al binnen 15 minuten 0-2 achter (THUIS nog wel, ja
)
En ik heb verder nog een bug ontdekt denk ik, soms als ik een teamgenoot met S een pass geef (ja ik heb de fifa 07/08 instellingen ingesteld) dan blijft mijn speler in een rechte lijn doorlopen (pijltjestoetsen doen niks) totdat ik weer op S druk, dan is ie weer vrij om een andere kant op te lopen.. vervelende is dan dat mijn teamgenoot die de bal heeft uit alle macht die bal naar mij zal passen omdat ik dus in feite om de bal vraag, wat praktisch altijd door een tegenstander onderschept wordt.
Iemand bekent met deze 2 dingen?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1521776
Ik moest denken aan van Persie zijn goal een tijd terug. Ik zat te juichen in mijn stoel hehe.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
^^Angeloonie schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:53:
Ligt het aan mij of is Feyenoord erg slecht in de PC versie? Stond na 40 minuten al met 6-0 voorTegen andere teams kwam ik nooit verder dan 3 of 4-0 max.
(helaas speelden ze de 2e helft beter en wist ik "maar' met 7-0 te winnen)
Met ajax speelde ik tegen AZ, in 5e minuut kreeg ik een rooie kaart (maar die was ook echt verdiend

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Mooie goal. Van Persie nam echter de bal in 1 keer terwijl hij op volle snelheid was:Scrummie schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:17:
Scoor ik daar net toch een fan-tas-tische goal met West Ham!
Ik moest denken aan van Persie zijn goal een tijd terug. Ik zat te juichen in mijn stoel hehe.
http://www.youtube.com/watch?v=Y3YkKWm33b8
Kijk naar het blauwe poppetje boven diegene die de goal maakt. Blauwe poppetje rent, jij doet steekpas, blauw poppetje stopt, kijkt naar achteren en gaat dan pas rennen.Scrummie schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:17:
Erg frustrerende fout als je aan het verdedigen bent. Steekpasen zijn naar mijn mening te makkelijk gemaakt mede door deze verdedigingsfouten.
Verwijderd
Als je wil scoren is het ten eerste belangrijk waar je staat. Als je dicht bij het doel staat is het ook belangrijk dat je een speler met de juiste beste voet selecteert. Sta je links van het doel, neem dan iemand die rechts is, rechts van het doel iemand die links is. Het is ook belangrijk dat de freekick ability van deze speler goed is.Kuhr89 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:13:
Wie kan mij vertellen hoe ik in godsnaam een vrije trap goed kan nemen met toetsenbord. Ik zie helemaal geen pijl of target. Meestal druk ik op D en dan met de pijltjes beetje pielen. maar er komt nooit iets fatsoenlijks uit
Wanneer deze dingen in orde zijn: speel niet met de kijkhoek van de speler, geef toets D een kleine tik, als je links van het doel staat houdt op het moment dat de speler naar de bal toe loopt dan de linker en de boven pijltjestoets vast voor een effect.
Als je het goed doet, kan het een goal zijn.
Op het moment dat je verder van het doel staat, moet je niet direct proberen te scoren.
Verwijderd
Wat doen dat soort mensen op dat moment, want ik maak het bij een aantal mee en kan geen toeval zijn?
Merk het ook soms. Ook als mensen achter staan gaat het beeld ineens schokken, vind het erg vreemd.Exorcist schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:20:
Zo irritant soms, online. Heel toevallig. Heb ik de bal, schokt het spel aan alle kanten. Heeft mijn tegenstander de bal, loopt het ineens vloeiend.
Wat doen dat soort mensen op dat moment, want ik maak het bij een aantal mee en kan geen toeval zijn?
Daarnet trouwens de 1e quiter gehad

Stond 2-0 voor, spel op pauze, en meneer was pleite. Ik dacht alleen dat het dan sowieso een winstpartij werd? Kon niks terugvinden van deze wedstrijd, stats waren hetzelfde als voor de wedstrijd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die is idd erg mooiScrummie schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:17:
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Edit: Ik heb me opnieuw gerigstreerd en hij doet het nog steeds niet...brilliant. Kut ea.
Nou het is me eindelijk gelukt!
Ohja vrije trap doelpunt met mijn be a pro dude:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1285418
Btw weet iemand wat die ervaringspunten zijn die je online krijgt(begint standaard met 500 of iets. Ervarings punten lijkt me duidelijk maar kan ik ze ook nog ergens uitgeven aan iets? Heb net ondekt dat je je EASW-credits kan gebruiken om je Avatar te pimpen op de EAfootball site.....Hoe lam is die functie

Maar die ervaringspunten kan ik niks over vinden
[ Voor 125% gewijzigd door Postius op 12-10-2008 17:17 ]
Verwijderd
Als de ander quit krijg je gewoon jouw overwinning, heb tot nu toe ook nog maar slechts 1 quiter gehad.BM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:32:
[...]
Merk het ook soms. Ook als mensen achter staan gaat het beeld ineens schokken, vind het erg vreemd.
Daarnet trouwens de 1e quiter gehad
Stond 2-0 voor, spel op pauze, en meneer was pleite. Ik dacht alleen dat het dan sowieso een winstpartij werd? Kon niks terugvinden van deze wedstrijd, stats waren hetzelfde als voor de wedstrijd.
Iemand een idee hoe het zit met vaardigheidspunten, waar dienen die voor online? en wat met NV-% ???
Steekpassen worden soms compleet verkeerd gepast. In plaats van in de loop meegeven, worden ze veel te ver naar voren geplaats, te ver van de man af..(Niet in de loop o.i.d)..Waardoor je de bal zo inlevert bij de tegenstander. Terwijl ik iets compleet anders in mijn hoofd heb, en dat normaliter ook gewoon moet kunnen.
Dikwijls word de verkeerde speler geselecteerd. (Is dat ook uit te zetten, kan alleen de speler veranderen helemaal naar de min schroeven).
Erg irritant is ook dat ik soms een andere speler wil selecteren, die niet het dichtst bij de tegenstander is (die op dat moment de bal heeft), maar juist iemand die er wat verder van af staat, zodat ik de tegenstander kan opvangen.
Al enkele malen gehad dat als ik twee pijltjes indruk, en ik wil op goal schieten, er helemaal niks gebeurd.
(Als ik 1 pijltje indruk is er niks aan de hand)..
En een voorzet gaat vaak ruim over de man heen, terwijl de voorzet niet te hard word gegeven o.i.d..Vaak 1 tikje op de A
Goh, de ruimte moet er wel zijn he. Het is echt wel mogelijk hoor als je een beetje goed kijkt en timed, als steekpasen NOG beter zouden worden zou het wel heel saai worden.Robbie T schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:37:
Speel inmiddels ook een tijdje fifa 2009 en het is het toch niet helemaal.
Steekpassen worden soms compleet verkeerd gepast. In plaats van in de loop meegeven, worden ze veel te ver naar voren geplaats, te ver van de man af..(Niet in de loop o.i.d)..Waardoor je de bal zo inlevert bij de tegenstander. Terwijl ik iets compleet anders in mijn hoofd heb, en dat normaliter ook gewoon moet kunnen.
En een voorzet gaat vaak ruim over de man heen, terwijl de voorzet niet te hard word gegeven o.i.d..Vaak 1 tikje op de A
Je kan handmatig een mannetje kiezen met de rechterstick. Maar nu ik je post goed lees lijkt het alsof je op de PC speelt...dan raak ik aan een joypad te kopen.Robbie T schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:37:
Dikwijls word de verkeerde speler geselecteerd. (Is dat ook uit te zetten, kan alleen de speler veranderen helemaal naar de min schroeven).
...
Erg irritant is ook dat ik soms een andere speler wil selecteren, die niet het dichtst bij de tegenstander is (die op dat moment de bal heeft), maar juist iemand die er wat verder van af staat, zodat ik de tegenstander kan opvangen.
Koop een joypad, of een goed toetsenbord welke meer dan 3 knoppen tegelijk kan registreren.Al enkele malen gehad dat als ik twee pijltjes indruk, en ik wil op goal schieten, er helemaal niks gebeurd.
(Als ik 1 pijltje indruk is er niks aan de hand)..
PSN: Sluuz

Ik helemaal flabbergasted, de commentator: "Ow, that was just wide, he beat the wall". Waarvan de muur dus 1 speler was van volendam die de vrije trap wou nemen. Ik lag in een deuk, een behoorlijke bug dus. Wel met 6 - 1 gewonnen tegen volendam trouwens
De ruimte is er!! Dat is hem nou juist.SCIxX schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:54:
[...]
Goh, de ruimte moet er wel zijn he. Het is echt wel mogelijk hoor als je een beetje goed kijkt en timed, als steekpasen NOG beter zouden worden zou het wel heel saai worden.
Ook bij steekpasses stel je de kracht van de pass in hoe langer je hem ingedrukt houdt, als je hem dus te lang indrukt dan gaat de steekpass inderdaad een heel end naar voren geplaatst.
Stel je passen in op manual ipv cpu-gecontroleerd. Lostte voor mij veel op.
Quick and dirty paint.Grannd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 00:48:
[...]
Ook bij steekpasses stel je de kracht van de pass in hoe langer je hem ingedrukt houdt, als je hem dus te lang indrukt dan gaat de steekpass inderdaad een heel end naar voren geplaatst.
Rood ben ik, blauw de tegenstander.
De rode lijn is de lijn waar de bal moet komen, zwart is waar de bal komt.

Nou, ik weet niet hoe het op de PC zit maar ik kan die op de PS3 toch wel perfect plaatsen hoor.Robbie T schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 02:12:
[...]
Quick and dirty paint.
[afbeelding]
Is op de Wii versie van Fifa 2009 de "Be a Pro" mode aanwezig...?
En je wil de Wii versie van Fifa 09 niet spelen, wat een vreselijke mainstreambucht is me dat. Leuk dat oma ook mee kan spelen, maar de diepgang is best wel zoek nu.
Zal deze draaien op een Aspire X3200?
Met daarop de onboard vga NVIDIA GeForce 8200?
Dat is de misschien aanstaande huis-tuin-en-keuken pc voor de schoonfamilie
Het hoeft er niet super-de-luxe uit te zien (dat zal ook niet) maar het moet wel redelijk lopen.
Kan dat, volgens de kenners??
Na wat gegoogle vond ik:
Minimum Videokaart: Nvidia 6600-serie of beter, of ATI equivalent met Pixel Shader 3
Aanbevolen Videokaart: Nvidia 7800-serie of ATI equivalent
Nu denk ik; GF8200 is hoger, dus dat moet goed werken, maar ik ben bang dat dat te naïef gedacht is
ligt aan hoe je mikt, hoe goed je speler is en hoe je loopt. Vanuit stilstand in je kijkrichting (als je recht vooruit kijkt) passen is makkelijker dan rennend uit de draai.Robbie T schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 02:12:
[...]
Quick and dirty paint.
[afbeelding]
Als er dat staat, dan kunnen het net zo goed 3 schoten 10 meter naast zijn van jezelf.kadoendra schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:54:
Wat wordt bij "be a pro" precies bedoeld met "neem 3 schoten". Moeten die schoten op doel zijn van mijzelf? Of moet ik ervoor zorgen dat mijn teamgenoten 3x tot een schot komen.
Dan moet je je pookje beter in de desbetreffende richting drukken.Robbie T schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 02:12:
[...]
Quick and dirty paint.
[afbeelding]
Steekpasen zijn al in fifa09 al veel makkelijk en beter gemaakt dan in 09 en de meeste steekpasen zetten je tegenover de laatste verdediger of 1 op 1 tegen de keeper. In geval dat ze nog makkelijk uitgevoerd zouden worden zou het spel niet meer leuk zijn,
Verwijderd
Ik heb een vraagje ....
Ik speel fifa09 op playstation 3 , is het mogelijk dat ik de commentaren in het Turks kan omzetten of ergens kan downloaden ofzo ???
Verwijderd
Nee, in jouw versie zitten (waarschijnlijk) alleen de Nederlandse, Engelse en ik dacht Finse taal. Wel als je 'm in Nederland hebt gekocht in ieder geval. En voor zover ik weet zijn er geen aparte commentaar-downloads.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:50:
Hallo mensen ,
Ik heb een vraagje ....
Ik speel fifa09 op playstation 3 , is het mogelijk dat ik de commentaren in het Turks kan omzetten of ergens kan downloaden ofzo ???
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 18:31 ]
Verwijderd
Bedankt voor je antwoordt ..Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:31:
[...]
Nee, in jouw versie zitten (waarschijnlijk) alleen de Nederlandse, Engelse en ik dacht Finse taal. Wel als je 'm in Nederland hebt gekocht in ieder geval. En voor zover ik weet zijn er geen aparte commentaar-downloads.
Vindt het wel heel jammer dat het niet kan
Zo, een beste goal! Alleen is dit filmpje op de pc gemaakt? Want dan vind ik het er fantastisch mooi uitzien en erg goed geanimeerd. Of is dit via een console opgeslagen en daarna op internet gezet? Als ik dit vergelijk met de beelden van PES heeft fifa echt een inhaalslag gemaakt zeg.Scrummie schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:17:
Naja, pas 3 potjes gespeeld van 20 minuten maar metname de vrijheid bevalt erg goed.
De keepers en de scheids is echt een verademing.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de strengheid het meest geloofwaardig zou zijn ergens tussen PES en Fifa.
Je hebt nou eenmaal van die scheidsen die een wedstrijd kompleet dood kunnen fluiten waar in Fifa een beetje op de ouderwets Engelse manier wat meer wordt toegestaan.
Het is wel erg wennen de PES-automatismen af te wennen.
Morgen het spel maar eens serieus testen.
Only fools are enslaved by time and space.
En omdat ik eigenlijk nooit kaas heb gegeten van de verschillende toetsencombinatie pakte ik deze Cheat-Sheet (pdf) er eens bij. Echter, het gros van deze combinatie blijken niet of niet fatsoenlijk te werken. Kan dat komen omdat ik de controls aangepast heb?
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Wedstrijd gespeeld op PS3. Op de PS3 (geen idee of Xbox/PC die mogelijkheid ook heeft) kan je als je de replay uitgebreid bekijkt de replay gelijk uploaden naar EAworld. Je hoeft dus alleen maar wat knopjes in te drukken en even later staat het op het grote boze internet. Vind het zelf een erg leuke functieDeruxian schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:17:
[...]
Zo, een beste goal! Alleen is dit filmpje op de pc gemaakt? Want dan vind ik het er fantastisch mooi uitzien en erg goed geanimeerd. Of is dit via een console opgeslagen en daarna op internet gezet? Als ik dit vergelijk met de beelden van PES heeft fifa echt een inhaalslag gemaakt zeg.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verder, welke camera gebruiken jullie online?
http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3209
Alles wat je op het veld kunt doen, kun je daar in terugvinden volgens mij.
Oh oke, jammer.Grannd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:41:
Nee, op de Wii heb je geen Be a Pro.
En je wil de Wii versie van Fifa 09 niet spelen, wat een vreselijke mainstreambucht is me dat. Leuk dat oma ook mee kan spelen, maar de diepgang is best wel zoek nu.
Maar je hebt toch 2 soorten controls?
1 om oma mee te laten spelen en voor "gamers" (dus "normale" controls).
Hoger is niet per definitie beter. Een 7800 serie is namelijk stukken sneller dan een 8200/8400 serie. Zelfs een 6800 is sneller dan een 8200. Denk derhalve ook niet dat 09 lekker loopt daarop, maar anderzijds speel ik alleen de 360 versie..weet dus niet hoe de PC editie zich gedraagt.Gast1981 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:32:
Technisch vraagje over Fifa 09 op de pc.
Zal deze draaien op een Aspire X3200?
Met daarop de onboard vga NVIDIA GeForce 8200?
Dat is de misschien aanstaande huis-tuin-en-keuken pc voor de schoonfamilie
Het hoeft er niet super-de-luxe uit te zien (dat zal ook niet) maar het moet wel redelijk lopen.
Kan dat, volgens de kenners??
Na wat gegoogle vond ik:
Minimum Videokaart: Nvidia 6600-serie of beter, of ATI equivalent met Pixel Shader 3
Aanbevolen Videokaart: Nvidia 7800-serie of ATI equivalent
Nu denk ik; GF8200 is hoger, dus dat moet goed werken, maar ik ben bang dat dat te naïef gedacht is
Verwijderd
Ik gebruik sinds dag en jaar 'dynamisch', lekker spelen zo.Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:50:
Ik heb trouwens wel het idee dat als je uitbreekt en je het keepersgebied in loopt, dat als de keeper niet uitloopt en je schiet als je precies tussen de stip en de buitenkant van het keepersgebied loopt, dat hij er altijd in gaat. Alsof er nooit es iets gehouden wordt. Oké, als keeper heb je dan niet veel kans, maar heb hem nog niet zien falen.
Verder, welke camera gebruiken jullie online?
Voordeel is dat je dichter bij de actie zit, nadeel is dat je minder overzicht hebt dan Tele.
Heb zelf FIFA al gekocht op de xbox en ik vind het echt een topspel. Speelde vorige versies vaak met een vriend van me en dan zaten we nog weleens te schelden op 'domme' spelers (bal niet oppikken terwijl ze ernaast staan etc.). Gisteren de hele avond FIFA2009 gespeeld en dit soort dingen niet veel meegemaakt.XIDESIGN schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:15:
Wat een geweldig leuk spel is het zeg, heb al 3 jaar geen fifa meer aangeraakt (of ander voetbal spelletje) maar na de xbox360 demo te hebben gedownload ga ik hem toch maar kopen!
Verwijderd
Weet er iemand meer van ????
bleek dat de dag ervoor fifa 2009 was binnen gekomen.
Had de medewerkster fifa 2009 incl boekje (met serial) er in gestopt sommige mensen hebben nou eenmaal mazzel
AnimeAdicted
Zorg ervoor dat je vriend opgenomen is in je vriendenlijst en online zit (liefst in fifa). Ga beiden naar het online gedeelte en neem ergens een lobby, daar kunnen jullie elkaar uitnodigen, of terwijl jij in een onlinegedeelte zit druk je R3 en stuur je een verzoek via je gamehub (ff L1 drukken om naar adresboek te gaan en jouw vriend selecteren). Jouw vriend krijgt dan in beide gevallen een uitnodiging, daarvoor moet hij ook op R3 drukken zodat hij in zijn hub komt en daar kan hij de uitnodiging selecteren en aanvaarden.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:38:
Een vriend van me heeft playstation 3 , ik ook we willen online tegen elkaar spelen ( Fifa 09 ) maar ik weet niet hoe ik dat moet doen ..
Weet er iemand meer van ????
Gisteren was het wel balen, blijkbaar krijg je niet in alle gevallen de overwinning als je tegenstader vroeg quit. Gisteren met inter tegen arsenal, na 10 min ingame stond het al 2-0 voor mij, stopt die gast en blijk ik niet de overwinning te krijgen (match wordt niet geregistreerd), toch wel vreemd en jammer want ik was lekker bezig gisteren
[ Voor 17% gewijzigd door Ekfad op 15-10-2008 08:43 ]
Verwijderd
Ja, dus je zet hem op een makkelijke moeilijkheidsgraad en dan ga je klagen dat het te makkelijk isSluuz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:12:
Op professional scoor je echt *altijd* als je op de keeper afloopt, naar een hoek drukt en dan met R1 zachtjes schiet. Beetje jammer.
Zet hem dan op World Class of Legendary...
Verwijderd
Is dat de RB knop op de 360? Dan doe je een finesse(klasse) schot toch? Dan krijg ik altijd van die pis hoge balletjes.Op professional scoor je echt *altijd* als je op de keeper afloopt, naar een hoek drukt en dan met R1 zachtjes schiet. Beetje jammer.
Nu zit ik vaak met het probleem dat een rechtspoot een vrije trap neemt voor een linkspoot...
Tja, alleen zal de gemiddelde speler het niveau van de CPU kiezen op basis van het veldspel. Dat ik op deze manier altijd scoor wil niet zeggen dat ik de computer volledig overklas. Ik kan dan wel leuk de moeilijkheidsgraad hoger gaan zetten om de keepers beter te maken, maar als ik vervolgens alles verlies, is er ook weinig aan heVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:10:
[...]
Ja, dus je zet hem op een makkelijke moeilijkheidsgraad en dan ga je klagen dat het te makkelijk is
Zet hem dan op World Class of Legendary...
Ja ik denk dat dat de RB knop is op de 360. Daar doe je inderdaad van die gecontroleerde schoten mee. Als je pishoge balletjes krijgt denk ik dat je óf LB en RB hebt omgedraaid, of dat je te lang de schietknop ingedrukt houdt.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:31:
[...]
Is dat de RB knop op de 360? Dan doe je een finesse(klasse) schot toch? Dan krijg ik altijd van die pis hoge balletjes.
O wacht, ik speel met de PES instellingen van de controller (nieuw analoog ofzo). Misschien wisselt die de knoppen ook wel om.
Volgens mij geen regiolock, want ik heb tegen iemand uit de USA gespeeld...Skire schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:38:
Weet iemand hier toevallig of FIFA 09 op de PS3 een ONLINE region lock heeft? Ik wil hem namelijk importeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Sluuz op 15-10-2008 18:44 ]
Ook bijvoorbeeld bij een scrimmage in je 16-metergebied waarbij de bal uit de kluts voor je keeper terechtkomt kijkt ie eerst een tijdje naar de bal voordat ie er daadwerkelijk op duikt, ongeacht je Y indrukt of niet.
Ik vind dit wel een beetje jammer, want verder zijn de keepers prima. Of moet ik nog meer knoppen indrukken om de keeper een beetje fatsoenlijk te laten uitkomen?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wanneer de installatiedisk begint bestanden te copieren faalt hij na enige tijd... en is de dvd drive niet meer toegangelijk. FIFA is het enige spel dat dit doet... splinternieuwe drive
Wat een geweldig grappig spel is dit, net met maatje online gespeeld. Van de 6 wedstrijden 5 gewonnen.
maar goed die kan natuurlijk ook een europese versie hebben geïmporteerdSluuz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:44:
[...]
Volgens mij geen regiolock, want ik heb tegen iemand uit de USA gespeeld...
*nevermind! heb hem net maar gewoon besteld voor 40 incl. verzendkosten op gamehubs. als ik merk dat hij toch region locked is online verkoop ik hem wel via marktplaats zonder verlies te maken
[ Voor 34% gewijzigd door Skire op 15-10-2008 22:56 ]
Verwijderd
De vorige Fifa die ik had was 07 en 09 is écht een hele grote verbetering. Het speelt vloeiender, voelt beter aan, betere scheids, beter te timen voorzetten.
Het enige waar ik nog problemen mee heb is de steekpass. In 07 kon ik iedereen met een goed gemikte pass op de speler zetten, in 09 is me dit nog maar enkele kerel gelukt. Ook het afronden heeft erg veel gewenning nodig, ballen vliegen snel over of naast.
Een prachtig iets gebeurd vanmiddag trouwens, tijdens een potje in de manager mode stond het na 90 minuten nog 0-0 tegen de computer. Tijdens het laatste schot op doel hield de keeper van Heerenveen (zijn naam is me even ontgaan) de bal in zijn handen,hij draaide zich vervolgens om en rolde de bal mooi onderhands de goal in.
Verder niets dan hulde voor Fifa, ik vermaak me kostelijk. Als iemand eens via Live wil spelen: Karbonkel is mijn gamertag.
Verwijderd
Ik speel nu de "Be a Pro" mode op Semi-Pro (en dat is voor mij voorlopig lastig zat) en vind het wel apart dat ik heel wisselende resultaten heb. Zo won ik pas met 6-0 van AJAX, maar verloor ik met 2-1 van de Graafschap, je zou toch zeggen dat ik die dan ook wel had kunnen winnen. Baal alleen een beetje dat ik de fout heb gemaakt om de eerste keer te kiezen voor Nederlands...krijg nu iedere keer dat domme Nederlandse commentaar en dat is me daar een partij raar.
Zo had ik een potje met 3-3 gelijk gespeeld. Het eerste commentaar na afloop was wel netjes over het gelijkspel en dat de trainer vast gehoopt had op winst, krijg ik daarna het commentaar van Joeri Mulder: "Ze hebben verloren, maar ja..blablablab..."
Ook vind ik het commentaar soms heel houterig overkomen, beetje jammer...en dan met name het zinnetje "Die keeper heeft zijn dag niet.....dat kan de beste overkomen"
Welke knop is diegene om een speler diep te doen gaan?
Nederlands commentaar is inderdaad erg slechtVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:17:
Ik speel het ook op de PC, en ik moet zeggen het speelt lekker weg. Zelfs met mijn toetsenbord.
Ik speel nu de "Be a Pro" mode op Semi-Pro (en dat is voor mij voorlopig lastig zat) en vind het wel apart dat ik heel wisselende resultaten heb. Zo won ik pas met 6-0 van AJAX, maar verloor ik met 2-1 van de Graafschap, je zou toch zeggen dat ik die dan ook wel had kunnen winnen. Baal alleen een beetje dat ik de fout heb gemaakt om de eerste keer te kiezen voor Nederlands...krijg nu iedere keer dat domme Nederlandse commentaar en dat is me daar een partij raar.
Zo had ik een potje met 3-3 gelijk gespeeld. Het eerste commentaar na afloop was wel netjes over het gelijkspel en dat de trainer vast gehoopt had op winst, krijg ik daarna het commentaar van Joeri Mulder: "Ze hebben verloren, maar ja..blablablab..."
Ook vind ik het commentaar soms heel houterig overkomen, beetje jammer...en dan met name het zinnetje "Die keeper heeft zijn dag niet.....dat kan de beste overkomen"
En wat jij zegt heb ik ook eens gehad: Met Arsenal had ik Liverpool met 4-0 afgedroogd, om de wedstrijd erna te verliezen met 3-0 van Aston Villa, die speelden echt supergoed. Nou is Aston Villa niet de slechtste, maar ik schat Liverpool toch een stuk hoger in.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Dat kun je gewoon bij Settings aanpassen hoor, dus dan maakt het niet meer uit welke vlag je gekozen hebt bij het starten. Dat is alleen voor de menu-taal.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:17:
Baal alleen een beetje dat ik de fout heb gemaakt om de eerste keer te kiezen voor Nederlands...krijg nu iedere keer dat domme Nederlandse commentaar en dat is me daar een partij raar.
Houterig? Het commentaar is om te janken en klopt van geen kanten. Serieus, 50% van wat er aan commentaar gegeven wordt klopt niet.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:17:
- Zeuren dat de vrije trap niet goed genomen is als je gewoon 1-op-1 van de keeper verliest na een doorbraak (laatste vrije trap is dan misschien een half uur geleden geweest)
- De keeper prijzen om zijn redding als de bal langs geschoten wordt
- Twijfelen aan het buitenspel staan als het een half veld scheelt
- Gaan klagen over het slechte schot en de verpeste kans als je van zowat je eigen helft de bal op de lat schiet
- "Terechte vrije trap voor een zware overtreding" als je slechts iemand aan tikt
Verwijderd
Ik vraag me dan wel af of het Engelse commentaar beter klopt. Maar wat ik bedoelde met houterig..luister maar eens naar hoe de zinnen worden uitgesproken. Dat klinkt vaak echt alsof het vanaf een briefje wordt opgelezen, nu weet ik wel dat dat ook wel zo is, maar een beetje voice-over acteur kan daar wel iets natuurlijkers van maken. En dan moet ik in dit geval zeggen dat Joeri Mulder toch al "natuurlijker" klinkt dan Evert...die is echt dramatisch...gelukkig is het spel verder erg leuk, want zo niet dan was het nu al gedeinstalleerd geweest.
Dat Nederlandse commentaar werkt mij echt op m'n zenuwen
Heb trouwens in de be a manager mode al een paar keer een soort van bug gehad.
Mag de cpu keeper een uittrap nemen, wacht ie daar zeker 10 seconden mee...
Op de PS3. Is al een paar keer voor gekomen, en kan niet ontdekken waardoor/waarom, maarja.
Heb ik ook al een paar keer gehad. Het kan geen tijdrekken zijn want de klok blijft stil staan.Gast1981 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:21:
Ik heb het na 1 wedstrijdje direct weer op Engels gezet.
Dat Nederlandse commentaar werkt mij echt op m'n zenuwen
Heb trouwens in de be a manager mode al een paar keer een soort van bug gehad.
Mag de cpu keeper een uittrap nemen, wacht ie daar zeker 10 seconden mee...
Op de PS3. Is al een paar keer voor gekomen, en kan niet ontdekken waardoor/waarom, maarja.
©2004
Ik zou graag Messi en Ronaldo erbij willen hebben maar die zitten er nooit in. Maar volgens mij veranderen de spelers die erin zitten wel elke keer als je FIFA opnieuw opstart?
Ook vaak dat ik een bal diep speel en er dan met de spits opaf ren en die draait dan ineens om, loopt een paar passen met de rug naar de bal toe (achteruit dus) en draait zich dan weer om. Je zult begrijpen dat de verdediger van de tegenpartij de bal dan allang weer heeft weggewerkt ;-)
Hebben jullie dat ook weleens? Die wachttijd bij de keeper heb ik ook al een paar keer gehad.
[ Voor 21% gewijzigd door LordSpud op 16-10-2008 15:38 ]
Oftewel ik MOET hem aannemen om daarna een andere speler te bereiken. Dit is nogal slecht voor de snelheid in je spel..
[ Voor 33% gewijzigd door Bobmeister op 16-10-2008 15:53 ]
het maakt niet uit welke kant ik mn pijltjes opdruk, ALTIJD terug naar dezelfde speler...
gelukt
[ Voor 7% gewijzigd door Bobmeister op 16-10-2008 16:21 ]
Verwijderd
Als ik tegen iemand wil spelen die ik ken, gaan we allebei in dezelfde Lobby. Vervolgens nodig ik hem uit voor een potje, welke hij accepteert. Vervolgens kan ik gewoon mijn team kiezen, maar mijn tegenstander niet. Er kan dus niet gespeeld worden. Dit werkt beide kanten op, ik kan geen team kiezen als hij mij uitnodig.
Wat geprobeerd?
- Wedstrijden voor het klassement werken gewoon goed. Als ik iemand anders in een lobby uitdaag, werkt het wel.
- Beide hebben wij de volgende poorten opengezet in firewall:
TCP: 80, 443, 30450, 30470, 32050
UDP: 9570, 3659, 6000
Wat willen graag tegen elkaar spelen, maar komen er gewoon niet uit. Iemand misschien een idee?
Dat kan ook niet. Je kan bijvoorbeeld niet naar een rennend mannetje paassen, en deze paast hem rennend door naar een andere speler.Awsom schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:49:
Ik kan om één-of-andere reden de bal niet in één keer doorspelen? Doet ie altijd 1-2 ? Wat kan ik verkeerd ingesteld hebben??
Oftewel ik MOET hem aannemen om daarna een andere speler te bereiken. Dit is nogal slecht voor de snelheid in je spel..
- Volgens mij kan je binnen Fifa 09 niks editten he? Ik speel namelijk Ajax in manager mode en die spelen in een stadion die totaal niet op de ArenA lijkt. ArenA zit er natuurlijk ook niet in maar ik heb een ander stadion gezien die ik er wél beter op vin lijken, die zou ik als standaard stadion willen hebben voor Ajax.. Kan dat (ik speel de PS3 versie). Verder zou ik ook binnen manager mode de europese toernooi namen willen veranderen...
- Hoe zit het met de weersomstandigheden? Ik zie veel op fora dat die er ook in zitten.. Het enige is dat ik af en toe 's nachts speel .. en vaak overdag.. (in manager mode). Ik heb het nooit zien regenen of sneeuwen.. zit dat er helemaal niet in of wel?!
Verwijderd
Nobody an idea? Gisteren iedere knop ingedrukt en in het menu gekeken. Maar als dit niet makkelijk te selecteren is, is dit toch wel een (irritant) minpunt..m4yall schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:16:
Is het mogelijk om een andere speler te selecteren bij spelhervattingen. Normaal was dit R2 ingedrukt houden dacht ik en dan kwam het menu met namen. Ik krijg het nu alleen met geen mogelijkheid voor elkaar.
Nu zit ik vaak met het probleem dat een rechtspoot een vrije trap neemt voor een linkspoot...
Edit:
Ik heb nog geen regen gezien en dat terwijl de herfst in mijn managermode (in NL) al voorbij is!
[ Voor 8% gewijzigd door m4yall op 16-10-2008 18:44 ]
In welke competitie heb je dat? Is dat ergens in te stellen?418O2 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:20:
Ik heb bij 70% van de wedstrijden regen, niet echt bevordelijk voor snel veldspel
Maar hoe werkt dit systeem eigenlijk? als ik quickmatch doe, word er dan gekeken naar je score? en krijg je extra punten als je wint van een betere speler?
Verwijderd
Heb ik ook inderdaad maar is verder niet heel storend omdat ik mijn maten sinds alles op handmatig staat oprolLordSpud schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:35:
Ik heb op de PS3 ook weleens rare dingen. Dat bijvoorbeeld mannetjes van de bal weglopen en je persé met de actieve speler de bal moet pakken (je medespelers doen niks). En soms dat de bal zeg maar heel langzaam over het veld rolt en er niemand iets doet en er van heel ver (van buiten het beeld) een speler aan komt lopen die persé de bal moet pakken. Poppetje wisselen werkt dan niet en de rest van de spelers lopen ook niet naar de bal toe.
Ook vaak dat ik een bal diep speel en er dan met de spits opaf ren en die draait dan ineens om, loopt een paar passen met de rug naar de bal toe (achteruit dus) en draait zich dan weer om. Je zult begrijpen dat de verdediger van de tegenpartij de bal dan allang weer heeft weggewerkt ;-)
Hebben jullie dat ook weleens? Die wachttijd bij de keeper heb ik ook al een paar keer gehad.
even hierboven vroeg ik het ook; toen werd geopperd dat het het momentum van je team is, maar bij mij heeft de tegenstanders soms meer als ik bijv. net de 3-0 scoor in de eerste helft...Avalaxy schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:47:
Kan iemand even vertellen wat die witte balkjes inhouden naast de score? Ik kan er zo snel geen lijn op trekken, als ik ver voor sta dan is mn balkje vaak leeg... Conditie van je spelers ofzo?