Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Gister de eerste 2 wedstrijden tegen mede GoT-ers gespeeld. Helaas verloren : :( Ben meer een teamspeler (met meerder mensen onine O-) ) dan een individuele speler. Rest van de avond met vriend gespeeld en dat ging weer erg lekker.

Kan niet wachten tot de eerste 10 vs 10 (oefen)wedstrijd op programma staat.. Deze week heb ik (bijna) elke avond tijd.

Let the game begin!

edit: speel op PS3, zit al in het GoT PS3 Team

gister trouwens hangende EA Servers vanaf deze kant, meer mensen last van gehad?

[ Voor 15% gewijzigd door wienjo op 07-10-2008 10:21 . Reden: console vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je op de xbox? Dan ff je gamertag hier melden, dan zal ik je in het GoT team opnemen vanavond.
Kunnen we misschien vanavond al ff spelen met z'n allen. Moeten wel meer mensen zich aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Joss schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:50:
[...]

Alles zou betekenen alle competities ;) Ik geloof dat er geklaagd wordt dat er geen Russische competitie in zit.
ooh zo. Er zitten inderdaad een aantal competities niet in nee, de griekse bijvoorbeeld.
Ook vind ik het erg jammer dat de Jupiler League (De nederlandse dus!) er nooit in zit, terwijl van Engeland de eerste 4 divisies erin zitten.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:18:
Speel je op de xbox? Dan ff je gamertag hier melden, dan zal ik je in het GoT team opnemen vanavond.
Kunnen we misschien vanavond al ff spelen met z'n allen. Moeten wel meer mensen zich aanmelden.
Ik speel op de Xbox heb vanavond wel tijd
Gamertag= Hasanova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:18:
Speel op de xbox, gamertag is Aart vd Werf
Ligt eraan hoe laat vnvd, heb wss wel even tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Kan ik worden toegevoegd aan het PS3 team?

naam: Sluuz

Heb het al eerder gemeld, maar gister wezen verbouwen dus niet kunnen checken of ik al was toegevoegd :)
Kunnen er trouwens meer dan 10 mensen in zo'n club zitten? Zodat je eigenlijk altijd wel genoeg man hebt?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gamertag: ind0mi

console: xbox360

heb 2nite ook wel tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:36
Sluuz schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:36:
Kan ik worden toegevoegd aan het PS3 team?

naam: Sluuz

Heb het al eerder gemeld, maar gister wezen verbouwen dus niet kunnen checken of ik al was toegevoegd :)
Kunnen er trouwens meer dan 10 mensen in zo'n club zitten? Zodat je eigenlijk altijd wel genoeg man hebt?
Ik dacht dat je er 20 kon hebben, of was het 50?

Edit: 50 dus.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mij mag je wel aan het GoT team toevoegen. Heb vanavond helaas geen tijd, maar dat komt wel goed.

Console: 360

Gametag: tompelzer

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zijn de spelers erg langzaam? soms kunnen ze vanaf het begin af aan al niet rennen of maximaal 5 meter per sprint het aannemen van een bal gaat ook heel slecht ...

en korte sprint ofzo werkt ook niet, bij jullie wel?

ik speel met ajax, met spelers van circa 75 skillpunten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:31

On_E

Housemusic

Je kunt mij ook toevoegen aan het GoT 360 team, vanavond kan ik ook niet helaas, misschien wat later op de avond.

Tag = nyx1978

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 21:43
Ik zou graag mee willen doen met het PS3 GOT team. Ben wel een PES speler die zich vandaag voor het eerst aan Fifa gaat wagen sinds Fifa98, dus moet flink aan mijn skills werken.

Gamertag: Heraz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:49:
[...]

[...]

Aha de eerst PS3 bezitters voor een 10vs10 club. Ik ga jullie dadelijk toevoegen op PSN en we kunnen misschien beginnen met een club.

Indien er nu al een team moet gekozen worden, welke? 5 sterren teams ofkoors, ik dacht aan Inter, Real, Barca, Chelsea, ManU, Bayern, Ac Milan... ik zou zeggen laten we stemmen maar we zijn voorlopig met 3 4 man :+

@Thedenman ik voeg je ook toe :)

@Ekfad, de eer van Brugge hoog houden hé :P Je staat al in men friend list dus ik nodig je dan uit.
Ik doe mijn best maar wordt er nog te vaak afgelopen (online dan - die Brugse verdedigers zijn ook zo traag he), nuja. Ik ben volop bezig mijn team instellingen aan te passen dus hoop binnenkort een solide verdediging op het veld te kunnen plaatsen.

Voeg je mij dan ook toe aan het GOT team, positie maakt mij niet echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castor385 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:07:
[...]

Je mag me ook toevoegen aan de club: Castor385. Welk team we spelen maakt me niet zo heel veel uit. Ik veto alleen Ajax en Feyenoord, daar ga ik echt niet voor spelen :)
Ok ik voeg je dadelijk toe. Ondertussen zijn we met 6 dus nog 4 meer en we kunnen onze eerste wedstrijd spelen.

Ik heb Mars18, Matthyken en Wienjo ook manager gemaakt dus zij kunnen jullie ook toevoegen, ik kom in de vooravond online dus hopelijk hebben we tegen dan een team :)

Dus als er nog PS3 bezitters zijn met interesse voor de 10v10 club, laat jullie horen.

@Ekfad, als het goed is heb ik je gisteren een uitnodiging verstuurt, die kun je zien in je Player HUB. grtz

@Sluuz en Heraz: uitnodiging on it's way

@Wienjo, ja ik had er serieus last van, ea servers unavailable enzo, na 3 potjes ranked te hebben verloren (PAS OP voor : Ch_ristian, die is echt té goed) stond ik 3-0 voor net na de rust, en plots boem, you have lost connection bla bla :( Terwijl ik wel nog online was in het PSN, dus het ligt aan Fifa.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:16:
[...]

@Ekfad, als het goed is heb ik je gisteren een uitnodiging verstuurt, die kun je zien in je Player HUB. grtz
Ah goed, ik had mijn kleine broer beloofd deze avond BF te spelen op PC maar tzal Fifa worden dan ;) (moet ie zijn vrouw maar overtuigen om ook een PS3 aan te schaffen >:) ). Is er ook al een GOT competitie want dat lijkt mij wel wat om aan mijn skills te werken (was een PES speler)

[ Voor 26% gewijzigd door Ekfad op 07-10-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:23:
[...]

Ah goed, ik had mijn kleine broer beloofd deze avond BF te spelen op PC maar tzal Fifa worden dan ;) (moet ie zijn vrouw maar overtuigen om ook een PS3 aan te schaffen >:) ). Is er ook al een GOT competitie want dat lijkt mij wel wat om aan mijn skills te werken (was een PES speler)
Jij mag de league maken als je wilt, gewoon beslissen hoeveel teams maximum, aantal wedstrijden tegen elkaar enzo. Misschien ook handig om vooraf te zeggen welk team je neemt, dit om partijtjes ManU - ManU (speelt iedereen mee |:( ) te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voeg mij ook toe bij het Got Team

Ps3 Bezitter

Tag: Cinji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:16:
[...]

@Wienjo, ja ik had er serieus last van, ea servers unavailable enzo, na 3 potjes ranked te hebben verloren (PAS OP voor : Ch_ristian, die is echt té goed) stond ik 3-0 voor net na de rust, en plots boem, you have lost connection bla bla :( Terwijl ik wel nog online was in het PSN, dus het ligt aan Fifa.
Ja hier hetzelfde, heel irritant. Heb uit verveling maar een paar potjes offline gespeeld :X Hopenlijk is
dit een tijdelijk probleem vanwege het overweldigende _/-\o_ succes van Fifa 09 :P .

We komen elkaar vanavond wel weer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zou ook wel mee willen doen met de PS3 in het GOT team.

Bosluis in mijn PS3 naam.

Ik stap ook over van PES dus ben benieuwd hoe dat zal gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[360] We hebben nu 6 mensen voor de GoT Football club op de 360.
GoT naam (Gamertag)

Calitomnication (tompelzer)
On_E (nyx1978)
Hasanova (Hasanova)
avdwerf (Aart vd Werf)
Mork_Van_Ork (Mister Caveman)
ind0mi (ind0mi)

Ik zal jullie vanavond allemaal inviten. Vanuit de dressingroom van onze club kunnen we dan een match starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Super, ik zie de uitnodiging wel verschijnen. Vanavond zal ik ws. niet online komen, maar morgen zal ik je wel accepteren :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:25:
[...]

Maar wat is dan de andere optie, niet 10 vs 10 maar? Dan kan er toch niemand anders bij je club? Dan moet ik gewoon met mijn team in m'n eentje tegen anderen met hun in een league toch? Of bedoel je met minder dan 10 man in 1 team? En met 10 man lijkt me juist leuk als je allemaal goed positiespel speelt en dus ook een beetje serieus :)

Er moet wel trouwens wel genoeg animo zijn, anders zoek ik zelf wel een club om me bij te sluiten.
Ik doelde met de andere optie meer op een competitie of league, dus team vs team in competitieverband :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:45:
\[360] We hebben nu 6 mensen voor de GoT Football club op de 360.
GoT naam (Gamertag)

On_E (nyx1978)
Hasanova (Hasanova)
avdwerf (Aart vd Werf)
ind0mi (ind0mi)

Ik zal jullie vanavond allemaal inviten. Vanuit de dressingroom van onze club kunnen we dan een match starten.
Weet niet of het toegestaan is, maar mss een apart topic openen hier, XBOX 360 Fifa 2009 GoT League? Mss handiger zodat dit topic een beetje schoon blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:24:
[...]

Jij mag de league maken als je wilt, gewoon beslissen hoeveel teams maximum, aantal wedstrijden tegen elkaar enzo. Misschien ook handig om vooraf te zeggen welk team je neemt, dit om partijtjes ManU - ManU (speelt iedereen mee |:( ) te voorkomen.
Ik zal eens kijken hoe dat gaat (ben nieuw zoals gezegd), maar is het niet zo dat eenieder met gelijk wel team kan spelen onder eigen naam of ben je gebonden aan de reeds bestaande competities. Ik weet trouwens niet hoe de verhoudingen liggen binnen fifa, dus al er teams moeten geweerd worden wegens 'te sterk' hoor ik dat graag.

edit: aangezien ik met brugge blijf spelen zal het op zijn minst af en toe man u - brugge zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ekfad op 07-10-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

GoT naam (Gamertag)

On_E (nyx1978)
Hasanova (Hasanova)
avdwerf (Aart vd Werf)
ind0mi (ind0mi)

Mocht je nog een extra manager nodig hebben, dat lukt mij ook wel denk ik. ;)

En is er al een team gekozen ? Aangezien het qua rating niet uit maakt stem ik voor Palermo, roze shirts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Nee man, ik stem voor de New York Red Bulls :P Daar zit nog een Nederlander in ;)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het al eerder gemeld, maar ik heb ook een probleem bij Be a Pro. De statistieken die worden bijgehouden gaan helemaal nergens over. Ik heb mij eigen speler gecreëerd in sta in de spits van mijn clubie. Opdracht is elke wedstrijd een paar doelpunten te maken maar als ik een goal maak wordt dat nergens bijgehouden. Ik sta op nummer 66 van alle topscoorders met nul doelpunten. Terwijl ik elke wedstrijd wel 1 of 2 in het mandje leg.

Ook staan de statistieken niet goed, 1 winst 2 gelijk en 2 verloren. Maar ik heb alle vijf de wedstrijden gewonnen. Hoe kan dat? Ben in het begin van mijn loopbaan als voetballer en speel bij Ajax 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:31:
Volgens mij is het al eerder gemeld, maar ik heb ook een probleem bij Be a Pro. De statistieken die worden bijgehouden gaan helemaal nergens over. Ik heb mij eigen speler gecreëerd in sta in de spits van mijn clubie. Opdracht is elke wedstrijd een paar doelpunten te maken maar als ik een goal maak wordt dat nergens bijgehouden. Ik sta op nummer 66 van alle topscoorders met nul doelpunten. Terwijl ik elke wedstrijd wel 1 of 2 in het mandje leg.

Ook staan de statistieken niet goed, 1 winst 2 gelijk en 2 verloren. Maar ik heb alle vijf de wedstrijden gewonnen. Hoe kan dat? Ben in het begin van mijn loopbaan als voetballer en speel bij Ajax 2.
Hier werkt alles goed bij Be a Pro? Gister toevallig begonnen met een seizoen, en bij mij werd alles netjes bijgehouden, ook in Ajax 2 begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:31:

Ik dacht gelezen te hebben dat dat hoort, omdat alleen de stats van de eerste elftallen worden bijgehouden. Ik zit nu in het eerste, dus zal vanavond ff checken of het bij mij wel goed staat.

Nog even over de GoT club: Ik heb Arsenal genomen. Niet dat het mijn favoriet is, maar je moet toch wat en iedereen wil wat anders. Als iedereen het magischerwijs met elkaar eens is over een andere club, kunnen we dat nog regelen.
Verder weet ik dat GoT het niet toestaat om te ronselen voor clans, dus ook een apart topic zal dan niet mogen voor dat doel. Het is eigenlijk ook geen clan, maar gewoon een GoT-club voor de mensen die hier posten. Ik zal vanavond ook wat managers aanwijzen, zodat die ook spelers kunnen inviten. Mensen die zich nog willen aansluiten moeten mij maar even via FIFA contacten (players hub) dan zal ik ze toevoegen. Dan houden we dit topic schoon en kan er gewoon over FIFA gesproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:42:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat dat hoort, omdat alelen de stts van de eerste elftallen worden bijgehouden. Ik zit nu in het eerste, dus zal vanavond ff checken of het bij mij wel goed staat.

Nog even over de GoT club: Ik heb Arsenal genomen. Niet dat het mijn favoriet is, maar je moet toch wat en iedereen wil wat anders. Als iedereen het magischerwijs met elkaar eens is over een andere club, kunnen we dat nog regelen.
Verder weet ik dat GoT het neit toestaat om te ronselen voor clans, dus ook een apart topic zal dan niet mogen voor dat doel. Het is eigenlijk ook geen clan, maar gewoon een GoT-club voor de mensen die hier posten. Ik zal vanavond ook wat managers aanwijzen, zodat die ook spelers kunnen inviten. Mensen die zich nog willen aansluiten moeten mij maar even via FIFA contacten (players hub) dan zal ik ze toevoegen. Dan houden we dit topic schoon en kan er gewoon over FIFA gesproken worden.
Arsenal is wel een veel gekozen club denk ik, mij lijkt het leuker om een mindere club te nemen met mooie shirts, maakt toch verder niets uit.

Palermo, West Ham United, Aston Villa, River Plate, Boca Juniors, AS Monaco, Fiorentina, om maar wat clubs te noemen met naar mijn mening toffe shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:45:
[...]

Arsenal is wel een veel gekozen club denk ik, mij lijkt het leuker om een mindere club te nemen met mooie shirts, maakt toch verder niets uit.

Palermo, West Ham United, Aston Villa, River Plate, Boca Juniors, AS Monaco, Fiorentina, om maar wat clubs te noemen met naar mijn mening toffe shirts.
Ja, aangezien de stats niet uitmaken verder zal ik de club veranderen vanavond. New York Red Bulls klonk ook wel leuk vind ik, die jij noemt vind ik ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Hoezo maakt het verder niets uit? Je club heeft toch altijd verschillende stats?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:18:
Hoezo maakt het verder niets uit? Je club heeft toch altijd verschillende stats?
Bij de BEAP Fifa Clubs online mode moet iedereen een eigen speler maken, en zijn de ratings dus allemaal gelijk.

Pas als je wedstrijden wint kun je jezelf beter maken, wat de gehele teamrating omhoog gooit.

(werkt dus hetzelfde als BEAP offline, met Experience Points enzo)

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 07-10-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:17:
[...]

Ja, aangezien de stats niet uitmaken verder zal ik de club veranderen vanavond. New York Red Bulls klonk ook wel leuk vind ik, die jij noemt vind ik ook best.
Dan stem ik voor Fiorentina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen als je online wilt spelen.

Als je een speler hebt gevonden, om samen online tegen elkaar wilt spelen. Kan je daaronder op spelen klikken, om te spellen.

Maar nu is het geval, dat ik niet op spelen kan klikken, en ik zie dan ook niet de team van de tegenstander:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag mij ook toevoegen aan het GOT -team als dat nog gaat tenminste

Oxl33y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:10:
Je mag mij ook toevoegen aan het GOT -team als dat nog gaat tenminste

Oxl33y
Voor de PS3 te zien aan je posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

@ Mork_Van_Ork hoelaat kan ik die invite ongeveer verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

RoYZZ voor de xbox ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Is de bedoeling van het GOT team om be-a-pro modus online te doen (10vs10) of gewoon een 1vs1 league?

Wil wel meedoen, maar 360 staat momenteel niet op internet aangesloten. Zal waarschijnlijk eind deze maand weer worden. (gamertag zie sig)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, misschien gaan wij met onze 10v10 club (PS3) ook in een ander topic verder om af te spreken.

Het PlayStation Network ervaringen topic lijkt me daarvoor ideaal.

Cinji en Bosluis, invite onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Voor de PS3 te zien aan je posts ;)
Dat heb je goed opgemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:21:
Is de bedoeling van het GOT team om be-a-pro modus online te doen (10vs10) of gewoon een 1vs1 league?

Wil wel meedoen, maar 360 staat momenteel niet op internet aangesloten. Zal waarschijnlijk eind deze maand weer worden. (gamertag zie sig)
Online, de Fifa Clubs mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:24:
Ok, misschien gaan wij met onze 10v10 club (PS3) ook in een ander topic verder om af te spreken.

Het PlayStation Network ervaringen topic lijkt me daarvoor ideaal.

Cinji en Bosluis, invite onderweg.
Ok Thnx, Nog plaats op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Misschien is het handig om een apart online topic te maken voor het regelen van het GoT team? Nu gaat dit topic eigenlijk alleen daarover, ipv specifiek over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen in het Ps3 team... psn id: soepriem
Wat moet ik doen om te joinen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 12-09 19:40
GoT naam (Gamertag)

On_E (nyx1978)
Hasanova (Hasanova)
avdwerf (Aart vd Werf)
ind0mi (ind0mi)

Schrijf mij ook maar in :)
raptorNL81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik wil ook wel mee doen! Royal S op de 360.

Ik kan alleen in de avond spelen tussen half 10 / half 12 (nl tijd)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:38:
Misschien is het handig om een apart online topic te maken voor het regelen van het GoT team? Nu gaat dit topic eigenlijk alleen daarover, ipv specifiek over de game.
Ja graag zelfs, maar ben bang dat het niet mag omdat in de policy staat dat je op GoT niet mag werven. Maarja, waar spreek je de mensen van GoT.... dat is toch op het forum :) Maar ik zal er nu over ophouden.

Ik zal rond 7 uur aan de slag gaan met mensen inviten en het gaat om 10vs10 online tegen anderen. Royz, Raptor en Royal S, jullie zal ik ook toevoegen. Ik heb ook op Fok gevraagd of mensen interesse hebben, want we moeten echt meer dan 10 man krijgen om de kans een beetje groot te houden dat er 's avonds 10 mensen tegelijkertijd kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Weet 1 van jullie hoe ik de AA enabled krijg in dit spel :? Forceren via m'n control panel werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Iemand een idee hoe je de weersomstandigheden en day / night enable in manager mode ? , speel namelijk al 2 seizoenen met de sunny / day omstandigheden.

Kan de instelling echt nergens vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het online spelen van fifa 09 op de ps3. Ik wilde dit dus vandaag voor het eerst proberen maar ik krijg een melding:

"unable to rertrieve the EA terms and conditions at this time. You will not be able to sign in online until you accept the ea terms and conditions"

Wat kan ik hieraan doen? Heeft het iets met niet open staande porten te maken op mijn router? En zo ja welke porten? Of zijn de EA servers gewoon brak? Of nog iets anders?

Alvast bedankt!

Mijn naam op het psn is ARR-I voor mensen die tegen mij willen voetballen (mocht het gaan werken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:34:
[...]

Ok Thnx, Nog plaats op het middenveld?
Moet wel lukken, posities zijn nog niet verdeeld.

Oxl33y, kga je zo uitnodigen.

@ Asperge: heb je al een ea-account gemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:16:
Ik heb een probleem met het online spelen van fifa 09 op de ps3. Ik wilde dit dus vandaag voor het eerst proberen maar ik krijg een melding:

"unable to rertrieve the EA terms and conditions at this time. You will not be able to sign in online until you accept the ea terms and conditions"

[...]
De laatste paar dagen liggen de servers van EA er weleens uit. Als je wel gewoon op Live/PSN komt, dan zal het aan de EA servers liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:37:
[...]

De laatste paar dagen liggen de servers van EA er weleens uit. Als je wel gewoon op Live/PSN komt, dan zal het aan de EA servers liggen.
Daar had ik gisteren ook veel last van. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
ik wil ook wel een keertje 10 vs 10 spelen, lijkt me erg geinig.

moet nog wel zon account aanmaken.

er wordt toch ook wel met PC's gespeeld en niet alleen PS3's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Korte vraag:
Dat be a pro online (10 tegen 10) paar keer gedaan(quick match) iedere keer gewonnen op 1 keer na. Maar krijg er nergens stats van te zien. Moet ik dan echt eerst een club joinen voordat je xp voor je ventje kan verdienen? Dat is wel lame.

Een club zie ik namelijk niet echt zitten aangezien normaal iedereen er alleen voor eigen glorie en dat irriteert me. Eveneens dat F'jeskluitjes voetbal wat het meestal wordt in 10 tegen 10. Nee je bent rechtsACHTER geen rechterSPITS ^^. Maar goed dat zal je altijd wel houden natuurlijk :-p

Is het mensen ook al opgevallen dat als je bij 10 tegen 10 naar iemand passt, die mensen ook meer geneigd zijn om naar jou te passen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Postius schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:08:
Korte vraag:
Dat be a pro online (10 tegen 10) paar keer gedaan(quick match) iedere keer gewonnen op 1 keer na. Maar krijg er nergens stats van te zien. Moet ik dan echt eerst een club joinen voordat je xp voor je ventje kan verdienen? Dat is wel lame.

Een club zie ik namelijk niet echt zitten aangezien normaal iedereen er alleen voor eigen glorie en dat irriteert me. Eveneens dat F'jeskluitjes voetbal wat het meestal wordt in 10 tegen 10. Nee je bent rechtsACHTER geen rechterSPITS ^^. Maar goed dat zal je altijd wel houden natuurlijk :-p

Is het mensen ook al opgevallen dat als je bij 10 tegen 10 naar iemand passt, die mensen ook meer geneigd zijn om naar jou te passen.
Heb 10vs10 nog niet gespeeld, maar bij de offline Be-A-Pro mode, krijg je elke keer minpunten als je uit positie gaat lopen, is dat online dan ook niet? Anders zal het idd best irritant zijn als mensen voor eigen succes gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:08:
Korte vraag:

Het is altijd unranked als je quick match doet of custom. Doe je het echter via een club, dan niet.
En waarom zou je niet via een club doen maar wel met random tegenstanders? Dan kom je juist dat gedoe tegen met verdedigers in de spits e.d.
Als je met mensen vaker speelt in een club dan zal dat niet gebeuren neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De EA servers liggen zeker plat? Is er trouwens nog plaats in het GoT team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:10:
De EA servers liggen zeker plat? Is er trouwens nog plaats in het GoT team?
op ps3 liggen de servers plat ja. En het ps3 team bestaat pas uit 6 man zie ik, incl mijzelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xdoos zegt ie: 'Kan dienstvoorwaarden niet ophalen' ofzo, ik zoek trouwens wel een Xdoos team, geen PS3! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

:D :*) 8) 7uur!

gaat er nog gevoetbald worden?

------------------

yeaah we zijn al mt zn 3e _/-\o_

[ Voor 87% gewijzigd door ind0mi op 07-10-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:59:
:D :*) 8) 7uur!

gaat er nog gevoetbald worden?
Net iedereen ge-invite. Weet niet of je echt automatisch een pop-up berichtje krijgt of dat je zelf even moet kijken in je Player hub inbox.
LuckyLeeuw, je kan er bij, wat is je gamertag?

Heb trouwens Nederlands elftal gedaan. Kunnen we later nog wisselen neem ik aan, ik kon het net ook nog, maar toen zaten er geen mensen verder in het team.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik nog niet, ik kan op dit moment nog niet op de servers inloggen. Maar gametag gaat wss ook Luckyleeuw zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:19:
Weet ik nog niet, ik kan op dit moment nog niet op de servers inloggen. Maar gametag gaat wss ook Luckyleeuw zijn! :)
Je hebt nog geen Xbox Live gamertag?
Want ik kan Luckyleeuw niet inviten omdat hij niet bestaat.

EDIT na antwoord hieronder:
Ok, dan kan het kloppen als je nog niet op live bent geweest ermee. Maar ik denk dat het aan je netwerkinstellingen ligt dan. Moet je maar ff opzoeken hoe dat werkt. Doe iig even de online-test bij de networksettings.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is wel, een gamertag heb ik wel, ben er alleen nog niet Live mee geweest. Ik zal eens kijken of ik de server nu wel op kan..

EDIT: Nee hij kan de dienstvoorwaarden niet ophalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe je een vrijtrap moet schieten? Hij gaat ALTIJD over, terwijl in het boekje staat rondje en L1 + rondje voor een hard schot. Er zit ook niet iets in om te oefenen op vrije trappen, wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:44:
[...]

Adidas Live Season bedoel je ?

Dat zit ook op de 360.
Oh damn, helemaal niet op gelet.

Eneige 'exclusive' die de PS3 heeft is de Fifa Interactive World Cup mode, waar je kan meedingen naar de titel, Fifa Interactive World Player of the Year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:31:
Kan iemand me vertellen hoe je een vrijtrap moet schieten? Hij gaat ALTIJD over, terwijl in het boekje staat rondje en L1 + rondje voor een hard schot. Er zit ook niet iets in om te oefenen op vrije trappen, wat jammer is.
Je moet tijdens de aanloop (dus na het 'opladen' van het schot) omhoog richten, zodat je speler de bal drukt, en hem dus niet meer over schiet. Als je naar links of rechts richt kun je er effect aan geven, en zo bijvoorbeeld om de muur heen krullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaringen met de Wii en welke truckjes een beetje werken?

Van dichtbij schieten gaat me nog niet zo goed af.
Bij vorige delen was een passeer beweging of een lobje een stuk makkelijker.
Nu kan ik die bewegingen niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:31:
in de arena kan je wel vrije trappen oefenen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu met z'n 5-en en er staan nog 4 invites uit van mensen die hier hebben aangegeven ook mee te willen doen. Er kunnen nog genoeg mensen bij dus, want we zijn nooit allemaal online. Ik heb On_E ook manager gemaakt omdat ik er morgen niet ben. Zal nog iemand manager maken voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 12-09 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:00:
We zijn nu met z'n 5-en en er staan nog 4 invites uit van mensen die hier hebben aangegeven ook mee te willen doen. Er kunnen nog genoeg mensen bij dus, want we zijn nooit allemaal online. Ik heb On_E ook manager gemaakt omdat ik er morgen niet ben. Zal nog iemand manager maken voor de zekerheid.
Ik heb nog geen invite voorbij zien komen.

Heb net is alles op professional gezet en alles op handmatig (schieten enz)
Best lastig dan :P

Hebben jullie ook alles op handmatig staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Weet iemand waarom het hier buitenspel is?

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1257102

Wel in mijn voordeel maargoed bugje of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 2% gewijzigd door Royal op 08-10-2008 00:15 . Reden: Verkeerde link, nu aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Royal schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:18:

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1259083

mispost

[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 07-10-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Royal schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:18:

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1259083

Scheidsrechters die buitenspel missen lijkt me eerder te kloppen dan een bug ;) .

Als er een GoT-club is wil ik er wel bij komen, lijkt me wel leuk :-) ben vaak zat online te vinden.
En het is geen buitenspel omdat op het moment van schieten adebayor niet achter de laatste verdediger staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 07-10-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l ik zie toch echt een invite uitstaan naar jou. Jij bent toch raptorNL81? Check anders ff je player hub inbox.Ik zal hem nu wel nog een keer proberen te sturen. Postius, heb jou ook een invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik zou toch zweren dat ik het goede filmpje gepost had, niet dus. Bekijk deze maar eens dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Hasanova dat ging goed eh gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Royal schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:15:
Ik zou toch zweren dat ik het goede filmpje gepost had, niet dus. Bekijk deze maar eens dan
Niemand kan beoordelen of dat wel of geen buitenspel is. Het gaat over het moment dat de doelman de bal trapt, je spits kan dan best buitenspel hebben gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
Royal schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:15:
Kan toch gewoon buitenspel zijn? In het filmpje is niet te zien waar de spits staat als je keeper uittrapt...
Marc3l schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:13:
[...]

Ik heb nog geen invite voorbij zien komen.

Heb net is alles op professional gezet en alles op handmatig (schieten enz)
Best lastig dan :P

Je moet even in je Player HUB krijgen, ik had ook nog geen bericht o.i.d. gehad, toen keek ik in de player hub en zag ik de uitnodiging pas staan. Kun je dat niet ergens instellen ofzo? Lijkt me wel handig als je gewoon een berichtje krijgt zodra er een uitnodiging ofzo komt...

[ Voor 23% gewijzigd door avdwerf op 08-10-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Marc3l schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:13:
[...]
Ik heb passing en shooting (nog) op semi staan.

Rest manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Gisteren werd er op PS3 ook een GOT competitie aangemaakt. Mensen die interesse hebben om hieraan deel te nemen laten maar iets weten en voegen mij of Vanholm toe aan hun vriendenlijst, op die manier kunnen wij jullie een uitnodiging sturen. Als er nog mensen zijn die graag admin rechten verkrijgen omdat ze erg vaak online zijn, stuur ons dan een bericht aub, ik denk dat 2 admins net iets te weinig is. Er kan er dus (of er zou eigenlijk) nog 1 bij (moeten).

- Zijn er nog mensen die last hebben om online potjes te vinden, zowel bij directe wedstrijd als vanuit de lobby duurt het soms een eeuwigheid voor ik kan schotten. Ook al aanvaard ik een uitnodiging, dan nog lijkt de room verlaten tegen de tijd dat ik mij aanmeld. (Verbinding is nochtans optimaal).
- Iemand een idee waar ik de opstelling van mijn team zelf kan instellen (dus niet uit een gekozen vaste opstelling)? Ik heb momenteel het probleem dat mijn middenveld niet vlug genoeg aansluit waardoor er altijd enorm veel ruimte ontstaat tussen mijn midvoor en mijn aanvallers en waardoor iedereen op een hoopje voor de rechthoek blijft wachten.

[ Voor 41% gewijzigd door Ekfad op 08-10-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Ekfad schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:17:
Gisteren werd er op PS3 ook een GOT competitie aangemaakt. Mensen die interesse hebben om hieraan deel te nemen laten maar iets weten en voegen mij of Vanholm toe aan hun vriendenlijst, op die manier kunnen wij jullie een uitnodiging sturen. Als er nog mensen zijn die graag admin rechten verkrijgen omdat ze erg vaak online zijn, stuur ons dan een bericht aub, ik denk dat 2 admins net iets te weinig is. Er kan er dus (of er zou eigenlijk) nog 1 bij (moeten).

- Zijn er nog mensen die last hebben om online potjes te vinden, zowel bij directe wedstrijd als vanuit de lobby duurt het soms een eeuwigheid voor ik kan schotten. Ook al aanvaard ik een uitnodiging, dan nog lijkt de room verlaten tegen de tijd dat ik mij aanmeld. (Verbinding is nochtans optimaal).
- Iemand een idee waar ik de opstelling van mijn team zelf kan instellen (dus niet uit een gekozen vaste opstelling)? Ik heb momenteel het probleem dat mijn middenveld niet vlug genoeg aansluit waardoor er altijd enorm veel ruimte ontstaat tussen mijn midvoor en mijn aanvallers en waardoor iedereen op een hoopje voor de rechthoek blijft wachten.
! Ik wil wel meedoen met een Got Competitie. Als het een 1v1 toernooi is zeg maar, niet de GOT club want ik vind dat 11v11 (nog) niets.

Verder, met je online potjes... misschien moet je UDP poorten openzetten op je router als je dit heb? Als ik dit thuis niet instel, dan duurd het ook lang, verbroken/lege kamers etc... te vervelend.

Vrijtrappen oefenen in de arena kan, door je pijltje (dus niet analoog) naar links te klikken, als de bal op de plek is waar je de vrije trap wil nemen.

Edit: PS3: WalliejNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:53:

[...]

Je moet even in je Player HUB krijgen, ik had ook nog geen bericht o.i.d. gehad, toen keek ik in de player hub en zag ik de uitnodiging pas staan. Kun je dat niet ergens instellen ofzo? Lijkt me wel handig als je gewoon een berichtje krijgt zodra er een uitnodiging ofzo komt...
Ik kan dat niet instellen bij het sturen van invites in ieder geval. Zelf ook nog geen optie gezien om actieve notificatie in te stellen voor berichten, dus ik vrees dat dat niet kan. Ik ben vanavond niet online, maar ik heb ook RoyZZ manager gemaakt. Er zijn er dus 3 vanaf nu.

Ik had gisteravond ineens dat de verdedigers geen hoofden meer hadden }:O Was maar heel even, maar het zag er raar uit.
Ben nu redelijk ver met Be a pro. Was begonnen met mijn eigen speler in Ajax 2 en in het eerste seizoen opgewerkt tot spits van Ajax 1 en vaste speler bij het Nederlands elftal. Na het seizoen een aanbieding van AC Milan geaccepteerd en we staan daar nu eerste. Wat een verademing na Ajax en NL elftal, bij AC Milan zitten echt goede spelers waardoor je beter aangespeeld wordt als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor de mensen die in het 360 GoT 10v10 team zitten of nog willen, vanavond ben ik wel online om te inviten.

Misschien een idee om rond 20:00 uur af te spreken, zodat we een potje kunnen spelen als er genoeg mensen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
De voordeelregel mag wel verbeterd worden, er klopt vanalles niet aan.

Laatst in een 1 vs 1 (offline, xbox 360) twee keer in één wedstrijd het volgende gehad:
- Een overtreding wordt gemaakt rond de middellijn
- Scheidsrechter geeft voordeel
- Spel gaat door
- Er wordt licht geduwd in het penaltygebied
- Scheids fluit. Geeft geel aan degene die de eerste overtreding maakte, en geeft een vrije trap vanaf rond de middellijn!

Echt twee keer gehad, aan iedere kant 1x ... je verwacht een penalty (waarom fluit 'ie anders?) en dan krijg je een vrije trap op een geheel andere plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed24 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:18:
De voordeelregel mag wel verbeterd worden, er klopt vanalles niet aan.

Laatst in een 1 vs 1 (offline, xbox 360) twee keer in één wedstrijd het volgende gehad:
- Een overtreding wordt gemaakt rond de middellijn
- Scheidsrechter geeft voordeel
- Spel gaat door
- Er wordt licht geduwd in het penaltygebied
- Scheids fluit. Geeft geel aan degene die de eerste overtreding maakte, en geeft een vrije trap vanaf rond de middellijn!

Echt twee keer gehad, aan iedere kant 1x ... je verwacht een penalty (waarom fluit 'ie anders?) en dan krijg je een vrije trap op een geheel andere plaats.
Dit heb ik heel soms, maar dan is dat te zien aan het voordeel icoontje. Zo lang als dat brandt rechtsbovenin is het nog 'voorlopig' voordeel. Soms brandt dit icoontje langer, als je de bal bij je hebt en een tegenstander hem probeert af te pakken bijvoorbeeld.
Als er dan wat gebeurt wat de snelheid omlaag haalt, dan fluit ie alsnog. Is het icoontje weg echter, dan gelden de gewone regels weer en zal de scheids echt een reden nodig hebben om te fluiten en zal je dus ook vanaf de laatste plek een eventuele vrije trap/penalty krijgen met het uitdelen van een eventuele kaart voor de vorige overtreding.

Maar goed, wie weet was het wel een bug wat je had, er zitten er gewoon een aantal in. Maar ik vind de voordeelregel nou niet echt iets waar heel veel mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik zal nog eens opletten op de tijd dat het voordeel-icoon brandt, maar bij mijn weten is het niet zo lang. Het spel was namelijk al in het penaltygebied belandt, daar doe je toch een aantal seconden over ...

Dan zou het wel "beter" kloppen, want dan is het niet zozeer de overtreding maar meer het balverlies (wat niet echt balverlies is, alleen een mislukte poging tot afnemen van de tegenstander), waardoor het voordeel weg is.

Hopelijk dat het dan sowieso nog gefixt wordt, of de foute vrije trap of de tijdsduur van de "voordeelregel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van dat mn HD van de Ps3 aan het 'laden' of 'swappen' is. In het menu enzo als ik fifa 09 start. Dit blijft doorgaan tot ik het spel weer afsluit.

Is dit normaal? hebben er meerdere last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
On_E schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:14:
Voor de mensen die in het 360 GoT 10v10 team zitten of nog willen, vanavond ben ik wel online om te inviten.

Misschien een idee om rond 20:00 uur af te spreken, zodat we een potje kunnen spelen als er genoeg mensen zijn ?
Ik kan vanaf 9 uur, maar hebben we inmiddels al 10 personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

avdwerf schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:42:
[...]

Ik kan vanaf 9 uur, maar hebben we inmiddels al 10 personen?
Nee, volgens mij pas 4 of 5, en er staan nog wat invites uit las ik hierboven.

Zal op Fok nog eens wat mensen proberen te ronselen.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 08-10-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:38:
Ik heb last van dat mn HD van de Ps3 aan het 'laden' of 'swappen' is. In het menu enzo als ik fifa 09 start. Dit blijft doorgaan tot ik het spel weer afsluit.

Is dit normaal? hebben er meerdere last van?
Dat doet hij bij mij ook, het lijkt er op dat hij de muziek vanaf de DB disk haalt of iets in die richting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Betthen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

! Ik wil wel meedoen met een Got Competitie. Als het een 1v1 toernooi is zeg maar, niet de GOT club want ik vind dat 11v11 (nog) niets.

Verder, met je online potjes... misschien moet je UDP poorten openzetten op je router als je dit heb? Als ik dit thuis niet instel, dan duurd het ook lang, verbroken/lege kamers etc... te vervelend.

Vrijtrappen oefenen in de arena kan, door je pijltje (dus niet analoog) naar links te klikken, als de bal op de plek is waar je de vrije trap wil nemen.

Edit: PS3: WalliejNL
Gebruikelijke PS3 poorten staan open tenzij ik nog bijkomende moet openzetten voor Fifa?
Ik kan er wel opkomen en krijg ook invites, alleen is het erg vervelend om telkens te merken dat de host dan niets onderneemd of terug afbreekt na een minuutje of 2, 3 wachten. Aangezien ik uitgenodigd word mag ik toch veronderstellen dat die personen bereidt zijn om te spelen.

Voeg mij toe, dan kijk ik om je een uitnodiging te sturen voor de competitie is idd 1vs1, nick hier is nick op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik kon gisteren niks online beginnen qua fifa, waren er server problemen? Ik zal vanavond nog eens proberen. Kijken of ik al een invite heb gehad voor het PS3 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:51:
[...]

Nee, volgens mij pas 4 of 5, en er staan nog wat invites uit las ik hierboven.

Zal op Fok nog eens wat mensen proberen te ronselen.
We zijn nu met z'n zessen in het team en er staan nog 4 invites uit. Ik hoop dat we uiteindelijk tussen de 15 en 20 man hebben, zodat we regelmatig een wedstrijd tegen een ander team kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Gister eerste wedstrijd in de GOT League gedaan (PS3) tegen VanHolm. Verloren met 3-1, wat op zich wel terecht was. Had toch beter een 5 sterrenteam kunnen kiezen ipv Lyon (4,5 ster). Verder had ik vrij veel last van lag, waardoor ik de bal echt meerdere malen volledig kwijt was.

Doet trouwens niets af aan je overwinning VanHolm ;)

Had trouwens wel een Panenka verwacht bij je strafschop;) en ik kon je trouwens niet horen. Zag wel dat je constant geluid aan het maken was, maar hoorde alleen wat gekraak.

[ Voor 12% gewijzigd door Sluuz op 08-10-2008 11:51 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Het is niet de bedoeling dat hier allerlei game-afspraakjes terecht komen. Een klein toernooitje organiseren via dit topic kan wel, maar op een gegeven moment gaat het ook te ver ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste