Nee dat zijn gewoon mensen die het potje afsluiten, en dan krijg je een reguliere 3-0 win/loss (afhankelijk of je de persoon bent die eruit gaat of nietStealthyPeanut schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:11:
Disconnecters zijn triest inderdaad, maar als ik met 4-1 voor sta en men tegenstander sluit de wedstrijd in de 80e minuut af, dan heb ik een 4-1 overwinning.
Of zijn dit geen disconnecters? Zijn dat mensen die hun hele spel afsluiten ofzo?
Maar als je direct terug gaat naar xbox dashboard, of je netwerk kabel er ff eruit trekt. Is het een disconnect en krijg je een melding van "de verbinding met de tegenstander is verbroken (ofzoiets)".Logisch want hij zit of niet meer in het spel(dus geen verbinding met EA servers) of hij heeft even zijn internet eruit getrokken(waarna die hem weer tergusteekt lijkt me) Waarna je geen loss of win krijg, je krijgt helemaal niks maar het onderbreekt wel je winningstreak(wat dus echt EXTREEM lame is want meer dan 4-5 potjes winnen zonder disconnect gebeurd me niet).
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 17-11-2008 19:21 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k