Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
StealthyPeanut schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:11:
Disconnecters zijn triest inderdaad, maar als ik met 4-1 voor sta en men tegenstander sluit de wedstrijd in de 80e minuut af, dan heb ik een 4-1 overwinning.

Of zijn dit geen disconnecters? Zijn dat mensen die hun hele spel afsluiten ofzo?
Nee dat zijn gewoon mensen die het potje afsluiten, en dan krijg je een reguliere 3-0 win/loss (afhankelijk of je de persoon bent die eruit gaat of niet :9 ).

Maar als je direct terug gaat naar xbox dashboard, of je netwerk kabel er ff eruit trekt. Is het een disconnect en krijg je een melding van "de verbinding met de tegenstander is verbroken (ofzoiets)".Logisch want hij zit of niet meer in het spel(dus geen verbinding met EA servers) of hij heeft even zijn internet eruit getrokken(waarna die hem weer tergusteekt lijkt me) Waarna je geen loss of win krijg, je krijgt helemaal niks maar het onderbreekt wel je winningstreak(wat dus echt EXTREEM lame is want meer dan 4-5 potjes winnen zonder disconnect gebeurd me niet).

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 17-11-2008 19:21 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Je moet dan echt je netwerkkabel eruit trekken want ik heb het net geprobeerd tegen een kameraad van me, ranked, en ik heb alsnog met 3-0 verloren. Terwijl ik naar het "dashboard" ging van men PS3. Dit geldt voor allebei de consoles dan denk ik of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

net toch even lichtelijk teleurgesteld.

zondag paar potjes tegen kameraad gedaan voordat we richting echte stadion gingen en hij heeft smaak beetje te pakken en wil vaker langskomen.
Nu ben ik een manager seizoen begonnen en had stiekem gehoopt dat hij dan mooi de tegenstander kon besturen maar nu blijkt dat je alleen je eigen team kunt kiezen :(
Tegen hem spelen en tevens mijn eigen seizoen doorlopen lukt dus niet....

Ben trouwens Chesterfield uit de Coca Cola League 2. Iemand al eens met zo'n laag team gespeeld? Klopt het dat ze daar de conditie van een dode kleiduif hebben?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
L1nt schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:09:

zondag paar potjes tegen kameraad gedaan voordat we richting echte stadion gingen en hij heeft smaak beetje te pakken en wil vaker langskomen.
Nu ben ik een manager seizoen begonnen en had stiekem gehoopt dat hij dan mooi de tegenstander kon besturen maar nu blijkt dat je alleen je eigen team kunt kiezen :(

Ben trouwens Chesterfield uit de Coca Cola League 2. Iemand al eens met zo'n laag team gespeeld? Klopt het dat ze daar de conditie van een dode kleiduif hebben?
Ik speel met Leeds United (league 1) en daar bakken ze er niet veel meer van. Ik vindt wel erg nep. Dat iemand in de wedstrijd doodop raakt kan ik me voorstellen. Maar na 3 dagen al doodop is voor de wedstrijd gaat erg ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die mij ff verder wil uitleggen hoe de verschillende functies/modus voor het online voetballen in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

L1nt schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:09:

Wat ik zelf doe, zogauw ik bij een club/nieuwe club begin. Meteen de conditietrainer op het allerhoogste niveau brengen. Daarna heb je geen last meer van vermoeidheid. Alle spelers halen dan makkelijk 2 wedstrijden per week zonder belachelijk moe te worden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Smoonshine schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:04:
[...]

Wat ik zelf doe, zogauw ik bij een club/nieuwe club begin. Meteen de conditietrainer op het allerhoogste niveau brengen. Daarna heb je geen last meer van vermoeidheid. Alle spelers halen dan makkelijk 2 wedstrijden per week zonder belachelijk moe te worden.
Was ik ook mee bezig alleen wou ik ook beetje versterking hebben op plekken waar ik geen alternatief voor had. Zit nu op 4 of 5 bij conditie manager maar nog geen enkel verschil. Vanavond maar wat meer in investeren :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De patch is uit lees ik op een ander forum. Iemand deze update al uitgetest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
heeft iemand specifieke tips voor kopballen? ik houd altijd maar gewoon de knop ingedrukt (d), maar ik lees veel dat de timing heel belangrijk is... maar bij mij springen ze automatisch als de bal er aan komt :? speel op wereldklasse..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:38
FireFoz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:10:
heeft iemand specifieke tips voor kopballen? ik houd altijd maar gewoon de knop ingedrukt (d), maar ik lees veel dat de timing heel belangrijk is... maar bij mij springen ze automatisch als de bal er aan komt :? speel op wereldklasse..
Dat klopt, maar je moet op het goede moment op de knop drukken om te koppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:38:
[...]

Dat klopt, maar je moet op het goede moment op de knop drukken om te koppen :)
Wat is dat goede moment? Ik krijg het vaak voor elkaar om de bal te koppen, maar die gaat bijna altijd over.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de bal ongeveer een meter boven de speler hangt. Op het laatste moment dus, hoe later, hoe lager de bal gaat.

Wel een hoek kiezen, want anders komt de bal direct in de handen van de keeper. Om echt goed te kunnen koppen, moet de koppende speler zo vrij mogelijk staan. Probeer hem voor z'n man te laten komen door direct na de voorzet naar de bal te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
En die hoek en richting, hoe kies je die? gewoon met de besturings joystick (xbox)?

Nog even een kort vraagje; ik word nog steeds ingemaakt op live :p Wat ik eigenlijk altijd doe als ik de bal niet heb, is met A (groene knop) de bal proberen af te pakken. Eigenlijk heb ik altijd wel A ingedrukt als ik de bal niet heb. Doen jullie dit ook?

Ik heb echt het idee dat ik iets grondig verkeerd doe, maar heb geen idee wat. Ben vandaag ook weer 6-2 ingemaakt door een vriend van me, terwijl die gast niet eens een xbox heeft of fifa uberhaupt thuis heeft :( Hij voetbalt wel, ik doe niks met voetbal, kijken alleen het EK en WK, wellicht dat ik een gebrek aan tactisch inzicht heb ofzo :?

Indien iemand zin heeft; voeg me even toe op xbox live, gamertag is firefoz, mss kunnen jullie me nog iets bij brengen (vast :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richting kiezen met de linker stick.

Heb je geen handleiding ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je moet bij het koppen anders richten dan met het schieten. Je moet richten alsof je recht voor het goal staat.

Aangezien wij Telecam hebben moet je anders richten dan met het schieten. Krijg je de bal bijvoorbeeld voor de goal en staat je daar met je spits, dan moet je bijvoorbeeld pijltje naar onder en rechts indrukken om de bal in de rechter onderhoek te koppen.

Dit deed ik in het begin zelf altijd fout en kopte vaak mis. Nu ik dit weet kop ik vaak over de keeper heen in de goal of in een onderhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik heb wel een handleiding, maar daar staat alleen maar "D" op, verder niks. Alle bijkomende zaken zoals wat Loonens en JC Denton beschrijven weet ik dan niet...
dus bedankt, ga het zo eens uit proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Postius schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:02:
[...]

Nope disconnect is disconnect. Ik heb er nog geen wins voor gehad. Het onderbreekt telkens mijn winningstreak wordt er nogal moe van. En die stats boeien ook geen hol, of je moet ook terug gaan naar xbox dashboard/internet eruittrekken(werkt beiden) en dan heb je geen los! OMG!!!! GOEDE STATS!!!!!!!! ZOMGLOLZIAMZHE133711.
(Sorry word een beetje cynisch van al die vieze disconnecters, gelukkig speel ik ook vaak een heerlijk potje voetbal, maar als je dan 4-0 van iemand wint met pas 10 losses en 40 wins en hij disconnect opeens in de 85ste minuut.....word je gaar van aangezien ik zelf nog nooit heb gedisconnect O-) Zelfs niet die ene keer dat ik keihard met 5-3 op mijn kloten kreeg en gewoon weg werd weggespeeld wat ik niet echt gewend ben.)
Op de PS3 is dit niet mogelijk. Ik sta net na 10 minuten met 2-0 voor, hij leaved tijdens het vreugdedansen, dus via het disconnect trucje. Dit krijg ik ook te zien want die cirkel begint te draaien links in beeld.
Ik ga naar mijn Player Hub en ik zie een 3-0 overwinning op die speler.

Mooi dat dit niet op de PS3 is, echt laf op deze manier om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Ik snap echt waarom men disconnect...ik ben zelf geen goede Fifa speler en verlies regelmatig online, gisteren nog met 4-1 :o

Ik bedoel, als je niet tegen je verlies kan, speel dan lekker offline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik kan het ergens heel ver weg wel begrijpen, uit frustratie.

Gisteren een geweldige pot gespeeld, heel de tijd 1-0 voor mij. Komt er 1x (serieus 1 keer!) uit met Rooney en rent zo langs men verdedigers, vanaf buiten het strafschopgebied de 1-1 erin.

Daarna geeft hij nog snel een diepe bal, waarop mijn verdedigers NOG STEEDS schuin gaan lopen en de bal dus weer verspelen, hij rent door met Berbatov en weer erin. 2-1.

Ik 18 schoten op goal en 23 in totaal, 3x de paal geraakt en 2x van de lijn gehaald (lob). Dan zou ik het ook moeilijk hebben om de console NIET uit te zetten.

Ik zou het niet doen, zeker niet nu ik weet dat het op de ps3 geen zin heeft, maar in sommige gevallen kan ik het wel een klein beetje begrijpen :o

• LWaS

LWaS

Dus.

En als je het er over hebt: Sta ik vrij snel 4-0 voor, quit die gast. Kreeg er overigens geen punten voor, maar dat doet me weinig :)

• Postius
Mmmmm, ik heb laatst weer een 2 disconnects gehad. Maar voor deze 2 kreeg ik allebei wel een overwinning(mits je fifa stats zeg maar binnen een minuut worden upgedate). Ik blijf het velroopig in de gaten houden maar ben al lang blij dat ik nu een paar wins erbij heb.

Firefoz ik wil wel tegen je spelen een keer en ff kijken of ik je wat tips kan geven, moet je me maar is uitnodigen voor een potje.

• FireFoz
Postius schreef op donderdag 20 november 2008 @ 02:54:
Mmmmm, ik heb laatst weer een 2 disconnects gehad. Maar voor deze 2 kreeg ik allebei wel een overwinning(mits je fifa stats zeg maar binnen een minuut worden upgedate). Ik blijf het velroopig in de gaten houden maar ben al lang blij dat ik nu een paar wins erbij heb.

Firefoz ik wil wel tegen je spelen een keer en ff kijken of ik je wat tips kan geven, moet je me maar is uitnodigen voor een potje.
Gister avond gedaan, maar je reageerde niet :) Heb je al geadd, mijn nick is FireFoz. Thanks...:)

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 13:48
Ik lees hier de hele tijd dat mensen elkaar uitdagen om een potje te spelen... Hoe doe je dat dan?

• StealthyPeanut
OP de 360 of de PS3?

De update is er!!!

Hij is 25 mb en net men eerste potje tegen Barca gewonnen met 5-1 :) Met Valencia en het gebeurde pas in de verlenging :+. Het stond 1-1 en ineens liep het als een trein, in 30 minuten 5-1 van gemaakt :)

Passes komen goed aan, niemand gaat meer schuin lopen naar een bal toe, voordeelregel nog niet echt kunnen testen en het loopt allemaal wat soepeler vind ik.

• FireFoz
update voor de PC bedoel je?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:26
Spelen meer mensen hier seasons?

Ik speel met ac milan en heb echt een bazenteam. Middenveld heb ik 8 spelers voor met 80+... Kaka met 92, aisatti met 87, Pirlo met 87, Flamini met 86, Mikel met 88. Speelt wel lekker weg. Te meer omdat mijn middenveld de dragende kracht van het team is en ik zo nog wat kan wisselen.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:30
Heb al gemerkt dat het disconnecten afhangt van verschillende zaken. Zo heb ik ook al een nederlaag gekregen toen de andere disconnecte. Wat me vooral irriteerd is dat je ook een nederlaag krijgt aangesmeerd door een uploadfout, zo heb ik tot nu toe 4 verliesmatchen staan zonder ook maar 1 minuut te spelen. Spel logt in, laadt (duurt een eeuwigheid en je ziet de statusbalk linksboven niet), dan zie je de begingeneriek en net voor kick of heb je disconnected schermpje.... wel, iedere keer een nederlaag aangesmeerd gekregen! Dat zijn de zaken die mij frustreren.

Daarnaast krijg ik het van die gasten die met een 5 sterren team winnen van jouw 3 sterren team (ook al lig je niet onder, gewoon doelpunten tegen op snelheid) maar vervolgens geen revenge willen spelen. (Ik wil ze g************* nadien een lesje kunnen leren door zelf met een 5sterren team te spelen en hen in te maken!)

• Niekage
StealthyPeanut schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:15:
OP de 360 of de PS3?

De update is er!!!

Hij is 25 mb en net men eerste potje tegen Barca gewonnen met 5-1 :) Met Valencia en het gebeurde pas in de verlenging :+. Het stond 1-1 en ineens liep het als een trein, in 30 minuten 5-1 van gemaakt :)

Passes komen goed aan, niemand gaat meer schuin lopen naar een bal toe, voordeelregel nog niet echt kunnen testen en het loopt allemaal wat soepeler vind ik.
Voor de PS3?

Verwijderd

Ik heb een probleem met de Adidas Live Season. Achter op het FIFA boekje staat een code, die ik heb ingevoerd (weken geleden) en ik heb toen de Engelse Premier League gekozen als Live Season.

Nu heb ik vorige week ook met wat Microsoft punten, de Spaanse competitie Live Season gekocht en die doet het sinds gisteren niet meer. Ik krijg geen vorm informatie als ik een Spaans team kies, maar nog wel bij Engelse teams?

Hoort dat zo dat die Live Season maar een week werkt?

• StealthyPeanut

• Niekage
Ja heb de update gezien!! Maar hoe is het mogelijk om vrienden uit te nodigen om online een potje fifa te doen op de PS3? bedoelde ik eigenlijk...

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
oow lekker hoor de nieuwe fifa. Speelde 5 jaar lang PES maar dit jaar toch overgestapt op Fifa. "t was wel even wennen maar moet zeggen het is een prima footie! presentatie, sfeer, animaties, gameplay zijn allemaal goed in orde. Pes viel me gwn tegen dit jaar, weining vernieuwingen imo.

Maargoed, speel nu een aantal weekjes Fifa en zojuist ff een filmpje ge-upload. Tis geen bijster interessant filmpje maar gewoon een lekker harde poeier!!

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2333744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Nu nog op de Xbox360 ;) maar iemand de release notes? Ben wel benieuwd wat er is gefixd

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Royz schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:02:
[...]

Nu nog op de Xbox360 ;) maar iemand de release notes? Ben wel benieuwd wat er is gefixd
Ik had maandag ofzo een update voor de 360 voor fifa09?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Nou, de update is voor mij echt onvoldoende. 'Crabwalking' zit er nog steeds in, niet meer zo vaak als voorheen maar het is er nog. Bovendien is de voordeelregel niet verbeterd maar er juist slechter op geworden.

Wat ikzelf nog erger vind is dat ze ondanks de verbetering van het 'crabwalken' vergeten zijn om de fouten op defensief vlak aan te maken. Als er een diepe bal gespeeld wordt is er nog steeds een lichte aarzeling bij de verdedigers, hierdoor hebben de snelle mannen (betere ploegen) nu nog meer voordeel op de counter! Gisteren een partij met een 3-sterrenploeg tegen chelsea, ik volledig op verdediging en 7 (!!! nooit eerder meegemaakt) doelpunten tegen puur op de counter. Tlijkt wel alsof EA je dwingt om enkel nog met 5-sterrenteams online te spelen! (mijn Win/lost ratio is groter dan 1 dus zo slecht ben ik niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ekfad schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:43:
Nou, de update is voor mij echt onvoldoende. 'Crabwalking' zit er nog steeds in, niet meer zo vaak als voorheen maar het is er nog. Bovendien is de voordeelregel niet verbeterd maar er juist slechter op geworden.

Wat ikzelf nog erger vind is dat ze ondanks de verbetering van het 'crabwalken' vergeten zijn om de fouten op defensief vlak aan te maken. Als er een diepe bal gespeeld wordt is er nog steeds een lichte aarzeling bij de verdedigers, hierdoor hebben de snelle mannen (betere ploegen) nu nog meer voordeel op de counter! Gisteren een partij met een 3-sterrenploeg tegen chelsea, ik volledig op verdediging en 7 (!!! nooit eerder meegemaakt) doelpunten tegen puur op de counter. Tlijkt wel alsof EA je dwingt om enkel nog met 5-sterrenteams online te spelen! (mijn Win/lost ratio is groter dan 1 dus zo slecht ben ik niet in het spel.
Verdedigers minder ver laten opschuiven. Je elftal korter laten spelen. Of mischien eens bij jezelf kijken hoe je verdedigt.(ik geloof dat je goed bent, maar mischien doe je net iets verkeerd waardoor je tegen counters aan loopt).
Maar als je ultra verdedigend speelt hoe kan je dan gecounterd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
rickertsnaak schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:39:
oow lekker hoor de nieuwe fifa. Speelde 5 jaar lang PES maar dit jaar toch overgestapt op Fifa. "t was wel even wennen maar moet zeggen het is een prima footie! presentatie, sfeer, animaties, gameplay zijn allemaal goed in orde. Pes viel me gwn tegen dit jaar, weining vernieuwingen imo.

Maargoed, speel nu een aantal weekjes Fifa en zojuist ff een filmpje ge-upload. Tis geen bijster interessant filmpje maar gewoon een lekker harde poeier!!

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2333744
coole goal hoor :D hoe doe je dat wippertje?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
wat ik nu weer heb :?
ik speel in de italiaanse A league en moet tegen mantova. echter, als ik die wedstrijd wil gaan spelen zegt fifa "Mantova heeft onvoldoende spelers om deze wedstrijd te spelen. Als je de wedstrijd wilt schorsen, zal de einduitslag een 3-0 nederlaag zijn. Wil je door gaan?"

Als ik dan ja doe, verlies ik met 3-0!! omdat zij te weinig spelers hebben :? en ik kan er niks aan doen want ik kan hun team niet managen...

Je kunt wel teams managen, maar dat telt dan niet meer mee voor dit spel, want hierin zijn weer andere transfers geweest. als ik naar team management ga vanuit het hoofd menu, dan heeft mantova ook gewoon 26 spelers, genoeg dus.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen? het is de kwartfinale, als ik verlies lig ik er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Postius schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:43:
[...]

Verdedigers minder ver laten opschuiven. Je elftal korter laten spelen. Of mischien eens bij jezelf kijken hoe je verdedigt.(ik geloof dat je goed bent, maar mischien doe je net iets verkeerd waardoor je tegen counters aan loopt).
Maar als je ultra verdedigend speelt hoe kan je dan gecounterd worden?
Ja, dat is het hem net, vroeg ik mij ook af waarom de volledige lijn helemaal opschuift tot op de middellijn als ik volledig in verdediging sta. Nu, met counter bedoel ik iedere bal die bij balverlies in 1 tijd naar voor over de verdediging wordt gespeeld en ik was gisterenavond met een kleine ploeg aan het spelen en je ziet echt de verdediger ff inhouden alvorens diep te gaan (alsof ie moet omschakelen van aanval naar verdediging). k zou het graag tonen maar kan online geen video's opnemen en offline heb ik het nog niet gemerkt.

I
FireFoz schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:23:
wat ik nu weer heb :?
ik speel in de italiaanse A league en moet tegen mantova. echter, als ik die wedstrijd wil gaan spelen zegt fifa "Mantova heeft onvoldoende spelers om deze wedstrijd te spelen. Als je de wedstrijd wilt schorsen, zal de einduitslag een 3-0 nederlaag zijn. Wil je door gaan?"

Als ik dan ja doe, verlies ik met 3-0!! omdat zij te weinig spelers hebben :? en ik kan er niks aan doen want ik kan hun team niet managen...

Je kunt wel teams managen, maar dat telt dan niet meer mee voor dit spel, want hierin zijn weer andere transfers geweest. als ik naar team management ga vanuit het hoofd menu, dan heeft mantova ook gewoon 26 spelers, genoeg dus.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen? het is de kwartfinale, als ik verlies lig ik er uit :(
Lol, sorry dat ik lach maar voor een AAA product te zijn zitten er toch verdomd veel bugs in en is de update erg karig met bugfixes. Bovendien heb ik sinds de update enorm veel last val Lag (zoals PS vorig jaar). Spelers die verdwijnen en opnieuw verschijnen, had ik voordien nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb met counteren vaak dat ik bijv met de linker- of rechtervleugel ver naar voren loop en dat de rest van niet snel genoeg mee loopt, waardoor ik mezelf weer vast loop of moet wachten tot de rest er is, wat het counter-effect natuurlijk teniet doet. In de handleiding staat dat je R1 (geloof ik, iig rechter joystick) moet indrukken om "door te stoten", maar ik zie niks gebeuren als ik dat doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En toch blijft de game na de update veel bugs en irritatiepuntjes bevatten.

Ik heb echt ontelbaar vaak dat ik via de zijkant uitbreek, er 2 spelers voor het goal staan. Ik pass gewoon naar de speler voor de goal, die echt heel erg vrij staat. Gaat de pass naar de gast op de 16 meter lijn en dan ook nog achter hem. Dus hij moet hem opnieuw ophalen of aannemen en dan duurt het allemaal weer veel en veel te lang.
Ook al doe ik maar heel kort op X , dan nog passed hij vaak te ver terug. Echt superirritant.

Ook met normaal passen kiest het spel vaak de onlogische keuze, ik ga toch maar leren om Semi Hulp te hebben bij het passen. Dit is echt dramatisch.
Dit geldt ook voor voorzetten trouwens,, precies hetzelfde verhaal.

Gebruiken jullie met voorzetten altijd de combinatie van 2x hoge pass of 1x hoge pass? 2x hoge pass is strakker en iets lager en gebruik deze altijd maar soms doe ik 1x per ongeluk maar echt veel merk ik er niet van.

Vaak als ik een uitbraak heb en 1 van de aanvallers de bal krijgt op de middenlijn, wil ik dat hij hem met L1+pass terug legt en zelf diepgaat. Ook al druk ik dan de richting van de dichtsbijzijnde speler, dan nog passed hij regelmatig helemaal terug naar een verdediger ofzo :s. Mega irritant want je hele aanval is naar de neuk.

Het blijft een verslavende en leuke game maar door kleine foutjes in het spel zorgt het vaak voor heel veel frustratie!

Ook door veel tegenstanders, die elke keer Man Utd pakken en je verslaan op snelheid en niet op skill, tactiek of positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
@Loonens: volgensmij is dat een kwestie van je tactiek instellen. De snelheid/passen kun je instellen, dat houdt volgensmij in hoe veilig ze moeten spelen met passen...en de opbouw van de aanval. als je de aanval op langzaam hebt, dan zullen ze veel terug spelen en weinig vooruit spelen. zet je dit op snel dan zullen ze meer naar voren spelen volgensmij.

- edit -
ik kan er echt geen zak van, ik heb nog nooit online gewonnen:p net met moeite 0-1 verloren, wel in de 90e minuut pas dus het gaat iets beter mss :p

iemand hier die mij les kan geven :p? ben vanavond online... firefoz is mn gametag @xbox B)

[ Voor 26% gewijzigd door FireFoz op 21-11-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
StealthyPeanut schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:46:
En toch blijft de game na de update veel bugs en irritatiepuntjes bevatten.

Ook door veel tegenstanders, die elke keer Man Utd pakken en je verslaan op snelheid en niet op skill, tactiek of positiespel.
Ik kan er ook niet tegen dat al die gasten Man Utd altijd willen zijn. Erg irritant! Terwijl ze er met een mindere club niks van kunnen..

En het slaat nergens op hoe goed Ronaldo is in vergelijking met andere spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
niemand toevallig online vanavond die mij wel ff wilt coachen?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Niekage schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:33:
[...]

Ik kan er ook niet tegen dat al die gasten Man Utd altijd willen zijn. Erg irritant! Terwijl ze er met een mindere club niks van kunnen..

En het slaat nergens op hoe goed Ronaldo is in vergelijking met andere spelers...
tsja, man utd is wat inter de jaren ervoor was in footie games. Het lijkt wel of alle spelers van man utd expres een paar graadjes beter zijn gemaakt. Rooney, Berbatov en Ronaldo zijn vrijwel niet te houden als je niet met een 90+ verdediging speelt.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dan loopt daar Evra nog achterin rond die speed snuift bij het leven volgens mij, die gast is echt heel snel.

Ferdinand is fysiek echt een beer, die krijg je met geen mogelijkheid van de bal af en je wint nevernooit een kopduel van hem als de tegenstander een beetje normaal kan koppen.

Maar ik merk wel vaak dat ik meer moeite heb met mensen die een 4 sterren ploeg pakken. Deze snappen de game en kunnen erg goed positiespel spelen en zijn tactisch erg sterk.
De mensen met Man Utd en Barca daarentegen zijn 90% op dezelfde manier aan het spelen en kunnen niet veel anders dan rennen met Rooney, Berbatov of Ronaldo. Daardoor worden ze voorspelbaar en kan ik beter op hun spel anticiperen en ervoor zorgen dat ze niet in dat soort van laffe spel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vandaag is mijn Fifa 2009'tje ook gearriveerd uit Thailand voor 18,-
En ik heb zo'n convertertje om met m'n PSII gamepad te kunnen spelen! Let the games begin!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
StealthyPeanut schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:46:
Dan loopt daar Evra nog achterin rond die speed snuift bij het leven volgens mij, die gast is echt heel snel.

Ferdinand is fysiek echt een beer, die krijg je met geen mogelijkheid van de bal af en je wint nevernooit een kopduel van hem als de tegenstander een beetje normaal kan koppen.

Maar ik merk wel vaak dat ik meer moeite heb met mensen die een 4 sterren ploeg pakken. Deze snappen de game en kunnen erg goed positiespel spelen en zijn tactisch erg sterk.
De mensen met Man Utd en Barca daarentegen zijn 90% op dezelfde manier aan het spelen en kunnen niet veel anders dan rennen met Rooney, Berbatov of Ronaldo. Daardoor worden ze voorspelbaar en kan ik beter op hun spel anticiperen en ervoor zorgen dat ze niet in dat soort van laffe spel komen.
Klopt, degene die 4 of zelfs 3 sterren clubs pakken weten hoe ze moeten spelen.

Ben vanacht nog ingemaakt door nothingham forrest, die 10 spelers had vanaf de 11e minuut, met 4-1 terwijl ik man u was _/-\o_

Nou ben ik vrij kansloos, maar goed :) Was wel ff pissig weer zeg vanacht, ik kan er nog steeds geen zak van :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Even een schaamteloze copy-paste van het XBW forum van een post van mezelf.

Waar laat je het liggen dan? Hoe komt het dat je niet wint?

Geen kansen?
Slechte verdediging?
Teveel druk zetten?
Teveel op laten komen verdedigers?
Counters?
Niet kunnen scoren uit 10 kansen?
Gebruik je de 1-2 actie veel?
Ben je creatief en onvoorspeelbaar? Of doe je elke keer hetzelfde?

Als je wat uitgebreider neerzet waar je het voor je gevoel laat liggen dan kunnen we je verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
haha, lachen :)

heb daar ook gereplied... :)

denk voor het grotendeel dat passen van mij vaak niet aankomen omdat mijn spelers er niet naar toe rennen (zelf besturen werkt dan niet lijkt het?), en omdat schoten te vaak door keepers tegen gehouden worden...

-edit-
Nou net een potje tegen Postius gespeeld, en dat ging echt zo goed, zo goed is het nog nooit gegaan :p Geen idee hoe het komt, misschien omdat ik vandaag al wel redelijk wat heb zitten oefenen (tegen de computer welliswaar). Eerste wedstrijd zelfs gewonnen, maar wel heel wat mazzel daarbij gehad. Postius had makkelijk 3-4 keer kunnen scoren, en mijn goals verdiende geen schoonheidsprijsje.

Tweede wedstrijd meteen gescoord met een mooie aanval vind ik zelf, zo gaan ze normaal echt nooit :p Daarna ging het ook snel slechter zoals je zag, en uiteindelijk met 4-2 verloren.

Nogmaals, normala gaat het echt veel slechter. Ik zal zo nog eens tegen wat mensen online spelen kijken of dat nou ook beter gaat.

Vond het in elk geval wel leuk om even tegen je gespeeld te hebben :) En ik weet niet of je me kon verstaan maar ik heb heel wat zitten praten haha...ik gebruik dat ding normaal ook nooit maar ik dacht nu is het mss wel ff handig, dus ik pakt ehem er ff bij:)

[ Voor 65% gewijzigd door FireFoz op 23-11-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

voor who cares met een 360 (misschien ook PS3??):

Je kunt nu allerlei commentaren downloaden. Nederlands, Duits, Russisch, Spaans, Braziliaans, Mexicaans. De meesten zullen je niet interesseren en Nederlands zal je waarschijnlijk al hebben. Wat echter wel interessant is dat ze nu een 2e Engels commentaar hebben toegevoegt voor 400 MS points
2 andere gozers (Andy Townsend en Clive Tyldesley) dan die standaard lui.

Ze lullen iets minder maar wel leuke afwisseling na jaren Andy Gray en Martin Tyler.
Andy en Martin begonnen mij een beetje te irriteren dus dit is voor mij een leuke aanvulling en de 400 MS Points waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
70% van de keren wanneer ik een wedstrijd online tegen iemand speel kan ik niet voor "gereed" kiezen. Moet je weer terug naar het menu en maar hopen dat de pot bij de volgende tegenstander wel tot stand komt. Bekend probleem neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb precies dezelfde problemen... Waar kan dat aan liggen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Geen idee. Vrij irritant. Ook elke keer die popup of je je rooster wilt updaten voor elke pot. Waarom kan dit niet 1x per dag of alleen wanneer je een hele oude versie hebt zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 12:55
Sommige mensen moeten dan nog de roosters downloaden, vandaar.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
heb ik ook...vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Oppie schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:37:
70% van de keren wanneer ik een wedstrijd online tegen iemand speel kan ik niet voor "gereed" kiezen. Moet je weer terug naar het menu en maar hopen dat de pot bij de volgende tegenstander wel tot stand komt. Bekend probleem neem ik aan?
Heb jij dat bij de Xbox360 ? want dan zal waarschijnlijk als je een netwerktest doet je NAT op moderate staan ipv open.
Om dat op te lossen moet je in je router wat poorten openzetten. Al moet ik eerlijk toegeven dat het bij mij niks geholpen heeft.
Heb het spel nog maar 1x gespeeld en alleen tegen mijn broer en toen kon ik namelijk ook niet gereed kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ow...die 2e is wel erg lullig..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Beakzz schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:31:
[...]

Heb jij dat bij de Xbox360 ? want dan zal waarschijnlijk als je een netwerktest doet je NAT op moderate staan ipv open.
Om dat op te lossen moet je in je router wat poorten openzetten. Al moet ik eerlijk toegeven dat het bij mij niks geholpen heeft.
Heb het spel nog maar 1x gespeeld en alleen tegen mijn broer en toen kon ik namelijk ook niet gereed kiezen.
Op de PS3. Heeft blijkbaar met de roosterupdates te maken. Misschien een idee voor EA sports om dit op een andere manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoe kan ik die uploaden of wat dan ook?
Ik heb dus 1 hele wedstrijd 'opgeslagen' en kan die zien bij 'load/export'
Maar als ik dan een bepaald goal wil exporteren, hoe fix ik dan alleen dat goal en niet die hele game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
CLB schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:17:
[...]

Hoe kan ik die uploaden of wat dan ook?
Ik heb dus 1 hele wedstrijd 'opgeslagen' en kan die zien bij 'load/export'
Maar als ik dan een bepaald goal wil exporteren, hoe fix ik dan alleen dat goal en niet die hele game?
hmmm dit is vanaf de xbox...jij hebt pc denk ik? volgensmij kan ik niet een hele wedstrijd opslaan.

ik doe gewoon X (herhaling) en dan Y, upload. Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik speel 't op de PC ja... Ik ga er even naar kijken!

Wel onwijs weird hoor...
Stond net 2-2 wedstrijd afgelopen, connection lost, heb ik verloren (3-2-1 nu) en m'n DNF is opeens 14%
Ging zo goed, 0x verloren, alle wedstrijden afgemaakt... KutFifaservers zeg :( :( :( :( :( :( :( O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 12-09 15:50
aargh ik word echt gek van die quitters. ik verlies zelf 80% van de online wedstrijden en dan sta je eindelijk eens voor leaved die gast natuurlijk weer :( echt ga dan offline spelen ofzo.

Ik geef iedereen die leaved een negatieve review en iedereen die blijft met verlies een positieve. hopelijk komt er in de toekomst ooit iets waarmee je je tegenstanders op reputatie kan selecteren waardoor leavers zo uitgefilterd kunnen worden.

btw als je negatieve review invult wordt dit niet meteen zichtbaar in zijn rep. weet iemand hoe dit komt?

hopelijk doen meer mensen zoals ik en kunnen we over een tijdje een heleboel spelers met 1 of 2 sterren herkennen omdat ze elke keer games leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is inderdaad irritant...
Maar ik ben nu al 2x de winnaar geweest, wedstrijd uitgespeeld en die is klaar...
Krijg een connection lost en ik ben gelijk de verliezer.. Zo gaan m'n stats naar de klote!

Kan ik m'n profiel niet ergens deleten/ editten en 'n nieuwe aanmaken ofzo, want dit is onzin den top!

EDIT: G)(#*U)(*(#@*$ en 't gaat maar door, win met 8-1, connection lost en geeft weer verloren :( :(

EDIT II: Maar 't is wel reteverslavend :+

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 25-11-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
CLB schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:26:
Dat is inderdaad irritant...
Maar ik ben nu al 2x de winnaar geweest, wedstrijd uitgespeeld en die is klaar...
Krijg een connection lost en ik ben gelijk de verliezer.. Zo gaan m'n stats naar de klote!

Kan ik m'n profiel niet ergens deleten/ editten en 'n nieuwe aanmaken ofzo, want dit is onzin den top!

EDIT: G)(#*U)(*(#@*$ en 't gaat maar door, win met 8-1, connection lost en geeft weer verloren :( :(

EDIT II: Maar 't is wel reteverslavend :+
ik heb nog niet zo veel last van disconnects omdat ik zelf alles verlies,maar laatst de 1-1 gemaakt in de 90e minuut en toen kreeg ik ook een disconnect, vond ik ook wel onsportief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is echt moeilijk irritant heh!

@ TS / volgende TS: is het misschien leuk en mogelijk om 'n spelerlijst van GoTters in de TS op te nemen,
samen met hun stats of iets in die trend? Ik vind 't leuk om tegen 'soortgelijke' tegenstanders te spelen, maar bij spelers die 't spel al langer spelen word ik totaal van de kaart geveegd. Gisteren tegen 'n gozer gespeeld, o my god, die maakte echt goals van 70 meter in de kruising vanuit 'n vrije trap en dergelijke.. Wel mooi om te zien, maar nu nog niet echt goed voor m'n stats, dan moet ik toch nog wel even wat meer oefenen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

CLB schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:44:

Gisteren tegen 'n gozer gespeeld, o my god, die maakte echt goals van 70 meter in de kruising vanuit 'n vrije trap en dergelijke.
Ik hoop dat die 70 meter een beetje overdreven is want ik zou persoonlijk het spel met geen vinger meer aanraken als dat mogelijk zou zijn in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Beetje erg overdreven hoor, maar ik wilde wijzen op de verschillen tussen niveaus..
Hij krulde echt elke bal om de keeper heen, vrije trappen waren ingenieus, goals met hakjes, overstapjes...

EDIT: Kan iemand mij uitleggen hoe je op de PC bepaalde stukjes van 'n game kunt kiezen en die kunt uploaden, bewaren of wat dan ook? Ik begrijp niet hoe ik nou bijvoorbeeld een stukje van 20 seconden kan kiezen, waarin je een aanval ziet en 'n goal, om die aan 'n vriend van me te kunnen laten zien... 8)7 |:( O-)

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 25-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Als iemand wil Fifa-en op de PS3 (laag niveau :P ) roept u maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Begrijp er weinig van. de COM verdedigd geen enkele man. staat telkens achter de man en als ik paas word de bal altijd afgepakt door te tegenstander online.

is daar een knop voor ofzo?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nou ik kap met fifa totdat ze dat gezeik met die disconnects verbeteren, word er echt schijtziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
LWaS schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:46:
Als iemand wil Fifa-en op de PS3 (laag niveau :P ) roept u maar ;)
Voeg me maar toe :)

Loonens is men ID

Beetje oefenen en uitproberen kan geen kwaad. Kan ik eindelijk ook es feedback krijgen op men spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
CLB schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:11:
Beetje erg overdreven hoor, maar ik wilde wijzen op de verschillen tussen niveaus..
Hij krulde echt elke bal om de keeper heen, vrije trappen waren ingenieus, goals met hakjes, overstapjes...
volgens mij heb ik op de 360 tegen dezelfde kerel gespeelt. veel overstapjes, veel mooie bewegingen. bleef echter 2-1 (voor hem dan). wel leuke pot. in the end haalt het allemaal weinig uit natuurlijk, gaat om rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik heb de nieuwe update geinstalleerd. Is hiermee ook het upload-probleem van herhalingen uit de wereld?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren opeens iets heel vreemds (PS3 versie)

Speelde online en stond met 2-1 voor. Totdat de tegenstanders 2 wissels doorvoerde.
Maar deze 2 spelers waren voor mij invisible. Ik zag dus alleen de bal waardoor hij heel eenvoudig 2x kon scoren met deze spelers (want ik zag ze immers niet).

Vraag me af wat het is.. cheater of bug? :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
Ik heb ook wel eens last van die onzichtbare spelers. Maar dat is dan in het begin en dan zie ik zijn hele elftal niet. Als ik vervolgens op start druk en weer terugga in de wedstrijd zie ik ze allemaal één voor één verschijnen. Vaag.

En revanche op de PS3 met 2 spelers lukt ook niet. Ik kan mijn broertje dan niet toevoegen. Iemand oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:48
Zo, ik ben nu ook eindelijk Fifa '09 aan het spelen (xbox).

ik moet zeggen hij bevalt me tot nu wel aardig. Wel even wennen omdat er toch wel het een en ander veranderd is vergeleken met 08. O.a. het hoog voorgeven werkt nu anders, want als ik hem standaard op X voor geef komt hij eigenlijk altijd achter de spelers in de 16 meter.

Vanavond nog maar even wat oefenen, en dan ook online gaan kijken hoe goed ik het niet kan ;)

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TPbasMIE schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:11:
Zo, ik ben nu ook eindelijk Fifa '09 aan het spelen (xbox).

ik moet zeggen hij bevalt me tot nu wel aardig. Wel even wennen omdat er toch wel het een en ander veranderd is vergeleken met 08. O.a. het hoog voorgeven werkt nu anders, want als ik hem standaard op X voor geef komt hij eigenlijk altijd achter de spelers in de 16 meter.

Vanavond nog maar even wat oefenen, en dan ook online gaan kijken hoe goed ik het niet kan ;)
Hoge passen op manueel instellen en je kan zulke geyle voorzetjes geven! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Scoorde deze gisteren, viel mij eigenlijk later pas op dat het met de hak was. Heb ik daar (per ongeluk) iets voor getriggered of doet ie dit zomaar wel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Postius schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:39:
[...]

Hoge passen op manueel instellen en je kan zulke geyle voorzetjes geven! :9~
Hoe doe je dit dan precies? Ik doe dit nog steeds op assisted omdat ik manual niet goed onder de knie kreeg :o

Hetzelfde geldt voor normale passes, die moeten minimaal op semi vind ik om lekker te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
The Realone schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:01:
Scoorde deze gisteren, viel mij eigenlijk later pas op dat het met de hak was. Heb ik daar (per ongeluk) iets voor getriggered of doet ie dit zomaar wel eens?
hoe bedoel je trouwens randje buitenspel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

StealthyPeanut schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:02:
[...]

Voeg me maar toe :)

Loonens is men ID

Beetje oefenen en uitproberen kan geen kwaad. Kan ik eindelijk ook es feedback krijgen op men spel :)
Haha, ik denk eerder dat je mij feedback geeft :P Ik ben er geen ster in, maar heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Weet iemand waar verschillende manieren om te spelen worden uitgelegd. Ik kom namelijk echt NIET voorbij de verdediging. een enkele keer maar en dan schiet ik vrijwel altijd naast of recht op de keeper.

uit wanhoop ben ik alleen maar vanaf ver aan het schieten maar ook dat geen maar heel soms succes.

Is er ergens een tutorial ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net toch een bizar doelpunt gemaakt. Eerste schot op de keeper, rebound op de paal, daarna onderkant lat eruit en toen binnenkant paal erin. Echt dat laatste schot was ik echt frusti aan het worden omdat de bal er niet in wilde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
party42 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:49:
[...]

hoe bedoel je trouwens randje buitenspel ;)
Grensrechters hebben een prima oog in dit spelleke! Hij stond mooi op 1 lijn met mij. ;)

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Ik zit met een 'probleempje' met FiFA09.
Ik weet alleen niet of ik het hier moet posten of in het videokaarten forum.

De spelers vind ik in-game nogal lelijk en onder de maat.

Alle video settings in FiFA zelf staan allemaal al op High of maximum.
Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot gemaakt zoals het er bij mij uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/NZP01L_normal.png

In FiFA zelf kun je geen anti-aliasing of anisotropic-filtering doen dus heb ik dit eens met het nVidia tooltje ingesteld:

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/S36gmX_nvidia.png

En als ik de instellingen zoals hierboven gebruik, dan veranderd er op het veld zoals je ziet weinig:

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/8suNYG_full.png

Terwijl met de 'filmpjes' zoals het inkomen van het stadion, ingooien, gele kaart enz. de kwaliteit wél mooier is..

Videokaart is een 9800GTX 512MB

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:38
Game-Freak schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:51:

Alle video settings in FiFA zelf staan allemaal al op High of maximum.
Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot gemaakt zoals het er bij mij uitziet:

[afbeelding]

In FiFA zelf kun je geen anti-aliasing of anisotropic-filtering doen dus heb ik dit eens met het nVidia tooltje ingesteld:

[afbeelding]

En als ik de instellingen zoals hierboven gebruik, dan veranderd er op het veld zoals je ziet weinig:

[afbeelding]

Terwijl met de 'filmpjes' zoals het inkomen van het stadion, ingooien, gele kaart enz. de kwaliteit wél mooier is..

Videokaart is een 9800GTX 512MB
De laatste versie van de nvidia drivers wil wel es helpen, daar doen ze nogal es updates voor nieuwe games in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
The Realone schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:33:
[...]

Grensrechters hebben een prima oog in dit spelleke! Hij stond mooi op 1 lijn met mij. ;)
Hoe doe je trouwens een bicycle kick? Of een flying header? Paar achievements die volgens mij makkelijk te halen zijn (als je weet hoe je ze moet doen).

Gisteren Xavi verkocht voor 66 miljoen. Nu nog een andere speler terugkopen voor +50... Lache spel hoor. Jammer dat je tussentijds in de competitie het niveau niet meer kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Game-Freak schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:51:

Alle video settings in FiFA zelf staan allemaal al op High of maximum...
Ik gebruik NHancer om AA te forceren in FIFA09, alleen werkt dat alleen als je in FIFA09 een instelling aanpast, volgens mij velddiepte uit. Wat er feitelijk gebeurd is dat de motion blur wordt uitgeschakeld en dan heb je AA. En dan is het spel een stuk scherper! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Er!k schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:57:
[...]

Ik gebruik NHancer om AA te forceren in FIFA09, alleen werkt dat alleen als je in FIFA09 een instelling aanpast, volgens mij velddiepte uit. Wat er feitelijk gebeurd is dat de motion blur wordt uitgeschakeld en dan heb je AA. En dan is het spel een stuk scherper! 8)
Dan ga ik die NHancer maar eens proberen!

Ik ga ook de nieuwste nVidia drivers installeren, want ik vond dit op de website van nVidia:

Blazing Fast Performance:
  • Boosts performance in numerous 3D applications. The following are some examples of improvements measured with Release 180 WHQL drivers vs. Release 178 WHQL drivers (results will vary depending on your GPU, system configuration, and game settings):
  • [list]
  • Up to 10% performance increase in 3DMark Vantage (performance preset)
  • Up to 13% performance increase in Assassin's Creed
  • Up to 13% performance increase in BioShock
  • Up to 15% performance increase in Company of Heroes: Opposing Fronts
  • Up to 10% performance increase in Crysis Warhead
  • Up to 25% performance increase in Devil May Cry 4
  • Up to 38% performance increase in Far Cry 2
  • Up to 18% performance increase in Race Driver: GRID
  • Up to 80% performance increase in Lost Planet: Colonies
  • Up to 18% performance increase in World of Conflict
  • [/list]
Dus een update van nVidia drivers kan geen kwaad :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik heb hem sinds gisteren voor de Playstation 3. Eigenlijk het eerste wat me opviel is dat de Amsterdam ArenA er op geen enkele manier in zit. Ook niet iets wat er op lijkt.. Erg jammer.

Iemand enig idee of die misschien als downloadable content komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Game-Freak schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:38:
Dus een update van nVidia drivers kan geen kwaad :)
'n driver-update kan vaak weinig kwaad inderdaad. Echter, specifieke verbeteringen als dit zijn vaak optimalisaties voor bepaalde engines/games, of een lading verwijderde bugs. Het zou dus helemaal niet gek zijn als de performance van FIFA precies hetzelfde blijft of zelfs licht omlaag/omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Na een avondje googlen en dingetjes proberen is het toch eindelijk gelukt.

Kan nu eindelijk FiFA 09 mét anti-aliasing en anisotropic filtering spelen :)
Ziet er meteen een stuk gelikter uit!

Op dit forum en in dit topic heb ik het volgende gevonden:

How to get the most out of FIFA 09

Onderstaande heb ik zelf getest en werkt ook!

Hoe zetten we anti-aliasing en anisotropic filtering aan? :?

Zorg er sowieso voor dat Depth of Field uitstaat! Anders werkt het niet!

En dan kun je in je nVidia Control Panel of je ATI Catalyst Control Center je instellingen doen.

Hier een voorbeeldje van het nVidia Control Panel:

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/S36gmX_nvidia.png

Voor het soepeler laten lopen van FiFA09:

Ga naar de map [b]C:\Program Files\EA Sports\Fifa 09\Data\cmn[/b] en open het bestand welke bij jou instellingen hoort:

cfg_pc_h.ini high
cfg_pc_m.ini medium
cfg_pc_l.ini low

Maar ik ga er natuurlijk vanuit dat je alles op high hebt staan als je anti-aliasing en anisotropic filtering wilt gaan gebruiken :)

Verander in het bestand RENDER_RATE_MODE = 7 in: RENDER_RATE_MODE = 2

Misschien een idee om bovenstaande tips in de topicstart te zetten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Ik gooi deze game ook maar weer in de kast.

-verdedigers die staan toe te kijken als er een aanvaller hun voorbij loopt.
-tegenstanders spelers alle 10 altijd aanspeelbaar zijn
-je eerst 4 keer tegen een niet werkende game aanloopt online (kan je ready niet selecteren) en dan pas kan spelen om vervolgens maar te hopen dat je geen lag heb.
-heb mij na echt heel veel oefenen nog altijd niet normaal lukt om met de beste spelers van het spel een man voorbij te komen.
-het commentaar voor 75% niet overheen komt met wat er op het veld gebeurd.
-dat het scoren gescript is, Soms schiet je echt te vaag mis terwel je de ideale positie heb na een( eindelijk ) goede aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik speel fifa regelmatig met een paar lui uit mn klas, en dat is best lachen, alleen er is 1 ding dat ik wel jammer vind.

Zowel zij als ik, scoren eigenlijk alleen maar door uit te breken met een spits vanaf de middenlijn door een steekpass, en dan 1-op-1 op de keeper af te gaan.

Hoe kan het dat dit zo vaak mogelijk is? Ook tegen elkaar scoren we eigenlijk alleen maar zo. Staat dan de druk te hoog? we spelen gewoon op gebalanceerd, niet ultra aanvallend ofzo.

ik vind het wel jammer eigenlijk, want het is mooier voetbal als een aanval echt opgebouwd wordt... maar aangezien dit veel vaker succes heeft, doen we het maar zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
FireFoz schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 01:51:
Ik speel fifa regelmatig met een paar lui uit mn klas, en dat is best lachen, alleen er is 1 ding dat ik wel jammer vind.

Zowel zij als ik, scoren eigenlijk alleen maar door uit te breken met een spits vanaf de middenlijn door een steekpass, en dan 1-op-1 op de keeper af te gaan.

Hoe kan het dat dit zo vaak mogelijk is? Ook tegen elkaar scoren we eigenlijk alleen maar zo. Staat dan de druk te hoog? we spelen gewoon op gebalanceerd, niet ultra aanvallend ofzo.

ik vind het wel jammer eigenlijk, want het is mooier voetbal als een aanval echt opgebouwd wordt... maar aangezien dit veel vaker succes heeft, doen we het maar zo :p
Ik ben het met FireFoz eens. Met strategisch 'normaal' opbouwend voetbal maak je tegen de Barcelona's (Eto'o) of de Manchester United's (Berbatov) bijna geen kans. Als deze twee tegen elkaar spelen is het een anderhalf uur durend 'Counterfest'. Speel je met een ander team tegen één van deze twee dan maak je way minder kans op de winst. Het enige wat je kan doen is de verdediging achterin helemaal dicht timmeren, en hopen op een goede counter of vrijetrap.

Ik hoop dat EA nog met een patch komt voor alle systemen. Waar je in FIFA 08 met strategische opbouw met veel moeite kon scoren, lijkt het in FIFA 09 de omgekeerde wereld. Terwijl in FIFA 09 het opbouwen en passen juist verbeterd is, maar hier heb je in bovenstaande situaties niets aan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Good Fella schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:06:
Ik heb hem sinds gisteren voor de Playstation 3. Eigenlijk het eerste wat me opviel is dat de Amsterdam ArenA er op geen enkele manier in zit. Ook niet iets wat er op lijkt.. Erg jammer.

Iemand enig idee of die misschien als downloadable content komt?
dat komt omdat Nederland en Ajax in Europa (en dus de voetbal wereld) weinig meer voor stellen.

Wat ik niet snap is dat er altijd een behoorlijke mod-scene rond de PC versie is (of was ben er al een tijdje uit). Waarom niet een tool ontwikkelen voor shirts, supporters (looks & sounds) en stadions en deze los laten op de community en laat hen de stadions en shirts maken.
Vervolgens bied je deze als DLC aan. Zo kun je dan een Dutch pack, England Pack, Germany pack etc etc downloaden.

Ik betaal met alle plezier 400 MS points of meer om de gehele Nederlandse competitie in Nederlandse stadions te spelen met bijpassende supporters en supporter songs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Damn, net een nieuw team "ontdekt" . :)

Valencia draaide niet echt lekker meer, geen idee waarom maar na ongeveer 60 wedstrijden ofzo had ik er ongeveer 10 achter elkaar verloren. Op manieren waar je niet echt blij van wordt, ik creëerde geen kansen meer bijna en kreeg echt prul doelpunten tegen.

Na wat rondkijken kwam ik bij Aston Villa uit. Na 10 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen (Spanje, Bayern, Liverpool, Barca 3x, HSV, PSG) en 2 verloren (Man Utd + Chelsea). Die 2 verloren waren echt lompe doelpunten tegen. Hoge bal over de verdediger, ik druk op PASS en doe dit richting de keeper. De pass is veel te zacht en de aanvaller rent erachteraan en scoort. Dit terwijl ik de balk toch echt helemaal vol liet lopen. Voortaan maar wegschieten of naar de zijkant wegwerken

Agbonlahor is echt master, samen met Carew is het echt een lekker duo voorin. Af en toe Yoong/Young via de flanken op laten komen en een voorzet geven op die lange spijkers.

De 2 spitsen zijn snel in de balbehandeling, ze zijn nog redelijk rap ook en de 1-2tjes zijn echt erg lekker.

De enige wijziging die ik toepas is Bouma op LB ipv de standaard speler. Verder alleen de custom tactics aanpassen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
SuperCrisz schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:00:
Twee vragen:

- Volgens mij kan je binnen Fifa 09 niks editten he? Ik speel namelijk Ajax in manager mode en die spelen in een stadion die totaal niet op de ArenA lijkt. ArenA zit er natuurlijk ook niet in maar ik heb een ander stadion gezien die ik er wél beter op vin lijken, die zou ik als standaard stadion willen hebben voor Ajax.. Kan dat (ik speel de PS3 versie). Verder zou ik ook binnen manager mode de europese toernooi namen willen veranderen...

- Hoe zit het met de weersomstandigheden? Ik zie veel op fora dat die er ook in zitten.. Het enige is dat ik af en toe 's nachts speel .. en vaak overdag.. (in manager mode). Ik heb het nooit zien regenen of sneeuwen.. zit dat er helemaal niet in of wel?!
Heeft iemand enig idee en / of antwoord op deze twee vragen?
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste