Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
L1nt schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:40:
[...]

1: Als je 1x op afpakken drukt gaat ie volgens mij niet door totdat ie ook de bal heeft. Je zult de knop dus vaker moeten indrukken.
je moet kruisje gewoon ingedrukt houden toch? dan zie je namelijk dat hij constant probeert de bal af te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
http://nl.youtube.com/watch?v=2Yeg25DE9_Q

1e echte montage , hoop de kwaliteit van beeld nog wat beter te krijgen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Mars18 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:20:
http://nl.youtube.com/watch?v=2Yeg25DE9_Q

1e echte montage , hoop de kwaliteit van beeld nog wat beter te krijgen.
Waarom upload je niet eens naar EA?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Royal schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

Waarom upload je niet eens naar EA?
kan niet online

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43
Werkt Fifa 09 op de pc trouwens ook via Hamachi?
Ben wel gewend om dit met een maat te gebruiken, maar hoewel het ook gewoon online kan vind ik het vaak via (fake) LAN iets fijner.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens zien of iemand deze situatie kan verklaren:

Vannacht even de Be A Pro Seasons verder gedaan. Op een bepaald moment in de wedstrijd begaat een speler van mijn club een fout. De scheidsrechter geeft hem direct een rode kaart, en in diezelfde fase (!) geeft hij ook nog eens een gele kaart aan een andere teammate. Ik heb de herhaling 1 x bekeken en zag de tackle waarvoor speler 1 rood kreeg, maar ik zag niet waarom speler 2 geel kreeg. Ik dacht eerst aan protest, maar vraag me wel af of dit kan in Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 17:43
Wat me ook is opgevallen bij de console versie van FIFA09 is dat scoren vanaf een schuine hoek veel makkelijker is geworden. Wanneer ik schuin met een speler op het doel aankom schiet ik hem heel makkelijk hoog binnenkant paal in de verre hoek. Terwijl het in fifa08 erg moeilijk was om vanaf een schuine hoek te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:42

Player1S

Probably out in the dark

Skire schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

je moet kruisje gewoon ingedrukt houden toch? dan zie je namelijk dat hij constant probeert de bal af te pakken
Ik heb de 360 versie. De knop van afpakken is ook de knop van schieten als je de bal hebt.

wat ik bedoel is dat het nog steeds een loterij is of je de bal afpakt of niet. ene moment probeer je de bal nog af te pakken en volgende moment heb je de bal opeens maar schiet ie em gelijk weg. Het is gewoon erg lastig te zien of je de bal hebt of niet.

Positief punt vind ik trouwens die hartslag tijdens belangrijke penalties 8)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
L1nt schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:01:
[...]

Ik heb de 360 versie. De knop van afpakken is ook de knop van schieten als je de bal hebt.

wat ik bedoel is dat het nog steeds een loterij is of je de bal afpakt of niet. ene moment probeer je de bal nog af te pakken en volgende moment heb je de bal opeens maar schiet ie em gelijk weg. Het is gewoon erg lastig te zien of je de bal hebt of niet.

Je hoeft geen knop in te drukken om de bal af te pakken, dit doet die automatisch als je ertegenaan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:42:

Vannacht even de Be A Pro Seasons verder gedaan. Op een bepaald moment in de wedstrijd begaat een speler van mijn club een fout. De scheidsrechter geeft hem direct een rode kaart, en in diezelfde fase (!) geeft hij ook nog eens een gele kaart aan een andere teammate. Ik heb de herhaling 1 x bekeken en zag de tackle waarvoor speler 1 rood kreeg, maar ik zag niet waarom speler 2 geel kreeg. Ik dacht eerst aan protest, maar vraag me wel af of dit kan in Fifa.
Een eerder begane overtreding waarbij de scheidsrechter voordeel/doorspelen gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:25:
[...]

Een eerder begane overtreding waarbij de scheidsrechter voordeel/doorspelen gaf?
Dit zou best kunnen maar er was geen balvoordeel voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Is er al iemand de replay-upload functie van EA Football world heeft geprobeerd? Lijkt me wel heel erg vet, nooit meer klooien met memory cards, maar meteen vanuit de wedstrijd je goal uploaden en sharen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

amahusu schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:34:
Is er al iemand de replay-upload functie van EA Football world heeft geprobeerd? Lijkt me wel heel erg vet, nooit meer klooien met memory cards, maar meteen vanuit de wedstrijd je goal uploaden en sharen
Jup werkt best grappig :)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1065610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

nice :) Is het gewoon een kwestie van je EA accountgegevens invullen in het spel bij een replay? Of moet je van te voren online dingen instellen?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dit was trouwens ook al mogelijk in fifa08. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
L1nt schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:01:
[...]

ik heb 9 van de 10 keer alle ballen 1 op 1 met me verdediger vraag maar aan vanholm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:16:
[...]

ik heb 9 van de 10 keer alle ballen 1 op 1 met me verdediger vraag maar aan vanholm
Yep, verdedigen is makkelijk. (in '08 had ik elke wedstrijd + 80% tackling)

Maar die snelle spitsen van Brugge raken toch lekker door je defensie :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

SCIxX schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:11:
Dit was trouwens ook al mogelijk in fifa08. ;)
ah ok, wist ik niet

* amahusu is een verstokte pes-speler die dit jaar is overgestapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
amahusu schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

ah ok, wist ik niet

* amahusu is een verstokte pes-speler die dit jaar is overgestapt :+
Hmmz, dat maakt mijn verliespotjes tegen jou gister nog wat beroerder :P

Ben online echt een drama, was met 08 al zo, en lijkt dit jaar niks beter. Ik ben niet zo van de trucjes etc, en dat breekt me online op. Komt bij dat ik geen bal afgepakt krijg zowat, en de tegenstanders dus altijd zo door m'n verdediging heen lopen. Helaas kan ik datzelfde aan de andere kant nooit herhalen.... :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Zitten alle internationale competities en nationale cups geintegreerd in de normale seizoenen? Dit miste ik altijd wel bij PES met zijn ML.

Dus dat je je plaatst voor de UEFA cup, CL en je in de nationale beker mee moet doen?

En is er nog een groot verschil tussen de PS3 en de X360 versie? wil namelijk de ps3 versie halen ivm de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:44:
[...]

Hmmz, dat maakt mijn verliespotjes tegen jou gister nog wat beroerder :P

Ben online echt een drama, was met 08 al zo, en lijkt dit jaar niks beter. Ik ben niet zo van de trucjes etc, en dat breekt me online op. Komt bij dat ik geen bal afgepakt krijg zowat, en de tegenstanders dus altijd zo door m'n verdediging heen lopen. Helaas kan ik datzelfde aan de andere kant nooit herhalen.... :/
Trucjes kan je makkelijk offline oefenen, én is aan te raden. Tot 2 jaar terug deed ik ook nooit een dribbel maar online heb je het wel nodig. L2 + analoge stick is 1 manier, maar je kan ook makkelijk een man uit te schakelen door plots van richting te veranderen en hem daarmee uit te kappen, of met een schijn schot/voorzet (wanneer je vierkantje inhoud om te voorzetten druk je op x-je). Even oefenen en na een tijdje moet je zelfs niet meer nadenken wat te drukken voor een bepaalde dribbel.
StealthyPeanut schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:49:
Zitten alle internationale competities en nationale cups geintegreerd in de normale seizoenen? Dit miste ik altijd wel bij PES met zijn ML.

Dus dat je je plaatst voor de UEFA cup, CL en je in de nationale beker mee moet doen?

En is er nog een groot verschil tussen de PS3 en de X360 versie? wil namelijk de ps3 versie halen ivm de controller.
Deze die jij opnoemt zitten er in, zoals nationale bekers, Uefa cup en CL.

Wat er tekort is: Intertoto, WK voor Clubs.

Ik weet niet of de Copa Libertadores (Zuid-Amerikaanse CL) erin zit, maar veronderstel van wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje moeite met kanzen creeeren online. Ik kom regelmatig bij de corner vlag in de buurt om een voorzet te gooien. Maar hoe kan ik zorgen dat er wat mannen voorin lopen die die bal erin kunnen volleyen? zijn hier knoppen voor of...?

Het valt me ook vaak op dat als ik doorbreek, mijn tegenstander nog altijd 2/3/4 mannen achterin heeft. En terwijl ze bij mij doorbreken vanaf een paar beter na de middellijn, en ik helemaal geen verdedigers heb staan, of die gelijk op moeten rennen en dan kan ik hem niet afpakken.

Iemand wat tips voor me? Ik speel altijd met FC Barcelona. Moet ik het anders opstellen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dat zou kunnen.

Ook kan je de tactiek op aanvallend zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Supreme, als je een volley / omhaal wilt doen, werkt dit net zoals een gewone kopbal qua toetsen. Het verschil zit hem in je positie en timing. Als je een omhaal wilt doen, dan moet je zorgen dat je aanvaller met zijn rug naar het doel staat (of met zijn zijde voor een volley), en wanneer de bal eraan komt is een goede timing belangrijk, en de richting die je meegeeft aan de bal, en hoe hard natuurlijk.
In '04 moest je gewoon dubbel drukken op O maar dit is al een tijdje niet meer zo.

En zoals Marcel zegt kun je tactics instellen om aanvallender te spelen, hoog druk zetten, counteraanval, individuele tactics per speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:23
Be A Pro: Seasons is opzich best leuk. Maar als ik de bal niet heb en de CPU speelt op het middenveld dan gaat er 1 speler op de midden lijn heen en weer rennen. Al mijn spelers krijgen de bal dan niet afgepakt waardoor ik van mijn plek moet lopen (- plaats, professional). Dit vind ik echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
Ja dat heb ik ook soms. Dan vertrouw ik het niet helemaal meer en ren ik naar de andere kant van het veld. :P

Ik doe dus ook Be A Pro: Seasons en ik voetbal in de Australische A-League en vroeg mij af of ik de standen kan zien welke ploeg er bovenaan staat en waar mijn ploeg staat. In ieder geval niet bovenaan, gisteravond met 3-0 verloren. :P Het leuke is wel dat ik in vrije trappen vaak scoor, dit lukte mij nooit in PES 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:42:

Ik had dezelfde gedachte bij het online spelen. Het gebeurde me nog wel eens dat ik 'ineens' een gele kaart kreeg.. Ik kon het ook niet plaatsen en ging er vanuit dat dit kwam door praten van de speler. Echter ben ik er gister achtergekomen dat het een kaart is voor de overtreding ervoor. Ik had een 'normale' overtreding gemaakt maar de tegenstander had balvoordeel, echter direct nadat die voorbij was kreeg ik de bal in de voeten maar schoot ik de bal uit aangezien ik de bal aan het afpakken was.

Vervolgens kwam er direct een kaart voor mijn verdediger die de fout was begaan. In sommige gevallen is het zo dat het spel 20 minuten doorgaat zonder dat de bal uit gaat of op een andere manier een spelonderbreking, dan komt het raar over dat je een kaart krijgt aangezien je die ene sliding allang vergeten bent.

Conclusie: Het is een terechte kaart die hij onthoudt door een overtreding eerder in spel.

Potje online? PS3 Game-ID Wienjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Iemand die leuke celebration combo's weet? Die aangeleerd worden ben ik alweer vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

Ik had dezelfde gedachte bij het online spelen. Het gebeurde me nog wel eens dat ik 'ineens' een gele kaart kreeg.. Ik kon het ook niet plaatsen en ging er vanuit dat dit kwam door praten van de speler. Echter ben ik er gister achtergekomen dat het een kaart is voor de overtreding ervoor. Ik had een 'normale' overtreding gemaakt maar de tegenstander had balvoordeel, echter direct nadat die voorbij was kreeg ik de bal in de voeten maar schoot ik de bal uit aangezien ik de bal aan het afpakken was.

Vervolgens kwam er direct een kaart voor mijn verdediger die de fout was begaan. In sommige gevallen is het zo dat het spel 20 minuten doorgaat zonder dat de bal uit gaat of op een andere manier een spelonderbreking, dan komt het raar over dat je een kaart krijgt aangezien je die ene sliding allang vergeten bent.

Conclusie: Het is een terechte kaart die hij onthoudt door een overtreding eerder in spel.

Sure, voeg me maar toe. Nu nog aan het werk maar deze namiddag ben ik er.

En ja, het zal waarschijnlijk wel zo zijn dat twee spelers kort na elkaar een overtreding hebben gemaakt en beiden in dezelfde fase een kaart kregen.

@ T mac: check eens bij "Settings" in het Fifa hoofdmenu, daar staan alle mogelijke celebration combinaties, het zijn er een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

Sure, voeg me maar toe. Nu nog aan het werk maar deze namiddag ben ik er.

En ja, het zal waarschijnlijk wel zo zijn dat twee spelers kort na elkaar een overtreding hebben gemaakt en beiden in dezelfde fase een kaart kregen.
Inderdaad, vond het zelf in het begin al vreemd dat ik regelmatig een niet te verklaren kaart kreeg en de tegenstander nauwelijks. Ik zit zelf ook op mijn werk en voeg je vanmiddag wel toe, ik neem aan dat je ID zelfde is als je nickname hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wienjo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Inderdaad, vond het zelf in het begin al vreemd dat ik regelmatig een niet te verklaren kaart kreeg en de tegenstander nauwelijks. Ik zit zelf ook op mijn werk en voeg je vanmiddag wel toe, ik neem aan dat je ID zelfde is als je nickname hier.
Yep, dat is het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
De game is best ok op de PS3 imo.

Merk alleen wel , dat als je een bal in de diepte speelt, de ontvangde speler die erachteraan rent af en toe zijn "pad" kwijt raakt, waardoor hij de bal mist, en hij er een beetje zielig bij loopt.

Nu vooral nog bezig met 2 vs *. Samen met een maat van me een Pro play starten/joinen, en dan hopen dat de tegen partij de game ook Gereed zet waardoor je met zijn 2en in 1 team zit.. brengt qua looplijnen etc toch weer wat leuks/extras in het spel erbij.

Kan wel lastig zijn om een tegenstander(s) te vinden maar het is de moeite waard.
Als iemand wat 2v2 wil spelen tegen ons, of 2v1, of zelfs 1v1, mijn ps3 id is WalliejNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Is er een verschil tussen de PS3 en X360 versie? Kan ze beide halen maar de PS3 geniet mijn voorkeur omdat die controller fijner is voor footies (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

StealthyPeanut schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:01:
Is er een verschil tussen de PS3 en X360 versie? Kan ze beide halen maar de PS3 geniet mijn voorkeur omdat die controller fijner is voor footies (vind ik).
Nope. controller is het enige verschil, voor de rest zijn ze identiek

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er nog een Tweakers league ? (xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik moet zeggen dat Fifa wel een beetje last heeft van magnetische doelpalen. Ik heb er soms wedstrijden tussen zitten dat ik wel 8x op de paal schiet uit 100% kansen. Mede daardoor win ik meestal maar met 1-0 ofzo. Het verdedigen langs de zijlijn werkt ook vrij irritant. Bijna altijd tik je de bal daar over de zijlijn. Wat ik ook irritant vindt is het vrijlopen van je spits in het strafschopgebied. Die blijft gewoon standaard in de dekking staan, zodat het nooit lukt om laag voor te geven.

Verder vermaak ik me prima met Fifa 09 hoor, maar zeker op de lastigere moeilijkheidsgraden gaan deze punten opvallen. Nou ja, gewoon blijven oefenen maar, want verslavend is het zeker wel :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een PS3 is het met Fifa 09 wel mogelijk om via friend invites tegen of met elkaar te spelen?
Niet dat ik random gekoppeld word met matches zoals Topspoin 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:45:
Ik heb zelf een PS3 is het met Fifa 09 wel mogelijk om via friend invites tegen of met elkaar te spelen?
Niet dat ik random gekoppeld word met matches zoals Topspoin 3 :P
Jazeker, ga naar -> Online game modes -> My HUB
Daarna met L1 verander je van Mail naar je friendlist, daar heb je iedereen uit je PSN lijst.
Dan kan je hen uitdagen.

Als iemand jou uitdaagt kun je de invite ook bij HUB zien.

Ik denk trouwens dat het tijd wordt om een GoT-Club op te richten voor 10vs10 partijtjes met ranking ! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Je kunt met de D-Pad de tactieken wat aanpassen. Deze tactieken kun je zelf aanpassen. Maar als ik links/rechts druk dan staat er alleen maar offense/defence in 5 stappen. Hoe werkt dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Een GoT league lijkt mij ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hmm, GoT league lijkt me ook wel tof. Heb nu vaak last van mensen die de verbinding verbreken als ze achter staan. Dit doen ze meestal in de 88ste minuut ofzo. triest. Had ik bij 08 ook vaker last van..:P

Ik moet wel bekennen dat ik nog veel moet leren in FIFA09. De 08 versie had toch iets meer "pass de bal maar naar voren en het komt goed" gehalte. Bij 09 moet je vaker een bal terugspelen om je speler weer vrij te zetten. Wel beter voor het voetbalgevoel :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Waar ik me nu al gigantisch aan stoor dat je bij elk potje op Live toestemming moet geven om de squadupdates oid binnen te halen, is dit ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:52:
[...]

Ik denk trouwens dat het tijd wordt om een GoT-Club op te richten voor 10vs10 partijtjes met ranking ! :7
Heb je ook een ranked variant van 10 vs 10?
GoT club lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

Je hebt zelfs een hele league.

Fifa clubs oid, met alleen maar 10v10 teams gemaakt door spelers.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:15:
[...]

Je hebt zelfs een hele league.

Fifa clubs oid, met alleen maar 10v10 teams gemaakt door spelers.
Ok, dan rest er nog 1 simpele vraag:
Waarom is er nog geen GoT club in een league?? Klinkt heel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Nou wie maakt de league aan, vanavond de eerste potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

Waarom niet? Iemand moet het willen organiseren, en er komt wel wat bij kijken denk ik.

Fifa Clubs is sowieso ranked dacht ik, tenzij je ook friendlies kan regelen met andere ploegen.

Het zijn de games via BAP -> Quick / custom match die niet geranked zijn omdat je daar met randoms zit.

Ik heb gezien dat je als club een ranking kan halen, en je stats als individuele speler worden ook bijgehouden.
Verder kan je ook andere spelers scouten en recruiten, of zelf gescout worden door andere clubs.

Ik wil wel zo'n club maken maar ik wil liever geen discussies qua posities. Ik denk dat de meesten als spits wil spelen maar toch gaan we wroeters nodig hebben op het middenveld en potige verdedigers :)
shoombak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:21:
Nou wie maakt de league aan, vanavond de eerste potjes!
Misschien best even melden of je het op de PC, PS3 of 360 speelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:22:
Ik wil wel zo'n club maken maar ik wil liever geen discussies qua posities. Ik denk dat de meesten als spits wil spelen maar toch gaan we wroeters nodig hebben op het middenveld en potige verdedigers :)
Gewoon rouleren op posities, anders krijg je inderdaad 10 spitsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als het ranked is wil ik ook best middenveld of verdediging staan hoor. Misschien wel om de zoveel tijd roeleren, maar de positie maakt mij niet zoveel uit, als iedereen maar goed positiespel speelt en ik niet steeds de enige verdediger ben. Ik speel op de Xbox360.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Gewoon rouleren op posities, anders krijg je inderdaad 10 spitsen. ;)
Dat is een goed idee, maar zal misschien wel wat kosten qua punten, want als verdediger spelen vergt toch wat oefening. Het is echt niet makkelijk om constant een man te dekken heb ik gemerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Laat mij maar verdedigen. :) Of middenveld.. Speel 360 btw

[ Voor 13% gewijzigd door Calitomnication op 06-10-2008 13:28 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb vooral als spits gespeeld in 10v10 online, en dat gaat me dus ook het beste af.

Kan ook wel als winger spelen, maar als het moet kun je me overal neerzetten. ;)

Speel op de 360, nyx1978 is mijn tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:00
PS3: Sluuz

positie maakt me niet uit

Het is niet mogelijk om het PS3 team tegen het 360 team te laten spelen he? Zou wel tof zijn ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel online onder gamerstag Hasanova (xbox 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen hier trouwens? Ik zit nu op Semi-Pro, maar dat begint te vervelen, dus nu maar een stapje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

418O2 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:05:
welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen hier trouwens? Ik zit nu op Semi-Pro, maar dat begint te vervelen, dus nu maar een stapje hoger.
Op Professional, lekker 0-0 spelen de hele tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik speel nu op Legendarisch.. En met Manchester United kan ik met moeite winnen van een first division team met een halve ster... Toch maar een stapje terug denk ik :P

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik speel nog op het amateurtjes niveau :P moet nog flink wat oefenen met de muis (pc). het werkt best wel grappig met de muis om bijvoorbeeld een steekpaas te geven, maar het is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
[PS3]

Ik speel regelmatig met vrienden samen online tegen anderen. Nu vind ik de revanche optie echt geweldig _/-\o_ bij het online speltype, ik vond het een groot gemis bij de vorige Fifa, maar als ik revanche kies dan kan degene die met mij speelt niet meedoen. Opzich denk je dan al snel aan een programmeer fout waardoor het niet is toegestaan om gastspelers mee te laten spelen maar de tegenstander kan het wel! 8)7

Ik speelde gister een wedstrijd tegen 3 anderen en wij speelden ook met z'n drieën, ik kies revanche en loop vervolgens tegen het probleem dat mijn vrienden niet mee kunnen doen. Maar zijn 2 andere gastspelers deden wel mee aan de wedstrijd :(

Heeft iemand dit probleem ook? Of doe ik gewoon iets doms |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
418O2 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:05:
Semi-Pro bied voor mij tot nu toe voldoende uitdaging. Probleem bij mij is dat ik echt moet leren mikken. Ik heb enorm veel kansen maar ik schiet de bal er niet vaak in. Daar even op oefenen en ik dan durf ik het aan om de moeilijkheidsgraad te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:00
Vanwege het feit dat FIFA toch veel dingen van PES heeft overgenomen en ik PES sinds de SNES (ISS ja) speel, had ik niet zoveel moeite met het overstappen. Kon gelijk wel meekomen op Professional. Alleen wel veel 0-0 wedstrijden!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar middenveld en vleugel, verdedigen gaat ook maarja ;-) verdeel graag het spel :p en ben der heel goed in ook ;-)

PS3: matthyken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:05:
Geef mij maar middenveld en vleugel, verdedigen gaat ook maarja ;-) verdeel graag het spel :p en ben der heel goed in ook ;-)

Positie maakt mij niet zoveel uit, vind het op alle plekken wel lekker voetballen. Elke positie heeft z'n voor en nadelen. Maar als er gekozen moet worden dan kies ik voor centraal op middenveld.

PS3: Wienjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
D. Ninjai schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Semi-Pro bied voor mij tot nu toe voldoende uitdaging. Probleem bij mij is dat ik echt moet leren mikken. Ik heb enorm veel kansen maar ik schiet de bal er niet vaak in. Daar even op oefenen en ik dan durf ik het aan om de moeilijkheidsgraad te verhogen.
Ik speel met een x360 controller op de pc, dat maakt het mikken wel wat makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wienjo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

ik wil wel

MARCELNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

PS3: Thedenman

Ben ook wel te porren voor een wat online geschoffel ;)
Positie maakt me niet zoveel uit. Vind dat ik zelf het beste tot
me recht kom als verdegende middenvelder of winger.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Nope. controller is het enige verschil, voor de rest zijn ze identiek
Je vergeet de dynamic season van Adidas die alleen op de PS3 is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zijn de spelers erg langzaam? soms kunnen ze vanaf het begin af aan al niet rennen of maximaal 5 meter per sprint :S het aannemen van een bal gaat ook heel slecht ...

en korte sprint ofzo werkt ook niet, bij jullie wel?

ik speel met ajax, met spelers van circa 75 skillpunten ...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zowel Fifa 09 op de PC als op de Xbox 360 gespeeld en moet eerlijk toegeven; De Xbox versie speelt stukken fijner. Waarschijnlijk ben ik niet de eerste (eerder de laatste ;) ) die dit opmerkt maar toch vind ik het best noemenswaardig, want zo'n groot verschil als dit had ik nog nooit meegemaakt. Ten eerste de graphics; die zien er op de xbox (1080p) i.c.m. een groot scherm (42" Tatung in mijn geval) erg scherp uit. Bij de Xbox versie is goed gebruikt gemaakt van de Anti-Aliasing, de game ziet er erg soepeltjes uit (physics zijn in beide versies overigens van hoge kwaliteit, vooral de action-cam).

De PC versie ziet er daarentegen een stuk lelijker uit, het deed me gelijk denken aan Fifa 2002, die ik een half-decennia terug nog elke dag speelde. Zelfs met een resolutie van 1680 x 1050, all high-res settings ziet de game er niet goed uit. Er lijkt totaal geen gebruik gemaakt te zijn van AA, en dat kun je overduidelijk zien aan de kartelige randen. Ook de HDR-belichting komt op de PC-versie minder tot zijn recht. Voor mij was het ook een hele vreemde ervaring om voor het eerst de xbox-versie van Fifa 09 te zien (zo'n 1 week nadat ik de PC-versie speelde).

Over de gameplay kun je ook een hoop dingen vertellen, maar dat gold ook al voor de 3 voorgaande versies. Ik zal ze toch even noemen, want het spelen van Fifa 09 met een controller (dual-analog werkt hier *perfect*) is ook weer een stuk beter/sneller/handiger dan met een toetsenbord. Waar je met PC-besturing nog aparte en onhandige toetsencombinaties moest gebruiken voor een trickje kun je met de Rs-button + rechter Analog stick gemakkelijk wat speciale moves uitvoeren terwijl je jezelf begeeft over de heilige grasmat. Ook multiplayer werkt een stuk fijner op de console. Het is namelijk heel makkelijk om met z'n vieren (jammer dat we afgelopen weekend maar 3 controllers hadden :/ - /offtopic) een aantal 2 V 2 potjes te spelen, en het werkt als een tie.. eh ik bedoel trein. Fifa 09 lijkt dus een totaal andere belevenis te zijn op de console, ten opzichte van de PC. (Goh.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Ik ben overstag gegaan en heb mij sinds lang Fifa aangeschaft en moet bekennen dat het een fijn spel is ook al heb ik wat aanpassingsproblemen (online lukt mij niet best). Zijn jullie hier van plan om een GOT competitie of room op te zetten zodat we wat tegen alkaar kunnen schotten en ik de kans krijg om beter te worden? Nu kom ik nog erg vaak met het kleine club brugge tegen de allergrootsten uit en dan word ik er vanzelfsprekend erg vaak uitgelopen op counter. (momenteel 1x winst en 4x verlies online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Online competitie op de xbox 360 lijkt me wel wat :)
Heb gisteren ook ff een competitie aangemaakt met een paar vrienden, en dat is wel laggu, enig probleem is de tijden e.d. waarop je beide online bent, maar goed

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Je vergeet de dynamic season van Adidas die alleen op de PS3 is.
Adidas Live Season bedoel je ?

Dat zit ook op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
t mac schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:52:
Je kunt met de D-Pad de tactieken wat aanpassen. Deze tactieken kun je zelf aanpassen. Maar als ik links/rechts druk dan staat er alleen maar offense/defence in 5 stappen. Hoe werkt dit precies?
Je moet eerst naar boven of beneden drukken op het menu te openen en dan kun je pas alle 4 knoppen gebruiken om een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:05:

wienjo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:48:
[...]

Positie maakt mij niet zoveel uit, vind het op alle plekken wel lekker voetballen. Elke positie heeft z'n voor en nadelen. Maar als er gekozen moet worden dan kies ik voor centraal op middenveld.

PS3: Wienjo
Aha de eerst PS3 bezitters voor een 10vs10 club. Ik ga jullie dadelijk toevoegen op PSN en we kunnen misschien beginnen met een club.

Indien er nu al een team moet gekozen worden, welke? 5 sterren teams ofkoors, ik dacht aan Inter, Real, Barca, Chelsea, ManU, Bayern, Ac Milan... ik zou zeggen laten we stemmen maar we zijn voorlopig met 3 4 man :+

@Thedenman ik voeg je ook toe :)

@Ekfad, de eer van Brugge hoog houden hé :P Je staat al in men friend list dus ik nodig je dan uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:44:
[...]

Adidas Live Season bedoel je ?

Dat zit ook op de 360.
Nee er is ook een speciale PS3 mode, daar zal hij het wel over hebben. Weet niet of dat zo bijzonder is verder, want ik hoor er verder nooit iemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:49:

Indien er nu al een team moet gekozen worden, welke? 5 sterren teams ofkoors, ik dacht aan Inter, Real, Barca, Chelsea, ManU, Bayern, Ac Milan... ik zou zeggen laten we stemmen maar we zijn voorlopig met 3 4 man :+
Volgens mij maakt dat niks uit, je kunt ook een amateurclub nemen bij wijze van spreken, want alle spelers zijn gelijk qua rating in Be A Pro online season.

Volgens mij worden de spelers beter naarmate je meer wedstrijden speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 06-10-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:48
Iemand interesse om de Xbox360 league op te starten, lijkt mij wel lachen, online gamenaam is Aart vd Werf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:00:
[...]

Volgens mij maakt dat niks uit, je kunt ook een amateurclub nemen bij wijze van spreken, want alle spelers zijn gelijk qua rating in Be A Pro online season.

Volgens mij worden de spelers beter naarmate je meer wedstrijden speelt.
Hm zit dat zo, misschien speel je dan ook met jezelf ipv een 'echte' speler? Ik namelijk niet geloven dat een speler van Milan niet beter is als eentje van pakweg (met alle respect) Nec

Damn ik wil het checken maar de ea servers zijn unavailable atm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:19:
[...]

Hm zit dat zo, misschien speel je dan ook met jezelf ipv een 'echte' speler? Ik namelijk niet geloven dat een speler van Milan niet beter is als eentje van pakweg (met alle respect) Nec

Damn ik wil het checken maar de ea servers zijn unavailable atm :(
Volgens mij stond het bij de info over BEAP Season in het spel zelf, dat niet de teams maar de spelers in die mode het verschil maken.

En het zou idd kunnen dat iedereen dan zelf met een eigen speler moet komen, die dan op ''0'' begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Net ff op World Class gespeeld met de PC. Het was Arsenal - West Bromwich. Ik was Arsenal en had met 4-1 gewonnen :P Ik merkte wel dat toen ik 4-0 voorstond ze heel erg begonnen te pushen. Op de counter stonden er dan nog maar twee verdedigers van hen.

Fifa 2009 vind ik (net als 2008) eigenlijk best wel makkelijk, terwijl ik PES juist weer een stuk moeilijker vind (bij de 2009 demo nog niet eens gelukt om te winnen). Meer mensen die dit vinden? Overigens vind ik PES denk ik wel iets realistischer spelen.

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een club aangemaakt? Zo nee, dan moeten we dat ff doen. Wil geen dubbel team maken.
Welk team zullen we nemen? Ik neem aan dat een Nederlandse club gevoelig kan liggen :) Dus een ander team? Of zijn we allemaal voor Ajax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
dntje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:58:
Net ff op World Class gespeeld met de PC. Het was Arsenal - West Bromwich. Ik was Arsenal en had met 4-1 gewonnen :P Ik merkte wel dat toen ik 4-0 voorstond ze heel erg begonnen te pushen. Op de counter stonden er dan nog maar twee verdedigers van hen.

Fifa 2009 vind ik (net als 2008) eigenlijk best wel makkelijk, terwijl ik PES juist weer een stuk moeilijker vind (bij de 2009 demo nog niet eens gelukt om te winnen). Meer mensen die dit vinden? Overigens vind ik PES denk ik wel iets realistischer spelen.
Ik vind ze beide eigenlijk vrij makkelijk. Eerste potje PES 2009 met 5-1 gewonnen (ik ManU tegen barcelona)

Fifa is idd ook erg goed te doen. Online is het echter wel wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:09
Ik bedenk me net dat ik al sinds fifa 2002 ofzo geen fifa meer gespeeld heb, maar kan ik ook ergens een seizoen starten met een heel team i.p.v. "speel als een pro"? Want dat vind ik maar irritant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kunnen we voor 10 uur een proef match spelen met de ps3 club ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Britske schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:37:
Ik bedenk me net dat ik al sinds fifa 2002 ofzo geen fifa meer gespeeld heb, maar kan ik ook ergens een seizoen starten met een heel team i.p.v. "speel als een pro"? Want dat vind ik maar irritant spelen.
Ja natuurlijk, gewoon in de Manager mode.

[ Voor 79% gewijzigd door Koppensneller op 06-10-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
net m'n eerste 2 potjes online gespeeld. New castle - ajax werd helaas 2 - 0 +ik heb alle replays 3x kunnen bekijken... De 2e wedstrijd was Portugal - Nederland deze wedstrijd werd 3 - 1. Het doelpunt van Ned werd zo als zo vaak door 'Maatje' gescoord ook 'van der Poel' was briljant :P.
Helaas was het de internet verbinding die tegenviel want het stotterde als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Vind het trouwens best kwalijk dat zowat het hele spel flipt nu de EA servers plat liggen. Op sommige punten krijg je een zwart scherm, terwijl de muziek doorloopt. Of een leeg scherm met alleen een tickerbar (leeg) onderin beeld. Dan is het maar gokken wanneer je weer wat zinnigs kunt doen.
Voor mij iig onspeelbaar zo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

BM schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:30:
Vind het trouwens best kwalijk dat zowat het hele spel flipt nu de EA servers plat liggen. Op sommige punten krijg je een zwart scherm, terwijl de muziek doorloopt. Of een leeg scherm met alleen een tickerbar (leeg) onderin beeld. Dan is het maar gokken wanneer je weer wat zinnigs kunt doen.
Voor mij iig onspeelbaar zo.
Same here, ontzettend slechte zaak. Ik dacht eerst dat het aan mijn xbox lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een GoT FIFA09 club voor de Xbox360. Hij heet GoT Football.
Omdat ik niet elke avond, maar wel zeer regelmatig, online ben zal ik ook andere managers aanstellen. Ik geloof dat dat kan. Stuur me even een berichtje via FIFA. Ook zal ik morgenavond dit topic aflopen op aanvragen.
Ik heb maar Arsenal genomen als team. De sterren maken toch niet uit had ik gelezen en het is wel een toffe club.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
Een beetje vreemd hoe Fifa09 op mn pc loopt. Het loopt soepeler op hoge instellen, (3d gras aan en die zooi, high detail, SM2, Post FX.) dan op lage..

Maar de replays schokken vreselijk... Verder vind ik het spel tot nu toe niet zo lekker spelen.

[ Voor 2% gewijzigd door GAIAjohan op 06-10-2008 23:00 . Reden: dan op lage instellingen vergeten bij te zetten ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:48:
Er is een GoT FIFA09 club voor de Xbox360. Hij heet GoT Football.
Omdat ik niet elke avond, maar wel zeer regelmatig, online ben zal ik ook andere managers aanstellen. Ik geloof dat dat kan. Stuur me even een berichtje via FIFA. Ook zal ik morgenavond dit topic aflopen op aanvragen.
Ik heb maar Arsenal genomen als team. De sterren maken toch niet uit had ik gelezen en het is wel een toffe club.
Wat is je gamertag?
En wat voor club heb je aangemaakt? Voor 10-10 of een league/competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:14:
[...]

Wat is je gamertag?
En wat voor club heb je aangemaakt? Voor 10-10 of een league/competitie?
Mijn gamertag is Mister Caveman. Het idee is om 10-10 hiermee te spelen. Weet alleen niet hoe ik dat aan moet geven. Ben nog niet in een league ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah kej, 10-10 is niet mijn ding :) vind het er wel gaaf uitzien, maar saai om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een aantal vraagjes over fifa 09.

1. is er een mode vergelijkbaar met de master league in PES? (met transfers e.d. en spelers die beter of minder worden, meerdere seizoenen met behalen van Europees voetbal)
2. kan je in de Nederlandse versie ook voor Engels commentaar kiezen?
3. kun je speler-transfers regelen?
4. Is er voor alles een licentie op het NL-elftal na?
5. Kun je namen e.d. editten zodat je alsnog het Nederlands elftal hebt?
6. kun je verder spelers aanpassen (uiterlijk en skills)?

Ik heb altijd PES gespeld, maar vind persoonlijk de fifa demo veel beter en denk daarom dat ik dit jaar voor fifa ga, hopend dat PES volgend jaar echt next-gen is

heb een ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:25:
Ah kej, 10-10 is niet mijn ding :) vind het er wel gaaf uitzien, maar saai om te spelen
Maar wat is dan de andere optie, niet 10 vs 10 maar? Dan kan er toch niemand anders bij je club? Dan moet ik gewoon met mijn team in m'n eentje tegen anderen met hun in een league toch? Of bedoel je met minder dan 10 man in 1 team? En met 10 man lijkt me juist leuk als je allemaal goed positiespel speelt en dus ook een beetje serieus :)

Er moet wel trouwens wel genoeg animo zijn, anders zoek ik zelf wel een club om me bij te sluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 23:20

erhan12

PMD

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:58:

1. is er een mode vergelijkbaar met de master league in PES? (met transfers e.d. en spelers die beter of minder worden, meerdere seizoenen met behalen van Europees voetbal)

Ik heb altijd PES gespeld, maar vind persoonlijk de fifa demo veel beter en denk daarom dat ik dit jaar voor fifa ga, hopend dat PES volgend jaar echt next-gen is

heb een ps3
1. ja, manager mode
2. ja(op de xbox360 zoiezo, de ps3 dan denk ik ook wel)
3. ja
4. niet voor alles, maar wel voor héél veel(meer dan genoeg waarschijnlijk)
5. weet ik niet
6. in manager mode krijg je meer exp points naarmate je meer speelt. met die exp points kan je de skills van de speler verbeteren. of je het uiterlijk kan veranderen weet ik niet. je kan wel veel editten, dus misschien dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:58:

heb een ps3
1. De manager mode (een van de twee lange termijn gameplay modes, naast be a pro)
2. Volgens mij hangt het commentaar af van je taalinstelling in het menu
3. Ja.
4. Ja.
5. Ja.
6. Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

erhan12 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:40:
[...]
4. niet voor alles, maar wel voor héél veel(meer dan genoeg waarschijnlijk)
waarvoor nog niet dan?
Enige wat ik ben tegengekomen is het Nederlands elftal (maar via internationale transfers kun je alsnog het elftal maken :) )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
ijskonijn schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:44:
[...]

waarvoor nog niet dan?
Enige wat ik ben tegengekomen is het Nederlands elftal (maar via internationale transfers kun je alsnog het elftal maken :) )
Alles zou betekenen alle competities ;) Ik geloof dat er geklaagd wordt dat er geen Russische competitie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:49:

Aha de eerst PS3 bezitters voor een 10vs10 club. Ik ga jullie dadelijk toevoegen op PSN en we kunnen misschien beginnen met een club.

@Thedenman ik voeg je ook toe :)

@Ekfad, de eer van Brugge hoog houden hé :P Je staat al in men friend list dus ik nodig je dan uit.
Je mag me ook toevoegen aan de club: Castor385. Welk team we spelen maakt me niet zo heel veel uit. Ik veto alleen Ajax en Feyenoord, daar ga ik echt niet voor spelen :)

Study everything, You'll find something you can use

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste